Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: jeff op februari 23, 2015, 19:09:29

Titel: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op februari 23, 2015, 19:09:29
Het duurt nog even, maar nog 10 wedstrijden en het seizoen is al weer afgelopen, maar zoals Dokkie al aangaf in het selectie topic 2014/2015, hier 1 voor volgend jaar.
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 14:13:33
Zullen we aan deze discussie hier een eind maken en verder gaan in een ander topic genaamd Selectie seizoen 2015/2016?

CLINT!! Pint en Florint aan de kant en dicht met die hap :devil
Ik heb de lijst van Collingwood gepakt uit het andere topic (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=631.msg107772#msg107772), en de namen door gestreept die nu een aflopend contract hebben.
Er zijn nog best veel optie's die gelicht moeten gaan worden, of vervangers worden gehaald

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Mart Dijkstra 2014/2015optie voor nog een jaar
Calvin Mac-Intosch2014/2015 optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ron Janzen Huur
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2015/2016 optie voor nog een jaar
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sinan Bytyqi Huur
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2015, 23:50:53
Hopelijk kunnen we Bytyqi nog een jaartje huren. Ik ben er van overtuigd dat hij een meerwaarde kan zijn.
Hij heeft dit jaar én geen voorbereiding meegemaakt én moest beginnen met wedstrijden tegen PSV, PEC, Twente, Vitesse en Feyenoord. Lastig om je te onderscheiden dan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2015, 19:39:54
Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.

Contract tot medio 2018. Vergeet het maar. Ik hoop op nog een jaartje huur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op februari 24, 2015, 22:23:06
Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.

Stel dat het waar zou zijn wat jij zegt, dan beloon je dus een speler met slecht gedrag? Lijkt mij een vreemde gang van zaken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op februari 24, 2015, 22:26:43
Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:30:34
Ik zou bytiqi een contract van 2 jaar aanbieden, zodat we hem na 1 jaar voor 5 ton kunnen doorverkopen aan Twente oid. Heb het idee dat hij op dit moment gewoon niet heeeeeeel erg gemotiveerd is, denk dat hij pas echt van zichzelf laat horen als hij onder contract zou staan.
waar baseer jij op dat hij niet gemotiveerd zou zijn? zo'n halfjaartje uitleen kan je carrière openbreken, zie rusnak..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op februari 25, 2015, 10:47:02
Citaat van: Lore op februari 24, 2015, 22:23:06
Stel dat het waar zou zijn wat jij zegt, dan beloon je dus een speler met slecht gedrag? Lijkt mij een vreemde gang van zaken

Gedrag en motivatie zijn twee zeer verschillende dingen hoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op februari 25, 2015, 14:09:34
Citaat van: Vedetski op februari 25, 2015, 10:47:02
Gedrag en motivatie zijn twee zeer verschillende dingen hoor

Dus iemand die geen motivatie kan opbrengen om zich in het eerste team van Cambuur te knokken, die moet je een contract aanbieden omdat je ergens hoop hebt dat het wel goed komt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op februari 25, 2015, 20:08:03
Citaat van: Lore op februari 25, 2015, 14:09:34
Dus iemand die geen motivatie kan opbrengen om zich in het eerste team van Cambuur te knokken, die moet je een contract aanbieden omdat je ergens hoop hebt dat het wel goed komt?

Als diegene genoeg talent heeft, ja. Dan heeft ie alleen nog vertrouwen nodig. En dat is nou net wat hij niet krijgt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op februari 25, 2015, 21:59:58
Hypothetisch gelul, mannen.  :P
Bytiqi heeft inderdaad voordat hij hier kwam z'n contract bij City verlengd dus kopen wordt 'm echt niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op februari 26, 2015, 11:52:00
Citaat van: el haj op februari 25, 2015, 21:59:58
Hypothetisch gelul, mannen.  :P
Bytiqi heeft inderdaad voordat hij hier kwam z'n contract bij City verlengd dus kopen wordt 'm echt niet.

Dus nog een seizoen huren!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Josli op februari 27, 2015, 21:58:39
Heb net Dordt tegen GAE gezien. Ik hoop toch echt dat die vd Linden niet naar ons toe komt. Dribbelt 0 keer in, is te traag, verliest ieder kopduel en speelt alleen maar lange kansloze ballen. Precies wat wij niet nodig hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op februari 27, 2015, 22:16:25
Citaat van: Josli op februari 27, 2015, 21:58:39
Heb net Dordt tegen GAE gezien. Ik hoop toch echt dat die vd Linden niet naar ons toe komt. Dribbelt 0 keer in, is te traag, verliest ieder kopduel en speelt alleen maar lange kansloze ballen. Precies wat wij niet nodig hebben.

Deelt waarschijnlijk mee in de malaise die bij Gea heerst....Heeft wel een fantastische trap in de benen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op februari 27, 2015, 22:40:51
Vd Linden vind ik persoonlijk ook niets.
Te traag en verdedigend niet de sterkste.
Vind Gosens van Dordrecht wel een leuke speler voor de linkerkant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op februari 28, 2015, 12:53:47
 :_schater :_schater

Job vd Linden is juist een uitstekende speler voor ons. Klopt, hij is niet de snelste en nee, het is geen sloper. Daarentegen kan hij wel goed voetballen en heeft een geweldige trap. In het systeem en spelopvatting van SCC zou hij dan ook uitstekend kunnen functioneren. Wij willen voetballen van achteruit, dan hebben we ook echte voetballers nodig nietwaar. Daarnaast hebben wij vaak de bal, dan is verdedigen niet aan de orde  ;)

Ditzelfde repeterende verhaal is ook terug te lezen in het Reijnen topic, die is ook niet meer weg te denken uit dit elftal. Sterker nog, ik vind hem nu al 1 van de beste centrale verdedigers die we ooit hebben gehad.

Vd Linden met Reijnen in het centrum, suc6 gegarandeerd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2015, 13:28:14
Maar kunnen we reijnen wel behouden ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op maart 01, 2015, 08:34:06
Daar moeten we dan maar een keer in investeren. Met Leeuwin pakte het goed uit, met Reijnen nog wat beter, maar drie op een rij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 03, 2015, 14:59:01
Update na het verlengen van Van der Streek
Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Mart Dijkstra 2014/2015optie voor nog een jaar
Calvin Mac-Intosch2014/2015 optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ron Janzen Huur
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sinan Bytyqi Huur
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2015, 19:25:42
Hopelijk lukt het ook om zo snel mogelijk het contract van Reijnen open te breken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2015, 22:36:10
We hebben al 11 man voor volgend seizoen lees ik.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PASSC op maart 04, 2015, 04:35:32
Voor Narsingh en Mac-Intosch de opties maar snel lichten. Dijkstra houd ik er ook graag bij, prima stand in als centrale verdedigende middenvelder en centraal achterin, past ook bij de club vind ik. No nonsens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 08, 2015, 09:36:38
We zijn een ploegje geworden die op basis van een ranglijst over de tweede seizoenshelft gewoon onderin gaat meebungelen. Genoeg werk aan de winkel dus deze zomer. Zowel op de midden als voor de spitspositie dienen er in elk geval twee klasbakken bij te komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 08, 2015, 11:20:25
Ook achterin moet er wat gebeuren.
Een goede cv naast Reijnen is een must. Mac als linker centrale verdediger is te zwak in de opbouw.
Schijnt dat er al gesprekken zijn geweest met vd Linden(kan goed voetballen, naar verdedigend heb ik mijn twijfels)
Bij vertrek van Bijker en Droste proberen Bas Kuipers (excelsior/ajax) of nog liever Gosens en Henk Dijkhuizen aan te trekken.

Middenveld een goede vervanger voor Mo (Overgoor,  Ojo of Holla).
Een creatieve man erbij(Turuc, Ritzmaier,  v Overeem).

Voorin een echte linksbuiten(Houtkoop bijv).
Cas Peters die op alle posities voorin uit de voeten kan.
Als 9 proberen Lars Veldwerk te huren van Forest? Anders Janssen van Almere?

Wordt weer een leuke transferperiode in ieder geval.
Eerst maar het record van 39 punten verbreken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op maart 08, 2015, 22:58:16
Nijland halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 09, 2015, 18:01:45
Citaat van: PePe op maart 08, 2015, 22:58:16
Nijland halen?

:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 09, 2015, 18:51:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2015, 13:28:14
Maar kunnen we reijnen wel behouden ?

waarom niet is hier basis speler en als er een andere club komt moet ie maar weer zien of ie speelt of niet.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 09, 2015, 18:54:46
Citaat van: AL op maart 08, 2015, 11:20:25
Ook achterin moet er wat gebeuren.
Een goede cv naast Reijnen is een must. Mac als linker centrale verdediger is te zwak in de opbouw.
Schijnt dat er al gesprekken zijn geweest met vd Linden(kan goed voetballen, naar verdedigend heb ik mijn twijfels)
Bij vertrek van Bijker en Droste proberen Bas Kuipers (excelsior/ajax) of nog liever Gosens en Henk Dijkhuizen aan te trekken.

Middenveld een goede vervanger voor Mo (Overgoor,  Ojo of Holla).
Een creatieve man erbij(Turuc, Ritzmaier,  v Overeem).

Voorin een echte linksbuiten(Houtkoop bijv).
Cas Peters die op alle posities voorin uit de voeten kan.
Als 9 proberen Lars Veldwerk te huren van Forest? Anders Janssen van Almere?

Wordt weer een leuke transferperiode in ieder geval.
Eerst maar het record van 39 punten verbreken.

zitten goeie namen tussen. al1 holla is te duur.turuc is wel een goeie. veldwerk is veldwijk
neem ik aan. we mutte de conatcten met city maar wat uitbreiden denk ik.

hoe liekt het met die koolhof eigenlijk?? we zullen het wel zien de komende tijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 09, 2015, 19:21:19
@Denistel: ik bedoel ook Veldwijk natuurlijk.
Koolhof is die geblesseerd ofzo? Speelt namelijk nooit meer.
Zou wel een prima speler voor ons zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2015, 19:49:26
 :0= Peters!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 09, 2015, 22:56:27
Muric van jong ajax een jaar huren!
Word bij ons een topper en publiekslieveling.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 10, 2015, 00:38:41
Citaat van: speculeter op maart 09, 2015, 22:56:27
Muric van jong ajax een jaar huren!
Word bij ons een topper en publiekslieveling.
Zo goed als hij deed Meleg het ook in jong Ajax ..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 10, 2015, 13:18:07
Citaat van: denistel op maart 09, 2015, 18:54:46
zitten goeie namen tussen. al1 holla is te duur.turuc is wel een goeie. veldwerk is veldwijk
neem ik aan. we mutte de conatcten met city maar wat uitbreiden denk ik.

hoe liekt het met die koolhof eigenlijk?? we zullen het wel zien de komende tijd.

De TS zal wel weer met verrassende namen gaan komen.
Ben erg benieuwd hoe we het middenveld gaan aanpakken. Weer een talent van City? Toch Bytyqi nog een jaar? Ritzi terug?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 10, 2015, 13:29:03
Tete van Ajax huren voor de rechtsback positie. Nu al 2 klassen beter dan Droste en Pereira. Zijn contract loopt overigens over 3 maanden af, maar Ajax zal hem wel niet definitief kwijt willen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op maart 11, 2015, 16:42:13
De toekomst van Marcel Ritzmaier lijkt niet bij PSV te liggen. De middenvelder is in de ogen van de technische staf finaal door het ijs gezakt dit seizoen, meldtVoetbal International woensdag.


Ritzmaier groeide vorig seizoen op huurbasis bij SC Cambuur uit tot één van de smaakmakers in Leeuwarden en keerde vol goede moed terug naar PSV, waar hij een sterk verbeterd contract tekende. Al snel bleek dat de Oostenrijker niet kon omgaan met de enorme concurrentie in Eindhoven. Hij kon zich maar moeilijk schikken in zijn rol als reserve en dat bleek op de training, waar hij het de staf nooit echt moeilijk maakte.

Een vertrek van de jeugdinternational lijkt dan ook aanstaande te zijn, terwijl het ook afwachten is of de toekomst van Oscar Hiljemark bij PSV ligt. De Zweed wordt gewaardeerd vanwege zijn nooit aflatende inzet en geldt als een ideale twaalfde man, maar een basisplaats is volledig uit beeld. Dat is eigenlijk al ruim twee jaar het geval, waardoor PSV is gaan twijfelen aan de potentie van de controleur.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op maart 11, 2015, 16:43:37
PSV is klaar met onze topper Ritzie...

Ik zeg halen die man..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op maart 11, 2015, 16:49:25
Groningen neemt afscheid van Paco van Moorsel, als ie gratis op te halen is misschien niet verkeerd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:51:08
hoop zo dat Mo blijft!! Alles aan doen Cambuur!!  :0= :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op maart 11, 2015, 16:53:49
Citaat van: pvanbuijtene op maart 11, 2015, 16:42:13
De toekomst van Marcel Ritzmaier lijkt niet bij PSV te liggen. De middenvelder is in de ogen van de technische staf finaal door het ijs gezakt dit seizoen, meldtVoetbal International woensdag.


Ritzmaier groeide vorig seizoen op huurbasis bij SC Cambuur uit tot één van de smaakmakers in Leeuwarden en keerde vol goede moed terug naar PSV, waar hij een sterk verbeterd contract tekende. Al snel bleek dat de Oostenrijker niet kon omgaan met de enorme concurrentie in Eindhoven. Hij kon zich maar moeilijk schikken in zijn rol als reserve en dat bleek op de training, waar hij het de staf nooit echt moeilijk maakte.

Een vertrek van de jeugdinternational lijkt dan ook aanstaande te zijn, terwijl het ook afwachten is of de toekomst van Oscar Hiljemark bij PSV ligt. De Zweed wordt gewaardeerd vanwege zijn nooit aflatende inzet en geldt als een ideale twaalfde man, maar een basisplaats is volledig uit beeld. Dat is eigenlijk al ruim twee jaar het geval, waardoor PSV is gaan twijfelen aan de potentie van de controleur.

Dit zorgt er helaas voor dat 'ie voor ons niet haalbaar is. Een contract dat we af moeten kopen en een salaris waar we waarschijnlijk niet eens in de buurt van kunnen komen.
Daarnaast denk ik niet dat hij het zelf wil; hij heeft zich hier bewezen en wil nu een stap hogerop. Ondanks het goede seizoen zullen spelers clubs als Utrecht, Groningen, Twente en dkv als een hogere club zien. Daar zal die op mikken en die kans krijgt 'ie vast ook.

Hoe dan ook zitten er zó veel mitsen en maren aan dat de kans dat we Ritzie hier terugzien nihil is. Dat terwijl ik wel denk dat 't een goede stap voor 'm zou zijn. Zo'n dip als bij ons in de tweede seizoenshelft betekent bij subtoppers gewoon dat je er niet in staat. Hier zou hij nog eens een heel seizoen kunnen spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op maart 11, 2015, 17:11:21
Citaat van: hobbes op maart 11, 2015, 16:49:25
Groningen neemt afscheid van Paco van Moorsel, als ie gratis op te halen is misschien niet verkeerd

Te licht..
Als NEC hem niet wil houden, moet je afvragen wat hij voor ons gaat toevoegen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op maart 11, 2015, 17:14:45
Citaat van: legeips op maart 11, 2015, 17:11:21
Te licht..
Als NEC hem niet wil houden, moet je afvragen wat hij voor ons gaat toevoegen..

Groningen neemt afscheid van hem, hij is aan Nec verhuurt (en geblesseerd geweest, vandaar dat hij weinig speelt)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op maart 11, 2015, 18:14:08
Kon ut bij Cambuur oek niet waarmake
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 11, 2015, 20:46:10
Vd velden gaat ook weg bij Groningen.
Zeer bruikbare speler voor ons
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2015, 20:47:11
Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 11, 2015, 22:15:37
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2015, 20:47:11
Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup
Denk inderdaad dat hij hier erg goed zal passen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op maart 12, 2015, 10:11:30
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2015, 20:47:11
Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup

Jep! Kan snel een publiekslieveling worden  :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op maart 12, 2015, 10:13:53
Is 33 jaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mescc op maart 12, 2015, 10:27:41
Rose was nog ouder dacht ik(35?). Beetje ervaring is nooit verkeerd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op maart 12, 2015, 11:05:50
Alleen heeft vd velde geloof ik wel meer dan eens aangegeven dat hij zijn carrière bij Groningen wil beëindigen. lijkt me een optelsom.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mescc op maart 12, 2015, 11:28:29
Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 11:05:50
Alleen heeft vd velde geloof ik wel meer dan eens aangegeven dat hij zijn carrière bij Groningen wil beëindigen. lijkt me een optelsom.

Voetballers lullen wel meer onzin..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 12, 2015, 15:50:25
Ook Troost-Ekong mag weg bij Groningen. Middenvelders daar voor het uitkiezen  8P
Ken hem niet heel goed, maar schijnt in de jeugd bij Tottenham gespeeld te hebben??

Verder hoop ik op een terugkeer van Ritzmaier, die heeft toch dat beetje extra waarmee je middenveld dreigend wordt.
En VD Velden is ook geen verkeerde, al denk ik dat hij snel zal gaan aftakelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2015, 15:53:27
Als ik me niet vergis is Troost-Ekong een centrale verdediger (heeft inderdaad in de jeugd van de Spurs gespeeld).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 12, 2015, 16:02:37
Citaat van: Collingwood op maart 12, 2015, 15:53:27
Als ik me niet vergis is Troost-Ekong een centrale verdediger (heeft inderdaad in de jeugd van de Spurs gespeeld).

Dat klopt inderdaad, hij is verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 12, 2015, 19:26:33
Citaat van: Vedetski op maart 12, 2015, 15:50:25
Verder hoop ik op een terugkeer van Ritzmaier, die heeft toch dat beetje extra waarmee je middenveld dreigend wordt.
PEC schijnt ook geïnteresseerd te zijn in Ritzmaier. En ook nog steeds in Van der Linden en nog een andere Eagles speler. Van der Linden zie ik echt niet zitten. Het verdedigende spel gaat veel te vaak langs hem heen.  Hij heeft natuurlijk wel een ooit trap.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op maart 12, 2015, 19:53:01
Citaat van: Vedetski op maart 12, 2015, 16:02:37
Dat klopt inderdaad, hij is verdediger.
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2015, 20:03:42
Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 19:53:01
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.

Hoorde het ook op de radio  :_schater, is toch erg hoeveel invloed dit absurde medium heeft op ons. Bij de naam van een buitenlandse voetballer moeten we denken aan een forumganger  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op maart 12, 2015, 20:07:52
 :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op maart 12, 2015, 20:27:58
Ritzmaier is niet te betalen voor ons !!!omdat hij simpelweg bij utrecht ,groningen ,dkv 2x zoveel kan verdienen .Vd velden zal wel naar nec of nac gaan waar hij ook een ton meer kan verdienen dan bij ons .Jammer maar waar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 12, 2015, 21:21:55
Hij komt net bij NEC weg.. voegt op zijn leeftijd niks meer toe hier.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 13, 2015, 01:00:07
Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 19:53:01
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2015, 20:03:42
Hoorde het ook op de radio  :_schater, is toch erg hoeveel invloed dit absurde medium heeft op ons. Bij de naam van een buitenlandse voetballer moeten we denken aan een forumganger  8P

Wat dat betreft laat dit forum wel een onuitwisbare indruk achter  w:) :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op maart 14, 2015, 08:16:56
Van de Velden zou ik volgend jaar graag bij de selectie hebben  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 14, 2015, 08:30:25
Een type speler die we nu missen.
Zijn voorkeur gaat uit naar het buitenland.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op maart 15, 2015, 12:39:25
We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 15, 2015, 13:33:42
Voor wanneer moet Cambuur beslissen over het lichten van de opties in de contracten van bijvoorbeeld Mac-Intosch, Ogbeche en Narsingh? Is dat 1 april? Ik ben wel benieuwd wat men gaat doen. Ook hoop ik dat ze bezig zijn met het openbreken van het contract van Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op maart 15, 2015, 13:39:54
Citaat van: Delamere op maart 15, 2015, 12:39:25
We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.
Denk dat spelers nu veel eerder voor Cambuur kiezen dan ong.  2 jaar terug, maar qua salaris staan ze nog steeds niet te trappelen ben ik bang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 15, 2015, 13:58:15
Kunnen we Darri ook huren/overnemen van Vitesse?
Wat een weergaloze speler is dat zeg!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 15, 2015, 17:29:46
Citaat van: Delamere op maart 15, 2015, 12:39:25
We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.
Liever Veldmate dan Van der Linden (maar die gaat toch naar PEC  :devil)

Zo slecht deed Dijkstra het gisteren niet  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op maart 15, 2015, 17:34:46
Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 17:29:46
Liever Veldmate dan Van der Linden (maar die gaat toch naar PEC  :devil)

Zo slecht deed Dijkstra het gisteren niet  :P

Dijkstra is als slag om de arm geen verkeerde speler. Is fysiek sterk, heeft een goed schot en een strakke pass. Kan op verdedigend gebied nog wel sterker worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 15, 2015, 17:41:57
Citaat van: Vedetski op maart 15, 2015, 17:34:46
Dijkstra is als slag om de arm geen verkeerde speler. Is fysiek sterk, heeft een goed schot en een strakke pass. Kan op verdedigend gebied nog wel sterker worden.
Geen speld tussen te krijgen  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 15, 2015, 18:35:02
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....

Vind ik ook vreemd, past perfect bij het type spel dat Cambuur speelt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 15, 2015, 18:42:00
Dachten velen eerst ook van Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2015, 19:02:30
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....

Ik wel, kwa voetbal(gogme) kan hij zonder twijfel meekomen. Verdedigend vind ik hem erg zwak.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2015, 19:20:21
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2015, 19:02:30
Ik wel, kwa voetbal(gogme) kan hij zonder twijfel meekomen. Verdedigend vind ik hem erg zwak.

Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 15, 2015, 19:35:21
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 19:20:21
Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?

Bijker is verdedigend zeker beter dan vd Linden.
Ook een stuk sneller.
Qua voetbal en rust is Job zeker beter.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2015, 20:20:33
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 19:20:21
Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?

Denk het wel, kan best zijn dat hij bij ons beter uit de verf komt dan bij de eagles. Heb hier wel eens meer spelers op zien bloeien (manu, reijnen, leeuwin etc.) Een groot voordeel is dat het een linkspoot is voor in het centrum en zeker een kop groter dan Bijker.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op maart 15, 2015, 20:57:52
Gewoon Donovan opstellen dan komt alles goed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op maart 15, 2015, 21:41:44
Citaat van: AL op maart 15, 2015, 19:35:21
Bijker is verdedigend zeker beter dan vd Linden.
Ook een stuk sneller.
Qua voetbal en rust is Job zeker beter.
sjezus .Bijker is in alles beter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op maart 15, 2015, 21:43:14
Citaat van: siepelsjeu op maart 15, 2015, 20:57:52
Gewoon Donovan opstellen dan komt alles goed
ja tuurlijk .Bij stiens of su
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2015, 22:40:33
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....


Veel te traag man. Wel goede traptechniek maar te traag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2015, 22:44:04
Citaat van: sunderland op maart 15, 2015, 21:41:44
sjezus .Bijker is in alles beter

Zeker. Bijker heeft meer overzicht, technisch begaafder, betere trap, leest het spelletje en bovenal, heeft meer lengte wat enorm handig is bij zowel offensief als defensieve corners en vrije trappen. Aangezien wij gemiddeld 65 tot 70 % balbezit hebben zou het van enorme onozelheid getuigen om Bijker in te ruilen ten favoure van vd Linden.  Die is welliswaar snel maar lijdt vaak balverlies in de as, staat daarnaast positioneel vaak verkeerd en geeft weinig tot geen rugdekking als zijn linksback in de problemen komt of dreigt te komen. Om maar niet te spreken over zijn matige opbouwende kwaliteiten.....

Ik ben om. Welterusten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 15, 2015, 23:06:15
Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2015, 22:40:33

Veel te traag man. Wel goede traptechniek maar te traag.
Precies. En gisteren was duidelijk (eerder ook wel trouwens) dat Reijnen ook snelheid te kort komt. Twee van dit soort wat tragere centrale verdedigers lijkt mij niet verstandig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 16, 2015, 11:52:17
Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 23:06:15
Precies. En gisteren was duidelijk (eerder ook wel trouwens) dat Reijnen ook snelheid te kort komt. Twee van dit soort wat tragere centrale verdedigers lijkt mij niet verstandig.

Volgens mij is onze filosofie op balbezit spelen met veel voetbal van achteruit. Wat hebben we dan aan een centrale verdediger die wel snel is maar niet of nauwelijks kan opbouwen? Gaan we nou de klemtoon leggen op verdedigen of aanvallen? Als wij de bal hebben maakt het geen fuck uit of de aanvallers van de tegenstanders snel zijn of niet. Over het algemeen hebben we 60 tot 70 & balbezit, dan heb je voetballers nodig in het centrum en geen harddravers met oogkleppen. Die lopen wel op de backs.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 16, 2015, 12:40:36
Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2015, 11:52:17
Volgens mij is onze filosofie op balbezit spelen met veel voetbal van achteruit. Wat hebben we dan aan een centrale verdediger die wel snel is maar niet of nauwelijks kan opbouwen? Gaan we nou de klemtoon leggen op verdedigen of aanvallen? Als wij de bal hebben maakt het geen fuck uit of de aanvallers van de tegenstanders snel zijn of niet. Over het algemeen hebben we 60 tot 70 & balbezit, dan heb je voetballers nodig in het centrum en geen harddravers met oogkleppen. Die lopen wel op de backs.
Onze filosofie is inderdaad op balbezit spelen, maar zelf heb ik de indruk dat wij de meeste doelpunten tegen krijgen als we de bal niet hebben  :P. Bij onze tegenstanders zijn de buitenspelers vaak de harddravers, maar ook die kunnen in de omschakeling naar binnen trekken en daardoor verdedigd moeten worden door een CV. Maar dat is mijn bescheiden mening  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 16, 2015, 14:04:46
Citaat van: Tukker op maart 16, 2015, 12:40:36
Onze filosofie is inderdaad op balbezit spelen, maar zelf heb ik de indruk dat wij de meeste doelpunten tegen krijgen als we de bal niet hebben  :P. Bij onze tegenstanders zijn de buitenspelers vaak de harddravers, maar ook die kunnen in de omschakeling naar binnen trekken en daardoor verdedigd moeten worden door een CV. Maar dat is mijn bescheiden mening  :proost

Ik volg je wel echter is topsnelheid dan doorslaggevend? Volgens mij kun je dat ook compenseren door je positioneel goed op te stellen. Een CV die zijn gebrek aan snelheid compenseert door slim te lopen en positie te kiezen heeft komt op hetzelfde neer in mijn beleving. Je gaf het zelf al aan betreffende Reijnen, niet supersnel maar oh oh oh wat is die gast slim in het positie kiezen. Het is mij wel vaker opgevallen dat hij zo gaat lopen dat de vleugelspeler naar 'buiten' wordt gedrukt en de spits in principe niet aanspeelbaar is. Ik vind snelheid maar relatief, ik zou zelf altijd voor twee voetballende centrale verdedigers kiezen, zelfs als ze geen van beide Usain Bolt heten.

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op maart 18, 2015, 23:20:54
#Cambuur krijgt Kristiaan Haagen op proef. De #Anderlecht-verdediger (19) was gisteren en vandaag nog testspeler bij #NAC

Bron: Henk Albers

Schijnt een linksbenige verdediger te zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 09:28:49
Niet goed genoeg voor Nac?
Wel voor ons?
Of konden ze hem niet betalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 19, 2015, 09:44:37
Citaat van: speculeter op maart 19, 2015, 09:28:49
Niet goed genoeg voor Nac?
Wel voor ons?
Of konden ze hem niet betalen?

Misschien wil hij wel niet naar NAC of slaat hij SCC hoger aan, weet jij veel.

Laat het maar zien!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 09:49:29
Jeugdinternational bij België.
Kan dus ws wel een beetje voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op maart 19, 2015, 10:12:12
Volgend seizoen: Vitas centraal, Bijker weg, en Haagen op links?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2015, 10:16:16
Dennis van Bergen @dennisvanbergen 
#Anderlecht-belofte Kristiaan Haagen,op proef bij #NAC, wordt volgens club niet gezien als mogelijke versterking voor dit seizoen.Geen geld

Aldus de NAC-watcher van VI.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 19, 2015, 10:55:26
Citaat van: PePe op maart 19, 2015, 10:12:12
Volgend seizoen: Vitas centraal, Bijker weg, en Haagen op links?

Bijker en Ron Janzen weg. Macintosh geen succes links centraal dus moeten we er twee bij hebben denk ik zo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op maart 19, 2015, 11:31:42
Citaat van: poelie-lwd op maart 19, 2015, 10:55:26
Bijker en Ron Janzen weg. Macintosh geen succes links centraal dus moeten we er twee bij hebben denk ik zo.

macintosh wut hier eerst prezen en nou kin die er niks meer van?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 19, 2015, 17:58:34
Citaat van: dit is mien club op maart 19, 2015, 11:31:42
macintosh wut hier eerst prezen en nou kin die er niks meer van?

Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat je met Macintosh links centraal voetballend vermogen tekort komt. Dat het een goede verdediger is lijkt me kraakhelder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 22:18:53
Vd linden weer nadrukkelijk gelijkt aan Cambuur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op maart 19, 2015, 22:24:24
Citaat van: speculeter op maart 19, 2015, 22:18:53
Vd linden weer nadrukkelijk gelijkt aan Cambuur.

Waar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 22:30:34
Voetbalzone:Steunpilaar Eagles wil graag stapje hogerop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op maart 20, 2015, 10:51:26
Cambuur zou (weer) in gesprek zijn met Peters.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 20, 2015, 10:53:29
Peters halen, Hemmen is einde verhaal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 12:35:37
Testspeler
Kristiaan Haagen (RSC Anderlecht) keert na twee dagen stage weer terug naar België. De verdediger staat bij onder andere NAC, G.A. Eagles en dus ook Cambuur in de belangstelling. Trainer De Jong merkte daarover op dat Haagen een goede indruk had achtergelaten en dat hij zeker bij Cambuur in het vizier zal blijven.

Bron: HaH.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 21, 2015, 08:55:30
Komende week krijgen de spelers met aflopend contract weer de wel bekende brief.
Bijker en Makrini zullen hem niet ontvangen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mrkela op maart 21, 2015, 09:16:57
Hoezo bijker en mo niet dan? Hebben ze bijgetekend? Vooral mo zou top zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 21, 2015, 09:22:35
Citaat van: mrkela op maart 21, 2015, 09:16:57
Hoezo bijker en mo niet dan? Hebben ze bijgetekend? Vooral mo zou top zijn

Spelers moeten voor 1 april een opzegging van contract schriftelijk krijgen. Anders zal het contract automatisch met 1 jaar verlengd worden als de speler hier op staat.
Door geen brief naar Mo en Bijker te sturen bestaat de kans dat als ze geen club vindem automatisch weer een jaar bij Cambuur spelen als ze dit willen. Al acht ik de kans erg klein dat ze zonder club komen te zitten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op maart 21, 2015, 18:39:15
vd Linden   :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 18:59:49
 :?
Citaat van: Destroyer op maart 21, 2015, 18:39:15
vd Linden   :rodekaart

:?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 22, 2015, 10:58:22
Wat hebben we nodig?

Een linker centrale verdediger: ? (Vytas zou dat ook kunnen bekleden)
Links back: ?
Rechts back: ?
Een verdedigende middenvelder: ? (Opvolger Mo)
Een 10: ?
Een spits: ? (Opvolger Hemmen)
Links buiten: ?
Rechts buiten: ?

Persoonlijk ben ik van mening dat er eens een echte leider/vechter moet komen. Het liefst centraal op het middenveld (10 of verdedigende middenvelder)

Kom er maar in!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op maart 22, 2015, 11:07:03
Turuc van de Eagles maar halen als 10. Zal wel naar het buitenland gaan denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 22, 2015, 12:10:28
mo is nog niet weg toch.

denk dat de ts vooral ziet naar spelers die passen in hoe zei ons voetballende
plaatje neerzetten en dat zijn denk ik vaak andere spelers dan wij denken.

we spelen niet vaak met een verdelende 10 (ook rusnak speelde niet vaak centraal)
vd streek is onze man achter de spitsen maar geen verdeler.

hoefdraad bijvoorbeeld is misschien geen grote naam maar de ts kan hem beter maken
en in een systeem laten spelen waarin ie goed funtioneert en daar gaat het vooral om.

denk dat we Peters van Emmen wel gaan halen. verder verwacht ik wel iets van Twente
want die kunnen het geld wel gebruiken.we zullen toch weer heel creatief moeten zijn
in het aantrekken van spelers want veel poen hebben we niet.

ik noem wat namen

Peters emmen

Kusk-twente  huren

Haye az         huren

Sleegers f.noord  huren

Gladon  sparta

Menig  ajax  huren

Vloet  psv  huren

Joppen  vvv

Bruns  Heracles



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 22, 2015, 13:17:34
Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op maart 22, 2015, 14:01:20
Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 13:17:34
Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_

Zeker een goede.  Wederom een fantastisch doelpunt.
Er lopen echter wel meer goede spelers bij Excelsior rond.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 22, 2015, 14:11:21
Die goede spelers gaan wel met Dijkhuizen mee als hij over een jaar naar ons toegaat!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sander Scc op maart 22, 2015, 14:15:50
Aangezien de helft van onze verdediging een stap hogerop (denkt te) gaan maken. Maar een bult verdedigers halen! Te beginnen met van der Linden.
Vytas, beste vent maar maakt echt teveel fouten, mooi laten gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 22, 2015, 15:00:54
Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 13:17:34
Ik noem hem wederom. Stans van Excelsior. Wat een speler.  _O_

het nog een contract toch voor ons niet haalbaar denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op maart 22, 2015, 17:53:31
Belhasani
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:38:06
Bizot of Mulder
Dijkhuizen
Vd Linden en/of Matthei
Dogan of Overgoor
Turuq, Stans of Holla
Tannane
Avdic
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op maart 22, 2015, 18:44:29
Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:38:06
Bizot of Mulder
Dijkhuizen
Vd Linden en/of Matthei
Dogan of Overgoor
Turuq, Stans of Holla
Tannane
Avdic

Veel beter zo!
Tannane moet je niet willen, is een etterbak eerste klas en Avdic is 3x niks! Nu doet hij het even goed..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:49:16
Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2015, 18:44:29
Veel beter zo!
Tannane moet je niet willen, is een etterbak eerste klas en Avdic is 3x niks! Nu doet hij het even goed..

Met etterbakken hadden we gisteren gewonnen als je begrijpt wat ik bedoel. Avdic is een hele slimme spits die het beste rendeert in een voetballende ploeg zoals bij Zwolle.

Overigens stel ik het niet op prijs dat u in mijn lijstje loopt te krassen. Maak er zelf maar eentje  ;)

Nog ter info, mijn lijst is samengesteld volgens het Poelieball principe  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op maart 22, 2015, 18:57:20
Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2015, 18:49:16
Met etterbakken hadden we gisteren gewonnen als je begrijpt wat ik bedoel. Avdic is een hele slimme spits die het beste rendeert in een voetballende ploeg zoals bij Zwolle.

Overigens stel ik het niet op prijs dat u in mijn lijstje loopt te krassen. Maak er zelf maar eentje  ;)

Nog ter info, mijn lijst is samengesteld volgens het Poelieball principe  :zweep
Dat soort etterbakken/harde voetballers mogen ook zeker wel komen wat mij betreft! Maar niet het soort etterbak (sfeerverzieker) als Tannane
Maar waar vind je die? Niet bij Tannane in mijn ogen, Betaalbare mensen zijn lastig te krijgen of op leeftijd a la Yuri Rose
Excuses voor de streep  ;) Heb mezelf al even vermanend toe gesproken hahaha!
Poelieball = een nieuw fenomeen op CO?  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op maart 23, 2015, 13:19:40
Je hewwe 2 soorten etterbak, 1 inne kleedkamer en 1 op ut feld, de laaste suden we wel bruke kenne, de 1e mag wel fut blyve
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op maart 23, 2015, 17:20:47
Citaat van: speculeter op maart 22, 2015, 14:11:21
Die goede spelers gaan wel met Dijkhuizen mee als hij over een jaar naar ons toegaat!
Hij mag Daamen (die keeper) en Stans wel mee nemen dan  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mrkela op maart 23, 2015, 21:59:50
Twente houdt opruiming; verlengen niet met Tim Breukers, zeer ervaren rechtsback, dat hebben we nodig
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 24, 2015, 09:02:25
Gerard Bos ‏@GerardBos
Nieuws: #Cambuur licht optie in contract Dijkstra niet. Club kon niks zeggen over anderen, oa Ogbeche. Meer in #FD

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 24, 2015, 10:00:23
Dijkstra komt te kort. Mooi dat de club dit inziet. (Al kunnen ze hem straks alsnog contract aanbieden)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 10:32:09
Als je wilt groeien zul je inderdaad betere spelers als Dijkstra moeten halen.
Al viel hij de laatste wedstrijden wel goed in!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 24, 2015, 10:45:57
Ik vind het toch wel een ideale man voor ons voor op de bank. Kan centraal achterin spelen, verdedigende middenvelder. Hij is altijd inzetbaar, maar misschien kan Schootstra volgend jaar zijn rol als verdedigende middenvelder overnemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op maart 24, 2015, 12:30:20
Dat zijn optie niet gelicht wordt zegt niet alles over het wel of niet aanblijven van Dijkstra he?
Meestentijds gaan die opties gepaard met een (fikse) loonsverhoging, het kan zijn dat Cambuur Martje wel wil houden maar dan onder dezelfde voorwaarden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op maart 24, 2015, 14:59:14
Volgens bron zal t 'weinig verrassend zijn'. Klinkt als: Door met Ogbeche, Narsingh & Mac-Intosch, niet Schet en Slijngard. Aldus Gerard Bos op Twitter

en

Ter info: Een optie die niet wordt gelicht, betekent niet per se afscheid. Partijen kunnen later alsnog onderhandelen.

Edit:

Dit verscheen net op cambuur.nl http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-licht-opties-tweetal/
Opties van Narsingh en Mac-Intosch worden dus gelicht. Van die andere 7 hoop ik dat ze iig met de Ridder gaan praten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op maart 24, 2015, 16:12:08
Citaat van: hobbes op maart 24, 2015, 14:59:14
Volgens bron zal t 'weinig verrassend zijn'. Klinkt als: Door met Ogbeche, Narsingh & Mac-Intosch, niet Schet en Slijngard. Aldus Gerard Bos op Twitter

en

Ter info: Een optie die niet wordt gelicht, betekent niet per se afscheid. Partijen kunnen later alsnog onderhandelen.

Edit:

Dit verscheen net op cambuur.nl http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-licht-opties-tweetal/
Opties van Narsingh en Mac-Intosch worden dus gelicht. Van die andere 7 hoop ik dat ze iig met de Ridder gaan praten.

Gek dat er over alle aflopende contracten/ contracten met een optie nu duidelijkheid is behalve Ogbeche.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op maart 24, 2015, 16:27:28
Citaat van: Tanjajeah op maart 24, 2015, 16:12:08
Gek dat er over alle aflopende contracten/ contracten met een optie nu duidelijkheid is behalve Ogbeche.

Gerard Bos op twitter: Naam #Ogbeche ontbreekt in mededeling #Cambuur. Reden: met hem andere afspraken waardoor optie niet voor 1 april hoeft te worden gelicht

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op maart 24, 2015, 16:42:22
Voordat Cambuur verder gaat kijken, eerst de zaken met De Ridder en Ogbeche in orde maken. Voor de broodnodige kwaliteit en routine!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op maart 24, 2015, 16:52:28
Citaat van: Delamere op maart 24, 2015, 16:42:22
Voordat Cambuur verder gaat kijken, eerst de zaken met De Ridder en Ogbeche in orde maken. Voor de broodnodige kwaliteit en routine!

Eens!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 17:04:13
Tot nu toe niet ontevreden over de berichten qua verlengingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 24, 2015, 17:18:00
Update na het lichten van de opties van Calvin Mac-Intosch en Furdjel Narsingh
Trainersstaf ook toegevoegd aan het overzicht

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Mart Dijkstra 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ron Janzen Huur
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sinan Bytyqi Huur
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
   
Henk de Jong 2014/2015
Arne Slot 2015/2016
Jan Bruin2014/2015
Sandor van der Heide 2015/2016
René Grotenhuis 2014/2015

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 24, 2015, 17:19:30
Goed nieuws! Hopelijk ook snel duidelijkheid over De Ridder (zal nog wel even duren) en Ogbeche.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DannySCC op maart 24, 2015, 17:31:24
Nu de Ridder en Ogbeche toch nog verlengen
dood zonde dat El Makrini straks gratis de deur uitloopt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op maart 24, 2015, 18:04:35
Goed nieuws! Met alle respect maar als we willen blijven groeien komen spelers als Dijkstra, Hemmen, Schet, Schepers en Slijngard (ook al hebben we weinig van hem gezien) gewoon te kort voor dit Cambuur. Hoop wel dat De Ridder blijft en Ogbeche nog langer aan onze club blijft verbonden.

Heerlijk nieuws mbt Calvin en Furdjel!  _O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 20:45:52
Obeche blijft ook nog een jaar!
Fijne dag zo!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op maart 24, 2015, 20:50:32
Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.
Dit soort jongens zijn broodnodig, niet alleen aan de bal in het veld, maar ook daar buiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op maart 24, 2015, 20:53:36
Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.

Wat een onzin. Ogbeche mutte ze vastbinden aan de Oldehove! Deze man mag de stad nooit weer verlaten.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 24, 2015, 20:53:54
Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 20:45:52
Obeche blijft ook nog een jaar!
Fijne dag zo!
Is dat al zeker? Zou wel top nieuws zijn.
Of is die tweet van Henk Albers uit het verband gerukt?
kan nog niks van Cambuur zelf vinden namelijk.
https://twitter.com/HenkAlbers1970/status/580409310431342593?s=09
Genee vraagt aan Ogbeche of hij langer wil blijven en hij zegt 'ja' en Ype Smid spreekt zelfde intentie uit. #Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 24, 2015, 21:00:23
Citaat van: De Gast op maart 24, 2015, 20:32:01
De Ridder en Ogbeche zeker niet tegen elke prijs vastleggen. Beide voorhoedespelers zijn (bijna) 31. Zullen er beide niet beter op worden.

ze zijn er wel jonger die er zeker niet beter op worden. b en de ridder zijn al goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 21:03:20
Citaat van: jeff op maart 24, 2015, 20:53:54
Is dat al zeker? Zou wel top nieuws zijn.
Of is die tweet van Henk Albers uit het verband gerukt?
kan nog niks van Cambuur zelf vinden namelijk.
https://twitter.com/HenkAlbers1970/status/580409310431342593?s=09 Het is een bericht van Ritsko van vliet.
Genee vraagt aan Ogbeche of hij langer wil blijven en hij zegt 'ja' en Ype Smid spreekt zelfde intentie uit. #Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 24, 2015, 21:14:35
Je bedoelt deze tweet van ritsko neem ik aan dan :
@wilfredgenee interviewt Ogbeche, De Jong en De Ridder op #cambuur plein @WTCTEL. Nieuwtje: Ogbeche blijft nog 1 jaar http://t.co/k9qhCgIhpM
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op maart 24, 2015, 21:19:43
Hangt van Vliet nu oek al de pseudo journalist uut? Daar hevve we al genoeg fan :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 21:23:17
Ik ken hem niet....
Maar hoe betrouwbaar is dit bericht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op maart 24, 2015, 21:24:06
Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:23:17
Ik ken hem niet....
Maar hoe betrouwbaar is dit bericht?

hij presenteerde het kampioensfeest bij oldehove..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 24, 2015, 21:31:19
Ogbeche blijft inderdaad nog een jaar bij ons clubke!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 21:33:54
Citaat van: Galdiano op maart 24, 2015, 21:31:19
Ogbeche blijft inderdaad nog een jaar bij ons clubke!  |:)
top....en hoe weet jij dit?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op maart 24, 2015, 21:45:10
Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:33:54
top....en hoe weet jij dit?

Hij zit over hetalgemeen wel goed met dit soort dingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 24, 2015, 22:00:49
Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 21:33:54
top....en hoe weet jij dit?

Wtctel  ;) Ogbeche spreekt er ook al ronduit over. 1 jaar sowieso. Wellicht zelfs 2!  |:)

Gefeliciteerde Mac-Intosh en begon ronduit te stralen, vertelde dat hij zo happy is in Leeuwarden  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 24, 2015, 22:04:00
Geweldig nieuws.
Wist niet dat jij Ritsko van vliet was. :_schater.
Bedankt voor mooie bericht!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 24, 2015, 22:16:12
Citaat van: speculeter op maart 24, 2015, 22:04:00
Geweldig nieuws.
Wist niet dat jij Ritsko van vliet was. :_schater.
Bedankt voor mooie bericht!

Dat ben ik niet.  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 24, 2015, 22:17:13
Citaat van: Galdiano op maart 24, 2015, 22:00:49
Wtctel  ;) Ogbeche spreekt er ook al ronduit over. 1 jaar sowieso. Wellicht zelfs 2!  |:)

Gefeliciteerde Mac-Intosh en begon ronduit te stralen, vertelde dat hij zo happy is in Leeuwarden  :)
Mooi nieuws vandaag  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: V-man op maart 24, 2015, 23:10:07
Prima nieuws allemaal! (Wat nou
: "Cambuur leegloop"). Volgend seizoen wordt helemaal SUPER!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: V-man op maart 24, 2015, 23:11:50
de Ridder nog even vastleggen! (kom je voor nh stadion en media slijper)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op maart 25, 2015, 07:44:22
Citaat van: V-man op maart 24, 2015, 23:11:50
de Ridder nog even vastleggen! (kom je voor nh stadion en media slijper)

Op Twitter meldt Genee dat ook De Ridder waarschijnlijk helemaal goed komt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 08:57:16
Deze opstelling kan nu al worden gemaakt in nieuwe seizoen...
Nienhuis
Perreira Reijnen mc intosh vytas
Bakker vd streek de ridder.
Narsingh obeche rosheuvel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 09:17:20
En zeinstra, schootstra, barto en hoefdraad als wissels.

vd vegt komt er makkelijk vanaf 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 09:19:40
+ steblecki, waar ik komend seizoen wel wat van verwacht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op maart 25, 2015, 10:08:39
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 08:57:16
Deze opstelling kan nu al worden gemaakt in nieuwe seizoen...
Nienhuis
Perreira Reijnen mc intosh vytas
Bakker vd streek de ridder.
Narsingh obeche rosheuvel

Dat is gewoon wederom handhaving lijkt mij. Nu kunnen wij nog een paar extra versterkingen aantrekken en dan ziet het er gewoon weer erg goed uit!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op maart 25, 2015, 10:22:11
Ik zie alleen wel graag nog een vervanger voor Mo. En het liefst een linksbenige centrale verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 25, 2015, 10:23:12
Citaat van: Marc S op maart 25, 2015, 10:22:11
Ik zie alleen wel graag nog een vervanger voor Mo. En het liefst een linksbenige centrale verdediger.

Juist. En ik verwacht dat ze ook nog wel op zoek zullen gaan naar een type Rusnak en een vervanger voor Droste. Plus de nodige spelers voor de breedte natuurlijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 25, 2015, 10:25:52
Citaat van: Collingwood op maart 25, 2015, 10:23:12
Juist. En ik verwacht dat ze ook nog wel op zoek zullen gaan naar een type Rusnak en een vervanger voor Droste. Plus de nodige spelers voor de breedte natuurlijk.
We gaan ook nog meedoen aan de Beloftencompetitie dus er moet nog het nodige worden aangetrokken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 25, 2015, 10:28:50
Conclusie: er moet nog heel wat gebeuren (wordt weer een leuke zomer voor ons), maar de beginsituatie is uitstekend!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 10:29:28
Ono van Dordrecht voor het middenveld erbij + Mo of vervanger.
Verdediging zal het nodige bij moeten.
Van mij mag Bijker blijven ( maar ik zal wel de enige zijn) vind hem echter nog altijd beter op de back als als CV.
Wil vd Laan al weer terug?

En weet iemand (Denistel?) of er nog wat in de jeugd rondloopt die aan gaan sluiten bij eerste of bij beloften?

Voorin Peeters en dan nog 1 of 2 talenten + de Ridder verlengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op maart 25, 2015, 10:32:37
Ono speelde wat jaren terug bij Feyenoord ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 10:39:47
Citaat van: EdsjeOgbeche op maart 25, 2015, 10:32:37
Ono speelde wat jaren terug bij Feyenoord ;)

ik twijfelde al toen ik het opschreef 8P Ojo moet het zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 10:41:00
Rutten van den Bosch hadden ze interesse in.
Die kan de verdediging versterken.
MS die jonge jongen van anderlecht?
Die was hier op proef.
Links benige CV.
Anders vd linden?
Peters van Emmen halen!
We zullen het zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op maart 25, 2015, 11:05:26
Citaat van: zeewolde op maart 25, 2015, 09:19:40
+ steblecki, waar ik komend seizoen wel wat van verwacht

Met alle respect, maar imo kom je niet heel ver met deze bank. Er moeten minstens 5 potentiële basisspelers bij. (RB, LCB, CM, RV (backup voor Narsingh) en SP). Dan kan je ook een prima bank vormen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 11:14:38
eerst maar eens elf volwaardige basisspelers voordat we de bank volwaardig proberen te maken :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op maart 25, 2015, 11:18:53
Hebben tot nu toe zo'n 14 spelers voor volgend seizoen, dat betekend dat er inclusief beloften nog zeker 10-15 spelers bij moeten. Hieronder wat interessante spelers:

Uit de Jupiler League:
Peters
Sleegers
Rutten

Uit de Eredivisie:
Rijsdijk (1 jaar optie)
Ojo
Gosens
Kevin Jansen (1 jaar optie)
Kuipers (Excelsior)
Bruins
Van der Linden
Bruns

Kortom genoeg keus lijkt me, zullen alleen niet de enige zijn die achter dergelijke spelers aan gaan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op maart 25, 2015, 11:29:36
Citaat van: justremco op maart 25, 2015, 11:18:53
Hebben tot nu toe zo'n 14 spelers voor volgend seizoen, dat betekend dat er inclusief beloften nog zeker 10-15 spelers bij moeten. Hieronder wat interessante spelers:

Uit de Jupiler League:
Peters
Sleegers
Rutten

Uit de Eredivisie:
Rijsdijk (1 jaar optie)
Ojo
Gosens
Kevin Jansen (1 jaar optie)
Kuipers (Excelsior)
Bruins
Van der Linden
Bruns

Kortom genoeg keus lijkt me, zullen alleen niet de enige zijn die achter dergelijke spelers aan gaan

Die Bruns gaat toch gewoon verlengen bij Heracles?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op maart 25, 2015, 11:36:13
Citaat van: ruubmac op maart 25, 2015, 11:29:36
Die Bruns gaat toch gewoon verlengen bij Heracles?

http://www.vi.nl/web/nieuws/bruns-laat-heracles-wachten-door-degradatiegevaar-.htm?channel=phone
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op maart 25, 2015, 12:31:48
Mahmoed( PSV ) ,Tihouna(Fulham) en Biegel (ONB) op proef de komende dagen....

Hier een stuk over Mahmoed;

"Ik zal PSV laten zien dat ze de verkeerde speler hebben laten gaan"

Gepubliceerd:
vrijdag 27 juni 2014 om 11:14
Mohamad Mahmoed gaat komende zomer op zoek naar een nieuwe werkgever. De negentienjarige middenvelder, afgelopen seizoen aanvoerder van PSV A1, kreeg van de Eindhovense clubleiding te horen dat er voor hem geen toekomst is weggelegd in het Phillips Stadion.

Het bericht kwam als een verrassing voor de jongeling. De in Delft geboren middenvelder met Irakese roots kon immers terugkijken op een goed seizoen in dienst van PSV A1. Maar hoe goed Mahmoed ook speelde, een incident van enkele jaren geleden heeft hij nooit helemaal van zich af kunnen schudden. Een grote schorsing, opgelegd door de KNVB na een rode kaart wegens een akkefietje met de scheidsrechter, zorgde voor een vlek op de nog prille carrière van Mahmoed.

Het incident had grote gevolgen voor Mahmoed. De middenvelder werd voor negen wedstrijden geschorst en miste daardoor een groot deel van het seizoen als speler van PSV A1. Een valse start voor de voetballer bij de jeugdploeg van toenmalig trainer Phillip Cocu, tegenwoordig hoofdtrainer in Eindhoven. "Die schorsing van negen wedstrijden kwam als een enorme klap, waar ik veel van heb geleerd", vertelt Mahmoed aan VoetbalPrimeur.

"Ik ben niet meer de moeilijke jongen die ik was"
"In het begin was het moeilijk te verwerken omdat ik mijn basisplaats kwijtraakte en andere spelers de kans kregen zichzelf te bewijzen. Uiteindelijk heb ik dat een plek gegeven en heb ik de lijn door weten te trekken. Afgelopen seizoen kreeg ik de aanvoerdersband omgeschoven door trainer Pascal Jansen. Deze verantwoordelijkheid is onder meer aanleiding geweest voor mijn sterke seizoen bij PSV A1."

Over de voetballende kwaliteiten van Mahmoed bestaat geen twijfel, maar vaak gaan de gesprekken al snel over zijn gedrag. "Ik heb in het verleden wat problemen gehad binnen de club. Dat ik als probleemkind werd gezien was volkomen terecht", is Mahmoed openhartig. "De afgelopen seizoenen ben ik gegroeid, meer volwassen geworden. Ik ben niet meer de moeilijke jongen die ik was. En dat wil ik bij een nieuwe club laten zien."

"Diverse trainers uit de jeugd waren zeer verbaasd, heb ik begrepen"
Als aanvoerder van PSV A1 wierp Mahmoed zich op tot een van de dragende spelers binnen de jeugdploeg van de club uit Eindhoven. Toch waren zijn prestaties niet voldoende om een nieuw contract in de wacht te slepen. PSV liet Mahmoed vertrekken, tot verrassing van velen. "Dat ik mocht vertrekken bij PSV kwam totaal onverwachts en ik denk niet alleen voor mij. Zo heb ik begrepen dat diverse trainers uit de jeugd ook zeer verbaasd waren."

"Ondanks dat ik een dragende speler was en als beste speler van PSV A1 ben geëindigd in het A-juniorenklassement waren binnen de club trainers die het toch niet in mij zagen zitten om wat voor reden dan ook. Zelf heb ik nog steeds het volste vertrouwen in mezelf en ik zal PSV laten zien dat ze de verkeerde speler hebben laten gaan", klinkt het vol ambitie. Mahmoed erkent de afgelopen seizoenen veel geleerd te hebben in Eindhoven. "Door de wedstrijden en de trainingen ben ik completer geworden als speler en als persoon", zegt Mahmoed, die zichzelf omschrijft als een sloper, balafpakker en controleur.

"Ik heb geleerd geduld te hebben en dat is denk ik één van de belangrijkste lessen geweest. Ik ben PSV dan ook dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb mogen doormaken. Ik ben een type voetballer dat tot het uiterste gaat en een team op sleeptouw kan nemen. Als persoon ben ik oprecht en respectvol, ongeacht wie je bent. Ik hoop komend seizoen bij een mooie club aan de slag te gaan en vanuit daar wil ik de top bereiken."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op maart 25, 2015, 12:45:55
Marcel Keizer heeft aan VI aangegeven dat men de optie in het contract van Ogbeche inderdaad gaat lichten.  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op maart 25, 2015, 13:07:33
Citaat van: justremco op maart 25, 2015, 11:36:13
http://www.vi.nl/web/nieuws/bruns-laat-heracles-wachten-door-degradatiegevaar-.htm?channel=phone

Heb ik er nog eentje  ;)
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/428178/transfer-van-dertig-kilometer-op-komst-moet-er-heel-goed-over-nadenken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=fctwente
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op maart 25, 2015, 14:54:02
Iedere middenvelder die Mohamed heet mag van mij bij SCC terecht, klinkt uit dat artikel erg gedreven. Een aanvoerder van psv A1 kan, lijkt mij, prima bij ons terecht.

Verwacht veel van hem!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 14:56:13
Nog maar 19....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op maart 25, 2015, 15:14:04
Als we die Mahmoud kunnen halen:  _O_
We moeten het hebben van spelers met een krasje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op maart 25, 2015, 15:52:26
de TS redt um dr wel met
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 15:57:52
Bytiqi en GA Roorda er ook bij volgend seizoen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op maart 25, 2015, 16:07:01
Ga ik wel vanuit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op maart 25, 2015, 16:55:15
Wie zeit dat die mohamed hier heen wil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 25, 2015, 17:48:55
Citaat van: dit is mien club op maart 25, 2015, 16:55:15
Wie zeit dat die mohamed hier heen wil

Anders komt hij niet op proef  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op maart 25, 2015, 17:54:16
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:48:55
Anders komt hij niet op proef  ;)

Misschien zijn we niet de enige waar hij op proef gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 25, 2015, 17:57:00
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op maart 25, 2015, 18:25:02
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:57:00
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.

Heb jij hem al zien spelen?
Ik ken hem namelijk niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op maart 25, 2015, 18:50:27
Citaat van: 666 op maart 25, 2015, 18:25:02
Heb jij hem al zien spelen?
Ik ken hem namelijk niet.

Even op internet rond lopen surfen, veel over de schorsing maar ook positieve dingen. En aanvoerder van PSV A1 ben je ook niet zomaar ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op maart 25, 2015, 19:35:45
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 17:57:00
Tihouna en die van ONB heb ik weinig vertrouwen in.
Mahmoed van PSV zou van mij hier wel direct mogen komen.
Kan wel opvolger van Mo worden, al is die nog maar 19.

Die Biegel van ONB was vorig jaar de uitblinker bij ONB tegen Cambuur, en dat op 17 jarige leeftijd. Denk dat je voor het beloftenteam de gok wel kunt wagen want die spelers moeten ook niet te duur zijn, want dat gaat ten koste van het spelersbudget van de eerste selectie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccleeuwarden op maart 25, 2015, 20:00:00
Citaat van: justremco op maart 25, 2015, 19:35:45
Die Biegel van ONB was vorig jaar de uitblinker bij ONB tegen Cambuur, en dat op 17 jarige leeftijd. Denk dat je voor het beloftenteam de gok wel kunt wagen want die spelers moeten ook niet te duur zijn, want dat gaat ten koste van het spelersbudget van de eerste selectie

Dit zijn spelers voor de beloften! en wie weet ook voor het eerste..... wij kunnen geen toppers halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op maart 25, 2015, 20:24:32
Citaat van: sccleeuwarden op maart 25, 2015, 20:00:00
Dit zijn spelers voor de beloften! en wie weet ook voor het eerste..... wij kunnen geen toppers halen!
we hebben genoeg toppers in de selectie anders..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 25, 2015, 21:05:15
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
hahaaa dit is wel het toppunt.... een dodelijke machine? ze hebben 3 doelpunten meer gescoord...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 21:08:35
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
jij bent echt niet merr serieus te nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op maart 25, 2015, 21:46:58
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
Ogbeche heeft er dit seizoen al 12 gescoord, en hem dan als stand-in willen gebruiken.  Staat op plek 6 kwa topscorers van de eredivisie. :X Een stand-in hebben we al, barto.
Zolang er geen nieuw stadion staat zijn en blijven we degradatie kandidaat kwa begroting.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33
Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op maart 25, 2015, 22:36:11
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33
Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Alleen de welbekende opzegging voor 1 april toch? Formaliteit die me feitelijk nog niets zegt.
Punt 2: Onhaalbaar qua financiën. Kan daar in een 2 maanden net zoveel verdienen als hier in een heel seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 22:55:29
Citaat van: jeff op maart 25, 2015, 21:46:58
Ogbeche heeft er dit seizoen al 12 gescoord, en hem dan als stand-in willen gebruiken.  Staat op plek 6 kwa topscorers van de eredivisie. :X Een stand-in hebben we al, barto.
Zolang er geen nieuw stadion staat zijn en blijven we degradatie kandidaat kwa begroting.
dat je daar nog op ingaat. De gast drinkt meer azijn dan wiekie  en de raaf samen om 3 uur in de nacht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 22:56:37
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33
Geen nieuw contract voor mulder...keeper feijeNoord.
Zou goede keeper voor ons zijn.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
zul je eerst nienhuis of zeinstra moeten verkopen, of wil je mulder als 3e keeper :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op maart 25, 2015, 23:55:24
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
:_schater

Met wat voor bril kijk jij dkv? Dodelijke machine, manmanmanman... :_spank

Uth heeft een gelijk moyenne als b. Dkv scoort er maarliefst 3 meer dan ons tot nu toe, waarbij vrijwel alle goals van de voorhoede komen. Dus wat wil je nu zeggen? Het enige wat je kan concluderen is dat hun vleugels vaker scoren,maar juist daarvan vind jij dat we goed op weg zijn. Kom in elk geval met feiten alsjeblieft...

/Edit
oh ja, dan wil ik je nog even voor zijn in het geval je wilt beginnen over t aantal assists van uth tov b; vergelijk dan ook even de vleugels.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op maart 26, 2015, 07:13:37
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 22:33:33

Of hij betaalbaar is is een tweede.

Tuurlijk wel, gewoon een kwestie van water bij de wijn. Voor een dergelijke hoeveelheid water zal hij uiteraard wel een sluisdeur moeten opentrekken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 26, 2015, 08:43:57
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is. Met Rosheuvel en Narsingh voorin ben je al een heel eind op weg. Nu nog een jonge snelle spits er tussen in en Bam! Ogbeche dan mooi als stand-in achter de hand houden.
Wat heeft Ogbeche jou misdaan? Je slaat alleen maar onzin uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: OuweSkeve op maart 26, 2015, 11:03:28
Haal meteen die ouwe kannibaal oek maar disse kant op. Leuk voor de sjeu.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op maart 26, 2015, 12:33:31
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 20:36:17
We moeten zorgen zo'n dodelijke machine te worden als dkv voorin is.
:_schater :_schater :_schater

Volgens mij slaap jij in een dkv pyama
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op maart 26, 2015, 13:16:17
Citaat van: Tukker op maart 26, 2015, 12:33:31
:_schater :_schater :_schater

Volgens mij slaap jij in een dkv pyama

We gaan hier toch niet zelfverminking suggereren?  :_schater :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op maart 26, 2015, 13:39:04
Citaat van: Marc S op maart 26, 2015, 13:16:17
We gaan hier toch niet zelfverminking suggereren?  :_schater :zweep

Ik denk eerder kindermishandeling  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op maart 26, 2015, 14:22:18
Citaat van: 666 op maart 26, 2015, 13:39:04
Ik denk eerder kindermishandeling  8)

het houdt niet op , niet vanzelf
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 30, 2015, 14:04:15
Citaat van: Gasgeve op maart 26, 2015, 08:43:57
Wat heeft Ogbeche jou misdaan? Je slaat alleen maar onzin uit.

er staat hier voornamelijk onzin.. dus dat zal best.

Krijg alleen telkens meer het idee dat de driemansvoorhoede Narsingh-B-Rosheuvel mekaar niet al te best kan vinden. Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op maart 30, 2015, 14:33:32
Ik dat voor in de spits aan Horst Hrubesch. Beer van een spits en goed met de kop. Achterin dacht ik aan Terry Butcher. Net als Hrubesch een beer van een kerel met een winnaarsmentaliteit. Tsja op het middenveld Tomas Galasek maar.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op maart 30, 2015, 14:35:48
Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 14:04:15
er staat hier voornamelijk onzin.. dus dat zal best.

Krijg alleen telkens meer het idee dat de driemansvoorhoede Narsingh-B-Rosheuvel mekaar niet al te best kan vinden. Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.

Speciaal voor jou:

Na de winterstop:

de eerste twee wedstrijden geen Rosheuvel.
Twente - Cambuur zonder Narsingh evenals Cambuur-Vitesse en Fey- Cambuur.
Cambuur - Heerenveen - Ogbeche geschorst.
NAC- Cambuur voorhoede:  Narsingh -Ogbeche Rosheuvel (57 minuten samen) Ogbeche scoorde later deze wedstrijd.
Cambuur - Heracles - geen Rosheuvel
Zwolle - Cambuur - toen Narsingh er uit ging kwam Ogbeche pas, toch doelpunt Rosheuvel.
Cambuur - Utrecht vanaf minuut 68 voorhoede Narsingh - oGbeche - Rosheuvel - doelpunt Rosheuvel
AZ- Cambuur - JAWEL 90 minuten de droomvoorhoede en wie scoort er :OGBECHE!!!!

conclusie 1: welgeteld 179 minuten samen gespeeld waarvan 1 x 90 minuten
conclusie 2: in die 3 wedstrijden 2 goals van Ogbeche en 1 van Rosheuvel
conclusie 3; je schrijft wel heel veel onzin in je stukje over die 3mans voorhoede als je bovenstaande bekijkt. l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 30, 2015, 15:20:12
Dank je voor de toelichting Zeewolde. En voor de middelvinger uiteraard.. klasse!

Ze hebben dus niet vaak samengespeeld. Hartstikke prima. Bij wie er ook op de buitens stonden, de tweede seizoenshelft heb ik telkens het idee gekregen dat het samenspel met B. niet echt lukte.. behalve dan het eindeloos kaatsen. En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.

Ik zie B. gewoon volgend jaar niet graag als basisspeler in de spits staan. Ik heb het idee dat de echte scherpte er wel wat vanaf is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op maart 30, 2015, 15:47:37
Gelukkig bepaal jij niet wie er spelen:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 30, 2015, 16:13:44
25 wedstrijden, 12 goals. Genoeg gezegd denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op maart 30, 2015, 16:23:56
Ik denk dat Ogbeche de 15 nog wel gaat halen .Ik weet niet wie ;de gast;hier graag in de spits wil zien die wij kunnen betalen .Ik denk dat iedere club onder de top 3 hem graag in hun selectie wou hebben .Ik denk dat Ogbeche de beste spits is die wij hier hebben gehad [met Mols].Wij hebben als cambuur ook nog nooit zo,n goed seiz gehad trouwens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op maart 30, 2015, 16:27:18
Citaat van: Gasgeve op maart 30, 2015, 16:13:44
25 wedstrijden, 12 goals. Genoeg gezegd denk ik.

Ja dat is geweldig toch?

Alleen Uth, Kramer, Depay, De jong en de Leeuw doen het beter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op maart 30, 2015, 18:35:40
Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 15:20:12
Dank je voor de toelichting Zeewolde. En voor de middelvinger uiteraard.. klasse!

Ze hebben dus niet vaak samengespeeld. Hartstikke prima. Bij wie er ook op de buitens stonden, de tweede seizoenshelft heb ik telkens het idee gekregen dat het samenspel met B. niet echt lukte.. behalve dan het eindeloos kaatsen. En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.

Ik zie B. gewoon volgend jaar niet graag als basisspeler in de spits staan. Ik heb het idee dat de echte scherpte er wel wat vanaf is.
Als je nou nog zegt dat het niet jou type spits is waar je niks aan vind of zo, maar je wil hem dus verwijderen uit de basis!?
B. voetbalt en verdedigd ook nog eens veel mee t.o.v. andere spitsen en zit, qua aantal goals,bij de top van de eredivisie.
Dan mag je, zeker voor Cambuur begrippen, toch verschrikkelijk in je handen knijpen dat je zo'n spits hebt!!!!!!!
Wie wil jij met die paar euro's voor B. in de plaats hebben dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 31, 2015, 09:45:01
Ik heb het over de tweede seizoenshelft.. ik zie geen spits meer die doelpunten met enige waarde scoort en ik zie geen lekker samenspel met de buitens. Vooral in uitwedstrijden was het voornamelijk hopeloos voetbal ook al hebben we een paar keer nipt verloren. Speel dan uit 4-4-2 maar dat is ook hier heiligschennis ook al levert 4-3-3 niks meer op.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 31, 2015, 09:50:08
Steenvoorden van feijeNoord mag weg.
Nu nog verhuurd aan Dordrecht.
Volgens mij zat Cambuur al eerder achter hem aan.
Goede rechtsback!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op maart 31, 2015, 10:14:42
Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 09:45:01
Ik heb het over de tweede seizoenshelft.. ik zie geen spits meer die doelpunten met enige waarde scoort en ik zie geen lekker samenspel met de buitens. Vooral in uitwedstrijden was het voornamelijk hopeloos voetbal ook al hebben we een paar keer nipt verloren. Speel dan uit 4-4-2 maar dat is ook hier heiligschennis ook al levert 4-3-3 niks meer op.

Opper je nu alweer om met twee niet-scorende buitenspelers in de spits te spelen?  :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op maart 31, 2015, 10:55:54
Jonge jonge nog steeds onzin wat je roept.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 31, 2015, 11:00:58
En iedereen er maar op reageren. ...
Moet je ook niet doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op maart 31, 2015, 11:01:45
Citaat van: sunderland op maart 30, 2015, 16:23:56
Ik denk dat Ogbeche de 15 nog wel gaat halen .Ik weet niet wie ;de gast;hier graag in de spits wil zien die wij kunnen betalen .Ik denk dat iedere club onder de top 3 hem graag in hun selectie wou hebben .Ik denk dat Ogbeche de beste spits is die wij hier hebben gehad [met Mols].Wij hebben als cambuur ook nog nooit zo,n goed seiz gehad trouwens.

skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 31, 2015, 11:07:42
Citaat van: okkele op maart 31, 2015, 11:01:45
skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 31, 2015, 11:21:53
Citaat van: speculeter op maart 31, 2015, 11:07:42
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?

Kuzmano........ ach nee, laat ook maar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 31, 2015, 11:48:00
Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van (en dat is doorgaans niet veel)  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 31, 2015, 11:50:06
Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 11:48:00
Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van (en dat is IN JOU GEVAL......niet veel)  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op maart 31, 2015, 11:50:22
Gister Charly Musonda Jr. zien spelen, wordt volgend jaar waarschijnlijk verhuurd door Chelsea. Als je die zou kunnen huren, zou je een meesterzet doen. Vleugelspeler van Chelsea -21.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op maart 31, 2015, 12:08:03
Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 11:48:00
Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van

ook dat heb je mis !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op maart 31, 2015, 12:55:03
Sommigen denken hier dat ze er meer verstand van hebben.. dat is wel zo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op maart 31, 2015, 13:53:20
Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 12:55:03
Sommigen denken hier dat ze er meer verstand van hebben.. dat is wel zo.
hij gaat het eindelijk snappen :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 14:00:26
Citaat van: speculeter op maart 31, 2015, 11:07:42
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?
Dirk Roelfsema natuurlijk!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CJ058 op maart 31, 2015, 14:11:55
Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 15:20:12
En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.
Ha! de 2 goals in Den Haag vergeten, direct na de winterstop? Leverden zeker wel iets op dacht ik zo  :) got ya!  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op maart 31, 2015, 17:22:59
Goh wat een geleuter over eventuele nieuwe spelers.
Ik dacht aan Oscar Zijlstra als derde keeper.
Mario Been op het middenveld samen met Willem van Hanegem.
Of Abe van der Ban halen.
Nog meer flauwekul horen.

Ik zeg maar zo, we zien het wel en maken er wel weer iets moois van.

toedeladakie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 17:46:11
Citaat van: DCKM op maart 31, 2015, 17:22:59
Goh wat een geleuter over eventuele nieuwe spelers.
Ik dacht aan Oscar Zijlstra als derde keeper.
Mario Been op het middenveld samen met Willem van Hanegem.
Of Abe van der Ban halen.
Nog meer flauwekul horen.

Ik zeg maar zo, we zien het wel en maken er wel weer iets moois van.

toedeladakie

Ho even, nou kin DIMC nooit met sien held inne line up (Wouda).
Geleuter mut er blieve, anders kinne we dizze sociale werkplaats oek wel opdoeke ;)

HBMW
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op maart 31, 2015, 19:01:13
Dom geleuter is prima. Maar dat gebeurd in elke nieuwe topic die wordt geopend. Dat is weleens irritant!!! Stay on topic!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op maart 31, 2015, 19:15:33
Citaat van: okkele op maart 31, 2015, 11:01:45
skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater

ere of 1e divisie maakt wel wel verschil en idd ogbeche werkt ook keihard voor het team iets wat barto als onze 2e spits
ook doet en daardoor komen ze juist voor de goal wel eens te kort is mijn mening.

haagse harry deed nog geen stap te veel maar in de afronding was die gast fenomenaal.

vd ark scoorde oek heel makkelijk en was koppend heel sterk.

de liwadder had oek een aardig gemiddelde.

denk dat de ts vind dat ogbeche voor ons systeem wel een goeie spits is en dat barto daarom 2e man
is en niet hemmen die misschien makkelijjker stoort maar in het verdedigende werk ne het vast zetten
van de tegenstander te kort komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op maart 31, 2015, 19:50:01
Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 14:04:15
Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.

Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op maart 31, 2015, 21:07:24
Citaat van: Utekleitrokken op maart 31, 2015, 19:50:01
Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?

Als hij maar op de goede plaats staat, en precies schiet, dan hoeft hij niet snel te zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:21:57
Citaat van: Utekleitrokken op maart 31, 2015, 19:50:01
Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?

Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op april 01, 2015, 09:44:53
Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:21:57
Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.

Ligt dat niet aan de verbinding daar in sofia?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:48:54
Citaat van: kickandrush op april 01, 2015, 09:44:53
Ligt dat niet aan de verbinding daar in sofia?  :_schater

Hahaha! +1!

Gelukkig hebben we wel snel internet hier en kan ik gewoon alles live streamen zonder enig probleem!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 01, 2015, 13:16:00
Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:21:57
Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.

heeft het volgens mij nog nooit van zijn snelheid moeten hebben toch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 01, 2015, 14:13:55
Ogbeche moet in het midden blijven. (hoeft ie niet zoveel te lopen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op april 01, 2015, 15:05:24
iedereen is weer nodig toe aan een wedstrijd geloof ik,kan het weer ergens over gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35
Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CJ058 op april 02, 2015, 11:44:25
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35
Wat betreft het nieuwe seizoen.
Het duurt nog even maar heeft iemand al iets gehoord over de prijzen van de seizoenskaarten voor het nieuwe seizoen?
Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.
Hoop niet dat dat bij ons gebeurt.
Ze zijn bij promotie al verhoogd toch? Lijkt me sterk dat we nu opnieuw met een verhoging te maken krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: geelenblauwscc op april 02, 2015, 11:50:23
Prijzen zijn mooi zo toch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op april 02, 2015, 12:14:56
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:40:35

Ik lees dat er nogal wat clubs besluiten de prijzen te verhogen.


bij de kutamsterdammers in sommige gevallen zelfs 50% !
a-sociaal,net als hun aanhang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op april 02, 2015, 12:58:09
Citaat van: okkele op april 02, 2015, 12:14:56
bij de kutamsterdammers in sommige gevallen zelfs 50% !
a-sociaal,net als hun aanhang.
Bij Ajax gaan de prijzen van sommige seizoenskaarten zelfs meer omhoog dan die van mij Cambuur kost  :y  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op april 02, 2015, 18:18:43
Een verhoging van 5 a 10 procent zou ik na twee prachtige seizoen, zeker qua thuiswedstrijden, best redelijk en eigenlijk ook wel logisch vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
Citaat van: Delamere op april 02, 2015, 18:18:43
Een verhoging van 5 a 10 procent zou ik na twee prachtige seizoen, zeker qua thuiswedstrijden, best redelijk en eigenlijk ook wel logisch vinden.
dan ben je een van de weinigen. ... l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op april 02, 2015, 20:05:47
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l

Ik verwacht eigenlijk ook een prijsstijging en ik kan mij daar dan ook wel in vinden. Maximaal 10 procent!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op april 02, 2015, 20:25:30
Ik verwacht ook een prijsstijging. Cambuur hoopt volgende week bekend te maken wanneer we kunnen verlengen. Dus dan weten we ook of we een verhoging krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 02, 2015, 20:26:25
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l
Tja, ook ik kan een kleine prijsverhoging wel accepteren. Percentages zoals bij Ajax zijn uiteraard ontoelaatbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op april 03, 2015, 07:16:09
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2015, 20:26:25
Tja, ook ik kan een kleine prijsverhoging wel accepteren. Percentages zoals bij Ajax zijn uiteraard ontoelaatbaar.

Ik kan dat ook accepteren, als de bierprijs in het hertje en de Cambuurbar maar niet stijgen  8).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 03, 2015, 09:53:05
Dan de bierprijs maar flink omhoog en prijs seizoenskaart gelijk blijven l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op april 03, 2015, 10:02:21
€7000 x €20,- is €140.000 = nieuwe speler.

Daar wil ik graag aan mee betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 03, 2015, 10:26:02
Okee...okee...als je zo gaat redeneren doe ik ook wel mee.
Denken jullie trouwens dat er volgend seizoen een van de verloren schapen weer terugkeert?
En dan denk ik met name aan adje...Ritzmaier of vd laan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 03, 2015, 10:29:53
Harry?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op april 03, 2015, 10:44:55
Citaat van: speculeter op april 03, 2015, 10:26:02
Okee...okee...als je zo gaat redeneren doe ik ook wel mee.
Denken jullie trouwens dat er volgend seizoen een van de verloren schapen weer terugkeert?
En dan denk ik met name aan adje...Ritzmaier of vd laan.

Adje heeft het te hoog in de bol, die wil naar een club uit de traditionele top 3.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet een terug. Ik hoop wel op een (Ritzmaier).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op april 03, 2015, 11:32:04
Citaat van: ruubmac op april 03, 2015, 10:44:55
Adje heeft het te hoog in de bol, die wil naar een club uit de traditionele top 3.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet een terug. Ik hoop wel op een (Ritzmaier).

Ik ga ervan uit dat adje bij NAC al behoorlijk meer verdient dan dat hier ooit zal kunnen krijgen en hij houdt met zijn doelpunten NAC nog een jaartje in de ere. Die komt dus niet. Ritz is een ander verhaal, die zou misschien wel in willen leveren om weer plezier in het voetballen te krijgen. Maar ook daar zullen wel andere kapers/boeren voor op de kust zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op april 03, 2015, 11:32:51
"We kunnen seizoenkaarten best duurder maken, zodat we onderaan de streep 2 miljoen euro extra overhouden. Maar wat stelt die 2 miljoen euro voor? Tijdens onderhandelingen over een transfer is dat een bedrag waar je vijf minuten over spreekt."
Hoeness vervolgt: "Maar voor een supporter is het nogal een verschil of een seizoenkaart 143 euro kost of 400 euro. Wij beschouwen onze supporters niet als melkkoe. Voetbal moet voor iedereen betaalbaar zijn. Dat is het grote verschil tussen ons en Engeland."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op april 03, 2015, 12:35:37
Citaat van: sccweestwel op april 03, 2015, 11:32:51
"We kunnen seizoenkaarten best duurder maken, zodat we onderaan de streep 2 miljoen euro extra overhouden. Maar wat stelt die 2 miljoen euro voor? Tijdens onderhandelingen over een transfer is dat een bedrag waar je vijf minuten over spreekt."
Hoeness vervolgt: "Maar voor een supporter is het nogal een verschil of een seizoenkaart 143 euro kost of 400 euro. Wij beschouwen onze supporters niet als melkkoe. Voetbal moet voor iedereen betaalbaar zijn. Dat is het grote verschil tussen ons en Engeland."

Tja Bayern Munchen.. slecht voorbeeld.

€20 per jaar is voor mij niks, €140.000,- is voor Cambuur een BERG geld.

Wat Ajax flikt is natuurlijk schandalig met zo'n bankrekening.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 03, 2015, 14:19:38
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 17:46:11
Ho even, nou kin DIMC nooit met sien held inne line up (Wouda).
Geleuter mut er blieve, anders kinne we dizze sociale werkplaats oek wel opdoeke ;)

HBMW

He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2015, 16:57:06
Citaat van: DCKM op april 03, 2015, 14:19:38
He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN

Wat DCKM in godsnaam mag betekenen weet ik niet maar DIMC betekent: dit is mien club

trouwens krijg ik met mijn autocorrrectie als ik DCKM intyp DKV, maar dat terzijde
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 03, 2015, 18:16:13
Citaat van: DCKM op april 03, 2015, 14:19:38
He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN

Daarom werk ik oek niet. Straks wud ik oek infecteerd met dat smerige virus :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op april 03, 2015, 19:30:07
Citaat van: Treb op april 03, 2015, 12:35:37
Tja Bayern Munchen.. slecht voorbeeld.

€20 per jaar is voor mij niks, €140.000,- is voor Cambuur een BERG geld.

Wat Ajax flikt is natuurlijk schandalig met zo'n bankrekening.

Probeer alleen even aan te geven dat de grootste club van Duitsland en de beste club van de wereld, zich bekommert om de supporters in het stadion, en niet alleen maar denkt aan geld geld geld, en 20 euro perjaar ? maakt mij ook niet uit..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op april 04, 2015, 13:59:34
De seizoenskaarten van in ieder geval op Oost afgelopen seizoen al verhoogd. Terwijl Noord en Zuid meende ik gelijk bleven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op april 04, 2015, 19:43:12
Wat gebeurt er nou eigenlijk met die Roorda?  :|
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 04, 2015, 21:04:42
Citaat van: sk13 op april 04, 2015, 13:59:34
De seizoenskaarten van in ieder geval op Oost afgelopen seizoen al verhoogd. Terwijl Noord en Zuid meende ik gelijk bleven.
Noord ging dit seizoen van 175 naar 190, vorig jaar niet verhoogd. Toen alleen Oost en West dacht ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 04, 2015, 21:17:05
Volgend jaar een bank met minimaal
Zeinstra
Pereira en mc intosh
bakker en steblecki
rosheuvel en barto

dat zou betekenen dat er een zeer goede basis staat.

nienhuus
steenvoorden reijnen vd linden vytas
mo ( hoop doet leven) vd streek bytiqi Of roorda
narsingh ogbeche de ridder.

en hopelijk verrast vd vegt ons nog met echte versterkingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op april 04, 2015, 21:51:38
Citaat van: zeewolde op april 04, 2015, 21:17:05
Volgend jaar een bank met minimaal
Zeinstra
Pereira en mc intosh
bakker en steblecki
rosheuvel en barto

dat zou betekenen dat er een zeer goede basis staat.

nienhuus
steenvoorden reijnen vd linden vytas
mo ( hoop doet leven) vd streek bytiqi Of roorda
narsingh ogbeche de ridder.

en hopelijk verrast vd vegt ons nog met echte versterkingen.

Al zeker dan?
Zie toch liever Zeinstra dan Leonard en ik vind persoonlijk een Pereira beter voor de basis dan Vytas momenteel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 04, 2015, 21:56:39
Vytas is LB pareira RB
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 04, 2015, 22:10:50
Citaat van: Marc S op april 04, 2015, 21:56:39
Vytas is LB pareira RB

Beiden komen tekort voor de basis!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 05, 2015, 08:39:41
Vytas is mischien niet de beste. Maar zeer belangrijk voor het elftal, iedereen loopt met hem weg binnen spelersgroep en TS. Hierdoor spelen anderen beter!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op april 05, 2015, 09:30:05
Gister Fortes zien spelen bij dordt. Werd al gezegd dat daar meerdere eredivisie clubs interesse in hadden maar dat lijkt mij echt een goede opvolger voor onze Mo.
Hij is sterk aan de bal, knalt er hard in als het moet en heeft ook nog eens goed overzicht met goede pass.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op april 05, 2015, 14:06:52
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l
Jij bent dus een van de weinigen.........
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op april 05, 2015, 14:26:35
Ik stel een verhoging van € 1.000 voor, voor alle tribunes, dan kunnen we pas echt mee gaan doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op april 05, 2015, 15:07:26
Citaat van: Bascambuur op april 05, 2015, 14:26:35
Ik stel een verhoging van € 1.000 voor, voor alle tribunes, dan kunnen we pas echt mee gaan doen.

Ik stel voor dat jij voor iedereen betaald  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 05, 2015, 21:17:47
Hoop niet dat vd Linden komt. Heeft een prima trap, maar verder vind ik hem echt niets. Dan kan je net zo goed een bushokje neerzetten. Wat is die gast traag zeg!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op april 05, 2015, 21:26:37
Citaat van: AL op april 05, 2015, 21:17:47
Hoop niet dat vd Linden komt. Heeft een prima trap, maar verder vind ik hem echt niets. Dan kan je net zo goed een bushokje neerzetten. Wat is die gast traag zeg!!!!!
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 05, 2015, 23:20:37
Toen de Eagles nog goed speelden was hij een van de uitblinkers, nu deelt hij in de malaise. Een gevalletje Reijnen in mijn ogen, die bij AZ ook niet echt veel indruk maakte maar bij ons de grote leider is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2015, 23:37:05
Citaat van: Collingwood op april 05, 2015, 23:20:37
Toen de Eagles nog goed speelden was hij een van de uitblinkers, nu deelt hij in de malaise. Een gevalletje Reijnen in mijn ogen, die bij AZ ook niet echt veel indruk maakte maar bij ons de grote leider is.

Reijnen houdt zich als een van de weinigen staande als het team slecht speelt. (net als Rusnak elke keer deed, jammer dat ie weg is en volgende week faliekant door de ondergrens zakt!!  8) )
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2015, 08:15:05
Citaat van: Tukker op april 05, 2015, 21:26:37
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
Als hij zo de spitsen uitschakelt vind ik het prima :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 06, 2015, 08:26:46
Citaat van: Tukker op april 05, 2015, 21:26:37
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
ik heb gisteren ook extra op hem gelet, maar zie niet wat hij meer heeft dan dijkstra.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 06, 2015, 08:39:25
Steenvoorden, Kuipers, Gladon en Peters zijn transfervrij.
Zomaar even een paar interessante spelers voor ons.
vd Linden is ook transfervrij, maar die vind ik totaal overschat(behalve de goede trap dan).


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op april 06, 2015, 12:02:59
Joppie speelde inderdaad vrij zwak, maar je kan je afvragen of dit ook heeft te maken met de stand op de ranglijst en dus het gebrek aan vertrouwen bij een ploeg die zelf niet voetbalt en dus wat tegen staat te houden.
Bovendien drukt zijn zwakke optreden misschien zijn onderhandelings positie en minder belangstelling van evt. andere clubs.
Misschien pakt dit uiteindelijk wel goed uit en past hij wel heel goed bij het spel wat Cambuur wil spelen.
V/d Linden werd overigens al even beetje toegezongen door Noord na de wedstrijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 06, 2015, 18:17:01
vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 06, 2015, 19:25:03
we moeten ons bij az melden om v overeem te halen die nu bij dord speelt .Topper
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 06, 2015, 19:41:45
Citaat van: denistel op april 06, 2015, 18:17:01
vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle

Wat heeft snelheid met vooruit willen spelen te maken? Ik snap werkelijk niet dat zijn snelheid (of traagheid zoals sommigen hier schetsen) iets te maken heeft met zijn voetballende impulsen van achteruit. Is het nou zo moeilijk om in te zien dat alleen Reijnen kan opbouwen maar als die wordt afgedekt wij totaal niet aan voetballen toe komen zoals we dat willen? Het zou een slok op een borrel schelen dat onze linkercentrale verdediger minimaal hetzelfde kan brengen. Ik acht Joppie daar toe in staat. Sterker nog, een beter alternatief kan ik niet opnoemen. Overigens wisten kenners toen Reijnen kwam exact dezelfde kritieken te spuien. Reijnen is nu onze beste speler, ik bedoel maar...

Wie nog soep?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 06, 2015, 19:50:25
Tomatensoep? Ik zie het ook wel in hem zitten .Ben het volledig met Poelie eens en ik denk dat hij met vertrouwen ook een topper is voor ons .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 06, 2015, 20:38:36

Daarnaast is die vd Linden ook helemaal niet zo traag.  Die beide backs bij Eagles waren echt dramatisch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op april 06, 2015, 20:43:17
Citaat van: denistel op april 06, 2015, 18:17:01
vd linden is veel te traag hoor.beste trap in de benen maar als we vooruit willen en willen spelen dan
heb je niks aan hem.

gladon die gaat denk ik naar zwolle
Is hij trager dan Reijnen dan.....lijkt me niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 06, 2015, 21:42:56
Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2015, 20:43:17
Is hij trager dan Reijnen dan.....lijkt me niet.

Heb je Reijnen wel eens op topsnelheid gezien?
Menig speler verliest het van hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 06, 2015, 23:07:32
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2015, 19:41:45
Wat heeft snelheid met vooruit willen spelen te maken? Ik snap werkelijk niet dat zijn snelheid (of traagheid zoals sommigen hier schetsen) iets te maken heeft met zijn voetballende impulsen van achteruit. Is het nou zo moeilijk om in te zien dat alleen Reijnen kan opbouwen maar als die wordt afgedekt wij totaal niet aan voetballen toe komen zoals we dat willen? Het zou een slok op een borrel schelen dat onze linkercentrale verdediger minimaal hetzelfde kan brengen. Ik acht Joppie daar toe in staat. Sterker nog, een beter alternatief kan ik niet opnoemen. Overigens wisten kenners toen Reijnen kwam exact dezelfde kritieken te spuien. Reijnen is nu onze beste speler, ik bedoel maar...

Wie nog soep?

doordekken en ver van eigen goal spelen dan ken niet met vd linden dat bedoel ik en zo spelen wij wel.en zien voetballende impulsen van achter uit vallen
toch oek tegen.het beste is ie met corners en vrije trappen maar daar halen we geen verdedigers voor toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 07, 2015, 06:06:26
Citaat van: denistel op april 06, 2015, 23:07:32
doordekken en ver van eigen goal spelen dan ken niet met vd linden dat bedoel ik en zo spelen wij wel.en zien voetballende impulsen van achter uit vallen
toch oek tegen.het beste is ie met corners en vrije trappen maar daar halen we geen verdedigers voor toch.

Vallen tegen omdat hij in een schijtteam speelt zonder vertrouwen, dat mist hij zelf ook ja. Wel even het e.e.a. in perspectief blijven zien. Vorig jaar een van de beste spelers bij GAE.

Doordekken kan heel goed met vd Linden. Vorig jaar deden ze niet anders bij GAE of dacht je dat vd Linden en Vriends achterin bleven hangen als Antonia en/of Houtkoop vrolijk aan het aanvallen waren voorin? Dan wordt het veld wel heeeeeeeel lang is het niet?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 07, 2015, 07:40:14
Aldus Jop vd Linden zelf!  :|

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 07, 2015, 07:55:59
U bedoeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op april 07, 2015, 08:35:54
Vrij logisch maar was hier al bang voor : ik citeer uit de LC: "Door beloftenteam zal er minder geld voor de rest (eerste 16 ga ik dan maar even vanuit) zijn".

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 07, 2015, 10:18:10
klopt 2 ton voor de beloften he maar die kun je toch ook in je 1e laten spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 07, 2015, 11:29:26
Ook goosens van Dordrecht heeft op verlanglijstje gestaan bij ons..
Er is ook met hem gesproken.
Denk dat ze het nog wel een keer proberen net zoals met steenvoorden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2015, 16:57:06
Wat DCKM in godsnaam mag betekenen weet ik niet maar DIMC betekent: dit is mien club

trouwens krijg ik met mijn autocorrrectie als ik DCKM intyp DKV, maar dat terzijde

:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 07, 2015, 12:51:33
Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje

Leuk, leuk?

Het is de allermooiste club!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op april 07, 2015, 18:00:34
Zit nu naar die Abel Tamata te kijken bij Jong PSV. Mag weg en wil naar eredivisie club. Wat
mij betreft een prima vervanger voor Bijker op de linksback. Conboy idem maar zal wel te duur zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 07, 2015, 18:57:23
Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje
ik denk ook dat dokkumer het over dimc heeft. Dat is nl de voorzitter van de wouda fanclub. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2015, 19:00:22
Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje

Bij mij werkte dat wel, dan heb ik vaker DKV gebruikt op mijn mobiel denk ik  :proost
De wegen van Dokkumer zijn ondoorgrondelijk en dat zullen ze tot in de eeuwigheid blijven
SCC is de leukste club  _O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 07, 2015, 20:22:07
Citaat van: zeewolde op april 07, 2015, 18:57:23
ik denk ook dat dokkumer het over dimc heeft. Dat is nl de voorzitter van de wouda fanclub. |:)
Ik had het inderdaad over de legendarische Dit Is Mien Club ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 10, 2015, 15:27:55
Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion
klopt.....Daar zit een hele lekkere pizzeria!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Whoestemen op april 10, 2015, 16:47:42
Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

Ging vast weer wokken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 10, 2015, 18:07:57
Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

veel plezier ermee, kan er niet mee zitten.

Kom er maar in Poelie :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op april 10, 2015, 18:16:48
Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

Niet goed genoeg voor Cambuur, volgend jaar voor de plaatsen 3 tot en met 8.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 11, 2015, 00:28:05
Van der laan terughalen, en hem dat zondag al laten merken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 11, 2015, 10:32:16
Citaat van: Harry L. op april 10, 2015, 18:07:57
veel plezier ermee, kan er niet mee zitten.

Kom er maar in Poelie :proost

Niet alles geloven wat wordt geschreven. Joppie is ook al enkele malen in Lwd gespot, voor wat het waard is  :proost

Ik kan ook leven met een terugkeer van vd Laan echter moeten er wel wat kilootjes af  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 11, 2015, 13:19:11
Citaat van: poelie-lwd op april 11, 2015, 10:32:16
Niet alles geloven wat wordt geschreven. Joppie is ook al enkele malen in Lwd gespot, voor wat het waard is  :proost

Ik kan ook leven met een terugkeer van vd Laan echter moeten er wel wat kilootjes af  :_schater

bij de vliegbasis zeker
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 11, 2015, 18:56:51
die janssen van Almere weer 3 maakt vandaag is oek een leuke speler hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 11, 2015, 19:22:50
Citaat van: denistel op april 11, 2015, 18:56:51
die janssen van Almere weer 3 maakt vandaag is oek een leuke speler hoor.

Zeker, maar die staat op hoog op lijstje van Zwolle.
Van Weert vind ik zelf ook een hele goede. Probleem is dat beiden een doorlopend contract hebben en daardoor bijna onhaalbaar.
Wellicht maken we meer kans op Gladon. Die jongen is totaal ongelukkig bij Spartaan.  Als hij het vertrouwen weer krijgt......

Een ding is wel zeker, we zullen absoluut een nummer 9 moeten halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op april 12, 2015, 01:18:05
Interesse in Kuwas. Aflopend contract maar ook DKV en Heracles willen hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 12, 2015, 08:04:18
Vind die Korte van Dordrecht ook wel een goede speler, kan het niveau van de Eredivisie wel aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 12, 2015, 08:47:42
Citaat van: Bernardo op april 12, 2015, 08:04:18
Vind die Korte van Dordrecht ook wel een goede speler, kan het niveau van de Eredivisie wel aan.

is van ado
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 12, 2015, 10:15:49
Citaat van: AL op april 11, 2015, 19:22:50
Zeker, maar die staat op hoog op lijstje van Zwolle.
Van Weert vind ik zelf ook een hele goede. Probleem is dat beiden een doorlopend contract hebben en daardoor bijna onhaalbaar.
Wellicht maken we meer kans op Gladon. Die jongen is totaal ongelukkig bij Spartaan.  Als hij het vertrouwen weer krijgt......

Een ding is wel zeker, we zullen absoluut een nummer 9 moeten halen.

gladon staat oek hoop op het zwolse lijstje.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op april 12, 2015, 10:19:35
Jansen ALmere city zou het ook goed bij ons kunnen doen, veel groei potentie  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 12, 2015, 13:50:18
Brandley Kuwas speelt volgend seizoen in de Eredivisie. De aanvaller van FC Volendam die een aflopend contract heeft is bijna rond met een club. Dat heeft TjerkstraMedia uit zeer betrouwbare bron vernomen.

De vleugelspeler kan een contract tekenen bij SC Cambuur, DKV en Heracles Almelo. Ook een aantal andere ploegen hebben belangstelling in Kuwas. De speler kende een prima seizoen in Volendam.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 12, 2015, 14:21:36
Volgens mij heeft dat Tsjerkstra Media het nog nooit bij het juiste eind gehad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 13, 2015, 10:22:42
Kulas is hier al vaak genoemd en zou voor ons een prima speler zijn natuurlijk! !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op april 13, 2015, 11:05:40
Volgens de PEC geruchten Van der Linden en Ritzmaier volgend jaar bij PEC.

Dat een overgang van GAE naar PEC gevoelig ligt weten we nog van de op het laatste moment afgeketste transfer van Falkenburg.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HJ.Wijma op april 13, 2015, 15:52:43
Wellicht;
Cas Peters voor Bob Schepers
Brandley Kuwas voor Damiano Schet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HJ.Wijma op april 13, 2015, 15:53:15
Zou mooii zijn als het lukt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op april 13, 2015, 17:34:09
Peters lijkt me echt topversterking. Soort speler waar ik wel van gecharmeerd ben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op april 13, 2015, 21:07:34
Utrecht wil Peters ook. Ben benieuwd of hij volgend jaar in het geel/blauw speelt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 13, 2015, 21:14:12
Word nog een hele tour om hem te halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 13, 2015, 23:00:36
De keuze is steeds aan de speler: wil je spelen? of ergens de bank warm houden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 14, 2015, 09:35:01
Ik denk dat de keuze meer is...wat kun je verdienen.
Als peters bij ons 50.000 kan verdienen in een jaar en bij Utrecht 100.000.Dan houd het snel op toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 10:20:27
Citaat van: speculeter op april 14, 2015, 09:35:01
Ik denk dat de keuze meer is...wat kun je verdienen.
Als peters bij ons 50.000 kan verdienen in een jaar en bij Utrecht 100.000.Dan houd het snel op toch?
Veel spelers zullen gemakkelijk voor het geld kiezen, daarmee het risico lopend dat ze een bijrol gaan spelen in de beloften en op de bank. Hier zal hij hoogstwaarschijnlijk meer kansen op speeltijd krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 14, 2015, 10:28:29
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 10:20:27
Veel spelers zullen gemakkelijk voor het geld kiezen, daarmee het risico lopend dat ze een bijrol gaan spelen in de beloften en op de bank. Hier zal hij hoogstwaarschijnlijk meer kansen op speeltijd krijgen.

Kijk naar Reijnen dit jaar, van bankzitter bij Az naar een heel seizoen spelen bij Cambuur en wekelijks laten zien dat je het nivo aan kan. Sommige spelers durven een jaar of twee te investeren in zichzelf wel aan en in zijn geval betaald het uit. Stel je zit voor een ton per jaar op de bank bij Utrecht en zakt daarna af naar de jupiler league omdat niemand in je gelooft, daar wordt je uiteindelijk sportief en financieel slechter van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 14, 2015, 10:44:56
Wederom.....Cambuur concreet in de markt voor vd linden.
Zal wel ons of Zwolle worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op april 14, 2015, 10:52:12
DKV niet bezig met Kuwas. Volgens zaakwaarnemer zo goed als rond met eredivisieclub. Dan zouden wij of Heracles dat moeten zijn. Dan geef ik ons de meeste kans.

Wat Vd Linden betreft nog altijd twijfel, maar ik denk dat het samen met Reijnen wel eens goed zou kunnen klikken.. (Net als met Leeuwin-Vd Laan) 

FC Emmen-topscorer Cas Peters hoorde van belangstelling FC Utrecht, maar is volgens aanvaller niet concreet. "Ik heb met niemand gesproken"
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:11:47
Totaal geen twijfel. Met Jop naast Reijnen hebben we een topcentrum. Pereira rechts, Vytas links en klaar ist. Overigens is het prio nr 1 om een andere keeper aan te trekken. Ik zou toch een poging wagen bij Mulder of Bizot. Daarnaast vind ik Daemen van Excelsior wel een talent.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 11:12:39
vd Linden normaliter een heel behoorlijke speler. Alleen zou ik wel een speler willen zien die meedogenlozer is, want ik vind onszelf achterin nog veel te lief (net als op het middenveld). Dan maar iets minder voetbal, maar meer hardheid en slimheid om wedstrijden over de streep te trekken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op april 14, 2015, 11:16:49
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:11:47
Overigens is het prio nr 1 om een andere keeper aan te trekken. Ik zou toch een poging wagen bij Mulder of Bizot. Daarnaast vind ik Daemen van Excelsior wel een talent.

Maaenpaa en Timmermans zijn ook beide vrij. Maar vraag me af of die beide goed genoeg zijn als eerste doelman. Er moet sowieso een nieuwe keeper komen aangezien Wouda vertrekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:24:24
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 11:12:39
vd Linden normaliter een heel behoorlijke speler. Alleen zou ik wel een speler willen zien die meedogenlozer is, want ik vind onszelf achterin nog veel te lief (net als op het middenveld). Dan maar iets minder voetbal, maar meer hardheid en slimheid om wedstrijden over de streep te trekken.

Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 11:28:39
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:24:24
Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.
Een leider alias ballenvanger zou ook al een hele winst zijn ;) En inderdaad zo'n lul op het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op april 14, 2015, 11:38:44
Marsman is ook geen verkeerde keeper. Heeft een slechte start van het seizoen gehad bij Twente, en zit nu op de bank. Wellicht een optie om te huren?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 14, 2015, 11:48:18
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:24:24
Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.

Amen  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 14, 2015, 12:22:02
We hewwe winnaars nodig en geen doetjes. Lachwekkende vertoning zondag tegen grunn. Volkomen uitgeblust zooitje ist.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op april 14, 2015, 12:55:17
idd we mutte elf winnaars hebben en het liefst ook nog een een winnaars oppe bank, kunnen we meedoen om t kampioenschap volgend jaar.  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op april 14, 2015, 12:59:17
Er mag soms wat meer overtuiging en dreiging inkomen inderdaad. Spelers met gif, die een wedstrijd voor je kan bepalen.
Van de Streek lijkt zo'n speler, maar er moet zeker nog iets bij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op april 14, 2015, 13:15:48
Se mutte Lima van Dordt hale, die gooit de bealch er teminste in. Laat Reijnen mar opbouwe, dan Lima wat skave. Ik bin oek niet su kapot van Jop vd Linden. Degelijke verdediger, mar niet iemand die het niveau van de ploeg omhoog krikt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 14, 2015, 17:28:37
Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op april 14, 2015, 17:44:35
Simons  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 14, 2015, 17:46:48
 :_schater :_schater :_schater  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
nou denk het niet. Wilde bij club afbouwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 14, 2015, 17:47:58
Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 17:28:37
Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.

dat is die gast die hier laatst op proef was toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op april 14, 2015, 17:51:51
Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 17:28:37
Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.

Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op april 14, 2015, 17:59:19
Citaat van: brambo3004 op april 14, 2015, 17:51:51
Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht

da's een beste!  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Di Canio op april 14, 2015, 18:48:04
Luiz Pedro verdediger van Emmen is transfervrij. 23 jaar, schijnt goeie verdediger te zijn en snel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 14, 2015, 18:48:25
Citaat van: brambo3004 op april 14, 2015, 17:51:51
Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht

:_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 14, 2015, 19:54:14
Citaat van: brambo3004 op april 14, 2015, 17:51:51
Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht
daar dacht ik ook als eerste aan :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 14, 2015, 20:28:16
Daar hebben we het over 10 jaar nog over :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 21:17:41
Pieter Collen weer terug?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 14, 2015, 21:25:18
sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 22:25:53
Citaat van: sunderland op april 14, 2015, 21:25:18
sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is
Met het oog op het komende beloftenelftal zou ik de komst van Peters wel toejuichen. Hij krijgt wedstrijdritme en kan in ieder geval wel meetrainen met de eerste selectie en zo naar een hoger niveau toewerken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op april 15, 2015, 07:01:20
Ojo halen als vervanger van Makrini. Transfervrij, alleen wel lang geblesseerd op dit moment.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 15, 2015, 18:58:57
Citaat van: sunderland op april 14, 2015, 21:25:18
sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is

idd we moeten weer heel creatief zijn salarissen van een paar ton kunnen we niet betalen.

maar van vd streek had vorig jaar ook bijna niemand gehoord he mac intosh doet het maar behoren
de ridder en narsing zijn prima maar blessure gevoelig. vytas zal altijd 110% geven.

onze ts ziet veel wedstrijden en er zijn meer ogen die kijken.ik heb er alle vertrouwen in dat
er goeie spelers bij komen en wat nog belangrijker is dat spelers hier beter worden gemaakt
door de ts en dat ze passen in het voetbal wat we spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oldskool op april 16, 2015, 10:21:33
Wanneer horen we wat over de testspelers die er waren ? Die belg en die psv'er ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 16, 2015, 10:32:54
Citaat van: Oldskool op april 16, 2015, 10:21:33
Wanneer horen we wat over de testspelers die er waren ? Die belg en die psv'er ?
als er nieuws over is!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 16, 2015, 20:51:19
Citaat van: speculeter op april 16, 2015, 10:32:54
als er nieuws over is!!
O jammer, ik had op eerder gehoopt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Thieske op april 16, 2015, 22:50:07
Of Yordi Schols aankomend seizoen in het shirt van asv Dronten speelt, is ook nog maar de vraag. De A-junior maakte dit seizoen zijn debuut in het eerste elftal en dat is ook SC Cambuur opgevallen. De Biddinghuizenaar trekt binnenkort voor een aantal proeftrainingen naar Leeuwarden, om daarmee mogelijk een plaats in het nieuwe beloftenelftal af te dwingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 17, 2015, 07:19:18
Wellicht ook één speler ui Bergum en één uit Drachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HJ.Wijma op april 17, 2015, 14:32:46
Die doumbia ofzo?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 18, 2015, 07:20:03
Zal een drukke zomer worden.
Op Reijnen na moet er een compleet nieuwe achterhoede komen.
Middenveld moet zeker creativiteit bij en een controleur.
Voorin een echte linksbuiten en een nummer 9.
Dat is alleen nog maar voor de basis.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 18, 2015, 07:46:22
Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 07:49:39
Citaat van: Galdiano op april 17, 2015, 07:19:18
Wellicht ook één speler ui Bergum en één uit Drachten.

marco biegel van onb heeft in de jeugd ook al bij scc gespeeld trainde laatst ook al eens mee.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 18, 2015, 07:50:00
Zou kunnnen ja, maar dan moet je nog voor elke positie achterin een goede concurrent hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 07:50:20
Citaat van: speculeter op april 18, 2015, 07:46:22
Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?

dan heb je geen links benige cv dus daar mut nog zeker 1 bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 18, 2015, 07:53:47
Citaat van: denistel op april 18, 2015, 07:50:20
dan heb je geen links benige cv dus daar mut nog zeker 1 bij.

En sowieso moet er dan nog een rechtsback,  cv en linksback bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 18, 2015, 08:07:47
Citaat van: speculeter op april 18, 2015, 07:46:22
Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?

Sorry maar pereira en vytas komen te kort.
Mc intosh links centraal is geen succes!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 18, 2015, 08:41:02
Nummer 10 halen graag!!! Creativiteit hebben we nodig!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op april 18, 2015, 08:48:07
Citaat van: AL op april 18, 2015, 08:07:47
Sorry maar pereira en vytas komen te kort.
Mc intosh links centraal is geen succes!

Met ons budget is dit misschien wel het hoogst haalbare.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op april 18, 2015, 10:15:52
Er zijn genoeg transfervrije spelers, de kunst is om de juiste spelers te halen voor het juiste bedrag. Enige nadeel is dat er behoorlijk veel clubs achter dezelfde spelers aan zullen gaan.

Er moet voor komend seizoen echt meer creativiteit bij op het middenveld en wat spelers met een over m'n lijk mentaliteit zou ook niet verkeerd zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op april 18, 2015, 10:56:27
Prioriteit. Een speler op het middenveld met creativiteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 18, 2015, 11:25:07
We lullen lekker over wie wel of niet moet komen. En we geven suggesties.
Maar feit is dat die van der Vegt het moet doen. In die klojo, moest ik even kwijt, heb ik nul komma nul vertrouwen.
Die pannenkoek moet spelers halen die bij ons passen en willen spelen. Nou heb hij uit het verleden geen goede naam en maar 1 goede contact met spelersmakelaars. Dus ben ik bang dat er spelers uit 1 pot komen en dat zijn dan ook niet de toppers die cambuur nodig heb. Vraag maar na bij RKC en Willem 2.


Eigenlijk hoop ik voor mezelf dat ik compleet mis zit maar goed.

Ik zou Wolters van VVV wel willen zien bij Cambuur.

Tot zover.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 18, 2015, 11:31:34
Citaat van: Nightmarelwd op april 18, 2015, 10:56:27
Prioriteit. Een speler op het middenveld met creativiteit.

Sebastian Steblecki?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op april 18, 2015, 11:49:20
Citaat van: DCKM op april 18, 2015, 11:25:07
We lullen lekker over wie wel of niet moet komen. En we geven suggesties.
Maar feit is dat die van der Vegt het moet doen. In die klojo, moest ik even kwijt, heb ik nul komma nul vertrouwen.
Die pannenkoek moet spelers halen die bij ons passen en willen spelen. Nou heb hij uit het verleden geen goede naam en maar 1 goede contact met spelersmakelaars. Dus ben ik bang dat er spelers uit 1 pot komen en dat zijn dan ook niet de toppers die cambuur nodig heb. Vraag maar na bij RKC en Willem 2.


Eigenlijk hoop ik voor mezelf dat ik compleet mis zit maar goed.

Ik zou Wolters van VVV wel willen zien bij Cambuur.

Tot zover.

Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op april 18, 2015, 11:53:01
Stans halen? Slimme speler en tevens kwam hij na afloop voor de camera symphatiek, nuchter en realistisch over. Dat is voor een SCC speler ook een voorwaarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 11:56:29
Citaat van: justremco op april 18, 2015, 11:49:20
Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben

de ts geeft aan wie ze willen hebben en vd vegt moet het verder afhandelen neem ik aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op april 18, 2015, 11:58:20
Klopt Denistel, maar bij Willem 2 had ik het idee dat hij zelf maar kon beslissen wie die wou halen. Dat gaat hier never nooit gebeuren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 12:05:13
nee dat weet ik wel zeker.

een goeie 10 moet er komen of steblecki moet dat worden.

moeten zeker 2 vuurvreters bij leiders in het veld want is nu echt te gezappig en
niet 1 die daar wat aan doet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2015, 15:20:11
Citaat van: justremco op april 18, 2015, 11:49:20
Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben
Smid? Heeft hij als RVC lid enige zeggenschap in het samenstellen van de selectie?
Even totaal buiten beschouwing latend wat ik in het verleden over hem gezegd heb, maar naar mijn mening moet een RvC zich buiten de samenstelling van een selectie houden. Dat is een taak voor de TS en TD.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op april 18, 2015, 15:37:59
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2015, 15:20:11
Smid? Heeft hij als RVC lid enige zeggenschap in het samenstellen van de selectie?
Even totaal buiten beschouwing latend wat ik in het verleden over hem gezegd heb, maar naar mijn mening moet een RvC zich buiten de samenstelling van een selectie houden. Dat is een taak voor de TS en TD.

Geloof dat hij afgelopen seizoen wel betrokken was bij meerdere onderhandelingen etc, maar kan het fout hebben natuurlijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2015, 16:24:50
Citaat van: justremco op april 18, 2015, 15:37:59
Geloof dat hij afgelopen seizoen wel betrokken was bij meerdere onderhandelingen etc, maar kan het fout hebben natuurlijk.

Dan gaat het toch om de financiële en zakelijke kant en niet om de keuze voor spelers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op april 18, 2015, 16:26:56
Update na het definitief vertrek van Mart Dijkstra, en huur spelers verwijderd uit de lijst.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
   
Henk de Jong 2014/2015
Arne Slot 2015/2016
Jan Bruin2014/2015
Sandor van der Heide 2015/2016
René Grotenhuis 2014/2015
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2015, 16:33:01
Ik dacht dat het met Ogbeche al rond was, of is dat nog niet officieel. Henk de Jong wordt automatisch verlengd met een jaar bij handhaving dat nu een feit is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op april 18, 2015, 16:40:07
Volgens mij heeft Cambuur nog niet officieel naar buiten gebracht dat Ogbeche en/of Henk verlengd zijn.
Dus vandaar dat ik dat niet heb aangepast, maar mocht ik wat gemist hebben pas ik het aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 18, 2015, 17:47:24
Over Ogbeche is inderdaad nog niks officieel bekend. Het is echter wel officieel aangegeven dat het contract van Henk bij handhaving automatisch met een jaar wordt verlengd.

Zie bijvoorbeeld: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/28/henk-de-jong-is-ook-komend-seizoen-trainer-bij-cambuur/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2015, 18:10:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2015, 16:24:50
Dan gaat het toch om de financiële en zakelijke kant en niet om de keuze voor spelers
Dan alsnog niet.. RvC moet toezicht houden en niet aan tafel zitten met dit soort zaken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op april 18, 2015, 21:02:28
de LC repte vandaag ook over een eventueel vertrek van Reijnen na dit seizoen?? staat ie in de verregaande belangstelling van een club??  :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2015, 22:26:52
Citaat van: DK op april 18, 2015, 21:02:28
de LC repte vandaag ook over een eventueel vertrek van Reijnen na dit seizoen?? staat ie in de verregaande belangstelling van een club??  :?
De Geeuwarder roept wel eens vaker wat om op te ruien en paniek te zaaien. Interesse is er zeker, helemaal in zo'n topseizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 18, 2015, 23:11:19
Als je zo constant een heel seizoen speelt, is de kans groot dat een club zich gaat melden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op april 19, 2015, 07:58:49
Citaat van: Galdiano op april 18, 2015, 23:11:19
Als je zo constant een heel seizoen speelt, is de kans groot dat een club zich gaat melden.

Dat denk ik ook... Ik hoop alleen dat hij niet voor een appel en een ei in de markt staat. Aan Leeuwin is ook bijna niets verdient.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 19, 2015, 08:52:38
Zou mij niks verbazen dat Twente hier komt shoppen. Ze moeten zwaar bezuinigen maar het scheelt nogal om Bengtson of Bjelland op de loonlijst te hebben of Reijnen. Linksom of rechtsom, vd Belt moet zwaar bezuinigen maar moet ook het team op peil houden. Sentimenten tellen dan niet meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 19, 2015, 09:28:10
Zou mij niets verbazen dat Reijnen ook nog weggekaapt wordt. We kunnen niets anders dan gewoon maar afwachten. Kan me ook goed  voorstellen dat bepaalde spelers willen weten wat de plannen van de ts. zijn en wie er bij gaan komen. Vrijdag op de tribune werd er geroepen dat Bijker naar AZ gaat en dat er belangstelling is voor Reijnen van zowel Groningen als Zwolle. Het is wel te hopen voor ons dat niet alle sterkhouders vertrekken, dan zou mijn inziens het derde seizoen het meest lastige worden (mits ze natuurlijk weer een paar uit de hoge hoed toveren die ons verbazen en het waar maken). Ik ga er voorlopig maar van uit dat Reijnen, Droste, Bijker en Makrini verkassen.  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 19, 2015, 11:27:34
En Dijkstra...?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 19, 2015, 13:10:16
Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2015, 08:52:38
Zou mij niks verbazen dat Twente hier komt shoppen. Ze moeten zwaar bezuinigen maar het scheelt nogal om Bengtson of Bjelland op de loonlijst te hebben of Reijnen. Linksom of rechtsom, vd Belt moet zwaar bezuinigen maar moet ook het team op peil houden. Sentimenten tellen dan niet meer.

wij kenne oek wel bij hun shopen talent genoeg kenne we wel wat van huren de link met vd belt is er al.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op april 19, 2015, 13:29:39
Reijnen moet wel het maximale opbrengen wat mij betreft, maar eigenlijk moet hij behouden blijven.
Volgend seizoen word het dus waarschijnlijk gewoon weer een hele klus om een fatsoenlijk elftal te behouden/samen te stellen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op april 19, 2015, 13:33:48
Citaat van: carlo de leeuw op april 19, 2015, 13:29:39
Reijnen moet wel het maximale opbrengen wat mij betreft, maar eigenlijk moet hij behouden blijven.
Volgend seizoen word het dus waarschijnlijk gewoon weer een hele klus om een fatsoenlijk elftal te behouden/samen te stellen.
Zal wel weer tegenvallen. Heeft gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Mocht Botteghin bij Groningen vertrekken dan willen ze Reijnen halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 19, 2015, 14:02:47
niks voor betaald al1 salaris en heeft doorlopen contract dus minimaal 5 ton dan heb je in 1 jaar 4 ton verdiend.kun je weer
een paar leuken voor halen,,zal ons lot blijven neem ik aan.

komt weer een goeie selectie hoor alle vertrouwen in.

beloften team zal hoofdzakelijk alleen uit amateurs gaan bestaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 19, 2015, 15:03:20
Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op april 19, 2015, 15:09:31
Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:03:20
Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.

Kleine aanvulling:
Appiah (NEC, RB)
Tamata (Jong PSV) LB
Cavlan (Graafschap) RB
Conboy (NEC) LB

Verder voor het middenveld zou ik proberen om Messaoud te halen van Willem II, ze kunnen/willen daar zn optie niet lichten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 19, 2015, 20:32:51
Zou uiteraard een aderlating zijn als Reijnen weg gaat, maar vorig seizoen dachten we ook dat Leeuwin onvervangbaar zou zijn. Met Mac-Intosch hebben we in ieder geval al één potentiële opvolger achter de hand.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 19, 2015, 20:46:00
Ik zou alles op alles zetten om Stans bij exelcior weg te halen en voor de linkerkant Belhassani of Auassar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op april 19, 2015, 21:24:50
Citaat van: sunderland op april 19, 2015, 20:46:00
Ik zou alles op alles zetten om Stans bij exelcior weg te halen en voor de linkerkant Belhassani of Auassar
:y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op april 19, 2015, 21:28:30
Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:03:20
Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.
Als ik mag kiezen, lijkt me haalbaar en interessant. Turuc zal niet naar een topclub vertrekken want valt als gebleken buiten een goed team om beetje door de mand. Peters en Janssen moeten het nog maar bewijzen, maar zeker groeipotentie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op april 19, 2015, 23:13:47
Als reijnen naar Groningen gaat,  proberen om van der laan terug te laten komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 20, 2015, 09:56:10
Uitgaande van een selectie van 23 spelers voor het eerste en de rest beloften:

Gk  nienhuis
gk  zeinstra
gk   ..,,,,
rb  pereira
rb .......
rcv  reijnen
rcv mcintosh
lcv .,,,,
lcv ......
lb  vytas 
lb ........
dm schootstra 
dm .,,,.,,,
rm bakker 
rm  vd streek   
lm  steblecki 
lm  ......
ra  narsingh
ra  hoefdraad 
ca ogbeche 
ca barto 
la  rosheuvel
La ....,

op middenveld zal roorda er wel bijkomen en links voorin de ridder.
versterkingen vooral defensief dus en hopen dat selectie iets groter wordt met bv bytiqi, ritzmaier en peeters
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op april 20, 2015, 10:26:31
Citaat van: mario op april 19, 2015, 13:33:48
Zal wel weer tegenvallen. Heeft gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Mocht Botteghin bij Groningen vertrekken dan willen ze Reijnen halen.

Hoop dat Reijnen dan het geval vd Laan even voor ogen houdt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rody rules op april 20, 2015, 10:35:05
Sander Fischer halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 20, 2015, 11:34:40
Henk Albers meldt op twitter dat Kristiaan Haagen weer mee traint vandaag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op april 20, 2015, 11:50:55
een belgisch onder 18 international zal vast wel wat zijn toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op april 20, 2015, 11:52:28
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ffarm4.static.flickr.com%2F3665%2F12359689215_e5a2d11ac5_b.jpg&hash=b95c2e8ef5e8ef2a60ca6e155b37008ed6c2614d)
lange gast ook.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op april 20, 2015, 12:12:57
Of die anderen zijn allemaal heel klein ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Thieske op april 20, 2015, 12:21:48
vd Laan terughalen!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op april 20, 2015, 13:15:27
Die gaat nog veel tijd nodig hebben om op niveau te komen hoor...
Haagen op VI.nl; http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-heeft-anderlechttalent-op-proef-.htm (http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-heeft-anderlechttalent-op-proef-.htm)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 20, 2015, 13:17:53
Ha. Die had de eerste keer wel een goede indruk achtergelaten begreep ik. Ben benieuwd hoe deze periode verloopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 20, 2015, 13:35:03
Citaat van: Thieske op april 20, 2015, 12:21:48
vd Laan terughalen!!!
zou hij 100.000 euro willen inleveren .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 20, 2015, 13:44:19
Citaat van: sunderland op april 20, 2015, 13:35:03
zou hij 100.000 euro willen inleveren .

Wie heeft je dat wijsgemaakt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op april 20, 2015, 15:36:08
Citaat van: poelie-lwd op april 20, 2015, 13:44:19
Wie heeft je dat wijsgemaakt?
denk eens logisch na.Cambuur had net zijn contract opgewaardeerd en kon daardoor meer vangen .vd Laan heeft voor 4 jaar getekend en zal niet zomaar zwaar gaan inleveren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 20, 2015, 16:15:21
Citaat van: sunderland op april 20, 2015, 15:36:08
denk eens logisch na.Cambuur had net zijn contract opgewaardeerd en kon daardoor meer vangen .vd Laan heeft voor 4 jaar getekend en zal niet zomaar zwaar gaan inleveren

Dat zal best maar hoe kom je bij die €100.000?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 20, 2015, 17:24:11
Dennis van der Ree en Arne Slot vormen volgend seizoen de technische staf van Jong Cambuur (http://cambuur.nl/nieuws/dennis-ree-en-arne-slot-technisch-duo-jong-sc-cambuur/).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op april 20, 2015, 17:26:09
Mooie kans voor Slot om zo ervaring op te doen als 'hoofdtrainer'.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op april 20, 2015, 17:37:05
Citaat van: sunderland op april 20, 2015, 13:35:03
zou hij 100.000 euro willen inleveren .

Haha, hebben we de zelfde bron ? hoorde dit ook idd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2015, 18:25:27
Citaat van: poelie-lwd op april 20, 2015, 16:15:21
Dat zal best maar hoe kom je bij die €100.000?
Het zal niet op het dubbeltje nauwkeurig zijn, maar komt naar wat ik gehoord heb heel dicht in de buurt ;) Die bron is trouwens nog net niet Martijn zelf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op april 20, 2015, 18:48:36
Update na het vast leggen en verlengen technische staf

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
   
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
   
Arne Slot 2015/2016beloften
Dennis van der Ree 2015/2016beloften
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op april 20, 2015, 19:39:31
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2015, 18:25:27
Het zal niet op het dubbeltje nauwkeurig zijn, maar komt naar wat ik gehoord heb heel dicht in de buurt ;) Die bron is trouwens nog net niet Martijn zelf.

Sien vrouw?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op april 20, 2015, 19:53:45
Kuwas komt niet, vd Linden komt niet en Roorda komt niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 20, 2015, 19:54:32
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 19:53:45
Kuwas komt niet, vd Linden komt niet en Roorda komt niet.

Wie wel dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op april 20, 2015, 19:54:37
Op korte termijn wel een linksbuut'n
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 20, 2015, 19:57:49
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 19:54:37
Op korte termijn wel een linksbuut'n

en een rechtsback,  linksback, verdedigende middenvelder en nog wel een paar...........
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op april 20, 2015, 20:03:25
Als het goed is wel;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 20, 2015, 20:07:12
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 20:03:25
Als het goed is wel;)

:_schater, kun je ook wat meer prijs geven, dit is wel erg vaag allemaal. Waarom komen die 3 die je noemt niet, welke linksbuiten heb je het over?

Je lijkt lore wel, dat is ook altijd vaagheid ten top.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 20, 2015, 20:09:22
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 19:54:37
Op korte termijn wel een linksbuut'n
heel slim om eerst de positie te versterken die het minst noodzakelijk is.



en als het om peeters gaat neem ik deze woorden terug en ben ik heel tevreden.

links cv dan maar vd laan, middenveld bytiqi weer en ritzmaier
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 20, 2015, 20:10:24
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 19:53:45
Kuwas komt niet, vd Linden komt niet en Roorda komt niet.
jammer, maar niet meer dan dat. En bij roorda zeg ik gelukkig niet |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 20, 2015, 20:11:49
Ik gok op peters. Overigens als De Ridder niet blijft dan hebben we zeker wel een vervanger voor die plek nodig. Als ben ik het wel eens dat een creatieve middenvelder, controleur en LCV noodzakelijk zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op april 20, 2015, 20:14:08
Peters is SCC niet concreet mee bezig (geweest). Kuwas heeft bij een andere eredivisionist getekend.
Roorda is te zwaar en heeft het niveau niet meer.
Prio is natuurlijk een nummer 6 maar dat wordt moeilijk. De club wil daar meer een voetballer hebben.
Linksbuiten en LCV is men wel concreet mee, maar wie? Geen idee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2015, 20:17:57
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 20:14:08
Roorda is te zwaar en heeft het niveau niet meer.

Jammer jammer!




:thumbsup :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op april 20, 2015, 21:15:12
Citaat van: Gasgeve op april 20, 2015, 17:26:09
Mooie kans voor Slot om zo ervaring op te doen als 'hoofdtrainer'.

En mooi dat VD Ree weer in dienst bij de club is! Heb ik altijd een sympathieke gast gevonden. :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op april 20, 2015, 21:43:05
Citaat van: AL op april 18, 2015, 08:07:47
Sorry maar pereira en vytas komen te kort.
Mc intosh links centraal is geen succes!
met zulke spelers moeten wij toch echt genoegen nemen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 20, 2015, 21:46:16
Sinds Ard de Graaf de leiding heeft valt me op, dat er helder en veel gecommuniceerd wordt. Misschien is het toeval maar vindt het top!  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 20, 2015, 22:51:33
Voor het belofte team, maar geen idee waar ik het kon plaatsen:

Welkom!

http://www.destentor.nl/sport/voetbal/amateurs-district-oost/dani%C3%ABl-van-warven-van-dvs-33-ermelo-naar-cambuur-leeuwarden-1.4870643?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 20, 2015, 23:12:02
Citaat van: zeewolde op april 20, 2015, 20:10:24
jammer, maar niet meer dan dat. En bij roorda zeg ik gelukkig niet |:)

Roorda is er al een jaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 21, 2015, 09:56:00
Citaat van: Montana op april 20, 2015, 20:14:08
Peters is SCC niet concreet mee bezig (geweest). Kuwas heeft bij een andere eredivisionist getekend.
Roorda is te zwaar en heeft het niveau niet meer.
Prio is natuurlijk een nummer 6 maar dat wordt moeilijk. De club wil daar meer een voetballer hebben.
Linksbuiten en LCV is men wel concreet mee, maar wie? Geen idee.

Van der Linden naar Zwolle?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 21, 2015, 10:02:36
Vd linden naar Zwolle. ..nac...of naar ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 21, 2015, 10:04:58
Citaat van: Collingwood op april 21, 2015, 09:56:00
Van der Linden naar Zwolle?

Of naar Nac. Of naar Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 21, 2015, 10:19:34
Volgens Montana dus niet naar Cambuur  ;). Ben wel benieuwd met welke LCV ze dan wel concreet zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 21, 2015, 11:49:58
Citaat van: Collingwood op april 21, 2015, 10:19:34
Volgens Montana dus niet naar Cambuur  ;). Ben wel benieuwd met welke LCV ze dan wel concreet zijn.
Misschien trekken ze die Belgische jongen wel aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 23, 2015, 15:46:51
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Testspeler Haagen (#Anderlecht) komt niet in aanmerking voor een contract bij #Cambuur

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 25, 2015, 10:41:01
Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

Nee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 25, 2015, 10:44:58
Beetje type Hemmen volgens mij.
Waarom niet poelie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 25, 2015, 10:51:54
Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:44:58
Beetje type Hemmen volgens mij.
Waarom niet poelie?

Meer een type weghorst. Traag als dikke stront en een draaicirkel van een PAX kraan. We zijn naast Barto en Ogbeche meer gebaat bij een snelle wendbare spits waarmee je ook op de counter kunt spelen. Velen hebben het over Peters maar ik zie meer in Tannane. Moeilijke jongen of niet, kan verschrikkelijk goed voetballen en een paar 'etters' in de ploeg kan nooit geen kwaad.

Maar goed, dat is persoonlijk  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 25, 2015, 11:08:49
Tannane is toch meer buitenspeler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 25, 2015, 11:18:10
Citaat van: Bernardo op april 25, 2015, 11:08:49
Tannane is toch meer buitenspeler

Jazeker. Kan echter ook prima in de spits. Met name in uitwedstrijden tegen sterkere tegenstanders heb je meer aan dit soort spelers dan aan aanspeelpunten zoals Ogbeche en Barto. Zoals je terecht aangeeft is hij een linkerspits. Als de Ridder weggaat hebben we alleen nog Hoefdraad die ook nog geblesseerd is. Daar moet wat bij. Zowel Narsingh als Rosheuvel op links vind ik niet echt rendabel. Met Tannane heb je een uitstekend alternatief op de vleugel en in de spits.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 25, 2015, 11:33:58
Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

Bij de nummer 15 van de jupiler league. Afgelopen jaren slechts 28x gescoord in 155 wedstrijden, en dat als spits. Laat hem eerst maar eens de stap naar top eerste divisie maken. Net wat Poelie zegt, te traag en lomp in zijn spel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 25, 2015, 11:35:05
Met Poelie eens, we moeten een ander type erbij zoeken. Tannane zou een prima aanwinst zijn, is hier ook al eens eerder in beeld geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op april 25, 2015, 13:26:40
Ook met Poelie eens. Niet doen. Goed seizoen maar had gezien zijn houterigheid beter Klaas kunnen heten.
Komt ie trouwens uit Harlingen, die Seuntjes?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op april 25, 2015, 13:48:54
Citaat van: speculeter op april 25, 2015, 10:34:59
Zou Seuntjes van Telstar ook een goede voor ons zijn?
Heeft er al 17 inliggen en 12 assists.

En is net in de media getipt door visser?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 25, 2015, 14:09:31
Citaat van: dizzhead op april 25, 2015, 13:48:54
En is net in de media getipt door visser?

Sir Piet?? Oh jee, dan moet het wel zo zijn he  :_schater

Nou bij deze, ik durf te stellen dat de oude baas nu echt op zijn retour is en totaal doorslaat. Overigens vond ik dat ook al tijdens zijn actieve carriere. Die man is een karikatuur van zichzelf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op april 25, 2015, 14:10:41
Tannane? En wat wou je daar mee doen dan.. in uitwedstrijden opstellen en thuis Ogbeche? Ik denk dat ze daar beide niet zo veel zin in hebben..  en voor de bank haal je zo iemand ook niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 25, 2015, 14:17:54
Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:10:41
Tannane? En wat wou je daar mee doen dan.. in uitwedstrijden opstellen en thuis Ogbeche? Ik denk dat ze daar beide niet zo veel zin in hebben..  en voor de bank haal je zo iemand ook niet.

Tannane kan prima op links,  moeten Rosheuvel en Narsingh het maar uitvechten op rechts
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op april 25, 2015, 14:23:06
Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 25, 2015, 15:06:15
Ja 2 goeie, en jij denkt dat dat genoeg is voor een heel seizoen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2015, 15:36:30
Citaat van: Delamere op april 25, 2015, 13:26:40
Ook met Poelie eens. Niet doen. Goed seizoen maar had gezien zijn houterigheid beter Klaas kunnen heten.
Komt ie trouwens uit Harlingen, die Seuntjes?

Nee, sien ouwe wel trouwens :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 25, 2015, 16:07:30
Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:23:06
Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.

We hebben maar 2 vleugels hoor met narsingh en Rosheuvel.
Graag 2 linksbuiten erbij!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 25, 2015, 17:41:17
Citaat van: De Gast op april 25, 2015, 14:23:06
Pff weer een buitenspeler.. daarvan hebben we er al een stuk of 20 versleten dit seizoen. We hebben er nu eindelijk twee goeie. Dan moet je ze opstellen ook.

Ja, maar die zijn beide rechtsbuiten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Robinho op april 26, 2015, 15:43:57
Thuis is het nog wel aardig, uit drama!  Puur kwestie van te weinig kwaliteit! teveel matige spelers en uiteraard iets mindere vorm
moet volgend jaar heel wat bij, dot moge duidelijk zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 27, 2015, 06:31:41
Dan moeten er wel centjes zijn. We moeten roeien met de riemen die we hebben. We wachten wel af wat er bijkomt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 27, 2015, 08:09:49
Zal een drukke zomer worden.
4/5 verdedigers, 3/4 middenvelders en 2/3 aanvallers zullen er minimaal moeten komen denk ik.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 27, 2015, 09:00:00
Geen idee hoe duur deze jongen is, maar Ruben Ligeon mag deze zomer vertrekken bij Ajax. Zou een geweldige opvolger van Droste zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op april 27, 2015, 09:28:45
Citaat van: Collingwood op april 27, 2015, 09:00:00
Geen idee hoe duur deze jongen is, maar Ruben Ligeon mag deze zomer vertrekken bij Ajax. Zou een geweldige opvolger van Droste zijn.

Eens, al zie ik hem wel bij Nac blijven(als die er in blijven).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 27, 2015, 09:38:44
Citaat van: AL op april 27, 2015, 09:28:45
Eens, al zie ik hem wel bij Nac blijven(als die er in blijven).

Was een van de betere spelers bij nac, ze willen hem verkopen en lijkt dus niet haalbaar voor ons.
Of hij in Breda blijft weet ik niet, konden het wel eens heel lastig krijgen om het vege lijf te redden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op april 27, 2015, 10:06:29
Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 27, 2015, 12:50:03
Er moet volgend seizoen een ECHTE spits bij!! (naast Bartolomew Ogbeche)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 27, 2015, 17:56:03
ja wie zou het mutte wese en is ie te betalen en wil ie bankzitten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 27, 2015, 17:58:27
Citaat van: Yellow Army op april 27, 2015, 10:06:29
Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.

zal wel mee vallen toch roda ken niet eens van jong twente winnen.ik vind de ere div ploegen een stuk beter dan de
1e div al moet altijd nog blijken natuurlijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 27, 2015, 19:52:03
Citaat van: denistel op april 27, 2015, 17:56:03
ja wie zou het mutte wese en is ie te betalen en wil ie bankzitten?

Miskien mutte we toch Hemmen stutte en weer gaan oplappe?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op april 27, 2015, 23:01:06
die gaat weg hoor. komt denk ik oek net te kort voor de ere divisie is mijn mening.of hij moet er
alles voor aan de kant zetten maar dat zit er denk ik niet in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op april 29, 2015, 16:09:48
Hemmen kan, mits fit, echt nog wel van waarde zijn voor Cambuur.
Is dit seizoen helaas weinig aan spelen toe gekomen, vond hem begin dit seizoen wel sterk.
Als je Hemmen fit kan houden is ie zeker nuttig, vooral als aanspeelpunt.
Maar aangezien hij hoogstwaarschijnlijk vertrekt denk ik dat Cambuur zijn pijlen op een behendige en makkelijk scorende vervanger moet richten, maar vind die maar eens..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op april 29, 2015, 17:23:02
Kuwas is ieder geval niet meer beschikbaar, gaat naar Excelsior.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 29, 2015, 18:45:45
Kuwas naar Excelsior inderdaad. Dan mutte wij Botaka maar halen _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 29, 2015, 19:00:32
Citaat van: Yellow Army op april 27, 2015, 10:06:29
Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.

Geef eindhoven een goede kans tegen de eagles. Scoren gemakkelijk, leuk ploegje!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 29, 2015, 21:21:59
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  2 min.

#Cambuur zet een streep door Jop van der Linden van Go Ahead. De verdediger wil zelf niet, Cambuur gaat verder kijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 29, 2015, 21:40:48
Citaat van: Marc S op april 29, 2015, 21:21:59
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  2 min.

#Cambuur zet een streep door Jop van der Linden van Go Ahead. De verdediger wil zelf niet, Cambuur gaat verder kijken.
ben benieuwd waar hij dan heen gaat.

hoop nog steeds op rentree vd laan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op april 29, 2015, 21:42:15
Citaat van: zeewolde op april 29, 2015, 21:40:48
ben benieuwd waar hij dan heen gaat.

hoop nog steeds op rentree vd laan

Ik denk dat die naar Zwolle gaat, is daar al een aantal keer gesignaleerd ook al zal het een gevoelige overstap zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 29, 2015, 22:30:54
Kuwas.....nee dus.
Vd linden....nee dus.
Wie dus wel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 30, 2015, 09:00:40
Ritzmaier ws naar AZ als vervanger van Gudelj.
Mochten er nog mensen zijn die op zijn terugkeer hoopten. ...
Helaas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2015, 09:23:51
Of Keizer/vd Vegt doet zijn best niet, of we zitten in een kwalitatief betere vijver te vissen  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 30, 2015, 09:54:56
Laten we hopen op tweede Poelie.
Maar aangezien we weinig geld hebben vrees ik met grote vreese.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 30, 2015, 10:58:59
Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 09:54:56
Maar aangezien we weinig geld hebben vrees ik met grote vreese.
Alle reden toe, afgelopen twee jaar hadden we natuurlijk ook een waardeloze selectie.. :wall
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 30, 2015, 11:05:53
Nee...laatste twee jaar hadden we een prima selectie.
Topwerk!
Maar nu zonder vd belt....een vertrekkende Keizer en een vd Vegt waar we nog niet over kunnen oordelen moet ik het allemaal nog zien.
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.
Maar blijf wel optimistisch hoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op april 30, 2015, 12:17:07
het is nog niet eens mei mensen.
tijd zat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 30, 2015, 12:29:47
Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 11:05:53
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.

Welkom op het forum, gaat toch ieder jaar zo? De club komt vanzelf weer met een blik interessante spelers. Voorbereiding start pas eind juni/begin juli, nog 2 maanden de tijd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 30, 2015, 12:30:21
Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 11:05:53
Nee...laatste twee jaar hadden we een prima selectie.
Topwerk!
Maar nu zonder vd belt....een vertrekkende Keizer en een vd Vegt waar we nog niet over kunnen oordelen moet ik het allemaal nog zien.
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.
Maar blijf wel optimistisch hoor!

Van der Linden is niet weggekaapt, die wil zelf niet. En iemand als Ritzmaier kunnen wij wel willen hebben, maar realistisch is het natuurlijk niet. Ben blij dat we met mannen als Mac-intosh en Steblecki potentiële toppers in huis hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op april 30, 2015, 13:15:15
Update na het lichten van de optie van Ogbeche

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
   
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
   
Arne Slot 2015/2016beloften
Dennis van der Ree 2015/2016beloften
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op april 30, 2015, 14:49:06
Voor volgend jaar ziet het er nog erger uit.. iedereen zijn contract loopt af.. Ik hoop maar dat ze wat hun best gaan doen met spelers langer vast leggen.. Een speler als Etiënne Reijnen mogen ze van mij nu al vastleggen tot 2018/19.. straks loopt iedereen volgend jaar de deur gratis uit.. kunnen we niet hebben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op april 30, 2015, 17:31:01
Citaat van: IsmailvanEssen op april 30, 2015, 14:49:06
Voor volgend jaar ziet het er nog erger uit.. iedereen zijn contract loopt af.. Ik hoop maar dat ze wat hun best gaan doen met spelers langer vast leggen.. Een speler als Etiënne Reijnen mogen ze van mij nu al vastleggen tot 2018/19.. straks loopt iedereen volgend jaar de deur gratis uit.. kunnen we niet hebben..

Is niet zo raar dat ze dat doen. De club wil niet aan voor jupiler league begrippen hele hoge salarissen vastzitten en de meeste spelers zullen niet in diezelfde competitie willen spelen. Daarom wordt er vast weer eerst gekeken naar hoe de competitiestart is en daarna gaan ze weer om de tafel zitten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op april 30, 2015, 23:44:33
Ik zou zeker een degradatie optie in de contracten meenemen. Bij degradatie worden de contracten aan de bier competitie aanpast. (maar dat zal ook wel het geval zijn)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2015, 06:55:23
Vd Linden wil zelf niet? Onzin. Vd Linden wil een hoop centjes. En die krijgt ie hier niet :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 01, 2015, 07:26:13
Citaat van: PePe op april 30, 2015, 23:44:33
Ik zou zeker een degradatie optie in de contracten meenemen. Bij degradatie worden de contracten aan de bier competitie aanpast. (maar dat zal ook wel het geval zijn)

Dan tekent er niemand meer bij Cambuur.

Enige optie die in een contract opgenomen wordt is.
Een gelimiteerde transfersom bij degradatie, of transfer vrij bij degradatie.
Maar er zal nooit in komen te staan bij degradatie verdien je minder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 01, 2015, 09:44:04
Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2015, 06:55:23
Vd Linden wil zelf niet? Onzin. Vd Linden wil een hoop centjes. En die krijgt ie hier niet :thumbsup

Dus wil hij niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 01, 2015, 22:58:52
Citaat van: Galdiano op mei 01, 2015, 07:26:13
Dan tekent er niemand meer bij Cambuur.

Enige optie die in een contract opgenomen wordt is.
Een gelimiteerde transfersom bij degradatie, of transfer vrij bij degradatie.
Maar er zal nooit in komen te staan bij degradatie verdien je minder.

waarom niet is toch logisch als je voor 2 jaar tekent en je verdient 1e jaar
100.000 en je degradeerd dan krijg je dan de helft dus 50.000 of je gaat
de club verlaten voor een x bedrag. zou juist goed zijn als ze dat doen toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 02, 2015, 08:56:04
Citaat van: denistel op mei 01, 2015, 22:58:52
waarom niet is toch logisch als je voor 2 jaar tekent en je verdient 1e jaar
100.000 en je degradeerd dan krijg je dan de helft dus 50.000 of je gaat
de club verlaten voor een x bedrag. zou juist goed zijn als ze dat doen toch.

Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.   
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 02, 2015, 10:19:45
Citaat van: Galdiano op mei 02, 2015, 08:56:04
Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.   

Onzin, die waren juist vergeten om die clausule op te nemen. Althans, bij NEC. Bij Roda was het bewust.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 02, 2015, 11:17:06
Citaat van: Galdiano op mei 02, 2015, 08:56:04
Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.
Nec heeft boekhoorn .Daar spelen op dit moment jongens die bijna 2x zoveel verdienen als hier .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 02, 2015, 11:20:06
Ik zou toch ook vHyfte hier wel willen zien .En als er een mogelijk is dan Stans proberen al verwacht ik niet dat we die kunnen halen en betalen .Dat Exelcior Kuwas haalt zegt ook iets over hun finaciele huishouding
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 02, 2015, 11:25:32
Citaat van: sunderland op mei 02, 2015, 11:20:06
Ik zou toch ook vHyfte hier wel willen zien .En als er een mogelijk is dan Stans proberen al verwacht ik niet dat we die kunnen halen en betalen .Dat Exelcior Kuwas haalt zegt ook iets over hun finaciele huishouding

Kuwas is een schijtluis. Durft de concurrentie niet aan te gaan met Rosheuvel, Narsingh en Hoefdraad op termijn. Haal Ninos gouriye maar op, fijne speler. Over Stans zijn we het al langer eens. Topspeler!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 02, 2015, 11:43:58
En voor de spits positie Gladon van Sparta maar halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vedetski op mei 02, 2015, 12:36:48
Zie Zivkovic ook wel op huurbasis hierheen komen.
Prima speler met helaas een verkeerde instelling die het bij Ajax niet redt..!
Een goede back-up voor als Ogbeche geblesseerd is/geschorst is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op mei 02, 2015, 13:40:18
op de 1 of andere manier vind ik die Plet wel wat hebben, alhoewel ik niet weet of dat financieel ook te doen is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 02, 2015, 14:00:03
Citaat van: carlo de leeuw op mei 02, 2015, 13:40:18
op de 1 of andere manier vind ik die Plet wel wat hebben, alhoewel ik niet weet of dat financieel ook te doen is.

We hebben een spits nodig die diepgang heeft en geen aanspeelpunt zoals Ogbeche of Barto. Ik blijf bij Tannane, alternatief zou Locadia zijn (los van het financiele aspect)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 02, 2015, 15:00:18
met huidige spel willen ze juist wel een balvaste hebben zodat de rest bij kan sluiten alleen gaat dat de laatste
tijden te vaak mis omdat de absolute scherpte er niet is.
en financieen spelen een grote rol omdat wij hier geen geldschieters hebben die ze bijvoorbeeld bij exelsior nec en nac wel
hebben.zelfs sparta heeft meer te bieden dan ons wat geld betreft.

als je Zivkovic wilt huren dan gaat hij hier niet bankzitten natuurlijk dan het ie er nog niks aan.

Cavlan van de graafschap is wel een goeie voor de linkerkant en die Vermey het er oek al 18 inleggen net als v Ewijk.
Maar ja de scouts en trainers bekijken alles tis wel een niveau verschil kijk ook naar Brands die nu om het leven scoort
maar hier net wat te kort kwam en misschien wat te veel branie had maar ik denk toch dat je wel 1 of 2 van die gifkikkers
nodig hebt als ze het groepsgevoel maar niet naar de kloten helpen.

Cavlan-Kusk-Korte- V Overeem-Overgoor-Turuc-Peters-Joppen vind ik wel een mooi rijtje namen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 02, 2015, 15:11:22
Maar even met dat lijstje namen naar de ts denistel!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 02, 2015, 15:29:32
Citaat van: denistel op mei 02, 2015, 15:00:18
met huidige spel willen ze juist wel een balvaste hebben zodat de rest bij kan sluiten alleen gaat dat de laatste
tijden te vaak mis omdat de absolute scherpte er niet is.
en financieen spelen een grote rol omdat wij hier geen geldschieters hebben die ze bijvoorbeeld bij exelsior nec en nac wel
hebben.zelfs sparta heeft meer te bieden dan ons wat geld betreft.

als je Zivkovic wilt huren dan gaat hij hier niet bankzitten natuurlijk dan het ie er nog niks aan.

Cavlan van de graafschap is wel een goeie voor de linkerkant en die Vermey het er oek al 18 inleggen net als v Ewijk.
Maar ja de scouts en trainers bekijken alles tis wel een niveau verschil kijk ook naar Brands die nu om het leven scoort
maar hier net wat te kort kwam en misschien wat te veel branie had maar ik denk toch dat je wel 1 of 2 van die gifkikkers
nodig hebt als ze het groepsgevoel maar niet naar de kloten helpen.

Cavlan-Kusk-Korte- V Overeem-Overgoor-Turuc-Peters-Joppen vind ik wel een mooi rijtje namen

Sparta heeft ook echt geen cent meer over hoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 02, 2015, 15:50:25
Centrale verdediger en vervanger voor Mo zal het lastigst worden denk ik.
Denk wel dat deze posities en een creatieve middenvelder de hoogste prio hebben.
Andere posities zijn makkelijker in te vullen.
Blijf nog altijd fan van Holla en Marcellis(ok is niet links die we eigenlijk nodig hebben), maar denk niet dat we dit soort categorie spelers kunnen halen.


Ligeon, Marcellis, Gunst, vd Boomen, Ojo, v Overeem, Turuc, Peters, Gladon, Sleegers vind ik wel een mooi lijstje.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2015, 16:23:27
Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
\
Maar wie is Gunst?
Dat weet je toch wel.. dat is die hele goede linksback van Eindhoven..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 02, 2015, 16:35:31
Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?

Zoals Grijskijker al zei: de linksback van Eindhoven.
Die is mij zeer positief opgevallen.
Andere optie voor linksback: Kuipers of Tamata.

Valt mij overigens op dat er veel goede spelers in België rondlopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2015, 16:39:30
Citaat van: AL op mei 02, 2015, 16:35:31
Zoals Grijskijker al zei: de linksback van Eindhoven.
Die is mij zeer positief opgevallen.
Andere optie voor linksback: Kuipers of Tamata.

Valt mij overigens op dat er veel goede spelers in België rondlopen.
Die linksback van De Graafschap kan ook lekker ballen, Cavlan (weet niet of ik zijn naam goed schrijf)en is trouwens ook Belg..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 02, 2015, 18:00:06
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep

We moeten wel de traditie hooghouden hoor ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2015, 19:41:21
Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?
Als hij naar dkv gaat heet hij Afgunst ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2015, 19:42:39
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep
De laatste tijd als in 10-15 jaar poelie? COL lijkt al vanaf ik het ken op een kippenhok vol ongestelde dames zonder chocola.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2015, 23:20:57
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2015, 19:42:39
COL lijkt al vanaf ik het ken op een kippenhok vol ongestelde dames zonder chocola.
Of (semi)ambtenaren zonder hun ochtend koffie :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2015, 23:22:17
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost
Ik dank u, Poelie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 03, 2015, 10:26:16
Wouda weg las ik net.
Tijd voor een talentvolle keeper er bij.
En ik las ergens dat de kans groot is dat bytyqi weer verhuurd word aan ons als hij weer helemaal fit is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2015, 13:09:33
Citaat van: Marc S op mei 02, 2015, 15:29:32
Sparta heeft ook echt geen cent meer over hoor

maar wel suikeroompjes he.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 03, 2015, 13:14:35
Citaat van: denistel op mei 03, 2015, 13:09:33
maar wel suikeroompjes he.

Die haken ook met bosjes af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 03, 2015, 21:07:26
Wouter van der Molen blijft liever bij achilles
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2015, 21:14:18
zien goed recht de 1 heeft een uitdaging nodig een ander niet. assen leeuwarden is nog net te
doen zou ik zeggen maar er staat niet veel tegen over denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 04, 2015, 10:17:47
Manchester City verkocht Albert Rusnak in januari voor een paar ton aan FC Groningen. Daar ontwikkelt de middenvelder zich stormachtig en dat is ook de scouting van de Engelse grootmacht opgevallen. Volgens The Daily Mail heeft Manchester City behoorlijk veel spijt van het verkopen van Rusnak en overweegt de club hem terug naar Engeland!! FC Groningen gaat geld verdienen, dit kon ook in Leeuwarden!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2015, 10:20:33
Citaat van: PePe op mei 04, 2015, 10:17:47
Manchester City verkocht Albert Rusnak in januari voor een paar ton aan FC Groningen. Daar ontwikkelt de middenvelder zich stormachtig en dat is ook de scouting van de Engelse grootmacht opgevallen. Volgens The Daily Mail heeft Manchester City behoorlijk veel spijt van het verkopen van Rusnak en overweegt de club hem terug naar Engeland!! FC Groningen gaat geld verdienen, dit kon ook in Leeuwarden!!
Het had gekund inderdaad, alleen kon Cambuur niet mee in het salaris wat Groningen wel kon ophoesten. Het was al lastig genoeg om de transfersom bij elkaar te leggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 04, 2015, 10:24:38
Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 10:32:19
Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 10:24:38
Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater

Huren kan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2015, 11:21:52
Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 10:24:38
Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater
Ja natuurlijk, mits het stadion niet uitverkocht is :devil

Zoals Nightmare al zegt, op huurbasis is vaak wel wat mogelijk. Anders waren Lukoki en Meleg en eerder Bizot toch ook niet haalbaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 04, 2015, 11:32:40
Al zou die wel haalbaar zijn,  past toch totaal niet in het voetbal wat de TS wil spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 04, 2015, 12:37:46
Komt er überhaupt wel een spits? Hoop natuurlijk wel. Gladon en Janssen vind ik leuke opties, maar ook die zullen lastig worden om binnen te halen.
Prioriteit zal eerst centrale verdediger, controlerende middenvelder en creatieve middenvelder en back posities zijn denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op mei 04, 2015, 13:14:17
Su erik quekel oid niet als stand in kunnen fungeren?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 04, 2015, 13:58:29
Citaat van: sk13 op mei 04, 2015, 13:14:17
Su erik quekel oid niet als stand in kunnen fungeren?

Daar hebben we Barto toch al voor?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 04, 2015, 14:17:22
Citaat van: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 10:32:19
Huren kan.
Je denkt toch niet dat Zivkovic hier 2e spits gaat spelen achter Ogbeche. Daarnaast heeft Zivkovic het zo hoog in de bol dat hij écht niet bij Cambuur gaat spelen. Totaal onrealistisch.

Owusu, Warmerdam, Acolatse en Menig zijn spelers van Ajax waar Cambuur voor in aanmerking komt, maar niet voor Zivkovic.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2015, 15:10:03
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/433022/transfervrij-deze-13-spelers-zijn-gratis-op-te-halen-bij-psv.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www

Hier zitten wel een paar bruikbare talenten bij...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 15:32:04
Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 14:17:22
Je denkt toch niet dat Zivkovic hier 2e spits gaat spelen achter Ogbeche. Daarnaast heeft Zivkovic het zo hoog in de bol dat hij écht niet bij Cambuur gaat spelen. Totaal onrealistisch.

Owusu, Warmerdam, Acolatse en Menig zijn spelers van Ajax waar Cambuur voor in aanmerking komt, maar niet voor Zivkovic.

Ik denk ook niet dat hij hier heen wil. Wilde Fernandez ook niet, kijk wat er van hem gebeurd  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 15:32:30
Demy de Zeeuw
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:25:01
Citaat van: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 15:32:30
Demy de Zeeuw

Niet te betalen. Voor dat geld haal je Turuc en Stans op.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:40:29
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2015, 15:10:03
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/433022/transfervrij-deze-13-spelers-zijn-gratis-op-te-halen-bij-psv.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www

Hier zitten wel een paar bruikbare talenten bij...

Rayhi! Kan beter worden dan Tighadouini.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2015, 16:48:55
Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:40:29
Rayhi! Kan beter worden dan Tighadouini.
Farshad Noor als opvolger van Mo, kan ook als rechtsback(maakte de laatste wedstrijd op die positie indruk)
Elvio van Overbeek een hele snelle buiten speler..
Abel Tamata een bruikbare back(links en rechts)

Maar allemaal spelers die beter kunnen worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 04, 2015, 17:33:26
Zo'n jonge jongen met weinig ervaring op de positie van Mo neerzetten? Dat lijkt me niet verstandig. Rayhi is wel een speler met potentie. Tabata zal niet onder doen voor een Droste, Pereira en Vytas.

Bij Feyenoord proberen om Sleegers te huren, dit jaar de uitblinker bij Eindhoven. Echter wil hij vechten voor z'n kans in de Kuip.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 04, 2015, 22:41:40
komt allemaal goed nog even geduld en er komen wel weer een paar verassingen uit de hoge hoed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 05, 2015, 09:44:55
Kuwas durfde de concurrentie niet aan met Narsingh, deRidder en Rosheuvel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2015, 10:29:03
zulke spelers kenne er beter blijven.lekker voor 3000 man bij exelsior spelen net als bij Volendam.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 05, 2015, 10:32:22
Ik snap het wel hoor, zn jongen wil natuurlijk graag spelen. Als hij die zekerheid wel heeft bij Excelsior dan is het logisch dat hij daar voor kiest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 05, 2015, 10:42:22
Bij ons had hij ook wel zijn kans gekregen.
Narsingh vaak geblesseerd.
De ridder nog afwachten of hij blijft.
Hoef draad voorlopig nog geblesseerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 05, 2015, 13:36:36
Graag of niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op mei 05, 2015, 16:04:31
Citaat van: denistel op mei 05, 2015, 10:29:03
zulke spelers kenne er beter blijven.lekker voor 3000 man bij exelsior spelen net als bij Volendam.
Helemaal eens. En volgens de Noord-Hollandse collega's mogen we blij zijn dat ie niet komt. Mooi weer voetballer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 05, 2015, 19:01:43
Citaat van: Bernardo op mei 05, 2015, 09:44:55
Kuwas durfde de concurrentie niet aan met Narsingh, deRidder en Rosheuvel.

Maar de Ridder gaat toch weg? of zeg ik nou iets doms.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2015, 19:13:25
bij exelsior zal ie de concurrentie oek aan moeten niemand is zeker van zijn plaats toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 06, 2015, 10:56:26
Citaat van: siepelsjeu op mei 05, 2015, 19:01:43
Maar de Ridder gaat toch weg? of zeg ik nou iets doms.

Voor zover bekend heeft De Ridder nog geen keuze gemaakt. Maar hij vertelde wel dat hij niet in zichzelf wil blijven investeren. Met andere woorden, er moet een goed salaris tegenover staan. Wat mij betreft is hij daarvoor wat teveel geblesseerd. Mooi een contract op basis van gespeelde wedstrijden aanbieden en anders hem maar laten gaan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 06, 2015, 12:08:31
Citaat van: Lore op mei 06, 2015, 10:56:26
Voor zover bekend heeft De Ridder nog geen keuze gemaakt. Maar hij vertelde wel dat hij niet in zichzelf wil blijven investeren. Met andere woorden, er moet een goed salaris tegenover staan. Wat mij betreft is hij daarvoor wat teveel geblesseerd. Mooi een contract op basis van gespeelde wedstrijden aanbieden en anders hem maar laten gaan!

Veel zal afhangen, of er nog vraag naar hem is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 06, 2015, 14:39:43
Citaat van: PePe op mei 06, 2015, 12:08:31
Veel zal afhangen, of er nog vraag naar hem is?

Dat denk ik ook. Uitstekende speler voor ons, maar er kleeft wel erg veel risico aan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op mei 06, 2015, 16:26:28
Citaat van: Lore op mei 06, 2015, 14:39:43
Dat denk ik ook. Uitstekende speler voor ons, maar er kleeft wel erg veel risico aan!

klopt helemaal.. Hij speelt gewoon te weinig wedstrijden.. het is een goede speler voor ons.. helaas is hij teveel afwezig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 06, 2015, 17:04:25
Gudelj naar Ajax, shit kunnen we die niet meer halen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 06, 2015, 17:42:56
Citaat van: Marc S op mei 06, 2015, 17:04:25
Gudelj naar Ajax, shit kunnen we die niet meer halen ;)

En zijn broertje ook niet ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 06, 2015, 17:44:00
Citaat van: IsmailvanEssen op mei 06, 2015, 16:26:28
klopt helemaal.. Hij speelt gewoon te weinig wedstrijden.. het is een goede speler voor ons.. helaas is hij teveel afwezig.

er voor zorgen dat ie fit is aan begin van de competitie en geldt voor narsing ook anders loop jet hele seizoen
er mee te klooien.narsing is nu al 2 maanden fit.komt omdat ie steeds meer speelt en daardoor fitter is.

de ridder vind ik gewoon een klasse speler voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 06, 2015, 18:43:35
Volgende week nieuwe LCV
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 06, 2015, 19:07:36
Bijker weg.....
.....terug.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 06, 2015, 19:25:39
Het is geen vd Laan iig;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2015, 19:34:10
Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 17:33:26
Zo'n jonge jongen met weinig ervaring op de positie van Mo neerzetten? Dat lijkt me niet verstandig. Rayhi is wel een speler met potentie. Tabata zal niet onder doen voor een Droste, Pereira en Vytas.

Bij Feyenoord proberen om Sleegers te huren, dit jaar de uitblinker bij Eindhoven. Echter wil hij vechten voor z'n kans in de Kuip.
Ervaren jongens kunnen we niet betalen, en deze jongen heeft echt groei potentie.. Voetballend is hij beter dan Mo en nu de rest nog.. en anders als opkomende rechtsback daar speelde hij de laatste wedstrijden in Jong Pisvee..
En Sleegers heb ik vorig jaar ook genoemd(als opvolger van Ritzmaier) maar toen was het wat mutte we daar nou met..

Maar goed ieder zijn mening  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 06, 2015, 19:37:01
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2015, 19:34:10
Ervaren jongens kunnen we niet betalen, en deze jongen heeft echt groei potentie.. Voetballend is hij beter dan Mo en nu de rest nog.. en anders als opkomende rechtsback daar speelde hij de laatste wedstrijden in Jong Pisvee..
En Sleegers heb ik vorig jaar ook genoemd(als opvolger van Ritzmaier) maar toen was het wat mutte we daar nou met..

Maar goed ieder zijn mening  :proost
he jonge bist er weer .Het seiz is bijna aflopen en daar is ie weer .Wb v weert hadden we gelijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2015, 20:23:49
Citaat van: sunderland op mei 06, 2015, 19:37:01
he jonge bist er weer .Het seiz is bijna aflopen en daar is ie weer .Wb v weert hadden we gelijk
Jaja ben er weer... Maar wij heffe toch wel wel vaker geliek  :P :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2015, 22:34:49
Citaat van: Montana op mei 06, 2015, 18:43:35
Volgende week nieuwe LCV

Ik ben benieuwd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 07, 2015, 07:57:13
Die Montana zegt wel vaker wat  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 07, 2015, 08:32:43
Citaat van: poelie-lwd op mei 07, 2015, 07:57:13
Die Montana zegt wel vaker wat  l0l
Gelukkig wel, anders zou hij wel erg stil zijn :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 07, 2015, 09:07:35
Gisteren had mijn zoon een G-voetbal dag bij dkv.
Dat wil je hem niet onthouden.
Daar raakte ik in gesprek met een oud voetballer van die club en over de haat en nijd onderling.
En over de overstap maken van de ene club naar de andere.
Meneer vertelde me dat Bijker een poosje geleden bij hun was geweest.....Dus denk toch dat de geruchten een hoog waarheidsgehalte hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 07, 2015, 09:34:05
Citaat van: Montana op mei 06, 2015, 18:43:35
Volgende week nieuwe LCV

een grote aankoop haha
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 07, 2015, 09:36:09
Denistel je maakt me Nieuwschierig.
Tipje vd sluier?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 07, 2015, 09:55:02
grote kan ook de lengte zijn he haha. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 07, 2015, 10:03:35
Citaat van: denistel op mei 07, 2015, 09:55:02
grote kan ook de lengte zijn he haha. :proost

N Toko?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 07, 2015, 10:03:54
Toch die Belg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op mei 07, 2015, 10:30:06
1,90 en het is al rond _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 07, 2015, 10:30:57
Voor achter de basis lopen bij Emmen ook nog wel wat leuke spelers rond trouwens met aflopende contracten...

Misidjan
Bannink
Deul
Peters - zoals bekend
Vossebelt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 07, 2015, 10:34:30
Citaat van: poelie-lwd op mei 07, 2015, 07:57:13
Die Montana zegt wel vaker wat  l0l

Ouwe fucker! :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 07, 2015, 10:43:44
Citaat van: richard op mei 07, 2015, 10:30:06
1,90 en het is al rond _O_


Veldmate?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 07, 2015, 10:49:19
Nee
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 07, 2015, 10:51:56
Citaat van: Montana op mei 07, 2015, 10:49:19
Nee

Mooi!
Hoop op een betere?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 07, 2015, 11:07:12
 :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: marrumer op mei 07, 2015, 11:07:28
Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)
is die ron janzen niet wat?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 07, 2015, 11:07:53
Ron Janzen is het niet. Die heeft geen tattoos  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2015, 11:09:12
Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)
Nou, daar word je blij van. Op Heerings na, maar die zal waarschijnlijk iets meer willen verdienen dan wij kunnen bieden ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 07, 2015, 11:09:31
Is die Ted van de Pavert nog wat? Was ooit wel een talent bij de Graafschap
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 07, 2015, 11:09:55
Ik gok op Quinsy Owusu Abeyie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 07, 2015, 11:10:36
Citaat van: dizzhead op mei 07, 2015, 11:09:31
Is die Ted van de Pavert nog wat? Was ooit wel een talent bij de Graafschap

Die vind ik meer geschikt voor een basketbalcarriere...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 07, 2015, 11:15:34
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2015, 11:09:12
Nou, daar word je blij van. Op Heerings na, maar die zal waarschijnlijk iets meer willen verdienen dan wij kunnen bieden ;)

:koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op mei 07, 2015, 11:30:20
Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HJ.Wijma op mei 07, 2015, 12:06:14
Kaj Heerings van Utrecht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 07, 2015, 12:06:35
Citaat van: SCC-J op mei 07, 2015, 11:30:20
Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!

Ben het wel met je eens, maar heb begrepen dat dit nieuws nog niet naar buiten mag(misschien nog een medische keuring?)

@Montana
Hoe staat het met die linksbuiten waar je het laatst over had?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 07, 2015, 12:56:59
Citaat van: Montana op mei 07, 2015, 10:49:19
Nee
is het wel een Nederlander?
Of connecties met City?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 07, 2015, 13:01:25
Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)

mooie lijst :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 07, 2015, 13:23:03
Ze zijn bezig met een 'verrassing' uit het buitenland. Geen idee wie verder. lCV is een Nederlander.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 07, 2015, 13:28:06
Ook een enorm talent Van der Boomen (6) van Eindhoven... Ligt alleen nog paar jaar vast daar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 07, 2015, 14:00:56
Citaat van: SCC-J op mei 07, 2015, 11:30:20
Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!

Tja, iedereen wil het dichtst bij het vuur zitten he... ik zie het allemaal wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2015, 14:17:57
Citaat van: speculeter op mei 07, 2015, 10:03:54
Toch die Belg?

olivier deschacht  :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2015, 14:27:44
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2015, 14:17:57
olivier deschacht  :D
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op mei 07, 2015, 15:03:17
Heerings voldoet in ieder geval aan alle beschreven kenmerken: linkspoot, centrale verdediger, 1.90 en een aflopend contract.




Zal 'm dus wel niet worden. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 07, 2015, 15:15:31
Citaat van: sccambuurlwdd op mei 07, 2015, 15:03:17
Heerings voldoet in ieder geval aan alle beschreven kenmerken: linkspoot, centrale verdediger, 1.90 en een aflopend contract.

En die tatoos dan?


Zal 'm dus wel niet worden. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Keizer op mei 07, 2015, 15:30:25
Citaat van: speculeter op mei 07, 2015, 15:15:31


https://www.youtube.com/watch?v=btzOWB6gQYI  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op mei 07, 2015, 15:52:19
Die Heerkens is toch niet echt een bijzondere speler, was geen eens basis speler bij Utrecht. Dat terwijl ze de wereld aan goals incasseerden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 07, 2015, 16:21:44
Citaat van: dit is mien club op mei 07, 2015, 15:52:19
Die Heerkens is toch niet echt een bijzondere speler, was geen eens basis speler bij Utrecht. Dat terwijl ze de wereld aan goals incasseerden

Reijnen stond ook niet in de basis bij AZ
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2015, 16:45:09
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 07, 2015, 16:54:52
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2015, 16:45:09
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.

Echte kenners lees ik wel. Die lui zijn nog erger dan ons  :_schater Er is er zelfs eentje bij die Letschert goed vind! Dat verzin je niet  :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 07, 2015, 17:44:49
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2015, 16:45:09
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.

Niveau op VZ is ook niet bijster hoog.. ;)
Speelt gewoon de laatste weken nu Leeuwin geblesseerd is.
Komt uit de Ajax jeugd en is een voetballende verdediger..
Is verdedigend denk ik beter dan Vd Linden dus zo'n slechte keuze is het niet mocht hij het worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op mei 07, 2015, 17:56:50
Citaat van: hobbes op mei 07, 2015, 16:21:44
Reijnen stond ook niet in de basis bij AZ

En Leeuwin ook niet bij ado.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2015, 22:43:40
Citaat van: Yellow Army op mei 07, 2015, 17:56:50
En Leeuwin ook niet bij ado.
Die speelde tot zijn blessure daar gewoon top. Alleen durfde men het risico niet meer te nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 08, 2015, 19:16:08
Citaat van: Montana op mei 07, 2015, 13:23:03
Ze zijn bezig met een 'verrassing' uit het buitenland. Geen idee wie verder. lCV is een Nederlander.
d h
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 08, 2015, 19:35:27
Twee wedstrijden geen enkele overtreding maken en we moeten spelers halen die mee kunnen in de Europa League.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2015, 19:52:18
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Malone

Dit is ook een leuke speler, kan rechtsback en verdedigende middenvelder spelen en transfervrij(als ik het goed heb)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 08, 2015, 20:40:26
Citaat van: sunderland op mei 08, 2015, 19:16:08
d h

Danny Holla? Nee joh  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 08, 2015, 21:26:46
Kevin Conboy?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2015, 21:34:21
Citaat van: mugel op mei 08, 2015, 21:26:46
Kevin Conboy?
Zou die betaalbaar zijn? En is hij beter dan Vytas?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 08, 2015, 21:55:12
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2015, 21:34:21
Zou die betaalbaar zijn? En is hij beter dan Vytas?

Betaalbaar? Nee.
Beter dan Vytas? Paar klassen beter!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2015, 21:57:25
Citaat van: AL op mei 08, 2015, 21:55:12

Beter dan Vytas? Paar klassen beter!
Heeft dat dit seizoen niet laten zien anders..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 08, 2015, 22:01:26
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2015, 21:57:25
Heeft dat dit seizoen niet laten zien anders..

Beter dan Vytas ben je snel. Laatste wedstrijden Ok,  maar komt Voetballend echt tekort.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2015, 22:07:29
Citaat van: AL op mei 08, 2015, 22:01:26
Beter dan Vytas ben je snel. Laatste wedstrijden Ok,  maar komt Voetballend echt tekort.
Hij gaat je verrassen komend seizoen... is een lang seizoen geweest en veel veranderingen meegemaakt en dat doet niemand goed..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 08, 2015, 22:18:59
Vytas hoort altijd te spelen. Laat anderen beter voetballen, is één van de spelers die het beste in de spelers groep ligt en een echte gangmaker is.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 08, 2015, 23:51:03
Vytas zit ik niet over in. Gaat komend seizoen zijn stempel drukken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 09, 2015, 00:35:27
Citaat van: poelie-lwd op mei 08, 2015, 23:51:03
Vytas zit ik niet over in. Gaat komend seizoen zijn stempel drukken.

Ik zie Vytas ook nog wel links centraal in de verdediging spelen, hij heeft iig het postuur ervoor. Daarnaast is het waarschijnlijk makkelijker een opvolger voor op LB te vinden dan het type centrumverdediger dat wij zoeken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2015, 07:20:00
Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2015, 00:35:27
Ik zie Vytas ook nog wel links centraal in de verdediging spelen, hij heeft iig het postuur ervoor. Daarnaast is het waarschijnlijk makkelijker een opvolger voor op LB te vinden dan het type centrumverdediger dat wij zoeken
Kan in de voorbereiding aangewerkt worden, hoop niet dat de taal een probleem wordt,want communicatie is belangrijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 09, 2015, 07:56:19
Vytas in het centrum aub niet zeg!
Voetballend de meest beperkte speler en die wil je centraal zetten?
Persoonlijk vind ik Vytas echt de zwakste schakel, al was hij de laatste wedstrijden wel ok.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2015, 08:02:30
Citaat van: AL op mei 09, 2015, 07:56:19
Vytas in het centrum aub niet zeg!
Voetballend de meest beperkte speler en die wil je centraal zetten?
Persoonlijk vind ik Vytas echt de zwakste schakel, al was hij de laatste wedstrijden wel ok.
Misschien begint hij beter zijn draai te vinden,en vergeet niet dat hij sinds maart vorig jaar aan het voetballen is,dus geen zomerstop heeft gehad..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 09, 2015, 09:32:41
Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:25:01
Niet te betalen. Voor dat geld haal je Turuc en Stans op.

Maar wel de geschikte speler die het spel kan aansturen en dat is nou net dat gene wat er de afgelopen vier maanden ontbrak.
Een Turuc is geen schim van de speler van anderhalf jaar geleden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2015, 09:35:28
Citaat van: Nightmarelwd op mei 09, 2015, 09:32:41
Een Turuc is geen schim van de speler van anderhalf jaar geleden.
Komt ook omdat hij als een verkapte buitenspeler moest acteren en dat is hij niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2015, 10:29:39
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=244752&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Zou dit een optie zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 09, 2015, 10:45:10
Zou hem net posten...
Die jongen kan het voetballen niet verleerd zijn.
Het kwam er in het half jaar bij dkv niet uit.
Maar dat kwam ook door blessures en omdat hij niet op het middenveld stond maar linksvoor.
Zelfde geld voor Turuc.
Geweldige voetballer...maar ook misbruikt qua positie.
Zeker bij Turuc zou ik erg blij zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 09, 2015, 10:56:29
Citaat van: speculeter op mei 09, 2015, 10:45:10
Zou hem net posten...
Die jongen kan het voetballen niet verleerd zijn.
Het kwam er in het half jaar bij dkv niet uit.
Maar dat kwam ook door blessures en omdat hij niet op het middenveld stond maar linksvoor.
Zelfde geld voor Turuc.
Geweldige voetballer...maar ook misbruikt qua positie.
Zeker bij Turuc zou ik erg blij zijn.

Prima speler lijkt mij, maar eerst wel de gehele zomer naar een strafkamp in Siberië om zijn keuzes in het verleden te heroverwegen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 09, 2015, 11:01:32
Overigens heeft ook Gladon aangegeven weg te gaan bij Sparta.
Lijkt me prima spits voor ons.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Hij wil wel graag naar de eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 09, 2015, 11:03:22
Citaat van: Lore op mei 09, 2015, 10:56:29
Prima speler lijkt mij, maar eerst wel de gehele zomer naar een strafkamp in Siberië om zijn keuzes in het verleden te heroverwegen

Ik dacht dat die al een half jaar in het strafkamp had gezeten, was er niet zo koud maar wel net zo verlaten  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2015, 11:12:43
Citaat van: speculeter op mei 09, 2015, 11:01:32
Overigens heeft ook Gladon aangegeven weg te gaan bij Sparta.
Lijkt me prima spits voor ons.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Hij wil wel graag naar de eredivisie.
Zo willen er meer graag naar de eredivisie, Cambuur moet nu profiteren van de verkregen populariteit en de betere/beste JL-spelers binnen te halen.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 09, 2015, 17:38:16
Wanneer is presentatie van Heerings?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 09, 2015, 23:36:13
Dinsdag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:41:45
In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 08:45:00
Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:41:45
In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.
Dan snap ik 1 ding niet, die Belg kwam niet omdat hij er niet meteen stond, maar is dat met Heerings niet het zelfde dan? Hij zal er ook niet direct staan ,lijkt me...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 10, 2015, 08:55:23
Heerings heeft de nodige ervaring in de ere.
Die Belg speelt alleen bij de beloftes en zal moeten wennen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 10, 2015, 08:57:02
Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 08:41:45
In ieder geval een speler met het nodige gif in de billug en fysiek sterk. Nadeel is dat hij niet kan opbouwen maar dat valt te leren.

Ben je daar zeker van waarde Poelie? Vond namelijk dit in een interview:

Heerings, een fysiek sterke voetballende verdediger komt van de Ajax-school, waar men veel hamert op techniek en attractief voetbalspel. "Het opbouwende en dan met name het inschuivende beheers ik goed", zegt hij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 08:57:20
Citaat van: Galdiano op mei 10, 2015, 08:55:23
Heerings heeft de nodige ervaring in de ere.
Die Belg speelt alleen bij de beloftes en zal moeten wennen.
Ervaring? Dat valt wel mee toch? Hij is reserve speler bij Utrecht...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 10, 2015, 08:59:25
Kwam ergens een stuk tegen van een Utrecht supporter, en die geeft aan dat hij kan inschuiven en verdedigend vaak steken laat vallen.
Ach dat kan hij wel leren van Reijnen als Mentor  |:)

Heb je Mac Intosh nog achter de hand. Heb je al een aardig blok.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 09:03:06
Citaat van: Galdiano op mei 10, 2015, 08:59:25
Kwam ergens een stuk tegen van een Utrecht supporter, en die geeft aan dat hij kan inschuiven en verdedigend vaak steken laat vallen.
Ach dat kan hij wel leren van Reijnen als Mentor  |:)

Heb je Mac Intosh nog achter de hand. Heb je al een aardig blok.
Oke... maar dan had die Belg ook wel kunnen komen.. Gelukkig hebben we nu een eigen belofte elftal en kunnen spelers opgeleid/wat geleerd worden zonder druk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2015, 09:07:55
Citaat van: justremco op mei 10, 2015, 08:57:02
Ben je daar zeker van waarde Poelie? Vond namelijk dit in een interview:

Heerings, een fysiek sterke voetballende verdediger komt van de Ajax-school, waar men veel hamert op techniek en attractief voetbalspel. "Het opbouwende en dan met name het inschuivende beheers ik goed", zegt hij


Dat zegt hij ja. Ik ga echter af op mijn eigen waarnemingen en ik zeg je dat hij dat (nog) niet voldoende beheerst  :fant

Nienhuis zegt van zichzelf dat hij goed kan keepen, snap je mijn punt?  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2015, 09:15:02
Citaat van: grijskijker op mei 10, 2015, 08:45:00
Dan snap ik 1 ding niet, die Belg kwam niet omdat hij er niet meteen stond, maar is dat met Heerings niet het zelfde dan? Hij zal er ook niet direct staan ,lijkt me...

Die belg was fysiek niet zo sterk als Heerings en had echt 0 ervaring.  Het zegt ook genoeg dat Letschert de voorkeur krijgt boven Heerings omdat die beter kan opbouwen. Maar nogmaals, dat valt redelijk snel te leren. Ik zie het wel zitten met hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 09:34:30
Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2015, 09:15:02
Die belg was fysiek niet zo sterk als Heerings en had echt 0 ervaring.  Het zegt ook genoeg dat Letschert de voorkeur krijgt boven Heerings omdat die beter kan opbouwen. Maar nogmaals, dat valt redelijk snel te leren. Ik zie het wel zitten met hem.
Bijker en v/d Laan waren ook niet echt fysiek sterk, maar snap je punt en de TS zal hem goed bekeken hebben..
Over fysiek sterk gesproken, bij Dordrecht liepen ook een paar sterke knapen rond zit daar niks tussen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 10, 2015, 13:49:34
Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.

Wie vertrekt er achterin bij Groningen dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 10, 2015, 13:51:22
Citaat van: Cor op mei 10, 2015, 13:49:34
Wie vertrekt er achterin bij Groningen dan?

Botteghin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 14:02:20
Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.
Zou jammer zijn maaaarr...komt er weer geld in het laatje...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2015, 14:05:15
Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.

Dan halen ze vd Hoorn of Fischer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 10, 2015, 14:06:18
Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 14:08:16
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 14:06:18
Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.
Inderdaad en je kan een deel van een eventuele transfersom goed besteden om de selectie te versterken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 10, 2015, 17:58:38
Citaat van: AL op mei 10, 2015, 13:25:07
Ik zou de komst van Heerings zeker toejuichen.
Nu Reijnen behouden, maar de kans is groot dat hij( naar Groningen) vertrekt.
gezellig naast vd laan op de bank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 10, 2015, 18:31:58
Mc intosh is opbouwend nog niet sterk.
Met Heerings erbij ziet dat er stuk beter uit.
Hopelijk komt er nog een speler bij van niveau zoals Turuc. ..peters. ..Gladon. ..en een goede vleugelspeler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 10, 2015, 18:34:11
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 14:06:18
Met Mac-Intosch hebben we ook al een potentiële opvolger in huis.

Viel niet best in vandaag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 10, 2015, 18:47:11
Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 18:31:58
Mc intosh is opbouwend nog niet sterk.
Met Heerings erbij ziet dat er stuk beter uit.
Hopelijk komt er nog een speler bij van niveau zoals Turuc. ..peters. ..Gladon. ..en een goede vleugelspeler.
Vertel eens wat meer, je kent Heerings goed dus,of is het opportunistische gedachte? Mac-Intosch speelde linkscentraal en dat is niet zijn beste positie,zet je bijvoorbeeld Reijnen daar neer dan is die ook in eens een stuk minder..

Peters speelt vooral op de linkervleugel of bedoel je naast Peters nog een vleugelspeler?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 10, 2015, 18:56:48
Citaat van: DayDreamer op mei 10, 2015, 18:34:11
Viel niet best in vandaag.

Lijkt me niet eerlijk om hem op basis van één invalbeurt (ook nog in een uitwedstrijd tegen Ajax) te beoordelen. Heeft al genoeg goede wedstrijden gespeeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 10, 2015, 19:59:22
Die Peter van Ooijen van de Eagles is ook een leuke speler. Nog transfervrij ook volgens mij (volgens mij hebben ze de optie in zijn contract niet gelicht en willen ze later nog met hem onderhandelen).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:47:39
Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 10, 2015, 22:26:29
Citaat van: grijskijker op mei 10, 2015, 18:47:11
Vertel eens wat meer, je kent Heerings goed dus,of is het opportunistische gedachte? Mac-Intosch speelde linkscentraal en dat is niet zijn beste positie,zet je bijvoorbeeld Reijnen daar neer dan is die ook in eens een stuk minder..

Peters speelt vooral op de linkervleugel of bedoel je naast Peters nog een vleugelspeler?
vriend van me komt uit Utrecht.
Die is zeker positief. ...Dus heb goede hoop.
Naast peters zie ik graag nog een goede vleugelspeler.
Vaak is het toch een geweldig wapen.
Voor een creatieve middenvelder zou je kunnen denken aan Turuc of van ooijen. Deze werd vorig jaar hier ook veel genoemd.
En de vervanging voor Mo.....dat zal wel moeilijk worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 07:39:24
Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 22:26:29
vriend van me komt uit Utrecht.
Die is zeker positief. ...Dus heb goede hoop.
Naast peters zie ik graag nog een goede vleugelspeler.
Vaak is het toch een geweldig wapen.
Voor een creatieve middenvelder zou je kunnen denken aan Turuc of van ooijen. Deze werd vorig jaar hier ook veel genoemd.
En de vervanging voor Mo.....dat zal wel moeilijk worden.
Het zal mij benieuwen wat Heerings betreft,maar de TS zal hem wel bekeken hebben of goede informatie hebben ingewonnen,ik zie hem binnen de selectie als vervanger van Dijkstra..
Leuke linksbuiten die hier goed zou passen is Wolters(VVV),komt daar niet veel aan de bak door het 4-4-2 systeem, maar is snel,heeft een goed schot en een knappe voorzet..Elvio van Overbeek een hele snelle buiten speler..(speelt in jong oranje)
Turuc en van Ooijen zijn geen creatieve middenvelders(meer type Bakker)
Vervanger Mo(is hij te vervangen?) Sporkslede en Noor zijn talenten met groei potentie en de TS maken deze jongen ongetwijfeld beter.. Of Mac-Intosch in de voorbereiding op die positie laten spelen en kijken of hij het kan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 11, 2015, 08:47:57
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2015, 19:59:22
Die Peter van Ooijen van de Eagles is ook een leuke speler. Nog transfervrij ook volgens mij (volgens mij hebben ze de optie in zijn contract niet gelicht en willen ze later nog met hem onderhandelen).

Deze valt mij de laatste weken ook positief op. Cambuur wilde hem al eens eerder hierheen halen. Is op dit moment gehuurd van PSV toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 08:49:50
Citaat van: ruubmac op mei 11, 2015, 08:47:57
Deze valt mij de laatste weken ook positief op. Cambuur wilde hem al eens eerder hierheen halen. Is op dit moment gehuurd van PSV toch?
Nee niet gehuurd,was/is van de Egels
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 11, 2015, 09:47:20
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:47:39
Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.

en je moet hopen dat er een paar gelukjes bij zitten a la ritzmaier, leeuwin, reijnen, rusnak... tis goede scouting maar ook puur geluk hoe dat uitpakt. geld is er nie veel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 10:14:24
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:47:39
Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.
Dat moeten er zoiezo, met wat weg gaat en een belofte elftal mogen er wel meer dan 8 bijkomen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 11, 2015, 11:23:24
Is dat van Heerings eigenlijk al zeker dat ie komt? Of is dat een van de vele geruchten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 11, 2015, 11:40:53
Citaat van: ruubmac op mei 11, 2015, 11:23:24
Is dat van Heerings eigenlijk al zeker dat ie komt? Of is dat een van de vele geruchten.

Word vanzelf wel bekend gemaakt door de club. Maar 1 van de vele geruchten? Zoveel geruchten zijn er de laatste tijd nie meer volgens mij....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op mei 11, 2015, 11:47:49
We kenne nou die vd Linden wel deurkrasse. Ut enige wat ie ken is frije trappen nimme, ferdedige ken ie niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op mei 11, 2015, 12:27:37
Citaat van: piene hassus op mei 11, 2015, 11:47:49
We kenne nou die vd Linden wel deurkrasse.

Hewwe al lang deen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op mei 11, 2015, 15:02:25
Dan gooi ik er nieuw geruggie in. Anders wordt het nog saai op het forum. Marcellis en de Zeeuw heb ik gehoord.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 15:20:46
Citaat van: sk13 op mei 11, 2015, 15:02:25
Dan gooi ik er nieuw geruggie in. Anders wordt het nog saai op het forum. Marcellis en de Zeeuw heb ik gehoord.
Zijn die te betalen dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 11, 2015, 15:53:34
De Zeeuw zal wel een grotere club kunnen krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 11, 2015, 16:35:45
Marcellis kan ik me indenken.
Henk heeft al aangegeven erg gecharmeerd van hem te zijn.
Zou hij dan voor centraal of voor de back worden gehaald?
De Zeeuw is niet te betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 11, 2015, 17:18:33
Citaat van: speculeter op mei 11, 2015, 16:35:45
Marcellis kan ik me indenken.
Henk heeft al aangegeven erg gecharmeerd van hem te zijn.
Zou hij dan voor centraal of voor de back worden gehaald?
De Zeeuw is niet te betalen.
Centraal, hebben de Jong en Marcellis ooit een x samen besloten bij de tafel van Kees.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 17:26:54
Citaat van: Gasgeve op mei 11, 2015, 17:18:33
Centraal, hebben de Jong en Marcellis ooit een x samen besloten bij de tafel van Kees.
Misschien als Reijnen weg gaat..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 17:30:44
Maar even een lijstje gemaakt, met transfervrije spelers en spelers die te huur zijn en interessante spelers met contract ..

Verdedigers

Cavlan
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse

Middenvelders

de Nooijer
Noor
Sporkslede
Ojo
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof

Aanvallers

Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 11, 2015, 18:33:19
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 17:30:44
Maar even een lijstje gemaakt, met transfervrije spelers en spelers die te huur zijn..

Verdedigers

Cavlan
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse

Middenvelders

de Nooijer
Noor
Sporkslede
Ojo
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof

Aanvallers

Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul

Deze viel me even op omdat 't inderdaad een interessante speler is, maar hij heeft na dit seizoen nog een tweejarig contract.  Huren van De Graafschap lijkt me ook niet zo snel te gebeuren. :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 11, 2015, 18:36:14
Heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld.
Weet niet of dit kwam door blessure of wat anders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 11, 2015, 18:49:42
Ojo staat in de belangstelling van Willem II. Dit is voor mij echt vervanger nummer 1 voor Makrini.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op mei 11, 2015, 18:57:49
Marcellis mja, de Zeeuw nee, ferdedigt foor gien meter met
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 11, 2015, 19:00:44
Mooi lijstje van Grijskijker.
Aanvulling hierop:

Kuipers
Bovenberg
Fischer
Steenvoorden
Ojo
Bruins
Peters
Gladon
Bruns
Van der Velden
Vloet(huur)
Leemans (Psv huur)
Menig(huur)
Duarte(huur)
Tete(huur)
Tannane


En er zullen nog veel meer rondlopen.
Bytiqi en nog iemand van City?
Kijk ook eens bij de beloften van Vitesse.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 11, 2015, 19:36:44
Zijn ook veel namen waar je niks aan hebt wil je vooruit.Als je eerste div spelers haalt dan moet je er ook van uit gaan dat ze een half seiz moeten wennen .Er zijn natuurlijk uitzonderingen .Hangt ook vd positie af
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 20:20:54
Citaat van: el haj op mei 11, 2015, 18:33:19
Deze viel me even op omdat 't inderdaad een interessante speler is, maar hij heeft na dit seizoen nog een tweejarig contract.  Huren van De Graafschap lijkt me ook niet zo snel te gebeuren. :P
Hij wil daar weg, maar je hebt gelijk, hij heeft nog een contract :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 20:22:00
Citaat van: sunderland op mei 11, 2015, 19:36:44
Zijn ook veel namen waar je niks aan hebt wil je vooruit.Als je eerste div spelers haalt dan moet je er ook van uit gaan dat ze een half seiz moeten wennen .Er zijn natuurlijk uitzonderingen .Hangt ook vd positie af
Je kan ook nooit 25 gelijkwaardige spelers in je selectie hebben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 20:25:03
Citaat van: Gasgeve op mei 11, 2015, 18:49:42
Ojo staat in de belangstelling van Willem II. Dit is voor mij echt vervanger nummer 1 voor Makrini.
Inderdaad met Noor,Vossebelt of Sporkslede kort achter hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2015, 20:35:46
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 20:25:03
Inderdaad met Noor,Vossebelt of Sporkslede kort achter hem..

Pfff, slaat nergens op maar ik moet bij Vossebelt altijd aan Vosselman denken ;( :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2015, 20:52:31
Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 21:02:04
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 20:52:31
Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
Welke Kuiper, die van MVV of Excelsior? En ik zie keepers staan vertrekt er 1 bij Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 11, 2015, 21:06:04
Ja, Wouda.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 21:08:09
Citaat van: Collingwood op mei 11, 2015, 21:06:04
Ja, Wouda.
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 11, 2015, 21:09:46
Is die back van den Bosch ook nog steeds in beeld?
Als eagles degradeert komt daar ook wat los.Ben wel gecharmeerd van Overgoor. Goede voetballer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 11, 2015, 21:11:07
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 11, 2015, 21:12:16
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Denk ik ook. Zal wel iemand uit de amateurs worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 21:13:28
Citaat van: justremco op mei 11, 2015, 21:11:07
Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.
Dat denk ik niet , er zal eerder naar een talentvolle jonge keeper worden gezocht..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 21:14:14
Citaat van: AL op mei 11, 2015, 21:12:16
Denk ik ook. Zal wel iemand uit de amateurs worden.
Of misschien 1 bij een topclub vandaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 11, 2015, 21:18:52
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Dat zou best kunnen. De prioriteit ligt wat mij betreft duidelijk bij andere posities.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2015, 21:20:41
Citaat van: justremco op mei 11, 2015, 21:11:07
Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.

Dat weet ik wel zeker. Dit geklungel kan echt niet meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2015, 21:24:25
Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:02:04
Welke Kuiper, die van MVV of Excelsior? En ik zie keepers staan vertrekt er 1 bij Cambuur?

Van Excelsior. Nienhuis komt gewoon tekort, dat heb je denk ik zelf ook wel kunnen constateren. Als we stappen willen maken lijkt het me vrij logisch dat je hem vervangt door een betere.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 11, 2015, 21:27:45
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 21:24:25
Van Excelsior. Nienhuis komt gewoon tekort, dat heb je denk ik zelf ook wel kunnen constateren. Als we stappen willen maken lijkt het me vrij logisch dat je hem vervangt door een betere.
Dus die van Ajax kwam, leuke voetballer.. De 2 keepers die er nu zijn zou er 1 moeten vertrekken want geen van de 2 gaat als 3e keeper fungeren en doen ze dat wel blokkeren ze een talentvolle jongen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 11, 2015, 22:57:49
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 20:52:31
Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
de kamps is aan de bal echt waardeloos
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 11, 2015, 22:58:31
de rest is trouwens prima, vooral d h
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2015, 05:55:56
Citaat van: sunderland op mei 11, 2015, 22:57:49
de kamps is aan de bal echt waardeloos

Klopt. Maar dat valt te leren. Overigens zou ik hem rechtsback zetten, die blijft maar gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 06:58:48
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2015, 05:55:56
Klopt. Maar dat valt te leren. Overigens zou ik hem rechtsback zetten, die blijft maar gaan.
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 12, 2015, 07:22:03
Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 06:58:48
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..
En cruciaal, een zwaar besmet verleden :devil
Maareh heeft hij niet een doorlopend contract?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 07:30:18
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 07:22:03
En cruciaal, een zwaar besmet verleden :devil
Maareh heeft hij niet een doorlopend contract?
Ook dat nog.. Hij mag bij degradatie transfervrij vertrekken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 07:32:54
Lees net dat Dion Malone niet heeft verlengt bij ADO, wat ADO eerst niet wilde en nu wel en dat de speler ADO in de wacht heeft gezet.. Misschien een buiten kansje?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op mei 12, 2015, 07:57:56
Kai Heerings dus!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 08:08:23
Citaat van: Delamere op mei 12, 2015, 07:57:56
Kai Heerings dus!
Was door insiders al gemeld, zal 1 deze dagen wel officieel bekend worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 08:18:34
Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?
Mac-Intosch zou er kunnen spelen, heeft bij Haarlem daar hele goede wedstrijden gespeeld,v/d Heide had het toen heel lastig tegen hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 12, 2015, 08:20:20
Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?

Reijnen en Macintosh gaan niet samen spelen omdat ze beide rechtsbenig zijn. De TS wil graag spelen met een rechtspoot en een linkspoot achterin, vandaar dat ze Heerings graag vast willen leggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 12, 2015, 08:24:03
Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?

Dat is net zo logisch als dat bij Real Madrid Pepe of Ramos op het middenveld ging voetballen. Technisch moet daar een veel sterkere man staan. Iemand die de zaak voetballend kan aansturen en niet alleen een afbreker is.
Alle lof voor Makrini, maar dit is ook een kans voor de club om een technisch begaafde 'controleur', een type Pirlo/Busquets/Verratti te halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 08:57:52
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2015, 08:24:03
Dat is net zo logisch als dat bij Real Madrid Pepe of Ramos op het middenveld ging voetballen. Technisch moet daar een veel sterkere man staan. Iemand die de zaak voetballend kan aansturen en niet alleen een afbreker is.
Alle lof voor Makrini, maar dit is ook een kans voor de club om een technisch begaafde 'controleur', een type Pirlo/Busquets/Verratti te halen
Pepe heeft regelmatig op het middenveld "gespeeld"..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2015, 09:31:51
Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 06:58:48
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..

Ook dat klopt. Neemt niet weg dat dit type speler goud waard is voor een trainer om te kneden. Die gast heeft een enorme drive en is allesbehalve een ideale schoonzoon. En dat, mijn waarde Grijskijkert is iets waaraan het ons het afgelopen seizoen chronisch ontbeerde. Winnaars cq etterbakken moeten we hebben! Wat dat aangaat is met het aantrekken van Heerings de toon gezet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 09:40:21
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2015, 09:31:51
Ook dat klopt. Neemt niet weg dat dit type speler goud waard is voor een trainer om te kneden. Die gast heeft een enorme drive en is allesbehalve een ideale schoonzoon. En dat, mijn waarde Grijskijkert is iets waaraan het ons het afgelopen seizoen chronisch ontbeerde. Winnaars cq etterbakken moeten we hebben! Wat dat aangaat is met het aantrekken van Heerings de toon gezet.
Binnen het elftal hadden we met Ogbeche,Vytas en Mo zeker 3 man die in aanmerking komen voor de titel etterbak, maar ik begrijp je punt..
Wil de TS komend seizoen wel met een echte verdedigende middenvelder spelen? Of wordt het een systeem met 3 "lopende" middenvelders?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2015, 10:10:24
Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 10:13:18
Citaat van: Galdiano op mei 12, 2015, 10:10:24
Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.
en dan wordt er dus geen nieuwe speler voor hem aangetrokken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 12, 2015, 10:14:47
De club zet hoog in op een voetballende nr 6
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 10:27:17
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:13:18
en dan wordt er dus geen nieuwe speler voor hem aangetrokken?
Met 1 speler voor die positie red je het niet een seizoen lang,dus wordt er vast nog een 2e speler voor die positie gehaald..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 12, 2015, 10:34:16
Citaat van: Galdiano op mei 12, 2015, 10:10:24
Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.


Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 12, 2015, 10:50:11
Citaat van: michello op mei 12, 2015, 10:34:16

Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.
je vergist je misschien. komt graag op, sterk in duel en hoog passing ratio. Alle ingrediënten als je t mij vraagt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 10:51:38
Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 12, 2015, 11:04:12
Citaat van: Montana op mei 12, 2015, 10:14:47
De club zet hoog in op een voetballende nr 6

Ben zeer benieuwd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 12, 2015, 11:29:18
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:51:38
Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.

Rusnak zit er niet in ben ik bang  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 11:30:28
Citaat van: hobbes op mei 12, 2015, 11:29:18
Rusnak zit er niet in ben ik bang  :P
:_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 11:31:07
Overgoor van de eagles is een hele goede voetballen de nummer 6!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 12, 2015, 11:35:00
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 11:31:07
Overgoor van de eagles is een hele goede voetballen de nummer 6!

Klopt, net als bijv. de Zeeuw, Bruns of Messaoud
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 12, 2015, 11:48:02
Er moet ook een nieuwe rechtsback komen voor in de basis. Zoals Pereira verdedigde bij die 1-0 van Fischer, dat kan echt niet. Ideale 12e man, maar voor de basis komt hij tekort.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 12, 2015, 11:50:09
Citaat van: Gasgeve op mei 12, 2015, 11:48:02
Er moet ook een nieuwe rechtsback komen voor in de basis. Zoals Pereira verdedigde bij die 1-0 van Fischer, dat kan echt niet. Ideale 12e man, maar voor de basis komt hij tekort.

Eens! Maar aangezien Droste vertrekt zal dat ook wel gebeuren. Misschien is die Moreno Rutten van Den Bosch nog in beeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 12, 2015, 11:51:37
Er zal inderdaad nog een rechtsback bij moeten en 1 of 2 linksbenige verdedigers(Linksback en/of een extra linker centrale verdediger)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 12, 2015, 12:13:01
Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 12, 2015, 12:15:49
Citaat van: sunderland op mei 12, 2015, 12:13:01
Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.

MacInTosh komt wat mij betreft voorlopig nog te kort voor zo'n belangrijke positie. Mooi als stand-inn houden voor centraal achterin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 12:30:15
Citaat van: sunderland op mei 12, 2015, 12:13:01
Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.
Ik wil het ook wel zien.. Speelde jaren terug ook op die positie en wat ik toen zag deed hij dat meer dan aardig, het proberen waard lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 12:32:19
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:51:38
Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.
:? Bakker is een "lopende"middenvelder en geen controleur..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 12:34:23
Citaat van: justremco op mei 12, 2015, 11:51:37
Er zal inderdaad nog een rechtsback bij moeten en 1 of 2 linksbenige verdedigers(Linksback en/of een extra linker centrale verdediger)
Maar goed kijken wat er bij de grotere clubs afvalt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2015, 12:39:20
Citaat van: michello op mei 12, 2015, 10:34:16

Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.
Tegen Willem II.

Ze zetten in op een vervanger, echter willen kijken hoe MacIntosh daar speelt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hallum voor cambuur op mei 12, 2015, 12:45:25
Ik zou Steblecki eens op de nummer 6 proberen.  Hij heeft een goede pass, is balvast, , heeft overzicht en is volgens mij niet bang om een duel aan te gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 13:19:55
Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 12:32:19
:? Bakker is een "lopende"middenvelder en geen controleur..
speelt alleen ballen terug en heeft weinig diepgang.
Vind hem meer een controleur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 13:22:05
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 13:19:55
speelt alleen ballen terug en heeft weinig diepgang.
Vind hem meer een controleur.
Daar denken andere mensen anders over...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 12, 2015, 13:25:28
Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 13:22:05
Daar denken andere mensen anders over...

waaronder ik.  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 13:31:58
Citaat van: dizzhead op mei 12, 2015, 13:25:28
waaronder ik.  :zweep
Wou geen namen noemen.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op mei 12, 2015, 13:48:27
Zit nu even de Play-Offs terug te kijken maar die Cavlan (LB) van De Graafschap is écht een leuke speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2015, 13:54:36
Citaat van: Drumfather SCC op mei 12, 2015, 13:48:27
Zit nu even de Play-Offs terug te kijken maar die Cavlan (LB) van De Graafschap is écht een leuke speler
Maar moet gekocht worden en zoals bekend zal de Graafschap de hoofdprijs willen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op mei 12, 2015, 14:22:16
Klopt, en daarnaast zit AZ ook achter 'm aan: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/435820/-az-reist-voor-uitblinkende-linksback-af-naar-duel-in-nacompetitie-en-moet-betalen-.html
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 16:31:05
En die Tarvi?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 12, 2015, 16:42:55
Janssen kan een streep door, die gaat naar dkv :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 12, 2015, 16:49:38
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 16:42:55
Janssen kan een streep door, die gaat naar dkv :R
die spits van ons?
Schopte gisteren geen deuk in pakje boter joh.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 08:27:29
Een paar pagina's terug hadden we het over keepers, is die Stefan van der Lei niet wat als 3e keeper? En is het niet nodig om 4 keepers te hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 13, 2015, 09:29:35
Waarom 4 keepers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 09:34:39
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 09:29:35
Waarom 4 keepers?
Omdat je 2 elftallen hebt en bij blessure of schorsing een probleem hebt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 13, 2015, 09:36:14
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 09:34:39
Omdat je 2 elftallen hebt en bij blessure of schorsing een probleem hebt..

Hebben doelman Wilpstra al gehaald voor de beloften en ga er vanuit dat ze voor de beloften nog een keeper halen. Twee weken geleden op de proeftraining waren er ook 3 keepers aanwezig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 09:38:19
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 09:29:35
Waarom 4 keepers?
Daarbij hebben we nu ook 3 voor 1 elftal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 09:39:12
Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 09:36:14
Hebben doelman Wilpstra al gehaald voor de beloften en ga er vanuit dat ze voor de beloften nog een keeper halen. Twee weken geleden op de proeftraining waren er ook 3 keepers aanwezig.
Was het wat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 13, 2015, 09:48:21
Heb te kort kunnen kijken om daar een oordeel over te geven. Zag wel dat 1 van de keepers eerder voor Cambuur heeft gespeeld en ook jeugd international is geweest. Z'n naam is Robin Kist.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 09:53:38
Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 09:48:21
Heb te kort kunnen kijken om daar een oordeel over te geven. Zag wel dat 1 van de keepers eerder voor Cambuur heeft gespeeld en ook jeugd international is geweest. Z'n naam is Robin Kist.
Die naam zegt mijn helemaal niks.. Maar als ik het goed begrijp wordt keeper 3 en 4 een talent(uit de regio) en geen ervaren keeper..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:16:10
Schijnt dat zowel Ajax als DKV geen aanbod doet aan Duarte, is hij misschien interressant wat voor ons???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op mei 13, 2015, 12:16:44
toch gien familie fan Kees en Teun?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 13, 2015, 12:16:56
Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:16:10
Schijnt dat zowel Ajax als DKV geen aanbod doet aan Duarte, is hij misschien interressant wat voor ons???

Lerin is veel te duur. Reken er maa niet op..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:21:27
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 12:16:56
Lerin is veel te duur. Reken er maa niet op..

Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 13, 2015, 12:34:51
Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:21:27
Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.

Ook ik zie hem graag komen hoor. Hebben wij vrij weinig invloed op god ik;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 13, 2015, 12:41:53
Ik verwacht dat er genoeg clubs (zelfs met Europees voetbal) voor Duarte willen gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2015, 12:42:49
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 08:27:29
Een paar pagina's terug hadden we het over keepers, is die Stefan van der Lei niet wat als 3e keeper? En is het niet nodig om 4 keepers te hebben?
Meende gisteren te hebben gelezen dat hij bij Groningen mag blijven. Die willen Islamovic en Hagenauw wel laten gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 12:45:33
Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:21:27
Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.
Appel met peren vergelijken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 12:51:05
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 12:42:49
Meende gisteren te hebben gelezen dat hij bij Groningen mag blijven. Die willen Islamovic en Hagenauw wel laten gaan.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245109&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: OuweSkeve op mei 13, 2015, 13:10:10
Als ik mag geloven wat ik lees dan kunnen alleen buitenlandse clubs duarte betalen. Misschien PSV. Dus in de kijker spelen of niet, cambuur kan deze jongen onmogelijk betalen en huur is zoals het nu lijkt geen optie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 13, 2015, 13:13:31
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 12:34:51
Ook ik zie hem graag komen hoor. Hebben wij vrij weinig invloed op god ik;)

hele andere type voetballer als mo toch is veel aanvallender ingesteld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 13, 2015, 14:04:30
Chris David waar Cambuur in de winter ook mee bezig is geweest, maar toen voor Twente koos, is dat niet (weer) een optie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 13, 2015, 14:19:19
Naam in thuisland:   Christofer Gurkan David
Geboortedatum:   6 mrt. 1993
Geboorteplaats:   Amsterdam 
Leeftijd:   22
Lengte:   1,70 m
Nationaliteit:     Nederland
Positie:    Middenveld - Aanvallend middenveld
Voet:   tweebenig
Spelersmakelaar:   EMG Mundial
Actuele club:       FC Twente
In het team sinds:    31 jan. 2015
Contract tot:   30.06.2015
Contract optie:   Koopoptie
Uitgeleend van:   FC Fulham
Contract tot en met:   30.06.2017

Tweede club:   Jong FC Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 13, 2015, 14:46:09
Citaat van: denistel op mei 13, 2015, 13:13:31
hele andere type voetballer als mo toch is veel aanvallender ingesteld.

Klopt, ik zeg ook niet dat het een opvolger van Mo is..;-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2015, 14:46:36
Lijkt me niet. Die zal Twente de komende jaren wel hard nodig hebben. Is goedkoop t.o.v. de huidige middenvelders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 13, 2015, 14:47:02
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 14:04:30
Chris David waar Cambuur in de winter ook mee bezig is geweest, maar toen voor Twente koos, is dat niet (weer) een optie?

Verrek, daar zeg je me wat.. Apart dat hij wederom voor Twente heeft gekozen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op mei 13, 2015, 14:54:28
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 14:47:02
Verrek, daar zeg je me wat.. Apart dat hij wederom voor Twente heeft gekozen..

Een aangezien vd Belt daar nu de hand op de knip heeft zal hij wel bij Twente terecht komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 13, 2015, 15:19:11
Ik kwam erop omdat op vi staat dat ie niet bij Twente blijft... Niet dat dat alles zegt, maar toch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:37:52
https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A (https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A)
Is dit niet wat als LB?
19 jaar, sterk, aanvallend ingesteld
Transfervrij op dit moment
Kwam ik tegen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 17:46:21
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:37:52
https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A (https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A)
Is dit niet wat als LB?
19 jaar, sterk, aanvallend ingesteld
Transfervrij op dit moment
Kwam ik tegen
Aanvallen kan hij zeker, maar hoe zijn z'n verdedigende kwaliteiten?

EDIT Indien mogelijk halen die gast... Wie tipt de TS?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:54:40
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 17:46:21
Aanvallen kan hij zeker, maar hoe zijn z'n verdedigende kwaliteiten?

EDIT Indien mogelijk halen die gast... Wie tipt de TS?

Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 17:59:49
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:54:40
Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt
Zeker Drumfather.. Heb net een mailtje gestuurd naar Cambuur...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 13, 2015, 18:11:13
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:54:40
Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt

Komt uit Egypte dus moet een non-EU salaris krijgen en is daarmee dus niet te betalen voor ons
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 18:13:00
Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 18:11:13
Komt uit Egypte dus moet een non-EU salaris krijgen en is daarmee dus niet te betalen voor ons
Als dat zo is, daar bedoel ik mee dat hij niet een ander paspoort heeft, kan je wel gelijk hebben... Hoe hoog is dat salaris eigenlijk?

Maar wel een leuke speler..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2015, 18:15:57
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 15:19:11
Ik kwam erop omdat op vi staat dat ie niet bij Twente blijft... Niet dat dat alles zegt, maar toch

Hij heeft toch een 2 jarig contract getekend daar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 13, 2015, 18:33:58
Actuele club:       FC Twente
In het team sinds:    31 jan. 2015
Contract tot:   30.06.2015
Contract optie:   Koopoptie
Uitgeleend van:   FC Fulham
Contract tot en met:   30.06.2017
Tweede club:   Jong FC Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2015, 18:35:44
Ah. De koopoptie wordt dus niet gelicht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op mei 13, 2015, 19:05:44
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 18:13:00
Als dat zo is, daar bedoel ik mee dat hij niet een ander paspoort heeft, kan je wel gelijk hebben... Hoe hoog is dat salaris eigenlijk?

Maar wel een leuke speler..

1,5 keer het gemiddelde eredivisie salaris, zit rond de 4 a 5 ton
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 13, 2015, 20:16:04
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2015, 18:35:44
Ah. De koopoptie wordt dus niet gelicht.

Correct. misschien leuke speler om te huren komend seizoen. Of voor een appel en een ei definitief over te nemen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2015, 20:49:32
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 20:16:04
Correct. misschien leuke speler om te huren komend seizoen. Of voor een appel en een ei definitief over te nemen
Heeft bij (jong) Twente erg weinig gebracht, dus ik weet het niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 08:58:44
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:37:52
https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A (https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A)
Poelie? Wat vind jij hiervan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:00:49
Wat gaat er gebeuren met G.A. Roorda? Ik zie hem mee trainen,maar hoor er verder niks over...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:10:04
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 08:58:44
Poelie? Wat vind jij hiervan?

Dat de spitsen er helemaal niets van kunnen  :_schater

Mooie voetballer, snel, goeie linkerpoot en gezegend met het nodige overzicht. Dat mis ik nogal eens bij onze vleugels  :zweep

Is hij transfervrij dan? Lijkt me sterk dat hij niet aan de bak komt bij een subtopper in nederland of belgie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:14:14
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:10:04
Dat de spitsen er helemaal niets van kunnen  :_schater

Mooie voetballer, snel, goeie linkerpoot en gezegend met het nodige overzicht. Dat mis ik nogal eens bij onze vleugels  :zweep

Is hij transfervrij dan? Lijkt me sterk dat hij niet aan de bak komt bij een subtopper in nederland of belgie.
Deze linksback is transfervrij, zijn contract werd niet verlengt.. Komt uit Egypte dus moet hoogstwaarschijnlijk een non-EU salaris krijgen...

http://www.proprof.nl/lagere-salarisgrens-spelers-buiten-eu/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 14, 2015, 09:14:55
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:00:49
Wat gaat er gebeuren met G.A. Roorda? Ik zie hem mee trainen,maar hoor er verder niks over...
gaat in het nieuwe seizoen voor zijn kans toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:17:44
Citaat van: speculeter op mei 14, 2015, 09:14:55
gaat in het nieuwe seizoen voor zijn kans toch?
Met of zonder een contract?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:22:20
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:14:14
Deze linksback is transfervrij, zijn contract werd niet verlengt.. Komt uit Egypte dus moet hoogstwaarschijnlijk een non-EU salaris krijgen...

Salaris wordt een probleem als hij geen dubbel paspoort heeft. Daarnaast moet je dan wel een linkerspits hebben met gogme om ruimte te maken als hij opkomt. Ik denk dat deze knaap een absolute aanwinst voor ons zou zijn maar ik vrees dat hij niet haalbaar is. Goed gevonden overigens!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:28:26
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:22:20
Salaris wordt een probleem als hij geen dubbel paspoort heeft. Daarnaast moet je dan wel een linkerspits hebben met gogme om ruimte te maken als hij opkomt. Ik denk dat deze knaap een absolute aanwinst voor ons zou zijn maar ik vrees dat hij niet haalbaar is. Goed gevonden overigens!
Soms moet je een risico nemen ik denk dat je zo'n jongen na een jaar voor veel geld doorverkoopt... Naast een linksbuiten met gogme is een linkercentrale verdediger nodig die blijft hangen en de zone afdekt..

Gevonden door Drumfather...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:35:00
Als wij risico's durfden nemen had Rusnak nu nog bij ons gespeeld. Dat doen ze echt niet vrees ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:38:49
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:35:00
Als wij risico's durfden nemen had Rusnak nu nog bij ons gespeeld. Dat doen ze echt niet vrees ik.
Misschien is dat een les geweest, om bij hoge uitzondering wel een risico te nemen...
Groningen gaat zeker het 10-voudige beuren bij verkoop...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:47:57
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:38:49
Misschien is dat een les geweest, om bij hoge uitzondering wel een risico te nemen...
Groningen gaat zeker het 10-voudige beuren bij verkoop...

Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 09:50:35
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:47:57
Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Mijn idee,niks aan toe te voegen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 14, 2015, 10:24:03
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:47:57
Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Rusnak moest extern worden betaald .Met zijn salaris erbij moest er op dat moment 7.5 ton worden opgehoest .Het groepje investeerders [waar ik er 1 goed van ken]durfde dat niet aan [5 vd 8].Ook omdat sommigen er bij hun eigen bedrijf mensen uit moesten doen konden ze dit absoluut niet maken.Dus al met al is het jammer maar logisch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 10:27:27
Citaat van: sunderland op mei 14, 2015, 10:24:03
Rusnak moest extern worden betaald .Met zijn salaris erbij moest er op dat moment 7.5 ton worden opgehoest .Het groepje investeerders [waar ik er 1 goed van ken]durfde dat niet aan [5 vd 8].Ook omdat sommigen er bij hun eigen bedrijf mensen uit moesten doen konden ze dit absoluut niet maken.Dus al met al is het jammer maar logisch
Met de kennis van nu hadden alle 8 het risico wel durven nemen lijkt me, en misschien ook wel bij een nieuwe kans als die zich aandient...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 14, 2015, 10:45:34
En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2015, 11:19:13
Citaat van: hobbes op mei 14, 2015, 10:45:34
En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen
Dan zie je niet wat hij allemaal zonder bal doet. Altijd aanspeelbaar, ruimtes maken voor anderen. Altijd bezig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op mei 14, 2015, 11:28:46
Ik ben trouwens zeer onder de indruk van die Caner Cavlan, speler van de graafschap , heb maandag eens goed op die jonge gelet.  ( contract tot 2017)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Citaat van: sccweestwel op mei 14, 2015, 11:28:46
Ik ben trouwens zeer onder de indruk van die Caner Cavlan, speler van de graafschap , heb maandag eens goed op die jonge gelet.  ( contract tot 2017)

Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 11:29:54
Citaat van: hobbes op mei 14, 2015, 10:45:34
En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen

Dat komt omdat Chery hem voor de poten  loopt. Zet Rusnak maar eens ouderwets op 10, moet jij eens opletten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op mei 14, 2015, 11:31:30
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.

Ik had inderdaad begrepen dat AZ voor hem in de markt zou zijn, omdat die poulsen weg gaat. Maarja als hij te duur is houd het op he.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op mei 14, 2015, 11:32:26
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 11:29:54
Dat komt omdat Chery hem voor de poten  loopt. Zet Rusnak maar eens ouderwets op 10, moet jij eens opletten!

Eens, heb die wedstrijd van hun tegen ajax gezien, Hij kreeg geen bal maar liep wel de hele tijd vrij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 11:42:33
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 11:19:13
Dan zie je niet wat hij allemaal zonder bal doet. Altijd aanspeelbaar, ruimtes maken voor anderen. Altijd bezig.
Je bent me voor, prima onder woorden gebracht... Als je de kwaliteit van Rusnak niet ziet ben je of blind of heb weinig kijk op het spelletje(of je vergist je even in een vlaag van verstandsverbijstering :P ).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 11:44:39
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.
Heb bedragen 500k voorbij horen komen.. Dat is niet haalbaar denk ik. Maar gelukkig zijn er goedkopere opties(lees transfervrij)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sander Scc op mei 14, 2015, 12:53:54
Citaat van: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Die komt echt niet hierheen hoor.
Die wil centjes verdienen ipv voor een volksclub voetballen. Anders was hij wel terug naar de egels gegaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 13:28:41
Citaat van: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Mentaliteit van een doperwt. Mede daardoor verliest NAC de wedstrijd tegen AZ omdat hij het duel niet durft aan te gaan. Door balverlies van hem knallen ze de 3-2 binnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 13:46:43
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 13:28:41
Mentaliteit van een doperwt. Mede daardoor verliest NAC de wedstrijd tegen AZ omdat hij het duel niet durft aan te gaan. Door balverlies van hem knallen ze de 3-2 binnen.
Moet je inderdaad niet willen,kijken voor jonge spelers waar later nog wat aan te verdienen is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2015, 13:50:50
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 13:46:43
Moet je inderdaad niet willen,kijken voor jonge spelers waar later nog wat aan te verdienen is..
Deels met je eens. Ik ben namelijk wel van mening dat je er een paar ervaren jongens bij moet hebben. Zoals B. bij ons en dan nog 2 of 3.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 13:57:28
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 13:50:50
Deels met je eens. Ik ben namelijk wel van mening dat je er een paar ervaren jongens bij moet hebben. Zoals B. bij ons en dan nog 2 of 3.
Ja dat ben ik met je eens, maar jongens die er nu zijn Reijnen en een Roorda en de jou gemelde B kom je op 3 plus de huidige jongens krijgen ook meer ervaring.. Maar 1 erbij kan geen kwaad, maar geen de Zeeuw AUB...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 14, 2015, 14:11:04
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.

Ik geloof dat De Graafschap weinig keus heeft als er een goed bod voorbij komt. Die zitten niet heel ruim in de slappe was zeg maar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 16:29:06
Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2015, 14:11:04
Ik geloof dat De Graafschap weinig keus heeft als er een goed bod voorbij komt. Die zitten niet heel ruim in de slappe was zeg maar
De Graafschap heeft alle keus, ze hebben een sluitende begroting en hoeven niet te verkopen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2015, 17:33:26
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 13:57:28
Ja dat ben ik met je eens, maar jongens die er nu zijn Reijnen en een Roorda en de jou gemelde B kom je op 3 plus de huidige jongens krijgen ook meer ervaring.. Maar 1 erbij kan geen kwaad, maar geen de Zeeuw AUB...
GA heb ik mijn hoop niet bepaald op gevestigd. Verwacht eigenlijk helemaal niks van hem. En Reijnen, tja ben wat angstig voor zijn vertrek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 18:42:50
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 17:33:26
GA heb ik mijn hoop niet bepaald op gevestigd. Verwacht eigenlijk helemaal niks van hem. En Reijnen, tja ben wat angstig voor zijn vertrek.
Dan als vervanging een ervaren man(Marcellis) binnenhalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 14, 2015, 19:07:39
Mocht Reijnen weggaan komt dan vd linden weer in beeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 14, 2015, 19:08:53
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 18:42:50
Dan als vervanging een ervaren man(Marcellis) binnenhalen.

Een paar ton voor Reijnen ontvangen om Marcellis vervolgens gratis op te pikken, dan doen we 't heel prima. :)
Al zie ik 't liefst Reijnen gewoon blijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2015, 19:25:58
Citaat van: el haj op mei 14, 2015, 19:08:53
Een paar ton voor Reijnen ontvangen om Marcellis vervolgens gratis op te pikken, dan doen we 't heel prima. :)
Al zie ik 't liefst Reijnen gewoon blijven.
Daar dacht ik ook aan ;) hahaha
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 14, 2015, 21:37:11
Kijk eens bij Emmen.
Lopen een aantal interessante spelers rond met aflopend contract.
Vooral Luis Pedro vind ik zeer interessant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 14, 2015, 22:20:46
Citaat van: AL op mei 14, 2015, 21:37:11
Kijk eens bij Emmen.
Lopen een aantal interessante spelers rond met aflopend contract.
Vooral Luis Pedro vind ik zeer interessant.

Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2015, 22:20:46
Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)

Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 15, 2015, 00:22:50
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2015, 22:20:46
Het zou zomaar kunnen dat Cambuur interesse heeft. ;)

Olle ook. Is een LCV toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 06:00:58
Citaat van: Montana op mei 15, 2015, 00:22:50
Olle ook. Is een LCV toch?
En linksback, bij Olle wordt hij centrale verdediger nummer 5 en die jongen wil spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 06:02:36
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Zijn veel bruikbare spelers in de JL.. Bij Emmen alleen al een stuk of 5...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 06:20:57
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.
Terwijl er zoveel "leuke" spelers rondlopen.. En het voetbal in de top 8 valt nog wel mee..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 08:55:42
http://www.soccernews.nl/news/315832/FC_Utrecht_moet_spoedig_actie_ondernemen_voor_verdediger?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Gewoon goed rond kijken in de JL en jeugd elftallen en niet roepen wat "mutte we daar nou met" . Als spelers nog niet goed genoeg zijn dan maakt de TS ze wel beter.. en zo niet jammer en kijken voor de volgende..
Een grote plus(in vergelijk met de laatste jaren) is dat er nu een belofte elftal is, zodat spelers die er nog niet zijn klaar gestoomd worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 10:51:02
Lachman van Twente is overbodig geworden.
Was topper bij Zwolle maar bij Twente op zijspoor beland.
Wegens disciplinaire redenen buiten de selectie de laatste twee maanden.
Henk en Sandor krijgen hem wel weer aan het voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 15, 2015, 11:00:14
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 10:51:02
Lachman van Twente is overbodig geworden.
Was topper bij Zwolle maar bij Twente op zijspoor beland.
Wegens disciplinaire redenen buiten de selectie de laatste twee maanden.
Henk en Sandor krijgen hem wel weer aan het voetballen.

Als het aan jou ligt hebben we hier straks een selectie van 100 man  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 11:02:48
Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn.
En met een selectie en beloftenteam heb je al gauw wat spelers nodig :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 11:15:52
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:02:48
Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn..
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 15, 2015, 11:16:46
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 11:15:52
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..

_O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 11:17:57
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 11:15:52
Maar is hij nodig? Hij is een rechtsbenige centrale verdediger..
Tsja....Mocht Reijnen weggaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 11:18:49
Cor en grijskijker zijn vriendjes :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 11:31:12
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:17:57
Tsja....Mocht Reijnen weggaan.
Is hij dan gratis en qua salaris te betalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:35:08
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:18:49
Cor en grijskijker zijn vriendjes :zweep
Ik ben het anders wel met de vriendjes eens :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 15, 2015, 11:50:49
Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2015, 11:56:00
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 22:37:04
Ist wat? Ik volg de juup niet. Kunnen mijn ogen niet verdragen.

Kijk iedere week 1 of 2 wedstrijden Jupiler League.
Pedro is één van de sterkhouders bij Emmen.

Stijf rechts, maar kan zowel als LCV als RCV uit de voeten.

Ik zie het wel zitten. Feit is ook dat het geen dure jongen is.

Vd Linden is gesloten boek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op mei 15, 2015, 12:16:05
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 11:31:12
Is hij dan gratis en qua salaris te betalen?

Nee en nee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 12:19:17
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 11:50:49
Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:35:08
Ik ben het anders wel met de vriendjes eens :P
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 11:50:49
Op dit moment overbodig, als Reijnen weggaat zeker een goede speler. Of hij voor ons te betalen is durf ik echter te betwijfelen.
Citaat van: Yellow Army op mei 15, 2015, 12:16:05
Nee en nee.
Oppassen mannen, straks zijn we volgens Peter allemaal vriendjes van elkaar en zijn we allemaal tegen hem :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 15, 2015, 12:20:12
Gelukkig heb ik geen vrienden  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 12:33:58
Citaat van: poelie-lwd op mei 15, 2015, 12:20:12
Gelukkig heb ik geen vrienden  l0l
:_schater :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 13:00:58
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 12:19:17
Oppassen mannen, straks zijn we volgens Peter allemaal vriendjes van elkaar en zijn we allemaal tegen hem :P
kloteforum l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 15, 2015, 13:03:27
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:02:48
Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn.
En met een selectie en beloftenteam heb je al gauw wat spelers nodig :_schater

beloften team worden al1 amateur spelers toch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 13:10:45
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 13:00:58
kloteforum l8l
Gewoon er om lache Peter een geintje mut kenne...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 13:12:55
Citaat van: denistel op mei 15, 2015, 13:03:27
beloften team worden al1 amateur spelers toch
En geen afvallers bij grotere clubs? Daar bedoel ik mee jongens die het daar net niet redden om de stap van a1 of a2 naar belofte elftal te maken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 13:18:38
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 13:10:45
Gewoon er om lache Peter een geintje mut kenne...
Was ook een grapje joh.
Kan wel wat hebben hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 13:29:56
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 13:18:38
Was ook een grapje joh.
Kan wel wat hebben hoor.
:D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 15, 2015, 15:07:46
Van der Linden gaat naar AZ.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2015, 15:48:34
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 15:07:46
Van der Linden gaat naar AZ.

Het was Bijker of Van der Linden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 16:00:03
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 15:07:46
Van der Linden gaat naar AZ.
Wij die Jan Wuytens maar halen die is toch overbodig daar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 15, 2015, 16:05:01
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 16:00:03
Wij die Jan Wuytens maar halen die is toch overbodig daar..

Zat ik ook al aan te denken. Maar als wij Heerings vastleggen zal Wuytens wel niet meer komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 16:21:24
Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 16:05:01
Zat ik ook al aan te denken. Maar als wij Heerings vastleggen zal Wuytens wel niet meer komen.
Als ik mag kiezen tussen Wuytens of (zure)Heerings dan zou ik het wel weten.. Ik denk ook dat Heerings voor de breedte komt, gezien ook de duur van zijn contract..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Johan058... op mei 15, 2015, 21:01:51
Is tom van weert niet wat voor ons? prima spits
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 21:14:14
Citaat van: Johan058... op mei 15, 2015, 21:01:51
Is tom van weert niet wat voor ons? prima spits
:_schater Je zit VI te kijken  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op mei 15, 2015, 22:48:45
Soufyan Ahannach, middenvelder van Almere City. Middenvelder bijna twintig jaar en speelt vanavond opvallend makkelijk in de Play offs. Iemand eerder van hem gehoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 15, 2015, 22:53:13
Die plukjes shag staan 'm iig niet.  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 15, 2015, 22:57:45
Ook hier weer genoeg goede spelers voor ons.
Receveur was me vorige keer ook goed bevallen.  Nu weer.
Meende dat ik zijn naam ook heb horen vallen bij cambuur net als Kip.
Bij De Graafschap zitten ook veel opties voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op mei 15, 2015, 22:58:48
Citaat van: Oosttribune op mei 15, 2015, 22:48:45
Soufyan Ahannach, middenvelder van Almere City. Middenvelder bijna twintig jaar en speelt vanavond opvallend makkelijk in de Play offs. Iemand eerder van hem gehoord

Meest opvallend bij Almere inderdaad, heel leuke speler. Koolhof is trouwens ook nog steeds eentje met heel veel potentie. Zou perfect bij Cambuur passen met zijn snelheid en techniek. En ook nog maar 20 jaar!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 15, 2015, 22:59:33
Keeper van Almere doet het ook leuk vanavond
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 15, 2015, 23:51:03
Heb de wedstrijd ook gezien van Gra-ALM

Cavlan, Koolhof enz van de Graafschap zijn leuke opties maar ook al opgevallen door andere clubs.
Zelfde geldt voor Janssen van Almere, al zou ik die graag bij Cambuur zien.

Maar speler die mij was opgevallen is: Tim Receveur
wat een energie, en na 120 minuten nog goede passes.
Dit kan een vervanger zijn voor Makrini of Droste...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 16, 2015, 07:41:34
Receveur zou een goede opvolger van Mo kunnen zijn.
Denk zelfs dat hij beter is/wordt, zeker voetballend.
Schijnt echter in belangstelling te staan van zowat  de hele eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 08:45:47
Er lopen zat spelers rond in de JL die goed te gebruiken zijn...Receveur moet je gewoon ophalen, die jongen speelt met zijn verstand en daar zijn er niet veel van..de meeste verdedigende middenvelder zijn houthakkers die op alles schoppen wat beweegt(deed Mo in het begin ook). Zo loopt er bij Ajax een Melvin Vissers is ook zo'n speler en die is 19 jaar en gratis op te halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 08:49:25
Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Vissers(JC)
Efmorfidis (JC)
Aanvallers
Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp(prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)

Sommige spelers moet je zien als 2e(of 3e) keus..

Deze spelers zijn of transfervrij of (moeten) willen bij hun club weg of zijn voor een prikje op te halen.. Haalbare spelers dus!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 16, 2015, 10:09:53
Haalbaar, maar we zijn helaas niet de enige die in die vijver vissen. Maar goed zolang ze geen ambitie hebben om in hun carrière naar DKV te gaan kunnen wij een hele mooie club voor ze zijn. Verschijnende spelers hebben zich hier mooi in de picture gespeeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 10:13:29
Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 10:09:53
Haalbaar, maar we zijn helaas niet de enige die in die vijver vissen. Maar goed zolang ze geen ambitie hebben om in hun carrière naar DKV te gaan kunnen wij een hele mooie club voor ze zijn. Verschijnende spelers hebben zich hier mooi in de picture gespeeld.
Nee inderdaad er zijn meer kapers op de kust en daarom is het zaak om snel te handelen, je had al een paar van deze jongens binnen kunnen halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 16, 2015, 11:17:10
De club moet natuurlijk ook weer niet te snel het geld uitgeven, halverwege/aan het einde van de voorbereiding gaan er spelers afvallen bij oa de topclubs en daar zitten vaak hele interessante namen tussen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:25:06
Citaat van: justremco op mei 16, 2015, 11:17:10
De club moet natuurlijk ook weer niet te snel het geld uitgeven, halverwege/aan het einde van de voorbereiding gaan er spelers afvallen bij oa de topclubs en daar zitten vaak hele interessante namen tussen.
Nee natuurlijk, maar je kan zeker een paar spelers halen waar je toekomst in ziet.. En spelers huren kan vaak pas op het einde van de transferperiode. En wil je zolang wachten om je selectie compleet te hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 16, 2015, 12:27:23
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 08:49:25
Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Vissers(JC)
Efmorfidis (JC)
Aanvallers
Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp(prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)

Sommige spelers moet je zien als 2e(of 3e) keus..

Deze spelers zijn of transfervrij of (moeten) willen bij hun club weg of zijn voor een prikje op te halen.. Haalbare spelers dus!

Waar staat JC voor? Of ben ik nu heel achterlijk?;-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:28:44
Citaat van: Timmie op mei 16, 2015, 12:27:23
Waar staat JC voor? Of ben ik nu heel achterlijk?;-)
JC=Jong Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op mei 16, 2015, 12:30:09
Hopelijk vertrekt Nienhuis of Zeinstra. Dan ontstaat ruimte voor een echte keeper. Lijkt me een belangrijke prioriteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:33:47
Citaat van: John Hiatt op mei 16, 2015, 12:30:09
Hopelijk vertrekt Nienhuis of Zeinstra. Dan ontstaat ruimte voor een echte keeper. Lijkt me een belangrijke prioriteit.
En wat vind jij een echte keeper(die in het Cambuur budget past)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 16, 2015, 12:37:07
Delvechio Blackson ruilt PEC Zwolle komende zomer in voor Leeuwarden. De linksback tekent voor 1 jaar bij Cambuur.

Volgens Twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:41:07
Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 12:37:07
Delvechio Blackson ruilt PEC Zwolle komende zomer in voor Leeuwarden. De linksback tekent voor 1 jaar bij Cambuur.

Volgens Twitter
Komt bij de JC-selectie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rody rules op mei 16, 2015, 12:56:35
we eindigen dit jaar mogelijk als 8e in de eredivisie...dan moet het toch ook wel lukken om wat goede bankzitters van eredivisieclubs aan je te binden in plaats van alle eerstedivisiespelers die steeds genoemd worden? die kunnen maar zelden in 1x klakkeloos het eredivisieniveau overnemen..volgens mij moeten we het toch wel net iets hoger zoeken. wat meer ervaring en dragende spelers kunnen we -zeker met het oog op de 'ervaren' spelers die nu allemaal gaan vertrekken-  meer dan gebruiken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:07:26
Citaat van: rody rules op mei 16, 2015, 12:56:35
we eindigen dit jaar mogelijk als 8e in de eredivisie...dan moet het toch ook wel lukken om wat goede bankzitters van eredivisieclubs aan je te binden in plaats van alle eerstedivisiespelers die steeds genoemd worden? die kunnen maar zelden in 1x klakkeloos het eredivisieniveau overnemen..volgens mij moeten we het toch wel net iets hoger zoeken. wat meer ervaring en dragende spelers kunnen we -zeker met het oog op de 'ervaren' spelers die nu allemaal gaan vertrekken-  meer dan gebruiken!
Ja misschien 8e, en nog steeds 1 van de laagste begrotingen van de eredivisie.. Die eerste divisie spelers die ik noem, kunnen makkelijk mee in de eredivisie en anders zit er genoeg rek in de spelers zodat ze goede eredivisie spelers kunnen worden(we hebben daar een uitstekende TS voor)...clubs als Utrecht,AZ en zo vele meer scouten nu intensief in de JL omdat daar veel bruikbaar talent rondloopt..  Misschien zou je kunnen verdiepen in de JL en de spelers die er rondlopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Johan058... op mei 16, 2015, 13:13:19
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2015, 21:14:14
:_schater Je zit VI te kijken  :_schater
ja klopt hehe. Vind van weert altijd al een leuke spits om naar te kijken. Denk dat ie wel bij ons past. Want met barto ga je het ook niet redden helaas
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:27:36
Citaat van: Johan058... op mei 16, 2015, 13:13:19
ja klopt hehe. Vind van weert altijd al een leuke spits om naar te kijken. Denk dat ie wel bij ons past. Want met barto ga je het ook niet redden helaas
Ja dat zeiden we vorig jaar, voordat hij bij Excelsior tekende ook al en hij mag bij Excelsior alleen voor een dik bedrag vertrekken,wat logisch is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 16, 2015, 13:29:36
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:27:36
Ja dat zeiden we voor jaar, voordat hij bij Excelsior tekende ook al en hij mag bij Excelsior alleen voor een dik bedrag vertrekken,wat logisch is..
De ts moet dit forum beter gaan lezen en goed gaan kijken welke geweldige tips worden gegeven hier! :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:31:50
Citaat van: speculeter op mei 16, 2015, 13:29:36
De ts moet dit forum beter gaan lezen en goed gaan kijken welke geweldige tips worden gegeven hier! :_schater
Lezen en kijken wat er mogelijk is kan geen kwaad lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op mei 16, 2015, 13:57:02
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:31:50
Lezen en kijken wat er mogelijk is kan geen kwaad lijkt me..

Volgens mij meen jij het ook nog....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:58:45
Citaat van: de Schoot op mei 16, 2015, 13:57:02
Volgens mij meen jij het ook nog....
hahaha..joh... :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 14:02:45
Is die mane van southampton niet wat? trapt er even in 2-3 minuten 3 in  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 16, 2015, 19:45:37
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 14:02:45
Is die mane van southampton niet wat? trapt er even in 2-3 minuten 3 in  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Daarover gesproken; hopelijk kunnen we dit jaar wel oefenen tegen de mannen van Koeman. Erg jammer dat dat vorig jaar niet doorging. Dan ook meteen maar tegen Man Utd trouwens; Van Gaal wilde vorig seizoen ook wel een potje ballen... Alleen met die twee clubs heb je dan al een voorbereiding waar zelfs de PSV's en Ajax' alleen van kunnen dromen. :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 16, 2015, 21:32:14
Citaat van: el haj op mei 16, 2015, 19:45:37
Daarover gesproken; hopelijk kunnen we dit jaar wel oefenen tegen de mannen van Koeman. Erg jammer dat dat vorig jaar niet doorging. Dan ook meteen maar tegen Man Utd trouwens; Van Gaal wilde vorig seizoen ook wel een potje ballen... Alleen met die twee clubs heb je dan al een voorbereiding waar zelfs de PSV's en Ajax' alleen van kunnen dromen. :P

dat kest wel vergeten kost klauwen vol geld en alles wat ervoor geregeld moet worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:33:07
Citaat van: denistel op mei 16, 2015, 21:32:14
dat kest wel vergeten kost klauwen vol geld en alles wat ervoor geregeld moet worden

Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:33:07
Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.

Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 08:44:44
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.
Ja inderdaad,maar het geraamte van het elftal staat en dat was voorgaande jaren niet zo.. En in vergelijk met vorige seizoenen gaat de begroting omhoog(als ik me niet vergis)..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 17, 2015, 08:54:42
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 08:44:44
Ja inderdaad,maar het geraamte van het elftal staat en dat was voorgaande jaren niet zo.. En in vergelijk met vorige seizoenen gaat de begroting omhoog(als ik me niet vergis)..

Klopt, maar Door de invoering van een beloftenteam is er minder te besteden dan vorig jaar.
Overigens als Reijnen ook vertrekt, moeten er 5/6 nieuwe spelers ingepast worden voor de basis!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:09:26
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:54:42
Klopt, maar Door de invoering van een beloftenteam is er minder te besteden dan vorig jaar.
Overigens als Reijnen ook vertrekt, moeten er 5/6 nieuwe spelers ingepast worden voor de basis!
Zoveel gaat dat belofte elftal niet kosten toch? Heb een keer een bedrag van 1,5 ton voorbij horen komen..
Als Reijnen vertrekt komt er geld vrij, dus het mes snijd aan 2 kanten..

                                         Nienhuis

Peirera                Reijnen         Mac-Intosch               Andriuškevičius


           Bakker                          Steblecki                        V/D Streek


   Narsingh                                 Ogbeche                          Rosheuvel

Met dit elftal kan je volgend seizoen "gewoon" beginnen...En als je kijkt naar de voorhoede , voorgaande jaren konden we de namen nog niet invullen en zal er nog een aantal spelers bijkomen.. Het zelfde geld voor andere linies.. De bank is nu alleen erg leeg...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 09:11:05
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.

Dat was mijn punt niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:26:53
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:33:07
Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.
Ik denk dat de dubbeltjes nog steeds om gedraaid worden.. En misschien is het niet nodig, maar het is wel verstandig.. Weet niet wat je liever hebt 1 of 2 goede spelers erbij of 2 leuke oefenwedstrijden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 17, 2015, 09:49:38
Dat belofte team gaat echt niet z'n grote aanslag op de begrotingen worden als sommigen hier beweren. Tot nu toe hebben alle beloften een amateur contract gekregen. Dus het enige wat je kwijt bent zijn de kosten van vervoer, materiaal etc. Dus dat valt nog wel enigsinds mee.

We krijgen ook weer extra geld van Fox. (sowiezo zit er een altijd een jaarlijkse stijging in) Daarnaast houden we waarschijnlijk als Go ahead eagles 17e word nog een onder ons met begrotingen. (die komen waarschijnlijk uit in de groep met De Graafschap, Eindhoven en Volendam. Waarvan alleen De Graafschap eventueel een grotere begroting kunnen oplepelen en daar ben ik ook nog niet zo zeker van. Aan de Kant van Nac (mochten ze 16e worden) Kan alleen Roda JC een hogere begroting opbrengen. (VVV niet en Emmen zeker niet) Als Nac voor Roda gaat dan is het lood om oud ijzer voor ons, en vliegt NAC er uit ten koste van Emmen of VVV Dan houden we er waarschijnlijk 3 onder ons.

Verder zitten Willem 2 en Heracles relatief dichtbij ons, al gaat Heracles binnenkort wel stijgen ivm het verbouwde Stadion. Willem 2 heeft zeer waarschijnlijk ook nog een lager spelersbudget al weet je nooit wat investeerders daar doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 09:53:13
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:26:53
Ik denk dat de dubbeltjes nog steeds om gedraaid worden.. En misschien is het niet nodig, maar het is wel verstandig.. Weet niet wat je liever hebt 1 of 2 goede spelers erbij of 2 leuke oefenwedstrijden?

Met 2 oefenwedstrijden tegen een goede tegenstander uit engeland krijg je het stadion aardig vol. Leerzaam voor de ploeg en goed voor de kas. Het is maar net waar de prioriteiten liggen. We willen meedoen met de grote jongens, handel daar dan ook naar. Wedstrijdjes tegen RKC hebben echt geen meerwaarde, op geen enkel vlak. Ben een beetje klaar met het calimero gedachtegoed.  Je kan ook groot denken zonder je hand te overspelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:09:26
Zoveel gaat dat belofte elftal niet kosten toch? Heb een keer een bedrag van 1,5 ton voorbij horen komen..
Als Reijnen vertrekt komt er geld vrij, dus het mes snijd aan 2 kanten..

                                         Nienhuis

Peirera                Reijnen         Mac-Intosch               Andriuškevičius


           Bakker                          Steblecki                        V/D Streek


   Narsingh                                 Ogbeche                          Rosheuvel

Met dit elftal kan je volgend seizoen "gewoon" beginnen...En als je kijkt naar de voorhoede , voorgaande jaren konden we de namen nog niet invullen en zal er nog een aantal spelers bijkomen.. Het zelfde geld voor andere linies.. De bank is nu alleen erg leeg...

Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2015, 10:06:04
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!

Goed samengevat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 10:18:56
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 09:53:13
Met 2 oefenwedstrijden tegen een goede tegenstander uit engeland krijg je het stadion aardig vol. Leerzaam voor de ploeg en goed voor de kas. Het is maar net waar de prioriteiten liggen. We willen meedoen met de grote jongens, handel daar dan ook naar. Wedstrijdjes tegen RKC hebben echt geen meerwaarde, op geen enkel vlak. Ben een beetje klaar met het calimero gedachtegoed.  Je kan ook groot denken zonder je hand te overspelen.
De tegenstanders die genoemd worden die komen niet voor weinig en een vol stadion(als je het stadion vol krijgt ivm vakantie) dekt de kosten niet.. Manchester United kost gauw een paar ton, plus bij komende kosten en Southampton zal minder kosten maar is ook minder aansprekend..
Je weet ook dat wedstrijden tegen de mindere goden heel belangrijk zijn.. Hoe wil je anders automatisme er in slijpen of dingen uitproberen..   
Wedstrijden tegen Bochum,Lierse of een Leeds(om maar wat op te noemen) zou ook prima zijn. Of niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 10:21:28
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!
Mac-Intosch verwacht ik wel wat van, het is tenslotte pas zijn eerst jaar in de eredivisie.. Verder ben ik het ook met je eens..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 10:24:10
Zat wel te denken bij versterkingen....
Waar zou Cambuur beter voor kunnen gaan:
nu talenten uit de JL binnenhalen en geld op.
Of even afwachten en kijken wat er bij topclubs afvalt....bv Sleegers en die dan proberen binnen te halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2015, 10:27:15
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.
is gae er al uit?
Willem II en heracles ineens megabudgetten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 10:29:11
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 10:24:10
Zat wel te denken bij versterkingen....
Waar zou Cambuur beter voor kunnen gaan:
nu talenten uit de JL binnenhalen en geld op.
Of even afwachten en kijken wat er bij topclubs afvalt....bv Sleegers en die dan proberen binnen te halen?
De middenweg nemen... Spelers halen en wat achter de hand houden voor een buitenkansje(s).. Dus geen spelers kopen uit de JL tenzij uitzonderlijke kwaliteiten.. En vooral richten op transfervrije jongens..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 10:30:34
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 10:27:15
Willem II en heracles ineens megabudgetten?
Wel meer dan Cambuur... En Heracles heeft straks een nieuw(verbouwd) stadion dus die begroting kan omhoog gaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2015, 10:31:29
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!
3 spelers op 9 is overdreven. Beter een type peeters/manu/achahbar die op de buiten ennin de spits kunnen .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 10:37:18
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 10:31:29
3 spelers op 9 is overdreven. Beter een type peeters/manu/achahbar die op de buiten ennin de spits kunnen .
Of een 10 die ook op 9 kan spelen... Er mogen vooral linksbenige spelers bij de selectie komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 17, 2015, 10:46:48
Het liefst zie ik een nieuwe nummer 9 voor de basis (Vincent Janssen).
Zal wel niet gebeuren en ja dan kun je beter een speler halen die zowel op buiten als spits (uitwedstrijden) uit de voeten kan.

Overigens hebben we nu ook 3 centrum spitsen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 10:51:33
Noemen jullie eens een buitenspeler die op de buiten kan spelen en ook in de spits?
Moet wel een speler zijn die er meteen staat.
En hij moet financieel haalbaar zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 17, 2015, 10:56:54
Vincent Jansen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 10:58:38
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2015, 10:56:54
Vincent Jansen.
financieel haalbaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:00:56
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2015, 10:56:54
Vincent Jansen.
Is een spits.. En kan net als Barto op de buiten spelen ;)

Peters van Emmen is een voorbeeld..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 11:04:12
Tannane?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:04:51
Een grote kop sterke spits is misschien ook wel handig(als 3e spits), geeft je de mogelijkheid om als het nodig is de lange bal te spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:05:26
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 11:04:12
Tannane?
Is een fijne buitenspeler...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 11:10:20
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:05:26
Is een fijne buitenspeler...

En een prima spits.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:14:16
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 11:10:20
En een prima spits.
Heb hem nog nooit in de spits zien spelen,dus heb geen oordeel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 11:27:43
Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:29:20
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 11:27:43
Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.
In de spits speelde meestal Weghorst of Advic...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 17, 2015, 11:34:31
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 11:27:43
Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.
Zeker met onze snelle vleugelspelers zou dat geen verkeerde keuze zijn. Indien nodig kun je dan altijd nog omschakelen naar 4-3-3 en desnoods in het Cambuur kwartiertje er nog een extra centrumspits er bij.

Het spel van Cambuur is nu wel eens iets te voorspelbaar en de tegenstander kan zich er simpel op aanpassen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 17, 2015, 11:39:51
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:04:51
Een grote kop sterke spits is misschien ook wel handig(als 3e spits), geeft je de mogelijkheid om als het nodig is de lange bal te spelen..
Als het maar niet Vermeij van De Graafschap wordt. Daarmee vergeleken heeft Barto de souplesse van een balletdanseres.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:40:34
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 11:34:31
Zeker met onze snelle vleugelspelers zou dat geen verkeerde keuze zijn. Indien nodig kun je dan altijd nog omschakelen naar 4-3-3 en desnoods in het Cambuur kwartiertje er nog een extra centrumspits er bij.

Het spel van Cambuur is nu wel eens iets te voorspelbaar en de tegenstander kan zich er simpel op aanpassen.
Ja en daarom misschien een kop sterke spits waarmee je het laatste deel van de wedstrijd wat kan forceren... Denk dan aan een Bergkamp, Kolder ,Opoku of een Seuntjes,er zullen wel meer zijn maar deze spelers komen in me op...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 17, 2015, 11:43:52
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:40:34
Ja en daarom misschien een kop sterke spits waarmee je het laatste deel van de wedstrijd wat kan forceren... Denk dan aan een Kolder,Opoku of een Seuntjes,er zullen wel meer zijn maar deze spelers komen in me op...
De eerder genoemde Wout Weghorst van Heracles is er zo één, maar die kan de kerktoren van Borne niet missen dus die blijft wel in Tukkerland
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:45:51
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 11:43:52
De eerder genoemde Wout Weghorst van Heracles is er zo één, maar die kan de kerktoren van Borne niet missen dus die blijft wel in Tukkerland
Was vorig jaar gratis op te pikken bij Emmen, maar was volgens de geleerden hier niet goed genoeg... Wou hier graag heen, zat zelfs hier tijdens wedstrijden op de tribune..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 17, 2015, 12:29:01
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:45:51
Was vorig jaar gratis op te pikken bij Emmen, maar was volgens de geleerden hier niet goed genoeg... Wou hier graag heen, zat zelfs hier tijdens wedstrijden op de tribune..
Maar Wout heeft zich wel goed ontwikkeld het afgelopen seizoen. Hij is er klaar voor. Moeilijk af te stoppen door zijn lengte en daardoor komen er kansen bij standaard situaties voor de andere koppers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 12:34:29
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 12:29:01
Maar Wout heeft zich wel goed ontwikkeld het afgelopen seizoen. Hij is er klaar voor. Moeilijk af te stoppen door zijn lengte en daardoor komen er kansen bij standaard situaties voor de andere koppers.
Kon vorig jaar ook wel wat, was toen ook al een mannetje.. Alleen kon de trainer niet kiezen tussen Bergkamp en hem..en was toen 21 jaar..
Maar aan de andere kant hadden we toen al 3 spitsen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2015, 12:43:46
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 10:51:33
Noemen jullie eens een buitenspeler die op de buiten kan spelen en ook in de spits?
Moet wel een speler zijn die er meteen staat.
En hij moet financieel haalbaar zijn.
achahbar huren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 12:46:45
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 12:43:46
achahbar huren
Die heeft net bijgetekend en denk dat hij een basisspeler wordt in Rotterdam..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 17, 2015, 18:11:45
Het moge duidelijk zijn dat er creatieve spelers MOETEN komen .Dit kan zo niet langer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2015, 18:18:16
Afmakers en killers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:50:23
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 18:18:16
Afmakers en killers
Wat heb je daar aan als er niks gecreëerd wordt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2015, 19:51:33
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:50:23
Wat heb je daar aan als er niks gecreëerd wordt?

Die staan ook op het middenveld hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 17, 2015, 19:53:22
Er moet in ieder geval iemand bijkomen die vrije trappen (en corners) kan nemen. Dat is na de winter echt waardeloos.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:54:54
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 19:51:33
Die staan ook op het middenveld hoor.
Als ik aan afmakers of killers denk, dan denk ik niet middenvelders..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:55:39
Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:53:22
Er moet in ieder geval iemand bijkomen die vrije trappen (en corners) kan nemen. Dat is na de winter echt waardeloos.
Ja dat is waar, en er mag ook veel op getraind worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2015, 20:22:45
Is bytiqi  nog een kandidaat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:23:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2015, 20:22:45
Is bytiqi  nog een kandidaat?
Hoe is het eigenlijk met hem?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 17, 2015, 20:34:40
Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 17, 2015, 21:00:11
Citaat van: Montana op mei 17, 2015, 20:34:40
Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...

Was Cambuur nog voor hem in de race? En weet je ook hoe het met Heerings zit?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:02:38
Citaat van: Montana op mei 17, 2015, 20:34:40
Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...
Dan hoeven ze Turan niet meer dus wat een leuke rechtsback is...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 18, 2015, 15:27:08
Wie wordt de nieuwe team manager? Mark de Leeuwarder?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:31:54
Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 15:27:08
Wie wordt de nieuwe team manager? Mark de Leeuwarder?
Hebben we een nieuwe nodig dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op mei 18, 2015, 16:25:54
Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:28:12
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:25:54
Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....
Prioriteit voor nu, je medicijnen innemen :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op mei 18, 2015, 16:40:54
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:28:12
Prioriteit voor nu, je medicijnen innemen :_schater

Jawohl herr Doktor Dokkemer  :grolsch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op mei 18, 2015, 16:41:12
 
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:25:54
Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....

:O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:50:08
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:40:54
Jawohl herr Doktor Dokkemer  :grolsch
Het enige juiste medicijn! Mijn complimenten :proost

Maar je hebt je punt gemaakt. Een type Rusnák zou een hele hoge prioriteit moeten hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op mei 18, 2015, 16:52:40
Citaat van: Drumfather SCC op mei 18, 2015, 16:41:12

:O

Misschien wat overdreven, maar het ontbreken van een creativieve man op het middenveld met goede traptechniek heeft xeker 5-8 punten gekost.
Wat mij betreft moet hier dan ook de prioriteit liggen bij het zoeken naar nieuwe spelers....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 18, 2015, 17:37:51
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:52:40
Misschien wat overdreven, maar het ontbreken van een creativieve man op het middenveld met goede traptechniek heeft xeker 5-8 punten gekost.
Wat mij betreft moet hier dan ook de prioriteit liggen bij het zoeken naar nieuwe spelers....
Messaoud is dé oplossing. Ojo, vd Streek (Bakker) en Messaoud. |:)

Alleen zal dat wel heel moeilijk worden:
Messaoud heeft gepraat met clubs uit Zwitserland, Engeland en Duitsland die hem er graag bij willen hebben. ,,In die laatste twee landen niet op het hoogste niveau, maar zeker wel mooie clubs."

Dan Bityqi maar als creatieve man op het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 18, 2015, 17:58:04
Messaoud is meermaals aan de TS getipt en is een interessante optie. Echter als de interesse uit het buitenland concreet word is de kans groot dat hij daarheen gaat omdat ie daar simpelweg gewoon meer kan verdienen. Bytyqi is minimaal tot de kerst uit de roulatie als ik me niet vergis, dus is dan pas evt een optie in de winterstop
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 18:00:25
Citaat van: justremco op mei 18, 2015, 17:58:04
Messaoud is meermaals aan de TS getipt en is een interessante optie. Echter als de interesse uit het buitenland concreet word is de kans groot dat hij daarheen gaat omdat ie daar simpelweg gewoon meer kan verdienen. Bytyqi is minimaal tot de kerst uit de roulatie als ik me niet vergis, dus is dan pas evt een optie in de winterstop
Dan heb je nog niks aan hem,dan is hij hier voor zijn revalidatie...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 18, 2015, 18:02:30
Ojo ook getipt aan de TS?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 18, 2015, 19:08:45
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:31:54
Hebben we een nieuwe team manager nodig dan?

Gisteren is er afscheid genomen van Rob Propsma, dan moet er toch een nieuwe team manager komen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:10:44
Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 19:08:45
Gisteren is er afscheid genomen van Rob Propsma, dan moet er toch een nieuwe team manager komen?
Dan is die andere(Drijver ?) er nog toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 18, 2015, 19:23:00
Nog steeds geen Heerings en Bijker nieuws?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:31:40
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 19:23:00
Nog steeds geen Heerings en Bijker nieuws?
Wie is dat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op mei 18, 2015, 19:38:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:31:40
Wie is dat?

De eerste paal voor het nieuwe stadion
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 18, 2015, 19:40:36
Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 19:38:46
De eerste paal voor het nieuwe stadion

De hamer toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:41:01
Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 19:38:46
De eerste paal voor het nieuwe stadion
Dat wordt een onbetrouwbare paal..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2015, 20:05:14
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 19:23:00
Nog steeds geen Heerings en Bijker nieuws?

Heerings is alsnog medisch goedgekeurd aldus Montana.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 18, 2015, 20:13:52
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 20:05:14
Heerings is alsnog medisch goedgekeurd aldus Montana.

Blijf het raar vinden dat Cambuur zo lang wacht met de officiële bekendmaking.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 18, 2015, 20:58:06
Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 21:02:19
Citaat van: ruubmac op mei 18, 2015, 20:58:06
Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas
Kan ook op het middenveld spelen, is een jong ventje, halen zou ik zeggen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 18, 2015, 21:06:41
Gosens zou een prima versterking zijn!
Kan zowel linksback als linksmidden.
Heeft een heerlijke trap/voorzet en veel Loopvermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2015, 21:12:31
Citaat van: justremco op mei 18, 2015, 20:13:52
Blijf het raar vinden dat Cambuur zo lang wacht met de officiële bekendmaking.....

Het is al helemaal lullig als je een speler presenteert en alsnog afgekeurd wordt.
Beter 100% duidelijkheid, en dan presenteren.

Wat het nou het kraakbeen in zijn knie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op mei 18, 2015, 21:57:44
Heerings zal een mooie aanwinst zijn, denk ik beter dan Bijker.
:camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 18, 2015, 22:19:44
Citaat van: Sccambuurdebeste op mei 18, 2015, 21:57:44
Heerings zal een mooie aanwinst zijn, denk ik beter dan Bijker.
:camigo

Links-centraal? Ongetwijfeld. :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op mei 19, 2015, 08:49:14
Benieuwd wat er gaat gebeuren. Er zullen vast weer verrassende namen voorbij komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 08:51:36
Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 19, 2015, 09:00:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 08:51:36
Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?
een basisplaats misschien?, minder concurrentie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 19, 2015, 09:02:14
Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 08:51:36
Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?

Ze mogen wel willen, maar denk toch echt dat Cambuur meer te bieden heeft. Maar er zijn vast meer kapers op de kust voor deze speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 19, 2015, 09:03:03
Citaat van: zeewolde op mei 19, 2015, 09:00:38
een basisplaats misschien?, minder concurrentie

Wij hebben, met alle respect, Narsingh. Dus kans op speeltijd is reëel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 09:04:30
Citaat van: ruubmac op mei 19, 2015, 09:03:03
Wij hebben, met alle respect, Narsingh. Dus kans op speeltijd is reëel.
Peters speelt vanaf links, en Narsingh vanaf rechts..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 09:05:38
Citaat van: zeewolde op mei 19, 2015, 09:00:38
een basisplaats misschien?, minder concurrentie
Op links is er geen concurrentie,tenminste nog niet... En er lopen ondertussen wel een aantal buitens(Botaka,van Mieghem en Kuwas) bij Excelsior waarvan 1(Ninos Gouriye) nu weg gaat/mag..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op mei 19, 2015, 10:37:47
Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 09:05:38
Op links is er geen concurrentie,tenminste nog niet... En er lopen ondertussen wel een aantal buitens(Botaka,van Mieghem en Kuwas) bij Excelsior waarvan 1(Ninos Gouriye) nu weg gaat/mag..
Peters heeft dan wel veel concurrentie bij Exelsior dus daar zal hij niet snel heen gaan :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 19, 2015, 11:31:47
Berend Schootstra gaat voor één jaar tekenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 19, 2015, 11:45:50
Wordt volgend jaar 2e man op de 6 positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op mei 19, 2015, 12:54:02
Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2015, 11:45:50
Wordt volgend jaar 2e man op de 6 positie?
Schootstra kan ook als rechtsback spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op mei 19, 2015, 12:58:16
Het is nu zeker, Kai Heerings gaat een jaar spelen in het geel blauw :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2015, 13:14:58
Tim Receveur, hier vaak genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract bij Almere City met één jaar verlengd.

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2015, 20:58:06
Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas

Volgens mij wilden wij hem vorig jaar ook al hebben. Zou me dan ook niet verbazen als we weer in de markt zijn. Zou een goede aanwinst zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 13:27:14
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2015, 13:14:58
Tim Receveur, hier vaak genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract bij Almere City met één jaar verlengd.

Volgens mij wilden wij hem vorig jaar ook al hebben. Zou me dan ook niet verbazen als we weer in de markt zijn. Zou een goede aanwinst zijn.
Dat is jammer dat hij verlengt heeft, misschien heeft hij in zijn contract staan dat hij bij interesse uit eredivisie voor niks weg mag...

Gosens is een talent en linksbenig en op meerdere posities in te zetten.. Genoeg reden om hem (proberen) te halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op mei 19, 2015, 14:53:13
Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 19:38:46
De eerste paal voor het nieuwe stadion

"ik ben trots de eerste paal te zijn en zal nooit wijken van mijn plaats,ook zal ik als paal nooit verkassen naar een andere plek,ik ben een club-paal".
aldus een eerlijke paal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 19, 2015, 16:24:32
Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 13:27:14
Dat is jammer dat hij verlengt heeft, misschien heeft hij in zijn contract staan dat hij bij interesse uit eredivisie voor niks weg mag...

Gosens is een talent en linksbenig en op meerdere posities in te zetten.. Genoeg reden om hem (proberen) te halen

Of in tegenstelling tot andere gunt hij Almere wel een transfersom
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op mei 19, 2015, 17:30:41
Update na het aantrekken van Kai Heerings , en het verwijderen van alle spelers waar afscheid van genomen is.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Daniel de Ridder 2014/2015 Nog in gesprek over eventueel langer verblijf 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2015, 18:17:31
Zo, dan hebben we in 16-17 nog twee keepers en middenvelders over.  :y Het is maar goed dat er nog wat opties zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 19, 2015, 22:41:28
Daan Rieken meldt morgen een spelersnieuwtje (geen transfer) Het zou wat zijn als Reijnen zijn contract gaat verlengen.....

Afwachten maar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2015, 22:46:10
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 22:41:28
Daan Rieken meldt morgen een spelersnieuwtje (geen transfer) Het zou wat zijn als Reijnen zijn contract gaat verlengen.....

Afwachten maar

Citaat van: Montana op mei 19, 2015, 11:31:47
Berend Schootstra gaat voor één jaar tekenen.

Kan ook dit zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 19, 2015, 22:48:01
En bedankt  :_schater

Zou kunnen inderdaad  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2015, 23:59:46
Daan Rieken @DaanRieken 
Onderhandelingen #Cambuur en Berend Schootstra zijn al ver gevorderd. Morgen meer duidelijkheid in mijn verhaal in #FrieschDagblad

Dat zal het dus wel zijn. Toch mooi dat Cambuur met deze jongen verder wil, is blijkbaar talentvol. Men is namelijk niet te beroerd om afscheid te nemen van spelers die niet voldoen (Schepers, Schet, et cetera).

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:42:40
Halil Colak zit zonder club, zou hij niet wat zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:45:21
http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Sturm&spielerposition_id=11&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen
Allemaal linksbuitens... de keuze is reuze :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:48:33
Aanvallende/creatieve middenvelders..

http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=10&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:52:06
Verdedigende middenvelders..

http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=6&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op mei 20, 2015, 10:42:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:52:06
Verdedigende middenvelders..

http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=6&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen
Volgens mij is in dit geval Illan Boccara best een goede voor ons. In ieder geval is het een behoorlijk talent.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op mei 20, 2015, 10:58:17
Cambuur moet contracten open gaan breken! Zoals bakker, een hele stabiele factor van ons team... moeten we langer houden!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 11:03:43
Citaat van: Cambuur123 op mei 20, 2015, 10:58:17
Cambuur moet contracten open gaan breken! Zoals bakker, een hele stabiele factor van ons team... moeten we langer houden!!!
Ligt nog 2 jaar vast dus daar is geen haast mee.. Verkeerd voorbeeld dus.. Reijnen met 2 jaar verlengen heeft een hogere prioriteit!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 20, 2015, 11:17:10
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:52:06
Verdedigende middenvelders..

http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=6&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen

Leuk die lijstjes met spelers uit de meest vreemde landen en competities. Ondertussen zijn er in Nederland genoeg spelers met een aflopend contract en spelers die op huurbasis beschikbaar komen. We moeten eerst daar maar eens kijken voordat we ons gaan richten op zulke spelers.

Citaat van: Cambuur123 op mei 20, 2015, 10:58:17
Cambuur moet contracten open gaan breken! Zoals bakker, een hele stabiele factor van ons team... moeten we langer houden!!!

Denk dat Bakker er gewoon naast staat komend seizoen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 11:20:18
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 11:17:10
Leuk die lijstjes met spelers uit de meest vreemde landen en competities. Ondertussen zijn er in Nederland genoeg spelers met een aflopend contract en spelers die op huurbasis beschikbaar komen. We moeten eerst daar maar eens kijken voordat we ons gaan richten op zulke spelers.
Die Nederlandse spelers zitten er ook tussen... Bekijk die site maar eens goed je kan er veel goede info vandaan halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 20, 2015, 11:39:37
In de eredivisie vind ie helemaal niks, maar dat komt vast omdat ze nog tot 30 juni onder contract staan. Dan denk ik oa aan:

- Ojo
- Bruns
- van Ooijen
Etc.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 11:46:52
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 11:39:37
In de eredivisie vind ie helemaal niks, maar dat komt vast omdat ze nog tot 30 juni onder contract staan. Dan denk ik oa aan:

- Ojo
- Bruns(tekend bij)
- van Ooijen
Etc.
Raar ik vind van alles, misschien beter zoeken ;). En spelers uit de eredivisie zijn 9 van de 10 niet te halen voor Cambuur..

Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Turan
Heymans
Linthorst (jC)
de Kler (jC)
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Almubaraki
Stolte
Vissers(JC)
Bosz(jC)
Efmorfidis (jC)
Annour (jC)
Berghuis(jC)
Aanvallers
Wolters
Colak
Van Overbeek
Rayhi
Seuntjes
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 20, 2015, 12:49:13
Berghuis gaat naar zwolle toch.

v Ooyen is wel een goeie.


Gosens is oek een bruikbare speler en op meerdere positie,s inzetbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 13:01:06
Citaat van: denistel op mei 20, 2015, 12:49:13
Berghuis gaat naar zwolle toch.

v Ooyen is wel een goeie.


Gosens is oek een bruikbare speler en op meerdere positie,s inzetbaar.
Dat zou ondertussen zo kunnen zijn,maar ik meen te hebben gelezen dat het nog niet rond was...

EDIT: Klopt gaat bij PEC spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 13:06:23
http://www.voetbal.com/news/_n1562396_/sc-cambuur-blijft-transfermarkt-op-gaan/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Eerste selectie 22 a 23 man.. Moet er inderdaad wat bij komen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 20, 2015, 13:47:43
We hebben nu (als Schootstra blijft) 16 spelers, dus dat zou betekenen in elke linie nog 2 erbij. En dan eventueel nog een nieuwe keeper of een extra verdediger
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 20, 2015, 14:37:28
Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2015, 14:39:31
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 14:37:28
Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.

En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 20, 2015, 14:47:00
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:39:31
En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.

En voor Rusnak... Toen hij wegging was de angel een beetje uit het spel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2015, 14:48:53
Citaat van: 666 op mei 20, 2015, 14:47:00
En voor Rusnak... Toen hij wegging was de angel een beetje uit het spel.

Klopt helemaal, dat zal de meest cruciale versterking worden. Maar werd al genoemd door speculeter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 20, 2015, 15:37:44
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:48:53
Klopt helemaal, dat zal de meest cruciale versterking worden. Maar werd al genoemd door speculeter.

Credits naar speculeter.. Ik had het niet gelezen  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 20, 2015, 16:00:40
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:39:31
En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.

V/d Boomen? van Eindhoven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:17:46
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 13:47:43
We hebben nu (als Schootstra blijft) 16 spelers, dus dat zou betekenen in elke linie nog 2 erbij. En dan eventueel nog een nieuwe keeper of een extra verdediger
Als er niemand nog vertrekt.. Denk niet dat er nog een keeper komt, de 2 die er zijn hebben nog een doorlopend contract en voor jong Cambuur zijn er nu ook 2..
3 verdedigers een rechts(Noor of Turan) en linksback(Gosens of Labylle ) en een linkercentrale verdediger(Luis Pedro of Linthorst )
2 middenvelders een creatieve(Sleegers of Vloet) en een verdedigende(Vossebelt of Sporkslede )
1 linksbuiten die ook voor nood spits kan spelen(Peters of Sahar)
en misschien een goedkope 3e spits(Seuntjes,Oosterwijk of Bergkamp)

Van Overeem is geen optie meer... http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2015/05/20/11919042/az-heeft-vervanger-gudelj-in-huis?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:21:19
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2015, 16:00:40
V/d Boomen? van Eindhoven
Heeft nog een contract tot 2017 en staat in de belangstelling van DKV en AZ
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:22:00
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 14:37:28
Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.

:0= En een keeper!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:23:52
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:22:00
:0= En een keeper!!
:0= komt er niet... even logisch nadenken ouwe...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:26:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:17:46
Als er niemand nog vertrekt.. Denk niet dat er nog een keeper komt, de 2 die er zijn hebben nog een doorlopend contract en voor jong Cambuur zijn er nu ook 2..
3 verdedigers een rechts(Noor of Turan) en linksback(Gosens of Labylle ) en een linkercentrale verdediger(Luis Pedro of Linthorst )
2 middenvelders een creatieve(Sleegers of van Overeem) en een verdedigende(Vossebelt of Sporkslede )
1 linksbuiten die ook voor nood spits kan spelen(Peters of Sahar)
en misschien een goedkope 3e spits(Seuntjes,Oosterwijk of Bergkamp)

Met alle respect hoor maar willen we stappen maken dan zul je toch in een kwalitatief betere vijver moeten vissen. Dit is alkemaal leuk en een enkeling zou kunnen aanhaken maar hier win je de oorlog niet alleen mee. Er moet vol ingezet worden op ervaring en een over mijn lijkmentaliteit, aangevuld met wat talent zoals labylle, sporkslede of van Overeem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:27:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:23:52
:0= komt er niet... even logisch nadenken ouwe...

In jou beleving niet nee, in de mijne wel  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2015, 16:31:41
Ik denk ook dat er geen nieuwe keeper komt, hooguit als Nienhuis of Zeinstra vertrekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:46:18
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:27:38
In jou beleving niet nee, in de mijne wel  :zweep
Je hebt nou 4 keepers onder contract dat is genoeg, of niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:53:47
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:46:18
Je hebt nou 4 keepers onder contract dat is genoeg, of niet...

Zeker. Desalniettemin zijn de nr 1 en 2 niet goed genoeg om structureel mee te doen in de eredivisie of in ieder geval je vast te positioneren in de middenmoot. Nienhuis verkopen dus als je een betere kunt kopen of in ons geval wrs huren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:56:25
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:26:46
Met alle respect hoor maar willen we stappen maken dan zul je toch in een kwalitatief betere vijver moeten vissen. Dit is alkemaal leuk en een enkeling zou kunnen aanhaken maar hier win je de oorlog niet alleen mee. Er moet vol ingezet worden op ervaring en een over mijn lijkmentaliteit, aangevuld met wat talent zoals labylle, sporkslede of van Overeem.
Ben blij dat jij deze spelers zo goed kent en hun ontwikkeling in de gaten hebt gehouden... Wat is er mis met deze spelers, graag 1 voor 1 even benoemen...Want Labylle wel ,die dit seizoen niet bij Zwolle heeft gespeeld(uitgeleend aan MVV) en geen Gosens die een prima seizoen heeft gespeeld in de eredivisie, dus ik snap je beredenatie niet echt.. En de kwalitatief betere vijver kost geld.. Is dat er?

Dit zijn allemaal spelers waar nog rek in zit en waarschijnlijk binnen het Cambuur budget passen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:58:09
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 16:53:47
Zeker. Desalniettemin zijn de nr 1 en 2 niet goed genoeg om structureel mee te doen in de eredivisie of in ieder geval je vast te positioneren in de middenmoot. Nienhuis verkopen dus als je een betere kunt kopen of in ons geval wrs huren.
Of accepteren wat er is en het daarmee doen.. Want als Nienhuis zo'n seizoen als vorig seizoen draait hoor je niemand meer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 20, 2015, 17:15:21
Op het middenveld moeten we er spelers bij hebben die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau of toptalenten zijn die het spelletje kunnen lezen en voetballend de oplossing zoeken. Het middenveld is heel belangrijk in ons spel dus deze spelers mogen m.i. wel wat meer kosten. Voorin 2 vleugelspelers er bij die kunnen concurreren met de huidige vleugelspelers. Als 1 daarvan ook nog linksbenig is heb je ook wat meer diversiteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:41:22
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 17:15:21
Op het middenveld moeten we er spelers bij hebben die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau of toptalenten zijn die het spelletje kunnen lezen en voetballend de oplossing zoeken. Het middenveld is heel belangrijk in ons spel dus deze spelers mogen m.i. wel wat meer kosten. Voorin 2 vleugelspelers er bij die kunnen concurreren met de huidige vleugelspelers. Als 1 daarvan ook nog linksbenig is heb je ook wat meer diversiteit.
Ben het niet helemaal met je eens wbt de middenvelders Rusnak en El Makrini(en de andere middenvelders die we hebben) hadden zich niet bewezen op het hoogste niveau en waren ook geen top talenten.. Maar zoals bewezen is kan het ook wel een niveautje minder... Het is maar net hoe het wordt opgepikt door spelers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:42:58
Wat gaat er met Roorda gebeuren,is dat al bekend, of traint hij voor jan met de korte achternaam mee?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 20, 2015, 17:54:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:42:58
Wat gaat er met Roorda gebeuren,is dat al bekend, of traint hij voor jan met de korte achternaam mee?

Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:56:09
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2015, 17:54:25
Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.
Als speler nummer 24 ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 20, 2015, 18:05:54
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:41:22
Ben het niet helemaal met je eens wbt de middenvelders Rusnak en El Makrini(en de andere middenvelders die we hebben) hadden zich niet bewezen op het hoogste niveau en waren ook geen top talenten.. Maar zoals bewezen is kan het ook wel een niveautje minder... Het is maar net hoe het wordt opgepikt door spelers..

Vond rusnak anders een behoorlijk toptalent hoor. Wel onbekend, maar de klasse droop/druipt er vanaf
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:07:39
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:56:25
Ben blij dat jij deze spelers zo goed kent en hun ontwikkeling in de gaten hebt gehouden... Wat is er mis met deze spelers, graag 1 voor 1 even benoemen...Want Labylle wel ,die dit seizoen niet bij Zwolle heeft gespeeld(uitgeleend aan MVV) en geen Gosens die een prima seizoen heeft gespeeld in de eredivisie, dus ik snap je beredenatie niet echt.. En de kwalitatief betere vijver kost geld.. Is dat er?

Dit zijn allemaal spelers waar nog rek in zit en waarschijnlijk binnen het Cambuur budget passen...

Mijn beredenatie is vrij simpel. Is Goosens als back beter dan Vytas? Ik vind van niet. Is Labylle beter dan Pereira? Een dikke ja. Dat ze bij Zwolle van Polen hoger inschatten is hun tekortkoming. Daarnaast wil je dat ik alle spelers apart benoem. Welnu, daar kan ik kort over zijn, allemaal voorlopig nog te licht en maken ons niet direct beter. Nogmaals, talent is prima maar we zijn geen kleuterklas. Kerels hebben we nodig en daarnaast is er enige ruimte om talent waar het kan in te passen maar wel met beleid want het is nog altijd prio nr 1 om in de eredivisie te blijven.

Tot slot, ik weet ook wel dat we Messi niet kunnen halen maar we zijn ook niet louter en alleen maar afhankelijk van spelers uit de juup. Misschien moeten we eens kappen met die Calimero gedachte en in ieder geval groot durven denken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:13:31
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 18:05:54
Vond rusnak anders een behoorlijk toptalent hoor. Wel onbekend, maar de klasse droop/druipt er vanaf
Was geen toptalent, dat hij zich goed heeft ontwikkeld is een ander verhaal...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:17:15
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:07:39
Mijn beredenatie is vrij simpel. Is Goosens als back beter dan Vytas? Ik vind van niet. Is Labylle beter dan Pereira? Een dikke ja. Dat ze bij Zwolle van Polen hoger inschatten is hun tekortkoming. Daarnaast wil je dat ik alle spelers apart benoem. Welnu, daar kan ik kort over zijn, allemaal voorlopig nog te licht en maken ons niet direct beter. Nogmaals, talent is prima maar we zijn geen kleuterklas. Kerels hebben we nodig en daarnaast is er enige ruimte om talent waar het kan in te passen maar wel met beleid want het is nog altijd prio nr 1 om in de eredivisie te blijven.

Tot slot, ik weet ook wel dat we Messi niet kunnen halen maar we zijn ook niet louter en alleen maar afhankelijk van spelers uit de juup. Misschien moeten we eens kappen met die Calimero gedachte en in ieder geval groot durven denken.
Gosens is niet minder dan Vytas en daarbij als linkermiddenvelder inzetbaar en nog maar 20 jaar.. MAARRRR Labylle rechtsback??? Schaam je , daar gaat je geloofwaardigheid en hoef ik op de rest van je lange verhaal niet meer te reageren...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:39:31
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:17:15
Gosens is niet minder dan Vytas en daarbij als linkermiddenvelder inzetbaar en nog maar 20 jaar.. MAARRRR Labylle rechtsback??? Schaam je , daar gaat je geloofwaardigheid en hoef ik op de rest van je lange verhaal niet meer te reageren...

Mijn geloofwaardigheid? Misschien moet je eens leren verder te kijken dan pagina 1 op google.  Dan had je kunnen weten dat het een allrounder is die prima uit de voeten kan op de back. Denk je dat ik niet weet dat het een linkspoot is?  Hoe dan ook, jij weet het schijnbaar allemaal beter en bent wars van kritiek of mensen die een andere mening zijn toegedaan. Dat geeft niks, tekortkomingen hebben we allemaal, nietwaar. Als je iets beter zou kunnen had je kunnen weten dat ook ik niet alle wijsheid in pacht heb naar ook niet achteraan heb gestaan toen ze de hersens uitdeelden vwb het voetbalspelletje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:46:51
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:39:31
Mijn geloofwaardigheid? Misschien moet je eens leren verder te kijken dan pagina 1 op google.  Dan had je kunnen weten dat het een allrounder is die prima uit de voeten kan op de back. Denk je dat ik niet weet dat het een linkspoot is?  Hoe dan ook, jij weet het schijnbaar allemaal beter en bent wars van kritiek of mensen die een andere mening zijn toegedaan. Dat geeft niks, tekortkomingen hebben we allemaal, nietwaar. Als je iets beter zou kunnen had je kunnen weten dat ook ik niet alle wijsheid in pacht heb naar ook niet achteraan heb gestaan toen ze de hersens uitdeelden vwb het voetbalspelletje
:_schater je probeert je eruit te lullen en het op mij te projecteren....hahahaha op de back ja LINKSback(en links op het middenveld) en is nooit rechtsback geweest..

Laten we het er verder maar bij.. iedereen zit wel eens mis.. en daar hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken en het gezellig houden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:52:11
Maar die Gosens en Labylle zijn de zelfde types en in vergelijk met Vytas andere backs..(we gaan het maar weer over voetbal hebben)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2015, 19:21:18
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:46:51
:_schater je probeert je eruit te lullen en het op mij te projecteren....hahahaha op de back ja LINKSback(en links op het middenveld) en is nooit rechtsback geweest..

Laten we het er verder maar bij.. iedereen zit wel eens mis.. en daar hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken en het gezellig houden..

Je vergeet nog even dat hij naast rechtsback ook controlerend en linksbuiten kan spelen  ;) Laat maar waaien verder, we komen er toch niet uit  :zweep

Maar weer over keepers hebben dan? Wist je dat Schootstra ooit keeper is geweest?  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 19:34:52
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 19:21:18
Je vergeet nog even dat hij naast rechtsback ook controlerend en linksbuiten kan spelen  ;) Laat maar waaien verder, we komen er toch niet uit  :zweep

Maar weer over keepers hebben dan? Wist je dat Schootstra ooit keeper is geweest?  :proost
Ja en Barto kan ook op de back spelen :_schater.. Heb de deuren tegen elkaar opgezet het waait hier aardig..

Schootstra maar op goal? :_schater

Nou maar weer normaal doen gehehe..

Die Farshad Noor(Jong PSV) is een leuke voetballer(transfervrij), speelde grotendeels de 2e helft van de competitie als rechtsback deed dat heel aardig, maar kan ook als verdedigende middenvelder spelen(deed dat de 1e helft van de competitie).. Lijkt mij een leuke speler voor Cambuur...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 20, 2015, 21:14:59
Hewwe jum et gezellig hier .He Grijskijkert waarom kom jij altijd aan het einde vh het seiz op de proppen?.Wil je laten zien dat je zoveel weet van spelers ? Wb spelers van nivo ben ik het met Poelie eens .We moeten niet steeds zo laag inzetten .Natuurlijk zijn er in de eerste div wel wat wat leuke spelers .En idd je weet wel wat vd spelers hier en daar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 20, 2015, 21:18:14
Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 20, 2015, 21:19:16
Gosens is idd een leuke voetballer .Voor cambuur een prima speler .We moeten ook zeker inzetten op fysiek .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 20, 2015, 21:19:50
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 21:18:14
Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.
voor het nieuwe 2e
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op mei 20, 2015, 21:25:32
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 21:18:14
Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.
Volgens de LC waren er 4 proefspelers waaronder die van FC Dordrecht, maar voor de rest vonden ze het kennelijk niet nodig om die namen even te vermelden. Waarom zou je ook, als nieuwsmedium,....pffffff
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 20, 2015, 21:38:53
Citaat van: Delamere op mei 20, 2015, 21:25:32
Volgens de LC waren er 4 proefspelers waaronder die van FC Dordrecht, maar voor de rest vonden ze het kennelijk niet nodig om die namen even te vermelden. Waarom zou je ook, als nieuwsmedium,....pffffff
die weten het niet .Die kloosterman schreef in de eerste div soms stukken die totaal niet klopten .Soms stonden er zelfs verkeerde namen bij foto,s.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 20, 2015, 22:19:33
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2015, 17:54:25
Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.

Wéér? Hij had afgelopen seizoen toch geen contract? Ik dacht dat 'ie alleen de mogelijkheid had om bij ons te revalideren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op mei 20, 2015, 22:23:39
Dit zijn de proefspelers die tegen Broekster Boys meededen:

@Renesmidje: @Justremco058 Hilal Ben Moussa (FC Groningen), Adnan Bajic (FC Dordrecht), Richelo Fecunda en Guy Smith (ADO Den Haag). Moest even zoeken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op mei 20, 2015, 22:30:46
Die rechtsbuiten van Dordrecht was zo slecht nog niet, maar die gast is nog een kop kleiner dan Messi en dat werkt toch enigzins op de lachspieren als je dat ziet bewegen. Guy Smith was een drama. Andere 2 wat onzichtbaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op mei 20, 2015, 23:55:43
Citaat van: Delamere op mei 20, 2015, 22:23:39
Dit zijn de proefspelers die tegen Broekster Boys meededen:

@Renesmidje: @Justremco058 Hilal Ben Moussa (FC Groningen), Adnan Bajic (FC Dordrecht), Richelo Fecunda en Guy Smith (ADO Den Haag). Moest even zoeken.

Ben Moussa niet aan beginnen. Aardige baller, maar niet het niveau wat wij willen nastreven..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 21, 2015, 08:00:16
Citaat van: Timmie op mei 20, 2015, 23:55:43
Ben Moussa niet aan beginnen. Aardige baller, maar niet het niveau wat wij willen nastreven..

Allemaal voor de reserves toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 08:09:06
Citaat van: Lore op mei 21, 2015, 08:00:16
Allemaal voor de reserves toch?
Lijkt mij ook...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 21, 2015, 14:05:09
ja allemaal voor de beloften die Bajic goeie techniek hoor en overzicht hij is idd klein maar dat mag geen probleem zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 21, 2015, 14:33:51
Citaat van: denistel op mei 21, 2015, 14:05:09
ja allemaal voor de beloften die Bajic goeie techniek hoor en overzicht hij is idd klein maar dat mag geen probleem zijn.
Inderdaad. Messi, Xavi en Sneijder zijn ook niet de grootsten  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Citaat van: dizzhead op mei 21, 2015, 14:33:51
Inderdaad. Messi, Xavi en Sneijder zijn ook niet de grootsten  :P
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 20:28:39
Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op mei 21, 2015, 20:54:12
Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!
Kan de je de normen hier even neer zetten dan?
Dan weet ik waar de spelers aan moeten voldoen....  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 21, 2015, 21:06:42
Citaat van: jeff op mei 21, 2015, 20:54:12
Kan de je de normen hier even neer zetten dan?
Dan weet ik waar de spelers aan moeten voldoen....  :P

-Minimaal 30 kunnen inleggen per seizoen.
-uitzonderlijk goed kunnen verdedigen
-niet de draaicircle hebben van een vrachtwagen
-het liefst geen jupiler league verleden
-minimaal 32 clean sheets per seizoen als keeper
-DKV verleden het liefst niet maar verschilt per geval
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 21, 2015, 21:56:26
Citaat van: Marc S op mei 21, 2015, 21:06:42
-Minimaal 30 kunnen inleggen per seizoen.
-uitzonderlijk goed kunnen verdedigen
-niet de draaicircle hebben van een vrachtwagen
-het liefst geen jupiler league verleden
-minimaal 32 clean sheets per seizoen als keeper
-DKV verleden het liefst niet maar verschilt per geval
Een goed begin:
Minimaal 1,95 lang zijn
Fysiek van een bokser hebben
Snelheid van Usain Bolt
Techniek van Ronaldo
De ervaring hebben van Steven Gerrard
Salariseis hebben van 3 pakjes kauwgom en 2 consumptiebonnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:01:48
Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 21:56:26
Een goed begin:
Minimaal 1,95 lang zijn
Fysiek van een bokser hebben
Snelheid van Usain Bolt
Techniek van Ronaldo
De ervaring hebben van Steven Gerrard
Salariseis hebben van 3 pakjes kauwgom en 2 consumptiebonnen

Rechtsback kunnen spelen  :zweep
Knapper zijn dan Mart Dijkstra!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 22:14:50
Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:01:48
Rechtsback kunnen spelen  :zweep
Ik had ergens gelezen(weet zo snel niet meer waar) dat Labylle dat kon alleen is die geen 1.95.. :devil










:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:18:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 22:14:50
Ik had ergens gelezen(weet zo snel niet meer waar) dat Labylle dat kon alleen is die geen 1.95.. :devil

Nope, maar wel links  :_schater

Serieus, ik ben echt benieuwd waar ze mee gaan komen m.a.w. hoe goed is het netwerk van vd Vegt.Wat wil de TS, waar leggen zij de nadruk op. Vragen, ik wut er gek van  :monk









:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2015, 22:21:57
Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2015, 22:18:46

Anders ik wel,maar we zullen geduld moeten hebben Poelie en ondertussen lekker ouwehoeren over in onze ogen goede spelers(voor Cambuur)..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 22, 2015, 19:37:16
Gelukkig is die plet nooit gehaald zeg
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op mei 22, 2015, 20:42:47
Citaat van: Dokkumer op mei 21, 2015, 19:58:04
Maar die kunnen bijna niet koppen. Die vallen dus af volgens de CO scoutingsnormen!

Komt goed.. want voorzetten geven kenne we toch niet... :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 22, 2015, 21:08:46
Spelers die mij opvallen vanavond,

Promes VVV
Wolters VVV
Pedro Emmen

Platje zou ik zowieso een aanwinst vinden en Nijholt is ook lekker bezig. Fijne speler is dat!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 22, 2015, 21:35:40
Naah vind ik een klasbak. Wordt gehuurd van City.
Deze zou ik wel bij ons willen zien.
Fernandez is ook transfervrij :devil

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Josli op mei 22, 2015, 22:00:00
 En laat die Peters maar zitten... Dat is Kevin Brands II
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 23, 2015, 02:49:39
Peters is niet goed genoeg, Pedro wel.
Pedro kan naar ons, Olle en Grunn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op mei 23, 2015, 03:18:14
Citaat van: AL op mei 22, 2015, 21:35:40
Naah vind ik een klasbak. Wordt gehuurd van City.
Deze zou ik wel bij ons willen zien.


Ik meende geheel kostenloos zelfs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 08:36:47
Citaat van: Montana op mei 23, 2015, 02:49:39
Peters is niet goed genoeg, Pedro wel.
Pedro kan naar ons, Olle en Grunn
Op basis van deze wedstrijd wel, maar het hele seizoen heeft hij genoeg laten zien...
Misschien Pedro laten lopen en gaan voor een talent uit een belofte 11-tal(net als v/d Streek afgelopen seizoen)
Bij Vitesse loopt Linthorst uit zijn contract een linkercentrale verdediger van 1.91,De Graafschap,Go Ahead, Achilles en NEC hebben interesse..
Zo zijn er nog een paar die bij Vitesse uit hun contract lopen.. Bosz,de Kler en Annouri. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 23, 2015, 09:38:02
Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 08:36:47
Op basis van deze wedstrijd wel, maar het hele seizoen heeft hij genoeg laten zien...
Misschien Pedro laten lopen en gaan voor een talent uit een belofte 11-tal(net als v/d Streek afgelopen seizoen)
Bij Vitesse loopt Linthorst uit zijn contract een linkercentrale verdediger van 1.91,De Graafschap,Go Ahead, Achilles en NEC hebben interesse..
Zo zijn er nog een paar die bij Vitesse uit hun contract lopen.. Bosz,de Kler en Annouri.
Bosz????
We hebben henk toch al? 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 09:44:23
Citaat van: zeewolde op mei 23, 2015, 09:38:02
Bosz????
We hebben henk toch al? 8)
Gino Bosz en inderdaad de zoon van.. Verdedigende middenvelder/centrale verdediger en linksbenig..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 23, 2015, 12:54:57
Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:16:16
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 12:54:57
Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen
Waar wil je dat van gaan betalen? Ervaren spelers kosten geld en die niet veel geld kosten mankeert wat aan(de Ridder), en zijn dus niet meteen op te stellen..Je ziet aan bijvoorbeeld een v/d Streek dat het werkt, om met jonge spelers te werken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 23, 2015, 13:17:53
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 12:54:57
Er loopt vast wel wat rond .Kom ook eens met spelers die al mooi wat erediv ervaring hebben en gelijk kunnen opstellen

Hoog inzetten dus. Eens. Heerings ziet SCC als een stap vooruit, Reijnen dacht hetzelfde vorig jaar. Er zullen er vast meer rondlopen die dezelfde gedachte hebben. Voor de poen hoeven ze hier niet te komen, om hun carriere van nieuw elan te voorzien des te meer. Uiteraard zal er ook geinvesteerd moeten worden in talent, dat spreekt voor zich.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 23, 2015, 13:20:43
Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:16:16
Waar wil je dat van gaan betalen? Ervaren spelers kosten geld en die niet veel geld kosten mankeert wat aan(de Ridder), en zijn dus niet meteen op te stellen..Je ziet aan bijvoorbeeld een v/d Streek dat het werkt, om met jonge spelers te werken..
Reijnen is voor mij een voorbeeld hoe het ook kan .Ik vind leuk dat je met zoveel spelers op de proppen komt maar we halen ook nog 2 die al flink wat ervaring hebben .Als we alleen maar met 2e en eerste div spelers aankomen dan word het niks vlgnd seiz .En dan bedoel ik geen 2e spelers van city .Vlgnd seiz is er geen dord en waarsch ook geen egels dus zullen we nog sterker moeten worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:32:35
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:20:43
Reijnen is voor mij een voorbeeld hoe het ook kan .Ik vind leuk dat je met zoveel spelers op de proppen komt maar we halen ook nog 2 die al flink wat ervaring hebben .Als we alleen maar met 2e en eerste div spelers aankomen dan word het niks vlgnd seiz .En dan bedoel ik geen 2e spelers van city .Vlgnd seiz is er geen dord en waarsch ook geen egels dus zullen we nog sterker moeten worden
Ja en Leeuwin ook.. En Rusnak heeft bewezen dat het met een talent ook werkt..
Maar een groot deel van de selectie heeft bewezen dat de stap van JL naar eredivisie te maken is..
En de namen die ik noem zijn de betere JL spelers en talenten(die misschien eerst bij het 2e uitkomen) en natuurlijk zou het mooi zijn dat er wat ervaring bij komt, maar er loopt ondertussen ook wel wat ervaring rond in de selectie..

Clubs als Utrecht,AZ,DKV en Groningen scouten nu ook meer en meer in de JL.. Vroeger was het vooral de onderkant van de eredivisie die in de JL scoute, maar nu scout de subtop er ook, dus zal er genoeg eredivisie materiaal rondlopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:42:50
Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2015, 13:17:53
Hoog inzetten dus. Eens. Heerings ziet SCC als een stap vooruit, Reijnen dacht hetzelfde vorig jaar. Er zullen er vast meer rondlopen die dezelfde gedachte hebben. Voor de poen hoeven ze hier niet te komen, om hun carriere van nieuw elan te voorzien des te meer. Uiteraard zal er ook geinvesteerd moeten worden in talent, dat spreekt voor zich.
Te hoog inzetten kan je de kop kosten... Heerings ziet Cambuur inderdaad als stap vooruit op zich logisch als je wisselspeler bent bij Utrecht(Bob vond het ook stap vooruit om terug te komen) en zo werd ook gezien bij Utrecht,heel anders dan Leeuwin of Reijnen.
Er zullen wel meer spelers rond lopen maar dan heb je andere clubs(bv Willlem2) die net ff wat meer salaris bieden..
Als het goed is kan je aan talent met de tijd wat verdienen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 23, 2015, 13:49:42
Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:58:24
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:49:42
Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.
Ik zal straks even voor je kijken.. Denk dat niet makkelijk wordt om betaalbare en ervaren krachten te vinden.. Een schiet mij meteen binnen dat is Malone van ADO,rechtsback en of verdedigende middenvelder.

Peters was gister inderdaad niet best, maar dat is 1 wedstrijd,heb veel goede dingen van hem gezien,weet alleen niet of hij hier wel past, heeft wat van die nare trekjes..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 23, 2015, 14:01:09
Net even gestemd op mooiste goal van het seizoen.
Er waren er 5 genomineerd.
Wel typisch dat ze legaal gemaakt zijn VOOR de winterstop.
Ik noem geen naam...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 23, 2015, 14:06:17
die gosens halen ju
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 14:11:58
Citaat van: denistel op mei 23, 2015, 14:06:17
die gosens halen ju
Heeft ondertussen een jaartje ervaring in de eredivisie en mag/moet weg bij Vitesse...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 15:18:50
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 13:49:42
Kom dan eens met wat namen van spelers uit de erediv ?Heb gister even op peters gelet maar die is niet beter dan De Ridder.
http://www.transfermarkt.nl/eredivisie/endendevertraege/wettbewerb/NL1
Kijk hier maar eens rond....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 23, 2015, 19:50:02
Rijsdijk, peersman, veldmate. Waarschijnlijk haalbaar en ik weet niet of zij direct voor de basis zijn maar wel jongens die hier passen. Vond Rijsdijk vooral verl seiz bij vlagen een goede speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 23, 2015, 19:54:00
Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 14:11:58
Heeft ondertussen een jaartje ervaring in de eredivisie en mag/moet weg bij Vitesse...
goede speler maar ik vind ook dat er dan nog een linkspoot van nivo bij moet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 20:02:06
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 19:50:02
Rijsdijk, peersman, veldmate. Waarschijnlijk haalbaar en ik weet niet of zij direct voor de basis zijn maar wel jongens die hier passen. Vond Rijsdijk vooral verl seiz bij vlagen een goede speler
Rijsdijk is een leuke voetballer.. Die andere 2 vind ik persoonlijk niks..Er staan wel meer leuke voetballers tussen.. Sahar,Malone,Fortes,Koppers,Lima,Ojo,Tamata,Bruins en Messaoud
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 23, 2015, 20:04:21
Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 19:54:00
goede speler maar ik vind ook dat er dan nog een linkspoot van nivo bij moet
Het is maar net voor welke positie je hem haalt, als back of als middenvelder,ik denk persoonlijk als back.. en dan heb je Vytas als concurrent
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 24, 2015, 08:02:56
Spelers uit Eredivisie zullen denk ik niet haalbaar zijn en zeker niet de ervaren jongens.
Ik blijf voorstander van jong talent uit jupiler league en  huren bij de topclubs.

Als ik kijk naar de huidige spelers en basisteam:

Zeinstra(denk dat hij de strijd gaat winnen)
Nieuw, Reijnen, Heerings, Vytas/Nieuw
Nieuw, Vd Streek, Nieuw
Narsingh, Nieuw, Nieuw

Achterin moet er nog 4 man bij, maar voor de basis wellicht maar 1. Pereira vind ik tekort komen.
Middenveld zal de belangrijkste versterking moeten komen. Verdedigende middenvelder en Creatieve middenvelder zijn een absolute must!
Voorin zit het op rechts wel goed met Narsingh en Rosheuvel als back-up.
Nummer 9 zal versterkt moeten worden in mijn ogen en op links zullen 2 man bij moeten.

Hoor hier vaak dat er versterkt moet worden met fysieke spelers. Ik zou juist voor meer voetbal gaan. In ons spel is creativiteit en snelheid erg belangrijk. Vooral het middenveld is op dit moment te zwak en voorin moet er ook zeker voetbal bij.  Hoop dat er zeker meer scorend vermogen bijkomt!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 08:48:35
Citaat van: AL op mei 24, 2015, 08:02:56
Spelers uit Eredivisie zullen denk ik niet haalbaar zijn en zeker niet de ervaren jongens.
Misschien een enkeling , dus 1 hooguit 2 denk ik..
Ik blijf voorstander van jong talent uit jupiler league en  huren bij de topclubs.
Dat eerste sowieso en alleen huren als het echt wat toevoegt(geen Meleg toestanden)
Als ik kijk naar de huidige spelers en basisteam:

Zeinstra(denk dat hij de strijd gaat winnen)/Nienhuis
Pereira/Nieuw, Reijnen/Mac-Intosch, Heerings/Nieuw, Vytas/Nieuw
Schootstra/Nieuw, Vd Streek/Bakker,Steblecki/ Nieuw
Narsingh/Rosheuvel,Ogbeche/Nieuw,Nieuw/Nieuw


Achterin moet er nog 4 man bij, maar voor de basis wellicht maar 1. Pereira vind ik tekort komen.
Middenveld zal de belangrijkste versterking moeten komen. Verdedigende middenvelder en Creatieve middenvelder zijn een absolute must!
Voorin zit het op rechts wel goed met Narsingh en Rosheuvel als back-up.
Nummer 9 zal versterkt moeten worden in mijn ogen en op links zullen 2 man bij moeten.
Eensch...

Hoor hier vaak dat er versterkt moet worden met fysieke spelers. Ik zou juist voor meer voetbal gaan.
Een combinatie zou ook mooi zijn en er mogen wel boefjes tussen zitten..
In ons spel is creativiteit en snelheid erg belangrijk. Vooral het middenveld is op dit moment te zwak en voorin moet er ook zeker voetbal bij.
Het gaat ook vaak over 1 kant en dat is ook voorspelbaar..en makkelijk te verdedigen
Hoop dat er zeker meer scorend vermogen bijkomt!!
Scorend vermogen is er op zich wel,maar de ballen komen er steeds niet... Maar een mannetje erbij die de bal er in kan trappen kan geen kwaad
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2015, 09:21:23
Jammer dat je Barto niet als vervanger van ogbeche ziet. Is de ideale 12e man voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 09:24:55
Citaat van: zeewolde op mei 24, 2015, 09:21:23
Jammer dat je Barto niet als vervanger van ogbeche ziet. Is de ideale 12e man voor ons.
Is ook een ideale 12e man, kan hem tegenwoordig ook als middenvelder neerzetten,dus zie hem niet meer als alleen spits...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op mei 24, 2015, 09:33:19
Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.

Nieuwe spits en crea middenvelder erbij. Verwacht eigenlijks dat Ogbeche volgend seizoen wel op de bank zal belanden. Laat hem maar de ideale 12de man worden samen met Barto.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 09:37:53
Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 09:33:19
Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.
Hij heeft veel vaker als invaller op/vanaf het middenveld gespeeld...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2015, 10:45:43
Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 09:33:19
Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.

Nieuwe spits en crea middenvelder erbij. Verwacht eigenlijks dat Ogbeche volgend seizoen wel op de bank zal belanden. Laat hem maar de ideale 12de man worden samen met Barto.
jij hebt weer helemaal gelijk, na 1 keer proberen direct stoppen, vooral geen tweede kans geven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op mei 24, 2015, 12:56:00
Nee hoor jij hebt helemaal gelijk zeewolde. Gewoon spelers boven de 30, waarvan het beste al af is op een cruciale positie neerzetten wat bovendien hun positie helemaal niet is. Gewoon nog een keer proberen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2015, 13:11:12
Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 12:56:00
Nee hoor jij hebt helemaal gelijk zeewolde. Gewoon spelers boven de 30, waarvan het beste al af is op een cruciale positie neerzetten wat bovendien hun positie helemaal niet is. Gewoon nog een keer proberen..
vorig seizoen, Vitesse thuis, middenveld? Weet je nog wie er toen stond?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2015, 13:12:03
GAE uit dit seizoen was Barto ook heel goed op het middenveld
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 13:19:51
Citaat van: zeewolde op mei 24, 2015, 13:11:12
vorig seizoen, Vitesse thuis, middenveld? Weet je nog wie er toen stond?
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2015, 13:35:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2015, 13:19:51
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)
het gaat mij erom dat iets na 1 x niet volledig mislukt is of compleet geslaagd.
lees het forum na elke wedstrijd maar weer als nienhuis bv een wereldparrij keept en de week daarna een fatale blunder maakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 24, 2015, 13:51:23
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2015, 13:19:51
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)

Ik vind Barto de ideale nummer 12. Voor zowel spits als op middenveld.
Overigens zie ik liever Barto dan Ogbeche in de vorm na de winterstop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 13:20:56
Ik zeg(maar wie ben ik :P)Tim Janssen als spits halen, heeft ervaring en zal niet heel veel kosten(nu amateur bij de Graafschap,volgens S de Vos)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 13:51:22
Tim Janssen vind ik te oud.
Dan zit je met 3 spitsen van 30 jaar of ouder.
Bovendien vind ik hem niet beter dan Barto en Ogbeche.
Er moet een jonge spits komen in mijn ogen die of nu al beter is dan onze huidige spitsen of potentie heeft om beter te worden.

Vincent Janssen
Lars Veldwijk
Paul Gladon

De eerste 2 zullen nu al beter zijn(maar onhaalbaar denk ik).
Gladon zou prima bij Cambuur passen en is een jongen die nog wel beter gaat worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 14:02:19
Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:09:55
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 13:51:22
Tim Janssen vind ik te oud.
Dan zit je met 3 spitsen van 30 jaar of ouder.
Bovendien vind ik hem niet beter dan Barto en Ogbeche.
Er moet een jonge spits komen in mijn ogen die of nu al beter is dan onze huidige spitsen of potentie heeft om beter te worden.

Vincent Janssen
Lars Veldwijk
Paul Gladon

De eerste 2 zullen nu al beter zijn(maar onhaalbaar denk ik).
Gladon zou prima bij Cambuur passen en is een jongen die nog wel beter gaat worden.
Dat zijn inderdaad leuke spitsen, maar hebben weinig ervaring.. En net 29 te oud?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:11:10
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:02:19
Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?
Vast wel, hangt ervan af of ze erin blijven..Ik geloof dat er bij degradatie wel wat contracten(opties) aflopen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 14:16:27
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:09:55
Dat zijn inderdaad leuke spitsen, maar hebben weinig ervaring.. En net 29 te oud?

29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen als cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:25:45
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:16:27
29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen dat cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).
Ik vind 29 niet te oud maar dit terzijde..

Gladon halen kan, maar hij heeft ook niet alles gespeeld bij Sparta, maar heeft weer een best seizoen gehad bij Dordrecht.

Kolder halen als pinchhitter,waarom niet...

Wat is wijsheid?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 25, 2015, 14:29:24
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:02:19
Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?
Overgoor en van ooyen zou ik hier wel willen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:31:32
Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 14:29:24
Overgoor en van ooyen zou ik hier wel willen!
Vooral die eerste zou niet verkeerd zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 14:38:43
Overgoor zou een vervanger van Mo kunnen zijn, alleen heeft nog een contract.
Turuc zou ik er wel bij willen hebben, maar heeft ook nog contract.
V Ooyen en Rijsdijk zijn volgens mij transfervrij en leuke aanvullingen. Rijsdijk heeft veel diepgang en zou een stand in kunnen zijn voor Vd Streek
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 25, 2015, 14:39:15
Die spits van De Graafschap is echt heeeeeel traag!
Niet te hopen dat die gaat komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 14:46:13
Citaat van: Galdiano op mei 25, 2015, 14:39:15
Die spits van De Graafschap is echt heeeeeel traag!
Niet te hopen dat die gaat komen.
Die het laatste deel speelde wel...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:10:17
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 14:16:27
29 vind ik te oud, vooral ook omdat we al twee dertigers hebben.
Vincent Janssen vind ik beste spits, maar die zie ik naar Dkv gaan.
Gladon is volgens mij transfervrij en wil weg bij sparta.

Zou mij overigens niets verbazen als cambuur Kolder gaat aantrekken(als pinchhitter).
Wat vind je van Bergkamp(Emmen)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 15:13:54
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:10:17
Wat vind je van Bergkamp(Emmen)?

Als stormram prima!
Toch zie ik liever een technische en beweeglijker spits.
Ben benieuwd of er nog een spits bijkomt en zo ja wat voor type.

Vincent Janssen is zeer compleet doe over een paar jaar (sub)top eredivisie speelt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:18:35
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 15:13:54
Als stormram prima!
Toch zie ik liever een technische en beweeglijker spits.
Ben benieuwd of er nog een spits bijkomt en zo ja wat voor type.

Vincent Janssen is zeer compleet doe over een paar jaar (sub)top eredivisie speelt.
Gladon is ook geen bewegelijke spits... Bergkamp is nog maar 24 jaar zie ik net... Janssen speelt volgend jaar(komend seizoen) al in de subtop...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 25, 2015, 15:29:53
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:18:35
Gladon is ook geen bewegelijke spits... Bergkamp is nog maar 24 jaar zie ik net... Janssen speelt volgend jaar(komend seizoen) al in de subtop...

Bergkamp is wel erg statisch...
Gladon vind ik wel een echte nummer 9 die niet zo statisch is als Bergkamp.
In het systeem van cambuur wordt van de spits verwacht dat die meedoet met het af jagen.

We zien wel wat er gaat komen. Wellicht komt er geen spits bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 15:35:32
Citaat van: AL op mei 25, 2015, 15:29:53
Bergkamp is wel erg statisch...
Gladon vind ik wel een echte nummer 9 die niet zo statisch is als Bergkamp.
In het systeem van cambuur wordt van de spits verwacht dat die meedoet met het af jagen.

We zien wel wat er gaat komen. Wellicht komt er geen spits bij.
Bergkamp is niet zo bewegelijk als Ogbeche(of Barto) maar is een andere spits die we in mijn ogen prima kunnen gebruiken(als tegenstanders zich weer een keer gaat ingraven).
Er is een spits weg gegaan, dus zou het logisch zijn dat ook weer 1 bij komt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 25, 2015, 16:02:02
Ik zeg plet halen!! :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 16:28:25
Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 16:02:02
Ik zeg plet halen!! :_schater
En zijn vriendje Verhoek niet? Die 2 staan gerand voor degradatie... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op mei 25, 2015, 18:09:46
Peters van Emmen halen, en Maempa (keeper) van VVV is ook goed!

En Kolder hoef ik niet!!! Kest net zo goed Hemmen houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 25, 2015, 18:16:31
we kieke vooral naar spelers die bij het spel van cambuur passe en das de laatste 2 jaar steeds
behoorlijk goed gegaan.
een spits halen wut wel lastig want wat moet je hem zeggen je gaat de strijdt aan met b of
je wordt 2e spits achter b.
peters speelt trouwens van de linkerkant en we kenne er wel een vleugel bij hebben die
ook een keer of 7 a 8 zou scoren.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 18:23:51
Citaat van: denistel op mei 25, 2015, 18:16:31
we kieke vooral naar spelers die bij het spel van cambuur passe en das de laatste 2 jaar steeds
behoorlijk goed gegaan.
een spits halen wut wel lastig want wat moet je hem zeggen je gaat de strijdt aan met b of
je wordt 2e spits achter b.
peters speelt trouwens van de linkerkant en we kenne er wel een vleugel bij hebben die
ook een keer of 7 a 8 zou scoren.
Maar geen garantie dat het altijd goed gaat... Spits halen lastig? Gewoon duidelijk zijn en B heeft ook niet het eeuwige leven als voetballer.. Denk dat een Bergkamp,Gladon of een Platje hier graag willen voetballen...
Of een linksbuiten met een knappe voorzet/actie zou ook wel fijn zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 25, 2015, 18:38:59
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was
Turuc, Peeters en een betrouwbare rechtsback. Roorda als amateur, bytiqi na de winter.

En dan goed investeren in vervanger voor el makrini. Dat wordt de sleutel voor volgend seizoen , wie hem opvolgt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 18:39:47
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was
Turuc kan naar elke subtop ploeg(o.a. AZ,Utrecht en Groningen) en heeft verschillende aanbiedingen uit Turkije.. En de Sa leuke voetballer maar is stijf rechts en daar zijn er al 2 van...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 25, 2015, 18:41:43
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 18:26:07
Turuc halen, en ik zou de Sa ook proberen .DIe kan prima vanaf links spelen.Ik zou ook niet een betere weten die haalbaar is .De Sa is ook wel een beetje onberekenbaar ,en idd hij heeft dit seiz weinig gepresteerd ook al omdat hij veel geblesseerd was

De Sa? Hou op man, dat is een hardlopende blinde vink! Tannane is mijn nr 1. Ik geloof nooit dat het nog goed komt tussen hem en Stegeman.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 18:57:53
Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 18:41:43
Tannane is mijn nr 1. Ik geloof nooit dat het nog goed komt tussen hem en Stegeman.
Tannane heeft nog een contract en ik denk dat Jan Smit hem niet gratis de deur uit laat lopen... Wat vind je van Wolters(VVV)?
Zou trouwens die Nijholt niet op Mo's zijn positie kunnen spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 25, 2015, 19:04:33
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 18:57:53
Tannane heeft nog een contract en ik denk dat Jan Smit hem niet gratis de deur uit laat lopen... Wat vind je van Wolters(VVV)?
Zou trouwens die Nijholt niet op Mo's zij positie kunnen spelen?

Nee lijkt mij ook niet maar de hoofdprijs zullen ze ook niet vragen met het risico dat hij aan het einde van zijn contract gratis de deur uitloopt. Ik vind Wolters zeker interessant al vind ik het lastig om te beoordelen of hij direct een meerwaarde is in de eredivisie. Nijholt is in mijn ogen meer een spelverdeler dan balafpakker maar kan me heugen dat hij bij Utrecht vaak op 6 speelde. Als je zoveel balbezit als ons zou je voor een type Nijholt kunnen kiezen ja.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 19:23:13
Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 19:04:33
Nee lijkt mij ook niet maar de hoofdprijs zullen ze ook niet vragen met het risico dat hij aan het einde van zijn contract gratis de deur uitloopt. Ik vind Wolters zeker interessant al vind ik het lastig om te beoordelen of hij direct een meerwaarde is in de eredivisie. Nijholt is in mijn ogen meer een spelverdeler dan balafpakker maar kan me heugen dat hij bij Utrecht vaak op 6 speelde. Als je zoveel balbezit als ons zou je voor een type Nijholt kunnen kiezen ja.
Wat Tannane betreft ,zit er een kans is in, dat het zo is hoe je het zegt..Wolters heeft een paar plus punten,hij is snel, heeft een goede voorzet/trap en is mannetje en bovendien linksbenig... Zo dacht ik dus ook over Nijholt en aangezien Mo er steeds op gewezen werd om meer te voetballen zou het een optie zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 19:48:39
Droste - Noor(rechtsback/verdedigende middenvelder) PSV, 20 jaar
Bijker - Gosens(linksback/linkermiddenvelder)Vitesse(Dordrecht), 20 jaar
Slijngard - Linthorst(linkercentrale verdediger) Vitesse, 21 jaar
El Markini - Nijholt(linksbenige verdedigende middenvelder/centrale middenvelder) VVV,25 jaar
Rusnak - Ojo(rechtsbenige verdedigende middenvelder/centrale middenvelder) Dordrecht, 23 jaar
de Ridder - Tannane(linksbuiten/spits) Heracles, 21 jaar
Hemmen - Bergkamp(spits/stormram) Emmen, 24 jaar
Schet/Schepers - Wolters(linksbuiten) VVV, 25 jaar

Als bovenstaand zou gebeuren kunnen we een leuk seizoen tegemoet zien..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 25, 2015, 20:04:57
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 19:23:13
Wat Tannane betreft ,zit er een kans is in, dat het zo is hoe je het zegt..Wolters heeft een paar plus punten,hij is snel, heeft een goede voorzet/trap en is mannetje en bovendien linksbenig... Zo dacht ik dus ook over Nijholt en aangezien Mo er steeds op gewezen werd om meer te voetballen zou het een optie zijn..

Persoonlijk zou ik altijd voor een voetballer kiezen op de 6 positie als je vanuit balbezit denkt. Ik heb ook even gedacht aan Steblecki maar die komt echt  (handelings)snelheid tekort. Bakker zou het kunnen maar moet echt meer vooruit denken en is vaak veel te lief. Turuc zou een ideale versterking zijn maar zal denk ik ook te duur zijn. Het wordt nog knap lastig om daar een goeie voor te vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 20:12:31
Citaat van: poelie-lwd op mei 25, 2015, 20:04:57
Persoonlijk zou ik altijd voor een voetballer kiezen op de 6 positie als je vanuit balbezit denkt. Ik heb ook even gedacht aan Steblecki maar die komt echt  (handelings)snelheid tekort. Bakker zou het kunnen maar moet echt meer vooruit denken en is vaak veel te lief. Turuc zou een ideale versterking zijn maar zal denk ik ook te duur zijn. Het wordt nog knap lastig om daar een goeie voor te vinden.
Je zou met bijvoorbeeld(uit mijn favorietenlijstje)  een middenveld van Ojo - v/d Streek - Nijholt kunnen spelen.. Dan heb je 2(Ojo en Nijholt) die verdedigend kunnen spelen maar ook het spel kunnen verdelen vanuit die verdedigende rol.. En Bakker(met Schootstra) een tijdje in Jong Cambuur op die verdedigende rol zodat hij kan wennen aan die rol...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 25, 2015, 20:25:07
Tannane is net als de Ridder .2a3 goede wedstr en voor de rest niks .Ja goed voor gerommel in de groep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 25, 2015, 20:26:33
En is peters een linkspoot?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2015, 20:27:15
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 20:26:33
En is peters een linkspoot?
Nee rechts.. kan met links niet veel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 25, 2015, 22:43:15
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 20:27:15
Nee rechts.. kan met links niet veel..
nee en dat bedoel ik dus .Let ook eens op v hyfte
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 25, 2015, 22:48:17
De sa word hier ook genoemd.
Alsjeblieft niet......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 26, 2015, 06:53:31
Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 22:48:17
De sa word hier ook genoemd.
Alsjeblieft niet......

Gelukkig komt 95% van wat hier geroepen wordt niet  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 07:52:26
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 22:43:15
nee en dat bedoel ik dus .Let ook eens op v hyfte
Heeft nog een jaar contract bij Roda, maar mocht Roda niet promoveren moeten ze drastisch snijden in hun spelers budget.. Dus dan is er misschien kans om zo'n vent voor weinig op te pikken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 07:59:44
Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 08:08:23
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 07:59:44
Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.
Heeft nog een contract t/m 2017,ze zullen hem vast niet voor weinig de deur uit laten lopen, aangezien er meer interesse is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 08:11:37
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 08:08:23
Heeft nog een contract t/m 2017,ze zullen hem vast niet voor weinig de deur uit laten lopen, aangezien er meer interesse is..

Hun begroting/spelersbudget gaat nu drastisch omlaag, dus ze zullen hem kwijt moeten. Wellicht heeft hij ook een clausule in zijn contract dat hij bij degradatie bij en bepaald bedrag (of zelfs transfervrij) mag vertrekken.

Dat weet ik natuurlijk niet, dus geen idee of hij haalbaar is. Informeren naar hoe de zaken erheen liggen kan echter altijd, lijkt me. Dan kun je daarna altijd nog verder kijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 08:16:30
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 08:11:37
Hun begroting/spelersbudget gaat nu drastisch omlaag, dus ze zullen hem kwijt moeten. Wellicht heeft hij ook een clausule in zijn contract dat hij bij degradatie bij en bepaald bedrag (of zelfs transfervrij) mag vertrekken.

Dat weet ik natuurlijk niet, dus geen idee of hij haalbaar is. Informeren naar hoe de zaken erheen liggen kan echter altijd, lijkt me. Dan kun je daarna altijd nog verder kijken.
Die voorzitter van de egels, zei gister dat alles gedekt was voor de JL en dat er geen spelers verkocht moeten worden, dus zullen ze clausules in de contracten hebben staan...
Reken maar dat rijkere clubs niet zitten te slapen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 08:22:40
Heb van een GAE-supporter gehoord dat Overgoor voor een klein bedrag kan vertrekken. Zou een voorwaarde zijn waaronder hij eerder heeft bijgetekend. Geen idee of hij goed is ingevoerd (is volgens mij wel betrouwbaar). En die Lugt (de voorzitter) gaat natuurlijk niet zeggen dat Overgoor zo is op te halen. Nogmaals, informeren kan geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 08:29:01
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 08:22:40
Heb van een GAE-supporter gehoord dat Overgoor voor een klein bedrag kan vertrekken. Zou een voorwaarde zijn waaronder hij eerder heeft bijgetekend. Geen idee of hij goed is ingevoerd (is volgens mij wel betrouwbaar). En die Lugt (de voorzitter) gaat natuurlijk niet zeggen dat Overgoor zo is op te halen. Nogmaals, informeren kan geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Informeren kan inderdaad geen kwaad...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op mei 26, 2015, 09:37:06
Volgend seizoen geen Daniël de Ridder en Geert Arend Roorda, volgens Arjen de Boer op Twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 09:56:56
Citaat van: Delamere op mei 26, 2015, 09:37:06
Volgend seizoen geen Daniël de Ridder en Geert Arend Roorda, volgens Arjen de Boer op Twitter
Dan zal Cambuur wel betere opties hebben dan de genoemde spelers...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 26, 2015, 10:08:36
Kunnen De Ridder niet betalen. Roorda wordt aan getwijfeld, dan moet je het inderdaad niet doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 10:13:18
Citaat van: Cor op mei 26, 2015, 06:53:31
Gelukkig komt 95% van wat hier geroepen wordt niet  :devil
[ bij mij word 100% wat ik roep niet gehaald :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 10:14:43
Prima beslissing om met beiden niet verder te gaan. De Ridder is te vaak geblesseerd en heeft te weinig rendement om hem een topsalaris aan te bieden. Roorda is al helemaal altijd geblesseerd en heeft al jaren niets (kunnen) laten zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 10:15:03
Heb het vorig seizoen ook al geopperd maar Overgoor zou echt een prima vervanger voor mo zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 10:18:06
Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:13:18
[ bij mij word 100% wat ik roep niet gehaald :_schater

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:15:03
Heb het vorig seizoen ook al geopperd maar Overgoor zou echt een prima vervanger voor mo zijn!

;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 10:41:35
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 10:18:06
;(
niet mee eens Collingwood?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 10:46:42
Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:41:35
niet mee eens Collingwood?

Juist wel (zie mijn eerdere berichten)! Maar je zei even daarvoor dat 100% van de spelers die door jou worden genoemd niet wordt gehaald door Cambuur... :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 10:51:00
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 10:46:42
Juist wel (zie mijn eerdere berichten)! Maar je zei even daarvoor dat 100% van de spelers die door jou worden genoemd niet wordt gehaald door Cambuur... :P
:_schater....maak ik er 99% van okee!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2015, 10:52:56
Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:51:00
:_schater....maak ik er 99% van okee!

:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 26, 2015, 11:38:07
We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 11:56:36
Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 11:38:07
We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
is hij net zo groot?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:12:23
Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 11:38:07
We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
Heeft al een tijd niet meer gespeeld, was hij niet naar India gegaan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:27:26
Haal die nummer 3 van De Graafschap maar. Wat een voetballer. Propper. Klasse beter dan Reijnen. Viel mij al op in de oefenwedstrijd tegen ze in januari. Legt de bal op de stropdas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:31:27
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 07:59:44
Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.

Jupiler League speler man. Hebben we helemaal niet nodig. Alleen Turuc kan het niveau aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 26, 2015, 12:32:04
PEC krijgt 2 ton mee omdat Van der Linden al een overeenkomst had met PEC. Dat is wel heel snel verdienen; had Cambuur ook maar zo'n melkkoetje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 26, 2015, 12:38:38
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:31:27
Jupiler League speler man. Hebben we helemaal niet nodig. Alleen Turuc kan het niveau aan.
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:51:32
Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 12:38:38
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.
Ach niet op reageren,als hij Propper beter vind dan Reijnen dan weet je toch wel genoeg.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:55:25
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:27:26
Haal die nummer 3 van De Graafschap maar. Wat een voetballer. Propper. Klasse beter dan Reijnen. Viel mij al op in de oefenwedstrijd tegen ze in januari. Legt de bal op de stropdas.
Hou op juh... Als Propper de bal krijgt dan trapt hij de bal in paniek snel weg.. dus die bal op de stropdas was puur gelukt,misschien meer wedstrijden bekijken(ipv 2) voor je met zo'n bewering komt :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oldehove op mei 26, 2015, 13:17:30
Turuc bij GAE ophalen, Wil denk ik wel in de eredivisie spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 13:20:01
Citaat van: oldehove op mei 26, 2015, 13:17:30
Turuc bij GAE ophalen, Wil denk ik wel in de eredivisie spelen
Dat vinden wel meer clubs en die hebben wat meer geld dan wij... weinig kans dus..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 26, 2015, 13:45:10
Denk ook niet dat die haalbaar is helaas. Zal ook wel naar Turkije gaan.
Doe die Van Ooyen maar. De rest mag daar wel blijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 26, 2015, 16:51:27
Brama is ook transfervrij.
Zal wel te duur zijn. Heeft een tijd niet gespeeld, maar deed het vrij aardig bij Zwolle als hij speelde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 17:00:00
Citaat van: AL op mei 26, 2015, 16:51:27
Brama is ook transfervrij.
Zal wel te duur zijn. Heeft een tijd niet gespeeld, maar deed het vrij aardig bij Zwolle als hij speelde.
Hij speelde zondag nog en de weken/maanden ervoor ook...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 26, 2015, 17:34:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 17:00:00
Hij speelde zondag nog en de weken/maanden ervoor ook...

Weet ik, ik bedoelde dat hij de seizoen ervoor niet heeft gespeeld.
Was geen basisspeler bij Zwolle, maar speelde wel goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:04:12
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:55:25
Hou op juh... Als Propper de bal krijgt dan trapt hij de bal in paniek snel weg.. dus die bal op de stropdas was puur gelukt,misschien meer wedstrijden bekijken(ipv 2) voor je met zo'n bewering komt :_schater


Toe juh oud wijf, ik zie meer voetbal dan dei.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 12:51:32
Ach niet op reageren,als hij Propper beter vind dan Reijnen dan weet je toch wel genoeg.. :_schater


Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 26, 2015, 18:06:57
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:07:39
Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 12:38:38
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.


Vertel.........is ie beter dan Bakker, Steblecki of Vd Streek op het middenveld? Nee!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 18:09:29
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:04:12

Toe juh oud wijf, ik zie meer voetbal dan dei.
Hahahaha.. en nou er nog wat van snappen Wiekstra... want dat hest nog nooit deen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 18:10:49
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:07:39

Vertel.........is ie beter dan Bakker, Steblecki of Vd Streek op het middenveld? Nee!!!
Wat een dom vergelijk... Een verdedigende middenvelder vergelijken met aanvallende middenvelders... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 18:14:09
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?
Hahahaha probeer je er maar uit te lullen... Wel lachen trouwens nu er weer eens bent.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 26, 2015, 18:54:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 18:10:49
Wat een dom vergelijk... Een verdedigende middenvelder vergelijken met aanvallende middenvelders... :_schater

Ik vind Barto ook een betere aanvaller dan mac intosh  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 26, 2015, 18:55:06
Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 18:05:03

Reijnen is zo goed omdat de rest slecht is. Hest daar wel es over nadacht?

Ah. Dus Nienhuis is zo slecht omdat de rest zo goed is..... Helder verhaal wiek  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 26, 2015, 18:56:52
Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 18:55:06
Ah. Dus Nienhuis is zo slecht omdat de rest zo goed is..... Helder verhaal wiek  :y
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik Nienhuis een betere keeper vind dan Narsingh.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 26, 2015, 19:28:58
Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 19:56:10
Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 19:28:58
Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..
Heeft het niet verkeerd gedaan bij Sparta, maar waarom moet hij weg bij PEC ? Is wel een handenbindertje en op alle plekken in de voorhoede inzetbaar...

http://www.transfermarkt.nl/denis-mahmudov/profil/spieler/56415
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 26, 2015, 20:17:15
Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 19:28:58
Is Denis Mahmudov niet wat voor ons?
Ik weet niet goed wat hij is, maar als (stand-in) linksbuiten, spits, aanvallend middenvelder wel een goed seizoen gehad bij Sparta. Hij was gehuurd van PEC, maar die verlengen niet en daarom transfervrij.
Volgens mij tweebenig en altijd doelgericht, maar oordeel zelf..

Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 26, 2015, 20:20:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 19:56:10
Heeft het niet verkeerd gedaan bij Sparta, maar waarom moet hij weg bij PEC ? Is wel een handenbindertje en op alle plekken in de voorhoede inzetbaar...

http://www.transfermarkt.nl/denis-mahmudov/profil/spieler/56415

Citaat van: AL op mei 26, 2015, 20:17:15
Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.

Volgens mij moet ie alleen even psychologisch worden bijgeschaafd, maar daar hebben wij de middelen/mensen wel voor..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 20:25:49
Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 20:20:58
Volgens mij moet ie alleen even psychologisch worden bijgeschaafd, maar daar hebben wij de middelen/mensen wel voor..
Daar kan je wel eens gelijk in hebben en de TS weet wel raad met dit soort gevallen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op mei 26, 2015, 20:26:18
Citaat van: AL op mei 26, 2015, 20:17:15
Zag laatst een wedstrijd waarin hij weergaloos was.
Schijnt dat het bij hem alles of niets is.
Zouj hem hier wel op proef willen zien.

Die hebben we hier toch al eens gehad?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 26, 2015, 20:31:04
Citaat van: YellowBlue op mei 26, 2015, 20:26:18
Die hebben we hier toch al eens gehad?
Dat was deze.. http://www.transfermarkt.nl/jumplist/profil/spieler/167107
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 27, 2015, 13:53:41
Dion Malone van ADO, hier wel eens genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract in Den Haag met twee jaar verlengd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 27, 2015, 14:53:16
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2015, 13:53:41
Dion Malone van ADO, hier wel eens genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract in Den Haag met twee jaar verlengd.
zulke nieuwtjes wil ik niet .
Ik wil namen en geruchten!! :_schater
Het is wel heel stil trouwens.
Stilte voor de storm?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op mei 27, 2015, 17:44:31
Het is voor iedereen denk ik wel duidelijk wat we nodig hebben: een rechtsback, een vervanger voor Makrini, een linksbuiten en een 10.

Gas geven cambuur!!!!!!!!!!!!!!!!!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 27, 2015, 17:52:47
ze binne druk bezig maar we zitten nog steeds aan de onderkant van de salaris lat hoor.

we mutte spelers binnen halen door voorbeelden als reynen en rusnak aan te halen
en te vertellen dat ze in een aanvallend team komen te spelen met een fanatiek publiek er achter
en met een ts die behoorlijk kijk hebben op he spelletje.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 27, 2015, 18:08:50
Citaat van: wiekie1969 op mei 27, 2015, 17:44:31
Het is voor iedereen denk ik wel duidelijk wat we nodig hebben: een rechtsback, een vervanger voor Makrini, een linksbuiten en een 10.

Gas geven cambuur!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helemaal mee eens!
Dit dan voor de basis wel te verstaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 27, 2015, 18:33:44
Is Jeffrey Altheer niet een goede vervanger voor Makrini (of anders Mart Dijkstra)?

En Guus Joppen voor Woutje?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op mei 27, 2015, 18:49:34
Moreno Rutten van FC den Bosch voor de rechtsbackpositie. Jonge, veelbelovende speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 20:47:59
Citaat van: Delamere op mei 27, 2015, 18:49:34
Moreno Rutten van FC den Bosch voor de rechtsbackpositie. Jonge, veelbelovende speler.
Zwolle en Utrecht zitten ook achter hem aan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op mei 27, 2015, 21:39:58
Milton Klooster vertrekt deze zomer uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De aanvaller krijgt geen profcontract aangeboden bij Feyenoord, maar staat op het lijstje van verschillende clubs uit zowel de Eredivisie als de Jupiler League. Ook uit Engeland is er concrete interesse in de 18-jarige rechtsbuiten.
"Er is belangstelling genoeg in Klooster", begint Carlos Tavares van Prestige Sports, het management van de jeugdspeler, tegenover FR12.nl. "NEC is erg geïnteresseerd, net als PEC Zwolle, SC Cambuur, FC Dordrecht, FC Emmen en Almere City. De meeste van deze clubs willen hem halen als selectiespeler van het eerste elftal. Milton liep al stage bij Vitesse, maar uiteindelijk was hij niet het type buitenspeler dat zij op dat moment nodig hadden."

Klooster kan echter ook naar Engeland. "Stoke City was afgelopen weekend aanwezig bij het toernooi van Feyenoord O/19 in Duitsland'', vervolgt Tavares. "Door tentamens op school trainde Milton de laatste weken even niet. Hij speelde hierdoor niet veel wedstrijden op het toernooi waardoor Stoke City meer van hem wil zien. Het is alleen de vraag of dit gaat lukken, want de andere clubs willen snel zaken doen. Het idee van Stoke City is om Klooster in het tweede elftal op te nemen, om later door te stromen naar het eerste elftal.''
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 27, 2015, 21:48:04
Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 21:48:04
Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 27, 2015, 21:57:03
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal

Die blijft gewoon bij Feyenoord, maar wel zonder contract
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:59:20
Citaat van: justremco op mei 27, 2015, 21:57:03
Die blijft gewoon bij Feyenoord, maar wel zonder contract
Dan is hij alsnog gratis op te halen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 27, 2015, 22:02:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal

Ik vind de TS nogal laks mbt de linksbuitenpositie. In dit systeem ondervang je dat niet met Rosheuvel of Narsingh. Hoefdraad moeten we nog maar zien. Een echte linksbuiten met het kalk aan de schoenen graag. Vytas gaat maar binnendoor  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 27, 2015, 22:02:58
Feit, maar aangezien hij zonder contract bij Feyenoord blijft geeft ook aan dat ie daar nog steeds genoeg mogelijkheden ziet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 22:23:02
Citaat van: justremco op mei 27, 2015, 22:02:58
Feit, maar aangezien hij zonder contract bij Feyenoord blijft geeft ook aan dat ie daar nog steeds genoeg mogelijkheden ziet.
Dat is ook zo...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 27, 2015, 22:44:46
Verwacht de eerste maand maar niet te veel .Er zullen zelfs halverwege de voorbereiding nog spelers komen .Sommige spelers vallen bij de topclubs pas af in de eerste week vd voorbereiding na een gesprek met de trainer .Dan duren de onderhandelingen vaak ook nog 2 weken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 22:55:52
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 21:48:04
Welja, nog een rechtsbuiten erbij. Links heren, een LINKERSPITS moeten we hebben!
Wolters,Cabral,Verbeek,Boljević.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 27, 2015, 23:00:36
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 22:55:52
Wolters,Cabral,Verbeek,Boljević.....

Tannane, Houtkoop, Goossens, Becker  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 23:02:06
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 23:00:36
Tannane, Houtkoop, Goossens, Becker  :proost
Hebben we al 8... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 06:58:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:55:01
Alstublieft Herr Poelie,Marlon Slabbekoorn linksbuiten uit het zelfde elftal
Lichamelijk veel te zwak, nog lang geen 1e eerste elftal speler.

Becker is voor mij optie nummer 1!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:08:18
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 06:58:38
Lichamelijk veel te zwak, nog lang geen 1e eerste elftal speler.

Becker is voor mij optie nummer 1!
Daar heb ik een andere mening over...

Becker kan en wil bij PEC blijven(ze wachten op Ajax) ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 07:14:38
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:08:18
Daar heb ik een andere mening over...

Becker kan en wil bij PEC blijven(ze wachten op Ajax) ;)
Slabbekoorn was eerst altijd het grootste talent uit de Feyenoord jeugd, maar door z'n geringe kracht en lengte is hij de laatste jaren voorbij gestreefd bij zowel Feyenoord als Oranje. Dat zijn contract nog niet is verlengd, zegt genoeg lijkt me. Een Acolatse of Menig van Ajax is veel verder dan een Slabbekoorn.

Helaas, dan maar op zoek naar een tropische verrassing of het vervelende mannetje Tannane?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:28:57
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 07:14:38
Slabbekoorn was eerst altijd het grootste talent uit de Feyenoord jeugd, maar door z'n geringe kracht en lengte is hij de laatste jaren voorbij gestreefd bij zowel Feyenoord als Oranje. Dat zijn contract nog niet is verlengd, zegt genoeg lijkt me.

Een Acolatse of Menig van Ajax is veel verder dan een Slabbekoorn.

Helaas, dan maar op zoek naar een tropische verrassing of het vervelende mannetje Tannane?
Kracht en lengte compenseert hij met snelheid,techniek en een lekkere voorzet..
Dus liever  weer een gehuurde rechtsbenige linksbuiten van Ajax,ipv een talent oppikken zelf verder opleiden en er in de toekomst wat op verdienen?

Tropische verrassing is niet nodig er zijn zat linksbuitens in Nederland en weet je Tannane scherp te houden dan is dat een hele goede eredivisie voetballer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 08:01:12
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 07:28:57
Kracht en lengte compenseert hij met snelheid,techniek en een lekkere voorzet..
Dus liever  weer een gehuurde rechtsbenige linksbuiten van Ajax,ipv een talent oppikken zelf verder opleiden en er in de toekomst wat op verdienen?

Tropische verrassing is niet nodig er zijn zat linksbuitens in Nederland en weet je Tannane scherp te houden dan is dat een hele goede eredivisie voetballer...
Ik heb in eerste instantie altijd liever een speler die van jezelf is, dan een gehuurde speler. Echter is Slabbekoorn in mijn ogen nog niet zover dat hij 30 wedstrijden bij ons in het eerste kan spelen. Voor de beloftenploeg en 10 wedstrijden in het eerste zou Slabbekoorn ideaal zijn, maar om iemand zonder 'volwassen' voetbal (lees: Nog niet hoger dan de A1 gespeeld) zomaar in het eerste te gooien is te veel van het goede.

Ajax heeft overigens ook nog een échte linksbuiten in de A1 lopen. Vince Gino Dekker, geweldige voorzet met links, maar die heeft net zoals Slabbekoorn geen ervaring hogerop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op mei 28, 2015, 08:04:27
Ik heb gewoon alle vertrouwen in dat de selectie voor het komend seizoen wel op orde komt. Vorige seizoenen kwamen ook namen naar voren die wij niet op het forum noemden. Dus die komen er nu ook wel weer.

Mss met hulp van Stblecki en Vyts komen er wel een paar wijzen uit het Oosten :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:23:58
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 08:01:12
Ik heb in eerste instantie altijd liever een speler die van jezelf is, dan een gehuurde speler. Echter is Slabbekoorn in mijn ogen nog niet zover dat hij 30 wedstrijden bij ons in het eerste kan spelen. Voor de beloftenploeg en 10 wedstrijden in het eerste zou Slabbekoorn ideaal zijn, maar om iemand zonder 'volwassen' voetbal (lees: Nog niet hoger dan de A1 gespeeld) zomaar in het eerste te gooien is te veel van het goede.

Ajax heeft overigens ook nog een échte linksbuiten in de A1 lopen. Vince Gino Dekker, geweldige voorzet met links, maar die heeft net zoals Slabbekoorn geen ervaring hogerop.
Met een fitte Hoefdraad heb je ervaren(qua leeftijd) een prima stand-inn voor een jonge speler die moet groeien en nog niet alles kan spelen.. Zolang het talent en de wil er is dan kan zo'n jonge vent ver komen(Rusnak had ook niet heel veel ervaring)
Over Rusnak gesproken wij(supporters) willen graag een type Rusnak, dan zeg ik Joey Sleegers...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:26:32
Citaat van: Voorstopper op mei 28, 2015, 08:04:27
Ik heb gewoon alle vertrouwen in dat de selectie voor het komend seizoen wel op orde komt. Vorige seizoenen kwamen ook namen naar voren die wij niet op het forum noemden. Dus die komen er nu ook wel weer.

Mss met hulp van Stblecki en Vyts komen er wel een paar wijzen uit het Oosten :)
Vytas heeft nu zijn eerste echte vakantie sinds 1,5 jaar en die komt uitgerust terug en verwacht wel wat van hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 28, 2015, 08:28:28
Wat betreft Sleegers...Die gaat denk ik voor zijn kans bij Feyenoord. Daar gaat nog voldoende vertrekken zodat er ruimte voor hem is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:45:31
Citaat van: dizzhead op mei 28, 2015, 08:28:28
Wat betreft Sleegers...Die gaat denk ik voor zijn kans bij Feyenoord. Daar gaat nog voldoende vertrekken zodat er ruimte voor hem is.
Inderdaad, maar vorig jaar heb ik zijn naam ook wel eens laten vallen, wat ik er mee wil zeggen is dat er meer dan genoeg jonge spelers rondlopen die een stap hogerop kunnen.. En had je hem vorig jaar(mocht hij gratis weg) gehaald dan was je nu spekkoper geweest...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 28, 2015, 08:49:50
Zou Ajax na het fiasco met Meleg het nog aandurven om een talentvolle speler te verhuren aan ons?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:54:23
Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 08:49:50
Zou Ajax na het fiasco met Meleg het nog aandurven om een talentvolle speler te verhuren aan ons?
Vast wel, want lag het aan de speler of aan de club? Ik vond hem niet echt gemotiveerd overkomen..
Maar ik zou als club eerst goed rondkijken voor eigen spelers voordat er over word gegaan tot huren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 28, 2015, 09:01:24
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 08:54:23
Vast wel, want lag het aan de speler of aan de club? Ik vond hem niet echt gemotiveerd overkomen..
Maar ik zou als club eerst goed rondkijken voor eigen spelers voordat er over word gegaan tot huren..

Frank de Boer was vrij duidelijk daarin, het lag aan het niveau van de speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 09:52:55
Bij Lukoki en Bizot is het wel gelukt, dus dat zal geen probleem zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 28, 2015, 10:08:29
Zat er gisteravond nog wat bij, of was dat echt bedoeld voor jong Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 10:15:43
Noor speelde mee, die kan wel mee met het eerste elftal. Baljic speelde weer mee, heeft in oranje -17 gespeeld en daarna zijn kuitbeen gebroken, maar is veel te klein, dus dat zal hem niet worden. Lilipaly deed ook mee, heeft het bij Almere altijd wel aardig gedaan, maar is ook al 25.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 28, 2015, 10:17:54
Noor is hier al vaker genoemd inderdaad.
Even gekeken bij zijn profiel maar is hij nou een centrale middenvelder of een rechtsback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 10:21:41
Hij kan op beide posities uit de voeten. Ik zie hem liever op het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 28, 2015, 10:30:27
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 10:21:41
Hij kan op beide posities uit de voeten. Ik zie hem liever op het middenveld.
Heb jij hem zien spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 10:36:09
Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 10:30:27
Heb jij hem zien spelen?
In de jeugd van PSV af en toe, gister niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 28, 2015, 11:50:49
Ojo naar willem 2.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 28, 2015, 12:06:54
Reken maar dat ze meer te besteden hebben + dat ze beste som geld ontvangen voor Dijks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 28, 2015, 12:07:36
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 28, 2015, 12:12:55
Citaat van: zeewolde op mei 28, 2015, 12:07:36
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....

Volendam/De Graafschap/Exelsior en daarna komen wij met de laagste begroting. Wordt inderdaad weer een hele strijd maar heb heel veel vertrouwen in onze TS.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2015, 12:21:57
We zullen nog 3 jaar moeten overleven om dan hopelijk stapjes te kunnen maken richting structurele middenmoot.
Ik hoop dat we het kunstje van de afgelopen 2 seizoenen nog een paar keer kunnen flikken, maar ook ik besef dat het per jaar moeilijker gaat worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 12:26:45
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?
Ze verkopen nog een keer een speler(Dijks) en dat levert wat op en ze hebben een goed stadion.. Dus ja ze kunnen (veel) meer bieden...

Dus voor de mensen hier die denken dat Cambuur eredivisie spelers kan halen dan maakt dit wel iets duidelijk lijkt me..

We mogen ons richten op JL en belofte elftal spelers en met hoge uitzondering eredivisie speler(s)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op mei 28, 2015, 12:52:12
Citaat van: zeewolde op mei 28, 2015, 12:07:36
reken er maar op dat clubs als NEC en Willem II meer kunnen betalen dan wij.
Wordt een lastig jaar komend seizoen....

Het is een gegeven dat het tweede seizoen altijd een lastig seizoen is om door te komen als verse eredivisionist, Willem II gaat nu zijn tweede jaar in. Verder komt Graafschap of Volendam erbij. Volgens mij moeten we het ook komend seizoen wel weer kunnen halen om eredivisieschap veilig te stellen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2015, 13:14:30
Citaat van: Voorstopper op mei 28, 2015, 12:52:12
Het is een gegeven dat het tweede seizoen altijd een lastig seizoen is om door te komen als verse eredivisionist, Willem II gaat nu zijn tweede jaar in. Verder komt Graafschap of Volendam erbij. Volgens mij moeten we het ook komend seizoen wel weer kunnen halen om eredivisieschap veilig te stellen. Ik heb er alle vertrouwen in.

Het wordt overal en altijd geroepen, alleen onderbouwen de keiharde cijfers dat verhaal niet.
Even uit mijn bolle hoofd: 44% van de gepromoveerde clubs degradeert na een jaar weer, 14% na 2 jaar.
Ik zal de link naar het onderzoek opzoeken.

De Graafschap heeft intern nog de nodige onrust, Volendam kan ook de begroting van ons niet halen. Om een van deze twee clubs maak ik me geen zorgen.

Edit: Gevonden https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/ (https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op mei 28, 2015, 13:57:03
Volgend jaar wordt een heel moeilijk eredivisiejaar voor ons.. Hopen dat er nog wat verrassingen komen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op mei 28, 2015, 14:01:26
Gewoon negeren die papagaaien van Fox Sport . Veelal onzin wat hun uitkramen, met name Arnold Bruggink over kansen op lijfsbehoud tweede seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 28, 2015, 14:11:09
Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 28, 2015, 14:12:31
Citaat van: Gasgeve op mei 28, 2015, 11:56:47
Gemiste kans. Bieden die lui nou zoveel meer dan ons of hebben we Ojo nooit op de radar gehad?

Er waren meerdere clubs geïnteresseerd in Ojo. Zou me verbazen als wij daar niet bij zaten, aangezien wij precies zo'n soort speler zoeken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 28, 2015, 14:35:41
Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2015, 13:14:30
Het wordt overal en altijd geroepen, alleen onderbouwen de keiharde cijfers dat verhaal niet.
Even uit mijn bolle hoofd: 44% van de gepromoveerde clubs degradeert na een jaar weer, 14% na 2 jaar.
Ik zal de link naar het onderzoek opzoeken.

De Graafschap heeft intern nog de nodige onrust, Volendam kan ook de begroting van ons niet halen. Om een van deze twee clubs maak ik me geen zorgen.

Edit: Gevonden https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/ (https://stevestatistiek.wordpress.com/2013/09/12/de-kansen-voor-de-promovendus/)

Feitelijk degradeert ongeveer 60% van de Clubs naar 2 jaar weer. Om aan te vullen zijn slechtst 2 clubs in de laatste 25 seizoenen in hun derde jaar gedegradeerd. tegen over 8 clubs in het tweede jaar. De meeste degraderen in het eerste jaar dat zijn er 17.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 28, 2015, 14:39:08
Citaat van: Marc S op mei 28, 2015, 14:35:41
Feitelijk degradeert ongeveer 60% van de Clubs naar 2 jaar weer. Om aan te vullen zijn slechtst 2 clubs in de laatste 25 seizoenen in hun derde jaar gedegradeerd. tegen over 8 clubs in het tweede jaar. De meeste degraderen in het eerste jaar dat zijn er 17.
Dat zijn toch geruststellende woorden  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 28, 2015, 14:48:25
Citaat van: Tukker op mei 28, 2015, 14:39:08
Dat zijn toch geruststellende woorden  :proost

Het zijn ook veelal dezelfde clubs die promoveren/degraderen. Vooral Volendam, excelsior en de Graafschap kwamen veel voorbij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 28, 2015, 15:45:50
Citaat van: Marc S op mei 28, 2015, 14:48:25
Het zijn ook veelal dezelfde clubs die promoveren/degraderen. Vooral Volendam, excelsior en de Graafschap kwamen veel voorbij.
Volendam heeft niet voor niets dat bootje heen-en-weer (dat bootje dat in 2013 van stal werd gehaald en daarna ongebruikt weer terug ging  :_schater)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 28, 2015, 15:53:30
Citaat van: Tukker op mei 28, 2015, 15:45:50
Volendam heeft niet voor niets dat bootje heen-en-weer (dat bootje dat in 2013 van stal werd gehaald en daarna ongebruikt weer terug ging  :_schater)

klopt  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 16:29:02
Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 14:11:09
Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.
Negatief valt wel mee, we moeten realistisch worden... En in gaan zien dat er financieel niks tot weinig kan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 28, 2015, 18:01:41
idd de meeste clubs hebben meer te bieden dan wij op financieel vlak.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 28, 2015, 22:20:06
Hocher van Roda .Heb je gelijk iemand met een mooie trap
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 28, 2015, 22:22:47
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 16:29:02
Negatief valt wel mee, we moeten realistisch worden... En in gaan zien dat er financieel niks tot weinig kan..

Niks nieuws toch ten opzichte van voorgaande jaren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 28, 2015, 22:25:02
Citaat van: speculeter op mei 28, 2015, 14:11:09
Niet te negatief jongens.
Komt wel weer mooie selectie.
Makrini is jammer maar voor de rest is het niet erg .We moeten juist nieuw bloed .Er moet wat gebeuren want de meeste spelers bij ons liepen op hun tenen om het nivo aan te kunnen .Als we weer een stapje willen maken moet we dus veranderen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2015, 22:35:31
Citaat van: sunderland op mei 28, 2015, 22:25:02
Makrini is jammer maar voor de rest is het niet erg .We moeten juist nieuw bloed .Er moet wat gebeuren want de meeste spelers bij ons liepen op hun tenen om het nivo aan te kunnen .Als we weer een stapje willen maken moet we dus veranderen

Zo zie ik et ook! :proost

Komt vast wel weer goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Josli op mei 28, 2015, 22:42:49
Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 28, 2015, 22:46:36
Citaat van: Josli op mei 28, 2015, 22:42:49
Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.

Amen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:46:52
Citaat van: Bernardo op mei 28, 2015, 22:22:47
Niks nieuws toch ten opzichte van voorgaande jaren.
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 28, 2015, 22:51:33
Er komt wat mij betreft wat meer kracht/lengte bij op het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:53:20
Citaat van: Josli op mei 28, 2015, 22:42:49
Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.
Ik heb al eens gezegd om van systeem te veranderen(4-2-3-1), wat Zwolle ook in hun 3e hebben gedaan dus en plan B kan je met een ouderwetse stormram gaan werken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 28, 2015, 22:55:11
Citaat van: ruubmac op mei 28, 2015, 22:51:33
Er komt wat mij betreft wat meer kracht/lengte bij op het middenveld.

Ik zou juist meer creativiteit op het middenveld willen zien!
Spelers als Koolhof, Sleegers en v Overeem hebben we nodig.
Probleem is dat deze waarschijnlijk niet haalbaar zijn.


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 28, 2015, 22:56:27
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:46:52
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..

De verwachtingen worden  steeds hoger, en dat is ook niet zo gek. Alleen blijf je totdat er een nieuw stadion is gewoon zwaar beperkt helaas. Ik heb er alle vertrouwen in dat er wederom een degelijke ploeg staat in de voorbereiding.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:17:39
Citaat van: AL op mei 28, 2015, 22:55:11
Ik zou juist meer creativiteit op het middenveld willen zien!
Spelers als Koolhof, Sleegers en v Overeem hebben we nodig.
Probleem is dat deze waarschijnlijk niet haalbaar zijn.
Dat zijn allemaal spelers die gekocht moeten worden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 28, 2015, 23:23:21
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:17:39
Dat zijn allemaal spelers die gekocht moeten worden...

Of wachten tot Sleegers en v Overeem wellicht verhuurd mogen worden.......
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:23:31
Citaat van: ruubmac op mei 28, 2015, 22:56:27
De verwachtingen worden  steeds hoger, en dat is ook niet zo gek. Alleen blijf je totdat er een nieuw stadion is gewoon zwaar beperkt helaas. Ik heb er alle vertrouwen in dat er wederom een degelijke ploeg staat in de voorbereiding.
Als je de realiteit uit het oog verliest wel... En ook met het nieuwe stadion reiken de bomen niet tot de hemel ook dan moeten we (proberen) realistisch te zijn... En wat is er mis mee om met talenten en knappe spelers uit JL(dus voor menig supporter onbekende spelers) elke seizoen te verrassen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 28, 2015, 23:25:54
1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:29:06
Citaat van: AL op mei 28, 2015, 23:23:21
Of wachten tot Sleegers en v Overeem wellicht verhuurd mogen worden.......
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.
Daarmee kan je dus ook andere spelers mislopen, dus sta je als Cambuur voor lastige keuzes..
Van transfer bedragen weet ik niks er is ook nooit iets officieel naar buiten gebracht..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:36:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 28, 2015, 23:25:54
1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk
Dus je niet meer afhankelijk maken van 1 speler(of systeem)... dat brengt meer verrassing in het spel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 28, 2015, 23:46:59
Na afloop van de play-offs verwacht ik pas transfernieuws.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 28, 2015, 23:50:20
Citaat van: PePe op mei 28, 2015, 23:46:59
Na afloop van de play-offs verwacht ik pas transfernieuws.

Zit inderdaad wel wat in, zeker omdat bijv een NAC ook in dezelfde vijver als ons gaat vissen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:55:52
Citaat van: justremco op mei 28, 2015, 23:50:20
Zit inderdaad wel wat in, zeker omdat bijv een NAC ook in dezelfde vijver als ons gaat vissen
Maar dat had Roda anders ook gedaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 28, 2015, 23:57:09
Klopt, maar spelers willen natuurlijk eerst weten waar de clubs gaan spelen en gaan dan een keuze maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 06:39:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:46:52
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..

Ik denk 5 eredivisiespelers minus Heerings, 2 buitenlanders en 2 talenten uit de Jupiler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:24:12
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 06:39:30
Ik denk 5 eredivisiespelers minus Heerings, 2 buitenlanders en 2 talenten uit de Jupiler.
Dat zijn er nogal wat,ik zou het prima vinden, maar heb daar een hard hoofd in, want de mazzeltjes die we de afgelopen jaren hadden liggen niet voor het oprapen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:27:27
Citaat van: justremco op mei 28, 2015, 23:57:09
Klopt, maar spelers willen natuurlijk eerst weten waar de clubs gaan spelen en gaan dan een keuze maken.
Wat ik bedoelde is,dat het niet uitmaakt wie van de 2 er in blijft/komt als je het over spelers aantrekken hebt.. Nac zal uit de zelfde vijver vissen maar als Roda promoveert zullen die ook uit de zelfde vijver gaan vissen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 29, 2015, 08:27:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 28, 2015, 23:25:54
1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier en vooral Manu
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk

kleine aanpassing vergeet niet dat we 17e stonden in de winter toen omdat we weinig scorend vermogen hadden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 08:30:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:24:12
Dat zijn er nogal wat,ik zou het prima vinden, maar heb daar een hard hoofd in, want de mazzeltjes die we de afgelopen jaren hadden liggen niet voor het oprapen..

De voorgaande jaren ook niet en toen is het ook gelukt toch  :y

Maar even afwachten.

Vond gisteren Faik, paulissen en Jansen erg goed spelen. Van Hyfte vond ik wat een softie. Wedstrijd ook gezien?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:34:58
Citaat van: Marc S op mei 29, 2015, 08:27:42
kleine aanpassing vergeet niet dat we 17e stonden in de winter toen omdat we weinig scorend vermogen hadden
Het spel werd toen onvoorspelbaarder doordat het gevaarlijk werd op 2 vleugels ipv 1(Lukoki) en kwam er automatisch meer ruimte om te voetballen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:39:37
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 08:30:30
De voorgaande jaren ook niet en toen is het ook gelukt toch  :y

Maar even afwachten.

Vond gisteren Faik, paulissen en Jansen erg goed spelen. Van Hyfte vond ik wat een softie. Wedstrijd ook gezien?
Ja maar dat is niet de garantie dat het elk jaar lukt.. we moeten inderdaad afwachten..
De namen die je noemt hebben nog een tijdje contract..gaan dus geld kosten. Van Hyfte is normaal 1 die wel strijd levert, maar heb de wedstrijd niet gezien,zal straks gaan kijken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 29, 2015, 09:05:23
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 08:34:58
Het spel werd toen onvoorspelbaarder doordat het gevaarlijk werd op 2 vleugels ipv 1(Lukoki) en kwam er automatisch meer ruimte om te voetballen...

Dat klopt, maar ik vond Manu zeker erg gevaarlijk door zijn gogme. We hadden eerder ook wel een linkerflankspeler maar die was niet goed genoeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oldehove op mei 29, 2015, 09:46:38
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.
Reken er maar niet op dat er geen keeper komt, Beiden 2 jaar getekend dan gaan ze echt geen nieuwe halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: marrumer op mei 29, 2015, 10:06:25
Citaat van: oldehove op mei 29, 2015, 09:46:38
Reken er maar niet op dat er geen keeper komt, Beiden 2 jaar getekend dan gaan ze echt geen nieuwe halen
Er moet zowiezo een derde keeper komen, maar dat zal wel weer iemand van het kaliber wouda zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 10:14:28
Citaat van: marrumer op mei 29, 2015, 10:06:25
Er moet zowiezo een derde keeper komen, maar dat zal wel weer iemand van het kaliber wouda zijn.
Er zijn straks 2 keeper voor Cambuur 1 en 2 keepers voor Jong Cambuur.. er wordt geen 3e keeper voor Cambuur 1 gehaald..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 10:16:46
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.
Keepers zijn er! Er moet een linksbuiten komen en geen keeper...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 29, 2015, 10:42:01
Inderdaad....die keeper valt mee te leven.
Prioriteit een.....creatieve middenvelder met een goede vrije trap en corner.
Prioriteit twee...vervanger voor mo......Overgoor?
Prioriteit drie....linksbuiten. ...Daar zijn al genoeg namen voor genoemd
Prioriteit vier....rechtsback.....Rutten van den Bosch.

We wachten maar af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 11:33:58
Citaat van: speculeter op mei 29, 2015, 10:42:01
Inderdaad....die keeper valt mee te leven.
Prioriteit een.....creatieve middenvelder met een goede vrije trap en corner.
Prioriteit twee...vervanger voor mo......Overgoor?
Prioriteit drie....linksbuiten. ...Daar zijn al genoeg namen voor genoemd
Prioriteit vier....rechtsback.....Rutten van den Bosch.

We wachten maar af.
Een vrije trap mag ook van een andere speler komen dan van een creatieve middenvelder ;)
Rutten zitten meer clubs achteraan,kleine kans dat hij hier heen gaat komen.. Noor speelde mee met Jong Cambuur, dat zal ook niet voor niet zijn...
En Overgoor is een leuke speler,maar misschien is er toch behoefte aan een nog meer voetballende 6 en misschien een 10 omturnen tot 6... Of een jongere speler(Sporkslede).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 29, 2015, 12:37:08
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.

Met deze selectie hebben we na de winterstop gepresteerd als een degradatiekandidaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 29, 2015, 12:43:58
Tuurlijk moet er wat bij.
Denk dat Hiatt wil zeggen dat we wel eens met een mindere selectie de zomer in zijn gegaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 12:50:43
Steblecki heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Voetballen kan hij wel maar zijn handelingsnelheid ligt veel te laag. Maar wst niet is kan natuurlijk nog komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 12:54:11
Citaat van: speculeter op mei 29, 2015, 12:43:58
Tuurlijk moet er wat bij.
Denk dat Hiatt wil zeggen dat we wel eens met een mindere selectie de zomer in zijn gegaan.
Ja maar dat gezeik over een keeper terwijl er 2 onder contract staan.. Je zou bijna gaan denken dat Hiatt een ambtenaar of politicus is, want die geven ook altijd onnodig te veel geld uit....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 12:57:00
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 12:50:43
Steblecki heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Voetballen kan hij wel maar zijn handelingsnelheid ligt veel te laag. Maar wst niet is kan natuurlijk nog komen.
Heeft tijd nodig denk ik, hij gaat in ieder geval met stappen vooruit, want in het begin dacht ik wat moeten we hier mee..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 29, 2015, 13:05:36
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 12:54:11
Ja maar dat gezeik over een keeper terwijl er 2 onder contract staan.. Je zou bijna gaan denken dat Hiatt een ambtenaar of politicus is, want die geven ook altijd onnodig te veel geld uit....
Beide :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 13:23:43
Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2015, 13:05:36
Beide :devil
Dat verklaart alles... :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 29, 2015, 13:23:55
Citaat van: AL op mei 28, 2015, 23:23:21
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.

Rosheuvel veel voor betaald? 500.000 was onjuist.
50.000 hebben ze voor hem betaald.
Prima prijs voor een prima aanvaller.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 13:26:12
Citaat van: Galdiano op mei 29, 2015, 13:23:55
Rosheuvel veel voor betaald? 500.000 was onjuist.
50.000 hebben ze voor hem betaald.
Prima prijs voor een prima aanvaller.
Inderdaad... eigenlijk onderbetaald..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 14:40:18
Eindconclusie, het kan dus wel. Misschien moeten we dat ook maar eens toepassen bij een goede keeper  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 14:53:36
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 14:40:18
Eindconclusie, het kan dus wel. Misschien moeten we dat ook maar eens toepassen bij een goede keeper  :zweep
Nee want geen keeper komt hier gratis.. Zit jij ook in de politiek? :devil Trouwens die keeper die op proef was deed het niet onaardig is ook geen keeper waarmee je vrijwillig het luchtduel mee aangaat.. Alleen heeft hij zijn naam(Jan Schimmel) niet echt mee..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 14:53:36
Nee want geen keeper komt hier gratis.. Zit jij ook in de politiek? :devil Trouwens die keeper die op proef was deed het niet onaardig is ook geen keeper waarmee je vrijwillig het luchtduel mee aangaat.. Alleen heeft hij zijn naam(Jan Schimmel) niet echt mee..

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op mei 29, 2015, 15:48:18
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)

:_schater Doe mij die laatste dan maar, leuk voor dinges de speaker...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:18:28
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)
Dit is een keeper voor Jong Cambuur...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 29, 2015, 16:27:48
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)

je zou toch ook denken dat charme van de clun / supporters spelers moeten trekken ipv naar een Excelsior te gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 16:34:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:18:28
Dit is een keeper voor Jong Cambuur...

Ja en? Dat wil niet zeggen dat hij kansloos is voor een plek onder de lat in het eerste.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:48:56
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 16:34:25
Ja en? Dat wil niet zeggen dat hij kansloos is voor een plek onder de lat in het eerste.
Nee dat zeker niet, het zal ook wel de bedoeling zijn dat zo'n jongen door gaat stromen mits geschikt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 18:15:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 16:48:56
Nee dat zeker niet, het zal ook wel de bedoeling zijn dat zo'n jongen door gaat stromen mits geschikt..

Dan zijn we het eensch  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 18:17:23
Overigens heb ik die Kuwas gisteren weer even bekeken maar dat is hem ook niet hoor. Mooi naar excelsior vertrekken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op mei 29, 2015, 18:21:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 13:23:43
Dat verklaart alles... :devil

l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 18:23:12
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 18:17:23
Overigens heb ik die Kuwas gisteren weer even bekeken maar dat is hem ook niet hoor. Mooi naar excelsior vertrekken!
Hij is een momenten voetballer, dus zeer onberekenbaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 18:27:12
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 18:21:46
l8l
Die vinger(of je hele arm) kan je wel kwijt bij een hoger geplaatste of beperk jij het tot kont kussen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 29, 2015, 18:57:10
Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 18:27:12
Die vinger(of je hele arm) kan je wel kwijt bij een hoger geplaatste of beperk jij het tot kont kussen?
Foei Grijskijkert, zo gaan we hier niet met elkaar om. Hooguit met wiekie :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 29, 2015, 19:24:51
Zou Cambuur ook scouten in België?
Ik ben van mening dat daar erg veel talent rondloopt en het niveau hoger is dan in Nederland.
Bij ploegen als Anderlecht, Club Brugge, AA Gent en Standard Luik loopt wel wat rond voor eventuele huur.

In Nederland zou je kunnen kijken bij Twente, Feyenoord, Ajax en vooral bij Vitesse en Psv.

Het geraamte van het elftal staat al.
Cambuur kan dus wachten op afvallers bij topclubs.
Hoe staat het met de connecties met City?
Je zou zeggen dat daar nog wel een 10 rondloopt.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 19:29:37
Citaat van: AL op mei 29, 2015, 19:24:51
Zou Cambuur ook scouten in België?
Ik ben van mening dat daar erg veel talent rondloopt en het niveau hoger is dan in Nederland.
Bij ploegen als Anderlecht, Club Brugge, AA Gent en Standard Luik loopt wel wat rond voor eventuele huur.

In Nederland zou je kunnen kijken bij Twente, Feyenoord, Ajax en vooral bij Vitesse en Psv.

Het geraamte van het elftal staat al.
Cambuur kan dus wachten op afvallers bij topclubs.
Hoe staat het met de connecties met City?
Je zou zeggen dat daar nog wel een 10 rondloopt.
Als ik het goed begrijp heb je het over huren? Is dat nodig er vallen zat spelers af bij de genoemde clubs die meer dan bruikbaar zijn en eigendom is beter( met v/d Streek als voorbeeld)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 29, 2015, 19:37:26
Ik ben voorstander van jong talent aantrekken zoals vd Streek.
Huren vind ik zeker een hele goede optie.
Ik denk zelfs dat met huren betere spelers aangetrokken kunnen worden.
Spelers die het goed doen in Eredivisie kunnen we niet halen.

Dus blijft het denk ik bij aantrekken van talent uit jupiler league en huren van jonge spelers van topclubs.


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 19:46:19
Citaat van: AL op mei 29, 2015, 19:37:26
Ik ben voorstander van jong talent aantrekken zoals vd Streek.
Huren vind ik zeker een hele goede optie.
Ik denk zelfs dat met huren betere spelers aangetrokken kunnen worden.
Spelers die het goed doen in Eredivisie kunnen we niet halen.

Dus blijft het denk ik bij aantrekken van talent uit jupiler league en huren van jonge spelers van topclubs.
De betere spelers worden zeker niet verhuurd, de verhuurde spelers dat zijn vaak de twijfel gevallen en de beste talenten blijven vaak bij de club..

De JL leeg kapen, talenten uit de belofte competitie halen en hopen op een enkele eredivisie speler.. En als het echt niet anders kan huren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 29, 2015, 20:05:15
Wmb moet een gehuurde speler goed genoeg zijn voor de basis en ook echt wat toevoegen. Zie bijvoorbeeld naar Ritzmaier, Manu, Rusnak en Lukoki. Spelers huren zoals Janzen en Meleg is gewoon weggegooid geld
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2015, 20:13:34
Citaat van: justremco op mei 29, 2015, 20:05:15
Wmb moet een gehuurde speler goed genoeg zijn voor de basis en ook echt wat toevoegen. Zie bijvoorbeeld naar Ritzmaier, Manu, Rusnak en Lukoki. Spelers huren zoals Janzen en Meleg is gewoon weggegooid geld

Meleg kan echt wel ballen hoor. Doodzonde dat het er hier niet uitkwam.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 29, 2015, 20:23:42
Zal best, feit is dat het niks is geworden en met andere woorden weggegooid geld dus ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 29, 2015, 22:10:42
Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 29, 2015, 22:37:58
Citaat van: zeewolde op mei 29, 2015, 22:10:42
Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?
Is een goede voetballer... maar of hij ons verder brengt....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 30, 2015, 10:00:38
Citaat van: zeewolde op mei 29, 2015, 22:10:42
Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?

Wel een leuke speler, maar of hij het niveau al aankan?
Denk dat hij verhuurd gaat worden aan jupiler club.
Andere opties bij Psv: Noor (is dus al in beeld voor rechtsback), Leemans, Overbeek (is rechtsbuiten dus niet nodig) en Rayi!

Jammer dat wij niet een speler van het kaliber Locadia kunnen halen. Die gaat  wsch naar Pec of Willem 2. Die clubs zijn helaas een stuk verder dan ons.

Overigens is Tamata ook transfervrij. Is een optie voor linksback net als Gosens(zie ik erg graag komen)en Kuipers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 10:44:58
Citaat van: AL op mei 30, 2015, 10:00:38
Wel een leuke speler, maar of hij het niveau al aankan?
Denk dat hij verhuurd gaat worden aan jupiler club.
Andere opties bij Psv: Noor (is dus al in beeld voor rechtsback), Leemans, Overbeek (is rechtsbuiten dus niet nodig) en Rayi!

Jammer dat wij niet een speler van het kaliber Locadia kunnen halen. Die gaat  wsch naar Pec of Willem 2. Die clubs zijn helaas een stuk verder dan ons.

Overigens is Tamata ook transfervrij. Is een optie voor linksback net als Gosens(zie ik erg graag komen)en Kuipers.
Denk dat Vloet wel meer aan kan dan de JL, was als hij speelde voor Jong Psv ,1 van de beteren op het veld(samen met o.a. Noor),Leemans is ook een goede speler..

Gosens lijkt naar Heracles te gaan, maar ik denk dat er of een veel betere linksback dan Vytas moet komen of 1 die nog moet groeien.. want 2 gelijkwaardige spelers voor 1 positie kunnen voor onrust zorgen..  Kuipers zou ook een goede zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 11:10:11
Hoop niet dat vd vegt en consorten hier te veel kijkt want dan hebben we vlgnd seiz een b-team .Hier worden allemaal namen genoemd die niet het nivo aankunnen wat we moeten nastreven.Je kunt best een speler uit de eerste div halen maar geen 6 .Er zullen zeker ook spelers moeten komen die al een seiz erediv ervaring hebben.Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft .Vd Belt was super creatief en dat verwacht ik van vd Vegt ook .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 30, 2015, 11:27:57
Aan welke spelers denk jij dan Sunderland?
Ik denk namelijk dat spelers uit eredivisie bijna allemaal onhaalbaar zijn. Als ze haalbaar zijn, zijn het de jongere spelers als Gosens en Kuipers. En uitgerangeerde spelers als Cziommer en vd Velden.

Ik denk juist dat we het moeten hebben van jong talent van topclubs en goede jupiler league spelers. En hopen op wat moois Man City.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 11:30:50
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 11:10:11
Hoop niet dat vd vegt en consorten hier te veel kijkt want dan hebben we vlgnd seiz een b-team .Hier worden allemaal namen genoemd die niet het nivo aankunnen wat we moeten nastreven.Je kunt best een speler uit de eerste div halen maar geen 6 .Er zullen zeker ook spelers moeten komen die al een seiz erediv ervaring hebben.Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft .Vd Belt was super creatief en dat verwacht ik van vd Vegt ook .
Welk niveau streven we na? Hoor je dit regelmatig zeggen maar hoor nooit welk niveau dat is.. Door de club wordt er gesproken over handhaving..
Wees eens concreet i.p.v met dooddoeners te komen, een B-team,volgens mij ken je 80% van de genoemde spelers niet,hoe kan je dan oordelen? En heb je er wel eens van gehoord dat een TS spelers beter kan maken?

Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft? Dat weet niemand hier, misschien denken ze het te weten,maar dat is puur interessant doenderij... Want als dat aan de grote klok zou hangen kunnen spelersmakelaars dit ook weten en dan is onderhandelingspositie weg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 30, 2015, 14:01:13
Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2015, 11:30:50
Welk niveau streven we na? Hoor je dit regelmatig zeggen maar hoor nooit welk niveau dat is.. Door de club wordt er gesproken over handhaving..
Wees eens concreet i.p.v met dooddoeners te komen, een B-team,volgens mij ken je 80% van de genoemde spelers niet,hoe kan je dan oordelen? En heb je er wel eens van gehoord dat een TS spelers beter kan maken?

Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft? Dat weet niemand hier, misschien denken ze het te weten,maar dat is puur interessant doenderij... Want als dat aan de grote klok zou hangen kunnen spelersmakelaars dit ook weten en dan is onderhandelingspositie weg.

Maar ik bergrijp wel wat Sunderland bedoeld.. Onze nieuwe TD heeft alles nog te bewijzen. Als je de verhalen mag geloven heeft hij het bij andere clubs niet zo heel goed gedaan, wij zijn natuurlijk verwent geraakt door de leuke spelers die hier gekomen zijn onder de oude TD`s. Dus ik hoop dat er ook leuke, door niemand bedachte, spelers tussen zitten van enig niveau "Eredivisie".
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 30, 2015, 14:11:14
Er zit maar een ding op helaas.....
Afwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 14:53:34
Citaat van: 666 op mei 30, 2015, 14:01:13
Maar ik bergrijp wel wat Sunderland bedoeld.. Onze nieuwe TD heeft alles nog te bewijzen. Als je de verhalen mag geloven heeft hij het bij andere clubs niet zo heel goed gedaan, wij zijn natuurlijk verwent geraakt door de leuke spelers die hier gekomen zijn onder de oude TD`s. Dus ik hoop dat er ook leuke, door niemand bedachte, spelers tussen zitten van enig niveau "Eredivisie".
precies er zijn vast wel een paar maar die weet grijskijkert niet te bedenken waarschijnlijk .Het hele seiz zie je hem hier niet en nu gedraagt hij hem als jezus hemzelf hier .Hij weet idd wel wat er rondloopt in de eerste div en bij de reserves maar gedraag je niet zo betweterig hier
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 14:54:08
kom er maar in :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 15:01:32
En grijskijkert jij weet wel wat voor nivo ik bedoel .Ik bedoel bijv het nivo tegen dkv de eerste helft .Dat was dat iedere speler een 9 kan halen .Als er maximaal maar een 7 in zit is je bovengrens te laag en zal je dus ook vaker door de ondergrens zakken .Eagels hun team zakte bijv veels te vaak door de ondergrens omdat er in hun team te veel spelers waren die eigenlijk net niet goed genoeg waren en dus de rest van het team naar beneden halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 15:51:14
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 14:53:34
precies er zijn vast wel een paar maar die weet grijskijkert niet te bedenken waarschijnlijk .Het hele seiz zie je hem hier niet en nu gedraagt hij hem als jezus hemzelf hier .Hij weet idd wel wat er rondloopt in de eerste div en bij de reserves maar gedraag je niet zo betweterig hier
Wat nou duld GOD geen tegenspraak? En i.p.v inhoudelijk in te gaan op wat ik schrijf, het steeds maar naar voren halen dat ik een tijdje niet op de site ben geweest, wat heeft dat er mee te maken?
En als ik iets weet en onderbouw maakt het mij betweterig? Ik onderbouw wat ik zeg, neem er een voorbeeld aan.. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 15:58:13
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 15:01:32
En grijskijkert jij weet wel wat voor nivo ik bedoel .Ik bedoel bijv het nivo tegen dkv de eerste helft .Dat was dat iedere speler een 9 kan halen .Als er maximaal maar een 7 in zit is je bovengrens te laag en zal je dus ook vaker door de ondergrens zakken .Eagels hun team zakte bijv veels te vaak door de ondergrens omdat er in hun team te veel spelers waren die eigenlijk net niet goed genoeg waren en dus de rest van het team naar beneden halen
Ik weet nog steeds niet wat je bedoeld, de eerste helft tegen dkv speelden de meesten boven hun kunnen en kan je dus als uitzondering beschouwen.. Van een topclub mag je een 9 tot een 7 verwachtten maar bij Cambuur niet ,hier mogen we het hopen.. Ik denk dat jij een hoger niveau verwacht , dan te realiseren is of te realiseren is bij hoge uitzondering(dkv).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 16:26:03
ik weet dat jij geen tegenspraak wil . :X .Er waren voor de winterstop veel meer wedst waar gewoon een hoog nivo werd gehaald maar ik dacht laten we dkv noemen want dat weet iedereen nog wel . Jij moet aan de slag bij een voetbalclub al zal dat lastig worden want daar zijn ook mensen die een andere mening hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 16:29:07
En ik moet toegeven dat je aardig op de hoogte bent van de eerste div .Ik heb daar geen tijd voor.Ik weet wel wat maar ben geen encyclopedie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 16:45:20
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 16:26:03
ik weet dat jij geen tegenspraak wil . :X .Er waren voor de winterstop veel meer wedst waar gewoon een hoog nivo werd gehaald maar ik dacht laten we dkv noemen want dat weet iedereen nog wel . Jij moet aan de slag bij een voetbalclub al zal dat lastig worden want daar zijn ook mensen die een andere mening hebben
Zolang die tegenspraak onderbouwd is ,heb ik daar geen problemen mee..
Dat het de 2e helft van de competitie minder ging was te danken aan een aantal factoren,o.a. Rusnak en de tegenstander die een antwoord had op de speelwijze... Voor mij zou er plaats zijn(niet dat ze op me zitten te wachten,zoveel zelfkennis heb ik wel) ,ik kan mijn mening onderbouwen daarin tegen hoef ik jou niet mee te nemen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 16:48:05
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 16:29:07
En ik moet toegeven dat je aardig op de hoogte bent van de eerste div .Ik heb daar geen tijd voor.Ik weet wel wat maar ben geen encyclopedie
Ik heb anders ook zat eredivisie spelers genoemd, maar ik betwijfel of die haalbaar zijn.. en dan kom je bijna automatisch uit in de JL en belofte competitie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 30, 2015, 19:45:25
Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2015, 19:54:54
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 19:45:25
Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen
7-12 ? Ook komende seizoen is handhaving de doelstelling niks meer of minder... ik hou het bij :koffie als je het niet erg vind..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 30, 2015, 22:23:47
ook dit seizoen zal gewoon weer lastig worden hoor al hebben we ons al 2 seizoenen
makkelijk gehandhaafd.

we zitten nog steeds aan de onderkant van salarissen dus je moet heel creatief
zijn om spelers te halen want het draait toch allemaal om geld en ik heb geen
in kijk in de kas maar salarissen van 2 tot 8 ton die je in de ere div regelmatig
hoort worden hier niet betaald.
en zo,n schreuder die 8 ton pakt bij twente daar hebben wij een speler of 8
voor als het goed is en henk die als trainer beter is verdiend misschien een 10e
van dat bedrag.
het moet de kracht van ons blijven dat de ts spelers beter maakt en we goeie
spelers opikken  zoals eerder ritzmaier manu lukoki rusnak reynen vd streek.

rosheuvel vind ik zelf zeker bruikbaar op meerdere positie,s.

mac intosh zal zich verder ontwikkelen en vd streek ook.
narsing heeft al meer gespeeld dan zijn jaar ervoor bij zwolle.
steblecki moet stappen gaan maken.bakker moet meer duel kracht
krijgen.

of we reynen kunnen behouden moet je ook nog maar afwachten.

de ts kijkt op vele velden hoor en namen worden goed stil gehouden
en zo hoort het ook des te groter de verassing weer.
denk zelf dat er ook wel weer een speler van M,City komt dat pad
moet je warm houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 30, 2015, 22:42:49
Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 19:45:25
Prima :proost dan .en dan nu spelers waar we weer tussen de 7en12 kunnen spelen
Graag, maar realistisch? Ik ben van mening van niet. Ook komend seizoen zullen we het weer van buitenkansjes en herkansers moeten hebben en dan zorgen dat het een eenheid wordt waar men voor elkaar door het vuur wil gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 31, 2015, 00:07:53
Zoals dit seiz moeten we weer nastreven, dat is wat ik bedoel. Ik weet ook wel dat dat heel moeilijk wordt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 31, 2015, 00:09:51
Of niet grijskijker
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 07:32:51
Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 00:07:53
Zoals dit seiz moeten we weer nastreven, dat is wat ik bedoel. Ik weet ook wel dat dat heel moeilijk wordt
Een seizoen als afgelopen seizoen graag!! Maar eerst handhaven en zit er meer in is het prachtig!
Maar je had het over de wedstrijd met dkv, als de sfeer elke thuiswedstrijd zo is, pakken we thuis 54 punten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op mei 31, 2015, 09:32:56
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 07:32:51
Een seizoen als afgelopen seizoen graag!! Maar eerst handhaven en zit er meer in is het prachtig!
Maar je had het over de wedstrijd met dkv, als de sfeer elke thuiswedstrijd zo is, pakken we thuis 54 punten...

Dat lijkt me vrij optimistisch. Al moet de 51 wel lukken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 31, 2015, 11:50:04
Gisteren mooi feestje gehad waar iemand was die dicht bij het vuur zit.
Ik gooi de namen er maar even in...
Leon de kogel...
Heel concreet. ...Danny Holla.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 12:00:41
Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 11:50:04
Gisteren mooi feestje gehad waar iemand was die dicht bij het vuur zit.
Ik gooi de namen er maar even in...
Leon de kogel...
Heel concreet. ...Danny Holla.

De Kogel komt gruwelijk tekort.
Holla zou geweldig zijn, maar die jongen lijkt mij onhaalbaar.
Heeft doorlopend contract(wellicht mag hij weg) en heeft salaris waar wij toch nooit aan kunnen voldoen?

Als we dan toch in die categorie denken qua spelers haal dan Veldwijk ook maar op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 31, 2015, 12:01:50
De Kogel, haha. Komt veel tekort
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 31, 2015, 12:12:38
De kogel ms als pintchhitter?
Holla schijnt de laatste 7 a 8 wedstrijden op de bank te zitten in Engeland.
Wil graag terug naar Nederland.
Is al eens heel dicht bij een contract bij ons geweest.
Is wel een meer voetballende nummer 6 als mo natuurlijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 12:16:47
Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 12:12:38
De kogel ms als pintchhitter?
Holla schijnt de laatste 7 a 8 wedstrijden op de bank te zitten in Engeland.
Wil graag terug naar Nederland.
Is al eens heel dicht bij een contract bij ons geweest.
Is wel een meer voetballende nummer 6 als mo natuurlijk.
De Kogel is niet eens basisspeler bij zijn eerste divisie club,dat zegt toch wel genoeg...
Holla? Ja graag... maar of hij haalbaar is....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 31, 2015, 12:21:15
We zullen het wel zien.
De kogel was in zijn Utrecht tijd toch wel een veelbelovende spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 12:23:48
Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 12:21:15
We zullen het wel zien.
De kogel was in zijn Utrecht tijd toch wel een veelbelovende spits?
Was inderdaad... En heeft ook nog een contract bij Utrecht..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 12:24:50
De kogel  :_schater

Holla zie ik nu nog niet komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 31, 2015, 12:29:42
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 12:24:50
De kogel  :_schater

Holla zie ik nu nog niet komen.
ik zal weer eens een gerucht hier delen l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 31, 2015, 13:00:30
Holla zou fijn zijn.
Zou Stef Nijland vanuit hetzelfde netwerk (Henks verleden bij Grunn) niet eveneens een optie zijn? Of heeft die doorlopend contract.
Die van Eewijk van de Graafschap heeft trouwens een zeer goede techniek en eerste balaanname zie ik, maar past alleen op 10 binnen ons systeem.
Wellicht die Vermeij ipv de Kogel, kan nog bijleren maar z'n mentaliteit is prima. In de leer bij B. en klaarstomen voor het echte werk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 13:05:09
Citaat van: SCC op mei 31, 2015, 13:00:30
Holla zou fijn zijn.
Zou Stef Nijland vanuit hetzelfde netwerk (Henks verleden bij Grunn) niet eveneens een optie zijn? Of heeft die doorlopend contract.
Die van Eewijk van de Graafschap heeft trouwens een zeer goede techniek en eerste balaanname zie ik, maar past alleen op 10 binnen ons systeem.
Wellicht die Vermeij ipv de Kogel, kan nog bijleren maar z'n mentaliteit is prima. In de leer bij B. en klaarstomen voor het echte werk.
Van Ewijk kan ook linksbuiten spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 31, 2015, 13:08:13
Vd looi van Groningen wil een nieuwe linksback lees ik net
Dat is toch de positie waar Martijn van der laan voor gehaald is?
Wat mij betreft. ..kom maar weer mooi terug.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 31, 2015, 13:15:37
Vd Laan zou inderdaad fraai zijn . Kent het voetballende spel en is gewoon een topgozer.

Wrs te hoog gegrepen, maar die Poolse ex spits van de Graafschap. Die toen naar Benfica kon, speelt die nog ergens in de basis? Topper was dat zeg.

Net als wisselspelers inmiddels als Sulejmani en Djurjevic (of hoe je het speelt). Ook Harris Medunjanin, gedegradeerd met Deportivo meen ik. Uiteraard qua salaris allen onbetaalbaar, maar een zo'n parel huren zou superb zijn.

Over Holla en Lars Veldwijk gesproken, speelt Boerrigter en/ of een Wildschut wekelijks? Eveneens huren, aangezien de salarissen ver boven de pet liggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 13:16:17
Van der Laan wil sowieso tot de winter wachten ;)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 13:18:46
Parzysek is onhaalbaar. Ligt nog 2/3 jaar vast.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 13:20:12
Citaat van: SCC op mei 31, 2015, 13:15:37
Vd Laan zou inderdaad fraai zijn . Kent het voetballende spel en is gewoon een topgozer.

Wrs te hoog gegrepen, maar die Poolse ex spits van de Graafschap. Die toen naar Benfica kon, speelt die nog ergens in de basis? Topper was dat zeg.

Net als wisselspelers inmiddels als Sulejmani en Djurjevic (of hoe je het speelt). Ook Harris Medunjanin, gedegradeerd met Deportivo meen ik. Uiteraard qua salaris allen onbetaalbaar, maar een zo'n parel huren zou superb zijn.

Over Holla en Lars Veldwijk gesproken, speelt Boerrigter en/ of een Wildschut wekelijks? Eveneens huren, aangezien de salarissen ver boven de pet liggen.

Over 10 jaar heeft Cambuur dit budgetten voor spelers.
Nu totaal niet realistisch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 31, 2015, 13:26:08
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 13:18:46
Parzysek is onhaalbaar. Ligt nog 2/3 jaar vast.
Dat is hem inderdaad. Goh, in de uitwedstrijd: vooraf gaven ze al aan dat hij niet kon starten ivm midweekse wedstrijd met jong Polen. Maar toen hij erin kwam....zowel zijn medespelers als de supporters kregen vertrouwen.
Weet jij of hij basisspeler is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 14:29:11
V Ewijk en evt andere spelers van de Graafschap kan een streep door.
Bij Volendam lopen niet veel spelers voor ons rond.
Lo Fo Sang en Overtoom zijn wellicht interessant.
Overtoom is sowieso transfervrij. Speler met goede trap!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:42:18
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:29:11
V Ewijk en evt andere spelers van de Graafschap kan een streep door.
Bij Volendam lopen niet veel spelers voor ons rond.
Lo Fo Sang en Overtoom zijn wellicht interessant.
Overtoom is sowieso transfervrij. Speler met goede trap!
Van Ewijk is transfervrij..dus waarom niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:45:24
matige speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 14:45:55
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:42:18
Van Ewijk is transfervrij..dus waarom niet?
Waarom naar Cambuur als hij bij de Graafschap ook eredivisie kan spelen?
Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen, want ik denk dat hij bij De Graafschap zeker niet minder kan verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 14:47:14
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:45:24
matige speler.

Wie v Ewijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:50:03
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:45:55
Waarom naar Cambuur als hij bij de Graafschap ook eredivisie kan spelen?
Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen, want ik denk dat hij bij De Graafschap zeker niet minder kan verdienen.
Omdat het daar ook zo goed gaat? Ze waren dit seizoen bijna failliet en hebben geen ruimte voor gekke dingen.. En hij(van Ewijk) heeft gezegd aan nieuwe uitdaging toe te zijn..

Matige speler? Meer kijken zou ik zeggen.. Dit seizoen 24 doelpunten(beker en competitie) en 11 assists... 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:52:06
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:47:14
Wie v Ewijk?

kon mij niet overtuigen(maar baseer ik idd alleen op nacomp.).. maar dat was niemand vsn de graafschap, behalve de keeper dan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:53:31
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:52:06
kon mij niet overtuigen.. maar dat was niemand vsn de graafschap, behalve de keeper dan!
Meer kijken dus.. Speelde in de competitie meer op de buiten en komt daar beter tot zijn recht..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:53:34
Brands scoort ook heel veel in jupiler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:54:10
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:53:31
Meer kijken dus..

heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 14:54:59
Ik vind v Ewijk wel een hele goede.
Voordeel is dat hij op meerdere posities voorin kan spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 14:56:11
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:54:10
heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.

Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:57:32
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:54:10
heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.
Dat valt i.m.o. wel wat mee, maar goed, jij kan er anders over denken natuurlijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:58:18
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:56:11
Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!
Onderkant eredivisie niet nee..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:00:01
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:56:11
Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!

bovenkant jl en onderkant ere maybe. 
moet zeggen dat ik roda nu sterker vind dan in de competitie.. Graafschap heeft mijn inziens wel wat geluk gehad tegrn eagles(plet) en bij volendam vandaag ook, vond volendam veel beter..
NEC was natrlk klasse apart..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:01:03
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:57:32
Dat valt i.m.o. wel wat mee, maar goed, jij kan er anders over denken natuurlijk..

ik heb dat ook met veel engelse weddtrijden hoor.. dramatisch niveau.. alleen het tempo vergoedt heel veel, wat in nederland weer mist.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 31, 2015, 15:07:27
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:54:59
Ik vind v Ewijk wel een hele goede.
Voordeel is dat hij op meerdere posities voorin kan spelen.

Te traag voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 15:09:03
d
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:07:27
Te traag voor ons.

V Ewijk traag? :? :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:15:11
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:07:27
Te traag voor ons.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op mei 31, 2015, 15:36:04
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 15:09:03
d
V Ewijk traag? :? :?

Ja, die snap ik ook niet helemaal. Waarom worden spelers soms zo makkelijk afgeschreven? Ik vond van Ewijk heel goed spelen. Maar hij is dus te traag??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:38:11
Citaat van: Tanjajeah op mei 31, 2015, 15:36:04
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Waarom worden spelers soms zo makkelijk afgeschreven? Ik vond van Ewijk heel goed spelen. Maar hij is dus te traag??
Hij is absoluut niet traag, hij is ongeveer net zo snel als de jongens die we nu hebben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 31, 2015, 15:41:19
Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:41:46
transfervrij is natlrj vrij risicoloos en wie weet wordt ie beter.. is nog maar 23.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:42:33
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:41:19
Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
Voor straf bier halen :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:43:51
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:41:46
transfervrij is natlrj vrij risicoloos en wie weet wordt ie beter.. is nog maar 23.
Komt uit de zelfde Vitesse jeugd lichting als v/d Streek...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:44:38
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:41:19
Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
heeft wel 18x gescoord in comp ;)..

scoorde wel weer belangrijke goals, maar heeft al moeite met aannames. (verweij)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:46:44
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:43:51
Komt uit de zelfde Vitesse jeugd lichting als v/d Streek...
Naar van der streek ben ik wel erg benieuwd volgend seizoen overigens! was vrij kapot laatste maand(en). denk dat ie nog veel beter kan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:50:32
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:46:44
Naar van der streek ben ik wel erg benieuwd volgend seizoen overigens! was vrij kapot laatste maand(en). denk dat ie nog veel beter kan!
Was ook pas zijn eerste jaar op het hoogste niveau en ik denk ook dan hij beter kan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 31, 2015, 15:50:50
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:44:38
heeft wel 18x gescoord in comp ;)..

scoorde wel weer belangrijke goals, maar heeft al moeite met aannames. (verweij)
Bij Vermey lijkt het wel of hij de schoenendoos nog om de schoenen heeft; hij kan echt geen bal aannemen hoor. Als kopper is ie wel beter, maar geen aanwinst voor Cambuur i.m.o.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 31, 2015, 15:56:01
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:42:33
Voor straf bier halen :P

Eerst volgende playoffwedstrijd om Europees  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 16:01:13
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:56:01
Eerst volgende playoffwedstrijd om Europees  :proost
Ik dacht in de rust van voorronde Champions league...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 31, 2015, 16:14:48
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 16:01:13
Ik dacht in de rust van voorronde Champions league...
Voorronde ?? Champions League; wat bist negatief juh
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 16:15:31
paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 31, 2015, 16:26:44
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 16:15:31
paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.
NAC speelt zo voorspelbaar als het maar kan met alle ballen over links via Tiachadouini.

En ondanks alles blijven ze volharden in het verdedigende spelletje; ik hoop niet dat ze daar nog succes mee gaan krijgen ook, want dan wordt dat ook hun 2015/2016 strijdwijze  :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 31, 2015, 16:36:46
NAC moet blijkbaar eredivisie blijven   :R :R :R :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 31, 2015, 16:42:13
Demouche :fant
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op mei 31, 2015, 16:42:53
Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 16:15:31
paulissen prima speler trouwens.. Roda echt beter dan NAC in twee wedstrijden.

Emmen was ook beter dan roda over 2 wedstrijden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op mei 31, 2015, 16:44:15
Citaat van: Tukker op mei 31, 2015, 16:36:46
NAC moet blijkbaar eredivisie blijven   :R :R :R :R
Ten koste van Roda? Altijd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op mei 31, 2015, 16:51:14
Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 16:42:13
Demouche :fant
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op mei 31, 2015, 16:55:49
Kut.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: JurjenS7 op mei 31, 2015, 16:59:10
Haha ik gun het Maaskant en de Zeeuw ook wel om fftjes op hun plek te worden gezet  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 17:05:53
Cambuur nu gelijk Manchester City bellen voor Naah...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op mei 31, 2015, 17:11:44
Risico nemen om geld neer te leggen voor Tighadouini, koste wat het kost!  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op mei 31, 2015, 17:16:21
Citaat van: JurjenS7 op mei 31, 2015, 16:59:10
Haha ik gun het Maaskant en de Zeeuw ook wel om fftjes op hun plek te worden gezet  l8l
Gaat wel ten koste van een echte club. Nu worden we we weer opgescheept met dat walgelijke 'bitte, danke' gejank van een zwik reserve moffen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 17:18:07
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 17:05:53
Cambuur nu gelijk Manchester City bellen voor Naah...


Jaaaaaaa! !!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: JurjenS7 op mei 31, 2015, 17:19:30
Citaat van: Len Cantello op mei 31, 2015, 17:16:21
Gaat wel ten koste van een echte club. Nu worden we we weer opgescheept met dat walgelijke 'bitte, danke' gejank van een zwik reserve moffen....
Roepen ze zelf op zich af toch, pas in verlenging gaan wisselen,. nog geluk dat blom scheel is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 31, 2015, 17:24:08
Citaat van: Cambuur123 op mei 31, 2015, 17:11:44
Risico nemen om geld neer te leggen voor Tighadouini, koste wat het kost!  :y

Die gaat gewoon naar een subtopper of buitenland. Niet meer te betalen voor ons helaas....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 17:25:12
Nou Cambuur sla je slag.
Lopen genoeg goede spelers rond voor ons in Breda.
Eerst City bellen voor Naah!!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 17:26:24
Citaat van: michello op mei 31, 2015, 17:24:08
Die gaat gewoon naar een subtopper of buitenland. Niet meer te betalen voor ons helaas....

Adje gaat naar Psv.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op mei 31, 2015, 17:37:04
Cambuur heeft echt wel zijn lijstje klaar en aan wat ik heb gezien dit jaar verwacht ik veel spelers vanuit oost-Europa.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 31, 2015, 17:51:17
De weg is vrij voor Marcellis. :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 31, 2015, 17:51:58
Omdat je dat denkt of weet? Vd Vegt haalde bij Willem II de meest vage/onbekende spelers binnen dus het zou mij ook niet verbazen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 17:52:24
Citaat van: el haj op mei 31, 2015, 17:51:17
De weg is vrij voor Marcellis. :P

Die ontwikkeling kan nu snel gaan! ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op mei 31, 2015, 17:55:41
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 17:52:24
Die ontwikkeling kan nu snel gaan! ;)

En dan mag Marcellis naast Reijnen staan als rechtsbenige verdediger? Als hij niet te duur is zeker wel een optie maar volgens mij willen ze toch liever een linksbenige speler op links.
Marcellis kan wel op de back spelen overigens maar vind hem qua postuur een echte VC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 31, 2015, 18:01:43
Moeten we echt blij zijn met Marcellis? Ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Verdedigend prima, maar kwam vooruit voetballen.....
Als back zag ik Dijkhuizen graag komen, maar dat is nu ook een utopie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 18:03:34
Als je Marcellis kan vastleggen moet je dat altijd doen!
Waar speelde hij altijd bij PSV?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op mei 31, 2015, 18:04:37
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 18:03:34
Als je Marcellis kan vastleggen moet je dat altijd doen!
Waar speelde hij altijd bij PSV?

Volgens mij op de rechtsback positie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 18:06:13
Citaat van: gewoon een fan op mei 31, 2015, 18:04:37
Volgens mij op de rechtsback positie.

En wie vertrekt er bij ons?

Cambuur ziet Marcellis als multifunctioneel.
Rechtsback maar ook centraal.

Heeft zijn beste tijd gehad toen hij rechtsback stond ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 18:07:42
Marcellis moet centraal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op mei 31, 2015, 18:07:55
Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 18:06:13
En wie vertrekt er bij ons?

Cambuur ziet Marcellis als multifunctioneel.
Rechtsback maar ook centraal.

Heeft zijn beste tijd gehad toen hij rechtsback stond ;)

Van mij mag hij heel snel komen ,een stuk ervaring erbij kan nooit kwaad  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op mei 31, 2015, 18:19:11
Ik verwacht dat Grunningen nog komt voor Reijnen. Dus Marcellis....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 31, 2015, 18:21:29
Omdat hij bij PSV speelde hoeft het toch geen garantie voor succes te zijn? NAC is gedegradeerd, uiteraard hoef je dat niet op zijn conto te schrijven, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb echt veel liever een felle opkomende rechtsback erbij. Vind hem een prima afstoper (centraal) maar met Mac-Intosh hebben we al een back up achter Reijnen. Wat mij betreft houd je zijn salaris in de knip, voor andere / creatievere alternatieven. Of nog belangrijker, de vervanger voor Mo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 18:24:58
Citaat van: Sakin op mei 31, 2015, 18:19:11
Ik verwacht dat Grunningen nog komt voor Reijnen. Dus Marcellis....
Daar traint Sankoh al 4 maanden mee en wacht op het vertrek van Bottegin..Dus Reijnen naar Grunn? Denk het niet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op mei 31, 2015, 18:27:49
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 18:24:58
Daar traint Sankoh al 4 maanden mee en wacht op het vertrek van Bottegin..Dus Reijnen naar Grunn? Denk het niet..

Maar een contract heeft ie nog niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 18:29:37
Citaat van: Sakin op mei 31, 2015, 18:27:49
Maar een contract heeft ie nog niet...
Wat ik zeg wacht op het vertrek van Bottegin... En Sankoh is transfervrij en Reijnen niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:08:16
Hebben we de Zeeuw ook zien sjokken? Wat een malloot is dat zeg! Die is nog erger dan Paul Mulders!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 31, 2015, 19:15:05
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:08:16
Hebben we de Zeeuw ook zien sjokken? Wat een malloot is dat zeg! Die is nog erger dan Paul Mulders!
Het ergst vond ik nog toen hij zijn teamgenoot die geblesseerd was ging uitkafferen. Over het paard getild ventje die denkt dat de wereld om hem draait
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op mei 31, 2015, 19:15:20
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!
En Naah dan? De huurling van City...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 19:19:16
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

Ligeon (ajax)
Naah (city, rap huren!!!)
Fernandez

De Kamps aub niet. Kan voor geen meter voetballen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op mei 31, 2015, 19:31:24
Joey Suk vond ik in z'n Eagles-tijd altijd een middenvelder met heel veel power.
Hoe die 't de laatste jaren bij NAC doet? Geen idee om eerlijk te zijn. Speelt niet veel iig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op mei 31, 2015, 19:42:36
Seuntjens is ook een drama. De Kamps is een drama. Marcelis niet heel slecht. Falkenburg is ook niks
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op mei 31, 2015, 19:46:49
De meest interessant speler van Nac vind ik Naah.
Wordt gehuurd van City.
We hebben nog steeds contacten toch met City?
Geweldige middenvelder!

Marcellis is goed en echte winnaar, maar dan zal Reijnen toch moeten vertrekken? Denk niet dat we met 2 rechtspoten gaan spelen in centrum. Marcellis haal je niet voor de bank.
Op rechtsback is hij niet geweldig.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op mei 31, 2015, 19:51:54
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

De Kamps wel en Naah niet? De kamps kan er helemaal niets van en is kaarten pakker zit ik niet op te wachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 31, 2015, 20:06:55
Citaat van: AL op mei 31, 2015, 19:19:16
Ligeon (ajax)
Naah (city, rap huren!!!)
Fernandez

De Kamps aub niet. Kan voor geen meter voetballen!!

Alsjeblieft, geen Fernandez. Wilde hier al niet spelen en heeft bij NAC helemaal niks laten zien. Is echt niet beter al Mr B en Barto. Ik vond Naah wel positief opvallen vandaag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 31, 2015, 20:29:25
Citaat van: hobbes op mei 31, 2015, 20:06:55
Alsjeblieft, geen Fernandez. Wilde hier al niet spelen en heeft bij NAC helemaal niks laten zien. Is echt niet beter al Mr B en Barto. Ik vond Naah wel positief opvallen vandaag.

Fernández  :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op mei 31, 2015, 20:36:52
Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 31, 2015, 21:44:13
Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op mei 31, 2015, 21:48:08
Ik vind seuntjens en falkenburg zeker goede spelers maar zoeken wij die type spelers ,nee denk het niet .Vd Streek staat al als diepgaande middenvelder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 31, 2015, 21:52:15
Leg Suk maar vast.

Typisch zo'n speler die het overal net niet red, maar bij Cambuur zijn draai kan vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 31, 2015, 23:08:55
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

de rest is bagger?? doe mij adnane maar als je het over bruikbaar hebt haalbaar is wat anders??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 01, 2015, 08:52:47
Citaat van: Harry L. op mei 31, 2015, 20:36:52
Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast

Met het verval van na de winterstop (dat mede komt door het vertrek van Rusnak) denk ik ook dat het een lastig seizoen wordt. De nieuwere clubs hebben het vaak toch wel makkelijk het eerste jaar in de eredivisie. Ben het met je eens. Maar ook de laatste 2 jaar heeft de directie mij toch verrast met de namen die men huurde of aangekocht heeft. Dus ja.... Afwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 01, 2015, 09:38:13
Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 01, 2015, 09:41:23
Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 09:38:13
Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).

Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 01, 2015, 09:45:11
Citaat van: Voorstopper op juni 01, 2015, 09:41:23
Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.

Vind dat wel erg kort door de bocht, voetbal speel je natuurlijk met 11 man. Volgens jou redenering zou niemand Adje dus moeten halen omdat hij gedegradeerd is, maar in werkelijkheid is het 1 van de betere linksbuitens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 01, 2015, 09:45:23
Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 09:38:13
Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).
Waarom? Als je een rechtsback haalt dan heb je Pereira als directe back-up voor beide back posities..  En dan een paar talentvolle jongens achter de hand hebben in J-C en klaar ben je(wat betreft de back posities).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 01, 2015, 09:48:09
Citaat van: Voorstopper op juni 01, 2015, 09:41:23
Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.
Wat denk je van beleid van de club(4 of 5 trainers in 2 jaar) en de steeds wisselende speel wijze... Ze doen daar maar wat en dat zie je ook terug in de spelers.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2015, 10:18:22
Citaat van: denistel op mei 31, 2015, 23:08:55
de rest is bagger?? doe mij adnane maar als je het over bruikbaar hebt haalbaar is wat anders??

Je stelt de vraag om vervolgens het antwoord zelf te geven..... _O_

Bruikbaar en betaalbaar ja. Ik heb het over spelers die eigendom zijn, Naah is van City als ik mij niet vergis. Vwb de Kamps, die kan beter voetballen dan menigeen denkt echter verbloemde hij de tekortkomingen van de Zeeuw op het verdedigende vlak. Dan val je op ja. Makrini had vorig jaar precies hetzelfde, die hoefde de scheids maar aan te kijken en hij had al geel aan zijn broek.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2015, 11:17:24
Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 09:48:09
Wat denk je van beleid van de club(4 of 5 trainers in 2 jaar) en de steeds wisselende speel wijze... Ze doen daar maar wat en dat zie je ook terug in de spelers..

Touche. Beleid en visie it is, anders ga je geheid vroeg of laat op je snater.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 01, 2015, 11:28:54
Eensch: de Kamps wordt onderschat (vwb voetballende kwaliteiten). Eerder had van Bommel, Joey vd Berg en een Sander Duits daar ook last van (en wat je aangeeft, Mo had dat ook). De nadruk ligt op kaarten en smerige overtredingen. Maar aan de bal kan deze jongen echt wel wat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 01, 2015, 11:31:23
Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 11:28:54
Eensch: de Kamps wordt onderschat (vwb voetballende kwaliteiten). Eerder had van Bommel, Joey vd Berg en een Sander Duits daar ook last van (en wat je aangeeft, Mo had dat ook). De nadruk ligt op kaarten en smerige overtredingen. Maar aan de bal kan deze jongen echt wel wat.
Ja oke, maar waarom lukt het Naah wel te voetballen zonder kaarten op te lopen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 01, 2015, 11:40:09
Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 11:31:23
Ja oke, maar waarom lukt het Naah wel te voetballen zonder kaarten op te lopen?

Omdat die veel en veel beter kan voetballen!
Kijk maar eens naar de goal die hij maakte tegen VVV(meende ik). Zoveel rust aan de bal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:25:26
Citaat van: Harry L. op mei 31, 2015, 20:36:52
Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast

Nou al? Het seizoen is net voorbij man.

Wacht nou eerst maar even af wat erbij komt. Thuis hoeven we in ieder geval voor niemand bang te wezen.

Excelsior, De Graafschap en Heracles houden we gemakkelijk onder ons. Die hebben niet een dubbeltje te besteden. Het gaat om de juiste voetbalvisie, je ziet nu wat er bij Nac gebeurd is. Jarenlang wanbeleid is nu eindelijk eens afgestraft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:29:35
Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 21:44:13
Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks


Kest beter die Faik halen van Roda. Die heeft overzicht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 01, 2015, 12:29:51
Citaat van: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:25:26


Excelsior, De Graafschap en Heracles houden we gemakkelijk boven ons.

Dat hoop ik niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:30:49
Citaat van: Treb op juni 01, 2015, 12:29:51
Dat hoop ik niet.

onder ons _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 01, 2015, 13:00:34
makkelijk weet ik niet maar je moet wel vast houden aan je spelsysteem en hier en daar
perfectioneren.

nac is voor mij een voorbeeld hoe het niet moet met dat verdedigende spel.wij hebben er
dan 6 pt aan verloren maar voorlopig liggen die lui er wel uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 01, 2015, 13:13:02
Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 21:44:13
Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks

Inderdaad, en die Tigha-houdini is ook een knoeier, ook al gedegradeerd. Die Ligeon kan dr ook geen zak van. *sarcasme-modus uit*

Het is geen kunst om de toppers uit een goede ploeg te herkennen, de spelers die boven hun kunnen presteren. Juist de spelers die veel beter zouden kunnen spelen dan dat ze tot nu toe hebben gedaan, die zijn voor clubs als Cambuur waardevol. Zoals bv Reijnen, die kon er ook helemaal niets van volgens sommigen. Totdat je hem op een manier laat spelen die beter bij hem past. Ditzelfde zou ook kunnen gelden voor een speler als De Kamps, Marcellis, Overgoor etc.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 01, 2015, 13:49:49
Citaat van: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:30:49
onder ons _O_

;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 01, 2015, 13:59:47
Doe mij nog steeds maar Suk en Marcellis. Marcellis idd als vervanger voor Reijnen (nee ik weet niks) en als bij nood rechtsback.
Suk als type dat we nog compleet missen; power en een beetje een klootzak. Type Yuri Rose.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 01, 2015, 14:17:53
wat denk je dat het salaris van Marcellis is??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:22:15
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 01, 2015, 14:22:58
Citaat van: denistel op juni 01, 2015, 14:17:53
wat denk je dat het salaris van Marcellis is??

Salaris was echt niet veel.
Hij wilde zich in de kijker spelen......

Maar hebben we Marcellis nodig als Reijnen blijft?
Ik vind Marcellis een echte winnaar, maar we gaan niet met 2 rechtspoten in het centrum spelen lijkt mij.
Als rechtsback moet je hem zeker niet nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 14:24:36
Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:22:15
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur
Van NAC of van GAE is dan de vraag :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 01, 2015, 14:25:43
Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:22:15
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur

Gaat het niet om Schootstra??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op juni 01, 2015, 14:28:53
Citaat van: AL op juni 01, 2015, 14:25:43
Gaat het niet om Schootstra??

Dan zou hij het toch gewoon; spelernieuws noemen zou je je zeggen i.p.v. nieuwe speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 14:33:52
Citaat van: YellowBlue op juni 01, 2015, 14:28:53
Dan zou hij het toch gewoon; spelernieuws noemen zou je je zeggen i.p.v. nieuwe speler
Dat denk ik ook dan zou er geen persmoment zijn.

Zou een stunt zijn als het toch om Ono gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:37:36
Citaat van: zeewolde op juni 01, 2015, 14:33:52

Zou een stunt zijn als het toch om Ono gaat.

Die is 35.... :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 01, 2015, 14:47:55
Ben heel benieuwd??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 14:58:17
Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:37:36
Die is 35.... :zweep

Volgens mij heb ik die al eens eerder verkeerd geschreven.... Maar Ojo is ook goed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 14:58:54
Citaat van: richard op juni 01, 2015, 14:47:55
Ben heel benieuwd??

jij weet vast al wie het is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 01, 2015, 15:01:31
Citaat van: richard op juni 01, 2015, 14:47:55
Ben heel benieuwd??

Is het wat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 01, 2015, 15:02:25
Gokje (hoop): Holla.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 01, 2015, 15:02:42
kenne we blij met wese goeie teamspeler en echt 1 die zich in ons
spel nog beter kan worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 01, 2015, 15:03:03
Citaat van: AL op juni 01, 2015, 15:02:25
Gokje (hoop): Holla.

die is  niet te betalen he
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 15:05:21
Citaat van: denistel op juni 01, 2015, 15:02:42
kenne we blij met wese goeie teamspeler en echt 1 die zich in ons
spel nog beter kan worden.
Geen ervaren speler dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 01, 2015, 15:06:04
 :devil |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 01, 2015, 15:06:14
Positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 01, 2015, 15:08:21
Citaat van: zeewolde op juni 01, 2015, 15:05:21
Geen ervaren speler dus

toch wel hoor maar wij spelen een ander aanvallender spel he dan kom je misschien
beter tot je recht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 01, 2015, 15:09:46
Komt hij uit Nederlandse competitie? Eredivisie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 01, 2015, 15:10:07
wees  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 01, 2015, 15:10:32
Citaat van: sunderland op juni 01, 2015, 15:06:04
:devil |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Ga je ook B zeggen?  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 15:17:38
Citaat van: sunderland op juni 01, 2015, 15:10:07
wees  |:)
Als jij blij bent moet het wel een goeie zijn, gezien jouw posts over op wat voor nivo er spelers gezocht moeten worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 01, 2015, 15:36:09
Citaat van: zeewolde op juni 01, 2015, 15:17:38
Als jij blij bent moet het wel een goeie zijn, gezien jouw posts over op wat voor nivo er spelers gezocht moeten worden.
ik bedoelde alleen dat als je 7 nieuwen haalt er ook min 2 erediv bij moeten zitten .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2015, 15:37:43
Citaat van: sunderland op juni 01, 2015, 15:36:09
ik bedoelde alleen dat als je 7 nieuwen haalt er ook min 2 erediv bij moeten zitten .
Helemaal mee eens en zeker op middenveld hoort er nog een ervaren speler  bij te komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: almere op juni 01, 2015, 15:43:32
Bron vi.nl

Cambuur Leeuwarden heeft drie spelers toegevoegd aan de selectie. Henk van Steeg is de meest aansprekende naam, die naar de Friese club komt. De 28-jarige middenvelder speelde de laatste vier jaar voor FC Zwolle, dat hem geen nieuw contract aanbood.

Naast Van Steeg legde Cambuur ook FC Dordrecht-verdediger Michel van Zundert (25) en de Finse aanvaller van Stormvogels/Telstar Miika Ilo (21) vast.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 01, 2015, 15:47:15
Heerlijk al die geruchten  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 01, 2015, 15:54:28
Sws eredivisie speler gezien onze mogelijkheden en onze spel opvatting
prima speler!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: almere op juni 01, 2015, 15:55:34
Ja, ik dacht laat er ook eens wat (oud) nieuws bijgooien.  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 01, 2015, 15:57:19
Moet toch een redelijk naam zijn, anders doen ze het ook niet via een persconferentie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juni 01, 2015, 16:03:22
Die paullisen van roda is goed, maar die zal wel geen aflopend contract hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juni 01, 2015, 16:19:34
Gerard Bos: Sjoerd Overgoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op juni 01, 2015, 16:20:01
Overgoor volgens Gerard Bos. Opvolger van Makrini.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 01, 2015, 16:22:30
Oké bedankt Gerard Bos... Blaas die persconferentie maar af...  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 01, 2015, 16:28:53
Tsja is dat een persconferentie waard :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 16:33:43
Geweldige aankoop!  |:) |:) |:)

Blijkbaar toch haalbaar, Grijskijkert!  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juni 01, 2015, 16:36:27
Heerlijke vervangers hoor.

Heerings goed gevoel bij. Overgoor ook!

Benieuwd naar de volgende aankopen, verwacht toch weer een schepje extra deze zomer  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bolsward-SCC op juni 01, 2015, 16:36:53
Sander de Vries (Algemeen Dagblad) via Twitter:

"Cambuur presenteert 17.00 uur nieuwe speler. Alles wijst op Sjoerd Overgoor, die transfervrij overkomt van Go Ahead. Vervanger El Makrini."
"Een andere naam die (enige tijd geleden) de ronde deed bij Cambuur, is Nick van der Velden. "Ik weet van niets", zei hij, voor bekerfinale."
"Van der Velden, die transfervrij vertrekt bij FC Groningen, hoopt naar verluidt nog op een buitenlands avontuur."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 01, 2015, 16:46:49
Kijk grijskijker. ....We zijn goed op de hoogte.
Had gehoopt op Holla maar Overgoor niks mis mee!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 01, 2015, 16:48:36
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:33:43
Geweldige aankoop!  |:) |:) |:)

Blijkbaar toch haalbaar, Grijskijkert!  :proost

Is het wat? Heb niet zoveel op hem gelet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 16:49:00
Citaat van: Bolsward-SCC op juni 01, 2015, 16:36:53
Sander de Vries (Algemeen Dagblad) via Twitter:

"Cambuur presenteert 17.00 uur nieuwe speler. Alles wijst op Sjoerd Overgoor, die transfervrij overkomt van Go Ahead. Vervanger El Makrini."
"Een andere naam die (enige tijd geleden) de ronde deed bij Cambuur, is Nick van der Velden. "Ik weet van niets", zei hij, voor bekerfinale."
"Van der Velden, die transfervrij vertrekt bij FC Groningen, hoopt naar verluidt nog op een buitenlands avontuur."

Van der Velden zou ik geen geweldige aanwinst vinden. Voor de breedte zou het een goede speler kunnen zijn, maar verder niet. Ook al behoorlijk oud.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 16:51:01
Citaat van: 666 op juni 01, 2015, 16:48:36
Is het wat? Heb niet zoveel op hem gelet

Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 01, 2015, 16:53:03
Top! Als overgoor het wordt, ben ik zeker tevreden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oebieman op juni 01, 2015, 16:54:19
Prima aanwinst als het doorgaat  8)
Neem Deniz Turuc maar mee, maar die zal wel te duur zijn 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 16:54:53
marco timmer ‏@marcotimmer
Sjoerd Overgoor tekent een contract voor vier jaar bij #cambuur. Straks meer op #vi.nl #gae

Zo, 4 jaar! Dat kan helpen!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 16:55:34
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:51:01
Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).

scoort net zo 'veel' als de jong... ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 01, 2015, 16:56:36
Netjes klasse gedaan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 16:56:56
Citaat van: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 16:55:34
scoort net zo 'veel' als de jong... ;)

Daar hebben we geloof ik andere spelers voor... El Makrini scoort ook zelden tot nooit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 01, 2015, 16:57:47
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:33:43
Geweldige aankoop!  |:) |:) |:)

Blijkbaar toch haalbaar, Grijskijkert!  :proost
Ik heb niet gezegd dat niet haalbaar was, ik zei het is een leuke speler maar ik wil wel iets meer voetbal op die positie hebben....

Is het al 17.00 uur ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op juni 01, 2015, 16:59:10
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:51:01
Overgoor was met Vriends de beste speler van GAE (de enige twee?). Verdedigende middenvelder die perfect in ons spelletje past, een echte voetballer (eerder een Pirlo dan een Nigel de Jong, om maar eens een vergelijking te maken).

Nog geen bal raakt voor SCC en nu al de vergelijking met Pirlo :P Dat beloofd wat!   |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 17:00:41
Citaat van: Stiens op juni 01, 2015, 16:59:10
Nog geen bal raakt voor SCC en nu al de vergelijking met Pirlo :P Dat beloofd wat!   |:) |:)

Haha, slechts qua type speler uiteraard.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 17:06:31
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2015, 16:56:56
Daar hebben we geloof ik andere spelers voor... El Makrini scoort ook zelden tot nooit.

hoop dat de numero 6 een scorende speler is... dat is wat we misten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 01, 2015, 17:14:18
Update na het aantrekken van Sjoerd Overgoor .

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2015, 17:15:14
Nog een type Rusnak erbij en we hebben een geweldig middenveld!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 01, 2015, 17:15:59
Overgoor is een prima aanwinst, beter dan el Makrini vind ik zelf
:camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 01, 2015, 17:24:37
mooi blok centraal :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 01, 2015, 19:24:12
Prima versterking!!!
Met Overgoor heb je veel meer voetbal dan met Mo.
Verdedigend is hij wel minder dan Mo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 01, 2015, 20:16:59
Citaat van: pvanbuijtene op juni 01, 2015, 17:06:31
hoop dat de numero 6 een scorende speler is... dat is wat we misten.

Afgelopen seizoen 1 maal gescoord. Echte doelpuntenmaker is het dus niet. Maar ach, als hij er 10 voorbereid ben ik ook tevreden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 01, 2015, 20:59:32
Citaat van: ruubmac op juni 01, 2015, 20:16:59
Afgelopen seizoen 1 maal gescoord. Echte doelpuntenmaker is het dus niet. Maar ach, als hij er 10 voorbereid ben ik ook tevreden.

Dan was ie bijna clubtopscorer dus  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TonnyZ op juni 01, 2015, 21:13:33
Citaat van: Yellow Army op juni 01, 2015, 20:59:32
Dan was ie bijna clubtopscorer dus  8P

Wahahahahahaha  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TonnyZ op juni 01, 2015, 21:16:53
Het is geen scorende speler - al zat die er tegen Ajax wel erg lekker in - maar hij heeft andere kwaliteiten.
Ik denk dat dit een uitstekende vervanger van Mo is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2015, 21:50:44
Er moet nog een scorende middenvelder met gogme en power bij. Een echte 10 zogezegd. Messaoud zou fantastisch zijn al zal die voor het geld kiezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 01, 2015, 21:54:27
Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2015, 21:50:44
Er moet nog een scorende middenvelder met gogme en power bij. Een echte 10 zogezegd. Messaoud zou fantastisch zijn al zal die voor het geld kiezen.
http://www.vi.nl/nieuws/messaoud-kiest-voor-avontuur-in-het-buitenland.htm
Maak van zal maar gaat...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 01, 2015, 22:17:38
Een nieuwe keeper vind ik ook wel op zijn plaats. Die logge Nienhuis heeftniet echt veel kwaliteit. En nog nooit een wedstrijd gewonnen voor ons
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 01, 2015, 22:43:44
Citaat van: Sakin op juni 01, 2015, 22:17:38
Een nieuwe keeper vind ik ook wel op zijn plaats. Die logge Nienhuis heeftniet echt veel kwaliteit. En nog nooit een wedstrijd gewonnen voor ons
Utrecht uit ook niet zeker? :zucht
Beide keepers hebben bijgetekend, de andere 2 zullen voor de beloften zijn en dus goedkoop. Er komt dus GEEN vervanger voor Nienhuis. Kan dat gezeik ook eens afgelopen zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 01, 2015, 22:47:11
Misschien is het dus geen gezeik!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op juni 01, 2015, 23:19:32
Gokje: Timmermans als 3e keeper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 02, 2015, 00:48:43
Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2015, 22:43:44
Utrecht uit ook niet zeker? :zucht
Beide keepers hebben bijgetekend, de andere 2 zullen voor de beloften zijn en dus goedkoop. Er komt dus GEEN vervanger voor Nienhuis. Kan dat gezeik ook eens afgelopen zijn!

Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 07:35:25
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 00:48:43
Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Nee het is gezeik omdat er 4 keepers zijn,Zeinstra,Nienhuis,Wilpstra en waarschijnlijk Schimmel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 02, 2015, 09:36:55
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
is die spits ook niet voor de breedte? of B. op de bank??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 02, 2015, 09:37:26
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder

Dit zou Schootstra kunnen worden, lijkt me. De creatieve middenvelder en linksbuiten hebben naar mijn mening de hoogste prioriteit. Al moet er ook zeker een nieuwe rechtsback komen.

Citaat van: pvanbuijtene op juni 02, 2015, 09:36:55

is die spits ook niet voor de breedte? of B. op de bank??

Wordt wel zaak dat we een derde spits gaan halen die (ten minste in potentie) goed genoeg is voor de basis. B. en Barto zijn beiden de jongsten niet meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:42:44
Citaat van: Collingwood op juni 02, 2015, 09:37:26
Dit zou Schootstra kunnen worden, lijkt me. De creatieve middenvelder en linksbuiten hebben naar mijn mening de hoogste prioriteit. Al moet er ook zeker een nieuwe rechtsback komen.

Wordt wel zaak dat we een derde spits gaan halen die (ten minste in potentie) goed genoeg is voor de basis. B. en Barto zijn beiden de jongsten niet meer.

Ik gaf ook aan wat directe versterkingen moeten zijn en welke voor de breedte!!!
Daarnaast ben ik van mening dat je echt een spits voor de basis moet halen. In ieder geval één die de strijd aan gaat met B. Barto zal echt derde spits worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 02, 2015, 09:53:45
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:42:44
Ik gaf ook aan wat directe versterkingen moeten zijn en welke voor de breedte!!!
Daarnaast ben ik van mening dat je echt een spits voor de basis moet halen. In ieder geval één die de strijd aan gaat met B. Barto zal echt derde spits worden.

Ik ben het met je eens! Alleen vind ik binnen de directe versterkingen de linksbuiten en vooral de creatieve middenvelder de belangrijkste posities.

Een spits die de concurrentie met Ogbeche aan kan gaan is absoluut gewenst, zeker met het oog op de toekomst. Maar niet zo noodzakelijk als een nieuwe linksbuiten en middenvelder, naar mijn mening.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 02, 2015, 10:02:15
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder

verdedigende middenvelder ken schootstra oek wel hoor. dus die is nu dubbel bezet.

ogbeche zal wel de spits blijven dus die positie invullen achter hem wut lastig denk ik
want barto is er oek nog. maar het komt allemaal wel goed dat zie je met overgoor
wel wou super graag hier naar toe.su mutte we het hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:17:12
Klopt Denistel maar Ogbeche het oek niet ut eeuwige leven.
Ik zeg nogmaals een extra middenvelder voor de breedte zu wenselijk weze.
Rechtsback- links buiten- creatieve middenvelder en een spits mutte prioriteit heffe.

Ik seg oek niet dat ik er over inzit hoor. Veel vanne speulers wille nou wel naar Cambuur en zien ut as een mooie opstap. Rusnak is der een mooi voorbeeld van. We kinne ze een mooi pudium biede. Dat heffe wij as supporters verdiend vien ik. De sfeer, de steun as we achter komme enz.

Disse club het bewezen met weinig middelen een goed collectief neer te zette. At je dan één of twee verrassingen kinne krije must blied weze
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 02, 2015, 10:21:35
Na de aankopen van Heerings en Overgoor heb ik nog meer vertrouwen in de TS.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 10:23:55
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 09:28:43
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Links buiten
Rechts back

Voor de breedte:
Links back
links en rechts buiten
verdedigende middenvelder
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Linksbuiten
Rechtsback halen en dan heb je Pereira als directe back-up voor beide back posities

Voor de breedte de jongens uit Jong Cambuur..
Linksback/rechtsback
Linkercentrale verdediger( die Verlaan die op proef was bij J-C was niet slecht)
Links en rechtsbuiten
verdedigende middenvelder(Schootstra)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 10:28:07
Ik hoorde van deskundigen hier dat we mogen rekenen op twee ervaren eredivisie spelers. En stuk of 5 JL spelers.
Die twee eredivisie spelers zijn er inmiddels.
Hoefdraad van de JL.
Dus rest van aankopen moeten we rekenen op talent uit JL?
Rutten van den Bosch voor de back.?
Wolters van vvv voor de linksbuiten?
En van city creatieve middenvelder. ..naah?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 02, 2015, 10:30:27
Adnane moet zeer makkelijk te regelen zijn voor vd VEGT!!!!! :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 10:34:10
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 10:28:07
Ik hoorde van deskundigen hier dat we mogen rekenen op twee ervaren eredivisie spelers. En stuk of 5 JL spelers.
Die twee eredivisie spelers zijn er inmiddels.
Hoefdraad van de JL.
Dus rest van aankopen moeten we rekenen op talent uit JL?
Rutten van den Bosch voor de back.?
Wolters van vvv voor de linksbuiten?
En van city creatieve middenvelder. ..naah?
Naah is een voetballende verdedigende middenvelder, dus geen sloper als Kamps
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2015, 10:36:20
Naah gaan we nu echt niet meer halen nu Overgoor is gekomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 10:38:59
Citaat van: Bernardo op juni 02, 2015, 10:36:20
Naah gaan we nu echt niet meer halen nu Overgoor is gekomen.
moet bekennen dat ik naah niet zo goed ken....
Is dus geen creatieve middenvelder?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 10:46:32
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 10:38:59
moet bekennen dat ik naah niet zo goed ken....
Is dus geen creatieve middenvelder!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:54:58
Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 10:56:44
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 10:23:55
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Linksbuiten
Rechtsback halen en dan heb je Pereira als directe back-up

Voor de breedte de jongens uit Jong Cambuur..
Linksback/rechtsback
Linkercentrale verdediger( die Verlaan die op proef was bij J-C was niet slecht)
Links en rechtsbuiten
verdedigende middenvelder(Schootstra)

Gezien de recente ontwikkelingen(afkoopsom voor Overgoor etc.) denk ik dat er toch wat hoger ingezet gaat worden op versterkingen en breedte versterkingen. Leuk die jongens in/voor Jong Cambuur, maar deze spelers krijgen minimaal een half jaar de tijd om te wennen aan het niveau etc. Die kan je dus niet meerekenen voor de eerste selectie. De eerste selectie zal gewoon gaan bestaan uit 23/24 volwaardige selectiespelers die er direct kunnen staan als dit nodig is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 02, 2015, 11:03:02
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:54:58
Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep

Adje komt. Ik heb net gelezen dat er 1 bod binnen is bij NAC. En dat komt van Udinese die hem willen verhuren aan Watford.... Maar wie zou er goede contacten bij Udinese kunnen hebben....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 11:07:40
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 10:56:44
Gezien de recente ontwikkelingen(afkoopsom voor Overgoor etc.) denk ik dat er toch wat hoger ingezet gaat worden op versterkingen en breedte versterkingen. Leuk die jongens in/voor Jong Cambuur, maar deze spelers krijgen minimaal een half jaar de tijd om te wennen aan het niveau etc. Die kan je dus niet meerekenen voor de eerste selectie. De eerste selectie zal gewoon gaan bestaan uit 23/24 volwaardige selectiespelers die er direct kunnen staan als dit nodig is.
Er wordt een afkoopsommetje betaald en er wordt in ene meer verwacht?? Volgens de berichten  zou de A-selectie uit 23 man bestaan.. dat betekend dat er nog 5 spelers bij komen..
Als je Noor, Verlaan, El Baad en Schimmel als voorbeeld neemt, deze jongens hebben het niveau van het eerste of zitten er heel dicht tegen aan dus als back-up/breedte prima... en je weet niet wat er nog bijkomt bij J-C.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 11:11:09
Die gastjes komen allemaal uit de A-tjes of van een amateurclub. Wereld van verschil met de eredivisie als je het mij vraagt. Maar hebben nog heel wat jaren te gaan, dus kunnen zeker goed genoeg worden, alleen voor de komende 6 maanden hoef je er niet op te rekenen. En volgens mij hebben we nu 16 spelers(Hoefdraad niet meegerekend omdat ie tot de winterstop uitgeschakeld is en de club daar een vervanger voor zoekt) als ik me niet vergis? Dan komen er dus nog 7 bij ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 11:41:10
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 11:11:09
Die gastjes komen allemaal uit de A-tjes of van een amateurclub. Wereld van verschil met de eredivisie als je het mij vraagt. Maar hebben nog heel wat jaren te gaan, dus kunnen zeker goed genoeg worden, alleen voor de komende 6 maanden hoef je er niet op te rekenen. En volgens mij hebben we nu 16 spelers(Hoefdraad niet meegerekend omdat ie tot de winterstop uitgeschakeld is en de club daar een vervanger voor zoekt) als ik me niet vergis? Dan komen er dus nog 7 bij ;)
Noor dikke 30 wedstrijden in de JL, Verlaan 20 wedstrijden in de JL, Schimmel 1 van de beste 3 keepers van de topklasse.. en heb je El Baad zien voetballen? Even je huiswerken doen voor je wat zegt..
Hoefdraad wel mee rekenen, hij is een selectie speler... beetje ad hoc als je het mij vraagt omdat een speler tijdelijk niet inzetbaar is daar gelijk een vervanger voor de te halen, terwijl er nog een linksbuiten bij komt en je binnen de selectie het op kan vangen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 11:55:37
We spelen EREDIVISIE!! Leuk dat er iemand bijna alles speelde in de Jupiler League, maar daar hebben we lang genoeg gezeten om te weten dat het niveau daar nou niet echt geweldig is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 12:04:48
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 11:55:37
We spelen EREDIVISIE!! Leuk dat er iemand bijna alles speelde in de Jupiler League, maar daar hebben we lang genoeg gezeten om te weten dat het niveau daar nou niet echt geweldig is.
Hahaha... met een (veredeld)eerste divisie team hebben we ons anders makkelijk gehandhaafd het eerste jaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 02, 2015, 12:07:05
Als stand in voor de spits hoop ik op Thierry Ambrose van City...(pareltje). Kon mooi bij B. in de leer, maar met zijn snelheid kan hij absoluut voorin iets toevoegen. Plus past uitstekend in ons systeem (fysiek sterk *niet heel groot, technisch en snel). Komt vaak vanaf de buitenkant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 12:17:58
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=246945&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Misschien een kans om een groot talent(zo werd hij genoemd) binnen te halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 02, 2015, 12:35:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 11:41:10
Noor dikke 30 wedstrijden in de JL, Verlaan 20 wedstrijden in de JL, Schimmel 1 van de beste 3 keepers van de topklasse.. en heb je El Baad zien voetballen? Even je huiswerken doen voor je wat zegt..
Hoefdraad wel mee rekenen, hij is een selectie speler... beetje ad hoc als je het mij vraagt omdat een speler tijdelijk niet inzetbaar is daar gelijk een vervanger voor de te halen, terwijl er nog een linksbuiten bij komt en je binnen de selectie het op kan vangen...

Als er 1 zijn huiswerk doet is hij het wel grijskijkert en neem maar van mij aan dat die jongens het niveau nog lang niet aankunnen en ook door ts zeker niet gebruikt gaan worden
voorlopig. Komen nog voldoende kwalitatief goede spelers bij sws op backs en linksvoorin en vergeet man city niet die heeft sws 1 en misschien wel 2 jongens om hier weer te laten rijpen!! Dus kijk maar even door een goede zonnebril ipv dat grijskijken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 02, 2015, 12:36:39
Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:54:58
Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep

Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 02, 2015, 13:08:54
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:36:39
Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??

overgoor hadden we het 2 jaar geleden al over.en verder is het een goeie zaak
dat namen niet op straat legge voordat het rond is. er zjin altijd kapers op de kust.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:18:20
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 00:48:43
Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Wie zegt dat ik tevreden ben over Nienhuis? Ik geef helemaal geen waardeoordeel over hem, sterker nog ik had graag een andere keeper willen zien. Het gaat om het feit dat er gewoon niet gezocht wordt naar een andere keeper om de reden die ik aangaf.
Dat is al een aantal keren eerder genoemd, dus onderhand begin ik het inderdaad gezeik te vinden.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 13:29:50
Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:34:57
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 13:29:50
Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?
Was hier ook al genoemd. Misschien op huurbasis want hij heeft nog een contract van 2 seizoenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurPlein op juni 02, 2015, 13:55:58
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:34:57
Was hier ook al genoemd. Misschien op huurbasis want hij heeft nog een contract van 2 seizoenen.

Chris David is transfervrij.

http://www.soccernews.nl/news/315773/FC_Twente_neemt_alweer_afscheid_van_winteraankoop

http://www.soccernews.nl/news/315896/FC_Twente_kan_winterse_aanwinst_niet_betalen_en_moet_hem_laten_gaan

http://www.transfermarkt.nl/chris-david/profil/spieler/187285
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:59:13
Citaat van: CambuurPlein op juni 02, 2015, 13:55:58
Chris David is transfervrij.

http://www.soccernews.nl/news/315773/FC_Twente_neemt_alweer_afscheid_van_winteraankoop

http://www.soccernews.nl/news/315896/FC_Twente_kan_winterse_aanwinst_niet_betalen_en_moet_hem_laten_gaan

http://www.transfermarkt.nl/chris-david/profil/spieler/187285
Dank u, wist niet dat Fullham van hem af wou. Iemand die de veredelde Beloftencompetitie nog gevolgd heeft en een indruk van hem heeft kunnen krijgen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 02, 2015, 14:00:48
Dan zal hij vast nog wel op de lijst staan. Maar ongetwijfeld zijn er nu meerdere opties voor Cambuur (meer dan afgelopen winsterstop).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 02, 2015, 14:01:02
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:59:13
Dank u, wist niet dat Fullham van hem af wou. Iemand die de veredelde Beloftencompetitie nog gevolgd heeft en een indruk van hem heeft kunnen krijgen?

af en toe gekeken maar de ts heeft dat allemaal wel in beeld hoor.zal wel een aardig prijskaartje aanzitten denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 02, 2015, 15:08:07
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 13:29:50
Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?

Nee...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 15:12:57
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 15:08:07
Nee...

Dus we gaan voor betere spelers? ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 15:57:55
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:36:39
Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??
Hoop ik dat je reet verbrand, arrogante ... Altijd achteraf lullen, makkelijker is er niet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:01:32
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:35:47
Als er 1 zijn huiswerk doet is hij het wel grijskijkert en neem maar van mij aan dat die jongens het niveau nog lang niet aankunnen en ook door ts zeker niet gebruikt gaan worden
voorlopig. Komen nog voldoende kwalitatief goede spelers bij sws op backs en linksvoorin en vergeet man city niet die heeft sws 1 en misschien wel 2 jongens om hier weer te laten rijpen!! Dus kijk maar even door een goede zonnebril ipv dat grijskijken?
Lezen Richard,lezen... hij zegt dat het allemaal onervaren A spelertjes zijn en ik zeg van niet(en onderbouw dat).. En waar was jij toen deze jongens die proef wedstrijden speelden? Niet bij de wedstrijd in ieder geval, ik heb je niet gezien! En je vriend/bron Ype ging na 20 minuten weg...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 16:26:32
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:01:32
Lezen Richard,lezen... hij zegt dat het allemaal onervaren A spelertjes zijn en ik zeg van niet(en onderbouw dat).. En waar was jij toen deze jongens die proef wedstrijden speelden? Niet bij de wedstrijd in ieder geval, ik heb je niet gezien! En je vriend/bron Ype ging na 20 minuten weg...

Iemand met 30 wedstrijdjes juup ervaring komt ook nog maar net kijken, en kan het niveau ook (nog) niet aan. Jij was blijkbaar wel bij die wedstrijd, vandaar dat je dus weet wie goed genoeg zijn voor de beloften. Ben nu weleens benieuwd welke spelers uit de eredivisie of Jupiler League (maar dan wel meer dan 1 seizoen) goed genoeg zijn voor het eerste elftal....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:29:08
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:26:32
Iemand met 30 wedstrijdjes juup ervaring komt ook nog maar net kijken, en kan het niveau ook (nog) niet aan. Jij was blijkbaar wel bij die wedstrijd, vandaar dat je dus weet wie goed genoeg zijn voor de beloften. Ben nu weleens benieuwd welke spelers uit de eredivisie of Jupiler League (maar dan wel meer dan 1 seizoen) goed genoeg zijn voor het eerste elftal....
Van der Streek, Rusnak hadden geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld... en zo zullen er meer zijn of komen..

Verkeerd gelezen... maar heb er een aantal genoemd...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 16:32:57
Ongetwijfeld, maar die kwamen wel van 2 clubs die komend seizoen (weer) Europees spelen. Daar loopt in de jeugd over het algemeen meer rond dan in de Jupiler League. Daar moeten veel spelers het vooral hebben van hard werken, terwijl het bij ons veel draait om positiespel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:38:18
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:32:57
Ongetwijfeld, maar die kwamen wel van 2 clubs die komend seizoen (weer) Europees spelen. Daar loopt in de jeugd over het algemeen meer rond dan in de Jupiler League. Daar moeten veel spelers het vooral hebben van hard werken, terwijl het bij ons veel draait om positiespel
Van der Streek was veelal wisselspeler en Rusnak heeft alleen in de jeugd van City gespeeld en heeft waarschijnlijk de Europese wedstrijden van tv moeten volgen... Maar je had het over Eredivisie en JL en daar hadden beiden nog nooit gespeeld...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 16:42:40
Rusnak was toch gewoon een buitenkansje? Die was al te goed voor de Jupiler League toen ie hier kwam. Als die spelers van bijv. jong PSV zo goed waren geweest, hadden ze vast wel een kansje bij de hoofdmacht gekregen. Ritzmaier zat ook af en toe nog weleens bij de selectie afgelopen seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 02, 2015, 16:47:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 15:57:55
Hoop ik dat je reet verbrand, arrogante ... Altijd achteraf lullen, makkelijker is er niet..

Waarom achteraf lullen? Als ik iets hoor van iemand dan ga ik dat niet hier neer zetten hoor, kan het hooguit met icoontje bevestigen!! Maar weet nu ook weer waarom ik hier nooit meer lees en post!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:47:56
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:42:40
Rusnak was toch gewoon een buitenkansje? Die was al te goed voor de Jupiler League toen ie hier kwam. Als die spelers van bijv. jong PSV zo goed waren geweest, hadden ze vast wel een kansje bij de hoofdmacht gekregen. Ritzmaier zat ook af en toe nog weleens bij de selectie afgelopen seizoen.
Rusnak was inderdaad een buitenkans jammer dat hij niet gekocht is in de winter...
Bij een topclub kom je bijna niet aanbod als jeugdspeler.. Ritzmaier geef je als voorbeeld, die was bij ons top en bij PSV komt hij niet aanbod en moest vooral zijn wedstrijden in Jong PSV spelen.. Dus Ritzmaier is een prima voorbeeld dat het wel kan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 16:52:51
Tuurlijk kan het wel, dus we zien wel hoe het loopt. Bedoel het ook niet om jou aan te vallen hoor, vind dat je wel aardig kennis van zaken hebt. Alleen ben ik van mening dat we in eerste instantie hoger moeten inzetten en als b of c keuze bij dergelijke spelers uit moeten gaan komen. Worden nog leuke weken iig!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:54:44
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 16:47:36
Waarom achteraf lullen? Als ik iets hoor van iemand dan ga ik dat niet hier neer zetten hoor, kan het hooguit met icoontje bevestigen!! Maar weet nu ook weer waarom ik hier nooit meer lees en post!!!
Waarom achteraf zeggen dat je het wel wist en zeggen dat je op het vuur zit, noem ik een vorm van achteraf lullen.. Je zegt vooraf niks zeg dan achteraf dan ook niks..Iemand = Ype en ik snap wel dat je niks zegt want anders wordt Ype boos en zegt hij nooit weer iets tegen je..
Lezen en posten(vooral negatief) heb je wel een andere account voor toch ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 02, 2015, 17:01:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:54:44
Waarom achteraf zeggen dat je het wel wist en zeggen dat je op het vuur zit, noem ik een vorm van achteraf lullen.. Je zegt vooraf niks zeg dan achteraf dan ook niks..Iemand = Ype en ik snap wel dat je niks zegt want anders wordt Ype boos en zegt hij nooit weer iets tegen je..
Lezen en posten(vooral negatief) heb je wel een andere account voor toch ;)

Lekker onzin blijven verkopen succes ermee!! Alles wat je hier neerzet klopt van geen kant maar vind het wel prima kan het je wel uitleggen in pb✌️
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 17:05:04
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 16:54:31
Hij zegt van niet en daar sta ik volledig achter omdat ik weet hoe hij bekend is met spelers en gaat niet over 1 nacht ijs wat jij blijkbaar wel doet met het kijken wav een selectie wedstrijdje? rusnak was bovengemiddeld en vd streek een jaar buitenland erop zitten net even anders dacht ik. En vwb mijn bron, wel knap dat jij dat weet....want als er nu 1 is die zulks soort dingen niet verteld is hij het wel!!! Trouwens succes met gissen en je mening blijven geven, gissen hoef ik niet mijn mening geef ik, alleen niet hier!!
Ik over 1 nacht ijs? Noor heb ik meer dan 1x gezien en Verlaan ook(gewoon de JL volgen) Schimmel is niet voor niets 1 van de beste keepers van de topklasse en El Baad speelde heel goed en is beter dan een Dijkstra(als voorbeeld) maar is 5 jaar jonger... Over Rusnak en v/d Streek, Remco had het over eredivisie en JL en daar hadden beide niet gespeeld.
En waaraan voorbij wordt gegaan is dat ik gezegd heb dat deze jongens prima back-ups zijn,dus achter  de eerste 23.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 02, 2015, 17:16:28
Spelers achter de eerste 23 hebben een eigen topic he: Jong Cambuur ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 17:18:52
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:52:51
Tuurlijk kan het wel, dus we zien wel hoe het loopt. Bedoel het ook niet om jou aan te vallen hoor, vind dat je wel aardig kennis van zaken hebt. Alleen ben ik van mening dat we in eerste instantie hoger moeten inzetten en als b of c keuze bij dergelijke spelers uit moeten gaan komen. Worden nog leuke weken iig!
Ben ik ook met je eens.. Maar de jongens die ik noemde waren ook voor achter de eerste 23... Worden inderdaad leuke weken :thumbsup ,en nu eerst  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 17:28:01
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 17:16:28
Spelers achter de eerste 23 hebben een eigen topic he: Jong Cambuur ;)
Ja klopt... Het kwam te sprake dat pereira kan dienen als back-up voor beide backs(er moet nog een rechts back komen) en mocht die een blessure krijgen dat je dan bij die jongens(Jong Cambuur) uitkomt.... en toen noemde ik die namen als voorbeeld als de eerste back-up wegvalt.. Dus Schimmel als Zeinstra(of nienhuis) wegvalt,Verlaan en El baad als Mac-Intosch wegvalt en Noor als er wat met Peirera gebeurt, zo dus... dus niet als directe basis spelers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rudie op juni 02, 2015, 17:33:18
Citaat van: de Schoot op juni 01, 2015, 23:19:32
Gokje: Timmermans als 3e keeper.

Lijkt me sterk als Cambuur keepers zou zoeken voor het belofteteam en hij een contract bij Volendam laat lopen omdat hij wil spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 02, 2015, 17:56:32
dat zal ook het probleem zijn met een spits die je wilt aantrekken omdat je em geen basis plaats kunt
garanderen en dus die speler er wel heel goed over na moet denken of ie dat wil.

en over de discussie het is gewoon een behoorlijke stap als je van jl of amateurs
naar ere div gaat.

niveau van trainen en spelen is de laatste 2 jaar bij Cambuur echt veel beter
geworden hoor. laatst bij de oefenpartij tegen broekster boys zag je dat ook
binnen 10 min was het al 0-3 terwijl we een paar jaar geleden tegen zulke
ploegen soms over 90 min met 0-3 wonnen.

tevens is de druk in ere divisie veel hoger dan in de jl en topklasse.

topklasse zie ik elk weekend veel samenvattingen van en spelers daar uit
hebben wel een jaartje nodig om te wennen is mijn mening.

maar beloften is juist mooi als er 1 echt goed is kan je em altijd nog toevoegen
bij je selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 02, 2015, 20:30:13
toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 20:41:13
Citaat van: sunderland op juni 02, 2015, 20:30:13
toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden
:_schater Zo lopen er hier wel meer rond. En nog veel meer met een ego zo groot als een planeet :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 02, 2015, 20:46:23
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 20:41:13
:_schater Zo lopen er hier wel meer rond. En nog veel meer met een ego zo groot als een planeet :devil

Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 20:47:51
Citaat van: Lore op juni 02, 2015, 20:46:23
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?
En nog dubbel ook. Sorry, kon het niet laten :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:05:07
Citaat van: sunderland op juni 02, 2015, 20:30:13
toch een tegenvaller he grijskijkert.Jij die hier al weken doet alsof je het voetbal hebt uitgevonden
Tegenvaller, waar heb jij het over? Leg maar eens uit(als het je lukt)? Hoe kan dat nou JIJ hebt het voetbal uitgevonden en duld geen tegenspraak als GOD zijnde...niet de rollen omdraaien... of ga je zo weer beginnen over dat ik een tijdje niet op de site ben geweest..(doe je altijd om maar geen antwoord te geven)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2015, 21:10:56
Citaat van: Lore op juni 02, 2015, 20:46:23
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?

:_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 21:14:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:05:07
Tegenvaller, waar heb jij het over? Leg maar eens uit(als het je lukt)? Hoe kan dat nou JIJ hebt het voetbal uitgevonden en duld geen tegenspraak als GOD zijnde...niet de rollen omdraaien... of ga je zo weer beginnen over dat ik een tijdje niet op de site ben geweest..(doe je altijd om maar geen antwoord te geven)

STOP!! Er is maar 1 GOD en dat is Sandor. En aangezien sunderland geen Sandor is kan hij nooit GOD zijn dus!

Enneh heren, stuur elkaar even een lief pb-tje om wat persoonlijke kwesties op te lossen en ga dan verder met het reageren op dit Libelle forum. Jullie lijken potdorie wel ongesteld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 21:24:48
Nee....dat heet de overgang. ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:29:08
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 21:24:48
Nee....dat heet de overgang. ...
Waar heb jij last van??  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:32:11
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 21:14:41
STOP!! Er is maar 1 GOD en dat is Sandor. En aangezien sunderland geen Sandor is kan hij nooit GOD zijn dus!

Enneh heren, stuur elkaar even een lief pb-tje om wat persoonlijke kwesties op te lossen en ga dan verder met het reageren op dit Libelle forum. Jullie lijken potdorie wel ongesteld.
Je hebt gelijk... Laten we weer normaal doen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 02, 2015, 21:34:54
oke kap ik er ook mee :_spank  :zweepsoms ook wel even leuk nou
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 02, 2015, 21:39:54
Ik hoop dat we nog 2 of 3 erediv spelers erbij halen met aangevuld een paar toppers uit de eerste div en nog een paar talenten van topclubs uit nederland en city.Dan heb je een prima basis en kunnen en mogen de talenten eerst wennen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 02, 2015, 21:40:31
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
zou mooi zijn .Brentford prachtige club
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2015, 21:41:39
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)

Laten we hopen dat het waar is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 02, 2015, 21:45:30
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
En wat zeg jij dan? :D Breng je hem op de fiets? :P

Zou mooi zijn voor die jongen(en Cambuur)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 02, 2015, 22:00:58
Falkenburg mag weg voor een klein bedrag.
Prima speler op middenveld en kan ook op 9 uit de voeten (heeft hij bij Eagles wel bewezen).
Hoef je dus geen 9 meer aan te trekken en sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Scorend vermogen!!

Probleem zal zijn riante salariseisen zijn denk ik......

Echter had ik ook niet verwacht dat we een speler van het kaliber Overgoor zouden binnenhalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 22:02:56
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 21:36:43
Nu maar weer on topic:

Nienhuus in belangstelling van Brentford  8)
Zou het mes aan twee kanten snijden. Hij een mooi avontuur en wij een andere keeper. Gun hem zeker wel een leuke club!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 02, 2015, 22:10:11
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 22:02:56
Zou het mes aan twee kanten snijden. Hij een mooi avontuur en wij een andere keeper. Gun hem zeker wel een leuke club!

En wij een transfersom!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 02, 2015, 22:10:44
Citaat van: AL op juni 02, 2015, 22:00:58
Falkenburg mag weg voor een klein bedrag.
Prima speler op middenveld en kan ook op 9 uit de voeten (heeft hij bij Eagles wel bewezen).
Hoef je dus geen 9 meer aan te trekken en sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Scorend vermogen!!

Probleem zal zijn riante salariseisen zijn denk ik......

Echter had ik ook niet verwacht dat we een speler van het kaliber Overgoor zouden binnenhalen.
ben fan van hem maar verdiende bij nac heel goed .Las ergens 50.000 meer dan bij egels die hem voor 2 ton huurden .Cambuur heeft verl seiz ook met hem gesproken .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 22:16:38
Citaat van: AL op juni 02, 2015, 22:10:11
En wij een transfersom!!
Die zit al in die andere keeper begrepen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 22:30:47
Is dat gerucht van Nienhuis echt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2015, 22:37:22
Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 22:30:47
Is dat gerucht van Nienhuis echt?
Geloof dat Dijkhuizen moest kiezen tussen Nienhuis en Deckers :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 02, 2015, 22:43:05
Nienhuis weg maakt de plek vrij voor timmermans?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2015, 23:01:14
Mocht het waar zijn, hoop ik toch echt dat we een betere keeper gaan halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 02, 2015, 23:06:55
Citaat van: Bernardo op juni 02, 2015, 23:01:14
Mocht het waar zijn, hoop ik toch echt dat we een betere keeper gaan halen.

Meul is nog niet rond met Tilburg ???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 02, 2015, 23:10:41
Harm Zeinstra eerste keeper, en Timmermans reserve is ook goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2015, 23:16:41
Zeinstra is niks beter als Nienhuis, schiet je er nog weinig mee op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 02, 2015, 23:22:22
Een transfersom voor Nienhuis die we vervolgens in Bizot kunnen investeren? Waarom niet.  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 03, 2015, 08:28:45
Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2015, 09:00:31
Citaat van: ruubmac op juni 03, 2015, 08:28:45
Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.
Valt me nog mee dat je geen Stekelenburg zegt... :_schater

Waar komt het gerucht vandaan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 03, 2015, 09:09:58
Dijkhuizen kan toch wel veel betere keepers vinden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 03, 2015, 09:21:23
Lijkt me onrealistisch Nienhus naar Diikhuzen. Waar is een bron van dat gerucht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 03, 2015, 09:51:43
Richard, jij zit boven op het vuur. Maar je hoort lang niet alles.
Zoals je weet kan ik mijn vingers ook branden aan het vuur, maar zo transparant als andere jaren is het nu niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 03, 2015, 10:14:01
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2015, 09:00:31
Valt me nog mee dat je geen Stekelenburg zegt... :_schater

Waar komt het gerucht vandaan?

Uhm Stekelenburg? nee, die past niet bij Cambuur. Al zou die wel heel graag willen heb ik gehoord in het circuit.
Laten we het maar gewoon bij Nienhuis laten, voor Cambuur een prima keeper. Volgend seizoen is hij vast wel weer eens in vorm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 03, 2015, 10:25:29
Jullie zijn wel heel makkelijk te manipuleren.  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 03, 2015, 10:40:12
Stekelenburg is wel iets te veel van het goede voor Cambuur :camigo :camigo :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 03, 2015, 11:15:50
Citaat van: DayDreamer op juni 03, 2015, 10:25:29
Jullie zijn wel heel makkelijk te manipuleren.  8P

Men was al aan het DayDreamen over een nieuwe keeper...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 03, 2015, 11:59:40
Citaat van: speculeter op juni 03, 2015, 09:09:58
Dijkhuizen kan toch wel veel betere keepers vinden?

Of hebben sommigen hier er minder kijk op dan ze denken  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 03, 2015, 12:23:23
Wat een onzin gerucht van Nienhuis. Brentford werkt op basis van statistieken, en die van Nienhuis zijn nou niet om over naar huis te schrijven.
Te klein, zeker voor Engelse begrippen, hij pakt slechts 3% van alle hoge voorzetten, van zijn spelhervattingen komt slechts 4% bij een ploeggenoot, en van schoten buiten de 16 meter vliegt 32% er in. Brentford kan er vast wel eentje op dat eiland vinden die er ietsje meer van kan.
Nee ik zou willen dat dit waar zou zijn maar helaas.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 03, 2015, 12:50:43
Citaat van: ruubmac op juni 03, 2015, 08:28:45
Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.

:_schater :_schater Waarschijnlijk is hij zo gek op Cambuur, dat hij het keepersprobleem op wil lossen voor ons!

Als zij hem willen, dan zal het toch als 2de keeper zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 03, 2015, 12:54:53
Citaat van: Lore op juni 03, 2015, 12:50:43
:_schater :_schater Waarschijnlijk is hij zo gek op Cambuur, dat hij het keepersprobleem op wil lossen voor ons!

Als zij hem willen, dan zal het toch als 2de keeper zijn?

Dat is het! Zijn toekomstige club van een probleem afhelpen, en tegelijkertijd aan wat centjes helpen. Een held, die Dijkhuizen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 03, 2015, 13:01:35
Ja daaaaag.
En dan over twee seizoenen bij ons trainer worden en dan Bassie weer mee terug nemen.  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rody rules op juni 03, 2015, 13:43:22
Het is natuurlijk wel zo dat de wedstrijd van Nienhuis uit bij Excelsior een van zn beteren was, met een fabelachtige redding in de laatste minuut. Misschien dat Dijkhuizen toen gecharmeerd van hem is geraakt. Maar ik kan het mij verder niet voorstellen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 03, 2015, 16:46:09
De hier weleens genoemde Gosens lijkt Droste achterna te gaan naar Heracles, wie zouden we hier graag zien komen als back-up of basis linksback??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 03, 2015, 16:48:54
Het feit dat we ons niet kunnen voorstellen waarom een club Nienhuis zou kopen zegt al genoeg..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 03, 2015, 17:02:33
Citaat van: justremco op juni 03, 2015, 16:46:09
De hier weleens genoemde Gosens lijkt Droste achterna te gaan naar Heracles, wie zouden we hier graag zien komen als back-up of basis linksback??Rutten van den Bosch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2015, 17:18:05
Citaat van: justremco op juni 03, 2015, 16:46:09
De hier weleens genoemde Gosens lijkt Droste achterna te gaan naar Heracles, wie zouden we hier graag zien komen als back-up of basis linksback??
back-up of basis linksback

Gunst
Teijsse
Labylle
Koppers
Heymans

back-up of basis rechtsback

Tamata
Marcelis
Turan
Fortes

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 03, 2015, 17:18:30
Tanane is bij Heracles in gesprek over nieuw contract.
Zal hier dus wel niet komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 03, 2015, 17:19:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2015, 17:18:05
back-up of basis linksback

Gunst
Teijsse
Labylle
Koppers
Heymans

back-up of basis rechtsback

Tamata
Marcelis
Turan
Fortes

Koppers en Fortes vind ik persoonlijk uitstekende spelers.

Vooral Fortes zie ik graag komen. Ik denk dat ze voor links een (goedkopere) back-up halen. En aangezien Koppers van Twente komt zal die wel een behoorlijk salaris gewend zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 03, 2015, 21:02:34
ik hoop dan ook op marcelis .Heeft een goede mentaliteit .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 04, 2015, 08:49:00
Nou nee liever niet is traag hoor die Marcelis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 08:57:01
Citaat van: dit is mien club op juni 04, 2015, 08:49:00
Nou nee liever niet is traag hoor die Marcelis
Daarom toch meer geschikt voor het centrum?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 09:00:10
Die Fortes heeft wel alles eigenlijk, is snel,sterk,groot,niet bang(om de bal te hebben) om eens een beuk uit te delen en heeft wel persoonlijkheid in het veld..en kan ook als het nodig is als verdedigende middenvelder spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 04, 2015, 09:33:21
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 09:00:10
Die Fortes heeft wel alles eigenlijk, is snel,sterk,groot,niet bang(om de bal te hebben) om eens een beuk uit te delen en heeft wel persoonlijkheid in het veld..en kan ook als het nodig is als verdedigende middenvelder spelen..
Sorry, scoort te weinig en pakt te weinig punten :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 10:00:05
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 09:33:21
Sorry, scoort te weinig en pakt te weinig punten :devil
Maar heeft geen dkv verleden... :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 04, 2015, 10:16:10
Fortes vind ik voetballend beter dan Pereira. Daarnaast schuwt hij het fysiek niet. Prima speler!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 14:04:42
Robin Gosens, zoals verwacht, naar Heracles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:07:37
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:04:42
Robin Gosens, zoals verwacht, naar Heracles.
Jammer maar er blijft genoeg over...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 14:09:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:07:37
Jammer maar er blijft genoeg over...

Klopt, ook niet een speler die we echt nodig hebben. Al zou het een leuke aanwinst zijn geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 04, 2015, 14:16:14
Citaat van: poelie-lwd op juni 04, 2015, 10:16:10
Fortes vind ik voetballend beter dan Pereira. Daarnaast schuwt hij het fysiek niet. Prima speler!

Fortes gaat naar FC Oss.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 14:22:14
Citaat van: hobbes op juni 04, 2015, 14:16:14
Fortes gaat naar FC Oss.

Dat is toch Alvin Fortes, de aanvaller die vorig jaar eerst voor RKC en toen voor Vitesse voetbalde? Wij bedoelen Jeffrey Fortes, de rechtsback/verdedigende middenvelder van Dordrecht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 04, 2015, 14:27:03
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:09:34
Klopt, ook niet een speler die we echt nodig hebben. Al zou het een leuke aanwinst zijn geweest.

Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:27:56
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:22:14
Dat is toch Alvin Fortes, de aanvaller die vorig jaar eerst voor RKC en toen voor Vitesse voetbalde? Wij bedoelen Jeffrey Fortes, de rechtsback/verdedigende middenvelder van Dordrecht.
Ik zou het net zeggen.. U was me voor...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 14:38:00
Citaat van: richard op juni 04, 2015, 14:27:03
Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....

Jammer, gelukkig is de zomer nog lang!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:40:40
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:38:00
Jammer, gelukkig is de zomer nog lang!
Die Kuipers die het afgelopen seizoen is uitgeleend door Ajax aan Excelsior heeft ook geen club meer,Excelsior wil met hem verder maar hij wil wachten op iets beters..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 14:45:43
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:40:40
Die Kuipers die het afgelopen seizoen is uitgeleend door Ajax aan Excelsior heeft ook geen club meer,Excelsior wil met hem verder maar hij wil wachten op iets beters..

Is momenteel met Jong Oranje mee. Vind het persoonlijk wel een goede optie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 14:50:00
Absoluut een goede speler. Maar werd Gosens als versterking voor het middenveld gezien of als linksback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:50:37
Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 14:45:43
Is momenteel met Jong Oranje mee. Vind het persoonlijk wel een goede optie!
Die Heymans die ik noemde is ook een leuke speler, alleen door een blessure en een goed spelende Dijks niet aan het spelen toegekomen, had een groot aandeel in de promotie van Willem2...
Hij mag weg bij AZ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 14:56:05
Die Maxime Gunst van Eindhoven heeft 11 assists gegeven afgelopen seizoen, behoorlijk aantal voor een linksback. Is ook nog jong, word in augustus 23, maar heeft helaas nog wel een 1-jarig contract
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 04, 2015, 15:00:09
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:22:14
Dat is toch Alvin Fortes, de aanvaller die vorig jaar eerst voor RKC en toen voor Vitesse voetbalde? Wij bedoelen Jeffrey Fortes, de rechtsback/verdedigende middenvelder van Dordrecht.

Lastig, al die namen  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 04, 2015, 15:12:16
Is Tim Breukers niet een mooie vervanger voor Wout? Volgens mij is hij beschikbaar hetzij te huur hetzij transfervrij....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 15:18:11
Citaat van: Voorstopper op juni 04, 2015, 15:12:16
Is Tim Breukers niet een mooie vervanger voor Wout? Volgens mij is hij beschikbaar hetzij te huur hetzij transfervrij....

Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 04, 2015, 15:19:58
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 15:18:11
Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo

Volgens mij huurde Heracles hem afgelopen seizoen van Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 04, 2015, 15:30:53
Citaat van: richard op juni 04, 2015, 14:27:03
Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....

Bist oek een paniek zaaier!
Er komt echt nog voldoende kwaliteit bij hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 04, 2015, 15:39:01
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 15:18:11
Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo
Breukers is Twente salaris gewend, dus die zal wel niet zóveel in willen leveren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 15:44:54
Citaat van: Gasgeve op juni 04, 2015, 15:39:01
Breukers is Twente salaris gewend, dus die zal wel niet zóveel in willen leveren.
En vind hem niet beter dan Pereira... Als je het mij vraagt vol gas voor J. Fortes gaan v/d Vegt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 16:09:24
Schootstra tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 16:14:06
Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 16:09:24
Schootstra tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar
Apart, v/d Vegt zei als hij zou tekenen dat het niet voor 1 seizoen zou zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2015, 16:35:02
Goede zaak, de positie van verdedigende middenvelder is nu dubbel bezet met Overgoor en Schootstra (terwijl ook Bakker daar nog zou kunnen spelen). Voor die positie zijn we nu klaar, lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 04, 2015, 17:32:34
Update na het verlengen van Berend-jan Schootstra.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 17:38:21
Nu nog 5 veldspelers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 18:06:59
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 17:38:21
Nu nog 5 veldspelers?

Nee, drie spelers. Een goede spits, een creatieve middenvelder en een back. Als het aan mij ligt mag er ook een keeper bij :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juni 04, 2015, 18:08:40
Nog een buitenspeler is ook belangrijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 18:11:45
Citaat van: Cambuur058 op juni 04, 2015, 18:08:40
Nog een buitenspeler is ook belangrijk

Ik vind de spits belangrijker, Okkie deed het de tweede seizoenshelft een stuk slechter :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 18:18:17
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 18:06:59
Nee, drie spelers. Een goede spits, een creatieve middenvelder en een back. Als het aan mij ligt mag er ook een keeper bij :camigo
De 1e selectie zou uit 23 spelers bestaan....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 18:19:16
Citaat van: Cambuur058 op juni 04, 2015, 18:08:40
Nog een buitenspeler is ook belangrijk
Vooral  een linksbuiten met een knappe voorzet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 18:44:42
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 17:38:21
Nu nog 5 veldspelers?

Ja minimaal:
2 backs
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens

Maar een extra spits als vervanger van Hemmen is ook geen overbodige luxe
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 18:46:56
Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 18:44:42
Ja minimaal:
2 backs
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens

Maar een extra spits als vervanger van Hemmen is ook geen overbodige luxe
centraal achterin hebben we ook maar 3 man.. en er zijn nu 17 man dus nog 6 erbij.. dus misschien wel ruimte voor een spits..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:01:24
Citaat van: jeff op juni 04, 2015, 17:32:34
Update na het verlengen van Berend-jan Schootstra.

Selectie Cambuur 2015/2016:


Berend-Jan Schootstra2015/2916 optie voor nog een jaar 
Wel een heel lang contract vind je niet? En die optie is voor nog een eeuw? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 19:03:35
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 18:46:56
centraal achterin hebben we ook maar 3 man.. en er zijn nu 17 man dus nog 6 erbij.. dus misschien wel ruimte voor een spits..

Als je een goede linksback haalt voor de basis dan kan Vytas eventueel als back up voor de linksback en de linker centrale verdediger positie dienen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:12:44
Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 19:03:35
Als je een goede linksback haalt voor de basis dan kan Vytas eventueel als back up voor de linksback en de linker centrale verdediger positie dienen
Ben van mening dat Vytas juist de basisback wordt. Dan hoef je dus alleen maar te zoeken naar een back up en dat is net iets gemakkelijker lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 04, 2015, 19:25:23
Ja dat zou kunnen, als die linksback dan maar wel goed genoeg is om in de basis te starten als je Vytas een keer nodig hebt als LCV ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:32:24
Daar zal vast wel iemand voor komen, anders moet Pereira dat maar weer oplossen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:09:41
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:32:24
Daar zal vast wel iemand voor komen, anders moet Pereira dat maar weer oplossen.
Rechtsback halen, Pereira als back-up voor beide back posities.. Maar je hebt dan nog steeds maar 3 centrale verdedigers...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 04, 2015, 20:11:17
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:12:44
Ben van mening dat Vytas juist de basisback wordt. Dan hoef je dus alleen maar te zoeken naar een back up en dat is net iets gemakkelijker lijkt me.

Je bedoelt een back-up-back?  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 04, 2015, 20:22:28
Nathaniel Will (in eerdere transferperiodes wel eens genoemd) vond ik met de Graafschap in de play-offs wel goed.
Is dat iets voor ons als rechtsback, of zal hij nu bij de superboeren blijven nu ze zijn gepromoveerd?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:26:26
Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 20:22:28
Nathaniel Will (in eerdere transferperiodes wel eens genoemd) vond ik met de Graafschap in de play-offs wel goed.
Is dat iets voor ons als rechtsback, of zal hij nu bij de superboeren blijven nu ze zijn gepromoveerd?
Heb gehoord dat bijna alle transfervrije spelers van de Graafschap nu willen blijven... Maar of Will erbij zit weet ik niet.. Speelde wel aardig afgelopen seizoen,maar niet echt bijzonder...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 04, 2015, 20:39:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:26:26
Heb gehoord dat bijna alle transfervrije spelers van de Graafschap nu willen blijven... Maar of Will erbij zit weet ik niet.. Speelde wel aardig afgelopen seizoen,maar niet echt bijzonder...

Nee, omdat hij een zware schouderblessure en operatie heeft gehad heeft hij weinig gespeeld, maar in het slot wel goed vond ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 04, 2015, 20:54:13
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:01:24
Wel een heel lang contract vind je niet? En die optie is voor nog een eeuw? :devil
Wou kijken of er iemand op zat te letten  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:55:17
Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 20:39:36
Nee, omdat hij een zware schouderblessure en operatie heeft gehad heeft hij weinig gespeeld, maar in het slot wel goed vond ik.
Oww ja is ook zo.. Daarom speelde Vlatko Lazic  dit seizoen veel op de rechtsback, wat hij niet raar deed,hij is ook transfervrij..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 04, 2015, 21:23:29
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:55:17
Oww ja is ook zo.. Daarom speelde Vlatko Lazic  dit seizoen veel op de rechtsback, wat hij niet raar deed,hij is ook transfervrij..

Die heb ik niet zo gevolgd of bekeken, maar volgens de statistieken ook een leuke target..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 04, 2015, 21:27:27
Als je kijkt naar de huidige selectie zul je naar mijn mening nog nodig hebben:

Rechtsback
Centrale verdediger
Linksback
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens
Spits

Je zou ook kunnen kijken naar spelers die zowel linksbuiten als spits kunnen spelen of een middenvelder die ook spits kan spelen.


Rechtsback, Creatieve middenvelder!! en linksbuiten zijn prioriteit in mijn ogen.


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 04, 2015, 22:02:39
Leonard Nienhuis..................K (25) - 2017
Harm Zeinstra.......................K (26) - 2017

Etiënne Reijnen....................CV (28) - 2016
Calvin Mac-Intosch...............CV (26) - 2016 - RV
Kai Heerings.........................CV (25) - 2016 (optie +1) - LV      +
Vytautas Andriuškevičius......LV (24) - 2016 (optie +1) - CV
Marlon Pereira......................RV (28) - 2016 - LV

Sjoerd Overgoor....................VM (26) - 2019 - LM            +
Erik Bakker.............................RM (25) - 2017 - VM/AM
Sander van de Streek............AM (22) - 2018 - RM
Sebastian Steblecki...............LM (23) - 2016 (optie +1) - AM/LA
Berend-Jan Schootstra..........VM (20) - 2016 (optie +1)

Martijn Barto..........................CA (31) - 2016 - AM/LA/RA
Bartholomew Ogbeche...........CA (30) - 2016
Furdjel Narsingh.....................RA (27) - 2016 - LA/AM
Mikhail Rosheuvel...................RA (25) - 2016 (optie +1) - LA
Jergé Hoefdraad.....................LA (29) - 2016 (optie +1) - AM       +  (langdurig geblesseerd)

> 17 spelers
2 keepers, 5 verdedigers, 5 middenvelders, 5 aanvallers

Dit is wat we nu hebben voor komend seizoen, als er niemand meer vertrekt.
Wat er vanuit jong Cambuur belangrijk kan zijn weet ik niet, maar m.i. moet er nog het volgende bijkomen om nog een jaar in de eredivisie te garanderen, nu 2 keer te winnen van DKV, of zelfs meer dan dat..

In volgorde van belangrijkheid (is dat een goed woord?) / basis-waardig of als goeie back-up? 
- linksbuiten
- creatieve aanvallende middenvelder
- spits
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
- linker middenvelder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:09:57
Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 22:02:39
Leonard Nienhuis..................K (25) - 2017
Harm Zeinstra.......................K (26) - 2017

Etiënne Reijnen....................CV (28) - 2016
Calvin Mac-Intosch...............CV (26) - 2016 - RV
Kai Heerings.........................CV (25) - 2016 (optie +1) - LV      +
Vytautas Andriuškevičius......LV (24) - 2016 (optie +1) - CV
Marlon Pereira......................RV (28) - 2016 - LV

Sjoerd Overgoor....................VM (26) - 2019 - LM            +
Erik Bakker.............................RM (25) - 2017 - VM/AM
Sander van de Streek............AM (22) - 2018 - RM
Sebastian Steblecki...............LM (23) - 2016 (optie +1) - AM/LA
Berend-Jan Schootstra..........VM (20) - 2016 (optie +1)

Martijn Barto..........................CA (31) - 2016 - AM/LA/RA
Bartholomew Ogbeche...........CA (30) - 2016
Furdjel Narsingh.....................RA (27) - 2016 - LA/AM
Mikhail Rosheuvel...................RA (25) - 2016 (optie +1) - LA
Jergé Hoefdraad.....................LA (29) - 2016 (optie +1) - AM       +  (langdurig geblesseerd)

> 17 spelers
2 keepers, 5 verdedigers, 5 middenvelders, 5 aanvallers

Dit is wat we nu hebben voor komend seizoen, als er niemand meer vertrekt.
Wat er vanuit jong Cambuur belangrijk kan zijn weet ik niet, maar m.i. moet er nog het volgende bijkomen om nog een jaar in de eredivisie te garanderen, nu 2 keer te winnen van DKV, of zelfs meer dan dat..

In volgorde van belangrijkheid (is dat een goed woord?) / basis-waardig of als goeie back-up? 
- linksbuiten
- creatieve aanvallende middenvelder
- spits
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
- linker middenvelder
Misschien een speler halen die bijvoorbeeld linksback en op de positie van linkermiddenvelder kan spelen of een speler die linksback en op de positie van linkercentrale verdediger uit de voeten kan.. Dus 1 speler die op meerdere posities inzetbaar is, dat scheelt weer een speler en salaris..
Labylle die bij Zwolle weg mag/moet, kan linksback spelen maar ook prima links op middenveld spelen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:27:34
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/439602/-vertrekkende-psv-er-in-vergevorderd-stadium-met-nieuwe-club-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Ritzmaier en Vloet naar Roda :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:42:31
Er zullen pogingen worden ondernomen om Reijnen hier weg te halen schat ik zo in. Prio nr 1 is om zijn contract te verlengen anders kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 08:51:17
Er is volgens Van der Vegt al naar enkele spelers geïnformeerd, zij het puur informatief. Er is nog geen concreet bod ontvangen (bron: LC). Daar zal Reijnen ook wel bij zitten. Inderdaad verlengen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:52:49
Citaat van: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:42:31
Er zullen pogingen worden ondernomen om Reijnen hier weg te halen schat ik zo in. Prio nr 1 is om zijn contract te verlengen anders kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen.
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 08:56:09
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:52:49
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...

Toch liever Reijnen houden, wat mij betreft. Hij heeft nog een eenjarig contract, dus al te veel zal hij niet opleveren als hij wordt verkocht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:57:30
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:52:49
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...

Marcellis is voetballend een heel stuk minder dan Reijnen natuurlijk dus je gaat er op achteruit. Verkopen is niet erg maar niet ten koste van alles  El Baad ken ik niet maar als hij echt zo goed is zullen er wel meer kapers op de kust zijn vrees ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:58:33
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 08:56:09
Toch liever Reijnen houden, wat mij betreft. Hij heeft nog een eenjarig contract, dus al te veel zal hij niet opleveren als hij wordt verkocht.
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 09:00:12
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:58:33
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!

Als je echt een goede prijs voor Reijnen kunt krijgen moet je hem natuurlijk verkopen. Niemand is onvervangbaar!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 09:01:19
Citaat van: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:57:30
El Baad ken ik niet maar als hij echt zo goed is zullen er wel meer kapers op de kust zijn vrees ik.
Ja Fred Grim die heeft hem toen ook bekeken en was ook onder de indruk.. Ze zijn bezig heb ik gelezen, dus heb goede hoop, zijn maatje v/d Putten is al gecontracteerd..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 05, 2015, 09:08:49
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 08:51:17
Er is volgens Van der Vegt al naar enkele spelers geïnformeerd, zij het puur informatief. Er is nog geen concreet bod ontvangen (bron: LC). Daar zal Reijnen ook wel bij zitten. Inderdaad verlengen!

Ook naar Nienhuis? :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 05, 2015, 09:10:39
Marcellis  :_schater  :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 09:37:34
Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2015, 09:10:39
Marcellis  :_schater  :O
Waarom deze reactie? Onderbouw eens,of is dat lastig?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 09:38:52
Citaat van: justremco op juni 05, 2015, 09:08:49
Ook naar Nienhuis? :P
Reijnen,v/d Streek,Ogbeche en Narsingh misschien?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 05, 2015, 09:42:33
Wat ook eventueel interessant is dat Danny Gorter weer terugkeert bij az.
Hij is flink geblesseerd geweest maar bijna weer hersteld.
Hij krijgt zijn kans in de voorbereiding maar als dat niet lukt word hij ws weer verhuurd of verkocht.
Volgens mij was hij vorig seizoen in beeld bij ons toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 05, 2015, 09:45:19
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:58:33
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!

Misschien kan je dezelfde afspraak maken als met Leeuwin, verlengen en dan niet voor de hoofdprijs weg. Daar hebben club en speler wat aan lijkt mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 09:45:43
Citaat van: speculeter op juni 05, 2015, 09:42:33
Wat ook eventueel interessant is dat Danny Gorter weer terugkeert bij az.
Hij is flink geblesseerd geweest maar bijna weer hersteld.
Hij krijgt zijn kans in de voorbereiding maar als dat niet lukt word hij ws weer verhuurd of verkocht.
Volgens mij was hij vorig seizoen in beeld bij ons toch?
Was inderdaad inbeeld, was geloof ik ook bijna rond tot dat die Deense club voor hem kwam...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 09:47:31
Citaat van: hobbes op juni 05, 2015, 09:45:19
Misschien kan je dezelfde afspraak maken als met Leeuwin, verlengen en dan niet voor de hoofdprijs weg. Daar hebben club en speler wat aan lijkt mij.
Verlengen en bij verkoop de transfersom delen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 09:58:38
Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 05, 2015, 10:22:25
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 09:58:38
Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.

Gelukkig hebben ze allemaal wel een mobiele telefoon ;) Vd Vegt is gewoon aan het werk...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 10:29:27
Toch zal de handtekening in Nederland gezet moeten worden. En pas dan worden transfers door de club bevestigd. Misschien dat er voor die tijd al (sterke) geruchten zullen zijn  ;).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 05, 2015, 10:29:59
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 09:58:38
Overigens verwacht ik de komende tijd niet al te veel actie. Volgens mij zijn de meeste spelers nu op vakantie.
Denk ik ook....
Aankomende tijd ms nog eens een speler.
In de voorbereiding vanaf 27 juni zal het wel los barsten.
Ze zullen ook wel weer gaan kijken wat er bij bepaalde clubs op laatste moment afvalt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 10:40:38
Citaat van: justremco op juni 05, 2015, 10:22:25
Gelukkig hebben ze allemaal wel een mobiele telefoon ;) Vd Vegt is gewoon aan het werk...
Inderdaad, goede zaak dat v/d Vegt er is, voorgaande jaren was iedereen op vakantie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 10:41:55
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 10:29:27
Toch zal de handtekening in Nederland gezet moeten worden. En pas dan worden transfers door de club bevestigd. Misschien dat er voor die tijd al (sterke) geruchten zullen zijn  ;).
Zaakwaarnemers mogen ook i.o. tekenen en anders contract per koerier heen en weer laten bezorgen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 10:42:41
Citaat van: speculeter op juni 05, 2015, 10:29:59
Denk ik ook....
Aankomende tijd ms nog eens een speler.
In de voorbereiding vanaf 27 juni zal het wel los barsten.
Ze zullen ook wel weer gaan kijken wat er bij bepaalde clubs op laatste moment afvalt.
24 juni toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 05, 2015, 12:42:14
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 10:42:41
24 juni toch?

27 juni eerste training. Dagen ervoor teamdag en familiedag ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 13:48:45
Citaat van: Galdiano op juni 05, 2015, 12:42:14
27 juni eerste training. Dagen ervoor teamdag en familiedag ;)
Oke thanks.. is dat ook weer duidelijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 05, 2015, 14:33:42
Hooi van Nac.....waren ze ook mee bezig vorig jaar.
Is nu weer beschikbaar.
Maar is dat een links of rechtsvoor?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 14:34:04
Rechtsvoor. Lijkt me vrij overbodig nu we Narsingh en Rosheuvel hebben.

EDIT: Overigens stond Robin Gosens inderdaad in de belangstelling van Cambuur (bron: TC Tubantia).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 17:02:30
Uit de SCC Update:

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2015, 17:10:44
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 17:02:30
Uit de SCC Update:

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 05, 2015, 17:22:03
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 17:10:44
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..

Komt ook omdat de belofte spelers deels de ron jansens van de wereld kunnen vervangen bij ons nu
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2015, 17:24:26
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 17:10:44
Het zelfde niveau, maar met minder spelers als ik het goed heb/begrijp...Dus in verhouding meer te besteden..

Dat zou goed kunnen ja. We hebben bijvoorbeeld geen derde keeper, Ron Janzen, etc. meer nodig met een beloftenteam, lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 05, 2015, 17:28:22
CiteerMede door de transfers van Ramon Leeuwin en Martijn van der Laan is de begroting voor het seizoen 2014/2015 ruimschoots gehaald. Net als in de afgelopen jaren kunnen we over dit seizoen dan ook uitstekende winstcijfers presenteren. Iets wat overigens nog steeds noodzakelijk is, omdat we dankzij het roerige verleden nog altijd te kampen hebben met een negatief eigen vermogen.

Bij het opstellen van de begroting voor de komende seizoenen zal dit ook het uitgangspunt blijven om de club definitief gezond te maken. Daarom is het mooi dat we qua begroting, ondanks de daling van de mediagelden en de uitgeputte mogelijkheden van ons stadion, komend seizoen weer een kleine stap omhoog kunnen zetten.

Ook qua spelersbegroting kunnen we een kleine plus noteren, maar deze wordt grotendeels  geïnvesteerd in het nieuw op te richten beloften team. Wat betreft het eerste elftal zitten we dan ook ongeveer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen. We staan kortom wederom voor een mooie, maar zeker ook uitdagende klus.

Ik dacht dat we een stijging hadden van mediagelden?

EDIT:

Afgelopen seizoen verdiende we 1.742.000 (http://www.nrcq.nl/2014/08/08/dit-is-wat-alle-18-clubs-uit-de-eredivisie-komend-seizoen-verdienen)

Volgend seizoen zouden we 1.8 pakken.. Of de Graafschap moet ons hebben ingehaald maar dat lijkt me niet, ze hebben dan wel vaker eredivisie gespeeld de laatste jaren, maar wij zijn hoger geindigd + dat was al een aantal jaar terug.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=216309&_ga=1.4064432.1402098238.1433518249


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 05, 2015, 18:47:08
Citaat van: Marc S op juni 05, 2015, 17:28:22
Ik dacht dat we een stijging hadden van mediagelden?

EDIT:

Afgelopen seizoen verdiende we 1.742.000 (http://www.nrcq.nl/2014/08/08/dit-is-wat-alle-18-clubs-uit-de-eredivisie-komend-seizoen-verdienen)

Volgend seizoen zouden we 1.8 pakken.. Of de Graafschap moet ons hebben ingehaald maar dat lijkt me niet, ze hebben dan wel vaker eredivisie gespeeld de laatste jaren, maar wij zijn hoger geindigd + dat was al een aantal jaar terug.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=216309&_ga=1.4064432.1402098238.1433518249

Nec en roda gaan over ons heen en eagles en dordrecht stonden onder ons, maar die verwdijnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 05, 2015, 19:52:18
Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2015, 18:47:08
Nec en roda gaan over ons heen en eagles en dordrecht stonden onder ons, maar die verwdijnen

Die waren al meegenomen in de lijst. En roda om nac maakt niet uit net als de graafschap om go ahead
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 05, 2015, 20:26:43
Citaat van: Marc S op juni 05, 2015, 19:52:18
Die waren al meegenomen in de lijst. En roda om nac maakt niet uit net als de graafschap om go ahead

Je hebt gelijk. Merkwaardig idd en de Graafschap gaat bij lange na niet over ons heen. Heeft zo uit mijn hoofd 67 punten en wij 133.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 05, 2015, 20:41:08
Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2015, 20:26:43
Je hebt gelijk. Merkwaardig idd en de Graafschap gaat bij lange na niet over ons heen. Heeft zo uit mijn hoofd 67 punten en wij 133.

Kan best zijn dat we een bonus kregen omdat we kampioen van de jupiler league werden, dat zie je in andere landen vaak ook, de kampioen die promoveert krijgt wat extra's. En dat dit over 2 jaren is uitgesmeerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 07, 2015, 12:06:39
Nick van der Velden nog steeds in de belangstelling?
Stond vorige week in FD dat zijn naam rondging binnen de club.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 07, 2015, 12:28:39
Ik zie er het nut niet van in om Van der Velden aan te trekken. Is niet (veel) beter dan Steblecki en bovendien al 33. Zou vanwege zijn multifunctionaliteit (kan ook rechtsvoor en in de spits spelen) een goede speler voor de breedte zijn, maar daar lijkt hij me iets te duur voor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 07, 2015, 12:55:00
Cambuur is op zoek naar snelle buitenspelers of een creatieve middenvelder. Denk dat ie voor beide posities niet de juiste speler is...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 07, 2015, 18:47:22
Citaat van: Collingwood op juni 07, 2015, 12:28:39
Ik zie er het nut niet van in om Van der Velden aan te trekken. Is niet (veel) beter dan Steblecki en bovendien al 33. Zou vanwege zijn multifunctionaliteit (kan ook rechtsvoor en in de spits spelen) een goede speler voor de breedte zijn, maar daar lijkt hij me iets te duur voor.

Klopt, het heeft geen zin, hij is al oud en zijn beste tijd was bij dordrecht en daarna niets meer gepresteerd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 07, 2015, 19:10:16
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 07, 2015, 18:47:22
Klopt, het heeft geen zin, hij is al oud en zijn beste tijd was bij dordrecht en daarna niets meer gepresteerd

Ik vind hem ook te oud en hoeft van mij niet te komen.
Echter heeft hij wel degelijk goed gepresteerd. Ook bij Groningen vond ik hem sterk.
Voetballend natuurlijk een prima speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:34:07
Citaat van: AL op juni 07, 2015, 19:10:16
Ik vind hem ook te oud en hoeft van mij niet te komen.
Echter heeft hij wel degelijk goed gepresteerd. Ook bij Groningen vond ik hem sterk.
Voetballend natuurlijk een prima speler.
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:35:54
Pedro(hier wel genoemd)naar NAC.. vreemde keuze..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247447&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 08, 2015, 07:44:05
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:34:07
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...

In de zin van een stormram voorop of juist in de kont hangen en bij balverlies tegenstander toeslaan? Dan moeten we een counterspits erbij hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:57:20
Citaat van: poelie-lwd op juni 08, 2015, 07:44:05
In de zin van een stormram voorop of juist in de kont hangen en bij balverlies tegenstander toeslaan? Dan moeten we een counterspits erbij hebben
Voor thuiswedstrijden denk ik dan aan een stormram(aangezien dat veel ploegen zich gaan ingraven) als je zo zo'n jongen een kwartier voor tijd brengt, dan gaat het bij het publiek ook extra leven..
En uit mag je van mij op de counter spelen, maar ook in die uitwedstrijden mocht je achterstaan(of gelijkt net als tegen Dordrecht) kan je de laatste 10/15 minuten zo'n stormram brengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 08, 2015, 08:43:26
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:34:07
Voegt denk ik niet veel meer toe... Wat mij belangrijker lijkt is dat Cambuur met een plan B op het veld kan komen.. Zodat het als het voetballen niet meer lukt,je uit een ander vaatje kan tappen...

Het lijkt mij dat de TS zich er wel van bewust is dat er volgend seizoen een plan B moet komen, dus ga ik er ook vanuit dat ze hier wel de juiste spelers voor gaan proberen te halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 08, 2015, 09:28:09
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:35:54
Pedro(hier wel genoemd)naar NAC.. vreemde keuze..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247447&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
het zullen toch wel weer de centjes zijn.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 10:09:47
Citaat van: speculeter op juni 08, 2015, 09:28:09
het zullen toch wel weer de centjes zijn.....
Maar zou NAC ook meer kunnen bieden dan PEC?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 08, 2015, 10:47:08
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 10:09:47
Maar zou NAC ook meer kunnen bieden dan PEC?

Dat lijkt me niet.. althans zonder externe financiers niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 08, 2015, 10:54:04
Bij NAC zullen ze alles wel weer uit de kast halen om zsm te promoveren....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 08, 2015, 10:56:46
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 07:35:54
Pedro(hier wel genoemd)naar NAC.. vreemde keuze..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247447&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Die jongen speelt gewoon liever JL
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 13:00:10
www.cambuurfront.nl offline? http://www.cambuurfront.nl/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 08, 2015, 13:03:39
Werkt hier gewoon
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 08, 2015, 13:22:05
Citaat van: Marc S op juni 08, 2015, 10:47:08
Dat lijkt me niet.. althans zonder externe financiers niet.
dat heb ik hier al vaker genoemd .Bij Nec,Nac ,Egels worden spelers veelal door externe finaciers betaald
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 13:25:56
Citaat van: justremco op juni 08, 2015, 13:03:39
Werkt hier gewoon
Hier nu ook weer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 08, 2015, 14:41:23
Citaat van: sunderland op juni 08, 2015, 13:22:05
dat heb ik hier al vaker genoemd .Bij Nec,Nac ,Egels worden spelers veelal door externe finaciers betaald

Oh dat dit bij NEC en NAC gebeurt is geen geheim. Maar die investeerders zijn natuurlijk niet bereid om dat bij iedere speler te doen. De eagles met externe financiers? Je had het wel over Excelsior en ik geloof dat die nooit 3 miljoen per seizoen betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 08, 2015, 18:39:18
Update na het aantrekken van Dominik Mašek.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op juni 08, 2015, 18:45:31
Citaat van: jeff op juni 08, 2015, 18:39:18
Update na het verlengen van Dominik Mašek.

Je bedoelt zeker 'aantrekken'  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 08, 2015, 18:46:39
Op het middenveld is elke positie nu al dubbel bezet, Van de Vegt is prima bezig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 08, 2015, 18:47:53
Citaat van: mario op juni 08, 2015, 18:45:31
Je bedoelt zeker 'aantrekken'  :P
Klopt had alleen de naam veranderd van Schootstra naar Mašek :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 08, 2015, 19:09:49
Dominik Mâsek is de nieuwe creatieve aanvallende middenvelder van SCC. Hij is aanvoerder van jong Tsjechië en is vier keer uitgeroepen tot beste speler
Uit de Tsjechische competitie. :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 08, 2015, 19:28:40
Selectie begint er goed uit te zien.
Nog 3 verdedigers en 2 aanvallers?
Spitspositie zal zwakste positie worden denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:31:21
Citaat van: AL op juni 08, 2015, 19:28:40
Selectie begint er goed uit te zien.
Nog 3 verdedigers en 2 aanvallers?
Spitspositie zal zwakste positie worden denk ik.
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 08, 2015, 19:35:03
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:31:21
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...

en een keeper.... speciaal voor Poelie ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 08, 2015, 19:35:45
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:31:21
Rechtsback,linkercentrale verdediger,linksback,linksbuiten en een spits...

Zou ik ook zeggen, maar of er een goede spits komt???
Rechtsback en linksbuiten zijn prioriteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:38:47
Citaat van: pvanbuijtene op juni 08, 2015, 19:35:03
en een keeper.... speciaal voor Poelie ;)
Moet Poelie eerst Nienhuis verkopen.. :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:40:01
Citaat van: AL op juni 08, 2015, 19:35:45
Zou ik ook zeggen, maar of er een goede spits komt???
Rechtsback en linksbuiten zijn prioriteit.
Inderdaad en qua spits hoop ik op een type stormram(voor plan B)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 08, 2015, 19:40:14
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:38:47
Moet Poelie eerst Nienhuis verkopen.. :devil
Hij probeert Marinus al flink te overtuigen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 08, 2015, 19:47:26
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:40:01
Inderdaad en qua spits hoop ik op een type stormram(voor plan B)

Hemmen  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:49:16
Citaat van: 666 op juni 08, 2015, 19:47:26
Hemmen  :devil
Bergkamp :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 08, 2015, 20:24:19
Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2015, 09:10:39
Marcellis  :_schater  :O



:_schater _O_ |:) :thumbsup :zweep :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 08, 2015, 20:25:42
Cambuur is met Locadia bezig, probeert men te huren voor een seizoen. SSSSSSSSSSSTTTTTT, niet verder vertellen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 08, 2015, 20:31:57
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 08, 2015, 19:09:49
Dominik Mâsek is de nieuwe creatieve aanvallende middenvelder van SCC. Hij is aanvoerder van jong Tsjechië en is vier keer uitgeroepen tot beste speler
Uit de Tsjechische competitie. :camigo

Waar haal je het vandáán man? Hij heeft überhaupt maar vier keer gespeeld in de Tsjechische competitie!
Wel een heel bijzonder talent; vier wedstrijden verspreid over twee seizoenen maar wel vier keer de beste speler van de hele competitie. We hebben een talent in handen waarbij Messi verbleekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op juni 09, 2015, 09:00:20
En Albert Rusnak had 5 potjes gespeeld op profniveau, 2 in League 2 en 3 in de  Championship, dus wat zegt dat nou?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 09, 2015, 09:37:43
Citaat van: YellowBlue op juni 09, 2015, 09:00:20
En Albert Rusnak had 5 potjes gespeeld op profniveau, 2 in League 2 en 3 in de  Championship, dus wat zegt dat nou?

Dat zegt helemaal niks. Alleen klopt er niks van het verhaal dat ie 4x is uitgeroepen tot beste speler/talent van de competitie als hij in 2 seizoenen 4 wedstrijden heeft gespeeld. Dat is een apart verhaal...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 09:40:27
Hij is niet vier keer uitgeroepen tot talent van de competitie, maar van Tsjechië (en dan ook nog in zijn eigen leeftijdscategorie). Daar hoef je alleen Tsjech voor te zijn en niet per se daar te spelen (net zoals Arjen Robben in Nederland tot sportman van het jaar kan worden uitgeroepen).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 09:43:19
MS gekke vraag...
Maar mo en Hemmen hebben nog niet ergens anders getekend.
Dan zijn ze clubloos?
Of gaan wij ze dan ms weer contract (je) aanbieden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 09, 2015, 09:45:29
wie zegt dat er niks getekend is?
laat ze eerst maar van hun vakantie genieten,ze hebben vast al zekerheid maar dat hoeft niet direct in de media toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 09, 2015, 09:46:41
Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 10:07:47
Citaat van: dit is mien club op juni 09, 2015, 09:46:41
Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
dat denk je? Weet je? Of is dat een gerucht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 10:08:24
Na de komst van Masek. ..Is bytyqi nu definitief uit beeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 09, 2015, 10:20:03
Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 10:08:24
Na de komst van Masek. ..Is bytyqi nu definitief uit beeld?

Bytyqi is pas over een paar maanden weer fit, heb je de eerste seizoenshelft dus niks aan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 09, 2015, 10:52:34
Citaat van: dit is mien club op juni 09, 2015, 09:46:41
Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
guidetti als linksbuiten! |:) :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 10:59:50
De door Grijskijkert wel eens genoemde Linthorst (Vitesse) gaat naar De Graafschap.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: semper fi op juni 09, 2015, 11:06:52
Jack byrne  mancity
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 11:09:33
Citaat van: Collingwood op juni 09, 2015, 10:59:50
De door Grijskijkert wel eens genoemde Linthorst (Vitesse) gaat naar De Graafschap.
wie noemt grijskijker hier niet :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 09, 2015, 11:50:49
Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 10:07:47
dat denk je? Weet je? Of is dat een gerucht?

Laat ik het zo zeggen, dat Cambuur het graag wil. Maar of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren is maar de vraag.
Ik weet wel dat Cambuur vanuit een eigen scoutingslijst werkt. Dat lijstje ligt al een tijdje klaar. Dus mensen die denken dat van der Vegt het heeft uitgevonden heeft het mis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 09, 2015, 11:52:50
Citaat van: semper fi op juni 09, 2015, 11:06:52
Jack byrne  mancity
hoe kom je daarbij ?centraal aanvallende middenvelder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 11:52:53
Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 09, 2015, 11:57:04
Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 11:52:53
Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?
misschien beide he ,hij is in ieder geval door de ts uitbebreid bekeken en die waren zeer positief
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 12:07:03
Ook al komt Masek uit de koker van Van de Vegt (wat is daar eigenlijk vreemd aan, daarvoor is hij toch TD?), hij zal vast ook uitgebreid zijn bekeken door Henk de Jong, Sandor van der Heide en Arne Slot. Als deze bewezen vakmensen het in hem zien zitten, dan doe ik het ook (tot het tegendeel bewezen is).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 09, 2015, 12:08:13
Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 11:52:50
hoe kom je daarbij ?centraal aanvallende middenvelder

http://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757#ath (http://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757#ath)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 12:20:37
Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2015, 19:38:47
Moet Poelie eerst Nienhuis verkopen.. :devil

Ben al druk bezig!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 12:36:22
Citaat van: michello op juni 09, 2015, 12:08:13
http://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757#ath (http://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757#ath)
Misschien willen ze hem wel voor centraal op middenveld en Masek hangend op links?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 09, 2015, 13:22:31
Transfervrij ..... Indien haalbaar een uitstekende speler voor op de vleugels met scorend vermogen: http://www.transfermarkt.nl/halil-colak/profil/spieler/67638#ath (http://www.transfermarkt.nl/halil-colak/profil/spieler/67638#ath)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 09, 2015, 13:22:45
Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 11:52:53
Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?

Hij stond al eerder bij Cambuur op het lijstje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 17:04:10
Ook bij PEC Zwolle en SC Cambuur volgen ze Gladon met bovengemiddelde interesse, maar die twee clubs zien de aanvaller op dit moment niet als potentiële eerste spits. De verwachting is dat Gladon volgende week, als hij terugkeert van vakantie, een beslissing neemt over zijn toekomst.

Aldus VI. Volgens hen gaat Gladon waarschijnlijk naar de Eagles. Cambuur is dus wel degelijk met (een) spits(en) bezig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 09, 2015, 17:14:22
Citaat van: Collingwood op juni 09, 2015, 17:04:10
Ook bij PEC Zwolle en SC Cambuur volgen ze Gladon met bovengemiddelde interesse, maar die twee clubs zien de aanvaller op dit moment niet als potentiële eerste spits. De verwachting is dat Gladon volgende week, als hij terugkeert van vakantie, een beslissing neemt over zijn toekomst.

Aldus VI. Volgens hen gaat Gladon waarschijnlijk naar de Eagles. Cambuur is dus wel degelijk met (een) spits(en) bezig.

Overigens vrij logisch keuze van Gladon, de kans op speel minuten is voor hem een stuk groter in de jupiler league dan bij Cambuur of Zwolle op dit moment.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 17:44:20
(Ook) NAC is geïnteresseerd in Moreno Rutten. Geen idee of wij hem ook nog steeds willen hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:23:41
Er komt zeker nog een spits bij. Snap alleen de interesse voor Gladon niet. Wil je meerdere systemen kunnen spelen moet je ook een ander type spits hebben dan B en Barto.

Locadia
Tannane
Platje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 18:47:01
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:23:41
Er komt zeker nog een spits bij. Snap alleen de interesse voor Gladon niet. Wil je meerdere systemen kunnen spelen moet je ook een ander type spits hebben dan B en Barto.

Locadia
Tannane
Platje
Locadia is bijna rond met PEC(PSV strubbelt nog tegen) en is een type Ogbeche..
Tannane gaat verlengen bij Heracles en Platje kan je vergelijken met Barto(die rommelt vaak ook maar wat aan)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 09, 2015, 18:49:55
Verwacht dat als er een spits bijkomt, het weleens een onbekende speler kan zijn. De Nederlandse spitsen die echt haalbaar zijn komen tekort en spitsen die je af moet kopen etc zijn gewoonweg te duur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 09, 2015, 18:51:33
Platje is ook niet goed genoeg. Heb dan liever talent uit de Jupiter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:58:15
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 18:47:01
Locadia is bijna rond met PEC(PSV strubbelt nog tegen) en is een type Ogbeche..
Tannane gaat verlengen bij Heracles en Platje kan je vergelijken met Barto(die rommelt vaak ook maar wat aan)

Die vergelijking Locadia-Ogbeche zie ik niet. Ogbeche is een aanspeelpunt. Locadia kan wel een bal vasthouden maar is op zijn best met zijn neus richting vijandelijk doel en weet de ruimtes achter de defensie prima te benutten. Daarbij is hij twee keer zo snel. Heel ander type dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:02:32
Citaat van: zeewolde op juni 09, 2015, 18:51:33
Platje is ook niet goed genoeg. Heb dan liever talent uit de Jupiter.
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:03:03
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:58:15
Die vergelijking Locadia-Ogbeche zie ik niet. Ogbeche is een aanspeelpunt. Locadia kan wel een bal vasthouden maar is op zijn best met zijn neus richting vijandelijk doel en weet de ruimtes achter de defensie prima te benutten. Daarbij is hij twee keer zo snel. Heel ander type dus.
Locadia wordt als hij in de spits speelde ook zo gebruikt(PSV systeem).. ben het niet helemaal met je eens behalve dat hij sneller is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:06:42
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:02:32
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
Ik vind het een leuke speler,maar ik vind het een rommelaar die veel op inzet doet en vaak wat gelukkig is in zijn actie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:08:38
Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 09, 2015, 19:10:10
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:08:38
Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?

Ben zelf ook niet echt een fan van Platje, maar dat is juist wel een speler die uit het niets een goal kan maken. Zeker tegen ploegen die zich ingraven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:14:32
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:08:38
Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?

Dat heeft niet zozeer met een spits te maken maar meer met de balcirculatie wat bij ons vaak in een te laag tempo gaat. Daarnaast misten we creativiteit. Ik doelde met een ander type spits meer op wedstrijden waar we veel onder druk komen te staan. Dan is het fijn dat je voorop iemand hebt lopen die met geplaatste counters wedstrijden kan beslissen. Ik zie Ogbeche of Barto dat niet doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:17:14
Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 19:10:10
Ben zelf ook niet echt een fan van Platje, maar dat is juist wel een speler die uit het niets een goal kan maken. Zeker tegen ploegen die zich ingraven
Ik heb een andere mening,ik zie liever een vent van bijna 2 meter het veld inkomen die de tegenstander het dunne in de broek laat lopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:18:27
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:14:32
Dat heeft niet zozeer met een spits te maken maar meer met de balcirculatie wat bij ons vaak in een te laag tempo gaat. Daarnaast misten we creativiteit. Ik doelde met een ander type spits meer op wedstrijden waar we veel onder druk komen te staan. Dan is het fijn dat je voorop iemand hebt lopen die met geplaatste counters wedstrijden kan beslissen. Ik zie Ogbeche of Barto dat niet doen.
Maar dat kan je oplossen met onze snelle vleugels..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 09, 2015, 19:19:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:17:14
Ik heb een andere mening,ik zie liever een vent van bijna 2 meter het veld inkomen die de tegenstander het dunne in de broek laat lopen..

Snap ik, das een prototype pinchhitter. Barto zou dat in mijn ogen ook goed kunnen zijn(ondanks dat ie wat kleiner is dan 2m), daar zie ik hem iig liever dan op links of op 10
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:22:58
Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 19:19:36
Snap ik, das een prototype pinchhitter. Barto zou dat in mijn ogen ook goed kunnen zijn(ondanks dat ie wat kleiner is dan 2m), daar zie ik hem iig liever dan op links of op 10
Ik denk ook dat Barto aan zijn laatste jaar bezig is..en is niet het type waar de tegenstanders angstig van worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 09, 2015, 19:36:45
Barto vind ik een prima pinchhitter (beter dan Bergkamp).
Is ook een van de beste koppers in de eredivisie.
Ik zie liever een snelle spits erbij, zodat we uit ook gevaarlijk kunnen worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:40:40
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:18:27
Maar dat kan je oplossen met onze snelle vleugels..

Ja? Narsingh heeft niet 1 x gescoord in de comp en Rosheuvel alleen is veel te weinig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:42:18
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:40:40
Ja? Narsingh heeft niet 1 x gescoord in de comp en Rosheuvel alleen is veel te weinig.
Daarom moet er ook een (snelle) linksbuiten bij toch...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:43:09
Citaat van: AL op juni 09, 2015, 19:36:45
Barto vind ik een prima pinchhitter (beter dan Bergkamp).
Is ook een van de beste koppers in de eredivisie.

Mag jij vinden,ik vind van niet... Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik over Weghorst begon en een half jaar later was bijna iedereen lyrisch over hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 09, 2015, 19:46:02
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:02:32
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt dat hij goed genoeg is voor de eredivisie. Is een goeie superdub die het van zijn inzet moet hebben. Maar past volgens mij niet in het combinatievoetbal wat onze ts wil. En bovendien als je zo'n spits haalt moet dat voor de basis zijn, je hebt met Barto al een spits als ideale 12e man.

met een jonge speler die op termijn door kan groeien naar eerste spits kun je meer beginnen. Voor mij valt bv ook Locadia af omdat ik niet zie dat die beter is dan ogbeche of je moet ogbeche weer op links zetten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 09, 2015, 20:07:39
Citaat van: zeewolde op juni 09, 2015, 19:46:02
hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt dat hij goed genoeg is voor de eredivisie. Is een goeie superdub die het van zijn inzet moet hebben. Maar past volgens mij niet in het combinatievoetbal wat onze ts wil. En bovendien als je zo'n spits haalt moet dat voor de basis zijn, je hebt met Barto al een spits als ideale 12e man.

met een jonge speler die op termijn door kan groeien naar eerste spits kun je meer beginnen. Voor mij valt bv ook Locadia af omdat ik niet zie dat die beter is dan ogbeche of je moet ogbeche weer op links zetten.

Locadia vind ik 3 klassen beter dan Ogbeche!
Ogbeche lijkt hier heilig verklaard, maar persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van hem. Na de winterstop vond ik hem echt de zwakste schakel.
Ik hoop dat ik het fout heb en mij gaat verrassen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2015, 20:14:05
Citaat van: AL op juni 09, 2015, 20:07:39
Locadia vind ik 3 klassen beter dan Ogbeche!
Ogbeche lijkt hier heilig verklaard, maar persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van hem. Na de winterstop vond ik hem echt de zwakste schakel.
Ik hoop dat ik het fout heb en mij gaat verrassen.

De zwakte lag wat mij betreft op het middenveld, veel te voorspelbaar allemaal. Ogbeche kreeg amper bespeelbare ballen. Ik wil niet zeggen dat hij in topvorm was, absoluut niet. Maar kijk de goals maar eens terug die hij heeft gemaakt, hij is echt wel een prima afmaker voor Cambuur hoor. En het is ook geen toeval dat het met Ogbeche minder werd op het moment dat Rusnak weg was.

Normaal gesproken is hij ook een goed aanspeelpunt, al sprongen de ballen na de winterstop iets te veel van zijn voet. Maar dat had er volgens mij ook mee te maken dat hij vaak pas na minimaal twintig minuten een normale bal kreeg. Daarvoor dan vaak allemaal hoge ballen waar hij vrij weinig mee kon.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 09, 2015, 20:34:11
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:22:58
Ik denk ook dat Barto aan zijn laatste jaar bezig is..en is niet het type waar de tegenstanders angstig van worden..
Dan lopen de tegenstanders te slapen. Barto is niet de meest technisch fijnbesnaarde voetballer, maar wel een slimme speler. Hij is juist moeilijk te bespelen voor zijn tegenstanders door zijn loopacties zonder bal. Slinger dan die bal de 16 maar in en hij is in de buurt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:10:56
Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.
Inderdaad.. Maar Bergkamp is het zelfde type, alleen sterker en completer. Bergkamp zat in de rangorde ook boven Weghorst (daarom wou hij vorig seizoen ook weg bij Emmen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:11:47
Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.

Weghorst? Wat een houten klaas is dat zeg. Sorry hoor maar het is geen gezicht en hij krijgt er nog voor betaald ook...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 09, 2015, 22:18:54
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:11:47
Weghorst? Wat een houten klaas is dat zeg. Sorry hoor maar het is geen gezicht en hij krijgt er nog voor betaald ook...
zo,n speler zie ik niet als eerste spits poelsma .Hemmen en Demouge zijn ook zulke types die gewoon heel lastig te bespelen zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:20:38
Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 22:18:54
zo,n speler zie ik niet als eerste spits poelsma .Hemmen en Demouge zijn ook zulke types die gewoon heel lastig te bespelen zijn
Je vergeet held Mark de Leeuwarder..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:20:38
Je vergeet held Mark de Leeuwarder..

Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 09, 2015, 22:39:35
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
ook niet ruilen tegen nienhuis? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:40:34
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
Weghorst heeft Heracles bijna in z'n eentje in de eredivisie gehouden maar dit terzijde... Het ging mij om Bergkamp..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 09, 2015, 22:42:06
Na het debacle van meleg. Zouden we zivkovic niet kunnen huren? Een Willem 2 zit daar ook achteraan. Tis misschien eigenwijs jonkje maar denk dat hij hier in lwd snel volwassen wordt. Even back to basic.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 09, 2015, 22:51:36
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
nee dat is duidelijk :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 09, 2015, 23:02:57
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:40:34
Weghorst heeft Heracles bijna in z'n eentje in de eredivisie gehouden maar dit terzijde... Het ging mij om Bergkamp..

Ben je niet in de war met Linssen?  Wat Bergkamp betreft, die zou dan als stormram moeten fungeren? Dat kan Barto ook toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 08:02:46
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 23:02:57
Ben je niet in de war met Linssen?  Wat Bergkamp betreft, die zou dan als stormram moeten fungeren? Dat kan Barto ook toch?
Nee niet in de war zonder Weghorst(was in alle klassementen de beste Heracles speler)  had Linssen(heeft alleen de laatste wedstrijden goed gespeeld) geen bal geraakt net als Peters bij Emmen, hij heeft aan Bergkamp te danken dat hij zoveel scoorde..
http://www.tubantia.nl/sport/sport-regionaal/ziyech-en-weghorst-grote-winnaars-voetbalgala-tubantia-1.4932352?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 08:41:20
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 23:02:57
Dat kan Barto ook toch?
Hij kan ook rechtsbuiten,linksbuiten spelen en als Henk tegen hem zegt speel rechtsback dan doet hij het ook of hij goed is op die posities is weer een andere kwestie..
Barto 184 cm en 80kg en 30 jaar.. Bergkamp 196 cm en 86kg en 24 jaar ik weet wel welke speler ik zou kiezen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 10, 2015, 09:52:57
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Ik zie Reijnen liever blijven. Dan maar gratis de deur uit aan het einde van het jaar, maar hij is voor ons veel meer waard dan een transferbedrag van een paar ton.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 10, 2015, 09:55:47
Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 10, 2015, 10:05:05
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Gemengde gevoelens. Mag van mij. Je moet niet vergeten dat Cambuur het voornamelijk hiervan moet hebben om volledig gezond te worden.
Beide spelers leveren echt wel het nodige op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 10, 2015, 10:09:00
Iedereen is te koop, maar wel tegen de juiste prijs. Zo zal het de komende jaren gaan, doel is om zsm het negatieve eigen vermogen weg te werken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 10, 2015, 10:15:21
Citaat van: michello op juni 10, 2015, 09:55:47
Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!
Een nieuwe eerste spits halen die er 15 maakt voor weinig tot geen geld. Ik geef het je te doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 10, 2015, 10:20:33
Als reijnen naar Groningen  zou gaan vd laan maar weer terughalen.
Mocht obeche weggaan....ik ben er ook niet rouwig om.
Maar om iemand te vinden die er 10 â 15 inschiet zal inderdaad moeilijk worden.
Dacht dat ogbeche graag hier wou blijven trouwens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 10, 2015, 10:20:46
Citaat van: michello op juni 10, 2015, 09:55:47
Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!

Kan me alleen niet voorstellen dat hij naar het buitenland zou net nadat hij heeft besloten om zijn gezin naar Nederland te halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 10, 2015, 10:22:31
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen


Mooi ruilen voor Rusnak  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 10, 2015, 10:32:15
Citaat van: hobbes op juni 10, 2015, 10:22:31
Mooi ruilen voor Rusnak  :P
:_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 10, 2015, 11:13:37
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Ogbeche laten gaan bij een redelijk bod en alles op alles zetten op Vincent Janssen!!
Reijnen moet blijven, maar bij een bod van 500.000 of meer laten gaan en transfervrije Marcellis ophalen (voetballend wel wat minder,maar wel een winnaar).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 11:47:06
Citaat van: justremco op juni 10, 2015, 10:09:00
Iedereen is te koop, maar wel tegen de juiste prijs. Zo zal het de komende jaren gaan, doel is om zsm het negatieve eigen vermogen weg te werken
Dat is het lot van elke Nederlandse club(groot of klein),het is maar net wat je terughaalt.. Niet druk om maken er komen wel weer vervangers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 10, 2015, 11:47:35
Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juni 10, 2015, 11:49:12
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 11:47:35
Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.


Als Bottegin ergens anders meer kan verdienen is ie weg. Daar kan geen Europees voetbal tegenop..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 11:49:17
Citaat van: AL op juni 10, 2015, 11:13:37
Ogbeche laten gaan bij een redelijk bod en alles op alles zetten op Vincent Janssen!!
Reijnen moet blijven, maar bij een bod van 500.000 of meer laten gaan en transfervrije Marcellis ophalen (voetballend wel wat minder,maar wel een winnaar).
Janssen is niet te halen, we kunnen nooit op bieden tegen clubs als AZ,dkv,Twente en Groningen...
Marcellis als vervanger van Reijnen moet kunnen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 11:51:11
Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 11:47:35
Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.
En Sankoh is er ook nog..die wacht erop dat Bottegin weg gaat.. Letterlijke woorden van Nijland we kunnen pas wat doen met Sankoh als Bottegin vertrekt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 10, 2015, 11:53:18
Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 12:07:05
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 11:53:18
Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.
Zo reageer jij bijna elk jaar, vorig jaar was Reijnen in jouw ogen helemaal niks..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 10, 2015, 12:39:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 10, 2015, 12:07:05
Zo reageer jij bijna elk jaar, vorig jaar was Reijnen in jouw ogen helemaal niks..
heb t ff nagekeke..
hij zei letterlijk, " Met Henk en Arne word dit onze volgende topper" . nie liegen he :p
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 10, 2015, 13:05:21
Citaat van: pvanbuijtene op juni 10, 2015, 12:39:34
heb t ff nagekeke..
hij zei letterlijk, " Met Henk en Arne word dit onze volgende topper" . nie liegen he :p

En hij zei, we zullen het zien
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 10, 2015, 13:32:43
Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 10, 2015, 14:10:28
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 13:32:43
Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.
Misschien vergeet je dat Marcellis terug is gekomen van een zware knieblessure en na eigen zeggen nog niet 100% was/is..
En ik heb niks afgezocht.. en ik zei bijna elke jaar dat is wat anders :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 10, 2015, 18:26:07
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 13:32:43
Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.

Ook ik heb Reijnen in de voorbereiding gezien (o.a. Die oefenwedstrijd tegen De Graafschap), man wat was ik er van overtuigd dat het een ramp ging worden met Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 10, 2015, 19:16:37
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 11:53:18
Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.

Komt ook niet!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 10, 2015, 19:26:12
Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 18:49:55
Verwacht dat als er een spits bijkomt, het weleens een onbekende speler kan zijn. De Nederlandse spitsen die echt haalbaar zijn komen tekort en spitsen die je af moet kopen etc zijn gewoonweg te duur.

?????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op juni 10, 2015, 20:56:17
Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.

Lamme dikzak is die Platje. Leuke speler voor de teletekstsupporters
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 10, 2015, 21:07:48
Luis Pedro definitief naar NAC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 10, 2015, 21:29:56
Citaat van: Collingwood op juni 10, 2015, 21:07:48
Luis Pedro definitief naar NAC.

Blijft lekker JL voetballen, goeie keus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 10, 2015, 21:42:32
Citaat van: Grijskijkert op juni 10, 2015, 08:41:20
Hij kan ook rechtsbuiten,linksbuiten spelen en als Henk tegen hem zegt speel rechtsback dan doet hij het ook of hij goed is op die posities is weer een andere kwestie..
Barto 184 cm en 80kg en 30 jaar.. Bergkamp 196 cm en 86kg en 24 jaar ik weet wel welke speler ik zou kiezen..

Ik ook, Barto maar dat is persoonlijk. De keren dat ik Bergkamp heb zien spelen in de juup vond ik het maar een type bushokje. Er zit niet heel veel beweging in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HJ.Wijma op juni 10, 2015, 21:49:48
Doe mij maar Sean Klaiber(Utrecht) speelde naar mijn mening sterk half jaar bij Dordrecht, is rechtachter maar kan ook rechtvoor en op het middenveld en nog jong en genoeg potentie
Mening?!?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 10, 2015, 21:56:30
Citaat van: HJ.Wijma op juni 10, 2015, 21:49:48
Doe mij maar Sean Klaiber(Utrecht) speelde naar mijn mening sterk half jaar bij Dordrecht, is rechtachter maar kan ook rechtvoor en op het middenveld en nog jong en genoeg potentie
Mening?!?

Helemaal mee eens. Leuke speler, en viel behoorlijk op bij Dordrecht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 10, 2015, 21:59:50
Inderdaad een goede speler. Maar heeft nog een contract bij Utrecht en zal daar na zijn goede jaar bij Dordt wel een kans krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 10, 2015, 22:07:19
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 10:20:33
Als reijnen naar Groningen  zou gaan vd laan maar weer terughalen.
Mocht obeche weggaan....ik ben er ook niet rouwig om.
Maar om iemand te vinden die er 10 â 15 inschiet zal inderdaad moeilijk worden.
Dacht dat ogbeche graag hier wou blijven trouwens.

Als Cambuur die twee gaat verkopen, wordt het een zeeeeeer lastig seizoen voor ons volgend jaar. Komop, een topverdediger en spits voor onze begrippen vindt je echt niet weer. Ogbeche was niet op zijn best de tweede seizoenshelft maar hij heeft zeker zijn waarde de eerste helft bewezen. Nee, beide lekker houden. Zijn goed ingespeeld in het elftal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 10, 2015, 22:31:01
Citaat van: Destroyer op juni 10, 2015, 22:07:19
Als Cambuur die twee gaat verkopen, wordt het een zeeeeeer lastig seizoen voor ons volgend jaar. Komop, een topverdediger en spits voor onze begrippen vindt je echt niet weer. Ogbeche was niet op zijn best de tweede seizoenshelft maar hij heeft zeker zijn waarde de eerste helft bewezen. Nee, beide lekker houden. Zijn goed ingespeeld in het elftal.

Lopen genoeg andere spelers rond! Natuurlijk zie ik ook liever dat Reijnen blijft. We dachten toch allemaal ook dat we het vertrek van  Leeuwin  en vd Laan niet konden opvangen toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccvl op juni 10, 2015, 22:59:10
Dirk Marcellis lijkt mij best wel een serieuze optie achterin eventueel als tweede keuze achter Reijnen, of zelfs eerste bij een eventueel vertrek van reijnen. Ik heb begrepen dat er hier en daar voorzichtig is geinformeerd naar hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 11, 2015, 08:17:35
Citaat van: sccvl op juni 10, 2015, 22:59:10
Dirk Marcellis lijkt mij best wel een serieuze optie achterin eventueel als tweede keuze achter Reijnen, of zelfs eerste bij een eventueel vertrek van reijnen. Ik heb begrepen dat er hier en daar voorzichtig is geinformeerd naar hem.

De Jong heeft toch ook al eens aangegeven dat hij erg gecharmeerd is van Marcellis? Het is wel een speler voor ons. Wel potentie, maar door een zware blessure besmet voor veel clubs!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 11, 2015, 09:09:22
Reijnen mag absoluut niet weg, dikke punt .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
Citaat van: richard op juni 10, 2015, 19:16:37
Komt ook niet!!
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 09:48:17
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Richard weet echt niet alles, dat pretendeert hij ook niet maar hij heeft vaak wel gelijk hoor. In ieder geval vaker dan de meeste forummers en zelfbenoemde clubwatchers. En daarbij, niets is zo veranderlijk dan voetbal. Vandaag geen interesse in Marcellis maar wordt Reijnen weggehaald kan dat zo veranderen in prio nr 1.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:55:57
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 09:48:17
Richard weet echt niet alles, dat pretendeert hij ook niet maar hij heeft vaak wel gelijk hoor. In ieder geval vaker dan de meeste forummers en zelfbenoemde clubwatchers. En daarbij, niets is zo veranderlijk dan voetbal. Vandaag geen interesse in Marcellis maar wordt Reijnen weggehaald kan dat zo veranderen in prio nr 1.
Was oek maar een flauw grapke... En het is precies wat je zegt, wat vandaag niet nodig is kan morgen weer anders zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 11, 2015, 10:12:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Gelukkig maar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 11, 2015, 10:55:31
Citaat van: DayDreamer op juni 11, 2015, 10:12:36
Gelukkig maar.
ik zeg niks..... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 11:23:41
Citaat van: speculeter op juni 11, 2015, 10:55:31
ik zeg niks..... :_schater
:0= Wat zeg je?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 11, 2015, 12:15:54
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 11:23:41
:0= Wat zeg je?  :_schater

Hij zei: "niks"   :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 12:27:18
Het word tijd voor een nieuwe aanwinst, dan houden die onzin gesprekken weer eventjes op ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2015, 12:49:15
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 12:27:18
Het word tijd voor een nieuwe aanwinst, dan houden die onzin gesprekken weer eventjes op ;)
jij bent redelijk op de hoogte altijd. Vandaag, morgen of houden we de maandag als vaste spelerspresentatie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 11, 2015, 13:20:45
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 09:35:34
TD Richard v/d Vegt heeft gesproken,Marcellis komt niet...

Als jij denkt dat ik onzin verkondig prima, reageer er dan aub niet op. Alvast bedankt!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 13:24:35
Citaat van: richard op juni 11, 2015, 13:20:45
Als jij denkt dat ik onzin verkondig prima, reageer er dan aub niet op. Alvast bedankt!!
Jonguh waar is je gevoel voor humor? Ik zei toch dat het maar een grapke was...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 13:29:05
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2015, 12:49:15
jij bent redelijk op de hoogte altijd. Vandaag, morgen of houden we de maandag als vaste spelerspresentatie?

Gewoon wanneer de inkt droog is, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op juni 11, 2015, 13:54:25
hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten... 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 11, 2015, 14:20:24
Citaat van: DK op juni 11, 2015, 13:54:25
hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten...
er is weer een groep investeerders gevonden daar.
Dus.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 14:23:27
Citaat van: DK op juni 11, 2015, 13:54:25
hoe liekt het met die Cas Peters? schijnt NAC ook al achteraan te zitten...

Leuke JL speler, komt (handelings) snelheid tekort voor de eredivisie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 11, 2015, 14:42:32
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 14:23:27
Leuke JL speler, komt (handelings) snelheid tekort voor de eredivisie
Als je er 23 maakt in een seizoen bij Emmen. ....Van mij mag hij komen hoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 11, 2015, 15:02:36
Ik zeg het niet graag.. maar ik ben het wel speculeter eens.

Een jonge hond hebben we hier nodig voor in in de spits. Heb niet al teveel vertrouwen meer in de dertigers die er nu staan (behalve dan als supersub)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 15:20:13
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/440580/zes-eredivisie-clubs-denken-aan-oude-bekende-van-cambuur-en-heerenveen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Transfervrij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 15:37:20
Volgens transfermarkt.nl contract tot 2016 en een eenzijdige cluboptie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 11, 2015, 15:37:46
Ik zeg het niet graag......
Maar ben het voor één keer eens met de gast :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 16:02:48
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 15:37:20
Volgens transfermarkt.nl contract tot 2016 en een eenzijdige cluboptie

Meerdere Eredivisie-clubs zijn in een race verwikkeld om de handtekening van Stefan Savic. Er is belangstelling van zes ploegen, waarvan er drie serieus zijn. Dat bevestigt zaakwaarnemer Mark de Boer aan VoetbalPrimeur.

Savic is niet helemaal onbekend in Nederland. De nu 21-jarige middenvelder maakte als proefspeler indruk bij sc Heerenveen, waar hij een contractaanbieding kreeg die vanwege de bestuursperikelen weer werd ingetrokken. Bij SC Cambuur kreeg de Oostenrijker vervolgens ook een voorstel, maar dat leverde uiteindelijk geen samenwerking op.

Cambuur en Heerenveen zijn niet meer in de race, maar een doorbraak in Nederland lonkt alsnog. Zes Nederlandse clubs houden de verrichtingen van Savic nauwlettend in de gaten en drie clubs hebben serieuze belangstelling. Het management van Savic laat weten dat het in elk geval niet om ploegen uit de traditionele top-drie gaat. Ook vanuit Duitsland is overigens interesse getoond, zowel van clubs uit de Bundesliga als de Tweede Bundesliga.

Savic kwam in het verleden uit voor de Oostenrijkse grootmacht Red Bull Salzburg, de club die hij vorig jaar verruilde voor tweedeklasser LASK Linz. De voormalig jeugdinternational kwam tot 34 wedstrijden, waarin hij goed was voor één doelpunt en tien assists. LASK wil hem dan ook graag behouden, maar Savic kiest waarschijnlijk voor een toekomst elders. Zijn contract loopt af en hij heeft eenzijdig de optie om te verlengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 11, 2015, 16:05:04
Citaat van: De Gast op juni 11, 2015, 15:02:36
Ik zeg het niet graag.. maar ik ben het wel speculeter eens.

Een jonge hond hebben we hier nodig voor in in de spits. Heb niet al teveel vertrouwen meer in de dertigers die er nu staan (behalve dan als supersub)

Misschien komt er wel een jonge hond....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 16:05:47
Is verder ook niet belangrijk kwam het tegen en dacht een oude bekende..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 16:09:22
Citaat van: richard op juni 11, 2015, 16:05:04
Misschien komt er wel een jonge hond....
Wel 1 die zindelijk is toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 16:19:52
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 16:09:22
Wel 1 die zindelijk is toch?

Vast eentje die zichzelf kan bedruipen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:11:43
Rayhi tekent niet bij en verlaat PSV. Dat zou voor ons een prima versterking zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:19:41
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:11:43
Rayhi tekent niet bij en verlaat PSV. Dat zou voor ons een prima versterking zijn!
Prima speler maar rechtsbenig en is op zijn best op de rechtsbuiten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:27:44
Zijn er eigenlijk nog wel linksbuitens te vinden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 21:43:51
Linksbuitens genoeg zou je zeggen toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:45:40
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:19:41
Prima speler maar rechtsbenig en is op zijn best op de rechtsbuiten..

Kan zich anders behoorlijk redden met zijn rechterpoot op de linkerkant. Zagen ze in hem niet de opvolger van Depay? Hoe dan ook, dat is ook geen echte linksbuiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:45:57
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 21:43:51
Linksbuitens genoeg zou je zeggen toch?
Noem eens een paar die geschikt en betaalbaar zijn? Als ik dat doe wordt ik voor gek verklaard, nou klopt dat ook,maar dat doet er niet toe..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:48:05
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:45:40
Kan zich anders behoorlijk redden met zijn rechterpoot op de linkerkant. Zagen ze in hem niet de opvolger van Depay? Hoe dan ook, dat is ook geen echte linksbuiten.
Ja klopt geloof ik wel... Maar ik begreep dat de TS met een linksbenige linksbuiten wou spelen(ik hoor graag of ik het fout gehoord heb)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:53:23
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:48:05
Ja klopt geloof ik wel... Maar ik begreep dat de TS met een linksbenige linksbuiten wou spelen(ik hoor graag of ik het fout gehoord heb)

Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:56:26
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:53:23
Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
Ja vooral dat eerste is van belang, want de voorzetten waren dramatisch...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:02:26
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:56:26
Ja vooral dat eerste is van belang, want de voorzetten waren dramatisch...

Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 11, 2015, 22:11:16
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:02:26
Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.

eerder veel te weinig man in de 16 bij een voorzet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 22:12:05
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:45:57
Noem eens een paar die geschikt en betaalbaar zijn? Als ik dat doe wordt ik voor gek verklaard, nou klopt dat ook,maar dat doet er niet toe..

Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)
Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 11, 2015, 22:13:21
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:12:05
Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)

Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord
en kan dus nog afvallen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 22:15:40
Ja, eens. Enige nadeel is dat ie dan hier de hele voorbereiding mist. Maar is geen ramp natuurlijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 11, 2015, 22:15:53
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:53:23
Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
precies ,er is vlgns mij geen 1 club die met een links en een rechtspoot op beide kanten speelt ,zelfs internationaal niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:16:32
Citaat van: pvanbuijtene op juni 11, 2015, 22:11:16
eerder veel te weinig man in de 16 bij een voorzet.

Aantal maakt niet zo heel veel uit, belangrijker zijn de juiste looplijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 22:28:46
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:12:05
Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)
Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord
Korte en Houtkoop komen niet, Fraser zijn woorden waren we laten geen spelers vertrekken naar de concurrentie tenzij we er veel op verdienen..
Verbeek moet gekocht worden, want die zit in zijn laatste contract jaar.. Dat zelfde geld voor Wolters en die wil weg en VVV wil mee werken hoorde ik op L1...
Colak had ik een paar weken geleden ook genoemd, maar hoe fit is zo'n jongen?
Sleegers is een fijn spelertje, maar zou hij onze nieuwe jongen niet voor de voeten lopen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 22:31:06
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:02:26
Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.
Heb je ook zeker een punt... Dus conclusie loopacties en de voorzetten vanaf links waren dramatisch :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 22:32:14
Colak zou je eventueel op proef kunnen laten komen natuurlijk. We zullen het de komende weken wel zien, misschien komen er wel weer allemaal proefspelers voorbij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 11, 2015, 22:33:18
Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:27:44
Zijn er eigenlijk nog wel linksbuitens te vinden?

Jazeker! Zaterdag is er één te bewonderen op het Cambuur Culture toernooi ;)
Spelend bij Team Jezus  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 22:37:56
Citaat van: Galdiano op juni 11, 2015, 22:33:18
Jazeker! Zaterdag is er één te bewonderen op het Cambuur Culture toernooi ;)
Spelend bij Team Jezus  :_schater

2 sprints en dan hijgend richting de kantine denk ik  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 22:42:08
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:32:14
Colak zou je eventueel op proef kunnen laten komen natuurlijk. We zullen het de komende weken wel zien, misschien komen er wel weer allemaal proefspelers voorbij
Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn als Colak dat wil... En anders geld betalen voor een speler...(de namen die je noemde)
Proefspelers verwacht ik ook wel... hoop dat het maar een paar worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 11, 2015, 22:51:43
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:16:32
Aantal maakt niet zo heel veel uit, belangrijker zijn de juiste looplijnen.

als je 1man  voorin hebt  in 16, en 4verdedigers kan je nog zo goed lopen... bem je ook mkg afhankelijk van de blinde voorzet die gegeven word.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 11, 2015, 22:53:05
Daarom moet de andere buiten dus knijpen en de middenvelders aansluiten  :ams
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2015, 22:55:40
Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:53:05
Daarom moet de andere buiten dus knijpen en de middenvelders aansluiten  :ams
_O_ en dan ben je afhankelijk van een goede voorzet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 12, 2015, 08:19:40
http://home.knvb.nl/media/4562/concept-programma-betaald-voetbal.pdf

Eerst uit tegen Zwolle...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 12, 2015, 08:26:04
Citaat van: Grijskijkert op juni 12, 2015, 08:19:40
http://home.knvb.nl/media/4562/concept-programma-betaald-voetbal.pdf

Eerst uit tegen Zwolle...

Wederom een zeer zware competitiestart dus zo te zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 12, 2015, 08:28:50
Citaat van: AL op juni 12, 2015, 08:26:04
Wederom een zeer zware competitiestart dus zo te zien.
Dat is 1 ding wat zeker is....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 12, 2015, 08:47:11
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.

edit: jezus mina wat een bout loting. Ergens op een end van de eerste competitiehelft nog eens Excelsior NEC Willem II en Graafschap  :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 12, 2015, 08:48:24
Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:47:11
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.
Dit jaar wel... Denk dat ze daar ook niet blij zullen zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 12, 2015, 08:52:19
Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:47:11
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.

Volgens mij hebben ze bij onze Zuiderburen ook een lijntje met de KNVB.. Vorig jaar Dordt thuis. Nu weer De Graafschap

Heeft vorig jaar anders lekker uit gepakt! Eerste wedstrijd kun je nooit echt goed inschatten wat de eindstand wordt.

Ik vind het erger dat we voor het derde jaar achtereen daar eerst heen moeten. Misschien ook wel beter.
31 januari gelijk naar de winterstop denk ik komen ze bij ons... Vuurwerk klaar leggen!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 12, 2015, 08:58:09
Citaat van: Grijskijkert op juni 12, 2015, 08:28:50
Dat is 1 ding wat zeker is....

15 uit 5 denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 12, 2015, 08:59:51
Citaat van: Sakin op juni 12, 2015, 08:52:19
Heeft vorig jaar anders lekker uit gepakt! Eerste wedstrijd kun je nooit echt goed inschatten wat de eindstand wordt.

Ik vind het erger dat we voor het derde jaar achtereen daar eerst heen moeten. Misschien ook wel beter.
31 januari gelijk naar de winterstop denk ik komen ze bij ons... Vuurwerk klaar leggen!!!

Ook weer zoiets ja.. altijd weer Heerenveen uit ergens rond oktober/november..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 12, 2015, 09:12:35
Citaat van: Cor op juni 12, 2015, 08:58:09
15 uit 5 denk ik
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan, ook niet echt fijn als je daarna de wat "zwakkere tegenstanders krijgt.

Voor ons als supporters ook niet echt fijn dat je in de eerste weken al PSV en Feyenoord thuis hebt gehad, zijn toch wedstrijden waar je een beetje naar uit wilt kijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 12, 2015, 11:03:09
Citaat van: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan, ook niet echt fijn als je daarna de wat "zwakkere tegenstanders krijgt.

Voor ons als supporters ook niet echt fijn dat je in de eerste weken al PSV en Feyenoord thuis hebt gehad, zijn toch wedstrijden waar je een beetje naar uit wilt kijken.

PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 12, 2015, 11:10:26
 Nu weer even on topic....
Selectie.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 12, 2015, 11:20:19
Citaat van: AL op juni 12, 2015, 11:03:09
PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!
Ik ook... De sfeer is nooit top bij de top 3.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 12, 2015, 11:42:30
Citaat van: 666 op juni 12, 2015, 11:20:19
Ik ook... De sfeer is nooit top bij de top 3.

sta maar eens 2-0 voor in de 60ste min tegen ajax en je hebt een topsfeer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 12, 2015, 14:48:50
Citaat van: AL op juni 12, 2015, 11:03:09
PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!

Heb ik ook hoor.. de Top 3 thuis interesseert me niet echt eigenlijk.. ik moet die dagen ook vaak zelf voetballen en dat spijt me niks. Zaterdagavond tegen pak em beet NEC of De Graafschap voel ik veel meer wedstrijdspanning.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sander Scc op juni 12, 2015, 15:02:34
Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:59:51
Ook weer zoiets ja.. altijd weer Heerenveen uit ergens rond Zondag half één

Citaat van: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan

Juist beter pisvee en feyenoord zo vroeg in t seizoen.. Je komt ze toch tegen, liever in de eerste weken dan halverwege het seizoen. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2015, 15:35:09
Messaoud (Willem II) naar Vaduz (Liechtenstein, spelend in Zwitserse competitie).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 12, 2015, 17:27:12
Gladon naar Heracles. ..Daar kan een streep door.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 12, 2015, 20:25:50
Ik word nog niet warm of koud van die aankopen van Heracles... Hebben op papier nog steeds niet een betere selectie dan wij..

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: punkman op juni 12, 2015, 20:30:34
Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 12, 2015, 20:33:52
Citaat van: punkman op juni 12, 2015, 20:30:34
Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?

Omdat er ongeveer 1 linkspoot is op 9 rechtspoten. En ze niet allemaal geweldig zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 12, 2015, 20:38:14
Citaat van: punkman op juni 12, 2015, 20:30:34
Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?

Als je als talentvolle linkspoot sterk genoeg bent om in je jeugdjaren niet ontvankelijk te zijn voor bier en shag wel ja  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: punkman op juni 12, 2015, 20:39:55
Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 20:33:52
Omdat er ongeveer 1 linkspoot is op 9 rechtspoten. En ze niet allemaal geweldig zijn

Maar .. maar ..  :P

Is het echt zo moeilijk om een linkspoot te vinden die hard kan rennen een een bal op de zestien kan leggen ?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: punkman op juni 12, 2015, 20:43:50
Citaat van: poelie-lwd op juni 12, 2015, 20:38:14
Als je als talentvolle linkspoot sterk genoeg bent om in je jeugdjaren niet ontvankelijk te zijn voor bier en shag wel ja  ;(

Tja, dat verhaal ken ik inderdaad.
Was best een goede linksback, een gescout, maar toen kwam Johan Abma.

Ook een held btw, maar wel een vreemde :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 12, 2015, 22:34:43
Ik blijf erbij, Rayhi halen. Prima speler voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 13, 2015, 08:47:26
Citaat van: michello op juni 12, 2015, 20:25:50
Ik word nog niet warm of koud van die aankopen van Heracles... Hebben op papier nog steeds niet een betere selectie dan wij..

Zij hebben Wout  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 13, 2015, 17:18:55
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247929&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Een rechtsback die ook op de linksback uit de voeten kan....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 13, 2015, 18:33:13
Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2015, 17:18:55
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247929&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Een rechtsback die ook op de linksback uit de voeten kan....

In mijn ogen geen versterking.
We hebben een speler van het kaliber nodig als Ligeon voor rechts en Kuipers/Gunst  voor op links.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 13, 2015, 21:53:56
het belangrijkste is dat ze in ons budget en speltype passen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 07:58:22
Citaat van: denistel op juni 13, 2015, 21:53:56
het belangrijkste is dat ze in ons budget en speltype passen.
Ja en ik denk dat Lazic zowel in het budget past en ook in het speltype past..
En je komt niet veel spelers tegen die op beide back posities uit de voeten kan... En heb met Pereira er 2 en scheelt een back halen lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2015, 08:50:22
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 07:58:22
Ja en ik denk dat Lazic zowel in het budget past en ook in het speltype past..
En je komt niet veel spelers tegen die op beide back posities uit de voeten kan... En heb met Pereira er 2 en scheelt een back halen lijkt me..
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 09:11:09
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 08:50:22
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?
Gaat me ook niet om de reacties op vz, maar om de speler die daar weg gaat..
Die reacties..tsjaaaa, is dat hier niet het zelfde, hier of bij welke club ook als een speler weg gaat kan hij er achteraf vaak niks van, terwijl toen hij nog bij de club was bijna een held was...
Maar heb hem regelmatig zien spelen en is een prima back, techniek goed, passing(voorzet) goed ,redelijk snel en staat verdedigend en aanvallend zijn mannetje wel, er zullen wel een paar min punten zijn, maar waren die er niet dan kunnen wij zo'n speler niet halen..
Een weekje op proef nemen zou ik zeggen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 14, 2015, 09:28:08
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 08:50:22
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?

Er staat me bij dat er hier ook niet echt milde reacties waren toen Chery hier weer weg ging... Kijk waar die nu staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
Citaat van: dizzhead op juni 14, 2015, 09:28:08
Er staat me bij dat er hier ook niet echt milde reacties waren toen Chery hier weer weg ging... Kijk waar die nu staat.
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 09:49:39
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?
Maar hoe oud was hij toen,veel supporters kijken daar niet na.. En veel kijken naar wat een speler niet kan ipv wat hij wel kan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 09:50:45
Er zijn wel meer spelers die bij Cambuur geen reed waard waren en dan ergens anders de pannen van het dak speelden.

Ik denk dat er ook een groot dosis geluk bij komt kijken bij een aankoop.

Het wordt dit jaar het 2e jaar voor Steblecki en Vytas... In het 2e jaar krijgen spelers het meestal moeilijker. Dus ben benieuwd naar deze 2 aankopen. Nou moet ik wel zeggen dat Steblecki eerst ook nog eens moest wennen aan het niveau. Maar ben echt benieuwd naar Vytas. Over Reijnen zit ik niet in, dat is klas bak. Dat straalt hij overal in uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 09:58:39
Citaat van: Sakin op juni 14, 2015, 09:50:45

Het wordt dit jaar het 2e jaar voor Steblecki en Vytas... In het 2e jaar krijgen spelers het meestal moeilijker. Dus ben benieuwd naar deze 2 aankopen. Nou moet ik wel zeggen dat Steblecki eerst ook nog eens moest wennen aan het niveau. Maar ben echt benieuwd naar Vytas. Over Reijnen zit ik niet in, dat is klas bak. Dat straalt hij overal in uit.
Zijn wel meer dingen(taal,eten, cultuur) waar deze spelers aan moesten wennen dan alleen het niveau.. Vytas heeft voordat hij kwam al een voorbereiding en een (halve) competitie in de benen, dus hij zal minder vermoeit zijn als het goed is...
Ik denk dat het 2e jaar een beter jaar wordt voor Vytas en Steblecki..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 14, 2015, 10:09:28
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?

Chery was hier al de beste voetballer, maar velen hier vonden dat hij Sandor voor de voeten liep.....
Komop zeg, je zag toen al dat Chery veel meer kon dan de alle andere spelers hier.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 10:12:20
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 09:58:39
Zijn wel meer dingen(taal,eten, cultuur) waar deze spelers aan moesten wennen dan alleen het niveau.. Vytas heeft voordat hij kwam al een voorbereiding en een (halve) competitie in de benen, dus hij zal minder vermoeit zijn als het goed is...
Ik denk dat het 2e jaar een beter jaar wordt voor Vytas en Steblecki..

Vytas heeft ook al veel meer gespeeld dan Steblecki. Dus tegenstanders kennen hem ook beter. Ik wil ze eerst nog wel even zien voetballen. Maar verwacht dat ze het moeilijker krijgen. En qua taal en cultuur geef ik je ook helemaal gelijk in. Dat bedoel ik ook met een dosis geluk. Net als Van der Heide in Duitsland... Totaal geflopt! Maar hij kon het bij Cambuur met 2 vingers in zijn neus. Er zijn diverse factoren van invloed op een selectie. Straks zit er die ene rotte appel in... Denk toch dat Henk daar wel goed mee overweg kan. Een nieuwe aankoop brengt zeker risico's met zich mee. Het is ook de taak van de TS om dit op te vangen.

Ben benieuwd naar die 2! Denk dat Ogbeche een belangrijke rol gaat spelen dit jaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 14, 2015, 10:20:04
Maar nu weer vooruit kijken...
Rechtsback, (linker) centrale verdediger, linksback, linksbuiten en spits moeten er in mijn ogen nog zeker komen.
Vooral rechtsback, linksbuiten en toch ook spits vind ik prioriteit.
We hebben zeker scorend vermogen nodig, want met de huidige selectie voorzie ik toch problemen.

Ben benieuwd naar Macek....De verwachtingen zijn hooggespannen. Is hij een type Rusnak? Dan zou dat al flink helpen, maar is toch afwachten.
Toch zou ik zeker meer kwaliteit voorin zien.
Narsingh is prima, Rosheuvel kan (maar zijn beide rechtsbuiten). De rest heb ik echt mijn vraagtekens bij.


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 10:25:35
Ik vind dat er nog een type de Ridder er bij moet. Rosheuvel en Narsingh gaan beide altijd buiten om. En weinig scorend (De Ridder mocht overigens ook wel wat meer maken)... Maar de Ridder had een dribbel en passeerde makkelijk binnen door. Waardoor je meer afwisseling krijgt in je aanval.

Een 2e de Ridder die binnen door komt vind ik noodzaak. Als je niet scoort win je nooit!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 14, 2015, 10:32:17
Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 10:34:28
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:32:17
Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.

Idd snelheid is altijd van belang. Maar ik mis het rommelaartje/dribbelaartje die van buiten naar binnen komt! Snelheid is altijd van belang voorin. Maar echt ik vind dat we met rosheuvel en Narsingh 2 indentieke voetballers hebben. Er moet een variatie in komen. Het afgelopen seizoen vond ik met rosheuvel op links en narsingh op rechts voorin veel te weinig gevaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 14, 2015, 10:37:09
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 09:38:03
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?
ja.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 10:38:43
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:32:17
Een snelle linksbuiten erbij maakt het spel veel gevarieerder en voor de tegenstander moeilijker te verdedigen.
Probleem is dat je moeilijk zo'n goede linksbuiten vindt.

Gaat er vast wel komen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 14, 2015, 10:40:44
Citaat van: Sakin op juni 14, 2015, 10:25:35
Ik vind dat er nog een type de Ridder er bij moet. Rosheuvel en Narsingh gaan beide altijd buiten om. En weinig scorend (De Ridder mocht overigens ook wel wat meer maken)... Maar de Ridder had een dribbel en passeerde makkelijk binnen door. Waardoor je meer afwisseling krijgt in je aanval.

Een 2e de Ridder die binnen door komt vind ik noodzaak. Als je niet scoort win je nooit!

Zie liever een echte linksbuiten die buitenom kan passeren en een goede voorzet heeft.
Kan er maar 2 bedenken en die staan nog onder contract: Houtkoop en Verbeek.

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 10:41:02
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:20:04
Maar nu weer vooruit kijken...
Rechtsback, (linker) centrale verdediger, linksback, linksbuiten en spits moeten er in mijn ogen nog zeker komen.
Vooral rechtsback, linksbuiten en toch ook spits vind ik prioriteit.
We hebben zeker scorend vermogen nodig, want met de huidige selectie voorzie ik toch problemen.

Ben benieuwd naar Macek....De verwachtingen zijn hooggespannen. Is hij een type Rusnak? Dan zou dat al flink helpen, maar is toch afwachten.
Toch zou ik zeker meer kwaliteit voorin zien.
Narsingh is prima, Rosheuvel kan (maar zijn beide rechtsbuiten). De rest heb ik echt mijn vraagtekens bij.

Komen sws een links en rechtback en waarschijnlijk 2 linksbuitens.....linkerverdediger zie ik zelf niet zo snel gebeuren!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 10:42:02
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:40:44
Zie liever een echte linksbuiten die buitenom kan passeren en een goede voorzet heeft.
Kan er maar 2 bedenken en die staan nog onder contract: Houtkoop en Verbeek.

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.

Aanval wordt echt wel versterkt geloof daar nu maar in!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 14, 2015, 10:42:59
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 10:42:02
Aanval wordt echt wel versterkt geloof daar nu maar in!!

Mooi, als jij dat zegt heb ik er wel vertrouwen in!
Wellicht aanvallers van City?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 10:45:17
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:40:44

Of een speler die binnendoor komt en wel scorend vermogen heeft.
Spelers als Adje, Darri en Linssen.

Met onze huidige aanval moet ik het nog maar zien. Beide spitsen zijn totaal afhankelijk van de aanvoer. Ik zou daarom graag een spits zien die zelf ook gevaarlijk kan worden.
Locadia en Zivkovic gaan waarschijnlijk naar Roda en Willem 2. Dat zijn klasbakken je gewoon een stuk sterker maken.

Ik snap dat er geen geld is, maar met de huidige aanval zie ik het niet zitten.

Geheel met je eens deze namen! En dan Ogbeche met zijn sterk lichaam in spelen voor een kaats! Kan Masek bij komen of de linksbuiten die naar binnen is getrokken! We moeten nu weer de tactiek en dergelijken aanpassen. Iedereen weet hoe we nu voetballen. Er zijn genoeg variaties te bedenken om toch aanvallend voetbal te gaan spelen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 10:49:20
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:42:59
Mooi, als jij dat zegt heb ik er wel vertrouwen in!
Wellicht aanvallers van City?

Kans is wel aanwezig...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 10:50:30
In Henk we trust... Vorig jaar ook al een paar keer gezegd door iemand op het forum!!! We shall see!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 14, 2015, 10:57:18
Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden. En dan gaat het niet om namen die hier al tig keer genoemd zijn maar nog eentje in de categorie Masek, dus een buitenlands talent van een grote, buitenlandse club. Ben benieuwd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:07:36
Citaat van: AL op juni 14, 2015, 10:42:59

Wellicht aanvallers van City?
Of van een andere club :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:08:39
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 10:57:18
Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden.
Of de week erop of de week daarop,alles kan :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 11:18:57
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 10:57:18
Zou best weer een leuk weekje op transfergebied bij Cambuur kunnen worden. En dan gaat het niet om namen die hier al tig keer genoemd zijn maar nog eentje in de categorie Masek, dus een buitenlands talent van een grote, buitenlandse club. Ben benieuwd!

Vertel??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 14, 2015, 11:33:29
Richard: betreft het huur, koop of transfervrije aanvallers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 14, 2015, 11:37:16
Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 14, 2015, 11:38:50
Oja, zou in dit geval niet om huren gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:40:51
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:38:50
Oja, zou in dit geval niet om huren gaan.
Kijk dat is goed nieuws.. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 12:06:38
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
heel veel geld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juni 14, 2015, 12:15:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
Nou ze rijden allemaal in hun BMW's en Audi's dus dat zal niet slecht zijn, op die leeftijd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterCambuur op juni 14, 2015, 12:35:23
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:37:16
Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.

Toevallig een (ex) Zweeds jeugdinternational die momenteel op de loonlijst staat van een Italiaanse topclub? ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 14, 2015, 12:36:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 11:44:42
Weet iemand hier ook wat een Rusnak,Bytyqi of een Masek verdienden bij hun club?
nee dat weet niemand .Wel weet ik dat Rusnak met aankoop en 1.5 seiz salaris op1,1a1,2 milj zat .En dat was ook het probleem he
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 12:36:55
Citaat van: PeterCambuur op juni 14, 2015, 12:35:23
Toevallig een (ex) Zweeds jeugdinternational die momenteel op de loonlijst staat van een Italiaanse topclub? ;)
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 14, 2015, 12:42:12
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 12:36:55
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?

Je moet wel weten onder welke naam je bent ingelogd met bepaalde reacties he  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 12:44:56
Citaat van: pvanbuijtene op juni 14, 2015, 12:42:12
Je moet wel weten onder welke naam je bent ingelogd met bepaalde reacties he  8P
:_schater ik zou het net neerzetten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 12:48:54
Citaat van: sunderland op juni 14, 2015, 12:36:41
nee dat weet niemand .Wel weet ik dat Rusnak met aankoop en 1.5 seiz salaris op1,1a1,2 milj zat .En dat was ook het probleem he
Aankoop was 5 ton geloof ik dus blijft er 6 a 7 ton over voor anderhalf jaar salaris, praat je over zo'n 4 tot 4,66 ton aan salaris..
Dan verdienen die knaapjes leuk...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DeBruyne op juni 14, 2015, 13:07:49
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 12:36:55
zeg ga even een andere naam nemen....ik ben van de speculaties?

Misschien Melker Hallberg van Udinese?  Misschien heeft Henry hier nog wat contacten? Is iig een voormalig Zweeds jeugdinternational
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 14, 2015, 13:30:28
Citaat van: DeBruyne op juni 14, 2015, 13:07:49
Misschien Melker Hallberg van Udinese?  Misschien heeft Henry hier nog wat contacten? Is iig een voormalig Zweeds jeugdinternational
Heb even op Melker Hallberg gezocht, schijnt een aardige voetballer te zijn. Speelt bij Udinese en veel voor jong Zweden. Vd Vegt heeft ook bij Udinese gevoetbald. Misschien een link. :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 14, 2015, 13:32:06
Zo'n jonge is onhaalbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 14, 2015, 13:33:18
Citaat van: Galdiano op juni 14, 2015, 13:32:06
Zo'n jonge is onhaalbaar.
Huren kan altijd :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 14, 2015, 13:57:15
Alweer een middenvelder... We moeten verdedigers of linkeraanvaller, centrale spits!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 14, 2015, 14:10:19
Mischien diks huren van vitese en perera links :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 14, 2015, 14:11:12
Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:10:19
Mischien diks huren van vitese en perera links :y
of brenet  :y van psv
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:15:36
Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 14, 2015, 13:33:18
Huren kan altijd :camigo
Huren is gratis denk je?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:16:20
Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:10:19
Mischien diks huren van vitese en perera links :y
Basis speler van Vitesse huren,geloof je het zelf?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:17:44
Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 14:11:12
of brenet  :y van psv
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je valt een beetje door de mand :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:34:57
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...
Daar lopen een stuk 30 spelers die aan dat signalement voldoen en er zullen vele meer in 2e elftallen rondlopen.. Afwachten maar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rudie op juni 14, 2015, 14:43:57
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:37:16
Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.
Voordat een ieder zich rijk rekent: met deze omschrijving kan het ook gewoon om een jeugdspeler van laten we zeggen Eibar, Cordoba, Paderborn, Burnley of Cesena ofzo gaan :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 14, 2015, 15:01:43
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:17:44
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je van een beetje door de mand :_schater
nee maar ik heb gehoord dat hij meer speeltijd wil dus ik dacht.......en trouwens in het voetbal weet je het nooit.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 15:11:35
Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 15:01:43
trouwens in het voetbal weet je het nooit.....
Valt me nog mee dat je deze speler niet noemt... http://www.transfermarkt.nl/doke-schmidt/profil/spieler/195359
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 14, 2015, 15:19:23
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 15:11:35
Valt me nog mee dat je deze speler niet noemt... http://www.transfermarkt.nl/doke-schmidt/profil/spieler/195359
Hoezo ik hoef geen dkv spelers naar cambuur!!!!!! :scc :scc :scc :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 14, 2015, 17:00:03
Citaat van: dizzhead op juni 14, 2015, 10:37:09
ja.

Zeewolde: 'Wil je koffie of thee?'
Dizzhead: 'Ja.'


8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Superfan op juni 14, 2015, 17:11:30
Geen Doke Schmidt. Los van het feit, dat het een DKV'er is, mist hij het niveau. Liever Ligeon!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 14, 2015, 17:28:27
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...

Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 14, 2015, 17:33:15
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:17:44
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je van een beetje door de mand :_schater

Hij doet wat bijna iedereen in dit topic doet, maar wat namen roepen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 14, 2015, 17:51:30
Citaat van: el haj op juni 14, 2015, 17:00:03
Zeewolde: 'Wil je koffie of thee?'
Dizzhead: 'Ja.'


8P

Ja & ja dan. Ik vond hem inderdaad bij vlagen goed voetballen. Gaf veel passes in de ruimte (die niet altijd kon worden benut door de medespelers, dat had hij moeten zien. Maar dat was leeftijd). Zijn mentaliteit was goed, ook voor de camera altijd rustig. Ik vond dat die werkelijk op alle aspecten om hogerop te komen aan de positieve kant van de grens zat.




En dat hij kwalitatief hogerop zou kunnen komen, daar was ik al van overtuigd toen ik hem voor het eerst op de training bezig heb gezien.




Oh ja, en ik drink op zondag eerst een flinke kop russian earl grey; daarnaast staat mijn bakje dark roast snelfiltermaling al op drinktemperatuur te komen.  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 17:57:01
Citaat van: Cor op juni 14, 2015, 17:33:15
Hij doet wat bijna iedereen in dit topic doet, maar wat namen roepen  :_schater
Je meent het... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 14, 2015, 18:49:12
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...

Valmir Berisha?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 18:53:25
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 17:28:27
Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep
meneer poelie.....gisteren zeer gezellig dorpsfeest gehad.
Daar het een en ander gehoord over u door u wel bekend persoon....Dus denk om u woorden l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 14, 2015, 18:59:43
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 18:53:25
meneer poelie.....gisteren zeer gezellig dorpsfeest gehad.
Daar het een en ander gehoord over u door u wel bekend persoon....Dus denk om u woorden l8l

Je moet niet alles geloven wat mijn collega zegt, dat doen wij namelijk ook nooit  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 19:29:29
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 17:28:27
Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep

Tis rond hoor poelie????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2015, 20:12:17
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 20:13:12
Citaat van: Collingwood op juni 14, 2015, 20:12:17
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.

We gaan voor kwaliteit!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2015, 20:14:45
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:13:12
We gaan voor kwaliteit!!

Tsja, Van der Velden is natuurlijk niet de beste voetballer en ook al op leeftijd. Dus ben benieuwd wat het alternatief is!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2015, 20:18:20
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 19:29:29
Tis rond hoor poelie????
talent die rustig gebracht wordt, of de nieuwevrusnak?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 14, 2015, 20:23:37
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.

Tot nu toe drie (Hoefdraad, Heerings, Overgoor) tegen één (Masek) in het voordeel van de Nederlanders!

Maar je hebt absoluut gelijk, het grootste deel van de selectie zou wat mij betreft uit Nederland moeten komen. Uitzonderingen maken voor grote talenten en posities waarvoor geen geschikte Nederlandse alternatieven zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 14, 2015, 20:23:52
Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 14, 2015, 20:27:52
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:23:52
Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?

Pozo en barker
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 14, 2015, 20:38:34
Citaat van: rudie op juni 14, 2015, 14:43:57
Voordat een ieder zich rijk rekent: met deze omschrijving kan het ook gewoon om een jeugdspeler van laten we zeggen Eibar, Cordoba, Paderborn, Burnley of Cesena ofzo gaan :_schater
Zou kunnen maar is niet zo. Het gaat om een jonge speler van een grote club uit een grote competitie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 20:38:42
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 18:59:43
Je moet niet alles geloven wat mijn collega zegt, dat doen wij namelijk ook nooit  l0l
Dit klonk anders zeer aannemelijk..... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 14, 2015, 20:40:25
Weet niet of hij betaalbaar is....
Maar zou te vrede van FeijeNoord een welkome versterking kunnen zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 14, 2015, 20:46:00
Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 20:40:25
Weet niet of hij betaalbaar is....
Maar zou te vrede van FeijeNoord een welkome versterking kunnen zijn?

Niet te betalen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 20:49:24
Citaat van: richard op juni 14, 2015, 20:23:52
Weet iemand ook 2 talenten van city die we kunnen gebruiken?
Voor welke positie?

Hier is de selectie van City U21...

http://www.transfermarkt.nl/manchester-city-u21/startseite/verein/9265

En nog jonger U19..

http://www.transfermarkt.nl/manchester-city-uefa-u19/startseite/verein/41593
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 20:50:39
Citaat van: justremco op juni 14, 2015, 20:46:00
Niet te betalen
En een arrogant mannetje, wil niet voor ADO spelen, is hem te min...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 14, 2015, 20:54:00
Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 20:50:39
En een arrogant mannetje, wil niet voor ADO spelen, is hem te min...

Dat snap ik dan wel, maar hier gaat het over het grote Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 14, 2015, 21:19:41
Citaat van: Lore op juni 14, 2015, 20:54:00
Dat snap ik dan wel, maar hier gaat het over het grote Cambuur
:D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 14, 2015, 22:59:00
Citaat van: justremco op juni 14, 2015, 20:27:52
Pozo en barker

Barker gaat op huurbasis naar Leeds.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 14, 2015, 23:05:36
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 22:59:00
Barker gaat op huurbasis naar Leeds.

Ook een mooie club. Dan Pozo hier maar heen met een noodgang!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op juni 15, 2015, 07:37:39
Citaat van: Collingwood op juni 14, 2015, 20:12:17
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over Van der Velden, misschien zou hij toch niet zo'n slechte aanwinst zijn. Met Overgoor, Van de Streek en Masek op het middenveld is het allemaal wel wat aan de lichte kant natuurlijk. Van der Velden is een vrij felle, meer fysieke speler, die je in bepaalde wedstrijden wel zou kunnen gebruiken, denk ik.

Vd Velden is niet zo best hoor. Tuurlijk leuke techniek maar kiest vaak veel te moeilijke dingen uit. Groningen uit afgelopen seizoen, vd velden heeft de bal volgens mij is het 2 tegen 2 of man meer voor Gronjngen. Wat doet de beste man. Legt de bal stil onder z'n voet ipv uit te spelen. En zo zijn er wel meer voorbeelden dat meneer gaat hooghouden terwijl je de beuk erin moet gooien omdat je achter staat.

Plus te oud.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 15, 2015, 08:08:29
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 20:38:34
Zou kunnen maar is niet zo. Het gaat om een jonge speler van een grote club uit een grote competitie.
dus barcelona chelsea man united real madrid toch nog veel teams daar hebben we niks aan l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 08:16:22
Citaat van: justremco op juni 14, 2015, 23:05:36
Ook een mooie club. Dan Pozo hier maar heen met een noodgang!

Pozo is zo'n beetje het grootste talent van City als ik de supporters mag geloven. Die zal nu toch wel bij de A selectie komen denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 08:29:02
Angelino Tasende zou een versterking voor de linksback kunnen zijn maar heeft ook de mogelijkheid om verhuurd te worden aan die amerikaanse zusterclub van City las ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 08:48:16
Gaat het nu om een huurspeler of een definitieve overname?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 08:52:26
Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 08:29:02
Angelino Tasende zou een versterking voor de linksback kunnen zijn maar heeft ook de mogelijkheid om verhuurd te worden aan die amerikaanse zusterclub van City las ik.
Jorge Intima  zijn contract loopt deze maand af...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 15, 2015, 09:00:07
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 08:48:16
Gaat het nu om een huurspeler of een definitieve overname?

Overname maar pin me er niet op vast!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 09:11:20
Citaat van: richard op juni 15, 2015, 09:00:07
Overname maar pin me er niet op vast!!
dat is niet die van city denk ik, maar die andrre speler.
Weet je ook voor welke positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 09:12:00
Het is vandaag wel weer maandag dus transferdag. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 15, 2015, 09:21:29
Citaat van: richard op juni 15, 2015, 09:00:07
Overname maar pin me er niet op vast!!
Niet te bescheiden want het klopt gewoon wat je zegt. Gaat inderdaad om een definitieve overname. Morgen of woensdag meer bekend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 15, 2015, 09:48:40
Bron prijsgeven is naïef en "verraad", dus dat vraag ik niet van jullie. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig in welke richting ik moet denken.
Is jullie bron dan iemand van de TS, iemand van de selectie, een sponsor of bestuurslid?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 15, 2015, 10:01:52
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.

Ach als DKV weer wat Scandinaviërs importeert is het briljant gescout. Niet te panisch over  evt. buitenlanders, als er maar goed over nagedacht wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 15, 2015, 10:41:40
Overbodige vraag SCC. Dat gaat men ook niet prijsgeven. Gewoon rustig blijven afwachten.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 10:45:19
Citaat van: SCC op juni 15, 2015, 09:48:40
Bron prijsgeven is naïef en "verraad", dus dat vraag ik niet van jullie. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig in welke richting ik moet denken.
Is jullie bron dan iemand van de TS, iemand van de selectie, een sponsor of bestuurslid?

Vind je de speler in kwestie niet belangrijker? Ik wel! Bron zal me jeuken  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 10:48:37
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 20:20:09
Ik hoopndat we niet alleen maar buitenlanders halen. Heb willem II en rkc in gedachten ( vd vegt). Naar ook nec en roda werden daar niet beter van.
Hangt er ook vanaf wat voor TS je hebt, en in die van ons heb ik alle vertrouwen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 15, 2015, 11:09:31
Cambuur houdt de laatste tijd alles toch wel knap binnenkamers. Masek kwam ook volledig uit het niets voor velen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 11:28:31
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 10:48:37
Hangt er ook vanaf wat voor TS je hebt, en in die van ons heb ik alle vertrouwen....

Garanties heb je nooit in het voetbal. Wat we wel hebben idd is een TS wat bulkt van voetbal knowhow. Vergeet niet dat we 3 oud nrs 10 in huis hebben en een bewezen doelpuntenmaker, die zien echt wel wie een toegevoegde waarde is en wie niet. Uiteraard is Henk daarin, met al zijn kwaliteiten de spin in het web. Ook hier dus alle vertrouwen. Ik durf zelfs te stellen dat als het kwartje onze kant opvalt en de nieuwe spelers vinden hun draai dat we moeiteloos bij de eerste 8 gaan eindigen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2015, 11:34:55
Citaat van: Gasgeve op juni 15, 2015, 11:09:31
Cambuur houdt de laatste tijd alles toch wel knap binnenkamers. Masek kwam ook volledig uit het niets voor velen.

De club is sowieso goed bezig.

Ruim voordat de voorbereiding begint hebben we al bijna een beoogd basiselftal op de been. Er moet alleen nog een rechtsback en een linksbuiten komen. Een rechtsback zal zeker wel lukken, en voor de linksbuiten hebben we nog alle tijd.

Daarna blijft er dus nog veel ruimte over voor buitenkansjes en het verbreden van de selectie. Prima bezig!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 15, 2015, 12:10:51
Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 11:28:31
moeiteloos bij de eerste 8

zonnesteekje opgelopen? Beetje de verwachtingen temperen zou ik zeggen.. is wellicht ook wel goed voor jezelf.

Er moeten imo nog minimaal 2 gerichte versterkingen bijkomen voor het midden en voorin wil je leuk kunnen meedoen om de plaatsen 12 tm 15. Plaats 12 weer het hoogst haalbare denk ik. Geeft ook niet. Zou nl ook weer een klein wonder zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op juni 15, 2015, 12:18:40
Hier ook wel eens genoemd:

CiteerCas Peters lijkt de clubs deze zomer voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller heeft dat vooral te danken aan zijn sterke seizoen bij FC Emmen.

Bij FC Twente wist hij eerder niet door te breken, maar in Drenthe laat hij zijn voeten des te meer spreken. "Ik ga pas vanaf komende week alle opties één voor één bekijken. Er zitten hele mooie clubs bij. Het is best een lastige afweging. Mijn gevoel moet allereerst goed zijn natuurlijk, maar ik wil ook het idee hebben dat ik veel aan spelen toekom", zegt Peters in gesprek met RTV Drenthe.

Naar verluidt staan clubs uit zowel binnen- als buitenland op de stoep bij Peters. Ook FC Emmen heeft de vleugelspits een aanbieding gedaan. "Bovendien heb ik ook nog geen enkele club gesproken. Ik schuif deze week om tafel met mijn zaakwaarnemers en dan ga ik alles goed bekijken."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 12:19:01
Excelsior, graafschap, roda en nec moet je onder je houden. Willem II, heracles en ado is ook mogelijk. Plek 11 is echt te doen, en als alles een beetje positief is is linkerrijtje ook mogelijk ( boven bv twente, utrecht en dkv)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 15, 2015, 12:29:07
Erin blijven is doel nummer een.
Alles beter is alleen maar mooi.
Nog 3 jaar handhaving en dan met een nieuw stadion en hogere begroting een stabiele eredivisie club worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 15, 2015, 12:31:18
Poelie is een echte rasoptimist, maar als we nog een paar verrassende aankopen doen zie ik ons ook wel hoger eindigen dan de afgelopen twee seizoenen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 12:39:43
Citaat van: justremco op juni 15, 2015, 12:31:18
Poelie is een echte rasoptimist,maar als we nog een paar verrassende aankopen doen zie ik ons ook wel hoger eindigen dan de afgelopen twee seizoenen
Als de verhalen kloppen,dan komen die versterkingen... Dus is Poelie zijn optimisme niet onterecht...
Al blijft de doelstelling handhaving!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 15, 2015, 13:04:57
Op middenveld nog een klasbak van city erbij.
Peters van Emmen voor de doelpunten.
En nog een back....Rutten van den Bosch.
Ik zeg inpakken en wegwezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 15, 2015, 13:11:12
Citaat van: speculeter op juni 15, 2015, 13:04:57
Op middenveld nog een klasbak van city erbij.
Peters van Emmen voor de doelpunten.
En nog een back....Rutten van den Bosch.
Ik zeg inpakken en wegwezen.

Ze proberen spelers te halen die beter zijn dan Peters en Rutten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 13:38:26
Joppen naar willem 2, ligeon dan naar..,,
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 13:39:45
Citaat van: De Gast op juni 15, 2015, 12:10:51
zonnesteekje opgelopen? Beetje de verwachtingen temperen zou ik zeggen.. is wellicht ook wel goed voor jezelf.

Er moeten imo nog minimaal 2 gerichte versterkingen bijkomen voor het midden en voorin wil je leuk kunnen meedoen om de plaatsen 12 tm 15. Plaats 12 weer het hoogst haalbare denk ik. Geeft ook niet. Zou nl ook weer een klein wonder zijn.

Maak jij je nou maar druk om Rusnak en bemoei je niet met zaken waar je toch geen verstand van hebt  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 15, 2015, 15:02:29
eerste 8 haha... moeiteloos nog wel...

denk dat we alle moeite zullen hebbe  om niet lager dan plek 15 te zullen eindige  ;)..

maar daar hopen we weer op!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 15:14:29
Citaat van: pvanbuijtene op juni 15, 2015, 15:02:29
eerste 8 haha... moeiteloos nog wel...

denk dat we alle moeite zullen hebbe  om niet lager dan plek 15 te zullen eindige  ;)..

Wij praten binnenkort weer ouwe! De tijd van calimero is voorbij, aan het spit ermee!

Nu alleen nog een andere keeper  :_schater

maar daar hopen we weer op!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 15, 2015, 15:23:07
Met die nieuwe (goede) keeper gaan we voor niets minder dan de voorronde Champions League  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 15, 2015, 15:57:44
Ik juich pas als de handtekeningen zijn gezet.
Maar t komt goed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 15, 2015, 15:58:41
Het is maandag...Waar blijven die namen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 15, 2015, 16:01:44
Ik denk vandaag niet meer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 15, 2015, 16:04:19
Citaat van: dit is mien club op juni 15, 2015, 16:01:44
Ik denk vandaag niet meer

Presentatie Overgoor was om 17:00 en nieuws van Masek was vorige week pas om 18:0 naar buiten gebracht, dus het zou nog best kunnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 15, 2015, 16:38:25
nou de week is nog lang maar dan komt het oek wel weer goed hoor. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2015, 17:19:11
Om welke positie gaat het eigenlijk? Spits?

EDIT: Van Ewijk maakt bekend dat hij De Graafschap transfervrij gaat verlaten. Voor ons ook een optie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Keizer op juni 15, 2015, 18:23:18
NAC F7Breda.nl ‏@F7Breda  2 min.2 minuten geleden
Slecht begin van de week. Transfer Dingsdag nog niet afgerond. Joppen naar goirle-noord. Cas Peters naar cambuur. #geruchten #NACpraat
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 15, 2015, 18:25:13
Dat zou fantastisch zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2015, 18:29:04
Zou inderdaad mooi zijn, weer het nodige scorend vermogen erbij. Wel hoop ik dat er dan ook nog een klassieke, dus linksbenige, linksbuiten bij komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 15, 2015, 18:53:36
Zou geweldig zijn....
Maar gaan we nu op een gerucht in van een nac fan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 19:06:42
Citaat van: Dokkumer op juni 15, 2015, 15:23:07
Met die nieuwe (goede) keeper gaan we voor niets minder dan de voorronde Champions League  :zweep
Heeft Poelie Nienhuis al verkocht dan? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:10:24
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 19:06:42
Heeft Poelie Nienhuis al verkocht dan? :devil

Darmstadt heeft belangstelling, alswel Madurodam  ;)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 15, 2015, 19:27:49
die peters zou wel een goeie zijn denk ik voor ons.en of er dan nog een linksbuiten komt?
rosheuvel kan er ook spelen en steblecki hangend en onze Tsjech ook wel toch?
komt allemaal goed jongens. :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 15, 2015, 19:40:27
Citaat van: Stiens op juni 15, 2015, 12:18:40
Cas Peters lijkt de clubs deze zomer voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller heeft dat vooral te danken aan zijn sterke seizoen bij FC Emmen.

Bij FC Twente wist hij eerder niet door te breken, maar in Drenthe laat hij zijn voeten des te meer spreken. "Ik ga pas vanaf komende week alle opties één voor één bekijken. Er zitten hele mooie clubs bij. Het is best een lastige afweging. Mijn gevoel moet allereerst goed zijn natuurlijk, maar ik wil ook het idee hebben dat ik veel aan spelen toekom", zegt Peters in gesprek met RTV Drenthe.

Naar verluidt staan clubs uit zowel binnen- als buitenland op de stoep bij Peters. Ook FC Emmen heeft de vleugelspits een aanbieding gedaan. "Bovendien heb ik ook nog geen enkele club gesproken. Ik schuif deze week om tafel met mijn zaakwaarnemers en dan ga ik alles goed bekijken."

Met de nieuwe trainer van Emmen heeft hij al wel gesproken...  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:40:34
Citaat van: denistel op juni 15, 2015, 19:27:49
die peters zou wel een goeie zijn denk ik voor ons.en of er dan nog een linksbuiten komt?
rosheuvel kan er ook spelen en steblecki hangend en onze Tsjech ook wel toch?
komt allemaal goed jongens. :scc

Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 15, 2015, 20:12:50
Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:40:34
Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.

Eens!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Ruppppert op juni 15, 2015, 20:34:45
Boy Deul van emmen ( heeft nog wel 1 jarig contract bij emmen) mischien wat te regelen met M. Keijzer
van Ewijk van de Graafschap (transfervrij)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 15, 2015, 20:38:13
Jum zitte er allemaal naast, blijf gokken maar laat je ook verrassen!!??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 15, 2015, 20:42:50
@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 20:45:54
Citaat van: richard op juni 15, 2015, 20:38:13
Jum zitte er allemaal naast, blijf gokken maar laat je ook verrassen!!??
talent of speler met redelijk wat ervaring?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 15, 2015, 21:16:54
Citaat van: Bernardo op juni 15, 2015, 20:42:50
@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."

Ok duidelijk, we zoeken dus geen doelpuntenmaker.. Hmm wie kan geen doelpunten maken.. Avdic misschien?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 15, 2015, 21:19:49
Ja ze gaan heus niet zeggen met wie ze bezig zijn.....
Houden alles knap binnenboord.
Nou we laten ons maar verrassen. ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 15, 2015, 21:29:37
Citaat van: ruubmac op juni 15, 2015, 21:16:54
Ok duidelijk, we zoeken dus geen doelpuntenmaker.. Hmm wie kan geen doelpunten maken.. Avdic misschien?

Hahaha! Ze zoeken een snelle speler voor de linksbuiten positie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 15, 2015, 21:30:54
Citaat van: Bernardo op juni 15, 2015, 20:42:50
@GerardBos: nav geluiden uit Brabant zojuist even Van der Vegt #Cambuur gesproken over Cas Peters: ,,Zo'n type zoeken we niet."

Ahaaaa, de afleiding manoeuvre. Dus Cas Peters speelt volgend jaar bij SCC  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 15, 2015, 21:33:01
Citaat van: Keizer op juni 15, 2015, 18:23:18
NAC F7Breda.nl ‏@F7Breda  2 min.2 minuten geleden
Slecht begin van de week. Transfer Dingsdag nog niet afgerond. Joppen naar goirle-noord. Cas Peters naar cambuur. #geruchten #NACpraat

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 15, 2015, 21:34:35
Zou jammer zijn als die niet komt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op juni 15, 2015, 21:43:22
Zivkovich naar willem2??

Die had hier ook wel op huur basis mogen komen... Of hebben we na Meleg het een beetje verbruikt bij AJAX..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 15, 2015, 21:51:42
Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 19:40:34
Steblecki is veel te traag. Ook voor het middenveld vooralsnog.

zit wat in maar als je slim binne hoef je niet beslist snel te zijn.een echte snelle
middenvelders hadden we afgelopen seizoenen oek niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2015, 22:05:19
Citaat van: denistel op juni 15, 2015, 21:51:42
zit wat in maar als je slim binne hoef je niet beslist snel te zijn.een echte snelle
middenvelders hadden we afgelopen seizoenen oek niet.

Nee klopt. Voetballen kan hij wel alleen moet zowieso zijn actieradius omhoog om zijn gebrek aan snelheid te compenseren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2015, 22:34:45
Behoort cambuur nog tot de clubs die Chris David willen hebben? Mag transfervrij weg bij filmgame en Twente wil hem niet meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DeBruyne op juni 15, 2015, 22:35:27
FC Twente laat Chris David vertrekken uit Enschede. Dat melden diverse media maandag. De 22-jarige middenvelder werd in januari gehuurd van Fulham en kreeg in de Eredivisie de kans om een vast contract af te dwingen.

Gezien de nijpende financiële situatie bij Twente ziet de club geen mogelijkheden om David te behouden. Sowieso maakte de speler in de afgelopen maanden weinig indruk. Trainer Alfred Schreuder deed amper een beroep op hem. David speelde enkele jaren in verschillende jeugdteams van de Tukkers en maakte in 2013 de overstap naar Fulham, toen nog getraind door Martin Jol.

In Londen loopt het contract van de twintiger deze zomer af. Naar verluidt hebben diverse clubs uit de Eredivisie, de Jupiler League en het Engelse Championship (het tweede niveau) nu belangstelling om David, die zijn debuut in de Premier League overigens opluisterde met een doelpunt, gratis binnen te halen.

Zouden we weer belangstelling hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2015, 22:58:34
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2015, 22:34:45
Behoort cambuur nog tot de clubs die Chris David willen hebben? Mag transfervrij weg bij filmgame en Twente wil hem niet meer.
Kon bij (jong)Twente geen potten breken het afgelopen half jaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 16, 2015, 08:45:22
Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 16, 2015, 09:07:37
Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2015, 22:05:19
Nee klopt. Voetballen kan hij wel alleen moet zowieso zijn actieradius omhoog om zijn gebrek aan snelheid te compenseren

Hoeveel kansen heeft hij gehad? Hij komt uit andere competitie, moet wennen aan het Nederlandse voetbal, denk dat hij komend seizoen gaat doorbreken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 16, 2015, 09:08:03
Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 08:45:22
Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!

En een keeper! ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:21:52
Citaat van: John Hiatt op juni 16, 2015, 09:08:03
En een keeper! ?
Help Poelie dan even met de verkoop van Nienhuis :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:22:25
Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 08:45:22
Genoeg middenvelders. ..
Linkerspits en een spits!!
En geen verdedigers erbij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 16, 2015, 09:30:49
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2015, 22:58:34
Kon bij (jong)Twente geen potten breken het afgelopen half jaar..

Cas Peters kon bij Twente ook geen deuk in een pakje boter rammen, en schoot ze bij Emmen achter elkaar erin, dat zegt dus niet alles  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:40:56
Citaat van: ruubmac op juni 16, 2015, 09:30:49
Cas Peters kon bij Twente ook geen deuk in een pakje boter rammen, en schoot ze bij Emmen achter elkaar erin, dat zegt dus niet alles  :clint
Dat vind ik geen vergelijking en het klopt niet wat je zegt.. Peters kwam alleen uit voor Jong Twente(door liep daar de jeugdopleiding)  en deed het daar goed, zo goed dat hij naar Go Ahead ging,en daar geen potten kon breken,afzakte naar Emmen en dat ging goed..
David werd gehaald(gehuurd van Fullham) voor Twente 1 zakte af naar Jong Twente en bakte er daar niks van..
Ontdek de verschillen... ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 16, 2015, 09:47:15
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:22:25
En geen verdedigers erbij?
we gaan alleen maar aanvallen komend seizoen :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:50:47
Citaat van: zeewolde op juni 16, 2015, 09:47:15
we gaan alleen maar aanvallen komend seizoen :insane
Je zou het bijna gaan denken... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 16, 2015, 09:59:28
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:40:56
Dat vind ik geen vergelijking en het klopt niet wat je zegt.. Peters kwam alleen uit voor Jong Twente(door liep daar de jeugdopleiding)  en deed het daar goed, zo goed dat hij naar Go Ahead ging,en daar geen potten kon breken,afzakte naar Emmen en dat ging goed..
David werd gehaald(gehuurd van Fullham) voor Twente 1 zakte af naar Jong Twente en bakte er daar niks van..
Ontdek de verschillen... ;)

gaat naar Cambuur en speelt de sterren van de hemel :D  Maar inderdaad, je hebt gelijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 16, 2015, 10:44:38
Met een beetje geluk kunnen we vandaag weer wat verwachten, met een beetje pech kan het ook nog een week duren.
Maar ik heb goede hoop dat er vandaag of morgen wel iets duidelijk wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 16, 2015, 10:57:09
Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 10:44:38
Met een beetje geluk kunnen we vandaag weer wat verwachten, met een beetje pech kan het ook nog een week duren.
Maar ik heb goede hoop dat er vandaag of morgen wel iets duidelijk wordt.
buitenlander of Nederlander? En welke positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:09:30
buitenlander - spits
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 11:19:44
Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:22:44
Ogbeche kan dan gebruikt worden als Stand in
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2015, 11:22:52
Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 11:19:44
Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.

Er wordt toch ook gespeculeerd over een talent van een buitenlandse topclub? Als dat zo is zou hij dit seizoen onder de vleugels van Ogbeche kunnen wennen (en natuurlijk de nodige minuten maken) om hem volgend jaar op te volgen.

Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:22:44
Ogbeche kan dan gebruikt worden als Stand in

Is hij daar niet wat te duur voor?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 16, 2015, 11:23:26
Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 11:19:44
Die komt vast niet om ut bankje warm te houden. Wellicht kan Ogbeche elders financieel nog een mooi slagje slaan. Het is hem gegund als hij daarvoor kiest.

En ons, wij krijgen er weer centjes voor terug... al vind ik het wel een klasbak hoor! van mij hoeft B niet weg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:26:38
Hoewel we centjes voor Ogbeche kunnen krijgen denk ik dat hij weer belangrijk gaat worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 16, 2015, 11:59:20
Buitenlandse spits voor de basis. B en Barto op het bankje....Positieve berichten, want dat betekend dus serieus dat de TS het niveau omhoog wil. Klinkt natuurlijk logisch, maar ik herinner me een gesprek met vd Belt, die aangaf dat het de komende 2-4 seizoenen (afhankelijk nieuw stadion) stuivertje wisselen was tussen JL en eredivisie en dat dit dus invloed zou hebben op aankopen. Hoop dan ook niet dat door alle lof welke SCC krijgt, het men te snel naar de bol stijgt en te hoog (lees onverantwoord) mikt.
Maar qua spelersprofiel ed hebben de laatste 2 seizoenen bewezen dat onze staf het top doet!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2015, 12:08:10
Van Ewijk is nu in beeld bij NAC als eventuele opvolger voor Tighadouini. Dus niet meer Peters. Past natuurlijk bij het gerucht van gisteravond over Peters naar Cambuur. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat onze beleidsbepalers interesse in een bepaalde speler ontkennen om hem vervolgens doodleuk binnen te halen.

(Pure speculatie natuurlijk, maar dat is juist het leuke aan de transferperiodes.)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 12:34:14
Ik heb begrepen dat Peters niet in het beeld past die Henk voor ogen heeft. Ik denk zelf dat het meer met zijn houding te maken heeft maar dat is puur speculatief.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2015, 12:38:15
Oké, dan ben ik wel benieuwd wie wel in dat beeld passen.

Ik heb begrepen dat er twee linksbuitens aangetrokken zullen worden. Het leek mij wel wat om daar dan twee verschillende types voor te zoeken. Iemand als Peters (naar binnen trekkend, scorend vermogen) en een klassieke buitenspeler (dus linksbenig, buitenom gaan, met een scherpe voorzet).

Als het inderdaad om Peters' houding gaat is bovenstaande natuurlijk nog steeds mogelijk, maar dan zullen ze waarschijnlijk bij iemand anders uitkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 16, 2015, 12:45:14
Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:26:38
Hoewel we centjes voor Ogbeche kunnen krijgen denk ik dat hij weer belangrijk gaat worden

Centjes? Zal ik je even uit de droom helpen dan..  niemand gaat nog betalen voor een (trage) 30-jarige spits die het laatste half jaar voornamelijk zichzelf in de weg heeft gelopen. Helaas..

Van mij mag die nieuwe spits er snel komen.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 12:45:58
Het ia puur speculatief maar ik zou me er iets bij kunnen voorstellen. Overigens zou Masek ook lb kunnen spelen. Vwb het naar binnen trekken zou ik Rayhi halen maar goed, wie ben ik  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 16, 2015, 13:07:39
Citaat van: De Gast op juni 16, 2015, 12:45:14
Centjes? Zal ik je even uit de droom helpen dan..  niemand gaat nog betalen voor een (trage) 30-jarige spits die het laatste half jaar voornamelijk zichzelf in de weg heeft gelopen. Helaas..

Van mij mag die nieuwe spits er snel komen.

Ogbeche heeft een doorlopend contract en er is interesse in hem (buitenland).
Dus die zullen echt wel wat centjes neer moeten leggen.

Als hij blijft ben ik heel blij, zeker als daar een goede spits bij komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2015, 13:11:37
Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 12:45:58
Het ia puur speculatief maar ik zou me er iets bij kunnen voorstellen. Overigens zou Masek ook lb kunnen spelen. Vwb het naar binnen trekken zou ik Rayhi halen maar goed, wie ben ik  :proost

Rayhi lijkt me inderdaad ook een heel goede optie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 16, 2015, 13:30:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:22:25
En geen verdedigers erbij?

Komt een rechtsback en linksback waarvan 1 ook centraal kan spelen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 16, 2015, 13:48:19
Citaat van: richard op juni 16, 2015, 13:30:41
Komt een rechtsback en linksback waarvan 1 ook centraal kan spelen!!
vd laan of marcellis dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 13:53:10
Citaat van: Collingwood op juni 16, 2015, 12:08:10
Van Ewijk is nu in beeld bij NAC als eventuele opvolger voor Tighadouini. Dus niet meer Peters. Past natuurlijk bij het gerucht van gisteravond over Peters naar Cambuur. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat onze beleidsbepalers interesse in een bepaalde speler ontkennen om hem vervolgens doodleuk binnen te halen.

(Pure speculatie natuurlijk, maar dat is juist het leuke aan de transferperiodes.)
En Willem3 nu ook... Ik zeg nog steeds dat het een goeie zou zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 16, 2015, 13:55:19
Citaat van: zeewolde op juni 16, 2015, 13:48:19
vd laan of marcellis dus

Er zijn wel meer spelers die centraal en op de back kunnen spelen:

Vd Struijk
Drost
Steenvoorden
Lima
Etc
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 14:12:02
Citaat van: justremco op juni 16, 2015, 13:55:19
Er zijn wel meer spelers die centraal en op de back kunnen spelen:

Vd Struijk
Drost
Steenvoorden
Lima
Etc
Rechtsback,centrale verdediger en verdedigende middenvelder, Jeffrey Fortes! En hij niet bang om als het nodig is de beuk er in te gooien.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 16, 2015, 14:19:22
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 14:12:02
Rechtsback,centrale verdediger en verdedigende middenvelder, Jeffrey Fortes! En hij niet bang om als het nodig is de beuk er in te gooien..
:thumbsup Heel goed Grijskijkert! Zou een fantastische aankoop zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 16, 2015, 14:23:15
Zelfs Bas Kuipers kan centraal spelen.. Hoop zelf dat we hem halen... Kan ons nog aardig wat opleveren ook..Was voordat hij naar Exelsior ging aanvoerder bij Jong Ajax:

http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuws-artikel/194196/Terugblik-2013-Bas-Kuipers.htm (http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuws-artikel/194196/Terugblik-2013-Bas-Kuipers.htm)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 16, 2015, 14:25:15
Dan zijn we eruit, Fortes en Kuipers dus  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2015, 14:26:07
Akkoord!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 14:32:36
Citaat van: justremco op juni 16, 2015, 14:25:15
Dan zijn we eruit, Fortes en Kuipers dus  8)
Akkoord... :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 16, 2015, 14:34:28
Fortes. ..kuipers. ..peters...
En nog een spits uit buitenland volgens de geruchten.
Mooi...klaar....slotje :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 16, 2015, 14:38:14
Mag ook nog wel een middenvelder bij ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 14:42:05
Citaat van: justremco op juni 16, 2015, 14:25:15
Dan zijn we eruit, Fortes en Kuipers dus  8)

Vergeet Rayhi niet!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 16, 2015, 14:49:51
Had het alleen over de backs. Verwacht nog 2 linksbuitens, dus 1 kan best rayhi zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2015, 14:55:21
Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 14:34:28
Fortes. ..kuipers. ..peters...
En nog een spits uit buitenland volgens de geruchten.
Mooi...klaar....slotje :zweep
Of ipv Peters, van Ewijk,die vind ik completer dan Peters,is sneller, is ook meer een voorbereider dan Peters...
Competitie

Peters 23 doelpunten en 4 assists
Van Ewijk 18 doelpunten en 9 assists

Over alle competities dit seizoen

Peters 24 doelpunten en 5 assists
Van Ewijk 24 doelpunten en 11 assists
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op juni 16, 2015, 17:23:12
Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y

Terwijl
Hij vroeger zelfs een Cambuur pyjama had!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 17:30:50
Welkom terug Pjotter!!  :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 16, 2015, 17:54:11
Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y
Zeer valide argumentatie. Ik zou ook nooit naar Cambuur gaan want ik heb bij VV Dokkum gevoetbald. De kleuren komen overeen :O
De enige reden die ik kan bedenken is dat Zivkovic om de centen niet naar Cambuur zou willen, bij welke club hij vandaan komt valt in mijn ogen in de categorie stierenpoep!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 18:17:03
Wij hebben zivkodinges helemaal niet nodig
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2015, 18:44:00
Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2015, 17:54:11
Zeer valide argumentatie. Ik zou ook nooit naar Cambuur gaan want ik heb bij VV Dokkum gevoetbald. De kleuren komen overeen :O
De enige reden die ik kan bedenken is dat Zivkovic om de centen niet naar Cambuur zou willen, bij welke club hij vandaan komt valt in mijn ogen in de categorie stierenpoep!

De centjes zijn meestal van doorslaggevend belang (zie judas), niet in welke pyjama je vroeger geslapen hebt, niet onder welk dekbed je sliep en ook niet met welke sjaal je vroeger rondliep.
Daarbij is de deal van Zivkovic met FCG toch al zo goed als rond? Volgens mij dus al helemaal niet aan de orde (geweest)?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 16, 2015, 20:52:54
Citaat van: Mand op juni 16, 2015, 17:15:04
Zivkovic zou nooit naar  :scc gaan (denk ik dan)want hij heeft bij groningen gevoetbalt :y
Je hebt tot nu toe wel zeer waardevolle bijdrages zeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 16, 2015, 21:05:01
Citaat van: michello op juni 16, 2015, 14:38:14
Mag ook nog wel een middenvelder bij ;)
|:) :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 16, 2015, 21:53:21
Citaat van: moodygrunn op juni 16, 2015, 18:44:00
De centjes zijn meestal van doorslaggevend belang (zie judas), niet in welke pyjama je vroeger geslapen hebt, niet onder welk dekbed je sliep en ook niet met welke sjaal je vroeger rondliep.
Daarbij is de deal van Zivkovic met FCG toch al zo goed als rond? Volgens mij dus al helemaal niet aan de orde (geweest)?
Dat zeg je goed, meestal. Er zijn inderdaad nog een aantal spelers die voor speeltijd gaan in plaats van knaken ;)
Of die deal nagenoeg rond is weet ik niet, Zivkovic is niet een speler die naar mijn weten op een van de lijsten stond (haalbaar is), dus volg ik dat niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 16, 2015, 22:59:11
Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 23:12:16
Citaat van: richard op juni 16, 2015, 22:59:11
Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)

Dit noemen ze een teaser... dank, ik doe geen oog dicht vannacht! 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 16, 2015, 23:14:26
Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 23:12:16
Dit noemen ze een teaser... dank, ik doe geen oog dicht vannacht!
???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 16, 2015, 23:15:29
 l0l  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2015, 23:16:17
Citaat van: richard op juni 16, 2015, 22:59:11
Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)

aan- of verkoopnieuws?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 16, 2015, 23:18:46
Citaat van: moodygrunn op juni 16, 2015, 23:16:17
aan- of verkoopnieuws?

Reynen weg nou goed :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 07:10:40
Citaat van: richard op juni 16, 2015, 23:18:46
Reynen weg nou goed :rodekaart
Dat is niet erg, zolang Reijnen maar blijft  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 08:54:04
Mooie dag....
Kom maar op met die buitenlandse spits :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2015, 09:23:16
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
het wordt anders wel tijd voor transfernieuws. Waar blijven die nieuwe spelers?  :( :( :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 09:25:44
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)

Toch vind ik dat de club altijd een juiste balans houdt, er worden ook de nodige ervaren spelers aangetrokken.

Vorig jaar bijvoorbeeld Reijnen, De Ridder, Vytas, Narsingh en Rosheuvel en nu ook alweer Overgoor en Heerings. Dat zijn voor eredivisiebegrippen gewoon ervaren spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:29:06
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
Dat mag ook wel, vorig seizoen hadden we de oudste of 1 van de oudste selecties van de eredivisie...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:35:55
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 09:25:44
Toch vind ik dat de club altijd een juiste balans houdt, er worden ook de nodige ervaren spelers aangetrokken.

Vorig jaar bijvoorbeeld Reijnen, De Ridder, Vytas, Narsingh en Rosheuvel en nu ook alweer Overgoor en Heerings. Dat zijn voor eredivisiebegrippen gewoon ervaren spelers.
Met Heerings moet ik het nog maar zien,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt en anders is het een leuke wisselspeler..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 09:37:39
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:29:06
Dat mag ook wel, vorig seizoen hadden we de oudste of 1 van de oudste selecties van de eredivisie...

Ik heb liever een selectie met een ervaren as waar wat jonkies omheen lopen dan een elftal wat niet misstaan had in de beloftencompetitie. Vaak zie je ook dat een oude(re) ploeg stabieler blijft, minder snel in paniek raakt etc.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 09:38:51
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:35:55
Met Heerings moet ik het nog maar zien,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt en anders is het een leuke wisselspeler..

Die kan echt wel voetballen hoor, maak je maar geen zorgen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:50:29
Is ook zo ervaring genoeg, maar ook mooi dat ze zulke talenten binnen halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:56:14
Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 09:38:51
Die kan echt wel voetballen hoor, maak je maar geen zorgen
Heeft het dan weinig laten zien.. Maar wat ik zei,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 09:57:51
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:56:14
Heeft het dan weinig laten zien.. Maar wat ik zei,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt..

Tsja, net als Reijnen. Overigens was Heerings onder Wouters basisspeler en statistisch gezien een van de beste spelers bij Utrecht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 09:58:38
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 09:37:39
Ik heb liever een selectie met een ervaren as waar wat jonkies omheen lopen dan een elftal wat niet misstaan had in de beloftencompetitie. Vaak zie je ook dat een oude(re) ploeg stabieler blijft, minder snel in paniek raakt etc.

nienhuis-reynen-overgoor-ogbeche is toch al een ervaren as.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:00:38
Nienhuis kan beter verkocht worden :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 10:01:54
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 09:37:39
Ik heb liever een selectie met een ervaren as waar wat jonkies omheen lopen dan een elftal wat niet misstaan had in de beloftencompetitie. Vaak zie je ook dat een oude(re) ploeg stabieler blijft, minder snel in paniek raakt etc.
Ervaren as oke, maar daarom heen wel jonge talentvolle spelers want oude spelers leveren ook niks op en op de bank ook talenten(met doorgroei mogelijkheden) ipv een spelers van boven de 25 waarvan de bank het hoogste niveau is wat ze hebben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 10:05:15
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:00:38
Nienhuis kan beter verkocht worden :O
Regel het zou ik zeggen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 10:09:14
Gerucht.....vandaag of morgen presentatie spits.....uit buitenland.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2015, 10:11:56
Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 10:09:14
Gerucht.....vandaag of morgen presentatie spits.....uit buitenland.
bron: cambuuronline
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 17, 2015, 10:13:31
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:00:38
Nienhuis kan beter verkocht worden :O

ja, ja, dat weten we nou wel. Gebeurt toch niet. Deal with it!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 17, 2015, 10:14:48
Dijks al in het stadion !?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2015, 10:18:07
Citaat van: Gasgeve op juni 17, 2015, 10:14:48
Dijks al in het stadion !?
die gaat toch naar Ajax?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:19:20
Citaat van: zeewolde op juni 17, 2015, 10:18:07
die gaat toch naar Ajax?

bedoelt men niet die fotograaf? Of gaan wij nu al concurreren met Ajax?  :devil Dacht dat dat pas kon in het nieuwe stadion
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 10:21:30
Citaat van: Gasgeve op juni 17, 2015, 10:14:48
Dijks al in het stadion !?
zit te wachten op Schiphol.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 17, 2015, 10:22:17
Gasgeve met dat nieuws. PSV wil Locadia in ieder geval niet verhuren, dus de concurrentie zal hij niet komen versterken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:24:47
Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 10:09:14
Gerucht.....vandaag of morgen presentatie spits.....uit buitenland.

Gerucht? Hahaha.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 10:29:21
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:24:47
Gerucht? Hahaha.
jij weet het al zeker? _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:32:55
Het moment niet maar ga maar vast een vreugde dansje maken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 10:37:35
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:32:55
Het moment niet maar ga maar vast een vreugde dansje maken
dus spits en buitenland kloppen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:38:30
Ik speel antwoord A:     H. Vučkič
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 17, 2015, 10:38:49
Is het een Nederlandse spits die in buitenland speelt? Of buitenlandse spits? En welke leeftijd?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 10:38:56
Gokje. ...lars veldwijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:39:48
Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 10:38:56
Gokje. ...lars veldwijk?

zou die niet wat te duur zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 17, 2015, 10:43:35
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:39:48
zou die niet wat te duur zijn?
Dan is Vuckic ook te duur lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 10:53:27
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:38:30
Ik speel antwoord A:     H. Vučkič

Dan zeg ik antwoord B
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:53:51
is geen van genoemde
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op juni 17, 2015, 10:55:24
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:53:51
is geen van genoemde

Roep et gewoan je.. of roep niks  :zweep l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:56:00
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:53:51
is geen van genoemde

potverdrie, dan moet ik een hulplijn inschakelen  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 17, 2015, 10:57:05
Guidetti
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:57:32
Citaat van: SaVaGe op juni 17, 2015, 10:55:24
Roep et gewoan je.. of roep niks  :zweep l8l

Wees blij dat er wat wordt gezegd, we moeten echt wachten tot de presentatie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2015, 10:58:23
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:57:32
Wees blij dat er wat wordt gezegd, we moeten echt wachten tot de presentatie.
wanneer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:01:47
Chris Wood
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 11:04:14
Ik neem er alvast een op! :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:06:12
Citaat van: zeewolde op juni 17, 2015, 10:58:23
wanneer?

Dat is nog niet bekend vandaag of morgen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juni 17, 2015, 11:20:10
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 10:57:32
Wees blij dat er wat wordt gezegd, we moeten echt wachten tot de presentatie.
ja, waarom? Jij kan toch ook gewoon wachten tot de presentatie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:24:15
Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 11:20:10
ja, waarom? Jij kan toch ook gewoon wachten tot de presentatie?

Prima doen we dat in het vervolg :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op juni 17, 2015, 11:24:28
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:38:30
Ik speel antwoord A:     H. Vučkič

Haha, die heb ik met fm in de spits, echt dodelijk !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:27:03
Citaat van: sccweestwel op juni 17, 2015, 11:24:28
Haha, die heb ik met fm in de spits, echt dodelijk !

Leuke kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=wGB7Uuf9me0
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op juni 17, 2015, 11:29:41
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:27:03
Leuke kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=wGB7Uuf9me0

Klopt, heb hem het 2de seizoen ook maar gehuurd. Een beest samen met Jason Bennett.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 11:46:14
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 10:39:48
zou die niet wat te duur zijn?
Hij gaat naar de club van Dijkhuizen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bubba op juni 17, 2015, 12:15:23
VB?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 17, 2015, 12:16:59
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 11:27:03
Leuke kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=wGB7Uuf9me0

Dank je, nu zingt er de hele tijd "That's entertaiment" door mijn hoofd  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 12:18:19
Sjoerd Ars van NEC staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland (oa het Midden-Oosten). In dat opzicht kun je je niet voorstellen dat er geen vergelijkbare interesse voor Ogbeche zou zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 12:33:41
Citaat van: speculeter op juni 17, 2015, 12:19:25
Trekt van Basten zijn schoenen weer aan?? :_schater

Die heeft bij die boeren gezeten, dus die stuur ik gelijk met een 'enkeltje' (leuke woordspeling) terug naar alkmaar :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 17, 2015, 12:59:36
Is Dijkstra Draaisma de gepresenteerde aanwinst waar we op zitten/zaten te wachten???
Prijkt wel voorop in de strijd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 13:00:55
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 12:18:19
Sjoerd Ars van NEC staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland (oa het Midden-Oosten). In dat opzicht kun je je niet voorstellen dat er geen vergelijkbare interesse voor Ogbeche zou zijn...

Ars scoort er wel meer dan Ogbeche toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 13:03:48
Citaat van: denistel op juni 17, 2015, 13:00:55
Ars scoort er wel meer dan Ogbeche toch.
Ja maar dat is in de JL,Ogbeche zou daar ook veel meer scoren, maar gelukkig is dat niet zo ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 13:14:04
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 13:03:48
Ja maar dat is in de JL,Ogbeche zou daar ook veel meer scoren, maar gelukkig is dat niet zo ;)

idd hoofdzakelijk jl maar ook in het buitenland en hij heeft er 177 gemaakt en ogbeche 54
ars had ik hier wel graag gehad hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 14:43:19
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:24:15
Prima doen we dat in het vervolg :)

Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakas op juni 17, 2015, 14:53:28
Citaat van: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 14:43:19
Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.

Kan hij de rest van het forum ook wel negeren!   :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 17, 2015, 15:37:31
Ik zou obeche gewoon verkopen en een jong talent halen nu obeche nog wat waard is :clint :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juni 17, 2015, 16:27:40
Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 17, 2015, 16:31:24
Citaat van: SCC op juni 17, 2015, 16:27:40
Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?

Must um even belle
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 17, 2015, 16:49:32
Citaat van: SCC op juni 17, 2015, 16:27:40
Ik word wat ongeduldig: waar blijft die spits?

De spits is toch meestal van 5 tot 7?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 16:51:44
Overgoor en Masek waren ook om 5 en 6 uur. En anders morgen maar! (Ervan uitgaande dat onze gewaardeerde medeforummers het bij het rechte eind hebben.)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2015, 17:01:29
Ik verwacht vandaag geen presentatie meer.
Ard de Graaf is om uurtje of 4 al lekker naar huis gegaan ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 17, 2015, 17:06:15
Weer een dag wachten dus....
Weten we nog niks :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juni 17, 2015, 17:27:36
Citaat van: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 14:43:19
Dat hoeft niet. Ik stel voor dat ssc-j gewoon jou op de negeerlijst zet dan hoeft ie ook niet te reageren.
leg jij mij dan het nut uit van iemand die weet dat er een speler komt maar vervolgens niet zegt wie het is? Wat moet je met die info?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 17, 2015, 18:20:08
 l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op juni 17, 2015, 18:27:45
Citaat van: SCC-J op juni 17, 2015, 17:27:36
leg jij mij dan het nut uit van iemand die weet dat er een speler komt maar vervolgens niet zegt wie het is? Wat moet je met die info?

Dan weet ik dat er iemand komt ;) Uitkijken naar iets. Is leuk, menselijk zelfs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 17, 2015, 19:11:15
Hoe zit het (bet)weters? Weer geen nieuws vandaag?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2015, 19:14:32
Citaat van: Montana op juni 17, 2015, 18:14:19
Dat zou wat zijn!

Dat zou inderdaad heel wat zijn   ;)

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 19:35:24
Citaat van: Galdiano op juni 17, 2015, 19:14:32
Dat zou inderdaad heel wat zijn   ;)

:proost
Dan zal het wel zo zijn? :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 17, 2015, 19:39:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 19:35:24
Dan zal het wel zo zijn? :D

Zijn of niet zijn,  dat is de vraag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 20:00:11
rustig blijven mannen en vrouwen ook
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 17, 2015, 20:37:19
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-haalt-peersman-weg-bij-dordrecht.htm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 20:57:17
Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2015, 20:37:19
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-haalt-peersman-weg-bij-dordrecht.htm
De verkeerde back(Fortes is de goede),een jaar een onzekere factor en onnodig kaarten pakker bij Dordrecht!!! Zal wel voor de breedte zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 21:06:52
Kunnen niet op alle posities absolute toppers halen met ons bescheiden budget. Desondanks wel blij met deze aanwinst. Kan zowel linksback als links centraal spelen. Nu nog 3 aanvallers, een middenvelder en een rechtsback  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:11:45
Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:06:52
Kunnen niet op alle posities absolute toppers halen met ons bescheiden budget.
Nee dat is zeker zo, maar er zijn echt wel betere te vinden dan Peersman..na aanleiding van afgelopen seizoen vind ik het helemaal niks...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 21:13:24
Had zelf ook liever kuipers gehad, maar die is of te duur of heeft een andere club gevonden die simpelweg meer betaald. Verder zou ik geen betere/haalbare linksback weten die ook centraal kan spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 17, 2015, 21:20:11
Hij kan zich misschien veel beter ontwikkelen bij ons dan bij Dord! We hebben veel betere voetballers om hem heen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:23:04
Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:13:24
Had zelf ook liever kuipers gehad, maar die is of te duur of heeft een andere club gevonden die simpelweg meer betaald. Verder zou ik geen betere/haalbare linksback weten die ook centraal kan spelen
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 21:25:10
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:23:04
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.

Ach dat zal allemaal wel meevallen. Speelde natuurlijk in een verschrikkelijk slecht elftal, met allemaal spelers zonder ook maar een klein beetje zelfvertrouwen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:25:28
Citaat van: Sakin op juni 17, 2015, 21:20:11
Hij kan zich misschien veel beter ontwikkelen bij ons dan bij Dord! We hebben veel betere voetballers om hem heen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 17, 2015, 21:25:52
Snap ik dus weer niet... Maarja we hebben ook een beperkt budget
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2015, 21:26:35
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 21:23:04
Je wil hem echt niet centraal hebben staan.... Wat ik gezien heb kon hij wel een bal allergie hebben... en is niet voor niets op de 138ste plaats geëindigd (van de 144) in het VI klassement.
Eerlijk gezegd zie ik hem momenteel niet meer als een breedte versterking.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 21:27:47
sterke vent met power in ieder geval daar hadden we nog wel 1 van nodig en idd
hij kan zich hier ontwikkelen in een betere ploeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 21:28:15
Breedteversterkingen zijn ook heel belangrijk. Denk dat de breedte van onze selectie heel belangrijk gaat zijn komend seizoen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 17, 2015, 21:28:39
Citaat van: John Hiatt op juni 17, 2015, 19:11:15
Hoe zit het (bet)weters? Weer geen nieuws vandaag?

toe ju |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 21:32:45
Nog niet officieel bekendgemaakt door de club. Morgen een dubbele presentatie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 21:37:52
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 21:32:45
Nog niet officieel bekendgemaakt door de club. Morgen een dubbele presentatie?

Moet nog gekeurd worden. Cambuur heeft net wel een tweet geplaatst dat er later meer nieuws komt op Cambuur.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 21:40:43
Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:37:52
Moet nog gekeurd worden. Cambuur heeft net wel een tweet geplaatst dat er later meer nieuws komt op Cambuur.nl

Ik zie het inderdaad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 17, 2015, 21:57:56
Ik denk juist dat de breedte zo ook sterker word .Die was afgl seiz niet best
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 17, 2015, 22:08:05
Inmiddels 5 nieuwe namen voor komend seizoen waarvan 1 beoogd basisspeler? Nog niet echt indrukwekkend allemaal.. maar goed dat geldt ook voor de meeste andere clubs..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 17, 2015, 22:09:31
Citaat van: De Gast op juni 17, 2015, 22:08:05
Inmiddels 5 nieuwe namen voor komend seizoen waarvan 1 beoogd basisspeler? Nog niet echt indrukwekkend allemaal..

Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 17, 2015, 22:10:51
Citaat van: Marc S op juni 17, 2015, 22:09:31
Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!

Vergeet Masek niet!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2015, 22:13:56
Citaat van: Marc S op juni 17, 2015, 22:09:31
Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!
juist en met bijker en el makrini ook maar 2 basisspelers weg.
hopen dat masek rusnak kan doen vergeten en nog een goeie linksbuiten dan ben je een eind verder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 22:16:03
Bovendien is de zomer nog lang, de voorbereiding is nog niet eens gestart... Cambuur is prima bezig!

Wel benieuwd of we morgen nog wat over die mysterieuze spits horen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 17, 2015, 22:21:58
Citaat van: zeewolde op juni 17, 2015, 22:13:56
juist en met bijker en el makrini ook maar 2 basisspelers weg.
hopen dat masek rusnak kan doen vergeten en nog een goeie linksbuiten dan ben je een eind verder.
die rusnak moet doen vergeten komt nog :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 17, 2015, 22:22:30
Update na het aantrekken van Marvin Peersman.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2015, 22:24:09
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige nog gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2015, 22:25:08
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 22:24:09
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige het nodige gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!
Opvallend vind ik dat we een jong middenveld hebben (op Overgoor en Bakker na dan).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 17, 2015, 22:53:44
Iemand had het over een vreugdendansje. Hier nog geen vreugdendansje  :fant, al zal ik niet te snel oordelen! Welkom bij de club!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Keizer op juni 18, 2015, 00:13:17
Veldwijk de genoemde spits?

Fardy Bachdim, zaakwaarnemer van Veldwijk, bevestigt in gesprek met het Algemeen Dagblad de interesse vanuit Nederland. "Er zijn meerdere gegadigden in de Eredivisie. Hij tekent waarschijnlijk deze week nog bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt", aldus Bachdim, die ontkent dat er al een akkoord ligt. PEC is het meest concreet en wil Veldwijk huren.

(bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/441489/-wij-zijn-in-gesprek-met-pec-maar-er-zijn-meer-gegadigden-in-de-eredivisie-.html)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 18, 2015, 07:22:43
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 22:24:09
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige nog gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!

Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 18, 2015, 07:27:27
Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 07:22:43
Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.

Met die 2 heb je echte flankspelers. Er moet nog een dribbelaar bij en een doelpuntenmachine. Je bent bijna gelijkwaardig met vorig jaar. In breedte stuk sterker.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 18, 2015, 07:28:14
Citaat van: Keizer op juni 18, 2015, 00:13:17
Veldwijk de genoemde spits?

Fardy Bachdim, zaakwaarnemer van Veldwijk, bevestigt in gesprek met het Algemeen Dagblad de interesse vanuit Nederland. "Er zijn meerdere gegadigden in de Eredivisie. Hij tekent waarschijnlijk deze week nog bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt", aldus Bachdim, die ontkent dat er al een akkoord ligt. PEC is het meest concreet en wil Veldwijk huren.

(bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/441489/-wij-zijn-in-gesprek-met-pec-maar-er-zijn-meer-gegadigden-in-de-eredivisie-.html)

Als zij met Veldwijk bezig zijn dan kunnen wij dan niet iets ondernemen richting een Nijland of een Necid?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 18, 2015, 07:44:15
Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 07:22:43
Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.

Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 07:53:56
Citaat van: AL op juni 18, 2015, 07:44:15
Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.
Een linksbenige centrumspits die een actie in huis heeft zou ook kunnen.. Maar ben benieuwd naar de rechtsback die er nog moet komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 08:31:23
Citaat van: AL op juni 18, 2015, 07:44:15
Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.

De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:43:20
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:31:23
De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 18, 2015, 08:44:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:43:20
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...

Beter 1 teveel dan 1 te weinig
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 08:45:54
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:43:20
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...

Dat is een correcte constatering. Maar als je maar 1 haalt heb je tot Hoefdraad fit is die positie niet dubbel bezet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:47:30
Citaat van: Cor op juni 18, 2015, 08:44:56
Beter 1 teveel dan 1 te weinig
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 08:50:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:47:30
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..

Je moet spelers wel op hun favoriete/natuurlijke positie laten spelen. Barto en Ogbeche kunnen ook wel linksbuiten en op 10 spelen, maar dat moet je niet willen als je voor gezonde concurrentie kunt gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:57:14
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:50:56
Je moet spelers wel op hun favoriete/natuurlijke positie laten spelen. Barto en Ogbeche kunnen ook wel linksbuiten en op 10 spelen, maar dat moet je niet willen als je voor gezonde concurrentie kunt gaan.
Daarom denk ik, 1 linksbuiten halen en mocht daar iets mee gebeuren en Hoefdraad is nog niet fit ,dan kan je aan zoiets denken wat daarnet ik zei.. Ik begreep dat Masek ook op links kan spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 09:03:52
Hoefdraad verwacht ik persoonlijk pas na de winterstop weer topfit, dus dan zou je de hele eerste seizoenshelft moeten gaan schuiven met spelers. Masek is een creatieve nummer 10, dan zou ik m daar ook laten spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:06:57
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:03:52
Hoefdraad verwacht ik persoonlijk pas na de winterstop weer topfit, dus dan zou je de hele eerste seizoenshelft moeten gaan schuiven met spelers. Masek is een creatieve nummer 10, dan zou ik m daar ook laten spelen
Ik zeg ook kan er spelen,zolang er met de linksbuiten(die er nog moet komen)niks gebeurt is er niks aan de hand en hoef je niet naar plan 2 te grijpen..
ja ik verwacht Hoefdraad ook pas na de winterstop terug..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:09:21
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Oke dan heb ik het verkeerd begrepen,ik dacht dat ze elke positie dubbel bezet willen hebben en dat zo het "verhaal" van de 2 linksbuitens naar voren is gekomen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 09:10:33
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.

En ik ben het daar volledig mee eens!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:24:31
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:10:33
En ik ben het daar volledig mee eens!
Ben het ook niet oneens, maar met het beperkte budget wat er is, lijkt het me teveel van het goede.. Maar het zou mooi zijn als het lukt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:29:09
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Heb geluiden gehoord dat Hoefdraad in oktober weer fit is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 09:31:17
Wedstrijdfit of fit genoeg om met de selectie te trainen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:36:31
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:31:17
Wedstrijdfit of fit genoeg om met de selectie te trainen?
Het eerste,tenminste als er niks verder gebeurt dat dat zijn herstel beïnvloed.. Hij zit alweer een tijdje op de fiets en de volgende stap is de loopband en als dat goed gaat kan hij weer naar buiten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 18, 2015, 09:44:16
Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:31:23
De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.

Wat een onzin nog eens 2 linksbuitens. Welke linksbuiten(s) we ook halen.. het zal waarschijnlijk toch niet goed genoeg zijn. We hebben de afgelopen jaren legio linksbuitens gehad en wie is je bijgebleven?? Bijna niemand..

Ogbeche stond vorig jaar linkbuiten in het begin van de competitie met Hemmen in het centrum en dat was gelijk ook de beste periode van het seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2015, 09:48:26
Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 09:56:14
Citaat van: Bernardo op juni 18, 2015, 09:48:26
Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen
Die van Ewijk is zo'n type...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 18, 2015, 09:56:37
Citaat van: Bernardo op juni 18, 2015, 09:48:26
Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen

... hebben we heel erg veel geluk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 18, 2015, 10:09:57
Wij zullen toch ook nog wel weer wat huren ergens? Die zouden onze selectie direct sterker moeten maken en dat komt pas vlak voor de start van de competitie los.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2015, 10:16:29
Citaat van: Lore op juni 18, 2015, 10:09:57
Wij zullen toch ook nog wel weer wat huren ergens? Die zouden onze selectie direct sterker moeten maken en dat komt pas vlak voor de start van de competitie los.

Ik verwacht dat één van de linksbuitens gehuurd zal worden van City.
Verder het liefst zo weinig mogelijk huren, natuurlijk! Zoveel mogelijk situaties als met Rusnák voorkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 18, 2015, 10:56:38
Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 09:44:16
Wat een onzin nog eens 2 linksbuitens. Welke linksbuiten(s) we ook halen.. het zal waarschijnlijk toch niet goed genoeg zijn. We hebben de afgelopen jaren legio linksbuitens gehad en wie is je bijgebleven?? Bijna niemand..

Ogbeche stond vorig jaar linkbuiten in het begin van de competitie met Hemmen in het centrum en dat was gelijk ook de beste periode van het seizoen.

Manu en Tiga waren geweldig man. Hoe kun je die nou vergeten. Schaam je. Ogbeche op links was helemaal niks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2015, 11:03:47
Als ik alles goed heb gevolgd ziet het er dus nu als volgt uit:

1e XI: Nienhuis; -?-, Reijnen, Heerings, Vytas; Overgoor, Van de Streek, Masek; Narsingh, Ogbeche, -?-

2e XI: Zeinstra; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Peersman; Schoostra, Bakker, Steblecki; Rosheuvel, Barto, -?-

Dus: voor de basis nog een rechtsback en een linksbuiten. Voor de breedte ook nog een linksbuiten (Hoefdraad even niet meegerekend).

Daarnaast eventueel nog een talentvolle derde spits, en een speler die de concurrentie met Masek en Steblecki aan kan gaan?

Ik vraag me namelijk af of we van een halve jeugdspeler als Masek al een heel seizoen op topniveau mogen verwachten, en Steblecki is ook (nog) geen zekerheidje. En zij spelen toch op één van de meest cruciale posities van het team. Dat hebben we vorig jaar kunnen zien met het wegvallen van Rusnak.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 18, 2015, 11:17:01
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 11:03:47
Als ik alles goed heb gevolgd ziet het er dus nu als volgt uit:

1e XI: Nienhuis; -?-, Reijnen, Heerings, Vytas; Overgoor, Van de Streek, Masek; Narsingh, Ogbeche, -?-

2e XI: Zeinstra; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Peersman; Schoostra, Bakker, Steblecki; Rosheuvel, Barto, -?-

Dus: voor de basis nog een rechtsback en een linksbuiten. Voor de breedte ook nog een linksbuiten (Hoefdraad even niet meegerekend).

Daarnaast eventueel nog een talentvolle derde spits, en een speler die de concurrentie met Masek en Steblecki aan kan gaan?

Ik vraag me namelijk af of we van een halve jeugdspeler als Masek al een heel seizoen op topniveau mogen verwachten, en Steblecki is ook (nog) geen zekerheidje. En zij spelen toch op één van de meest cruciale posities van het team. Dat hebben we vorig jaar kunnen zien met het wegvallen van Rusnak.

Die 2e XI is heel bijzonder...  ;) Of hebben we het broertje van Marvin ook direct gecontracteerd?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2015, 11:23:55
Citaat van: ruubmac op juni 18, 2015, 11:17:01
Die 2e XI is heel bijzonder...  ;) Of hebben we het broertje van Marvin ook direct gecontracteerd?

Volgens mij is Peersman back-up voor zowel LCV als VL en zal daarvoor niet nog een extra speler gehaald worden. Correct me if I'm wrong.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 18, 2015, 12:12:33
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 11:23:55
Volgens mij is Peersman back-up voor zowel LCV als VL en zal daarvoor niet nog een extra speler gehaald worden. Correct me if I'm wrong.

O ja daar heb je 'n punt  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2015, 12:35:54
2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 18, 2015, 12:51:54
Het gaat hier wel erg vaak over Rusnak hoor... :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 18, 2015, 13:14:49
Mboua ole
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 18, 2015, 13:18:23
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 12:35:54
2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost

En voor jou een voodoo poppetje van Nienhuis. Dan komt die nieuwe keeper er wel   :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:23:38
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 12:35:54
2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 18, 2015, 13:29:24
Yep ben ongeduldig. Waar blijft die geroemde spits? Tis al 13.30 uur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 18, 2015, 13:31:53
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:23:38
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...

Zonder keeper kom ik op 24 en dan klopt het wel  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 13:32:14
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:23:38
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...
23 was vorig jaar toch? Misschien dit jaar wel een bredere selectie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 13:33:27
Citaat van: dit is mien club op juni 18, 2015, 13:14:49
Mboua ole
zou een leuke stunt zijn, maar speelt al jaren niet meer op nivo.

Of lijkt de nieuwe spits op hem, qua naam of uiterlijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 18, 2015, 13:35:43
Dus vanaf nu geen breedte spelers meer.. alleen maar echte versterkingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 13:37:56
Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 13:35:43
Dus vanaf nu geen breedte spelers meer.. alleen maar echte versterkingen.
3e keeper en 1 linksbuiten zullen ook wel breedteversterkingen zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc0511 op juni 18, 2015, 13:38:30
Schootstra speelde vorig jaar ook rechtsback.
Deed het daar prima dus goeie back up voor dit seizoen.
Prioriteit op het moment, een Spits en Linksbuiten die garant staan voor doelpunten en veel dreiging!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:48:21
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 13:32:14
23 was vorig jaar toch? Misschien dit jaar wel een bredere selectie
Nee 23 dit jaar en 26 afgelopen jaar.. Maar nu ook een belofte elftal waar nodig spelers uitgehaald kunnen worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:49:55
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 13:37:56
3e keeper en 1 linksbuiten zullen ook wel breedteversterkingen zijn
3e keeper? 2 keepers voor het eerste en 2 keepers voor het 2e(Jong Cambuur)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 18, 2015, 13:51:27
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:49:55
3e keeper? 2 keepers voor het eerste en 2 keepers voor het 2e(Jong Cambuur)

Weet iemand of er ook iets uit de A's doorstroomt naar de beloften? Of hadden we geen eigen A1 en B1?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:53:34
Citaat van: moodygrunn op juni 18, 2015, 13:51:27
Weet iemand of er ook iets uit de A's doorstroomt naar de beloften? Of hadden we geen eigen A1 en B1?
Er is nu 1 keeper voor J-C en er wordt  voor dat team nog 1 aangetrokken.Dus op korte termijn geen doorstroming..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op juni 18, 2015, 16:44:25
Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:06:12
Dat is nog niet bekend vandaag of morgen

Nou waar blieft die presentatie DIMC...?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 18, 2015, 16:46:17
Citaat van: SaVaGe op juni 18, 2015, 16:44:25
Nou waar blieft die presentatie DIMC...?

Geduld is een schone zaak
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 16:46:52
Citaat van: SaVaGe op juni 18, 2015, 16:44:25
Nou waar blieft die presentatie DIMC...?
in de categorie morgen gratis bier 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 18, 2015, 16:54:31
Ja we hewwe genoeg geduld had. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 18, 2015, 16:56:08
Hoe lijkt het met onze exotische superspits of linksbuiten?
Of ging het stiekum om Peersman?

Zonder gekheid. Achterin zullen we niet heel sterk zijn en met Overgoor ipv Makrini zullen we verdedigend kwetsbaarder zijn (voetballend veel beter).
Er moeten dan 2 klasbakken bij voorin die samen 25 goals maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 18, 2015, 17:15:25
En welk land is dat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 18, 2015, 17:16:04
Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:47:30
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..

Gelukkig beheren wij het budget niet  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 18, 2015, 17:27:21
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 17:25:25
huur of koop?
Ik weet niet of er een transferbedrag betaalt moet worden maar hij wordt niet gehuurd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 17:28:30
Citaat van: Delamere op juni 18, 2015, 17:27:21
Ik weet niet of er een transferbedrag betaalt moet worden maar hij wordt niet gehuurd.
geen huur in elk geval, dat is het belangrijkste.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 18, 2015, 17:36:49
Vorig jaar waren het allemaal contracten van 1 jaar + optie voor nog een jaar. Is het nieuw beleid om iedereen direct 2 jaar of meer te geven?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurPlein op juni 18, 2015, 17:48:50
Felitciano Zschusschen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 18, 2015, 18:19:42
Dat is zeker weten het beleid waar de club heen wil... vooral met de jonge spelers die worden gehaald.. blijven dat soort jongens hun ontwikkelen kun je er over een jaar of twee in ieder geval nog een paar centjes aan over houden ipv dat ze gratis de deur uit lopen...

Citaat van: Gasgeve op juni 18, 2015, 17:36:49
Vorig jaar waren het allemaal contracten van 1 jaar + optie voor nog een jaar. Is het nieuw beleid om iedereen direct 2 jaar of meer te geven?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 18, 2015, 22:29:48
afwachten maar . 8) :devil _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2015, 23:02:14
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2015, 23:11:05
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:02:14
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
datvzou dus wel echt een versterking zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2015, 23:16:26
NEC moeten we kunnen aftroeven, en Twente heeft geen geld (ook volgens VI). Dan is het in principe kiezen tussen ons en Empoli. Een buitenlands avontuur is ook leuk (en wellicht lucratief) natuurlijk...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: WesselSCC op juni 18, 2015, 23:41:22
Scenario I: Er vanuit gaande dat VI een betrouwbaar en goed geïnformeerd medium is maken we nog steeds kans op de diensten van meneer Tamata. Dat zou dus betekenen dat de linksback positie voor de TS op dit moment nog niet dubbel bezet is. Gaan we met Peersman wederom een back omtoveren tot een voetballende centrale verdediger? Het verleden maakt dit in ieder geval niet ondenkbaar!

Scenario II: Gister hebben we een linksback gehaald met Peersmannetje. Met Vytas en Peersman is de linkback positie dus dubbel bezet. Daarmee lijkt mij de interesse in Tamata dus ook tot het verleden te behoren. In de titel staat ook; 'terwijl in de Eredivisie FC Twente, SC Cambuur en NEC interesse hebben getoond.' niet dat we op dit moment nog interesse tonen.

Naja ik heb in ieder geval vertrouwen in de TS en we zien wel welke kant het opgaat!

EDIT:
* Tamata raakt bijzonder veel ballen met z'n rechterbeen. Rechtsback positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2015, 23:47:10
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:16:26
NEC moeten we kunnen aftroeven, en Twente heeft geen geld (ook volgens VI). Dan is het in principe kiezen tussen ons en Empoli. Een buitenlands avontuur is ook leuk (en wellicht lucratief) natuurlijk...

Nec heeft volgend seizoen 10 a 11 mln te besteden. Aanzienlijk meer dan ons dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2015, 00:04:21
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2015, 23:47:10
Nec heeft volgend seizoen 10 a 11 mln te besteden. Aanzienlijk meer dan ons dus.

NEC zit in categorie 1, dus die zullen voor een back echt niet de hoofdprijs gaan betalen. Bovendien zijn wij op dit moment sportief gezien gewoon een stap verder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 07:39:06
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:02:14
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
Tamata is de jonge uitvoering van Pereira alleen iets meer talent.. Dus hij kan op beide back posities uit de voeten..
Gezien de concurrentie zie ik hem hier niet heen komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 19, 2015, 07:50:21
Ik zie het niet zo grijs in....
Die komt wel :proost
Selectie word steeds sterker.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 19, 2015, 08:04:42
Misschien zit er bij jong Cambuur wel een talentvolle back en hoeven we niet verder te kijken.

Ik hoop eigenlijk dat een aantal talenten doorstromen naar de eerste selectie en dat we minder hoeven aan trekken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 08:34:35
Citaat van: speculeter op juni 19, 2015, 07:50:21
Ik zie het niet zo grijs in....
Die komt wel :proost
Selectie word steeds sterker.
Ik zou het mooi vinden dat hij zou komen, maar realistisch gezien verwacht ik het niet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 08:41:15
Citaat van: 666 op juni 19, 2015, 08:04:42
Misschien zit er bij jong Cambuur wel een talentvolle back en hoeven we niet verder te kijken.

Ik hoop eigenlijk dat een aantal talenten doorstromen naar de eerste selectie en dat we minder hoeven aan trekken.
Noor zou zo'n jongen kunnen zijn, maar weet niet hoe het daarmee staat,of ze hem een contract aanbieden of niet....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 19, 2015, 08:52:42
TS willen graag een rechtsback van eredivisie niveau die er het liefst meteen kan staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 08:55:08
Ik denk ook niet dat we NEC moeten onderschatten. Ze hebben wel even in de JL gezeten. Maar hebben een hondstrouw publiek en al goede resultaten neergezet in de eredivisie. Ik denk dat er menig voetballers eerder naar NEC gaat dan naar ons komt. Wij zijn denk ik nog opbouwend voor veel voetballers. De laatste jaren hebben wij echt goede stappen gezet met het halen van diverse goede voetballers.

Het was beter geweest dat we dit jaar al in het nieuw stadion kwammen te voetballen. Budget technisch en voor voetballers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 09:22:27
Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 08:52:42
TS willen graag een rechtsback van eredivisie niveau die er het liefst meteen kan staan.
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 19, 2015, 09:27:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 09:22:27
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?

Ik gok dat ze in eerste instantie voor een hogere categorie spelers gaan, alleen zullen bepaalde spelers dan wel eerst moeten zakken in prijs. Tot die tijd kunnen Pereira en Macintosh daar wel spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: piene hassus op juni 19, 2015, 09:33:33
nee
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:38:17
Citaat van: Sakin op juni 19, 2015, 08:55:08
Ik denk ook niet dat we NEC moeten onderschatten. Ze hebben wel even in de JL gezeten. Maar hebben een hondstrouw publiek en al goede resultaten neergezet in de eredivisie. Ik denk dat er menig voetballers eerder naar NEC gaat dan naar ons komt. Wij zijn denk ik nog opbouwend voor veel voetballers. De laatste jaren hebben wij echt goede stappen gezet met het halen van diverse goede voetballers.

Het was beter geweest dat we dit jaar al in het nieuw stadion kwammen te voetballen. Budget technisch en voor voetballers.
En zij hebben Boekhoorn, die regelmatig wat financiële impulsen in NEC steekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 09:59:48
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:38:17
En zij hebben Boekhoorn, die regelmatig wat financiële impulsen in NEC steekt.

Kan ik dan spreken over een stabiele eredivisie ploeg??? Die voor ons toch bedreigend is? We zijn veel te laat met het stadion. Waardoor we niet een goede financiele impuls krijgen voor de selectie. Stond er maar eens een groot sponsor op. In het midden van het land en westen kan dit wel!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 10:01:11
Citaat van: piene hassus op juni 19, 2015, 09:33:33
nee
Een duidelijke bijdrage... Nee wat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 10:02:51
Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 09:27:36
Ik gok dat ze in eerste instantie voor een hogere categorie spelers gaan, alleen zullen bepaalde spelers dan wel eerst moeten zakken in prijs. Tot die tijd kunnen Pereira en Macintosh daar wel spelen
Ik vind Fortes niet minder dan bijvoorbeeld Tamata en is op meer posities bruikbaar en meer een vent..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 10:10:57
Wil niet lullig doen, doe het toch... Waar blijft de witte rook voor onze topspits!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 19, 2015, 10:17:32
Jammer, van Ooijen naar Heracles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 19, 2015, 11:41:39
Citaat van: ruubmac op juni 19, 2015, 10:17:32
Jammer, van Ooijen naar Heracles.

Heracles is goed bezig hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 19, 2015, 11:48:29
 :0= Waar blieft die spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 11:50:09
Citaat van: moodygrunn op juni 19, 2015, 11:48:29
:0= Waar blieft die spits?
Wat zeg je?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 19, 2015, 11:59:46
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 11:50:09
Wat zeg je?
ze zeggen wel eens. .geduld is een schone zaak!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 12:07:56
Citaat van: speculeter op juni 19, 2015, 11:59:46
ze zeggen wel eens. .geduld is een schone zaak!
Klopt... en er zullen vast genoeg spelers komende zaterdag op het veld staan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 12:26:05
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 09:22:27
Zou inderdaad mooi zijn, waarom geen transfervrije Fortes halen..of zou hij 2e keus zijn achter Tamata?

Ben jij zaakwaarnemer van Fortes?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 12:32:29
Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 12:26:05
Ben jij zaakwaarnemer van Fortes?
Op domme vragen geef ik geen antwoord :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2015, 12:36:13
Ik vind Fortes ook een prima speler, hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 12:37:56
Citaat van: Collingwood op juni 19, 2015, 12:36:13
Ik vind Fortes ook een prima speler, hoor.
Dat weet Cor alleen niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 19, 2015, 13:19:17
Weetje, de zaakwaarnemer van Abel Tamata is Ali B.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 19, 2015, 13:26:43
Klopt  :_schater

Had liever Tamata ook gehad op links dan Peersman want ik vind Tamata in aanvallend opzicht beter, maar goed we zullen het wel zien. Alle vertrouwen in de TS en zullen wel een reden hebben waarom ze voor Peersman zijn gegaan..  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2015, 14:05:04
De hier wel eens genoemde Randy Wolters lijkt naar GAE te gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 14:18:57
Citaat van: Collingwood op juni 19, 2015, 14:05:04
De hier wel eens genoemde Randy Wolters lijkt naar GAE te gaan.
Nou Cor zal ik het voor je zeggen... Wie wordt hier niet genoemd.. :_schater

Maar zou jammer zijn, denk dat hij hier ook wel op zijn plek zou zijn geweest..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 19, 2015, 16:20:11
Wolters had ik er ook graag bij gehad hoor.onberekenbaare speler met een verwoestend schot.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 19, 2015, 16:41:52
En waar blijft die buitenlandse spits? Kenners?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 16:43:51
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 14:18:57
Nou Cor zal ik het voor je zeggen... Wie wordt hier niet genoemd.. :_schater

Maar zou jammer zijn, denk dat hij hier ook wel op zijn plek zou zijn geweest..

Daarom noem ik ook niks, laat me graag verrassen. Vraag me wel eens af waarom niet meer forumgangers hier bij het aan en verkoopbeleid betrokken worden. Genoeg mensen die heeeeeeeeeeeeeel veel namen hebben   :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:44:23
Citaat van: denistel op juni 19, 2015, 16:20:11
Wolters had ik er ook graag bij gehad hoor.onberekenbaare speler met een verwoestend schot.
En daarnaast erg snel en een fijne voorzet met links...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 16:45:17
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 12:37:56
Dat weet Cor alleen niet...

Dat is een aanname maar vind het fijn dat je je gesteund voelt in die aanname  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:46:13
Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:43:51
Daarom noem ik ook niks, laat me graag verrassen. Vraag me wel eens af waarom niet meer forumgangers hier bij het aan en verkoopbeleid betrokken worden. Genoeg mensen die heeeeeeeeeeeeeel veel namen hebben   :_schater
Moeten hier toch wat te lullen hebben, anders kan de site tijdens de zomer wel op slot...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 16:47:08
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:46:13
Moeten hier toch wat te lullen hebben, anders kan de site tijdens de zomer wel op slot...

Sommige mensen lullen hier alleen maar in de zomer  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:47:51
Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:45:17
Dat is een aanname maar vind het fijn dat je je gesteund voelt in die aanname  :y
Of wist je wel dat Collingwood het een prima speler vind?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:48:59
Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:47:08
Sommige mensen lullen hier alleen maar in de zomer  8)
En sommige lullen maar wat het hele jaar door... ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 16:50:14
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:47:51
Of wist je wel dat Collingwood het een prima speler vind?

Wat denk je zelf. En nu ga ik lekker weekend houden en me laten verrassen door SCC. Of niet, wie zal het zeggen Grijskijkert
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 19, 2015, 16:50:55
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:48:59
En sommige lullen maar wat het hele jaar door... ;)

Even het aantal post vergelijken?? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:52:09
Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:50:14
Wat denk je zelf. En nu ga ik lekker weekend houden en me laten verrassen door SCC. Of niet, wie zal het zeggen Grijskijkert
Prettig weekend Cor...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 19, 2015, 16:59:59
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:44:23
En daarnaast erg snel en een fijne voorzet met links...

Maar ook wisselvallig en af en toe oogkleppen op. Was voor ons wel een leuke tweede linksbuiten geweest, maar ik hoop stiekem toch op iets meer kwaliteit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 17:29:05
Vandaag zal het wel niet meer komen!
Was met mijn zoon bij zwemles en daar was onze trainer ook op 1 kruk.
Of zit hij nooit bij de contract besprekingen en/of tekenen.

Ben nog altijd benieuwd naar de nieuwe spits!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 17:33:20
Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 16:59:59
Maar ook wisselvallig en af en toe oogkleppen op. Was voor ons wel een leuke tweede linksbuiten geweest, maar ik hoop stiekem toch op iets meer kwaliteit
Wisselvalligheid heeft met motivatie te maken en oogkleppen is af te leren..

Maar ben benieuwd wie er wel komt.. Als er toch geld uitgegeven(wat ik heb begrepen) kan worden, waarom niet Korte of Houtkoop van ADO halen, komen daar toch niet aan spelen toe..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 20:03:09
Lijkt mij ook wel eens leukst er 1 van jou genoemde spelers er een keer bijkomt Grijskijker .Toppers allemaal maar dat vind de ts niet vlgns mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 20:08:32
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 20:03:09
Lijkt mij ook wel eens leukst er 1 van jou genoemde spelers er een keer bijkomt Grijskijker .Toppers allemaal maar dat vind de ts niet vlgns mij.
Dat zal vast niet gebeuren, maar we hebben in ieder geval iets om over te lullen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 20:34:30
De Sa, Ligeon en Zivkovic richting WII. Die Dijks is wel wat waard zeg. De deal maakt er onderdeel vanuit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 20:46:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 20:08:32
Dat zal vast niet gebeuren, maar we hebben in ieder geval iets om over te lullen..
ow nu begrijp ik het een beetje. Als er dan anderen zijn met een naam of een mening laat die dan ook een beetje in hun waarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:00:50
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 20:46:47
ow nu begrijp ik het een beetje. Als er dan anderen zijn met een naam of een mening laat die dan ook een beetje in hun waarde.
Dus eigenlijk zeg je dat ik mijn mening voor me moet houden? Want ik mag niks zeggen over namen die anderen noemen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 21:06:42
Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. En dat weet jij ook heus wel alleskenner  ;( :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:11:30
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:06:42
Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. En dat weet jij ook heus wel alleskenner  ;( :proost
Oww nu praat je voor iedereen.. volgens mij ben je de enige met een probleem... Misschien moet je een eigen site beginnen dan kan bepalen wat er gebeurt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 21:19:29
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:11:30
Oww nu praat je voor iedereen.. volgens mij ben je de enige met een probleem... Misschien moet je een eigen site beginnen dan kan bepalen wat er gebeurt..
haha vervelend he een beetje tegenspraak
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:24:41
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:19:29
haha vervelend he een beetje tegenspraak
Nee vind je provocatie wel grappig eigenlijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 21:28:22
Weet ik want je houd goed vol. Klaar ermee en over tot belangrijkere dingen zoals spelers  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 19, 2015, 21:31:23
V Ewijk waarschijnlijk naar Eagles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op juni 19, 2015, 21:31:50
Jum benne World Wide Web Hooligans euhh!  :X Begin samen een site  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 19, 2015, 21:32:30
Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:33:21
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:28:22
Weet ik want je houd goed vol. Klaar ermee en over tot belangrijkere dingen zoals spelers  :zweep
Inderdaad nu weer de belangrijkere dingen..... wie zie jij graag komen als rechtsback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 19, 2015, 21:35:45
Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 21:32:30
Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis

Speler van City?
Houtkoop
Verbeek


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:35:52
Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 21:32:30
Nu maar weer on-topic heren. Ben wel benieuwd wie jullie graag willen zien als linksbuiten voor de basis
Ja lastig want mag er geld uitgegeven worden of mag het niks kosten... van Ewijk vind ik een leuke speler en kost niks.. En mag het wat kosten zeg ik Korte of een Houtkoop..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op juni 19, 2015, 21:37:38
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:35:52
Ja lastig want mag er geld uitgegeven worden of mag het niks kosten... van Ewijk vind ik een leuke speler en kost niks.. En mag het wat kosten zeg ik Korte of een Houtkoop..
Steven Bergwijn huren van PSV  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 19, 2015, 21:38:09
Citaat van: AL op juni 19, 2015, 21:35:45
Speler van City?
Houtkoop
Verbeek

Verbeek zou mits fit voor mij de absolute nummer 1 zijn, al zal hij wel gekocht moeten worden. Houtkoop als optie nummer 2 omdat ie ook linksbenig is. Een eventuele 3e kandidaat in mijn ogen is Rayhi van PSV, afgelopen seizoen niet heel veel gespeeld door blessures maar kan aardig ballen en is onlangs nog met jong Oranje naar Toulon geweest
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:38:32
Poelie kwam laatst met goede.. Mohamed Rayhi
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 19, 2015, 21:42:39
Zie het liefst een echte linksbuiten en een andere type buiten voor op links.
Houtkoop(als hij weg mag)en Sleegers lijken mij wel wat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 19, 2015, 21:46:57
Emmen zal Peters vermoedelijk kwijtraken aan PEC Zwolle. De aanvaller is in gesprek met de club van trainer Ron Jans over een contract. (T.M)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2015, 21:48:36
Citaat van: PePe op juni 19, 2015, 21:46:57
Emmen zal Peters vermoedelijk kwijtraken aan PEC Zwolle. De aanvaller is in gesprek met de club van trainer Ron Jans over een contract. (T.M)
T.M. de forumganger of Tjerkstra Media? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 19, 2015, 21:50:43
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 21:48:36
T.M. de forumganger of Tjerkstra Media? :devil

Tjerkstra Media
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:50:53
Citaat van: AL op juni 19, 2015, 21:42:39
Zie het liefst een echte linksbuiten en een andere type buiten voor op links.
Houtkoop(als hij weg mag)en Sleegers lijken mij wel wat.
Een linksbuiten met een voorzet met zijn linkerbeen..of bedoel je dat niet? Sleegers is een fijne speler,speelt een beetje als Rusnak deed als die op de buiten stond..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 21:54:13
Neem maar van mij aan dat er toppers aankomen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:56:44
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:54:13
Neem maar van mij aan dat er toppers aankomen
Spelers van het niveau die net genoemd werden of een hoger niveau?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 19, 2015, 21:58:02
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:56:44
Spelers van het niveau die net genoemd werden of een hoger niveau?
dat gaan we zien . :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2015, 22:05:16
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:54:13
Neem maar van mij aan dat er toppers aankomen
Drie in glitterpakjes? Want dan kom ik nooit weer bij Cambuur 8P

Nee gekkigheidje, wat ik begrepen heb zit er wat moois aan te komen idd. :D |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 19, 2015, 22:11:58
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:50:53
Een linksbuiten met een voorzet met zijn linkerbeen..of bedoel je dat niet? Sleegers is een fijne speler,speelt een beetje als Rusnak deed als die op de buiten stond..

1 linksbuiten met goede voorzet met linkerbeen (Houtkoop).
Daarnaast een speler vanaf links die naar binnentrekt en ook vanaf middenveld tussen de linies kan spelen(Sleegers).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 19, 2015, 22:12:42
Als Rayhi nog niet op de radar stond van de TS dan is dat nu wel het geval. Mocht de TS het wel in hem zien zitten zal dat ' denk ik' in eerste instantie als back up zijn. Zoals door meerdere forumgangers al gemeld denk ik als ik de signalen mag geloven dat er nog wat behoorlijke spelers voor SCC begrippen bij komen. Althans, dat is wel de insteek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 19, 2015, 22:13:29
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 22:05:16
Drie in glitterpakjes? Want dan kom ik nooit weer bij Cambuur 8P

Nee gekkigheidje, wat ik begrepen heb zit er wat moois aan te komen idd. :D |:)

Vertel, wie ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2015, 22:31:27
Citaat van: PePe op juni 19, 2015, 22:13:29
Vertel, wie ?
De vervangster van Tatum :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 19, 2015, 22:51:25
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:56:44
Spelers van het niveau die net genoemd werden of een hoger niveau?

Komt ie wel uit Engeland? Of komt ie van Spaanse grootheid? Of Duitse...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 19, 2015, 23:36:58
Citaat van: michello op juni 19, 2015, 13:26:43
Klopt  :_schater

Had liever Tamata ook gehad op links dan Peersman want ik vind Tamata in aanvallend opzicht beter, maar goed we zullen het wel zien. Alle vertrouwen in de TS en zullen wel een reden hebben waarom ze voor Peersman zijn gegaan..  :thumbsup

Volgens FC Update zit Cambuur achter Tamata aan.

Abel Tamata hoeft na zijn vertrek bij PSV niet te vrezen voor zijn voetbaltoekomst. De 24-jarige linksback, transfervrij vertrokken uit Eindhoven, heeft volgens Voetbal International de clubs voor het uitkiezen.

Het voetbalblad meldt dat onder meer eredivisieclubs FC Twente, SC Cambuur en NEC belangstelling hebben in Tamata. De coach van NEC is Ernest Faber, hij werkte de afgelopen jaren bij PSV met Tamata. Naast deze clubs zou ook Empoli, gepromoveerd naar de Italiaanse Serie A, interesse hebben in de vleugelverdediger.

Tamata kwam het afgelopen seizoen tijdens acht competitiewedstrijden in actie voor PSV. Daarnaast mocht hij driemaal opdraven in de Europa League en deed hij elf keer mee met Jong PSV in de Jupiler League.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 07:15:56
Citaat van: Sakin op juni 19, 2015, 22:51:25
Komt ie wel uit Engeland? Of komt ie van Spaanse grootheid? Of Duitse...
Of Italië of Frankrijk of Griekenland of misschien wel Turkije...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:23:19
Citaat van: Voorstopper op juni 19, 2015, 23:36:58
Volgens FC Update zit Cambuur achter Tamata aan.

Abel Tamata hoeft na zijn vertrek bij PSV niet te vrezen voor zijn voetbaltoekomst. De 24-jarige linksback, transfervrij vertrokken uit Eindhoven, heeft volgens Voetbal International de clubs voor het uitkiezen.

Het voetbalblad meldt dat onder meer eredivisieclubs FC Twente, SC Cambuur en NEC belangstelling hebben in Tamata. De coach van NEC is Ernest Faber, hij werkte de afgelopen jaren bij PSV met Tamata. Naast deze clubs zou ook Empoli, gepromoveerd naar de Italiaanse Serie A, interesse hebben in de vleugelverdediger.

Tamata kwam het afgelopen seizoen tijdens acht competitiewedstrijden in actie voor PSV. Daarnaast mocht hij driemaal opdraven in de Europa League en deed hij elf keer mee met Jong PSV in de Jupiler League.
Willem2 heeft ook interesse.. kans wordt er niet groter op dat hij hier komt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 20, 2015, 08:33:44
Tamata? Krijg je Ali B. er gratis bij, dus laat maar...

Maar waar blijft die door de kenners beloofde buitenlandse topspits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 20, 2015, 08:39:52
Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:54:13
Neem maar van mij aan dat er toppers aankomen

Is ook wel een noodzaak om het elftal op eredivisie niveau te houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:47:30
Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 08:33:44
Tamata? Krijg je Ali B. er gratis bij, dus laat maar...

Maar waar blijft die door de kenners beloofde buitenlandse topspits?
Oke, maar noem eens een andere geschikte rechtsback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 20, 2015, 09:01:23
Steenvoorden een optie? Kan verdedigend middenveld, centraal verdediging en rechtsback spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 20, 2015, 10:45:14
Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:47:30
Oke, maar noem eens een andere geschikte rechtsback?

Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 10:47:53
Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 10:45:14
Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil
:_schater Heb je  daar ook namen voor dan? :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op juni 20, 2015, 10:49:49
Citaat van: AL op juni 20, 2015, 09:01:23
Steenvoorden een optie? Kan verdedigend middenveld, centraal verdediging en rechtsback spelen.
ik vind van nie heeft bij dord slecht gepreseteert  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 20, 2015, 11:09:48
Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 10:47:53
:_schater Heb je  daar ook namen voor dan? :D

Alleen Jelle ten Rouwelaar niet. De rest is altijd beter dan onze tuinkabouter.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 20, 2015, 11:17:53
Waar speelt De rest bij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 20, 2015, 11:18:38
Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 11:17:53
Waar speelt De rest bij?

in de dierentuin bij Ernst en Bobbie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 20, 2015, 11:22:05
Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 10:45:14
Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil
Die van mij ook maar weet uit betrouwbare bron dat die er jammergenoeg niet komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2015, 11:37:11
Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 11:09:48
Alleen Jelle ten Rouwelaar niet. De rest is altijd beter dan onze tuinkabouter.  :devil
Ken er nog wel een paar hoor
Jordy Deckers
Dennis Telgenkamp

Gebruik dat brein maar eens en dan zie je dat er echt wel ergere ballenvangers zijn :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 20, 2015, 11:40:32
Lamprou vind ik ook niks en ben benieuwd wat voor vliegenvangers, nec, dtc en roda op doel hebben.
vd hart is ook geen topkeeper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 11:53:27
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2015, 11:40:32
Lamprou vind ik ook niks en ben benieuwd wat voor vliegenvangers, nec, dtc en roda op doel hebben.
vd hart is ook geen topkeeper.
Excelsior gaat er met Kurto ook niet op voor uit...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 20, 2015, 12:44:36
Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 11:53:27
Excelsior gaat er met Kurto ook niet op voor uit...

Ik denk dat Excelsior veel last gaat krijgen van het stoppen van de samenwerking met Feyenoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 20, 2015, 12:47:34
Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 12:44:36
Ik denk dat Excelsior veel last gaat krijgen van het stoppen van de samenwerking met Feyenoord

Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 20, 2015, 14:18:10
Citaat van: AL op juni 20, 2015, 12:47:34
Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.

Gaat niet alleen om spelers volgens mij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 20, 2015, 14:23:09
Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:47:30
Oke, maar noem eens een andere geschikte rechtsback?
ligeon
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 20, 2015, 14:26:46
Citaat van: sunderland op juni 20, 2015, 14:23:09
ligeon
Geschikt :thumbsup Maar gaat volgens de berichten naar Willem2..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 20, 2015, 14:56:23
Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 14:18:10
Gaat niet alleen om spelers volgens mij
in welk opzicht gaan ze dan wel last krijgen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 20, 2015, 15:27:37
Citaat van: AL op juni 20, 2015, 12:47:34
Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.

diekhuizen is oek weg he
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 20, 2015, 15:50:40
Citaat van: zeewolde op juni 20, 2015, 14:56:23
in welk opzicht gaan ze dan wel last krijgen?

Technische staf zal er ook last van hebben. In mijn beleving is de wederopstanding van Excelsior ooit begonnen met de samenwerking. In mijn verre verleden was Excelsior vaak een zekere overwinning
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 20, 2015, 16:01:05
Tete (huur)
Houtkoop(huur/overname)
Sleegers(huur)
Reza( overname/huur Charlton)
v Overeem (huur)

Ik ben van mening dat we dit kaliber spelers nodig hebben, anders krijgen we het heel heel zwaar.

Deze spelers zullen vast niet komen,  maar we hebben zeker 3 toppers nodig voor de basis.


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 20, 2015, 17:25:31
Vorig jaar moesten we ook veel. Maar eindigden we ook hoog. Laat die topper van een spits maar komen. Ik heb hier ook nog wel papier... Als het alleen nog om het papierwerk gaat!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2015, 17:25:40
Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 15:50:40
Technische staf zal er ook last van hebben. In mijn beleving is de wederopstanding van Excelsior ooit begonnen met de samenwerking. In mijn verre verleden was Excelsior vaak een zekere overwinning
Wij worden oud Cor :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 20, 2015, 20:54:27
Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2015, 17:25:40
Wij worden oud Cor :D

en ik weet niet beter dat op een zekere 3 mei na, excelsior altijd puntverlies is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 20:58:32
Citaat van: Marc S op juni 20, 2015, 20:54:27
en ik weet niet beter dat op een zekere 3 mei na, excelsior altijd puntverlies is
gingen zelfs ooit degraderen tegen die lui. (Ingooi Gert K?) dat gaat gelukkig dit jaar echt niet weer gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 20, 2015, 21:01:04
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 20:58:32
gingen zelfs ooit degraderen tegen die lui. (Ingooi Gert K?) dat gaat gelukkig dit jaar echt niet weer gebeuren.

Was dat niet tegen RBC?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2015, 22:09:17
Citaat van: Lore op juni 20, 2015, 21:01:04
Was dat niet tegen RBC?
Nee, was die 2-3 tegen Excelsior. Ach eigenlijk zat degradatie toen de hele nacompetitie er al aan te komen. Hadden we toen gewonnen, dan was de kans nog groot dat we er alsnog uit vlogen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 22:34:16
Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2015, 22:09:17
Nee, was die 2-3 tegen Excelsior. Ach eigenlijk zat degradatie toen de hele nacompetitie er al aan te komen. Hadden we toen gewonnen, dan was de kans nog groot dat we er alsnog uit vlogen ;)
was wel een heerlijke actie van GK. Was volgens mij die akelige dkv scheids die hem rood gaf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 20, 2015, 23:03:04
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 22:34:16
was wel een heerlijke actie van GK. Was volgens mij die akelige dkv scheids die hem rood gaf.

Van Dijk, die klootzak is/was? Later teammanager bij de boeren. Hoopte altijd dat hij van het tallud af zou gaan, wat een eikel. En ja Dok, we worden oud
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PASSC op juni 21, 2015, 01:41:19
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 21, 2015, 05:00:48
Citaat van: PASSC op juni 21, 2015, 01:41:19
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
Nee, dat was in de competitie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 21, 2015, 15:07:52
Is de nieuwe spits verdwaald?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 21, 2015, 15:32:22
 :_schater de mensen die zeggen dicht op het vuur te zitten, zitten er schijnbaar niet zo dicht op als ze denken.. :_spank hij kan inderdaad ook verdwaald zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 21, 2015, 15:39:59
Citaat van: ruubmac op juni 21, 2015, 15:32:22
:_schater de mensen die zeggen dicht op het vuur te zitten, zitten er schijnbaar niet zo dicht op als ze denken.. :_spank hij kan inderdaad ook verdwaald zijn
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 21, 2015, 15:46:25
Citaat van: AL op juni 21, 2015, 15:07:52
Is de nieuwe spits verdwaald?

Staat vast in de spits
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 21, 2015, 15:46:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 21, 2015, 15:39:59
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..
.
Omdat het vorige week nog maar 1 dag zou duren misschien? ;)..
maar we wachten :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 21, 2015, 15:58:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 21, 2015, 15:39:59
Hoezo dat? Omdat het volgens jou niet snel genoeg gaat.. er kunnen allerlei dingen spelen wat de boel wat vertraagd.. Heb toch geduld..

O ik heb zeker wel geduld hoor, maakt mij geen moer uit wanneer welke speler komt, als er maar wat komt.. En wat pvanbuijtene zegt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 21, 2015, 16:06:50
Komt deze week vast wel goed, met het oog op de eerste training
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: nikjeuh op juni 21, 2015, 16:20:54
Citaat van: PASSC op juni 21, 2015, 01:41:19
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
Was dat niet de eerste thuiswedstrijd na de degradatie? Met die rogier koordes die al gewisseld was volgens mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2015, 17:37:36
Van Ewijk naar de Eagles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 21, 2015, 17:42:06
Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 17:37:36
Van Ewijk naar de Eagles.

Leuke JL speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 21, 2015, 17:46:43
Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 17:37:36
Van Ewijk naar de Eagles.

Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 21, 2015, 17:50:51
Citaat van: AL op juni 21, 2015, 17:46:43
Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.

Veel slechter kon ook niet toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2015, 18:02:02
Citaat van: justremco op juni 21, 2015, 17:42:06
Leuke JL speler

Ben er ook niet rouwig om dat hij hier niet heen komt (dat De Graafschap niet met hem verder wilde zegt ook wel wat), maar is hier wel eens genoemd. Ook door mij, maar toen verkeerde ik in de veronderstelling dat hij zelf niet bij De Graafschap wilde blijven. Was dus andersom.

Citaat van: AL op juni 21, 2015, 17:46:43
Eagles krijgen beter team dan afgelopen seizoen.

Dat ze maar snel mogen terugkeren, na Cambuur één van de mooiere clubs van Nederland!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 21, 2015, 18:27:23
Jerry van Ewijk naar Go Ahead Eagles gebeurt vast, maar nog nergens officieel bevestigd. Verder ook niet rouwig om dat zo'n speler niet naar ons toe komt..
Het is maar wat stil rond om de personen zoals Michiel Hemmen, Mohamed El Makrini, stilte voor de storm?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 21, 2015, 19:06:42
Citaat van: nikjeuh op juni 21, 2015, 16:20:54
Was dat niet de eerste thuiswedstrijd na de degradatie? Met die rogier koordes die al gewisseld was volgens mij.

Die was er inderdaad al af. Wel zuur: veldspeler van Cambuur Rood en wissel speler bij hun!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 21, 2015, 19:24:40
on topic maar weer. nog 3 dagen en de selectie gaat naar ameland en dan nog 3 dagen dan 1e training in stadion.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2015, 19:40:15
Zou er voor dan nog wat bij komen? De buitenlandse spits misschien? Of is dat van de baan (duurt wel behoorlijk lang)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 21, 2015, 19:51:24
Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 19:40:15
Zou er voor dan nog wat bij komen? De buitenlandse spits misschien? Of is dat van de baan (duurt wel behoorlijk lang)?
Mijn eerste gedachte is ja... Maar je weet het niet he... Ik heb ergens een wijsheid gelezen.... Kalmte alleen kan u redden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 21, 2015, 21:42:02
Ik denk dat de ts voor zaterdag het liefst ook zoveel mogelijk spelers op de training heeft maar zo werkt het niet .Soms scheelt een paar dagen ook mooi wat poen .De overige clubs in europa beginnen ook wat later waardoor ook dan pas de beslissingen worden genomen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 21, 2015, 22:39:48
denk dat ze het liefst woensdag zo veel mogelijk mee hebben naar ameland das toch de 1e kennis making
met de spelers weer na de vakantie die 3 dagen daar zijn wel belangrijk denk ik en dan zaterdag even los
voor een paar duizend toeschouwers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 22, 2015, 00:57:03
Maandag = transferdag!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 08:41:05
Citaat van: denistel op juni 21, 2015, 22:39:48
denk dat ze het liefst woensdag zo veel mogelijk mee hebben naar ameland das toch de 1e kennis making
met de spelers weer na de vakantie die 3 dagen daar zijn wel belangrijk denk ik en dan zaterdag even los
voor een paar duizend toeschouwers.
Dat denk ik ook.. Maar Sunderland heeft ook een punt.. Kunnen leuke 3 dagen worden wat betreft transfers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 22, 2015, 08:51:42
Het is niet van de baan, maar er zitten wel wat obstakels in.
We moeten rustig afwachten. Iedereen had al verwacht/gehoopt dat het rond zou zijn.
Maar met buitenlandse spelers heb je te maken met veel papier werk. Cambuur wacht, terecht, tot de handtekening onder het contract staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 22, 2015, 08:58:05
Citaat van: dit is mien club op juni 22, 2015, 08:51:42
Het is niet van de baan, maar er zitten wel wat obstakels in.
We moeten rustig afwachten. Iedereen had al verwacht/gehoopt dat het rond zou zijn.
Maar met buitenlandse spelers heb je te maken met veel papier werk. Cambuur wacht, terecht, tot de handtekening onder het contract staat.

Bedankt voor de update, duidelijk!  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 22, 2015, 08:58:41
Het is weer maandag. De dag waarop scc vaak speler presenteerde. Ik zou zeggen verras ons en presenteer er gelijk drie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 22, 2015, 09:22:11
Citaat van: sk13 op juni 22, 2015, 08:58:41
Het is weer maandag. De dag waarop scc vaak speler presenteerde. Ik zou zeggen verras ons en presenteer er gelijk drie.

Ik verwacht en hoop dat ze ze presenteren op het moment dat de boeren hun 15 seconds of fame zoeken met LB. Sneeuwt dat nieuws daar gelijk mooi onder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 22, 2015, 11:34:13
Waar blijft die spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 22, 2015, 12:12:27
Citaat van: Cor op juni 22, 2015, 09:22:11
Ik verwacht en hoop dat ze ze presenteren op het moment dat de boeren hun 15 seconds of fame zoeken met LB. Sneeuwt dat nieuws daar gelijk mooi onder

L.B. = Lekker Belangrijk!!! Strik erom
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 22, 2015, 12:29:49
Citaat van: John Hiatt op juni 22, 2015, 11:34:13
Waar blijft die spits?

Hou nou eens op te zeuren!  l8l

Het duurt gewoon wat langer dan verwacht.  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 22, 2015, 12:35:45
Ik denk toch echt dat er voor het weekend al minimaal een nieuwe speler bekend is....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 22, 2015, 12:48:30
Komen nog minimaal 4 spelers bij aldus Henk de jong.
Een back dus....
Een middenvelder
Een Linkerspits.
En een spits....Waar we al een tijd op wachten?

Ga geen namen noemen....Heeft toch geen zin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 12:58:47
Citaat van: speculeter op juni 22, 2015, 12:48:30
Komen nog minimaal 4 spelers bij aldus Henk de jong.
Een back dus....
Een middenvelder
Een Linkerspits.
En een spits....Waar we al een tijd op wachten?

Ga geen namen noemen....Heeft toch geen zin.
die spits is een toppert
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 22, 2015, 12:59:18
Citaat van: Galdiano op juni 22, 2015, 12:29:49
Hou nou eens op te zeuren!  l8l

Het duurt gewoon wat langer dan verwacht.  ;)

Waar blieft die spits?
l0l l8l :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 22, 2015, 13:11:26
Voor Dtd zal er wel gebeuren met spelers....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 22, 2015, 13:11:40
Naar verluid is Van der Vegt zijn pen verloren.
Ze zoeken dus een pen om het contract mee te ondertekenen, maar dat kan ook te lang duren.
Het geduld wordt op de proef gesteld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 13:22:53
Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....
Als je dat hebt gelezen, dan heb je vast ook gelezen dat het grootverdiener is of wil zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 22, 2015, 13:23:50
Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....

Dat is in mijn ogen niet een betere spits dan B. Bovendien moet hij veel te veel verdienen niet een optie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 22, 2015, 13:30:29
Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....

Verdiend daar 200-250.000 per jaar. Hebben wij 2 of 3 spelers voor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 13:38:29
Citaat van: justremco op juni 22, 2015, 13:30:29
Verdiend daar 200-250.000 per jaar. Hebben wij 2 of 3 spelers voor
Er gaan geluiden dat het zelfs meer zou zijn.. Maar liever 3 spelers dan een Falkenburg...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 22, 2015, 15:27:35
Falkenburg is van origine ook geen spits, dus nee dank je!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 15:50:50
Citaat van: Hasses op juni 22, 2015, 15:27:35
Falkenburg is van origine ook geen spits, dus nee dank je!
ik zou hem er graag bij willen hebben maar dat speelt totaal niet .Er spelen namen waar we nog nooit van hebben gehoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 22, 2015, 16:01:20
Falkenburg heeft ook al overal gevoetbald. Het wordt tijd dat hij NL verlaat!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 22, 2015, 16:06:17
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 15:50:50
ik zou hem er graag bij willen hebben maar dat speelt totaal niet .Er spelen namen waar we nog nooit van hebben gehoord

Een topspits waar we nog nooit van gehoord hebben.. wordt wel spannend allemaal zo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juni 22, 2015, 16:16:41
Ik hoop wel op een ander type spits dan we al hebben. Ik denk dan aan Harry v/d Laan, Michel van Oostrum en die van Weert van Excelsior.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 16:17:44
Citaat van: De Gast op juni 22, 2015, 16:06:17
Een topspits waar we nog nooit van gehoord hebben.. wordt wel spannend allemaal zo
eerst maar es zien he .Duurt al even
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 16:19:20
Citaat van: Harry L. op juni 22, 2015, 16:16:41
Ik hoop wel op een ander type spits dan we al hebben. Ik denk dan aan Harry v/d Laan, Michel van Oostrum en die van Weert van Excelsior.
laat v oostrum er maar tussenuit want die deed het hier ook niet .Hij deed het goed in de ouwe stoep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juni 22, 2015, 16:24:49
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 16:19:20
laat v oostrum er maar tussenuit want die deed het hier ook niet .Hij deed het goed in de ouwe stoep

:_schater, klopt. Ging me meer om het type (klein, behendig en snel zijn mijn criteria).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2015, 16:25:59
Citaat van: Harry L. op juni 22, 2015, 16:24:49
:_schater, klopt. Ging me meer om het type (klein, behendig en snel zijn mijn criteria).
Lui, behendig en scorend uit alle hoeken bedoel je? :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 22, 2015, 16:30:10
Ik denk dat iedereen graag de kogel door de kerk zag gaan.
Maar laten we hopen dat het snel rond komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 22, 2015, 16:42:03
Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2015, 16:45:54
Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:42:03
Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.

In het interview worden geen posities genoemd, maar ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt. Zeer benieuwd wat er nog gaat komen. De beginsituatie is in ieder geval goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 22, 2015, 16:48:22
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 16:45:54
In het interview worden geen posities genoemd, maar ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt. Zeer benieuwd wat er nog gaat komen. De beginsituatie is in ieder geval goed.

Basis is goed. Vooral de aanvallende versterkingen zijn denk ik van cruciaal belang.
We moeten voorin veel scherper zijn.
Met Overgoor en Macek lijken we weer meer voetbal te hebben dan na de winterstop al is het met Macek natuurlijk afwachten.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2015, 16:53:31
Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:48:22
Basis is goed. Vooral de aanvallende versterkingen zijn denk ik van cruciaal belang.
We moeten voorin veel scherper zijn.
Met Overgoor en Macek lijken we weer meer voetbal te hebben dan na de winterstop al is het met Macek natuurlijk afwachten.

Precies. Met het team dat we nu hebben plus nog vier aanwinsten moeten we een sterk elftal op de been kunnen brengen. Al is het natuurlijk nog afwachten wie de aanwinsten zijn, en hoe de komst van Heerings, Masek en Overgoor uitpakt.

Dat we meer voetbal op het middenveld krijgen lijkt duidelijk. In ieder geval is dat zeker de intentie van de staf. En dat is een goede zaak want naar mijn mening ontbrak het ons daar het meest aan na de winterstop van vorig seizoen. En inderdaad kunnen we voorin wel wat killers gebruiken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2015, 16:54:35
Ik denk eerder:

Rechtsback (Droste)
Linksbuiten (de Ridder)
Linksbuiten (Schepers)
Spits (Hemmen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2015, 16:57:19
Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2015, 16:54:35
Ik denk eerder:

Rechtsback (Droste)
Linksbuiten (de Ridder)
Linksbuiten (Schepers)
Spits (Hemmen)

Ook dat zou kunnen. Het middenveld is in ieder geval al dubbel bezet, en Hoefdraad is lang uit de roulatie. Moeilijk te zeggen of we nog een middenvelder nodig hebben, aangezien we niet precies weten hoe goed Masek (al) is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:13:46
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 16:57:19
Ook dat zou kunnen. Het middenveld is in ieder geval al dubbel bezet, en Hoefdraad is lang uit de roulatie. Moeilijk te zeggen of we nog een middenvelder nodig hebben, aangezien we niet precies weten hoe goed Masek (al) is.
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 22, 2015, 17:50:12
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:13:46
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..

Ben benieuwd wat hij brengt als hij fit is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 22, 2015, 17:57:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:13:46
Hoefdraad komt sneller terug.. Zit nu alweer op de fiets en de volgende stap zal lopen onder belasting(loopband) worden.. Wat ik begreep werk hij hard aan zijn herstel.. Dus oktober is haalbaar en misschien wel eerder..

rustig brengen, mist nog wedstrijdritme en moet niet gelijk weer geblesseerd raken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 18:01:03
Citaat van: Cor op juni 22, 2015, 17:50:12
Ben benieuwd wat hij brengt als hij fit is
Ja ik ook, is het zelfde(of meer) als in/bij Almere dan kunnen we plezier aan hem beleven..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 18:02:26
Citaat van: Voorstopper op juni 22, 2015, 17:57:47
rustig brengen, mist nog wedstrijdritme en moet niet gelijk weer geblesseerd raken
Uiteraard, overbelasting is het grootste gevaar eigenlijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 20:15:40
 |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:17:28
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 20:15:40
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Wat een enthousiasme... is daar enige reden toe?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 22, 2015, 20:19:36
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 20:15:40
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
jaaaaaaa. ......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Robinho op juni 22, 2015, 20:22:58
what ? :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 22, 2015, 20:25:33
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 20:15:40
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Nog een week wachten?  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 22, 2015, 20:26:47
Citaat van: Bernardo op juni 22, 2015, 20:25:33
Nog een week wachten?  :P

_O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 22, 2015, 20:27:07
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:17:28
Wat een enthousiasme... is daar enige reden toe?
Sunderland is gewoon blij om cambuurfan te zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 22, 2015, 20:27:16
Nou vertel!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 22, 2015, 20:28:47
Sunderland heeft net gehoord dat het vanaf vrijdag mooi weer en zomer word. :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 20:31:32
Citaat van: speculeter op juni 22, 2015, 20:28:47
Sunderland heeft net gehoord dat het vanaf vrijdag mooi weer en zomer word. :y
:ymet goed voetbal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 22, 2015, 20:33:38
Serieus.....Is hij binnen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juni 22, 2015, 20:34:10
Er komt inderdaad eerder iets uit het buitenland dan uit Nederland, dat geldt in ieder geval voor de spits :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Robinho op juni 22, 2015, 20:41:15
tipje van de sluier?? :scc :scc :scc :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 22, 2015, 20:49:33
Citaat van: Robinho op juni 22, 2015, 20:41:15
tipje van de sluier?? :scc :scc :scc :scc
dat ben je zelf  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 22, 2015, 20:54:11
Er komt een nieuwe spits.... :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 20:55:52
Citaat van: dizzhead op juni 22, 2015, 20:49:33
dat ben je zelf  :_schater
tipje is Robin....?? Het zou toch niet dat......:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:56:01
http://www.vi.nl/nieuws/schaken-aast-op-terugkeer-naar-eredivisie.htm zou dit hem zijn... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 22, 2015, 20:57:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:56:01
http://www.vi.nl/nieuws/schaken-aast-op-terugkeer-naar-eredivisie.htm zou dit hem zijn... :_schater
Stuur je me nu zonder waarschuwing vooraf naar een stukje waar ik vieze woorden lees?  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:59:19
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 22, 2015, 20:57:34
Stuur je me nu zonder waarschuwing vooraf naar een stukje waar ik vieze woorden lees?  :)
Zo jij bent wakker... :devil :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 21:10:33
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:59:19
Zo jij bent wakker... :devil :_schater
sneu voor die jongetjes. Ik had Ruben wijzer geacht. Heeft hier blijkbaar te weinig opgedaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 21:14:25
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 21:10:33
sneu voor die jongetjes. Ik had Ruben wijzer geacht. Heeft hier blijkbaar te weinig opgedaan.
Inderdaad het enige wat ontbreekt is dat hij er zelf gaat voetballen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 22, 2015, 21:15:14
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 20:55:52
tipje is Robin....?? Het zou toch niet dat......:)

Nelisse komt hier even afbouwen  :fant
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 22, 2015, 21:21:51
Nou we zijn benieuwd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 22, 2015, 22:57:05
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:56:01
http://www.vi.nl/nieuws/schaken-aast-op-terugkeer-naar-eredivisie.htm zou dit hem zijn... :_schater
Zo te lezen zoekt hij wel een club in het noorden. Welke dit wordt......Zou Cambuur kunnen zijn. Is wel een verassende combi zeker als zijn zoontjes bij de boeren spelen. Misschien zien ze het licht en komen ze bij Cambuur op de voetbalschool spelen :) Kan paps mooi komen kijken...:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 22, 2015, 23:39:05
Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 20:15:40
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Zeg het gewoon of zeg niks.  :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op juni 23, 2015, 00:53:18
Betreffende de nieuwe buitenlandse spits:  :X Ik laat me verrassen, maar imo onmogelijk. (Mits mijn bron het juist heeft natuurlijk)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PASSC op juni 23, 2015, 02:32:48
Dit gaat inderdaad nergens meer over. Als je weet te melden dat SCC met spits uit buitenland bezig is dan heeft dat een meerwaarde maar deze laatste posts voegen niets toe. Als het in kannen en kruiken is kan je het ook melden toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 23, 2015, 06:32:11
Geduld mensen. Er komt vast iemand...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 23, 2015, 07:34:27
Citaat van: dizzhead op juni 23, 2015, 06:32:11
Geduld mensen. Er komt vast iemand...
Ja 4 spelers , als er niemand vertrekt.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 23, 2015, 08:40:31
Dan rest de vraag, wie zitten er (woensdag?) Op de boot  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 23, 2015, 08:45:29
Ik kan er wel een aantal opnoemen, ik zal al snel tot ca 25 man komen :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 23, 2015, 08:47:38
Citaat van: poelie-lwd op juni 23, 2015, 08:40:31
Dan rest de vraag, wie zitten er (woensdag?) Op de boot  :devil
Alleen zitten of ook staan? :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 23, 2015, 08:48:15
Citaat van: zeewolde op juni 23, 2015, 08:45:29
Ik kan er wel een aantal opnoemen, ik zal al snel tot ca 25 man komen :devil
Ik denk toch wel meer, of vaart de boot alleen voor Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 23, 2015, 09:04:00
Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 23, 2015, 09:05:40
Citaat van: speculeter op juni 23, 2015, 09:04:00
Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.
We gaan het meemaken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 23, 2015, 10:07:41
Nou dat zegt mijn gevoel niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op juni 23, 2015, 11:13:45
Veldwijk kan van het lijstje "buitenlandse" spitsen af. Voor een jaar naar olle op huurbasis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op juni 23, 2015, 11:23:16
Zou Havenaar haalbaar zijn? ADO schijnt voor hem in de markt te zijn. Is ook een beetje buitenlander... Prima aanspeelpunt als diepe spits, sterke kopper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juni 23, 2015, 11:34:59
Havenaar, Tighadouini, Schaken, Falkenburg zijn allemaal veel en veel te duur dus onhaalbaar.

We moeten het doen met (betaalbare) buitenkansjes!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 23, 2015, 11:42:33
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 23, 2015, 11:34:59
Havenaar, Tighadouini, Schaken, Falkenburg zijn allemaal veel en veel te duur dus onhaalbaar.

We moeten het doen met (betaalbare) buitenkansjes!

Zo is het
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CamLeeuw op juni 23, 2015, 11:42:57
Citaat van: isari71 op juni 23, 2015, 11:13:45
Veldwijk kan van het lijstje "buitenlandse" spitsen af. Voor een jaar naar olle op huurbasis.
Heel jammer. Ik had Veldwijk graag bij ons zien spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 23, 2015, 12:20:02
Ik ben normaal niet zo van het lukraak namen noemen; maar met al die speculaties over een buitenlandse spits uit een grote competitie wil ik ook even een duit in het zakje doen. Massimo Coda. Afgelopen seizoen (parma) niet veel gespeeld, o.a. door een blessure van 3,5 maanden. Het jaar ervoor in 33 wedstrijden, 18 goals en 6 assists bij een Sloveense middenmoter. Hij is transfervrij en hoeft ook in salaris niet gek veel te kosten.

Maar goed. Ik noem maar een naam.  8P




:0=  KOMKOMMERTIJD! MAAR WIE KOMTKOMTERDAN?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 23, 2015, 12:55:39
Die spits komt niet! Punt!  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 23, 2015, 13:01:17
Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2015, 12:55:39
Die spits komt niet! Punt!  :zweep
Dan komt er vast wel een ander...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 23, 2015, 13:20:29
Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2015, 12:55:39
Die spits komt niet! Punt!  :zweep

Sneu voor zijn vriendin
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op juni 23, 2015, 13:33:26
ben wel benieuwd hoe dat gaat op het forum van real madrid.. in ieder geval geen reacties als: die komt niet want te duur, wij zoeken alleen buitenkansjes..  we hewwe het best wel zwaar als cambuur-fan..   :P :|   
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 23, 2015, 15:33:40
Citaat van: DK op juni 23, 2015, 13:33:26
ben wel benieuwd hoe dat gaat op het forum van real madrid.. in ieder geval geen reacties als: die komt niet want te duur, wij zoeken alleen buitenkansjes..  we hewwe het best wel zwaar als cambuur-fan..   :P :|   

Er zijn ook dingen die hetzelfde zijn. Die zijn ook helemaal overstuur als hun club verliest  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 23, 2015, 20:09:32
"De oefenmeester kampt ook nog met een ander probleem: zijn huidige spelersgroep is, naar eigen zeggen, nog 'dunnetjes'. Samuel Armenteros, Ben Sahar en Charlton Vicento vertrokken, waarmee een fors aantal doelpunten zijn ingeleverd. Willem II zal de komende weken dan ook vooral gaan gebruiken om scorend vermogen binnen te halen, zo meldt het regionale dagblad."

Klinkt ook weer goed! Zitten in de zelfde vijver naar een spits te zoeken. En heb het idee al dat die schaars zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:14:41
Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:15:43
Citaat van: speculeter op juni 23, 2015, 09:04:00
Mijn gevoel zegt.....
Vandaag nieuws.


Zwolle haalt Veldwijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:18:10
Citaat van: AL op juni 22, 2015, 16:42:03
Nog 4 nieuwe spelers volgens Henk dus.
Ook bekend welke posities?

Ik denk dan:
Rechtsback
Middenvelder
Linksbuiten
Spits


Zou dan mooi zijn dat de rechtsback ook nog centraal uit de voeten kan.
Middenvelder zou ik toch graag een complete middenvelder willen zien met loopvermogen en voetballend vermogen (die ook nog kan scoren).
Linksbuiten dan een snelle linkspoot.
Spits een beweeglijke speler die ook vanaf links zou kunnen spelen.


Eindelijk iemand met verstand van zaken. Helemaal mee eens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 23, 2015, 20:34:20
Citaat van: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:14:41
Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.

Transferwindow is nog niet eens officieel geopend man...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 23, 2015, 20:49:43
Ter vergelijking, hier de selectie van Cambuur van vorig jaar vlak voordat ze naar Ameland gingen:

Leonard Nienhuis                   
Harm Zeinstra                       
Jurjen Wouda                         

Wout Droste                           
Lucas Bijker                           
Martijn van der Laan               
Mart Dijkstra                         
Etiënne Reijnen                       
Calvin Mac-Intosh                   
Marlon Pereira                       

Erik Bakker                           
Mohamed El Makrini               
Sander van de Streek             
Berend-Jan Schootstra             

Martijn Barto                         
Michiel Hemmen                     
Oliver Feldballe                       
Oebele Schokker                     
Bob Schepers                         
Bartholomew Ogbeche             
Furdjel Narsingh                     
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 23, 2015, 21:00:23
Toen was er ook paniek op CO  :_schater

Ik zeg rustig bliefuh, komt allemaal goed!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 23, 2015, 21:06:59
Iedereen wacht af. En dus ook wij.

Zou mooi zijn als Ogbeche iets van zn klasse van 2014 zou terugvinden en dat vd Streek zich wat heeft kunnen opladen. Als dan nog eens Rosheuvel en Narsingh mekaar en Ogbeche wat kunnen vinden voorin dan staat er op dit moment toch ook al wel wat leuks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 23, 2015, 21:33:58
Het nieuws kwam vandaag niet.
MS morgen ook niet.
Maar als ik de geruchten mag geloven dan word het een mooi seizoen :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juni 23, 2015, 21:38:22
Die deur die je nu intrapte stond al open  :zweep :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 23, 2015, 21:54:39
Citaat van: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:14:41
Waar blieve de versterkingen????

Tot nu toe 2 spelers gehaald van gedegradeerde clubs, een hakkenkruk van Almere City die pas in oktober beschikbaar is, een speler van Utrecht die 8 potjes speelde vorig seizoen en een jonkje van 19 van HSV 2 hoofdklasse niveau.

Hopelijk zit er wat leuks bij het nieuwe beloftenteam. Anders krijgen we het moeilijk.

Wiekie heeft ook eindelijk weer een internet aansluiting zie ik :_schater
Overgoor is gewoon een redelijke tot goede eredivisiespeler, niks mis mee. Heerings vervangt onze verkeersregelaar, dus daar zullen we niet minder van worden. Masek kan echt wel voetballen, dus eindelijk weer creativiteit op het middenveld. Verder komen er nog 4 spelers bij waarvan er minimaal 3 voor de basis zijn vermoed ik. Denk dat we er behoorlijk voorstaan als ploeg met de 16e begroting....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 24, 2015, 11:03:26
Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!

Mooi op tijd voor DTD dus  |:) |:) :ams
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 24, 2015, 11:13:38
Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!
Weet je toevallig ook de reden waarom die spelers niet eerder aansluiten bij de selectie? Was mooi geweest dat die jongens vandaag mee waren gegaan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 24, 2015, 11:18:30
Waarschijnlijk omdat contracten tot 1 juli lopen en als ze eerder komen dan moet daar
waarschijnlijk financieel iets tegen over staan!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 24, 2015, 11:18:57
Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 24, 2015, 11:33:03
Citaat van: richard op juni 24, 2015, 10:34:53
En ga er maar van uit dat we 30 juni of 1 juli wat
horen vwb sws 2 nieuwe spelers!! En ik ben er van overtuigd
dat we een stuk meer creativiteit in team krijgen!!

Is de nieuwe spits één van deze spelers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 24, 2015, 11:36:03
Citaat van: Zuid1991 op juni 24, 2015, 11:18:57
Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?

Niet dat ik weet, wie moet dat betalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 24, 2015, 11:38:36
Citaat van: Zuid1991 op juni 24, 2015, 11:18:57
Zal te maken hebben dat de transfermarkt dan open gaat?
Mijn conclusie is, dat er spelers gekocht worden Richard?

Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 24, 2015, 11:39:12
Dan hoeven we dus voorlopig niet bij dit topic te kijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 24, 2015, 11:39:56
Citaat van: justremco op juni 24, 2015, 11:38:36
Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?
als je logisch nadenkt lijkt me dat id zo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 24, 2015, 11:49:15
Citaat van: justremco op juni 24, 2015, 11:38:36
Misschien transfervrij? En dat het contract op 30 juni/1 juli afloopt?
Citaat van: richard op juni 24, 2015, 11:18:30
Waarschijnlijk omdat contracten tot 1 juli lopen en als ze eerder komen dan moet daar
waarschijnlijk financieel iets tegen over staan!!
Dat zal het ongetwijfeld zijn..of de spelers zijn nog op vakantie :P  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Local east-side op juni 24, 2015, 11:52:32
Maar de contracten van bv Overgoor, Hoefdraad en Heerings lopen toch ook tot 1 juli? En zij gaan wel mee naar Ameland. Wat is het verschil dan met de eventueel nieuwe spelers? Geld, zoals Richard aangeeft?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 24, 2015, 11:54:03
Citaat van: Grijskijkert op juni 24, 2015, 11:49:15
Dat zal het ongetwijfeld zijn..of de spelers zijn nog op vakantie :P  :_schater

Dat zou ook nog kunnen!
Citaat van: Local east-side op juni 24, 2015, 11:52:32
Maar de contracten van bv Overgoor, Hoefdraad en Heerings lopen toch ook tot 1 juli? En zij gaan wel mee naar Ameland. Wat is het verschil dan met de eventueel nieuwe spelers? Geld, zoals Richard aangeeft?

Misschien dat de Nederlandse clubs onderling niet zo moeilijk doen, omdat ze weten dat de clubs voor 1 juli al beginnen te trainen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Di Canio op juni 24, 2015, 12:43:56
Reza Ghoochannejhad!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 24, 2015, 13:26:13
Citaat van: Di Canio op juni 24, 2015, 12:43:56
Reza Ghoochannejhad!!
is in Leeuwarden omdat hij daar woont?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 24, 2015, 14:06:02
 :clint weer een naam... komt niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 24, 2015, 14:20:09
Citaat van: Di Canio op juni 24, 2015, 12:43:56
Reza Ghoochannejhad!!

Die gaat nar Koeweit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 24, 2015, 18:44:18
Is deze jongen geen optie voor op linkervleugel?

http://www.vi.nl/nieuws/oude-bekende-verbeek-staat-voor-terugkeer-bij-nac-.htm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 24, 2015, 19:28:13
Hele goede maar wederom zal deze niet te betalen zijn denk ik. Sommigen zullen wel weer zeggen hoe dat kan maar we hebben gewoon geen geld
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 24, 2015, 20:11:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 24, 2015, 18:44:18
Is deze jongen geen optie voor op linkervleugel?

http://www.vi.nl/nieuws/oude-bekende-verbeek-staat-voor-terugkeer-bij-nac-.htm

ZAl denk ik kiezen voor NAC dan kan hij mooi blijven wonen waar hij woont. Breda ligt namelijk een stukje dichter bij België.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 24, 2015, 23:31:36
Hele dag de hort op geweest en nog steeds geen spits. Degradatie kandidaat nummero 1 dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 24, 2015, 23:58:22
Citaat van: John Hiatt op juni 24, 2015, 23:31:36
Hele dag de hort op geweest en nog steeds geen spits. Degradatie kandidaat nummero 1 dus.

Ja  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 25, 2015, 05:50:48
Vandaag dan toch nieuws?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 25, 2015, 06:46:26
Ja Bijker naar de boeren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 25, 2015, 06:51:34
Wie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 25, 2015, 07:09:44
Niemand.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 25, 2015, 08:55:11
Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2015, 05:50:48
Vandaag dan toch nieuws?
Nee.....30 juni of 1 juli pas.reken daar maar op
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 25, 2015, 09:00:56
Voor de 1 e training zou mooi zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 25, 2015, 09:12:43
Gaat niet gebeuren, na het weekend.
@John Hiatt, degradatie kandidaat zijn we zeker. Laat ze op het veld het tegendeel maar bewijzen |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 25, 2015, 16:51:09
Peters niet naar NAC maar (hoe kan het ook anders) dat gore DKV heeft ook interesse
Zal wel weer om de zak geld gaan, net als Vincent Janssen naar AZ..
Denk dus niet dat Peters meer komt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 25, 2015, 16:55:19
Ik weet niet of je de berichtgevingen volgt?
Maar cambuur heeft geen interesse in Peters.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 25, 2015, 17:01:22
Citaat van: dit is mien club op juni 25, 2015, 16:55:19
Ik weet niet of je de berichtgevingen volgt?
Maar cambuur heeft geen interesse in Peters.
Excusez Moi  :proost
Ik volg uiteraard wel veel maar nu je het zegt begint het me te dagen..
Gevalletje nadenken voor je wat zegt  8P
Excuses
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 25, 2015, 17:05:11
Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op juni 25, 2015, 18:42:50
Peters zou een een goeie zijn voor erbij. Maar ben bang dat hij hier niet komt. Al zie ik z'on type speler hier wel graag komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 25, 2015, 18:57:35
Citaat van: sunderland op juni 25, 2015, 17:05:11
Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook

Precies, stelletje aasgieren zijn het. Gelukkig kunnen ze het voetballend de komende jaren toch niet van ons winnen :D

Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 18:42:50
Peters zou een een goeie zijn voor erbij. Maar ben bang dat hij hier niet komt. Al zie ik z'on type speler hier wel graag komen.

Is al door vd Vegt aangegeven dat ze een andere type linksbuiten zoeken(iemand met veel snelheid), die zal gaan concurreren met Masek
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:02:24
Oke. Ach we merken t vanzelf wel. Ik heb wel vertrouwen in de technische staf. Er komen nog leuke spelers bij  :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 25, 2015, 19:03:09
Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 18:57:35
Precies, stelletje aasgieren zijn het. Gelukkig kunnen ze het voetballend de komende jaren toch niet van ons winnen :D

Is al door vd Vegt aangegeven dat ze een andere type linksbuiten zoeken(iemand met veel snelheid), die zal gaan concurreren met Masek
Snelle linksbuiten was me bekend, maar is Masek voor de linksbuiten gehaald?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 25, 2015, 19:04:19
Citaat van: Grijskijkert op juni 25, 2015, 19:03:09
Snelle linksbuiten was me bekend, maar is Masek voor de linksbuiten gehaald?

Kan natuurlijk ook op 10, maar volgens Ard de Graaf gaat ie zich in eerste instantie richten op de linksbuiten positie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 25, 2015, 19:16:09
Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 19:04:19
Kan natuurlijk ook op 10, maar volgens Ard de Graaf gaat ie zich in eerste instantie richten op de linksbuiten positie
Zal ook wel te maken hebben met het niet fit zijn van Hoefdraad en er toch een 2e man moet zijn op links(ga er voor het gemak vanuit dat er nog een 1e linksbuiten wordt gehaald) en hij makkelijker kan wennen op die positie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:03:31
Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 25, 2015, 20:15:16
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:03:31
Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.

Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 20:15:16
Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.

Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 25, 2015, 20:29:30
Citaat van: justremco op juni 25, 2015, 20:15:16
Klopt Poelie, maar tot die tijd zal Masek daar gaan spelen en/of back up zijn voor de linksbuiten positie. Deze info komt van de vaste trainingbezoekers, na een uitgebreid gesprek met Ard de Graaf.
:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 25, 2015, 20:44:36
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.

Heeft ie misschien wel niet, maar hij heeft in tegenstelling tot ons wel contact met de technische staf.

Citaat van: speculeter op juni 25, 2015, 20:29:30
:_schater :_schater :_schater :_schater

Je hoeft me niet te geloven, grapjas ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 25, 2015, 21:18:59
Zulke dingen blijven binnenskamers.
Geloof echt niet dat Ard zulke dingen gaat delen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 21:29:13
Citaat van: sunderland op juni 25, 2015, 17:05:11
Dkv zal achter iedere speler aangaan waar wij interesse in hebben, dat is al jaren zo. Snapt nu iedereen ook een beetje waarom alles zo stil word gehouden. Als bekend word welke 2 spelers wij mee bezig zijn dan melde de triesten zich ook
Ik wou dat ze indertijd achter spelers als Van Rooijen en Collen aan waren gegaan :devil
Don't say too much sunderland, als ik al namen weet zit het niet goed ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 21:30:56
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal? Ogbeche of Barto kun je er ook neerzetten, werkt ook niet. We wachten maar af maar ik verwacht nog wel wat voor op de linkerflank.
Ard is geen algemeen directeur meer maar assistent assistent trainer? Een AD moet zich buiten dit soort zaken houden en leiding geven aan het grotere geheel, laat de TS hun werk maar doen, Henk gaat toch ook niet beginnen over het opwaarderen van sponsorcontracten en Sandor bemoeit zich toch niet met de invulling van de back office?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 25, 2015, 21:32:41
Ga jij es ff snel bij de visite zitten! :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 25, 2015, 21:38:42
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:03:31
Hoefdraad moet eerst maar fit worden en dan ook nog maar aantonen het nivo aan te kunnen. Masek op linksbuiten slaat nergens op. Dat is een echte middenvelder. De signalen zijn er wel degelijk dat men gericht zoekt (of al heeft gevonden) naar een lb van nivo.
Hoefdraad van voor zijn blessure kon het niveau wel aan...maar hoe het na zijn blessure is moeten we afwachten..
Misschien dat Masek wat hangend van links kan spelen , indien nodig.. Beetje zoals Rusnak dat wel deed... Maar er zou volgens de berichten een 1e man gehaald worden voor de linkerkant of niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2015, 21:40:28
Wat ik begrepen heb wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 25, 2015, 21:41:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 25, 2015, 21:32:41
Ga jij es ff snel bij de visite zitten! :proost
Er is er 1 jarig(of waren het er nou 2?)...hoerA hoerA...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 25, 2015, 22:00:26
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2015, 20:28:47
Sinds wanneer heeft Ard verstand van voetbal?
Die praatjesmaker moet sponsoren binnenslepen. En heel ver weg blijven van het voetbal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 25, 2015, 22:13:59
hij weet natuurlijk wel wat de ts van plan is met spelers.masek zou in de zelfde rol als
de ridder kunnen spelen en dan dus veel naar binnen komen en uiteraard zijn we ook nog
op zoek naar een echte linksbuiten.maar er wordt niet met alle spelers overhaast te werk
gegaan want ja dan ruiken die lui ook geld he.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 25, 2015, 22:36:44
Is de beoogde spits nog in beeld?
4 nieuwe spelers, dan zou ik gaan voor rechtsback, aanvallende middenvelder, linksbuiten (linksbenig en snel) en een beweeglijke spits.

Rechtsback zou ik snel proberen vast te leggen.
Linksbuiten, Spits en aanvallende middenvelder zie ik zo snel niet komen en zou je kunnen wachten tot einde als spelers afvallen bij topclubs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:37:50
Citaat van: Len Cantello op juni 25, 2015, 22:00:26
Die praatjesmaker moet sponsoren binnenslepen. En heel ver weg blijven van het voetbal.
Die praatjesmaker hoeft dat niet meer, hij is daar immers weggepromoveerd ;) Hij moet er wel sturing aan geven dat de commerciële rakkers nog meer sponsoren binnen halen. Zorgt hij er maar voor dat er meer ruimte voor hun bitterballen is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:59:44
En daar zijn de eerste 2 namen al Berisha en Byrne

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 25, 2015, 23:01:02
Cambuur lijkt zich op de korte termijn te gaan versterken met Jack Byrne en Valmir Berisha.

Jack Byrne (Ierland) zal worden gehuurd van Manchester City. De 19-jarige rechtsbenige middenvelder kwam uit voor meerdere vertegenwoordigende jeugdelftallen van zijn land en kan zowel verdedigend als aanvallend opereren vanuit de as.

Valmir Berisha (Albanees van geboorte met Zweeds paspoort) komt over van AS Roma Primavera (jeugd AS Roma, red.). Afgelopen seizoen werd de 19-jarige aanvaller verhuurd aan Panathinaikos. Voor jong Zweden (-17 en -19) wist hij in 29 duels 19 maal te scoren. Naar verwachting brengt de club midden volgende week het een en ander naar buiten omtrent deze spelers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 25, 2015, 23:01:14
Dit heeft wel heel lang geduurd voordat deze twee namen hier zijn geplaatst.
Goed teken dat de club alles steeds beter voor elkaar heeft intern  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 25, 2015, 23:01:17
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:59:44
En daar zijn de eerste 2 namen al Berisha en Byrne

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/)

Ik las het! Nog nooit van gehoord. Ik ben benieuwd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 25, 2015, 23:03:43
Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:01:17
Ik las het! Nog nooit van gehoord. Ik ben benieuwd

Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:05:32
Citaat van: Galdiano op juni 25, 2015, 23:03:43
Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)
Sorry Jong Kim Dokkumer heeft bij hoge uitzondering op verzoek censuur toegepast :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 25, 2015, 23:07:26
Waarom pas midden volgende week! Als ze zo goed zijn en nog niet getekend. Vind ik het riskant om het al naar buiten te brengen... Of hebben ze een voor contract ofzo...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 25, 2015, 23:08:38
Citaat van: Galdiano op juni 25, 2015, 23:03:43
Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)

Dat ben ik aan het doen, maar kan je van iemand die net 19 is verwachten dat hij er direct staat? Het is een huurspeler, dus dan moet hij er wel direct staan.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:09:32
Citaat van: Sakin op juni 25, 2015, 23:07:26
Waarom pas midden volgende week! Als ze zo goed zijn en nog niet getekend. Vind ik het riskant om het al naar buiten te brengen... Of hebben ze een voor contract ofzo...
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:10:00
Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:08:38
Dat ben ik aan het doen, maar kan je van iemand die net 19 is verwachten dat hij er direct staat? Het is een huurspeler, dus dan moet hij er wel direct staan.
Rusnak was net 20, die kon het ook. Dus onmogelijk is het zeker niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 25, 2015, 23:13:19
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:09:32
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.

Ze moeten alleen ondertussen toch wel weten dat wij hier ons best doen zoveel mogelijk namen te plaatsen puur voor de discussie? Daarnaast heb ik (of iemand anders) de naam Jack Byrne ook al genoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 25, 2015, 23:19:13
Beelden YouTube zijn weinig zeggend. Ik zeg welkom. Zie wel waar het schip strand. Henk zou zijn werk wel hebben gedaan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 25, 2015, 23:20:38
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:10:00
Rusnak was net 20, die kon het ook. Dus onmogelijk is het zeker niet.

Klopt, maar dat zal toch eerder uitzondering zijn. Staat trouwens een scoutingaverslag van Sky sport online over het moment dat hij bij halmstaed zou vertrekken. Aandacht van o.a. Man united, real Madrid l, Arsenal en Juventus. Zij schatten zijn waarde toen op 2 mln pond en zijn potentie op 70 mln pond. Lijkt mij wat overdreven, maar mooi verhaal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op juni 25, 2015, 23:22:37
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:59:44
En daar zijn de eerste 2 namen al Berisha en Byrne

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/)
Hopelijk wordt 't wat met deze jongens
En nu nog een paar ollandse jongens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 25, 2015, 23:27:05
Die Jack schopt het balletje makkelijk!

http://youtu.be/4h7DcDMxsjo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: semper fi op juni 25, 2015, 23:31:31
Jack byrne! Ik heb t jullie een paar weken terug verteld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 26, 2015, 00:03:30
Wist je het dan? Of was t n wilde gooi? Die naam is hier in 2014 ook al eens op t forum gevallen dacht ik trouwens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 26, 2015, 00:09:41
zullen we nog wat verder opgewonden raken?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 26, 2015, 00:21:50
Citaat van: Sakin op juni 25, 2015, 23:27:05
Die Jack schopt het balletje makkelijk!

http://youtu.be/4h7DcDMxsjo

mooi om te zien,
veelbelovend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mrkela op juni 26, 2015, 00:23:39
De nieuwe Paul Scholes en de nieuwe Zlatan Ibrahimovic; ik ben benieuwd! :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 26, 2015, 00:31:34
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:09:32
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.

Voor de liefhebbers, de FM 2015 statistieken van beide heren:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fzxl05c.png&hash=a11cf02ea20837ce5848aaeae84eefb99fd89a5b)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2aakgur.jpg&hash=91fe0501f6e0ad32c837a9033d15955301933a89)

Er is ook nog een andere Berisha, Veton. Is bezig aan een sterk seizoen in Noorwegen, heeft een aflopend contract op 01-07-2015. Ook wat beelden van gezien, toppertje in de dop
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 26, 2015, 00:35:23
Ik neem aan dat dit al 99,99% rond is. Anders zou de HaH/Henk Albers dit toch nooit bekend maken (ivm geen slapende honden wakker maken)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 26, 2015, 02:06:36
Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:20:38
Staat trouwens een scoutingaverslag van Sky sport online over het moment dat hij bij halmstaed zou vertrekken.

Heb 't ff opgezocht, leuk stukje. :)
Voor de mensen die te lui zijn:

Sky Sports Scout - Valmir Berisha
Sky Sports Scout is where we scour the globe looking for the best talent. Next up is Valmir Berisha.

Last Updated: 21/05/14 12:10pm


(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fqrf7bLx.jpg&hash=8d5898250ff0bf56e3d5aaf54a58905e6fcd6df5)

The latest player to be spotlighted is Swedish starlet Valmir Berisha.
The scout reports...

You get many players branded the 'new' and then add a name of one of the world's top footballers, and that is happening in Sweden - but we look to see whether Valmir Berisha could very well be the 'new' Zlatan Ibrahimovic.

Like Ibrahimovic, Berisha has strong Eastern European links - indeed he was actually born in Kosovo before moving to Sweden aged just two.

Berisha's footballing talents were soon picked up on by Halmstads, who have brought him to the edge of their first team.

But it is not with Halmstads where Berisha has caught the eye of what seems every major club in Europe - it is with Sweden's Under-17 side.

Berisha, who turned down Albania to play for Sweden, was picked for the Under-17 World Cup and he took the tournament in the United Arab Emirates by storm.

Berisha finished with seven goals, including one back-heeled goal which had people raving about his astonishing skill.

Now having returned from international duty, Halmstads are desperately trying to convince him to remain with them and continue his football education - but with Real Madrid, Juventus, Manchester United and Arsenal just some of the clubs interested, the pull for him to leave is huge.

It is no surprise when you see Berisha in action. He is yet to be tested against anyone other than his age group, but he does look outstanding.

Standing at nearly 6ft, he is strong but it is his close control and eye for goal that stand him out. Good in the air but clinical, it is very easy to see why he is often likened to the mighty Ibrahimovic, and the clubs watching him can clearly also see that.
The scout says...

Despite looking likely to leave Halmstads, Berisha says he wants to join a club where he can learn but also play from the off.

Because of this Berisha has already turned down trials at Man United, Arsenal and Real Madrid, as he wants to make an instant impact at the club he joins. It will be intriguing to see who will win the race for his signature.
The Scout rating...

Shooting: 7 out of 10

Passing: 7 out of 10

Tackling: 5 out of 10

Heading: 6 out of 10

Pace: 7 out of 10

Vision: 7 out of 10

Current ability: 7 out of 10

Potential ability: 10 out of 10

OVERALL SCOUT RATING:56/80

Current value: £2million

Potential value: £70million

Bron: Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/15198/9060421/sky-sports-scout-valmir-berisha)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 06:04:47
Ajax wou Berisha ook halen, koos echter voor AS Roma.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2015, 07:52:44
Als het nu nog misloopt door deze berichtgeving  :(
Er is keihard gewerkt voor deze jongens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 26, 2015, 07:54:46
Laten we dat inderdaad maar hopen... Er zijn meer mensen die deze namen al enige tijd weten maar met opzet niks in de media melden omdat er inderdaad geen slapende honden wakker gemaakt mochten worden..
Hoop dat dit goed afloopt..

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2015, 00:35:23
Ik neem aan dat dit al 99,99% rond is. Anders zou de HaH/Henk Albers dit toch nooit bekend maken (ivm geen slapende honden wakker maken)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 26, 2015, 08:01:16
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 07:54:46
Laten we dat inderdaad maar hopen... Er zijn meer mensen die deze namen al enige tijd weten maar met opzet niks in de media melden omdat er inderdaad geen slapende honden wakker gemaakt mochten worden..
Hoop dat dit goed afloopt..

Ja, precies, had deze naam (Berisha) zelf ook al van kenners gehoord (ben zelf geen insider  :proost) die er niet teveel ruchtbaarheid aan wilden geven om andere clubs niets wijzer te maken.

Maar Henk Albers is ook niet onnozel. Zal wel toestemming hebben gekregen van zijn bron (moet bijna wel binnen Cambuur zijn) om dit naar buiten te brengen. Anders zou hij dat nooit doen, lijkt me, met het oog op toekomstige informatie. En als hij toestemming heeft gekregen zou dit betekenen dat het (zo goed als) rond is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:01:36
Hopelijke kunnen we Berisha en Byrne al tegen DTD zien schitteren :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 26, 2015, 08:03:50
Overigens ben ik wel benieuwd voor welke positie die Byrne eventueel wordt gehaald. Is duidelijk een middenvelder, maar lijkt me niet dat hij voor Van de Streek of Overgoor in de ploeg komt. Misschien toch voor de positie van aanvallende middenvelder, en dat Masek dan (in eerste instantie) inderdaad meer wordt gezien als linksbuiten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juni 26, 2015, 08:05:09
En bynre is die dan meteen voor heel seizoen gehuurd? Of krijgen we rusnâk taferelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:15:37
Citaat van: sk13 op juni 26, 2015, 08:05:09
En bynre is die dan meteen voor heel seizoen gehuurd? Of krijgen we rusnâk taferelen?

Ik hoop toch echt dat ze van het Rusnak verhaald geleerd hebben, maar als dat gebruikelijk is in Engeland dan zal dat met Byrne wel precies zo zijn. Ik weet ook niet of je dit contract technisch ergens af kunt vangen. Eerste optie tot koop etc. Maar dan moet je ook genoeg kunnen bieden, en dat was bij rusnak ook het probleem. Hij kon bij FCG gewoon veel meer verdienen dan bij ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 26, 2015, 08:23:39
En is berisha huur of koop?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:23:52
Citaat van: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:15:37
Ik hoop toch echt dat ze van het Rusnak verhaald geleerd hebben, maar als dat gebruikelijk is in Engeland dan zal dat met Byrne wel precies zo zijn. Ik weet ook niet of je dit contract technisch ergens af kunt vangen. Eerste optie tot koop etc. Maar dan moet je ook genoeg kunnen bieden, en dat was bij rusnak ook het probleem. Hij kon bij FCG gewoon veel meer verdienen dan bij ons.

MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:24:03
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:59:44
En daar zijn de eerste 2 namen al Berisha en Byrne

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/)
Fantastisch!!!! Nu hopen dat er niks meer tussen komt door deze berichtgeving...
http://www.transfermarkt.nl/jack-byrne/profil/spieler/217757

http://www.transfermarkt.nl/valmir-berisha/profil/spieler/226146
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:26:08
Citaat van: zeewolde op juni 26, 2015, 08:23:39
En is berisha huur of koop?
Als het huur is dan waren de spelers hier al geweest en zaten ze nu op Ameland, mijn gedachte is koop...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 08:26:53
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:23:52
MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC

€350.000 als ik goed ben geinformeerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:28:51
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 08:26:53
€350.000 als ik goed ben geinformeerd.

250 350 maakt niet uit denk ik, gaat er volgens mij om dat zijn salariseisen te gortig waren voor Cambuur. Maar dat weet ik niet zeker
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:30:16
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:23:52
MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC
Onzin! Ging om een totaal bedrag van 1.200.000(inclusief salaris) en is/was niet te betalen(financierders durfden het niet aan).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:34:07
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:30:16
Onzin! Ging om een totaal bedrag van 1.200.000(inclusief salaris) en is/was niet te betalen(financierders durfden het niet aan).

Heb jij een andere bron dan mij  :proost

Lees nu inclusief salaris dat zal inderdaad het struikelblok zijn geweest..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:39:19
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:34:07
Heb jij een andere bron dan mij  :proost
Dat is duidelijk... maar wat maakt het uit... Ben blij met de genoemde namen en ze zullen wel lering trekken uit het verleden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:05:14
Nu nog een rechtsback en linksbuiten.. ben nu erg benieuwd welke namen de TS(inclusief v/d Vegt) uit hun hoge hoed tovert...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 09:07:27
Ik blijf het bekendmaken maar een vreemde gang van zaken vinden. Het was een publiek geheim maar het lijkt me toch kraakhelder dat de BVO als eerste het nieuws brengt OF de BVO gunt een journalist cq medium de primeur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:08:31
Henk Albers heeft voor zijn beurt gepraat. :(
Dit kan het proces frustreren en zelf doen afketsen. Krijg je met die journalisten die niet kunnen wachten.
Hij is "club watcher" maar hij brengt de club nu in diskrediet.

Ongelooflijk dom.  30 juni of 1 juli was het helemaal rond geweest.
Overigens had iemand anders de primeur gekregen van van der Vegt, als het rond zou zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:12:24
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:08:31
Henk Albers heeft voor zijn beurt gepraat. :(
Dit kan het proces frustreren en zelf doen afketsen. Krijg je met die journalisten die niet kunnen wachten.
Hij is "club watcher" maar hij brengt de club nu in diskrediet.

Ongelooflijk dom.  30 juni of 1 juli was het helemaal rond geweest.
Overigens had iemand anders de primeur gekregen van van der Vegt, als het rond zou zijn.
Ja als dat waar is , dan heeft hij zich lelijk in de vingers gesneden, en zal dit gevolgen hebben.... Afwachten dus, wordt het dus nog ff spannend...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 09:15:38
Laat ik het heel netjes houden....
Als je zulke informatie weet hou je zoiets gewoon voor je.
En als het nu gaat lopen zoals door sommigen hier al word gevreesd dan hoeft meneer albers zich voorlopig niet te laten zien in het Cambuur stadion.  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:12:24
Ja als dat waar is , dan heeft hij zich lelijk in de vingers gesneden, en zal dit gevolgen hebben.... Afwachten dus, wordt het dus nog ff spannend...

Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 09:16:59
Dat kan dan wel eens lelijk aflopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 26, 2015, 09:23:08
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l

Eens!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juni 26, 2015, 09:24:00
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 07:52:44
Als het nu nog misloopt door deze berichtgeving  :(
Er is keihard gewerkt voor deze jongens.
Dat is zijn werk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 09:26:36
Citaat van: SCC-J op juni 26, 2015, 09:24:00
Dat is zijn werk..

hij kreeg laatste tijd vaak t kritiek dat ie pas met het nieuws kwam als iedereen het wist... dus nu komt ie wat eerder ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:27:27
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l
Ik geloof je.. Die gedachte had ik ook al..
Vind het tijdstip van bekend maken ook vreemd, zo laat op de avond en dan is er ook geen houden meer aan.. Dit komt mij een beetje sneaky over eigenlijk..
Maar misschien staan beide spelers zaterdag op het veld en weet Albers dit...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 09:29:04
Citaat van: SCC-J op juni 26, 2015, 09:24:00
Dat is zijn werk..
Dan doet hij zijn werk erg slecht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juni 26, 2015, 09:31:39
Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 09:29:04
Dan doet hij zijn werk erg slecht.
wat nieuws brengen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:36:38
Citaat van: SCC-J op juni 26, 2015, 09:31:39
wat nieuws brengen?
Dat doet hij slecht als hij daarmee de transfer van (zijn) club in gevaar brengt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 09:38:20
Mocht de transfer niet doorgaan nu brengt hij zichzelf ook in diskrediet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l

De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:44:11
Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 26, 2015, 09:45:26
Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....

Ik snap niet dat je voor een beetje publiciteit zulke transfers op het spel zet. Maar hij zal er wel een stijf plassertje van krijgen. :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Whoestemen op juni 26, 2015, 09:49:47
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:44:11
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...

Hangt er natuurlijk vanaf, maar in dit geval wel. Sommige journalisten moeten juist de luis in de pels zijn, maar van een betrokken clubwatcher verwacht je dat hij ook afweegt wat hij wel en niet naar buiten kan brengen.

Ik ga er trouwens vanuit dat Cambuur er niet blij mee is, maar dat kan natuurlijk ook anders zijn. Ik ken de achtergronden niet. Lul waar wat ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 26, 2015, 09:54:40
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:44:11
Als je een beetje nadenkt dan hou je die informatie voor je totdat je groen licht krijgt...

Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden... Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is het werk waar HA zijn geld mee moet verdienen. Tsja. Zo steekt het spelletje nou eenmaal in elkaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 09:55:09
Citaat van: Whoestemen op juni 26, 2015, 09:49:47

Lul waar wat ;)


Net als iedereen. Geef toe, het voelt als thuiskomen  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 09:57:52
Citaat van: dizzhead op juni 26, 2015, 09:54:40
Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden...

Mwoah, is ook op basis van vertrouwen lijkt me. Zonder goedkeuring pleur je dit gewoon niet op welk medium dan ook.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 10:00:30
Citaat van: dizzhead op juni 26, 2015, 09:54:40
Dat had dan een stap eerder ook gekund. Er is kennelijk nog iemand die dergelijke info niet voor zich kan houden... Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is het werk waar HA zijn geld mee moet verdienen. Tsja. Zo steekt het spelletje nou eenmaal in elkaar.

Dus het laatste nieuws als eerste brengen in een lokale HaH krant? Is dat medium daar uberhaubt voor bedoeld?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:02:32
Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 10:04:39
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:02:32
Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!

Waarom? Welk belang dien je dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:08:24
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 10:04:39
Waarom? Welk belang dien je dan?
Het belang van de supporters. Die willen alles immers als eerste weten. :P

En waarom voor je houden als andere media ook al flink lucht hadden gekregen van deze op handen zijnde transfers? Ook het scoren van scoops is een spel, net als het aftroeven van andere clubs met transfers ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 10:08:31
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:02:32
Laat ik het zo stellen, op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Er was vooral wat Berisha betreft nogal wat paniek toen de naam op het forum genoemd werd (met semi bevestigingen). Steeds meer mensen waren al op de hoogte van de onderhandelingen en dan is het net met een lekke dijk... Eerst een paar druppeltjes en op een gegeven moment breekt de dijk door.

En liever dat een betrokken clubwatcher het meldt dan VI of een copy/paste site, want het was vandaag echt wel naar buiten gekomen door VI of dergelijke!
Stond gister meteen al op voetbalzone.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 10:10:37
Hij had het idee....uit de welbekende bronnen dat het vandaag of morgen in de media zou komen.
Waarop hij heeft besloten het zelf in de media te brengen.
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik het een ondoordachte actie vind
En hoop van ganser harte voor hem dat het geen gevolgen gaat hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:10:44
supportersbelang hah.. weet je hoeveel menswn al zeiken wie t nou is... nou nu weten ze het.. en natrlk is t eigen belang.. vaak genoeg wacht ie met nieuws en dan lekken anderen wel en krijgt hjj te horen dat ie spuit 11 is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 26, 2015, 10:11:50
Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 10:14:38
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:08:24
Het belang van de supporters. Die willen alles immers als eerste weten. :P

En waarom voor je houden als andere media ook al flink lucht hadden gekregen van deze op handen zijnde transfers? Ook het scoren van scoops is een spel, net als het aftroeven van andere clubs met transfers ;)
Zo kan je het ook bekijken, maar aan de andere kant kan hij ook een bom leggen onder de transfer(s) aangezien bepaalde clubs uit de zelfde vijver vissen en  DKV ook nog een spits nodig is en nu ook wel zal informeren,ook al zal het alleen maar zijn om te treiteren...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:16:33
Citaat van: De Gast op juni 26, 2015, 10:11:50
Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..
Een aantal forumers? Zijn dat ook allemaal journalisten.

Weet jij hoeveel info al van Henk door andere media is gebruikt? En dan reken ik Cambuurfront niet mee ;) Ik noem hem dan meer een clubwatcher dan een HaH journalist ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:17:21
Citaat van: De Gast op juni 26, 2015, 10:11:50
Henk Albers geeft regelmatig af op de copy paste journalisten. Hij heeft nu zeker zn primeur. Al hadden een aantal forummers die ook wel kunnen hebben.

Ik ga er vanuit dat hij weet waar hij mee bezig is en anders is het natuurlijk ontzettend dom. Moet een dergelijke eenvoudige HaH journalist dit soort primeurs melden? Ik vraag het me af..
wat dokkie geloof ik ook al zei, liever hij die betrokken is bij de club dan een ander...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 26, 2015, 10:21:58
Komt wel goed schatjes.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 26, 2015, 10:24:41
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:17:21
wat dokkie geloof ik ook al zei, liever hij die betrokken is bij de club dan een ander...

Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 26, 2015, 10:28:54
Dat hij dit meld om 23:00 is vast over nagedacht, immers de kranten als LC en FD hebben dan hun deadlines voor de volgende dag...
We gaan het wel zien wat voor gevolgen het heeft, maar dat dit zeer vervelend is voor de onderhandelingen lijkt me  duidelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 26, 2015, 10:29:41
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:16:33
Een aantal forumers? Zijn dat ook allemaal journalisten.

Weet jij hoeveel info al van Henk door andere media is gebruikt? En dan reken ik Cambuurfront niet mee ;) Ik noem hem dan meer een clubwatcher dan een HaH journalist ;)

nee dat zijn geen journalisten.. maar die hadden het wel kunnen brengen.

Een clubwatcher moet gewoon clubnieuws snel verspreiden en op zn beurt wachten voor dit soort nieuws. En als het zijn beurt was dan heb ik niks gezegd..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 10:30:02
Ik mag hopen dat dit ook alleen naar buiten komt als de formaliteiten nog geregeld moeten worden en dat er al een deal is. Zal mogelijk alleen nog een medische keuring moeten komen verder zal het wel rond zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:33:28
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 10:24:41
Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...

Alle sites moeten in principe hun mond houden en wachten tot club het brengt, gebeurd ook nooit.. Ik neem aan dat er mondeling al akkoord zijn en tja, geruchten worden altjjd en overal de wereld in gebracht, was t henk nu nie dan was t vi misschien wel vandaag..Net of cambuur ook de enige club is die Berisha kent ofzo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op juni 26, 2015, 10:36:15
T is altijd al een strijd geweest onder journalisten. Wie de primeur heeft. Ik denk ook van hou t voor je Tot t echt zeker lijkt te zijn. T gaat alleen maar om de andere journalisten  voor te zijn.  De kans dat je nieuws naar buiten brengt dat niet klopt wordt dan alleen maar groter. Erg dom dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:39:42
Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....

Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 26, 2015, 10:41:01
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:39:42
Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.

Dat riepen ze bij Vitesse ook jarenlang...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 26, 2015, 10:44:57
Het lekken is gebeurd daar doe je niks meer aan, maar als t rondkomt wat zouden we dan vinden van deze 2 aanwinsten.
Ik ken ze niet goed maar de cijfers liegen niet en 2 talenten klinkt hoopvol.
het is alleen wel te hopen dat minimaal 1 van beide gekocht wordt om niet teveel jongens te hebben die de sterren van de hemel spelen en dan zo weer pleite zijn.

Nou zijn we opeens geen  degradatie kandidaat meer voor velen :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:45:37
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:39:42
Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.
Sorry, dat kun jij niet garanderen. Heel simpel omdat niemand zal toegeven dat hij of zij lekt. Net zoals jouw eventuele bronnen dat nooit zullen doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:47:39
Ik weet dat een andere journalist de primeur zou krijgen zodra de deal rond was.
Pas na het weekend is er zekerheid.
Dat staat dus nu echt op losse schroeven.

Maar goed er zijn mensen hier die Albers dekken, nou als hij Cambuur man is, dan had hij dit nooit naar buiten mogen brengen. l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:47:51
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2015, 10:44:57
Het lekken is gebeurd daar doe je niks meer aan, maar als t rondkomt wat zouden we dan vinden van deze 2 aanwinsten.
Ik ken ze niet goed maar de cijfers liegen niet en 2 talenten klinkt hoopvol.
het is alleen wel te hopen dat minimaal 1 van beide gekocht wordt om niet teveel jongens te hebben die de sterren van de hemel spelen en dan zo weer pleite zijn.

Nou zijn we opeens geen  degradatie kandidaat meer voor velen :)
Byrne zou op huurbasis komen (half jaar of jaar durf ik niks over te zeggen), Berisha zou wel gekocht worden.

Nee klopt, ik heb Ype net geadviseerd om de druk er bij de gemeente KEIHARD op te zetten dat dit seizoen het nieuwe stadion klaar moet zijn omdat we volgend seizoen Europa in gaan. Ik ga voor de CL :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2015, 10:54:27
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 10:24:41
Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...

Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:57:35
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:47:39
Ik weet dat een andere journalist de primeur zou krijgen zodra de deal rond was.
Pas na het weekend is er zekerheid.
Dat staat dus nu echt op losse schroeven.

Maar goed er zijn mensen hier die Albers dekken, nou als hij Cambuur man is, dan had hij dit nooit naar buiten mogen brengen. l0l

niks dekken, gewoon relativeren...
jij komt anders ook niet geheel objectief over als het om Henk gaat, je likkt zelfs wat op je tenen getrapt ofzo.. dus ja...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 10:59:44
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 10:54:27
Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat alleen Cambuur Bersiha in het vizier heeft, of alle andere clubs liggen te slapen. Wat betreft Byrne, Cambuur heeft al een goede relatie opgebouwd met MC dus die komen wel met mogelijke spelers die ervaring op moeten doen in de eredivisie, dat paadje is er al een zeker een jaar en moet goed warm gehouden worden zodat er zo weer een tweede Rusnak, of in dit geval een eerste Byrne deze kant op komt. Als Byrne niet doorgaat heeft MC vast wel een andere belofte achter de hand die bij ons wil komen ballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:59:49
Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:01:08
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:57:35
niks dekken, gewoon relativeren...
jij komt anders ook niet geheel objectief over als het om Henk gaat, je likkt zelfs wat op je tenen getrapt ofzo.. dus ja...

Ik heb er verder geen belang bij, het enige belang wat ik heb is Cambuur.
Dit is een buitenkans die door zijn ondoordachte actie wellicht te niet word gedaan.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:05:01
Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:05:41
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:59:49
Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
Ik wil Henk ook niet beschermen of dekken, maar mocht het stuklopen dan ligt dit echt niet alleen aan het artikel. Het loopt niet voor niets al stroef. En helaas er was geen houden meer aan, dat hoorde ik vannacht nog van een ander die ook dicht op het vuur zit. En nee dat was Henk niet ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op juni 26, 2015, 11:06:36
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:59:49
Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar waarom zou het nu niet meer doorgaan dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:08:03
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:05:01
Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.
Er zijn altijd mensen die hun mond voorbij praten. Als je iets geheim wilt houden moet je dan ook NIEMAND in vertrouwen nemen. Iedereen wil graag scoren op dat vlak, ook jij en ik.
Gelukkig is het niet zo lek meer als vroeger, toen kwam elke scheet op straat. Nu blijft er veel meer binnenskamers.

Overigens kunnen bronnen ook elders vandaan komen, er zijn ongetwijfeld mensen waarbij hun contacten verder gaan dan alleen maar het Cambuurplein ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 11:11:03
Hypocriet gelul allemaal. Een aantal forumgangers vindt het heerlijk om te schermen met bronnen binnen de club. Lekken dan iets, maar net niet genoeg. Vervolgens duikt iedereen erop om uit te zoeken wat er aan de hand is. Er worden namen geroepen, iedereen doet maar wat. Vervolgens komt de Huis aan Huis notabene! met de scoop en iedereen is gepikeerd. Wanneer al die zogenaamde bronnen echt het beste met de club voor hebben dan lekt er niemand!! wanneer dat het proces kan schaden.

Een aantal mensen binnen de club is echter zo dom, anders zou ik het niet willen noemen, om toch aan een aantal insiders namen door te spelen. Het spel is nu op de wagen en iedereen die er debet aan is moet zich maar eens flink achter de oren krabben!

Persoonlijk weet ik al heel lang dat dingen die niet verder moeten komen ook alleen bij mezelf blijven. Goede en minder goede vrienden die het niet door zullen vertellen zullen zich uiteindelijk ook niet stil kunnen houden. Ik hoop dat een aantal mensen hun lering hieruit trekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op juni 26, 2015, 11:12:20
  :0=|:)BERISHA

:0= |:)BYRNE


Welkom alvast  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 11:12:45
Citaat van: Eewal op juni 26, 2015, 11:06:36
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar waarom zou het nu niet meer doorgaan dan?

Omdat alle topclubs nu weten dat Cambuur achter twee spelers aanzit en iedereen een hekel aan ons heeft  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op juni 26, 2015, 11:13:50
Het zou toch erg jammer zijn als het door zo'n stomme actie niet door zou gaan  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:14:29
Citaat van: Cor op juni 26, 2015, 11:11:03
Hypocriet gelul allemaal. Een aantal forumgangers vindt het heerlijk om te schermen met bronnen binnen de club. Lekken dan iets, maar net niet genoeg. Vervolgens duikt iedereen erop om uit te zoeken wat er aan de hand is. Er worden namen geroepen, iedereen doet maar wat. Vervolgens komt de Huis aan Huis notabene! met de scoop en iedereen is gepikeerd. Wanneer al die zogenaamde bronnen echt het beste met de club voor hebben dan lekt er niemand!! wanneer dat het proces kan schaden.

Een aantal mensen binnen de club is echter zo dom, anders zou ik het niet willen noemen, om toch aan een aantal insiders namen door te spelen. Het spel is nu op de wagen en iedereen die er debet aan is moet zich maar eens flink achter de oren krabben!

Persoonlijk weet ik al heel lang dat dingen die niet verder moeten komen ook alleen bij mezelf blijven. Goede en mninder goede vrienden die het niet door zullen vertellen zullen zich uiteindelijk ook niet stil kunnen houden. Ik hoop dat een aantal mensen hun lering hieruit trekt.

_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:15:45
Citaat van: gewoon een fan op juni 26, 2015, 11:13:50
Het zou toch erg jammer zijn als het door zo'n stomme actie niet door zou gaan  ;(

Zo'n actie zal echt neit DE reden zijn hoor, het loopt immers al erg stroef.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 11:15:56
Tsja misschien heeft de zaakwaarnemer van Berisha wel gelekt....Zodat er misschien wel een andere club zich komt melden voor hem  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:05:01
Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.

Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 11:17:49
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:14:29
_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.

Ik kan ook nog wel een gedicht voor je maken Dok  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 11:18:36
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.

Niemand deed z´n best want dan had jij het ook niet geweten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:20:24
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
Dat ben ik dan weer niet met je eens. Dan moeten mensen binnen de club OOK hun mond houden naar "buitenstaanders". Ook in dit geval stellen die mensen eigen belang voor clubbelang. En ondanks dat we wel eens wat lacherig doen over ons forum, er wordt vaak genoeg geloerd door journalisten. Juist omdat er gelekt wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:20:53
Citaat van: Cor op juni 26, 2015, 11:17:49
Ik kan ook nog wel een gedicht voor je maken Dok  :proost
Ik wil proza, geen poëzie :P :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:22:09
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.

voetbalzone "weet" het al...

en voor volgende x iedereen gewoon zn mond houden en niet opmerkingen gaan maken van jaaa morgen of overmorgen komt iemand etc.. das ook gwn lekken en in dit geval ook nog eens onwaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:22:44
Dat laat ik in het midden Cor, Maar feitelijk klopt het wat je zegt.
Ik vertel ook niet aan een hele goede kennis als we met ons bedrijf met een overname of uitbreiding bezig zijn.
Niet eerder dan dat het definitief is.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:23:59
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:22:09
voetbalzone "weet" het al...

en voor volgende x iedereen gewoon zn mond houden en niet opmerkingen gaan maken van jaaa morgen of overmorgen komt iemand etc.. das ook gwn lekken en in dit geval ook nog eens onwaar.
Die "wisten" het binnen 10 minuten al ;)

Overigens nu om toch Henk eventjes te beschermen. Wat was er gebeurd als hij niet gelekt had over Bijker? Dan had het overgrote deel staan juichen en klappen voor een overloper!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:25:57
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:23:59
Die "wisten" het binnen 10 minuten al ;)

Overigens nu om toch Henk eventjes te beschermen. Wat was er gebeurd als hij niet gelekt had over Bijker? Dan had het overgrote deel staan juichen en klappen voor een overloper!

Dat van Brijker was ook bij velen bekend, ook via dkv twitter berichten was dit al duidelijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 26, 2015, 11:29:03
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:14:29
_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.

Huh, had hij een diploma?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 11:32:09
Citaat van: hobbes op juni 26, 2015, 11:29:03
Huh, had hij een diploma?

Nee Dokkumer heeft het diploma van Arts  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juni 26, 2015, 11:33:06
Waar blieft die rechtsback ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op juni 26, 2015, 11:36:57
Citaat van: Lau Loene op juni 26, 2015, 11:33:06
Waar blieft die rechtsback ?

En een nieuwe keeper
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:37:31
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
Wat zeg je? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:38:18
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:32:09
Nee Dokkumer heeft het diploma van Arts  :_schater
Hij mag zich dokter noemen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 11:38:54
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:37:31
Wat zeg je? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dat is voetbalzone niet een van de genoemde media
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:39:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:37:31
Wat zeg je? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248943&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Wie kijkt daar nog op :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:40:20
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:38:54
Dat is voetbalzone niet een van de genoemde media
Maar wel een vergelijkbare site als voetbalprimeur ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 11:41:28
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:39:56
Wie kijkt daar nog op :_spank
Andere site's ? Voetbalprimeur is niks meer of minder dan Voetbalzone i.m.o.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 26, 2015, 11:42:06
Ik zou weleens een reactie van Henk zelf willen zien. het lekken komt toch bij de bron vandaan lijkt me.... Dus Cambuur moet echt even achter zijn eigen oren krabben en een goede les hier uit halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:43:15
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:39:56
Wie kijkt daar nog op :_spank

bijna 400milj bezoekers in 2014 en 26300 volgen hun op facebook... toch aardig wat ;).. voetbalprimeur 141000 ... zegt wel iets
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juni 26, 2015, 11:46:13
Gaan we niet een vreemdenlingenlegioen worden op deze manier? Liep met NEC in het jaar van degradatie niet echt goed af. Overigens heel benieuwd naar het vervolg en de prestaties van deze mannen.  Snel maar wat oefenpotjes bekijken.

SCC |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:47:23
Eerst maar duimen voor Berisha :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 26, 2015, 11:47:57
Rechtsback en linksbuiten maar weer op de Hollandse toer. Als die Berisha en Byrne komen, hebben we genoeg vreemdelingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 11:49:52
Eens. Mogen wel een paar Nederlanders bij. Of spelers die al lang in Nederland hebben gespeeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:52:07
Ik voel hier wat racisme op het Forum  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 26, 2015, 11:52:25
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:49:52
Eens. Mogen wel een paar Nederlanders bij. Of spelers die al lang in Nederland hebben gespeeld.

Moeten ze wel goed genoeg en haalbaar/betaalbaar zijn!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juni 26, 2015, 11:56:43
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 10:54:27
Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(

_O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 26, 2015, 11:59:23
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:52:07
Ik voel hier wat racisme op het Forum  :clint
Geen racisme, maar we moeten waken voor 'NEC-taferelen'.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 12:03:31
Citaat van: Gasgeve op juni 26, 2015, 11:59:23
Geen racisme, maar we moeten waken voor 'NEC-taferelen'.

Dit is het in feite. Die zijn hieraan ten onder gegaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 26, 2015, 12:06:20
Hoe vaak hebben wij het gelijk gehad op dit forum... In die  trend komen onze buitenlandse vrienden gewoon en zit verder niemand achter ze aan.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 26, 2015, 12:14:22
Storm gaat vast wel weer liggen... Kunnen alle partijen rustig tot een akkoord komen...


Hoe zit het met Tamata? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 12:17:33
Citaat van: michello op juni 26, 2015, 12:14:22

Hoe zit het met Tamata? :devil

Simon ????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 12:20:31
Citaat van: Voorstopper op juni 26, 2015, 12:17:33
Simon ????
Abel...

En het is Simon Tahamata en Abel Tamata..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op juni 26, 2015, 12:36:51
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.


Niet om H. in bescherming te nemen, maar het feit dat jij zegt dat het in de loop van volgende week pas rond kon komen betekend in mijn optiek dat ook jij dus hiervan al op de hoogte was, en dat er dus iemand naar jou heeft gelekt. Anders kan ik het niet verklaren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 13:02:28
Er zal vast wel een reden zijn dat Henk het nu naar buiten brengt. En het is zijn goed recht om als journalist dit soort dingen naar buiten te brengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 26, 2015, 13:11:11
Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 26, 2015, 13:18:26
Citaat van: Delamere op juni 26, 2015, 13:11:11
Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.
:_schater Beste opmerking van de dag!
OT: Cambuurfront meldt het nu ook al, Nog meer onrust?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 26, 2015, 13:25:15
Citaat van: Drumfather SCC op juni 26, 2015, 13:18:26
:_schater Beste opmerking van de dag!
OT: Cambuurfront meldt het nu ook al, Nog meer onrust?
copy paste site , niks meerbniks minder.

gelukkig maar weinig ophef over 1 berichtje in de hah. 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 26, 2015, 13:40:20
Citaat van: Delamere op juni 26, 2015, 13:11:11
Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.

Mijn bron zegt wat anders, kan verder niet veel vertellen, maar schijnt buitenlandse interesse te zijn.. :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:44:54
Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 12:36:51
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.


Niet om H. in bescherming te nemen, maar het feit dat jij zegt dat het in de loop van volgende week pas rond kon komen betekend in mijn optiek dat ook jij dus hiervan al op de hoogte was, en dat er dus iemand naar jou heeft gelekt. Anders kan ik het niet verklaren.

Moet ik hier nu op reageren Klaas?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op juni 26, 2015, 13:46:59
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:44:54
Moet ik hier nu op reageren Klaas?

Doe wat je wilt er mee Chris! Ik geef hier net zoals iedereen mijn ongezouten mening!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:49:05
Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 13:46:59
Doe wat je wilt er mee Chris! Ik geef hier net zoals iedereen zijn ongezouten mening!

Laten we dat dan maar privé houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op juni 26, 2015, 13:51:59
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 13:49:05
Laten we dat dan maar privé houden.

Prima, ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk. Prima. Even goede vrienden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 26, 2015, 14:03:22
Vrienden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 26, 2015, 14:09:11
Berisha nu ook in belangstelling van NEC!!
Schijnt dat de TS van NEC op ons forum heeft gekeken :devil :devil

Zonder gekheid. Als Cambuur vindt dat het niet naar buiten gebracht mag worden en dit wel wordt gedaan vind ik het een zeer trieste zaak.
Echter dient Cambuur dit dan ook stil te houden tegenover Henk.

Als het inderdaad zo is dat het in vertrouwen is verteld en dat vertrouwen nu is geschaad, dan lijkt het mij einde oefening voor Henk.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2015, 14:13:27
Taurus was ook nog wel eens actief!  :D
Benieuwd naar zijn mening.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 14:13:48
Ken dat topic van Judas niet van@t slot, kenne we daar nog eve los
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 26, 2015, 14:14:13
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 14:13:27
Taurus was ook nog wel eens actief!  :D
Benieuwd naar zijn mening.

Grapjas
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 14:14:31
Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 13:51:59
Prima, ik weet hoe jij er over denkt en jij weet hoe ik er over denk. Prima. Even goede vrienden.
Zo is het maat, kom je morgen ook even op het veld van dat gehucht waar je in woont?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op juni 26, 2015, 14:15:42
Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 14:14:31
Zo is het maat, kom je morgen ook even op het veld van dat gehucht waar je in woont?

Sterker nog, ik doe met morgen :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 14:33:51
CiteerHITC Sport understands from sources close to the potential deal that highly-rated Manchester City youngster Jack Byrne is on the verge of making a move to Eredivisie side SC Cambuur.

Midfielder Byrne is regarded as one of the best young prospects at City and is a regular in Patrick Vieira's Elite Development Squad.

The 19-year-old trained with Manuel Pellegrini's first-team last season on several occasions and he is tipped for a bright future at the Etihad Stadium.

Ook vanuit Engeland wordt de interesse bevestigd. Zal wel doorgaan dus. Ben benieuwd, bovenstaande tekst is veelbelovend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 14:36:17
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 14:33:51
Ook vanuit Engeland wordt de interesse bevestigd. Zal wel doorgaan dus. Ben benieuwd, bovenstaande tekst is veelbelovend.

Dat de deal met Jack Byrne door gaat twijfelt niemand over. Het is de deal Berisha wat gevaar loopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 14:54:51
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 14:36:17
Dat de deal met Jack Byrne door gaat twijfelt niemand over. Het is de deal Berisha wat gevaar loopt.

Dat had ik begrepen ja. Was niet de reden dat ik het meldde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 15:00:15
Wat zou het verschrikkelijk jammer zijn dat de deal met berisha niet doorging.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2015, 15:05:23
Citaat van: DLSVC op juni 26, 2015, 14:15:42
Sterker nog, ik doe met morgen :)

Ik sil even zien op het hoekje eerst naar de training
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 26, 2015, 17:00:59
Citaat van: AL op juni 26, 2015, 14:09:11
Berisha nu ook in belangstelling van NEC!!
Schijnt dat de TS van NEC op ons forum heeft gekeken :devil :devil

Zonder gekheid. Als Cambuur vindt dat het niet naar buiten gebracht mag worden en dit wel wordt gedaan vind ik het een zeer trieste zaak.
Echter dient Cambuur dit dan ook stil te houden tegenover Henk.

Als het inderdaad zo is dat het in vertrouwen is verteld en dat vertrouwen nu is geschaad, dan lijkt het mij einde oefening voor Henk.


Niet de eerste keer dat een primeurjager de belangen van de club schaadt !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 17:09:19
Citaat van: veteraan op juni 26, 2015, 17:00:59

Niet de eerste keer dat een primeurjager de belangen van de club schaadt !

Verklaar je nader voor de onwetenden onder ons....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 26, 2015, 17:17:48
Cambuur moet het bij het zoeken van aanwinsten hebben van buitenkansjes, andere clubs weten dat en loeren daarop.
De LC maakt een nog niet afgeronde transfer bekend, en plotseling rinkelt de telefoon van de zaakwaarnemer van de betreffende speler.
Vorig jaar was Cambuur met Tigha en Vitesse rond over een slimme constructie. NAC nam dat over.
Zelfde verhaal !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 26, 2015, 17:35:18
Nou hopelijk komt die speler, anders ben ik wel even klaar met die henkalbers. Maar hij heeft tenminste zn primeur........ Of niet dus.
Ik ben benieuwd hoe ver ze zijn met deze speler.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op juni 26, 2015, 17:37:05
Citaat van: dizzhead op juni 26, 2015, 10:41:01
Dat riepen ze bij Vitesse ook jarenlang...

Dat was brom  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 18:08:58
Citaat van: veteraan op juni 26, 2015, 17:17:48
Cambuur moet het bij het zoeken van aanwinsten hebben van buitenkansjes, andere clubs weten dat en loeren daarop.
De LC maakt een nog niet afgeronde transfer bekend, en plotseling rinkelt de telefoon van de zaakwaarnemer van de betreffende speler.
Vorig jaar was Cambuur met Tigha en Vitesse rond over een slimme constructie. NAC nam dat over.
Zelfde verhaal !

Dank!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 18:14:59
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 18:08:58
Dank!

zo... jij bent goedgelovig :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 18:30:50
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 18:14:59
zo... jij bent goedgelovig :insane

Jazeker. Temeer omdat ik het idee heb wie veteraan is of in ieder geval goed is ingevoerd. Net als Henk dus  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 18:32:45
Maar goed, die ouwe teletubbie heeft de hele dag niks van zich laten horen. Ben wel benieuwd hoe hij het ziet. Kom er maar in brulaap!!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op juni 26, 2015, 18:32:58
Er zijn hier al weken mensen interessant aan het doen over mogelijke geweldige aanwinsten en dankzij allerlei figuren rond de club, waar blijkbaar het amateurisme hoogtij viert zou een mogelijke geweldige aanwinst nu niet doorgaan.en arme Henk A krijgt overal de schuld van, omdat ie zijn werk doet.
Als dit niet doorgaat is de club blijkbaar gewoon nog niet in staat om dit soort zaken tot een goed einde te brengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 26, 2015, 18:55:36
De mensen hier hadden in ieder geval het fatsoen om de namen niet te noemen....
Neemt noet weg dat het geluk bij cambuur intern natuurlijk erg slecht is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 19:09:19
Citaat van: Scc01 op juni 26, 2015, 18:55:36
De mensen hier hadden in ieder geval het fatsoen om de namen niet te noemen....
Neemt noet weg dat het geluk bij cambuur intern natuurlijk erg slecht is

Nee maar mensen gaan namen zoeken.. de jeugdinternational die in italie speelt... zo krijg je geruchten, en zo komen de namen de wereld in.. als je gewoon niks zegt, wist niemand wat tot de handtekenjngen warem gezet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 26, 2015, 19:30:04
Klopt ook zeker. Maar blijf het jammer vinden.
Hopelijk volgende week gewoon goed nieuws
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Ruppppert op juni 26, 2015, 19:34:35
Denk dat dit het zwaarste seizoen word in de Eredivisie. Concurrentie heeft zich al aardig versterkt met ervaren spelers en wij alleen nog maar net jeugd spelers. Die kunnen dit elftal nog niet dragen. Ben benieuwd wat er nog bij komt. Afwachten....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 26, 2015, 19:51:52
Ik snap niet dat mensen Henk iets kwalijk nemen, pseudo journalist of niet, hij had niets geweten als er niets was gelekt. Cambuur mort zijn geledingen gesloten houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juni 26, 2015, 19:54:33
Typisch Cambuur, lekker amateuristisch weer. De rotte appels die dit de wereld in geholpen hebben eerst maar eens verwijderen uit de organisatie. Naar mijn idee zijn dat er meer dan 1, aangezien er hier op dit forum zeker een man of 6 informatie van binnenuit krijgen.
Dit kun je die Albers niet aanrekenen. Oprotten met die lui voor ze nog meer schade aanrichten. Het is te hopen dat ze alsnog komen en
dat dit met een sisser afloopt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juni 26, 2015, 19:55:49
Citaat van: Lore op juni 26, 2015, 19:51:52
Ik snap niet dat mensen Henk iets kwalijk nemen, pseudo journalist of niet, hij had niets geweten als er niets was gelekt. Cambuur mort zijn geledingen gesloten houden.

:koffie, amen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 26, 2015, 19:56:13
Citaat van: Ruppppert op juni 26, 2015, 19:34:35
Denk dat dit het zwaarste seizoen word in de Eredivisie. Concurrentie heeft zich al aardig versterkt met ervaren spelers en wij alleen nog maar net jeugd spelers. Die kunnen dit elftal nog niet dragen. Ben benieuwd wat er nog bij komt. Afwachten....
Geduld mannen, er lopen nog vele honderden goede voetballers rond, van Polen tot Ierland, van Noorwegen tot Griekenland. Geduld. Komt echt wel goed. We hoeven maar een paar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juni 26, 2015, 20:07:04
Als één bericht van een plaatselijke journalist zorgt dat een speler niet meer komt dan vraag ik mij ook af hoe sterk de gesprekken met deze speler zijn. Een criteria van Cambuur is altijd dat een speler graag bij ons wil spelen. Als een dergelijk bericht andere clubs wakker maakt en speler wil niet meer naar Cambuur dan zijn er nog honderd andere goeie spelers! Uiteraard is het wat onhandig maar laten we wel een beetje nuchter blijven.

DKV zit achter een jonge spits aan uit Slovenië, gaan wij daar toch op jagen... Niet te bang zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 26, 2015, 20:32:24
Hebben we ook nog nieuws of is het hier alleen maar puberaal gejank en getier?  :_spank Is er al iets rond van de geruchten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 26, 2015, 20:39:20
De bal? Morgen rolt ie weer. Ik denk dat het wachten wordt tot na het weekend?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juni 26, 2015, 20:51:54
Su Henk A morgen oek komme kieke bij de training ? 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op juni 26, 2015, 21:12:16
Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 26, 2015, 21:24:19
Citaat van: legeips op juni 26, 2015, 21:12:16
Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..

Verschil is wel dat Willem II veel huurt en Cambuur probeert  aankopen te doen. Voor de continuïteit wel belangrijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 21:29:59
Citaat van: legeips op juni 26, 2015, 21:12:16
Laten we hopen dat de beide jonge talenten onze kant op komen.
Het zou mooi zijn dat we Valmir Berisha aan ons weten te binden... Dat is een speler die in meerdere opzichten van waarde kan worden..

Naast de geruchten machine, ben ik erg onder de indruk van Willem2, die hebben wederom een leuke ploeg staan, tot nu toe heb ik dat gevoel nog niet helemaal bij onze aankopen..

Ik ben alleen van Zivkovic onder de indruk. Ligeon was redelijk bij NAC maar geen uitblinker, en de Sa was erg matig bij Go ahead.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:33:40
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:29:59
Ik ben alleen van Zivkovic onder de indruk. Ligeon was redelijk bij NAC maar geen uitblinker, en de Sa was erg matig bij Go ahead.

Koppers en Joppen zijn ook gewoon twee goede verdedigers. Willem II is goed bezig. Maar er is in Tilburg natuurlijk ook wel wat meer geld te makken dan hier.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 21:40:13
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:33:40
Koppers en Joppen zijn ook gewoon twee goede verdedigers. Willem II is goed bezig. Maar er is in Tilburg natuurlijk ook wel wat meer geld te makken dan hier.

Natuurlijk hebben ze ook wel goede aankopen gedaan maar we moeten niet overdrijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 26, 2015, 21:44:38
Ook niet vergeten dat bij Willem II de nodige spelers vertrekken (Armenteros, Ben Sahar, Messaoud, etc.).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:45:08
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:40:13
Natuurlijk hebben ze ook wel goede aankopen gedaan maar we moeten niet overdrijven.

In welk opzicht is het overdrijven? Willem II heeft zijn selectie al voor het seizoen begint al (goed) op orde. Ligeon, Zivkovic en Koppers zijn drie namen die zich al op Eredivisie-niveau hebben bewezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 26, 2015, 21:47:20
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:45:08
In welk opzicht is het overdrijven? Willem II heeft zijn selectie al voor het seizoen begint al (goed) op orde. Ligeon, Zivkovic en Koppers zijn drie namen die zich al op Eredivisie-niveau hebben bewezen.

Dat ze echt niet zoveel beter materiaal hebben dan wij straks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:48:57
Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:47:20
Dat ze echt niet zoveel beter materiaal hebben dan wij straks.

Dat denk ik wel :-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Josli op juni 26, 2015, 21:50:30
Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 26, 2015, 21:53:26
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:48:57
Dat denk ik wel :-)
Hier, Zal je even op weg helpen; http://www.willem-ii.nl/nl-NL/Fanzone/Kaartverkoop/SeizoenClubCard%202015-2016.aspx (http://www.willem-ii.nl/nl-NL/Fanzone/Kaartverkoop/SeizoenClubCard%202015-2016.aspx)
Word een beetje gek van dat opgehemel van Willem II, Marc heeft namelijk helemaal gelijk!
Beetje meer vertrouwen in wat hier gaat gebeuren mag heus wel!
Straks met (mogelijk) Byrne en Berisha hoor je ze dan niet meer..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 22:01:05
grote verschil is dat wij gewoon nog niet kunnen weten waar we staan.. Alleen Overgoor is bekend. De rest zijn onbekende talenten die we nog nooit hebben zien voetballen.. Daarom twijfelen mensen, logisch, maar heb vertrouwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op juni 26, 2015, 22:05:31
Ach een team goede spelers hoeft nog geen goed team te zijn  ;) wij hebben het voordeel dat onze technische staf specialisten zijn in het vormen van een echt team  _O_
Ik heb alle vertrouwen in onze technische staf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 22:21:45
Citaat van: Josli op juni 26, 2015, 21:50:30
Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.

AMEN  _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op juni 26, 2015, 22:26:47
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2015, 21:44:38
Ook niet vergeten dat bij Willem II de nodige spelers vertrekken (Armenteros, Ben Sahar, Messaoud, etc.).

Daar hest een punt... :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op juni 26, 2015, 22:27:07
Vooralsnog heeft die drollenvanger geen primeur maar praat hij voor zijn beurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat er om dit geneuzel een transfer afkest. Zie ze beide graag komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2015, 22:28:14
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 22:01:05
grote verschil is dat wij gewoon nog niet kunnen weten waar we staan.. Alleen Overgoor is bekend. De rest zijn onbekende talenten die we nog nooit hebben zien voetballen.. Daarom twijfelen mensen, logisch, maar heb vertrouwen.

Ik zie aan de youtube filmpjes van Berisha en Byrne echt wel dat die een behoorlijk nivo kunnen aantikken. Je moet volgens mij eerder de vraag stellen of de rest van de selectie wel mee kan op dat nivo. Rusnak was veel te goed voor ons. Als je zag hoe vaak die wel niet vrijliep tussen de linies maar domweg niet werd gezien of overgeslagen is dat ook wel een teken. Echter scheelt het wel dat je naast Reijnen nu ook Overgoor en Masek hebt met gogme. Tel daar de exeptionele kwaliteiten van B2  :_schater bij op en je hebt 5 klasbakken ipv 1 Rusnak.

Ik zie het helemaal zitten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Citaat van: kickandrush op juni 26, 2015, 22:27:07
Vooralsnog heeft die drollenvanger geen primeur maar praat hij voor zijn beurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat er om dit geneuzel een transfer afkest. Zie ze beide graag komen.
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf en ook nog eens vrij boven in de structuur. Die mannen horen te weten dat ze niet voor hun beurt moeten praten!!
Verklaar jij anders eens waarom ik vandaag van meerdere personen heb gehoord dat nota bene onze eigen Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 26, 2015, 23:02:34
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf en ook nog eens vrij boven in de structuur. Die mannen horen te weten dat ze niet voor hun beurt moeten praten!!
Verklaar jij anders eens waarom ik vandaag van meerdere personen heb gehoord dat nota bene onze eigen Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.

Klopt, wie denk je dat mijn bron was bij het WTC-stadion verhaal. Ergste
Was dat ze dat gewoon openlijk bespraken tijdens een lunch in de stad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 23:17:52
Kan inmiddels ook bevestigen dat de heer de Graaf in bijzijn van 5 vaste supporters het verhaal van Byrne en Berisha heeft zitten te vertellen.
Hoezo zulke dingen binnenskamers houden.
Er werd ook al over gesproken eerder hier op het forum maar toen kon ik dat nog absoluut niet geloven.
Nou het is dus gewoon waar.
Wat een directeur..... l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 23:25:27
Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:17:52
Kan inmiddels ook bevestigen dat de heer de Graaf in bijzijn van 5 vaste supporters het verhaal van Byrne en Berisha heeft zitten te vertellen.
Hoezo zulke dingen binnenskamers houden.
Er werd ook al over gesproken eerder hier op het forum maar toen kon ik dat nog absoluut niet geloven.
Nou het is dus gewoon waar.
Wat een directeur..... l8l
Dus jij was 1 van de 5?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op juni 26, 2015, 23:32:28
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf

De grootste drollevangers zitten dertig km verderop.  :_spank

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.

Destemeer reden om ervan uit te gaan dat t wel goedkomt. En die forumganger is een klikspaan  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 26, 2015, 23:33:43
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 23:25:27
Dus jij was 1 van de 5?
nee....ik heb het van een van de 5.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2015, 23:37:25
Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:33:43
nee....ik heb het van een van de 5.
Wat kan jij dan bevestigen? Je kan alleen iets bevestigen als je het zelf hebt gehoord..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 26, 2015, 23:58:34
Citaat van: Josli op juni 26, 2015, 21:50:30
Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.

wil jij vaker wat posten hier?
wat een positivisme.
hopelijk een nieuwe trend in lwd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 27, 2015, 00:07:17
Is er al een spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Josli op juni 27, 2015, 00:11:35
Citaat van: okkele op juni 26, 2015, 23:58:34
wil jij vaker wat posten hier?
wat een positivisme.
hopelijk een nieuwe trend in lwd.

Schrik er zelf ook van...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 06:26:08
Citaat van: kickandrush op juni 26, 2015, 23:32:28
De grootste drollevangers zitten dertig km verderop.  :_spank
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.

CiteerDestemeer reden om ervan uit te gaan dat t wel goedkomt. En die forumganger is een klikspaan  :devil
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 27, 2015, 07:04:10
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 06:26:08
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(

Ik denk dat een dkver dit allemaal veroorzaakt.  Ik kan mij niet voorstellen dat enig iemand,  die bij Cambuur betrokken is,  informatie lekt om onrust te veroorzaken op CO.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 07:37:16
Citaat van: 666 op juni 27, 2015, 07:04:10
Ik denk dat een dkver dit allemaal veroorzaakt.  Ik kan mij niet voorstellen dat enig iemand,  die bij Cambuur betrokken is,  informatie lekt om onrust te veroorzaken op CO.
Was dat maar waar, ik kan naast onze Algemeen Directeur zo 5 namen geven van loslippige MEDEWERKERS van Cambuur. Dat doe ik niet om deze personen niet verder in diskrediet te brengen. Onze AD noem ik wel omdat hij juist vanuit zijn functie hoort te weten wanneer hij moet praten maar vooral wanneer hij stil moet zijn. Laat dat voor hem een leermomentje zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 27, 2015, 08:29:00
Het lijkt allemaal goed te komen, want ook kwaliteitssite voetbalprimeur meldt het nu en die hebben een zeer betrouwbare bron 8)

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/442899/-cambuur-verzekert-zich-van-aanwinst-zes-en-zeven-bij-roma-en-man-city-.html (http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/442899/-cambuur-verzekert-zich-van-aanwinst-zes-en-zeven-bij-roma-en-man-city-.html)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 27, 2015, 08:31:55
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 07:37:16
Was dat maar waar, ik kan naast onze Algemeen Directeur zo 5 namen geven van loslippige MEDEWERKERS van Cambuur. Dat doe ik niet om deze personen niet verder in diskrediet te brengen. Onze AD noem ik wel omdat hij juist vanuit zijn functie hoort te weten wanneer hij moet praten maar vooral wanneer hij stil moet zijn. Laat dat voor hem een leermomentje zijn.

Als het er 5 zijn is het wel verontrustend, misschien is onze organisatie nog van amateur / bierliek niveau.

Ps ieder keer als ik Ard zie verschijnen dan zie ik geen AD.
Op 1 of andere manier heeft hij het gewoon niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2015, 08:46:54
Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 06:26:08
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(

Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 09:00:01
Citaat van: 666 op juni 27, 2015, 08:31:55
Als het er 5 zijn is het wel verontrustend, misschien is onze organisatie nog van amateur / bierliek niveau.

Ps ieder keer als ik Ard zie verschijnen dan zie ik geen AD.
Op 1 of andere manier heeft hij het gewoon niet.
Minimaal 6 vriend 666 ;)
Klopt inderdaad, ik vind het ook verontrustend en dan vind ik het jammer dat er door sommigen een spelletje "Shoot the messenger" wordt gespeeld.

Ard zal ongetwijfeld de nodige capaciteiten hebben, maar ik heb inderdaad hetzelfde gevoel. Ik hoop ook echt dat men achter de schermen wel met een ervarener AD bezig is. Vooralsnog wil ik hem in ieder geval nog wel een kans geven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 09:00:25
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 08:46:54
Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.
:_schater Dat bedacht ik me inderdaad ook net na 3 :koffie :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 27, 2015, 09:47:18
Het is ook wel weer typisch cambuuronline.nl . Eerst staat iedereen te trappelen en roept  :0= Waar blijft die spits. Dan is er nieuws en dan vinden we met zijn allen dat het te vroeg gelekt is. :P Ben benieuwd welke spelers er vrijdag bij Dtd allemaal zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 27, 2015, 12:17:47
Moreno Rutten naar VVV.

EDIT: Als het wel lukt met Byrne en Berisha (waar ik eerst nog maar wel van uitga) komen er dus nog twee spelers. Een rechtsback en een linksbuiten.

Voor de linksbuiten verwacht ik een huurspeler, dus die zal wel laat komen. Een rechtsback moet toch te vinden zijn. Wie zou daarvoor favoriet zijn? Persoonlijk zou ik voor Fortes gaan, maar ik heb natuurlijk geen zicht op eventuele alternatieven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Citaat van: Collingwood op juni 27, 2015, 12:17:47
Moreno Rutten naar VVV.

Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 27, 2015, 12:22:44
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden

Ooit is in de media gekomen dat Cambuur deze jongen volgde, volgens mij. Persoonlijk ken ik hem niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 12:24:39
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden
Omdat het een vijver waaruit gevist wordt door eredivisie clubs..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2015, 12:26:57
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden

Omdat Cambuur een aantal wedstrijden van Rutten heeft gezien ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 12:31:22
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 12:26:57
Omdat Cambuur een aantal wedstrijden van Rutten heeft gezien ;)

Maar niet goed genoeg heeft bevonden voor de eredivisie, net als Zwolle overigens ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 27, 2015, 12:35:48
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:31:22
Maar niet goed genoeg heeft bevonden voor de eredivisie, net als Zwolle overigens ;)

Dat klopt, maar dan is het toch nog wel logisch dat hij hier genoemd wordt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 12:37:08
Kan ook wel in het Jupiler League topic  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 12:53:34
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:37:08
Kan ook wel in het Jupiler League topic  :devil
Is die er dan? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 27, 2015, 13:33:17
Iemand nog met de AD gesproken? Zijn er nog wat roddels? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 27, 2015, 13:48:20
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 08:26:53
€350.000 als ik goed ben geinformeerd.
klopt niks van
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 27, 2015, 13:50:29
geen roddels ,wel dat ik hoop dat die 2 nog komen .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:15:03
Citaat van: sunderland op juni 27, 2015, 13:50:29
geen roddels ,wel dat ik hoop dat die 2 nog komen .
Die Ier komt sowieso toch, dat is al een score van 50% en die Zweed dat weten 1 deze dagen wel..het is in de media verder lekker rustig..
Maar een linksbuiten en een rechtsback die mogen van mij wel rap komen.. maar daar is zeker nog niks over bekend..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 14:16:16
Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:15:03
Die Ier komt sowieso toch, dat is al een score van 50% en die Zweed dat weten 1 deze dagen wel..het is in de media verder lekker rustig..
Maar een linksbuiten en een rechtsback die mogen van mij wel rap komen.. maar daar is zeker nog niks over bekend..

Enige wat bekend is over een rechtsback en linksbuiten is dat ze daar rustig de tijd voor nemen. Over een paar weken vallen er spelers buiten de boot bij de grotere clubs. En kunnen het geld maar 1x uitgeven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:19:40
Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 14:16:16
Enige wat bekend is over een rechtsback en linksbuiten is dat ze daar rustig de tijd voor nemen. Over een paar weken vallen er spelers buiten de boot bij de grotere clubs. En kunnen het geld maar 1x uitgeven
Ja klopt wat je zegt... Een rechtsback moet toch wel eerder te halen zijn lijkt me ,en een linksbuiten bij een grote club weghalen vergt tijd/geduld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 14:22:32
Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:19:40
Ja klopt wat je zegt... Een rechtsback moet toch wel eerder te halen zijn lijkt me ,en een linksbuiten bij een grote club weghalen vergt tijd/geduld.

Ze willen wel een rechtsback met kwaliteit, dus het mag wat langer duren. Tot die tijd zijn Pereira en Macintosh daar de opties
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 27, 2015, 17:18:34
Er zijn meer spitsen, maar deze speler zou voor Cambuur hetzelfde effect kunnen hebben als Rusnak, of eerder Ogbeche
Bij zo'n speler zie je de tegenstander reageren, laten we hopen dat het de 'details' zijn die nog wat tijd kosten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:10:54
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 08:46:54
Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.

Wat is de reden dat je het onbegrijpelijk vindt?



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:12:31
Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:33:43
nee....ik heb het van een van de 5.

Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 27, 2015, 18:30:36
Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:12:31
Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?

Ik tel er minimaal twee, maar waarschijnlijk zijn het er zes.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2015, 18:31:02
Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:12:31
Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?
:_schater Ard gaat iets in vertrouwen aan 5 willekeurige personen vertellen op een plek waar iedereen het kan horen die maar in de buurt is. Kan hij dat wel in vertrouwen willen, maar zou een hele naïeve gedachte van hem zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2015, 18:39:04
Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:10:54
Wat is de reden dat je het onbegrijpelijk vindt?

Die doet of ze de baas van Cambuur is, en intern behoorlijk uit de hoogte.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 19:19:06
Waar wordt volgende week getraind en hoe laat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Viper op juni 27, 2015, 20:08:32
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 18:39:04
Die doet of ze de baas van Cambuur is, en intern behoorlijk uit de hoogte.

Inderdaad, haar uitstraling bevalt me niets. Categorie Anouk, Trijntje Oosterhuis, alleen wel een rokersstem. Ik zou een stuk beter slapen als dat mens is opgerot.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 27, 2015, 21:08:48
Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 19:19:06
Waar wordt volgende week getraind en hoe laat?

Ik zou zeggen, vraag het Ard even  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 27, 2015, 21:35:23
Fc Groningen gaat de contacten met M.City verder aantrekken, ze presenteren zich als een jonge avontuurlijke club waar jong talent tot boei komt ( zie Twitter)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 21:42:17
Citaat van: veteraan op juni 27, 2015, 21:35:23
Fc Groningen gaat de contacten met M.City verder aantrekken, ze presenteren zich als een jonge avontuurlijke club waar jong talent tot boei komt ( zie Twitter)
Was al bekend gaat om een Turkse speler... werd woensdag gemeld..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 21:43:01
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2015, 21:08:48
Ik zou zeggen, vraag het Ard even  :_schater
Bel hem even dan... ik ben niet 1 van zijn 5 vrienden :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 27, 2015, 22:57:30
Woensdag worden de 2 gepresenteerd..  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 23:02:33
Citaat van: Treb op juni 27, 2015, 22:57:30
Woensdag worden de 2 gepresenteerd..  :proost
Heb je ff met Ard gebeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 27, 2015, 23:10:48
Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 23:02:33
Heb je ff met Ard gebeld?
nee met de huis aan huis :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 27, 2015, 23:28:06
Volgens Gerard Bos gaat Jack Byrne bijtekenen bij City. Dit betekent dat hij snel aan Cambuur verhuurd kan worden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 27, 2015, 23:37:39
Citaat van: John Hiatt op juni 27, 2015, 23:28:06
Volgens Gerard Bos gaat Jack Byrne bijtekenen bij City. Dit betekent dat hij snel aan Cambuur verhuurd kan worden!
Waar blijft die spits??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 27, 2015, 23:39:03
Citaat van: Treb op juni 27, 2015, 22:57:30
Woensdag worden de 2 gepresenteerd..  :proost

Top!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 27, 2015, 23:53:48
@GerardBos - Had afgelopen dagen niks te melden over eventuele versterking #Cambuur. Want niks concreet, laat staan rond. Maar sinds vanavond anders 1/3

@GerardBos - Buitenlandse bronnen melden me dat Jack Byrne namelijk contract City verlengt. Na dit weekeinde is t dus zover: hij kan naar Cambuur 2/3

@GerardBos - #Cambuur reageert niet op namen. Goed recht, want was gerucht. Mijn info over #Byrne van vandaag zegt genoeg: hij gaat komen. 3/3
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 28, 2015, 00:12:28
 Jack Byrne is zeer welkom, erg leuk een Ierse speler , maar de spanning hangt rond de overgang van een spits
if you have no good news, don't bring any
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:29:51
Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 23:37:39
Waar blijft die spits??

Bel Henk Albers even.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:40:36
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 22:28:14
Ik zie aan de youtube filmpjes van Berisha en Byrne echt wel dat die een behoorlijk nivo kunnen aantikken. Je moet volgens mij eerder de vraag stellen of de rest van de selectie wel mee kan op dat nivo. Rusnak was veel te goed voor ons. Als je zag hoe vaak die wel niet vrijliep tussen de linies maar domweg niet werd gezien of overgeslagen is dat ook wel een teken. Echter scheelt het wel dat je naast Reijnen nu ook Overgoor en Masek hebt met gogme. Tel daar de exeptionele kwaliteiten van B2  :_schater bij op en je hebt 5 klasbakken ipv 1 Rusnak.

Ik zie het helemaal zitten!

Juust, ik oek. En dat na slechts 1 training....... Gistermorgen bij de training weest, het niveau was heel hoog. Wat een speler die Masek. Snel, behendig, baltechniek en een geweldige voorzet. En die Overgoor is een klasbak, aannemen, opendraaien en een strakke inspeel pass. Die jongen zag je genieten tijdens de training.  Peersman lijkt hetzelfde niveau als Vytas te hebben. Dus oek dat valt mee. En let op Berend Schootstra. Wat een leuke speler is dat zeg!
Maar dit was nog maar de 1e training.
Verder viel mij Nienhuis in positieve zin op, was flink afgetraind. Geen grammetje vet i.t.t vorig seizoen.
Volgende week die 2 erbij van city en as roma en nog een rechtsback hopelijk. Dan heb je alle posities dubbel bezet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:49:13
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:52:22
Citaat van: carlo de leeuw op juni 26, 2015, 18:32:58
Er zijn hier al weken mensen interessant aan het doen over mogelijke geweldige aanwinsten en dankzij allerlei figuren rond de club, waar blijkbaar het amateurisme hoogtij viert zou een mogelijke geweldige aanwinst nu niet doorgaan.en arme Henk A krijgt overal de schuld van, omdat ie zijn werk doet.
Als dit niet doorgaat is de club blijkbaar gewoon nog niet in staat om dit soort zaken tot een goed einde te brengen.


Dat is juist de charme van cambuur, must van genieten |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 28, 2015, 08:07:33
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:52:22

Dat is juist de charme van cambuur, must van genieten |:) |:) |:)

Welkom in de wondere wereld van SCC, dit gaat al jaren zo en zal nooit veranderen.  :proost of nee liever  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 28, 2015, 08:10:03
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:49:13
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.

Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:19:09
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:49:13
Wat een gelul over Willem 2 hier overigens. Wordt gvd 2 pagina's aan besteed.  Dit is het cambuurforum. Wat kan mij het schelen wat die lui voor spelers halen. Alleen Zivkovic is een versterking. Maar die heeft een mentaliteitsprobleem, zal mij dus benieuwen wanneer die uit de selectie wordt gezet. Koppers, De Sa, Joppen en Ligeon is Jupiler League niveau. Paniekaankopen. Zit geen enkele visie achter.
Ik vind het gelul over die club uit Brabant ook niet op z´n plaats hiero, hierin heb je gelijk.. Maar ze hebben echt wel goede spelers gehaald de enige twijfel heb ik bij de Sa, maar de rest is echt wel eredivisie waardig en wordt voor het gemak Ojo nog vergeten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 28, 2015, 08:19:58
Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 08:10:03
Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.

Precies de keeltjes moeten goed open dit jaar.

Masek was fantastisch om te zien. Klein, lenig, zeer mooie controle over de bal. En fantastische pass! KatyHeerings, Overgoor ook mooie spelers voor Cambuur. Nu kijken dat interesse in spelers niet leidt tot verkoop
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 08:20:52
Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 08:10:03
Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.

En vergeet vooral de calimero gedachte niet bij sommigen. Daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee. Kijk eens wat een selectie we straks hebben, kwalitatief stukken beter dan vorig jaar. Laat ze maar komme!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:22:16
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:40:36
Juust, ik oek. En dat na slechts 1 training....... Gistermorgen bij de training weest, het niveau was heel hoog. Wat een speler die Masek. Snel, behendig, baltechniek en een geweldige voorzet. En die Overgoor is een klasbak, aannemen, opendraaien en een strakke inspeel pass. Die jongen zag je genieten tijdens de training.  Peersman lijkt hetzelfde niveau als Vytas te hebben. Dus oek dat valt mee. En let op Berend Schootstra. Wat een leuke speler is dat zeg!
Maar dit was nog maar de 1e training.
Verder viel mij Nienhuis in positieve zin op, was flink afgetraind. Geen grammetje vet i.t.t vorig seizoen.
Volgende week die 2 erbij van city en as roma en nog een rechtsback hopelijk. Dan heb je alle posities dubbel bezet.
Hebben we een keer het zelfde gezien. :_schater Maar moet er geen linksbuiten bij, Wiekstra?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:23:07
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:29:51
Bel Henk Albers even.
Ard bellen lijkt me handiger :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:37:19
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 08:20:52
En vergeet vooral de calimero gedachte niet bij sommigen. Daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee. Kijk eens wat een selectie we straks hebben, kwalitatief stukken beter dan vorig jaar. Laat ze maar komme!!
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 08:41:24
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:37:19
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...

Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:47:22
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 08:41:24
Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.
Met de eerste 2 die je noemt erbij dan is dat zo'n kwaliteit boost aan de selectie, maar goed ze zijn er nog niet.. En dan moet er nog een rechtsback en linksbuiten komen en als die van kwaliteit zijn, dan geef ik Poelie vol mondige gelijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:49:41
Zou deze jongen niet wat zijn? Komt bij AZ toch niet aan de bak nu ze Linssen gaan halen..

http://www.transfermarkt.nl/raymond-gyasi/profil/spieler/274811
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2015, 09:06:26
Die gaat wel voor zijn kans bij AZ, met Linssen voor me zou ik de concurrentie wel aandurven.
Leuk voor een club ala Heracles maar komt te kort voor niveau AZ.

Typisch gevalletje, overtoom en Armenteros.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:16:24
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:47:22
Met de eerste 2 die je noemt erbij dan is dat zo'n kwaliteit boost aan de selectie, maar goed ze zijn er nog niet.. En dan moet er nog een rechtsback en linksbuiten komen en als die van kwaliteit zijn, dan geef ik Poelie vol mondige gelijk..

Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:17:32
trouwens, wordt die Byrne dan voor een jaar gehuurd?? of weer half jaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:17:34
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:37:19
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...

We praten in de winterstop wel weer  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:18:06
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2015, 09:06:26
Die gaat wel voor zijn kans bij AZ, met Linssen voor me zou ik de concurrentie wel aandurven.
Leuk voor een club ala Heracles maar komt te kort voor niveau AZ.

Typisch gevalletje, overtoom en Armenteros.
Zal inderdaad wel voor zijn kans gaan, al acht ik zijn kansen klein er lopen daar mannen als Berghuis,Tankovic,Hupperts,Carcia en Linssen rond..En aankopen gaan voor eigen talenten,dus zou hij veel geduld moeten hebben om te spelen... Maar hij zou wel in het profielplaatje van Cambuur passen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:20:24
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:17:34
We praten in de winterstop wel weer  :proost
Tot die tijd niet meer? :_schater Ik geef je ook geen ongelijk, maar ben iets terughoudend.. Je weet niet wat er gebeurt qua blessures e.d.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 28, 2015, 09:21:51
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:16:24
Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.

Niet zo kortzichtig. Rusnak draaide bijna hele voorbereiding mee, Bytiqi kwam in een matig draaiend elftal. En raakte snel geblesseerd. Als die 2 jonge jongens komen, draaien ze bijna de hele voorbereiding mee. Kwaliteit komt dan altijd bovendrijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 28, 2015, 09:23:05
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:17:32
trouwens, wordt die Byrne dan voor een jaar gehuurd?? of weer half jaar?

Een jaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2015, 09:25:02
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:16:24
Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.

We praten na de winterstop wel weer!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:25:34
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 08:41:24
Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.

Waarom niet? Als je weet waar je op moet letten heb je echt geen weken nodig om te kunnen zien of een speler een meerwaarde kan zijn of niet. 2 min youtube is voldoende. Daarintegen speelt natuurlijk wel of ze zich makkelijk aanpassen en/of blessureleed roet in het eten gooien. Dat is altijd afwachten. Maar goed, we gaan het meemaken  :proost

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:26:48
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 09:21:51
Niet zo kortzichtig. Rusnak draaide bijna hele voorbereiding mee, Bytiqi kwam in een matig draaiend elftal. En raakte snel geblesseerd. Als die 2 jonge jongens komen, draaien ze bijna de hele voorbereiding mee. Kwaliteit komt dan altijd bovendrijven.
Ja inderdaad ik zou het er net neerzetten.. Die situatie is niet vergelijkbaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:27:22
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:20:24
Tot die tijd niet meer? :_schater Ik geef je ook geen ongelijk, maar ben iets terughoudend.. Je weet niet wat er gebeurt qua blessures e.d.

Dan zijn we het eens  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:28:49
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:27:22
Dan zijn we het eens  :proost
Inderdaad :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:32:18
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:25:34
Waarom niet? Als je weet waar je op moet letten heb je echt geen weken nodig om te kunnen zien of een speler een meerwaarde kan zijn of niet. 2 min youtube is voldoende. Daarintegen speelt natuurlijk wel of ze zich makkelijk aanpassen en/of blessureleed roet in het eten gooien. Dat is altijd afwachten. Maar goed, we gaan het meemaken  :proost

dat laatste gaat het me juist om, het aanpassen.. Rusnak is gewoon een klein baasje, dat is zijn karakter, al had die niet de voorbereiding meegemaakt was ie gewoon nog de beste, bytiqi lijkt wat zachter qua karakter.. Kwaliteit heeft bytiqi heel veel, net zoals berisha en byrne, ze spelen bij topclubs, ook niet zomaar... de spelers dei willem 2 haalt zijn bij iedereen bekent, je weet wat je aan die spelrs hebt, daarom denk je snel, wowcwat goed ingekocht, dat lijkt bij ons minder, maar mochten de kwaliteiten vsn Berisha eruit komen mag zivkovic de veters van Berisha nog neit eens strikken :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:46:00
Ik voorspel je dat Byrne een baasje is, misschien nog wel erger dan Rusnak. Daar gaan we echt plezier aan beleven heb ik het idee  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:55:25
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:46:00
Ik voorspel je dat Byrne een baasje is, misschien nog wel erger dan Rusnak. Daar gaan we echt plezier aan beleven heb ik het idee  :proost
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 28, 2015, 10:13:12
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:55:25
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..

En ieren zijn vechters toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 28, 2015, 10:15:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:55:25
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..

Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 28, 2015, 10:19:35
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 10:15:56
Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?

Kan beide heel goed... Ideaal dus.  :thumbsup

Zie dit maar eens:

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 10:28:06
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 10:15:56
Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?
Yesss...Maar een iets aanvallende rol kan hij ook wel aan.. Dus als het doorgaat hebben we er 2 met Overgoor en Byrne dus met die 2 spelen en met een 10 ervoor... Het mooie is dat Overgoor linksbenig is en Byrne rechtsbenig..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juni 28, 2015, 10:45:03
Dan zouden we Masek of Vd Streek op 10 kunnen zetten.
Wel een heerlijk creatief middenveld, wat zo gemist werd de tweede seizoenshelft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juni 28, 2015, 10:46:08
Het mooie van alles is dat bakker uit beeld raakt??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 28, 2015, 10:54:52
Die ken wel met het beloftenteam meedoen elke week. :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 11:01:43
Citaat van: richard op juni 28, 2015, 10:46:08
Het mooie van alles is dat bakker uit beeld raakt??

Was gister wel op dreef en leek behoorlijk gretig. Maar een training zonder tegenstand is toch anders  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 12:46:15
Citaat van: michello op juni 28, 2015, 10:45:03
Dan zouden we Masek of Vd Streek op 10 kunnen zetten.
Wel een heerlijk creatief middenveld, wat zo gemist werd de tweede seizoenshelft.
Ja inderdaad, moet er alleen wel een linksbuiten komen want anders komt Masek daar te spelen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 13:04:55
En nu maar hopen dat onze selectie intact blijft....
Concrete interesse in Narsingh. ....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: roepieh op juni 28, 2015, 13:10:29
Zolang er genoeg voor betaald wordt is iedereen vervangbaar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 13:22:36
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:04:55
En nu maar hopen dat onze selectie intact blijft....
Concrete interesse in Narsingh. ....

Dan licht de club de optie en moeten ze 2 jaar afkopen. Wie gaat dat betalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 28, 2015, 13:24:21
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:04:55
En nu maar hopen dat onze selectie intact blijft....
Concrete interesse in Narsingh. ....

Interesse van welke club?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2015, 13:24:27
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 13:22:36
Dan licht de club de optie en moeten ze 2 jaar afkopen. Wie gaat dat betalen?

Volgens mij is er geen optie meer. Narsingh tekende vorig jaar voor één seizoen met optie op nog een seizoen, en die is al gelicht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:25:33
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 13:22:36
Dan licht de club de optie en moeten ze 2 jaar afkopen. Wie gaat dat betalen?
En mocht er (veel) betaald worden dan hebben we in ieder geval Rosheuvel achter de hand.. En kan er rustig gekeken worden naar een vervanger..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 13:26:46
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2015, 13:24:27
Volgens mij is er geen optie meer. Narsingh tekende vorig jaar voor één seizoen met optie op nog een seizoen, en die is al gelicht.

Je hebt gelijk  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2015, 13:28:23
Hopen dat Narsingh blijft trouwens. Fantastische speler voor Cambuur-begrippen, en na de winterstop ook amper meer geblesseerd geweest. Kan trouwens nergens iets vinden over eventuele interesse...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:28:47
Citaat van: hobbes op juni 28, 2015, 13:24:21
Interesse van welke club?
Zwolle? Lijkt me de meest logische na het (aanstaande) vertrek van die harddraver..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 13:35:11
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.

Mijn bron? Ard bedoel je zeker  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:35:29
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.
.
haha 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juni 28, 2015, 13:37:51
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.

Als één van deze clubs echt belangstelling heeft is Cambuur kansloos helaas. Zou zonde zijn als ie vertrekt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:40:46
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:32:48
Mijn bron wou niet vertellen welke club interesse had...
Na wat vragen en raden moet een van de 4 volgende clubs concrete belangstelling hebben. ....
Vitesse. ..groningen..az..of Utrecht.
Groningen en AZ zijn voorzien, Utrecht gaat met 2 spitsen spelen(Haller en Boymans),blijft Vitesse over ,maar die halen alleen Chelsea spelers.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:40:52
Citaat van: NRG op juni 28, 2015, 13:37:51
Als één van deze clubs echt belangstelling heeft is Cambuur kansloos helaas. Zou zonde zijn als ie vertrekt.

waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 13:41:26
Vitesse haalt alleen spelers van chelsea.
Groningen gaat voor schaken.
Az voor linssen
Dus denk Utrecht. ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:43:04
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:41:26

Dus denk Utrecht. ...
Spelen een 2 spitsen systeem... en daar is (ook) geen geld...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 13:43:34
Zal vitesse of az moet dat zijn. Denk az voor berghuis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 28, 2015, 13:44:17
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:40:52
waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.

Dan wordt het weer de keuze maken, nog een jaar voetballen of aan hem verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 13:44:37
Utrecht heeft dat geld niet zomaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juni 28, 2015, 13:45:27
Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:40:52
waarom kansloos... de prijs gewoon blijven ophoge  tot je niet meer kam weigere , amders aan contract houden.

Volgens mij werkt het zo niet. Transfersom wordt bepaald door duur van contract en salaris van de betreffende speler. Contract loopt nog 1 jaar, en in verhouding met andere clubs zal ie hier niet de hoofdprijs verdienen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:45:54
Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:43:34
Zal vitesse of az moet dat zijn. Denk az voor berghuis
Az is ver met Linssen en hebben daarnaast nog een aantal talenten achter de hand..
Vitesse mag niet zoveel kopen ivm het fair play gebeuren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 13:46:03
Citaat van: hobbes op juni 28, 2015, 13:44:17
Dan wordt het weer de keuze maken, nog een jaar voetballen of aan hem verdienen.

geld verdienen lijkt me goed plan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 13:46:31
En ik verwacht byrne op 10
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 13:46:54
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:45:54
Az is ver met Linssen en hebben daarnaast nog een aantal talenten achter de hand..
Vitesse mag niet zoveel kopen ivm het fair play gebeuren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:47:34
Citaat van: NRG op juni 28, 2015, 13:45:27
Volgens mij werkt het zo niet. Transfersom wordt bepaald door duur van contract en salaris van de betreffende speler. Contract loopt nog 1 jaar, en in verhouding met andere clubs zal ie hier niet de hoofdprijs verdienen..
Vragen staat vrij..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 13:48:58
Van het geld van berghuis kunnen ze linsen en narsingh  makkelijk halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 13:50:53
Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:46:31
En ik verwacht byrne op 10

En vd streek dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:52:00
Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:48:58
Van het geld van berghuis kunnen ze linsen en narsingh  makkelijk halen.
Ja inderdaad of ze dat doen... Dan bij die deal Gyasi maar betrekken dan hebben we gelijk een linksbuiten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:53:52
Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:46:31
En ik verwacht byrne op 10
Ik niet, ik verwacht v/d Streek of Masek op 10 en Overgoor en Byrne er achter...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 13:56:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:52:00
Ja inderdaad of ze dat doen... Dan bij die deal Gyasi maar betrekken dan hebben we gelijk een linksbuiten..

Zijn vast wel betere buitenspelers te vinden dan Gyasi. Vind die broertjes nou niet bepaald van eredivisie niveau.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:01:52
Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 13:56:56
Zijn vast wel betere linksbuitens te vinden dan Gyasi. Vind die broertjes nou niet bepaald van eredivisie niveau.
De oudste niet nee, maar die jongste van 20 wel.. Is snel ,linksbenig en heeft een knappe voorzet... Maar dat is mijn (bescheiden)mening..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 14:02:23
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.

Moeten alleen wel wat meer gaan scoren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 28, 2015, 14:08:03
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.

Narsingh scoort veel te weinig en blessure gevoelig. Is best te vervangen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:16:39
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.
Na disse weer een frisse... het geld aanpakken en weer verder...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 28, 2015, 14:20:46
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:16:39
Na disse weer een frisse... het geld aanpakken en weer verder...

Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2015, 14:23:05
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:20:46
Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.

Jij hebt geen vertrouwen in Ogbeche, maar volgens mij denkt de TS daar toch echt anders over.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:34:10
Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:20:46
Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.
Je hebt Ogbeche en Rosheuvel in ieder geval nog en als de laatste vaker het niveau haalt van wat hij met vlagen heeft laten zien is hij zeker bruikbaar op de rechterkant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Johan058... op juni 28, 2015, 14:42:43
Denk dat narsingh gewoon blijft.. staat hier elke week in de basis (mits het bubbeltjesplastic op is ). Bij een az of chelsea 2 beland ie toch op de bank.. iig niet zomaar weg laten gaan. Laat ze er maar dik voor betalen. En hadden we al een spits? Want met obeche en barto redden we t niet. En nog een vraag wat betreft de huurspelers van man-city. Is het voor een jaar of half jaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 14:46:10
Mocht alles zo blijven zoals het nu is....in afwachting van....dan hebben we straks toch een mooi ploegje.
En hoeven we niet te vrezen voor degradatie! !!
Nienhuis.
Perreira Reijnen Heerings Vytas.
Byrne en Overgoor.
Vd streek ervoor.
Rosheuvel en Narsingh op de vleugel.
Obeche of onze nieuwe spits.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:48:58
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 14:46:10
Mocht alles zo blijven zoals het nu is....in afwachting van....dan hebben we straks toch een mooi ploegje.
En hoeven we niet te vrezen voor degradatie! !!
Nienhuis.
Perreira Reijnen Heerings Vytas.
Byrne en Overgoor.
Vd streek ervoor.
Rosheuvel en Narsingh op de vleugel.
Obeche of onze nieuwe spits.
En dan komen er nog een linksbuiten en rechtsback bij...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 14:56:08
En een bank met mc intosh peersman bakker Masek barto.
en er schijnen leuke talenten bij dat jeugdteam te zitten.
word weer mooi seizoen man!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 15:02:17
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 14:56:08
En een bank met mc intosh peersman bakker Masek barto.
en er schijnen leuke talenten bij dat jeugdteam te zitten.
word weer mooi seizoen man!

We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 28, 2015, 15:10:46
Mag hopen dat er een goede rechtsback bijkomt. Pereira leuk voor breedte maar niet voor basis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 28, 2015, 15:11:11
Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 15:02:17
We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_
Ja vooral als je Pereira,Ogbeche en Rosheuvel/Narsingh ook nog op de bank hebt zitten..
De TS staat voor (mooie) keuzes..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juni 28, 2015, 15:14:30
Citaat van: Bernardo op juni 28, 2015, 15:10:46
Mag hopen dat er een goede rechtsback bijkomt. Pereira leuk voor breedte maar niet voor basis
Klopt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 15:15:48
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:34:10
Je hebt Ogbeche en Rosheuvel in ieder geval nog en als de laatste vaker het niveau haalt van wat hij met vlagen heeft laten zien is hij zeker bruikbaar op de rechterkant.

Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 28, 2015, 15:32:43
Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 15:02:17
We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_

Eerst maar eens zorgen dat je niet bij de laatste drie eindigt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juni 28, 2015, 15:37:53
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 28, 2015, 15:32:43
Eerst maar eens zorgen dat je niet bij de laatste drie eindigt.

Laatste drie van de subtop bedoel je?  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 15:38:41
ik vind vd streek een goede speler maar zie liever iemand met een goede techniek daar staan .Zelfs gister met de afrond oefeningen had ie ruzie met de bal .Ook zie je hem bijna nooit een goede steekbal geven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 28, 2015, 15:39:54
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 15:15:48
Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn
hoe komen jullie bij een ander systeem ,heeft henk dat gezegd ?De huisstijl is 4 3 3
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 28, 2015, 15:48:34
Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 15:39:54
hoe komen jullie bij een ander systeem ,heeft henk dat gezegd ?De huisstijl is 4 3 3

Praktisch hetzelfde in deze. T is net hoe je m uitlegt... Maar eens hoor. gewoon 433 blijven spelen, anders zeg ik mijn sk op. Oh wacht, die heb ik niet meer  :_spank



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 28, 2015, 16:22:16
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:41:26
Vitesse haalt alleen spelers van chelsea.
Groningen gaat voor schaken.
Az voor linssen
Dus denk Utrecht. ...

FC Groningen is afgehaakt in de strijd om de handtekening van Ruben Schaken. Dat schrijft FC Groningen-watcher Jan Mennega van het Dagblad van het Noorden op Twitter. De reden is nog niet bekend
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 28, 2015, 18:27:28
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 15:15:48
Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn

4-2-3-1 is bijna hetzelfde als 4-3-3 alleen dan met de punt naar voren en dus een echte nr 10. Met die valse linksbuitens van ons lijkt het soms zelfs 4-4-2.
Maakt ook niet zo gek veel uit hoe je het noemt. Als ze maar de opbouwende en aanvallende stijl wat vasthouden komt 't allemaal goed.

Ik hoop dat er in de aanval nog iemand komt die voor meer jaren gaat tekenen, wat op het middenveld wel goed gedaan is dit jaar. Zoals het nu lijkt is volgend jaar de hele aanval weg. (alleen een optie van Rosheuvel)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 22:46:23
Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 28, 2015, 22:50:02
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 22:46:23
Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.

Was met Masek ook zo. Maar waar lees je dat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 22:53:14
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 22:46:23
Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.

Verbaasd me niks. Ze zijn zelfs al gekeurd als we Ard mijn bron mogen geloven  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2015, 23:02:35
Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 22:50:02
Was met Masek ook zo. Maar waar lees je dat?

Ben ik ook benieuwd naar. Dan heeft hij ze zelf denk ik niet genomen, want hij was dit weekend op de Europese spelen (of de foto's zijn daarvoor al genomen natuurlijk).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op juni 28, 2015, 23:12:00
Niet erg logisch dan mbt die foto's. Transferwindow staat nog 2 maand open toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 28, 2015, 23:13:47
Dijks heeft overigens wel een secondant die zijn belangen behartigd als hij weg is. We hebben voor het Hertsje al eens werk van die man gebruikt omdat Henk in het buitenland zat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2015, 23:16:52
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 23:13:47
Dijks heeft overigens wel een secondant die zijn belangen behartigd als hij weg is. We hebben voor het Hertsje al eens werk van die man gebruikt omdat Henk in het buitenland zat.

Aha, dan zou het dus kunnen! Maar kan hier nergens iets over vinden (althans, op het internet), dus ben benieuwd naar speculeters bron.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2015, 07:41:48
Citaat van: Utekleitrokken op juni 28, 2015, 23:12:00
Niet erg logisch dan mbt die foto's. Transferwindow staat nog 2 maand open toch?

Dijks schijnt een boel foto's te hebben van spelers met een SCC shirt aan zonder dat die maar 1 min in het eerste hebben gespeeld. M.a.w. het contract werd niet getekend. Het is een beetje de omgekeerde wereld maar goed, wie ben ik.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op juni 29, 2015, 07:50:25
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2015, 07:41:48
Dijks schijnt een boel foto's te hebben van spelers met een SCC shirt aan zonder dat die maar 1 min in het eerste hebben gespeeld. M.a.w. het contract werd niet getekend. Het is een beetje de omgekeerde wereld maar goed, wie ben ik.

Ik begreep het verkeerd, maar duidelijk nu ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 29, 2015, 08:27:28
Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2015, 08:41:53
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 08:27:28
Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.

Kom er maar in Grijskijkert!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 08:55:20
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 08:27:28
Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.
Ja kan hier veel over zeggen,maar het de LC dus wat is waar...dus wel prioriteit t.a.v middenvelder en spits maar geen prioriteit t.a.v rechtsback en linksbuiten...  alle 4 posities moeten prioriteit hebben..
Ben geen voorstander van het huren van spelers,tenzij ze van buitencategorie zijn... En anders niet doen en zelf opleiden(dus geduld hebben met jonge spelers die je zelf haalt)dus geen huurspelers van een ander opleiden..
Maar het verhaal we gaan voor kwaliteit(wat hier vaak is gezegd)is dus lulkoek..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 29, 2015, 09:07:46
Het is natuurlijk de vraag of Van de Vegt het achterste van zijn tong laat zien. Lijkt me niet, eigenlijk. (In hetzelfde artikel heeft hij het over geen slapende honden wakker maken door voorbarige berichtgeving.)

En waarom is het lulkoek dat er voor kwaliteit wordt gegaan? Kunnen huurspelers geen kwaliteit hebben (Rusnak, Manu, Ritzmaier)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 29, 2015, 09:21:05
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2015, 23:16:52
Aha, dan zou het dus kunnen! Maar kan hier nergens iets over vinden (althans, op het internet), dus ben benieuwd naar speculeters bron.
Als je mijn zin leest is het niet zo moeilijk te raden wie de bron is toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 29, 2015, 09:33:09
Citaat van: speculeter op juni 29, 2015, 09:21:05
Als je mijn zin leest is het niet zo moeilijk te raden wie de bron is toch?

Eh, jawel. Je kunt het rechtstreeks van Dijks hebben gehoord. Je kunt het van iemand hebben gehoord die het rechtstreeks van Dijks heeft gehoord. Je kunt het ergens op internet hebben gelezen. Et cetera.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:40:03
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de training mee gekregen, ik weet alleen dat mijn zoon (2) mee heeft getraind.
Er gaan geruchten dat Cambuur hem nu al vast wil leggen voor de komende 20 jaar! _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 09:47:41
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:40:03
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de training mee gekregen, ik weet alleen dat mijn zoon (2) mee heeft getraind.
Er gaan geruchten dat Cambuur hem nu al vast wil leggen voor de komende 20 jaar! _O_

Is het al rond dan??? nu heb je meer kapers op de kust !!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:49:46
Citaat van: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 09:47:41
Is het al rond dan??? nu heb je meer kapers op de kust !!

Nou ik ben zelf zijn zaakwaarnemer en hij mag voor geen enkele andere club voetballen. w:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 29, 2015, 09:53:35
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:40:03
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de training mee gekregen, ik weet alleen dat mijn zoon (2) mee heeft getraind.
Er gaan geruchten dat Cambuur hem nu al vast wil leggen voor de komende 20 jaar! Hadden we al van Ard gehoord?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:04:01
Las nu Bryan linssen naar fcg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:06:58
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:49:46
Nou ik ben zelf zijn zaakwaarnemer en hij mag voor geen enkele andere club voetballen. w:)
Ik hoorde dat dkv een lolly meer bood :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 10:13:13
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:06:58
Ik hoorde dat dkv een lolly meer bood :devil

Hij mag geen lolly aan nemen van vreemden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:14:34
 _O_
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 10:13:13
Hij mag geen lolly aan nemen van vreemden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:22:02
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:06:58
Ik hoorde dat dkv een lolly meer bood :devil

Kreeg bij tekenen van meerderjarig contract gratis thermoskan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op juni 29, 2015, 10:23:49
Citaat van: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:04:01
Las nu Bryan linssen naar fcg?

Klopt, Linssen naar Groningen i.p.v. AZ
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:24:51
Citaat van: Stiens op juni 29, 2015, 10:23:49
Klopt, Linssen naar Groningen i.p.v. AZ
Narsingh nu naar AZ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:28:27
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:24:51
Narsingh nu naar AZ?

Kan me niet voorstellen eerlijk gezegd.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:31:14
Heren, dat geouwehoer over spelers die duidelijk naar andere Eredivisieclubs gaan graag hier vermelden http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=7.0 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=7.0)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:37:12
Wordt er vandaag ook getraind?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:37:59
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:37:12
Wordt er vandaag ook getraind?
Staat niks op de site, Cambuur is telefonisch ook niet bereikbaar momenteel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 10:45:44
http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 29, 2015, 10:46:28
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:37:59
Staat niks op de site, Cambuur is telefonisch ook niet bereikbaar momenteel.
nee...die hebben het te druk met de aanstaande transfers....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:48:51
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:31:14
Heren, dat geouwehoer over spelers die duidelijk naar andere Eredivisieclubs gaan graag hier vermelden http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=7.0 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=7.0)

Mister Dokkie , linssen heeft weer te maken met vermeende evt transfer van onze narsingh.. is toch enig sinds logisch dat het hier staat... ook al heb jij natrlk altijd gelijk ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:54:16
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 10:45:44
http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/
Dank u :thumbsup Vanmiddag maar ff kijken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:55:35
Citaat van: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 10:48:51
Mister Dokkie , linssen heeft weer te maken met vermeende evt transfer van onze narsingh.. is toch enig sinds logisch dat het hier staat... ook al heb jij natrlk altijd gelijk ;)
Ja en zo kunnen we doorgaan. Het gaat vanaf dit moment alleen over spelers die in DIRECT verband staan met Cambuur. Dus niet omdat Jantje van Ajax naar Real Madrid gaat en Pietje van Twente naar Ajax waardoor Keesje van Cambuur naar Twente zou kunnen gaan :devil
Dit is vanaf NU niet meer toegestaan per decreet d.d. 29-06-2015 uitgegeven door Jong Kim Dokkumer!


En vooral het laatste heb je helemaal gelijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:56:32
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 10:45:44
http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/
Ah ik had dus even later moeten kijken. Om 10 uur stond er niks op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:59:13
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2015, 10:56:32
Ah ik had dus even later moeten kijken. Om 10 uur stond er niks op.
Heb ook een paar keer gekeken, en zag ook niks staan,stond er dus echt net op..
Of DIMC heeft het er zelf snel opgezet :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:03:12
Schenk van Eagels is een linksback of niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:03:48
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 10:59:13
Heb ook een paar keer gekeken, en zag ook niks staan,stond er dus echt net op..
Of DIMC heeft het er zelf snel opgezet :P

Haha nee, ik zag het toevallig op twitter voorbij komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:04:36
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:03:12
Schenk van Eagels is een linksback of niet?
Ja of links centraal...

Linksbuiten? http://www.v-bal.nl/nieuws/278277/celtic-wil-geflopte-ajacied-slijten.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:11:39
Nee die jongen voegt niks toe hier.
Moet nogal wat centen hebben denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:12:20
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:04:36
Ja of links centraal...


Wie was rechtsback bij de eagles?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 29, 2015, 11:13:16
Nieuwpoort of Lambooij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:17:52
Cambuur kijkt over de grens

Ongeveer drieduizend supporters zagen tijdens de eerste officiële training van Cambuur vier nieuwe spelers in actie. Daar komt nog een aantal bij, meldde de Leeuwarder eredivisionist.

Cambuur haalde tot nu toe vijf versterkingen voor het eerste elftal: Jerge Hoefdraad (Almere City), Kai Heerings (FC Utrecht), Dominik Masek (Hamburger SV), Sjoerd Overgoor (Go Ahead Eagles) en Marvin Peersman (FC Dordrecht). Daartegenover staat het vertrek van elf spelers. Behalve de geblesseerde Hoefdraad en de vanwege interlandverplichtingen ontbrekende Vytas stond iedereen zaterdag op het veld.

De Leeuwarders willen nog minimaal vijf spelers aan de selectie toevoegen. Een spits en middenvelder hebben prioriteit, aldus Henry van der Vegt. De technisch directeur is tevreden met de groep die er nu staat. ,,De spelers die we wilden, hebben we ook kunnen halen. Als je kijkt naar vorig seizoen, dan hebben we wel drie spitsen nodig. Een allround-middenvelder zouden we ook graag hebben en daarna maken we even pas op de plaats.'' De transfermarkt komt doorgaans in de laatste maand echt in beweging, nadat spelers van topclubs eventueel beschikbaar zijn voor verhuur.

JACK BYRNE

Cambuur zou verregaande belangstelling hebben voor Manchester City-middenvelder Jack Byrne. De Ierse jeugdinternational moet op huurbasis naar Leeuwarden komen. Cambuur heeft dankzij de eerdere huur van Albert Rusnák en Sinan Bytyqi nog altijd contacten in Engeland. ,,Die willen we warm houden'', zei Van der Vegt.

De naam Byrne is de afgelopen week wat Van der Vegt betreft iets te vaak gevallen in Leeuwarden. ,,Ik was een halve dag bezig met het beantwoorden van telefoontjes en 'geen commentaar' zeggen tegen journalisten. Wij gaan niet op namen in, dus kan ik er niets over zeggen.'' Voordat er handtekeningen zijn gezet, wenst de club zich er niet over uit te laten. Voorbarige berichtgeving kan een overgang ook blokkeren, erkende Van der Vegt. ,,Het is vervelend dat de mogelijkheid bestaat dat een potentiële transfer door berichtgeving mis kan lopen.''



Nieuwkomer Kai Heerings poseert met een jonge fan.

VERHUUR

Desondanks lijkt Byrne wel naar Leeuwarden te komen. De negentienjarige middenvelder speelt in het Onder 21-team, waarin hij het afgelopen seizoen veel minuten heeft gemaakt. Byrne is al sinds april met Manchester City in gesprek om zijn in 2016 aflopende contract te verlengen. De rechtspoot kan zowel defensief als aanvallend op het middenveld uit de voeten. Een verhuur zou zijn ontwikkeling ten goede komen, zo redeneert City, dat hem afgelopen seizoen al eens liet meetrainen met de eerste selectie.

,,City verhuurt een speler niet zomaar'', zei Byrne in april tegen Manchester Evening News. ,,Dat doen ze alleen bij een club waar de speler zich kan ontwikkelen, wedstrijden speelt en waar ze met eenzelfde filosofie werken.'' In dat plaatje past Cambuur, gezien de eerdere huur van Rusnák en Bytyqi, perfect.

SPITS

Cambuur wil naast Bartholomew Ogbeche en Martijn Barto nog een spits hebben. Daarvoor zou Valmir Berisha in aanmerking kunnen komen. De negentienjarige aanvaller staat onder contract bij AS Roma. De Zweed werd het afgelopen seizoen verhuurd aan het Griekse Panathinaikos, waar zijn overeenkomst morgen afloopt. Cambuur kijkt daarmee steeds meer over de Nederlandse grens om spelers te halen.

De Leeuwarders houden ook rekening met uitgaande transfers, hoewel er van concrete belangstelling geen sprake is. Van der Vegt: ,,We hebben met Furdjel Narsingh, Etiënne Reijnen en Sander van de Streek goede spelers, er kan wel iets in beweging komen. Geïnformeerd wordt er wel door andere clubs, maar dat hoort ook bij het spel.''

LC
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:33:04
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 11:13:16
Nieuwpoort of Lambooij.
of Amevor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:46:53
Nou geen van drieën interessant mijn inziens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:47:49
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:46:53
Nou geen van drieën interessant mijn inziens
Inderdaad.. Wat vind jij van Fortes?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:53:46
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2015, 11:47:49
Inderdaad.. Wat vind jij van Fortes?

Vind ik een uitstekende speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 12:01:25
Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:53:46
Vind ik een uitstekende speler.
Dat vind ik dus ook en hij is ook nog transfervrij..
Snap niet dat er geen werk van wordt gemaakt om deze jongen op te halen... Peersman wel en hij niet...heel appart :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 29, 2015, 12:03:01
Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2015, 12:07:08
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 12:03:01
Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.

Ha echt wel! Goede fysiek sterke speler!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2015, 12:07:31
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 12:03:01
Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.
Zeker niet minder.. maar wel op meer positie inzetbaar dat is ook wat waard binnen een selectie..
Ik denk dat hij een goede (goedkope) oplossing is voor de rechtsback...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2015, 12:08:57
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2015, 12:07:08
Ha echt wel! Goede fysiek sterke speler!
Mooi, hest de fiets al klaar staan? Kom ik naar dei toe en hale we um samen op |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 29, 2015, 13:33:45
Dan moeten we hem halen. Kan iemand hier zijn naam niet even laten vallen bij ard zijn/haar bron?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 14:35:18
Zij houden er hele andere lijstjes op na. :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 29, 2015, 14:47:02
Vandaag geen nieuws, morgen of woensdag zal er toch wel het één en ander bekend worden.
T wut spannend
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 29, 2015, 14:58:46
Die mantsjes tekenen maar gewoon, nooit laten afschrikken door Henk Albers. Dan ben je het Cambuur shirt niet waard.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: atsb op juni 29, 2015, 17:45:45
Hier een stukje over Berisha... Mijn kennis van Italiaans is niet om naar huis te schrijven..de vertaling is dan volledig ter verantwoording van Google..
Ondanks dat lijkt me de inhoud voor zichzelf spreken...

SERIE A ROMA BERISHA -

Walter Sabatini è un esperto cacciatore di talenti. La Roma punta forte sul suo direttore sportivo, anche se a volte anche lui può sbagliare. Come nel caso di Valmir Berisha, attaccante svedese col passaporto albanese, che è completamente fuori dai piani del club giallorosso. A scriverlo è 'Il Messaggero', che fa il punto della situazione dell'attaccante.
NON VA BENE - Berisha arriva a Roma nel gennaio del 2014, circa un anno fa, dall'Halmstads. Sabatini lo paga cinquecentomila euro e Berisha arriva nella Capitale con la fama del 'nuovo Ibrahimovic'. Ma le sue prestazioni con la Primavera sono bastate per chiarire come il paragone fosse azzardato. La punta svedese è abbastanza lenta e sgraziata, per questo Berisha è stato mandato in prestito al Panathinaikos, dove però non è mai sceso in campo. Probabilmente lo svedese verrà ceduto presto


SERIE IN ROME Berisha -

Walter Sabatini is een expert jager talenten. De Rome sterke tip op zijn sportief directeur, hoewel soms kan hij niet fout gaan. Zoals met Valmir Berisha , Albanees Zweedse spits zijn paspoort, dat is volledig uit de vloeren van de Giallorossi. Om te schrijven is ' The Messenger ', die voorraad houdt met de situatie van de aanvaller.
NIET GOED - Berisha arriveert in Rome in januari 2014, ongeveer een jaar geleden, dall'Halmstads. Sabatini is het betalen van € 500.000 en Berisha aankomen in de hoofdstad met de faam van de 'nieuwe Ibrahimovic'. Maar zijn optredens met het voorjaar waren genoeg om te verduidelijken hoe de vergelijking was riskant. De tip Zweedse is vrij traag en onhandig, waarom Berisha werd gestuurd uitgeleend aan Panathinaikos, waar echter nooit het veld genomen. Waarschijnlijk is de Zweed zal binnenkort worden verkocht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 29, 2015, 18:25:16
Is Derk Boerigter ook wat voor Cambuur op linksvoor. Speelt heel weinig bij Celtic? Of te duur? Is wel van een Europese top club...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 29, 2015, 18:25:32
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

Als je 5 ton betaald zal je wel wat moet kunnen ;)
Zou prima kunnen presteren bij Cambuur. Laat hem maar mooi 2 jaar met optie tekenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 29, 2015, 18:26:08
Citaat van: Sakin op juni 29, 2015, 18:25:16
Is Derk Boerigter ook wat voor Cambuur op linksvoor. Speelt heel weinig bij Celtic? Of te duur? Is wel van een Europese top club...

Verdiend bijna een miljoen bij Celtic.
Veel te duur!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2015, 19:13:52
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

Als vlemminx en Kramer topscorer van Nederland kunnen worden kan hij dat zeker!

Correctie: Kramer niet. Dat was Depay  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: atsb op juni 29, 2015, 19:18:36
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

De onderste alinea van dit verhaal staat geeft een ander beeld... (Zijn eventuele vertrek zou te maken kunnen hebben met het aantrekken Aleksandar Mitrovic).

While it's been great to see Roma's name in the same sentence as big money players like Zlatan Ibrahimovic and Gonzalo Higuain this summer, it just wouldn't be Roma if they weren't scouring the globe for barely legal attacking talent. While Walter Sabatini usually keeps his creepin' confined to Argentina and other South American hotspots, in recent summers he's stretched his nicotine stained fingers across the Adriatic into the Balkan Peninsula, and even the furthest reaches of Eastern Europe, to unearth the next big thing.

The latest object of Sabatini's lust is Anderlecht's 20-year-old Serbian forward, Aleksandar Mitrovic, a 6'2" right footed striker who lit up the Jupiler League this past season. In 37 appearances this year (league and playoffs), Mitrovic banged home 20 goals. Across all competitions, Mitrovic scored 27 goals, including two in the Champions League, and contributed five assists.

The first thing you notice about Mitrovic, aside from his, umm, sensual goal celebration, is that he's a big dude, one quite adept at slipping into tight spaces and using his broad shoulders to shield defenders. With that size, positional awareness and strength, it's not hard to imagine him getting on the end of a cross from Juan Iturbe or Alessandro Florenzi, or slipping into space to latch onto the end of a through ball from Miralem Pjanic or Adem Ljajic, his would be fellow Balkan Boys.

Of course, you could also make the argument that he's merely a bigger, slower and apparently more arrogant Mattia Destro, and we all know what happens to that type of striker in Rudi Garcia's offense. And is this really what a club on the precipice of contention needs, another kid who looks good on screen and might contribute five years down the road?

Don't get me wrong, if they can squeeze him into the budget and not impact spending on the first team (his rumored cost is €16m), I'm all for it--he'd make a great addition to our current crop of prospects up top, Antonio Sanabria and Valmir Berisha--but if this is it, if this is Roma's new striker for the season, I'll take a firm pass, thanks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 29, 2015, 21:07:24
Jackie zit in vliegtuig naar Amsterdam!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2015, 21:23:21
Iemand in het bezit van de passagierslijsten van vluchten uit Rome? :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 29, 2015, 21:25:32
Citaat van: brambo3004 op juni 29, 2015, 21:23:21
Iemand in het bezit van de passagierslijsten van vluchten uit Rome? :insane
Ene K. Strootman en F. Totti vliegen business class.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2015, 21:32:18
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 29, 2015, 21:25:32
Ene K. Strootman en F. Totti vliegen business class.

Die hoeven we niet  :O Die ene te blessuregevoelig en die ander te oud.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 29, 2015, 21:49:28
Morgen mooie transferdag??
We wachten maar af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 29, 2015, 22:38:50
Iemand met bakfiets al onderweg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 09:16:22
Het worden wellicht twee mooie dagen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 09:31:11
Remember Valmir Berisha? He was the young striker who took the U-17 World Cup by storm and was the competition's leading scorer. Berisha, dubbed "the next Zlatan", garnered interest from tops clubs around the world including Inter, Dortmund, and Roma. Eventually, Roma signed the youngster for €500,000 on a five year contract.

Berisha arrived to Rome and began to play with Alberto De Rossi and Roma's Primavera, where he failed to make a important mark on the team. Berisha's agent claimed that he needed consistency and to play more, so the Giallorossi loaned the Swedish striker to Greek club Panathinaikos for this season.

But now? Berisha's loan with Panathinaikos is over: he did not play a single minutes for the club, not in the Europa League or in the league. It's unknown what Berisha's future holds. Perhaps a step down to a second-tier league is in the cards for the player, who is far from "the next Zlatan".
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 09:32:43
Dit stuk zegt eigenlijk dat het niet zo goed gaat met Berisha.
Hij zit wel in een dip zeg maar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 30, 2015, 09:43:26
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 09:32:43
Dit stuk zegt eigenlijk dat het niet zo goed gaat met Berisha.
Hij zit wel in een dip zeg maar

Zo'n stukje zegt me helemaal niets. Wij zijn gewoon nog niet van het niveau AS Roma en hij dus blijkbaar ook nog niet. Gelukkig hebben wij een goede technische staf, dus het komt wel goed met hem
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 09:45:04
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 09:32:43
Dit stuk zegt eigenlijk dat het niet zo goed gaat met Berisha.
Hij zit wel in een dip zeg maar
niet echt handig om dit stuk te plaatsen. Straks nog lastigere onderhandelingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 09:48:06
Derk Boerrigter is te duur!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 09:52:55
Hoe staat het eigenlijk met de Ridder?
Cambuur zoekt nog linksbuiten en hij heeft nog geen club. Betekent dit dat er nog steeds kans op verlenging is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 30, 2015, 09:57:59
Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 09:52:55
Hoe staat het eigenlijk met de Ridder?
Cambuur zoekt nog linksbuiten en hij heeft nog geen club. Betekent dit dat er nog steeds kans op verlenging is?

Volgens mij wel,het was niet zo dat de Ridder Cambuur uitsloot maar ook aan de markt wilde snuffelen wat voor mogelijkheden hij nog heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 10:01:59
Er zal vast wel een andere club komen voor een speler met zijn verleden en cv. Altijd wel een gekke buitenlandse club die hem wil hebben lijkt me. Levski Sofia pakt gewoon een speler van Sparta, waarvan Sparta het contract niet wil verlengen. Dus de Ridder lijkt me een lastig verhaal te gaan worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:11:05
Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 09:45:04
niet echt handig om dit stuk te plaatsen. Straks nog lastigere onderhandelingen.

Do hest dien lolbroek an zeker? :|
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 10:12:44
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:11:05
Do hest dien lolbroek an zeker? :|
jij was degene die zo boos was dat er zo vroeg over geschreven werd ;)

maar ik begrijp dat het rond is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:18:55
Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 10:12:44
jij was degene die zo boos was dat er zo vroeg over geschreven werd ;)

maar ik begrijp dat het rond is?

Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 30, 2015, 10:27:18
Overigens is het meer dan logisch dat het niet goed gaat met Berisha. Anders zou hij zelfs nooit bij Cambuur zijn genoemd.

Ik ben benieuwd wat hij kan, maar ik denk dat we met Byrne de grootste slag hebben geslagen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 30, 2015, 10:30:47
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:18:55
Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.

Komt er dus zeker op neer dat Roma nog een optie in zijn contract heeft en die voor 1 juli  moet lichten? En dat hij anders transfervrij is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 10:31:35
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 30, 2015, 10:27:18
Overigens is het meer dan logisch dat het niet goed gaat met Berisha. Anders zou hij zelfs nooit bij Cambuur zijn genoemd.

Ik ben benieuwd wat hij kan, maar ik denk dat we met Byrne de grootste slag hebben geslagen.

Lees nog niks dus tot die tijd is er nog niks rond en/of getekend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 10:32:29
Citaat van: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 10:31:35
Lees nog niks dus tot die tijd is er nog niks rond en/of getekend.
Is zojuist gepresenteerd op o.a. de Facebook pagina van Cambuur.

http://cambuur.nl/nieuws/city-middenvelder-jack-byrne-seizoen-naar-sc-cambuur/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 10:33:36
WHAHAHA, Ik weer  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:36:51
Prachtig nieuws, prima speler zoals ik dat nu kan inschatten middels youtube
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 30, 2015, 10:40:26
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:18:55
Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.

Als er nieuws komt over Berisha, verwacht je het dan morgen (pas)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 30, 2015, 10:45:05
Het is iig mooi dat Bryne voor het hele seizoen komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:50:20
Citaat van: Collingwood op juni 30, 2015, 10:40:26
Als er nieuws komt over Berisha, verwacht je het dan morgen (pas)?
Ja
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 30, 2015, 11:27:11
Volgens mij ziet het middenveld er nu als volgt uit: Overgoor/Schootstra, Van de Streek/Bakker, Byrne/Steblecki/Masek (punt naar achteren) of Byrne/Bakker, Overgoor/Schootstra, Van de Streek/Steblecki/Masek (punt naar voren).

Beide keren hebben we voor één positie drie spelers. Zou Masek dan (in eerste instantie) toch meer als linkervleugelspits worden gezien?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 11:34:02
Denk ik wel, want er wordt ook gezocht naar nog maar 1 linksbuiten. Aangezien Hoefdraad er pas na de winterstop weer bij is, is de positie in ieder geval voor de winterstop dubbel bezet met Masek en die linksbuiten die nog gehaald moet worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 30, 2015, 11:43:31
als je relatief veel middenvelders haalt dan hou je rekening met 4-4-2 , in dat geval moet er zeker een makkelijk scorende spits bij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juni 30, 2015, 11:46:54
Hahaha Cambuur blijft 1-4-3-3 spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 11:54:13
Citaat van: veteraan op juni 30, 2015, 11:43:31
als je relatief veel middenvelders haalt dan hou je rekening met 4-4-2 , in dat geval moet er zeker een makkelijk scorende spits bij
Als je Narsingh, Rosheuvel en Hoefdraad hebt/haalt en daarnaast nog een linksbuiten wil, dan hou je rekening met 433.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 30, 2015, 12:01:36
Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 11:46:54
Hahaha Cambuur blijft 1-4-3-3 spelen

zo te zien zit louis van gaal ook op dit forum  :_schater

Ook in Romeinse media wordt nu Cambuur genoemd als bestemming.

http://www.pagineromaniste.com/gervinho-stop-destro-in-ripartenza/

A proposito di centravanti: ricordate Berisha? Arrivato un anno e mezzo fa con l'etichetta del nuovo Ibrahimovic, il ragazzo a Roma non ha trovato spazio e dopo il prestito al Panathinaikos ora potrebbe ripartire dal Cambuur.

About striker: remember Berisha? Arrived a year and a half ago with the label of the new Ibrahimovic, the boy did not find space in Rome and after the loan to Panathinaikos now could start from Cambuur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juni 30, 2015, 13:21:07
Citaat van: Gasgeve op juni 30, 2015, 11:54:13
Als je Narsingh, Rosheuvel en Hoefdraad hebt/haalt en daarnaast nog een linksbuiten wil, dan hou je rekening met 433.

Welk systeem je ook speelt er komen te weinig doelpogingen uit de 16mtr, ik hoop op een spits die naast Ogbecche opduikt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 30, 2015, 13:32:16
Citaat van: veteraan op juni 30, 2015, 13:21:07
Welk systeem je ook speelt er komen te weinig doelpogingen uit de 16mtr, ik hoop op een spits die naast Ogbecche opduikt

Een aanvallende (10) middenvelder bedoel je? Streek heeft dat toch aardig ingevuld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 30, 2015, 13:36:26
Citaat van: moodygrunn op juni 30, 2015, 12:01:36
zo te zien zit louis van gaal ook op dit forum  :_schater

Ook in Romeinse media wordt nu Cambuur genoemd als bestemming.

http://www.pagineromaniste.com/gervinho-stop-destro-in-ripartenza/

A proposito di centravanti: ricordate Berisha? Arrivato un anno e mezzo fa con l'etichetta del nuovo Ibrahimovic, il ragazzo a Roma non ha trovato spazio e dopo il prestito al Panathinaikos ora potrebbe ripartire dal Cambuur.

About striker: remember Berisha? Arrived a year and a half ago with the label of the new Ibrahimovic, the boy did not find space in Rome and after the loan to Panathinaikos now could start from Cambuur.

Overgoor, Masek, Byrne, Berisha, het houdt maar niet op. Hoeveel kan een mens nog verdragen  _O_

Houwing, Sjonnie de Vries, Collen, Janszen, en de Vosselmannetjes van deze wereld, waar zijn ze gebleven?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 13:40:48
Zou het ook kunnen dat op de rechtsback mcintosh komt te spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 13:53:19
verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op juni 30, 2015, 14:01:56
Citaat van: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 13:53:19
verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.

Heerings??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 14:05:04
Citaat van: YellowBlue op juni 30, 2015, 14:01:56
Heerings??

jep of mac? maar idd.. hoe pakt dat uit is de vraag... ben nog niet super overtuigd... maar het is afwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 30, 2015, 14:09:30
Citaat van: poelie-lwd op juni 30, 2015, 13:36:26
Overgoor, Masek, Byrne, Berisha, het houdt maar niet op. Hoeveel kan een mens nog verdragen  _O_

Houwing, Sjonnie de Vries, Collen, Janszen, en de Vosselmannetjes van deze wereld, waar zijn ze gebleven?  :_schater

Janzen traint mee bij de beloften en vanochtend zelfs bij het eerste elftal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 30, 2015, 14:10:19
Citaat van: pvanbuijtene op juni 30, 2015, 13:53:19
verdedigend lijkt het zwakst nu, ben benieuwd hoe de cv plek wordt ingevuld en hoe dat uitpakt.

Heerings heeft behoorlijk wat lengte en lijkt voetballend ook vrij goed. Kan helaas nog niet alles meedoen ivm z'n gebroken pols
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 30, 2015, 14:10:29
Citaat van: justremco op juni 30, 2015, 14:09:30
Janzen traint mee bij de beloften en vanochtend zelfs bij het eerste elftal

Heeft hij zn contributie wel betaald?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 30, 2015, 14:12:58
Heerings lijkt me sowieso een verbetering ten opzichte van Bijker (is gewoon een back) en Mac-Intosch (staat verdedigend zijn mannetje, maar kan niet opbouwen als hij links in het centrum staat).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op juni 30, 2015, 15:02:28
Cas Peeters in gesprek met de Graafschap, was hier ook genoemd en naar mijn idee goede linksbuiten met scorend vermogen (23 goals JL). Zou hier denk ik niet misstaan............dus weet niet of er nog wat speelt met Cambuur. Is transfervrij, niet te duur neem ik aan en heeft dus meerwaarde oo voor eventuele doorverkoop later......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juni 30, 2015, 15:03:46
Wat is Cambuur toch goed bezig.  :thumbsup

Als we nu ook Berisha nog aan de haak kunnen slaan kunnen we serieus naar boven kijken ipv omlaag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 15:05:57
Citaat van: Trainer op juni 30, 2015, 15:02:28
Cas Peeters in gesprek met de Graafschap, was hier ook genoemd en naar mijn idee goede linksbuiten met scorend vermogen (23 goals JL). Zou hier denk ik niet misstaan............dus weet niet of er nog wat speelt met Cambuur. Is transfervrij, niet te duur neem ik aan en heeft dus meerwaarde oo voor eventuele doorverkoop later......
Is niet wat Cambuur zoekt; Is mij ook al ''verweten''  :P
Van der Vegt gaf aan bij OF nog een 3e spits te zoeken en daarna wat achterover te gaan leunen wat betreft spelers
In de voorbeiding kan er dus wat bijkomen of ze laten het hier (voorlopig) bij
Berisha en dan tot de winterstop niks meer? Dan moeten er dan dus nog 3 á 4 spelers bij komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op juni 30, 2015, 15:09:40
Wie staan er nog op het lijstje:

- Berisha
- Peeters
- Goede verdediger voor rechts (centrum en back positie)

Dan zijn we naar mijn idee al een heel eind op de goede weg. Daarna maar afwachten op eventuele buitenkansjes in laatste weken van augustus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 30, 2015, 15:10:39
Er mag van mij alleen nog wel een rechtback en een linksvoor bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 30, 2015, 15:10:51
Citaat van: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 15:05:57
Is niet wat Cambuur zoekt; Is mij ook al ''verweten''  :P
Van der Vegt gaf aan bij OF nog een 3e spits te zoeken en daarna wat achterover te gaan leunen wat betreft spelers
In de voorbeiding kan er dus wat bijkomen of ze laten het hier (voorlopig) bij
Berisha en dan tot de winterstop niks meer? Dan moeten er dan dus nog 3 á 4 spelers bij komen

Ik geloof er niks van, lijkt me gewoon een tactiek om andere partijen niets wijzer te maken dan ze al zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 30, 2015, 15:11:56
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-presintearret-jack-byrne-fan-manchester-city

Vraag aan Jack: Wanneer ben je tevreden?
Antwoord: Als we kampioen worden.

Mooi streven! Is wel ff lastig om het Ierse Engels van de beste man te verstaan maar daar zal HdJ wel aan wennen :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 30, 2015, 15:15:21
Citaat van: moodygrunn op juni 30, 2015, 15:11:56
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-presintearret-jack-byrne-fan-manchester-city

Vraag aan Jack: Wanneer ben je tevreden?
Antwoord: Als we kampioen worden.

Mooi streven! Is wel ff lastig om het Ierse Engels van de beste man te verstaan maar daar zal HdJ wel aan wennen :)

Hij zal ook aan het fries engels van HdJ moeten wennen. Mooi ook dat Rusnak hem zei dat er 10.000 man in het stadion zitten die klinken als 100.000
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op juni 30, 2015, 15:16:17
De legendarische meezinger "Ik spring voor Jack" kan weer gebruikt worden  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 30, 2015, 15:17:35
Peters zal hem niet worden.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 30, 2015, 15:43:02
Als Berisha komt (ik heb geen idee wat voor niveau deze jongen heeft), hebben we een rechtsback nodig en een snelle linksbuiten.
Volgens mij ben je dan een heel eind.
Wellicht dat de spoeling centraal achterin niet helemaal je van het is (3 centrale verdedigers waar 4 ideaal zijn).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 15:49:37
Citaat van: AL op juni 30, 2015, 15:43:02
Als Berisha komt (ik heb geen idee wat voor niveau deze jongen heeft), hebben we een rechtsback nodig en een snelle linksbuiten.
Volgens mij ben je dan een heel eind.
Wellicht dat de spoeling centraal achterin niet helemaal je van het is (3 centrale verdedigers waar 4 ideaal zijn).
reijnen, Macintosh, heering en persman. Ik tel er toch echt 4.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 30, 2015, 15:51:35
Hoewel die laatste vooral als back up voor vytas zal dienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 30, 2015, 15:52:18
Als de nood aan de man komt kunnen zowel Peersman als Vytas centraal spelen. Ook Schootstra kan in de verdediging spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juni 30, 2015, 16:06:46
Citaat van: isari71 op juni 30, 2015, 15:16:17
De legendarische meezinger "Ik spring voor Jack" kan weer gebruikt worden  |:)
Maar dan wel op z'n Engels natuurlijk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 30, 2015, 16:34:52
Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 15:49:37
reijnen, Macintosh, heering en persman. Ik tel er toch echt 4.

Peersman en Vytas wil je niet centraal zien!
Reijnen en Heerings kan een prima centrum worden. Bij blessures zal het centrum zwak worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 30, 2015, 17:02:29
Citaat van: AL op juni 30, 2015, 16:34:52
Peersman en Vytas wil je niet centraal zien!
Reijnen en Heerings kan een prima centrum worden. Bij blessures zal het centrum zwak worden.

MacIntosh deed het ook niet raar vorig jaar, een goede backup iig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 30, 2015, 17:24:27
Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 30, 2015, 17:28:05
Die tuinkabouter is toch naar dkv gegaan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 30, 2015, 17:29:38
Citaat van: John Hiatt op juni 30, 2015, 17:24:27
Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!
Gaat hij wel mee naar Oostenrijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op juni 30, 2015, 17:32:08
Tamata komt in ieder geval niet, gaat naar Groningen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 30, 2015, 17:51:08
Citaat van: John Hiatt op juni 30, 2015, 17:24:27
Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!

Jij hebt wel volgens de norm gepresteerd vandaag?  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 30, 2015, 18:38:10
Citaat van: Bascambuur op juni 30, 2015, 17:32:08
Tamata komt in ieder geval niet, gaat naar Groningen.
linssen. ..Tamata. ..ook goede versterkingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 30, 2015, 18:44:03
Update na het aantrekken van Jack Byrne

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juni 30, 2015, 19:03:52
Masek kan dus ook op de linksbuiten? Kan het mis hebben maar ik zie weinig speeltijd voor bakker als ik naar dat lijstje kijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 30, 2015, 19:06:48
denk ik oek niet op een uitzondering na en zien geweldige penalty,s komt ie
oek te kort vind ik.middenveld moet je in handen hebben daar worden wedstrijden
beslist.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 30, 2015, 19:10:18
Citaat van: Scc01 op juni 30, 2015, 19:03:52
Masek kan dus ook op de linksbuiten? Kan het mis hebben maar ik zie weinig speeltijd voor bakker als ik naar dat lijstje kijk.

Denk ook dat Bakker op de bank belandt. Toch zal hij nog wel speelminuten krijgen.
Voor Steblecki zie ik het somberder in!

Middenveld Overgoor, Vd Streek en Byrne denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 30, 2015, 19:15:47
Denk juist wel dat Steblecki genoeg speeltijd krijgt, meer als Bakker!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juni 30, 2015, 19:41:27
Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Kortom, nu al genoeg keus en dan komen er gewoon nog 3 of 4 spelers bij  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 30, 2015, 19:50:59
Gebleken is dat Bakker ieder seizoen nodig is. En iedere keer staat hij er ook. Ben blij dat hij weer in de selectie zit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juni 30, 2015, 19:54:49
Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Steblecki is veels te traag!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 30, 2015, 20:01:38
Achterin moet er ook nog wat bij. Zes man is te weinig voor vier posities.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 30, 2015, 20:20:32
Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Die is zo traag als dikke stront man, wat wil je dat hij doet met die ruimtes?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 30, 2015, 20:32:08
Ok. Op zich zie ik dat niet als een probleem... als je combinaties aangaat. De ruimte hoef je niet altijd op snelheid te benutten, dat kan ook met positiespel/wisselingen.

Maar is die echt zo langzaam? Dacht dat dat wel meeviel  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: atsb op juni 30, 2015, 20:53:32
Citaat van: Bernardo op juni 30, 2015, 10:30:47
Komt er dus zeker op neer dat Roma nog een optie in zijn contract heeft en die voor 1 juli  moet lichten? En dat hij anders transfervrij is?

Volgens transfermarkt.nl  heeft hij nog 1 jaar contract...(dus tot 30-06-2016). Over een optie.. zoals hier boven staat kan ik niets vinden.
Volgens de zelfde site is zijn management  Nederlands.. PROF PARTNERS INTERNATIONAL (PPI) .. Waarvan 3 spelers bij AZ rond lopen en 2 bij Groningen..
 

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juni 30, 2015, 22:45:38
Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!

Nienhuis lijkt het mij veel moeilijker hebben om op gewicht te blijven dan Velthuizen. Intussen komt Velthuizen te dik terug van vakantie en Nienhuis afgetraind.
Is ook niet te betalen voor ons. Nee, Velthuizen zal 'm wel niet worden en dat vind ik prima.  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 30, 2015, 23:22:57
Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!

Die vetklep verdient 7 ton en staat er ook niet voor niets naast
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 01, 2015, 00:03:02
Euh ja, das wel ongeveer de lompe versie van wat ik probeerde te zeggen.   8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 01, 2015, 00:13:28
Citaat van: Cor op juni 30, 2015, 23:22:57
Die vetklep verdient 7 ton en staat er ook niet voor niets naast

Bij ons krijgt hij minder salaris, dus dan kan hij ook minder eten kopen :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juli 01, 2015, 00:16:58
Man City zal toch ook wel een paar keeperstalenten hebben ??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juli 01, 2015, 00:44:00
Mooi, 'tis 1 juli. Berisha al rond?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 01, 2015, 06:45:47
Citaat van: Lau Loene op juli 01, 2015, 00:16:58
Man City zal toch ook wel een paar keeperstalenten hebben ??

Dat hoop ik ook! Maar de TS moet ook inzien dat wij een matige keeper hebben.
En Velthuizen kunnen wij aftrainen en minder salaris geven voor kroketjes en pizza.
Daar valt wel wat mee te doen. En hij zit ook niet meer in de bloei van zijn carrière en kan dus wel wat minder verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 01, 2015, 07:34:46
Citaat van: el haj op juli 01, 2015, 00:03:02
Euh ja, das wel ongeveer de lompe versie van wat ik probeerde te zeggen.   8P

_O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 01, 2015, 09:06:04
Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!
Vitesse tegen Cambuur van vorig seizoen vergeten?  :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 01, 2015, 09:07:00
Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 00:44:00
Mooi, 'tis 1 juli. Berisha al rond?
half 10 land er een vlucht uit Rome op Schiphol. ..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 01, 2015, 09:28:00
Nou maar even zien of daar een voetballer in zit die meteen richting Lwd komt om te tekenen. Ik denk het niet:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 01, 2015, 09:30:28
Het kon wel eens een mooie dag worden, maar hij kan ook eindigen met donder en bliksem.
In het laatste geval wordt iemand geraakt door die bliksem :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 01, 2015, 09:30:53
Citaat van: Scc01 op juli 01, 2015, 09:28:00
Nou maar even zien of daar een voetballer in zit die meteen richting Lwd komt om te tekenen. Ik denk het niet:)
nee?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 01, 2015, 09:34:13
anders was er al lang gelekt  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 01, 2015, 09:51:00
Citaat van: Scc01 op juli 01, 2015, 09:34:13
anders was er al lang gelekt  ;)
Ard heeft een vrije dag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 01, 2015, 09:54:36
Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 09:30:28
Het kon wel eens een mooie dag worden, maar hij kan ook eindigen met donder en bliksem.
In het laatste geval wordt iemand geraakt door die bliksem :clint

En toch schijnt de zon op dit moment, hopelijk is het daadwerkelijke weer een voorbode dan  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 01, 2015, 09:59:23
In het LC van vandaag staat dat de contacten met Man C over Byrne in mei gelegd werden, is het nog wel even stil gebleven dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juli 01, 2015, 10:24:06
Waar blieft die spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 01, 2015, 10:26:56
Citaat van: John Hiatt op juli 01, 2015, 10:24:06
Waar blieft die spits?

op het station.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 01, 2015, 10:52:51
Ronnie Stam transfervrij, maar zal wel te duur zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 01, 2015, 10:57:07
Citaat van: John Hiatt op juli 01, 2015, 10:24:06
Waar blieft die spits?

Must even leze.
Ut kin een mooie hete dag wudde, maar t kin oek veranderen in donder en bliksem
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DC op juli 01, 2015, 11:02:10
Citaat van: Gasgeve op juli 01, 2015, 10:52:51
Ronnie Stam transfervrij, maar zal wel te duur zijn.

Las het net ook, zou echt een aanwinst zijn!
Maar salaris zal idd wel probleem zijn en evt meer kapers op de kust..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 01, 2015, 11:28:06
Als je het hebt over een buitenkans voor je backpositie....
Zou een hele goede voor ons zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 01, 2015, 11:32:37
Neemt ook een pak ervaring mee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DannySCC op juli 01, 2015, 13:06:53
Stam wil iig graag weer na nederland zou idd een prima aanwinst zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:21:38
Dat zou inderdaad een uitstekende aanwinst zijn.
Wordt vast aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kunnen wij niet betalen hij wil minstens 2 a 3 ton denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 01, 2015, 13:23:59
Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:21:38
Dat zou inderdaad een uitstekende aanwinst zijn.
Wordt vast aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kunnen wij niet betalen hij wil minstens 2 a 3 ton denk ik.

Een speler die afgelopen seizoen niet tot nauwelijks gespeeld heeft, die heeft natuurlijk weinig te willen. Maar er zullen ongetwijfeld clubs zijn die aan die eisen willen doen. Maar verder zou het een geweldige aanwinst zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 01, 2015, 13:57:28
Rene Smid ‏@Renesmidje  24 min.24 minuten geleden
Van der Vegt hoopt overigens deze week nog een spits te presenteren bij Cambuur. Daarna pas op de plaats, zoals hij al eerder zei in LC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:58:54
Dat hoopt iedereen haha
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 01, 2015, 14:02:53
Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 13:58:54
Dat hoopt iedereen haha

Dat klopt :P, gaat me er meer om dat er nu iets over mensen binnen de club over wordt gezegd. Al wordt de naam nog niet genoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: atsb op juli 01, 2015, 17:01:28
Volgens deze site http://www.milannews.it/ - Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE  - Gaat het om huur en lopende de onderhandelingen nog.

Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.     

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 01, 2015, 17:55:20
Det zou minder zijn..... We wachten af
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 01, 2015, 18:29:59
Citaat van: atsb op juli 01, 2015, 17:01:28
Volgens deze site http://www.milannews.it/ - Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE  - Gaat het om huur en lopende de onderhandelingen nog.

Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.   

Zie het nergens staan?  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 01, 2015, 18:31:56
Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Valmir Berisha' voorkomt is er één uit 2014... Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Cambuur' voorkomt gaat over de meest recente wedstrijd tegen Ajax...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 01, 2015, 18:47:47
Citaat van: Collingwood op juli 01, 2015, 18:31:56
Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Valmir Berisha' voorkomt is er één uit 2014... Het nieuwste bericht waarin de zoekterm 'Cambuur' voorkomt gaat over de meest recente wedstrijd tegen Ajax...

http://www.milannews.it/calciomercato-tmw/

ff zoeken met ctrl+f, dan heb je m zo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 01, 2015, 22:19:01
Huh, apart. Verkeerd gezocht zeker. Hopelijk heeft deze site het mis dan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op juli 02, 2015, 01:32:37
Citaat van: atsb op juli 01, 2015, 17:01:28


Zit in zijn laatste contract jaar..  een Rusnak scenario lijkt aanwezig.   

Zou juist TOP zijn, zijn we in de winter al veilig ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 02, 2015, 07:50:50
Lijkt inderdaad dat Berisha deze kant op komt:

CAMPAGNA TRASFERIMENTI ESTIVI 2015/2016

Cessioni (vertrekkende spelers)
Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE

Bron: http://www.milannews.it/calciomercato-tmw/

En ook was te lezen (gister geplaatst)
ROMA, BERISHA È PRONTO A RIPARTIRE DALL'OLANDA

http://mondoprimavera.it/roma-berisha-e-pronto-a-ripartire-dallolanda-43488.html

Potrebbe essere l'Olanda il paese giusto per rilanciare la carriera di Valmir Berisha, attaccante acquistato dalla Roma nell'estate del 2013 e mai protagonista né con la maglia giallorossa né con quella del Panathinaikos, dove ha trascorso l'ultima stagione in prestito trovando pochissimo spazio. Dopo due annate difficili, lo svedese classe '96 è carico e pronto a ricominciare e, come lui stesso ha dichiarato alla fine del mese di maggio, dovrebbe prendere parte al ritiro estivo con la Roma, per poi partire nuovamente a titolo temporaneo o addirittura definitivo. Secondo le voci che filtrano dall'Olanda, il Cambuur si sarebbe fatto avanti per rilevare Berisha e concedergli una chance in un campionato importante come l'Eredivisie, un ambiente in cui molto spesso i giovani talenti riescono a sbocciare con maggior facilità rispetto a quanto avviene in altri campionati europei.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 02, 2015, 08:09:20
Gebaseerd op geruchten uit Nederland. Copy/Paste site.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:17:15
Citaat van: Voorstopper op juli 02, 2015, 07:50:50
Lijkt inderdaad dat Berisha deze kant op komt:

CAMPAGNA TRASFERIMENTI ESTIVI 2015/2016

Cessioni (vertrekkende spelers)
Valmir Berisha (A) (Cambuur) PRE

Bron: http://www.milannews.it/calciomercato-tmw/

En ook was te lezen (gister geplaatst)
ROMA, BERISHA È PRONTO A RIPARTIRE DALL'OLANDA

http://mondoprimavera.it/roma-berisha-e-pronto-a-ripartire-dallolanda-43488.html

Potrebbe essere l'Olanda il paese giusto per rilanciare la carriera di Valmir Berisha, attaccante acquistato dalla Roma nell'estate del 2013 e mai protagonista né con la maglia giallorossa né con quella del Panathinaikos, dove ha trascorso l'ultima stagione in prestito trovando pochissimo spazio. Dopo due annate difficili, lo svedese classe '96 è carico e pronto a ricominciare e, come lui stesso ha dichiarato alla fine del mese di maggio, dovrebbe prendere parte al ritiro estivo con la Roma, per poi partire nuovamente a titolo temporaneo o addirittura definitivo. Secondo le voci che filtrano dall'Olanda, il Cambuur si sarebbe fatto avanti per rilevare Berisha e concedergli una chance in un campionato importante come l'Eredivisie, un ambiente in cui molto spesso i giovani talenti riescono a sbocciare con maggior facilità rispetto a quanto avviene in altri campionati europei.
Kan iemand dit vertalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 02, 2015, 08:19:24
Deed hij ook mee met jong Zweden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 02, 2015, 08:25:47
Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:17:15
Kan iemand dit vertalen?
Holland could be the right country to revive the career of Valmir Berisha, striker bought from Roma in the summer of 2013 and never protagonist or with the red and yellow jersey nor with that of Panathinaikos, where he spent last season on loan finding very little space. After two difficult years, Sweden's '96 class is loaded and ready to start again and, as he himself said at the end of May, should take part in the summer training camp with Roma before heading out again on a temporary or even permanent . According to the rumors that filter from the Netherlands, the Cambuur would come forward to detect Berisha and give him a chance in a major championship as the Eredivisie, an environment where very often young talent can flourish more easily than is the case in other European leagues.

(google kan dat wel)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:25:52
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 02, 2015, 08:19:24
Deed hij ook mee met jong Zweden?
Geloof het niet,heb zijn naam geen 1x voorbij horen komen... Ze hadden ook een aantal dispensatie spelers(o.a. Guidetti)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:27:28
Citaat van: Voorstopper op juli 02, 2015, 08:25:47
Holland could be the right country to revive the career of Valmir Berisha, striker bought from Roma in the summer of 2013 and never protagonist or with the red and yellow jersey nor with that of Panathinaikos, where he spent last season on loan finding very little space. After two difficult years, Sweden's '96 class is loaded and ready to start again and, as he himself said at the end of May, should take part in the summer training camp with Roma before heading out again on a temporary or even permanent . According to the rumors that filter from the Netherlands, the Cambuur would come forward to detect Berisha and give him a chance in a major championship as the Eredivisie, an environment where very often young talent can flourish more easily than is the case in other European leagues.

(google kan dat wel)
En ik maar denken dat je dit ff uit de losse pols gedaan hebt :_schater

Dank u.. leest een stuk makkelijker...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 02, 2015, 08:28:53
Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:27:28
En ik maar denken dat je dit ff uit de losse pols gedaan hebt :_schater

Dank u.. leest een stuk makkelijker...


Vandaag maar presenteren dan? :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:31:25
Citaat van: Voorstopper op juli 02, 2015, 08:28:53

Vandaag maar presenteren dan? :0=
Nee man is het veel te warm voor,rustig aan  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 02, 2015, 08:51:15
Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:25:52
Geloof het niet,heb zijn naam geen 1x voorbij horen komen... Ze hadden een aantal dispensatie spelers(o.a. Guidetti)

Nee deed niet mee met jong (onder 21) Zweden, hij speelt normaal gesproken bij Zweden onder 19
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 02, 2015, 09:44:07
Citaat van: justremco op juli 02, 2015, 08:51:15
Nee deed niet mee met jong (onder 21) Zweden, hij speelt normaal gesproken bij Zweden onder 19
ok bedankt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 02, 2015, 10:08:48
Citaat van: justremco op juli 02, 2015, 08:51:15
Nee deed niet mee met jong (onder 21) Zweden, hij speelt normaal gesproken bij Zweden onder 19

Zit er idd een lichting onder. Heeft wel aardig wat gemaakt geloof ik.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: MI 81-96 op juli 02, 2015, 10:22:28
Nel frattempo, però, è spuntata una notizia risalente ad un paio di settimane fa, secondo la quale il Liverpool avrebbe messo nel mirino l'attaccante di proprietà della Roma. L'indiscrezione è stata lanciata dal quotidiano inglese Daily Express, che spiega come la società dei Reds sarebbe pronta a presentare un'offerta al club capitolino per acquistare Berisha già durante questa finestra di calciomercato. La veridicità della notizia appare poco probabile, ma si sa, le vie del mercato sono infinite e chissà che una di esse non possa davvero condurre il centravanti svedese verso la Premier League.

Hier staat dat hij ook bij Liverpool werd genoemd een aantal weken geleden. Koop. Die steken we dan mooi de loef af  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 02, 2015, 10:22:38
As ut maar niet een Bob Schepers scenario wordt  :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juli 02, 2015, 10:43:57
Waar blijft die spits?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 10:49:39
Citaat van: justremco op juli 02, 2015, 08:51:15
Nee deed niet mee met jong (onder 21) Zweden, hij speelt normaal gesproken bij Zweden onder 19
Precies, maar wat ik eigenlijk bedoelde ,is dat hij door de dispensatie spelers weinig kans maakte om met Zweden O21 mee te doen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 02, 2015, 10:54:25
Citaat van: MI 81-96 op juli 02, 2015, 10:22:28
Nel frattempo, però, è spuntata una notizia risalente ad un paio di settimane fa, secondo la quale il Liverpool avrebbe messo nel mirino l'attaccante di proprietà della Roma. L'indiscrezione è stata lanciata dal quotidiano inglese Daily Express, che spiega come la società dei Reds sarebbe pronta a presentare un'offerta al club capitolino per acquistare Berisha già durante questa finestra di calciomercato. La veridicità della notizia appare poco probabile, ma si sa, le vie del mercato sono infinite e chissà che una di esse non possa davvero condurre il centravanti svedese verso la Premier League.

Hier staat dat hij ook bij Liverpool werd genoemd een aantal weken geleden. Koop. Die steken we dan mooi de loef af  :proost

Zou heel goed kunnen maar ik denk dat deze speler kiest voor een club waar hij echt aan spelen toe komt, zo kan hij zichzelf mooi in de etalage zetten. Bij Liverpool zal het wel weer net zo'n scenario worden als bij Panathinaikos. Dus ik zeg investeren in deze man, dan krijgen we hier misschien ook eens een Lukoki scenario.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 02, 2015, 11:09:01
Citaat van: Voorstopper op juli 02, 2015, 10:54:25
Zou heel goed kunnen maar ik denk dat deze speler kiest voor een club waar hij echt aan spelen toe komt, zo kan hij zichzelf mooi in de etalage zetten. Bij Liverpool zal het wel weer net zo'n scenario worden als bij Panathinaikos. Dus ik zeg investeren in deze man, dan krijgen we hier misschien ook eens een Lukoki scenario.

Eens. Zou ook met vd Streek of Masek kunnen.

:0= GOUDMIJNTJES!!  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 02, 2015, 11:11:25
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2015, 11:09:01
:0= GOUDMIJNTJES!!  :proost

Kenneth?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2015, 12:33:18
El Baad deed lekker mee vandaag op de training.. Weet iemand wie die donkere buiten was stond op linksvoor...

El Baad,Blackson en Hassan deden mee van J-C maar de vierde kon ik niet zo snel herkennen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 02, 2015, 12:41:44
Constancia?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 02, 2015, 12:44:51
Citaat van: michello op juli 02, 2015, 12:41:44
Constancia?

Er waren ook 2 donkere jongens op proef, maar Constancia lijkt mij het meest logisch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 02, 2015, 15:07:13
Ik geef even mijn complimenten voor het beleid! We doen het met dit budget zeer netjes. Die spits er nog ff bij!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juli 02, 2015, 15:32:39
Eerst maar eens een oefenpotje zien voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 02, 2015, 15:48:53
Citaat van: SCC-J op juli 02, 2015, 15:32:39
Eerst maar eens een oefenpotje zien voetballen.
dtd winnen we makkelijk joh :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 18:44:26
Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

Ligt niet aan Cambuur toch, dat Meleg er gewoon weinig van kan? Ik hoop zelf dat Sleegers bij Feyenoord buiten de boot valt en hierheen komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 02, 2015, 19:12:44
Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

Een rechtsback zou wel moeten lukken. Ze hebben er 2 voor jong Ajax (achter Tete en Van Rhijn) en die zijn beide erg talentvol. Owusu en Lartey Sanniez.
Een talentvolle linksbuiten loopt er niet echt rond in Amsterdam, op rechts des te meer.

Hoop zelf ook op Sleegers naast Berischa en een goede rechtsback (wie weet één van Ajax).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 02, 2015, 19:27:23
Citaat van: SCC op juli 02, 2015, 18:19:11
Zou Ajax geen talentvolle linksbuiten voor ons hebben, evenals een rechtsback? Of is het na het debacle met Meleg gebeurt? Eerder ging het met Lukoki en Bizot anders prima.

De boer heeft zelf gezegd dat het aan de speler ligt als hij niet kan bijbenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 02, 2015, 21:15:19
@dennisvanbergen - #Willem II heeft concrete interesse in Daniel de Ridder, ex-speler van o.a #Ajax en recentelijk Cambuur. Er is al contact geweest. Zie VI.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 02, 2015, 21:15:58
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 18:44:26
Ligt niet aan Cambuur toch, dat Meleg er gewoon weinig van kan? Ik hoop zelf dat Sleegers bij Feyenoord buiten de boot valt en hierheen komt.
[/quote
]
Bedoelde ook zeker niet dat het aan ons lag, maar meer in de zin van dat het niveau van Cambuur inmiddels dusdanig is opgeschroefd dat een speler welke niet bij de eerste 20 van Ajax zit, mogelijk het niveau van Cambuur ook moeilijk kan bijbenen. (Gezien door een Cambuur bril)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 02, 2015, 21:16:13
Willem II heeft vleugelaanvaller Daniël de Ridder op het oog als nieuwe versterking.
De Tilburgers hebben al contact gelegd met de 31-jarige De Ridder. Die neemt de aanbieding vanuit het Koning Willem II Stadion in overweging.

De Amsterdammer werd opgeleid bij Ajax, maar wist daar nooit echt door te breken. Hij trok naar Celta de Vigo en belandde via Birmingham City, Wigan Athletic, Hapoel Tel Aviv, Grasshoppers, SC Heerenveen en RKC Waalwijk afgelopen seizoen bij SC Cambuur.

In Friesland kwam De Ridder tot 21 optredens in de Eredivisie, waarvan vijftien als basisspeler. Twee keer trof de vleugelspits doel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 02, 2015, 21:25:58
Citaat van: Hasses op juli 02, 2015, 21:16:13
Willem II heeft vleugelaanvaller Daniël de Ridder op het oog als nieuwe versterking.
De Tilburgers hebben al contact gelegd met de 31-jarige De Ridder. Die neemt de aanbieding vanuit het Koning Willem II Stadion in overweging.

De Amsterdammer werd opgeleid bij Ajax, maar wist daar nooit echt door te breken. Hij trok naar Celta de Vigo en belandde via Birmingham City, Wigan Athletic, Hapoel Tel Aviv, Grasshoppers, SC Heerenveen en RKC Waalwijk afgelopen seizoen bij SC Cambuur.

In Friesland kwam De Ridder tot 21 optredens in de Eredivisie, waarvan vijftien als basisspeler. Twee keer trof de vleugelspits doel.

waar haal je dit vandaan... We zijn gek op bronnen hiero!!! :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 02, 2015, 21:32:02
Citaat van: Sakin op juli 02, 2015, 21:25:58
waar haal je dit vandaan... We zijn gek op bronnen hiero!!! :_schater
http://tinyurl.com/qyu2xeo - goede bron dacht ik?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 02, 2015, 22:57:32
Citaat van: Hasses op juli 02, 2015, 21:32:02
http://tinyurl.com/qyu2xeo - goede bron dacht ik?

Weer een naampje krassen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op juli 02, 2015, 23:14:08
Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 08:17:15
Kan iemand dit vertalen?

Holland kan het juiste land zijn om de carrière van Valmir Berisha herleven, de spits gekocht van Roma in de zomer van 2013 en nooit protagonist of met de rode en de gele trui, noch met die van Panathinaikos, waar hij vorig seizoen op huurbasis vinden heel weinig ruimte. Na twee moeilijke jaren, is de zweed er klaar voor om opnieuw te beginnen en, zoals hij zelf zei aan het einde van mei, moeten deelnemen in de zomer trainingskamp met Roma voordat u weer op een tijdelijke of zelfs permanente .

Volgens de geruchten uit Nederland, komt Cambuur naar voren om Berisha een kans te geven om in de hoogste klasse van het nederlandse betaald voetbal te spelen. Een omgeving waar heel vaak jong talent gemakkelijker kan floreren dan in andere Europese competities.

Google komt er niet helemaal uit, maar dit is een bitsje vertaald...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op juli 02, 2015, 23:16:48
Citaat van: MI 81-96 op juli 02, 2015, 10:22:28
Nel frattempo, però, è spuntata una notizia risalente ad un paio di settimane fa, secondo la quale il Liverpool avrebbe messo nel mirino l'attaccante di proprietà della Roma. L'indiscrezione è stata lanciata dal quotidiano inglese Daily Express, che spiega come la società dei Reds sarebbe pronta a presentare un'offerta al club capitolino per acquistare Berisha già durante questa finestra di calciomercato. La veridicità della notizia appare poco probabile, ma si sa, le vie del mercato sono infinite e chissà che una di esse non possa davvero condurre il centravanti svedese verso la Premier League.

Hier staat dat hij ook bij Liverpool werd genoemd een aantal weken geleden. Koop. Die steken we dan mooi de loef af  :proost

Intussen wordt gecontroleerd nieuws dateert van een paar weken geleden, volgens welke de Liverpool spits zijn zinnen zou zetten op het terrein van Rome. Het gerucht werd gelanceerd door de Britse krant Daily Express, waarin wordt uitgelegd hoe het bedrijf van de Reds klaar om een poging om de club Capitolijnse Berisha reeds kopen tijdens dit venster van de transfers in te dienen zou zijn. De juistheid van het nieuws lijkt onwaarschijnlijk, maar weet je, de straten van de markt zijn eindeloos en misschien een van hen kan niet echt leiden de Zweedse spits naar de Premier League.

Nu maar hopen, dat hij zijn keuze maakt om te spelen en niet om bank te zitten op Anfield..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 02, 2015, 23:32:41
Citaat van: legeips op juli 02, 2015, 23:16:48
"de straten van de markt zijn eindeloos en misschien een van hen kan niet echt leiden de Zweedse spits naar de Premier League"


Dit is een bekend Italiaans spreekwoord, 'er leiden meerdere wegen uit Rome'
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 03, 2015, 07:21:18
Citaat van: KristCambuur op juli 02, 2015, 19:12:44
Een rechtsback zou wel moeten lukken. Ze hebben er 2 voor jong Ajax (achter Tete en Van Rhijn) en die zijn beide erg talentvol. Owusu en Lartey Sanniez.
Een talentvolle linksbuiten loopt er niet echt rond in Amsterdam, op rechts des te meer.

Hoop zelf ook op Sleegers naast Berischa en een goede rechtsback (wie weet één van Ajax).
Acolatse en Menig zijn toch aardige talenten op de linksbuiten positie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 03, 2015, 09:00:21
Opnieuw een dag van afwachten.
Zou het dan vandaag rond komen. Ik verklap het maar vast, het kan ook nog dagen duren.
Niet om me zelf in te dekken, maar zo zijn de kaarten geschut.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juli 03, 2015, 09:27:19
Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 09:00:21
Opnieuw een dag van afwachten.
Zou het dan vandaag rond komen. Ik verklap het maar vast, het kan ook nog dagen duren.
Niet om me zelf in te dekken, maar zo zijn de kaarten geschut.

Kun je nog een tipje van de sluier geven? Kun je ook inschatten  hoe groot de kans op succes is? Of is dit een soort eto'o verhaal die net zo lang wacht tot hij elders 3 tientjes meer kan krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 03, 2015, 09:45:28
Is die gast zo goed dat Cambuur zolang met zich laat spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op juli 03, 2015, 09:48:52
Citaat van: Gasgeve op juli 03, 2015, 09:45:28
Is die gast zo goed dat Cambuur zolang met zich laat spelen?

Dat vraag ik me ook af. Graag of niet, anders heb ik liever iemand die echt wil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 03, 2015, 09:53:13
Citaat van: Harry L. op juli 03, 2015, 09:48:52
Dat vraag ik me ook af. Graag of niet, anders heb ik liever iemand die echt wil
Als ik het goed begrepen heb gaat het om een transfer en niet om een huurconstructie, dus dat zal wel iets meer tijd kosten. Duur van het contract, salaris, afkoopsommen etc. etc.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 03, 2015, 09:56:54
Citaat van: Voorstopper op juli 03, 2015, 09:53:13
Als ik het goed begrepen heb gaat het om een transfer en niet om een huurconstructie, dus dat zal wel iets meer tijd kosten. Duur van het contract, salaris, afkoopsommen etc. etc.
Tekengeld? Het zal wel niet niet zo eenvoudig zijn dan wij denken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 03, 2015, 10:00:39
Als hij het maar waard is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 03, 2015, 10:05:45
Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 10:00:39
Als hij het maar waard is.
En een goede verzekering zou geen overbodige luxe zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:23:36
Verzekering is inderdaad geen gek idee :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 03, 2015, 10:25:47
Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.
Amen......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 03, 2015, 10:29:46
De speler wil in principe graag dus dat is een goed punt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 03, 2015, 10:33:37
Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 10:05:45
En een goede verzekering zou geen overbodige luxe zijn...

Ja inderdaad! Lijkt mij ook wel wat...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op juli 03, 2015, 10:38:05
Cambuur doet er sowieso slim aan door toch wel verder te kijken. Mocht t wel alsnog lukken met berisha dan is t mooi. Maar als club moet je ook verder. Ik vind t echter wel slim dat ze wat meer de tijd nemen om te kijken naar goeie spelers.  De kans dat je dan betere spelers binnenhaalt is dan een stukkie groter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juli 03, 2015, 10:38:26
Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.

Zou het niet veel beter zijn om vanaf nu maar te zwijgen over deze spits? Het leidt alleen maar tot speculaties, waar niemand wat aan heeft. En mensen bij de club moeten echt leren hun mond te houden! Het verhaal van die broedende kip geldt hier zeker!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 03, 2015, 11:14:08
Citaat van: John Hiatt op juli 03, 2015, 10:38:26
Zou het niet veel beter zijn om vanaf nu maar te zwijgen over deze spits? Het leidt alleen maar tot speculaties, waar niemand wat aan heeft. En mensen bij de club moeten echt leren hun mond te houden! Het verhaal van die broedende kip geldt hier zeker!

Ben ik met je eens John, maar ik geef slechts een klein zicht in hoe de vork in de steel zit.
Het blijft een feit dat, wij, cambuur en speler, geduld moeten opbrengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 03, 2015, 12:54:50
Citaat van: Gasgeve op juli 03, 2015, 07:21:18
Acolatse en Menig zijn toch aardige talenten op de linksbuiten positie.

Acolatse steekt er ook in de Jupiler League niet boven uit en is gewoon zeer matig.
Menig heeft aangegeven niet verhuurt te willen worden en bij Ajax voor zijn kans te willen gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juli 03, 2015, 13:24:59
Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 10:05:15
Het is een ingewikkelde zaak, speler en club zitten beide in de wachtkamer.
Ik kan je wel vertellen dat het niet om de centen gaat.
Dat Cambuur zoveel geduld heeft, komt natuurlijk ook omdat de verwachtingen hoog zijn.
Maar ook omdat de speler zelf graag wil en ook het geduld op brengt. Al is het noodgedwongen.

De kans van slagen is groot, het is alleen vervelend dat je op derde moet wachten.
Hierdoor kan het ook nog steeds mis gaan.
De situatie is zo, het kan elke moment rond zijn, maar het kan ook nog dagen duren.

Het blijft dus rustig afwachten en hopen dat het goed komt.

Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 03, 2015, 13:37:03
Citaat van: Treb op juli 03, 2015, 13:24:59
Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.


Sssssstttt, stil nou  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op juli 03, 2015, 13:52:42
Citaat van: hobbes op juli 03, 2015, 13:37:03

Sssssstttt, stil nou  :P

Haha ja sorry.  :P

We houden er over op.  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juli 03, 2015, 14:17:54
Citaat van: Treb op juli 03, 2015, 13:24:59
Zou toch wat zijn hoor.. klasbak voor Cambuur en helemaal als het koop zou zijn echt top.
je weet niet eens wie het is .......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 03, 2015, 14:27:52
Citaat van: SCC-J op juli 03, 2015, 14:17:54
je weet niet eens wie het is .......

Ik denk dat ie Klaas Klasbak heet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juli 03, 2015, 14:29:40
NEC wil de verkoop van Cillissen afwachten en dan haar bod verhogen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 03, 2015, 14:30:21
Citaat van: SCC-J op juli 03, 2015, 14:17:54
je weet niet eens wie het is .......
Weet jij dat zeker? Of is dat een aanname?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juli 03, 2015, 14:37:04
Nee dat weet ik niet zeker, ze hebben wel hun budget opgerekt.
Waarschijnlijker is dat de zaakwaarnemer het probleem ( weer eens ) is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 03, 2015, 14:39:17
Citaat van: veteraan op juli 03, 2015, 14:37:04
Nee dat weet ik niet zeker, ze hebben wel hun budget opgerekt.
Waarschijnlijker is dat de zaakwaarnemer het probleem ( weer eens ) is
ik had het niet tegen jou... maar hoe kom je erbij dat Nek ook in de markt is voor de spits die wij hier graag zien...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 03, 2015, 14:42:40
Citaat van: veteraan op juli 03, 2015, 14:29:40
NEC wil de verkoop van Cillissen afwachten en dan haar bod verhogen

Op wie willen ze het bod verhogen dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 03, 2015, 15:10:45
Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 14:42:40
Op wie willen ze het bod verhogen dan?

Ja dat zeggen we hier dus niet meer ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 03, 2015, 15:42:23
Citaat van: hobbes op juli 03, 2015, 15:10:45
Ja dat zeggen we hier dus niet meer ;)

Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 03, 2015, 16:21:59
Citaat van: moodygrunn op juli 03, 2015, 15:42:23
Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)

Verkopen zeg ik, verkopen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 03, 2015, 16:24:39
Citaat van: moodygrunn op juli 03, 2015, 15:42:23
Hebben we nog spelers nodig dan? Volgens mij is de selectie rond   ;)

Ik hoop niet dat ze te rond zijn. wij hoeven hier geen piet velthuizen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op juli 03, 2015, 17:22:50
Waar gaat het hier allemaal over: Glasbakken en Veldmuizen? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DC op juli 03, 2015, 17:34:05
Gelukkig heeft de warmte geen invloed op de kwaliteit van de gesprekken hier zie ik  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juli 03, 2015, 17:53:15
v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 03, 2015, 17:54:48
Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 17:53:15
v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper

Je noemt geen linksvoor maar wel een keeper.. Keeper gaat er niet komen, we hebben er al 4. Spits moet je wat geduld voor hebben. Daarnaast de transfermarkt is letterlijk 3 dagen geopend. wat meer geduld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juli 03, 2015, 18:02:40
4 keepers en Nienhuis is de beste, dan moet er nog een 5e bij !!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 03, 2015, 18:18:47
Ron Janzen bij de wedstrijdselectie. Ik dacht dat hij vertrokken was?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 03, 2015, 18:19:12
Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 18:02:40
4 keepers en Nienhuis is de beste, dan moet er nog een 5e bij !!!

Neemt niet weg dat je geduld moet hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 03, 2015, 18:31:45
https://twitter.com/GerardBos/status/617007021217419264

BREKEND! Transfer Berisha (AS Roma) naar #Cambuur is ROND. 1 jr + optie. Zweed straks als toeschouwer bij #dtdcam

(https://pbs.twimg.com/media/CJAMmubWIAARa-J.jpg)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 03, 2015, 19:04:55
Citaat van: Lau Loene op juli 03, 2015, 17:53:15
v/d Vegt wordt toch niet betaald om niets te doen, waar blijven die nieuwe spelers ?
Spits
Rechtsback
Keeper

Haha, VD Vegt heeft al zoveel jongens gehaald en jij zegt dat ie niks doet? Haha.
Nu ook Berisha nog binnen, je spits...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op juli 03, 2015, 19:09:32
Letterlijk een kippenvel momentje! Wat een seizoen zal dit weer worden mannen!

Wu wudde alleen mar betur!!!  _O_ |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 03, 2015, 19:11:36
Citaat van: DC op juli 03, 2015, 17:34:05
Gelukkig heeft de warmte geen invloed op de kwaliteit van de gesprekken hier zie ik  :proost

Dat in tegenstelling tot de temperatuur blijft nog altijd ver onder nul  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 03, 2015, 20:53:56
Speelt Berisha morgen in Drachten?
Daar zal ik sowieso heen. Maar is dan een extraatje...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 03, 2015, 21:03:09
Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 20:53:56
Speelt Berisha morgen in Drachten?
Daar zal ik sowieso heen. Maar is dan een extraatje...
nog niet eens meegetraind. Dus denk het niet toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 03, 2015, 21:23:53
Citaat van: speculeter op juli 03, 2015, 21:03:09
nog niet eens meegetraind. Dus denk het niet toch.

Ja en.... Is amateurclubje!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 03, 2015, 21:32:38
Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 21:23:53
Ja en.... Is amateurclubje!
En meteen een spierblessure oplopen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op juli 03, 2015, 22:16:17
Update na het aantrekken van Valmir Berisha

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 03, 2015, 23:01:03
Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 21:32:38
En meteen een spierblessure oplopen....

Hoor het wel weer... Heel zomer op zijn gat gezeten. Al zou het een helft zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 04, 2015, 06:49:41
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 07:04:36
Citaat van: Sakin op juli 03, 2015, 23:01:03
Hoor het wel weer... Heel zomer op zijn gat gezeten. Al zou het een helft zijn!
Dat hoor je mij niet zeggen.. maar als ik het goed begrijp wil jij dat risico wel nemen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 07:41:56
Citaat van: Collingwood op juli 04, 2015, 06:49:41
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Inderdaad hulde _O_

Met de laatste 2, moeten we geduld hebben en ben erg benieuwd met welke spelers ze komen... Vooral naar de linksbuiten ben ik benieuwd er blijven in Nederland niet veel namen meer over.. dus komt er een buitenlander?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 04, 2015, 07:45:53
Voor de linksbuiten verwacht ik inderdaad een (buitenlandse?) verrassing, ook omdat we veel concurrentie hebben. Volgens mij zijn er veel eredivisieclubs op zoek naar buitenspelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op juli 04, 2015, 08:58:07
Leuk stukje in het AD over een oude bekend op de flank; Quincy Owusu Abeyie. Wil graag naar NL om te ballen...  |:) te duur??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juli 04, 2015, 09:53:01
Gisteren bij de wedstrijd DTD-Cambuur was er ook een speler op proef, Torino Hunte. Komt die misschien?
:camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 04, 2015, 09:54:55
Heb hem al een aantal malen genoemd. Zou topspeler zijn om een jaar te huren:
https://mobile.twitter.com/thierryambrose/status/616983845284392961
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Superfan op juli 04, 2015, 09:57:00
Hunte speelde niet slecht, was wel dreigend, maar is niet het niveau wat bij de huidige status van onze club past.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 09:59:52
Citaat van: Sccambuurdebeste op juli 04, 2015, 09:53:01
Gisteren bij de wedstrijd DTD-Cambuur was er ook een speler op proef, Torino Hunte. Komt die misschien?
:camigo
Dit was de speler die mee trainde... we dachten dat het een speler van J-C was, maar niet dus...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 04, 2015, 10:00:07
Een speler van 24 en van Eindhoven die nou niet geweldige cijfers achter z'n naam heeft staan lijkt mij nou niet een versterking voor het eerste elftal inderdaad.
Rustig de tijd nemen komt vanzelf wel wat interessants voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 10:04:24
Wachten op afvallers van topclubs.
Sleegers zou ik graag zien, maar is niet een echte linksbuiten(geen linkspoot).
Houtkoop misschien proberen? Mag wellicht weg bij ADO.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 10:07:55
Citaat van: AL op juli 04, 2015, 10:04:24
Wachten op afvallers van topclubs.
Sleegers zou ik graag zien, maar is niet een echte linksbuiten(geen linkspoot).
Houtkoop misschien proberen? Mag wellicht weg bij ADO.
Je hebt Korte ook nog bij ADO, is ook een leuke speler... Maar niet transfervrij en daar moet Cambuur zich op richten heb ik begrepen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 10:09:22
Citaat van: michello op juli 04, 2015, 10:00:07
Een speler van 24 en van Eindhoven die nou niet geweldige cijfers achter z'n naam heeft staan lijkt mij nou niet een versterking voor het eerste elftal inderdaad.
Rustig de tijd nemen komt vanzelf wel wat interessants voor ons.
Inderdaad... Dan maar meer tijd nemen ipv overhaaste beslissingen nemen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 04, 2015, 10:20:21
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 09:59:52
Dit was de speler die mee trainde... we dachten dat het een speler van J-C was, maar niet dus...

Hunte is op proef bij de beloften
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 10:34:03
Citaat van: justremco op juli 04, 2015, 10:20:21
Hunte is op proef bij de beloften
Is hij met zijn bijna 25 jaar niet wat te oud voor J-C ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 04, 2015, 11:24:56
Zou Nigel Hasselbaink wat zijn? Transfervrij en nu op proef bij Excelsior.
Was in zijn eerste jaren in Schotland goed bezig. Heeft een gigantische turbo in z'n dijen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 11:29:18
Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 11:24:56
Zou Nigel Hasselbaink wat zijn? Transfervrij en nu op proef bij Excelsior.
Was in zijn eerste jaren in Schotland goed bezig. Heeft een gigantische turbo in z'n dijen.
Is geen linksbuiten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2015, 11:31:31
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 11:29:18
Is geen linksbuiten..

En op proef bij Excelsior, dus waarom zou hij hier ook komen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Superfan op juli 04, 2015, 12:40:32
Zlatan is een wereldspits. Met een vriend van Zlatan (Bovar Karim) hebben we enkele jaren geleden niet veel geluk gehad. Als Berisha (nieuwe Zlatan) zich over de teleurstelling van afgelopen anderhalf jaar kan heen zetten, dan kan hij z'n belofte inlossen en hebben we aan deze "Zlatan" veel plezier.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juli 04, 2015, 13:15:08
Citaat van: Collingwood op juli 04, 2015, 06:49:41
We hebben nu toch wel wat spelers met statiegeld in de selectie met Van de Streek, Overgoor, Masek en Berisha. Zou ook voor Reijnen en Narsingh kunnen gelden, moeten ze eerst wel hun contract verlengen.

Vooralsnog zijn de technische staf en Van de Vegt uitstekend bezig!

Resterend verlanglijstje:
Rechtsback
Linksbuiten
Mooi gezegd, spelers met statiegeld |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 04, 2015, 13:21:35
Citaat van: Cor op juli 04, 2015, 11:31:31
En op proef bij Excelsior, dus waarom zou hij hier ook komen?

Klopt, zoals onze HSV speler op stage was bij W2! En Naraingh is geen speler die ieder wedstrijd 90 min speelt op rechtsbuiten. Vooralsnog heb ik Rosheuvel op links, dus wellicht zou het geen raar idee zijn.
Ter aanvulling, zelf zie ik uiteraard ook liever een echte linksbuiten komen.
Trouwens, wat voor Hasselbaink geldt, geldt ook voor Quinsy. Eveneens rechtsbuiten, maar informeren kan altijd. Berisha hadden we vooraf ok als te hoog gegrepen betiteld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 04, 2015, 13:23:35
Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 13:21:35
Klopt, zoals onze HSV speler op stage was bij W2! En Naraingh is geen speler die ieder wedstrijd 90 min speelt op rechtsbuiten. Vooralsnog heb ik Rosheuvel op links, dus wellicht zou het geen raar idee zijn.
Ter aanvulling, zelf zie ik uiteraard ook liever een echte linksbuiten komen.
Trouwens, wat voor Hasselbaink geldt, geldt ook voor Quinsy. Eveneens rechtsbuiten, maar informeren kan altijd. Berisha hadden we vooraf ok als te hoog gegrepen betiteld.

Als Quinsy wil voetballen zal hij met minder genoegen nemen. Wil hij voor het geld gaan dan zit hij bij ons niet goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 15:41:47
Citaat van: hobbes op juli 04, 2015, 13:23:35
Als Quinsy wil voetballen zal hij met minder genoegen nemen. Wil hij voor het geld gaan dan zit hij bij ons niet goed.

Quinsy heb ik nog nooit iets gevonden. Veel show totaal geen rendement!!

Houtkoop zou in mijn ogen de perfecte speler zijn voor de linksbuiten positie. Heeft alleen nog contract, maar wellicht mag hij vertrekken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 04, 2015, 18:50:26
Maar Houtkoop tilt ons toch zeker niet naar een hoger niveau? Type Slagveer en Schaken, van die dertien in dozijn spelers. Heb vrijwel dagelijks contact met een aantal Eagles supporters en die waren (itt het vertrek van Overgoor) niet rouwig om het vertek van Houtkoop.

Eerlijk is eerlijk, zijn vertrek en dat van Antonia hebben ze onderschat (flink doelpunten ingeleverd), maar moeten wij nu niet wat hoger mikken dan Houtkoop? Of wil ik nu te snel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 19:02:22
Citaat van: SCC op juli 04, 2015, 18:50:26
Maar Houtkoop tilt ons toch zeker niet naar een hoger niveau? Type Slagveer en Schaken, van die dertien in dozijn spelers. Heb vrijwel dagelijks contact met een aantal Eagles supporters en die waren (itt het vertrek van Overgoor) niet rouwig om het vertek van Houtkoop.



Eerlijk is eerlijk, zijn vertrek en dat van Antonia hebben ze onderschat (flink doelpunten ingeleverd), maar moeten wij nu niet wat hoger mikken dan Houtkoop? Of wil ik nu te snel?

Houtkoop zou ik een absolute topversterking vinden.
Heerlijke voorzetten met linker pootje! !
Verder gewoon een technisch goede voetballer en is ook nog eens snel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dennisw8 op juli 04, 2015, 19:25:41
Als je Houtkoop kan halen meteen doen! verder ben ik wel benieuwd welke spelers ze nog willen halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 04, 2015, 19:32:58
Citaat van: AL op juli 04, 2015, 19:02:22
Houtkoop zou ik een absolute topversterking vinden.
Heerlijke voorzetten met linker pootje! !
Verder gewoon een technisch goede voetballer en is ook nog eens snel.

Ik ben dus absoluut niet overtuigd van de kwaliteiten van houtkoop. Snel? Ja, technisch vaardig? Neh.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DeBruyne op juli 04, 2015, 19:35:39
Cambuur zou interesse hebben in Elson Hooi lees ik net op Twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 04, 2015, 19:47:35
Citaat van: DeBruyne op juli 04, 2015, 19:35:39
Cambuur zou interesse hebben in Elson Hooi lees ik net op Twitter

Alweer??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 04, 2015, 19:48:15
Twitter..... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 04, 2015, 19:50:43
 Getweet door iemand van omroep brabant, zal dus wel waar zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 04, 2015, 20:00:54
Overigens vind ik Hooi wel een aardig spelertje, ook als hij vanaf links komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2015, 20:05:00
Was vanavond bij NAC behoorlijk op dreef.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2015, 20:08:59
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 04, 2015, 20:05:00
Was vanavond bij NAC behoorlijk op dreef.

Was je erbij?  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 04, 2015, 20:12:13
Staat vermeld op voetbalzone inderdaad!
We wachten maar af...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2015, 20:18:17
Citaat van: Cor op juli 04, 2015, 20:08:59
Was je erbij?  :proost
:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 20:19:19
Hooi ach ja nog maar een rechtspoten erbij.
Linksbuiten hebben we nodig!!!

Hooi overigens wel goede speler. Ook nog geen rendement, maar wel een met mogelijkheden.
Maar dan zouden we met Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad en Hooi 4 rechtsbenige vleugelaanvallers hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 04, 2015, 20:23:04
Of men verwacht narsingh te verkopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 04, 2015, 20:24:06
Citaat van: AL op juli 04, 2015, 20:19:19
Hooi ach ja nog maar een rechtspoten erbij.
Linksbuiten hebben we nodig!!!

Hooi overigens wel goede speler. Ook nog geen rendement, maar wel een met mogelijkheden.
Maar dan zouden we met Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad en Hooi 4 rechtsbenige vleugelaanvallers hebben.

Hij kan zich anders prima redden vanaf links. Het is niet verplicht om op beide vleugels lijnplakkers te posteren...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 20:31:09
Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2015, 20:24:06
Hij kan zich anders prima redden vanaf links. Het is niet verplicht om op beide vleugels lijnplakkers te posteren...

Ook met Hooi zal er geen voorzet vanaf links komen.
We hebben een speler nodig die links is en buitenom kan gaan en meteen een goede voorzet kan geven.
Ik zie het nut niet van Nog een rechtsbuiten erbij! !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 04, 2015, 20:52:50
Citaat van: AL op juli 04, 2015, 20:31:09
Ook met Hooi zal er geen voorzet vanaf links komen.
We hebben een speler nodig die links is en buitenom kan gaan en meteen een goede voorzet kan geven.
Ik zie het nut niet van Nog een rechtsbuiten erbij! !

Altijd dat buitenom gelul. Als je een spits van 220 cm hebt die alleen kan koppen zeg ik ja. Het is niet zo heel relevant hoe een voorzet tot stand komt als je Ogbeche of Berisha in de punt hebt. Belangrijker is dat ze aankomen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 21:53:30
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 21:22:40
Hoefdraad is linksbenig...

Stijf rechts!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 04, 2015, 22:08:40
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 22:05:02
Hoe kom je daarbij...onzin!!!

Dan niet........
Kijk maar eens naar wat doelpunten/acties van hem.
Speelt wel veel vanaf links, maar is echt stijf rechts hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2015, 22:14:36
Citaat van: AL op juli 04, 2015, 22:08:40
Dan niet........
Kijk maar eens naar wat doelpunten/acties van hem.
Speelt wel veel vanaf links, maar is echt stijf rechts hoor.
Je hebt gelijk... maar kan gelukkig wel een voorzet geven met links...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 05, 2015, 08:28:02
Het zou ook leuk zijn als een buitenspeler nog meer kan dan een voorzet geven. Doelpunten maken bijv. Voorzetten komen toch meestal niet aan. Ik snap dat blind staren op voorzetten niet zo..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:02:45
Citaat van: De Gast op juli 05, 2015, 08:28:02
Het zou ook leuk zijn als een buitenspeler nog meer kan dan een voorzet geven. Doelpunten maken bijv. Voorzetten komen toch meestal niet aan. Ik snap dat blind staren op voorzetten niet zo..
Jij snap wel meer niet... Geen voorzet = eeuwig gebrei en minder doelpunten.. En een buitenspeler die beide kan kunnen wij normaal gesproken niet betalen... En scorende buitenspelers zijn nog moeilijker te vinden dan 1 met een voorzet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:16:22
Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:02:45
Jij snap wel meer niet... Geen voorzet = eeuwig gebrei en minder doelpunten.. En een buitenspeler die beide kan kunnen wij normaal gesproken niet betalen... En scorende buitenspelers zijn nog moeilijker te vinden dan 1 met een voorzet...

enigsinds eens... maar dan komt er een voorzet.. dan hoop ik dat het probleem van vorig jaar is opgelost, meer mensen bij sluiten... naja goed, narsingh komt met hoge voorzet, streek , ogbeche, rosheuvel berisha (noem maar wat namen van voorhoede spelers die misschien basis staan) staan in 16.. allen nog onder de 1.80.. dan moet de voor dan zooo keer op keer perfect wezen of wel geluk dst die bal aankomt....
het zou toch meer uit de combinatie/individuele actie moeten komen om een lage voorzet te kunnem geven dan hoge ballen.. zijn we gewoon kansloos..
Byrne zijn lengte weet ik overigens niet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 05, 2015, 09:19:21
Ik hoop eerlijk gezegd dat de berichten over Hooi niet kloppen. Dan hebben we drie rechtsbuitens (Narsingh, Rosheuvel, Hooi) en geen enkele linksbuiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 05, 2015, 09:19:28
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 22:14:36
Je hebt gelijk... maar kan gelukkig wel een voorzet geven met links...

Totaal niet meer serieus nemen die Grijskijkert  :_schater

Wist je dat Labylle het best tot zijn recht komt als voorstopper  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:24:38
Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 09:19:28
Totaal niet meer serieus nemen die Grijskijkert  :_schater

Wist je dat Labylle het best tot zijn recht komt als voorstopper  l0l
Inderdaad Poelie compleet links laten liggen die gast snapt er niks van.. :_schater
Ik heb gehoord dat die Labylle ook prima als vliegende keeper kan spelen en dat het eigenlijk zijn beste positie is  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:29:32
Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:16:22
enigsinds eens... maar dan komt er een voorzet.. dan hoop ik dat het probleem van vorig jaar is opgelost, meer mensen bij sluiten... naja goed, narsingh komt met hoge voorzet, streek , ogbeche, rosheuvel berisha (noem maar wat namen van voorhoede spelers die misschien basis staan) staan in 16.. allen nog onder de 1.80.. dan moet de voor dan zooo keer op keer perfect wezen of wel geluk dst die bal aankomt....
het zou toch meer uit de combinatie/individuele actie moeten komen om een lage voorzet te kunnem geven dan hoge ballen.. zijn we gewoon kansloos..
Byrne zijn lengte weet ik overigens niet..
Het hoeft geen hoge voorzet te zijn, daar praat ik niet over.. een bal opmaat vanaf de zijkant was de 2e helft van de competitie al een unicum en komt zo'n bal dan hoeven ze er maar tegenaan te lopen..
Byrne is 1.55 dus die wint het ook niet in de lucht...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:31:27
Citaat van: Collingwood op juli 05, 2015, 09:19:21
Ik hoop eerlijk gezegd dat de berichten over Hooi niet kloppen. Dan hebben we drie rechtsbuitens (Narsingh, Rosheuvel, Hooi) en geen enkele linksbuiten.
Dan hebben we 4 rechtsbenige buitens ja, maar wel 4 snelle buitens en die zijn lastig te verdedigen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:33:16
sowieso spits andere buitenspeler en liefst 2middenvelders in de 16 bijsluiten zal al een heel hoop schelen.. vindt het wel een manco trouwens, bijna geen grote spelers in selectie, danwel op middenveld en voorhoede. niet alles kan in combinatie gaan en laag en hoog ben je bijna altijd kansloos... Rosheuvel heeft het trouwens wel in zich om doelpunten te kunnen maken, als hij rustig wordt voor het goal kan dat goed komen, creeert genoeg voor zichzelf...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:48:38
Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:33:16
sowieso spits andere buitenspeler en liefst 2middenvelders in de 16 bijsluiten zal al een heel hoop schelen.. vindt het wel een manco trouwens, bijna geen grote spelers in selectie, danwel op middenveld en voorhoede. niet alles kan in combinatie gaan en laag en hoog ben je bijna altijd kansloos... Rosheuvel heeft het trouwens wel in zich om doelpunten te kunnen maken, als hij rustig wordt voor het goal kan dat goed komen, creeert genoeg voor zichzelf...
Steblecki,Vytas,Reijnen,Heerings,Peersman komen in de buurt van de 1.90 de rest rond de 1.80 of nog kleiner..
De enige die over de 1.90 gaat is Zeinstra..
Spits vind ik dan niet echt nodig,laat Ogbeche nog maar even staan(kan Berisha rustig gebracht worden), als je ziet hoe de samenwerking(direct en indirect) tussen Rusnak en Ogbeche was en de doelpunten die hij de eerste helft van de competitie maakte, heb ik goede hoop dat hij dit een heel seizoen kan,mits de aanvoer goed is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 05, 2015, 10:03:09
Dan moet Zeinstra maar in de spits!
Die kopt ze er wel in.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 10:21:07
Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:48:38
Steblecki,Vytas,Reijnen,Heerings,Peersman komen in de buurt van de 1.90 de rest rond de 1.80 of nog kleiner..
De enige die over de 1.90 gaat is Zeinstra..
Spits vind ik dan niet echt nodig,laat Ogbeche nog maar even staan(kan Berisha rustig gebracht worden), als je ziet hoe de samenwerking(direct en indirect) tussen Rusnak en Ogbeche was en de doelpunten die hij de eerste helft van de competitie maakte, heb ik goede hoop dat hij dit een heel seizoen kan,mits de aanvoer goed is..
dat is ook wat mijn punt, laten we hopen dat aanvoer goed is anders wordt het net als tweede seizoenshelft.. veel wanhopige voorzetten die nooit aankomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 05, 2015, 15:32:57
We kunnen beter naar kijken naar creativiteit en iemand die zijn directe tegenstander kan uitspelen. Rusnak deed dat soms in 1 balaanname
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op juli 05, 2015, 15:51:29
Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:31:27
Dan hebben we 4 rechtsbenige buitens ja, maar wel 4 snelle buitens en die zijn lastig te verdedigen..

Als je ze tegelijk opstelt helemaal.   :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 05, 2015, 16:53:45
Citaat van: sunderland op juli 05, 2015, 15:32:57
We kunnen beter naar kijken naar creativiteit en iemand die zijn directe tegenstander kan uitspelen. Rusnak deed dat soms in 1 balaanname

Rusnak  _O_
Ritzmaier.
Dat kaliber hebben we nodig om boven de streep te kunnen eindigen.
Iemand die zn medespeler met een steekpass kan lanceren ipv een eindeloze rij voorzetten die simpeltjes weg worden gewerkt. En Ogbeche kan niks met voorzetten of staat continue verkeerd.
Ik hoop dat 1 of 2 van die jochies het in zich heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juli 05, 2015, 21:08:24
ach......rusnakje..
goeie ouwe tijd.

als je beweert dat ogbeche constant verkeerd staat dan heb je er echt kijk op hoor,jij bent vast ook zo 1 die beweert dat ie al zn luchtduels verliest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2015, 21:28:42
Van Rooijen _O_
Heldens _O_

We kunnen wel blijven hangen in het verleden, maar Rusnák komt nimmer weder. Ritzmaier idem. Twee spelers die ik zeker graag had willen houden, maar nu slechts in het topic "Oud Spelers" thuis horen.

Wat ik overigens Ogbeche wel verwijt (in tegenstelling tot verkeerd staan en luchtduels verliezen) is dat hij té veel kansen nodig heeft om te scoren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2015, 21:32:35
Citaat van: De Gast op juli 05, 2015, 16:53:45
Rusnak  _O_
Ritzmaier.
Dat kaliber hebben we nodig om boven de streep te kunnen eindigen.
Iemand die zn medespeler met een steekpass kan lanceren ipv een eindeloze rij voorzetten die simpeltjes weg worden gewerkt. En Ogbeche kan niks met voorzetten of staat continue verkeerd.
Ik hoop dat 1 of 2 van die jochies het in zich heeft.

Jack Byrne!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 05, 2015, 21:42:09
Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2015, 21:28:42
Van Rooijen _O_
Heldens _O_

We kunnen wel blijven hangen in het verleden, maar Rusnák komt nimmer weder. Ritzmaier idem. Twee spelers die ik zeker graag had willen houden, maar nu slechts in het topic "Oud Spelers" thuis horen.

Wat ik overigens Ogbeche wel verwijt (in tegenstelling tot verkeerd staan en luchtduels verliezen) is dat hij té veel kansen nodig heeft om te scoren.

Ogbeche komt qua balaannames net wat te kort. Hierdoor heeft hij veel tijd nodig om tot een schot te komen. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 05, 2015, 21:44:08
En daarom speelt ie bij Cambuur en niet bij psv
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 05, 2015, 21:44:26
Citaat van: moodygrunn op juli 05, 2015, 21:42:09
Ogbeche komt qua balaannames net wat te kort. Hierdoor heeft hij veel tijd nodig om tot een schot te komen.

Zijn actieradius wordt minder. Begrijp me goed, uitstekende spits voor ons maar er lijkt wat sleet op te komen naar mate het seizoen vordert.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 05, 2015, 22:11:01
Dat gold afgelopen seizoen eigenlijk voor de  hele selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 06, 2015, 10:46:07
Wordt een moeilijk seizoen.
Ik verwacht nog wel een verrassing op de flanken.
Maar desondanks zullen we het heel lastig krijgen. We zullen als collectief weer heel scherp moeten zijn.
Hopen dat we niet te veel geblesseerden krijgen want onze selectie is gewoon qua sterkte niet breed.
Zeker achterin en op het middenveld heb ik mijn twijfels.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 06, 2015, 11:01:16
Er moet een goede rb komen. Nu wordt schootsafstand daar weleens neergezet. Maar dat is meer verder midvelder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 06, 2015, 11:02:04
Schootstra = schootsafstand
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 11:04:27
Citaat van: sk13 op juli 06, 2015, 11:01:16
Er moet een goede rb komen. Nu wordt schootsafstand daar weleens neergezet. Maar dat is meer verder midvelder.
En waarom hem niet een kans geven op de rechtsback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 11:05:30
Citaat van: dit is mien club op juli 06, 2015, 10:46:07
Wordt een moeilijk seizoen.
Ik verwacht nog wel een verrassing op de flanken.
Maar desondanks zullen we het heel lastig krijgen. We zullen als collectief weer heel scherp moeten zijn.
Hopen dat we niet te veel geblesseerden krijgen want onze selectie is gewoon qua sterkte niet breed.
Zeker achterin en op het middenveld heb ik mijn twijfels.
Dit seizoen weer handhaven op hoogste niveau en ik ben tevreden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 06, 2015, 11:10:17
Ben ik met je eens hoor.
Maar deze selectie lijkt niet zo sterk als vorig jaar.
We investeren wel in de toekomst maar te weinig in het hier en nu.
Een gevestigde rechtsback zou heel prettig zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 11:20:08
Citaat van: dit is mien club op juli 06, 2015, 11:10:17
Ben ik met je eens hoor.
Maar deze selectie lijkt niet zo sterk als vorig jaar.
We investeren wel in de toekomst maar te weinig in het hier en nu.
Een gevestigde rechtsback zou heel prettig zijn.
Ik vind de selectie wel gelijkwaardig t.o.v. vorig jaar en zijn de laatste 2 toppers(voor Cambuur begrippen) dan zijn we erop vooruit gegaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 06, 2015, 12:20:07
Ik snap ook niet dat mensen vinden dat we erop achteruit zijn gegaan tov vorig jaar.
de belangrijke spelers die weg zijn, zijn el makrini, de ridder, nikker en droste.
bijker en droste speelden al niet denderend. Heerings is zeker gelijkwaardig en de ander is even afwachten.
dan hebben we ipv el makrini  nu overgoor waar ik veel vertrouwen in heb en die ik ook gelijkwaardig acht.
vervanger voor de ridder is nog wel belangrijk.
verder drie talenten binnen. Met berisha is de spits concurrentie  waarschijnlijk  sterker.
masek kan een groeibriljant worden en byrne kan zomaar net zo belangrijk worden als rusnak.

Ik vind ons nu al sterker dan eind vorig seizoen en gelijkwaardig aan begin vorig seizoen met rusnak en dan moeten er nog 1,2 jongens bij.

Snap al dat pessimisme niet. Ook als je kijkt naar de concurrentie zijn de graafschap en Roda duidelijk minder. Die moeten we er sowieso onder kunnen houden.
ADO koopt leuk in maar verliezen ook Kramer er van duinen en Heracles haalt reservespeler van ons. Dan heb je nog NEC, Excelsior  en ik zie geen enkele reden om in paniek te raken. Ik gok tussen de 11e en 13e plek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 06, 2015, 12:24:17
Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.
Niveautje autocorrectie volgens mij :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 06, 2015, 12:24:52
Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.

Ik gok op autocorrectie, daarna typt hij wel Bijker
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op juli 06, 2015, 12:45:28
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 06, 2015, 12:20:07
Ik snap ook niet dat mensen vinden dat we erop achteruit zijn gegaan tov vorig jaar.
de belangrijke spelers die weg zijn, zijn el makrini, de ridder, nikker en droste.
bijker en droste speelden al niet denderend. Heerings is zeker gelijkwaardig en de ander is even afwachten.
dan hebben we ipv el makrini  nu overgoor waar ik veel vertrouwen in heb en die ik ook gelijkwaardig acht.
vervanger voor de ridder is nog wel belangrijk.
verder drie talenten binnen. Met berisha is de spits concurrentie  waarschijnlijk  sterker.
masek kan een groeibriljant worden en byrne kan zomaar net zo belangrijk worden als rusnak.

Ik vind ons nu al sterker dan eind vorig seizoen en gelijkwaardig aan begin vorig seizoen met rusnak en dan moeten er nog 1,2 jongens bij.

Snap al dat pessimisme niet. Ook als je kijkt naar de concurrentie zijn de graafschap en Roda duidelijk minder. Die moeten we er sowieso onder kunnen houden.
ADO koopt leuk in maar verliezen ook Kramer er van duinen en Heracles haalt reservespeler van ons. Dan heb je nog NEC, Excelsior  en ik zie geen enkele reden om in paniek te raken. Ik gok tussen de 11e en 13e plek.
Helemaal mee eens, on-Liwwadders optimisme, dat hebben we nodig :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 06, 2015, 12:50:39
Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.

Was natuurlijk bijker. Dat je telefoon dat woord kent :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 06, 2015, 13:18:44
Ik prefereer liever louter de naam Judas, waarvan akte  ;)

Ik zie de toekomst zonnig in met deze selectie en ik ga er vanuit dat het woord degradatie totaal geen issue meer is als we aan de kippenbouten zitten te kluiven met de kerst.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 06, 2015, 14:00:53
In Leeuwarden zijn ze wars van opportunisme. Na het beste seizoen ooit is Cambuur 'gewoon' weer degradatiekandidaat.

Dat stelt althans trainer Henk de Jong, die de hoge verwachtingen wil temperen. Cambuur heeft net afscheid genomen van het beste seizoen ooit. Net als in 2014 werd de club twaalfde, maar de 41 punten – 2 meer dan een jaar eerder – betekenden wel een clubrecord. Cambuur zal er alles aan doen de opgaande lijn door te trekken, maar blijft realistisch.

,,We horen qua begroting gewoon weer bij de onderste drie in de eredivisie'', stelde De Jong na de met 0-7 gewonnen oefenwedstrijd tegen Drachtster Boys. ,,Dat is de realiteit. Er is niets veranderd ten opzichte van vorig jaar. We moeten ons dit seizoen weer uit de degradatiezone zien te spelen. We beginnen weer op het nulpunt. Met ons voetbalidee en onze visie kunnen we er misschien weer een mooi seizoen van maken'', aldus De Jong. ,,Er zullen vast ook mensen zijn die denken dat we degraderen.''

,,Het was vijftig procent beter''

De Jong zag Cambuur zaterdagavond tegen Drachtster Boys een stuk beter voetballen dan een dag eerder tegen DTD. De nieuwbakken tweedeklasser werd immers slechts met 1-2 verslagen. Met hoofdklasser Drachtster Boys had Cambuur veel minder moeite. Gezien het aantal gemiste kansen was een uitslag met dubbele cijfers mogelijk geweest. Vooral spits Bartholomew Ogbeche moet er nog even in komen. Hij had vijf keer kunnen scoren, maar hield het bij één goal. ,,Het was van onze kant vijftig procent beter dan tegen DTD, maar vrijdag hadden we ook twee teams opgesteld met spelers die nog amper met elkaar hadden gevoetbald.''

De Jong was niet blij met de wijze waarop DTD voor de dag kwam. De amateurploeg speelde erg defensief en Cambuur had daar moeite mee. ,,Naar mijn idee speel je om er een leuke wedstrijd van te maken. Voetballen om het publiek te vermaken. Dat heb ik bij Harkemase Boys en Drachtster Boys ook altijd gedaan als we tegen profclubs speelde. Dat is toch veel leuker?''



De Cambuur-trainer was wel blij met de wijze waarop Drachtster Boys voor de dag kwam. ,,Zij wilden ook naar voren, in een aanvallende speelstijl. Daar hebben we wat aan. Inzakken is niet leuk, dit was mooier. Complimenten voor Drachtster Boys.''

De Jong wil dat zijn spelers een echte killersmentaliteit tonen. Die was afgelopen seizoen niet altijd aanwezig tijdens wedstrijden waarin Cambuur weinig kansen creëerde. ,,We zijn daar druk mee bezig. Het gaat om het maken van goals en de manier waarop je duels aangaat. Als een tegenstander inzakt, moeten we daar goed mee omgaan.''



Sander van der Streek schudt Wouter Roosjen van Drachtster Boys van zich af.

De Jong liet in de eerste week veel beloften minuten maken. Onder hen ook Ron Janzen. De verdediger werd vorig seizoen gehuurd van FC Groningen, waar hij mocht vertrekken. Janzen ging op zoek naar een nieuwe club, maar kon er geen vinden.

Daarop meldde de 21-jarige verdediger uit Beilen zich weer bij Cambuur, dat hem graag bij de beloften wilde houden.

Byrne: ,,Gelukkig valt het mee''

Middenvelder Jack Byrne lijkt weinig schade te hebben opgelopen in het duel met DTD. De Ier stond vrijdag nog geen drie minuten op het veld toen hij een tik op zijn linkerenkel kreeg. Voorzitter Ype Smid begeleidde hem hoogstpersoonlijk naar het ziekenhuis. Byrne zat zaterdag samen met spits Valmir Berisha – die vandaag voor het eerst meetraint – op de tribune in Drachten. ,,Ik denk er één, misschien twee weken uit te liggen'', sprak de Ier opgelucht. ,,Maandag kan ik weer lichtjes trainen. Er zit een zwelling. Ik ben heel opgelucht dat er niets gebroken is. De komende week zal ik de enkel flink blijven intapen. Gelukkig valt het mee. Ik ga niets overhaasten, dan wordt het alleen maar erger.''

TEKST: RENÉ SMID
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juli 06, 2015, 14:18:29
Als er nog twee ervaren spelers bijkomen (type de Ridder) die rustig blijven en sturing kunnen geven binnen en buiten het veld aan deze behoorlijk verjongde selectie dan zie ik het positief in. Op dit moment is het heel talentvol, zijn er prima aankopen gedaan maar moet er ervaring en stabiliteit bij. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2015, 14:49:08
Mag ik uit bovenstaande verhaal (één na laatste alinea) concluderen dat Ron Janzen definitief bij ons belofteteam aansluit?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 06, 2015, 14:52:29
Interessant stuk over Naah.

By Prince Narkortu Teye – Follow on twitter @TeyePrince

CiteerManchester City youngster Divine Naah is set for a second stay in the Netherlands amidst uncertainties over his final destination.

The 19-year-old, who joined then Eredivisie campaigners NAC Breda on an 18-month loan deal last January, has seen his future with the Yellow Army thrown in doubt following their relegation from the Dutch top-flight albeit he still has a year more on his contract.

Hoping for an even bigger step this coming season following his instant impact in the second half of last season, the former Right to Dream Academy trainee has revealed his mother club Manchester City, are pushing to see him play in the Eredivisie again this season and not the Eerste Divisie although he has already joined up with NAC for pre-season activities.

"I am in Breda now for pre-season but I'm not really sure yet about my final destination," Naah exclusively told footy-Ghana.

"Manchester City looked for a new club for me in the top league here but the new club had many players in my position," he revealed.

The midfielder, however, maintains the search is not over yet as City have not given up on seeing him in the Eredivisie next season.

"They are still searching. I've been told if I get a club, I will move," he said.

Naah made nine Eredivisie appearances involving eight starts for NAC last season, scoring his maiden goal against VVV Venlo in the second leg of their Eredivisie play-off encounter.

http://footy-ghana.com/read.php?read=5032&linkid=2&linkname=players+abroad#.VZp48_ntmkp

Zou zo maar eens over Cambuur kunnen hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 06, 2015, 15:00:42
Hebben we niet nodig toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 06, 2015, 15:01:16
Is een middenvelder ( Hoe bestaat het met zo'n postuur en lichtgewicht ) dus denk inderdaad niet dat wij hem nodig hebben...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 06, 2015, 15:02:11
Citaat van: Marc S op juli 06, 2015, 14:52:29
Interessant stuk over Naah.

By Prince Narkortu Teye – Follow on twitter @TeyePrince

http://footy-ghana.com/read.php?read=5032&linkid=2&linkname=players+abroad#.VZp48_ntmkp

Zou zo maar eens over Cambuur kunnen hebben.

Mooie vondst. Kans is inderdaad aanwezig dat het over Cambuur gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 06, 2015, 15:03:28
Heeft iemand Cabral nog wat gevolgd bij Willem II? Deed het niet heel verkeerd toch? Is een echte linksbuiten en zit weer bij Twente, ik mag toch aannemen dat die hem wel weer kwijt willen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 06, 2015, 15:12:04
Citaat van: dit is mien club op juli 06, 2015, 14:00:53

De Jong was niet blij met de wijze waarop DTD voor de dag kwam. De amateurploeg speelde erg defensief en Cambuur had daar moeite mee. ,,Naar mijn idee speel je om er een leuke wedstrijd van te maken. Voetballen om het publiek te vermaken. Dat heb ik bij Harkemase Boys en Drachtster Boys ook altijd gedaan als we tegen profclubs speelde. Dat is toch veel leuker?''


Dit valt me tegen van Henk de Jong. Erg gemakkelijk om je te verschuilen achter DTD. Later in hetzelfde artikel noemt hij juist dat er meer een killersmentaliteit moet komen, wanneer de tegenstander inzakt. Nou, dan mag hij juist blij zijn met DTD. Eerst naar jezelf kijken Henk! Vond het vorig jaar ook een aantal malen jammer dat hij zich verschool achter de tegenstander wanneer de resultaten tegenvielen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 06, 2015, 15:21:19
Citaat van: SCC op juli 06, 2015, 15:12:04
Dit valt me tegen van Henk de Jong. Erg gemakkelijk om je te verschuilen achter DTD. Later in hetzelfde artikel noemt hij juist dat er meer een killersmentaliteit moet komen, wanneer de tegenstander inzakt. Nou, dan mag hij juist blij zijn met DTD. Eerst naar jezelf kijken Henk! Vond het vorig jaar ook een aantal malen jammer dat hij zich verschool achter de tegenstander wanneer de resultaten tegenvielen.

Eens. Het zou juist beter zijn als alle oefentegenstanders zo gingen spelen. Dan kan je er beter tegen wapenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op juli 06, 2015, 15:26:43
Citaat van: SCC op juli 06, 2015, 15:12:04
Dit valt me tegen van Henk de Jong. Erg gemakkelijk om je te verschuilen achter DTD. Later in hetzelfde artikel noemt hij juist dat er meer een killersmentaliteit moet komen, wanneer de tegenstander inzakt. Nou, dan mag hij juist blij zijn met DTD. Eerst naar jezelf kijken Henk! Vond het vorig jaar ook een aantal malen jammer dat hij zich verschool achter de tegenstander wanneer de resultaten tegenvielen.

Helemaal mee eens... Vorige jaar hadden we juist problemen met zulke ploegen. Ook tegen die ploegen moeten winnen.. dus moet daarop misschien juist meer getraind worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op juli 06, 2015, 16:07:19
Zo lang Henk ons cluppie nog steeds in de Eredivisie houd hoor je mij niet klagen.  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 06, 2015, 16:38:43
Citaat van: SCC op juli 06, 2015, 15:12:04
Dit valt me tegen van Henk de Jong. Erg gemakkelijk om je te verschuilen achter DTD. Later in hetzelfde artikel noemt hij juist dat er meer een killersmentaliteit moet komen, wanneer de tegenstander inzakt. Nou, dan mag hij juist blij zijn met DTD. Eerst naar jezelf kijken Henk! Vond het vorig jaar ook een aantal malen jammer dat hij zich verschool achter de tegenstander wanneer de resultaten tegenvielen.

Inderdaad, lachwekkend dat de trainer van Cambuur zich beklaagd over de speelwijze van DTD!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 06, 2015, 16:56:20
Ophouden met dat klein duimpje gedoe ...
Wij zijn cambuur gvd. ....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CambuurPlein op juli 06, 2015, 17:00:44
https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 06, 2015, 17:27:10
Citaat van: CambuurPlein op juli 06, 2015, 17:00:44
https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen. 

Leuk spelertje, maar volgens mij geen Europees paspoort dus is niet te betalen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 18:22:42
Citaat van: michello op juli 06, 2015, 15:03:28
Heeft iemand Cabral nog wat gevolgd bij Willem II? Deed het niet heel verkeerd toch? Is een echte linksbuiten en zit weer bij Twente, ik mag toch aannemen dat die hem wel weer kwijt willen...
Nee was niet slecht, maar had behoorlijke concurrentie en kwam met een conditionele achterstand en heeft even een blessure gehad.. Maar geen rare dingen over hem gehoord of gelezen wat je vroeger nog wel eens deed over hem..
Als je hem aan het voetballen krijgt dan heb je goud in handen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 06, 2015, 22:26:51
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 18:22:42
Nee was niet slecht, maar had behoorlijke concurrentie en kwam met een conditionele achterstand en heeft even een blessure gehad.. Maar geen rare dingen over hem gehoord of gelezen wat je vroeger nog wel eens deed over hem..
Als je hem aan het voetballen krijgt dan heb je goud in handen..
ja dat zijn er zoveel he .Je kunt je ook afvragen waarom hij nergens echt presteert .Net als de Ridder zeer wisselvallig en speelt ong 3 goede wedstr per seiz
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 22:57:26
Citaat van: sunderland op juli 06, 2015, 22:26:51
ja dat zijn er zoveel he .Je kunt je ook afvragen waarom hij nergens echt presteert .Net als de Ridder zeer wisselvallig en speelt ong 3 goede wedstr per seiz
Daar heb je op zich gelijk in,maar deze jongen heeft wel goede jaren bij Feijenoord gehad en nadat hij daar weg is gegaan heeft hij nooit meer het niveau gehaald wat hij daar wel haalde...
Het is een risico als je hem haalt , maar dat is met veel spelers zo...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:04:02
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 22:57:26
Daar heb je op zich gelijk in,maar deze jongen heeft wel goede jaren bij Feijenoord gehad en nadat hij daar weg is gegaan heeft hij nooit meer het niveau gehaald wat hij daar wel haalde...
Het is een risico als je hem haalt , maar dat is met veel spelers zo...
goede jaren???
hooguit 1 goede periode en paar redelijk potjes.. rest gewoon slecht... legioen was echt klaar met hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 23:13:40
Citaat van: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:04:02
goede jaren???
hooguit 1 goede periode en paar redelijk potjes.. rest gewoon slecht... legioen was echt klaar met hem..
Was in zijn Feijenoord periode wel basisspeler en vaste jong oranje klant dus slecht was hij niet.. Het legioen is snel klaar met spelers die niet bij willen tekenen en daar zijn zat voorbeelden van...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:21:35
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 23:13:40
Was in zijn Feijenoord periode wel basisspeler en vaste jong oranje klant dus slecht was hij niet.. Het legioen is snel klaar met spelers die niet bij willen tekenen en daar zijn zat voorbeelden van...

ach ja.. die opmerking had ik wel verwacht.. nee Cabral was niet veel.. ja het legioen kan niet tegen spelers die niet bijtekenen en gratis de deur uitlopen(uit eigen jeugd) hier toch ook met bijker?? maar goed, hij maakte gewoon continu verkeerde keuzes , zette acties te ver door en liep zich constant vast.. man, wat zegt jong oranje nou? hij werd zelfs gepasseerd door myachi die ook maar paar wedstrijdjes goed heeft gespeeld..
Sowieso heb ik bij hem het idee dat het een speler is die heel veel vertrouwen nodig heeft, ook van het publiek, want dat zag je in zijn feyenoord tijd erg vaak... als hij hier vier verkeerde acties maakt krijgt ie ook de hoon over zich heen en zal m geen goed doen..
maar goed ik zal wel eem gekleurde bril hebben als rotterdammer, maar ik vind m niet goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 23:29:20
Citaat van: pvanbuijtene op juli 06, 2015, 23:21:35
ach ja.. die opmerking had ik wel verwacht.. nee Cabral was niet veel.. ja het legioen kan niet tegen spelers die niet bijtekenen en gratis de deur uitlopen(uit eigen jeugd) hier toch ook met bijker?? maar goed, hij maakte gewoon continu verkeerde keuzes , zette acties te ver door en liep zich constant vast.. man, wat zegt jong oranje nou? hij werd zelfs gepasseerd door myachi die ook maar paar wedstrijdjes goed heeft gespeeld..
Sowieso heb ik bij hem het idee dat het een speler is die heel veel vertrouwen nodig heeft, ook van het publiek, want dat zag je in zijn feyenoord tijd erg vaak... als hij hier vier verkeerde acties maakt krijgt ie ook de hoon over zich heen en zal m geen goed doen..
maar goed ik zal wel eem gekleurde bril hebben als rotterdammer, maar ik vind m niet goed.
Ik zei ook dat dit soort spelers een risico zijn(of het is alles of het helemaal niks) en ik deel je gedachte mbt het vertrouwen dat heeft hij zeker nodig...en of hij dat hier krijgt is maar de vraag..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 07, 2015, 10:07:15
Citaat van: CambuurPlein op juli 06, 2015, 17:00:44
https://m.youtube.com/watch?v=GU6kpQrUQlQ   Moryke Fofana linksbuiten van Lillestrom met assists en scorend vermogen.

Hoe kom je aan die naam?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 07, 2015, 10:25:54
Citaat van: dit is mien club op juli 07, 2015, 10:07:15
Hoe kom je aan die naam?

Toppertje he?  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 07, 2015, 10:26:46
Citaat van: justremco op juli 06, 2015, 17:27:10
Leuk spelertje, maar volgens mij geen Europees paspoort dus is niet te betalen

Ivorianen hebben vaak ook een Frans paspoort
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 07, 2015, 10:29:58
Moeten we niet iemand hebben die niet eerst een half jaar hoeft te wennen aan het Nederlandse spel, eten, leven etc. ? Oftewel iemand die er direct staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 07, 2015, 10:33:42
ze eten in ivoorkust ook wel patat
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 07, 2015, 10:36:31
Citaat van: dit is mien club op juli 07, 2015, 10:33:42
ze eten in ivoorkust ook wel patat
:_schater

Hale die gozer!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 07, 2015, 12:07:45
http://tinyurl.com/pf37cnc - Vanaf 06:31 een samenvatting van Drachtster Boys - SC Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 07, 2015, 13:51:01
Niet echt beste veel standaard situaties
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 07, 2015, 13:58:32
Citaat van: dit is mien club op juli 07, 2015, 13:51:01
Niet echt beste veel standaard situaties

Als we in de competitie ook maar wat scoren uit standaard situaties dan ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op juli 07, 2015, 16:16:25
Vind het toch jammer dat bijna alle goals uit corners komen.. Toch belangrijk dat we gevaarlijk zijn maar tegen een ploeg als DB zou je toch mooi uitgespeelde goals verwachten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 07, 2015, 18:40:16
Citaat van: Gasgeve op juli 07, 2015, 10:29:58
Moeten we niet iemand hebben die niet eerst een half jaar hoeft te wennen aan het Nederlandse spel, eten, leven etc. ? Oftewel iemand die er direct staat.

Hij speelt al een tijdje in Noorwegen dus de stap zal niet zo groot zijn qua aanpassing.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 07, 2015, 18:46:46
Citaat van: IsmailvanEssen op juli 07, 2015, 16:16:25
Vind het toch jammer dat bijna alle goals uit corners komen.. Toch belangrijk dat we gevaarlijk zijn maar tegen een ploeg als DB zou je toch mooi uitgespeelde goals verwachten..

Was je bij de wedstrijd? Ik zag daar namelijk hele goede aanvallen waar niet een goal uit gevallen is. De uitslag had veel groter kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vak9 op juli 07, 2015, 20:35:41
Las net dat freddie adu bij zn club weg is. Is dat niks?, volgens mij is dat een linker buitenspeler.
Lag voor hem een mooie carriere in het verschiet, maar het wilde toch niet echt lukken. Misschien kan de ts van cambuur hier verandering in brengen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 07, 2015, 20:42:49
Citaat van: Vak9 op juli 07, 2015, 20:35:41
Las net dat freddie adu bij zn club weg is. Is dat niks?, volgens mij is dat een linker buitenspeler.
Lag voor hem een mooie carriere in het verschiet, maar het wilde toch niet echt lukken. Misschien kan de ts van cambuur hier verandering in brengen?

Werkelijk overal mislukt en al meer dan tien clubs versleten. Ik denk zelfs dat hij geen verrijking zal zijn voor een club uit de JL.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 07, 2015, 20:50:10
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 07, 2015, 20:42:49
Werkelijk overal mislukt en al meer dan tien clubs versleten. Ik denk zelfs dat hij geen verrijking zal zijn voor een club uit de JL.
En wat denk je wat zo'n Amerikaan voor salaris moet opstrijken?

Cabral gewoon een paar weken op proef nemen en is het niks dan maar bij City aankloppen voor een linksbuiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 07, 2015, 22:38:31
vandaag even bij training geweest .Die Reijnen is gewoon overal het beste in .Als we die maar behouden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 08, 2015, 12:06:38
Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi
International van Australië.. zal vast wel wat geld willen hebben, man met de meeste assists dat wel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 08, 2015, 12:09:26
Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi

Goeie speler, beetje wild en druistig maar een enorme drive. Fysiek sterk en kan een goal maken....

Alleen jammer dat hij de helft van het seizoen pleite is ivm wedstrijden tegen de Fiji eilanden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 08, 2015, 12:09:35
Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi

Te hoog gegrepen, helaas. En qua salaris kan Cambuur hem ook niet betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juli 08, 2015, 13:49:52
Zag ik nu Van der Laan bij het cambuurplein weg rijden vandaag? Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 08, 2015, 14:01:39
Henk de Jong in de papieren VI: 'We zoeken nog een linksbuiten en een rechtsback'.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 08, 2015, 14:40:22
Citaat van: Destroyer op juli 08, 2015, 13:49:52
Zag ik nu Van der Laan bij het cambuurplein weg rijden vandaag? Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.

Heeft zijn seizoenskaart opgehaald denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 08, 2015, 15:05:34
Citaat van: Destroyer op juli 08, 2015, 13:49:52
Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.
De C1000 is dicht, dus dat lijkt me niet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 08, 2015, 15:10:42
Citaat van: Collingwood op juli 08, 2015, 14:01:39
Henk de Jong in de papieren VI: 'We zoeken nog een linksbuiten en een rechtsback'.

Ik mag hopen dat dit topversterkingen worden en geen aanvullingen
Voorin en achterin vind ik het verder vrij smal bezet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 08, 2015, 15:45:05
ze denken aan Neymar en Douglas Pereira
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 08, 2015, 16:09:08
Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 15:45:05
ze denken aan Neymar en Douglas Pereira

Ik vind Neymar niet zo sterk op de back
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 08, 2015, 16:21:31
Lopen er in Nederland nog linksbuitens rond??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 08, 2015, 16:22:26
Dus geen nieuwe keeper?,  dan maar Zeinstra wat wedstrijden laten keepen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 08, 2015, 16:59:56
Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi

Tuurlijk, als non-EU speler hoeft hij slechts een ton of 4-5 salaris.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 08, 2015, 17:02:42
Citaat van: AL op juli 08, 2015, 15:10:42
Ik mag hopen dat dit topversterkingen worden en geen aanvullingen
Voorin en achterin vind ik het verder vrij smal bezet.

Volgens mij is eerder aangegeven dat men de kat uit de boom kijkt vwb afvallers bij de topclubs. En omdat het huur betreft, zal het iemand zijn die er gelijk moet staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 08:28:50
http://www.vi.nl/nieuws/stam-en-mulder-trainen-mee-bij-nac.htm Hebben we niet iets aan 1 van deze 2 spelers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2015, 08:35:43
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 08:28:50
http://www.vi.nl/nieuws/stam-en-mulder-trainen-mee-bij-nac.htm Hebben we niet iets aan 1 van deze 2 spelers?
stam zou een enorme versterking op fe back zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 09:00:01
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 08:35:43
stam zou een enorme versterking op fe back zijn
Lijkt mij ook... Maar deze cijfertjes liegen er ook niet om..
http://www.transfermarkt.nl/dustley-mulder/profil/spieler/37930
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2015, 09:06:43
2 ideale spelers lijkt mij. 2 ervaren Nederlandse jongens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 09, 2015, 09:11:44
Liefst geen dertigers op de back!
Zijn meestal niet meer de snelsten en het beste is er meestal wel van af.
Bovendien geen restwaarde meer.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2015, 09:15:34
Citaat van: AL op juli 09, 2015, 09:11:44
Liefst geen dertigers op de back!
Zijn meestal niet meer de snelsten en het beste is er meestal wel van af.
Bovendien geen restwaarde meer.
weliswaar geen dertiger, maar ik las hier vorig jaar dat een dijks te traag zou zijn en geen versterking voor ons..... Waar speelt die nu?

Kijk niet altijd te bekrompen naar de leeftijd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 09, 2015, 09:44:53
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 09:15:34
weliswaar geen dertiger, maar ik las hier vorig jaar dat een dijks te traag zou zijn en geen versterking voor ons..... Waar speelt die nu?

Kijk niet altijd te bekrompen naar de leeftijd

zimling speelt daar ook 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2015, 09:51:54
Citaat van: pvanbuijtene op juli 09, 2015, 09:44:53
zimling speelt daar ook 8P
die zit daar op de tribune 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 09, 2015, 09:52:44
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 09:51:54
die zit daar op de tribune 8)

niet alles wat daar komt is goed ;)... Al had Dijks hier niet misstaan natrlk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2015, 10:04:36
Stam is 30 daar is het beste heus nog niet vanaf hoor en van Mulder ook niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 08:28:50
http://www.vi.nl/nieuws/stam-en-mulder-trainen-mee-bij-nac.htm Hebben we niet iets aan 1 van deze 2 spelers?

Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2015, 10:17:28
Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie
Voordat Tyga weg is, kunnen ze daar nog niet veel doen, dus je moet nu toeslaan. Daarnaast vraag ik me af of Stam en/of Mulder in de Jupiler League willen voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2015, 10:42:40
Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie

Ik hoop zo dat NAC keihard op hun bek gaan ala RKC.
Mooie club maar wanbeleid mag niet beloond worden.
Liever een Eagles kampioen die niet alles op alles zet gelijk te promoveren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op juli 09, 2015, 12:41:43
Las het inderdaad ook van Stam, denk dat het wel een goed alternatief is. Veel ervaring en kan eventueel ook als een soort stofzuiger fungeren op het middenveld a la Makrini.

Daarnaast voor de linksbuitenpositie kom je misschien uit bij Sleegers (Manu voorbeeld eerder) of bij Cas Peeters weer. Jonge gretige jongens die iets willen laten zien............
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 12:50:33
Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie
Ze zullen vast niet allebei voor NAC kiezen.. 1 v/d 2 kan maar spelen en in de JL op de bank zitten zie ik ze niet doen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 12:51:50
Citaat van: Trainer op juli 09, 2015, 12:41:43
Las het inderdaad ook van Stam, denk dat het wel een goed alternatief is. Veel ervaring en kan eventueel ook als een soort stofzuiger fungeren op het middenveld a la Makrini.

Daarnaast voor de linksbuitenpositie kom je misschien uit bij Sleegers (Manu voorbeeld eerder) of bij Cas Peeters weer. Jonge gretige jongens die iets willen laten zien............
Sleegers een goede voetballer maar is niet het type wat gezocht wordt.. Peters heeft al een club gevonden in Portugal..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:20:30
De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 09, 2015, 13:32:30
Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:20:30
De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.

Het mooiste zou zijn, dat zowel de linksbuiten als de rechtsback mee gaan naar Oostenrijk. Of dat haalbaar is weet ik niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:38:51
Afhankelijk van hoe snel bepaalde zaken rond komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 09, 2015, 13:49:26
Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:20:30
De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.

Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2015, 13:50:48
Citaat van: Lore op juli 09, 2015, 13:49:26
Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?

Daar dacht ik inderdaad ook aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 09, 2015, 14:39:16
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2015, 13:50:48
Daar dacht ik inderdaad ook aan.

Ik ook, maar een linksbuiten zie ik niet echt lopen bij de topclubs in Nederland (wellicht zie ik wat over het hoofd).
Denk daarom dat er een buitenlandse linksbuiten komt, of een Nederlandse speler die nu in het buitenland speelt.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 09, 2015, 14:58:07
Citaat van: Lore op juli 09, 2015, 13:49:26
Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?

Als het huur wordt, dan is dat niet van een Nederlandse club, maar ze hopen iemand over te nemen.
Is ook geen Nederlander. Maar het is de vraag of het rond komt.
Maar dat was met Berisha net zo het verhaal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:06:06
Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 14:58:07
Als het huur wordt, dan is dat niet van een Nederlandse club, maar ze hopen iemand over te nemen.
Is ook geen Nederlander. Maar het is de vraag of het rond komt.
Maar dat was met Berisha net zo het verhaal.

Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2015, 16:19:45
Wellicht is het handiger om Ard direct te mailen  :_schater

Zonder gekheid, heb vertrouwen en geduld. Ze toveren echt nog wel wat uit de hoge hoed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juli 09, 2015, 16:23:34
Citaat van: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:06:06
Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.
In wiens belang is dit indd? Is toch ook een beetje populair doen net als HA?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2015, 16:24:48
Hij zegt niets verkeerd toch? We kunnen wel gaan gissen naar namen, maar hij geeft niks prijs alleen dat ze bezig zijn met een linksbuiten. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, want ze willen een linksbuiten hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:27:01
Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2015, 16:24:48
Hij zegt niets verkeerd toch? We kunnen wel gaan gissen naar namen, maar hij geeft niks prijs alleen dat ze bezig zijn met een linksbuiten. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, want ze willen een linksbuiten hebben.

Mijn bron zegt dat ze ook nog een rechtsback willen :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 09, 2015, 16:28:48
Mijn bron zegt dat ze met een linksbuiten en een rechtsback bezig zijn!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 17:40:52
Citaat van: speculeter op juli 09, 2015, 16:28:48
Mijn bron zegt dat ze met een linksbuiten en een rechtsback bezig zijn!!
Dan zijn Gasgeve en moodygrunn je bron...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2015, 18:30:33
 :( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 18:38:06
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 18:30:33
:( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2015, 19:33:29
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 18:30:33
:( :(Dit is echt niet slim wat jullie doen :( :(

Zo krijgt dkv door dat we nog een rechtsback nodig hebben en een linksbuiten. Kopen ze straks alle bescikbare rechtsbacks en linksbuitens.....


en dan gesteund door de knvb want die helpen hun altijd.

Vergeet Blatter en Gerrit Kloosterman niet!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 19:38:34
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2015, 19:33:29
Vergeet Blatter en Gerrit Kloosterman niet!!
En de provincie en lokale gemeente... die zijn ook niet vies van geven van illegale steun voor/aan die boeren en hun projecten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 09, 2015, 19:53:57
Iemand nog alluminium hoedjes kopen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 09, 2015, 20:04:36
Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 19:53:57
Iemand nog alluminium hoedjes kopen?

Doe mij maar 2 van gietijzer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 20:39:46
Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 19:53:57
Iemand nog alluminium hoedjes kopen?
Hé verpest mijn markt niet met inferieure producten. Plaatstaal is het nieuwe aluminium!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2015, 22:39:48
Gerucht in Groningen: Botteghin naar Engeland, Reijnen naar Groningen. Laten we hopen dat het niet waar is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 09, 2015, 23:00:16
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2015, 22:39:48
Gerucht in Groningen: Botteghin naar Engeland, Reijnen naar Groningen. Laten we hopen dat het niet waar is.
botteghin staat inderdaad in belangstelling van fulhamm.
Loopt wel los...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2015, 23:12:11
3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2015, 23:15:02
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 23:12:11
3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
Marcellis heeft nog geen club...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:23:33
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2015, 23:12:11
3.5 ton en vd Laan erbij ;)
Een goede centrale verdediger voor Reijnen is vast wel te vinden.
Maar dan hebben we een overschot aan linksbenige centrale verdedigers. Moet er weer een rechtspoot bij komen. Liefst die ook nog als rechtsback kan fungeren :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 09, 2015, 23:38:02
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 20:39:46
Hé verpest mijn markt niet met inferieure producten. Plaatstaal is het nieuwe aluminium!

Inferieure producten is minder kosten is goedkopere hoeden is meer mensen die het kopen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:40:59
Citaat van: Marc S op juli 09, 2015, 23:38:02
Inferieure producten is minder kosten is goedkopere hoeden is meer mensen die het kopen ;)
Is meer klachten, is een slechtere reputatie van de onderneming, is dalende omzetcijfers en stijgende kosten is faillissement.

Mijn motto: "Kies altijd kwaliteit!"
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 09, 2015, 23:50:29
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2015, 23:40:59
Is meer klachten, is een slechtere reputatie van de onderneming, is dalende omzetcijfers en stijgende kosten is faillissement.

Mijn motto: "Kies altijd kwaliteit!"

Er zijn altijd mensen die voor de goedkoopste prijs gaan. Dat is mijn doelgroep ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:29:54
Citaat van: moodygrunn op juli 09, 2015, 16:06:06
Mooi dat je info hebt (lek is blijkbaar nog steeds niet gedicht bij de bvo?) , maar in het belang van de club lijkt het me beter als dit soort info niet op fora etc komt.

In sommige gevallen is het inderdaad niet verstandig, maar alles wat ik tot nu toe zeg, daarmee zeg ik niks te veel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:32:08
Citaat van: SCC-J op juli 09, 2015, 16:23:34
In wiens belang is dit indd? Is toch ook een beetje populair doen net als HA?

Heeft niks met populair zijn uit te staan maat, het is slechts op de hoogte brengen van wat ik hoor.
Dat mag je interpreteren zoals je wilt. Ik ben geen Henk Albers die namen klakkeloos in de media gooit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:35:13
Die jan Arie van der Heijde heeft ook nog geen club.
Prima verdediger in mijn ogen. Is ook een linkspoot, daar hebben we al twee van.

Maar Reijnen zal niet voor 350.000 weg gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 10, 2015, 09:36:32
Citaat van: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:35:13
Die jan Arie van der Heijde heeft ook nog geen club.
Prima verdediger in mijn ogen. Is ook een linkspoot, daar hebben we al twee van.

Maar Reijnen zal niet voor 350.000 weg gaan.

Onhaalbaar en onbetaalbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:37:41
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 10, 2015, 09:36:32
Onhaalbaar en onbetaalbaar.

Dat zal vast, maar zolang hij niks heeft...
Hij zou ook naar Groningen kunnen bv
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 09:37:54
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 10, 2015, 09:36:32
Onhaalbaar en onbetaalbaar.
Zou het net zeggen, hij wil naar het buitenland cashen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 09:39:08
Citaat van: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:37:41
Dat zal vast, maar zolang hij niks heeft...
Hij zou ook naar Groningen kunnen bv
Dan kan hij net zo goed bijtekenen bij Vitesse...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 10, 2015, 11:41:07
Mijn verlanglijstje:

Korte/Houtkoop voor de linksbuiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 10, 2015, 12:10:00
Vd Struijk misschien wel als rechtsback? Heeft een uitstekend jaar gedraaid bij Willem II op die positie vorig seizoen en zit nog zonder club.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 15:10:11
Citaat van: michello op juli 10, 2015, 12:10:00
Vd Struijk misschien wel als rechtsback? Heeft een uitstekend jaar gedraaid bij Willem II op die positie vorig seizoen en zit nog zonder club.
Ik mag hopen dat ze een betere back gaan vinden dan v/d Struijk,daaar worden we imo echt niet beter van..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 16:26:27
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/410037_bakkali-mogelijk-direct-verhuurd?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Voor op de linksbuiten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 10, 2015, 16:49:03
vd heyden dat is ver boven ons salaris niveau he.de laatste 2 a 3 aankopen zullen nog wel
even duren denk ik.als je laat merken dat je iemand graag wil halen ze het onderste uit de kan
over een paar weken kiezen ze wel eieren voor hun geld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 10, 2015, 17:02:36
Je hebt gelijk denistel.
MS komen de linksbuiten en de rechtsback pas in augustus.
Ik verwacht de aankomende weken niet zoveel meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 10, 2015, 18:46:27
Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2015, 15:10:11
Ik mag hopen dat ze een betere back gaan vinden dan v/d Struijk,daaar worden we imo echt niet beter van..

Hij is beter dan Droste dus als je puur kijkt t.o.v vorig seizoen wel. Ben het wel met je eens dat als we geduld hebben er wellicht betere opties voorbij kunnen komen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 10, 2015, 19:43:38
Ik vind vd Maarel wel een aardig backje en een vuurvreter. Heeft nog 1 jaar contract. Zat vorig jaar veel op de bank dacht ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 21:59:54
Citaat van: poelie-lwd op juli 10, 2015, 19:43:38
Ik vind vd Maarel wel een aardig backje en een vuurvreter. Heeft nog 1 jaar contract. Zat vorig jaar veel op de bank dacht ik.
Is basisspeler en aanvoerder,lijkt me niet dat hij haalbaar is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 22:05:51
Citaat van: michello op juli 10, 2015, 18:46:27
Hij is beter dan Droste dus als je puur kijkt t.o.v vorig seizoen wel. Ben het wel met je eens dat als we geduld hebben er wellicht betere opties voorbij kunnen komen....
Ben het niet met je eens wat betreft v/d Struijk/Droste,maar dat kan en moet kunnen...
Stam,Mulder,Fortes,Noor,Lazic en Marcellis zou ik persoonlijk betere opties vinden dan een v/d Struijk,mede omdat ze voetballend beter zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 10, 2015, 22:42:16
Vind marcellis nou niet echt een rb.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 10, 2015, 22:49:05
Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2015, 22:05:51
Ben het niet met je eens wat betreft v/d Struijk/Droste,maar dat kan en moet kunnen...
Stam,Mulder,Fortes,Noor,Lazic en Marcellis zou ik persoonlijk betere opties vinden dan een v/d Struijk,mede omdat ze voetballend beter zijn...

Lazic en Noor hebben nog nooit eredivisie gespeeld, marcellis is geen rechtsback en wat iedereen in die Fortes ziet? Stam wil vast leuk verdienen en Mulder heb ik al een tijdje niet gevolgd. Vd Struijk wel een redelijke back, maar ook geen klasbak. Wat overblijft is misschien ergens iets huren, maar anders zou ik het ook niet weten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 10, 2015, 23:00:27
Citaat van: justremco op juli 10, 2015, 22:49:05
Lazic en Noor hebben nog nooit eredivisie gespeeld. Vind ik wat makkelijk(kom ik met een makkelijk antwoord),Berisha,Byrne en Masek hebben ook nog nooit in de eredivisie gespeeld en zo waren er veel spelers in ons eerste jaar die de stap naar de eredivisie makkelijk maakten. marcellis is geen rechtsback Heeft daar bij AZ en PSV veel en goed gespeeld anders en wat iedereen in die Fortes ziet? Speelde vorig seizoen meer dan goed vind ik Stam wil vast leuk verdienen Als NAC hem in de JL kan betalen, dan zou het hier ook moeten kunnen lijkt me en Mulder heb ik al een tijdje niet gevolgd. Heeft het heel leuk gedaan in Bulgarije(op het laatste half jaar na dan) Vd Struijk wel een redelijke back, maar ook geen klasbak. Wat overblijft is misschien ergens iets huren, maar anders zou ik het ook niet weten Of zelf opleiden(Schootstra)
Zo dus.. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 10, 2015, 23:10:01
Zorg inderdaad mAar dat die Schootstra wat wordt klaargestoomd. Daar heb ik nog wel wat vertrouwen in. Verder gewoon maar rustig afwachten tot de spelers die nu veeleisend zijn niet aan een club kunnen komen. Tekenen ze vanzelf wel voor minder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op juli 11, 2015, 00:18:35
Stam vind ik een goede speler voor erbij. En t is toch wel belangrijk met zo'n jonge selectie dat er een iets oudere speler bijkomt. Stam zou ik wat dat betreft geen verkeerde vinden. Hij is clubloos en wil zich nog wel laten zien in de eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 11, 2015, 08:52:53
Citaat van: justremco op juli 10, 2015, 22:49:05marcellis is geen rechtsback.

Hij haalde als rechtsback oranje. Maar ben wel van mening dat hij over de top is. Brengt wel veel ervaring mee.

Ik heb liever een jonge getalenteerde back die kan/moet groeien van een jaar of 21.
Contractje van een jaar of 3/4. Droste was ook matig maar heeft zich goed ontwikkeld. (Behalve laatste jaar.)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 09:19:52
Citaat van: Galdiano op juli 11, 2015, 08:52:53
Ik heb liever een jonge getalenteerde back die kan/moet groeien van een jaar of 21.
Contractje van een jaar of 3/4. Droste was ook matig maar heeft zich goed ontwikkeld. (Behalve laatste jaar.)
Maar die hebben we met Schootstra al...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DMS78 op juli 11, 2015, 09:28:25
Schootstra is een middenvelder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 09:48:06
Citaat van: DMS78 op juli 11, 2015, 09:28:25
Schootstra is een middenvelder
Dus eens een middenvelder altijd een middenvelder? Hij doet het nu goed als rechtsback, en waarom er niet mee verder gaan als hij potentie heeft op die positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 11, 2015, 10:12:17
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 09:48:06
Dus eens een middenvelder altijd een middenvelder? Hij doet het nu goed als rechtsback, en waarom er niet mee verder gaan als hij potentie heeft op die positie?

Dat ben ik helemaal met je eens. We hebben op het moment meer dan genoeg spelers voor het middenveld, voor hem is het beter om zich op de verdediging te richten. Ik vond hem het tegen DTD niet slecht doen. Ok, DTD had totaal aanvallende aspiraties, maar hij liep daar niet "onnatuurlijk" rond. Iets wat ik met Ron Jansen wel altijd heb.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 11, 2015, 11:15:25
Vanavond in Sneek maar eens kijken hoe het er voor staat.
Eerste serieuze wedstrijd.
Denk dat Schootstra wel eens kan verrassen als ik het zo beluister.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 11:19:20
Citaat van: hobbes op juli 11, 2015, 10:12:17
Dat ben ik helemaal met je eens. We hebben op het moment meer dan genoeg spelers voor het middenveld, voor hem is het beter om zich op de verdediging te richten. Ik vond hem het tegen DTD niet slecht doen. Ok, DTD had totaal aanvallende aspiraties, maar hij liep daar niet "onnatuurlijk" rond. Iets wat ik met Ron Jansen wel altijd heb.
Mijn gedachte is verder gaan met Schootstra,met Pereira achter de hand voor een eventuele dip, een speler van J-C doorschuiven naar de positie die vrijkomt op het middenveld(de rol van Schootstra vorig seizoen) en op die manier is er iets meer te besteden aan een linksbuiten, en leidt jezelf spelers op...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 11, 2015, 11:30:26
De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Denk dat we genoeg spelers hebben voor middenveld.
Extra besteding voor linksbuiten is wel meegenomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sccambuurdebeste op juli 11, 2015, 11:50:41
Citaat van: speculeter op juli 11, 2015, 11:30:26
De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Denk dat we genoeg spelers hebben voor middenveld.
Extra besteding voor linksbuiten is wel meegenomen.
ik denk dat het het beste is om Schootstra als rechtsback te laten ontwikkelen en dan misschien voor het eerste elftal :camigo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 12:05:48
Citaat van: speculeter op juli 11, 2015, 11:30:26
De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Een speler die wel bij de A-selectie traint, maar niet direct aan spelen toekomt , vorig jaar was voor Schootstra ook een leerjaar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 11, 2015, 12:20:17
Al vind ik schootstra meer middenvelder. Maar goed nood breekt wetten prima als hij wordt omgeturnd tot rb. Maar geef die jongen dan ook het vertrouwen en reële kans. Ook als hij eens mindere pot speelt. Men heeft er nog al eens handje van om zo'n iemand dan meteen af te branden en vervolgens speelt zo'n jongen niet meer. Terwijl bijv een narsingh kut pot na kut pot kan spelen. En toch altijd weer opgesteld staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 11, 2015, 12:29:15
Citaat van: sk13 op juli 11, 2015, 12:20:17
Men heeft er nog al eens handje van om zo'n iemand dan meteen af te branden en vervolgens speelt zo'n jongen niet meer.

Waar dan? Op dit forum?  :devil   Gebeurt hier nooit  :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 11, 2015, 12:37:58
We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 11, 2015, 13:25:06
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 12:37:58
We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?

Eens!
De aan te trekken rechtsback en linksbuiten zullen in mijn ogen echte versterkingen moeten zijn en basisspeler moeten worden.
Achterin is sowieso al niet al te sterk....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 11, 2015, 13:38:13
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 12:37:58
We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 11, 2015, 13:53:00
Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 13:38:13
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?

Is Schootstra al 20?
Dacht dat hij jaartje of 18 was.
Vind hem wel een speler met potentie (zeker op 6).
Toch moet er absoluut een topper bij op de rechtsback.
Pereira komt te kort.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 11, 2015, 16:42:43
Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 13:38:13
20 jaar jeugdspeler?

En in geval berisha, masek en byrne is 20 jaar een gearriveerde speler of in elk geval vaste basisspeler?
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 11, 2015, 16:48:54
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 16:42:43
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.

Berisha niet voor de basis??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 16:52:35
Citaat van: hobbes op juli 11, 2015, 16:48:54
Berisha niet voor de basis??
Ach ja laat maar lullen :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 11, 2015, 17:53:50
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 16:42:43
Hij heeft nog nooit een wedstrijd op niveau gespeeld. Berisha is niet gehaald voor de basis, Masek en Byrne staan toch wat beter bekend dan Schootstra. Byrne heeft nog toekomst bij Manchester City, Masek is een afdankertje van HSV.

Schootstra is weggestuurd bij DKV, dat is toch even wat anders. Daarnaast is het nog maar de vraag of Masek en/of Byrne in de basis komen.
schrijf je dit on je eigen gelijk te halen?masek heeft alleen nog maar op topklasse/hoofdklasse nivo gespeeld. Byrne idem.

en alle 3 niet voor de basis? Een speler van city huren om op maandag bij de beloften te laten spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 11, 2015, 18:48:25
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 16:52:35
Ach ja laat maar lullen :_schater
Ogbeche is gewoon spits nummer 1 hoor. Berisha laten ze in de luwte groeien, zo moeten ze dat dus ook doen met Schootstra. Dat is mijn punt. Je kan het seizoen niet ingaan met een jeugdspeler die zijn hele leven op het middenveld heeft gestaan, 0.0 ervaring heeft, als rechtsback.

Dat suggereer jij toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 11, 2015, 18:49:15
Citaat van: zeewolde op juli 11, 2015, 17:53:50
schrijf je dit on je eigen gelijk te halen?masek heeft alleen nog maar op topklasse/hoofdklasse nivo gespeeld. Byrne idem.

en alle 3 niet voor de basis? Een speler van city huren om op maandag bij de beloften te laten spelen?
Mijn eigen gelijk? Het gaat niet om gelijk halen, het gaat om het feit dat je met Schootstra niet als nummer 1 rechtsback het seizoen in kan gaan. Dat is onverantwoord.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2015, 18:55:30
Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2015, 18:49:15
Mijn eigen gelijk? Het gaat niet om gelijk halen, het gaat om het feit dat je met Schootstra niet als nummer 1 rechtsback het seizoen in kan gaan. Dat is onverantwoord.
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 11, 2015, 19:27:19
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 18:55:30
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....

Vraagje mijnerzijds, hoe kan het dat Schootstra zo wordt opgehemeld? Als hij zo goed is als ik de meesten mag geloven, waarom is dat er vorig jaar niet uitgekomen? M.a.w. watskebeurt in de zomermaanden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 11, 2015, 19:56:37
Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2015, 19:27:19
Vraagje mijnerzijds, hoe kan het dat Schootstra zo wordt opgehemeld? Als hij zo goed is als ik de meesten mag geloven, waarom is dat er vorig jaar niet uitgekomen? M.a.w. watskebeurt in de zomermaanden?
Perreira geblesseerd volgens mij.
Je moet toch wat....Wie moet er anders op de rechtsback?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 11, 2015, 22:04:28
hij is meer 1 voor de positie van mo vind ik en dus logisch dat ie afgelopen jaar er niet aan te pas kwam en teven hart problemen had.
vind het een felle speler en is zeker nog jong maar dat zijn er meer bij ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op juli 11, 2015, 22:27:56
Ik luister nu naar interview met Henk de jong. In zake blessures; wie heeft er zijn achillespees afgescheurd??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 11, 2015, 22:49:44
Citaat van: Eewal op juli 11, 2015, 22:27:56
Ik luister nu naar interview met Henk de jong. In zake blessures; wie heeft er zijn achillespees afgescheurd??

Hoefdraad
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 11, 2015, 23:06:06
Wat heeft Narsingh precies voor blessure trouwens?
Hij was er samen met Perreira maar strompelde maar vreemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 12, 2015, 10:05:54
narsing is van glas helaas.hopen dat het in de competitie er geen last van heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 12, 2015, 11:15:57
Rosheuvel is een prima alternatief, was gister de gevaarlijkste man. Vind de linkerkant veel zorgwekkender.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 12, 2015, 11:28:31
Citaat van: michello op juli 12, 2015, 11:15:57
Rosheuvel is een prima alternatief, was gister de gevaarlijkste man. Vind de linkerkant veel zorgwekkender.

De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 12, 2015, 11:32:01
Henk zei het gisteren ook al dat ze op zoek zijn naar een snelle linksbuiten.
En niet een die in de bal komt want die zijn er genoeg.
Dus die zal er nog wel komen.
Of het een Nederlander of een buitenlander word??



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 12, 2015, 11:42:14
Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 12, 2015, 12:02:48
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:42:14
Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)

Feldballe  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc0511 op juli 12, 2015, 12:07:17
Schootstra word gewoon op de verkeerde positie neergezet. Hoort op 6 te spelen. Heeft idd ook nog veel te leren maar heeft gewoon vertrouwen nodig . Maar zoals hier word beweerd dat ie weg gestuurd is bij DKV klopt  niet. Hij had de keuze voor de beloftes daar en 1ste elftal bij ons. Erg makkelijk lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 12, 2015, 12:52:10
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:42:14
Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)

lukoki was gewoon goed afgelopen seizoen hoor. en bij ons was ie ook van waarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: fred op juli 12, 2015, 13:18:38
Citaat van: denistel op juli 12, 2015, 12:52:10
lukoki was gewoon goed afgelopen seizoen hoor. en bij ons was ie ook van waarde.

Maarliefst 2 hele goals, allebij tegen Heerenveen  _O_
Helaas 99 van de 100 voorzetten dramatisch terwijl dat bij Zwolle wel lukte.
Hetzelfde probleem afgelopen seizoen met Rosheuvel / de Ridder  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2015, 13:22:22
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:28:31
De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.

Een goede linksbuiten is absoluut een must. Maar over Narsingh overdrijf je wel een beetje, hij heeft afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden gespeeld (en daarin 8 assists gegeven, wat uitstekend is). Met daarnaast Rosheuvel achter de hand hoef je zeker niet nog een rechtsbuiten te halen, wat mij betreft.

Overigens is Masek inderdaad geen buitenspeler, maar een middenvelder die bij nood linksvoor kan spelen. Nogmaals, een goede linksbuiten is zeker nodig. Alleen Hoefdraad is in de huidige selectie een echte linksbuiten, maar die is nog geblesseerd en lijkt me ook eerder voor de breedte gehaald. Maar dat weten ze zelf ook wel, en er is nog genoeg tijd om er één te vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 12, 2015, 13:23:07
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 18:55:30
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....
Jij baseert dat op een paar oefenwedstrijdsjes tegen amateurs. Veel te snelle conclusie, hij heeft nog nooit een echte tegenstander gehad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 12, 2015, 15:41:02
Citaat van: Gasgeve op juli 12, 2015, 13:23:07
Jij baseert dat op een paar oefenwedstrijdsjes tegen amateurs. Veel te snelle conclusie, hij heeft nog nooit een echte tegenstander gehad.
Weet niet waarom je voor de 3e keer hier op terug komt,ik blijf erbij wat ik heb zegt..
Ik praat over de voorbereiding en je verteld me nu nieuws,ik heb nooit geweten dat we alleen tegen amateurs spelen in de voorbereiding...
En ik herhaal het nog maar een keer, als hij goed genoeg is waarom niet... En hij krijgt kansen om zich te bewijzen..dus afwachten maar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 12, 2015, 18:06:29
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:28:31
De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.

Die buitens van jou zijn er gewoon niet. En kunnen ze een bal voorslingeren dan zijn ze normaal gesproken voor ons echt niet haalbaar. Knijp je handen dicht met Narsingh en Rosheuvel. Beide buitenkansjes. En als Narsingh niet fit is speel je toch een ander systeem... tenminste je zou dat kunnen doen in uitwedstrijden als Henkie eens een keer kiest voor het voetballen naar de mogelijkheden

Alles gaat komend seizoen afhangen van de creatieve man op de midden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 12, 2015, 20:59:20
Citaat van: De Gast op juli 12, 2015, 18:06:29
Die buitens van jou zijn er gewoon niet. En kunnen ze een bal voorslingeren dan zijn ze normaal gesproken voor ons echt niet haalbaar. Knijp je handen dicht met Narsingh en Rosheuvel. Beide buitenkansjes. En als Narsingh niet fit is speel je toch een ander systeem... tenminste je zou dat kunnen doen in uitwedstrijden als Henkie eens een keer kiest voor het voetballen naar de mogelijkheden

Alles gaat komend seizoen afhangen van de creatieve man op de midden.
Linksbuitens zijn er wel... "gewoon" bij City aankloppen... Of een risico speler als Cabral ophalen en hopen dat de TS hem aan het voetballen krijgt.. Of bij andere topclubs aankloppen en horen wat er beschikbaar is...
Als je afhankelijk bent van 1 speler dan ben je wel heel gevaarlijk bezig...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 12, 2015, 21:03:25
Citaat van: fred op juli 12, 2015, 13:18:38
Maarliefst 2 hele goals, allebij tegen Heerenveen  _O_
Helaas 99 van de 100 voorzetten dramatisch terwijl dat bij Zwolle wel lukte.
Hetzelfde probleem afgelopen seizoen met Rosheuvel / de Ridder  ;(
Er werden vaak door de tegenstander wel 2 speler aan hem opgeofferd.. waardoor er ruimte ontstond voor andere spelers...
Maar of je lukoki nou goed of slecht vind,PEC heeft lekker aan hem verdient en dat hadden wij ook kunnen doen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op juli 13, 2015, 03:48:33
Citaat van: Grijskijkert op juli 12, 2015, 21:03:25
Er werden vaak door de tegenstander wel 2 speler aan hem opgeofferd.. waardoor er ruimte ontstond voor andere spelers...
Maar of je lukoki nou goed of slecht vind,PEC heeft lekker aan hem verdient en dat hadden wij ook kunnen doen...

Was (toen) te duur.
Door Lukoki heeft Manu zich wel in de picture gespeeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 13, 2015, 04:11:56
Citaat van: Grijskijkert op juli 12, 2015, 20:59:20
Linksbuitens zijn er wel... "gewoon" bij City aankloppen... Of een risico speler als Cabral ophalen en hopen dat de TS hem aan het voetballen krijgt.. Of bij andere topclubs aankloppen en horen wat er beschikbaar is...
Als je afhankelijk bent van 1 speler dan ben je wel heel gevaarlijk bezig...

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat wij meer op zoek zijn naar n lijnplakker dan naar een naar binnen trekkende linksbuiten. Zeg maar 70/30, terwijl de meeste 'buitenspelers' tegenwoordig meer 30/70 zijn (of nog extremer, om het plat te slaan). Nu weet ik niet precies hoe elke speler van City erbij loopt, maar van wat ik er wel van meekrijg neigt dat meer naar het laatste. Zoals bij steeds meer clubs en dus ook spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op juli 13, 2015, 10:30:06
Hier ook regelmatig genoemd: Dirk Marcellis op proef bij PEC

"Dirk Marcellis krijgt een week lang de tijd zich te bewijzen bij PEC Zwolle. De centrale verdediger degradeerde afgelopen seizoen met NAC Breda uit de Eredivisie."

Bron: vi.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 13, 2015, 14:45:15
Schenkeveld deze kant maar op.
Prima back.
Linksbuiten zal wel van city moeten komen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 13, 2015, 15:05:10
Citaat van: speculeter op juli 13, 2015, 14:45:15
Schenkeveld deze kant maar op.
Prima back.
Linksbuiten zal wel van city moeten komen....

RT

al houd ik hoop op Marcellis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op juli 13, 2015, 16:09:07
Kunnen we nu eens ophouden over Marcellis? Wat moeten we met die knakker, hij zal heus niet beter worden en goed is hij allang niet meer. Kost enkel een dikke zak poen. Zoek een jeugdige 'buitenkans', al dan niet van buitenlandse afkomst. Desnoods huren maar we moeten altijd proberen geld te maken en niet in een bodemloze put te mieteren! Berisha is daar het mooiste voorbeeld van. Als die jongen zijn grote belofte waar zou maken, kan dat mooi wat opleveren!  _O_ :thumbsup |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 13, 2015, 16:46:15
De rechtsback en linksbuiten moeten absolute versterkingen zijn.
Marcellis is een prima verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 13, 2015, 16:49:07
Citaat van: dit is mien club op juli 13, 2015, 16:46:15
De rechtsback en linksbuiten moeten absolute versterkingen zijn.
Marcellis is een prima verdediger.

Marcellis idd prima als centrale verdediger, als rechtsback niet aan beginnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juli 13, 2015, 20:31:19
Falkenburg van NAC naar W2, echte clubliefde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 13, 2015, 20:55:13
Die Marcellis moet ook wel wanhopig zijn. Op proef bij Olle gaan, terwijl hij dit seizoen toch heel aardig heeft gespeeld en zich volgens mij niet meer een week hoeft te bewijzen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 13, 2015, 21:06:59
Citaat van: Gasgeve op juli 13, 2015, 20:55:13
Die Marcellis moet ook wel wanhopig zijn. Op proef bij Olle gaan, terwijl hij dit seizoen toch heel aardig heeft gespeeld en zich volgens mij niet meer een week hoeft te bewijzen.

Zwolle is gewoon een prima club voor Marcellis.
Vindt het niets met wanhopig te maken hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 13, 2015, 21:38:21
nee die spelen een klasse beter dan nac toch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 13, 2015, 21:47:49
Het is een prima club voor hem. Daar zit het wanhopige gedeelte ook niet in. Dat zit hem in het feit dat hij daar een week op proef gaat. Hoezo moet iemand die zich vorig jaar goed gemanifesteerd heeft in de Eredivisie een week op proef komen?

Ze hebben hem een jaar lang kunnen bekijken en nu moet hij zich in een week laten zien?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 13, 2015, 21:55:07
was hij zo goed dan?? en zwolle ken het geld oek maar 1x uitgeven he
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juli 13, 2015, 22:16:01
Feyenoord zoekt ervaren tweede doelman.... Die hebben wij wel in de aanbieding. Hahn deze kant maar op dan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juli 14, 2015, 01:37:33
SC Cambuur zit vanaf volgende week weer wat ruimer in de spelers. Coach Henk de Jong heeft goede hoop dat hij komende maandag bij de start van het trainingskamp van de Friese club in Oostenrijk, weer de beschikking heeft over Kai Heerings, Furdjel Narsingh, Marlon Pereira en de van Manchester City gehuurde Jack Byrne.


Het kwartet ontbrak de laatste weken vanwege blessures. 'Gelukkig is hun rentree aanstaande', aldus De Jong in gesprek met Voetbal International. 'Nu kunnen we wat nadrukkelijker op automatismen gaan trainen.'

De selectie van Cambuur is evenwel nog niet compleet. De Jong wil zijn groep tenminste nog aanvullen met één verdediger. Berichtgeving over de mogelijke komst van NAC Breda-vleugelspits Elson Hooi wijst de trainer naar het rijk der fabelen. 'Interessante speler. We hadden hem vorig jaar op de korrel, maar daarvan is nu geen sprake.'


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 14, 2015, 09:20:05
Met tenminste een verdediger?
En die linksbuiten dan??
Denk dat schenkeveld de nieuwe verdediger word.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 14, 2015, 09:25:50
Citaat van: speculeter op juli 14, 2015, 09:20:05
Met tenminste een verdediger?
En die linksbuiten dan??
Denk dat schenkeveld de nieuwe verdediger word.

Zoeken ook nog steeds een linksbuiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 14, 2015, 09:33:02
Ja er komt opzeker een linkeraanvaller bij.
We moeten rustig afwachten, schenkeveld is wat mij betreft een goede optie.
Of hij ook op het lijstje staat is maar de vraag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 14, 2015, 12:13:55
Citaat van: denistel op juli 13, 2015, 21:55:07
was hij zo goed dan?? en zwolle ken het geld oek maar 1x uitgeven he
Goed genoeg om niet op proef te komen bij een club die je wekelijks kon bekijken en dus niet nog een week (oftewel 3/4 trainingen) nodig heeft om jouw kwaliteiten in te schatten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CamLeeuw op juli 14, 2015, 20:44:42
Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2015, 12:13:55
Goed genoeg om niet op proef te komen bij een club die je wekelijks kon bekijken en dus niet nog een week (oftewel 3/4 trainingen) nodig heeft om jouw kwaliteiten in te schatten.
Dat is een leuke onder de gordel. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op juli 15, 2015, 13:48:43
ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 15, 2015, 13:52:38
Citaat van: IsmailvanEssen op juli 15, 2015, 13:48:43
ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...

Onze keepers zijn misschien niet top maar welke keeper is dat wel in Nederland die Cambuur kan betalen. Met name dat laatste is van belang. We hebben goede keepers maar niet superkeepers. Nienhuis en Zeinstra zijn voor ons niveau(budget technisch) haalbaar. Denk dat je het geld beter voor een goede linksbuiten of verdediger kunt gebruiken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 15, 2015, 14:28:56
Die timmermans is nu toch bij ons.
Is dat niks?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op juli 15, 2015, 14:31:49
Citaat van: speculeter op juli 15, 2015, 14:28:56
Die timmermans is nu toch bij ons.
Is dat niks?
Wegwezen die vent. Geeft aan graag voor DKV te willen spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 15, 2015, 14:51:07
Citaat van: Mitar op juli 15, 2015, 14:31:49
Wegwezen die vent. Geeft aan graag voor DKV te willen spelen.

Stel je niet zo aan. Maar nee die komt hier niet. Bron: twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 15, 2015, 15:15:20
Waarom heeft Theo Timmermans op twitter Hull staan?
Hull kan wel een betere keeper gebruiken  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 15, 2015, 15:29:37
Laat dat de TS maar bepalen of er een nieuwe keeper nodig is, dat is niet aan ons om daarover een beslissend deel toe te voegen. Komt wel goed!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: nikjeuh op juli 15, 2015, 17:55:30
Citaat van: IsmailvanEssen op juli 15, 2015, 13:48:43
ik baal echt dat er geen nieuwe keeper is gekomen... Die nienhuis moet echt zijn vorm terug krijgen want anders is er in de winterstop een nieuwe keeper nodig...

Had graag Bizot zien komen. Is vaker genoemd hier geloof ik. Zit in België bij Genk ook maar wat op de bank te verpieteren....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: twingo op juli 15, 2015, 18:44:00
Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juli 15, 2015, 18:48:52
Citaat van: twingo op juli 15, 2015, 18:44:00
Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.

Nou zolang ik bij Cambuur kom, sinds 98 hebben we nooit echt een topkeeper gehad die echt punten pakte. Op elke keeper was wel wat op of aan te merken. Net zoals bij Nienhuis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op juli 15, 2015, 19:48:24
SCC heeft Nathan Delfouneso bekeken tijdens zijn proefperiode bij GAE. De spits kan ook rekenen op interesse van NAC, NEC en PEC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2015, 19:55:24
Apart. Hij heeft nog niet eens een minuut gespeeld voor GAE (komt straks pas binnen de lijnen in de oefenwedstrijd die ze nu spelen) en is totaal niet een type dat wij zoeken. Is een spits die eventueel ook als links- of rechtsbuiten kan spelen. Wel razendsnel, maar ook rechtsbenig. Vraag me dus af of dit bericht wel klopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Citaat van: Bernardo op juli 15, 2015, 18:48:52
Nou zolang ik bij Cambuur kom, sinds 98 hebben we nooit echt een topkeeper gehad die echt punten pakte. Op elke keeper was wel wat op of aan te merken. Net zoals bij Nienhuis.
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 15, 2015, 20:37:38
Citaat van: twingo op juli 15, 2015, 18:44:00
Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.
iedere keer hetzelfde verhaal over nienhuis. Maar lees nooit iets over haalbare alternatieven. Op bizot ms na.
afgelopen seizoen rechtervrijtje niemand met een betere keeper. Dus veel te veel elkaar napraten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 15, 2015, 20:38:18
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.
ik vond bizot ook wel een goede keeper,
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 15, 2015, 20:39:06
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.

Zou je Wim de Ron ook in dat rijtje zetten,,,   :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:40:45
Citaat van: zeewolde op juli 15, 2015, 20:38:18
ik vond bizot ook wel een goede keeper,
Citaat van: 666 op juli 15, 2015, 20:39:06
Zou je Wim de Ron ook in dat rijtje zetten,,,   :devil
Toen kwam Bernardo al bij Cambuur ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 15, 2015, 20:46:51
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.

Maar dat zijn beide ook scorende keepers, als mijn geheugen voor gelezen feiten me niet in de steek laat. Dat is makkelijk punten pakken.

/edit
Ja hoor, en beide voor Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op juli 15, 2015, 20:47:22
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:40:45
Toen kwam Bernardo al bij Cambuur ;)

Ja domme opmerking van mij  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2015, 20:48:23
Rene Smid ‏@Renesmidje 
Vermeende belangstelling Cambuur voor Delfouneso is onzin. Vd Vegt: ,,Geen enkele interesse, we hebben drie goede spitsen.'' #LC

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 15, 2015, 22:57:39
Quinsy Owusu wil terug naar Nederland. Kan prima op beide vleugels uit de voeten. Als je die aan het voetballen krijgt een absolute meerwaarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 15, 2015, 23:22:34
Zelfde verhaal geldt voor Royston Drenthe. Als Zwolle 'm kan contracteren kunnen wij dat vast ook wel.  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 15, 2015, 23:42:55
Citaat van: dizzhead op juli 15, 2015, 20:46:51
Maar dat zijn beide ook scorende keepers, als mijn geheugen voor gelezen feiten me niet in de steek laat. Dat is makkelijk punten pakken.

/edit
Ja hoor, en beide voor Cambuur
De Ron ook ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 16, 2015, 07:18:52
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 23:42:55
De Ron ook ;)
Ongelooflijk.  :_schater  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 16, 2015, 08:31:14
Kom maar op met dat transfernieuws.
Vanuit een zonnig Rhodos. ...gegroet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 08:40:41
Citaat van: speculeter op juli 16, 2015, 08:31:14
Kom maar op met dat transfernieuws.
Vanuit een zonnig Rhodos. ...gegroet.

Rhodos? Niet vol met immigraten daar? Ik las zoiets.. Je bent in iedergeval vlakbij! Ik zit lekker aan de zwarte zee bij Sozopol! Heeeerlijk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oostside op juli 16, 2015, 08:42:15
Citaat van: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 08:40:41
Rhodos? Niet vol met immigraten daar? Ik las zoiets.. Je bent in iedergeval vlakbij! Ik zit lekker aan de zwarte zee bij Sozopol! Heeeerlijk!

In ieder geval 1 immigrant lees ik hier net.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:02:14
Als je Quinsy Owusu binnen kan halen doe je goede zaken. Is snel technisch en kan een goal maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 16, 2015, 10:09:58
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:02:14
Als je Quinsy Owusu binnen kan halen doe je goede zaken. Is snel technisch en kan een goal maken.
Ja inderdaad, maar zal de halve eredivisie niet achter hem aan zitten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:10:58
Citaat van: Grijskijkert op juli 16, 2015, 10:09:58
Ja inderdaad, maar zal de halve eredivisie niet achter hem aan zitten?

Weet ik niet de meeste zullen zo'n gok niet willen nemen.
Ook zijn er niet echt veel clubs die openlijk opzoek zijn naar een vleugelspeler
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 16, 2015, 10:20:44
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:10:58
Weet ik niet de meeste zullen zo'n gok niet willen nemen.
Ook zijn er niet echt veel clubs die openlijk opzoek zijn naar een vleugelspeler
Heracles,Willem2,Excelsior,de Graafschap,NEC,Roda,ADO en ik zal nog wel een paar clubs vergeten die opzoek zijn naar (vleugel)aanvallers..

Is het zo'n grote gok? Hij heeft eigenlijk alleen maar in grotere competities dan de Nederlandse gespeeld, en blessure gevoelig is hij geloof ik niet...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 16, 2015, 11:31:52
Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..

Zo makkelijk zal het toch allemaal niet zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 16, 2015, 11:35:45
Idd schiet es op!  Hier een groet uit battle of the bulge
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 16, 2015, 12:01:02
Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..
perfecte speler op links. En dan stam voor rechtsback en we zijn klaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2015, 12:20:43
Tsja, wie weet is Cambuur al lang bezig met een (andere) linksbuiten. Laat de TS en Van de Vegt maar schuiven, het gaat tot nu toe prima.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 16, 2015, 13:16:46
Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..
Dat zou mooi zijn...
Citaat van: Lore op juli 16, 2015, 11:31:52
Zo makkelijk zal het toch allemaal niet zijn?
Dat denk ik ook niet..
Citaat van: zeewolde op juli 16, 2015, 12:01:02
perfecte speler op links. En dan stam voor rechtsback en we zijn klaar
Hij doet me denken aan Manu ,alleen een oudere versie.. Met Stam haal je ervaring en een vel mannetje in huis...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 14:18:36
Citaat van: Collingwood op juli 16, 2015, 12:20:43
Tsja, wie weet is Cambuur al lang bezig met een (andere) linksbuiten. Laat de TS en Van de Vegt maar schuiven, het gaat tot nu toe prima.

Ik vind het toch een beetje stilletjes.. Van mij mogen ze al klaar zijn en met zn allen een goede voorbereiding hebben..
Hoop dat er goed op conditie getraind wordt want het laatste deel van vorig seizoen zag je echt dat ze niet meer konden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 16, 2015, 14:38:56
Owusu in belangstelling Feyenoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2015, 14:42:21
Citaat van: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 14:18:36
Ik vind het toch een beetje stilletjes.. Van mij mogen ze al klaar zijn en met zn allen een goede voorbereiding hebben..
Hoop dat er goed op conditie getraind wordt want het laatste deel van vorig seizoen zag je echt dat ze niet meer konden..

Stil kan juist goed zijn, zie al het gedoe rondom Byrne en vooral Berisha. Dat het stil is wil niet zeggen dat Van de Vegt niet bezig is. Ik denk dat iedereen, inclusief Cambuur, de selectie nu al graag rond zou willen hebben. Helaas is dat met onze status en financiële mogelijkheden onmogelijk. Bovendien hoeven er nu (als er niemand meer vertrekt) nog maar twee spelers bij te komen en zijn enkele cruciale posities (linker centrale verdediger, opvolger van El Makrini, creatieve middenvelder) al ingevuld. Volgens mij waren we in voorgaande jaren nog lang zo ver niet op dit punt in de voorbereiding.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 16, 2015, 15:17:47
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 14:38:56
Owusu in belangstelling Feyenoord
die hebben met manu, boetius, bilal, kuyt en toornstra ook maar weinig buitenspelers :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 16, 2015, 15:47:12
Welke club is op dit moment wel klaar dan??
Komt wel goed joh.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 16, 2015, 19:16:57
Citaat van: zeewolde op juli 16, 2015, 15:17:47
die hebben met manu, boetius, bilal, kuyt en toornstra ook maar weinig buitenspelers :insane

Ik denk dat toornstra niet meer op de buiten komt hoor. En kuyt ook niet zoveel meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 17, 2015, 12:17:46
Stel dat Ronnie Stam wel in beeld is als rechtsback: Voordat hij met andere clubs mag onderhandelen moet eerst zijn contractontbinding bij Standard Luik helemaal voltooid zijn. Dat is nu nog niet het geval. NAC zelf zal proberen hem in te lijven, maar dan als middenvelder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 17, 2015, 18:02:58
Quincy Owusu zou perfect zijn denk ik. Anders lijkt Cabral me een prima linksbuiten voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 17, 2015, 21:01:53
Citaat van: KristCambuur op juli 17, 2015, 18:02:58
Quincy Owusu zou perfect zijn denk ik. Anders lijkt Cabral me een prima linksbuiten voor ons.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/446061/twente-hoopt-verbanneling-snel-te-lozen-concrete-interesse-in-aanvaller.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 17, 2015, 22:05:05
Het is nu rustig rond Botteghin. Maar heb vernomen dat Reijnen dan in de belangstelling zou staan bij Groningen. Is het dan ook wat om Van der Hoorn te peilen. Hebben we straks een centrum uit Utregt.

Nogmaals loop wel erg voor op de situatie. Maar kan snel gaan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 17, 2015, 22:20:51
Inderdaad. 12/13 samen in Utrecht. Een van de beste seizoen van utrecht ooit. Heerings als talent veel ingevallen (kort) en alle wedstrijden waarin hij mee mocht doen gewonnen. Op AZ uit(6-0) en Ajax thuis (0-0) na.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 17, 2015, 22:38:44
Citaat van: dizzhead op juli 17, 2015, 22:20:51
Inderdaad. 12/13 samen in Utrecht. Een van de beste seizoen van utrecht ooit. Heerings als talent veel ingevallen (kort) en alle wedstrijden waarin hij mee mocht doen gewonnen. Op AZ uit(6-0) en Ajax thuis (0-0) na.

Die 1e nederlaag zegt me niet zoveel... Wij vorig jaar Olle... Nu wraak in de eerste uitwedstrijd dit seizoen!
Dat kan gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 10:09:00
Chery op weg naar England. Nou krijg ik zo'n donker bruin vermoeden dat Fcg weer langs komt... Van der Streek stond al in belangstelling van een club!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2015, 10:21:38
Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 10:09:00
Chery op weg naar England. Nou krijg ik zo'n donker bruin vermoeden dat Fcg weer langs komt... Van der Streek stond al in belangstelling van een club!

Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2015, 10:23:47
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2015, 10:21:38
Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
Lijkt me ook logisch aangezien Rusnák in mijn optiek het beste op 10 rendeert.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 10:28:51
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2015, 10:21:38
Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
Voor op de buiten Narsingh? Maar ze zullen vast 1 a 2 spelers gaan halen zodra Chery verkocht is..
En dan is Leeuwarden dichtbij ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 10:30:16
Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2015, 10:23:47
Lijkt me ook logisch aangezien Rusnák in mijn optiek het beste op 10 rendeert.

Ik vind dat Rusnak meer in vrije rol moet spelen. Ik herinner hem ook vaak dat hij aan de zijkant stond zowel links als rechts. En minder vanuit de 10. Dus een zwerver.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2015, 10:38:15
Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 10:30:16
Ik vind dat Rusnak meer in vrije rol moet spelen. Ik herinner hem ook vaak dat hij aan de zijkant stond zowel links als rechts. En minder vanuit de 10. Dus een zwerver.
Als 10 met een vrije rol? ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 10:39:04
Overigens deed centrale verdediger Sem de Wit (o.a. ex-Dordrecht en ADO) gisteren de tweede helft ook mee. Op proef (voor de beloften)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 18, 2015, 10:47:47
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 10:39:04
Overigens deed centrale verdediger Sem de Wit (o.a. ex-Dordrecht en ADO) gisteren de tweede helft ook mee. Op proef (voor de beloften)?

Dat mag ik hopen. Wat ie gister liet zien is absoluut niet eredivisiewaardig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2015, 12:27:39
Sem de Wit speelt al bij de beloften ,toch?

Bij het ene filmpje denk je scoutingsfoutje...
https://www.youtube.com/watch?v=4jhNPVDozic

In het andere fimpje durft 'ie wel wel een passje te geven en het middenveld in te lopen. Past volgens mij wel qua speelstijl wel in het belofteteam.
https://www.youtube.com/watch?v=fcHNECDVdU8

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 12:49:16
Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2015, 12:27:39
Sem de Wit speelt al bij de beloften ,toch?

Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 13:09:49
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 12:49:16
Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.
En voor een ventje van pas 20, doet hij het niet slecht, leuke beelden trouwens...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 18, 2015, 13:10:45
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 12:49:16
Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.

Cambuur heeft hem vanochtend in het wedstrijdverslag van gisteren wel genoemd als zijnde een versterking van de beloften
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 13:13:11
Citaat van: justremco op juli 18, 2015, 13:10:45
Cambuur heeft hem vanochtend in het wedstrijdverslag van gisteren wel genoemd als zijnde een versterking van de beloften

Had het nog niet gelezen, maar zie het nu inderdaad. Overigens een opvallend stukje:

"Cambuur is nog op zoek naar een rechtsback en een snelle linksbuiten, zeker nu Furdjel Narsingh weer geblesseerd is."

Ik meende dat Narsingh op de weg terug is en vanmiddag zelfs al weer (even) mee zou doen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 13:15:17
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 13:13:11
Had het nog niet gelezen, maar zie het nu inderdaad. Overigens een opvallend stukje:

"Cambuur is nog op zoek naar een rechtsback en een snelle linksbuiten, zeker nu Furdjel Narsingh weer geblesseerd is."

Ik meende dat Narsingh op de weg terug is en vanmiddag zelfs al weer (even) mee zou doen?
Ja Narsingh zou vandaag weer mee doen,hij zou of tegen Volendam of tegen de Graafschap weer minuten maken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 13:16:07
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 13:15:17
Ja Narsingh zou vandaag weer mee doen,hij zou of tegen Volendam of tegen de Graafschap weer minuten maken..

Dan bedriegt mijn geheugen me niet! Vanmiddag maar even afwachten dan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCBerlikum op juli 18, 2015, 14:57:50
Narsingh is nog niet fit genoeg hij zei zelf op traininskamp weer in actie te komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 18, 2015, 16:28:44
Er moeten 2 vleugelaanvallers bij!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:28:44
Er moeten 2 vleugelaanvallers bij!!!!
Hoezo 2 dan? We hebben er al 3...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 16:33:50
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan?

Om Narsingh! Heeft helemaal gelijk. Speelt weer 10 wedstrijden van de 34
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2015, 16:34:43
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan?
Simpel, er is 1 vleugelaanvaller waarvan de babylijm in de productiefase niet goed uitgehard is en een linkeraanvaller. We hebben nu feitelijk anderhalve vleugelaanvaller, want Hoefdraad zie ik momenteel als beloftenopvulling (tot hij helemaal wedstrijd fit is).

Overigens hoeven die vleugelspelers maar aan een paar eisen te voldoen
1. Snelheid hebben
2. Een goede voorzet in de voeten hebben
3. Niet aan elkaar vast zitten met Hansaplast of Bisonkit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2015, 16:35:37
Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 16:33:50
Om Narsingh! Heeft helemaal gelijk. Speelt weer 10 wedstrijden van de 34
Doe maar 14.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 16:37:08
Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2015, 16:35:37
Doe maar 14.
nou doe hem die 4 maar kado
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 18, 2015, 16:37:30
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan? We hebben er al 3...

Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 16:39:19
Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:37:30
Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!
Amen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 16:39:53
Met Narsingh en Rosheuvel hebben we de rechterflank uitstekend bezet. Die maken met z'n tweeën echt wel 34 wedstrijden vol.

Beiden zie ik niet als optie voor links, daar is een nieuwe speler voor nodig. Wel graag iemand die niet als blessuregevoelig bekend staat. Als Hoefdraad straks weer fit is heb je daar dan ook twee opties.

Verder heb je Torino Hunte nog achter de hand die bij nood op beide flanken kan spelen. Een club als Cambuur kan zich echt niet veroorloven om nog meer buitenspelers te halen. Realistisch blijven mensen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 16:41:44
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 16:39:53
Met Narsingh en Rosheuvel hebben we de rechterflank uitstekend bezet. Die maken met z'n tweeën echt wel 34 wedstrijden vol.

Beiden zie ik niet als optie voor links, daar is een nieuwe speler voor nodig. Wel graag iemand die niet als blessuregevoelig bekend staat. Als Hoefdraad straks weer fit is heb je daar dan ook twee opties.

Verder heb je Torino Hunte nog achter de hand die bij nood op beide flanken kan spelen. Een club als Cambuur kan zich echt niet veroorloven om nog meer buitenspelers te halen. Realistisch blijven mensen!
Realistisch, Narsingh verkopen zolang je er nog wat voor krijgt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 16:43:43
Waarom? Voor Cambuur-begrippen een geweldige speler die wedstrijden voor je kan beslissen. Zal niet alles kunnen spelen, maar daarvoor heb je Rosheuvel achter de hand, een prima stand-in. Bovendien moet je het niet overdrijven, Narsingh heeft vorig seizoen 2/3 van de wedstrijden gespeeld (23 stuks).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 16:45:21
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 16:43:43
Waarom? Voor Cambuur-begrippen een geweldige speler die wedstrijden voor je kan beslissen. Zal niet alles kunnen spelen, maar daarvoor heb je Rosheuvel achter de hand, een prima stand-in. Bovendien moet je het niet overdrijven, Narsingh heeft vorig seizoen 2/3 van de wedstrijden gespeeld (23 stuks).

Als hij weer veel geblesseerd raakt wil niemand hem meer hebben. Voor zo'n jongen kun je geld vangen. Maar niet als hij telkens geblesseerd is. Zoals nu alweer het geval is!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2015, 16:49:48
Ik denk zelfs dat geen enkele club die groter is dan Cambuur hem op dit moment wil hebben, juist omdat hij vrij blessuregevoelig is. Clubs als Cambuur willen dat risico wel nemen omdat hij unieke kwaliteiten heeft die je normaal niet bij ons zult zien.

Vorig jaar was het met hem en De Ridder wat teveel van het goede. Daarom nu graag wel een linksbuiten halen die niet als blessuregevoelig te boek staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:55:32
Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:37:30
Rosheuvel en Narsingh zijn 2 die het niveau aankunnen.
Narsingh zal de nodige wedstrijden missen.
Hoefdraad zal zijn eerste minuten pas net voor de winterstop kunnen maken en is afwachten of hij het niveau aankan.

Ik voorzie in elk geval grote problemen op de vleugels!!
En jij denkt dat het begrotingstechnisch kan.. Wat al vaker is aangegeven is er is nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en dus niet voor 2 buitens en rechtsback of een keeper een rechtsback en 2 buitens, nee er is ruimte voor een rechtsback en een linksbuiten en we kunnen hoog of laag springen dit is het en daar moeten we het mee doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 20:57:54
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:55:32
begrotingstechnisch

Daarom verkopen!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 21:10:22
Misschien moet ik deze discussie niet weer aan gaan maar, doe het wel:
keeper Nienhuis lelijk in de fout.

Blunder Nienhuis:
De sluitpost kwam uitlopen maar had dat volkomen verkeerd ingeschat; -  :_schater


See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/49196/cambuur-geeft-2-0-voorsprong-uit-handen/#sthash.aK4EgHda.dpuf
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 18, 2015, 21:14:37
Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 21:10:22
Misschien moet ik deze discussie niet weer aan gaan maar, doe het wel:
keeper Nienhuis lelijk in de fout.

Blunder Nienhuis:
De sluitpost kwam uitlopen maar had dat volkomen verkeerd ingeschat; -  :_schater


See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/49196/cambuur-geeft-2-0-voorsprong-uit-handen/#sthash.aK4EgHda.dpuf

Dit vind ik toch wel interessant:

"Aan de andere kant vind ik het ook wel mooi. Keuzes die ik eigenlijk al had gemaakt blijken nu nog duidelijker en bovendien heb ik nu iets om de jongens voor te houden. "
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 18, 2015, 21:30:53
Ben benieuwd ja..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2015, 22:41:05
Dat betekent dat Nienhuis zijn optreden een bevestiging is voor de Jong. Zeinstra eerste keeper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 18, 2015, 22:59:23
Het zou kunnen. Maar hoop dat men op kort termijn nog een goede keeper haalt. Deze 2 zijn gelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 23:12:48
Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 22:59:23
Het zou kunnen. Maar hoop dat men op kort termijn nog een goede keeper haalt. Deze 2 zijn gelijk.
Waar moet dat van betaald worden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2015, 23:18:55
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 23:12:48
Waar moet dat van betaald worden?

Er is alleen nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en natuurlijk moeten we niet vergeten dat we het geld maar 1 x kunnen uitgeven...

:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 18, 2015, 23:35:28
Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 23:37:28
Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2015, 23:18:55
Er is alleen nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en natuurlijk moeten we niet vergeten dat we het geld maar 1 x kunnen uitgeven...

:_schater
Of een linksbuiten en een keeper en dan Schootstra maar op de rechtsback... :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 18, 2015, 23:38:06
Citaat van: sk13 op juli 18, 2015, 23:35:28
Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.
Hahaha.. je bent net wat eerder..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op juli 19, 2015, 00:18:11
Ik ben niet heel gecharmeerd van nienhuis maar ik vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als ik zie naar de keepers van het rechterrijtje; ten rouwelaar, kurto, van der hart/cummins, deckers/coutinho, lamprou, hansen etc. Dan denk ik dat het elkaar niet zoveel ontloopt. Ik vond alleen Hahn een hele goede keeper van de niet top 4/5 wat je wilt. Dus zolang hij niet elke week domme dingen doet en nog wel eens wat goeds doet dan denk ik niet dat daarin wordt geinvesteerd en dat het daaraan gaat liggen. Solide defensie en een gebalanceerd middenveld met een creatief iemand, een afpakker die meer kan dan dat en een box to box speler, en twee goede vleugels en prima spits moet zeker kunnen leiden tot een goed seizoen. 9 tot 14 is een prima positie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 19, 2015, 01:04:07
Citaat van: sk13 op juli 18, 2015, 23:35:28
Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.

Schootstra op de rechtsback ?? Dat kan echt niet hoor.. Leuk voor oefenpotjes tegen DTD en kootstertille maar tegen Almere een drama!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 11:10:28
Citaat van: EdsjeOgbeche op juli 19, 2015, 00:18:11
Ik ben niet heel gecharmeerd van nienhuis maar ik vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als ik zie naar de keepers van het rechterrijtje; ten rouwelaar, kurto, van der hart/cummins, deckers/coutinho, lamprou, hansen etc. Dan denk ik dat het elkaar niet zoveel ontloopt. Ik vond alleen Hahn een hele goede keeper van de niet top 4/5 wat je wilt. Dus zolang hij niet elke week domme dingen doet en nog wel eens wat goeds doet dan denk ik niet dat daarin wordt geinvesteerd en dat het daaraan gaat liggen. Solide defensie en een gebalanceerd middenveld met een creatief iemand, een afpakker die meer kan dan dat en een box to box speler, en twee goede vleugels en prima spits moet zeker kunnen leiden tot een goed seizoen. 9 tot 14 is een prima positie

De keepers die je op noemt.... Zitten nog ver of boven het niveau van onze keepers. Ga gewoon een goede keeper halen en het scheelt een stuk. Een keeper moet zijn verdedigers vertrouwen geven. En als ik Nienhuis achter me had in een wedstrijd. Zou ik blijven twijfelen over hem bij elke actie. Een keeper oefent veel invloed uit op verdedigers. Er moet een goede degelijke keeper komen. Dan pak je 10 tot 15 punten meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 19, 2015, 11:32:02
welke keeper wou je dan halen en voor welk bedrag?? we hebben 2 keepers onder contract staan
denk je dat daar nog 1 bij komt die meer gaat verdienen?? dat doen ze nooit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 11:35:57
Citaat van: denistel op juli 19, 2015, 11:32:02
welke keeper wou je dan halen en voor welk bedrag?? we hebben 2 keepers onder contract staan
denk je dat daar nog 1 bij komt die meer gaat verdienen?? dat doen ze nooit.

Daar had men al mee bezig moeten zijn. Dit is niet een incident maar al een probleem van de laatste jaren. En welke keeper! Daar heb je de scouting voor. Je haalt toch meerdere spelers. Dan ga je me niet zeggen dat er nooit een keeper is opgevallen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 19, 2015, 11:38:45
de opgehemelde keeper van de graafschap zag er ook goed uit gister :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 19, 2015, 11:45:20
Citaat van: pvanbuijtene op juli 19, 2015, 11:38:45
de opgehemelde keeper van de graafschap zag er ook goed uit gister :)

Zou zo willen ruilen hoor.
Nienhuis vind ik gewoon niet goed genoeg.
Zeinstra misschien ook niet, maar is voetballend wel beter en vind ik meer rust uitstralen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 11:51:41
Citaat van: AL op juli 19, 2015, 11:45:20
Zou zo willen ruilen hoor.
Nienhuis vind ik gewoon niet goed genoeg.
Zeinstra misschien ook niet, maar is Voetballend wel beter en vind ik neer rust uitstralen.

Vooral dat laatste vind ik belangrijk! Moet je zien bij een terug speelbal hoe die Nienhuis zijn lichaamstaal is. Is gewoon zooooo onzeker en dat breng je over op het hele team. En vorig seizoen ook weleens fout gegaan en ternauwernood goed. Er moet echt een andere komen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 19, 2015, 11:53:11
Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 11:35:57
Daar had men al mee bezig moeten zijn. Dit is niet een incident maar al een probleem van de laatste jaren. En welke keeper! Daar heb je de scouting voor. Je haalt toch meerdere spelers. Dan ga je me niet zeggen dat er nooit een keeper is opgevallen.

hadden beide nog contract he. tuurlijk vallen er wel keepers op maar nogmaals we
zitten aan een grens qua geld en 3 keepers met een behoorlijk contract zit er niet in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 19, 2015, 11:56:32
Er komt geen ander... Alle vertrouwen geven aan Zeinstra en eerste doelman maken. Heeft hier nog nooit een echte kans gehad (5 wedstrijden achter elkaar) om zich te laten zien.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2015, 12:00:30
Zeinstra heeft veel meer uitstraling en heerst in de lucht alleen minder sterk richting de grond.
Nienhuis straalt weinig uit maar is een goede keeper voor bij de grond en één op één situaties.

Het is lastig.

Bizot zou ik het liefst zien, maar niet te betalen voor Cambuur helaas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2015, 12:02:10
Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar

Na de winterstop zal Nienhuis wel weer top zijn. Dan speelt zijn maatje weer voor hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 19, 2015, 12:03:38
Er zijn hier veel trainers maar geloof maar dat ik er weer dicht bijzit. Eigenwijs nee helemaal niet  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juli 19, 2015, 12:04:18
Zolang Henk de Jong voorzitter van de fanclub van Nienhuis blijft, is dat basisplekje voor diezelfde Nienhuis gegarandeerd. Henk wil "lawaai" in de goal en heeft daarom tot nu toe steeds voor Nienhuis gekozen. Maar misschien wordt het eens tijd om de beste er in te zetten.
Van Nienhuis weten we nu wel dat die ons niet verder brengt. Daarom verdient Zeinstra eens een eerlijke kans. Minder gaat het er echt niet van worden. En als die ook niet zou voldoen dan in de winterstop maar eens rondkijken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 19, 2015, 12:06:45
Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar

nou bakker niet denk ik hoor. middenveld zal overgoor vd streek byrne/masek worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op juli 19, 2015, 12:07:29
zoals ik het op afstand wat bekijk ontlopen de keepers mekaar niet veel.
Het is dus en beetje lood om oud ijzer kiezen.
Persoonlijk zou ik Zeinstra de voorkeur een keer geven, maar als hij er vervolgens niks van bakt, dan heb je 2 onzekere keepers zonder vertrouwen.
Is dus niet een makkelijke keuze voor de ts en dan neigt men vaak om het zo te laten zoals het was, wat op zich ook wel weer te begrijpen is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2015, 12:09:17
Citaat van: Galdiano op juli 19, 2015, 12:02:10
Na de winterstop zal Nienhuis wel weer top zijn. Dan speelt zijn maatje weer voor hem.
v/d Laan terug bij Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 19, 2015, 12:10:55
Citaat van: carlo de leeuw op juli 19, 2015, 12:07:29
zoals ik het op afstand wat bekijk ontlopen de keepers mekaar niet veel.
Het is dus en beetje lood om oud ijzer kiezen.
Persoonlijk zou ik Zeinstra de voorkeur een keer geven, maar als hij er vervolgens niks van bakt, dan heb je 2 onzekere keepers zonder vertrouwen.
Is dus niet een makkelijke keuze voor de ts en dan neigt men vaak om het zo te laten zoals het was, wat op zich ook wel weer te begrijpen is.

Misschien speelt Zeinstra een stuk beter als hin het vertrouwen wel heeft, tot nu toe heeft ie het ook niet echt kunnen bewijzen. Maar veel slechter dan Nienhuis op dit moment kan hij niet wezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 19, 2015, 12:13:55
dat vind ik ook geef em 10 wedstrijden de kans en oordeel dan.in 1 of 2 wedstrijden
kun je dat niet beoordelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 12:16:20
Nienhuis kun je wel slijten in de biercompetitie! Zoals ik al zei... Had de TS eerder mee bezig moeten zijn. In de winterstop misschien een nieuwe kans.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 12:37:59
Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.

Dit is precies ook mijn conclusie! Dan zijn er 2 die geen verstand van voetbal hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 19, 2015, 12:39:29
Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2015, 13:14:52
Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2015, 12:09:17
v/d Laan terug bij Cambuur?

Is er ongelukkig, maar wil nog één keer proberen zich te bewijzen.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 13:23:12
Citaat van: Galdiano op juli 19, 2015, 13:14:52
Is er ongelukkig, maar wil nog één keer proberen zich te bewijzen.

Om eerlijk te zijn... Goede gozer maar mooi ergens anders heen. Kai en Reijnen zijn beter. Wel leuke bankzitter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 19, 2015, 13:32:48
Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 13:23:12
Om eerlijk te zijn... Goede gozer maar mooi ergens anders heen. Kai en Reijnen zijn beter. Wel leuke bankzitter.

Grapje zeker? Die jongen heeft de zilveren schoen gewonnen. En om Heerings nu al als beter te bestempelen is zeker te vroeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 19, 2015, 13:50:45
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 12:39:29
Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil

Grappig dat jij niet weet hoe snel je weer het forum op moet zoeken na een nederlaag, man, get a life
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juli 19, 2015, 13:51:46
Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Je onderschat jezelf, prima analyse!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 13:52:04
Citaat van: Marc S op juli 19, 2015, 13:32:48
Grapje zeker? Die jongen heeft de zilveren schoen gewonnen. En om Heerings nu al als beter te bestempelen is zeker te vroeg.

Nee! Leuke bankzitter! Cambuur is van der laan voorbij gegaan. Let dit seizoen maar op
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 19, 2015, 14:09:28
Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 13:52:04
Nee! Leuke bankzitter! Cambuur is van der laan voorbij gegaan. Let dit seizoen maar op

Ik heb ook altijd het idee gehad dat Martijn dat seizoen het beste uit zichzelf heeft gehaald en dat dat het was. Ik denk dat als hij terug zou komen, dat het een enorme teleurstelling zou worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 19, 2015, 14:30:19
Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 13:50:45
Grappig dat jij niet weet hoe snel je weer het forum op moet zoeken na een nederlaag, man, get a life

Dat die jonge uberhaubt nog naar wedstrijden van cambuur gaat verbaasd me.
Alle nieuwe spelers afzeiken maar dan wel even Nienhuis tot get bot verdedigen....
Volgens mij vind hij het vooral leuk om overal tegenin te gaan.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2015, 14:54:57
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 12:39:29
Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil
Wil je zeggen dat het niet kan? Theoretisch gezien kunnen we zelfs nog kampioen worden.. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2015, 15:00:56
Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar
Ja inderdaad, grootste voorbeeld is Reijnen.. werd door alles en iedereen in de voorbereiding met de grond gelijk gemaakt,maar aan het eind van de rit heeft hij een goed seizoen gedraaid....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 19, 2015, 15:24:23
Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 11:51:41
Vooral dat laatste vind ik belangrijk! Moet je zien bij een terug speelbal hoe die Nienhuis zijn lichaamstaal is. Is gewoon zooooo onzeker en dat breng je over op het hele team. En vorig seizoen ook weleens fout gegaan en ternauwernood goed. Er moet echt een andere komen...
Jij bent keeperstrainer? Want je weet het zo goed te vertellen hier..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2015, 15:34:38
Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Dus Zeinstra op de goal dit seizoen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11
Citaat van: Scc01 op juli 19, 2015, 14:30:19
Dat die jonge uberhaubt nog naar wedstrijden van cambuur gaat verbaasd me.
Alle nieuwe spelers afzeiken maar dan wel even Nienhuis tot get bot verdedigen....
Volgens mij vind hij het vooral leuk om overal tegenin te gaan.....

Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 19, 2015, 16:57:49
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11


Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..

Op basis van? Was je er gister bij? Heb je de actie van Nienhuis gezien bij de 2-2. Ik sta altijd achter de club en twijfel ook niet aan beslissingen van de TS, maar gister was niet best wat Nienhuis liet zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 17:16:21
Citaat van: Hasses op juli 19, 2015, 15:24:23
Jij bent keeperstrainer? Want je weet het zo goed te vertellen hier..

Hier hoef je geen keeperstrainer voor te zijn. Zelfs een blinde ziet dat nog!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 19, 2015, 17:20:45
Wat betreft die linksbuiten....Gaat al paar seizoenen zo.
Moeilijk te vinden....
We dachten met meleg en feldballe ze te hebben gevonden.
Nee dus....half jaartje Manu was mazzel.
Schepers was het ook niet.
Zie maar iemand te vinden......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 19, 2015, 17:25:52
Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2015, 15:34:38
Dus Zeinstra op de goal dit seizoen?

Bij gebrek aan beter voorlopig wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 19, 2015, 17:34:35
Linksbuiten komt van city toch ????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 19, 2015, 17:41:22
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11
Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..

Wie is hier nou de jankert. Wie loopt hier nou altijd te janken over spelers. En dan wel Nienhuis verdedigen. Lekker hypokriet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 19, 2015, 17:54:27
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11
Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..
Nee met dat domme praat niet nee. Dat lukt ook niet. Cambuur koos jaren terug voor dit spelsysteem waarmee je de aanhang achter je krijgt .En dat heeft al vele pnt opgeleverd. Weet je nog het negatieve spelsysteem van Menzo waarmee we niets haalden? Menzo had toen een veel duurdere selectie dan Henk nu .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 19, 2015, 19:44:32
Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 16:57:49
Op basis van? Was je er gister bij? Heb je de actie van Nienhuis gezien bij de 2-2. Ik sta altijd achter de club en twijfel ook niet aan beslissingen van de TS, maar gister was niet best wat Nienhuis liet zien.

Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 19, 2015, 19:48:10
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 19:44:32
Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen

Een uitstekende keeper? Echt? Bedoel je dan die uitstekende uittrap van hem of dat uitstekende vertrouwen dat hij aan de verdediging geeft?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juli 19, 2015, 20:28:29
Hij liep volgens mij ook weer te schreeuwen naar Reijnen meen ik. Terwijl hij zelf overduidelijk de fout maakte.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 19, 2015, 20:42:49
In het seizoen dat we in de  :jupiler competitie kampioen werden was het tot 8 wedstrijden voor het einde Telgenramp die het doel verdedigde. Tot Henk de boel overnam en Nienhuis er neer zette. Mede door deze omzetting zijn we kampioen geworden. Volgens mij was dat met Telgenramp op de goal niet gebeurt. En ik weet best dat er wel betere keepers zijn, maar zo slecht is hij nu ook weer niet en mede door Nienhuis spelen we nu in de Eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op juli 19, 2015, 20:45:56
En dus laten we hem eindeloos op doel staan? Is toch geen reden, hij lijkt eerder minder te worden dan beter....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 19, 2015, 20:47:52
Citaat van: Scc01 op juli 19, 2015, 20:45:56
En dus laten we hem eindeloos op doel staan? Is toch geen reden, hij lijkt eerder minder te worden dan beter....
Dat zeg ik toch niet, ik wil alleen maar zeggen dat hij wel wat meer krediet verdient dan wat men hier af en toe op het forum schrijft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 19, 2015, 20:49:29
Citaat van: Voorstopper op juli 19, 2015, 20:42:49
In het seizoen dat we in de  :jupiler competitie kampioen werden was het tot 8 wedstrijden voor het einde Telgenramp die het doel verdedigde. Tot Henk de boel overnam en Nienhuis er neer zette. Mede door deze omzetting zijn we kampioen geworden. Volgens mij was dat met Telgenramp op de goal niet gebeurt. En ik weet best dat er wel betere keepers zijn, maar zo slecht is hij nu ook weer niet en mede door Nienhuis spelen we nu in de Eredivisie.

We zijn kampioen geworden omdat Henk 20 meter verder naar voren ging voetballen en we eerder druk gingen zetten op de verdediging van de tegenstander. Uiteraard was daar de scoringsdrift van Barto en de faillisementen ook een wezenlijk onderdeel van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 19, 2015, 22:23:32
Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 19:44:32
Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen

Mooi om zo toch je gelijk te willen halen. Probleem van Nienhuis is volgens mij dat hij niet heerst in z'n strafschopgebied. Komt erg onzeker over en is geen zekerheid bij hoge ballen. Spelhervattingen erg traag, op de lijn prima. On topic, nederlaag zal veel te maken hebben met vermoeidheid en de wissels.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 19, 2015, 22:55:39
Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 22:23:32
Mooi om zo toch je gelijk te willen halen. Probleem van Nienhuis is volgens mij dat hij niet heerst in z'n strafschopgebied. Komt erg onzeker over en is geen zekerheid bij hoge ballen. Spelhervattingen erg traag, op de lijn prima. On topic, nederlaag zal veel te maken hebben met vermoeidheid en de wissels.

Bespaar je de moeite Cor. Voor de Gast zijn we een roepende in de woestijn  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 19, 2015, 22:58:50
Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 22:55:39
Bespaar je de moeite Cor. Voor de Gast zijn we een roepende in de woestijn  :proost

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 09:04:57
Vul maar in

De nieuwe rechtsback wordt:
De nieuwe linksbuiten wordt:
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 20, 2015, 10:03:57
Rechtsback. ...schenkeveld.
Linksbuiten. ...huurling van city.
Wat is mijn prijs??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 20, 2015, 10:05:05
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 09:04:57
Vul maar in

De nieuwe rechtsback wordt nog lang niet gehaald
De nieuwe linksbuiten wordt nog lang niet gehaald
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:11:06
Citaat van: pvanbuijtene op juli 20, 2015, 10:05:05


Fout... Ze willen de linksbuiten liever gister dan vandaag vast leggen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 20, 2015, 10:11:36
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 09:04:57
Vul maar in

De nieuwe rechtsback wordt:
De nieuwe linksbuiten wordt:
Janzen
de Ridder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 20, 2015, 10:12:36
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:11:06
Fout... Ze willen de linksbuiten liever gister dan vandaag vast leggen
er was nog 1 plek vrij in vliegtuig. Weet jij of er een test of jeugdspeler meegaat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 20, 2015, 10:14:17
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:11:06
Fout... Ze willen de linksbuiten liever gister dan vandaag vast leggen

Het verschil tussen willen en kunnen/doen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:15:23
Citaat van: zeewolde op juli 20, 2015, 10:12:36
er was nog 1 plek vrij in vliegtuig. Weet jij of er een test of jeugdspeler meegaat?

Zaterdag werd er gezegd dat er geen test speler mee gaat, maar dat kon wel veranderen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DC op juli 20, 2015, 10:16:37
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:11:06
Fout... Ze willen de linksbuiten liever gister dan vandaag vast leggen

Houtkoop?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 20, 2015, 10:46:33
BoerRigter of Wildschut.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 20, 2015, 10:47:04
Tim Breukers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 11:09:22
Citaat van: SCC op juli 20, 2015, 10:47:04
Tim Breukers.
Heeft nog 2 jaar bij Heracles..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 11:10:32
Citaat van: SCC op juli 20, 2015, 10:46:33
BoerRigter of Wildschut.
Zijn niet te betalen voor ons of een andere eredivisie club die een buiten zoekt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:37:42
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 09:04:57
Vul maar in

De nieuwe rechtsback wordt:
De nieuwe linksbuiten wordt:
Voor de rechtsback is er veel keuze, Schenkeveld,Fortes,Stam en er zullen nog wel een paar te vinden zijn...
Voor de linksbuiten even bellen naar City voor deze jongen... http://www.transfermarkt.nl/patrick-roberts/profil/spieler/225452
https://www.youtube.com/watch?v=eaKOkGPi1Wk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 13:41:45
Zo, dat ziet er inderdaad erg goed uit! Lijkt inderdaad een belletje waard, al weet je niet welk alternatief Cambuur eventueel al in het hoofd heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: keije op juli 20, 2015, 13:46:10
Ja , haal deze fut maar op. Wat een speler juh !  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:47:05
Citaat van: Collingwood op juli 20, 2015, 13:41:45
Zo, dat ziet er inderdaad erg goed uit! Lijkt inderdaad een belletje waard, al weet je niet welk alternatief Cambuur eventueel al in het hoofd heeft.
City heeft hem net gekocht van Fullham en willen hem gelijk weer verhuren.. Wat je zegt is zeker een belletje waard,en als je die jongen kan krijgen dan is alles wat op het Cambuur lijstje staat niet goed genoeg.. en gaan wij een mooi seizoen tegemoet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 13:47:11
RT
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:48:34
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 13:47:11
RT
?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 20, 2015, 13:51:14
Ziet er zeker heel dreigend uit. Wel ook weer licht (fysiek) en een dribbelaar ipv iemand met een voorzet. Maar als deze komt, schuif ik die punten even aan de kant. Op basis van dit filmpje zeg ik: attractie om naar te kijken!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 13:52:00
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:48:34
?

Dat ik je bericht Retweet haha, prima voetballer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 13:52:06
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:47:05
City heeft hem net gekocht van Fullham en willen hem gelijk weer verhuren.. Wat je zegt is zeker een belletje waard,en als je die jongen kan krijgen dan is alles wat op het Cambuur lijstje staat niet goed genoeg.. en gaan wij een mooi seizoen tegemoet..

In principe ben ik het met je eens hoor. Echter zijn er mogelijk ook andere spelers die minder zijn dan deze jongen, maar voor Cambuur-begrippen wel toppers, die definitief overgenomen kunnen worden. Dat zou dan in mijn ogen de voorkeur verdienen.

Maar het is ook mogelijk dat Cambuur nu al zit te wachten tot bepaalde spelers beschikbaar worden voor verhuur. Als dat het geval zou ik meteen voor deze Roberts gaan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële topper lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:53:09
Citaat van: SCC op juli 20, 2015, 13:51:14
Ziet er zeker heel dreigend uit. Wel ook weer licht (fysiek) en een dribbelaar ipv iemand met een voorzet. Maar als deze komt, schuif ik die punten even aan de kant. Op basis van dit filmpje zeg ik: attractie om naar te kijken!
Je praat over 1 van de grootste talenten van Engeland.. voorzet heeft deze jongen ook wel in huis..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 20, 2015, 13:53:34
Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële toppel lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.

klopt maar is een linkspoot
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 13:54:14
Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële topper lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.

Speelt in het filmpje inderdaad vanaf rechts, maar kan ook als linksbuiten spelen. Is bovendien inderdaad linksbenig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:54:23
Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële toppel lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.
Hij is linksbenig en kan op beide vleugels uit de voeten(net als Robben)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:56:41
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 13:52:00
Dat ik je bericht Retweet haha, prima voetballer.
Aha zo dus :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 13:56:55
Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 13:59:46
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 13:56:55
Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.

Als Cambuur hem huurt kunnen ze met City afspreken dat ze beiden een bepaald gedeelte van het salaris betalen. Ook Byrne heeft net zijn contract bij City met drie jaar verlengd, en zal dus een mooi salaris opstrijken. Ik verwacht ook niet dat Cambuur dat volledig betaalt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:03:35
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 13:56:55
Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.
8 Miljoen pond en City moet altijd de hoofdprijs betalen.. Maar denk je dat hij nu al in het eerste van City kan/mag spelen? En over verdienen gesproken wat denk je wat Byrne verdiend? En denk je dat wij dat salaris 1 op 1 door betalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 14:04:14
Byrne is met alle respect niks vergeleken met Roberts, zeker niet qua prijs. 16 miljoen he. zal wel naar een goed voetballende championship-side gaan zoals derby county oid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 14:05:39
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:03:35
8 Miljoen pond en City moet altijd de hoofdprijs betalen.. Maar denk je dat hij nu al in het eerste van City kan/mag spelen? En over verdienen gesproken wat denk je wat Byrne verdiend? En denk je dat wij dat salaris 1 op 1 door betalen?
1 op 1 nee, maar al betaalt city 75% van zijn salaris kunnen we dat nog niet aanpoten.  telegraph gaf 11 mil pond aan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:08:36
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 14:04:14
Byrne is met alle respect niks vergeleken met Roberts, zeker niet qua prijs. 16 miljoen he. zal wel naar een goed voetballende championship-side gaan zoals derby county oid.
Dan weet jij niet hoe hoog Byrne staat aangeschreven in Engeland.Waar haal jij 16 miljoen vandaan? Er is zo'n 8 miljoen pond voor hem betaald(wat in Engeland een schijntje is)en dat zo'n 11 miljoen in euro's.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 14:13:13
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 14:08:36
Dan weet jij niet hoe hoog Byrne staat aangeschreven in Engeland.Waar haal jij 16 miljoen vandaan? Er is zo'n 8 miljoen pond voor hem betaald(wat in Engeland een schijntje is)en dat zo'n 11 miljoen in euro's.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html
http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/patrick-roberts-to-manchester-city-fulham-wonderkid-joins-premier-league-club-10399572.html

hoop hebben dat roberts hier komt is gekkenwerk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 20, 2015, 14:15:37
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3166957/Manchester-City-sign-Patrick-Roberts-Fulham-8m-deal-young-midfielder.html

2 miljoen pond nu, en dat loopt door clausules op tot 8 miljoen pond. Een geweldig talent en ook nog een linkspoot, maar die gaan ze vast verhuren aan een championship club die om het kampioenschap speelt. Dus voor ons helaas onhaalbaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 20, 2015, 14:17:06
De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 20, 2015, 14:46:35
Citaat van: Marc S op juli 20, 2015, 14:17:06
De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.

Precies, dat is de reden dat ze 'm gehaald hebben. Denken dat zo'n speler hier komt is volkomen onrealistisch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 433 op juli 20, 2015, 15:03:44
Kelechi Iheanacho
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 20, 2015, 15:22:22
Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 15:03:44
Kelechi Iheanacho


Favoriete positie:
Centrumspits
Nevenpositie:
Schaduwspits
Rechtsbuiten

Is dus niet nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 20, 2015, 15:26:07
Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 15:03:44
Kelechi Iheanacho

Leuk spelertje, maar van buiten de EU
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:30:07
Citaat van: Marc S op juli 20, 2015, 14:17:06
De reden dat hij zo duur is, is omdat hij een zogenaamde homegrown player is. Daar moet ieder engels team minimaal een bepaald aantal van in hun selectie hebben. Ik denk daarom ook niet dat hij hier naar toe zou komen, ze hebben hem zelf nodig om aan die regel te voldoen.
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..
Citaat van: ruubmac op juli 20, 2015, 14:46:35
Precies, dat is de reden dat ze 'm gehaald hebben. Denken dat zo'n speler hier komt is volkomen onrealistisch.
Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:32:08
Citaat van: justremco op juli 20, 2015, 15:26:07
Leuk spelertje, maar van buiten de EU
Kom je weer in die belachelijke salaris regel... minimaal 400.000 euro?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 20, 2015, 15:35:05
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:32:08
Kom je weer in die belachelijke salaris regel... minimaal 400.000 euro?

Yep, maar onder de 21? is het wel de helft, maar dat is nog minimaal een ton te duur denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 20, 2015, 15:53:45
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:30:07
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)

Hoofdscout bij City, was het maar zo'n feest.
Er zijn een aantal Engelmannen van het eerste team vertrokken, de eigen jeugd heeft nog niet het gewenste niveau, en dit blijkt een enorm talent te zijn die ze wellicht op de bank durven te zetten en daarbij ook nog de Engelse nationaliteit. Daarbij, ik denk niet dat ze 8mln pond neerleggen voor een speler, die vervolgens bij Cambuur gestald wordt. Daar moeten we nog een paar jaartjes op wachten  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:05:47
Citaat van: ruubmac op juli 20, 2015, 15:53:45
Hoofdscout bij City, was het maar zo'n feest.
Er zijn een aantal Engelmannen van het eerste team vertrokken, de eigen jeugd heeft nog niet het gewenste niveau, en dit blijkt een enorm talent te zijn die ze wellicht op de bank durven te zetten en daarbij ook nog de Engelse nationaliteit. Daarbij, ik denk niet dat ze 8mln pond neerleggen voor een speler, die vervolgens bij Cambuur gestald wordt. Daar moeten we nog een paar jaartjes op wachten  ;)
En er zijn ook weer een paar Engelsen aangetrokken... En talent moet voetballen en niet verpieteren op de bank..
Het is geen 8 miljoen maar 2 miljoen wat maximaal kan oplopen tot de vermelde 8 miljoen.. Het is een voor City normale werkwijze om net gekochte speler(s) gelijk te verhuren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:06:22
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:05:47
En er zijn ook weer een paar Engelsen aangetrokken... En talent moet voetballen en niet verpieteren op de bank..
Het is geen 8 miljoen maar 2 miljoen wat maximaal kan oplopen tot de vermelde 8 miljoen.. Het is een voor City normale werkwijze om net gekochte speler(s) gelijk te verhuren..
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 20, 2015, 16:14:50
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:06:22
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.

Oke dan weten we dat vast even??? wie dan wel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:18:06
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:06:22
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.
Dat baseer je op je jarenlange ervaring in het betaald voetbal als TD, spelersmakelaar, trainer of een andere wijsneus?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 20, 2015, 16:23:23
Laten we ophouden met praten over een speler die toch niet komt.

Nog geruchten bekend over spelers die bij Cambuur in beeld zijn, of is er nog nieuws DIMC?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:33:16
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:18:06
Dat baseer je op je jarenlange ervaring in het betaald voetbal als TD, spelersmakelaar, trainer of een andere wijsneus?
nee maar scott sinclair werd toch ook niet aan een eredivisieclubje uitgeleend?? bovendien is deze jongen hetzelfde kaliber talent als ödegaard dus hij zal hier nooit terecht komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op juli 20, 2015, 16:33:23
Dkv-doelman Jan Bekkema maakt mogelijk de overstap naar SC Cambuur, zo weet FeanOnline te melden. De talentvolle keeper hoopt ee contract in de wacht te slepen bij de club uit Leeuwarden.

Bekkema, die het afgelopen seizoen in de A-junioren speelde bij de Friezen, is in beeld als derde keeper van SC Cambuur achter Loenard Nienhuis en Harm Zeinstra. Afgelopen weekend zat hij bij de wedstrijdselectie van SC Cambuur, maar hij kwam uiteindelijk niet in actie.

Bekkema, die ook onder de lat stond tijdens de bekerfinale met Dkv onder 19 tegen de leeftijdsgenoten van AZ (De Friezen wonnen na het nemen van strafschoppen: 6-7),  krijgt tot zaterdag de kans om zich te bewijzen. Dat blijkt uit navraag van trouwe Fean-watcher @BrianWouters.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 20, 2015, 16:35:37
Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:30:07
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)

Je geeft zelf aan dat het een wissel speler van Fulham in de championship was. Dan is het bedrag dat ze voor z'n speler betaald hebben relatief veel alleen maar omdat het een homegrown speler is. Die minimaal aantal spelers halen ze niet makelijk, daar zijn ze de hele zomer mee bezig geweest en hebben er nu drie gehaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 20, 2015, 16:49:40
Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:33:16
nee maar scott sinclair werd toch ook niet aan een eredivisieclubje uitgeleend?? bovendien is deze jongen hetzelfde kaliber talent als ödegaard dus hij zal hier nooit terecht komen

Ach je weet het nooit stel dat city zegt go to cambuur its a great team to get experience???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op juli 20, 2015, 17:01:08
Miss wordt Menig gehuurd van Ajax
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 17:10:32
Heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar schijnt bij Ajax wel als groot talent te worden beschouwd. Heeft het ook goed gedaan in de Juup. Dat dat beide niks zegt hebben we gezien met Meleg, maar volgens mij zit Menig in tegenstelling tot Meleg wel meer op de brommer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 20, 2015, 17:22:30
Quincy in gesprek met zwolle
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DannySCC op juli 20, 2015, 17:23:55
Hoorde dat Menig tegen Wolfsburg aardig potje speelde maar zegt natuurlijk nog niks maar word daar zeker bestempeld als groot talent
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op juli 20, 2015, 18:51:25
Lijkt mij niet wenselijk, nu Cambuur de selectie al aardig op sterkte heeft, om (nog) meer (huur) talenten binnen te halen.
Byrne, Masek, Berisha en eigenlijk ook v/d Streek zijn al heel wat jonge talenten.
Wat kwalitatieve ervaring, liefst onder contract, er nog bij zou de balans in de ploeg ten goede komen.
Uiteraard binnen de financiële mogelijkheden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: nikjeuh op juli 20, 2015, 20:49:25
Citaat van: carlo de leeuw op juli 20, 2015, 18:51:25
Lijkt mij niet wenselijk, nu Cambuur de selectie al aardig op sterkte heeft, om (nog) meer (huur) talenten binnen te halen.
Byrne, Masek, Berisha en eigenlijk ook v/d Streek zijn al heel wat jonge talenten.
Wat kwalitatieve ervaring, liefst onder contract, er nog bij zou de balans in de ploeg ten goede komen.
Uiteraard binnen de financiële mogelijkheden.
Ja wat ervaring erbij zou wel prettig zijn, helemaal mee eens.. Maar dan vraag 2... WIE?! Ik zou 't echt niet gauw weten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 20, 2015, 21:41:43
Reijnen, Ogbeche, Bakker en Overgoor worden gezien als leiders en steunpilaren.
Linksbuiten zal hoogstwaarschijnlijk huur worden.
Rechtsback willen ze wel vast leggen.

Schenkenveld wordt als CV gezien, en zal niet komen.

Zal niets meer gehuurd worden van City, Bytiqi mag in de winter wellicht wel weer aanschuiven mits fit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 20, 2015, 22:36:03
Menig is volgens een Ajax twitteraccount één deze dagen met ons in gesprek... Zou een hele goede zijn voor ons! Is snel, doet veel met rechts maar kan ook zeker wel wat met links!  En belangrijker: scoort aardig veel voor een linksbuiten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 20, 2015, 22:36:47
@AFCAHeadlines; Menig praat een dezer dagen met SC #Cambuur. Zal door #Ajax verhuurd worden.
#AFCAHeadlines
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 20, 2015, 22:53:15
Is dat een officieel Ajax account?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2015, 23:36:01
Benieuwd of het doorgaat! Wordt door Ajax-fans omschreven als een (technisch) betere uitvoering van Lukoki. Als dat klopt lijkt hij me een prima speler voor ons.

EDIT: Overigens lijkt dat account niet heel betrouwbaar. Veel geruchten die zij meldden zijn niet uitgekomen, een paar wel. Wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat dit nieuws niet klopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 21, 2015, 01:39:28
Citaat van: Galdiano op juli 20, 2015, 21:41:43
Reijnen, Ogbeche, Bakker en Overgoor worden gezien als leiders en steunpilaren.
Linksbuiten zal hoogstwaarschijnlijk huur worden.
Rechtsback willen ze wel vast leggen.

Schenkenveld wordt als CV gezien, en zal niet komen.

Zal niets meer gehuurd worden van City, Bytiqi mag in de winter wellicht wel weer aanschuiven mits fit.

Bin benieuwd morgen maar eens horen heb andere info en vwb bakker????????steunpilaar....bij sien eigen familie denk ik?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 21, 2015, 10:19:39
Citaat van: richard op juli 21, 2015, 01:39:28
Bin benieuwd morgen maar eens horen heb andere info en vwb bakker????????steunpilaar....bij sien eigen familie denk ik?

Ik sluit me bij Richard aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 21, 2015, 10:34:13
Citaat van: dit is mien club op juli 21, 2015, 10:19:39
Ik sluit me bij Richard aan.

rt dus ?  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 21, 2015, 10:49:21
Citaat van: pvanbuijtene op juli 21, 2015, 10:34:13
rt dus ?  8P

Hahaha goedzo
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 21, 2015, 10:55:19
Menig lijkt het dus te worden? Dikke prima.
Geen proefspeler mee naar Oostenrijk dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op juli 21, 2015, 10:55:42
Citaat van: Hasses op juli 20, 2015, 22:36:47
@AFCAHeadlines; Menig praat een dezer dagen met SC #Cambuur. Zal door #Ajax verhuurd worden.
#AFCAHeadlines

Mocht dit zo zijn, dan hoop ik in godsnaam dat dit niet weer zo'n flop wordt als met Dejan Meleg!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 21, 2015, 11:07:48
Citaat van: dit is mien club op juli 21, 2015, 10:19:39
Ik sluit me bij Richard aan.
dat het om een andere linksbuiten gaat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 21, 2015, 13:05:30
Blijkbaar maakt Quincy niet zo'n punt van salaris. Wat zwolle biedt, daar moeten wij toch ook wel bij in de buurt kunnen komen?

http://www.vi.nl/nieuws/quincy-geldt-in-zwolle-als-alternatief-voor-drenthe.htm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: nikjeuh op juli 21, 2015, 13:09:00
Was destijds echt een enorm talent, veel meer dan Drenthe.... Die hele generatie van het jeugd EK 2007 was goed. Maar kijk Maceo Rigters anno 2015 (https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.bsiderats.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2FB7RDYDNCcAEJLeU.jpg&hash=f1f31f197875ade77ad1a5ebe38837614a404762)
Dan gaat er toch ergens iets niet goed...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 21, 2015, 13:15:59
Citaat van: KristCambuur op juli 21, 2015, 10:55:19
Menig lijkt het dus te worden? Dikke prima.
Geen proefspeler mee naar Oostenrijk dus.

Geen menig!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 21, 2015, 13:25:19
Citaat van: richard op juli 21, 2015, 13:15:59
Geen menig!!
nog beter?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 21, 2015, 13:40:36
Citaat van: zeewolde op juli 21, 2015, 13:25:19
nog beter?

Ga ik wel vanuit, ken die menig niet als voetballer!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 21, 2015, 18:37:25
Menig is gewoon een prima speler voor ons.
Waarschijnlijk bedoel jij dat ze met iemand anders bezig zijn?  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 21, 2015, 23:22:46
We hebben momenteel geen linksbuiten bij 1ste. Waarom wordt er dan bijv nu niet gespeeld in ander systeem. Zodat je de spelers die je nu hebt op juiste plaats neer te zetten. En als dit 4-3-3 systeem zo "heilig" is. Gebruik nu dan de linksbuiten van jong cambuur. Ipv bijv steblecki op buiten te posteren of wie dan ook. Dit kan ook in de comp gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2015, 00:02:13
Citaat van: sk13 op juli 21, 2015, 23:22:46
We hebben momenteel geen linksbuiten bij 1ste. Waarom wordt er dan bijv nu niet gespeeld in ander systeem. Zodat je de spelers die je nu hebt op juiste plaats neer te zetten. En als dit 4-3-3 systeem zo "heilig" is. Gebruik nu dan de linksbuiten van jong cambuur. Ipv bijv steblecki op buiten te posteren of wie dan ook. Dit kan ook in de comp gebeuren.

Lijkt me niet handig om in de voorbereiding je team te laten wennen aan een systeem dat je in de competitie niet gaat gebruiken...  Dat er geen linksbuiten van Jong Cambuur wordt gebruikt is ook wel begrijpelijk: ook Steblecki moet wedstrijdfit worden. Ideaal is het allemaal niet natuurlijk, maar voor een club als Cambuur is het niet anders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 22, 2015, 00:06:51
Ben het niet geheel eens collingwood. Want waarom zou je dan speler in voorbereiding ergens neerzetten terwijl hij daar normaal niet speelt. Scc krijgt met blessures te maken. En als je nu alvast op bijv ander systeem traint in de voorbereiding. Is dat gemakkelijker te compenseren gedurende competitie. Heb je een soort plan b.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2015, 00:10:09
Citaat van: sk13 op juli 22, 2015, 00:06:51
Ben het niet geheel eens collingwood. Want waarom zou je dan speler in voorbereiding ergens neerzetten terwijl hij daar normaal niet speelt. Scc krijgt met blessures te maken. En als je nu alvast op bijv ander systeem traint in de voorbereiding. Is dat gemakkelijker te compenseren gedurende competitie. Heb je een soort plan b.

Ik kan me gedeeltelijk wel in je mening vinden, natuurlijk is het handig om een plan b te hebben. Maar allereerst lijkt het me toch wel handig om plan a er helemaal in te slijpen. En daar moet nog het nodige aan gebeuren denk ik, door de komst van veel nieuwe spelers en de blessures van potentieel belangrijke basisklanten als Heerings en Byrne. Een plan b lijkt me eerder iets om gedurende het seizoen mee bezig te gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 22, 2015, 00:32:37
Oké helder. Alleen hebben we nu de juiste linksbuiten niet. Dus vandaar ook wil je plan a erin slijpen. Dan de linksbuiten van jong cambuur gebruiken. Want ga er vanuit dat jong cambuur selde systeem speelt as 1ste.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op juli 22, 2015, 06:52:13
Jammer dat er bij JC ook geen linksbuiten zit die op (lange) termijn opgeleid kan worden tot selectiespeler. Hunte is als clubloze speler komen aanwaaien maar dat lijkt me geen groebriljantje meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 22, 2015, 09:16:05
Menig zou wel een sensatie kunnen worden hier. Veel doelgerichter dan Lukoki en even snel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 22, 2015, 09:23:29
Citaat van: Gasgeve op juli 22, 2015, 09:16:05
Menig zou wel een sensatie kunnen worden hier. Veel doelgerichter dan Lukoki en even snel.
Weet iemand hoe serieus die interesse is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 22, 2015, 10:10:44
Citaat van: speculeter op juli 22, 2015, 09:23:29
Weet iemand hoe serieus die interesse is?

Geen interesse zover ik weet!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 22, 2015, 10:43:52
Geen interesse in Menig door onze TS, of bedoel je dat ze wel interesse in zo'n speler zouden hebben, maar dat de mogelijkheid nog niet is besproken met Ajax? (niets concreets).
En aangezien jij dichter bij het vuur zit: is het dan bewust geen interesse omdat ze de pijlen op een betere speler hebben? (directe versterking, welke het al bewezen heeft hoop ik, of gokken ze op talent van City?)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 22, 2015, 11:53:04
Voor zover ik weet is Menig uit de duim gezogen.
Cambuur wil wel zsm één binnen halen maar wil ook niet over één nacht ijs gaan. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 22, 2015, 12:25:54
Ik voorspel de komst van een (huur) buitenspeler uit Jong Ajax, Feyenoord, PSV. Tweede via City lijkt me niet logisch. Of we moeten ala Daniel de Ridder een speler vinden die het ervoor over heeft om voor een lager bedrag een jaar voor het mooiste publiek uit Nederland te spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 22, 2015, 13:08:12
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 22, 2015, 12:25:54
Ik voorspel de komst van een (huur) buitenspeler uit Jong Ajax, Feyenoord, PSV. Tweede via City lijkt me niet logisch. Of we moeten ala Daniel de Ridder een speler vinden die het ervoor over heeft om voor een lager bedrag een jaar voor het mooiste publiek uit Nederland te spelen.

Wat een wijsheden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 22, 2015, 15:53:46
volgens http://www.transfermarkt.nl/tommy-oar/profil/spieler/80708 heeft Tommy Oar een tweede, Europese nationaliteit (Spanjaard). Dit zou m voor ons haalbaar maken toch? Vraag twee is of hij zelf ook voor een bescheiden salaris wil voetballen. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 15:58:41
Citaat van: moodygrunn op juli 22, 2015, 15:53:46
volgens http://www.transfermarkt.nl/tommy-oar/profil/spieler/80708 heeft Tommy Oar een tweede, Europese nationaliteit (Spanjaard). Dit zou m voor ons haalbaar maken toch? Vraag twee is of hij zelf ook voor een bescheiden salaris wil voetballen.
Denk het niet, hij wou ook niet meer voor een bescheiden Utrecht salaris gaan voetballen en hij was 1 van de grootverdieners bij Utrecht... En is ook niet het type wat gezocht wordt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 22, 2015, 16:02:51
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 15:58:41
Denk het niet, hij wou ook niet meer voor een bescheiden Utrecht salaris gaan voetballen en hij was 1 van de grootverdieners bij Utrecht... En is ook niet het type wat gezocht wordt...

Dat van zijn salaris kan ik me nog indenken. Maar een linkspoot met diepgang en een goede voorzet zoeken we niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 16:05:34
Citaat van: moodygrunn op juli 22, 2015, 16:02:51
Dat van zijn salaris kan ik me nog indenken. Maar een linkspoot met diepgang en een goede voorzet zoeken we niet?
Snelheid heeft hij niet echt, hij is meer een speler voor op de linkerflank in een 4-4-2 systeem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 23, 2015, 08:52:16
Excelsior en PEC willen Menig huren. Ook Willem II zoekt nog een buitenspeler en hoopt op Cabral, die nu nog te duur is. Veel concurrentie dus voor ons. Ben benieuwd waar Van de Vegt mee zal komen. Lijkt op deze manier een (buitenlandse) verrassing te (moeten) worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 23, 2015, 14:58:16
Hoop wel dat die linksbuiten snel komt. Op dit moment speel je echt met 10 man.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 23, 2015, 15:02:58
Er staan echt 11 in het veld hoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 24, 2015, 11:29:46
Citaat van: dit is mien club op juli 23, 2015, 15:02:58
Er staan echt 11 in het veld hoor

Maar er laten zich er maar 10 ook daadwerkelijk zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juli 24, 2015, 17:52:58
http://www.bndestem.nl/sport/nac/ronnie-stam-het-moet-heel-goed-zijn-wil-ik-niet-bij-nac-blijven-1.5105745?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed (http://www.bndestem.nl/sport/nac/ronnie-stam-het-moet-heel-goed-zijn-wil-ik-niet-bij-nac-blijven-1.5105745?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed)

Had hem graag hier gezien of was er geen interesse? Zag de naam hier wel rondzingen
NAC heeft dat geld nu wel  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 24, 2015, 17:54:17
Citaat van: Drumfather SCC op juli 24, 2015, 17:52:58
http://www.bndestem.nl/sport/nac/ronnie-stam-het-moet-heel-goed-zijn-wil-ik-niet-bij-nac-blijven-1.5105745?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed (http://www.bndestem.nl/sport/nac/ronnie-stam-het-moet-heel-goed-zijn-wil-ik-niet-bij-nac-blijven-1.5105745?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed)

Had hem graag hier gezien of was er geen interesse? Zag de naam hier wel rondzingen
NAC heeft dat geld nu wel  :P

Speelt waarschijnlijk liever in de juup voor meer poen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 25, 2015, 12:11:35
hij wil niet naar Cambuur in ieder geval
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op juli 25, 2015, 12:58:19
Bergwijn van psv ? Daar lopen nml vier buitens rond. Zou dat optie kunnen zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 25, 2015, 13:23:31
Citaat van: sk13 op juli 25, 2015, 12:58:19
Bergwijn van psv ? Daar lopen nml vier buitens rond. Zou dat optie kunnen zijn?
17 jaar. Is nog een jeugdspeler, dan heeft een Menig al meer bewezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 25, 2015, 15:40:43
Ik heb menig niet veel zien spelen, eerlijk gezegd. Van bergwijn heb ik wel een paar keer wat gezien. Op basis van die beelden zou ik hem zo boven menig verkiezen. Wat is die vent goed aan de bal zeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 25, 2015, 15:51:45
Enorm talent, maar we moeten een buiten hebben die er direct staat. Bergwijn 7 wedstrijdjes in de Jupiler League. Menig heeft met 30 wedstrijden en 11 goals iets meer ervaring.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 25, 2015, 18:15:25
Menig is door Ajax verhuurd aan PEC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 26, 2015, 13:10:04
Ronnie Stam nu definitief naar NAC. Vraag me af of wij überhaupt kans hadden gemaakt, Stam gaf eerder aan dat alleen een mooie buitenlandse uitdaging een terugkeer naar NAC in de weg kon staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 26, 2015, 17:52:43
PEC nu niet meer in de race voor Drenthe en Quincy Owusu-Abeyie. Iets voor ons?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 26, 2015, 19:22:32
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2015, 13:10:04
Ronnie Stam nu definitief naar NAC. Vraag me af of wij überhaupt kans hadden gemaakt, Stam gaf eerder aan dat alleen een mooie buitenlandse uitdaging een terugkeer naar NAC in de weg kon staan.

Ze hebben de rechtsback aardig op orde in Breda! Dustley Mulder en Ronnie Stam. Dat doen ze echt heel netjes. Toch wel jammer, denk dat iig Stam hier wel iets toe had kunnen voegen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op juli 26, 2015, 19:23:43
Maar niet aan types als Drenthe en Owusu beginnen. Vreemde vogels. Hebben bovendien alleen onder Foppe Le Coq redelijk gepresteerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 26, 2015, 20:46:37
Citaat van: Delamere op juli 26, 2015, 19:23:43
Maar niet aan types als Drenthe en Owusu beginnen. Vreemde vogels. Hebben bovendien alleen onder Foppe Le Coq redelijk gepresteerd.

Eens. Daarna overal geflopt (bij grote clubs welliswaar).
Denk ook niet dat zulke spelers in de groep passen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 26, 2015, 23:12:58
Zal mij benieuwen of Groningen ook weer een speler hier gaat weghalen .Ik hoop niet dat Reijnen die kant opgaat .Ik weet nie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 27, 2015, 00:00:19
Naar de verkoop van Kieftenbeld en Chery denk ik niet dat ze nog een sterkhouder laten gaan daar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 27, 2015, 08:51:49
Citaat van: Marc S op juli 27, 2015, 00:00:19
Naar de verkoop van Kieftenbeld en Chery denk ik niet dat ze nog een sterkhouder laten gaan daar.

Iedereen is te koop tegen de juiste prijs. Als ze Botteghin kunnen verkopen voor een bedrag met zes nullen, zal het me niks verbazen dat ze Reijnen hier ophalen voor een appel en een ei.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 27, 2015, 09:44:08
Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 08:51:49
Iedereen is te koop tegen de juiste prijs. Als ze Botteghin kunnen verkopen voor een bedrag met zes nullen, zal het me niks verbazen dat ze Reijnen hier ophalen voor een appel en een ei.

Dat snap ik, denk alleen niet dat ze hem nu zomaar de deur uit doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op juli 27, 2015, 09:51:44
Reijnen gaat alleen weg voor minimaal 1miljoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 27, 2015, 10:54:04
Citaat van: TopperM op juli 27, 2015, 09:51:44
Reijnen gaat alleen weg voor minimaal 1miljoen.
dan snap jij niet hoe het werkt .Opties ed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:12:55
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIMC kom er maar in ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Citaat van: sunderland op juli 27, 2015, 10:54:04
dan snap jij niet hoe het werkt .Opties ed.

Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:35:31
Citaat van: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:12:55
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIM kom er maar in ;)

Stilte voor de storm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op juli 27, 2015, 11:39:28
Komt er voor vrijdag/ zaterdag nog iemand bij of moeten we nog langer geduld hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 27, 2015, 11:40:25
Citaat van: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:12:55
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIM kom er maar in ;)

Heb het hier al gelezen ergens, maar denk (ook) niet dat het verstandig is zo'n speler binnen te halen. Lijkt me geen teamspeler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 27, 2015, 11:45:53
Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen

Hoop dat je helemaal gelijk hebt!!
Als ie dus wel weg zou gaan, levert dat mooi weer wat op voor SCC. Is ook belangrijk.
Alleen gezien zijn nog 1 jaar durende contract zal dit nou ook weer niet héél veel zijn denk ik?!
Toch zou ik als Cambuur zijnde snel zijn contract opwaarderen/verlengen. Als hij straks gratis de deur uitloopt zou ook doodzonde zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:53:22
Laat ik het zo zeggen dat iedereen de selectie het liefst zsm compleet wil hebben.
Maar goed je kan de centen maar één keer uitgeven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op juli 27, 2015, 11:57:05
Contract van Reijnen opwaarderen/verlengen gaat niet even zomaar...Mocht het überhaupt aan de orde zijn dan zal Reijnen logischerwijs ook een clausule in z'n contract willen. Het zou mooi zijn als we dat ( mocht hij hier nog spelen na de transferwindow) in de winterstop voor elkaar zouden kunnen krijgen. Reijnen is natuurlijk ook niet gek en begint ook op leeftijd te raken....Die wil nog wel wat centjes verdienen.
Het blijft duimen en hopen dat hij blijft... Maar dat de aasgieren zitten te loeren vanuit Groningen lijkt me duidelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 27, 2015, 12:12:43
Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen
geen optie vlgns jou. Cambuur had op hem een optie en die is gedaan. Dan kom je bij het vlgnd dat hij weg wil en dat hij dan 3.5 x zijn salaris mag vragen en dat zal max 5 ton zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 27, 2015, 12:14:14
Met hij bedoel ik wij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 27, 2015, 12:48:53
Citaat van: sunderland op juli 27, 2015, 12:12:43
geen optie vlgns jou. Cambuur had op hem een optie en die is gedaan. Dan kom je bij het vlgnd dat hij weg wil en dat hij dan 3.5 x zijn salaris mag vragen en dat zal max 5 ton zijn

Had geen optie, tekende gewoon direct een contract voor twee seizoenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 27, 2015, 14:48:47
Citaat van: michello op juli 27, 2015, 11:57:05
Contract van Reijnen opwaarderen/verlengen gaat niet even zomaar...Mocht het überhaupt aan de orde zijn dan zal Reijnen logischerwijs ook een clausule in z'n contract willen. Het zou mooi zijn als we dat ( mocht hij hier nog spelen na de transferwindow) in de winterstop voor elkaar zouden kunnen krijgen. Reijnen is natuurlijk ook niet gek en begint ook op leeftijd te raken....Die wil nog wel wat centjes verdienen.
Het blijft duimen en hopen dat hij blijft... Maar dat de aasgieren zitten te loeren vanuit Groningen lijkt me duidelijk.

Dat dat niet zomaar even gedaan is lijkt me wel duidelijk.
Zo'n clausule zou helemaal niet zo slecht zijn.
Niet dat ik 'm persoonlijk ken of zo, maar Reijnen lijkt mij zo'n speler die Cambuur een transferbedrag gunt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 14:48:47
Dat dat niet zomaar even gedaan is lijkt me wel duidelijk.
Zo'n clausule zou helemaal niet zo slecht zijn.
Niet dat ik 'm persoonlijk ken of zo, maar Reijnen lijkt mij zo'n speler die Cambuur een transferbedrag gunt.

Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op juli 27, 2015, 18:25:58
Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...

Clubliefde is ook de inzet van de speler gedurende de seizoenen dat diegene voor deze club speelt. Dat is niet uit te rekenen wat dat waard is uiteraard, maar dat mag naar mijn mening in Reijnen zijn geval niet vergeten worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 27, 2015, 20:09:31
Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...

Na dat juichen bij dkv ben ik er van overtuigd dat Reijnen het gunt aan scc  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 27, 2015, 20:50:07
denk dat eventuele aanwinsten pas half aug of eind aug komen.de markt gaat nog wel los
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: nikjeuh op juli 27, 2015, 20:53:40
Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 20:09:31
Na dat juichen bij dkv ben ik er van overtuigd dat Reijnen het gunt aan scc  ;)
Onbetaalbaar die beelden.. al zo vaak terug gezien!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 27, 2015, 22:28:48
Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...
Bijker heeft zijn voorliefde voor mest ondanks wat foto's jaren voor zich kunnen houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op juli 28, 2015, 08:18:28
Citaat van: denistel op juli 27, 2015, 20:50:07
denk dat eventuele aanwinsten pas half aug of eind aug komen.de markt gaat nog wel los

Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 28, 2015, 09:36:40
Quensi owusu-abeyie gaat niet naar pec....
Mogelijkheid voor scc op de linker vleugel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 28, 2015, 09:44:16
Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2015, 09:36:40
Quensi owusu-abeyie gaat niet naar pec....
Mogelijkheid voor scc op de linker vleugel?
Denk het niet....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 28, 2015, 09:45:36
Mochten we voor de wedstrijd tegen Zwolle nog geen Linkerspits hebben zou ik of met twee spitsen beginnen.
Of met obeche vanaf links.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juli 28, 2015, 09:58:09
Citaat van: richard op juli 28, 2015, 08:18:28
Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!
Jij ziet het in deze periode altijd zwaar in. Voor mij is dat iets om er alle vertrouwen in te hebben! |:) :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 28, 2015, 11:12:57
Citaat van: richard op juli 28, 2015, 08:18:28
Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!

Mwoah, het is niet ideaal maar je zou met Narsingh op links kunnen spelen. Of je laat de linkerkant open en versterkt het middenveld


-------------------------------Zeinstra---------------------------------

-----Pereira-------Reijnen------------Heerings-----------Vytas------

-----------------------------Overgoor---------------------------------

-----------Bakker--------------------------Masek---------------------

----------------------------Streek-------------------------------------

----Narsingh-------------Ogbeche-----------------------------------

Laat van Polen maar opbouwen  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Citaat van: poelie-lwd op juli 28, 2015, 11:12:57
Mwoah, het is niet ideaal maar je zou met Narsingh op links kunnen spelen. Of je laat de linkerkant open en versterkt het middenveld


-------------------------------Zeinstra---------------------------------

-----Pereira-------Reijnen------------Heerings-----------Vytas------

-----------------------------Overgoor---------------------------------

-----------Bakker--------------------------Masek---------------------

----------------------------Streek-------------------------------------

----Narsingh-------------Ogbeche-----------------------------------

Laat van Polen maar opbouwen  :devil

Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2015, 11:56:38
Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.
Zaterdag interesseert me niks, de zaterdag erop moet het gebeuren :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op juli 28, 2015, 14:08:08
Uiteindelijk zal het 4-4-2 worden met Ogbeche en Berisha wacht maar af
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 28, 2015, 14:17:02
Citaat van: veteraan op juli 28, 2015, 14:08:08
Uiteindelijk zal het 4-4-2 worden met Ogbeche en Berisha wacht maar af

Hoezo? Wij hebben onder HdJ 1x 442 gespeeld met Barto en Hemmen voorop, Emmen-uit. Ik kan me geen andere wedstrijden bedenken waarin dit systeem nog meer is toegepast. Daarnaast hebben we er ook niet mee gespeeld in de oefenwedstrijden. Vanwaar jouw zekerheid?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 28, 2015, 14:20:38
Als er nog geen linksbuiten is tegen Olle, dan gewoon met Narsingh en Rosheuvel. Anders kun je altijd nog Masek daar neerzetten, middenvelders om zijn positie daar in te nemen zijn er genoeg. Geen paniek, komt goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 28, 2015, 14:45:22
Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.

Leg eens uit waarom of geef eens aan hoe het volgens jou zou moeten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 28, 2015, 14:54:42
Citaat van: poelie-lwd op juli 28, 2015, 14:45:22
Leg eens uit waarom of geef eens aan hoe het volgens jou zou moeten?
Ogbeche zal er volgens hem uit moeten, er moet 442 worden gespeeld. Narsingh in de spits waarschijnlijk en Rusnak zullen we wel missen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 29, 2015, 12:36:37
Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen

Feyenoord gaat na het aantrekken van, van der Heijden ook voor Botteghin... Ik moet het dan nog echt maar zien of cambuur bijv. 750.000 kan weigeren...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2015, 12:38:48
Inderdaad slecht nieuws dat Feyenoord Botteghin wil halen. Hopelijk komen ze er niet uit met Groningen, dat hem graag wil behouden na het vertrek van Chery en Kieftenbeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 29, 2015, 14:11:59
Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.

Masek kan ook op de linksbuiten!
Ik denk dat hij naar linksvoor gaat en een middenvelder over hebben we wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:45:23
Citaat van: pvanbuijtene op juli 29, 2015, 12:36:37
Feyenoord gaat na het aantrekken van, van der Heijden ook voor Botteghin... Ik moet het dan nog echt maar zien of cambuur bijv. 750.000 kan weigeren...

Bij een bod van meer 1.000.000 euro vind ik dat de club dit moet accepteren, hoe belangrijk hij ook voor ons geweest is. Zn opvolger hebben we al in huis met de Mac.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2015, 14:46:03
Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:45:23
Bij een bod van meer 1.000.000 euro vind ik dat de club dit moet accepteren, hoe belangrijk hij ook voor ons geweest is. Zn opvolger hebben we al in huis met de Mac.

Reken maar op MAX 500.000.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:46:57
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 14:46:03
Reken maar op MAX 500.000.

Hoezo?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2015, 14:54:30
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 14:46:03
Reken maar op MAX 500.000.

Lijkt me niet. Leewin ging (volgens de geruchten) voor een dergelijk bedrag weg, en bij die transfer 'werkte Cambuur mee'. Ik denk niet dat ze dat nu gaan doen, zo kort voor de competitie begint. Transferbedrag zal aanzienlijk hoger moeten liggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op juli 29, 2015, 14:59:12
Inderdaad reken dan ook op een miljoen. Anders moet hij hoe dan ook blijven. NEC vraagt ook 2,5 miljoen voor Alireza, een man die alleen maar heeft gepresteerd in de  :jupiler.
Toegegeven wel een international (.........) van Iran.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2015, 15:00:49
Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:46:57
Hoezo?

Heeft nog maar 1 jaar contract toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:05:44
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:00:49
Heeft nog maar 1 jaar contract toch?

En spelers met nog maar 1 jaar contract kosten maximaal 500.000? Volgens mij kan Cambuur de hoofdprijs vragen. Het is vervolgens aan FCG om daarmee akkoord te gaan. We laten ons toch niet weer gebruiken als opleidingscentrum voor Naailand?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2015, 15:12:47
Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:05:44
En spelers met nog maar 1 jaar contract kosten maximaal 500.000? Volgens mij kan Cambuur de hoofdprijs vragen. Het is vervolgens aan FCG om daarmee akkoord te gaan. We laten ons toch niet weer gebruiken als opleidingscentrum voor Naailand?

Ik zie het liefst ook zoveel mogelijk geld maar in de werkelijkheid valt dit regelmatig vies tegen. Martyn is uiteindelijk ook voor een veel te lage prijs die kant opgegaan. Je moet de bedragen er maar eens bijpakken van de verkochte Cambuurspelers, het is vaak niet om naar huis te schrijven. (of worden niet officieel bekend gemaakt)

Maar goed, om niet nog meer in de problemen te komen: REIJNEN MOET BLIJVEN!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:21:54
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:12:47
Ik zie het liefst ook zoveel mogelijk geld maar in de werkelijkheid valt dit regelmatig vies tegen. Martyn is uiteindelijk ook voor een veel te lage prijs die kant opgegaan. Je moet de bedragen er maar eens bijpakken van de verkochte Cambuurspelers, het is vaak niet om naar huis te schrijven. (of worden niet officieel bekend gemaakt)

Maar goed, om niet nog meer in de problemen te komen: REIJNEN MOET BLIJVEN!

Klopt, als Cambuur hem zou willen/moeten verkopen zal er een veel lager transferbedrag uit rollen. Martijn hadden we ook voor de hoofdprijs kunnen verkopen (FCG kocht hem volgens mij om aan de inschrijvingsregels voor de Europa League te kunnen voldoen). In de meeste gevallen heeft de club aangegeven mee te willen werken (Leeuwin, V/d Laan). Daarmee geef je toch een deel van de onderhandelingspositie uit handen.
Wat mij betreft tijd om een andere koers te varen wat betreft verkopen. FCG heeft immers belang bij een transfer, Cambuur niet. Dat kan veranderen als het bod dusdanig hoog wordt (an offer they can't refuse  ;) )
In alle andere gevallen:  :0= Reijnen moet blijven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op juli 29, 2015, 15:35:45
Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.
Heeft net een nieuw contract getekend bij Excelsior, zal ook niet makkelijk op te pikken zijn dan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2015, 15:39:24
Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.

Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:41:37
Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.

Jan Wuytens (az) Mag weg http://www.vi.nl/nieuws/az-wil-overbodige-wuytens-helpen-met-transfer.htm

Bouhlarouz (zonder club, 33) Misschien een tussenoplossing?

Schenkeveld (zonder club, 23)

Bart Vriends uiteraard ook

V/d Hoorn



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2015, 15:44:51
Citaat van: Hasses op juli 29, 2015, 15:35:45
Heeft net een nieuw contract getekend bij Excelsior, zal ook niet makkelijk op te pikken zijn dan..

Wilde graag weg, tekende uiteindelijk toch een nieuw contract. Wellicht dat daar een clausule in staat waardoor hij alsnog weg kan en dat hij een terugkeer bij Cambuur ziet zitten. Geen idee of dat het geval is natuurlijk.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:39:24
Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.

Mac-Intosch het vertrouwen geven is wat mij betreft ook een goede optie. In dat geval zal er een talentvolle back-up moeten worden gehaald. Ik zie het op de linksback wel goed komen. Mogelijkheden zat met Vytas (verdedigend sterker) en Peersman (opbouwend sterker). Op rechts moet er inderdaad nog iemand bij, maar dat is ook de insteek van de club.

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:41:37
Jan Wuytens (az) Mag weg http://www.vi.nl/nieuws/az-wil-overbodige-wuytens-helpen-met-transfer.htm

Bouhlarouz (zonder club, 33) Misschien een tussenoplossing?

Schenkeveld (zonder club, 23)

Bart Vriends uiteraard ook

Wuytens (linksbenig) en Bouhlarouz (te oud en blessuregevoelig) kun je wat mij betreft meteen wegstrepen. En of Schenkeveld en Vriends nu de gedroomde opvolgers van Reijnen zijn? Ik denk eigenlijk dat ze niet beter zijn dan Mac-Intosch. Al vind ik zeker Vriends wel een goede speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:51:19
Derijck? Is in ieder geval een speler met een smet(je) op zn cv :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op juli 29, 2015, 16:07:50
Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 29, 2015, 16:12:45
Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2015, 16:07:50
Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.

Ik denk dat ze Manu voor de breedte houden, die heeft zijn waarde bij Feijenoord wel bewezen. Die gaat echt niet komen denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 29, 2015, 16:17:31
Milano Koenders van Heracles
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2015, 16:27:33
Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 16:17:31
Milano Koenders van Heracles

Die kan echt niks
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2015, 16:28:12
Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2015, 16:07:50
Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.
Zou ik graag terug zien komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 29, 2015, 16:31:46
Is Xander Houtkoop nog steeds beschikbaar of is die al ergens aan de bak? Ik meende dat zijn contract ook afliep. Dat is in mijn ogen wel een goede linksbuiten voor ons....
Of John Goosens...ook een linksbuiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 29, 2015, 16:41:10
Volgens mij ligt Houtkoop nog 1 jaar vast bij ADO.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2015, 16:43:39
City on Bossaerts:

Belgian defender Mathias Bossaerts joined the Blues from the same Academy that produced City captain Vincent Kompany, Anderlecht in 2012.

Mathias is thought of as one of the most promising defensive talents in the Academy, captaining the EDS for their 2013/14 pre-season tour of Croatia.

An intelligent player who can speak Flemish, French and English fluently, Mathias has represented Belgium at youth level and will be hoping to cement a regular place in Patrick Vieira's side in 2014/15.

Bossaerts made 11 appearances for the EDS last season, including four matches in the UEFA Youth League.

One to Watch: Mathias Bossaerts


Verhuur

Een terugkeer naar Anderlecht behoort dus tot de mogelijkheden? 'Daar hopen we op. We weten dat Anderlecht hem is blijven volgen, maar er is nog niet gesproken. Dat laten we over aan zijn manager. Mathias' contract loopt af over een jaar, en zelf hoopt hij om volgend seizoen tenminste uitgeleend te worden aan een club uit België of Nederland. Voor de Engelse tweede klasse past hij beleefd, dat is zijn stijl niet,' zegt Saskia Bossaerts.





Mathias Bossaerts















Geboortedatum:

10 jul. 1996 



Leeftijd:

19



Nationaliteit:

  België



Lengte:

1,84 m









Contract tot:

30.06.2016





In het team sinds:

1 jul. 2013



Actuele club:

Manchester City U21



Positie:

Rechtervleugelverdediger



Spelersmakelaar:

INTERFOOT LLP



international:

  België O19
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juli 29, 2015, 16:44:10
Aurimas Vertelis is volgens mij een speler zonder club, is een landgenoot (Litouwer) van Vytas. Misschien kan Vytas hem overhalen hier te komen. Is een wel redelijke linksbuiten als ik de beelden op youtube geloven mag....



http://www.transfermarkt.nl/aurimas-vertelis/profil/spieler/120048
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 29, 2015, 20:04:05
Citaat van: Voorstopper op juli 29, 2015, 16:44:10
Aurimas Vertelis is volgens mij een speler zonder club, is een landgenoot (Litouwer) van Vytas. Misschien kan Vytas hem overhalen hier te komen. Is een wel redelijke linksbuiten als ik de beelden op youtube geloven mag....

[youtube]filmpje[youtube]

http://www.transfermarkt.nl/aurimas-vertelis/profil/spieler/120048

Ziet er wel aardig uit, maar heb wel heel sterk 't idee dat 'ie rechts is. Hij geeft ook wel voor en schiet ook wel met links maar de verhouding is echt 70-30 of zelfs 80-20.

Sommige van die velden trouwens... :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op juli 29, 2015, 20:16:04
Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juli 29, 2015, 20:46:35
Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:16:04
Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.


Klopt helemaal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op juli 29, 2015, 22:11:55
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:39:24
Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.

Dan met Macintosh en heerings in het centrum? Vytas en Pereira op de back? Man, man, dat zie ik echt niet zitten. Als Reijnen gaat dan moeten wij iemand halen. Mijn optie zou ook Fischer zijn en anders iemand huren.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op juli 29, 2015, 22:20:12
Als Groningen Reijnen wil, willen wij Hateboer en Mahi.
Als ze vander Laan er dan ook nog bij doen krijgen zij Schepers erbij

Deal ???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2015, 22:40:04
Daar gaat ONS voor liggen denk ik. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 29, 2015, 22:46:40
Helmond sport toch?  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2015, 22:56:41
Ik dacht dat dat nog niet rond was. Maar inderdaad, die ook. :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op juli 30, 2015, 00:11:40
Hij gaat naar ONS
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op juli 30, 2015, 12:56:27
Lucas Andersen mag ook op huurbasis vertrekken bij Ajax. Kan ook vanaf de linkerkant spelen. Misschien niet het type linksbuiten dat we zoeken, maar die jongen kan natuurlijk wel wat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 30, 2015, 13:47:01
Citaat van: Mitar op juli 30, 2015, 12:56:27
Lucas Andersen mag ook op huurbasis vertrekken bij Ajax. Kan ook vanaf de linkerkant spelen. Misschien niet het type linksbuiten dat we zoeken, maar die jongen kan natuurlijk wel wat.

Wat een suurtsje bij de boodschappen is dat zeg. Ik heb zelden zo'n watje gezien in de voetballerij. Die is nog erger dan Feldballe!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 30, 2015, 14:54:15
we zoeken 1 met diepte in het spel en die gast verdient meer dan onze hele selectie bij elkaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 30, 2015, 15:00:58
Zuurtje of niet. Ik verwacht niet dat Masek en Byrne het fysiek opbrengen om 34 wedstrijden te spelen. Zo'n jongen erbij op 10 of links is een absolute meerwaarde voor SCC.
Ditzelfde geldt overigens ook (mijn inziens in mindere mate) voor Marcel Ritzmaier, echter zal het dan normaliter niet om huur gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 30, 2015, 15:12:34
Geloof me, Reijnen naar de FC!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 30, 2015, 15:22:59
Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:12:34
Geloof me, Reijnen naar de FC!

Op basis waarvan moeten we jou geloven? Zijn er ook nog andere forummers die dit kunnen bevestigen? 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op juli 30, 2015, 15:26:19
Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:12:34
Geloof me, Reijnen naar de FC!

Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 30, 2015, 15:31:11
Citaat van: gewoon een fan op juli 30, 2015, 15:26:19
Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(

Had de 9 hot wings box..;-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 30, 2015, 15:32:34
Citaat van: moodygrunn op juli 30, 2015, 15:22:59
Op basis waarvan moeten we jou geloven? Zijn er ook nog andere forummers die dit kunnen bevestigen?

Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 30, 2015, 16:17:42
Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:32:34
Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)

Maar je bent hier alleen met kut nieuws. Daarom zullen de meesten je wel niet geloven, iets met kop in het zand, en profeet en zo. Breng een keer goed nieuws dan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2015, 16:44:16
Citaat van: Timmie op juli 30, 2015, 15:32:34
Op basis van mijn geschiedenis hier. Vrijwel alle dingen goed die ik hier gezegd heb.
Werd trouwens ook meerdere malen niet geloofd:)
Laten we dan maar hopen dat het ditmaal niet onder "vrijwel" valt :P
Ik geloof je echt wel, maar ik hoop gewoon (helemaal zo vlak voor de competitiestart) dat het je er gewoon faliekant (net als met Chery vorig seizoen) naast zit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 30, 2015, 19:03:38
Citaat van: gewoon een fan op juli 30, 2015, 15:26:19
Je bent een letter vergeten, je bedoeld "Reijnen naar de KFC"   :insane
Maar ik hoop dat jij geen gelijk hebt  ;(

Is niet moeilijk je daarin te vergissen. KFC is op een steenworp afstand van de Euroborg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op juli 30, 2015, 19:55:56
Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 30, 2015, 20:03:31
Citaat van: SaVaGe op juli 30, 2015, 19:55:56
Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)

2 linkspoten naast elkaar gaat niet gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 30, 2015, 20:13:09
Vriends van eagles dan maar halen.
En van de rest van het geld een goede linksbuiten en/of een rechtsback kopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2015, 20:16:27
Enige (misschien realistische) opties die ik zie zijn Mattheij en Fischer. Of je moet Van der Hoorn kunnen huren. Anders zou ik zo even niemand weten die beter is dan Mac-Intosch (wat uiteraard niet wil zeggen dat die er niet is).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op juli 31, 2015, 08:33:30
Haha wat een paniek!
Voor Reijnen moet de hoofdprijs worden betaald!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juli 31, 2015, 09:53:56
Citaat van: dit is mien club op juli 31, 2015, 08:33:30
Haha wat een paniek!
Voor Reijnen moet de hoofdprijs worden betaald!

En wat is de hoofdprijs?
Je kan wel zeggen we vragen een miljoen, maar dat zal iedere rechter van tafel vegen mocht het zover komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2015, 09:56:05
Citaat van: NRG op juli 31, 2015, 09:53:56
En wat is de hoofdprijs?
Je kan wel zeggen we vragen een miljoen, maar dat zal iedere rechter van tafel vegen mocht het zover komen..

Tja, dan zal Reijnen wel een zaak moeten aanspannen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 31, 2015, 10:03:59
Nog een seizoen cambuur zal ie niet erg vinden, als ie weer zo speelt als vorig seizoen en hij is dan ook tramsfervrij komen de clubs en het geld ook wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op juli 31, 2015, 10:12:12
Ach.. Voorlopig is Botteghin nog niet naar Feyenoord, en heeft Groningen zich nog niet gemeld voor Reijnen. Dus we lopen wel heel erg op de zaken vooruit. Feit blijft, als een speler echt weg wil, kan je hem niet tegenhouden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Citaat van: Cor op juli 30, 2015, 16:17:42
Maar je bent hier alleen met kut nieuws. Daarom zullen de meesten je wel niet geloven, iets met kop in het zand, en profeet en zo. Breng een keer goed nieuws dan

Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juli 31, 2015, 11:28:38
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?
nieuws als t daadwerkelijk zo ver is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 31, 2015, 12:02:08
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?

Laat ik het anders zeggen, je lijkt een enorme kik te halen uit het feit dat je goed ingevoerd bent en FCG weer een speler hier vandaan wil halen. Mensen horen dat liever niet en hopen dat je dus niet gelijk hebt. Vervolgens met de borst vooruit roepen dat je het al zei geeft mij niet het gevoel dat je het klote vindt voor SCC. En misschien zou het journaal er goed aan doen om naast alle ellende in de wereld ook eens wat meer prettige dingen te melden, maar dat is een andere discussie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juli 31, 2015, 12:29:17
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:14:09
Kutnieuws.. Hoezo kutnieuws? Nieuws is nieuws, negatief of positief. Anders kan oa. de NOS wel ophouden met het journaal..

Wat voor nieuws wil je horen dan?


Zit je ook op dit topic te stoken met je onnozele verhalen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 14:38:09
Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 12:02:08
Laat ik het anders zeggen, je lijkt een enorme kik te halen uit het feit dat je goed ingevoerd bent en FCG weer een speler hier vandaan wil halen. Mensen horen dat liever niet en hopen dat je dus niet gelijk hebt. Vervolgens met de borst vooruit roepen dat je het al zei geeft mij niet het gevoel dat je het klote vindt voor SCC. En misschien zou het journaal er goed aan doen om naast alle ellende in de wereld ook eens wat meer prettige dingen te melden, maar dat is een andere discussie

Krijg er geen kick van hoor, weet wel meer dan dat ik hier vertel. Gaat het ook niet om.
Mensen horen liever niet dat er goede spelers van Cambuur vertrekken.. Maar ja, het gebeurt. Mensen horen liever ook niet dat bijvoorbeeld hun buurman is overleden.. Maar ja, het gebeurt, hoort bij het leven. Dus ga nou niet zeggen dat men niks moet vertellen omdat anderen het niet fijn vindt..

Ik heb liever ook niet dat al onze goede spelers verkocht worden.. Maar ja, het gebeurt en dat is het lot van een club als Cambuur.
Niet zo spastisch doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 14:38:24
Citaat van: wiekie1969 op juli 31, 2015, 12:29:17

Zit je ook op dit topic te stoken met je onnozele verhalen?

Wat vind je onnozel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 15:02:36
Mensen, ik moet denk ik even mijn hand in eigen boezem steken.
Als ik iets weet over Cambuur en ik heb tijd om om dat op het forum te zetten, dan zal ik me goed bedenken hoe ik het breng.
Dat betekent dus met emotie.. ( ook al is het platte tekst en kan nooit iemand weten hoe diegene het bedoelt ) Ik zal dus een emoticon erbij zetten en mijn gevoel proberen te beschrijven.

Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )

Verder is er wel eens gevraagd om mijn bron. Ik verklik niemand, ik ben geen naaier en vertel dus nooit mijn bron.

Mochten jullie nog meerdere dingen hebben waarvan je denkt; Daar moet hij om denken oid, dan hoor ik dat graag:)

Mvg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 31, 2015, 15:16:40
Stoppen met die smileys
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 31, 2015, 15:43:38
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:02:36
Mensen, ik moet denk ik even mijn hand in eigen boezem steken.
Als ik iets weet over Cambuur en ik heb tijd om om dat op het forum te zetten, dan zal ik me goed bedenken hoe ik het breng.
Dat betekent dus met emotie.. ( ook al is het platte tekst en kan nooit iemand weten hoe diegene het bedoelt ) Ik zal dus een emoticon erbij zetten en mijn gevoel proberen te beschrijven.

Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )

Verder is er wel eens gevraagd om mijn bron. Ik verklik niemand, ik ben geen naaier en vertel dus nooit mijn bron.

Mochten jullie nog meerdere dingen hebben waarvan je denkt; Daar moet hij om denken oid, dan hoor ik dat graag:)

Mvg.

Gewoon lekker posten wat je wil, en op welke manier je dat zelf wil doen. Willen mensen het niet lezen of storen mensen zich aan een persoon, is dat diegene zijn of haar probleem, moet je diegene gewoon lekker blokken toch. Mensen moeten zich niet zo snel irriteren aan anderen. Wat is dat voor gemekker. Maar ja, niet iedereen is zo makkelijk als ik ben  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 15:47:52
Citaat van: ruubmac op juli 31, 2015, 15:43:38
Gewoon lekker posten wat je wil, en op welke manier je dat zelf wil doen. Willen mensen het niet lezen of storen mensen zich aan een persoon, is dat diegene zijn of haar probleem, moet je diegene gewoon lekker blokken toch. Mensen moeten zich niet zo snel irriteren aan anderen. Wat is dat voor gemekker. Maar ja, niet iedereen is zo makkelijk als ik ben  ;)

Helemaal mooi. Ook ik ben de moeilijkste niet, net als jij.
Men moet niet zo spastisch doen, deze dingen horen bij het leven. Hebben ze een zwaar leven...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 31, 2015, 15:50:00
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:02:36


Ook zal ik alleen maar positief nieuws brengen, dus geen evt. nieuws over spelers die weg gaan. Dat wordt hier door mensen als kutnieuws gezien en nieuws dat men niet wil horen. ( In mijn ogen is daar niks mis mee, nieuws is nieuws. Zou wat zjin: Een enorme ramp gebeurt in bijvoorbeeld Azië en de NOS meldt dit niet omdat men dat niet wil horen omdat het negatief is... )



Mvg.

Je trekt de boel aardig uit z'n verband :) ik probeer je uit te leggen waarom mensen moeite hebben om je soms te geloven :) Een aantal mensen zie ik hier vooral op het forum verschijnen wanneer er iets negatiefs te melden is of als er is verloren :) Een eventueel vertrek van Reijnen zie ik, en met mij velen als iets negatiefs :) ik noem dat in een eerdere post kutnieuws ja :) En ja, het beeld van de wereld wordt bepaald door de media maar die discussie ga ik niet voeren op een Cambuurforum
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 15:56:52
Ik snap ook wel dat als ik zeg dat Reijnen vertrekt, men dat niet leuk vindt en hopen dat ik ongelijk heb. Maar moet ik dat dan niet zeggen?!

Maar ik zal erom denken hoor. Het is nu eenmaal zo dat ik het druk heb met werk etc en dat ik niet continu hier kan kijken.
Om nou te zeggen dat ik hier alleen ben om negatief te zijn is ook weer niet zo:)
Ook ik heb het beste met Cambuur voor, maar kan wel objectief naar dingen kijken.
Bijvoorbeeld het seizoen dat voor ons staat, wordt enorm moeilijk. Ik zie ons niet boven plaats 14 eindigen.. Niet leuk, maar toch zeg ik het ondanks het negatief is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op juli 31, 2015, 16:01:41
Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 15:50:00
Je trekt de boel aardig uit z'n verband :) ik probeer je uit te leggen waarom mensen moeite hebben om je soms te geloven :) Een aantal mensen zie ik hier vooral op het forum verschijnen wanneer er iets negatiefs te melden is of als er is verloren :) Een eventueel vertrek van Reijnen zie ik, en met mij velen als iets negatiefs :) ik noem dat in een eerdere post kutnieuws ja :) En ja, het beeld van de wereld wordt bepaald door de media maar die discussie ga ik niet voeren op een Cambuurforum

Als Reijnen zou vertrekken zou dat inderdaad een enorme aderlating cq. kutnieuws zijn. Alleen mocht het gebeuren, brengt dat wel weer geld binnen. Is ook weer mooi.
Tuurlijk, wel of geen Reijnen scheelt een slok op een borrel, maar dat is naar mijn mening niet bij voorbaat al wel of niet degraderen. Dan komt er vast wel weer iets moois uit de hoge hoed.

Maar,  :0= waar gaat dit over?! Er zijn helemaal geen officiële berichten dat Grunn Reijnen wil hebben. Laten we daar eerst maar eens op wachten.

BTW. zag het lijstje van vertrokken en gehaalde spelers op vi.nl even terug. Er zijn veel meer spelers vertrokken dat dat er gekomen zijn, heeft dat een bepaalde reden? Willen ze met een kleinere groep werken? Vond de spoeling vorig jaar al minimaal.

@Timmie, we worden gewoon weer 12e hoor!  w:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 31, 2015, 16:09:03
Spelers van de beloften zullen af en toe ook aanhaken, dit geeft een vertekend beeld ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 31, 2015, 16:10:51
Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 15:56:52
Ik snap ook wel dat als ik zeg dat Reijnen vertrekt, men dat niet leuk vindt en hopen dat ik ongelijk heb. Maar moet ik dat dan niet zeggen?!

Maar ik zal erom denken hoor. Het is nu eenmaal zo dat ik het druk heb met werk etc en dat ik niet continu hier kan kijken.
Om nou te zeggen dat ik hier alleen ben om negatief te zijn is ook weer niet zo:)
Ook ik heb het beste met Cambuur voor, maar kan wel objectief naar dingen kijken.
Bijvoorbeeld het seizoen dat voor ons staat, wordt enorm moeilijk. Ik zie ons niet boven plaats 14 eindigen.. Niet leuk, maar toch zeg ik het ondanks het negatief is..

Natuurlijk mag je dat zeggen, helemaal prima. Misschien staan er wat teveel :) in je tekst. En spastisch zal ik nooit doen over het vertrek van een speler of wat dan ook. Is het leven veel te mooi voor. Heb wel schijt aan die groen witte boeren en de mestbeffers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 16:27:59
Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 16:10:51
Natuurlijk mag je dat zeggen, helemaal prima. Misschien staan er wat teveel :) in je tekst. En spastisch zal ik nooit doen over het vertrek van een speler of wat dan ook. Is het leven veel te mooi voor. Heb wel schijt aan die groen witte boeren en de mestbeffers

Zal er om denken....;-)

Ach, prima clubje joh! Thuis pakken we ze gewoon weer:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op juli 31, 2015, 19:41:20
Geleuter is nu wel afgelopen. Narsingh haakt af vanavond... Mijn vraag waar blijft die rechtsback en linksbuiten????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op juli 31, 2015, 21:50:54
We hebben 2 buitenspelers nodig!!
Narsingh is helaas van glas. Rosheuvel tja ik word er niet warm van.
De as is erg sterk. Berisha en Vd Streek op 9 en 10 staat garant voor veel doelpunten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juli 31, 2015, 22:20:51
Ogbeche voorlopig mooi op de linksbuiten en Berisha in de spits!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2015, 22:22:54
Citaat van: Bernardo op juli 31, 2015, 22:20:51
Ogbeche voorlopig mooi op de linksbuiten en Berisha in de spits!

Dat is inderdaad de beste oplossing zolang er geen nieuwe linksbuiten is en Narsingh nog niet speelklaar is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2015, 22:36:07
Vond het idd ook prina staan met B op links en Berisha in punt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 01, 2015, 10:49:42
Niet dat het voor mij een optie was en we genoeg middenvelders hebben, maar g.a roorda, gaat naar dordt..
we waren toch ff bang dat ie hier ging spelen vorig jaar ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 11:07:58
Citaat van: Yellow Army op juli 31, 2015, 22:36:07
Vond het idd ook prina staan met B op links en Berisha in punt.

Middenveld met Bakker stond tweede helft ook beter. Je kan niet met Masek EN vd Streek spelen, werkt niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 11:15:33
En die arme Steblecki op links, wat een kwelling voor ons maar zeker ook voor hem. Ik snap ook niet dat Henk hem niet de eerste helft op het middenveld posteerde en Masek  naar de LB.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 01, 2015, 11:16:24
Tsja toen Rosheuvel kwam had ik hoge verwachtingen mede door zijn tijd bij Heracles. De eerste wedstrijden miste hij grote kansen. Zou wel wennen zijn dacht ik. Maar hij valt mij echt tegen. Narsingh was belangstelling voor, konden we toen maar gelijk zaken doen. Zie het somber in voor hem. Moest eens gaan praten met Robben. Ja nieuwe buitenspelers vind ik niet gek. Maar geld en waar haal je ze weg.

Overigens zijn de andere clubs beter geworden. Maar wij hebben met Jack een mooie speler. We moeten wel wat erbij hebben denk ik!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 01, 2015, 11:41:14
Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:16:04
Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.

Vraagprijs is 3,5 of 4,5 keer het salaris van de speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 01, 2015, 11:41:54
Citaat van: SaVaGe op juli 30, 2015, 19:55:56
Als Reijnen  gaat, vd Laan maar de omgekeerde weg terug met een zak geld erbij.

Vd Laan LCV en Heerings RCV. Probleem weer opgelost :-)

Mag vd Laan eerst wel een aantal kilo's afvallen (7kg) :_schater

Spelers bij FC Groningen worden tijdens hun carrière dikker. Zie Zeefuik. KFC.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op augustus 01, 2015, 17:58:59
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 01, 2015, 11:41:54
Mag vd Laan eerst wel een aantal kilo's afvallen (7kg) :_schater

Spelers bij FC Groningen worden tijdens hun carrière dikker. Zie Zeefuik. KFC.
zou die dan nu wel afalen :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 18:11:13
Hemmen heeft het scoren nog niet verleerd, scoort de gelijkmaker bij Hacken.. Helaas wel verlies; 2-1..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 18:12:03
Citaat van: Sakin op juli 31, 2015, 19:41:20
Geleuter is nu wel afgelopen. Narsingh haakt af vanavond... Mijn vraag waar blijft die rechtsback en linksbuiten????

We hebben Hoefdraad nog he..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 18:12:14
Citaat van: AL op juli 31, 2015, 21:50:54
We hebben 2 buitenspelers nodig!!
Narsingh is helaas van glas. Rosheuvel tja ik word er niet warm van.
De as is erg sterk. Berisha en Vd Streek op 9 en 10 staat garant voor veel doelpunten.

We hebben Hoefdraad nog he..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 01, 2015, 18:20:52
Hoefdraad is over een tijdje pas wedstrijd fit.
Zal echt nog een (beloofde) buiten speler bij moeten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 18:21:34
Citaat van: speculeter op augustus 01, 2015, 18:20:52
Hoefdraad is over een tijdje pas wedstrijd fit.
Zal echt nog een (beloofde) buiten speler bij moeten.

Ben ik het helemaal mee eens. Maar wat ik hier ook al hoorde; Ogbeche links (eerder heeft ie daar gestaan) en Berisha in de punt. Rosheuvel mooi op rechts:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 01, 2015, 18:45:38
En vraag 2 is kan Hoefdraad het niveau aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 19:08:26
Citaat van: Gasgeve op augustus 01, 2015, 18:45:38
En vraag 2 is kan Hoefdraad het niveau aan.

Dacht ik gelijk al toen hij werd gecontracteerd. Naja, we zullen zien. Calvin kon het ook!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 01, 2015, 21:26:47
Zomaar wat ideetjes om deze goeie selectie nog te versterken..

Ninos Gouriye (vleugel, eigenlijk rechts maar er kan worden geschoven voor die plek..)
Bart Schenkeveld (centrale verdediger die ook rechtsback kan spelen, als stand-in of vervanger..)

Roept u maar weer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 21:31:01
Citaat van: mugel op augustus 01, 2015, 21:26:47
Zomaar wat ideetjes om deze goeie selectie nog te versterken..

Ninos Gouriye (vleugel, eigenlijk rechts maar er kan worden geschoven voor die plek..)
Bart Schenkeveld (centrale verdediger die ook rechtsback kan spelen, als stand-in of vervanger..)

Roept u maar weer

Gouriye geen contract kunnen krijgen bij die Turkse ploeg? Turkije was het toch?
Kan het een kans geven..

Schenkeveld, apart dat hij geen verlenging kreeg bij Heracles. Traint daar nu wel mee dacht ik.
Laat maar komen zeg ik..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 21:33:14
Schenkeveld gaat naar PEC
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 01, 2015, 21:37:06
Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.



Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 21:40:47
Citaat van: AL op augustus 01, 2015, 21:37:06
Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.

Cabral zou ik hier heel graag willen hebben. Is helaas niet te betalen.
Al zal hij nu wel eens in zich zelf moeten investeren..

Hoe doet Wildschut het dan in Engeland?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 01, 2015, 21:56:23
Ik zou een poging voor Boerrigter doen. Stuk ervaring en linksbenig OLD school... Ook al weet ik dat hij duur is. Nooit geschoten altijd mis!

En benieuwd of de selectie in stand blijft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op augustus 01, 2015, 21:59:32
die zit toch heel ver boven wat wij uit kunnen geven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 22:04:05
Citaat van: Sakin op augustus 01, 2015, 21:56:23
Ik zou een poging voor Boerrigter doen. Stuk ervaring en linksbenig OLD school... Ook al weet ik dat hij duur is. Nooit geschoten altijd mis!

En benieuwd of de selectie in stand blijft.

Altijd geblesseerd en veel te duur!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CamLeeuw op augustus 01, 2015, 22:20:12
Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 22:04:05
Altijd geblesseerd en veel te duur!
Is geen stuiver meer waard, maar ook niet meer op het veld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 02, 2015, 11:59:53
hoe zit het met geert arend roorda eigenlijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 02, 2015, 12:00:34
Contract getekend in Dordrecht !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 02, 2015, 12:01:55
mooi voor hem,ik gun het hem van harte.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 02, 2015, 13:27:15
Daniël Breedijk (talentvolle centrale verdediger/rechtsback) misschien als vervanger voor Reijnen? Misschien niet nu, maar alvast voor volgend jaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 02, 2015, 15:10:52
Citaat van: mugel op augustus 02, 2015, 13:27:15
Daniël Breedijk (talentvolle centrale verdediger/rechtsback) misschien als vervanger voor Reijnen? Misschien niet nu, maar alvast voor volgend jaar?

Mocht hij gaan, dan hoop ik eigenlijk op een ervaren rot ipv een talentjes voor die positie. Maar goed, voorlopig is hij nog niet weg!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 02, 2015, 16:22:06
Citaat van: AL op augustus 01, 2015, 21:37:06
Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.

Giovanni Korte? Vorig jaar verhuurd door ADO aan FC Dordrecht
Quincy Owusu
Reza?
Oar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op augustus 03, 2015, 07:34:55
Ik zie oar graag komen  :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2015, 08:57:07
Deze week nog maar mooi een linksbuiten erbij |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 09:16:15
Citaat van: speculeter op augustus 03, 2015, 08:57:07
Deze week nog maar mooi een linksbuiten erbij |:)

Wie dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 03, 2015, 09:31:31
Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 09:16:15
Wie dan?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik gok er op dat we iemand huren. Ik denk dan aan Sleegers of misschien is Manu ook wel weer een optie. Feyenoord wil er een vleugelspeler bij hebben, daar lopen er zat rond.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 03, 2015, 09:37:49
Mokhtar ook een optie? Moet weg bij Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 03, 2015, 09:43:52
Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2015, 09:37:49
Mokhtar ook een optie? Moet weg bij Twente

Vind ik ook een leuke speler, zal alleen financieel niet haalbaar zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 03, 2015, 10:04:55
Citaat van: speculeter op augustus 03, 2015, 08:57:07
Deze week nog maar mooi een linksbuiten erbij |:)
Is dit een uitgesproken wens, een aanname of weet jij meer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 03, 2015, 10:08:59
Citaat van: SCC op augustus 03, 2015, 10:04:55
Is dit een uitgesproken wens, een aanname of weet jij meer?

Ik zou zeggen, kijk naar zijn naam en je hebt je antwoord  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2015, 10:28:34
Een wens.....
Zeer benieuwd hoe deze week afloopt.
Mocht Reijnen wel vertrekken dan heeft ts nieuwe naam snel klaar denk ik.
En met extra geld zal die linksbuiten dan ook wel rap komen vermoed ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 03, 2015, 10:38:44
Iemand bekend met Pim Balkenstein? CV van VVV met heel veel ervaring ( heeft ook in Championship gespeeld)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 03, 2015, 11:32:49
Ken hem een beetje. In mijn optiek niet een speler welke in ons systeem past.
Meer een type voor de Engelse Lower League. Fysiek sterk, lang en kopsterk. Niet een indribbelende/ inschuivende CV.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op augustus 03, 2015, 12:04:56
Het blijft inderdaad wel heel erg stil!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 03, 2015, 14:26:19
Geduld, kan allemaal nog makkelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 03, 2015, 14:53:28
Ik vind de noodzaak achterin net zo groot als voorin... We hebben op papier maar 6 verdedigers voor 4 posities. Het zou toch fijn zijn dat er voor een eventueel vertrek van Reijnen al een rechtsback is zodat we Macintosh centraal kunnen neerzetten. Schootstra komt namelijk nog veel te kort.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 03, 2015, 17:36:17
Vd Hoorn
Vriends
N' Toko

Zeg het maar.

Trouwens Guus Hupperts geen optie voor buitenpositie?
Is wel rechts, maar daar maak ik me  niet meer druk om.
Zal niet veel aan spelen toekomen lijkt mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 03, 2015, 18:00:14
Het liefst van der Hoorn! Centraal ivm Reijnen (vraag een dik miljoen Cambuur, doet Nijland ook, bedrag omhoog schroeven). En van City komt huurling nummer 2 (hoop ik) voor linksbuiten.

Is Jack wel gelukkig bij Cambuur zat er wat verloren bij met handtekening sessie. Zat wel flink te balen denk ik van blessure...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 03, 2015, 18:11:38
Citaat van: Sakin op augustus 03, 2015, 18:00:14
Het liefst van der Hoorn! Centraal ivm Reijnen (vraag een dik miljoen Cambuur, doet Nijland ook, bedrag omhoog schroeven). En van City komt huurling nummer 2 (hoop ik) voor linksbuiten.

Is Jack wel gelukkig bij Cambuur zat er wat verloren bij met handtekening sessie. Zat wel flink te balen denk ik van blessure...

Vind zijn ''toon'' op Twitter ook wat somber ja; ''Sometimes, people who are thousands of miles away can make you feel better than the ones right beside you''
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 03, 2015, 18:14:32
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2015, 18:11:38
Vind zijn ''toon'' op Twitter ook wat somber ja; ''Sometimes, people who are thousands of miles away can make you feel better than the ones right beside you''
zooo, haha, hoe trek ik zoveel mogelijk iets uit verband.. Dat is een retweet ergens van, zijn eigen twittter posts zijn juist allemaal super enthousiast  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op augustus 03, 2015, 18:14:44
Kan Urby Emanuelson niet een seizoen bij ons komen voetballen, kan prima uit de voeten op de linksbuiten denk ik. Hij zit momenteel zonder werkgever....Kan hij zichzelf mooi in de kijker spelen in Leeuwarden :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 03, 2015, 18:26:51
Citaat van: JurjenS7 op augustus 03, 2015, 18:14:32
zooo, haha, hoe trek ik zoveel mogelijk iets uit verband.. Dat is een retweet ergens van, zijn eigen twittter posts zijn juist allemaal super enthousiast  |:)
Whoops, Retweetje ja haha  8P
*Rolt Toetanchamon weer terug in zijn verband*
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 03, 2015, 18:28:07
Citaat van: Voorstopper op augustus 03, 2015, 18:14:44
Kan Urby Emanuelson niet een seizoen bij ons komen voetballen, kan prima uit de voeten op de linksbuiten denk ik. Hij zit momenteel zonder werkgever....Kan hij zichzelf mooi in de kijker spelen in Leeuwarden :)

Ja tuurlijk jong, misschien van der Wiel ook even polsen, mag vertrekken bij PSG  :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2015, 18:29:07
Citaat van: Yellow Army op augustus 03, 2015, 18:28:07
Ja tuurlijk jong, misschien van der Wiel ook even polsen, mag vertrekken bij PSG  :O
Is de rechtsback positie ook weer vervuld toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op augustus 03, 2015, 18:55:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2015, 18:29:07
Is de rechtsback positie ook weer vervuld toch?

Is het team ook weer op orde ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 03, 2015, 19:25:57
Ja en Zlatan komt een jaartje voor op de goal!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 03, 2015, 20:05:47
Is dat wel van het niveau dat we zoeken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2015, 20:17:42
Citaat van: Sakin op augustus 03, 2015, 19:25:57
Ja en Zlatan komt een jaartje voor op de goal!
word een hele verbetering :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 03, 2015, 20:23:28
Citaat van: speculeter op augustus 03, 2015, 20:17:42
word een hele verbetering :_schater

Is net als Emanuelson voor de linksvoor!
Kom op nou even. Zoek in het straatje waar we mee bezig zijn. Emanuelson is een verdedigende middenvelder met een linkerpoot. Die zet je niet op de linksvoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2015, 20:31:16
Er werd gezegd ....Zlatan voor op de goal.
Dat is een hele verbetering. .... :_schater.

Blijf denken aan vriends voor reijnen.
En de linksbuiten zal gehuurd worden van city.
Of we moeten mazzel hebben met een slegers of bergwijn.
Dat die er buiten vallen bij feijeNoord of psv en dat we die een jaartje kunnen huren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 03, 2015, 20:40:39
Voordeel van Vriends is dat 'ie is ingespeeld met Overgoor. Zal qua transfersom ook onder Reijnen liggen.

City heeft net een linksbuiten aan Twente verhuurt. Weliswaar eentje met een gebroken voet en net 18 ,maar toch. Zou Bytyqi ook wel weer terug willen zien, maar die begint net weer met looptraining. Bergwijn is nog wel heel erg jong, te veel jonge spelers is ook wel een risico. Een "zekerheidje",met al wat ervaring is ideaal, anders toch maar Slegers .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 03, 2015, 20:44:22
Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2015, 20:40:39
Voordeel van Vriends is dat 'ie is ingespeeld met Overgoor. Zal qua transfersom ook onder Reijnen liggen.

City heeft net een linksbuiten aan Twente verhuurt. Weliswaar eentje met een gebroken voet en net 18 ,maar toch. Zou Bytyqi ook wel weer terug willen zien, maar die begint net weer met looptraining. Bergwijn is nog wel heel erg jong, te veel jonge spelers is ook wel een risico. Een "zekerheidje",met al wat ervaring is ideaal, anders toch maar Slegers .

Volgens vd Vegt zoeken ze een 'typische' linksbuiten. Ik heb dat maar vertaald als een linksbenige linksbuiten die buitenom kan passeren en een aardige voorzet heeft. Zeg maar een linksbenige kopie van Narsingh en Rosheuvel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2015, 20:46:07
Dan zal het wel rosingh worden of anders narsheuvel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op augustus 03, 2015, 20:56:35
Citaat van: moodygrunn op augustus 03, 2015, 20:44:22
Volgens vd Vegt zoeken ze een 'typische' linksbuiten. Ik heb dat maar vertaald als een linksbenige linksbuiten die buitenom kan passeren en een aardige voorzet heeft. Zeg maar een linksbenige kopie van Narsingh en Rosheuvel.

in ieder geval 1 met diepgang en niet 1 die steeds in de bal komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 03, 2015, 23:14:35
Misschien wordt het dan toch nog de Ridder. Beide wat water bij de wijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 03, 2015, 23:20:04
Joey Sleegers mag verhuurd worden. Cambuur sla je slag!
http://www.fr12.nl/nieuws/32781-joey-sleegers-mag-uitkijken-naar-huurclub.html
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 03, 2015, 23:21:54
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 03, 2015, 23:20:04
Joey Sleegers mag verhuurd worden. Cambuur sla je slag!
http://www.fr12.nl/nieuws/32781-joey-sleegers-mag-uitkijken-naar-huurclub.html

In principe niet het type waar we naar op zoek zijn, maar wel een prima speler. Benieuwd of hij ook op één van Van de Vegts lijstjes staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op augustus 03, 2015, 23:23:51
Goeie buiten, prima voor ons!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 04, 2015, 08:21:53
Kom net dit bericht tegen.... Weer een middenvelder, oud bericht mag ik hopen

@MBS_Sport: Fulham have rejected loan bids from SC Cambuur, Elche and Eibar for promising midfielder, Emerson Hyndman. #FFC #

Rechtsback Marzo wil weg bij DKV...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2015, 08:24:24
Citaat van: Oosttribune op augustus 04, 2015, 08:21:53
Kom net dit bericht tegen.... Weer een middenvelder, oud bericht mag ik hopen

@MBS_Sport: Fulham have rejected loan bids from SC Cambuur, Elche and Eibar for promising midfielder, Emerson Hyndman. #FFC #

Rechtsback Marzo wil weg bij DKV...
hun 3e man voor de rb is zeker niet goed genoeg voor ons,,..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 04, 2015, 08:25:31
Marzo? Die kan er helemaal niks van. Is bij de mestbeffers perfect op zijn plaats.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 04, 2015, 08:53:34
Vond Marzo overigens thuis wel sterk spelen tegen ons (helaas). Voor de rest kan ik hem niet, volgt dat zootje niet.

Verwacht wel transfernieuws vandaag. Er stonden zojuist bij het WTC dure auto's met buitenlandse kentekens, wat ook bij Berisha het geval was....(primeurtje?)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 04, 2015, 09:11:03
Citaat van: SCC op augustus 04, 2015, 08:53:34
Vond Marzo overigens thuis wel sterk spelen tegen ons (helaas). Voor de rest kan ik hem niet, volgt dat zootje niet.

Verwacht wel transfernieuws vandaag. Er stonden zojuist bij het WTC dure auto's met buitenlandse kentekens, wat ook bij Berisha het geval was....(primeurtje?)

Klopt Obama komt langs ivm culturele hoofdstad 2018
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op augustus 04, 2015, 09:28:45
Henk Jan Dijks (DF) ‏@Dijksfotografie  · 15 min.15 minuten geleden 
Vakantie is al weer voorbij. Straks portret maken bij SC Cambuur, vanavond naar Sportpark Molenkrite  @sneekwitzwart - @ONSSneek

bron: twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakas op augustus 04, 2015, 09:33:03
Puur speculatie (nee niet speculeter)

Branden Barker heeft vandaag net zijn contract verlengd bij Manchester City.
Is een Links buiten en kan ook op de rechts buiten!
Is bij City natuurlijk een voorwaarde voor verhuur, zie Rusnak en Byrne!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 04, 2015, 09:50:52
B. Barker, ken hem niet. Is het wat (vast op basis van video's)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2015, 10:00:50
Word weer een leuke spannende dag.
Bijna niet van het forum weg te slaan laatste tijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakas op augustus 04, 2015, 10:02:27
Citaat van: SCC op augustus 04, 2015, 09:50:52
B. Barker, ken hem niet. Is het wat (vast op basis van video's)?

Geen idee, zag het bericht langs komen op fcupdate. In combinatie met de buitenlandse auto's en Dijks die een portret gaat maken dacht ik, zou kunnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Johnson op augustus 04, 2015, 10:08:47
 Marzo lijkt buiten de boot te vallen bij DKV
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2015, 10:14:11
Wat mij betreft is marzo hier van harte welkom.
Voor ons een prima rechtsback.
En nou even geen gezeur over dkv verleden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2015, 10:20:44
Dijks zit de boel wel vaker op te naaien. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat vandaag onze nieuwe topspeler wordt gepresenteerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 04, 2015, 12:48:41
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 10:20:44
Dijks zit de boel wel vaker op te naaien. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat vandaag onze nieuwe topspeler wordt gepresenteerd.

Precies, die gaat vanmiddag weer mooie foto's maken van de nieuwe gehaktballen in de kantine. Zou wel erg, erg klungelig zijn als een fotograaf een transfer uitlekt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2015, 13:06:48
Hoe laat is de persconferentie vanmiddag? 8) :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 04, 2015, 13:31:34
Marzo is volgens mij een prima back.. laten we de wereld eens omdraaien en bij DKV een speler weghalen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 04, 2015, 13:47:50
Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 04, 2015, 13:49:25
Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 13:47:50
Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!

:clint was hebben we niks aan  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2015, 13:54:19
Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 13:47:50
Was dit niets voor ons:

Todd Kane: de 21-jarige rechtsback zal gedurende het seizoen 2015/16 gehuurd worden van Chelsea. Naar Nec!

Mathias Bossaerts !

Op beide backs een belg.
En goeie contacten met City....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 04, 2015, 13:55:48
Citaat van: Oosttribune op augustus 04, 2015, 13:31:34
Marzo is volgens mij een prima back.. laten we de wereld eens omdraaien en bij DKV een speler weghalen..

Mwa, vind je? Ik ben er niet zo kapot van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2015, 15:55:48
Joey Sleegers geeft zelf aan er niets van te weten dat hij mag worden verhuurd en dat hij zich op Feyenoord focust.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op augustus 04, 2015, 17:56:39
Citaat van: Lore op augustus 04, 2015, 12:48:41
Precies, die gaat vanmiddag weer mooie foto's maken van de nieuwe gehaktballen in de kantine.
Zou wel erg, erg klungelig zijn als een fotograaf een transfer uitlekt!

:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op augustus 05, 2015, 07:18:33
Elia gaat waarschijnlijk naar Feyenoord. Er moet daar toch een linksbuiten te huren zijn dan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 05, 2015, 07:35:47
Sleegers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 05, 2015, 08:27:59
Mocht Reijnen alsnog vertrekken dan direct vd Hoorn halen.
De linksbuiten positie is lastig.
Rechtsback blijkt ook niet voor het op rapen te liggen.

Vandaag verwacht ik wel vuurwerk op de transfermarkt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 08:34:52
Peeters is ook weer weg bij nacional ondanks zeer goede voorbereiding ..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 09:52:00
Citaat van: dit is mien club op augustus 05, 2015, 08:27:59
Mocht Reijnen alsnog vertrekken dan direct vd Hoorn halen.
De linksbuiten positie is lastig.
Rechtsback blijkt ook niet voor het op rapen te liggen.

Vandaag verwacht ik wel vuurwerk op de transfermarkt.

Waar baseert u dat op?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 05, 2015, 09:52:46
Apart verhaal inderdaad. Indien mogelijk direct ophalen :y

"Een opvallend bericht in de woensdageditie van Record, de meest verkochte sportkrant van Portugal. Nacional heeft er naar verluidt voor gekozen om spoedig een einde aan de contractuele samenwerking met Cas Peters te maken. De 22-jarige aanvaller signeerde nota bene een maand geleden een meerjarig contract met de Portugese club.

De beslissing van Nacional, de club waar Cristiano Ronaldo een deel van zijn jeugdopleiding doorbracht, wekt ook verbazing bij Record. De aanvaller zou uiteindelijk niet in het profiel passen dat de technische staf voor ogen had, ook al was Peters in de voorbereiding een van de uitblinkers van de eilandclub.
Peters was de voorbije weken goed voor enkele uitstekende optredens in oefenduels en maakte bovendien zes doelpunten. De aanvaller trainde de voorbije dagen al niet meer met de spelers van de A-selectie van Manuel Machado. Peters scoorde vorig seizoen 23 keer voor FC Emmen en werd ook in verband gebracht met Excelsior, SC Cambuur, Heracles Almelo, sc Heerenveen, FC Utrecht, De Graafschap, NAC Breda en PEC Zwolle. Hij koos echter voor een transfervrije overstap naar Nacional, dat vorig seizoen als zevende eindigde."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2015, 09:59:49
Nou.....Linksbuiten word moeilijk.
Liggen nu twee kansen voor het oprapen.
Sleegers of peters.
Twee maal kwaliteit in je team.
Ts even door pakken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2015, 10:10:56
Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 09:59:49
Nou.....Linksbuiten word moeilijk.
Liggen nu twee kansen voor het oprapen.
Sleegers of peters.
Twee maal kwaliteit in je team.
Ts even door pakken.

Maar ook twee maal niet het type die we zoeken he.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 10:11:10
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 09:52:00
Waar baseert u dat op?

Feyenoord heeft Elia , dus sleegers of manu kan weg. fnoord akkoord met botteghin en kramer , dus dit zal snel loslopen.. dus misschien reijnen weg en sleegers of peters hier... zijn maar mogelijkheden haha
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 10:11:47
Citaat van: justremco op augustus 05, 2015, 10:10:56
Maar ook twee maal niet het type die we zoeken he.

onee.. scorende buiten willen we niet haha.... kan peters geen mannetje passeren en voorzetten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2015, 10:15:28
Citaat van: justremco op augustus 05, 2015, 10:10:56
Maar ook twee maal niet het type die we zoeken he.
Hoe ver moeten we dan gaan met het type dat we zoeken?
Peters maakte er vorig seizoen 26.
Nu uitblinker in voorbereiding in Portugal.
Moet om de een of andere reden daar weg.
Sleegers geweldig talent bij feijeNoord.
Daar word nu elia gehaald. ...Dus krijgt kans ergens anders.
Met beide spelers mag je je handen dichtknijpen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2015, 10:18:10
Apart verhaal van die Peters. Lijkt mij wel een interessante optie voor Cambuur, maar geen idee of de TS daar hetzelfde over denkt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 05, 2015, 10:36:01
Het is hier nou al weet ik hoe vaak gezegd: We zoeken een linksbuiten met diepgang en snelheid. Dus niet eentje die continue naar binnentrekt of in de bal komt. Vd Vegt had al eerder aangegeven dat Peters voor ons GEEN optie is.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 05, 2015, 10:44:26
Ik zou als Henk zijnde Manu eens even bellen. Al vermoed ik niet dat die nog haalbaar is voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2015, 10:49:10
Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 10:15:28
Hoe ver moeten we dan gaan met het type dat we zoeken?
Peters maakte er vorig seizoen 26.
Nu uitblinker in voorbereiding in Portugal.
Moet om de een of andere reden daar weg.
Sleegers geweldig talent bij feijeNoord.
Daar word nu elia gehaald. ...Dus krijgt kans ergens anders.
Met beide spelers mag je je handen dichtknijpen.

Wat Michello hierboven ook al aangeeft: we zoeken diepte en snelheid in ons spel. En bij voorkeur een klassieke linkspoot die de achterlijn haalt. Peters is stijf rechts, niet overdreven snel en komt veel naar binnen. Sleegers is wel linksbenig, maar die zoekt ook veelal het midden op. Kortom ik vermoed dat er een onbekende/buitenlandse linksbuiten gaat komen of het moet mogelijk zijn om een Cabral/Houtkoop etc te halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 05, 2015, 10:49:23
Reijnen is een voetballende verdediger en van der Hoorn is een houten klaas. Niet halen dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 10:54:55
Wie gaat de voorzetten er allemaal inkoppen dan? onze kabouters?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 05, 2015, 10:57:21
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 10:54:55
Wie gaat de voorzetten er allemaal inkoppen dan? onze kabouters?
Inderdaad. Waarom zo nodig een buiten met diepgang en linkerpoot. Waarom dan nu spelen met Steblecki of Rosheuvel op die kant. Dan moet hij Masek of iemand uit jong met een linkerpoot daar nu ook neerzetten. Aan de rechterkant hebben we al een klassieke rechtsbuiten, dus voor de variatie in ons spel is een Peters een uitstekende speler aan de linker kant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2015, 11:08:20
De nieuwe linksbuiten zal gehuurd worden, er zijn enkele kandidaten. Aldus Henk de Jong tegenover VI.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 05, 2015, 11:09:04
Bergwijn huren van PSV
Acolatse huren van Ajax
of
Sleegers/Manu huren van Feyenoord


GAS GEVEN  |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DLSVC op augustus 05, 2015, 11:10:12
Mag toch hopen dat die linksbuiten z.s.m. aanwezig zal zijn. Competitie staat op punt van beginnen, dus wenselijk dat ie er gelijk staat!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2015, 11:14:27
Verwacht nu eigenlijk wel vrij snel nieuws. Bij de meeste clubs zal het nu wel zo ongeveer duidelijk zijn welke spelers buiten de boot vallen. De linksbuiten zou trouwens ook van een buitenlandse club gehuurd kunnen worden, zegt De Jong.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 05, 2015, 11:15:59
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2015, 11:14:27
Verwacht nu eigenlijk wel vrij snel nieuws. Bij de meeste clubs zal het nu wel zo ongeveer duidelijk zijn welke spelers buiten de boot vallen. De linksbuiten zou trouwens ook van een buitenlandse club gehuurd kunnen worden, zegt De Jong.

Jij hebt de VI altijd lekker vroeg he?  :D (ik meestal rond 15:30 pas)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2015, 11:17:47
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 05, 2015, 11:15:59
Jij hebt de VI altijd lekker vroeg he?  :D (ik meestal rond 15:30 pas)

Vaak 's morgens al, ja! Zal proberen niet teveel spoilers weg te geven.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rudie op augustus 05, 2015, 12:14:22
Cas Peeters is ook (weer) gratis op te halen mocht de club (nog) interesse hebben. Weg uit Portugal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 05, 2015, 13:48:47
Citaat van: rudie op augustus 05, 2015, 12:14:22
Cas Peeters is ook (weer) gratis op te halen mocht de club (nog) interesse hebben. Weg uit Portugal

De club kon zijn salaris niet (meer) betalen. Ik denk niet dat onze club dat wel kan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2015, 13:56:27
De Graafschap gaat weer proberen Peters te halen. Zou een goede aanwinst voor hen zijn. Wij zoeken een ander type.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2015, 14:21:32
Wij zoeken een type dat ws niet te vinden is....
Als de graafschap peters kan halen dan moeten wij dat toch ook kunnen?
Ik zie in hem wel een beetje type Manu.
En in uitwedstrijden kan je hem prima gebruiken in een 442 opstelling.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2015, 15:20:19
Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 14:21:32
Wij zoeken een type dat ws niet te vinden is....
Als de graafschap peters kan halen dan moeten wij dat toch ook kunnen?
Ik zie in hem wel een beetje type Manu.
En in uitwedstrijden kan je hem prima gebruiken in een 442 opstelling.

Kunnen we misschien ook wel, maar dat WILLEN we niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2015, 15:46:47
#Cambuur versterkt zich vermoedelijk snel met Xander Houtkoop van #ADODenHaag. Zie VI.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 05, 2015, 15:51:04
"Cambuur versterkt zich vermoedelijk snel met Xander Houtkoop. De aanvaller staat nu nog onder contract bij ADO Den Haag. De Friezen nemen hem transfervrij over, aangezien de geboren Amsterdammer zijn contract in het Kyocera Stadion laat ontbinden.
Cambuur is naarstig op zoek naar aanvallende versterking en lijkt in Houtkoop de ontbrekende schakel te hebben gevonden. Technisch directeur Henry van der Vegt bevestigt tegenover Voetbal International dat hij gesprekken voert met Houtkoop, die vermoedelijk voor twee jaar zal worden vastgelegd.

Houtkoop begon zijn profloopbaan bij SC Heerenveen en speelde nadien bij FC Emmen (huur), Heracles Almelo, Go Ahead Eagles. In de zomer van 2014 tekende hij een tweejarig contract bij ADO."


Bron: VI.nl
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 05, 2015, 15:55:57
Dit zou een geweldige linksbuiten zijn. Snel en een goede voorzet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op augustus 05, 2015, 15:57:34
Goh, dat zou een geweldige aankoop zijn! Henry van der Vegt die z'n oude club Willem II aftroeft met deze transfer, puik werk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 16:00:27
Waarom heeft ie zn contract laten ontbinden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2015, 16:10:47
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 16:00:27
Waarom heeft ie zn contract laten ontbinden?

Kans op speeltijd was erg klein. ADO heeft 5 of 6 buitenspelers voor 2 posities
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 05, 2015, 17:21:28
Update na het aantrekken van Xander Houtkoop

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 17:56:26
Mits iedereen fit is krijgen we weer een luxeprobleem dus  8P  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2015, 21:39:33
Selectie is vrijwel compleet dus de balans kan wel worden opgemaakt.
Op basis van rol/postie binnen de selectie zijn dit dan ongeveer de wijzigingen.


Tijdens seizoen:
Meleg - Rosheuvel

Zomer:
Wouda - Wilpstra (JC)
Droste -  Schootstra
Bijker - Heerings
Dijkstra - Ou Baad/De Wit/Blackson/v Iperen (JC)
Slijngaard - Peersman
Janzen - Janzen (JC) :|
El Makrini - Overgoor
Rusnak/Bytyqi - Byrne
Schootstra - Monteiro/Boutzamar/v Warven (JC)
Hemmen -  Berisha
De Ridder - Masek
Scheepers - Houtkoop
Schet - Hoefdraad
Schokker - Hunte (JC)

Minstens gelijkwaardig en beter afgestemd op de ideeën van de TS. Mooie mix van ervaring en talent ook.
Iets smallere selectie, in geval van nood aanvulling uit JC.

Wat mij betreft nog een rechtback erbij met goede tackle/duelkracht die ook in "vechtwedstrijden" op het middenveld kan worden gebruikt.
Type Fortes zeg maar. Dat type speler mist na El Makrini onder de huidige middenvelders, ben ik bang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 05, 2015, 22:13:21
Achterin zwakker geworden. Voor de rest beter.
Als alles compleet blijft en heel, gaan we minstens 5 ploegen onder ons houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 22:16:15
Citaat van: AL op augustus 05, 2015, 22:13:21
Achterin zwakker geworden. Voor de rest beter.
Als alles compleet blijft en heel, gaan we minstens 5 ploegen onder ons houden.

Zwakker geworden? Hoe kom je daar bij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2015, 22:23:33
Achter in zijn droste en bijker weggegaan.
Droste was al geen basisspeler meer.
Hiervoor zijn peersman en Heerings gekomen.
Dus niet zwakker geworden.
Wel is nog een rechtsback erbij een pre.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 22:50:55
Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 22:23:33
Achter in zijn droste en bijker weggegaan.
Droste was al geen basisspeler meer.
Hiervoor zijn peersman en Heerings gekomen.
Dus niet zwakker geworden.
Wel is nog een rechtsback erbij een pre.

Heerings is 2 klasses beter dan die verkeersregelaar. Droste heeft geen knikker geraakt. Peersman is gelijkwaardig aan Dijkstra. Prima toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2015, 22:56:09
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 22:50:55
Heerings is 2 klasses beter dan die verkeersregelaar. Droste heeft geen knikker geraakt. Peersman is gelijkwaardig aan Dijkstra. Prima toch?
Peersman en Dijkstra vergelijken vind ik net zo logisch als de Wolf en Fräser een tweeling noemen ;) Enige overeenkomst is dat ze beide geen toppers zijn, maar zeker belangrijk voor het team.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 23:33:58
Miss Boilesen proberen te huren? zou wel een buitenkansje zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 06, 2015, 00:18:35
De vergelijking Scheepers met Houtkoop vind ik vreemd. scheepers heeft vorig jaar niets gepresteerd. Ik verwacht Houtkoop beter dan Rosheuvel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 06, 2015, 00:23:01
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 23:33:58
Miss Boilesen proberen te huren? zou wel een buitenkansje zijn

:wall  :wall  :_schater  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 06, 2015, 09:29:45
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2015, 21:39:33


Wat mij betreft nog een rechtback erbij met goede tackle/duelkracht die ook in "vechtwedstrijden" op het middenveld kan worden gebruikt.
Type Fortes zeg maar. Dat type speler mist na El Makrini onder de huidige middenvelders, ben ik bang.

Hier ben ik het wel mee eens: ergens vind ik het ontbreken van een breker/ balafpakker ala el Makrini een vorm van overschatting. Er zullen wedstrijden zijn dat je een stofzuiger nodig hebt die de duels niet mijdt. Nu heb ik van de Eagles supporters wel begrepen dat Overgoor heel sterk is in het invullen van gaten of zich laat zakken als een verdediger mee opkomt, dus die zal het positioneel prima invullen. Maar een vd Streek, Bakker, Masek of Byrne, zijn natuurlijk geen fysieke beesten indien nodig. Vorig seizoen vond ik tegen Dordrecht een Steblecki fysiek nog wel goed aanwezig.Ik had gehoopt/gegokt dat ze hem zouden omturnen tot een nr 6 voor backup. Maar door het ontbreken van een linksvoor de hele voorbereiding, werd hij daar gepositioneerd. Wellicht alsnog een optie tot er een betere opvulling komt?
Want vorig jaar werd Schootstra als backup voor el Makrini genoemd, maar dat is mijn inziens een mindere optie daar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2015, 09:34:18
Schootstra zal worden omgeturnd tot rechtsback, dus die is denk ik geen optie voor op het middenveld. Voor mijn gevoel is Bakker nu de eerste stand-in voor Overgoor.

Het aantrekken van Fortes (vorig jaar Dordrecht) zou ideaal zijn. Fysiek ijzersterke speler die zowel uitstekend als rechtsback als als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten kan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 06, 2015, 10:00:48
Dat vermoeden heb ik nu ook, Bakker zal als back up functioneren (overigens voor 2 van de 3 middenveld posities vermoed ik). Steblecki zal allicht op huurbasis vertrekken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2015, 10:04:10
Citaat van: SCC op augustus 06, 2015, 10:00:48
Dat vermoeden heb ik nu ook, Bakker zal als back up functioneren (overigens voor 2 van de 3 middenveld posities vermoed ik). Steblecki zal allicht op huurbasis vertrekken?

Aangezien Schootstra niet langer als middenvelder wordt gezien denk ik het niet. Je wilt toch al je posities dubbel bezet hebben: Overgoor (Bakker), Van de Streek (Steblecki), Masek (Byrne). Overigens kan het dan natuurlijk nog steeds zo zijn dat Bakker gewoon op de plek van Van de Streek gaat spelen als die er niet is en Overgoor wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 06, 2015, 10:11:59
Jongens jongens wat een weelde.
Vorig jaar nog een brands...feldballe en schokker.
Nu Houtkoop. ...berisha....Narsingh. ...rosheuvel.
Word prachtig seizoen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 06, 2015, 10:17:36
Citaat van: speculeter op augustus 06, 2015, 10:11:59
Jongens jongens wat een weelde.
Vorig jaar nog een brands...feldballe en schokker.
Nu Houtkoop. ...berisha....Narsingh. ...rosheuvel.
Word prachtig seizoen!!


dat is alweer 2 jaar terug Speculeter.. tijd gaat hard he? ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 06, 2015, 11:05:39
Eeeeeh.....net terug van vakantie zullen we maar zeggen.
Maar gaat inderdaad wel heel snel die tijd! !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 08, 2015, 11:47:00
Die nummer 7 van Volendam kan wel ballen hee
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2015, 11:52:29
Citaat van: Cambuur058 op augustus 08, 2015, 11:47:00
Die nummer 7 van Volendam kan wel ballen hee

Van Son volgens mij. Viel me gisteren ook al op in de wedstrijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 08, 2015, 12:01:30
Hoeven geen nummer 7 meer, alleen nog een nummer 2!!!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 08, 2015, 12:10:56
Andere clubs zijn zich nog aardig aan het versterken. Hoe sterk wij zijn moeten we nog maar zien heb ik het idee. Moeilijk om te zeggen hoe goed we zijn. Beginnen met die hap!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2015, 12:21:39
Citaat van: Sakin op augustus 08, 2015, 12:10:56
Andere clubs zijn zich nog aardig aan het versterken. Hoe sterk wij zijn moeten we nog maar zien heb ik het idee. Moeilijk om te zeggen hoe goed we zijn. Beginnen met die hap!

Wij zijn gruwelijk goed, daar begint het mee  8) Onze selectie is breder geworden ten opzichte van vorig jaar en ook hebben we m.i. spelers aangetrokken die het niveau omhoog trekken (berisha, overgoor)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 08, 2015, 13:04:01
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 11:52:29
Van Son volgens mij. Viel me gisteren ook al op in de wedstrijd.

Van Son speelt bij Roda.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2015, 13:24:18
Citaat van: AL op augustus 08, 2015, 13:04:01
Van Son speelt bij Roda.

Ik heb die wedstrijd toch gezien? Kom op zeg, voordat je iemand beticht van het verkondigen van onzin, mag je zelf ook wel ff wat onderzoek doen....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_van_Son  (die van Volendam)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jens_van_Son (die van Roda)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 08, 2015, 16:19:39
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 13:24:18
Ik heb die wedstrijd toch gezien? Kom op zeg, voordat je iemand beticht van het verkondigen van onzin, mag je zelf ook wel ff wat onderzoek doen....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_van_Son  (die van Volendam)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jens_van_Son (die van Roda)

Oeps sorry....
Dacht dat er maar een Van Son was.
Jij hebt gelijk :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 10, 2015, 08:41:32
off topic: hoe laat begint de training?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 10, 2015, 08:45:37
Citaat van: dit is mien club op augustus 10, 2015, 08:41:32
off topic: hoe laat begint de training?
Meestal 10:30..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 10, 2015, 09:07:07
bedankt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2015, 09:09:21
Volgens mij is training wel besloten vandaag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 10, 2015, 09:23:54
Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2015, 09:09:21
Volgens mij is training wel besloten vandaag

Eerst deel besloten, laatste deel open las ik van 't weekend ergens. Tijden weet ik even niet. Kortom, dit antwoord voegt niet zoveel toe  w:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 10, 2015, 09:26:07
Vanaf 11.30 is het publiek weer welkom. Aldus Henk Albers op twitter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 11, 2015, 11:54:32
Kunnen we nog vuurwerk verwachten met betrekking tot rechtsback deze week? Of wordt het tranen met tuiten ivm Reijnen? Vind het hier veel te stil... Of hebben we allemaal ruzie met elkaar topic Berisha....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2015, 12:09:54
Citaat van: Sakin op augustus 11, 2015, 11:54:32
Kunnen we nog vuurwerk verwachten met betrekking tot rechtsback deze week? Of wordt het tranen met tuiten ivm Reijnen? Vind het hier veel te stil... Of hebben we allemaal ruzie met elkaar topic Berisha....

Waarom te stil? Inderdaad, het enige dat we nog kunnen verwachten is een nieuwe rechtsback. Voor de rest is de selectie compleet (mits er niemand meer vertrekt).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2015, 12:42:50
Houtkoop kwam ook zo vanuit het niets, dus je weet maar nooit wat er nog gaat gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 11, 2015, 22:36:08
Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2015, 22:45:11
Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2015, 22:36:08
Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
Zeker, is nu al gedeeld clubtopscorer bij die Ooievaars!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2015, 23:24:32
Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2015, 22:36:08
Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
zie het Nienhuis niet zo 123 nadoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 09:23:43
Citaat van: speculeter op augustus 11, 2015, 23:24:32
zie het Nienhuis niet zo 123 nadoen.

Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 12, 2015, 09:44:50
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 09:23:43
Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater


Dan breekt ie al z'n ribben en benen als hij dat probeert  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op augustus 12, 2015, 10:01:53
duurt een ruime week voor ie terug is !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 12, 2015, 16:41:44
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 09:23:43
Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater

Toch zag die Hansen er bij de 1-2 ook niet best uit. Nienhuis was hier afgemaakt bij zo'n goal
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 16:53:31
Citaat van: Cor op augustus 12, 2015, 16:41:44
Toch zag die Hansen er bij de 1-2 ook niet best uit. Nienhuis was hier afgemaakt bij zo'n goal

Niet door mij hoor. Een bal die tegendraads wordt ingekopt langs de paal ben je als keeper bijna altijd kansloos.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 17:15:10
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 16:53:31
Niet door mij hoor. Een bal die tegendraads wordt ingekopt langs de paal ben je als keeper bijna altijd kansloos.

Ingehakt ook? :P

Ik denk dat Barto afgemaakt zou worden, die had de meekomende keeper moeten afstoppen :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op augustus 12, 2015, 18:58:53
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 17:15:10
Ingehakt ook? :P

Ik denk dat Barto afgemaakt zou worden, die had de meekomende keeper moeten afstoppen :devil

Ik zou 2-2 bij Den Haag een prima resultaat vinden en helemaal niemand afmaken.  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 12, 2015, 23:05:22
De bank maakte vandaag wel duidelijk dat de selectie nog niet in balans is. Wel een groot risico om met 1 verdediger op de bank te beginnen en ook nog de 2e helft in te brengen. Verder allemaal aanvallende spelers, terwijl duidelijk is dat je altijd Berisha en Narsingh brengt. Er mag ook nog wel een middenvelder bij die een (lucht)duel kan winnen voor als je een vechtploeg tegenover je krijgt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 13, 2015, 00:32:52
Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2015, 23:05:22
De bank maakte vandaag wel duidelijk dat de selectie nog niet in balans is. Wel een groot risico om met 1 verdediger op de bank te beginnen en ook nog de 2e helft in te brengen. Verder allemaal aanvallende spelers, terwijl duidelijk is dat je altijd Berisha en Narsingh brengt. Er mag ook nog wel een middenvelder bij die een (lucht)duel kan winnen voor als je een vechtploeg tegenover je krijgt.

Eerste deel volg ik je nog.. Maar volgens mij hebben we middenvelders zat..
Ik zie er graag nog een goede verdediger bij komen en hoop dat Reijnen blijft. Met Peersman kwam er wel meer voetbal van achteruit, maar we waren erg kwetsbaar achterin. Vytas is geen basis klant.. Maar dat vond ik vorig seizoen ook al.

Verder blij met de veerkracht die de ploeg heeft getoond..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2015, 07:49:54
We hebben middenvelders die alles voetballend/positioneel willen oplossen maar allemaal vrij licht zijn. Ik verwacht niet dat de onderste ploegen dit jaar open huis gaan houden  zoals Dordrecht maar het op fysiek gooien. Als de vorm er even niet is om daar doorheen te voetballen, moet je wel de optie hebben om iemand te brengen die ook kan tackelen en koppen. Nu kon je alleen meer strijd op het middenveld brengen met Barto, maar dat is als aanvallende middenvelder, geen 6.

Ik geniet ook van de speelwijze maar het moet niet te naïef worden. Je moet ook alternatieven hebben om het over andere boeg te kunnen gooien als de wedstrijd daarom vraagt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 08:32:50
Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2015, 07:49:54
We hebben middenvelders die alles voetballend/positioneel willen oplossen maar allemaal vrij licht zijn. Ik verwacht niet dat de onderste ploegen dit jaar open huis gaan houden  zoals Dordrecht maar het op fysiek gooien. Als de vorm er even niet is om daar doorheen te voetballen, moet je wel de optie hebben om iemand te brengen die ook kan tackelen en koppen. Nu kon je alleen meer strijd op het middenveld brengen met Barto, maar dat is als aanvallende middenvelder, geen 6.

Ik geniet ook van de speelwijze maar het moet niet te naïef worden. Je moet ook alternatieven hebben om het over andere boeg te kunnen gooien als de wedstrijd daarom vraagt.

Ik volg je maar je vergeet dat Macintosh ook op 6 kan spelen. Die schuwt het fysiek niet. Schootstra kan ik niet beoordelen maar die lijkt me wat te licht. Overigens moet je wel altijd uitgaan van je eigen spel maar mocht dat niet lukken zou het met Calvin ingevuld kunnen worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 13, 2015, 09:20:59
Sorry dat ik het zeg maar soms volg ik sommigen niet.

De eerste helft werden we, afgezien van de openingsfase, op alle fronten afgetroefd.
Ook Reijnen speelde als een draak, veel te laag tempo in de opbouw, onnauwkeurig en in de omschakeling bb naar bbt te traag.
Kai moet wennen aan zijn nieuwe rol, hij moet gewoon durven voetballen. (kwestie van tijd of gewoon onkunde).
Vytas deed het verdedigend prima, maar aanvallend kan hij nog veel leren. Pereira zou nu zijn kans moeten pakken.
Vond ik verdedigend zwak en oogt lusteloos.
Bakker werkt hard, maar is vaak het spoor bijster, overigens had hij wel een prachtige steekpass. Doelpunt en een assist.  :thumbsup
Overgoor, tweede helft prima, maar ook hij viel niet op in de eerste helft. Van der Streek speelde ongelukkig, maar van zijn drive kan ik genieten.
Voorin vond ik Rosheuvel gretig, maar man man man wat een drama hoekschoppen.
Houtkoop schoot dinsdag de ene naar andere tegen de touwen. Maar gister aaide hij de ballen als of het zijn moeder was.
Ogbeche kreeg geen fatsoenlijke bal. Maar was ook erg ongelukkig.
Overigens viel op dat beide vleugels vaak in de bal kwamen in plaats van de diepte te kiezen.
De enige die zich echt onderscheidde was Nienhuis :0= ja ook ik ben kritisch naar hem toe, maar nu deed hij het goed.

Het in brengen van Berisha gaf de ploeg gif. Ogbeche naar links is wel erg dreigend hoor.

Onbegrijpelijk dat Henk de Jong Barto liet warm lopen :( Dat eindeloze gedoe met Henk en Barto.
Op het middenveld met Bryne hebben we wel een vechter. Achterin moet er heel snel wat bij. Het liefst een rechtsback die ook centraal kan spelen en net zo snel als lukoki is.

Wie of wat weet ik ook niet. Maar dat zou een boel schelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 13, 2015, 09:40:07
Steblecki bij JC op 6 zetten. Is fysiek prima en daar kunnen we bij hoge nood iemand gebruiken. Als linkervleugels speler komt hij er toch niet in en creatieve middenvelders hebben we zat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 13, 2015, 15:57:37
Forum FCG meldt dat Groningen zich heeft gemeld bij Cambuur.
Byebye Reijnen.... Hello Van der Laan??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 13, 2015, 16:17:49
Hou op met die van der Laan. Mooi zitten laten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 13, 2015, 16:20:44
Kan deze er nog bij?? Hier vaak voorbij zien komen http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-neemt-afscheid-van-sleegers.htm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 13, 2015, 16:28:55
Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 15:57:37
Forum FCG meldt dat Groningen zich heeft gemeld bij Cambuur.
Byebye Reijnen.... Hello Van der Laan??

Blijf dan gewoon op dat forum joh!

Haha! ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 13, 2015, 16:31:07
Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:28:55
Blijf dan gewoon op dat forum joh!

Haha! ;)

Je mut toch ergens je nieuws vandaan halen.... maar ze vinden daar Reijnen maar een baggeraankoop en hopen dat vd Laan in de deal betrokken wordt. Ben benieuwd...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 13, 2015, 16:40:20
Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 16:31:07
Je mut toch ergens je nieuws vandaan halen.... maar ze vinden daar Reijnen maar een baggeraankoop en hopen dat vd Laan in de deal betrokken wordt. Ben benieuwd...

Haha! Geintje..
Ik word ervan verdacht een Groningen supporter te zijn omdat ik Nijland een goede zakenman vind en omdat ik veel van Groningen weet.. Dus vandaar:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DeBruyne op augustus 13, 2015, 16:43:04
Mocht Reijnen inderdaad vertrekken, dan zie ik Bart Vriends van de Eagles wel als vervanger komen. Net als Reijnen nog een contract tot 2016 en rechter centrale verdediger. Redelijk aan de lengte en ook een goede inspeelpas. Ben benieuwd wie er op de lijstjes staan...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 13, 2015, 17:08:55
Gewoon van der Hoorn! Groot denken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 13, 2015, 17:10:24
Vriends én van der Hoorn dan maar. Het is te mager bezet achterin. Niet iets te huren vanuit Engeland/topclubs in NL? Laat v/d Laan daar maar mooi het bankje of de tribune bezet houden. Eigen schuld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 17:17:45
Misschien een aardig idee: Dit seizoen Van der Hoorn huren van Ajax en voor volgend jaar Fischer transfervrij vastleggen (heeft voor één jaar bijgetekend).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 13, 2015, 17:26:30
Het grote speculeren kan weer beginnen. Benieuwd wanneer de opvolger van Reijnen bekend is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 17:43:05
Ik kom de naam Jan Wuytens tegen. Mag weg bij AZ. Was bij Utrecht een prima verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 17:44:58
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 17:43:05
Ik kom de naam Jan Wuytens tegen. Mag weg bij AZ. Was bij Utrecht een prima verdediger.
Nog maar een linkercentrale verdediger erbij...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 17:46:32
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 17:44:58
Nog maar een linkercentrale verdediger erbij...
Ik meende dat het een rechtspoot was. Dan is het geen optie inderdaad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op augustus 13, 2015, 17:56:13
Sleegers mag voor een spotprijsje weg bij Feyenoord, zelfde geldt voor Woudenberg. Prima spelers voor ons, buitenkansjes!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:15:40
Morgenochtend presentatie Bart Vriends?  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:20:08
Citaat van: KristCambuur op augustus 13, 2015, 17:56:13
Sleegers mag voor een spotprijsje weg bij Feyenoord, zelfde geldt voor Woudenberg. Prima spelers voor ons, buitenkansjes!!
dus als we reijnen verkopen, sleegers maar halen? :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 13, 2015, 18:20:28
Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:15:40
Morgenochtend presentatie Bart Vriends?  |:)
Ik hoop het niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:21:33
Citaat van: dit is mien club op augustus 13, 2015, 18:20:28
Ik hoop het niet
Wat hoop jij dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:22:48
Ik hoop het ook niet, denk dat Vriends tekort komt. Liever Van der Hoorn huren en dan voor volgend seizoen Fischer transfervrij ophalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op augustus 13, 2015, 18:23:30
Citaat van: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:20:08
dus als we reijnen verkopen, sleegers maar halen? :zucht

Staat er los van Reijnen. Als Reijnen blijft heb je je back en Sleegers is een buitenkansje voor de linksbuiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:25:20
Citaat van: KristCambuur op augustus 13, 2015, 18:23:30
Staat er los van Reijnen. Als Reijnen blijft heb je je back en Sleegers is een buitenkansje voor de linksbuiten.
houtkoop, hoefdraad en in geval van nood rosheuvel of ogbeche. Denk je echt dat wenog  een linksbuiten nodig hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:27:12
Ik ben bang dat we het niet  gaan redden om zondag een vervanger voor Etienne speelgerechtigd te krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: KristCambuur op augustus 13, 2015, 18:28:10
Citaat van: zeewolde op augustus 13, 2015, 18:25:20
houtkoop, hoefdraad en in geval van nood rosheuvel of ogbeche. Denk je echt dat wenog  een linksbuiten nodig hebben?

Dubbel bezet is top! Hoefdraad is tot de helft van het seizoen eruit en heeft niet laten zien te goed te zijn voor de JL.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op augustus 13, 2015, 18:31:32
Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:22:48
Ik hoop het ook niet, denk dat Vriends tekort komt. Liever Van der Hoorn huren en dan voor volgend seizoen Fischer transfervrij ophalen.

wat jonger spul denk ik aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 13, 2015, 18:35:40
Citaat van: denistel op augustus 13, 2015, 18:31:32
wat jonger spul denk ik aan.

Zal wel een scenario klaarliggen neem ik aan? Dit is niet een verrassing
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:37:57
Gerard Bos ‏@GerardBos 
Sprak net Ard de Graaf #Cambuur. Zwijgt over hoogte transfersom #Reijnen. "Maar kunnen niet alles herinvesteren, ook deel naar spelersfonds"

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 13, 2015, 18:38:43
Voor zondag een opvolger presenteren zal wel niet meer lukken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 13, 2015, 18:39:15
Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:37:57
Gerard Bos ‏@GerardBos 
Sprak net Ard de Graaf #Cambuur. Zwijgt over hoogte transfersom #Reijnen. "Maar kunnen niet alles herinvesteren, ook deel naar spelersfonds"

Dan blijft er heel weinig over dus  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 13, 2015, 18:40:02
Daar gaat je aanvoerder en centrale duo weer. :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:42:09
Gerard Bos ‏@GerardBos
Mac-Intosch eerste vervanger #Reijnen. De Graaf: "Moet zeker wat bij; kan niet binnen een uur of dag. Moet ook passen qua budget" #Cambuur

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 13, 2015, 18:43:48
Er moeten sowieso nog twee spelers bij. We hebben nog 5 verdedigers over, waarvan maar twee echte centrale verdedigers zijn en maar één rechtsback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 13, 2015, 18:46:18
Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 18:42:09
Gerard Bos ‏@GerardBos
Mac-Intosch eerste vervanger #Reijnen. De Graaf: "Moet zeker wat bij; kan niet binnen een uur of dag. Moet ook passen qua budget" #Cambuur

Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 18:46:28
Citaat van: Bascambuur op augustus 13, 2015, 18:43:48
Er moeten sowieso nog twee spelers bij. We hebben nog 5 verdedigers over, waarvan maar twee echte centrale verdedigers zijn en maar één rechtsback.
Waarvan 1 ook nog geblesseerd is... Zondag een centraal duo van Peersman en Heerings? En dan hopen dat er niks met de verdedigers gebeurt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 13, 2015, 18:48:35
Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 18:46:18
Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.

Omdat zei Chery en Kieftenbeld hebben verkocht. Daarnaast ook een begroting dat 3x dat van ons is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:50:19
Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 18:46:18
Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.
Groningen heeft de afgelopen jaren leuke reserves opgebouwd door goede verkopen. Bij ons is dat relatief weinig (mede door spelersfonds en wegwerken negatief EV) geweest en moet je dus creatief zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 18:51:53
Je weet de clausule van Reijnen.. dus informeren kan je al doen zodra de geruchtrn er zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 13, 2015, 18:52:24
Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 13, 2015, 18:53:01
Citaat van: TopperM op augustus 13, 2015, 18:52:24
Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton

Mocht dat zo zijn dan meteen halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:54:06
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 18:51:53
Je weet de clausule van Reijnen.. dus informeren kan je al doen zodra de geruchtrn er zijn..
Zonder clausule was hij waarschijnlijk helemaal niet gekomen of had hij maar voor een jaar getekend. Dus daar kan ik vrede mee hebben.
Nadeel is wel dat je als club dan HE-LE-MAAL niks in te brengen hebt als een andere club zich meldt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 13, 2015, 18:55:35
Die gruningers zijn maar wat blij met onze beste verdediger.. Not..

Hoor de namen

Otigba, vd Hoorn en vriends voorbij komen als opvolger voor Reijnen... Nou zal de eerste nog wel voor de vacature op de flank zijn, maar vd Hoorn en Vriends zijn prima opvolger...

Ik ben benieuwd..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Baksteen op augustus 13, 2015, 19:00:59
Wilkshire halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:01:50
Citaat van: Baksteen op augustus 13, 2015, 19:00:59
Wilkshire halen.
Prio ligt imo nu bij een RCV en niet een rechtsback met obesitas die niet kan kloklezen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:05:24
Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 13, 2015, 19:05:36
Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 17:26:30
Het grote speculeren kan weer beginnen. Benieuwd wanneer de opvolger van Reijnen bekend is..
Morgen word vriends van de eagles gepresenteerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 19:06:36
Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:54:06
Zonder clausule was hij waarschijnlijk helemaal niet gekomen of had hij maar voor een jaar getekend. Dus daar kan ik vrede mee hebben.
Nadeel is wel dat je als club dan HE-LE-MAAL niks in te brengen hebt als een andere club zich meldt.

Ja.. maar ik bedoel dat je weet hoeveel geld je krijgt.. dus hoeveel je kan investeren en je weet al een tijd dat Reijnen in belamgstelling staat van Fcg.. Dus hopenlijk hebbe ze bij de mogelijke vervsngers op hun lijstje al geinformeerd. zodat ze snel handelen kunnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 13, 2015, 19:09:14
Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:05:24
Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.

Het schijnt dat die Botteghin van Feyenoord wel een aardige speler is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 19:22:11
Mag Van Beek niet verhuurd worden?  :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 19:28:23
Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 17:17:45
Misschien een aardig idee: Dit seizoen Van der Hoorn huren van Ajax en voor volgend jaar Fischer transfervrij vastleggen (heeft voor één jaar bijgetekend).

De opzet is fantastisch, maar denk dat Fischer transfervrij de clubs voor het uitkiezen heeft
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 19:31:17
Citaat van: TopperM op augustus 13, 2015, 18:52:24
Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton

Daar ga ik wel vanuit, want ik vond het nogal verrassend dat hij ineens bijtekende bij Excelsior
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 13, 2015, 19:32:07
Liever niet maar zou zomaar kunnen dat ze voor hem gaan... Is transfervrij:

http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath (http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 13, 2015, 19:32:52
Citaat van: michello op augustus 13, 2015, 19:32:07
Liever niet maar zou zomaar kunnen dat ze voor hem gaan... Is transfervrij:

http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath (http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath)

Denk dat Drost ook beter in het plaatje van HdJ past dan Fischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 13, 2015, 19:34:29
Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:05:24
Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.
Dan valt Messi al af. Misschien Cristiano Ronaldo?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 13, 2015, 19:37:38
http://www.transfermarkt.nl/min-soo-kang/profil/spieler/81791

Deze zou verrassend zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 13, 2015, 19:48:41
Citaat van: hobbes op augustus 13, 2015, 19:37:38
http://www.transfermarkt.nl/min-soo-kang/profil/spieler/81791

Deze zou verrassend zijn

zou absoluut een verrassing zijn. zeker omdat hij als non-eu-speler minimaal 400.000 (oid) moet verdienen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 13, 2015, 19:59:54
Bottegin huren, komt bij feyenoord toch niet aan de bak.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 13, 2015, 20:03:57
Menno Koch van Pisvee!
of zit die nog in de lappenmand ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op augustus 13, 2015, 20:18:57
Citaat van: Lau Loene op augustus 13, 2015, 20:03:57
Menno Koch van Pisvee!
of zit die nog in de lappenmand ?

http://www.transfermarkt.nl/menno-koch/profil/spieler/182578
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 13, 2015, 20:26:37
Nou dat word leuk zondag. Ben heel benieuwd wat er RCV komt te staan. Hoop dat Mac-intosh optijd fit is anders komt er een linkspoot te staan. Verder hebben we niks. Of er moet iets leuks uit Jong opstaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccleeuwarden op augustus 13, 2015, 20:27:28
Alim Osturk terug halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 13, 2015, 20:36:10
Wat wordt er bedoeld met dat er een deel van de transfersom naar het spelersfonds gaat. Moet Cambuur daar nog een bedrag afbetalen of gaat er altijd een percentage daarheen? Wat houdt dat spelersfonds eigenlijk in?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 13, 2015, 20:38:11
Henk komt wel met een alternatief. Ff puzzelen...

Ik zou Boulharouz voor de aankomende wedstrijd (lees 1) opstellen!!!   :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 13, 2015, 20:43:18
Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 20:44:01
Citaat van: Lore op augustus 13, 2015, 19:28:23
De opzet is fantastisch, maar denk dat Fischer transfervrij de clubs voor het uitkiezen heeft

Misschien wel, misschien niet. Deze zomer was hij ook transfervrij maar heeft hij uiteindelijk gewoon bijgetekend bij Excelsior omdat hij geen geschikte andere club kon vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 20:47:07
Citaat van: speculeter op augustus 13, 2015, 20:43:18
Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.
Als ze zeggen enorme haast te hebben, zullen clubs waarmee onderhandeld wordt meteen 50% bij de vraagprijs op doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 20:47:20
Citaat van: speculeter op augustus 13, 2015, 20:43:18
Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.

Dat kan natuurlijk ook een tactiek zijn. Als je nu gaat roepen dat je direct een vervanger wil, gaat iedereen de hoofdprijs vragen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 20:47:39
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 20:47:07
Als ze zeggen enorme haast te hebben, zullen clubs waarmee onderhandeld wordt meteen 50% bij de vraagprijs op doen.

:_schater twee zielen, een gedachte
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30
Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 20:51:08
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur ontvangt een bedrag tussen de 450.000 en 500.000 voor de voormalige aanvoerder, die morgen al meetraint met FC Groningen.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 13, 2015, 20:57:24
Twitter bericht:

Fútbol Neerlandés ‏@Eredivisphera  · 18 min.18 minuten geleden 
#Eredivisie movimientos por cerrarse y rumores: Reijnen (Cambuur a Groningen) Hector Moreno (Espanyol a PSV) rumor: Vriends GAE a Cambuur.


Bron ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 21:00:19
Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 20:51:08
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur ontvangt een bedrag tussen de 450.000 en 500.000 voor de voormalige aanvoerder, die morgen al meetraint met FC Groningen.
Is wel iemand die goed ingelicht is binnen de clubs. Cambuur brengt niks naar buiten, dus dan moet hij het wel van Groninger kant hebben...
Overigens een enorme meevaller, had vanwege de clausule echt veel minder verwacht, gerekend op een gelimiteerde transfersom.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 13, 2015, 21:05:30
Moet eerlijk bekennen dat hij me zelf niet is opgevallen, maar hoorde laatst een opvallende uitspraak van een commentator van Fox. Die zei "hij is een geweldige verdediger, hij is snel, kopsterk en heeft een goede pass. Hij kan moeiteloos mee met iedere eredivisie ploeg". Dat ging over Schilder, de CV van Volendam. Iemand bekent met zijn kwaliteiten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op augustus 13, 2015, 21:16:23
Schilder is 'al' 31 jaar. Wel een aardige verdediger volgens mij
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 13, 2015, 21:25:42
Fortes van Dordrecht halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 21:28:46
Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30
Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?

Overgoor? berisha?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:32:56
Citaat van: SCC op augustus 13, 2015, 21:05:30
Moet eerlijk bekennen dat hij me zelf niet is opgevallen, maar hoorde laatst een opvallende uitspraak van een commentator van Fox. Die zei "hij is een geweldige verdediger, hij is snel, kopsterk en heeft een goede pass. Hij kan moeiteloos mee met iedere eredivisie ploeg". Dat ging over Schilder, de CV van Volendam. Iemand bekent met zijn kwaliteiten?

Dat was El Sierd. Hij is fantastisch maar kan ook wel eens overdrijven, zoals bij Schilder  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:34:09
Niemand is onmisbaar, oek Reijnen niet. Komt wel weer een nieuwe held juh |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:35:27
Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30
Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?


Ik vraag mie af, wie heeft het adres van die stinkrat???
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2015, 21:37:53
Met alle respect maar is Fischer nou echt de gewenste opvolger?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:39:57
Fischer vind ik beter dan Bart Vriends.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:40:19
Vriends wmb. En wel per heden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:41:03
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2015, 21:37:53
Met alle respect maar is Fischer nou echt de gewenste opvolger?

Nee juh die is nog trager dan Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:41:36
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:40:19
Vriends wmb. En wel per heden.

+1  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:41:42
Tis maar net wat cambuur nu wil. Je kunt Mc Intosh ook centraal zetten met Peersman. Dan los je het intern op. Maar we gaan voor handhaving dus ik denk dat de beurs opengaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2015, 21:41:56
Vriends bij mij ook een streepje voor. Fischer heeft een prachtseizoen gehad vorig jaar maar vrees dat dat niet de gewenste opvolger is. Zie het liefste Vd Hoorn komen, maar is denk ik onhaalbaar. F de Boer is ondanks weinige spelen zeer gecharmeerd van hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:42:16
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:41:03
Nee juh die is nog trager dan Reijnen.

Vriends oek hoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:42:38
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:41:03
Nee juh die is nog trager dan Reijnen.
Juist. Dat is niks meer.  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:43:10
Gas geven zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:43:38
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:42:16
Vriends oek hoor
Wel nee man. Sist weer an de port? :proost ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:44:00
Vriends is nog trager dan Jop vd Linden man.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:44:08
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:43:10
Gas geven zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whuuuuuuuuuuu  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:44:52
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:44:00
Vriends is nog trager dan Jop vd Linden man.
Maar nog steeds sneller dan Fischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:45:28
Ik nim aan dat ze hun lijstje klaarhewwe. Verhaal Botteghin/Reijnen speelt al wekenlang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:46:28
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:44:52
Maar nog steeds sneller dan Fischer.

Dat dan weer wel ouwe pik :_schater :grolsch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2015, 21:48:31
Vriends is een goeie maat van Overgoor
Heerings met Vd Hoorn gespeeld
Otigba zie ik ook als prima vervanger
Fischer ex Cambuur

Wie vult het potentiele lijstje aan? Denk dat de CV die komt iig wel Eredivisie ervaring heeft/moet hebben.
Benieuwd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:50:02
Ik denk Fischer niet en ook Vriends niet. We halen Ritzi op en Manu en gaan vol op de aanval spelen. De beste verdediging nietwaar  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:51:24
Bij deze introduceer ik het 2-3-5 systeem voor komend seizoen  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:51:40
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:46:28
Dat dan weer wel ouwe pik :_schater :grolsch
:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:51:54
Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:53:00
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:51:24
Bij deze introduceer ik het 2-3-5 systeem voor komend seizoen  :_schater
Omgekeerde kerstboom op z'n Poelie's 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:54:05
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:53:00
Omgekeerde kerstboom op z'n Poelie's 8P

Juist! Suc6 verzekerd!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:54:38
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:51:54
Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.
Moet je ff aan Timmie vragen. Hij is tenslotte de secretaresse van VdV en AdG......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Whoestemen op augustus 13, 2015, 21:56:10
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:51:54
Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.

Dat hoef je je niet af te vragen. 100%

Vraag is alleen wie wat moet kosten en hoe het wordt opgelost.

Clausule is jammer, maar wel reëel om te zeggen dat de technisch staf kan leven met dit bedrag.

Ik vond Reijnen trouwens echt een topper en klasse kerel, maar dat vond ik Leeuwin ook en Martijn van de Laan ook.

We gaan het allemaal weer meemaken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:56:29
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:53:00
Omgekeerde kerstboom op z'n Poelie's 8P

Oftewel, de banzai variant. Waarvan akte!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 13, 2015, 21:57:48
Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 22:00:38
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2015, 21:57:48
Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.
Waarom heb jij een Speler van Groningen als avatar, beste man?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 22:01:02
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:54:38
Moet je ff aan Timmie vragen. Hij is tenslotte de secretaresse van VdV en AdG......
Hoe kom je daar nu weer bij? Hij is de secretaresse van Hansje Naaijland. Want wat er hier intern speelt weet hij niet. Alleen wie van ons naar Slettingen gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 22:01:17
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2015, 21:57:48
Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.

Henk kennende zal Barto zondag zijn opwachting maken als rechter centrale verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 22:01:42
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 22:00:38
Waarom heb jij een Speler van Groningen als avatar, beste man?
Die verandert hij zondag als Berisha nog harder juichend wegloopt na de winnende treffer!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 22:02:45
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 22:01:17
Henk kennende zal Barto zondag zijn opwachting maken als rechter centrale verdediger.
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2015, 22:03:18
Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 22:01:42
Die verandert hij zondag als Berisha nog harder juichend wegloopt na de winnende treffer!
Trots.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 22:03:42
Das onzin, hij wil de lengte van Barto gebruiken als aanvallende keeper!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 13, 2015, 22:23:34
We hebben nu slechts 5 verdedigers in de selectie!!!!
7 tot 8 is normaal.


Vind maar eens een voetballende verdediger. Dan maar een echte verdediger:

'N Toko
Vriends
vd Hoorn
Otigba
Drost



Daarnaast nog een echte rechtsback, maar wie o wie??

Marzo?


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: yellow@ndblue op augustus 13, 2015, 23:07:33
Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30
Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?

H.de.Jong
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 23:13:30
Citaat van: yellow@ndblue op augustus 13, 2015, 23:07:33
H.de.Jong

Dat zie ik echt nog wel gebeuren ja.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 13, 2015, 23:28:28
vd Hoorn is toch niet zo'n opbouwer als Reijnen is. Valt denk ik daardoor af. Of is Byrne als terugzakkende middenvelder dan de opbouwer. Dan zou het wel weer kunnen. Sterk in de lucht. Ligt weer een mooie uitdaging.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 13, 2015, 23:49:50
Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 23:28:28
vd Hoorn is toch niet zo'n opbouwer als Reijnen is. Valt denk ik daardoor af. Of is Byrne als terugzakkende middenvelder dan de opbouwer. Dan zou het wel weer kunnen. Sterk in de lucht. Ligt weer een mooie uitdaging.

Overgoor is onze opbouwer, daardoor hoeft in mijn optiek de nieuwe CV niet dezelfde opbouwkwaliteiten als Reijnen te bezitten. In dat opzicht zou vd Hoorn best wel een optie kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op augustus 14, 2015, 00:30:45
Citaat van: sccleeuwarden op augustus 13, 2015, 20:27:28
Alim Osturk terug halen!

Speelde vorig seizoen in de Schotse Eerste Divisie en is met Hearts (je weet wel, die club waar MdV het zo goed deed :P ) gepromoveerd. Plaats zo nog wel wat meer over 'm in het oud-spelers topic. Hoe dan ook, niet haalbaar.

Citaat van: Sakin op augustus 13, 2015, 20:38:11

Ik zou Boulharouz voor de aankomende wedstrijd (lees 1) opstellen!!!   :_schater

Ik zou 'm élke wedstrijd opstellen. 't Is geen verfijnde speler maar des te meer een pure breker. Z'n nickname in Duitsland was niet voor niets Der Kannibale. :P
Hij zal wel willen cashen in het M-O of de VS -dat heeft 'ie zelfs letterlijk gezegd- maar een gokje wagen kan geen kwaad, ik kan me geen betere CV voor Cambuur bedenken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 02:20:57
http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer (http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer)

Zou grote klasse zijn  |:)
Als Reijnen gaat natuurlijk; Nog niks bevestigd!
Maar t zal wel weer helaas
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op augustus 14, 2015, 08:44:49
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 02:20:57
http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer (http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer)

Zou grote klasse zijn  |:)
Als Reijnen gaat natuurlijk; Nog niks bevestigd!
Maar t zal wel weer helaas
is al gepresenteerdt  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 14, 2015, 08:47:13
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 02:20:57
http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer (http://www.soccernews.nl/news/324946/Cambuur_kijkt_voor_opvolger_Reijnen_in_Deventer)

Zou grote klasse zijn  |:)
Als Reijnen gaat natuurlijk; Nog niks bevestigd!
Maar t zal wel weer helaas

Eagles zal dan ook wel blij met ons zijn :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:01:23
Waar blijft de nieuwe CV?  :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:04:43
Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:07:27
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:04:43
Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje
Wil je dus met 2 linksbenige centrale verdedigers gaan spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 09:07:57
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:04:43
Matthijsen is transfervrij. Past wel in het plaatje

Die vind je wel goed maar Vriends niet??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:08:13
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:01:23
Waar blijft de nieuwe CV?  :X
Dacht dat jij al onderweg was om Vriends op te halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 14, 2015, 09:12:13
Ik ken Vriends als een zeer behoorlijke mandekker. Hoe is ie voetballend/opbouwend?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:12:20
Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:15:19
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:08:13
Dacht dat jij al onderweg was om Vriends op te halen..
Hij was niet thuis......  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:17:21
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:15:19
Hij was niet thuis......  ;)
Vandaag maar weer proberen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:19:31
Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 09:07:57
Die vind je wel goed maar Vriends niet??

Ik zeg niet dat ik hem goed vind. Ik zeg dat hij in het plaatje past.
Transfervrij en rechter cv.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:20:12
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:17:21
Vandaag maar weer proberen?
Heb een briefje achtergelaten met het nummer en adres van ons clupke. Ik rij niet weer voor de lol naar de Koekstad  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:21:15
Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 14, 2015, 09:21:42
Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:12:20
Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem

Overgoor was toch zelfs maar 75.000?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:23:19
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 14, 2015, 09:21:42
Overgoor was toch zelfs maar 75.000?

In dat geval aftikken en presenteren, gasgeve!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:24:00
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:21:15
Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az
Wuytens is ook een linker centrale verdediger net als Mathijsen overigens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 09:24:15
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:21:15
Overigens is Vriends denk ik niet de gewenste opvolger. Dan zou Fischer eerder in het straatje passen of Wuijtens az

Wuytens vsn AZ, is toch een linkspoot?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:24:51
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 09:20:12
Heb een briefje achtergelaten met het nummer en adres van ons clupke. Ik rij niet weer voor de lol naar de Koekstad  :P
Nou dan moet het voor 12 uur wel goed komen... :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 09:25:39
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:19:31
Ik zeg niet dat ik hem goed vind. Ik zeg dat hij in het plaatje past.
Transfervrij en rechter cv.

Ja maar niet onbelangrijk, voegt hij wat toe met zijn linkerbeen en wrakke gestel? Die vent is over the hill man.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:26:39
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:24:00
Wuytens is ook een linker centrale verdediger net als Mathijsen overigens

Hest geliek
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:27:56
Ogtiba wordt ook her en der genoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:31:09
Als het snel zou moeten gaan(ivm zondag), is v/d Hoorn wel een huur optie, dat hij niet kan opbouwen is met Overgoor geen probleem meer.. Weet niet of hij financieel haalbaar is,maar een speler huren vergt minder onderhandeling lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 14, 2015, 09:32:39
Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:32:51
Citaat van: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:27:56
Ogtiba wordt ook her en der genoemd.
Weet niet of hij daar weg mag.. Maar dan wel voor de RCV en niet op de rechtsback..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:34:10
Dat weet ik ook niet, VD Hoorn is mijn inziens de beste optie voor nu.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:35:03
Citaat van: Delamere op augustus 14, 2015, 09:32:39
Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....
Dat is het lot van elke Nederlandse club, alle niveaus hebben daar last van...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 14, 2015, 09:38:02
Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 09:12:20
Vriends heeft nog een contract voor één jaar. Met een beetje geluk heeft hij zelfde contract als Overgoor en dus een gelimiteerde transfersom van €300.000??.
Voor 12 uur rond maken en zondag spelen. Volgende week nog een back halen en bij voorkeur twee, verdedigend moet er echt wat bij, middenveld en aanval is uitstekend dit jaar.

Geen nieuws vandaag... dan hebben we zondag echt een probleem

Lijkt mij eigenlijk veel te veel voor een JL-speler. Er zal een degradatieclausule in zijn contract hebben gestaan, waardoor zijn salaris flink lager ligt dan vorig seizoen. En het salaris en de duur van een contract is de basis voor de hoogte van de afkoopsom.

Mochten wij een CV kunnen aantrekken die het goed doet en die een langer contract heeft dan 1 seizoen, dan worden wij nog beter van de transfer van Reijnen ook. Die was anders volgend jaar gratis de deur uitgelopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 14, 2015, 09:38:24
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:35:03
Dat is het lot van elke Nederlandse club, alle niveaus hebben daar last van...

Ik snap daarom niet zo goed waarom wij dan zo zeiken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 14, 2015, 09:39:41
Citaat van: Delamere op augustus 14, 2015, 09:32:39
Mocht het Vriends worden dan zullen ze in Deventer wel net zo over ons zeuren als wij over Groningen doen. En dat begrijp ik wel....

Dat is natuurlijk compleet anders: GAE is niet de buurvrouw en dan mag het weer wel!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2015, 09:42:13
Wat heb je eraan. Nu kun je iemand voor 3 ton halen en voor 3 jaar vastleggen maar betaal je ook dik salaris. En word je minder. 4 ton is echt vreselijk lachertje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 14, 2015, 09:43:22
Ben ik met je eens. Met zo'n clausule moet je een datum afspreken van voor de eerste competitie wedstrijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op augustus 14, 2015, 10:13:03
Zo´n Boulahrouz of Mathijsen kunnen echt niet meer hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 14, 2015, 10:14:37
Update na het vertrek van Reijen

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 14, 2015, 10:37:05
Ga er niet meer van uit dat er voor 12.00 uur een opvolger van Reijnen wordt gepresenteerd. Hopen dat Mac-Intosch fit is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 10:39:49
Citaat van: NRG op augustus 14, 2015, 10:37:05
Ga er niet meer van uit dat er voor 12.00 uur een opvolger van Reijnen wordt gepresenteerd. Hopen dat Mac-Intosch fit is.
Slaap kindje slaap.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2015, 10:41:42
Dé oplossing, Ogbeche gewoon achterin neerzetten als de nieuwe Jos Peltzer.

Klaar, slotje en winnen zondag |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 11:52:52
Alle vertrouwen in Calvin! Fuck Kazim en Kuyt!

:0= UNLEASH THE BEAST!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 14, 2015, 12:57:03
Aaah kent skele juh. Kest maar 4 verdedigers opstellen in dit systeem en we hebben er nog altijd 5...  :wall
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op augustus 14, 2015, 13:53:31
Se mutte Lima van Dordt hale. Die gooit de bealch er teminste in. Fysiek sterk oek en is rechtsbenige cv.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 14, 2015, 13:56:53
Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 09:39:41
Dat is natuurlijk compleet anders: GAE is niet de buurvrouw en dan mag het weer wel!

Dat is het natuurlijk, het gaat over burenruzies.
Alle Eagles zijn homo's zongen ze woensdagavond in Zwolle toen Houtkoop werd gewisseld. Benieuwd hoe hun nieuwe keeper Van der Hart daar gaan begroeten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bildtkert op augustus 14, 2015, 14:04:14
Gerucht: Mike vd Hoorn net in lwd gespot!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:08:51
Je zal de kost maar moeten geven aan iedere speler die al eens in Leeuwarden 'gespot' is...
(Desondanks hoop ik dat dit gerucht waar is, prima speler die Van der Hoorn.)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DC op augustus 14, 2015, 14:11:12
Citaat van: Bildtkert op augustus 14, 2015, 14:04:14
Gerucht: Mike vd Hoorn net in lwd gespot!

Die kwam ff Cambuurshirtje scoren. Had gehoord dat de nieuwe fanshop vandaag open ging  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:11:27
Henk de Jong zegt bij omrop fryslan, dat hij er nog 2 verdedigers bij wilt hebben een rechts en een linkspoot.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:18:23
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:11:27
Henk de Jong zegt bij omrop fryslan, dat hij er nog 2 verdedigers bij wilt hebben een rechts en een linkspoot.
Dat vind ik vreemd, want je hebt met Heerings, Vytas en Peersman al drie linksbenige verdedigers, waarvan twee centraal kunnen. Qua rechtsbenige verdedigers heb je alleen Mac Intosh en Pereira. Ik zou het logischer vinden om voor een rechter centrale verdediger te gaan en een rechtsback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:21:42
Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:18:23
Dat vind ik vreemd, want je hebt met Heerings, Vytas en Peersman al drie linksbenige verdedigers, waarvan twee centraal kunnen. Qua rechtsbenige verdedigers heb je alleen Mac Intosh en Pereira. Ik zou het logischer vinden om voor een rechter centrale verdediger te gaan en een rechtsback.

Verbaasde mij ook al.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:22:47
Elwin Baas ‏@elwinbaas 
Cambuur meldt zich bij FC Groningen voor Martijn van der Laan. Gaat om huur. #rtvnoord

EDIT: Hopelijk met optie tot koop. Anders zie ik de meerwaarde hier niet van in.

EDIT 2: SC Cambuur wil Van der Laan terughalen naar Friesland

SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren. De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats. Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger. Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan, of niet.'

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:27:11
SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.

De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'

'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'

'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:29:28
Nijland wordt verrast door het telefoontje, ik door zijn uitspraak. Aangezien Groningen gewoon de clausule in Reijnens contract heeft gelicht is er toch helemaal niet onderhandeld met Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:30:13
Als je eentje niet moet geloven is het Nijland wel. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 14, 2015, 14:30:36
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:27:11
SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.

De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'

'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'

'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'


Ongelovelijk... Beetje jammer dit! Het was al een paar weken duidelijk dat Reijnen zou gaan vertrekken.. Dat ze dan met vd laan komen vind ik een beetje triest.. Ze hadden alleen iemand op het oog moeten hebben (netzo als groningen had) en de dag erna iemand anders gepresenteerd moeten hebben. We kunnen nog wat leren van Groningen dat is wel duidelijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:30:53
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:21:42
Verbaasde mij ook al.
Toen Reijnen hier onder contract stond zochten we  nog een rechtsback, dus om nu een linksbenige verdediger te halen zou ik erg vreemd vinden. Daarnaast lees ik hierboven over het huren van Martijn vd Laan. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?  :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:32:31
Van der Laan is heus niet de opvolger van Reijnen. Het is algemeen bekend dat De Jong met een rechts- en linkspoot in het centrum wil spelen. Daarnaast gaf De Jong in gesprek met OF vanmorgen nog aan dat hij nog graag een linker- en rechterverdediger erbij wil hebben. Daar past de interesse in Van der Laan dus uitstekend bij. Ik snap alleen het huren niet. Wat voor meerwaarde heeft dat (behalve als het met optie tot koop is)?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2015, 14:32:45
Nijland heeft natuurlijk ook een erg hoog geloofwaardigheids gehalte
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:33:21
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:32:31
Van der Laan is heus niet de opvolger van Reijnen. Het is algemeen bekend dat De Jong met een rechts- en linkspoot in het centrum wil spelen. Daarnaast gaf De Jong in gesprek met OF vanmorgen nog aan dat hij nog graag een linker- en rechterverdediger erbij wil hebben. Daar past de interesse in Van der Laan dus uitstekend bij. Ik snap alleen het huren niet. Wat voor meerwaarde heeft dat (behalve als het met optie tot koop is)?
Zoals ik al aangaf snap ik de interesse in een linksbenige verdediger niet. Daar was geen sprake van toen Reijnen hier nog was, waarom nu wel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:34:13
Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:33:21
Zoals ik al aangaf snap ik de interesse in een linksbenige verdediger niet. Daar was geen sprake van toen Reijnen hier nog was, waarom nu wel?

Misschien is De Jong niet overtuigd van de kwaliteiten van Heerings en/of Peersman? Anders zou ik het ook niet zo goed begrijpen.

EDIT: Al is het natuurlijk ook op links niet erg breed. Als Peersman wegvalt met een blessure heb je meteen geen stand-in meer voor Heerings en Vytas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 14:35:11
Kennelijk ziet hij Peersman echt als back en geen centrale verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2015, 14:35:17
Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:33:21
Zoals ik al aangaf snap ik de interesse in een linksbenige verdediger niet. Daar was geen sprake van toen Reijnen hier nog was, waarom nu wel?

Misschien omdat de mogelijkheid er nu is en dan kan Peersman zich richten op de LB
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:36:03
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:34:13
Misschien is De Jong niet overtuigd van de kwaliteiten van Heerings en/of Peersman? Anders zou ik het ook niet zo goed begrijpen.

EDIT: Al is het natuurlijk ook op links niet erg breed. Als Peersman wegvalt met een blessure heb je meteen geen stand-in meer voor Heerings en Vytas.
Dat klopt, maar als je Vd Laan haalt en nog één rechtsbenige verdediger heb je op die posities al helemaal geen keus, want je hebt alleen Mac Intosh (wel vaker niet fit) en Pereira.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:36:13
Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:33:21
Zoals ik al aangaf snap ik de interesse in een linksbenige verdediger niet. Daar was geen sprake van toen Reijnen hier nog was, waarom nu wel?

Denk dat het nu eventueel wel financieel mogelijk is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 14, 2015, 14:37:56
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:27:11
SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.

De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'

'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'

'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'


Hansie bedoelt het eigenlijk zo:

Logisch telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen. Ik heb gister met Ard de Graaf al gesproken dat hij mij vandaag moest bellen om over Martijn vd Laan te babbelen. Cambuur heeft namelijk aangegeven op zoek te zijn naar verdedigende versterkingen.

Ik bel vrijdagmiddag zelf wel even om te zeggen dat het allemaal wel goed komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:38:02
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:36:13
Denk dat het nu eventueel wel financieel mogelijk is.
Prioriteit lijkt mij toch eerder op rechts te liggen, dat was al zo toen Reijen hier nog was, dus nu helemaal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:38:19
Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:36:03
Dat klopt, maar als je Vd Laan haalt en nog één rechtsbenige verdediger heb je op die posities al helemaal geen keus, want je hebt alleen Mac Intosh (wel vaker niet fit) en Pereira.

Schootstra wordt ook gezien als rechtsback, die zal worden omgetraind (kan zijn niveau niet zo goed inschatten). Dan heb je er vier voor zowel rechts als links.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DC op augustus 14, 2015, 14:38:30
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:34:13
Misschien is De Jong niet overtuigd van de kwaliteiten van Heerings en/of Peersman? Anders zou ik het ook niet zo goed begrijpen.

EDIT: Al is het natuurlijk ook op links niet erg breed. Als Peersman wegvalt met een blessure heb je meteen geen stand-in meer voor Heerings en Vytas.

Peersman is van nature geen centrale verdediger, tegen ploegen die counteren (zoals Zwolle deed) kun je die daar prima opstellen maar tegen aanvallende ploegen is dat een te groot risico.
Heerings kan verdedigen maar voegt opbouwends niets toe. In dat opzicht is Van der Laan (mits fit) wel een goede optie want die kan verdedigen en beter opbouwen dan Heerings.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakas op augustus 14, 2015, 14:38:33
V/d Hoorn zou best wel eens kunnen.  Zat vorige week nog op de bank bij Ajax en deze week niet opgenomen in de wedstrijd selectie.  Of is hij geblesseerd geraakt deze week?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:39:25
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 14:35:11
Kennelijk ziet hij Peersman echt als back en geen centrale verdediger.
Of er vertrekt nog een speler... Zag dat Az van Djavan Anderson af wil, misschien is hij optie voor de rechtsback, was bij Ajax een groot talent en is nog maar 20 jaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:40:52
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:39:25
Of er vertrekt nog een speler... Zag dat Az van Djavan Anderson af wil, misschien is hij optie voor de rechtsback, was bij Ajax een groot talent en is nog maar 20 jaar..

Lijkt me sterk. Peersman en Heerings zijn er net, en Van der Laan lijkt me niet echt een vervanger voor Vytas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:42:14
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:40:52
Lijkt me sterk. Peersman en Heerings zijn er net, en Van der Laan lijkt me niet echt een vervanger voor Vytas.
Maar Peersman wel ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:42:37
Volgens Sander de Vries (AD) wil Cambuur naast Van der Laan ook Bart Vriends van GAE halen.

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:42:14
Maar Peersman wel ;)

Klopt, maar Cambuur zal echt niet met één linksback de competitie in willen gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 14, 2015, 14:43:46
Citaat van: ruubmac op augustus 14, 2015, 14:37:56
Hansie bedoelt het eigenlijk zo:

Logisch telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen. Ik heb gister met Ard de Graaf al gesproken dat hij mij vandaag moest bellen om over Martijn vd Laan te babbelen. Cambuur heeft namelijk aangegeven op zoek te zijn naar verdedigende versterkingen.

Ik bel vrijdagmiddag zelf wel even om te zeggen dat het allemaal wel goed komt.

Dat denk ik niet.. Ik denk dat Hansie gister wat van de prijs af wilde lullen in ruil voor van der Laan. Cambuur had geen interesse, vangt het hele bedrag en komt de dag erna doodleuk v/d Laan voor een prikje huren want die beste jongen zit alleen maar op de bank voor 250k per jaar.... 

Van der laan is in het centrum en op de back inzetbaar en kan daardoor op twee posities invallen, aan instelling ligt het niet bij hem!!

Sander de Vries van het AD meld dat Cambuur Bart Vriends wil halen als vervanger van Reijnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:50:15
Vriends en vd Laan, en ik ben tevreden.  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:56:36
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:50:15
Vriends en vd Laan, en ik ben tevreden.  :y
Zeker.. :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 14, 2015, 14:59:42
Maar dan nog steeds geen rechtsback achter Pereira. Had t logischer gevonden dat Vriends én een echte rechtsback zou komen.......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 14, 2015, 15:00:43
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:22:47

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger. Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan, of niet.'

Ja Hans Nijland, Groningen gaf ook aan dat ze niet op zoek waren naar een type Reijnen. Hoort allemaal bij het spelletje. En onderhandelingen? Meer een mededeling denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 14, 2015, 15:17:19
Dan zal de ts het als volgt zien denk ik:

RB, Perreira/Schootstra
RCV Calvin/Vriends
LCV Heerings/vd Laan
LB Vytas/Peersman
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 14, 2015, 15:18:46
Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 14:43:46
Dat denk ik niet.. Ik denk dat Hansie gister wat van de prijs af wilde lullen in ruil voor van der Laan. Cambuur had geen interesse, vangt het hele bedrag en komt de dag erna doodleuk v/d Laan voor een prikje huren want die beste jongen zit alleen maar op de bank voor 250k per jaar.... 

Van der laan is in het centrum en op de back inzetbaar en kan daardoor op twee posities invallen, aan instelling ligt het niet bij hem!!

Sander de Vries van het AD meld dat Cambuur Bart Vriends wil halen als vervanger van Reijnen

Verstandig... Cambuur moet zich financieel niet laten uitmelken door hansie naailand.. Dat ze zich hebben bekocht aan vd laan zijn blaren waar ze zelf op moeten gaan zitten, die rekening moeten we niet willen betalen, dan maar geen vd Laan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 15:21:32
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:50:15
Vriends en vd Laan, en ik ben tevreden.  :y
Ik ook  |:)
OF meldt ook al dat Cambuur Van der Laan wil huren..
VD Vegt meldt dat er genoeg is gedaan om Reijnen te behouden
Sinds zijn binnenkomt 3x gesproken maar Etienne wilde zelf niet
VD Vegt meld bij GvT dat ze met hun 1e optie bezig zijn

Mac is een twijfelgeval voor zondag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 14, 2015, 15:22:51
Nijland zei ook dat ie van de buurvrouw af zou blijven!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 15:28:37
Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra
Hier doen we het wmb voor  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11
Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra


we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:55
Blijft alleen Vriends/Vd Laan over _O_ |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 14, 2015, 15:41:31
Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

lezen is ook een vak.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op augustus 14, 2015, 15:41:39
Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Kijk nog eens goed?  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 14, 2015, 15:43:10
Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Zou hij niet of/of bedoelen  :proost
Weet het natuurlijk niet zeker, mijn nadenken is dan ook niet zo goed  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 14, 2015, 15:43:29
Citaat van: Treb op augustus 14, 2015, 15:41:39
Kijk nog eens goed?  8P

Hij moet ff van rechts naar links lezen  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Treb op augustus 14, 2015, 15:44:15
Citaat van: Cor op augustus 14, 2015, 15:43:29
Hij moet ff van rechts naar links lezen  :devil

Precies. Hij moet even nadenken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2015, 15:44:36
Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 15:40:11

we spelen met een rechter centrale verdediger en een linker centrale verdediger.

vytas/peersman zijn beide linkspoten. Heerings/Vd laan ook. Macintosh/Vriends rechtspoten. Pereira/Schootstra ook.

Deze combinaties kunnen dus helemaal niet. Nadenken is ook een vak.

Ze staan per positie hoor,

linksback - linkscentraal - rechtscentraal - rechtback. Ze zullen dan beide dubbel bezet zijn, zeg hier niet iets geks lijkt me toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op augustus 14, 2015, 16:09:49
lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2015, 16:15:22
Citaat van: denistel op augustus 14, 2015, 16:09:49
lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.

Waarschijnlijk omdat ze Peersman toch meer als een LB zien lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:20:41
Citaat van: denistel op augustus 14, 2015, 16:09:49
lcv hebben we al dubbel bezet met heerings en peersman dus waarom dan ook vd laan nog.

proiriteit is is een rechter cv en een rechtsback volgens mij.

Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 14, 2015, 16:20:54
Vriends en Vd laan erbij.
Dikke prima?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:22:31
Hou toch op man met die zakkenvuller  vd Laan :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:23:27
Citaat van: Mitar op augustus 14, 2015, 15:41:31
lezen is ook een vak.....

het zijn koppeltjes drama, must zelf beter lezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bolsward-SCC op augustus 14, 2015, 16:24:51
Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:20:41
Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.

Deze kritiek is niet helemaal terecht: Van der Laan vertrok vlak voor de eerste oefenwedstrijd bij Cambuur. Dat is niet op het laatste moment toch? Toen had Cambuur nog alle tijd om een vervanger te halen. Vind dat we wel iets meer respect mogen hebben voor Van der Laan, die bij ons echt geweldig gespeeld heeft en zelfs de Zilveren Schoen heeft gewonnen. Dat hij vorig seizoen zo vaak geblesseerd is geweest, is inderdaad wel iets om je zorgen over te maken. Maar dat hij tekende bij zijn oude jeugdliefde is toch ook wel begrijpelijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:25:55
ik geef mijn mening, heeft niks met kritiek te maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 14, 2015, 16:30:49
Persoonlijk zit er niet echt op te wachten...
Is ie al een keer afgetraind? Want volgens mij was ie aardig aangekomen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 16:36:28
Van der Laan al niet meer in selectie Groningen dit weekend. Moet plaatsmaken voor die nieuwe Deen. Als Cambuur hem echt graag wil hebben dan zal het wel snel rond zijn. Volgens mij is hij nu derde keus als zowel linker centrale verdediger als linksback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 14, 2015, 16:44:55
Hou op met die vd Laan man. Hoeft om mij niet. Kans gehad hier als je t mij vraagt. Mocht vd Hoorn/Vriends komen, maar mooi het seizoen op het bankje plaatsnemen dan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 16:48:19
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 16:36:28
Van der Laan al niet meer in selectie Groningen dit weekend. Moet plaatsmaken voor die nieuwe Deen. Als Cambuur hem echt graag wil hebben dan zal het wel snel rond zijn. Volgens mij is hij nu derde keus als zowel linker centrale verdediger als linksback.
Typische hap snap aankoop van Nijland. In Groningen noemen ze dat trouwens 'doorselecteren'.... Zo zal het met R ook wel aflopen. Tis toch wat, Hansie. Dat je de strijd op het veld bijna nooit wint en daarom SCC maar op een andere manier moet pesten.......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 14, 2015, 16:52:22
Maar Van der Laan aantrekken is toch direct een brevet van wantrouwen richting Heerings? Zouden ze geschrokken zijn van het niveau van Heerings?

Ik zit eigenlijk niet te wachten op Van der Laan. Das puur een persoonlijke mening, maar ik heb het idee dat hij beter speelde door een sterke verdediger naast hem
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2015, 16:52:44
Citaat van: 058-4life op augustus 14, 2015, 16:44:55
Hou op met die vd Laan man. Hoeft om mij niet. Kans gehad hier als je t mij vraagt. Mocht vd Hoorn/Vriends komen, maar mooi het seizoen op het bankje plaatsnemen dan.

Zal gewoon de concurrentie met Heerings aan moeten gaan, dus speelt echt niet automatisch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bolsward-SCC op augustus 14, 2015, 16:54:10
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 16:48:19
Typische hap snap aankoop van Nijland. In Groningen noemen ze dat trouwens 'doorselecteren'.... Zo zal het met R ook wel aflopen. Tis toch wat, Hansie. Dat je de strijd op het veld bijna nooit wint en daarom SCC maar op een andere manier moet pesten.......

Je moet via Twitter Hans Nijland eens confronteren met zijn ''van je buurvrouw blijf je af''-uitspraken en dat hij continu profiteert van de goede scouting van Cambuur. Deed dat op hele nette manier, maar werd vervolgens gelijk geblokkeerd van zijn Twitter-account. Kleinzielige man die Nijland...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 14, 2015, 17:01:26
Citaat van: Bolsward-SCC op augustus 14, 2015, 16:54:10
Je moet via Twitter Hans Nijland eens confronteren met zijn ''van je buurvrouw blijf je af''-uitspraken en dat hij continu profiteert van de goede scouting van Cambuur. Deed dat op hele nette manier, maar werd vervolgens gelijk geblokkeerd van zijn Twitter-account. Kleinzielige man die Nijland...

Die Nijland is een lul eerste klas
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 14, 2015, 17:02:05
Denk toch dat ze vd laan meer voor breedte halen.
En vriends als vervanger voor reijnen.
Prima oplossing toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 14, 2015, 17:07:18
Lees net wel dat Gorter weg mag bij az.
Hebben we eerder achteraan gezeten.
Was prima aankoop voor ons geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Unknown op augustus 14, 2015, 17:07:49
Die vd laan van 2 seizoenen terug zie ik maar al te graag terug komen. De vraag is alleen, bestaat die nog, of hoe snel zou hij weer zo top kunnen zijn?

Halve vd laan hebben we ook niks aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:08:13
Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 16:52:22
Maar Van der Laan aantrekken is toch direct een brevet van wantrouwen richting Heerings?
Tuurlijk niet. Heerings en vdLaan in gezonde concurrentie is in alle opzichten gewoon een goeie zaak!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:11:16
Citaat van: Cor op augustus 14, 2015, 17:01:26
Die Nijland is een lul eerste klas
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 14, 2015, 17:11:42
Stap van mijn geloof af, maar nu heeft huren mijn voorkeur: vd Hoorn zou een top aanvulling zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 14, 2015, 17:16:17
Wat een geschreeuw hier over van de Laan.
Prima verdediger, opkomend zoals we willen etc.
Hier gewoon Peersman - v/d laan - Vriends - Peirera van maken !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 17:21:12
Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 14, 2015, 17:24:25
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 17:21:12
Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?

Nienhuis of Ogbeche dacht ik..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op augustus 14, 2015, 17:26:01
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 17:21:12
Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?
Helemaal geen domme vraag hoor. Ik vroeg het me ook af. Het zou mij niets verbazen als het Nienhuis zou zijn. Hij is één van de weinigen die wekelijks zeker is van een basisplaats. Of anders misschien Overgoor of B., maar misschien is er iemand die het wel weet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 14, 2015, 17:31:49
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:11:16
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.

en een lul eerste klas. Wordt misschien tijd voor een doekje als ze hier komen  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 14, 2015, 17:32:25
Zou N'Toko van Eindhoven ook op het lijstje staan? Dat Vriends erop staat lijkt me zo klaar als een klontje, Otigba lijkt me al iets minder waarschijnlijk. Andere namen zijn echt verrassingen lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 14, 2015, 17:36:33
Citaat van: Timmie op augustus 14, 2015, 17:24:25
Nienhuis of Ogbeche dacht ik..

Maar Ogbeche is nu niet meer geheel zeker van zijn basisplaats en dat lijkt mij wel belangrijk voor een aanvoerder. Dus is alleen Overgoor een echte keuze?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op augustus 14, 2015, 17:40:37
Liever geen keeper, maar iemand die nadrukkelijk met het spel bezig is. Ik zou dus het liefst een middenvelder als aanvoerder zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 14, 2015, 17:52:22
Citaat van: speculeter op augustus 14, 2015, 17:02:05
Denk toch dat ze vd laan meer voor breedte halen.
En vriends als vervanger voor reijnen.
Prima oplossing toch.

Vraag me sterk af of wij Vriends wel kunnen betalen...

https://youtu.be/42oXd4y6MJI?t=1m20s

op 1:20
"Ik heb een contract bij GAE en daar staat verder geen clausule in..."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 14, 2015, 17:56:06
Vriends is volgend jaar gratis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 14, 2015, 18:00:54
Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra

Ik zou daar nog Daniël Breedijk (Sparta) aan willen toevoegen...

Vytas/Peersman->   - Heerings/vd Laan - Mac Intosch/Vriends -   <-Breedijk/Pereira


Heb je aan beide kanten nog een eventuele stand-in voor centraal dus nog beter in balans
Schootstra kan zich dan weer concentreren als invaller centraal verdedigend middenvelder.
En klaar is het!  |:) :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccweestwel op augustus 14, 2015, 18:11:41
Citaat van: 666 op augustus 14, 2015, 17:40:37
Liever geen keeper, maar iemand die nadrukkelijk met het spel bezig is. Ik zou dus het liefst een middenvelder als aanvoerder zien.

Keeper heeft het spel juist het spel voor zich.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2015, 21:39:26
Citaat van: sccweestwel op augustus 14, 2015, 18:11:41
Keeper heeft het spel juist het spel voor zich.
Ik ben van mening dat een aanvoerder het hele team moet bereiken, dat is vanuit de keepers positie nogal lastig. Vandaar het liefst een middenvelder met natuurlijk leiderschap.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2015, 21:40:32
Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:11:16
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.
Vanuit zijn stamboom heb ik begrepen dat hij een verre  verwant van Skriemer is :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 14, 2015, 22:01:24
Ajaxshowtime meldt dat V/d Hoorn weg mag. Vriends, Fischer of V/d Hoorn zijn voor mij de 3 opties.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 14, 2015, 22:11:54
vd hoorn en een snelle rechtsback.
Sleegers er als toetje nog bij en klaar zijn we.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 22:19:16
Vd Hoorn lijkt mij totaal niet realistisch. Ik zou erg tevreden zijn met vd Laan en Vriends.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 23:01:12
Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:15:32
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 23:01:12
Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.
Volgens mij riep poelie deze naam zo'n beetje in de oertijd al. Speelde N'Toko in die tijd niet bij AGOVV?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 14, 2015, 23:18:54
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 23:01:12
Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.

Maar hij heeft het niet gered bij ADO?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 14, 2015, 23:36:20
Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:15:32
Volgens mij riep poelie deze naam zo'n beetje in de oertijd al. Speelde N'Toko in die tijd niet bij AGOVV?

Was dat niet Nkoyi?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op augustus 14, 2015, 23:39:27
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2015, 09:42:13
Wat heb je eraan. Nu kun je iemand voor 3 ton halen en voor 3 jaar vastleggen maar betaal je ook dik salaris. En word je minder. 4 ton is echt vreselijk lachertje

Drie ton?! Dat zijn toch geen bedragen waarvoor Cambuur een CV moet kopen? Nee, een kleine transfersom kan soms prima en een grote transfersom bij grote uitzondering (bijv. Rusnak) maar we moeten niet vergeten waar we vandaan komen. Er staat nog steeds een dik negatief eigen vermogen (wanneer komt Cambuur trouwens met de nieuwe cijfers?), dat moet echt eerst weggewerkt worden.

We zijn zo goed op weg, imo moet je dan echt niet beginnen aan tonnen betalen voor spelers die niet een gigantische (potentiële) transferwaarde bezitten.


Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 15:21:32
Ik ook  |:)
OF meldt ook al dat Cambuur Van der Laan wil huren..
VD Vegt meldt dat er genoeg is gedaan om Reijnen te behouden
Sinds zijn binnenkomt 3x gesproken maar Etienne wilde zelf niet
VD Vegt meld bij GvT dat ze met hun 1e optie bezig zijn

Mac is een twijfelgeval voor zondag

Heb je daar ook een linkje van? Zou dat interview graag willen lezen/luisteren. :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:46:57
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 14, 2015, 23:36:20
Was dat niet Nkoyi?
Dat zou zo maar kunnen idd. Maakt niet uit, begint beide met een N toch? :P

Edit: Dat was/is toch een aanvaller? Ik meende dat het om een verdediger ging.
Naja, maakt niet uit. Het orakel zelf zal hier uitsluitsel over geven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 23:48:40
Citaat van: el haj op augustus 14, 2015, 23:39:27
Drie ton?! Dat zijn toch geen bedragen waarvoor Cambuur een CV moet kopen? Nee, een kleine transfersom kan soms prima en een grote transfersom bij grote uitzondering (bijv. Rusnak) maar we moeten niet vergeten waar we vandaan komen. Er staat nog steeds een dik negatief eigen vermogen (wanneer komt Cambuur trouwens met de nieuwe cijfers?), dat moet echt eerst weggewerkt worden.

We zijn zo goed op weg, imo moet je dan echt niet beginnen aan tonnen betalen voor spelers die niet een gigantische (potentiële) transferwaarde bezitten.


Heb je daar ook een linkje van? Zou dat interview graag willen lezen/luisteren. :)
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/mac-intosh-twijfelgeval-bij-cambuur

Audiobestand onderaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op augustus 14, 2015, 23:53:53
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 23:48:40
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/mac-intosh-twijfelgeval-bij-cambuur

Audiobestand onderaan.

Yes, danku!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 15, 2015, 00:03:21
Dat is dus duidelijk.
Geen rechtsback meer, maar een lcv en rcv.
Dus vd Laan en ??

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 01:19:00
Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:46:57
Dat zou zo maar kunnen idd. Maakt niet uit, begint beide met een N toch? :P

Edit: Dat was/is toch een aanvaller? Ik meende dat het om een verdediger ging.
Naja, maakt niet uit. Het orakel zelf zal hier uitsluitsel over geven.

Heb ze beide genoemd. Volgens mij al op CO 1.0  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 01:19:54
Luuster dan oek een keer man!!  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 15, 2015, 01:39:32
vandaag graag nieuws cambuur !
eerste keus vd hoorn,of dat nou realistisch is of niet.
vriends is prima.
donny gorter is een basisspeler.

opskiete !

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op augustus 15, 2015, 07:14:02
Vd Hoorn veel te duur en en vriends voetballend te zwak aldus ard de graaf dus streep maar door!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 08:21:00
Gisteravond eindhoven-nac gezien. N'Toko beste man bij eindhoven. Rechter centrale verdediger. Ik zeg: halen!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 15, 2015, 08:38:21
Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 08:21:00
Gisteravond eindhoven-nac gezien. N'Toko beste man bij eindhoven. Rechter centrale verdediger. Ik zeg: halen!!!!!

Die heb ik inderdaad liever dan Vriends. Vriends is voetballend zo zwak, die kan bij ons niet meekomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 15, 2015, 08:46:50
Zeiden we dat van reijnen ook niet toen die werd gehaald?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 15, 2015, 09:00:32
Hoop dat Fischer optie nummer 1 is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2015, 09:18:57
Citaat van: richard op augustus 15, 2015, 07:14:02
Vd Hoorn veel te duur en en vriends voetballend te zwak aldus ard de graaf dus streep maar door!!
vd looi riep ook dat reijnen niet hun gewenste versterking is. Het zal dus wel vriends of vd hoorn worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 15, 2015, 09:44:51
Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 15, 2015, 09:53:47
Cambuur kennende zal het allemaal weer goed komen, rustig afwachten dus. Zal zondag na de wedstrijd wel gepresenteerd worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 15, 2015, 09:59:27
Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 09:44:51
Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.

Ook al prestenteerde je vrijdagavond al een speler, die mag zondag toch nog niet spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 15, 2015, 10:00:33
Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 09:44:51
Ik vind dat Cambuur zeer traag is met het aantrekken van een nieuwe cv. Dit scenario is al weken bekend!!! En dan nog niets gepresenteerd. Zit je zondag met 4,5 verdediger.

Traag?? Ze zijn bezig met hun eerste optie. En het lukt voor zondag sowieso niet meer, want dan had de nieuwe speler gisteren voor 12 uur aangemeld moeten worden. Dus of het dan vandaag wordt of dinsdag maakt dan niet meer zoveel uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2015, 10:15:07
Zolang er geen andere club voor vd hoorn komt, wordt ie met de week goedkoper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 15, 2015, 10:19:07
Als er eentje snel is, dan is het vd Vegt wel. Dag na degradatie GAE lag er al een contract voor de neus van Overgoor, Houtkoop contract ontbonden, direct overgenomen. Alleen zal onder tijdsdruk spelers aantrekken altijd ten koste gaan van je onderhandelingspositie. De situatie is nu helaas zo dat je of financieel of sportief een risico moet gaan nemen. Mijn keuze zou toch zijn het laatste jaar afkopen van een nieuwe CV en daarin investeren met een meerjarig contract.  Huren van vd Laan lost het probleem op rechts niet op en is op lange termijn weggegooid geld. Je helpt Groningen ook nog de kosten van hun "miskoop" terug te verdienen, doe maar niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 15, 2015, 10:24:52
De naam Fischer komt regelmatig voorbij, maar dat is toch totaal niet het type verdediger wat Cambuur, met zijn huidige speelstijl, zoekt? Fischer rendeert heel goed in een elftal (excelsior) dat zich in laat zakken en de ruimtes heel klein houdt. Maar voetballen met ruimte in je rug, indribbelen in het middenveld, echt meevoetballen, das natuurlijk wel even wat anders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 15, 2015, 10:32:02
Citaat van: Bankzitter op augustus 15, 2015, 10:19:07
Als er eentje snel is, dan is het vd Vegt wel. Dag na degradatie GAE lag er al een contract voor de neus van Overgoor, Houtkoop contract ontbonden, direct overgenomen. Alleen zal onder tijdsdruk spelers aantrekken altijd ten koste gaan van je onderhandelingspositie. De situatie is nu helaas zo dat je of financieel of sportief een risico moet gaan nemen. Mijn keuze zou toch zijn het laatste jaar afkopen van een nieuwe CV en daarin investeren met een meerjarig contract.  Huren van vd Laan lost het probleem op rechts niet op en is op lange termijn weggegooid geld. Je helpt Groningen ook nog de kosten van hun "miskoop" terug te verdienen, doe maar niet.

Henk heeft aangegeven er nog een linker- en rechter centrale verdediger bij te willen, dan is vd Laan toch een prima optie? Je haalt in deze fase niet zomaar ergens een transfervrije verdediger vandaan. En het geld dát je hebt kun je dan gebruiken voor een linker centrale verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 10:37:23
De TS heeft wel een lijstje klaar, alle vertrouwen! Dat het wat langer duurt dan bij Groningen is zeer begrijpelijk. Cambuur kan niet zo even een paar ton neertellen voor een nieuwe speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2015, 10:37:43
Henk heeft een naam in zijn hoofd zegt hij in de krant.
Deze is op dit moment nog niet te huur....aldus Henk.
Interview was gisteren...Daarna is situatie met vd hoorn gewijzigd.
Die mag nu wel verhuurd worden.
Focus is nu gericht op feijeNoord.
Na weekend komen de twee nieuwe aanwinsten wel binnen.
Denk of hoop dat het vriends...vd laan. ..vd hoorn of Gorter worden.
Of zouden ze weer eens met een onverwachte naam komen?
We wachten maar af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 15, 2015, 10:38:10
Even ter relativering, als Reijnen een tik op de training had gehad, speelde die zondag ook niet.
Als hij 1 september zijn kruisbanden had afgescheurd, had je helemaal niks gehad.
Er is nu 2 weken de tijd om dit op te lossen en als je talentvolle jongens weet te halen is de selectie alleen maar in waarde gestegen.

Gorter is niet zo'n rare naam. Kan linksback en op 6, centraal achterin weet ik niet. De Jong was wel gecharmeerd van hem, had ik de indruk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 10:40:33
Precies, en met Mac-Intosch hebben we een heel aardige vervanger. Het komt alleen enigszins beroerd uit dat hij net nu niet helemaal fit lijkt te zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2015, 10:54:54
Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Joop op augustus 15, 2015, 11:19:27
Huren moeten we zo weinig mogelijk doen. speelt zo'n jongen goed, dan wandelt hij volgend jaar weer voor niets de deur uit, ben je er niets mee opgeschoten en kun je weer overnieuw beginnen. V/d Hoorn is veel te duur. Ajax heeft hem voor veel geld gekocht en zal niet zomaar die transfersom afschrijven. Daarnaast zal zijn salaris minimaal zo hoog zijn als onze hele achterste linie bij elkaar. V/d Hoorn zal dan wel naar het tweede niveau in Engeland gaan.

Wat wij moeten doen is via ons uitstekende netwerk constant op zoek gaan naar de beste spelers uit de JL of nog te betalen landen als bijv. de Scandinavische landen. Deze jongens voor een goede prijs halen en met forse winst verkopen. Alleen op deze manier kun je groeien als club. Steeds de transfersommen goed investeren. Met het nieuwe stadion zal je dan door kunnen groeien naar een redelijk structurele plaats in het linker rijtje. Spelers gaan zien dat Cambuur een uitstekende opstap is voor de top en zullen graag naar Cambuur komen. Dat zie je nu ook al bij de huurlingen van MC. Het lot van Cambuur is nu, en dat zal over 10 jaar niet anders zijn, dat de beste spelers verkocht worden, soms zelfs op 31 augustus, dat zal altijd zo blijven en geldt voor alle Nederlandse clubs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:22:27
We lopen wel allemaal te roepen om vd Hoorn maar als er nou 1 speler is die niet op kan bouwen is hij het wel. Dat Vriends voetballend te zwak zou zijn (volgens Ard) kan ik niet zoveel mee. Het beeld dat ik van hem heb kan hij dat wel en wist hij de afgelopen seizoenen makkelijk Overgoor te vinden. Heb 'gezonde' sympathie voor de egeltjes en in dat kader aardig wat potjes gezien. Daarom zag ik ook vd Linden graag komen maar goed, die zit nu bij AZ.

Benieuwd waar ze mee op de proppen komen maar tot die tijd hebben ze de steun van de supporters morgen meer dan ooit nodig. Als Macintosh fit is heb ik daar alle vertrouwen in en moeten we in staat zijn om de ploeg met titel aspiraties onder leiding van een ZEER ONERVAREN coach  :_schater pijn te doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:06
Ze zijn bezig met hun eerste optie, vanmorgen bij de training hoorde ik OTIGBA van Dkv :R l0l l8l

We zien het wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:54
Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:22:27
We lopen wel allemaal te roepen om vd Hoorn maar als er nou 1 speler is die niet op kan bouwen is hij het wel. Dat Vriends voetballend te zwak zou zijn (volgens Ard) kan ik niet zoveel mee. Het beeld dat ik van hem heb kan hij dat wel en wist hij de afgelopen seizoenen makkelijk Overgoor te vinden. Heb 'gezonde' sympathie voor de egeltjes en in dat kader aardig wat potjes gezien. Daarom zag ik ook vd Linden graag komen maar goed, die zit nu bij AZ.

Benieuwd waar ze mee op de proppen komen maar tot die tijd hebben ze de steun van de supporters morgen meer dan ooit nodig. Als Macintosh fit is heb ik daar alle vertrouwen in en moeten we in staat zijn om de ploeg met titel aspiraties onder leiding van een ZEER ONERVAREN coach  :_schater pijn te doen.

Die Ard mut sien bek eens houwe, brengt alles naar buiten. Lekker koffie zetten want meer ken ie niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:27:47
Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:54
Die Ard mut sien bek eens houwe, brengt alles naar buiten. Lekker koffie zetten want meer ken ie niet.

:_schater WHUUUUUUUU  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:27:52
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 10:54:54
Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?


Ja, Otigba.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 15, 2015, 12:28:53
Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:26:06
Ze zijn bezig met hun eerste optie, vanmorgen bij de training hoorde ik OTIGBA van Dkv :R l0l l8l

We zien het wel.
Laat maar komen hoor, volgens mij een prima aanwinst. Zodra hij met het Cambuurwapen op de borst speelt is het een held.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:29:10
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 10:54:54
Iemand op de training die kan zeggen hoe we er voor staan?
Of die nog wat geruchten heeft meegekregen?


Calvin speelt voor Reijnen, met naast zich Peersman. Heerings is wissel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:31:15
Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:27:52

Ja, Otigba.

Huren en die lui spekken?  :R :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2015, 12:35:43
Otigba? ??????????
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 12:37:36
Is daar volgens mij al een tijdje zeer ontevreden, dus een echte DKV'er is hij niet. (Voor sommigen nogal belangrijk  8P.) Wel een type (rauwdouwer) dat we volgens mij nog goed kunnen gebruiken. Het is nu fysiek allemaal wel behoorlijk licht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DannySCC op augustus 15, 2015, 12:50:12
Otigba zou niet eens zo raar zijn ook al komt hij van dkv.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 15, 2015, 12:56:01
Citaat van: DannySCC op augustus 15, 2015, 12:50:12
Otigba zou niet eens zo raar zijn ook al komt hij van dkv.

Halen die man, het is dichtbij maar dkv.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 15, 2015, 12:57:45
Citaat van: PePe op augustus 15, 2015, 12:56:01
Halen die man, het is dichtbij maar dkv.

Idd. is ook nog maar 22.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 15, 2015, 13:00:10
Citaat van: Harry L. op augustus 15, 2015, 12:57:45
Idd. is ook nog maar 22.

Drie jaar, voorwaarden: mag nooit naar Grunn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 15, 2015, 13:10:08
Citaat van: Tanjajeah op augustus 15, 2015, 10:00:33
Traag?? Ze zijn bezig met hun eerste optie. En het lukt voor zondag sowieso niet meer, want dan had de nieuwe speler gisteren voor 12 uur aangemeld moeten worden. Dus of het dan vandaag wordt of dinsdag maakt dan niet meer zoveel uit.

Je had vrijdagochtend al kunnen presenteren. Je wist donderdagmiddag al dat ie verkocht werd. Daar had je al een week eerder op in kunnen spelen. Je wist dat Botteghin ging. Dit scenario had je makkelijk voor kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 15, 2015, 13:13:39
Citaat van: PePe op augustus 15, 2015, 13:00:10
Drie jaar, voorwaarden: mag nooit naar Grunn.

Mag wmb best naar Grunn, maar wel voor de hoofdprijs, en niet voor een marginale transfersom
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 15, 2015, 13:20:11
Snap alle kritiek op de traagheid van Cambuur niet. Er is een lijstje, men praat met de eerste keus. Ik vind dit voortvarend. Cambuur moet nog steeds zwaar op de centjes letten, dus zorgvuldigheid is een ijzeren voorwaarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 15, 2015, 13:29:07
Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 13:10:08
Je had vrijdagochtend al kunnen presenteren. Je wist donderdagmiddag al dat ie verkocht werd. Daar had je al een week eerder op in kunnen spelen. Je wist dat Botteghin ging. Dit scenario had je makkelijk voor kunnen zijn.

Maar zekerheid heb je niet. Stel ze hadden in de week voor Zwolle de boel rondgebreid en Groningen haalt Reijnen niet. Of de deal met Feyenoord gaat niet door. Dure gok lijkt me. En om een nieuwe speler voor de leeuwen te gooien tegen Feyenoord, een wedstrijd die je 99 van de 100 keer verliest. Wat schiet je daar mee op. Dan liever goed handelen en de speler die je wenst volgende week tegen Heracles opstellen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 15, 2015, 13:44:11
Je hebt nu 2 verdedigers nodig, dus misschien had je met halen van de eerste wat minder afwachtend moeten zijn. Maar het is een spel en onder tijdsdruk kan er veel gebeuren met de prijs. Je moet ook naar de lange termijn kijken en niet alleen naar de volgende wedstrijd omdat Mac-Intosh toevallig een pijntje heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2015, 13:46:53
Elk punt tegen feijeNoord zie ik als een bonuspunt.
Als we er tegen heracles maar 100.% staan.
Hoorde dat overgang vd laan voorlopig vd baan is
Huurprijs te gortig voor Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 15, 2015, 13:54:50
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2015, 13:46:53
Elk punt tegen feijeNoord zie ik als een bonuspunt.
Als we er tegen heracles maar 100.% staan.
Hoorde dat overgang vd laan voorlopig vd baan is
Huurprijs te gortig voor Cambuur

Dan lekker over laten gaan... hansie zal er alles aan doen om de geleden schade bij de miskoop vd Laan terug te verdienen.. Nou hansie dikke vette pech.. :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 15, 2015, 13:56:16
Citaat van: legeips op augustus 15, 2015, 13:54:50
Dan lekker over laten gaan... hansie zal er alles aan doen om de geleden schade bij de miskoop vd Laan terug te verdienen.. Nou hansie dikke vette pech.. :thumbsup
Hansie varkenspest gaan we niet nog meer spekken :R

Dus JAWEL vriend legeips, we zijn het ALWEER eens!!

Oh ja, ze mogen Barto kopen voor 1,2 miljoen :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 15, 2015, 14:00:46
Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2015, 13:56:16
Hansie varkenspest gaan we niet nog meer spekken :R

Dus JAWEL vriend legeips, we zijn het ALWEER eens!!

Oh ja, ze mogen Barto kopen voor 1,2 miljoen :devil

Hahaha, voor een kwart van de prijs zeg ik ook tekenen.. :devil

Wat doen we het goed su samen ouwe reus... Als ik het ook nog eens kan worden met Cor dan ken mien dag niet stuk..  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 15, 2015, 14:06:43
Met Cor op 1 lijn komen? Ik denk niet dat die mensen bestaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 15, 2015, 14:11:16
We moeten niet té arrogant worden door te roepen dat we een lang contract moeten hebben omdat er dan wat verdiend kan worden bij eventuele verkoop. De redenatie is logisch, maar als we nu een oudere verdediger halen die meer kwaliteiten heeft maar dus niets meer oplevert, moeten we het zeker niet nalaten: handhanving is nog steeds belangrijker!! Met de huidige selectie ben ik daar nog niet overtuigd van. De Graafschap en Excelsior onder ons laten moet lukken, maar het verschil tussen NEC, Roda JC, Willem II, Heracles en ADO is zéér klein. Kwartje kan zo de verkeerde kant op vallen.
Kwaliteit boven kwantiteit gaat hier niet op, dus dan maar plat: direct versterking boven investering.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 14:23:12
Denk dat het met Van der Laan uiteindelijk wel rond komt. Bij Groningen is hij compleet overbodig, en welke andere club zou hem momenteel willen hebben?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 14:41:14
Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 14:23:12
Denk dat het met Van der Laan uiteindelijk wel rond komt. Bij Groningen is hij compleet overbodig, en welke andere club zou hem momenteel willen hebben?

Laten we het aub hopen van niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 15:08:00
Citaat van: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 14:41:14
Laten we het aub hopen van niet.

Waarom? Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken. Je moet er niet aan denken dat Peersman morgen zijn been breekt. Dan hebben we alleen Heerings en Vytas voor VLC en VL.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 15, 2015, 15:28:27
Citaat van: legeips op augustus 15, 2015, 14:00:46
Hahaha, voor een kwart van de prijs zeg ik ook tekenen.. :devil

Wat doen we het goed su samen ouwe reus... Als ik het ook nog eens kan worden met Cor dan ken mien dag niet stuk..  ;)

Mien zegen hest, maar dan wel zes ton voor Barto  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 15, 2015, 15:29:49
Citaat van: De Gast op augustus 15, 2015, 14:06:43
Met Cor op 1 lijn komen? Ik denk niet dat die mensen bestaan..

Je moest eens weten  :devil Maar heb inderdaad niet zoveel op met mensen die vooral het negatieve er uit lichten in het ( voetbal) leven
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 15:35:53
Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 15:08:00
Waarom? Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken. Je moet er niet aan denken dat Peersman morgen zijn been breekt. Dan hebben we alleen Heerings en Vytas voor VLC en VL.

Nouja eigenlijk alleen omdat Martijn blessuregevoelig was en is.  Het afgelopen seizoen heeft hij amper gespeeld (notabene vanwege een blessure in het begin van het seizoen). En zoals hier eerder al werd genoemd, FCG gaat er waarschijnlijk alles aan doen om het verlies op hem weg te poetsen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 15:45:04
Citaat van: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 15:35:53
Nouja eigenlijk alleen omdat Martijn blessuregevoelig was en is.  Het afgelopen seizoen heeft hij amper gespeeld (notabene vanwege een blessure in het begin van het seizoen). En zoals hier eerder al werd genoemd, FCG gaat er waarschijnlijk alles aan doen om het verlies op hem weg te poetsen.

Ah, ok, dat is begrijpelijk. Ik hoop inderdaad wel dat hij (vooral zijn lies) uitvoerig getest wordt voordat er iets wordt getekend. En als hij te duur is moet Van de Vegt het ook niet doen. Maar ik denk dat Nijland uiteindelijk wel water bij de wijn wil doen, aangezien FCG anders vastzit aan een totaal overbodige speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 15, 2015, 15:55:37
MacIntosch fit en zal dus in de basis starten. Aldus Henk de Jong
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 15, 2015, 16:12:33
Wat ik bedoel is, dat men mondeling al een akkoord had moeten hebben met de beoogde opvolger van Reijnen (lees zo'n week a 2 weken terug). Dan had je nu alles alleen op papier hoeven zetten en niet meer onderhandelen. Je wist de clausule van Reijnen. Dan had je morgen wat rustiger op de bank kunnen zitten. En dit is niet nieuw voor de voetballerij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterCambuur op augustus 15, 2015, 18:05:50
Als het bij Otigba om huur gaat mag ie van mij lekker weg blijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op augustus 15, 2015, 18:34:29
Gaat Liverpool nu ook al speler bij ons stallen?:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/14/report-liverpool-to-send-recently-signed-taiwo-awoniyi-to-cambuu/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 15, 2015, 18:36:13
Citaat van: Dreet op augustus 15, 2015, 18:34:29
Gaat Liverpool nu ook al speler bij ons stallen?:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/14/report-liverpool-to-send-recently-signed-taiwo-awoniyi-to-cambuu/
Dat bericht klopt niet. Het gaat om DKV en die hebben het inmiddels ook al ontkend.

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/4120799/2015/08/14/TT-Ook-Forest-wil-Ebecilio-Heerenveen-weet-niets-van-Nigeriaan.dhtml
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 15, 2015, 18:40:08
Fox Sports meld net dat Martijn vd Laan niet verhuurd gaat worden aan SC Cambuur want het verschil tussen vraag en aanbod is te groot

Kwam ik tegen op twitter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 18:49:21
Heb het ook gezien, kan het bij FOX alleen nergens terugvinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 19:26:01
Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 18:49:21
Heb het ook gezien, kan het bij FOX alleen nergens terugvinden.

Las het net ook. Stond onderin die leesbalk op FS1
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2015, 19:33:21
Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 19:26:01
Las het net ook. Stond onderin die leesbalk op FS1

Ok, volgende dan maar!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 15, 2015, 19:40:15
Prima, laat die Nijland lekker de tering krijgen.  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 19:58:12
Als we ervaring zoeken komt je toch echt bij Wuytens uit voor de LCV positie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 20:05:28
Wie ook nog een optie zou kunnen zijn is Wilfried Kanon. Geen basisspeler of is hij geblesseerd?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 15, 2015, 20:14:34
Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 20:05:28
Wie ook nog een optie zou kunnen zijn is Wilfried Kanon. Geen basisspeler of is hij geblesseerd?
Lille zou hem voor een half miljoen overnemen, maar hij kwam niet door de medische keuring. Veel te duur dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 20:23:48
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 15, 2015, 20:14:34
Lille zou hem voor een half miljoen overnemen, maar hij kwam niet door de medische keuring. Veel te duur dus.

Dat weet ik. Doelde meer op huren omdat vd Laan wrs niet doorgaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 15, 2015, 20:28:44
Citaat van: Dreet op augustus 15, 2015, 18:34:29
Gaat Liverpool nu ook al speler bij ons stallen?:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/14/report-liverpool-to-send-recently-signed-taiwo-awoniyi-to-cambuu/

|:) |:) The club are known for their exciting style of play and have recently snapped up Swedish talent Valmir Berisha. |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 15, 2015, 21:10:50
Taiwo wordt ook gelinkt aan: Porto, Monaco, dkv. (dkv heeft geen belangstelling melden ze)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccvl op augustus 15, 2015, 21:18:42
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/598893/verhuur-van-der-laan-voorlopig-van-baan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 21:20:50
Citaat van: PePe op augustus 15, 2015, 21:10:50
Taiwo wordt ook gelinkt aan: Porto, Monaco, dkv. (dkv heeft geen belangstelling melden ze)

Porto, monaco en SCC snap ik nog, maar waarom DKV daar nou weer tussen staat is mij een raadsel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 15, 2015, 21:24:23
Even een ander idee zonder transfersommen..
LCV: Kevin Conboy
RCV: Henrico Drost
beide transfervrij nog volgens mij en genoeg ervaring..
Ik denk haalbaar, maar wie ben ik?

Donny Gorter er nog bij als links (verdedigend) middenvelder.

en klaar is Kees (eeuh Henry, Ard, Henk...)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rody rules op augustus 15, 2015, 21:45:01
Sander fischer nog een optie, hebben een voetballende ervaren leider nodig!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 15, 2015, 21:54:38
Citaat van: mugel op augustus 15, 2015, 21:24:23
Even een ander idee zonder transfersommen..
LCV: Kevin Conboy
RCV: Henrico Drost
beide transfervrij nog volgens mij en genoeg ervaring..
Ik denk haalbaar, maar wie ben ik?

Donny Gorter er nog bij als links (verdedigend) middenvelder.

en klaar is Kees (eeuh Henry, Ard, Henk...)

Conboy speelt bij esbjerg en drost is een daap!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Baksteen op augustus 15, 2015, 21:56:57
Milano Koenders is een optie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dennisw8 op augustus 15, 2015, 22:08:16
Ik denk dat we aanstaande week Van der Hoorn kunnen verwelkomen  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 15, 2015, 22:22:00
Citaat van: dennisw8 op augustus 15, 2015, 22:08:16
Ik denk dat we aanstaande week Van der Hoorn kunnen verwelkomen  :proost

Daar hoop ik ook op. Ze hebbend al eens vaker verrast. Blij verrast!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 22:38:35
Vd Hoorn? Die kan niet opbouwen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 15, 2015, 22:42:11
Citaat van: justremco op augustus 15, 2015, 21:54:38
Conboy speelt bij esbjerg en drost is een daap!

Dat was de vorige club van Conboy toch? En wat is er precies mis met Drost? Heb jij betere ideeën?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 15, 2015, 23:13:30
Staat daar per 1 juli onder contract. Zat vorig jaar bij NEC. Vind drost maar een zuurtje. Straalt niks uit en heeft bovendien al wekenlang niets gedaan. Heb niet echt een favoriet, maar het moet vooral een opbouwer zijn denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op augustus 15, 2015, 23:13:56
Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 22:22:00
Daar hoop ik ook op. Ze hebbend al eens vaker verrast. Blij verrast!
Ik weet niet of vd Hoorn wel zo'n goede keus is hoor
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 23:21:42
Citaat van: Voorstopper op augustus 15, 2015, 23:13:56
Ik weet niet of vd Hoorn wel zo'n goede keus is hoor


Nee inderdaad. Niet goed genoeg voor ons! We moeten het meer in de richting van John Terry en Chiellini zoeken.

Even serieus, ik ken die Van der Hoorn niet goed, maar hij is niet voor niks in Amsterdam toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 15, 2015, 23:42:31
Citaat van: justremco op augustus 15, 2015, 23:13:30
Staat daar per 1 juli onder contract. Zat vorig jaar bij NEC. Vind drost maar een zuurtje. Straalt niks uit en heeft bovendien al wekenlang niets gedaan. Heb niet echt een favoriet, maar het moet vooral een opbouwer zijn denk ik

Ik weet niet hoe je daar bij komt met Conboy. Het enige wat ik kan vinden en weet is dat ie bij NEC is weggegaan omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Interesse was er een jaar geleden veel, maar is volgens mij nu nog zoekende..

Drost is misschien niet de allerbeste, maar transfervrij en voor ons denk ik goed genoeg.
Uitstraling heb je niet nodig als voetballer. Dat is in andere baantjes misschien belangrijk...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 15, 2015, 23:50:16
Citaat van: mugel op augustus 15, 2015, 23:42:31
Ik weet niet hoe je daar bij komt met Conboy. Het enige wat ik kan vinden en weet is dat ie bij NEC is weggegaan omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Interesse was er een jaar geleden veel, maar is volgens mij nu nog zoekende..

Drost is misschien niet de allerbeste, maar transfervrij en voor ons denk ik goed genoeg.
Uitstraling heb je niet nodig als voetballer. Dat is in andere baantjes misschien belangrijk...

Had verkeerd gekeken, Esbjerg is z'n geboorteplaats. Maar drost vind ik persoonlijk niks, mede vanwege z'n verleden  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 16, 2015, 08:53:40
Ik begrijp dat cambuur een LCV en RCV wil? Dus geen rechtsback meer?
De roep om een LCV komt omdat men geschrokken is van Heerings.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2015, 09:00:06
Iedereen denk gelijk dat Heerings al afgeserveerd is, maar dit is verre van waar. De ts vond hem in de wedstrijd niet fit genoeg ogen, en willen hem laten bijtrainen.

Met een RCV en een LCV heb je alles dubbel bezet en zou MacIntosh ook naar RB kunnen staan. Dit heeft niet met het wijvelende spel te maken van Kai.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2015, 09:02:15
Conboy heeft natuurlijk veel ervaring en prikte er ook nog vaak even in. Maar is hij goed genoeg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2015, 09:03:36
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2015, 09:00:06
Iedereen denk gelijk dat Heerings al afgeserveerd is, maar dit is verre van waar. De ts vond hem in de wedstrijd niet fit genoeg ogen, en willen hem laten bijtrainen.

Met een RCV en een LCV heb je alles dubbel bezet en zou MacIntosh ook naar RB kunnen staan. Dit heeft niet met het wijvelende spel te maken van Kai.

Ik vind ook niet dat wij mogen oordelen over 1 wedstrijd. Dat is toch niet realistisch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 16, 2015, 09:15:58
Maar waarom geen rechtsback meer halen ineens?
Pereira komt tekort en ook Mac of Schootstra/el Baad zijn geen succes op die positie.
Er was geen sprake van een extra LCV en nu ineens wel. Ik blijf het vreemd vinden, maar denk toch dat er toch vraagtekens zijn bij Heerings.
Om alles dubbel bezet te hebben, zou je naast de LCV en RCV ook een rechtsback nodig hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 16, 2015, 09:17:44
Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 22:38:35
Vd Hoorn? Die kan niet opbouwen!

Opbouwen/inschuiven was toch minder belangrijk geworden met de komst van Overgoor?

Van mij zou de beste man mogen komen  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 16, 2015, 09:22:33
Citaat van: AL op augustus 16, 2015, 09:15:58
Maar waarom geen rechtsback meer halen ineens?
Pereira komt tekort en ook Mac of Schootstra/el Baad zijn geen succes op die positie.
Er was geen sprake van een extra LCV en nu ineens wel. Ik blijf het vreemd vinden, maar denk toch dat er toch vraagtekens zijn bij Heerings.
Om alles dubbel bezet te hebben, zou je naast de LCV en RCV ook een rechtsback nodig hebben.
ik vind dat pereira redelijk met het niveau mee kan. Heeft nu 2 jaar moeten wachten op een basisplaats en vind dat ie dat verdiend. Mocht hij uitvallen kan mac intosch een goede vervanger zijn. Tegen dkv uit speelde hij prima rechtsback. T beste zou zijn een RCV te halen die ook RB kan spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 09:28:40
Citaat van: gewoon een fan op augustus 16, 2015, 09:17:44
Opbouwen/inschuiven was toch minder belangrijk geworden met de komst van Overgoor?

Van mij zou de beste man mogen komen  :thumbsup

1. Dat klopt.
2. TS is een andere mening toegedaan en willen een opbouwer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2015, 09:31:13
Als een verdediger nu eerst zijn man uitschakelt, dan komt die opbouw wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 16, 2015, 09:35:46
Bijna alle genoemde opties vind ik niet beter dan Mac.
Denk dat hij ook het vertrouwen gaat krijgen rechts centraal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 09:36:18
Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2015, 09:31:13
Als een verdediger nu eerst zijn man uitschakelt, dan komt die opbouw wel.

Precies. Man uitschakelen en inleveren bij Sjoerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 16, 2015, 09:49:55
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 09:36:18
Precies. Man uitschakelen en inleveren bij Sjoerd.

Precies wat ik ook bedoelde  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 16, 2015, 09:55:26
We krijgen heus wel kansen vanmiddag. Deze mag je verliezen. Pot tegen Heracles volgende week is veel belangrijker.

Gas geven met die bende!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 16, 2015, 10:40:35
Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2015, 09:03:36
Ik vind ook niet dat wij mogen oordelen over 1 wedstrijd. Dat is toch niet realistisch?

Hey, dit is Cambuur online  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 10:53:03
Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 10:40:35
Hey, dit is Cambuur online  :_schater
Juist Cor,wij zien na 1 verkeerde balaanname of instap al dat de speler in kwestie er helemaal geen hout van kan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 16, 2015, 10:56:46
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 10:53:03
Juist Cor,wij zien na 1 verkeerde balaanname of instap al dat de speler in kwestie er helemaal geen hout van kan!

Scouting talentjes hier he
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Citaat van: Marc S op augustus 16, 2015, 10:56:46
Scouting talentjes hier he
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 16, 2015, 11:14:43
Woudenberg van feijeNoord?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 11:17:45
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)

Je vergeet nog het part time orakelen  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op augustus 16, 2015, 11:18:18
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)
En sommigen zouden ook een ongeëvenaard goede burgervader zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 16, 2015, 11:20:03
Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2015, 09:55:26
We krijgen heus wel kansen vanmiddag. Deze mag je verliezen. Pot tegen Heracles volgende week is veel belangrijker.

Gas geven met die bende!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)
In beide wedstrijden drie punten te winnen. Ook vorig jaar wonnen bijna alle ploegen wel een keer van een traditionele top drie ploeg. Wij niet. Dat moet eens doorbroken worden. Vanmiddag meteen maar ff ..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:29:19
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 11:17:45
Je vergeet nog het part time orakelen  l8l
Nee, dat is alleen aan jou besteed waarde poelie. Daar kan het gewone forumklootjesvolk niet aan tippen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 16, 2015, 12:02:16
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)

En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 12:11:54
Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 12:02:16
En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.
Wees blij, voor hetzelfde geld was je beide handen kwijt geweest :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bossie op augustus 16, 2015, 13:58:16
Cor gaat altijd respect met dieren om en met SCC supporters
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 16:35:19
vd Vegt en co, deze week graag spijkers met koppen slaan v.w.b. minimaal 2 verdedigers (liefst 3). 1 Blessure en je bent al gezien achterin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2015, 16:35:24
Pereira en Vytas geblesseerd, ook Mac-Intosch leek pijn te hebben. Wordt een spannende week voor ons op de transfermarkt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2015, 16:50:25
Als Ajax ooit nog iets wil terugverdienen aan die vd Hoorn is het niet eens zo gek idee om hem een jaartje in Leeuwarden te stallen.
De centrale verdedigers blinken altijd uit in onze speelwijze, ook (met alle respect!) jongens uit de JL als vd Laan en Mac Intosh.
En ook mentaal lapt onze TS die jongen wel weer op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2015, 16:55:19
Vraag je eens af of vd hoorn beter is als mc intosch
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 16, 2015, 17:02:15
2 verdedigers erbij zal misschien niet genoeg zijn. Het zit ook niet mee.  :(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 16, 2015, 17:10:27
Ik kan wel begrijpen dat Cambuur nog een linksbenige centrale verdediger zoekt. Peersman is een beest, maar aan de bal veel te matig om in het centrum van de verdediging te spelen. Heerings vind ik tot nu toe drie keer niks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 16, 2015, 17:51:18
Snel een belletje naar City! Daar lopen nog wel verdedigers in de beloften die ook kunnen voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2015, 17:57:00
Morgen nieuwe linksback denk ik....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2015, 18:06:49
Citaat van: 058-4life op augustus 16, 2015, 17:02:15
2 verdedigers erbij zal misschien niet genoeg zijn. Het zit ook niet mee.  :(

:_schater positief blijven komt goed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 16, 2015, 18:26:00
Zit ook niet mee...
Staat het verdedigend goed krijgt Vytas een blessure.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2015, 18:34:00
Zowel Pereira als Vytas hamstringblessure....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 16, 2015, 18:48:57
Die kan je dus weken kwijt zijn....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 16, 2015, 19:13:09
Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 12:02:16
En bijzonder respectvol naar elkaar. Daarom bevreemdt het mij dat Legeips en de gast de gister door mij uitgestoken hand niet accepteren.

Ik hev alleen de hand van Bakker sien en het was geen hands..

Wat viel Barto aardig in, vonst niet juh.. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 16, 2015, 19:16:09
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2015, 16:55:19
Vraag je eens af of vd hoorn beter is als mc intosch

Mac... |:)
Unleash the beast... :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 16, 2015, 19:18:38
Update na het aantrekken van André Krul

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op augustus 16, 2015, 19:24:14
Duidelijk dat er spelers bij moeten, die wissels vandaag...  :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2015, 21:42:46
Ben benieuwd of we morgen al wat nieuws over nieuwe verdedigers mogen verwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 16, 2015, 21:47:13
Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2015, 21:42:46
Ben benieuwd of we morgen al wat nieuws over nieuwe verdedigers mogen verwachten.

Zeker benieuwd, had gehoopt dat enkelen onder ons al een potentiele aanwinst hadden gespot op de tribune. Ik hoorde in ieder geval de namen van fischer er vriends weer een paar keer voorbij komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 16, 2015, 21:55:19
Citaat van: legeips op augustus 16, 2015, 19:13:09
Ik hev alleen de hand van Bakker sien en het was geen hands..

Wat viel Barto aardig in, vonst niet juh.. :proost

Barto is voor mij altijd MOTM maar dat weet je  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 16, 2015, 21:55:37
Zal morgen of dinsdag wel wat bijkomen toch?
Kunnen ze rest vd week nog Meetrainen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 16, 2015, 21:57:51
Vriends houdt voor mijn gevoel in een interview een behoorlijke stok achter de deur. 'Mediapraat tot nu toe' en 'Het zal niet de eerste de beste club zijn'

https://soundcloud.com/erikdeventer/bart-vriends-na-gaetel-16-08-2015
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 16, 2015, 21:58:08
Ik snap niet dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
Met Reijnen erbij hadden we maar zes (en-een-halve) verdediger, voor 4 vaste posities waarin je niet makkelijk een ander kan laten spelen. (Midden en voorin is makkelijker te wisselen)
1 verkocht, 2 geblesseerd en je hebt er nog maar 3 ...

En wat moeten we eigenlijk met een derde keeper?

Maar goed, ik hoop dat ik deze week weer blij verrast word.
Kennelijk moet Groningen eerst nog geld overmaken. Nijland, pak je Rabo scanner erbij!  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 16, 2015, 22:00:53
Citaat van: mugel op augustus 16, 2015, 21:58:08
Ik snap niet dat het allemaal zo lang heeft moeten duren.
Met Reijnen erbij hadden we maar zes (en-een-halve) verdediger, voor 4 vaste posities waarin je niet makkelijk een ander kan laten spelen. (Midden en voorin is makkelijker te wisselen)
1 verkocht, 2 geblesseerd en je hebt er nog maar 3 ...

En wat moeten we eigenlijk met een derde keeper?

Maar goed, ik hoop dat ik deze week weer blij verrast word.
Kennelijk moet Groningen eerst nog geld overmaken. Nijland, pak je Rabo scanner erbij!  ;)

Ik snap de verontwaardiging voor een derde keeper niet. Ook Jong Cambuur heeft toch een wisselkeeper/tweede keeper op de training nodig? En wat als er straks eentje geblesseerd raakt? Moet Jong Cambuur dan zonder keeper trainen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2015, 22:02:53
Tot het aantrekken van Houtkoop had het halen van een linksbuiten (zeer terecht) prioriteit. Ik denk dat men pas daarna serieus met verdedigers bezig is gegaan. Door het vertrek van Reijnen zal dat nu in een stroomversnelling komen, lijkt mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 16, 2015, 22:04:52
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 16, 2015, 21:57:51
Vriends houdt voor mijn gevoel in een interview een behoorlijke stok achter de deur. 'Mediapraat tot nu toe' en 'Het zal niet de eerste de beste club zijn'

https://soundcloud.com/erikdeventer/bart-vriends-na-gaetel-16-08-2015

Hij zal morgen wel om 8.00 uur gepresenteerd worden, hij zong exact hetzelfde liedje als reijnen na Zwolle uit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Spine op augustus 16, 2015, 22:09:21
Ik weet niet wat de TS de afgelopen 2/3 weken heeft gedaan, beetje op de handen zitten en hopen dat Reijnen niet weg zou gaan?
Het getuigt in ieder geval niet van slimheid of van doortastendheid dat er nog geen vervanger staat.
Hoor ik Henkie weer dat ze niks overhaast willen halen.....
Er had GVD al 1 moeten staan, tijd genoeg gehad, of zagen alleen de supporters het vertrek van Reijnen aankomen en de TS niet?
Hopelijk valt de blessure van Vytas mee....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 16, 2015, 22:13:19
Cambuur heeft slimheid, ze kunnen helaas vanwege de financiële situatie niet doortastend zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Spine op augustus 16, 2015, 22:16:23
Citaat van: PePe op augustus 16, 2015, 22:13:19
Cambuur heeft slimheid, ze kunnen helaas vanwege de financiële situatie niet doortastend zijn.
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 16, 2015, 22:25:54
Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:16:23
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.

Sommige mensen zijn niet snel tevreden. Wat weet  jij wat wij niet weten over eventuele gesprekken die wel dan niet gevoerd zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 16, 2015, 22:59:26
Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:16:23
Gelul, ze wisten ook al twee weken dat Reijnen weg zou gaan en wat ze daarvoor kregen.
Ze hadden hier veel eerder op moeten anticiperen.
Slappe hap dit.

Ik denk dat dat niet het probleem is, maar dat er met Reijnen erbij ook al 2 te weinig waren.
Nu moet er dus misschien daardoor alsnog te overhaast actie worden ondernomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 17, 2015, 08:36:20
Citaat van: Bossie op augustus 16, 2015, 13:58:16
Cor gaat altijd respect met dieren om en met SCC supporters

en met Bossie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 17, 2015, 08:54:40
Een fitte Mac-intosh is een prima vervanger van Reijnen. Gister ook laten zien dat hij een prima pass in de voeten heeft. Denk dat er daarom ook wel twijfels zijn over wat er gehaald moet worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 17, 2015, 08:56:10
Denk toch dat Vriends komt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 17, 2015, 08:56:55
Citaat van: Harry L. op augustus 16, 2015, 22:04:52
Hij zal morgen wel om 8.00 uur gepresenteerd worden, hij zong exact hetzelfde liedje als reijnen na Zwolle uit

Dat moet ik ook gelijk aan denken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 17, 2015, 08:57:44
Citaat van: Spine op augustus 16, 2015, 22:09:21
Ik weet niet wat de TS de afgelopen 2/3 weken heeft gedaan, beetje op de handen zitten en hopen dat Reijnen niet weg zou gaan?
Het getuigt in ieder geval niet van slimheid of van doortastendheid dat er nog geen vervanger staat.
Hoor ik Henkie weer dat ze niks overhaast willen halen.....
Er had GVD al 1 moeten staan, tijd genoeg gehad, of zagen alleen de supporters het vertrek van Reijnen aankomen en de TS niet?
Hopelijk valt de blessure van Vytas mee....

Rustig blijven, komt goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 17, 2015, 09:58:36
Mocht Henk er voor kiezen om Mac RCV te zetten. Wie moet dan LCV? Wuytens? Vd laan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 17, 2015, 10:03:54
Eigenlijk zou er een rechtsback, rcv en lcv moeten komen.
Volgens Henk zijn we opzoek naar een lcv en rcv.
Opties links: Jan Wuytens, Martijn  vd Laan, ?
Opties rechts: Vd Hoorn, Otigba, N'Toko, Vriends,??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 10:12:44
Leuk en aardig al dat nieuws in de media dat we op zoek zijn naar een opvolger voor reijnen en dat we met blessures zitten en er nog twee verdedigers bij moeten.
Andere clubs lezen dit ook en gaan nu hoofdprijs vragen natuurlijk!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 10:19:27
Dan lijkt het mij het beste om er een paar uit een land te halen waar ze geen Nederlands kunnen lezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 17, 2015, 10:36:56
De aanwezige kwaliteit van onze verdediging is ruim voldoende.
Het aantal daartegen is minimaal, dus mooi die 5 ton van Reijnen in de knip houden en gaan voor huur van vd Laan en vd Hoorn.
Onze mannen Klevin, Peersman en Vitas kunnen uitgroeien tot top verdedigers.
Vertrouwen hebben in onze Tc, dit zijn tenslotte geen snotneuzen en hebben laten zien dat ze met zorg bouwen aan een elftal en geen uitglijders maken met paniek aankopen.
Want we hebben nu niet verloren van Feijenoord maar van de KNVB Maffia.
Hier kun je niet tegen inkopen.
Henk heeft het goed verwoord en laat zich niet verleiden tot de klaagzangen die de trainers van topclubs dikwijls laten horen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 17, 2015, 10:39:16
Vriends?
Wuytens?

Ik weet het niet meer worden zoveel namen genoemd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 17, 2015, 10:40:57
Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 10:39:16
Ik weet het niet meer worden zoveel namen genoemd
Bijna iedere semi-beschikbare verdediger is onderhand al genoemd, dus zal de TS wel met een aantal verrassingen uit de hoge hoed komen. Zo gaat het hier toch altijd ;)
Hoop wel dat er snel minimaal 2 verdedigers gepresenteerd worden, spoeling is wel heel erg dun achterin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 11:06:01
Zeker als vytas en Perreira er een paar weken uitleggen.
Iemand enig idee hoe het met ze is?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 11:10:39
Cambuur zal vandaag en morgen toe willen slaan, aangezien er woensdag voor het eerst weer wordt getraind. Dan kunnen de nieuwelingen nog zo goed mogelijk voorbereid worden op zaterdag. Ik ben erg benieuwd. Het gebeurt niet vaak dat het zo duidelijk is dat er gehandeld móet worden door uitgaande transfers en blessures.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 11:16:06
Het kan me niet schelen wie er komt zolang we ze maar voor meerdere jaren (zonder clausule) kunnen vastleggen.

Voorkeur nogmaals voor Vriends RCV
Kanon of Wuytens LCV

N'toko hadden we 5 jaar geleden moeten pakken  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mrkela op augustus 17, 2015, 11:26:15
Milano Koenders is transfervrij op te pikken, als back-up voor Pereira op de rechterkant en kan eventueel ook voor Mac-Intosh als RCV. Veel ervaring, 29 jaar, 180 wedstrijden in de eredivisie. Zou ik wel een slimme oplossing vinden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 11:28:41
Citaat van: mrkela op augustus 17, 2015, 11:26:15
Milano Koenders is transfervrij op te pikken, als back-up voor Pereira op de rechterkant en kan eventueel ook voor Mac-Intosh als RCV. Veel ervaring, 29 jaar, 180 wedstrijden in de eredivisie. Zou ik wel een slimme oplossing vinden

Hij heeft volgens mij een allergie voor kunstgras, dus geen optie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 17, 2015, 11:32:02
Haal Boulahrouz! Getergd tot het bot...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mrkela op augustus 17, 2015, 11:33:12
Tja, ik vind ook wel eens iets niet leuk, maar als ik over 13 dagen nog geen nieuwe werkgever had, ging ik er misschien toch anders over denken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 11:36:16
Citaat van: mrkela op augustus 17, 2015, 11:33:12
Tja, ik vind ook wel eens iets niet leuk, maar als ik over 13 dagen nog geen nieuwe werkgever had, ging ik er misschien toch anders over denken.

Hij is clubloos, dus kan ook op een later moment een contract bij een club tekenen. Daarnaast zou het juist vanuit Cambuur-perspectief dom zijn om een speler te halen van wie je niet weet of hij thuiswedstrijden kan spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 17, 2015, 12:01:39
1 dagdeel voorbij!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 17, 2015, 12:09:05
Citaat van: Sakin op augustus 17, 2015, 12:01:39
1 dagdeel voorbij!!!

:0= PANIEK!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 17, 2015, 12:15:08
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

Winston Bogarde???  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 17, 2015, 12:17:15
Otigba/ n toko
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 12:18:56
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

Mac-Intosch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 17, 2015, 12:21:14
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.deondernemer.nl%2FUserFiles%2FImage%2F2011%2F201103%2F20110310%2Fbigfrank.425.jpg&hash=8192a5edd69791de03ef502bdaeddb83ffcccbab)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 17, 2015, 12:46:23
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 17, 2015, 12:21:14
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.deondernemer.nl%2FUserFiles%2FImage%2F2011%2F201103%2F20110310%2Fbigfrank.425.jpg&hash=8192a5edd69791de03ef502bdaeddb83ffcccbab)

:_schater  :_schater  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 17, 2015, 14:37:17
Cambuur maakt haast met komst van twee à drie verdedigers
SC Cambuur hoopt de selectie deze week nog met twee of drie verdedigers te versterken. Na het vertrek van Etiënne Reijnen is de nood hoog, zo weet ook voorzitter Ype Smid.
'We zijn genoodzaakt door te pakken nu', laat hij weten in gesprek met Voetbal International. 'We hadden het elftal nagenoeg compleet, eigenlijk waren we alleen nog op zoek naar een tweede rechtsback. Door het vertrek van Etiënne (Reijnen, FC Groningen red.) en de blessures van Vitas en Pereira zijn we gedwongen door te pakken.' Calvin Mac-Intosch (foto) haalde op zijn beurt met pijn en moeite het laatste fluitsignaal tegen Feyenoord (0-2).

Smid hoopt niet één, maar meerdere verdedigers te binden. 'In het beste geval zijn dat er twee of drie. Het is natuurlijk moeilijk handelen onder druk. De transfer van Etiënne was zo beklonken; hij had een vaste afkoopsom in zijn contract. Wij zullen moeten schakelen. Ons doel is voor dit weekend de zaken op orde te hebben.'

De suggestie dat er wederom een huurling van Manchester City komt, verwerpt Smid. Martijn van der Laan is wel een serieuze optie. Beide partijen openden eind vorige week al de gesprekken over een mogelijke verhuurperiode. De clubs kwamen er vooralsnog niet uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op augustus 17, 2015, 14:47:14
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 11:06:01
Zeker als vytas en Perreira er een paar weken uitleggen.
Iemand enig idee hoe het met ze is?

Zaterdag sws niet!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 14:47:48
Lastig parket voor onze TS. Elke club weet dat de nood bij ons hoog is en zal daar een slaatje uit proberen te slaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 14:54:06
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 14:47:48
Lastig parket voor onze TS. Elke club weet dat de nood bij ons hoog is en zal daar een slaatje uit proberen te slaan.

Of die spelers hebben een clausule. Dan heb je als club zoals je weet geen poot om op te staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2015, 14:59:12
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 14:54:06
Of die spelers hebben een clausule. Dan heb je als club zoals je weet geen poot om op te staan.
idd. Dus hij komt eraan   8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 17, 2015, 15:05:23
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=152597

Van der Laan schijnt terug te keren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:06:29
En dat is één, welkom terug Martijn!  |:)
Benieuwd of we ook een optie tot koop hebben weten te bedingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:22:15
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2015, 15:24:04
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:22:15
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.
hij mut sien muil houden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 17, 2015, 15:24:39
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2015, 15:24:04
hij mut sien muil houden
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 15:24:48
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:22:15
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.

Valt me mee dat hij het in het Nederlands zegt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2015, 15:27:01
Citaat van: Oetseuuh op augustus 17, 2015, 15:24:39
:_schater
Wat hest eraan. Ze mutte gewoon hun bek houe
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 15:27:31
Het schijnt dat Jonathan Vosselman en Dennis van der Wal ook terug komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 17, 2015, 15:28:55
Van der Laan keert op huurbasis terug bij Cambuur

Martijn van der Laan keert na een jaar terug bij SC Cambuur. De verdediger wordt voor een seizoen gehuurd van FC Groningen, waar hij niet meer in de plannen van trainer Erwin van de Looi voorkwam.
Cambuur was naarstig op zoek naar een defensieve versterking na de verkoop van Etiënne Reijnen en blessures bij Vytautas Andriuskevicius en Marlon Pereira. De club hoopt deze week naast Van der Laan nog één of twee versterkingen te verwelkomen.

De 27-jarige Van der Laan speelde al vier seizoenen in de Friese hoofdstad. Afgelopen seizoen kwam hij in Groningen, mede door een zware liesblessure, maar tot twaalf competitieduels in de hoofdmacht. De verdediger speelde in het verleden ook nog twee seizoenen voor SC Veendam.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 17, 2015, 15:29:17
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2015, 15:27:01
Wat hest eraan. Ze mutte gewoon hun bek houe

Ja, is oek su! Maar weest wel hoe dat gaat. Al die lui mutte su nodig de 'primeur' hewwe.

Wat mij betreft is ie wel welkom trouwens!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 17, 2015, 15:29:48
Martijn Gootjes en Raymond Bronkhorst ook. Huizen connectie weer compleet  :0= |:)

OT: Vd Laan terug, TOP!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 15:37:05
Fischer op de radar!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 17, 2015, 15:38:19
Cambuur heeft zich gemeld bij Excelsior voor Sander Fischer, maar nog geen officieel bod uitgebracht.De Haan zegt: "Wij laten hem niet gaan"
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 17, 2015, 15:42:03
Is een prima speler deed het geweldig vorig jaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:43:04
Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 15:47:29
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:43:04
Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.

Idd. Kan niet anders. Fischer had anders nooit zo snel bijgetekend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 15:48:16
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:43:04
Als Fischer geen clausule heeft lijkt het me sowieso dat Cambuur hem niet kan/wil halen. Ik vermoed dus dat hij wel degelijk voor een bepaald gelimiteerd bedrag weg mag.

Dat lijkt me niet, want in dat geval zou Excelsior machteloos zijn, net zoals Cambuur bij Reijnen. Maar Excelsior zegt nu juist dat ze hem niet zullen laten gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 17, 2015, 15:50:42
Kan niet anders dan gelimiteerde transfersom anders kan Cambuur hem nooit overnemen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:51:36
Citaat van: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 15:48:16
Dat lijkt me niet, want in dat geval zou Excelsior machteloos zijn, net zoals Cambuur bij Reijnen. Maar Excelsior zegt nu juist dat ze hem niet zullen laten gaan.

Ferry de Haan gaat in media natuurlijk niet zeggen dat Fischer zo weg kan. Het is algemeen bekend dat Cambuur geen afkoopsommen betaalt. Zonder clausule zouden ze zich denk ik nooit bij Excelsior melden (uiteraard weet ik dit niet zeker).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 17, 2015, 15:58:19
Ook maar afvrageb of Fischer wel weg wil.. zal nie veel meer verdienen dan bij Excelsior wat op zelfde niveau speelt.

Of hij mist de supporters hier, dat zal dan nog een reden kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:02:05
Is Fischer hier destijds niet heel vreemd weggegaan? Speelde toen op amateurbasis geloof ik en dat zou na 15 wedstrijden omgezet worden in een 'echt' contract...Is uiteindelijk niet verder gekomen dan 14 wedstrijden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 17, 2015, 16:05:05
Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:02:05
Is Fischer hier destijds niet heel vreemd weggegaan? Speelde toen op amateurbasis geloof ik en dat zou na 15 wedstrijden omgezet worden in een 'echt' contract...Is uiteindelijk niet verder gekomen dan 14 wedstrijden...

In nacompetitie tegen roda blessure opgelopen mocht in nieuwe seizoen op amateurbasis herstellen bij Cambuur maar koos voor Emmen

Als iedereen denkt dat wij fischer halen kan Cambuur rustig werken aan de echte versterking, of zijn ze niet zo doortrapt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 16:08:38
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:51:36
Ferry de Haan gaat in media natuurlijk niet zeggen dat Fischer zo weg kan. Het is algemeen bekend dat Cambuur geen afkoopsommen betaalt. Zonder clausule zouden ze zich denk ik nooit bij Excelsior melden (uiteraard weet ik dit niet zeker).

Als Fischer een clausule heeft dan heeft Ferry de Haan toch niks te willen? vd Vegt wilde ook niet dat Reijnen ging, maar door de clausule had hij geen poot om op te staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:09:30
Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:09:48
Citaat van: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 16:08:38
Als Fischer een clausule heeft dan heeft Ferry de Haan toch niks te willen? vd Vegt wilde ook niet dat Reijnen ging, maar door de clausule had hij geen poot om op te staan.

Enige verschil is dat vd Vegt niet in de media heeft geroepen dat Reijnen niet weg mag..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:10:51
Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:09:30
Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.

Volgens fcutrecht.net (http://fcutrecht.net) schijnen wij ook interesse te hebben in Christian Kum
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:11:19
Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:10:51
Volgens fcutrecht.net (http://fcutrecht.net) schijnen wij ook interesse te hebben in Christian Kum

In mijn ogen een prima versterking..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 17, 2015, 16:12:04
Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:09:30
Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.
Beide halen lijkt me niet echt logisch. Moet voor beide een transfersom worden neergeteld en zijn allebei puur rechter centrale verdedigers. Dan lijkt een rechtsback mij logischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:16:53
Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 17, 2015, 16:18:14
Ik zie liever Vriends komen. Kum hoorde ik trouwens ook van mijn Utreg maatjes maar geen idee of dat gerucht echt klopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 16:20:19
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:16:53
Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..
Ligt echt niet aan jou. Vriends is namelijk helemaal geen kandidaat.
Ze hebben al wel persoonlijk akkoord met iemand. Wordt als het goed is morgen/woensdag gepresenteerd! En dus nog bezig met Fisher.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:20:39
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:16:53
Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..

Voor de 2 posities aan de linkerkant (linksback en linkscentraal) zijn nu Peersman, Vytas en Heerings. Das eentje te weinig ivm dubbele bezetting. Aan de rechterkant was het helemaal dun bezaaid met Reijnen, Mac, Pereira (en Schootstra)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 16:21:29
Nog even en we kunnen bijna stellen....in wie hebben we GEEN intresse?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 16:22:36
Vd laan.....Kum. ..en fischer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:22:59
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 16:22:36
Vd laan.....Kum. ..en fischer?

N'Toko?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 17, 2015, 16:23:18
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 16:21:29
Nog even en we kunnen bijna stellen....in wie hebben we GEEN intresse?
Bijker  :y :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 16:23:49
Citaat van: Delamere op augustus 17, 2015, 16:20:19
Ligt echt niet aan jou. Vriends is namelijk helemaal geen kandidaat.
Ze hebben al wel persoonlijk akkoord met iemand. Wordt als het goed is morgen/woensdag gepresenteerd! En dus nog bezig met Fisher.
Dan is dat een rechtsback neem ik aan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:26:03
Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:20:39
Voor de 2 posities aan de linkerkant (linksback en linkscentraal) zijn nu Peersman, Vytas en Heerings. Das eentje te weinig ivm dubbele bezetting. Aan de rechterkant was het helemaal dun bezaaid met Reijnen, Mac, Pereira (en Schootstra)

Voor het centrum heb je dan vijf man; Calvin, Heerings, vd Laan, Fischer, Vriends. Evt Vytas nog.. Lijkt mij teveel van het goede..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:26:33
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 16:23:49
Dan is dat een rechtsback neem ik aan?

Wilshire kost niks....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:26:49
Vriend en mac kunnen op een back spelen, pereira dus eerste keus Vriends wordt gezien als speler voor de toekomst
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 16:27:41
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:26:03
Voor het centrum heb je dan vijf man; Calvin, Heerings, vd Laan, Fischer, Vriends. Evt Vytas nog.. Lijkt mij teveel van het goede..

Lijkt mij ook. Vriends én Fischer lijkt me uitgesloten. Vriends/Fischer en Kum is wel een mogelijkheid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 16:29:42
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 16:23:49
Dan is dat een rechtsback neem ik aan?
Schijnt rechts centraal , rechtsback en evt. verd. middenvelder te kunnen spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 16:31:57
Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:26:49
Vriend en mac kunnen op een back spelen, pereira dus eerste keus Vriends wordt gezien als speler voor de toekomst
Vriends is helemaal niet in beeld, vriend?.
Vriends zou zelf wel erg graag willen, maar daarover gaat het hier toch niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:34:35
Volgens mijn bron is Vriends wel in beeld.
Staat los van Fischer of vd Laan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 16:37:55
Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

Mag ook wel.. Haha!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 17, 2015, 16:40:11
Nog even en we hebben 10 verdedigers,

Fischer, Kum, Otigba, N'Toko, Vriends.......

Laat onze TD maar schuiven, het is in ieder geval niet saai
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 17, 2015, 16:41:29
Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

vlot? Dit had de dag nadat Reijnen vertrokken was al naar buiten gebracht mogen worden... Kijk naar groningen.. Bekent dat de speler weggaat en volgende dag meteen een nieuwe presenteren.. Waarom konden wij dit niet? Dit zagen we al weken aankomen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 17, 2015, 16:42:41
Dus ...

Peersman - vd laan - fischer - ?  _O_
Gaat mooi zo ...  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 16:43:16
Citaat van: Oosttribune op augustus 17, 2015, 16:40:11
Nog even en we hebben 10 verdedigers,

Fischer, Kum, Otigba, N'Toko, Vriends.......

Laat onze TD maar schuiven, het is in ieder geval niet saai

Een hele Oosttribune vol?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op augustus 17, 2015, 16:44:21
Vriends, Kum of Fischer nou wie wordt het?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 17, 2015, 16:47:27
Van der Laan, Fisher wil zelf dolgraag en er schijnt al eentje vastgelegd te zijn die morgen of woensdag wordt gepresenteerd, en nogmaals dat is Vriends niet!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op augustus 17, 2015, 16:53:51
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 17, 2015, 16:41:29
vlot? Dit had de dag nadat Reijnen vertrokken was al naar buiten gebracht mogen worden... Kijk naar groningen.. Bekent dat de speler weggaat en volgende dag meteen een nieuwe presenteren.. Waarom konden wij dit niet? Dit zagen we al weken aankomen..

Ze hadden ook niets kunnen doen en dan met contractlozen of amateurs aan komen zetten ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 16:59:03
Daan Rieken ‏@DaanRieken    
Nu Van der Laan binnen is, lijkt #Cambuur op zoek naar nog 'n verdediger. Met #Excelsior wordt momenteel níet gesproken over Sander Fischer

Beetje een apart bericht. Ferry de Haan van Excelsior zegt toch zelf dat Cambuur zich heeft gemeld? Of zou het dan stiekem toch om Mattheij gaan?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 17, 2015, 17:01:44
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 16:59:03
Daan Rieken ‏@DaanRieken    
Nu Van der Laan binnen is, lijkt #Cambuur op zoek naar nog 'n verdediger. Met #Excelsior wordt momenteel níet gesproken over Sander Fischer

Beetje een apart bericht. Ferry de Haan van Excelsior zegt toch zelf dat Cambuur zich heeft gemeld? Of zou het dan stiekem toch om Mattheij gaan?

Kan best zijn dat ze geinformeerd hebben maar verder niet meer mee doen. Of gewoon het spelletje.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:02:16
Citaat van: Marc S op augustus 17, 2015, 17:01:44
Kan best zijn dat ze geinformeerd hebben maar verder niet meer mee doen. Of gewoon het spelletje.

Lijkt er inderdaad op, ik keek iets te snel:

Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Wel informeerde #Cambuur naar de situatie van oud-speler Fischer. Dat contact dateert al van eerder en kreeg nog geen vervolg

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 17, 2015, 17:08:02
Cambuur-trainer Henk de Jong beseft dat de club uit Leeuwarden moet roeien met de riemen die het heeft. De oefenmeester raakte vorige week plotseling Etiënne Reijnen kwijt aan FC Groningen en dus is de spoeling dun in de achterhoede.

Tegen Feyenoord vielen Pereira en Vytas ook nog eens geblesseerd uit. "Het mooiste zou zijn dat we er deze week twee verdedigers bij krijgen, maar we laten ons het geld niet uit de zak kloppen", vertelt De Jong in gesprek met de Leeuwarder Courant.

"Wat dat betreft sta ik duizend procent achter het bestuur", vervolgt de oefenmeester. "We betalen lage salarissen, maar in het contract zitten wel clausules. Anders komen ze niet", beseft de coach, die vandaag met de terugkeer van Van der Laan al één gewenste versterking binnen heeft...



benieuwd hoeveel spelers nog meer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 17, 2015, 17:17:15
Update na het aantrekken van Martijn van der Laan

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 17, 2015, 17:27:06
Fischer dus geen clausule zo lijkt het.... Dan wordt het of  5 ton betalen, creatief zijn ( termijnen, opties e.d) of, als Fisher zelf graag naar ons wil, via de rechter....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 17:28:28
Citaat van: michello op augustus 17, 2015, 17:27:06
Fischer dus geen clausule zo lijkt het.... Dan wordt het of  5 ton betalen, creatief zijn ( termijnen, opties e.d) of, als Fisher zelf graag naar ons wil, via de rechter....

Of een ander....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 17, 2015, 17:29:41
Ik denk otigba morgen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:29:58
Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op augustus 17, 2015, 17:34:08
Tom Beugelsdijk, transfervrij.. in koppertje dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 17, 2015, 17:35:59
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:29:58
Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.

Idd, je verkoopt Reijnen niet voor 4 ton om, met alle respect, Fischer voor 5 ton terug te kopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:36:14
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:29:58
Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.

Dat weet Cambuur ook. Waarom zou Fischer zo snel zijn transfervrije status opgeven toen hij een 1 jarig contract tekende? Dat zou enorm dom zijn in mijn ogen. Daar geloof ik helemaal niks van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:37:37
Citaat van: SaVaGe op augustus 17, 2015, 17:34:08
Tom Beugelsdijk, transfervrij.. in koppertje dus

Van mij mag het. Kommen zie nach Tommie koeken  :_schater wat een figuur is dat zeg!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 17, 2015, 17:39:01
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:37:37
Van mij mag het. Kommen zie nach Tommie koeken  :_schater wat een figuur is dat zeg!

Wel een cultheld idd. Maar zal vast niet onaardig verdienen in de 2e Bundesliga
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:42:44
Citaat van: justremco op augustus 17, 2015, 17:39:01
Wel een cultheld idd. Maar zal vast niet onaardig verdienen in de 2e Bundesliga

Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 17:43:40
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:42:44
Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater

Vytas niet vergeten he? past ook in dat rijtje
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:47:17
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:36:14
Dat weet Cambuur ook. Waarom zou Fischer zo snel zijn transfervrije status opgeven toen hij een 1 jarig contract tekende? Dat zou enorm dom zijn in mijn ogen. Daar geloof ik helemaal niks van.

Het lijkt mij ook logisch dat Fischer wel een clausule heeft. Maar daar hebben we natuurlijk geen zicht op. Afwachten maar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 17, 2015, 17:48:03
Citaat van: mindra op augustus 17, 2015, 17:29:41
Ik denk otigba morgen...

Heeft gisteren nog minuten gemaakt om de (huur) prijs op te voeren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SaVaGe op augustus 17, 2015, 17:48:33
Prachtig toch, 4x 25% is ook 100% hahahahha

Heeft wel een winnaarsmentaliteit dit Beugelsdijk, voorop in de strijd.
Ik betaal zijn eerste gele kaart wel  :gelekaart _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 17, 2015, 17:52:10
Las net op FB dat Fischer geen clausule heeft.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2015, 17:52:28
Fischer kunnen we denk ik afstrepen:

http://www.vi.nl/nieuws/fischer-laat-de-clubs-eerst-maar-praten.htm (http://www.vi.nl/nieuws/fischer-laat-de-clubs-eerst-maar-praten.htm)

Sander Fischer (26) is bekend met de interesse van SC Cambuur. De verdediger van Excelsior heeft nog geen beslissing genomen. 'Laat de clubs eerst maar praten.'

'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik ambitieus ben', laat Fischer aan Voetbal International weten. 'Ik wil best nog wat stappen maken. Alleen ga ik niet zomaar weg. Dan moet het sportief en financieel wel een stap vooruit zijn.'

'Deze zomer heb ik ook clubs afgewezen waar ik veel beter kon verdienen dan hier', vervolgt hij. 'Het gaat om het totaalplaatje. Ik heb het goed naar mijn zin bij Excelsior.'

Afkoopsom
Fischer verlengde onlangs zijn contract in Kralingen. De verdediger heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan, maar die gaat pas deze winter in. Cambuur zal dus in de buidel moeten tasten. 'Dat is niet aan mij. Ik ben bekend met de interesse. Toch moeten eerst de clubs maar eens in gesprek.'

SC Cambuur wil snel de achterhoede versterken na het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen. Eerder vandaag werd Martijn van der Laan gehuurd van datzelfde Groningen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 17, 2015, 17:55:38
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:42:44
Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater

Hoeft Henk alleen maar de juiste draden tegen elkaar aan te leggen en dan hevve we vuurwerk achterin.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 17:57:30
Cambuur is goed bezig man. Bin al tevreden met Vd Laan. Klasse, hoop alleen dat ie wat fit is. En anders maar een paar potjes in het beloftenteam.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 17, 2015, 18:19:15
Citaat van: Delamere op augustus 17, 2015, 16:29:42
Schijnt rechts centraal , rechtsback en evt. verd. middenvelder te kunnen spelen.

Lijkt mij Steenvoorden!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2015, 18:22:30
Toch kum?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 18:29:06
Vytas 2 tot 4 weken niet inzetbaar. bron lc.nl


http://www.lc.nl/sport/vytas-weken-aan-de-kant-18970123.html
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 18:33:04
Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 18:29:06
Vytas 2 tot 4 weken niet inzetbaar. bron lc.nl


http://www.lc.nl/sport/vytas-weken-aan-de-kant-18970123.html

Erg jammer! Peersman op zijn plek en Heerings of Van der Laan centraal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterCambuur op augustus 17, 2015, 18:40:18
Is Robin Pröpper van De Graafschap niks voor ons? Die is voetballend ook best goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: scclwd op augustus 17, 2015, 18:41:20
Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:20:41
Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 17:57:30
Cambuur is goed bezig man. Bin al tevreden met Vd Laan. Klasse, hoop alleen dat ie wat fit is. En anders maar een paar potjes in het beloftenteam.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 18:49:05
Citaat van: scclwd op augustus 17, 2015, 18:41:20
Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

:_schater ik zat er al op te wachten  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 17, 2015, 19:40:59
Wel jammer dat deze nieuwe cv's waarschijnlijk te koste gaan van Mac en Peersman, vond het centrum met deze 2 jongens goed staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 20:00:16
Citaat van: scclwd op augustus 17, 2015, 18:41:20
Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

En dan praat ik kut.. Wiekie, Kom d'r maar in:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 17, 2015, 20:04:01
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2015, 19:40:59
Wel jammer dat deze nieuwe cv's waarschijnlijk te koste gaan van Mac en Peersman, vond het centrum met deze 2 jongens goed staan.

Verdedigend wel, maar opbouwend ook?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 20:07:31
Citaat van: PePe op augustus 17, 2015, 20:04:01
Verdedigend wel, maar opbouwend ook?

Mac had wat foutjes met opbouwen waardoor oa Kazim bijna kon scoren.. Verder heeft Mac wel mooie pass hoor! Maar als dat alles is....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 20:07:38
ADO Den Haag hengelt naar cultheld: 'We hopen snel op duidelijkheid'

Tom Beugelsdijk keert mogelijk op korte termijn terug in de Eredivisie. De stopper stapte vorig jaar over van ADO Den Haag naar FSV Frankfurt, maar is daar niet meer zeker van zijn basisplaats. De club uit de 2. Bundesliga wisselde onlangs van coach en die is minder gecharmeerd van de Nederlander dan zijn voorganger.

Volgens het Algemeen Dagblad is het goed denkbaar dat de 25-jarige Beugelsdijk terugkeert bij zijn ex-club. Ook NEC en SC Cambuur zouden interesse hebben. "Frankfurt wil wel meewerken aan een vertrek, maar verlangt vooralsnog een transfersom", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten in gesprek met het dagblad. Volgens hem wordt er momenteel gezocht naar 'de beste oplossing'.

Schouten benadrukt daarbij dat Beugelsdijk niet per se weg hoeft uit Frankfurt, waar zijn contract nog een jaar doorloopt. "We hopen snel op duidelijkheid", zegt hij. De geboren Hagenaar maakte in het seizoen 2010/11 bij FC Dordrecht zijn debuut in het profvoetbal. Voor die club speelde hij 58 wedstrijden, in dienst van ADO waren dat er 61. In Duitsland deed de Haagse cultheld vorig jaar 27 keer mee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 20:09:45
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 20:07:38
ADO Den Haag hengelt naar cultheld: 'We hopen snel op duidelijkheid'

Tom Beugelsdijk keert mogelijk op korte termijn terug in de Eredivisie. De stopper stapte vorig jaar over van ADO Den Haag naar FSV Frankfurt, maar is daar niet meer zeker van zijn basisplaats. De club uit de 2. Bundesliga wisselde onlangs van coach en die is minder gecharmeerd van de Nederlander dan zijn voorganger.

Volgens het Algemeen Dagblad is het goed denkbaar dat de 25-jarige Beugelsdijk terugkeert bij zijn ex-club. Ook NEC en SC Cambuur zouden interesse hebben. "Frankfurt wil wel meewerken aan een vertrek, maar verlangt vooralsnog een transfersom", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten in gesprek met het dagblad. Volgens hem wordt er momenteel gezocht naar 'de beste oplossing'.

Schouten benadrukt daarbij dat Beugelsdijk niet per se weg hoeft uit Frankfurt, waar zijn contract nog een jaar doorloopt. "We hopen snel op duidelijkheid", zegt hij. De geboren Hagenaar maakte in het seizoen 2010/11 bij FC Dordrecht zijn debuut in het profvoetbal. Voor die club speelde hij 58 wedstrijden, in dienst van ADO waren dat er 61. In Duitsland deed de Haagse cultheld vorig jaar 27 keer mee.

Lijkt me niet dat hij naar Cambuur gaat als ook ADO interesse heeft..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:13:28
Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 17, 2015, 20:15:57
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:13:28
Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!

Hij is een harde verdediger, is hij wel geschikt voor Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 17, 2015, 20:42:22
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:13:28
Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!

Denk dat we Fischer wel kunnen doorstrepen. Excelsior laat hem waarschijnlijk niet gaan. En Cambuur heeft het geld niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 20:42:28
@sander_dvries: AZ bevestigt de interesse van Cambuur in Djavan Anderson (20). De rechtsback kwam vorige zomer over bij Ajax, mag vertrekken uit Alkmaar.

Zou dit de rechtsback zijn die erbij komt? Volgens transfermarkt.nl kan hij ook centraal en op het middenveld spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 17, 2015, 20:42:59
Alle speculaties zijn leuk en hopelijk is de selectie tijdig weer op orde!
Toch blijf ik het vreemd vinden waarin we nu in verzeild geraakt zijn.

We hadden 9 verdedigers, 5 gaan er weg, 2 worden gehaald, en toen bleef het stil...
De 6e en tevens beste gaat weg en we zijn in paniek. Los van het wel of niet te verwachten vertrek van Reijnen: 5 verdedigers voor 4 posities is te weinig, maar 6 kennelijk niet?

Ik vind het echt slecht beleid dat de verdediging niet eerder is aangevuld en versterkt. Vertrek van Reijnen had makkelijker opgevangen kunnen worden als de rest op orde was. Ik begin bijna te denken dat het financieel zo slecht is, dat het transferbedrag van Reijnen nodig was om 2 a 3 spelers aan te trekken. Maar nu moeten we kennelijk overhaast verdedigers aantrekken, en wordt gesproken over afkoopsommen...?
M.a.w. Ik snap dit beleid niet!

P.s. Kijk zelf maar even hoeveel en hoe vaak de verdedigers van vorig jaar werden ingezet:
http://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur/leistungsdaten/verein/133/plus/?reldata=NL1%262014 (http://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur/leistungsdaten/verein/133/plus/?reldata=NL1%262014)

(Petje af overigens voor de verdedigers die er nu zijn. Super jammer van de blessures, maar misschien ook wel het gevolg van..)


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 17, 2015, 20:43:40
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 54 sec.54 seconden geleden 
#Cambuur heeft interesse in #AZ-rechtsback Djavan Anderson, zo bevestigt de club uit Alkmaar. (Via @sander_dvries)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 20:45:47
Dat zal hem wel zijn dan. Ken de beste jongen totaal niet, dus ben benieuwd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 17, 2015, 20:49:54
Vd Hoorn valt geblesseerd uit bij jong Ajax, knie blessure..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 17, 2015, 20:50:26
Beugelsdijk is een slager en schopt alles en iedereen doormidden, en schopt alle ballen doelloos naar voren.
Fischer is veel completer, meer overzicht, technische goed, en veel meer leidinggevende capaciteiten.

Desondanks verwacht ik dat het heel lastig gaat worden qua afkoopsom.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 21:03:08
AZ strikt talent van Ajax
Een bericht van vorig jaar, toen Anderson van Ajax naar AZ ging. En 2 ton voor hem betaalde (!)


Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
Djavan Anderson (19) verruilt Ajax voor AZ. De rechtsback van Jong Ajax tekent in Alkmaar een meerjarig contract. Hij komt op voorspraak van Marco van Basten, die de Amsterdammer niet meemaakte bij Ajax, maar wel kende.
AZ-trainer Marco van Basten
AZ-trainer Marco van Basten
Foto: Martin Mooij
Anderson werd in 2012 in Slovenië Europees kampioen met Oranje onder 17, geldt als een groot talent, speelde veelvuldig met Jong Ajax in de Jupiler League, maar zag in Amsterdam te weinig perspectief. Marc Overmars kan circa 200.000 euro bijschrijven en bedong een percentage bij doorverkoop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Baksteen op augustus 17, 2015, 21:05:56
Sander de Vries ‏@sander_dvries  27 min27 minuten geleden
Anderson speelde afgelopen seizoen één wedstrijd in het eerste elftal van AZ. Moet bij Cambuur de concurrentie aangaan met Marlon Pereira.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 17, 2015, 21:18:57
Lijkt me een goede aankoop/overname. Jonge gast, en Marco van Basten zal niet voor niets zo'n speler meenemen. Ik zie het wel zitten, laat maar komen!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 17, 2015, 21:21:32
Is anderson dan huur of koop?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 17, 2015, 21:25:29
Het zal wel overname zijn. Heeft nog contract van een jaar, en mag weg. Zal geen huur zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 18, 2015, 09:38:58
@VoetbalPrimeur: 'Gewaardeerde aanvoerder kan naar Cambuur voor gelimiteerde transfersom' : http://bit.ly/1hJoNFJ
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 09:42:53
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2015, 09:38:58
@VoetbalPrimeur: 'Gewaardeerde aanvoerder kan naar Cambuur voor gelimiteerde transfersom' : http://bit.ly/1hJoNFJ

tegenstrijdige berichten

Ik hoorde dat die Clausule pas in januari in ging...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2015, 09:50:32
Dat gaat rond op Facebook, Cambuur kan geen grote afkoopsommen betalen.
Dus ook al zou dat in de winter in gaan. dan nog moet Excelsior haar centen tellen, met het gevaar dat hij transfervrij de deur uit loopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 09:52:11
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 09:42:53
tegenstrijdige berichten

Ik hoorde dat die Clausule pas in januari in ging...

Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:17:04
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 09:52:11
Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..

Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 10:19:40
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:17:04
Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?

Salaris en aantal jaren contract, geen clausules... kost ff tijd   :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 10:21:46
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:17:04
Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?

Zou inderdaad wel slim geweest zijn van Excelsior, clausule pas in 2016 in laten gaan.
Hoe dit allemaal weet zelfs ik niet.. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2015, 10:22:13
haha Poelie snapt het
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:25:24
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 10:19:40
Salaris en aantal jaren contract, geen clausules... kost ff tijd   :proost

Precies... Maar als ie wel Clausule heeft van nu leek het me vrij snel beklonken als Fischer ook wil.. ieder geval dat er al gemeld zou zijn dat Cambuur aan Clausule wil voldoen. Vraag me wel af in hoeverre dit financieel en sportief een stap vooruit is voor hem, maar weet hun salarisplafond nie bij hun.. grote vooruitgang zal de thuiswedstrijden voor m wezen, wat een dramasfeer daar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:27:41
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2015, 10:22:13
haha Poelie snapt het

Wie snapt dat niet? We zijn geen Groningen die 3x zov salaris aanbied waardoor je sowieso ja zegt.. Maar ik vrees gwn dat ie geen Clausule heeft die nu ingaat.. Mede door uitspraak Ferry de Haan dat het bod zodanig meot zijn dat ze geen Nee kunnen zeggen.. lijkt me njet dat je dat zegt alsxie clausule heeft.. maar we zullen t zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 18, 2015, 10:57:41
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:27:41
Wie snapt dat niet? We zijn geen Groningen die 3x zov salaris aanbied waardoor je sowieso ja zegt.. Maar ik vrees gwn dat ie geen Clausule heeft die nu ingaat.. Mede door uitspraak Ferry de Haan dat het bod zodanig meot zijn dat ze geen Nee kunnen zeggen.. lijkt me njet dat je dat zegt alsxie clausule heeft.. maar we zullen t zien.

Vlgs mij bedoelt Poelie hier een contract voor een aantal jaren en zonder clausule
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2015, 10:58:41
Mijn negatieve gevoel slaat trouwens compleet om als er naast VD Laan nog een leuke speler bijkomt achterin. Dan hebben we op alle linies prima materiaal om minimaal 15e te eindigen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 11:00:07
Citaat van: Cor op augustus 18, 2015, 10:57:41
Vlgs mij bedoelt Poelie hier een contract voor een aantal jaren en zonder clausule

Ja, dat zou kunnen en ook heel fijn zijn... maar eerst maar eens kijke of we hem kunnen betalen en of ie zelf wil.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 18, 2015, 11:06:04
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 11:00:07
Ja, dat zou kunnen en ook heel fijn zijn... maar eerst maar eens kijke of we hem kunnen betalen en of ie zelf wil.

Dat moeten we altijd afwachten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 11:52:58
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2015, 10:58:41
Mijn negatieve gevoel slaat trouwens compleet om als er naast VD Laan nog een leuke speler bijkomt achterin. Dan hebben we op alle linies prima materiaal om minimaal 15e te eindigen.

Die komt er zo wie zo !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 11:57:05
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 09:52:11
Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..

Clausule wel of niet maakt soms niet heel veel uit..Als Fischer graag naar cambuur wil komt het wel goed...Wat heeft excelsior aan een ontevreden speler ??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 18, 2015, 12:05:08
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/600798/cambuur-geeft-fischer-niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 12:22:16
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2015, 12:05:08
http://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/600798/cambuur-geeft-fischer-niet


Cambuur heeft kwaliteit ingeleverd zegt De Haan.  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 12:28:09
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 12:22:16

Cambuur heeft kwaliteit ingeleverd zegt De Haan.  :_schater
Klopt toch? Reijnen is weg en we hebben vooralsnog niks terug.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2015, 12:53:21
Kan ook een rookgordijn zijn van Van de Vegt: Alle aandacht vestigen op Fischer zodat je rustig met iemand anders bezig kunt zijn. Ik hoop zeker dat het rond komt, maar als Fischer geen clausule in zijn contract heeft heb ik er toch een hard hoofd in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 13:05:25
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2015, 12:53:21
Kan ook een rookgordijn zijn van Van de Vegt: Alle aandacht vestigen op Fischer zodat je rustig met iemand anders bezig kunt zijn. Ik hoop zeker dat het rond komt, maar als Fischer geen clausule in zijn contract heeft heb ik er toch een hard hoofd in.

Hoeveel zou Fischer moeten kosten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2015, 13:11:08
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 13:05:25
Hoeveel zou Fischer moeten kosten?

Geen idee. Maar Excelsior wil voor hem de hoofdprijs en het is algemeen bekend dat Cambuur geen grote afkoopsommen betaalt. Zal toch snel om enkele tonnen gaan, en het lijkt me niet dat Cambuur dat kan/wil betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 13:12:46
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2015, 13:11:08
Geen idee. Maar Excelsior wil voor hem de hoofdprijs en het is algemeen bekend dat Cambuur geen grote afkoopsommen betaalt. Zal toch snel om enkele tonnen gaan, en het lijkt me niet dat Cambuur dat kan/wil betalen.

Lijkt mij ook niet inderdaad. Moet Cambuur ook niet willen mijn inziens!
Als er geen clausule in zijn contract staat en Cambuur weet de prijs die Excelsior wil hebben (die te hoog ligt), snel verder kijken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 18, 2015, 14:02:28
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Namen en rugnummers? 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 18, 2015, 14:03:18
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Nog niks zeker toch? Alleen in twee intresse getoond? Die van AZ en die nu in duitsland speelt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Trainer op augustus 18, 2015, 14:08:35
Fischer heeft een clausule in z'n contract die eind december in gaat, dus winterstop. Als je dat bedrag als cambuur zijnde weet en je gooit daar nog eens 50.000 bij dan moet het wel ophouden. Het is graag of niet.
Overigens wel een tip voor onze TD, een clausule in een contract op laten nemen die pas in gaat vanaf december en niet vanaf start nieuwe seizoen!

Overigens had Glasgow rangers in april nog interesse in Fischer.......maar dat is ff off-topic.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 14:10:08
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 14:12:02
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 14:10:08
Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater

:_schater :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 18, 2015, 14:13:39
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 14:10:08
Klopt inderdaad!
2 spelers uit Zweden, beetje aparte keuze maar goed! Ik ben benieuwd  :D
Welkom  |:)
Hier het officiele bericht;

SC Cambuur en heeft zich weten te versterken met twee Zweedse spelers. Henk de Jong geeft aan hiermee zijn selectie compleet te hebben. H. Ögnödig en B. Rödnödig zijn beide zowel links als rechtsbenig en kunnen op meerdere posities ingezet worden

  :_schater

:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 14:21:59
Dan zal de komst van Griekse spits Assimarakis niet doorgaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op augustus 18, 2015, 14:41:16
Volgens mij zijn ze juist bezig met de Noorse verdediger Nietnar Euroborgen, bijgenaamd 'De slager van Bergen'
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 18, 2015, 14:43:24
Nee joh...
Met die Deense verdediger zijn ze bezig....
Hans zokkevoller.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 18, 2015, 14:43:54
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 14:21:59
Dan zal de komst van Griekse spits Assimarakis niet doorgaan.

Zolang ze Papalamepiemelos maar niet nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 18, 2015, 15:19:36
Haha, dudes.... Nu maar weer aan het werk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 18, 2015, 15:31:41
"Van der Hoorn deed maandagavond nog mee met Jong Ajax tegen Helmond Sport, maar viel geblesseerd uit"

Streep van der Hoorn maar weg dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 18, 2015, 15:47:38
Volgens betrouwbare bronnen zijn er vergaande onderhandelingen met drie broers bestemd voor de breedte van de selectie, namelijk;
A. Nus, P.Nus, K. Nus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 15:53:16
Citaat van: Vlampiep op augustus 18, 2015, 15:47:38
Volgens betrouwbare bronnen zijn er vergaande onderhandelingen met drie broers bestemd voor de breedte van de selectie, namelijk;
A. Nus, P.Nus, K. Nus
Jammer dat de vierde broer dan niet gekomen is, Beau Nus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 16:02:46
Citaat van: hobbes op augustus 18, 2015, 15:31:41
"Van der Hoorn deed maandagavond nog mee met Jong Ajax tegen Helmond Sport, maar viel geblesseerd uit"

Streep van der Hoorn maar weg dus.

Blessure valt mee.. Niks ernstigs!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 16:04:04
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 12:28:09
Klopt toch? Reijnen is weg en we hebben vooralsnog niks terug.

Vind ik niet. Ik heb Reijnen niet gemist zondag. Mc Intosh vond ik een meer dan waardig vervanger. Die jongen wordt door velen onderschat.

Met en zonder bal vind ik hem wendbaarder en sneller dan Reijnen.

Mocht Fischer komen, dan kan hij ook nog op de rechtsback spelen,

Las vandaag ook dat er interesse is voor die Beugelsdijk. Dat must niet willen als club zijnde, dikke aso. En zo dom als olie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 18, 2015, 16:16:26
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 16:04:04
Vind ik niet. Ik heb Reijnen niet gemist zondag. Mc Intosh vond ik een meer dan waardig vervanger. Die jongen wordt door velen onderschat.

Met en zonder bal vind ik hem wendbaarder en sneller dan Reijnen.

Mocht Fischer komen, dan kan hij ook nog op de rechtsback spelen,

Las vandaag ook dat er interesse is voor die Beugelsdijk. Dat must niet willen als club zijnde, dikke aso. En zo dom als olie.

Na afgelopen zondag vind het ik het vertrek van Reijnen ook minder erg. Mac-Intosh deed het prima en heeft ook een goede lange pass in de benen. Beugelsdijk is een goeie voor als je ploeg compact voetbalt om niet te verliezen. Maar aangezien wij toch meer de voetballende optie naar voren kiezen moet je hem er niet bij hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 18, 2015, 16:52:13
Mensen zeggen nu wel dat ze na zondag Reijnen niet missen he.. Maar ik snap niet waarom je dat kan zeggen.
Je baseert het op één wedstrijd, kan toch niet?!

Geloof mij, Reijnen ga je enorm missen nog!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 16:59:52
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 16:52:13
Mensen zeggen nu wel dat ze na zondag Reijnen niet missen he.. Maar ik snap niet waarom je dat kan zeggen.
Je baseert het op één wedstrijd, kan toch niet?!

Geloof mij, Reijnen ga je enorm missen nog!
Dat dachten we ook van Leeuwin. Als er een goede vervanger komt, is iedereen Reijnen over een paar weken alweer vergeten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 17:45:24
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 16:59:52
Dat dachten we ook van Leeuwin. Als er een goede vervanger komt, is iedereen Reijnen over een paar weken alweer vergeten.

Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 18, 2015, 17:55:08
Citaat van: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 17:45:24
Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.

Toch vind ik dat het "grote" Feyenoord maar weinig kansen heeft afgedwongen afgelopen zondag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2015, 17:57:16
Citaat van: SCCdrachten op augustus 18, 2015, 17:45:24
Zolang die er niet is krijgen we het heel zwaar... je bent dan gewoon een degradatie kandidaat.

Dat ben je sowieso met de op twee na laagste begroting. Het verschil Reijnen-Mac-Intosch is echt niet zo groot dat het het verschil betekent tussen probleemloos veilig spelen en in de gevarenzone komen. Desondanks moet er natuurlijk wel iemand bij, al was het maar omdat één RCV niet genoeg is voor een heel seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Clint op augustus 18, 2015, 18:06:10
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 16:04:04. En zo dom als olie.

En dat kan jij weten. :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 18:19:10
Ik lees dat Cambuur onderzoekt of Fischer haalbaar is. Wil dit zeggen dat we investeerders benaderen om het geld bij elkaar te schrappen. Na mijn weten zouden we niet alles doen om een speler tegen alles te laten komen... De toekomst zal het uitwijzen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 18, 2015, 19:07:21
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 18:19:10
Ik lees dat Cambuur onderzoekt of Fischer haalbaar is. Wil dit zeggen dat we investeerders benaderen om het geld bij elkaar te schrappen. Na mijn weten zouden we niet alles doen om een speler tegen alles te laten komen... De toekomst zal het uitwijzen...

Er zit nog steeds geld in het spelers fonds toch?
Een deel van het transfergeld van Reijnen is ook weer gestort in het fonds.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 18, 2015, 19:19:55
Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 19:07:21
Er zit nog steeds geld in het spelers fonds toch?
Een deel van het transfergeld van Reijnen is ook weer gestort in het fonds.

Wie of wat is het spelersfonds nu precies?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 18, 2015, 19:27:02
SC Cambuur kan een slag slaan op de transfermarkt.

Naast het feit dat de Leeuwarder club Martijn van der Laan huurde van FC Groningen lijken ook Djavan Anderson (AZ) en Sander Fischer op weg naar Leeuwarden.

Fischer is de gewaardeerde aanvoerder van Excelsior. De 26-jarige centrumverdediger werd door veel clubs als interessante speler gezien, maar Fischer besloot te verlengen bij de Kralingers. Cambuur heeft echter interesse, al moet die club het eenjarige contract van Fischer, die in het verleden een seizoen in Leeuwarden speelde, wel afkopen.

In het contract van de verdediger staat een gelimiteerde transfersom, zo meldt het Algemeen Dagblad. Maar Ferry de Haan, technisch directeur van Excelsior, en Fischer zeggen daar niks over. "Ik heb mijn sportieve ambities, maar zit prima op mijn plek bij Excelsior", zei de hoofdpersoon in de krant. Cambuur moest door blessures en het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen noodgedwongen op zoek naar defensieve versterkingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 19:39:10
Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2015, 19:27:02
SC Cambuur kan een slag slaan op de transfermarkt.

Naast het feit dat de Leeuwarder club Martijn van der Laan huurde van FC Groningen lijken ook Djavan Anderson (AZ) en Sander Fischer op weg naar Leeuwarden.

Fischer is de gewaardeerde aanvoerder van Excelsior. De 26-jarige centrumverdediger werd door veel clubs als interessante speler gezien, maar Fischer besloot te verlengen bij de Kralingers. Cambuur heeft echter interesse, al moet die club het eenjarige contract van Fischer, die in het verleden een seizoen in Leeuwarden speelde, wel afkopen.

In het contract van de verdediger staat een gelimiteerde transfersom, zo meldt het Algemeen Dagblad. Maar Ferry de Haan, technisch directeur van Excelsior, en Fischer zeggen daar niks over. "Ik heb mijn sportieve ambities, maar zit prima op mijn plek bij Excelsior", zei de hoofdpersoon in de krant. Cambuur moest door blessures en het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen noodgedwongen op zoek naar defensieve versterkingen.

Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 19:43:32
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 19:39:10
Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...

Wat bedoel je daarmee?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 18, 2015, 19:52:48
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 19:43:32
Wat bedoel je daarmee?
ben ook wel benieuwd
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Unknown op augustus 18, 2015, 20:04:00
Schijnt het financieel niet bij alle clubs zo netjes te hebben achtergelaten waar hij vertrok.

Neem aan dat hij daar op doelt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 20:05:33
Citaat van: Unknown op augustus 18, 2015, 20:04:00
Schijnt het financieel niet bij alle clubs zo netjes te hebben achtergelaten waar hij vertrok

Exact!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 18, 2015, 20:09:47
Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2015, 19:19:55
Wie of wat is het spelersfonds nu precies?

Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: whimpy op augustus 18, 2015, 20:33:11
Whimpy hoopt stil op Tommie......centraal met Vitas.....en neemt nog snel een Freddie......
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 20:36:30
Ik hoop op Fischer. Schat kans op 30% dat ie komt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 18, 2015, 20:42:48
Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 20:09:47
Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992

Ok en die bedrijven zullen vast dividend oid ontvangen bij elke uitgaande transfer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 18, 2015, 21:03:19
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 20:36:30
Ik hoop op Fischer. Schat kans op 30% dat ie komt

Ik zeg 50%. Hij komt wel of hij komt niet  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:04:19
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 19:39:10
Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...
Het is allemaal onderdeel van het spelletje, in de hoop het maximale eruit te halen bij een transfer.

Tot nu toe heeft vd Vegt anders behoorlijk goed gehandeld. En uiteraard dient hij verantwoording af te leggen aan de directie/RVC, hij heeft geen vrij mandaat ofzo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:05:44
Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 20:09:47
Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992
Ik wil graag de jaarrekening inzien :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 18, 2015, 21:37:57
vd vegt is echt niet de enige die bepaalt. financieel word alles scherp in de gaten gehouden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 21:39:41
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:04:19
Het is allemaal onderdeel van het spelletje, in de hoop het maximale eruit te halen bij een transfer.

Tot nu toe heeft vd Vegt anders behoorlijk goed gehandeld. En uiteraard dient hij verantwoording af te leggen aan de directie/RVC, hij heeft geen vrij mandaat ofzo.

Hoop niet dat we straks met een nieuw stadion en een malaise van van de Vegt in de bier competitie spelen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2015, 21:41:23
Net alsof Van de Vegt één of andere alleenheerser is die op eigen houtje allerlei geld erdoorheen kan jagen wat er niet is. Een beetje meer vertrouwen in de organisatie(structuur) die ons naar categorie 3 heeft geleid lijkt me wel op zijn plaats.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 21:43:48
De Held is van der Belt!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:51:36
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 21:39:41
Hoop niet dat we straks met een nieuw stadion en een malaise van van de Vegt in de bier competitie spelen...
Ik begrijp je angst gezien de verhalen van supporters van andere clubs.
Let wel, als er een categorie is die niet objectief kan kijken naar het functioneren van een TD of dergelijke dan is het de supporter wel ;) Die zoeken graag een zondebok voor dingen die door meerderen verkeerd zijn gedaan...

Overigens vrees ik meer voor onze AD. Beste vent verder, maar hij LIJKT me wat te licht voor die functie. Helemaal hoe hij een aantal keer al zijn mond voorbij sprak. Ik hoop dat hij mij het tegendeel kan bewijzen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 18, 2015, 22:11:44
Vind ook dat we dikke stappen hebben gemaakt, hoor. Begrijp niet verkeerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op augustus 18, 2015, 22:12:38
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:51:36
Ik begrijp je angst gezien de verhalen van supporters van andere clubs.
Let wel, als er een categorie is die niet objectief kan kijken naar het functioneren van een TD of dergelijke dan is het de supporter wel ;) Die zoeken graag een zondebok voor dingen die door meerderen verkeerd zijn gedaan...

Overigens vrees ik meer voor onze AD. Beste vent verder, maar hij LIJKT me wat te licht voor die functie. Helemaal hoe hij een aantal keer al zijn mond voorbij sprak. Ik hoop dat hij mij het tegendeel kan bewijzen.

Dat vind ik ook, hij moet gewoon weer CD worden. Als ik hem zie dan zie ik niet de man met de uitstraling van een AD. Hij is het per toeval geworden en had ik vanaf het begin al mijn twijfels.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2015, 22:31:24
Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 22:11:44
Vind ook dat we dikke stappen hebben gemaakt, hoor. Begrijp niet verkeerd.
Dat hebben we gezien de zeer beperkte mogelijkheden zeker gedaan. En op zich hebben we qua sportieve prestaties tot nu toe het maximale eruit gehaald.
Citaat van: 666 op augustus 18, 2015, 22:12:38
Dat vind ik ook, hij moet gewoon weer CD worden. Als ik hem zie dan zie ik niet de man met de uitstraling van een AD. Hij is het per toeval geworden en had ik vanaf het begin al mijn twijfels.
vd Belt had zoals ik kan zien de zaken goed op de rails, daarop kan Ard voortborduren. Hij heeft natuurlijk wel het een en ander van Gerald meegekregen, maar toch zie ik liever een "sterke" man, Ard lijkt meer op een jonge kerel die aan het begin van zijn carrière staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op augustus 18, 2015, 23:20:43
Tja, Vd Belt is zelf ook gepromoveerd naar AD vanuit de financiële tak. Hoewel niemand zijn successen kant ontkennen kwam hij hier ook binnen als een cijfertjes-nerd om het maar even gechargeerd te brengen. Hij had dan echter wel weer een profvoetbalcarrière achter de rug. :P

Hoe dan ook lijkt het me verstandig dat we 'm de tijd te gunnen, aan die man z'n poten zagen is voor iedereen hier nadelig. We moeten inderdaad óók op de RvC vertrouwen. De resultaten spreken voor zich dus dat vertrouwen is duidelijk verdiend.
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de cijfers van 't afgelopen fiscale jaar; dan kunnen we wat specifieker zien hoe de eerste periode AdG is gegaan. :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2015, 06:54:13
Mooie dag om een speler te presenteren  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 08:41:07
Citaat van: el haj op augustus 18, 2015, 23:20:43
Tja, Vd Belt is zelf ook gepromoveerd naar AD vanuit de financiële tak. Hoewel niemand zijn successen kant ontkennen kwam hij hier ook binnen als een cijfertjes-nerd om het maar even gechargeerd te brengen. Hij had dan echter wel weer een profvoetbalcarrière achter de rug. :P

Hoe dan ook lijkt het me verstandig dat we 'm de tijd te gunnen, aan die man z'n poten zagen is voor iedereen hier nadelig. We moeten inderdaad óók op de RvC vertrouwen. De resultaten spreken voor zich dus dat vertrouwen is duidelijk verdiend.
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de cijfers van 't afgelopen fiscale jaar; dan kunnen we wat specifieker zien hoe de eerste periode AdG is gegaan. :)
Dat ben ik met je eens, vdB is natuurlijk wel vanuit een voetballende carrière in de kantoren gerold. Heeft mijns inziens wat meer ervaring dan AdG heeft en ook een andere uitstraling.

Uiteraard krijgen de heren van mij een eerlijke kans. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om aan stoelpoten te gaan zagen en ik verwacht ook wel dat het goed komt. AdG kent de club inmiddels goed en heeft uiteraard goede instructies van GvdB gehad verwacht ik.

Over het afgelopen fiscale jaar kun je nog weinig zeggen, immers GvdB heeft tot 1 februari de touwtjes in handen gehad. Ik kijk dus eerder uit naar het nu lopende boekjaar, pas dan kun je echt zien wat de invloed van AdG is).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2015, 08:42:06
Vandaag Anderson binnenhalen en een stap verder komen met Fischer zou perfect zijn. Gasgeve TS!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 08:56:56
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 08:41:07
Dat ben ik met je eens, vdB is natuurlijk wel vanuit een voetballende carrière in de kantoren gerold. Heeft mijns inziens wat meer ervaring dan AdG heeft en ook een andere uitstraling.

Uiteraard krijgen de heren van mij een eerlijke kans. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om aan stoelpoten te gaan zagen en ik verwacht ook wel dat het goed komt. AdG kent de club inmiddels goed en heeft uiteraard goede instructies van GvdB gehad verwacht ik.

Over het afgelopen fiscale jaar kun je nog weinig zeggen, immers GvdB heeft tot 1 februari de touwtjes in handen gehad. Ik kijk dus eerder uit naar het nu lopende boekjaar, pas dan kun je echt zien wat de invloed van AdG is).

Uitstraling maakt mijn inziens vrij weinig uit voor een AD die amper in de spotlights staat. Hoevaak zag je vdB voor de camera's?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 09:09:09
Vandaag +2? Het zou zomaar kunnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:10:19
Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 08:56:56
Uitstraling maakt mijn inziens vrij weinig uit voor een AD die amper in de spotlights staat. Hoevaak zag je vdB voor de camera's?
Alleen als er goed nieuws te verwachten was :devil
Het is niet alleen het voor de camera's zien, maar ook het rondlopen in en om het stadion, het praten met mensen binnen de club en supporters. Contact met de andere media zoals OF en ga zo maar door.
Maar goed, genoeg gezeik. Potvolblomme die speulers mutte komme!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 09:18:55
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:10:19
Alleen als er goed nieuws te verwachten was :devil
Het is niet alleen het voor de camera's zien, maar ook het rondlopen in en om het stadion, het praten met mensen binnen de club en supporters. Contact met de andere media zoals OF en ga zo maar door.
Maar goed, genoeg gezeik. Potvolblomme die speulers mutte komme!!

Klopt hoor. Maar wij weten niet met wie hij allemaal contacten heeft etc. Zal vast wel goed zijn. Is niet voor niets AD geworden, al dan niet tijdelijk. Commercieel gezien kan en moet het in iedergeval een stuk beter. Overal zie ik kansen die niet worden benut, helaas.

Precies, en snel een beetje! Zaterdag Heracles. Nu al enorm belangrijk!
Leuk hoor, puntje bij Zwolle en goed spel tegen Feyenoord. Maar nu moet het gebeuren!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:22:36
Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 09:18:55
Klopt hoor. Maar wij weten niet met wie hij allemaal contacten heeft etc. Zal vast wel goed zijn. Is niet voor niets AD geworden, al dan niet tijdelijk. Commercieel gezien kan en moet het in iedergeval een stuk beter. Overal zie ik kansen die niet worden benut, helaas.

Precies, en snel een beetje! Zaterdag Heracles. Nu al enorm belangrijk!
Leuk hoor, puntje bij Zwolle en goed spel tegen Feyenoord. Maar nu moet het gebeuren!
Het netwerk wat Gerald had zal ongetwijfeld grotendeels wel behouden zijn gebleven. Ik verwacht namelijk niet dat hij de enige was die het netwerk kende.
Hoe men binnen de club verder gedacht heeft weet ik natuurlijk niet, maar intern oplossen was natuurlijk wel de snelste en goedkoopste oplossing. Ard hoefde niet al te lang ingewerkt te worden omdat hij de club van binnenuit wel kent.

Op commercieel gebied en ook op andere gebieden valt zelfs in onze sfeervolle bouwval nog veel te winnen, dat weten we allemaal wel.

1 uit 2 ik had er van tevoren voor getekend eerlijk gezegd. Zaterdag moet gewoon onze eerste driepunter zijn!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 09:26:52
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 09:22:36
Het netwerk wat Gerald had zal ongetwijfeld grotendeels wel behouden zijn gebleven. Ik verwacht namelijk niet dat hij de enige was die het netwerk kende.
Hoe men binnen de club verder gedacht heeft weet ik natuurlijk niet, maar intern oplossen was natuurlijk wel de snelste en goedkoopste oplossing. Ard hoefde niet al te lang ingewerkt te worden omdat hij de club van binnenuit wel kent.

Op commercieel gebied en ook op andere gebieden valt zelfs in onze sfeervolle bouwval nog veel te winnen, dat weten we allemaal wel.

1 uit 2 ik had er van tevoren voor getekend eerlijk gezegd. Zaterdag moet gewoon onze eerste driepunter zijn!!

Bonuspuntje, in mijn ogen.
Zaterdag winnen, want daarna wordt het ook weer zwaar. Benieuwd naar de opstelling aanstaande zaterdag. In elke linie zou je iets kunnen aanpassen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 19, 2015, 09:27:10
Net su lang deur voetballe, sudat de drie punten binnen binne.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 09:35:55
Wat we nu binnen hebben gehaald stemt mij meer dan tevreden.
Hoe er gevoetbald word idem....met een Overgoor en peersman toch wel baasjes binnengehaald die ook een koekie kunnen verkopen.Hebben we soms ook nodig.

Vandaag anderson er hopelijk bij en de nieuwe CV.
Mooie dag voor nieuwe spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: borlwd op augustus 19, 2015, 10:22:14
Cambuur haalt Anderson op bij AZ

LEEUWARDEN – Djavan Anderson komt per direct de selectie van Cambuur versterken.

De 20-jarige rechtsback doorliep de jeugdopleiding van Ajax en stapte in de zomer van 2014 over naar AZ. Bij de  club uit Alkmaar mocht hij slechts één keer speelminuten maken. In het Nederlands elftal onder 17 en onder 18 kwam de talentvolle speler tot dertien interlands.

Anderson, die al medisch is gekeurd, kan tevens op het middenveld en centraal achterin uit de voeten.

Contractdetails volgen later.

dehuisaanhuis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 10:31:03
Waar blijft Fischer w:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 10:37:01
Anderson voor twee jaar gehaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 19, 2015, 10:41:24
Andersen basisklant of nu even voor nood en als iedereen fit is naar de beloften ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 19, 2015, 10:49:09
Volgens is hij gewoon gehaald als concurrent voor Pereira. Samen maar uitvechten wie de beste rechtsback word.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:05:02
Nog een centrale verdediger erbij en we hebben weer een prima (kwalitatief en kwantitatief) selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 19, 2015, 11:05:40
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:05:02
Nog een centrale verdediger erbij en we hebben weer een prima (kwalitatief en kwantitatief) selectie.

Fischer, Vriends, Otigba of zijn we toch uitgeshopt denk je?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:12:09
Ik denk dat ze nog wel een opvolger voor Reijnen zoeken. Anders heb je alleen Mac-Intosch voor die positie. Anderson kan daar ook, maar lijkt me niet ideaal. Ze lijken vol voor Fischer te gaan, maar ik vraag me af of die haalbaar is. Dat geldt ook voor Otigba. Vriends is naar mijn mening niet beter dan Mac-Intosch. Ik ben dus wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:13:51
Het wordt Fischer... kan niet missen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:14:26
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:13:51
Het wordt Fischer... kan niet missen
Vandaag nog? 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 11:15:42
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:13:51
Het wordt Fischer... kan niet missen
okee....jij hebt er verstand van?
Enig idee op wat voor termijn?
Proberen ze hem koste wat het kost nog voor zaterdag binnen te halen of niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 19, 2015, 11:18:05
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:14:26
Vandaag nog? 8P
:0= Duurt lang!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 19, 2015, 11:18:33
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:12:09
Ik denk dat ze nog wel een opvolger voor Reijnen zoeken. Anders heb je alleen Mac-Intosch voor die positie. Anderson kan daar ook, maar lijkt me niet ideaal. Ze lijken vol voor Fischer te gaan, maar ik vraag me af of die haalbaar is. Dat geldt ook voor Otigba. Vriends is naar mijn mening niet beter dan Mac-Intosch. Ik ben dus wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Ik denk ook dat er nog iemand bijkomt. Ze zullen toch argumenten hebben om zo vol gas voor Fischer te gaan? En anders zullen ze toch wel een plan B hebben denk ik.

Ben alleen bang dat de extra verdediger(s) extra geld kosten en dat wij daardoor in de winter moeilijker kunnen bijsturen met transfers omdat er dan geen geld meer voor is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:19:11
Laten we het hopen.
Maar niks is zeker in de deze vreemde voetbalwereld
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 11:20:18
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 11:15:42
okee....jij hebt er verstand van?
Enig idee op wat voor termijn?
Proberen ze hem koste wat het kost nog voor zaterdag binnen te halen of niet?

Kan heel snel gaan, maar cambuur zal niet de hoofdprijs willen betalen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:25:37
Citaat van: Lore op augustus 19, 2015, 11:18:33
Ik denk ook dat er nog iemand bijkomt. Ze zullen toch argumenten hebben om zo vol gas voor Fischer te gaan? En anders zullen ze toch wel een plan B hebben denk ik.

Ben alleen bang dat de extra verdediger(s) extra geld kosten en dat wij daardoor in de winter moeilijker kunnen bijsturen met transfers omdat er dan geen geld meer voor is.

Fischer is in ieder geval niet goedkoop, dus je kunt gelijk hebben. Aan de andere kant heeft Cambuur dan 25 selectiespelers die over het algemeen vrij goed lijken te zijn. Denk dat er veel vertrouwen is in deze groep. Eventueel kun je misschien nog iemand huren van City (Bytyqi?).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:27:22
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:25:37
Fischer is in ieder geval niet goedkoop, dus je kunt gelijk hebben. Aan de andere kant heeft Cambuur dan 25 selectiespelers die over het algemeen vrij goed lijken te zijn. Denk dat er veel vertrouwen is in deze groep. Eventueel kun je misschien nog iemand huren van City (Bytyqi?).
Huren is dan later een optie, maar ik denk dat er vooral gekeken gaat worden naar de ontwikkeling van een aantal beloften. Als die snel op een gewenst niveau komen dan kunnen ze voor de breedte aanhaken bij de selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:29:12
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:27:22
Huren is dan later een optie, maar ik denk dat er vooral gekeken gaat worden naar de ontwikkeling van een aantal beloften. Als die snel op een gewenst niveau komen dan kunnen ze voor de breedte aanhaken bij de selectie.

Voor de breedte zeker. Dat zou ook een goede ontwikkeling zijn. Hoef je geen Van Boxel-achtige spelers meer te halen.

Maar volgens mij doelde Lore erop dat Cambuur in de winterstop mogelijk tot de conclusie zou kunnen komen dat er nog ergens extra kwaliteit nodig is. In dat geval denk ik dat ze eerder bij een speler van City uitkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 19, 2015, 11:36:01
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:29:12
Voor de breedte zeker. Dat zou ook een goede ontwikkeling zijn. Hoef je geen Van Boxel-achtige spelers meer te halen.

Maar volgens mij doelde Lore erop dat Cambuur in de winterstop mogelijk tot de conclusie zou kunnen komen dat er nog ergens extra kwaliteit nodig is. In dat geval denk ik dat ze eerder bij een speler van City uitkomen.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Wij hebben de afgelopen jaren 500.000 euro winst gedraaid en dan weet je dat als er nog iets gerepareerd moet worden dat dan er nog een potje is. Ik hoop dat dat nu ook nog het geval is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2015, 11:40:10
Citaat van: Lore op augustus 19, 2015, 11:36:01
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Wij hebben de afgelopen jaren 500.000 euro winst gedraaid en dan weet je dat als er nog iets gerepareerd moet worden dat dan er nog een potje is. Ik hoop dat dat nu ook nog het geval is.
Dan heb ik een onjuiste interpretatie gegeven aan je eerdere post. Mijn excuses. Ik heb wel het idee dat men voorzichtig omgaat met de beschikbare centjes, dus dat er altijd wat reserves zijn.
Die 500.000 euro worden ook niet geheel weer in de selectie geïnvesteerd trouwens, een deel gaat ook naar het wegwerken van het negatieve EV en uiteraard naar het spelersfonds.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kentskelejuh op augustus 19, 2015, 11:45:57
Citaat van: Oetseuuh op augustus 19, 2015, 11:18:05
:0= Duurt lang!!

Komt goed ouwe :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 12:48:58
Tim Niemantsverdriet ‏@TimN_AD  
Cambuur Leeuwarden heeft zich vanochtend wederom bij Excelsior gemeld voor Sander Fischer. Het heeft echter nog geen bod gedaan. (1/2)

Tim Niemantsverdriet ‏@TimN_AD  
Volgens Ferry de Haan is er alleen gevraagd of Excelsior er nog hetzelfde in staat, wat het geval is. (2/2)


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:10:57
Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 19, 2015, 13:16:56
Welkom Djavan, maar ik vind dit zulke rare aankopen. Een verdediger van 20 jaar die 1 wedstrijd betaald voetbal heeft gespeeld?? Waarom heb je dan een belofte team? Om jongens even leuk te laten voetballen, jongens als El Baad, De Wit en Blackson zijn even oud en doen denk ik niet onder voor zulke jongens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 13:17:42
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:10:57
Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden

Nu is de vraag: Kunnen/willen ze dat?

Citaat van: CLWDFC op augustus 19, 2015, 13:16:56
Welkom Djavan, maar ik vind dit zulke rare aankopen. Een verdediger van 20 jaar die 1 wedstrijd betaald voetbal heeft gespeeld?? Waarom heb je dan een belofte team? Om jongens even leuk te laten voetballen, jongens als El Baad, De Wit en Blackson zijn even oud en doen denk ik niet onder voor zulke jongens.

Zijn alle drie geen rechtsback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2015, 13:19:04
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:10:57
Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden

Ik vind Fischer wel een aardige speler, maar niet eentje waarvan ik nou helemaal overtuigd ben. Ik zie eerlijk gezegd liever een backup voor Mac-Intosh komen dan dat we aan onze limiet gaan zitten (qua transferbedrag) voor Fischer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 13:23:15
Citaat van: moodygrunn op augustus 19, 2015, 13:19:04
Ik vind Fischer wel een aardige speler, maar niet eentje waarvan ik nou helemaal overtuigd ben. Ik zie eerlijk gezegd liever een backup voor Mac-Intosh komen dan dat we aan onze limiet gaan zitten (qua transferbedrag) voor Fischer...

Daar zou ik me ook in kunnen vinden. Misschien kunnen ze nog ergens een talentvolle stand-in voor Mac vinden. Al moet je er dan niet aan denken dat Mac langdurig geblesseerd raakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:26:58
Cambuur gaat voor Fischer als dat niet lukt, Vriends ... zou me niks verbazen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:42:34
van Nieff naar Excelsior, Fischer naar Cambuur... Zou een theorie kunnen zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 19, 2015, 13:43:53
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:26:58
Cambuur gaat voor Fischer als dat niet lukt, Vriends ... zou me niks verbazen

Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:45:19
Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 13:43:53
Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!

Volgens mij heeft cambuur zwz geen intresse in Otigba of N toko
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 19, 2015, 13:45:59
Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 13:43:53
Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!
ik heb liever otigba dan vriends
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 19, 2015, 13:57:19
ik gok toch Otigba. Voor Fischer moet je hoofdprijs betalen, dat kan alleen met een externe financier of de club neemt een financieel risico.
In de winterstop zal er budget moeten zijn voor eventuele versterkingen door blessures of gebrek aan kwaliteit.

Vandaag de dubbelcheck bij Excelsior gedaan en Fischer is nu niet haalbaar. Vriends heeft ook geen clausule en Otigba kan gehuurd worden. Macintosh heeft zondag laten zien dat hij goed niveau heeft, Peersman kan er naast in het centrum, en dan hebben we ook nog onze vriend Heerings, die net als Reijnen vorig jaar even moet wennen.

Geen paniek Cambuur en gewoon voor een veilige optie gaan met eredivisie ervaring
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 19, 2015, 13:59:27
De rugnummers van de nieuwe aanwinsten voor de liefhebbers:
Van der Laan => 21
Anderson => 16
Keeper Krul => 28
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:13:38
Citaat van: Oosttribune op augustus 19, 2015, 13:57:19
ik gok toch Otigba. Voor Fischer moet je hoofdprijs betalen, dat kan alleen met een externe financier of de club neemt een financieel risico.
In de winterstop zal er budget moeten zijn voor eventuele versterkingen door blessures of gebrek aan kwaliteit.

Vandaag de dubbelcheck bij Excelsior gedaan en Fischer is nu niet haalbaar. Vriends heeft ook geen clausule en Otigba kan gehuurd worden. Macintosh heeft zondag laten zien dat hij goed niveau heeft, Peersman kan er naast in het centrum, en dan hebben we ook nog onze vriend Heerings, die net als Reijnen vorig jaar even moet wennen.

Geen paniek Cambuur en gewoon voor een veilige optie gaan met eredivisie ervaring

Ik ben blij dat jij niet één van de beleidsbepalers bent.
Otigba is een drama, is ook geen interesse in. Status Fischer is gehoord om te horen of de vraag prijs het zelfde bleef.
Vraag is of Cambuur dat kan betalen. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 19, 2015, 14:18:10
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Maar geen leider achterin, die heb je wel nodig!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 19, 2015, 14:18:17
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Maar nog steeds geen vervanger voor Reijnen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:18:57
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:15:34
Mijn gevoel zegt dat ze niet de hoofdprijs voor fischer moeten gaan betalen.
Met vd laan er bij en anderson meer verdedigende mogelijkheden.

Jongen, het gaat om een rcv... die is belangrijk. Daar staan vd laan en Anderson los van
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 14:24:27
Snap ik....bedoelde meer...niet de financiële hoofdprijs voor fischer.
Dan doorschakelen en op zoek naar een andere rcv
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 19, 2015, 14:26:32
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:13:38
Ik ben blij dat jij niet één van de beleidsbepalers bent.
Otigba is een drama, is ook geen interesse in. Status Fischer is gehoord om te horen of de vraag prijs het zelfde bleef.
Vraag is of Cambuur dat kan betalen.

Dan verschillen we van mening over zijn kwaliteit, prima.
Fischer is een uitblinker bij Excelsior maar ik heb nog wel wat voorbehoud helemaal omdat je de hoofdprijs moet betalen. Is echt een prima verdediger maar lang niet zo goed als Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 19, 2015, 14:27:25
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 14:24:27
Snap ik....bedoelde meer...niet de financiële hoofdprijs voor fischer.
Dan doorschakelen en op zoek naar een andere rcv

Maar Fischer is wel de beste uit de genoemde spelers. Tenminste iemand die leiding kan geven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:28:46
Reijen was een buitenkansje, krijg je niet 1 2 3 weer.
Hij was voor ons echt heel goed. Fischer past hier wat dat betreft beter en kan nog stappen maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 19, 2015, 14:38:20
Wat duurt het lang met Sander Fischer? (of ben ik nu ongeduldig?)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 19, 2015, 14:39:11
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:28:46
Reijen was een buitenkansje, krijg je niet 1 2 3 weer.
Hij was voor ons echt heel goed. Fischer past hier wat dat betreft beter en kan nog stappen maken.

Vriends ook en die is 2 jaar jonger..... en goedkoper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 19, 2015, 14:56:32
Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2015, 14:39:11
Vriends ook en die is 2 jaar jonger..... en goedkoper.

Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:58:16
Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 14:56:32
Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.

Dat moet Fischer ook kosten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 19, 2015, 15:01:00
Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 14:56:32
Qua salaris wellicht goedkoper.
Vriends moet 400.000 kosten, dus erg duur.

Denk je?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 19, 2015, 15:01:09
Cambuur moet geen vier ton voor een speler neertellen. Dan hadden ze ook Rusnák, van wie iedereen weet dat hij over een aantal jaar een paar miljoen waard is, voor zes ton van City moeten overnemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 15:02:34
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 19, 2015, 15:01:09
Cambuur moet geen vier ton voor een speler neertellen. Dan hadden ze ook Rusnák, van wie iedereen weet dat hij over een aantal jaar een paar miljoen waard is, voor zes ton van City moeten overnemen.

Dat ze Rusnak destijds niet hebben overgenomen van City snap ik nog steeds geen ene bal van.. Sindsdien is het voetbal van Cambuur mijn inziens ook minder geworden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2015, 15:03:52
Ophouden met die rusnak.
Zo geweldig voetbalt hij nu niet bij Groningen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 15:05:28
Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 15:03:52
Ophouden met die rusnak.
Zo geweldig voetbalt hij nu niet bij Groningen.

Klopt, Groningen speelde toen hij kwam enorm raar. Geen 4-3-3. Ook Antonia kwam niet goed tot z'n recht.
Gaat nu wel beter moet ik zeggen..

Maar ik hou op over de FC.. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 19, 2015, 15:05:38
Welke oud speler van ons speelt daar dan wel geweldig? Ik kan er geen bedenken. Ook Reijnen zag er niet goed uit in Eindhoven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 19, 2015, 15:06:26
Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:02:34
Dat ze Rusnak destijds niet hebben overgenomen van City snap ik nog steeds geen ene bal van.. Sindsdien is het voetbal van Cambuur mijn inziens ook minder geworden!

Rusnak zijn transferbedrag was niet het probleem, wel de drie jaar salaris !
Kon Cambuur voor het 1e jaar al niet aan voldoen !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 19, 2015, 15:11:05
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 14:58:16
Dat moet Fischer ook kosten.

Was even in de war met Reijnen.
Dan zeg ik veel liever Fischer dab Vriends!
Als het te duur wordt dan toch huur Otigba of overname N'Toko.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 15:12:49
Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 15:11:05
Was even in de war met Reijnen.
Dan zeg ik veel liever Fischer dab Vriends!
Als het te duur wordt dan toch huur Otigba of overname N'Toko.

Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 19, 2015, 15:12:57
Citaat van: michello op augustus 19, 2015, 15:05:38
Welke oud speler van ons speelt daar dan wel geweldig? Ik kan er geen bedenken. Ook Reijnen zag er niet goed uit in Eindhoven.
Bizot deed het daar goed. En Chery natuurlijk, maar die rekenen we maar half mee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2015, 15:14:35
Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:12:49
Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..

Zou Otigba goedkoper zijn dan Fischer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 19, 2015, 15:15:31
Citaat van: Timmie op augustus 19, 2015, 15:12:49
Waarom Otigba geen eerste keus? Denk zelf dat deze jongen veel meer potentie heeft en niks onder doet voor een Vriends. Of Fischer kun je nog twijfelen..
Omdat ze in dkv bang zijn dat hij hier de pannen van het dak gaat spelen. Zij zien natuurlijk ook de ontwikkeling van Leeuwin, vd Laan en Reijnen, en zijn bang dat wij gaan cashen met 'hun' speler. Ik denk dat zij hem liever aan Willem 2 of NEC ofzo verkopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 19, 2015, 15:17:27
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 19, 2015, 15:15:31
Omdat ze in dkv bang zijn dat hij hier de pannen van het dak gaat spelen. Zij zien natuurlijk ook de ontwikkeling van Leeuwin, vd Laan en Reijnen, en zijn bang dat wij gaan cashen met 'hun' speler. Ik denk dat zij hem liever aan Willem 2 of NEC ofzo verkopen.

Eerlijk, dat snap ik ook nog wel.. Haha!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 19, 2015, 15:40:14
Cambuur moet niet teveel risico nemen. Mac-Intosh is wat mij betreft een waardige vervanger voor Reijnen, dus voor 4 ton Vriends of Fischer halen zou ik zonde vinden. Loopt er nog ergens een transfervrije verdediger rond met eredivisie-ervaring die kan dienen als vervanger voor Mac-Intosh?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 19, 2015, 17:18:04
Update na het aantrekken van Djavan Anderson

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 19, 2015, 17:39:02
Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 15:40:14
Cambuur moet niet teveel risico nemen. Mac-Intosh is wat mij betreft een waardige vervanger voor Reijnen, dus voor 4 ton Vriends of Fischer halen zou ik zonde vinden. Loopt er nog ergens een transfervrije verdediger rond met eredivisie-ervaring die kan dienen als vervanger voor Mac-Intosh?

Drost , Schut,  Van Mosselveld en Koenders.. Maar of we op deze mannen zitten te wachten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 19, 2015, 17:47:10
Citaat van: michello op augustus 19, 2015, 17:39:02
Drost , Schut,  Van Mosselveld en Koenders.. Maar of we op deze mannen zitten te wachten?
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 17:47:10
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.

Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2015, 18:02:37
Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).

Mac-Intosh wint gewoonweg veel luchtduels toch? klein mannetje ernaast is dan geen probleem lijkt me
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 19, 2015, 18:02:47
Ben al geen voorstander van een speler van dkv overnemen, maar huren helemaaaaal niet :(
Transfervrij nouja, kán nog. Maar kopen of huren no way.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 19, 2015, 18:03:16
Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 17:47:10
Zijn inderdaad geen toppers, maar als je nu Fischer haalt kan je Mac-Intosh ook bijna wel afschrijven, terwijl hij prima mee kan in de eredivisie.

We moeten gewoon handhaven dit jaar en daar de beste spelers voor gebruiken die we kunnen krijgen binnen het budget. Doelstelling van dit jaar is niet MacIntosh niet afschrijven. Ben het verder wel met je eens dat hij prima mee kan in de Eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2015, 18:26:04
Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).
gelul dit. Tjonge
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 19, 2015, 19:03:53
Citaat van: Eewal op augustus 19, 2015, 18:03:16
We moeten gewoon handhaven dit jaar en daar de beste spelers voor gebruiken die we kunnen krijgen binnen het budget. Doelstelling van dit jaar is niet MacIntosh niet afschrijven. Ben het verder wel met je eens dat hij prima mee kan in de Eredivisie.
Het doel op korte termijn is inderdaad handhaving, maar volgens mij kan dat prima met Mac-Intosh en een ervaren backup. Als je het hiermee bespaarde geld kan gebruiken om schulden af te lossen lijkt mij dat op lange termijn ook goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 19, 2015, 19:08:41
Citaat van: Bascambuur op augustus 19, 2015, 19:03:53
Het doel op korte termijn is inderdaad handhaving, maar volgens mij kan dat prima met Mac-Intosh en een ervaren backup. Als je het hiermee bespaarde geld kan gebruiken om schulden af te lossen lijkt mij dat op lange termijn ook goed.
Mee eens hoor. Het is maar net wie die Back-up is. Die mag ons geen punten gaan kosten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 19, 2015, 20:05:50
(Grote) afkoopsommen moeten we niet doen denk ik...

Dus nog een ideetje voor een transfervrije speler:
Dan Mori
..je weet wel, die speler die net niet doorgebroken is bij Vitesse?

Is dit wat?

En als we op trainingskamp naar de Emiraten gaan, heeft Bakker ook een maatje  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 19, 2015, 20:21:45
Citaat van: mugel op augustus 19, 2015, 20:05:50
(Grote) afkoopsommen moeten we niet doen denk ik...

Dus nog een ideetje voor een transfervrije speler:
Dan Mori
..je weet wel, die speler die net niet doorgebroken is bij Vitesse?

Is dit wat?

En als we op trainingskamp naar de Emiraten gaan, heeft Bakker ook een maatje  :)
Is een speler van buiten de EU. Moet tonnen verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 19, 2015, 22:45:53
Kappen met die te dure Vriends en onhaalbare Fischer..

Gewoon die N Toko halen van Eindhoven, die wil een stap maken, nou hier is zijn kans...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 19, 2015, 23:13:32
Meestal begint een speler wel te morren, als zijn club hem niet wil laten gaan, of een te hoge vergoeding vraagt. Blijkbaar is dit nog niet de transfer, waar Sander op zit te wachten?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 08:33:44
Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).

Wacht even.. Jij zegt dat Calvin geen lengte heeft?! Je weet wie Calvin is?!....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mitar op augustus 20, 2015, 08:35:23
Citaat van: Oebieman op augustus 19, 2015, 17:55:23
Mac-Intosh doet het inderdaad prima tot nu toe, het enige probleem is als je met Mac-Intosh en V.d. Laan gaat spelen je grote problemen in de lucht hebt. Afgelopen jaren hadden we 2 kleine cv's ondersteund door iemand met lengte (Leeuwin, Reijnen). Je zult dus of met Heerings gaan spelen (die nog geen onuitwisbare indruk achterlaat), of met een aankoop met meer kopkracht (Fisher, Vriends).
Misschien een tip om eens een wedstrijd van Cambuur te gaan kijken... :y :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 08:41:15
1.80 is niet zo heel groot toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 08:41:40
Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 08:42:22
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 08:41:15
1.80 is niet zo heel groot toch.

Hij is wel groter dan 1.80m toch?!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 20, 2015, 08:52:23
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 08:41:40
Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!

Nog een buiten speler? Cambuur is daar uitgewinkeld, en zoekt alleen nog een RCV.

Ik lees ook dat NEC, Ritzmaier probeert over te nemen, wat had ik die graag weer in Leeuwarden zien voetballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 08:52:49
cabral is een buiten speler hebben we genoeg van, dan zou ik eerder Peters of Sleegers ophalen.
Maar nogmaals. Cambuur zet vol in op een rcv.

Het moet vandaag gebeuren.... mooi weer, dus laat die mooie transfer maar komen. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 08:53:16
Citaat van: R-member op augustus 20, 2015, 08:52:23
Nog een buiten speler? Cambuur is daar uitgewinkeld, en zoekt alleen nog een RCV.

Ik lees ook dat NEC, Ritzmaier probeert over te nemen, wat had ik die graag weer in Leeuwarden zien voetballen.

Ja maar die gaan eerst op zoek naar een spits
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 08:57:05
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 08:52:49
cabral is een buiten speler hebben we genoeg van, dan zou ik eerder Peters of Sleegers ophalen.
Maar nogmaals. Cambuur zet vol in op een rcv.

Het moet vandaag gebeuren.... mooi weer, dus laat die mooie transfer maar komen. |:)

Ja, snap ik best. Maar omdat Narsingh en Rosheuvel geen 34 wedstrijden per seizoen spelen.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:01:23
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 08:41:40
Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!

Idd een stom idee. Wat geen stom idee is, is dat jij die grindtegel bij je in het dorp even belt en hem verteld dat we interesse hebben, dan zien we die stumper aankomend seizoen in het groenwit de sfeer verzieken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 09:02:37
Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:01:23
Idd een stom idee. Wat geen stom idee is, is dat jij die grindtegel bij je in het dorp even belt en hem verteld dat we interesse hebben, dan zien we die stumper aankomend seizoen in het groenwit de sfeer verzieken

Vertel me eens, waar komt dit opeens vandaan?! Ben benieuwd:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:20:44
Uit dat zoals je zelf al aangaf, dat domme idee van je. Beetje de wereld op zijn kop he, dat jij voor ons de spelers aan het scouten bent. En dan ook nog met cabral op de proppen komen   8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 09:21:47
Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:20:44
Uit dat zoals je zelf al aangaf, dat domme idee van je. Beetje de wereld op zijn kop he, dat jij voor ons de spelers aan het scouten bent. En dan ook nog met cabral op de proppen komen   8P

En waarom is dat de wereld op z'n kop?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:25:42
Wij scouten spelers voor jullie niet andersom  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 09:27:26
Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:25:42
Wij scouten spelers voor jullie niet andersom  :_schater

Geen idee wie 'jullie' zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2015, 09:31:13
Klaar......timmie terug naar je dorp.
Kom maar op met die transfer!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 09:32:31
Timmie ga naar Groningen en kickandrush ga je een beetje gedragen :|

Fischer vandaag gepresenteerd? Dat is een interessante discussie.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 09:40:22
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:31:13
Klaar......timmie terug naar je dorp.
Kom maar op met die transfer!!

Omdat ik veel over Groningen weet, zegt niet dat ik geen fanatieke Cambuur supporter ben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2015, 09:47:21
Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2015, 09:49:34
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 09:32:31
Timmie ga naar Groningen en kickandrush ga je een beetje gedragen :|

Fischer vandaag gepresenteerd? Dat is een interessante discussie.....
we wachten weer in spanning af.
Telefoon bij de hand.
Onze bronnen bij de hand......zou er vandaag nog een rcv komen.
En word het dan Fischer. ..toch vriends...of een verrassing? ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 09:52:00
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:47:21
Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen

Als ie wel nieuws heeft... worden we allemaal weer boos op m.... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 20, 2015, 09:59:45
Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2015, 10:12:45
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 09:52:00
Als ie wel nieuws heeft... worden we allemaal weer boos op m.... :_schater
Ja, maar dat is logisch. Hij komt alleen met nieuws over spelers die naar Grunnnnn vertrekk'n 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 10:13:17
Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 09:59:45
Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.

Waar doel je op. Cambuur informeerde of ze er nog het zelfde instaan. Dat kan ook betekenen of ze vast houden aan de vraag prijs. Dus dat laatste bericht zegt me niks. Via via hoor ik dat ze er toch echt werk van willen maken.
Je hebt nog nergens gelezen dat Cambuur de aandacht ergens anders op gaat richten of dat hij onhaalbaar zou zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 20, 2015, 10:24:17
Exelsior wil geld zien en dat hebben wij niet, we gaan echt niet meer betalen dan wat we voor Reijnen hebben gekregen. Anders worden er i.m.o risico's genomen.

Godzijdank gaat Beugelsdijk niet naar ons, terug naar ADO.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 20, 2015, 10:26:21
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 10:13:17
Waar doel je op. Cambuur informeerde of ze er nog het zelfde instaan. Dat kan ook betekenen of ze vast houden aan de vraag prijs. Dus dat laatste bericht zegt me niks. Via via hoor ik dat ze er toch echt werk van willen maken.
Je hebt nog nergens gelezen dat Cambuur de aandacht ergens anders op gaat richten of dat hij onhaalbaar zou zijn

De ergste druk is nu van de ketel, dus ik denk dat Cambuur niet de hoofdprijs wil betalen. Als hij komt is het of op het laatste moment omdat er dan geen andere clubs zijn die wel het gewenste bedrag willen betalen, of hij komt in de winterstop (als dat verhaal van de clausule waar is). Ik hoop dat Cambuur verstandig is en niet een te hoog bedrag betaald. Mocht je hem voor 3 jaar vastleggen en over 2 jaar nog wat willen vangen dan wordt dat lastig denk ik. Dan is hij al 28.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 20, 2015, 10:36:25
Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 10:24:17
Exelsior wil geld zien en dat hebben wij niet, we gaan echt niet meer betalen dan wat we voor Reijnen hebben gekregen. Anders worden er i.m.o risico's genomen.

Godzijdank gaat Beugelsdijk niet naar ons, terug naar ADO.

Excelsior wil geld zien, maar Fischer zelf ook. Denk niet dat Cambuur aan zijn salariseisen kan en wil voldoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 10:42:11
Vele hebben er verstand van. Zoals gezegd, als het afketst of Cambuur ziet er vanaf had je dat allang gehoord!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:05:18
Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 20, 2015, 11:06:58
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:05:18
Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben  ;)

Klopt ook en er wordt gewoon een spelletje gespeeld.. we zullen zien wie wint..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:10:59
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2015, 11:06:58
Klopt ook en er wordt gewoon een spelletje gespeeld.. we zullen zien wie wint..

Dat vraag ik me af. Wellicht handelen ze hier wel (let je op Nijland) als gentlemen en geven ze Excelsior de tijd om een vervanger te zoeken voordat Fischer de overstap maakt. Het is een theorie maar het zou kunnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:15:35
Citaat van: michello op augustus 20, 2015, 09:59:45
Dat er nog steeds mensen denken dat Fischer komt.... Lijkt me toch vrij duidelijk na de recentste berichten als je logisch nadenkt. Met de laatste twee versterkingen is de hoogste druk van de ketel en denk dat ze rustig verder kijken en misschien pas volgende week gaan toeslaan.

Als jij een beetje tussen de regels had doorgelezen had je kunnen constateren dat DIMC bij eerdere aanstaande transfers meer wist dan de gemiddelde forumganger. Dit geldt overigens ook voor Delamere heb ik de indruk  :devil

We wachten het maar af  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2015, 11:32:45
De dag is nog lang...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 11:57:44
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:47:21
Veel nieuws heb je niet te melden.
Ga maar lekker op gningen forum kletsen

Wat denk je?! Zit veel meer op het forum uit Groningen..
Je bent welkom ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 11:58:16
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2015, 10:12:45
Ja, maar dat is logisch. Hij komt alleen met nieuws over spelers die naar Grunnnnn vertrekk'n 8P

Ik bereid jullie dan alvast voor, is de klap niet zo groot.. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delamere op augustus 20, 2015, 12:08:25
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:15:35
Als jij een beetje tussen de regels had doorgelezen had je kunnen constateren dat DIMC bij eerdere aanstaande transfers meer wist dan de gemiddelde forumganger. Dit geldt overigens ook voor Delamere heb ik de indruk  :devil

We wachten het maar af  :proost
Wat wil je weten Poelie??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 20, 2015, 14:00:47
http://nos.nl/artikel/2052950-beugelsdijk-keert-terug-bij-ado-den-haag.html

Beugelsdijk komt in ieder geval niet. Ik had het sowieso het idee dat hij niet echt bij onze speelstijl past.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 14:03:50
Citaat van: Delamere op augustus 20, 2015, 12:08:25
Wat wil je weten Poelie??

Niets relevants op dit moment. Er is al genoeg gezegd me dunkt. Nu is het wachten op witte rook, of niet.  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 20, 2015, 14:08:13
Citaat van: Bascambuur op augustus 20, 2015, 14:00:47
http://nos.nl/artikel/2052950-beugelsdijk-keert-terug-bij-ado-den-haag.html

Beugelsdijk komt in ieder geval niet. Ik had het sowieso het idee dat hij niet echt bij onze speelstijl past.

Een beperkte voetballer ... niks voor Cambuur.
Gelukkig naar ADO
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 14:10:06
Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2015, 14:08:13
Een beperkte voetballer ... niks voor Cambuur.
Gelukkig naar ADO

Toch zou ik hem er graag bij willen hebben!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 14:15:52
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:10:06
Toch zou ik hem er graag bij willen hebben!

Voor Reijnen of Kappelhof?  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: fred op augustus 20, 2015, 14:24:31
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 14:15:52
Voor Reijnen of Kappelhof?  8)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 14:37:47
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 14:15:52
Voor Reijnen of Kappelhof?  8)

Lindgren, die is nl geblesseerd..:(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 14:38:38
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:37:47
Lindgren, die is nl geblesseerd..:(

Kerel, misschien kun je beter niet meer reageren
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 14:50:18
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 14:38:38
Kerel, misschien kun je beter niet meer reageren

Kerel, ik reageer gewoon op domme opmerkingen van anderen! Zeg je dit ook tegen hen? Dank:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2015, 14:52:25
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 14:50:18
Kerel, ik reageer gewoon op domme opmerkingen van anderen! Zeg je dit ook tegen hen? Dank:)

Nee omdat ik vind dat je er zelf om vraagt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2015, 14:54:07
Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 14:58:09
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 14:54:07
Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.

Nu moet ik zeggen dat dit inderdaad een enorm hoogstaand forum is..
En met mijn inbreng daalt het gemiddelde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 14:59:11
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 14:52:25
Nee omdat ik vind dat je er zelf om vraagt.

Ok, dank voor je mening!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 15:07:18
Ik moet wel normaal doen volgens sommige mensen hier, maar volgens mij zijn er ook zat mensen die niet normaal tegen mij doen.. Beetje frappant, vinden jullie ook niet? Kan iemand mij dat uitleggen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Hasses op augustus 20, 2015, 15:12:48
Lijkt mij overigens stug dat ze vandaag met een transfer komen, dit aangezien Excelsior morgenavond speelt tegen Groningen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 15:32:23
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 14:54:07
Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.

Is jouw inbreng zo hoog dan? jij roept ook maar wat in wilde weg... mijn inbreng is ook minimaal maar ik ga andere daar nie van beschuldigen en zeggen dat ze weg moeten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 20, 2015, 15:40:11
Even goed kijken op wie pvanbuijtene reageert Timmie...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 15:41:04
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2015, 15:40:11
Even goed kijken op wie pvanbuijtene reageert Timmie...

Excuses! Al even verwijderd..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 20, 2015, 15:41:34
Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 15:41:04
Excuses! Al even verwijderd..

:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 15:44:55
shit... net gemist :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 15:49:26
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 15:44:55
shit... net gemist :zweep

Was een prima reactie.. Hehe! :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 15:58:11
Persoonlijk vind ik de berichten van Timmie niet storend hoogstens de manier van brengen maar daar zou hij aan werken  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 16:04:39
Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 15:58:11
Persoonlijk vind ik de berichten van Timmie niet storend hoogstens de manier van brengen maar daar zou hij aan werken  :insane

Nou, gaat gelijk een stuk beter toch?;-)

Mensen moeten alleen niet zo lang door ouwehoeren. Alsjeblieft zeg! Nu weten we het wel hoor!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 16:11:01
Ik bedoelde de manier hoe jij slecht nieuws bracht omtrent Reijnen etc.  ;)

Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 20, 2015, 16:15:56
Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 16:11:01
Ik bedoelde de manier hoe jij slecht nieuws bracht omtrent Reijnen etc.  ;)

Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup


:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 16:32:20
Hoe laat is de persconferentie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2015, 16:50:11
Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 16:11:01
Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup
Daar zijn wij niet aan gewend en daarom is Timmie dus een vreemde eend in de bijt :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 20, 2015, 16:53:59
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 16:32:20
Hoe laat is de persconferentie
Gaat zo beginnen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 20, 2015, 16:56:18
Transfer of nieuwe stadion?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 20, 2015, 16:57:49
Citaat van: PePe op augustus 20, 2015, 16:56:18
Transfer of nieuwe stadion?
Sorry ik lul maar wat, ging er vanuit dat mijn voorganger dat ook deed...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:00:05
Klopt, maar ik ben wel benieuwd wie ze presenteren vandaag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 20, 2015, 17:01:13
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:00:05
Klopt, maar ik ben wel benieuwd wie ze presenteren vandaag
Gaat dat gebeuren dan of hoop je daar op?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 20, 2015, 17:03:39
Citaat van: Eewal op augustus 20, 2015, 16:53:59
Gaat zo beginnen..

Ik hoop snel..

Want die ouwe wieven op het forum blieve maar deur emmeren over elkaar.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:07:09
Hoop ik op en eerder in het forum werd er gezegd dat het er een mooie dag voor is. Ben ik het helemaal mee eens.

Vandaag presentatie, morgen even warmlopen en zaterdagavond gas geven in een kolkend Cambuurstadion. :thumbsup

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 20, 2015, 17:09:10
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:07:09
Hoop ik op en eerder in het forum werd er gezegd dat het er een mooie dag voor is. Ben ik het helemaal mee eens.

Vandaag presentatie, morgen even warmlopen en zaterdagavond gas geven in een kolkend Cambuurstadion. :thumbsup
Als alles wat op dit forum wordt neergekalkt waar zou zijn, zouden we nu een selectie van 60 man hebben ..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 20, 2015, 17:14:48
Citaat van: Eewal op augustus 20, 2015, 17:09:10
Als alles wat op dit forum wordt neergekalkt waar zou zijn, zouden we nu een selectie van 60 man hebben ..

Met o.a Sander Fischer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:18:18
Verdediging van links naar rechts:

Peersman, v/d Laan, Mac, Anderson

Als er zaterdag weer iemand naar zijn hamsters moet zoeken krijgen we Rosheuvel of Streek weer in de achterhoede terwijl die het al moeilijk genoeg hebben op hun eigen positie.

  ER MUT NOG IEMAND BIJ VANAF VANDAAG
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op augustus 20, 2015, 17:32:45
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:18:18
Verdediging van links naar rechts:

Peersman, v/d Laan, Mac, Anderson

Als er zaterdag weer iemand naar zijn hamsters moet zoeken krijgen we Rosheuvel of Streek weer in de achterhoede terwijl die het al moeilijk genoeg hebben op hun eigen positie.

  ER MUT NOG IEMAND BIJ VANAF VANDAAG

Jong Cambuur heeft Omar el Baad, die deed het toch wel aardig in de voorbereiding op de rechtsback. Ik zou hem er bij nemen, iig weer een verdediger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: weststar op augustus 20, 2015, 17:54:10
Citaat van: 666 op augustus 20, 2015, 17:32:45
Jong Cambuur heeft Omar el Baad, die deed het toch wel aardig in de voorbereiding op de rechtsback. Ik zou hem er bij nemen, iig weer een verdediger.

En Schootstra dan? Die vond ik ook niet onverdienstelijk spelen in de voorbereiding....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Benniepos op augustus 20, 2015, 18:15:30
Als ik alles zo lees en hoor op de media, zal Fischer niet voor zaterdag tekenen ivm de wedstrijd tegen Groningen morgen.
Of er komt een hele andere naam uit de hoge hoed
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 20, 2015, 18:22:05
Als Henk spelers te kort komt op bepaalde posities door schorsingen/blessures, moet 'ie bij Slot vragen welke JC speler in aanmerking komt als wisselspeler.
Dat had al tegen PEC en Feyenoord moeten gebeuren. Naar mijn mening is een jonge jongen de kans geven op zijn eigen positie wenselijker dan geschuif en rare positiewisselingen.
Zo'n jongen kan een domme fout maken, maar dat kan klasbakken als Rusnak en El Makrini net zo goed gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 20, 2015, 19:16:56
Fischer zal wel na het weekend, of iig na de wedstrijd van Excelsior komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 19:32:21
Nog steeds geen RCV, gelukkig is het koopavond !
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 20, 2015, 19:57:36
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 19:32:21
Nog steeds geen RCV, gelukkig is het koopavond !

Rustig blieve Lau. We moeten het met de spelers doen die er nu zijn. Alle vertrouwen in. Winnen is ook een must,
we krijgen het de komende weken zwaar genoeg.  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:01:18
Wat hebben we nou aan geld op de bank of spelersfonds of ouwe sok. Kapitaal moet op het veld staan.


Halen die Fischer !!! en 3 punten zaterdag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:05:45
Hé Harry L.

Anders halen we hem morgen zelf even op in Grunn. Ik heb nog wel wat Ductape liggen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakas op augustus 20, 2015, 20:05:55
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:01:18
Wat hebben we nou aan geld op de bank of spelersfonds of ouwe sok. Kapitaal moet op het veld staan.


Halen die Fischer !!! en 3 punten zaterdag

Slimbo! als je als club een negatief eigen vermogen hebt heb je toch eigenlijk geen cent op e bank!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:10:53
Maar wel in een zgn spelersfonds.
Maar ja als jij liever het risico neemt dat Rosheuvel weer op de back komt moet je mooi op de transfercentjes van Reijnen gaan zitten.
Maar dan ook niet piepen als je je billetjes brand
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 20, 2015, 20:19:31
Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:05:45
Hé Harry L.

Anders halen we hem morgen zelf even op in Grunn. Ik heb nog wel wat Ductape liggen

Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 20, 2015, 20:21:34
Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 20:19:31
Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.
[/quote

maar hij is wel een RCV en als de Mac het laatste half uur weer begint te trekkebenen.]
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2015, 21:08:54
Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 20:19:31
Anders met alle liefde, weet alleen niet zeker of Fischer de verlosser is. Daar komt bij dat hij nu ook weer niet blaakt van enthousiasme over een mogelijke overgang.
heb je met hem gesproken ? misschien wil hij wel dolgraag
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op augustus 20, 2015, 21:27:00
Citaat van: sunderland op augustus 20, 2015, 21:08:54
heb je met hem gesproken ? misschien wil hij wel dolgraag

Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2015, 21:32:49
Als ik de afgelopen jaren omtrent transfers één ding geleerd hebt is dat je NOOIT moet geloven wat alle partijen zeggen. Men zegt dit, maar bedoelt het omgekeerde ;)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 20, 2015, 21:39:26
Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 21:27:00
Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?

Het lijkt me eigenlijk wel vrij duidelijk dat hij zelf wel wil. Anders had hij al lang gezegd 'ik ga Excelsior niet verlaten voor Cambuur, dat zie ik niet als een grote stap vooruit'. In plaats daarvan steeds neutrale teksten over dat de clubs er eerst uit moeten komen, etc., en dat hij dan wel verder ziet. Eigenlijk van dezelfde orde als Reijnen een paar weken geleden over een transfer naar Groningen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2015, 21:45:10
Citaat van: Harry L. op augustus 20, 2015, 21:27:00
Nee, staat dat er bij dan. In alle reacties die hij gegeven heeft op de geruchten/ belangstelling heb ik nog geen positieve noot over cambuur gelezen. Jij wel?
ja ik wel .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 21, 2015, 08:04:37
Vandaag een mooie dag om een topper binnen te halen! Ik zeg al vast welkom bij DE club!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 21, 2015, 08:31:09
 Vandaag sowieso niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 08:31:33
Mocht SCC al een akkoord hebben met een speler dan zal die echt niet vandaag worden gepresenteerd schat ik in. Of het moet een transfervrije speler zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 21, 2015, 08:33:35
Het kan zo maar zijn dat de clubs er al uit zijn, maar dat Excelsior het over de wedstrijd tegen Groningen heen wil tillen. Zaterdag moeten we het met de huidige selectie doen. Trouwens Peersman en Macintosh speelden prima dus niets aan de hand. 3 punten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 21, 2015, 08:43:24
Neem aan dat Henk nu wel slim genoeg is om een Blackson, de Wit of Schootstra mee te nemen. Ook al zijn die misschien nog niet aan het niveau toe, alles beter dan Rosheuvel op de back.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 21, 2015, 08:59:19
Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2015, 08:43:24
Neem aan dat Henk nu wel slim genoeg is om een Blackson, de Wit of Schootstra mee te nemen. Ook al zijn die misschien nog niet aan het niveau toe, alles beter dan Rosheuvel op de back.

Pereira en Heerings kunnen toch gewoon op de bank plaatsnemen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 21, 2015, 09:08:51
Citaat van: justremco op augustus 21, 2015, 08:59:19
Pereira en Heerings kunnen toch gewoon op de bank plaatsnemen?

Waarom zou Pereira niet spelen?!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 21, 2015, 09:09:20
Ik gok dat het al rond is met Fischer en dat het sowieso na de match van vanavond bekend wordt. Of na de wedstrijd van Cambuur zelf..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 21, 2015, 09:26:46
Als ik het zo allemaal even lees zit tegenwoordig het hele forum aan de onderhandelingstafel.  :_schater
Ik vermoed dit, ik heb gehoord dat  :zucht

Wat een paniek allemaal, dat is nergens voor nodig.

We hebben Peersman, vd Laan, MacIntosh, Anderson.

Daarnaast heb je nog Heerings, wat aangevuld gaat worden met Schootstra, Blackson of De Wit.

Je zal maar spelers als Droste of Zomer hebben  :X :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 21, 2015, 09:31:57
Citaat van: Timmie op augustus 21, 2015, 09:08:51
Waarom zou Pereira niet spelen?!

Omdat hij waarschijnlijk net fit genoeg is om op de bank plaats te nemen. Zie topic Anderson voor bericht Huis aan Huis
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 21, 2015, 09:32:11
Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 09:26:46
Als ik het zo allemaal even lees zit tegenwoordig het hele forum aan de onderhandelingstafel.  :_schater
Ik vermoed dit, ik heb gehoord dat  :zucht

Wat een paniek allemaal, dat is nergens voor nodig.

We hebben Peersman, vd Laan, MacIntosh, Anderson.

Daarnaast heb je nog Heerings, wat aangevuld gaat worden met Schootstra, Blackson of De Wit.

Je zal maar spelers als Droste of Zomer hebben  :X :_schater

Geen paniek hoor, we hebben nog een dikke week:)

Over Droste gesproken, doet het erg goed bij Heracles!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 21, 2015, 09:32:25
Citaat van: justremco op augustus 21, 2015, 09:31:57
Omdat hij waarschijnlijk net fit genoeg is om op de bank plaats te nemen. Zie topic Anderson voor bericht Huis aan Huis

Aah, ok! Thanks!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 21, 2015, 09:45:08
Citaat van: Timmie op augustus 21, 2015, 09:32:11
Geen paniek hoor, we hebben nog een dikke week:)

Over Droste gesproken, doet het erg goed bij Heracles!

Die conclusie is wel wat vroeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 21, 2015, 09:50:04
Citaat van: 058-4life op augustus 21, 2015, 09:45:08
Die conclusie is wel wat vroeg.

..tot nu toe!

Beter? ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op augustus 21, 2015, 10:35:16
Citaat van: 058-4life op augustus 21, 2015, 09:45:08
Die conclusie is wel wat vroeg.
Ik vind ook conclusies niet voor 10:00 uur  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 21, 2015, 11:13:39
Citaat van: Tukker op augustus 21, 2015, 10:35:16
Ik vind ook conclusies niet voor 10:00 uur  :P
Dan zal ik daar ook om denken  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 21, 2015, 13:52:20
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15365/groenendijk-vreest-vertrek-sterkhouder-elke-speler-heeft-ook-zijn-prijs-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15365/groenendijk-vreest-vertrek-sterkhouder-elke-speler-heeft-ook-zijn-prijs-.html)

Groenendijk lijkt er al rekening mee te houden ....  dat Sander vertrekt|:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 21, 2015, 16:40:58
Citaat van: oscarsielstra op augustus 21, 2015, 13:52:20
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15365/groenendijk-vreest-vertrek-sterkhouder-elke-speler-heeft-ook-zijn-prijs-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15365/groenendijk-vreest-vertrek-sterkhouder-elke-speler-heeft-ook-zijn-prijs-.html)

Groenendijk lijkt er al rekening mee te houden ....  dat Sander vertrekt|:)

ALS en dan zeg ik ook ALS Sander komt, dan gaat het na volgend weekend worden. Zo kunnen ze nog mooi 2 potjes met hem spelen en hebben ze dan ruim 10 dagen de tijd om de nieuwe verdediger te laten wennen..

Dus dat wordt nog een week speculeren.. En daar binne een hoop van ons erg goed in :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 17:51:18
Omroep LEO Sport ‏@OmroepLEOSport
Steblecki wordt door #Cambuur-watcher Henk Albers genoemd als eerste gegadigde om te vertrekken: ,,Zou voor hem en de club beter zijn."

Ik vraag me af of je Steblecki niet zou kunnen omturnen tot stand-in voor Overgoor.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 21, 2015, 18:20:47
Nee dat kan niet. Hij heeft de handelingssnelheid van een bejaarde, er is ook geen enkele positie waar hij eigenlijk voor in aanmerking komt. Kan wel weg
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 21, 2015, 18:55:07
Niet echt onderbouwde reactie van je. Je adoreert Ogbeche altijd, maar zijn handelingssnelheid vind je vast niet dat van een fossiel neem ik aan?

Ter aanvulling: ben het met Collingwood eens, dat als je hem nog wilt gebruiken, moet omturnen tot cvm.
Vanuit sociaal oogpunt, zie je dat die jongen hier niet gelukkig is. Hij zal tenzij er ineens veel blessures komen hier niet een echte kans (serie van circa 5 basisplaatsen op rij) krijgen. Laat die jongen mooi weer naar zijn oude club of competitie gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 19:34:09
Steblecki kan echt wel voetballen maar is overall, voor welke positie dan ook op dit nivo, veel te traag. Dus ook voor cvm. Verhuren of beter nog verkopen lijkt mij de enige juiste oplossing voor 'smiley'  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 19:35:48
Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2015, 17:51:18
Omroep LEO Sport ‏@OmroepLEOSport
Steblecki wordt door #Cambuur-watcher Henk Albers genoemd als eerste gegadigde om te vertrekken: ,,Zou voor hem en de club beter zijn."

Ik vraag me af of je Steblecki niet zou kunnen omturnen tot stand-in voor Overgoor.

Ik heb begrepen dat Anderson de stand in wordt van Overgoor. Macintosh kan daar overigens ook spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 21, 2015, 19:53:15
Steblecki weg(huur of definitief) zou denk ik ook het beste zijn voor iedereen.  Zou toch proberen om dan Sleegers nog binnen tr hengelen. Kan op 10 en op links en heb je met het oog op de toekomst ook een geweldige speler met verkoopwaarde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 21, 2015, 19:54:59
Zojuist de voorbeschouwing van FCG-Excelsior gezien. Het ging ook over Fischer, klonk hetzelfde als dat hele dwight l. verhaal. Toen waren er ook in voor- en nabeschouwingen vraagtekens en suggesties. Kleine voorspelling:

:0= Welkom Sander Fischer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 21, 2015, 19:55:24
Citaat van: AL op augustus 21, 2015, 19:53:15
Steblecki weg(huur of definitief) zou denk ik ook het beste zijn voor iedereen.  Zou toch proberen om dan Sleegers nog binnen tr hengelen. Kan op 10 en op links en heb je met het oog op de toekomst ook een geweldige speler met verkoopwaarde.

amen!  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 21, 2015, 19:55:29
Citaat van: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 19:35:48
Ik heb begrepen dat Anderson de stand in wordt van Overgoor. Macintosh kan daar overigens ook spelen.

Bakker zou in mijn ogen de stand-in kunnen zijn van Overgoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 21, 2015, 20:13:34
Citaat van: SCC op augustus 21, 2015, 18:55:07
Niet echt onderbouwde reactie van je. Je adoreert Ogbeche altijd, maar zijn handelingssnelheid vind je vast niet dat van een fossiel neem ik aan?

Ter aanvulling: ben het met Collingwood eens, dat als je hem nog wilt gebruiken, moet omturnen tot cvm.
Vanuit sociaal oogpunt, zie je dat die jongen hier niet gelukkig is. Hij zal tenzij er ineens veel blessures komen hier niet een echte kans (serie van circa 5 basisplaatsen op rij) krijgen. Laat die jongen mooi weer naar zijn oude club of competitie gaan.

Zijn handelingssnelheid is veel te laag. Dat wij nu nog steeds niet weten wat nou eigenlijk zijn positie is zegt genoeg lijkt mij? Naast de genoemde lage handelingssnelheid heb ik nog niks anders gezien waar ik wel enthousiast van werd. Ogbeche speelt de laatste maanden niet zo sterk als zijn eerste periode, maar in bijna elke wedstrijd zie je dingetjes waar de kwaliteit van af druipt. Dat houdt echter niet in dat hij onomstreden is als Berisha topfit is en in vorm raakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 20:23:35
Citaat van: EdsjeOgbeche op augustus 21, 2015, 20:13:34
Zijn handelingssnelheid is veel te laag. Dat wij nu nog steeds niet weten wat nou eigenlijk zijn positie is zegt genoeg lijkt mij? Naast de genoemde lage handelingssnelheid heb ik nog niks anders gezien waar ik wel enthousiast van werd. Ogbeche speelt de laatste maanden niet zo sterk als zijn eerste periode, maar in bijna elke wedstrijd zie je dingetjes waar de kwaliteit van af druipt. Dat houdt echter niet in dat hij onomstreden is als Berisha topfit is en in vorm raakt.

Zijn (handelings)snelheid is te laag. Voor de rest vind ik het technisch gezien echt een goede voetballer. Ook qua inzicht (steekballetjes, etc.) ruim voldoende. Ik denk dat hij voor een lager niveau een prima speler is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 21, 2015, 20:28:03
Het ergste is nog dat Cambuur sinds lange tijd weer eens voor een speler betaald heeft en dan valt het zo tegen  ;(
Althans er staat mij iets van bij dat er voor Steblecki betaald is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 21, 2015, 20:31:42
Zijn goal tegen Ajax staat mij nog wel bij. Die was van grote klasse als ik het mij goed herinner.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 21, 2015, 20:34:29
Citaat van: moodygrunn op augustus 21, 2015, 19:54:59
Zojuist de voorbeschouwing van FCG-Excelsior gezien. Het ging ook over Fischer, klonk hetzelfde als dat hele dwight l. verhaal. Toen waren er ook in voor- en nabeschouwingen vraagtekens en suggesties. Kleine voorspelling:

:0= Welkom Sander Fischer

Dan ben je niet de enige die het opviel. Ik denk dat het volgende week wel eens raak kan zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 21, 2015, 20:50:44
Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 21:01:27
Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 20:50:44
Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.

Inderdaad, vind het persoonlijk vrij duidelijk dat Fischer wel wil komen. Ik vind het veel spannender of Cambuur en Excelsior eruit gaan komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 21, 2015, 21:06:46
Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 20:50:44
Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.

Waarschijnlijk wil hij die vraag niet beantwoorden i.v.m. mogelijke onrust in het team. (zegt volgens mij nog niets)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccleeuwarden op augustus 21, 2015, 21:13:36
Jammer dat er weinig vertrouwen is in steblecki, zie hem graag een aantal wedstrijden achter elkaar vertrouwen krijgen, dan denk ik dat het best een goede speler voor ons is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 21:53:16
Heb de voorbeschouwing met Fischer niet gezien. Lag het er zo dik bovenop?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: keije op augustus 21, 2015, 21:54:50
Matige speler toch die Fischer. Past niet bij ons spel
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 21, 2015, 21:56:12
iemand die fisher net ook gehoord heeft? kijk zn interview maar eens terug op fox
hij wil heeeeel graag naar  :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterCambuur op augustus 21, 2015, 21:57:32
Citaat van: Cambuur058 op augustus 21, 2015, 21:56:12
iemand die fisher net ook gehoord heeft? kijk zn interview maar eens terug op fox
hij wil heeeeel graag naar  :scc

Heb het ook gezien. Die speelt gewoon bij ons volgende week!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 22:01:33
Linkje?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 21, 2015, 22:02:29
Was net live na de match. Ziet Cambuur als goede stap hogerop en lijkt erop dat ie graag wilt komen ja.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 21, 2015, 22:03:11
Citaat van: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 22:01:33
Linkje?
hij staat nog niet op site fox, komt zo wel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 22:04:37
Wilde voor de wedstrijd de teamgeest niet in gevaar brengen maar laat na de wedstrijd zijn hart spreken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 22:06:30
Citaat van: Cambuur058 op augustus 21, 2015, 22:03:11
hij staat nog niet op site fox, komt zo wel..

:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 21, 2015, 22:08:35
Interview gezien, die staat komende week bij ons op het veld, nog onhandiger voor de camera dan Reijnen :_schater

conclusie, Fischer heeft met cambuur gesproken en de cambuur heeft een bod gedaan.. en ik gok dat het gewoon rond is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 21, 2015, 22:09:58
Volgens het systeem van de nieuwe club van Dijkhuizen, Brentford, is Fischer de beste speler van Excelsior ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: keije op augustus 21, 2015, 22:12:46
Ik heb Stans liever
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2015, 22:14:11
Citaat van: keije op augustus 21, 2015, 22:12:46
Ik heb Stans liever

Die vind ik verdedigend wat minder...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: keije op augustus 21, 2015, 22:18:15
Hahaha , ik ook..... maar fischer is toch niet de speler waar we op wachten. Dan geef ik liever Macintosch het vertrouwen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterCambuur op augustus 21, 2015, 22:18:32
Citaat van: keije op augustus 21, 2015, 22:12:46
Ik heb Stans liever

We hebben inderdaad dringend aanvallende middenvelders nodig....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 22:19:27
Citaat van: keije op augustus 21, 2015, 22:18:15
Hahaha , ik ook..... maar fischer is toch niet de speler waar we op wachten. Dan geef ik liever Macintosch het vertrouwen

En wat gaan we doen als Mac-Intosch langdurig geblesseerd raakt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 21, 2015, 22:19:36
Welkom Fischer!
Als ik het interview net zag, staat Sander maandag op het trainingsveld in Leeuwarden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 21, 2015, 22:21:46
Interview al online? Zo ja linkje?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: keije op augustus 21, 2015, 22:22:28
Dus Fischer als back up voor Macintosch ? Nee hou de centjes maar en kijk rustig verder. Tis nog 2 weken transferperiode.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2015, 22:22:52
Jan Dirk Stouten ‏@JanDirkStouten 
Sander Fischer spreekt openlijk uit graag de overgang naar Cambuur te maken. #groexc

Geen idee of hij het hier ook over het Fox-interview heeft, of met Fischer zelf heeft gesproken.

EDIT: Stouten is overigens een journalist van RTV Rijnmond. Zit ook wel eens aan de bar bij VI.

EDIT 2:
SC Cambuur heeft een bod uitgebracht op aanvoerder Sander Fischer van Excelsior. Tot teleurstelling van de verdediger zelf werd dat bod afgewezen. ,,Ik wil graag de stap maken'', zei Fischer vrijdag bij FOX Sports, na de verloren wedstrijd tegen FC Groningen (2-0).

Fischer verlengde zijn contract op Woudestein deze zomer nog met één jaar, ondanks belangstelling uit het buitenland. Fischer speelde afgelopen seizoen alle 34 competitiewedstrijden voor Excelsior en werd door de supporters gekozen tot speler van het jaar.

SC Cambuur is op zoek naar een rechtercentrumverdediger, maar trainer Henk de Jong benadrukte vrijdag ook Calvin Mac-Intosch op die positie de eerste keus is.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/4126526/2015/08/21/Fischer-wil-graag-transfer-naar-sc-Cambuur.dhtml

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterTa op augustus 21, 2015, 22:49:54
http://www.foxsports.nl/video/fischer-wil-graag-een-stap-zetten/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 21, 2015, 23:02:10
Citaat van: PeterTa op augustus 21, 2015, 22:49:54
http://www.foxsports.nl/video/fischer-wil-graag-een-stap-zetten/

Zag je zijn ogen? Man, man!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op augustus 21, 2015, 23:43:45
Citaat van: PeterTa op augustus 21, 2015, 22:49:54
http://www.foxsports.nl/video/fischer-wil-graag-een-stap-zetten/
Die glimlach zegt genoeg  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 22, 2015, 07:24:07
Dat komt wel goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:39:00
Citaat van: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!

Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:41:57
Citaat van: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!
Over hoeveel geld praten we Richard?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2015, 08:43:12
Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:39:00
Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?
In principe is het juist goed toch als een centrale verdediger niet opvalt. Laat van der Laan maar doorstomen naar middenveld en Fischer kopt 4 hoekschoppen binnen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:47:37
Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:39:00
Dit ook en is hij wel zo goed als sommigen hier doen geloven  :?
Ik probeer altijd een beetje op hem te letten maar hij is mij nog nooit echt enorm opgevallen maar dat kan ook mijn beperkte kennis van zijn kwaliteiten zijn moet ik eerlijk bekennen.
Als hij komt hoop ik natuurlijk dat hij mij positief verrast  :thumbsup
Maar of Cambuur hier nu zoveel geld in moet steken ik weet het niet  :?
Hij stond vorig seizoen hoog in alle cijfer klassementen, dus van vi,telegraaf,ad noem ze maar op... en is bij Excelsior speler van het jaar geworden.. en elke analist vond dat hij makkelijk een stapje hogerop kon..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:53:02
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:47:37
Hij stond vorig seizoen hoog in alle cijfer klassementen, dus van vi,telegraaf,ad noem ze maar op... en is bij Excelsior speler van het jaar geworden.. en elke analist vond dat hij makkelijk een stapje hogerop kon..

Daarom schrijf ik ook, het kan aan mijn gebrek aan kennis van hem zijn, dit zal dan zeker het geval zijn.
Ik hoop gewoon dat het gros van de leden hier gelijk krijgt en hij hier de pannen van het dak speelt  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 22, 2015, 08:54:44
Fischer is wel te goed en te duur voor back up van Macintosh.
Mac is nl. volgens de trainer de nr 1 op positie van rcv.
Of is dat op dit moment... en na de evt. komst van Fischer weer gewoon op bankje?!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:56:44
Citaat van: gewoon een fan op augustus 22, 2015, 08:53:02
Daarom schrijf ik ook, het kan aan mijn gebrek aan kennis van hem zijn, dit zal dan zeker het geval zijn.
Ik hoop gewoon dat het gros van de leden hier gelijk krijgt en hij hier de pannen van het dak speelt  :thumbsup
Dat eerste zal ik nooit zeggen.. En het is afwachten of hij hier ook zo zal presteren(als hij hier heen komt), wat ik wel vreemd vind is dat Mac-Intosch eerste keus is, je haalt Fischer niet voor de bank lijkt me...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 22, 2015, 09:45:29
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 22, 2015, 08:54:44
Fischer is wel te goed en te duur voor back up van Macintosh.
Mac is nl. volgens de trainer de nr 1 op positie van rcv.
Of is dat op dit moment... en na de evt. komst van Fischer weer gewoon op bankje?!

Ik denk dat zijn salariswensen wat te hoog zijn om op het bankje plaats te nemen. Sportief zal hij dat ook niet willen. Misschien was gisteravond ook wel een spelletje om andere clubs te lokken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 22, 2015, 09:52:08
Fischer haal je niet voor de bank. Daarmee schrijf je Mac af, ik zou persoonlijk de voorkeur aan een andere (wendbaardere ) cv geven.
Gisteren kwam de Leeuw vrij vaak eenvoudig bij kopduels voor Fischer en wanneer hij mee naar voren gaat, viel me op dat hij als aanvoerder niet het voortouw neemt door sprintend terug in positie te gaan (getuige het tweede doelpunt). Prima speler, maar meer voor League One vind ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 22, 2015, 10:29:21
Ok, dus nu moeten we een speler níet halen omdat hij te goed is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2015, 10:57:27
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 08:41:57
Over hoeveel geld praten we Richard?
reken maar dat ze rond de 7 ton vragen .Dat verwacht ik omdat cambuur denk ik max 4-5 ton kan bieden .Gelukkig wil hij zelf heel graag hierheen .Wat mij wel opvalt is dat zowel Leeuwin,vd laan en nu ook Reijnen [zoals ik gister zag] het bij hun nieuwe werkgever [dus zonder een goede trainer] niet bijster goed doen/deden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2015, 10:59:42
Citaat van: SCC op augustus 22, 2015, 09:52:08
Fischer haal je niet voor de bank. Daarmee schrijf je Mac af, ik zou persoonlijk de voorkeur aan een andere (wendbaardere ) cv geven.
Gisteren kwam de Leeuw vrij vaak eenvoudig bij kopduels voor Fischer en wanneer hij mee naar voren gaat, viel me op dat hij als aanvoerder niet het voortouw neemt door sprintend terug in positie te gaan (getuige het tweede doelpunt). Prima speler, maar meer voor League One vind ik.
ik had het idee dat hij gisteren ook niet met zijn kop bij de wedstr was [waar hebben we dat eerder gezien].Hij was meer met coaching bezig dan met de wedstr
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 22, 2015, 11:13:24
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2015, 10:57:27
reken maar dat ze rond de 7 ton vragen .Dat verwacht ik omdat cambuur denk ik max 4-5 ton kan bieden .Gelukkig wil hij zelf heel graag hierheen .Wat mij wel opvalt is dat zowel Leeuwin,vd laan en nu ook Reijnen [zoals ik gister zag] het bij hun nieuwe werkgever [dus zonder een goede trainer] niet bijster goed doen/deden

Dacht dat Excelsior 400.000 wil hebben.
Ik zie Cambuur niet meer dan 200.000 bieden.
Daarnaast heeft Fischer ook salariseisen.
Schakel dan  maar over op N'Toko of ga anders Otigba huren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 22, 2015, 11:16:50
Citaat van: AL op augustus 22, 2015, 11:13:24
Dacht dat Excelsior 400.000 wil hebben.
Ik zie Cambuur niet meer dan 200.000 bieden.
Daarnaast heeft Fischer ook salariseisen.
Schakel dan  maar over op N'Toko of ga anders Otigba huren.

Mee eens, niet alle ballen op Fischer. Als hij het dubbele wil verdienen van het gemiddelde dan krijg je scheve verhoudingen. En laten we eerlijk zijn, zo goed is hij nou ook weer niet. Want dan zat hij niet bij Excelsior
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2015, 11:20:16
Citaat van: Tanjajeah op augustus 22, 2015, 10:29:21
Ok, dus nu moeten we een speler níet halen omdat hij te goed is.
Haha, ik dacht hetzelfde..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 22, 2015, 11:29:10
Volgens mij heerst hier juist bij eenieder een dubbel gevoel: prima speler maar juist niet bovengemiddeld. Onverantwoord dus om daar en een (te) hoge transfersom voor te betalen en nog hoog in de salariskosten gaan zitten ook. Hij is niet aanmerkelijk veel beter dan Mac.
Nergens een nood dat hij niet mag komen omdat hij te goed is, mijn inziens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2015, 11:33:33
Citaat van: SCC op augustus 22, 2015, 11:29:10
Volgens mij heerst hier juist bij eenieder een dubbel gevoel: prima speler maar juist niet bovengemiddeld. Onverantwoord dus om daar en een (te) hoge transfersom voor te betalen en nog hoog in de salariskosten gaan zitten ook. Hij is niet aanmerkelijk veel beter dan Mac.
Nergens een nood dat hij niet mag komen omdat hij te goed is, mijn inziens.
Cambuur voert een prima beleid dus ze gaan echt geen onverantwoorde dingen doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jimny op augustus 22, 2015, 11:53:23
Citaat van: richard op augustus 22, 2015, 07:36:36
Veel te duur!!

Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 12:07:31
Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 11:53:23
Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat
Laten we het zo zeggen, richard heeft regelmatig de beschikking over inside informatie. Waar dat dan vandaan komt weet hij zelf wel en gaat dat niet aan de grote klok hangen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2015, 12:13:07
Mocht hij inderdaad te duur zijn dan zal cambuur dat niet doen volgens mij.
Dan komen er meerdere opties....Cambuur wacht nog langer en Fischer komt hier net voor 31 augustus nog binnen...
Of toch gaan voor de tweede optie.
Maar wanneer schakel je over naar je tweede optie?
Wat ik heb gelezen mag Fischer in winterstop transfervrij weg?
Dan vangt excelsior helemaal geen geld meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 22, 2015, 12:26:44
januari heeft ie clausule.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Viper op augustus 22, 2015, 12:28:07
http://www.rijnmond.nl/sport/21-08-2015/fischer-als-ik-stap-kan-maken-wil-ik-die-maken (http://www.rijnmond.nl/sport/21-08-2015/fischer-als-ik-stap-kan-maken-wil-ik-die-maken)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jimny op augustus 22, 2015, 13:31:33
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 12:07:31
Laten we het zo zeggen, richard heeft regelmatig de beschikking over inside informatie. Waar dat dan vandaan komt weet hij zelf wel en gaat dat niet aan de grote klok hangen!

Als hij inderdaad inside informatie heeft is dat ronduit schandalig van degene die zaken lekt bij Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 22, 2015, 13:46:03
Als ik het interview nog een keer terug kijk is het volgens mij vrij duidelijk.

Sander wil heel graag. Dat lijkt me vrij duidelijk, daar ligt het niet aan.
Excelsior en Cambuur moeten eruit zien te komen, iets waar ik nog niet direct van overtuigd ben dat dat gaat gebeuren. Wat meerdere mensen zeggen: ik denk niet dat Cambuur Fischer ten koste van alles gaat halen. Zolang de clubs er nog niet uit zijn kan Fischer wel van alles willen maar dat is toch echt een voorwaarde...

Ik wacht het lekker af  |:) Vanavond eerst maar 3 punten.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 22, 2015, 13:46:26
Nu al zo'n toon tegen Richard, na 2 berichten  :_schater
Wie Richard kent weet dat hij weet waar hij het over heeft
Hij lult niet zomaar wat! Tenzij het over Bakker gaat, dan gaan de remmen los  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 22, 2015, 13:50:33
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 22, 2015, 13:46:26
! Tenzij het over Bakker gaat,  :devil

stanley menzo  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2015, 14:13:39
Alfons Arts  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 22, 2015, 14:14:05
Oh ja; En onze keeper(s)  :devil
Peppie en Kokkie
Copyright van deze Quote ligt bij Richard  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 22, 2015, 14:24:25
Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 11:53:23
Hoe weet je dat hij veel te duur is of je zit in de RVC bij Cambuur, of is het gewoon kalverdijkje praat

Richard is de geheime adviseur van de RvC en ts! Waarvan akte!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 22, 2015, 15:45:31
Bah, klinkt als het forum van Een datingsite hier. Ware parendans. Hij zal vast dingen horen langs de velden, maar daarom mag een ander inhoudelijk op hem reageren en/ of een andere mening toebedeeld zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 15:58:58
Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 13:31:33
Als hij inderdaad inside informatie heeft is dat ronduit schandalig van degene die zaken lekt bij Cambuur
Zal ik je ogen eens laten openen? Dan kan 90% van de mensen binnen de organisatie (waaronder onze AD) wel vertrekken vanwege lekken!
We kunnen roomser zijn dan de paus, lekken gebeurt overal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 22, 2015, 16:12:50
De soep wordt nooit zo heet gegeten, als hij wordt op gediend. (geloof niet alles wat er wordt gezegd, of er geschreven wordt)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jimny op augustus 22, 2015, 18:21:39
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 15:58:58
Zal ik je ogen eens laten openen? Dan kan 90% van de mensen binnen de organisatie (waaronder onze AD) wel vertrekken vanwege lekken!
We kunnen roomser zijn dan de paus, lekken gebeurt overal.

Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 22, 2015, 18:38:54
Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 18:21:39
Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.

Ik zie er ook niks van, het is er vreselijk droog rond het stadion  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:41:15
Citaat van: jimny op augustus 22, 2015, 18:21:39
Ik heb nog nooit de AD horen lekken dus dat is onzin en 90% van de organisatie lekt dat slaat nergens op.
Ga jij eerst maar eens flink teruglezen, of beter... Ik kom met 1 voorbeeld.

Meneer de Graaf staat op de dag dat de spelers naar Ameland zouden doodleuk aan 3 supporters te verkondigen dat de komst van Berisha en Byrne een kwestie van tijd is. Een paar dagen daarvoor was er nog dikke paniek omdat iemand op het forum de naam toevallig(?) genoemd had en alles wat met betrekking tot Berisha strikte geheimhouding vereiste om geen slapende concurrenten wakker te maken.
Ik kan zo een flink aantal mensen opnoemen die informatie prijsgeven, dat doe ik niet om twee redenen.
1. Ik wil die mensen niet in diskrediet brengen
2. Dan snijd ik mezelf ook in de vingers
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:41:45
Citaat van: PePe op augustus 22, 2015, 18:38:54
Ik zie er ook niks van, het is er vreselijk droog rond het stadion  :_schater
:_schater
Check de bierpomp maar eens in de zakenclub als Ard erachter staat :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 22, 2015, 18:44:13
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:41:15
Ga jij eerst maar eens flink teruglezen, of beter... Ik kom met 1 voorbeeld.

Meneer de Graaf staat op de dag dat de spelers naar Ameland zouden doodleuk aan 3 supporters te verkondigen dat de komst van Berisha en Byrne een kwestie van tijd is. Een paar dagen daarvoor was er nog dikke paniek omdat iemand op het forum de naam toevallig(?) genoemd had en alles wat met betrekking tot Berisha strikte geheimhouding vereiste om geen slapende concurrenten wakker te maken.


Hij had wel geliek  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 19:26:57
Citaat van: Cor op augustus 22, 2015, 18:44:13
Hij had wel geliek  :_schater
That's out of the question Cor. Het ging om lekken ja of nee ;0
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2015, 22:04:37
Compleet de kluts kwijt
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: scclwd op augustus 22, 2015, 22:08:12
Nog nooit zo meegemaakt. Maar ook in mindere tijden blijven we achter de club staan. We zijn geen successupporters toch? Klasse mi-side hoe jullie blijven zingen. Trots.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 22, 2015, 22:11:35
Citaat van: scclwd op augustus 22, 2015, 22:08:12
Nog nooit zo meegemaakt. Maar ook in mindere tijden blijven we achter de club staan. We zijn geen successupporters toch? Klasse mi-side hoe jullie blijven zingen. Trots.

:thumbsup Back to old days. Helaas  ;( Maar komt goed!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 22, 2015, 23:41:00
Overgang Fischer naar Cambuur lijkt van de baan

SC Cambuur rekent niet meer op de komst van Excelsior-aanvoerder Sander Fischer. Trainer Henk de Jong voerde 'een goed gesprek' met de verdediger, maar de onderhandelingen met de Rotterdammers over een transfer van de 27-jarige Fischer verliepen stroef. Dat zegt De Jong in gesprek met Voetbal International.

'We missen een leider en hebben ingezet op de komst van Fischer, maar die komt waarschijnlijk niet', vertelde De Jong na afloop van het met 6-1 verloren duel met Heracles Almelo. 'Ik heb een goed gesprek gehad met hem, maar dat is klaar. Excelsior wil sowieso niet meewerken.'

De Jong kon wel enig begrip opbrengen voor de starre houding van de Rotterdammers in de onderhandelingen over een mogelijke transfer van de 26-jarige verdediger. 'Ik begrijp Excelsior', relativeerde De Jong. 'Zij zijn ook niet gek. Wij doen het nu met deze jongens. We moeten opnieuw beginnen.'

Fischer kwam zelf vrijdagavond al in actie. Met Excelsior moest hij tegen FC Groningen (0-2) uiteindelijk het hoofd buigen, door twee late treffers van Mimoun Mahi. SC Cambuur ging op eigen veld hard onderuit tegen Heracles Almelo. Mede dankzij vier treffers van Oussama Tannane - allen voor rust - verloor de ploeg van De Jong met 1-6 van de Almeloërs.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/overgang-fischer-naar-cambuur-lijkt-van-de-baan.htm
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 22, 2015, 23:47:45
Geen leider achterin zou wel eens (directe) degradatie kunnen betekenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2015, 23:53:30
Denk ook niet dat hij na deze wedstrijd nog deze kant opwil.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:58:59
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2015, 23:53:30
Denk ook niet dat hij na deze wedstrijd nog deze kant opwil.
Waarom niet,er is veel eer te behalen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2015, 01:18:24
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:58:59
Waarom niet,er is veel eer te behalen...
idd kan alleen maar beter .We hebben juist zo iemand nodig
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 23, 2015, 08:12:10
Dus... Wie nu?  Neem aan dat er nog een cv bij komt?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 23, 2015, 08:35:40
Henk zegt net van niet.. maar dat lijkt me toch echt wel nodig. Deze achterhoede is behoorlijk kwetsbaar.

Als je het hiermee wilt doen zul je misschien countervoetbal moeten gaan spelen. Wat op zich wel zou moeten kunnen. De snelle jongens zijn er wel. 4-3-3 loopt toch al voor geen meter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 09:21:52
Helemaal niemand halen zou inderdaad wel eens de slechtste beslissing in jaren kunnen zijn  :?
Er moet echt nog iemand met veel ervaring en die een echte leider is bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 23, 2015, 10:35:27
Niemand halen is gewoon geen optie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 10:53:33
Een tijd terug zeiden ze dat ze meerdere opties hadden.
maar ze gingen voor de eerste keus.
die was Fischer.
Die komt blijkbaar niet.Dan moet je voor je tweede keus gaan.
Denk dat ze nu bij Vriends uitkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Shar op augustus 23, 2015, 11:02:50
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2015, 10:53:33
Een tijd terug zeiden ze dat ze meerdere opties hadden.
maar ze gingen voor de eerste keus.
die was Fischer.
Die komt blijkbaar niet.Dan moet je voor je tweede keus gaan.
Denk dat ze nu bij Vriends uitkomen.
Zou zo maar kunnen. Ben alleen bang dat daar wel eens hetzelfde verhaal als bij Fischer kan gaan spelen, ook een hoge afkoopprijs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 23, 2015, 11:04:46
Als je een ervaren man wilt halen kom je uit bij een Mathijssen en Boulahrouz. Maar die zijn qua salaris niet te betalen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2015, 11:14:56
Citaat van: michello op augustus 23, 2015, 11:04:46
Als je een ervaren man wilt halen kom je uit bij een Mathijssen en Boulahrouz. Maar die zijn qua salaris niet te betalen...
Is dit niet wat? http://www.transfermarkt.nl/kew-jaliens/profil/spieler/4560
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 11:17:14
Citaat van: Grijskijkert op augustus 23, 2015, 11:14:56
Is dit niet wat? http://www.transfermarkt.nl/kew-jaliens/profil/spieler/4560
Twee jaar geleden al geprobeerd, had volgens mij ook te gortige salariseisen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op augustus 23, 2015, 11:33:04
Het wordt niet iemand met ervaring...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 11:51:16
Citaat van: Montana op augustus 23, 2015, 11:33:04
Het wordt niet iemand met ervaring...
En dat weet jij?
Dan ms toch een de wijs van Psv?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sonnema op augustus 23, 2015, 12:00:03
Met dat jonkje van feyenoord komen we er ook niet :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: yellow@ndblue op augustus 23, 2015, 12:09:13
Gisteren was het al bekend dat fischer niet zou komen moest 5 ton kosten, als het goed is zijn ze inmiddels bezig met een jonge gast van 19? van feyenoord!

Maar goed blijven geruchten! Dus dan geen ervaren (Leider) achterin

Cambuur wilde Fischer wel, maar moest dit dan weer laten voor financieren  vanuit het spelersfonds, waar ze juist bezig zijn dit af te bouwen zodat de club zelf eens wat overhoud 
aan de transfers.

Maar goed wat ik zeg dit zijn de geruchten die rondgaan maar het zou me niet verbazen dat dit de waarheid kan zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 12:26:37
19-jarige Feyenoorder? Lijkt me duidelijk dat Mac-Intosch dan eerste keus wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 12:31:33
Wessel Dammers dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 12:32:43
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2015, 12:31:33
Wessel Dammers dus.

Dacht ik ook aan, al is die 'al' 20.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 23, 2015, 12:35:30
Geen ervaren kracht? Doe dan niks en besteed je (salaris)geld anders
Mijn mening
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 23, 2015, 12:36:22
Citaat van: Montana op augustus 23, 2015, 11:33:04
Het wordt niet iemand met ervaring...

Dat zou niet slim zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 23, 2015, 12:40:27
Gronsveld van fnoord is 19.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 23, 2015, 12:58:50
Dan lijkt mij N toko op dit moment de beste optie, volgens mij geen grote transfersom, salaris niet zo hoog als Fischer en/of Vriends.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 23, 2015, 13:00:47
Ik zou zeggen otigba. Iemand die echt tot op het tandvlees gaat!

En ophouden met dat vriendjes lijntje tussen van der Laan en Nienhuis. Gaat goals kosten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 13:10:20
Citaat van: Sakin op augustus 23, 2015, 13:00:47
Ik zou zeggen otigba. Iemand die echt tot op het tandvlees gaat!

En ophouden met dat vriendjes lijntje tussen van der Laan en Nienhuis. Gaat goals kosten!
In ieder geval iemand die zijn mannetje staat in plaats van het voetballend op te willen lossen.

Dat lijntje werkte 2 jaar geleden anders prima, kwestie van tijd voordat dat weer hersteld is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterTa op augustus 23, 2015, 13:12:12
Die Dammers is een aanvaller die omgeturnd is tot verdediger, kan ie misschien ook in de spits..  :_schater
Gronsveld is een back dacht ik, misschien Verdonk, maar die is 18....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 23, 2015, 13:33:39
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 13:10:20
In ieder geval iemand die zijn mannetje staat in plaats van het voetballend op te willen lossen.

Dat lijntje werkte 2 jaar geleden anders prima, kwestie van tijd voordat dat weer hersteld is.

Dat klopt! Maar toen stond er niet een Macintosh naast je of een Peersman!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 13:38:36
We hebben het maar steeds over de verdediger.
Maar ik zou ook proberen om die sleegers van feijeNoord nog binnen te hengelen.
En dan steblecki en schootstra te verhuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 23, 2015, 14:04:05
Ik pleit wanneer iedereen fit is voor deze variant:

Pereira-Mac-Peersman-Vytas
               Byrne Overgoor
Narsingh         B.          Houtkoop
                  Berisha

Met Overgoor en Byrne links en rechtspoot naast elkaar die  de buitenspelers kunnen wegsturen.. B. Moet voor het fysieke geweld gaan zorgen op het middenveld wat we zo missen. Berisha als kille afmaker.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 15:21:11
Citaat van: michello op augustus 23, 2015, 14:04:05
Ik pleit wanneer iedereen fit is voor deze variant:

Pereira-Mac-Peersman-Vytas
               Byrne Overgoor
Narsingh         B.          Houtkoop
                  Berisha

Met Overgoor en Byrne links en rechtspoot naast elkaar die  de buitenspelers kunnen wegsturen.. B. Moet voor het fysieke geweld gaan zorgen op het middenveld wat we zo missen. Berisha als kille afmaker.

Niet eens een gek idee. Denk dat Ogbeche die rol prima in kan vullen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 23, 2015, 15:29:07
Waarom hebben wij eigenlijk een beloftenteam? Er word helemaal niks van geprofiteerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:40:13
Citaat van: TopperM op augustus 23, 2015, 15:29:07
Waarom hebben wij eigenlijk een beloftenteam? Er word helemaal niks van geprofiteerd.
Ja dat beloftenteam draait ook al welgeteld 2 maanden mee :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 23, 2015, 15:45:49
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:40:13
Ja dat beloftenteam draait ook al welgeteld 2 maanden mee :zucht
ja dus? Zitten prima talenten tussen. En als je in spelersnood zit dan kan je beter fitte talenten oppe bank hebben dan niet fitte A spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:53:44
Citaat van: TopperM op augustus 23, 2015, 15:45:49
ja dus? Zitten prima talenten tussen. En als je in spelersnood zit dan kan je beter fitte talenten oppe bank hebben dan niet fitte A spelers.
Die talenten zijn nog niet ver genoeg voor een plek bij de selectie, anders was daar wel voor gekozen. Jongens moeten allemaal nog opgetraind worden en daarna zullen er wel een aantal doorbreken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op augustus 23, 2015, 17:39:31
Is Vriends uit beeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 23, 2015, 17:53:27
waar blijft de nieuwe cv ?
Duurt wel erg lang!!!!
We zijn alweer bijna maandag :devil :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 23, 2015, 19:05:56
De selectie die we nu hebben heeft kwaliteiten genoeg, maar allemaal wisselvallig.
Geen spelers (Reijnen, Makrini) meer die altijd een 7 of hoger halen en de rest kunnen 'meenemen'.

Met deze verdediging en het ontbreken van verdedigende middenvelders moet je anders spelen denk ik.
Geld en mogelijkheden voor echt goeie ervaren basisspelers is er niet, en (grote) afkoopsommen moeten ook niet.

Dus ik zeg:
Probeer nog iets van 'voordelige' aanvulling/versterking te vinden voor RCV en CVM
(ik noem: Henrico Drost en Matthew Steenvoorden, maar er zijn er vast meer..)
En ga dan lekker 4-4-2 voetballen. Toen wij nog fantastisch speelden in de eredivisie hadden we ook niet 2 echte buitenspelers. We hebben geen spitsen die vanuit een paar voorzetten sws doelpunten maken, en geen buitenspelers die er 10 per wedstrijd afleveren.
Dus middenvelder erbij en knokken voor de punten!

Anders hebben we nog minimaal 25 off-days..
En 'zwaar programma' vind ik echt flauwekul voor Cambuur, tenzij het over het hele seizoen gaat.
Na volgend weekend ben ik hopelijk weer net zo'n positivo als onze trainer voor de camera's.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PeterTa op augustus 23, 2015, 22:09:50
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/50606/cambuur-klopt-bij-feyenoord-aan-voor-dammers/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 23, 2015, 22:10:19
Wessel Dammers dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 23, 2015, 22:11:28
Citaat van: mugel op augustus 23, 2015, 19:05:56
De selectie die we nu hebben heeft kwaliteiten genoeg, maar allemaal wisselvallig.
Geen spelers (Reijnen, Makrini) meer die altijd een 7 of hoger halen en de rest kunnen 'meenemen'.

Met deze verdediging en het ontbreken van verdedigende middenvelders moet je anders spelen denk ik.
Geld en mogelijkheden voor echt goeie ervaren basisspelers is er niet, en (grote) afkoopsommen moeten ook niet.

Dus ik zeg:
Probeer nog iets van 'voordelige' aanvulling/versterking te vinden voor RCV en CVM
(ik noem: Henrico Drost en Matthew Steenvoorden, maar er zijn er vast meer..)
En ga dan lekker 4-4-2 voetballen. Toen wij nog fantastisch speelden in de eredivisie hadden we ook niet 2 echte buitenspelers. We hebben geen spitsen die vanuit een paar voorzetten sws doelpunten maken, en geen buitenspelers die er 10 per wedstrijd afleveren.
Dus middenvelder erbij en knokken voor de punten!

Anders hebben we nog minimaal 25 off-days..
En 'zwaar programma' vind ik echt flauwekul voor Cambuur, tenzij het over het hele seizoen gaat.
Na volgend weekend ben ik hopelijk weer net zo'n positivo als onze trainer voor de camera's.  |:)

Steenvoorde gaat naar Dord
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 23, 2015, 22:12:42
Citaat van: isari71 op augustus 23, 2015, 22:10:19
Wessel Dammers dus

Iemand die iets over hem kan vertellen? Nog een jongetje die ons moet gaan helpen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: isari71 op augustus 23, 2015, 22:15:42
Citaat van: Lore op augustus 23, 2015, 22:12:42
Iemand die iets over hem kan vertellen? Nog een jongetje die ons moet gaan helpen!

Aanvoerder Jon Feyenoord. Wel leiderstype dus. Ook Jong Oranje-klant
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 23, 2015, 22:17:04
Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 22:19:34
Jongen is wel een talent.
Denk dat ze eerst geld in beurs willen houden.
Of met het geld toch nog een andere versterking willen halen??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op augustus 23, 2015, 22:28:37
Citaat van: isari71 op augustus 23, 2015, 22:10:19
Wessel Dammers dus
Moet ik hier blij van worden?
Onervaren speler en huur. Hoop dat mijn seizoenskaart nog enige waarde vertegenwoordigd de rest v/h seizoen  ;(.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 23, 2015, 22:30:57
Cambuur was voorbereid op vertrek Reijnen.... NOT. Hier heeft cambuur zitten slapen of veel te makkelijk gedacht even Fischer te halen.

Blijkbaar krijgt Macintosh nu het vertrouwen als eerste keus, laat het maar zien

Cambuur gaat geen geld uitgeven, wachten tot de winterstop.. of het slim is ik weet het niet.

Bij Vitesse een puntje halen zou een wonder zijn en dan veertien dagen trainen in alle rust voor PSV en Twente thuis.... ik hoop dat Henk de boel op de rit krijgt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 23, 2015, 22:44:56
We  hebben een kerel nodig geen PUBER!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 23, 2015, 23:01:11
Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 22:44:56
We  hebben een kerel nodig geen PUBER!!!
Eens! Snap weinig van deze beslissing, wat een paniekaankoop word dat zeg
Ze hadden inderdaad door moeten pakken in de soap Reijnen
Dan had je een Fischer/Vriends/N' Toko/Fortes misschien makkelijker kunnen halen
Wat dat betreft is Cambuur maar een klein en bang clubje die te lang wacht zonder echt plan en wat geen of amper risico's durft te nemen (oa Rusnak)
Maar wie weet is deze jongen wel veel getergder dan dat wij denken maar sta nog niet te springen
Deze types zijn nodig; http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg (http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 23, 2015, 23:08:54
Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 23, 2015, 23:09:26
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2015, 23:01:11
Eens! Snap weinig van deze beslissing, wat een paniekaankoop word dat zeg
Ze hadden inderdaad door moeten pakken in de soap Reijnen
Dan had je een Fischer/Vriends/N' Toko/Fortes misschien makkelijker kunnen halen
Wat dat betreft is Cambuur maar een klein en bang clubje die te lang wacht zonder echt plan en wat geen of amper risico's durft te nemen (oa Rusnak)
Maar wie weet is deze jongen wel veel getergder dan dat wij denken maar sta nog niet te springen
Deze types zijn nodig; http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg (http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg)


:y :y :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 23:13:08
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2015, 23:08:54
Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.

Denk ik ook, dan gaat zijn clausule in. Op zich snap ik deze keuze wel. Mac-Intosch verdient op basis van de wedstrijd tegen Feyenoord het vertrouwen. Fischer kun je in de winterstop alsnog halen, mocht dat nodig zijn.

Verder is er nu denk ik ook geen geschikt alternatief beschikbaar. Was Reijnen eerder verkocht dan had je Marcellis of Fischer transfervrij op kunnen pikken.

Dammers ken ik verder niet, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de aanvoerder van Jong Feyenoord te slecht is om zo nu en dan Mac-Intosch te vervangen als die geblesseerd of geschorst is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 23, 2015, 23:14:50
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2015, 23:08:54
Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.

En dat lijkt mij gokken met het eredivisieschap. Wat zijn de echte aankopen:

Heerings: gegokt en verloren
Sjoerd overgoor: lijkt een goede te zijn
Byrne: nog niets van gezien, maat laten we hopen dat het goed uitpakt!
Houtkoop: nog geen idee, maar kon de concurrentie bij den haag niet aan
Anderson: jong en onervaren
Berisha: talent, maar jong en onervaren
Masek: geen idee, maar jong en onervaren

Wie gaat het verschil maken ten opzichte van vorige seizoen, na de winter?

Ik ben bang voor een heel, heel zwaar seizoen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur123 op augustus 23, 2015, 23:16:41
Fischer lijkt me dat ie komt. Als je kijkt naar het interview met FOX vandaag, hij wil heel graag: is voor Excelsior niet te houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 23:24:11
Overigens had Cambuur spelers als Fischer en Marcellis echt niet even uit voorzorg transfervrij kunnen halen hoor. Fischer kon ook naar onder andere NEC en daar zijn ze zich naar verluidt half doodgeschrokken van zijn salariseisen. Voor Marcellis moest bij PEC eerst ook geld vrij worden gemaakt voordat hij kon worden aangetrokken. En dat terwijl hij de directe opvolger van de al lang vertrokken Maikel van der Werff is.

Dat zijn echt gokken die je niet kunt nemen als Cambuur zijnde. Stel Reijnen was niet verkocht en daardoor had je Houtkoop niet kunnen halen. Dan zouden we pas echt een probleem hebben (we hebben in de voorbereiding gezien hoe ons spel eruit ziet zonder een fatsoenlijke linksbuiten).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 23, 2015, 23:25:21
Ik vind de reacties hier nog bijzonder mild. 
Cambuur scoort verdomt weinig en krijgen erg makkelijk goals tegen.
Op deze manier vlieg je er kansloos uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 23, 2015, 23:31:14
Hoe ver kun je zakken als directie en TS om dammers te huren?? man man man
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: vialli op augustus 23, 2015, 23:46:04
Ik wil niet ouwehoere maar de beste stuurlui staan aan wal.
Reken maar dat je verdomd creatief weze mutte om met een nagenoeg lege beurs zaken te doeen en dat sal oek nog wel even so blieve solang we niet un nieuw stadion hevve en meer mogelukheden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 23, 2015, 23:53:50
Ongelooflijk. Eerst Djavan 20 en nu Dammers 20 jaar.. En de spelers van jong dus voor jan joker. Drama!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2015, 23:56:06
Citaat van: CLWDFC op augustus 23, 2015, 23:53:50
Ongelooflijk. Eerst Djavan 20 en nu Dammers 20 jaar.. En de spelers van jong dus voor jan joker. Drama!

De spelers van jong Cambuur zijn gehaald omdat ze een belofte ploeg nodig hebben om licentie niet ingetrokken zien worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 23, 2015, 23:56:41
Citaat van: vialli op augustus 23, 2015, 23:46:04
Ik wil niet ouwehoere maar de beste stuurlui staan aan wal.
Reken maar dat je verdomd creatief weze mutte om met een nagenoeg lege beurs zaken te doeen en dat sal oek nog wel even so blieve solang we niet un nieuw stadion hevve en meer mogelukheden.

Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:00:41
Citaat van: Marc S op augustus 23, 2015, 23:56:06
De spelers van jong Cambuur zijn gehaald omdat ze een belofte ploeg nodig hebben om licentie niet ingetrokken zien worden.
Alsnog, als je ziet wat er gehaald word nu, dat loopt ook in jong. Zonde van het budget. En dan zijn er straks weer mensen die zeggen dat de jonge jongens tijd nodig hebben. Nieuwtje: TIJD HEBBEN WE NIET!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:03:48
Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 23:56:41
Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit

Noem er eens één dan? En dan wel graag iemand die aanmerkelijk beter is dan Mac-Intosch.

Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:00:41
Alsnog, als je ziet wat er gehaald word nu, dat loopt ook in jong. Zonde van het budget. En dan zijn er straks weer mensen die zeggen dat de jonge jongens tijd nodig hebben. Nieuwtje: TIJD HEBBEN WE NIET!

Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:05:42

Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.
[/quote]
Nou misschien zou je dan eens moeten kijken. Jongen heeft GEEN ervaring
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:07:11
Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:05:42
Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.

Nou misschien zou je dan eens moeten kijken. Jongen heeft GEEN ervaring

Ik heb het niet over ervaring, maar over kwaliteit. De spelers van Jong Cambuur hebben ook geen ervaring, dus dat maakt geen verschil.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:10:10
Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:07:11
Ik heb het niet over ervaring, maar over kwaliteit. De spelers van Jong Cambuur hebben ook geen ervaring, dus dat maakt geen verschil.
Die blonde achterin, de Wit ben ik wel fan van. 30 wedstrijden ervaring en zeker gelijkwaardig. El Baad is HDJ fan van en speelde ook CV. Die jongens zien dan toch geen perspectief als zulke " versterkingen" worden gehaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:13:48
Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:10:10
Die blonde achterin, de Wit ben ik wel fan van. 30 wedstrijden ervaring en zeker gelijkwaardig. El Baad is HDJ fan van en speelde ook CV. Die jongens zien dan toch geen perspectief als zulke " versterkingen" worden gehaald.

Vind beiden ook wel redelijke spelers, maar (nog) niet geschikt voor het eerste. El Baad is fysiek veel te licht en moest ook bij Feyenoord Dammers al voor zich dulden. De Wit heeft in de voorbereiding redelijk vaak meegetraind en -gespeeld. De TS zou dus goed op de hoogte moeten zijn van zijn kwaliteiten. Denk je dat ze Dammers zouden halen als De Wit (al) goed genoeg zou zijn? Kom op, zo dom zijn ze toch niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: vialli op augustus 24, 2015, 00:18:38
Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 23:56:41
Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit

Trek zelf de beurs even dan binne we een stuk verder :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:20:14
Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:13:48
Vind beiden ook wel redelijke spelers, maar (nog) niet geschikt voor het eerste. El Baad is fysiek veel te licht en moest ook bij Feyenoord Dammers al voor zich dulden. De Wit heeft in de voorbereiding redelijk vaak meegetraind en -gespeeld. De TS zou dus goed op de hoogte moeten zijn van zijn kwaliteiten. Denk je dat ze Dammers zouden halen als De Wit (al) goed genoeg zou zijn? Kom op, zo dom zijn ze toch niet.
Ben ik het zeker mee eens, maar waarom niet een jongen als De Wit nou het vertrouwen geven en zien wat eruit komt. Ik denk dat je dan hetzelfde risico neemt als met Dammers. Wat vind jij ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op augustus 24, 2015, 07:46:23
Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:20:14
Ben ik het zeker mee eens, maar waarom niet een jongen als De Wit nou het vertrouwen geven en zien wat eruit komt. Ik denk dat je dan hetzelfde risico neemt als met Dammers. Wat vind jij ?

We hebben achterin ervaring nodig. Een leider. Niet van die jonge broekjes.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 24, 2015, 07:52:28
We moeten opstaan, de noodklok moet worden geluid!
Met Dammers halen we een talent maar geen ervaring, dat is wat we nodig hebben achterin.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 24, 2015, 07:57:06
Wanneer komt die versterking nou eens?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 24, 2015, 08:02:03
Wat een wanbeleid!!
Ik krijg geen goed gevoel bij vd Vegt!!!
Gvd op deze manier mogen we volgend seizoen weer op vrijdagavond naar Oss.

Ik neem aan dat er nu nog geld is om Sleegers binnen te halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 24, 2015, 08:05:08
Ze gaan geen geld meer in aanvallers steken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 24, 2015, 08:05:32
Problemen in de verdediging los je niet op!!!!!
Vanaf nu zijn we samen met de Graafschap de grootste degradatiekandidaat!!
Andere concurrenten hebben een betere verdediging en dat Is echt de basis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 24, 2015, 08:07:39
Ik mag hopen dat ze zelf ook weten dat de nood hoog is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op augustus 24, 2015, 08:09:17
Ik heb liever dat we hooguit een paar wedstrijden verliezen dan het hele jaar afhankelijk te zijn van een huurspeler. Maar men moet nou ook niet meteen zo overdramatisch gaan doen na 1 off-day. Hoe lang komen jullie nou al bij Cambuur? Je gaat mij toch niet vertellen dat je niet weet dat je minstens elk seizoen wel een paar van zulke wedstrijden heb.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 24, 2015, 08:13:08
ben ik met je eens. Maar we zien wel dat we een leiders type missen.

Het verlies mag Henk de Jong zich zelf aan rekenen. Heerings op de bank terwijl vd Laan slechts twee keer mee heeft getraind. Vast blijven houden aan Nienhuis, de manier van spelen heb je niks aan Nienhuis. Geweldig op de lijn, maar mee voetballend is mijn zoontje (2,5 jaar) beter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:14:07
Het is vrij simpel volgens mij. Fischer halen ze nu in de winter, dan is de clausule van kracht. Tot die tijd gaan we iets anders spelen en is Dammers back up voor Macintosh.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 24, 2015, 08:16:16
Denk dat Mac met zijn 26 jaar behoorlijk ervaren is. Alleen krijgt hij niet de tijd zoals Reijnen en Leeuwin wel hadden om in zijn nieuwe rol te groeien. Reijnen heeft vorig jaar een hele voorbereiding gehad en toen stond hij er ook nog niet gelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 24, 2015, 08:30:31
In mijn ogen is het niet alleen de verdediging, maar net zo zeer de aanval. We kunnen al drie wedstrijden geen vuist maken voorin. Je hebt Narsingh en Rosheuvel, prima vleugels.. maar het lukt niet!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:42:49
Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 08:30:31
In mijn ogen is het niet alleen de verdediging, maar net zo zeer de aanval. We kunnen al drie wedstrijden geen vuist maken voorin. Je hebt Narsingh en Rosheuvel, prima vleugels.. maar het lukt niet!

Narsingh-Berisha-Ogbeche heeft nu mijn voorkeur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Jubilee67 op augustus 24, 2015, 08:44:13
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:14:07
Het is vrij simpel volgens mij. Fischer halen ze nu in de winter, dan is de clausule van kracht. Tot die tijd gaan we iets anders spelen en is Dammers back up voor Macintosh.

Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 24, 2015, 08:46:45
Citaat van: dit is mien club op augustus 24, 2015, 07:52:28
We moeten opstaan, de noodklok moet worden geluid!
Met Dammers halen we een talent maar geen ervaring, dat is wat we nodig hebben achterin.
paniek?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 24, 2015, 08:52:38
Citaat van: Jubilee67 op augustus 24, 2015, 08:44:13
Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.

Hij scoorde ook....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 24, 2015, 08:52:57
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:42:49
Narsingh-Berisha-Ogbeche heeft nu mijn voorkeur.

Geen Houtkoop????
Ik ga voor Narsingh, Berisha en Houtkoop. Prima aanval!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 24, 2015, 09:09:32
Citaat van: AL op augustus 24, 2015, 08:52:57
Geen Houtkoop????
Ik ga voor Narsingh, Berisha en Houtkoop. Prima aanval!

De laatste twee keer dat Ogbeche naar de buiten ging, vond ik hem daar een uitstekende indruk maken. Veel beter dan centraal. Laat Houtkoop eerst maar met invalbeurten bewijzen dat hij beter is!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 24, 2015, 09:10:06
Ze kunnen Fisher wel willen halen in winterstop, maar wie zegt dat hij dan nog wil. Wij staan dan laatste of 1 plek daarboven, hij gaat echt niet tekenen bij een degradatiekandidaat. Die gaat zijn contract daar uit zitten en transfervrij naar de subtop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 24, 2015, 09:44:59
Cambuur is hopelijk niet zo onnozel om te denken dat we Fischer in de winterstop gaan halen, die jongen heeft dan echt andere mogelijkheden met een veel beter salaris, kansloze missie.

Als Dammers de laatste versterking is dan hebben we echt een gigantisch probleem, allemaal jongens met potentieel maar geen ervaring en in een zwaar seizoen heb je dat nodig.

Reijnen, Leeuwin en de Ridder, jongens die leiding nemen en de jonge jongens verder helpen... 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 10:04:34
:0= PANIEK PEEUW!!!
Centraal duo Mac/Peersman is imo prima. We hebben de pech dat beide backs vorige week geblesseerd raakten en dan moet je schuiven omdat je niet voldoende back up hebt op die reservebank. Met Anderson is dat op de rechterkant in ieder geval al ingevuld en voor de linkerkant kun je in geval van hoge nood Peersman nog neerzetten.

Laat vd Laan eerst nog even weer in het ritme komen (keihard trainen en minuten maken) en dan sta je er verdedigend alweer een stuk beter op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 24, 2015, 10:05:28
Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 24, 2015, 10:08:16
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 10:04:34
:0= PANIEK PEEUW!!!
Centraal duo Mac/Peersman is imo prima. We hebben de pech dat beide backs vorige week geblesseerd raakten en dan moet je schuiven omdat je niet voldoende back up hebt op die reservebank. Met Anderson is dat op de rechterkant in ieder geval al ingevuld en voor de linkerkant kun je in geval van hoge nood Peersman nog neerzetten.

Laat vd Laan eerst nog even weer in het ritme komen (keihard trainen en minuten maken) en dan sta je er verdedigend alweer een stuk beter op.

En toch als iedereen fit is, mag v/d Laan wat mij betreft op het bankje.               Pereira - Mac - Peersman - Vytas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 24, 2015, 10:09:32
Citaat van: gewoon een fan op augustus 24, 2015, 10:05:28
Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.

Maar nog een extra speler aantrekken zou helemaal duiden op extra paniek. Voor het vertrek van reijnen waren wij nog op zoek naar een rechtsback. Daarna kwamen van der laan, Anderson en deze nieuwe!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oscarsielstra op augustus 24, 2015, 10:16:17
Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 10:09:32
Maar nog een extra speler aantrekken zou helemaal duiden op extra paniek. Voor het vertrek van reijnen waren wij nog op zoek naar een rechtsback. Daarna kwamen van der laan, Anderson en deze nieuwe!

Valt wel mee met paniek ... selectie was zo wie zo smal ... daarom .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op augustus 24, 2015, 10:30:46
Citaat van: gewoon een fan op augustus 24, 2015, 10:05:28
Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.

Nee Ajax staat er lekker op. Goed 9 uit 3 is natuurlijk uitstekend, maar dat tegen een zwalkend AZ en tegen NEC en Willem II. Als Cambuur dat voetbal hier liet zien was het stadion leeg....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 24, 2015, 10:38:03
Denk dat deze jongen ons nog wel eens positief kan gaan verrassen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 10:51:07
Citaat van: speculeter op augustus 24, 2015, 10:38:03
Denk dat deze jongen ons nog wel eens positief kan gaan verrassen!

Je kunt hem altijd nog in de spits gooien!  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 24, 2015, 11:00:26
Citaat van: Jubilee67 op augustus 24, 2015, 08:44:13
Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.

Ogbeche heeft het in z'n eerste jaar leuk gedaan. Vorig jaar 12 doelputen.. Ok! Maar 1 na de winterstop! Berisha de kans nu geven!
Ogbeche drie matches niks laten zien!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2015, 11:02:25
Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:00:26
Ogbeche heeft het in z'n eerste jaar leuk gedaan. Vorig jaar 12 doelputen.. Ok! Maar 1 na de winterstop! Berisha de kans nu geven!
Ogbeche drie matches niks laten zien!

Ogbeche was de enige die tegen Heracles een min of meer acceptabel niveau haalde. Berisha viel daarentegen dramatisch in. Dat valt hem natuurlijk niet te verwijten, maar ik zie geen reden om hem nu (op dit moment) erin te zetten voor Ogbeche.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 24, 2015, 11:04:09
Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 11:02:25
Ogbeche was de enige die tegen Heracles een min of meer acceptabel niveau haalde. Berisha viel daarentegen dramatisch in. Dat valt hem natuurlijk niet te verwijten, maar ik zie geen reden om hem nu (op dit moment) erin te zetten voor Ogbeche.

Berisha vond ik nog wel aardig beginnen, maar ja.. 4-0 achter en dan invallen. Ga er maar aanstaan.
Laat ik het zo zeggen. Ogbeche niet in de punt laten starten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 11:09:05
Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:04:09
Berisha vond ik nog wel aardig beginnen, maar ja.. 4-0 achter en dan invallen. Ga er maar aanstaan.
Laat ik het zo zeggen. Ogbeche niet in de punt laten starten!
Berisha's sterkste actie was het opjutten van het publiek tijdens zijn warming up :P
Voor de rest zag ik heel veel frustratie en irritatie bij hem, hoofdschudden, armzwaaien etc. Hij is in ieder geval wel een winnaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 24, 2015, 11:18:17
In het volgende stuk zegt Smit dat clubs als Heracles met grotere slagkracht handelen
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html)

Ik zou zeggen; Als jij dat zo goed weet Ype, handel dan als een echte preses en laat de club niet aankomen met jeugdspelers in plaats van ervaren krachten.

Als jij weet dat bij ons de slagkracht niet hoog ligt (wat klopt)
Doe er dan wat aan! Constateren is daar naar handelen! Nu laat het zich maar wat op zijn beloop
Zorg dan dat wij dat ook krijgen! Calimero Smit...

Of zit ik er nu naast?
Ik hoef niet terug naar de Juup omdat er een hogere staf is wat niet handelt, ook al zien ze dat het moet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 24, 2015, 11:19:03
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 11:09:05
Berisha's sterkste actie was het opjutten van het publiek tijdens zijn warming up :P
Voor de rest zag ik heel veel frustratie en irritatie bij hem, hoofdschudden, armzwaaien etc. Hij is in ieder geval wel een winnaar.

ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 24, 2015, 11:25:32
Citaat van: DK op augustus 24, 2015, 11:19:03
ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken..

Die was inderdaad aardig aan het zwaaien met zijn ellebogen... viel dramatisch in, maar goed, iedereen was dramatisch slecht.
Enige die een kleine voldoende verdiende in mijn ogen was B.
Maar goed.  :0= Geen paniek mensen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op augustus 24, 2015, 11:48:44
Ype Smid doet nu net alsof het bij Hoeracles allemaal zo vlot verliep met dat stadion. Maar daar heeft het ook jaren geduurd voordat het concreet werd. Zelfs op het allerlaatst moesten plannen nog worden aangepas, met weer opnieuw vertraging, etc. Het is niet te hopen dat wij ook die kant opgaan want dan wordt het pas echt een probleem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 24, 2015, 11:55:25
Citaat van: Dreet op augustus 24, 2015, 11:48:44
Het is niet te hopen dat wij ook die kant opgaan want dan wordt het pas echt een probleem.

:? :? die kant zijn wij al lang opgegaan. De eerste plannen voor het nieuwe stadion dateren volgens mij al van 2008 of eerder...  ruim 7 jaar verder en nog is er niks concreet.. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op augustus 24, 2015, 12:04:25
Citaat van: DK op augustus 24, 2015, 11:19:03
ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken..
Volgens mij is hij ingewerkt door B.  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Johnson op augustus 24, 2015, 12:17:18
1. Cambuur heeft een "baas" nodig in de achterhoede. En die nam zaterdag afscheid;
2. Door het vertrek van spelers en blessures kan Cambuur opnieuw beginnen;
3. De tegenstanders weten de zwakte van Cambuur en ontregelen steeds beter het Cambuur spelletje;
4. De "zwakkere" ploegen spelen of proberen hetzelfde spelletje te spelen als Cambuur (bv. Heracles = veel offensiever dan vorig seizoen);
5. Het programma zit niet mee;
6. Ogbeche, Van der Streek, Narsingh, Berisha, Houtkoop, Rosheuvel zijn prima aanvallers. Het is nog wat wisselvallig. Het balletje moet er wel in. Ook daar hebben we weinig geluk tot nu toe.

Voetbal is emotie, maar we moeten positief blijven! Dat valt niet altijd mee...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 24, 2015, 12:27:52
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2015, 11:18:17
In het volgende stuk zegt Smit dat clubs als Heracles met grotere slagkracht handelen
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html)

Ik zou zeggen; Als jij dat zo goed weet Ype, handel dan als een echte preses en laat de club niet aankomen met jeugdspelers in plaats van ervaren krachten.

Als jij weet dat bij ons de slagkracht niet hoog ligt (wat klopt)
Doe er dan wat aan! Constateren is daar naar handelen! Nu laat het zich maar wat op zijn beloop
Zorg dan dat wij dat ook krijgen! Calimero Smit...

Of zit ik er nu naast?
Ik hoef niet terug naar de Juup omdat er een hogere staf is wat niet handelt, ook al zien ze dat het moet

Ik vind het een waardeloze bestuurder en zal inderdaad geen slagkracht voor Cambuur betekenen.

Een domme man met nog dommere opmerkingen die hij in de media weet te slingeren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 12:30:35
Stadiondiscussie maar even verplaatsen naar het juiste topic? ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 24, 2015, 12:40:01
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 12:30:35
Stadiondiscussie maar even verplaatsen naar het juiste topic? ;)

We binne su van slag dat we niet meer goed weten wat bij de juiste topic past.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op augustus 24, 2015, 12:58:57
Selectie is aardig achter uit gegaan  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 24, 2015, 13:52:23
Ogbeche heeft volgens mij op de buiten de meeste goals gemaakt. Sinds de rode kaarten vorig seizoen en het gesprek met Cambuur hierover is hij minder gaan scoren. Ogbeche moet op de buiten!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 20:06:55
Als SCC slim is leggen ze nu al Lumu van Dordt vast. Prachtige authentieke rechter vleugelspits MET overzicht. Halen die vent!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op augustus 24, 2015, 20:21:58
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 20:06:55
Als SCC slim is leggen ze nu al Lumu van Dordt vast. Prachtige authentieke rechter vleugelspits MET overzicht. Halen die vent!
zou inderdaad geen verkeerde zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc0511 op augustus 24, 2015, 20:44:15
Eerst maar eens een leider centraal achterin!! Met deze verdediging ben je gedoemd om te degraderen... Heerings zit al op de bank. Anderson heeft geen ervaring op dit niveau nog en ben bang dat Vd Laan zn niveau niet meer gaat halen wat we gewend zijn.. Verder heb ik het idee dat de technische staf niet echt weet wat ze allemaal aan het doen zijn.. Misschien Slot weer op de bank? En nee , ben niet pessimistisch maar realistisch...  :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 24, 2015, 20:52:10
Citaat van: Scc0511 op augustus 24, 2015, 20:44:15
Eerst maar eens een leider centraal achterin!! Met deze verdediging ben je gedoemd om te degraderen... Heerings zit al op de bank. Anderson heeft geen ervaring op dit niveau nog en ben bang dat Vd Laan zn niveau niet meer gaat halen wat we gewend zijn.. Verder heb ik het idee dat de technische staf niet echt weet wat ze allemaal aan het doen zijn.. Misschien Slot weer op de bank? En nee , ben niet pessimistisch maar realistisch...  :0=

Ik vind het wel pessimistisch, score journalistiek.
Heerings heeft bijna niets gespeeld in de voorbereiding en staat er (nog) niet, Van der Laan heeft een jaar niet in het centrum gespeeld moet er ineens staan en kan er gelijk niks meer van? Het seizoen is nog lang en de gifbeker nog niet leeg, maar uiteindelijk komt het wel weer goed. |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 24, 2015, 20:57:52
pessimistisch? :? Veel mensen zo ongelooflijk :0= NAÏEF   
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 24, 2015, 21:22:31
We hebben geen selectie meer voor het ideale spel wat we willen spelen!
Voorheen werden spelers daarop geselecteerd, maar nu moeten we speelstijl aanpassen aan spelers i.p.v. andersom!

We kunnen de komende wedstrijden beter de 'WK2014-vanGaal-5/3/2-speelwijze' gaan spelen.
Zoiets dus: (namen en plekken kunnen gewisseld worden)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2015%2F08%2F1321635_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=28202cc97b1caa1e684195d4e946ed078c73cece)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 24, 2015, 21:28:35
Vd Streek op 10 kan niet. Is technisch te zwak. Zou liever Masek op 10 zien.
Liever 4-4-2 of 4-5-1
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: brambo3004 op augustus 24, 2015, 21:29:51
Alles leuk en aardig, maar er zitten niet 4 vleugelaanvallers (Narsingh, Houtkoop, Rosheuvel, Hoefdraad) bij de selectie om ze vervolgens helemaal niet meer te gebruiken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 24, 2015, 21:36:36
Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 21:28:35
Vd Streek op 10 kan niet. Is technisch te zwak. Zou liever Masek op 10 zien.
Liever 4-4-2 of 4-5-1

Dan zetten we daar Masek neer of Byrne..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op augustus 24, 2015, 21:40:35
--------------------------Masek-----------------------
Houtkoop-------------------------------------Narsingh
---------------Byrne----------Overgoor---------------

Dat zou mijn voorkeur zijn.
Houtkoop en Narsingh kunnen op snelheid doorschuiven en snel inzakken.

Overgoor en Byrne knappen het vuile werk wel op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 24, 2015, 21:46:42
Citaat van: brambo3004 op augustus 24, 2015, 21:29:51
Alles leuk en aardig, maar er zitten niet 4 vleugelaanvallers (Narsingh, Houtkoop, Rosheuvel, Hoefdraad) bij de selectie om ze vervolgens helemaal niet meer te gebruiken.

1 lang geblesseerd en twijfelachtig of hij iets kan toevoegen.
1 meer dan de helft van de tijd geblesseerd, en onzeker als ie wel speelt.
1 wisselvallig, goeie voorzetten laatste tijd maar levert niks op, en als ie zelfzuchtig is, om te huilen.
1 nieuwe redelijk spelend, maar ook direct geblesseerd..

En we hebben geen spitsen (meer) die scoren vanuit voorzetten.
Dus buitenspelers zijn onnodig

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 25, 2015, 00:25:21
Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..
Op zich niet zo gek natuurlijk. Ik heb net nog even de statistieken van het einde van vorig seizoen erbij gepakt. We hebben de laatste 10 wedstrijden in de competitie één keer gewonnen en dat was thuis van degradant Go Ahead Eagles. Dat zijn geen resultaten om blij van te worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 25, 2015, 07:23:27
Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..

Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 25, 2015, 07:33:51
Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 21:22:31
We hebben geen selectie meer voor het ideale spel wat we willen spelen!
Voorheen werden spelers daarop geselecteerd, maar nu moeten we speelstijl aanpassen aan spelers i.p.v. andersom!

We kunnen de komende wedstrijden beter de 'WK2014-vanGaal-5/3/2-speelwijze' gaan spelen.
Zoiets dus: (namen en plekken kunnen gewisseld worden)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2015%2F08%2F1321635_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=28202cc97b1caa1e684195d4e946ed078c73cece)

Sorry hoor maar je hebt toch echt snelheid nodig
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op augustus 25, 2015, 08:46:12
Geen slecht idee met lastige uitwedstrijden voor de boeg. Narsingh zou ik er inzetten voor Berisha, omdat hij snelheid heeft. Berisha en Ogbeche rouleren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 25, 2015, 08:51:34
Macek zou ik voor van der streek zetten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 25, 2015, 08:54:20
Citaat van: AL op augustus 25, 2015, 07:23:27
Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).

Volledig mee eens. We moeten hopen dat er nog een club is die we onder ons kunnen houden maar dat zal verdraaid lastig worden. De graafschap en Excelsior is te doen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 25, 2015, 08:58:59
Citaat van: AL op augustus 25, 2015, 07:23:27
Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).

Ik vrees dast geliek hest... Na-competitie is met deze selectie onvermijdelijk.. In godsnaam hopen dat we 1 van de 2 onder ons weten te houden en dan hopen dat we geen NAC of Volendam loten.. ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 25, 2015, 09:00:29
Gewoon 433 blijven spelen!!
Als je voorin met Narsingh, Berisha en Houtkoop speelt heb je snelheid en een killer voorin.
Middenveld dan met Overgoor, Byrne en Bakker/Streek. Ik ben ervan overtuigd dat je dan voldoende doelpunten gaat maken.
Echter zullen we heel veel tegenkrijgen met een verdediging van jupiler league niveau.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 25, 2015, 09:02:06
Altijd eentje meer dan de tegenstander maken dus!  |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 25, 2015, 09:04:50
Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 25, 2015, 09:10:47
Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 09:04:50
Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.

We hebben toch ook voldoende spelers nu? Voorheen werden jonge huurlingen als toppers ontvangen (Lukoki, Manu, Ritzmaier) nu is alles mis omdat we Reijnen opvangen met vdLaan en Dammers. Ik ben eigenlijk best tevreden met de aangetrokken spelers. Alleen door de 1-6 is dit wat moeilijker te verantwoorden haha  ;(
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:12:17
Enige tegenvaller was afgelopen wedstrijd. Dus nog geen paniek. Komende wedstrijden vallen er in theorie ook weinig punten te halen dus de paniek zal over een week of twee wel helemaal compleet zijn hier.
Mag toch hopen dat we nu een keer beginnen zonder vd streek / Bakker. Even wat anders proberen. Misschien ook een keer starten met Berisha?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:13:05
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 25, 2015, 09:10:47
We hebben toch ook voldoende spelers nu? Voorheen werden jonge huurlingen als toppers ontvangen (Lukoki, Manu, Ritzmaier) nu is alles mis omdat we Reijnen opvangen met vdLaan en Dammers. Ik ben eigenlijk best tevreden met de aangetrokken spelers. Alleen door de 1-6 is dit wat moeilijker te verantwoorden haha  ;(

Precies mijn gedachte
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 25, 2015, 09:17:04
Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:12:17
Enige tegenvaller was afgelopen wedstrijd. Dus nog geen paniek. Komende wedstrijden vallen er in theorie ook weinig punten te halen dus de paniek zal over een week of twee wel helemaal compleet zijn hier.
Mag toch hopen dat we nu een keer beginnen zonder vd streek / Bakker. Even wat anders proberen. Misschien ook een keer starten met Berisha?

Dan hebben wij een hele voorbereiding gehad en gaan we iets proberen terwijl de nieuwe competitie net gestart is. Dat zou best wel een beetje raar zijn. Berisha is een iets ander verhaal, omdat die nog opgetraind moet worden, zelfde geldt natuurlijk voor Byrne.

Ogbeche naar de buiten en Byrne voor Bakker?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:24:15
Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 25, 2015, 10:03:03
Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 09:04:50
Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.

welke media
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 25, 2015, 10:03:27
Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:24:15
Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.

Helemaal mee eens, op papier pak je met deze seizoensopening misschien 3 punten. Dat is op het moment 1tje, maar normaal gesproken is Feyenoord, Vitesse en PSV 0 punten. Zwolle uit hebben we het altijd moeilijk mee en Twente is normaal gesproken ook een maatje te groot al zitten die nu ook niet in een flow (en het voordeel dat we die in september treffen, ik verwacht daar ook nog wel wat vertrekkende spelers die zij niet 1 op 1 kunnen vervangen). Het is zonde dat je van deze serie niet de punten tegen Heracles pakt. Vechtlust tegen Zwolle was goed, en Feyenoord had veel moeite met onze verdediging en kwam er pas door na blessures en met hulp van de scheidsrechter. De eerste twee wedstrijden genoeg aanknopingspunten gezien, en een wedstrijd waarin duidelijk is geworden dat ze er altijd 100% tegen aan moeten gaan om een resultaat te halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 25, 2015, 10:33:34
Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:24:15
Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.

Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar het zou wel aangeven dat de paniek binnen Cambuur ook is toegenomen. Ik hoop echt dat de Byrne zo'n bijtertje is als hij lijkt. Dan met hem en Overgoor de verdediging wat meer ondersteunen dan vorig jaar en dan kan er misschien wat realistischer gevoetbald worden.

Natuurlijk was het wachten tot het moment zou komen dat Cambuur in de eredivisie onder druk kwam te staan. Met onze begroting is dit eigen alleen maar normaal. Daarnaast is het ook niet zo dramatisch als wij nu met zijn allen lijken te denken, maar er is wel een serieuze uitdaging. Tijd voor Henk om zijn geld echt te verdienen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Stiens op augustus 25, 2015, 12:11:26
Citaat van: Lore op augustus 25, 2015, 10:33:34
Tijd voor Henk om zijn geld echt te verdienen!

We schijnen het hier allemaal maar normaal te vinden dat Cambuur tweemaal als 12de eindigt in de Eredivisie. Henk heeft zich allang waargemaakt met z'n prestatie vorig jaar ;). Hij komt nu in een situatie waarin het allemaal wat minder hossana is. Ben ook erg benieuwd hoe hij en de ploeg hier zich doorheen slaan maar Henk en de rest van de technische staf kennende komt goed. Geen paniek, de start van het seizoen is nu eenmaal loodzwaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 25, 2015, 13:04:36
We moeten ook niet vergeten dat dit een heel ander Heracles (qua spelopvatting) is dan vorig jaar, ze spelen fris reactievoetbal wat ze misschien wel het linker rijtje gaat opleveren.
Ach dan worden we toch een keer 14e, vlammen we het jaar erop wel weer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 25, 2015, 14:11:22
Citaat van: YellowBlue op augustus 25, 2015, 13:04:36
We moeten ook niet vergeten dat dit een heel ander Heracles (qua spelopvatting) is dan vorig jaar, ze spelen fris reactievoetbal wat ze misschien wel het linker rijtje gaat opleveren.
Ach dan worden we toch een keer 14e, vlammen we het jaar erop wel weer.

14e stek, waar kan ik tekenen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 25, 2015, 14:40:51
Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..

Inderdaad, drie wedstrijden gespeeld en in totaal 2 punten minder dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden, waarbij aangetekend moet worden dat Heracles in een positieve flow zit met het vernieuwde stadion. Ik vind dat als we na 10 wedstrijden 6-10 punten hebben behaald dat het helemaal niet zo onaardig gaat. Dat klinkt misschien vreemd, maar daar zit bijna de hele top 6 van vorig jaar bij.

Pec (6) 2-2,             vorig jaar 6-1
Feyenoord (4) 0-2,   vorig jaar 0-1
Heracles (15) 1-6,    vorig jaar 1-0
Vitesse (5) u,           vorig jaar 2-2
PSV (1) t ,               vorig jaar 0-3
Twente (10) t,         vorig jaar 1-1
Utrecht (11) u,         vorig jaar 1-3
Roda (16) u (NAC),  vorig jaar 2-1
AZ (3) t,                  vorig jaar 0-2
ADO (13) t,              vorig jaar 3-2

Totaal aantal punten vorig jaar over dezelfde 10 wedstrijden (waarbij ik NAC heb vervangen door Roda) 11 punten. Als we nu datzelfde aantal halen (wat echt nog heel goed mogelijk is) hoor je mij niet klagen. Dan liggen we nog steeds op koers voor handhaving (+/- 1.1 pnt per wedstrijd)

Ik verwacht dat de wedstrijd tegen PSV of Twente wel eens de ommekeer zou kunnen worden, aangezien de ploeg dan wat beter op elkaar is ingespeeld.

:0= Geen paniek  (ook als Fischer/Vriends etc niet komen. Ik denk dat Mac dit prima in kan vullen. )

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 25, 2015, 14:56:46
Was Ado thuis niet 3-2?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 25, 2015, 14:58:14
idd, in de war met het seizoen ervoor....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 25, 2015, 15:16:33
Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2015, 14:58:14
idd, in de war met het seizoen ervoor....
En PSV thuis was 1-2 ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 25, 2015, 16:03:36
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 15:16:33
En PSV thuis was 1-2 ;)

Ja klopt,  vrije trap van de Ridder
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 25, 2015, 17:15:01
Update na het aantrekken van Wessel Dammers

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 26, 2015, 08:05:50
Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 12:11:26
We schijnen het hier allemaal maar normaal te vinden dat Cambuur tweemaal als 12de eindigt in de Eredivisie. Henk heeft zich allang waargemaakt met z'n prestatie vorig jaar ;). Hij komt nu in een situatie waarin het allemaal wat minder hossana is. Ben ook erg benieuwd hoe hij en de ploeg hier zich doorheen slaan maar Henk en de rest van de technische staf kennende komt goed. Geen paniek, de start van het seizoen is nu eenmaal loodzwaar.

Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 08:40:19
Citaat van: Lore op augustus 26, 2015, 08:05:50
Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!

Henk blijft overal de positieve dingen van in zin.. En dat hoeft niet altijd goed te werken.
Ik ben ook benieuwd hoe hij het oppakt mochten we een aantal weken geen punten pakken.

Maar kan ook zo anders zijn he. Winst in Arnhem bijvoorbeeld!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 08:42:36
MADUROOOOO!



Dit was even een geintje op deze vroege morgen...... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 26, 2015, 09:05:51
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 08:42:36
MADUROOOOO!



Dit was even een geintje op deze vroege morgen...... :_schater
leuk man
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 26, 2015, 09:07:21
 :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 09:09:10
Wordt niet gewaardeerd, duudluk.. Hehe! :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 26, 2015, 10:14:48
Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 10:31:08
Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:14:48
Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.

Tja, zeg het maar. Aanvallend vind ik ons helaas geen vuist maken.
Hoorde dat Willem II bezig is met Boerrigter.. Waarom zij wel en wij niet? Zelfde geldt voor NEC. Waarom zij wel met oa Ritzmaier en wij niet? Alleen omdat Faber daar zit?!..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op augustus 26, 2015, 10:41:02
Nu Groningen ook nog Maduro binnenhaalt ben ik benieuwd wat er op termijn met de Leeuw of Rusnak gaat gebeuren?

Maar weer eens een hengeltje uitgooien voor de Leeuw?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: justremco op augustus 26, 2015, 10:42:09
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 10:31:08
Tja, zeg het maar. Aanvallend vind ik ons helaas geen vuist maken.
Hoorde dat Willem II bezig is met Boerrigter.. Waarom zij wel en wij niet? Zelfde geldt voor NEC. Waarom zij wel met oa Ritzmaier en wij niet? Alleen omdat Faber daar zit?!..

Omdat die clubs veel meer poen hebben en naar mijn mening ook altijd wel iets meer risico nemen dan ons mooie clubke
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 10:45:00
Citaat van: mario op augustus 26, 2015, 10:41:02
Nu Groningen ook nog Maduro binnenhaalt ben ik benieuwd wat er op termijn met de Leeuw of Rusnak gaat gebeuren?

Maar weer eens een hengeltje uitgooien voor de Leeuw?

Ik gok dat de Leeuw daar wel even blijft. Wilde sowieso Europees gaan spelen. Anders gaat hij het buitenlandse avontuur aan wat ik zou begrijpen!

Maar mocht het lukken, top!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 26, 2015, 10:49:43
Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 10:54:44
Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:49:43
Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.

Ze zullen ongetwijfeld meer te besteden hebben, maar dan nog. Beide clubs zouden enorm goede zaken doen.
Met alle respect hoor, maar wij komen met een speler van Feyenoord A1. Wellicht dat hij het enorm goed gaat doen, maar het zegt toch wel wat.

Mag hopen dat Excelsior, Roda en de Graafschap onder ons blijven.. (komen;-))
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 26, 2015, 10:58:56
Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:49:43
Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.

We hebben nog af te rekenen met ons negatief eigen vermogen.. Daar gaat het geld voornamelijk heen. Wie weet nemen die clubs wel risicos die wij  niet willen nemen ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 26, 2015, 11:00:01
Maduro is toch geen concurrent van De Leeuw of Rusnak  :? Van Nieff was een concurrent en die mag nu weg.

Denk niet dat er nog iets bijkomt. 3 verdedigers erbij daarmee moeten we het doen. Valt me wel tegen dat er blijkbaar geen haalbaar alternatief was voor Reijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 11:05:22
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2015, 11:00:01
Maduro is toch geen concurrent van De Leeuw of Rusnak  :? Van Nieff was een concurrent en die mag nu weg.

Denk niet dat er nog iets bijkomt. 3 verdedigers erbij daarmee moeten we het doen. Valt me wel tegen dat er blijkbaar geen haalbaar alternatief was voor Reijnen.

Zal wellicht iets te verschuiven zijn. Hiariej zal zich ongetwijfeld ook niet zo lekker voelen op dit moment. En ik ben bang dat dit ook voor Reijnen geldt op de een of andere manier..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 11:05:51
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 26, 2015, 10:58:56
We hebben nog af te rekenen met ons negatief eigen vermogen.. Daar gaat het geld voornamelijk heen. Wie weet nemen die clubs wel risicos die wij  niet willen nemen ?

Nee, daar heb je ook wel een punt inderdaad.

Nogmaals; alles valt of staat met een nieuw stadion!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 26, 2015, 11:15:38
Alles valt of staat met het stadion.
We hebben amper wat te besteden.
Er zijn al best veel spelers gekomen.
Feit dat we voor een huurling kiezen ipv Fischer zegt ook genoeg.

Wat mij betreft mag Manu er uiteraard (huur) nog bij, maar ik zie niemand meer komen eerlijk gezegd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 26, 2015, 11:38:44
Had erg graag cas peters er nog bijgehaald.
Veel scorend vermogen...maar ja...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op augustus 26, 2015, 11:41:14
De club heeft vijf ton in een jaar verdiend en die gaan naar spelersfonds en negatief eigen vermogen waardoor deze net onder de €2 miljoen komt.  De club heeft een aantal jonge talentvolle spelers gehaald en als eruit komt wat de club hoop kunnen ze op die manier geld verdienen en investeren in de selectie. Dit is naar mijn idee het middel tot een nieuw stadion met meer mogelijkheden.

Dammers is een vreemde gok, aan de andere kant speelde hij in Jong Oranje met leeftijdsgenoten als Karsdorp (Fey) en Menig (Zwolle). Als hij een dergelijk talent bezit dan kan het een prima aanwinst zijn. Maar in jong Oranje was hij nog spits en nu inmiddels RCV.

Laten we hopen op een herstel van de club, met een Masek, Berisha en Byrne die gaan verrassen en hopelijk een van der streek die zijn vorm terug krijgt van net na de winterstop. Krijgt de laatste zijn vorm terug dan kunnen we in de winter wel eens geld gaan vangen voor hem.

Het is allemaal als als... maar daar moet de club het wel van hebben.
Tegen Vitesse een punt pakken en dan twee weken keihard trainen aan een collectief
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 11:41:33
Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 11:38:44
Had erg graag cas peters er nog bijgehaald.
Veel scorend vermogen...maar ja...

Is vrij he.. Als de Graafschap hem al zou kunnen binnenhengelen, kunnen wij dat al helemaal.
Maar ja, Ogbeche, Berisha, Barto...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 26, 2015, 11:48:10
Citaat van: Oosttribune op augustus 26, 2015, 11:41:14

Laten we hopen op een herstel van de club, met een Masek, Berisha en Byrne die gaan verrassen en hopelijk een van der streek die zijn vorm terug krijgt van net na de winterstop. Krijgt de laatste zijn vorm terug dan kunnen we in de winter wel eens geld gaan vangen voor hem.


wij vangen alleen maar geld voor verdedigers vreemd genoeg.. ik heb overigens het idee dat dit wel zo ongeveer is wat vd Streek in zich heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:00:05
Citaat van: Lore op augustus 26, 2015, 08:05:50
Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!

Hij doet dit voor de camera, maar meerdere mensen hebben in interviews al aangegeven dat Henk binnenskamers ook keihard kan zijn. Wij weten natuurlijk lang niet alles wat er gebeurt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 26, 2015, 12:34:53
Ben ik de enige die vind dat we best wel spelers met potentie hebben aangetrokken?
Zoals Berisha, Houtkoop, Byrne, Masek?
Voorlopig vind ik een aantal spelers die hier vorig al waten het af laten weten. Vooral vd streek is me erg tegen gevallen tot nu toe.
Maar eens kijken of Henk het op de rails krijgt en een keer wat andere spelers de kans gaat geven...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:35:57
Steblecki mag worden verhuurd (bron: FD).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 26, 2015, 12:45:09
Iemand verhuur je als je potentie ziet. Steblecki heeft een aflopend contract, tenzij ze de optie lichten, waardoor hij nog een jaar langer blijft. Dat zie ik Cambuur niet snel doen, dus zou ik zeggen verkoop hem of tref een regeling met hem (geef 2 maandsalarissen mee, dan kan hij zelf een nieuwe club in Polen zoeken). Ik gun Sebastian het allerbeste, maar je ziet zo ook wel dat die jongen hier niet gelukkig is.
Hij kan echt wel goed voetballen, heeft een goede inzet en ook zijn inzicht is goed. Maar het oogt allemaal wat flegmatiek en helaas wordt dat bij velen niet geaccepteerd. Klaarblijkelijk ziet onze TS het ook niet in hem zitten, anders had hij wel eens 5 wedstrijden de kans gekregen. Waarom dan nog verhuren?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:47:23
Misschien schrijven ze hem nog niet helemaal af en willen ze de optie houden om zijn contract te verlengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:49:10
Ving vanochtend bij de training op dat de selectie tot de winter rond is (tenzij er nog een kansje komt)
Ik stond naast een groep waar Van der Vegt in stond en hij meldde dit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:56:18
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:49:10
Ving vanochtend bij de training op dat de selectie tot de winter rond is (tenzij er nog een kansje komt)
Ik stond naast een groep waar Van der Vegt in stond en hij meldde dit

Had niet anders verwacht, iedere positie is nu dubbel bezet. Afgezien van de ongelukkige situatie rond een nieuwe RCV heeft Van de Vegt naar mijn mening goed werk geleverd en een goede selectie neergezet. Het is nu aan de TS om er een geoliede machine van te maken. Full support!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 26, 2015, 13:14:02
we hebben een pittig programma voor de boeg, dus ze moeten de komende weken compact spelen, wat meer reactie voetbal en proberen puntjes te sprokkelen. Maar in ieder geval er voor zorgen dat er automatismen ontstaan en dat ze bereid zijn om voor elkaar door het vuur te gaan, dan beginnen we na de eerste weken met een inhaalrace.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op augustus 26, 2015, 15:18:03
Staat een stuk in FD van Marco vd Heide over speelwijze cambuur kan iemand dat hier neer zetten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 26, 2015, 15:50:10
Citaat van: richard op augustus 26, 2015, 15:18:03
Staat een stuk in FD van Marco vd Heide over speelwijze cambuur kan iemand dat hier neer zetten...

Wilde net hetzelfde vragen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 17:27:32
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:35:57
Steblecki mag worden verhuurd (bron: FD).

Pardon!? Steblecki mag verhuurd worden??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 17:45:18
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15395/cambuur-target-duidelijk-verwacht-niet-dat-het-nog-rond-gaat-komen-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15395/cambuur-target-duidelijk-verwacht-niet-dat-het-nog-rond-gaat-komen-.html)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 26, 2015, 18:30:51
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 17:27:32
Pardon!? Steblecki mag verhuurd worden??

Iets voor Groningen?  :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 26, 2015, 18:39:12
Citaat van: gewoon een fan op augustus 26, 2015, 18:30:51
Iets voor Groningen?  :insane

:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 18:53:32
Citaat van: gewoon een fan op augustus 26, 2015, 18:30:51
Iets voor Groningen?  :insane

Dat zeg je wel voor de grap, maar ik zal Hansie even een berichtje sturen.
Bedankt :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 26, 2015, 20:34:26
Hoedt zit bij Lazio op de tribune, kunnen we ook wel huren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 20:35:33
Citaat van: hobbes op augustus 26, 2015, 20:34:26
Hoedt zit bij Lazio op de tribune, kunnen we ook wel huren.

Zal Hans wederom even tippen.. Dank!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 26, 2015, 20:37:01
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:35:33
Zal Hans wederom even tippen.. Dank!
Wat doest dou hier eigenlijk?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 20:38:21
Citaat van: TopperM op augustus 26, 2015, 20:37:01
Wat doest dou hier eigenlijk?

Ironie..

Ironie is bedekte, milde spot.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:38:53
Je Groningen grapjes worden nu wel erg oud Timmie  :O
We hebben het nu wel gezien, smakelijk om gelachen maar nu mag het wat mij betreft wel stoppen
Het word een beetje saai, oud en voorspelbaar
Bist een beste vent verder hoor

Als je Cambuurfan bent; Gedraag je er dan naar
En ben je voor FCG; Je façade kan dan nu wel stoppen en ga dan nu maar Cambuurgrapjes op hun (spelers)forum maken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 20:40:04
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:38:53
Je Groningen grapjes worden nu wel erg oud Timmie  :O
We hebben het nu wel gezien, smakelijk om gelachen maar nu mag het wat mij betreft wel stoppen
Het word een beetje saai, oud en voorspelbaar

Als je Cambuurfan bent; Gedraag je er dan naar
En ben je voor FCG; Je façade kan dan nu wel stoppen en ga dan nu maar Cambuurgrapjes op hun (spelers)forum maken

Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Weet je? Ik vind het vervelend dat jullie erop door zijn gegaan..

Beetje kinderachtig misschien, kan ik inkomen.. Dus laat ik maar de verstandigste zijn:)

En dat het oud wordt, dat zei je al. Je treedt in herhaling ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 26, 2015, 20:42:44
Ben benieuwd hoe de rustig het blijft de komende tijd. Als je even naar de wedstrijdkalender kijkt, en een beetje realistisch ben zul je zien dat het best wel eens zo kan zijn dat we ergens eind oktober de eerste overwinning gaan pakken. Al zal iedereen verwachten dat we die tegen Vitesse of PSV al moeten pakken natuurlijk. En gaan klagen dat er niets vanaf het middenveld / aanval komt. Wat weer niet gek is aangezien we daar zon beetje met dezelfde spelers spelen als in de tweede competitie helft vorig jaar. Toen creëerden we ook niets.
Ik gok dat een aantal van de nieuwe aanwinsten het best nog wel eens goed kunnen gaan doen. Mits ze de kans krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:44:37
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:40:04
Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Weet je? Ik vind het vervelend dat jullie erop door zijn gegaan..

Beetje kinderachtig misschien, kan ik inkomen.. Dus laat ik maar de verstandigste zijn:)

En dat het oud wordt, dat zei je al. Je treedt in herhaling ;)

Dan ben ik niet de enige  ;)
Heb Nijland nu ook al een paar keer gelezen bij jou, dus? Herhaling  8)  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 26, 2015, 21:05:10
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:44:37
Dan ben ik niet de enige  ;)
Heb Nijland nu ook al een paar keer gelezen bij jou, dus? Herhaling  8)  :proost

Touché, trommelvader!

Fijne avond! :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op augustus 26, 2015, 21:10:15
Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:40:04
Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee  l0l
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 26, 2015, 21:10:39
Citaat van: Scc01 op augustus 26, 2015, 20:42:44
Ben benieuwd hoe de rustig het blijft de komende tijd. Als je even naar de wedstrijdkalender kijkt, en een beetje realistisch ben zul je zien dat het best wel eens zo kan zijn dat we ergens eind oktober de eerste overwinning gaan pakken. Al zal iedereen verwachten dat we die tegen Vitesse of PSV al moeten pakken natuurlijk. En gaan klagen dat er niets vanaf het middenveld / aanval komt. Wat weer niet gek is aangezien we daar zon beetje met dezelfde spelers spelen als in de tweede competitie helft vorig jaar. Toen creëerden we ook niets.
Ik gok dat een aantal van de nieuwe aanwinsten het best nog wel eens goed kunnen gaan doen. Mits ze de kans krijgen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben, 2 puntjes uit 2 wedstrijden zou al heerlijk zijn.
En ik hoop ook dat de aanwinsten gaan floreren, maar er zal nog wat tijd mee gemoeid zijn ben ik bang.
Maar we gaan er vol voor, hopen op een stunt |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mugel op augustus 26, 2015, 22:41:02
Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:14:48
Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.

Kan het niet zo zijn dat we (stiekem) Wout Brama nog erbij halen?
ervaren/leider, verdedigend middenvelder, transfervrij, enz.. precies wat we zoeken denk ik!

Voordelige huurspeler gehaald voor RCV, waar eerst onderhandeld werd over Fischer.
Verdediging nu qua aantal spelers op orde, maar nog geen leider.
Steblecki mag verhuurd waarmee we nog 5/6 middenvelders hebben, en bijna allemaal aanvallend

Ik zou er iig blij van worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 27, 2015, 06:49:33
Citaat van: mugel op augustus 26, 2015, 22:41:02
Kan het niet zo zijn dat we (stiekem) Wout Brama nog erbij halen?
ervaren/leider, verdedigend middenvelder, transfervrij, enz.. precies wat we zoeken denk ik!

Voordelige huurspeler gehaald voor RCV, waar eerst onderhandeld werd over Fischer.
Verdediging nu qua aantal spelers op orde, maar nog geen leider.
Steblecki mag verhuurd waarmee we nog 5/6 middenvelders hebben, en bijna allemaal aanvallend

Ik zou er iig blij van worden..
Lijkt me uitgesloten. Achter Overgoor ziet de TS Anderson, Bakker, Schootstra, Byrne en ook Mac kan daar spelen.

Ik denk dat ze het geld in de zak houden en kijken hoe Mac het doet op RCV en als die niet bevalt, pakken ze in de winterstop Fischer met die clausule.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 27, 2015, 07:37:13
Ik had graag nog een schaver met de nodige fysiek achter de hand gehad voor op het middenveld. Persoonlijke duels winnen is niet echt de kracht van onze middenvelders. Het lijkt na deze start toch voorlopig degradatievoetbal te worden en ik hoop dat met dat scenario rekening is gehouden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 27, 2015, 07:46:08
Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 06:49:33
Lijkt me uitgesloten. Achter Overgoor ziet de TS Anderson, Bakker, Schootstra, Byrne en ook Mac kan daar spelen.

Ik denk dat ze het geld in de zak houden en kijken hoe Mac het doet op RCV en als die niet bevalt, pakken ze in de winterstop Fischer met die clausule.

Hoop dat we dan niet te ver achter zijn met punten van de nummer 14 en 15..

Lees ook nog eens dat die Peters naar de Graafschap gaat.... Ik word op de manier steeds nerveuzer voor een slechte afloop...

Cambuur moet echt van der Hoorn Huren of zo.. Want die omgeturnde verdediger Dammers gaat niet het slot op de deur worden en bij vd Laan en MAC heb ik dat gevoel ook niet helemaal...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 27, 2015, 07:56:14
Ik blijf het volhouden, het is en blijft overleven voor Cambuur in de eredivisie  ;(
In ieder geval de eerste jaren nog, de afgelopen jaren hebben de transfers heel goed uitgepakt ik ben bang dat wij dit jaar minder geluk hebben maar misschien verbazen de nieuwe spelers ons nog  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 27, 2015, 08:09:15
Doelstelling is nog steeds rechtstreeks handhaven.
Dat zal een hele klus worden (in  mijn ogen bijna zelfs onmogelijk).
Het klinkt gek, maar op dit moment zou ik niet eens ontevreden zijn met plaats 17.
3 ploegen onder ons houden zie ik gewoon niet gebeuren. Dan zou je graafschap, Excelsior en een Roda of Nec onder je moeten houden. Dat laatste zie ik niet zomaar even gebeuren.
Het enige wat wij kunnen doen is 200% achter de ploeg staan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 08:28:04
Citaat van: Tukker op augustus 26, 2015, 21:10:15
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee  l0l

:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 08:29:26
Citaat van: AL op augustus 27, 2015, 08:09:15
Doelstelling is nog steeds rechtstreeks handhaven.
Dat zal een hele klus worden (in  mijn ogen bijna zelfs onmogelijk).
Het klinkt gek, maar op dit moment zou ik niet eens ontevreden zijn met plaats 17.
3 ploegen onder ons houden zie ik gewoon niet gebeuren. Dan zou je graafschap, Excelsior en een Roda of Nec onder je moeten houden. Dat laatste zie ik niet zomaar even gebeuren.
Het enige wat wij kunnen doen is 200% achter de ploeg staan!

Plek 17 zou ik persoonlijk wel teleurstellend vinden.
Ik zie sowieso de Graafschap en Excelsior wel onder ons eindigen. Plek 15 zou al geweldig zijn!

Maar vergeet niet dat Byrne nog terugkomt en ook Hoefdraad. Heb je op de buitens ook weer meer mogelijkheden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2015, 10:30:06
Nog meer mogelijkheden op de buiten.. geweldig. Als de TS er nou ook nog eens rendement uit zou kunnen halen dan zou het helemaal mooi zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 27, 2015, 11:03:19
Citaat van: De Gast op augustus 27, 2015, 10:30:06
Nog meer mogelijkheden op de buiten.. geweldig. Als de TS er nou ook nog eens rendement uit zou kunnen halen dan zou het helemaal mooi zijn.
Zelfs de beste coach ter wereld haalt niet meer rendement uit Rosheuvel. Daar zit niet meer rendement in. Die schiet vanaf een meter nog op de paal. Narsingh heeft genoeg rendement, maar is altijd geblesseerd. Houtkoop heeft een jaar niet gespeeld, dus dat is nog afwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 27, 2015, 11:06:21
Er is niets mis met onze TS.
De "kleine" beurs, de pech dat clubs onze beste spelers in het begin van seizoen weghalen en dan ook nog direct een aantal blessures in de verdediging, is dus niet gelijk op te vangen.
Dan de zware tegenstanders waarmee we direct worden geconfronteerd.
Geen paniek want we hadden met de selectie van vorig seizoen ook niet gewonnen van Feijenoord, Vitesse en PSV. Alleen Heracles was misschien een gelijkspel geworden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 11:18:09
Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 11:03:19
Zelfs de beste coach ter wereld haalt niet meer rendement uit Rosheuvel. Daar zit niet meer rendement in. Die schiet vanaf een meter nog op de paal. Narsingh heeft genoeg rendement, maar is altijd geblesseerd. Houtkoop heeft een jaar niet gespeeld, dus dat is nog afwachten.
Rosheuvel moet gaan werken aan zijn afronding en voorzet, dan kan het nog wat worden.

Narsingh altijd geblesseerd? Heeft vorig seizoen 23 van de 34 wedstrijden gespeeld en dan ook nog een aantal wedstrijden alleen op de bank gezeten. Hij kwam geblesseerd binnen, dus dat was ook al een achterstand.

Het is wel een gegeven dat Narsingh niet een heel seizoen 100% fit zal zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 27, 2015, 11:20:41
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zie in Rosheuvel echt een tweede Lukoki. Snel en dreigend, prima inzet, maar amper rendement. Lukoki heeft daar door middel van trainen op voorzetten iets aan kunnen doen. Dan moet Rosheuvel dat toch ook kunnen? De potentie heeft hij volgens mij wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 11:28:31
Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 11:20:41
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zie in Rosheuvel echt een tweede Lukoki. Snel en dreigend, prima inzet, maar amper rendement. Lukoki heeft daar door middel van trainen op voorzetten iets aan kunnen doen. Dan moet Rosheuvel dat toch ook kunnen? De potentie heeft hij volgens mij wel.

Ik heb het idee dat hij onrustig in z'n hoofd is als hij een voorzet moet geven. Of te moe is oid.. Heb hem ook echt wel goede voorzetten zien geven. Als hij net wat rustiger wordt, net wat meer tijd neemt, dan moet dat echt wel goedkomen.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 11:28:58
Citaat van: De Gast op augustus 27, 2015, 10:30:06
Nog meer mogelijkheden op de buiten.. geweldig. Als de TS er nou ook nog eens rendement uit zou kunnen halen dan zou het helemaal mooi zijn.

Moeten we het wel van hebben, Gast!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2015, 11:31:55
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 11:28:31
Ik heb het idee dat hij onrustig in z'n hoofd is als hij een voorzet moet geven. Of te moe is oid.. Heb hem ook echt wel goede voorzetten zien geven. Als hij net wat rustiger wordt, net wat meer tijd neemt, dan moet dat echt wel goedkomen.

Wat heb je aan voorzetten als er niemand voorin loopt om er iets mee te doen. We hebben geen Te Vrede, Luuk de Jong, Kramer, Milik etc. Voorzetten zijn, helaas, allemaal verspeelde ballen.

We kunnen een voorbeeld aan Heracles nemen. Die doen tenminste wat met hun snelheid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 27, 2015, 11:34:38
Het hoeven ook niet per se hoge voorzetten te zijn. Volgens mij waren de meeste assists van Narsingh vorig jaar ballen over de grond, of wel strak voor de goal langs of teruggelegd op randje zestien (zie ook de bal van Narsingh tegen PEC waar Berisha bijna nog de 2-3 uit maakte). Maar ook dit zie ik Rosheuvel (nog) niet vaak doen. Maar dat is ook een kwestie van overzicht en iets lastiger te trainen dan ballen blind (maar op maat!) voorgeven.

Citaat van: De Gast op augustus 27, 2015, 11:31:55
Wat heb je aan voorzetten als er niemand voorin loopt om er iets mee te doen. We hebben geen Te Vrede, Luuk de Jong, Kramer, Milik etc. Voorzetten zijn, helaas, allemaal verspeelde ballen.

We kunnen een voorbeeld aan Heracles nemen. Die doen tenminste wat met hun snelheid.

Als Berisha er in staat zou dat wel eens kunnen veranderen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 11:34:53
Citaat van: De Gast op augustus 27, 2015, 11:31:55
Wat heb je aan voorzetten als er niemand voorin loopt om er iets mee te doen. We hebben geen Te Vrede, Luuk de Jong, Kramer, Milik etc. Voorzetten zijn, helaas, allemaal verspeelde ballen.

We kunnen een voorbeeld aan Heracles nemen. Die doen tenminste wat met hun snelheid.

Ben ik het helemaal mee eens. Ogbeche wordt de hemel ingeprezen, maar die raakt geen pepernoot! (Bedoel ik trouwens niks mee hoor, met pepernoot! Voordat iemand daar weer wat over zegt:))
Voorzetten zijn best prima hoor. In vele gevallen moet een buiten ook blindelings een bal bij de eerste of tweede paal kunnen geven!
Daarbij komt dat het niet alleen aan de spits ligt. De andere buiten hoort ook voor de goal te komen. Geldt ook voor de '10' en evt andere middenvelder!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 12:08:59
Waarom raakt hij geen pepernoot? Omdat ons spelsysteem met terugverdedigende spitsen werkt. Daarom is B. ook vaak te laat voor het doel te vinden. Zelfde met Barto, die is in de 16 wel heel gevaarlijk is, maar daarbuiten "niks kan". Ik ben zelf meer voorstander van een systeem waarin de spits minder verdedigend werk hoeft te doen, zodat hij meer voor het doel  te vinden is en kan doen wat hij moet doen, het netje laten bollen!

En die pepernoot? Ach dat is gewoon het spreekwoord. Wie daar wat achter zoekt heeft een nog grotere kronkel in zijn hoofd dan ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 13:05:37
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 12:08:59
Waarom raakt hij geen pepernoot? Omdat ons spelsysteem met terugverdedigende spitsen werkt. Daarom is B. ook vaak te laat voor het doel te vinden. Zelfde met Barto, die is in de 16 wel heel gevaarlijk is, maar daarbuiten "niks kan". Ik ben zelf meer voorstander van een systeem waarin de spits minder verdedigend werk hoeft te doen, zodat hij meer voor het doel  te vinden is en kan doen wat hij moet doen, het netje laten bollen!

En die pepernoot? Ach dat is gewoon het spreekwoord. Wie daar wat achter zoekt heeft een nog grotere kronkel in zijn hoofd dan ik.

Ogbeche speelt als een natte krant. Mag aannemen dat jij dat ook wel ziet.
Is toch triest dat hij niet voor de goal staat als er vanaf de zijkanten gevaar gevaar dreigt namens ons?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 27, 2015, 13:18:26
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 13:05:37
Ogbeche speelt als een natte krant. Mag aannemen dat jij dat ook wel ziet.
Is toch triest dat hij niet voor de goal staat als er vanaf de zijkanten gevaar gevaar dreigt namens ons?

Overdrijven is ook een vak. Ogbeche speelt echt niet slechter dan de meeste anderen, en tegen Heracles vond ik hem zelfs de enige die niet meeging in de malaise. (Wat niet wil zeggen dat ik Berisha in potentie niet beter vind.)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 13:36:32
Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 13:18:26
Overdrijven is ook een vak. Ogbeche speelt echt niet slechter dan de meeste anderen, en tegen Heracles vond ik hem zelfs de enige die niet meeging in de malaise. (Wat niet wil zeggen dat ik Berisha in potentie niet beter vind.)

Afgelopen tweede seizoenshelft vond ik hem de slechtste man.
Hoop dat Henk Berisha nu de kans geeft. We zien het aankomende weekend wel:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 27, 2015, 14:02:46
Cambuur stelt weloverwogen paniekaankoop nog even uit
Laagvlieger koopt later geflopte Bulgaarse spits


Door Andre van den Ende • donderdag 27 augustus 2015

SC Cambuur heeft na drie duels slechts één punt in de Eredivisie. Toch wacht de laagvlieger nog even met het doen van een paniekaankoop. Trainer Henk de Jong wil pas een overal geflopte Bulgaarse spits uit de Duitse Regionalliga Süd aantrekken als zijn ploeg zondagmiddag van Vitesse verliest.

"Je moet geen overhaaste beslissingen nemen en je paniekaankoop al te vroeg in het seizoen doen", stelt De Jong. "Onze scouting heeft de waardeloze markt allang in kaart gebracht. Na zondag hebben we nog genoeg tijd om een onbruikbare speler te kopen die ons niet alleen sportief, maar ook financieel nog verder in de problemen brengt."

Als Cambuur erin slaagt een puntje te stelen bij Vitesse, dan stelt de club de broodnodige paniekaankoop uit tot de winterstop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:23:51
Wat moet het voor een aantal mensen toch heerlijk zijn dat we met 1-6 verloren hebben van Heracles. Vergeten is het niet toegekende doelpunt en de niet handsbal van Bakker. Vergeten de knappe tweede helft tegen Zwolle. Nee, de messen zijn geslepen en alle clichés kunne weer uit de kast. henk de Jong kan er niks meer van, B is eigenlijk een waardeloze spits. Die vleugelspelers van ons, waardeloos, hebben geen voorzet en geen actie en wanneer ze wel een voorzet hebben staat er niemand om hem er in te kunnen koppen. Middenveld, tsja, wat moet je daar nou van zeggen. Bakker is het bekende verhaal, heeft last van heimwee en speelt een bal alleen maar terug. Van der Streek is het ook helemaal kwijt. Barto voetbalt alleen nog bij ons omdat hij de huisvriend van Henk is. Verdedigend is het niks en wordt het waarschijnlijk ook niks. Maar dat is de schuld van van der Vegt want die koopt echt waardeloos in en anticipeert niet op het vertrek van bepalende spelers. De AD lult alleen maar en voegt niks toe en Ype Smid, ach ja, Ype... Die droomt van een stadion wat er toch nooit gaat komen. En natuurlijk Nienhuis, echt, veel slechter zal je ze niet tegenkomen in de eredivisie. Overgoor komt bij het gedegradeerde GAE vandaan dus wat moet je daar nu nog van zeggen. Ik weet het, ik ben na de 0-5 weggegaan en dus geen echte supporter. Blij dat alle mensen die het allemaal aan hebben zien komen nu hun minutes of fame halen op dit forum. Hoop dat er snel weer wat successen komen, dan verdwijnen een aantal roeptoeters die nu het forum overheersen weer onder hun steen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:38:37
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:23:51
Wat moet het voor een aantal mensen toch heerlijk zijn dat we met 1-6 verloren hebben van Heracles. Vergeten is het niet toegekende doelpunt en de niet handsbal van Bakker. Vergeten de knappe tweede helft tegen Zwolle. Nee, de messen zijn geslepen en alle clichés kunne weer uit de kast. henk de Jong kan er niks meer van, B is eigenlijk een waardeloze spits. Die vleugelspelers van ons, waardeloos, hebben geen voorzet en geen actie en wanneer ze wel een voorzet hebben staat er niemand om hem er in te kunnen koppen. Middenveld, tsja, wat moet je daar nou van zeggen. Bakker is het bekende verhaal, heeft last van heimwee en speelt een bal alleen maar terug. Van der Streek is het ook helemaal kwijt. Barto voetbalt alleen nog bij ons omdat hij de huisvriend van Henk is. Verdedigend is het niks en wordt het waarschijnlijk ook niks. Maar dat is de schuld van van der Vegt want die koopt echt waardeloos in en anticipeert niet op het vertrek van bepalende spelers. De AD lult alleen maar en voegt niks toe en Ype Smid, ach ja, Ype... Die droomt van een stadion wat er toch nooit gaat komen. En natuurlijk Nienhuis, echt, veel slechter zal je ze niet tegenkomen in de eredivisie. Overgoor komt bij het gedegradeerde GAE vandaan dus wat moet je daar nu nog van zeggen. Ik weet het, ik ben na de 0-5 weggegaan en dus geen echte supporter. Blij dat alle mensen die het allemaal aan hebben zien komen nu hun minutes of fame halen op dit forum. Hoop dat er snel weer wat successen komen, dan verdwijnen een aantal roeptoeters die nu het forum overheersen weer onder hun steen.

Je doet nu exact hetzelfde roeptoeter..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:39:53
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:38:37
Je doet nu exact hetzelfde roeptoeter..

Voel je je aangesproken timmie smiley?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:42:51
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:39:53
Voel je je aangesproken timmie smiley?

Nee hoor, ik constateer iets.
Maar je bent je ervan bewust dat je hetzelfde doet?

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:45:05
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:42:51
Nee hoor, ik constateer iets.
Maar je bent je ervan bewust dat je hetzelfde doet?

Klopt, heerlijk om de selectie af te branden na drie wedstrijden. En nog lekkerder om te roepen dat je het wel wist. Niets is fijner dan achteraf je gelijk halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:48:06
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:45:05
Klopt, heerlijk om de selectie af te branden na drie wedstrijden. En nog lekkerder om te roepen dat je het wel wist. Niets is fijner dan achteraf je gelijk halen
Joh, van te voren wist ik ook al dat ik gelijk had:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:49:23
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:48:06

Joh, van te voren wist ik ook al dat ik gelijk had:)

Jij wel timmie, jij wel. Je bent een topper.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 27, 2015, 14:49:57
Staat gewoon een goeie selectie, moet nog even op zijn plek vallen. Komt wel goed schatjes.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:51:21
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:49:23
Jij wel timmie, jij wel. Je bent een topper.

Eindelijk zie je het in, bedankt vriend!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:53:38
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:51:21
Eindelijk zie je het in, bedankt vriend!

Ik geloof niet in virtuele vriendschap
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 14:55:16
Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 14:49:57
Staat gewoon een goeie selectie, moet nog even op zijn plek vallen. Komt wel goed schatjes.

Dat is precies wat ik schrijf, maar sommige mensen snappen satire niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:56:48
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:53:38
Ik geloof niet in virtuele vriendschap

Jammer.. Kom ik eens bij je op de koffie, Ok?
Samen lekker over Cambuur lullen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:57:29
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:55:16
Dat is precies wat ik schrijf, maar sommige mensen snappen satire niet

Klopt, sommige mensen snappen dat niet. Is jammer dat vele mensen alles zo serieus oppakken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 27, 2015, 14:58:38
Kan dit misschien per PM uitgevochten worden? Vrij irritant, dit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 14:59:38
Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 14:58:38
Kan dit misschien per PM uitgevochten worden? Vrij irritant, dit.
Ik ben klaar hoor:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 27, 2015, 15:07:52
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:59:38
Ik ben klaar hoor:)

niet een mens die dat gelooft !
maar mocht dat toch zo zijn,veel plezier op een ander willekeurig forum.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 15:11:54
Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:07:52
niet een mens die dat gelooft !
maar mocht dat toch zo zijn,veel plezier op een ander willekeurig forum.

Wellicht niet geformuleerd.. Excuses.
Maar hier ben ik ng niet klaar. Was klaar met de discussie:)

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 27, 2015, 15:13:12
jammer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 15:14:15
Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:13:12
jammer.

Joh, heb je nog iemand om tegen aan te zeiken:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 15:30:12
Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:56:48
Jammer.. Kom ik eens bij je op de koffie, Ok?
Samen lekker over Cambuur lullen!

Heb je al eens uitgenodigd in de CB of het Hertje om je wijsheden te etaleren maar daar ben je niet op ingegaan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: drg op augustus 27, 2015, 15:34:51
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1078.new#new

En nou opbokken  l8l  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 15:38:32
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 15:30:12
Heb je al eens uitgenodigd in de CB of het Hertje om je wijsheden te etaleren maar daar ben je niet op ingegaan

Zit ik al regelmatig.. Uitnodiging nooit gezien trouwens, sorry!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 15:49:03
En nu maar even kappen, anders mag een ieder die nu loopt te klooien een week verplicht uitrusten op het Libelle forum.

Censuur? Ja! Machtsmisbruik? Ja! Interesseert me even geen reet nu! Gedraag ik me eindelijk "verantwoordelijk", zijn er weer een aantal die de wannabe Dokkumer zijn. Eentje zoals ik is al teveel hier!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 27, 2015, 16:15:05
dokkie tromp.











sorry.
:rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:17:23
Geen namen, zelfs de mijne niet!!

Ik noem jou toch ook niet Okkele Trump? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 27, 2015, 16:28:31
kut,
hoewel ik al sorry zei moet dat nog eenmaal......sorry
deze wel echt dan.

(ja,met kut bedoel ik mevrouw tromp)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:38:57
Mooi, nu dat uitgesproken is kunnen we dan weer verder gaan over de selectie van dit seizoen. Volgens mij zijn Sarah T., Donald Trump, jij en ik nog steeds geen deel van deze selectie of is er ook maar enige kans dat wij aan die selectie toegevoegd worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 17:09:49
Ik ga er nog steeds van uit dat we het met deze selectie gaan redden en de TS de boel weer op de rit gaat krijgen. Erg veel paniek na 1 dramatisch slechte wedstrijd, volgens mij nergens voor nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 17:10:37
Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 17:09:49
Ik ga er nog steeds van uit dat we het met deze selectie gaan redden en de TS de boel weer op de rit gaat krijgen. Erg veel paniek na 1 dramatisch slechte wedstrijd, volgens mij nergens voor nodig.

Tuurlijk, komt ook wel goed!
Plek 14/15 moet echt wel haalbaar zijn!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 27, 2015, 17:35:20
Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 27, 2015, 18:18:48
Citaat van: legeips op augustus 27, 2015, 17:35:20
Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..

Ik denk dat de clubleiding zich eigenlijk wel in je verhaal kan vinden. Daar getuigt de interesse voor Fischer van. Volgens mij is het gewoon zo dat er op dit moment geen geschikte spelers beschikbaar waren. Je doet in je verhaal net alsof de transfersom van Reijnen volledig geherinvesteerd kon worden in de selectie, maar volgens mij is meteen bekend geworden dat daar maar een zeer bescheiden bedragje van is overgebleven. En met een (vrijwel) lege beurs kom je inderdaad bij (huur)spelers als Dammers terecht. Ik denk dat Cambuur simpelweg gedwongen is om te wachten met Fischer tot de winterstop, omdat dan zijn clausule pas in gaat. Was Reijnen eerder vertrokken dan had men Fischer of Marcellis (transfervrij!) kunnen halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 27, 2015, 18:43:09
Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 18:18:48
Ik denk dat de clubleiding zich eigenlijk wel in je verhaal kan vinden. Daar getuigt de interesse voor Fischer van. Volgens mij is het gewoon zo dat er op dit moment geen geschikte spelers beschikbaar waren. Je doet in je verhaal net alsof de transfersom van Reijnen volledig geherinvesteerd kon worden in de selectie, maar volgens mij is meteen bekend geworden dat daar maar een zeer bescheiden bedragje van is overgebleven. En met een (vrijwel) lege beurs kom je inderdaad bij (huur)spelers als Dammers terecht. Ik denk dat Cambuur simpelweg gedwongen is om te wachten met Fischer tot de winterstop, omdat dan zijn clausule pas in gaat. Was Reijnen eerder vertrokken dan had men Fischer of Marcellis (transfervrij!) kunnen halen.

Dat Reijnen zou uitgroeien tot een sterkhouder en fors in waarde zou stijgen had niemand vooraf voorzien.. Ik verbaas me hoe andere clubs spelers weten aan te trekken waar we toch wel met z'n allen wat jaloers naar kijken.

Je antwoord klinkt wel logisch... Maar ik mis bij onze club momenteel de durf en geloof om te bouwen aan een goede toekomst.. Het nieuwe stadion is illustratief hoe cambuur bouwt aan de toekomst... Hele lange termijn politiek en onzeker.. Nu met een 3e jaar eredivisie had ik wel wat meer huid en lef verwacht.. We blijven maar roepen dat we een kleine begroting hebben en dat we moeten weten waar we vandaan komen.. Er zijn toch clubs die financieel beroerder voor staan, maar wonder boven wonder toch net iets meer kunnen dan wij.. (zou de gemeente daar wel makkelijker bereid zijn om te steunen dan hier??)

Maar los van alles en niet om mijn gelijk te halen of te hebben... We hadden toch ook iets anders kunnen huren dan Dammers... We zullen zondag zien hoe diep de wond is en hoe gelijk het bestuur en TS van onze mooie club gaat krijgen..

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 27, 2015, 19:01:41
Citaat van: legeips op augustus 27, 2015, 17:35:20
Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..

Ik dnk dat wat er nu staat laat zien wie we zijn. En ik denk dat HdJ dat ook bedoelt met z'n verhaal over budget. We hebben twee keer gemazzeld met ons centrum, waarbij het misschien wel helemaal geluk was dat zowel vd Laan als Judas zich redelijk hebben ontwikkelt naast een ervaren man. Ik denk ook dat het een billenknijpen blijft achterin tot de winterstop. Maar wanneer ik hier lees hoe er over diverse spelers en HdJ geschreven wordt dan denk ik niet dat iemand daar baat bij heeft. Komt bij dat het in mijn ogen ook totaal niet terecht is. Heracles was een drama, maar Feijenoord vond ik een prima pot, met heel veel pech en Zwolle uit heb ik ook wel eens minder gezien. Ik wil dan ook alleen maar aangeven dat het wel erg makkelijk is om na een 1-6 alles meteen met de grond gelijk te willen maken. En ja, ik weet dat het een opportunistische wereld is waarin het voetbal verkeerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 27, 2015, 20:13:15
Je kunt niet meer kopen dan er in je huishoudpotje zit, ik ben niet van de leenderige.... Een vette BMW leek mij ook het einde , maar helaas...
Zal het met mn peugeotje moeten doen, ook niet slecht trouwens.
Vroeger was de nood zo hoog dat men publiek gingen vragen om 100 gulden mee naar het stadion te nemen.
Zulke toestanden wil je als fan ook niet weer.
Maar zo slecht is onze selectie toch niet ? Voor de start van de competitie was bijna iedereen voor 80 90 procent tevreden.
Zou dit nu allemaal komen door die ene transfer van reiynen... Hoe is het mogelijk :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 27, 2015, 20:27:34
Er is op dit moment, na slechts 3 wedstrijden, niemand die kan weten hoe goed/slecht dit Cambuur werkelijk is.
persoonlijk denk ik dat gemiddeld 1 punt per wedstrijd voldoende is en met dit budget zou dat al meer zijn dan je mag verwachten.
Er zijn hier nogal wat mensen negatief en ook enkele positief.
Het lijkt mij voor beide opties nog een wedstrijd of 7 te vroeg! :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 27, 2015, 22:17:29
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 27, 2015, 20:13:15
Je kunt niet meer kopen dan er in je huishoudpotje zit, ik ben niet van de leenderige.... Een vette BMW leek mij ook het einde , maar helaas...
Zal het met mn peugeotje moeten doen, ook niet slecht trouwens.
Vroeger was de nood zo hoog dat men publiek gingen vragen om 100 gulden mee naar het stadion te nemen.
Zulke toestanden wil je als fan ook niet weer.
Maar zo slecht is onze selectie toch niet ? Voor de start van de competitie was bijna iedereen voor 80 90 procent tevreden.
Zou dit nu allemaal komen door die ene transfer van reiynen... Hoe is het mogelijk :?

Jonge jij snapt het. Zo denk ik er ook over. Heb het woord doorselecteren weet ik hoe vaak gehoord hier. En wat was iedereen blij dat Lucas weg was haha. En nu ineens paniek:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 28, 2015, 08:13:07
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 27, 2015, 20:27:34
Er is op dit moment, na slechts 3 wedstrijden, niemand die kan weten hoe goed/slecht dit Cambuur werkelijk is.
persoonlijk denk ik dat gemiddeld 1 punt per wedstrijd voldoende is en met dit budget zou dat al meer zijn dan je mag verwachten.
Er zijn hier nogal wat mensen negatief en ook enkele positief.
Het lijkt mij voor beide opties nog een wedstrijd of 7 te vroeg! :proost

Over de afgelopen jaren zou 1 punt per wedstrijd gemiddeld voldoende moeten zijn en dat moet ook het streven zijn. Maar dat je nog niets kan zeggen over Cambuur ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zie in drie wedstrijden achterin echt dingen mis gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 28, 2015, 09:53:01
We missen bij Cambuur een buitenspeler die binnen door komt. Zo 1 als Elvis Manu of De Ridder. We hebben alleen maar spelers die buiten om gaan en niet 1 voor in de kleine ruimte die Ogbeche bediend. Hierdoor komt Ogbeche veel beter uit de verf.

We moeten 1 hebben in de kleine ruimte. (Heb wel te weinig gezien van Houtkoop. Misschien heeft die wel die kwaliteiten)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 28, 2015, 09:57:40
Citaat van: Sakin op augustus 28, 2015, 09:53:01
We missen bij Cambuur een buitenspeler die binnen door komt. Zo 1 als Elvis Manu of De Ridder. We hebben alleen maar spelers die buiten om gaan en niet 1 voor in de kleine ruimte die Ogbeche bediend. Hierdoor komt Ogbeche veel beter uit de verf.

We moeten 1 hebben in de kleine ruimte. (Heb wel te weinig gezien van Houtkoop. Misschien heeft die wel die kwaliteiten)

Je eerste alinea dacht ik gelijk aan Houtkoop! Denk dat hij wel die kwaliteiten heeft:)
Zondag fit, of niet?

Verder denk ik dat een spits er geen baat bij heeft als een buiten continu naar binnen gaat..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 28, 2015, 10:09:39
grappig.... bij ons op de tribune zijn veel altijd boos dat Narsigh altijf naar binnen toe gaat en nauwelijks buitenom en man voorbij.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 28, 2015, 11:12:54
Citaat van: Sakin op augustus 28, 2015, 09:53:01
We missen bij Cambuur een buitenspeler die binnen door komt. Zo 1 als Elvis Manu of De Ridder. We hebben alleen maar spelers die buiten om gaan en niet 1 voor in de kleine ruimte die Ogbeche bediend. Hierdoor komt Ogbeche veel beter uit de verf.

We moeten 1 hebben in de kleine ruimte. (Heb wel te weinig gezien van Houtkoop. Misschien heeft die wel die kwaliteiten)

Sorry hoor, maar dit klopt niet. Narsingh en Rosheuvel hebben juist altijd te veel de neiging om binnendoor te komen.
Laatste wedstrijden was dit inderdaad al wat beter met afwisseling binnendoor en buitenom.
Buitenom blijft wel erg belangrijk met oog op goede aanvoer naar de spits.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kapseltje op augustus 28, 2015, 11:50:07
Citaat van: YellowBlue op augustus 28, 2015, 11:12:54
Sorry hoor, maar dit klopt niet. Narsingh en Rosheuvel hebben juist altijd te veel de neiging om binnendoor te komen.
Laatste wedstrijden was dit inderdaad al wat beter met afwisseling binnendoor en buitenom.
Buitenom blijft wel erg belangrijk met oog op goede aanvoer naar de spits.

Er is een verschil tussen naar binnen buitenom (richting goal) en naar buiten buitenom (richting cornervlag). Bij het laatste is er veel minder gevaar en komen de voorzetten zelden aan. Je ziet dat Rosheuvel bijvoorbeeld heel vaak naar buiten buitenom gaat wat ook een van de redenen is dat zijn voorzetten minder aankomen.

Dit heeft natuurlijk ook te maken met de aanvoer. Iemand met een goede steekpass of strakke pass in de voeten kan een buitenspeler goed lanceren om naar binnen buitenom te komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 28, 2015, 12:52:14
Citaat van: kapseltje op augustus 28, 2015, 11:50:07
Er is een verschil tussen naar binnen buitenom (richting goal) en naar buiten buitenom (richting cornervlag). Bij het laatste is er veel minder gevaar en komen de voorzetten zelden aan. Je ziet dat Rosheuvel bijvoorbeeld heel vaak naar buiten buitenom gaat wat ook een van de redenen is dat zijn voorzetten minder aankomen.

Dit heeft natuurlijk ook te maken met de aanvoer. Iemand met een goede steekpass of strakke pass in de voeten kan een buitenspeler goed lanceren om naar binnen buitenom te komen.

Precies wat ik bedoel! Bij de cornervlag ben je totaal niet gevaarlijk en de voorzet komt 9 tot 8 x niet aan. Tevens is Ogbeche beter als de bal in de voeten komt net als tegen Heracles draaien en schieten. Ik mis een Manu of de Ridder en hoop daarom op Houtkoop!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: papier op augustus 28, 2015, 14:45:24
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 27, 2015, 20:13:15
Je kunt niet meer kopen dan er in je huishoudpotje zit, ik ben niet van de leenderige.... Een vette BMW leek mij ook het einde , maar helaas...
Zal het met mn peugeotje moeten doen, ook niet slecht trouwens.
Vroeger was de nood zo hoog dat men publiek gingen vragen om 100 gulden mee naar het stadion te nemen.
Zulke toestanden wil je als fan ook niet weer.
Maar zo slecht is onze selectie toch niet ? Voor de start van de competitie was bijna iedereen voor 80 90 procent tevreden.
Zou dit nu allemaal komen door die ene transfer van reiynen... Hoe is het mogelijk :?

Precies, niet geld lenen voor een speler waarvan de kans dat bestaat dat het niks wordt bij ons. Dus iedere speler.

Eerste uur tegen Feyenoord was weinig mis mee. Dat het tegen Heracles kut gaat heeft is dan ook geholpen doordat er 3 man weg zijn gevallen in de achterste linie. Reijnen, Pereira en Vytas. Komt wel goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 28, 2015, 16:41:03
Citaat van: papier op augustus 28, 2015, 14:45:24
Precies, niet geld lenen voor een speler waarvan de kans dat bestaat dat het niks wordt bij ons. Dus iedere speler.

Eerste uur tegen Feyenoord was weinig mis mee. Dat het tegen Heracles kut gaat heeft is dan ook geholpen doordat er 3 man weg zijn gevallen in de achterste linie. Reijnen, Pereira en Vytas. Komt wel goed.

Reijnen was al weg tegen Feyenoord toch?!..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 28, 2015, 17:08:17
Citaat van: Timmie op augustus 28, 2015, 16:41:03
Reijnen was al weg tegen Feyenoord toch?!..
Ja maar geen vervanger nog, en Pereira en Vytas vielen geblesseerd uit. Dan tel ik er toch 3 die binnen een week weg zijn uit de basis van de verdediging.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2015, 18:13:19
Citaat van: jeff op augustus 28, 2015, 17:08:17
Ja maar geen vervanger nog, en Pereira en Vytas vielen geblesseerd uit. Dan tel ik er toch 3 die binnen een week weg zijn uit de basis van de verdediging.

Tot 3 tellen is moeilijk voor Timmie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 28, 2015, 19:57:18
Heren, hoe laat is morgen de training? En is die toegankelijk? Wil m'n zoon van 2 graag een goede opvoeding geven en even met 'm kijken  :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op augustus 28, 2015, 21:15:49
10:30 http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 29, 2015, 00:27:40
Citaat van: jeff op augustus 28, 2015, 21:15:49
10:30 http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/

Thanx!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 29, 2015, 00:42:32
Heb onze nieuwe keeper al gevonden. Hobie Verhulst, fantastische keeper. Nu we toch bezig zijn, Van Velsen en Lumu voor de flanken. Over Daniels en Janga twijfel ik nog maar die hebben ook zeer zeker potentie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 29, 2015, 07:52:55
Waar traint Cambuur eigenlijk vanmorgen? Staat niet op de site
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 29, 2015, 09:08:21
Citaat van: ruubmac op augustus 29, 2015, 07:52:55
Waar traint Cambuur eigenlijk vanmorgen? Staat niet op de site
waarschijnlijk de velden van Leeuwarden, en anders gewoon in het stadion .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 29, 2015, 11:40:02
Citaat van: TopperM op augustus 29, 2015, 09:08:21
waarschijnlijk de velden van Leeuwarden, en anders gewoon in het stadion .

Niet in het stadion want morgen spelen ze op echt gras
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: ruubmac op augustus 29, 2015, 12:24:38
Was wel in het stadion. Die kleine vond het mooi man!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 29, 2015, 13:36:20
http://www.soccernews.nl/news/326687/doelman_bizot_gaat_belgië_verlaten_en_keert_terug_in_eredivisie

Zouden wij die onbekende club zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 29, 2015, 13:40:00
Kan het me niet voorstellen. Helaas.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 29, 2015, 13:57:25
Citaat van: hobbes op augustus 29, 2015, 13:36:20
http://www.soccernews.nl/news/326687/doelman_bizot_gaat_belgië_verlaten_en_keert_terug_in_eredivisie

Zouden wij die onbekende club zijn?

Zou mooi zijn, maar ik denk Zwolle.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 29, 2015, 14:56:22
Citaat van: hobbes op augustus 29, 2015, 13:36:20
http://www.soccernews.nl/news/326687/doelman_bizot_gaat_belgië_verlaten_en_keert_terug_in_eredivisie

Zouden wij die onbekende club zijn?
Zou mooi zijn, maar ik denk AZ, die hebben een grabbelaar en ze hebben geld...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 29, 2015, 15:02:47
Citaat van: Grijskijkert op augustus 29, 2015, 14:56:22
Zou mooi zijn, maar ik denk AZ, die hebben een grabbelaar en ze hebben geld...

Denk ook aan AZ!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 29, 2015, 19:36:34
Rusnak maar ophalen, die krijgt minder en minder speelminuten...Van der Looij weet talent duidelijk niet op waarde te schatten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 29, 2015, 20:12:51
Hij is welkom
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AliBombali op augustus 29, 2015, 20:22:27
Misschien Leeuwin voor de winterstop eens peilen of hij zin heeft om ons weer te komen versterken? Is natuurlijk nog maar net bij ons vertrokken, maar heeft vorig seizoen redelijk wat gespeeld, maar zit vooralsnog bij FC Utrecht op de bank (met uitzondering van een invalbeurt vanavond) en was hier toch echt wel een leider...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 29, 2015, 20:41:58
Citaat van: AliBombali op augustus 29, 2015, 20:22:27
Misschien Leeuwin voor de winterstop eens peilen of hij zin heeft om ons weer te komen versterken? Is natuurlijk nog maar net bij ons vertrokken, maar heeft vorig seizoen redelijk wat gespeeld, maar zit vooralsnog bij FC Utrecht op de bank (met uitzondering van een invalbeurt vanavond) en was hier toch echt wel een leider...

Komt volgens mij terug van blessure.
Overigens de wedstrijd ook gezien en wat is Groningen zwak zeg!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op augustus 29, 2015, 21:21:49
Ha die Fischer laat zich ook ff gelden. We raken zo wel achter op met punten. De graafschap moeten we winnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 30, 2015, 09:34:06
Citaat van: Sakin op augustus 29, 2015, 21:21:49
Ha die Fischer laat zich ook ff gelden. We raken zo wel achter op met punten. De graafschap moeten we winnen.

NEC
Az
Groningen
De graafschap

Tegen

Zwolle
Feijenoord
Heracles
Vitesse

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 30, 2015, 16:58:33
Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.
Kunnen wij voor dat geld Bizot halen.
Zeg maar wat hoor....
Maar....zou er na de nederlaag van vandaag morgen nog iets gebeuren op de transfermarkt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2015, 16:59:17
Er zal altijd geloerd worden op buitenkansjes die een directe versterking zijn...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:01:24
Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:58:33
Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.
Kunnen wij voor dat geld Bizot halen.
Zeg maar wat hoor....
Maar....zou er na de nederlaag van vandaag morgen nog iets gebeuren op de transfermarkt.

Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:13:22
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:01:24
Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen
Peter zegt zelf al dat hij maar een end weg kletst en dat is wel duidelijk.

Byrne komt er weer bij dan heb je durf voor het middenveld en voorin/middenveld is het een kwestie van vertrouwen..en er moeten weer automatisme in geslepen worden
Komende 2 weken met bijna volledige groep trainen en er weer een geoliede machine van maken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:22:13
Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:13:22
Peter zegt zelf al dat hij maar een end weg kletst en dat is wel duidelijk.

Byrne komt er weer bij dan heb je durf voor het middenveld en voorin/middenveld is het een kwestie van vertrouwen..en er moeten weer automatisme in geslepen worden
Komende 2 weken met bijna volledige groep trainen en er weer een geoliede machine van maken...

Wie is Peter?

En ik hoorde geluiden dan Byrne vandaag al minuten zou maken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:25:09
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:22:13
Wie is Peter?


Sorry ik bedoel natuurlijk speculeter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 30, 2015, 17:25:57
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:22:13
Wie is Peter?

En ik hoorde geluiden dan Byrne vandaag al minuten zou maken..

Speculeter is Peter
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:26:49
Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 17:25:57
Speculeter is Peter

Ok, Thanks! Wist ik niet!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 30, 2015, 17:28:29
Zeinstra
Pereira
Dammers
Peersman (Mac)
Vytas
Overgoor
Streek
Byrne
Narsingh
Berisha
Houtkoop

Deze ploeg weken laten staan (indien mogelijk).
Dan zullen we zien of er punten gepakt kunnen worden na PSV.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AliBombali op augustus 30, 2015, 17:32:52
Een extra versterking is altijd welkom, maar zowel achterin als op het middenveld een prima bezetting lijkt me.. Zoals anderen vermelden kan er in de komende 2 weken aan de automatismen gewerkt worden; vergeet niet dat Houtkoop, Van der Laan, Anderson en Dammers hier relatief kort zijn, tel daarbij de geblesseerden op die terugkomen, dan moeten er weer mooie dingen mogelijk zijn! PSV over 2 weken op een gelijkspel houden in een kolkend stadion en van Twente zelfs drie punten afsnoepen, met Henkie op de bank natuurlijk..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:37:22
Citaat van: AliBombali op augustus 30, 2015, 17:32:52
Een extra versterking is altijd welkom, maar zowel achterin als op het middenveld een prima bezetting lijkt me.. Zoals anderen vermelden kan er in de komende 2 weken aan de automatismen gewerkt worden; vergeet niet dat Houtkoop, Van der Laan, Anderson en Dammers hier relatief kort zijn, tel daarbij de geblesseerden op die terugkomen, dan moeten er weer mooie dingen mogelijk zijn! PSV over 2 weken op een gelijkspel houden in een kolkend stadion en van Twente zelfs drie punten afsnoepen, met Henkie op de bank natuurlijk..

Wonderdokter Cambuur zal ook Twente er wel bovenop helpen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2015, 17:45:11
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:37:22
Wonderdokter Cambuur zal ook Twente er wel bovenop helpen..
En klaagt over andermans eierdop :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op augustus 30, 2015, 17:50:54
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:01:24
Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen
he iets zinnigs .Eens
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:53:27
Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 17:50:54
he iets zinnigs .Eens

Toch nog gelukt..?

Het zit 'm echt niet achterin, dat denkt iedereen.
Zit 'm juist voorin!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 30, 2015, 23:31:46
Bizot morgen toch als paniek aankoop binnen??
Het zou mooi zijn..

http://m.voetbalnieuws.be/news/189424/Deze_vier_spelers_vertrekken_mogelijk_nog_bij_Racing_Genk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Montana op augustus 31, 2015, 00:22:56
BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 31, 2015, 08:06:40
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 31, 2015, 08:20:32
Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:06:40
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!

Tja, Bizot.. Dan hebben we vier keepers. Terwijl daar in mijn ogen niet het grootste euvel zit.
Geweldige keeper hoor, Bizot. Daar niet van..

Ajax wil Duarte alleen verkopen dacht ik. Maar als ze hem echt kwijt willen, dan zou verhuur altijd een optie zijn denk ik..

Wanneer is Hoefdraad weer fit?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 08:25:07
Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:06:40
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!
waar zou iets moeten gebeuren dan?
we hebben op alle linies (blessure/schorsing vrij) een luxe-probleem.
berisha op de bank,macek op de bank,alles dubbelbezet.
enige wat ik zou kunnen bedenken is het niveau van de keepers maar dat word lastig,je moet niet 5 keepers willen hebben om daar de minst slechte uit te kiezen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 31, 2015, 08:30:04
Mag echt wel iets gebeuren.
Om nou te zeggen dat op het middenveld en aanval nog aan elkaar gewend moet worden is natuurlijk de reinste onzin.
Die spelen al een seizoen lang samen op Houtkoop en Overgoor na..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 08:35:48
Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:58:33
Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.

ik geloof niet dat twente een bak geld mag uitgeven wanneer ze ook werkloze trainers kunnen kiezen.
henk lijkt me ook niet iemand die een (tijdelijk) zinkend schip verlaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op augustus 31, 2015, 08:44:15
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 08:20:32
Tja, Bizot.. Dan hebben we vier keepers. Terwijl daar in mijn ogen niet het grootste euvel zit.
Geweldige keeper hoor, Bizot. Daar niet van..

Ajax wil Duarte alleen verkopen dacht ik. Maar als ze hem echt kwijt willen, dan zou verhuur altijd een optie zijn denk ik..

Wanneer is Hoefdraad weer fit?

Niet het grootste euvel???

Stel je een keeper voor die de afgelopen wedstrijden de houdbare ballen die Nienhuis liet gaan tegen had gehouden.
Bovendien hebben we 5 keepers met Bizot erbij, maar dan zal er vast nog eentje verhuurd worden op deze slotdag van transfers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 31, 2015, 08:45:07
Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:25:07
waar zou iets moeten gebeuren dan?
we hebben op alle linies (blessure/schorsing vrij) een luxe-probleem.
berisha op de bank,macek op de bank,alles dubbelbezet.
enige wat ik zou kunnen bedenken is het niveau van de keepers maar dat word lastig,je moet niet 5 keepers willen hebben om daar de minst slechte uit te kiezen.

Op het middenveld mis ik een creatieve en dynamische speler.
Alle hoop is gevestigd op Byrne, maar is hij zo goed?
Als dit niet het geval is, heb je hetzelfde probleem als vorig seizoen na de winterstop,  dus geen creativiteit op het middenveld.
Masek is veels te licht!

Voorin zijn we op de vleugels echt niet dubbel bezet. Pas na de winterstop als Hoefdraad er weer bij is is dat het geval.
Echter zijn alleen Houtkoop en Narsingh goed genoeg.

Ik weet ook wel dat we het met deze selectie moeten doen.
Doelstelling mag wat mij betreft naar beneden worden bijgesteld naar niet rechtstreeks degraderen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 08:47:07
Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag nog een keeper bij gehaald wordt door de TS.
I.m.o. is Zeinstra een prima doelman, misschien dat hij wat ritme mist. Nienhuis komt hier hopelijk sterker uit.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Scc01 op augustus 31, 2015, 08:48:43
Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:45:07
Op het middenveld mis ik een creatieve en dynamische speler.
Alle hoop is gevestigd op Byrne, maar is hij zo goed?
Als dit niet het geval is, heb je hetzelfde probleem als vorig seizoen na de winterstop,  dus geen creativiteit op het middenveld.
Masek is veels te licht!

Voorin zijn we op de vleugels echt niet dubbel bezet. Pas na de winterstop als Hoefdraad er weer bij is is dat het geval.
Echter zijn alleen Houtkoop en Narsingh goed genoeg.

Ik weet ook wel dat we het met deze selectie moeten doen.
Doelstelling mag wat mij betreft naar beneden worden bijgesteld naar biet rechtstreeks degraderen.

We hebben toch Masek en Byrne gehaald? Nee lekker meteen al allemaal spelers gaan halen uit blinde paniek, dat is lekker goed voor het zelfvertrouwen.

Net als die keeper gaan halen, lekker voor het zelfvertrouwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op augustus 31, 2015, 08:48:59
Als de ts nu Bizot wil, geven ze zichzelf wel een brevet van onvermogen. Willens en wetens zijn de contracten van Nienhuis en Zeinstra verlengd tot 2017. Of de keeperstrainer is niet goed genoeg....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 08:50:09
8:16 uur: Cambuur stunt en haalt opvolger voor blunderende Nienhuis
SC Cambuur staat op het punt zich te versterken met Marco Bizot. De keeper mag vertrekken bij KRC Genk, dat hem een jaar geleden nog overnam van FC Groningen. Bij de subtopper uit de Eredivisie gold de oud-Ajacied als één van de betere keepers van Nederland, waarna hij flopte in Genk. Bij Cambuur wordt hij de vervanger van de blunderende Leonard Nienhuis.

bericht van 8:16 op 1 van de roddelsites.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mario op augustus 31, 2015, 08:51:42
Wellicht...

@arjendeboer12: Doelman Marco Bizot van het Belgische Genk is in beeld bij Cambuur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 08:52:46
die knakker is van omrop abe en twittert dit zonder verdere onderbouwing,had ik ook gekund.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2015, 08:54:48
Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:52:46
die knakker is van omrop abe en twittert dit zonder verdere onderbouwing,had ik ook gekund.

Die heeft het bericht van die Genk watcher.
Ik verwacht dat Bizot niet gaat komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 09:11:34
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2015, 08:54:48
Die heeft het bericht van die Genk watcher.
Ik verwacht dat Bizot niet gaat komen.

Als het wel gebeurt ben jij ff stil tot de kerst?   :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2015, 09:13:09
Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 09:11:34
Als het wel gebeurt ben jij ff stil tot de kerst?   :proost

Deal!  :thumbsup

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op augustus 31, 2015, 09:34:26
Nou bizot scheelt een slok op de borrel.

Ok we hebben dan misschien een keeper teveel, maar een goede 1e keeper is nu noodzaak zie nac vorig jaar. Haalde in de winterstop ook allemaal spelers maar door die prutser op de goal er alsnog uit.

Als wij nu een keeper halen die meer ballen tegen houdt dan nienhuis dan pakken we echt de punten wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 09:34:37
Volgens mij gaat het om het volgende keuzemenu:

Vitas/peersman

Vd laan/heerings

Dammers/mc intosch

Pereira/anderson

Daarna een plekje zoeken voor een steekpassmannetje en we kunnen gaan beginnen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 31, 2015, 09:39:58
@DaanRieken: Door noodeditie #FD minder verhalen in krant. Zo haalde quote De Jong dat #Cambuur géén nieuwe keeper gaat halen de kolommen niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 31, 2015, 09:42:26
 
@arjendeboer12   
Doelman Marco Bizot van het Belgische Genk is in beeld bij Cambuur.

Vandaag maar gewoon afwachten dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 09:46:46
Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 09:39:58
@DaanRieken: Door noodeditie #FD minder verhalen in krant. Zo haalde quote De Jong dat #Cambuur géén nieuwe keeper gaat halen de kolommen niet

Ik zag Ype lopen in de rust, ik denk dat die in staat was om per direct drie keepers aan te trekken  :_schater Overigens kan Henk dat wel roepen maar is zijn stem bindend? Stel dat hij naar Twente vertrekt, dan zitten wij met de gebakken keepers om het oneerbiedig te zeggen. Afwachten maar ik sluit de komst van Bizot ZEKER niet uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 31, 2015, 09:52:19
Keepers verdedigers wat een wassen neus allemaal. Het spel zal er niet beter om worden en de resultaten ook niet zolang men voorin maar wat loopt aan te kloten :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 31, 2015, 09:52:36
Bizot erbij zou een mooie opsteker zijn en noodzakelijk ook lijkt me. Nienhuis niet best, Zeinstra niet veel beter, die zie ik niet een heel seizoen op eredivisie niveau keepen. Met Bizot op goal, alle verdedigers weer fit, en Byrne erbij, Berisha en Masek die doorgroeien dit seizoen, zie ik de toekomst wel weer positief in!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2015, 09:55:20
Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 09:46:46
Ik zag Ype lopen in de rust, ik denk dat die in staat was om per direct drie keepers aan te trekken  :_schater Overigens kan Henk dat wel roepen maar is zijn stem bindend? Stel dat hij naar Twente vertrekt, dan zitten wij met de gebakken keepers om het oneerbiedig te zeggen. Afwachten maar ik sluit de komst van Bizot ZEKER niet uit.
Denk dat wij en zelfs de grootste Nienhuis fans daartoe in staat waren ;) Henk heeft natuurlijk geen vetorecht, maar wel een belangrijke stem in de samenstelling van de selectie. Als de rest van de TS het vertrouwen in Nienhuis opgezegd heeft zal hij niet als een dictator "Nee" blijven roepen...
Ik blijf trouwens met je mee hopen dat Bizot hier als verrassing zal komen, het wordt een lange spannende dag in ieder geval!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2015, 10:00:09
Bizot hierheen zou een prima opsteker zijn zeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2015, 10:01:39
Lange spannende dag in ieder geval!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lobra op augustus 31, 2015, 10:09:06
En ogbeche ook maar even op de bank.Raakt geen knikker meer,ballen springen van zijn voet. Eenvoudige 1-2 zit er op dit moment ook niet in. jammer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 31, 2015, 10:10:01
Citaat van: Lobra op augustus 31, 2015, 10:09:06
En ogbeche ook maar even op de bank.Raakt geen knikker meer,ballen springen van zijn voet. Eenvoudige 1-2 zit er op dit moment ook niet in. jammer

Is al een jaar zo helaas.. Op linksbuiten wellicht meer ruimte voor hem!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 31, 2015, 10:11:31
Gaat echt niks bijkomen hoor.. Iedereen lult elkaar na. Vd Vegt moet maar eens gas geven en spelers als Steblecki en Schootstra verhuren aan een JL club. Wellicht dat er dan nog wat mogelijk is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op augustus 31, 2015, 10:23:08
@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op augustus 31, 2015, 10:26:30
Komt niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 31, 2015, 10:27:50
Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 10:23:08
@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.

Jammer, beetje goed nieuws was wel welkom geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2015, 10:36:36
Erg jammer...zou echt een mooie opsteker zijn geweest..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 10:38:04
iedereen heeft toch wel meegekregen dat "we" klaar zijn?
buitenkansjes zijn er niet op de laatste transferdag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DK op augustus 31, 2015, 10:42:12
helaas, met Zeinstra gaan we de oorlog ook niet winnen...  :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 31, 2015, 10:45:55
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 10:10:01
Is al een jaar zo helaas.. Op linksbuiten wellicht meer ruimte voor hem!

Ik zag hem gister op de linksbuiten een voorzet met links afleveren waar bij ons de echte buitenspelers nog heel wat van kunnen leren.. wat dat betreft is het 't proberen waard. Al wordt je bank op deze manier dan wel erg duur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 31, 2015, 10:54:30
Kunnen we die Ziyech niet overnemen van Twente, hij schijnt wel talentvol te zijn en is ontevreden  :devil :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 31, 2015, 10:56:58
Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 10:23:08
@GerardBos: #Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.

Ja en Reijnen ging niet naar Groningen. Het blijft voetbal, dus morgen weten we pas meer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 31, 2015, 11:19:37
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2015, 10:45:55
Ik zag hem gister op de linksbuiten een voorzet met links afleveren waar bij ons de echte buitenspelers nog heel wat van kunnen leren.. wat dat betreft is het 't proberen waard. Al wordt je bank op deze manier dan wel erg duur.

Bank zal duur worden ja, maar als iemand anders daar beter presteert.. Keuze toch wel snel gemaakt mag ik hopen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2015, 11:19:59
Citaat van: hobbes op augustus 31, 2015, 10:56:58
Ja en Reijnen ging niet naar Groningen. Het blijft voetbal, dus morgen weten we pas meer.

Dit heeft Bos als ik me niet vergis niet vermeld. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 11:39:25
De komst van Bizot naar SC Cambuur is al van de baan. De doelman werd maandagmorgen genoemd als opvolger voor Nienhuis, maar de club laat aan het Friesch Dagblad weten dat het niet klopt. En het zou tevens nooit gespeeld hebben, de goalie komt niet naar Leeuwarden.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 31, 2015, 13:45:38
Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 11:39:25
De komst van Bizot naar SC Cambuur is al van de baan. De doelman werd maandagmorgen genoemd als opvolger voor Nienhuis, maar de club laat aan het Friesch Dagblad weten dat het niet klopt. En het zou tevens nooit gespeeld hebben, de goalie komt niet naar Leeuwarden.

daar denken ze in belgie anders over..

9u22: Bizot wil terug naar de Eredivisie
KRC Genk lijkt Marco Bizot nog te laten vertrekken naar Nederland. Volgens de Nederlandse media wil SC Cambuur de doelman verlossen van de Limburgse bank.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-08-31/mis-niets-van-de-laatste-belgische-zomertransfers?ref=team_news
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 31, 2015, 13:47:04
anders maar Duarte halen op het middenveld...
Want we hebben schijnbaar ook niet veel soeps zitten op de bank als je overgoor voor rosheuvel wisselt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 14:10:57
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 13:45:38
daar denken ze in belgie anders over..

9u22: Bizot wil terug naar de Eredivisie
KRC Genk lijkt Marco Bizot nog te laten vertrekken naar Nederland. Volgens de Nederlandse media wil SC Cambuur de doelman verlossen van de Limburgse bank.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-08-31/mis-niets-van-de-laatste-belgische-zomertransfers?ref=team_news

Volgens de  :rodekaart Nederlandse media  :rodekaart is het ook alweer van de baan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:39:44
Citaat van: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 14:10:57
Volgens de  :rodekaart Nederlandse media  :rodekaart is het ook alweer van de baan.

Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op augustus 31, 2015, 14:47:10
 _O_
Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:39:44
Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bascambuur op augustus 31, 2015, 14:47:48
Als ze  die Krul niet hadden gehaald was de komst van Bizot best mogelijk geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2015, 14:51:21
Bizot wil graag weg en ergens gaan spelen, het liefst in de eredivisie. Cambuur supporters schreeuwen moord en brand om Bizot (waaronder ik). Een gerucht is snel de wereld in geholpen door een journalist die zonder nieuws zit.

En het komt van een Genk clubwatcher vandaan. Die twee man en een paardekop aan volgers heeft op twitter.
Ik ken ook wel clubwatchers die denken alles te weten, en alle info klakkeloos op internet pleuren  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2015, 14:52:35
Citaat van: Bascambuur op augustus 31, 2015, 14:47:48
Als ze  die Krul niet hadden gehaald was de komst van Bizot best mogelijk geweest.

Financieel gezien maakt het niet uit. Die Krul speelt hier voor een appel en ei, en krijgt wekelijks een strippenkaart om hier te komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 14:58:14
Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:39:44
Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.

100% met je eens.

Die lui van de media moeten ook scoren natuurlijk dus je kunt het ze niet eens kwalijk nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 15:18:21
Nienhuis en Bakker verlengen contract bij SC Cambuur
Gepubliceerd: 08 oktober 2014 14:36

24 december 2014
Harm Zeinstra heeft zijn contract bij SC Cambuur met twee seizoen verlengd

Als je vindt dat je 2 gelijkwaardige keepers hebt, moet je in het kader van het door willen groeien als club, altijd voor 1 betere gaan en de ander laten gaan. Daarom dus eigenlijk onbegrijpelijk dat ze beide zijn verlengd.
Nu je ze toch al beide hebt, vind ik Bizot ook overbodig, vooral gezien de extra salariskosten. Jammer, want ik ben groot fan van Bizot. Een prima keeper en ook meevoetballend sterk. Iets wat wij met deze speelstijl nodig hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 31, 2015, 15:21:42
Toen het contract met Nienhuis werd verlengd had hij net een succesvol eerste seizoen in de eredivisie gedraaid. Zeinstra was een uitstekende tweede doelman. Ik vond de beslissingen om toen te verlengen dan ook wel logisch. Ik denk dat Cambuur met de kennis van een paar maanden later wellicht anders had gehandeld. Achteraf hadden ze Nienhuis beter kunnen laten gaan en een nieuwe eerste doelman halen. Maar ik zeg het zelf al: achteraf.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 31, 2015, 16:08:27
Citaat van: legeips op augustus 30, 2015, 23:31:46
Bizot morgen toch als paniek aankoop binnen??
Het zou mooi zijn..

http://m.voetbalnieuws.be/news/189424/Deze_vier_spelers_vertrekken_mogelijk_nog_bij_Racing_Genk

In het bericht staat dat ze een spits zoeken. Hebben wij niks te ruilen? Haha.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 31, 2015, 16:22:42
Citaat van: Utekleitrokken op augustus 31, 2015, 16:08:27
In het bericht staat dat ze een spits zoeken. Hebben wij niks te ruilen? Haha.

Ogbeche of Barto...
Dat ik als niet Barto fan twijfel is geen goed teken voor Ogbeche..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 16:49:47
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 16:22:42
Ogbeche of Barto...
Dat ik als niet Barto fan twijfel is geen goed teken voor Ogbeche..

:_schater  :_schater  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op augustus 31, 2015, 17:39:36
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 15:18:21
Iets wat wij met deze speelstijl nodig hebben.

een allerminst vermakelijke speelstijl inmiddels  :zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 31, 2015, 17:41:50
Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 17:46:53
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 17:41:50
Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau
Je was er duidelijk niet bij aanwezig. Gewoon iedereen wat napraten. Dat geeft diepgang
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op augustus 31, 2015, 17:52:46
'Gewoon' 4-4-2 spelen. Die vleugels lopen toch alleen maar naar binnen. Versterk dat middenveld dan maar met een Masek of Byrne. Ogbeche en Berisha samen voorin. Maar goed, komt er nog wat dizze kant uut??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op augustus 31, 2015, 18:35:13
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 17:46:53
Je was er duidelijk niet bij aanwezig. Gewoon iedereen wat napraten. Dat geeft diepgang

:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..


Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 18:42:59
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 18:35:13
:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..

Maar spuit 11 was in Arnhem, jij ook?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:49:21
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 18:35:13
:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..

De bonusvraag voor 12 punten: was je er zelf bij of zit je mensen wat na te praten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bossie op augustus 31, 2015, 18:50:02
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 17:41:50
Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau



Je bent er duidelijk niet bij geweest. Zoals gewoonlijk de beste stuurlui zitten hier op het forum
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 31, 2015, 18:51:53
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:49:21
De bonusvraag voor 12 punten: was je er zelf bij of zit je mensen wat na te praten...


Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:55:53
Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 18:51:53

Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden
Je gaat toch geen kroegbaas vergelijken met scouting?
Sorry hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:01:49
Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 18:51:53

Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2015, 19:20:50
Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:01:49
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??

De meesten komen wekelijks op tv ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 31, 2015, 19:28:01
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:55:53
Je gaat toch geen kroegbaas vergelijken met scouting?
Sorry hoor.

Dat is wel een leuke baan voor mij! Scouten in de kroeg :ams :bav :hein
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:29:14
Citaat van: Marc S op augustus 31, 2015, 19:20:50
De meesten komen wekelijks op tv ;)
Dit seizoen 2 van de 12 die voordat dat ze bij cambuur kwamen op tv kwamen  dus bullshit ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2015, 19:36:52
Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:29:14
Dit seizoen 2 van de 12 die voordat dat ze bij cambuur kwamen op tv kwamen  dus bullshit ;)

Overgoor, Peersman, Heerings, VD laan (ook al speelde hij niet wekelijks, maar daarvoor wel) en Houtkoop. Allemaal vaak genoeg op TV geweest
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 31, 2015, 19:37:41
Ik moet toegeven, het wordt hier met de dag gezelliger. Ik denk dat we het met deze selectie moeten doen. Het maximale is de NC ontlopen, maar zelfs dat wordt nu lastig. Hopen dat iedereen snel fit of in vorm raakt, want anders wordt het een lange zit of sta elke wedstrijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 19:41:27
Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2015, 19:37:41
Ik moet toegeven, het wordt hier met de dag gezelliger

Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop

   
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 19:45:57
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 19:41:27
Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)

Valt wel mee. Let maar op, straks weer wat succes en we zijn weer allemaal gelukkig, op een enkeling hier na.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 31, 2015, 19:47:28
Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop


is Mac-Intosch verkocht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2015, 19:51:24
Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 19:47:28
is Mac-Intosch verkocht?
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op augustus 31, 2015, 19:52:06
Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop



Als iedereen fit is
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 31, 2015, 20:03:06
Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:41:47
                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop



Vd Streek voor Masek en ik ben het ermee eens.
Wellicht dat Masek straks nog komt. Moet fysiek toch wel stappen maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 31, 2015, 20:09:16
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 19:51:24
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.
Klopt, maar dan zou ik zelf persoonlijk kiezen voor centraal duo Dammers en Mac en dan Vytas linksback en Peersman de back up voor zowel de LCV als de Linksback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op augustus 31, 2015, 20:10:55
Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:01:49
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??

Keizer heeft vorig jaar aangegeven dat zij eerst een aantal wedstrijden op tv keken voor ze iets beslisten. Zo zijn ze bij stebleki en vytas uitgekomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 20:14:04
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 19:51:24
Zeer interessant discussievoer, vond Dammers gisteren toch goed spelen en straalt mijns inziens ondanks zijn jeugdige leeftijd iets meer uit. Van Mac weten we wat hij kan... Op dit moment (dus op basis van 1 wedstrijd) neig ik iets meer naar Dammers.

Dammers gaat onze beste verdediger worden dit seizoen. Conditioneel kan het beter maar die gast heeft alles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 20:15:03
Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:09:16
Klopt, maar dan zou ik zelf persoonlijk kiezen voor centraal duo Dammers en Mac en dan Vytas linksback en Peersman de back up voor zowel de LCV als de Linksback.
Mac als LCV? Mag hopen van niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 31, 2015, 20:20:48
Met een as zonder eredivisie ervaring krijg je het ook moeilijk. Zou Mac Intosh, Bakker, Streek en Ogbeche niet te snel helemaal willen afschrijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 20:27:47
Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2015, 20:20:48
Met een as zonder eredivisie ervaring krijg je het ook moeilijk. Zou Mac Intosh, Bakker, Streek en Ogbeche niet te snel helemaal willen afschrijven.

Ik denk dat je niemand af moet schrijven. We zullen iedereen hard nodig hebben, wel belangrijk dat het achterin snel wat aan elkaar went. Streek en Bakker bewijzen altijd weer hun nut en B nu afschrijven? Mac prima voetballer, vond het verdedigend tegen Feijenoord tot de blessures prima staan. Maar Mac als LCV is denk ik geen goed idee
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op augustus 31, 2015, 20:33:31
Citaat van: Cor op augustus 31, 2015, 20:15:03
Mac als LCV? Mag hopen van niet
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 31, 2015, 20:37:38
Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:33:31
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.

Verdedigend wel, opbouwend niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 20:40:00
Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 20:33:31
Waarom niet? Vorig jaar ook een aantal keren op die positie gespeeld en vond hem prima spelen daar.

Omdat Reijnen naast hem stond
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 31, 2015, 21:15:55
Iedereen versterkt zich op het laatste moment, en wij? Nothing. denk dat de TS te weinig ervaring en routine heeft ingekocht. Ben niet echt onder de indruk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op augustus 31, 2015, 21:18:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 19:41:27
Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)

veelal oud wief geneuzel en puberaal opboksen tegen elkaar :_schater maar blijf wel posten hoor  :zweep dat is nou eenmaal  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Baksteen op augustus 31, 2015, 21:26:47
Geen speler(s) erbij.

https://twitter.com/ypesmid
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 22:05:21
Nu we dit weten kunnen we een streep zetten en beginnen.
Ik zou zeggen: pisvee wordt eerste die we aan de zegekar binden.
Wij hebben tenslotte een mannetje meer. Zin in!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op augustus 31, 2015, 22:15:15
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 22:05:21
Nu we dit weten kunnen we een streep zetten en beginnen.
Ik zou zeggen: pisvee wordt eerste die we aan de zegekar binden.
Wij hebben tenslotte een mannetje meer. Zin in!

Optimist  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op augustus 31, 2015, 22:17:57
Naar mijn mening hebben we, zeker als iedereen fit is, helemaal geen slechte selectie. Alleen de keeper is een twijfelgeval. Hopelijk gaat het er binnenkort uitkomen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2015, 22:34:23
Citaat van: Baksteen op augustus 31, 2015, 21:26:47
Geen speler(s) erbij.

https://twitter.com/ypesmid
Oh dan zeg ik

:0=WELKOM BIZOT EN FISCHER :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op augustus 31, 2015, 22:40:17
De 1e overwinning komt steeds dichterbij   :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 31, 2015, 22:44:27
Mart Dijkstra (had in dit Cambuur) nu veel kunnen spelen. (hadden we moeten houden)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 22:46:04
Citaat van: PePe op augustus 31, 2015, 22:44:27
Mart Dijkstra (had in dit Cambuur) nu veel kunnen spelen. (hadden we moeten houden)
Harrie vd Laan ook!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: twingo op augustus 31, 2015, 23:06:37
Op basis van wat moet Berisha er in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op augustus 31, 2015, 23:14:47
Steblecki op de valreep nog verhuurd? Las in de Poolse media (Google translate) dat hij mogelijk verhuurd wordt aan zijn oude club Cracovia? Iemand hiermee bekend?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op augustus 31, 2015, 23:17:50
Citaat van: twingo op augustus 31, 2015, 23:06:37
Op basis van wat moet Berisha er in.

Op basis van de wedstrijden in Oostenrijk en ook Zwolle uit!
Berisha is een echte afmaker!!
Als Ogbeche blijft staan vind ik het een schande!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: twingo op augustus 31, 2015, 23:35:00
Heeft hij al een goal gemaakt dan in de competitie en bij zijn vorige werkgever was het ook niet denderend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: oost op augustus 31, 2015, 23:50:46
heeft die al een hele wedstrijd gespeeld dan? :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op augustus 31, 2015, 23:55:19
Het aftellen is begonnen, nog 5 minuten . . . . . .
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op september 01, 2015, 00:11:37
nemec nog naar willem II.
zivkovic mag van mij op t oorlogspad.
|:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op september 01, 2015, 07:56:07
Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op september 01, 2015, 08:54:14
niks meer dan een duidelijke uitspraak.
hoe praat hij zn mond voorbij dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op september 01, 2015, 09:02:26
Citaat van: Lore op september 01, 2015, 07:56:07
Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"
Mond voorbij praten zou zijn dat Cambuur alsnog een speler had aangeschaft en Ype dit helemaal (nog) niet had mogen zeggen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op september 01, 2015, 09:05:50
Er is geen woord van gelogen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op september 01, 2015, 09:11:41
Ik denk dat we een aardige selectie hebben. Hiermee moeten we in mijn ogen boven De Graafschap, Excelsior en NEC kunnen blijven. Roda wellicht ook nog.

De buitens moeten vaker hun man opzoeken. Als het acht keer niet lukt, lukt het twee keer wel. Dat is hun taak, hun beroep; mannetje uitschakelen. De spits moet lekker tegen de laatste man aan blijven staan en de tien moet ietsje dieper staan zodat ook de twee controleurs daarachter wat meer ruimte krijgen. Daardoor kan de CV makkelijker opschuiven met de bal.

De tien kan dan ook iets makkelijker met de spits combineren en de buitens wegsturen!

Komt allemaal wel goed, maar niet zo makkelijk als de voorgaande jaren!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op september 01, 2015, 09:11:59
Citaat van: okkele op september 01, 2015, 08:54:14
niks meer dan een duidelijke uitspraak.
hoe praat hij zn mond voorbij dan?

Shit, vergeten een sarcasme symbooltje erbij te zetten!  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op september 01, 2015, 09:12:37
Citaat van: Lore op september 01, 2015, 09:11:59
Shit, vergeten een sarcasme symbooltje erbij te zetten!  :devil

Kunnen we allemaal niet waarderen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2015, 11:18:25
Citaat van: Timmie op september 01, 2015, 09:12:37
Kunnen we allemaal niet waarderen...
Dat maak jij ervan. Niet iedereen is niet hetzelfde als iedereen niet. :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2015, 11:19:02
Citaat van: Lore op september 01, 2015, 07:56:07
Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"
Mijn taak! Nooit weer doen!!  :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op september 01, 2015, 14:42:17
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 11:19:02
Mijn taak! Nooit weer doen!!  :_spank

:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op september 01, 2015, 14:48:58
Citaat van: Lore op september 01, 2015, 14:42:17
:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!

Had je je stringbikini weer aan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op september 01, 2015, 14:57:15
Citaat van: Yellow Army op september 01, 2015, 14:48:58
Had je je stringbikini weer aan?

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:06
Citaat van: Lore op september 01, 2015, 14:42:17
:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!
Tip voor de volgende keer... Je mag de fatsuit in de kast laten, ben inmiddels 14 kilo afgevallen en praktisch op een "normaal" gewicht (vlieggewicht voor de gemiddelde Cambuursupporter dus).

Excuses geaccepteerd overigens, laat het niet weer  gebeuren :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:39
Citaat van: Yellow Army op september 01, 2015, 14:48:58
Had je je stringbikini weer aan?
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op september 01, 2015, 19:00:23
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:39
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.

Wel gewassen mag ik hopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2015, 21:40:51
Citaat van: Yellow Army op september 01, 2015, 19:00:23
Wel gewassen mag ik hopen.
Ongewassen leveren ze meer op toch? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: jeff op september 01, 2015, 21:51:09
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 21:40:51
Ongewassen leveren ze meer op toch? :devil
Bij porno-sterren misschien, maar zeker niet bij de gemiddelde Cambuur supporter  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op september 02, 2015, 10:13:50
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:39
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.

Hoezo moet hij die terug? De zomer is nog lang niet voorbij!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 02, 2015, 11:18:04
Citaat van: Lore op september 02, 2015, 10:13:50
Hoezo moet hij die terug? De zomer is nog lang niet voorbij!

Kan het ook even serieus hier mannen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op september 02, 2015, 11:20:50
http://www.twentefans.nl/nieuws/17854/-fc-twente-greep-op-laatste-moment-naast-cambuur-aanvaller-.html

Het geld is echt op denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op september 02, 2015, 11:45:17
Citaat van: hobbes op september 02, 2015, 11:20:50
http://www.twentefans.nl/nieuws/17854/-fc-twente-greep-op-laatste-moment-naast-cambuur-aanvaller-.html

Het geld is echt op denk ik
denk dat henk naar twente dan ook niet doorgaat :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op september 02, 2015, 11:46:21
Wat is een paar ton?
Had hem voor 4 ton echt verkocht hoor.
En net dat gehaalde geld alsnog Fischer gehaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op september 02, 2015, 12:14:56
Citaat van: speculeter op september 02, 2015, 11:46:21
Wat is een paar ton?
Had hem voor 4 ton echt verkocht hoor.
En net dat gehaalde geld alsnog Fischer gehaald.

Onmogelijk natuurlijk. Dan had je ook nog een opvolger voor Narsingh moeten halen aangezien je verder alleen Rosheuvel, Houtkoop en (uiteindelijk) Hoefdraad voor de vleugels hebt. Bovendien is Narsingh een klasse beter dan Rosheuvel (helaas ook vaker geblesseerd).
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tukker op september 02, 2015, 12:16:21
Citaat van: hobbes op september 02, 2015, 11:20:50
http://www.twentefans.nl/nieuws/17854/-fc-twente-greep-op-laatste-moment-naast-cambuur-aanvaller-.html

Het geld is echt op denk ik
Aan de andere kant ook goed van Cambuur dat ze hem niet hebben laten gaan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op september 02, 2015, 14:14:59
Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op september 02, 2015, 14:23:23
Citaat van: AL op september 02, 2015, 14:14:59
Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!

Eens!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op september 02, 2015, 14:45:21
Het is ook nooit goed. Was ie verkocht dan hadden we onze beste aanvaller nooit moeten laten gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op september 02, 2015, 14:48:06
Citaat van: AL op september 02, 2015, 14:14:59
Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!

Dit zegt dan ook alles over onze aanval.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 02, 2015, 14:57:44
Citaat van: pvanbuijtene op september 02, 2015, 14:48:06
Dit zegt dan ook alles over onze aanval.

Of over het voetbalverstand van een deel van de supporters
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op september 02, 2015, 15:07:26
Narsingh is toch ontzettend gehypet hier? Laten we wel wezen, een tegenstander ligt momenteel niet wakker van onze aanval. Narsingh speelt al véél te lang met de handrem erop. Zondag al de eerste helft helemaal stuk. Zoekt zijn man niet op, terwijl die Achenteh natuurlijk niet voor niets verguist wordt in Arnhem. Als hij een te lange afstand moet overbruggen, terwijl er wel enorm veel ruimte voor hem ligt, gaat hij dat avontuur niet aan. Of dat nu is omdat hij conditioneel niet top is, angst heeft voor een blessure of volledig het zelfvertrouwen ontbeert (een combi denk ik), feit is natuurlijk wel dat hij veel te weinig doet met zijn mogelijkheden. Maar we moeten nu stoppen hem continu te verdedigen, er mag nu wel meer van hem verwacht/ geëist worden.
Feit dat men hier nog constant Narsingh adoreert is veelzeggend, want hij presteert duidelijk ondermaats. (Maar ja, een alternatief is er ook niet voorhanden ((helaas)).
Overigens, aan de andere kant is het niet beter. Diks had geel, maar daar deed Houtkoop ook werkelijk helemaal niets mee. Kennelijk spelen onze vleugels niet frank en vrij zoals je het graag ziet bij aanvallers, maar krijgen ze teveel instructies mee of ontbeert het zelfvertrouwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 02, 2015, 15:42:06
Citaat van: SCC op september 02, 2015, 15:07:26
Narsingh is toch ontzettend gehypet hier? Laten we wel wezen, een tegenstander ligt momenteel niet wakker van onze aanval. Narsingh speelt al véél te lang met de handrem erop. Zondag al de eerste helft helemaal stuk. Zoekt zijn man niet op, terwijl die Achenteh natuurlijk niet voor niets verguist wordt in Arnhem. Als hij een te lange afstand moet overbruggen, terwijl er wel enorm veel ruimte voor hem ligt, gaat hij dat avontuur niet aan. Of dat nu is omdat hij conditioneel niet top is, angst heeft voor een blessure of volledig het zelfvertrouwen ontbeert (een combi denk ik), feit is natuurlijk wel dat hij veel te weinig doet met zijn mogelijkheden. Maar we moeten nu stoppen hem continu te verdedigen, er mag nu wel meer van hem verwacht/ geëist worden.
Feit dat men hier nog constant Narsingh adoreert is veelzeggend, want hij presteert duidelijk ondermaats. (Maar ja, een alternatief is er ook niet voorhanden ((helaas)).
Overigens, aan de andere kant is het niet beter. Diks had geel, maar daar deed Houtkoop ook werkelijk helemaal niets mee. Kennelijk spelen onze vleugels niet frank en vrij zoals je het graag ziet bij aanvallers, maar krijgen ze teveel instructies mee of ontbeert het zelfvertrouwen.

Je zegt het eigenlijk zelf al. Met vertrouwen en minder opdrachten is hij absoluut een topper voor ons. Momenteel loopt het wat minder, maar het hele elftal draait minder. Ik denk dat het wel meevalt met het adoreren van Narsingh, het is wel mooi dat hij niet naar Twente is gegaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op september 03, 2015, 09:22:40
Is bizot nog naar een andere club gegaan?
En heeft de ridder al een club?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op september 03, 2015, 09:50:03
Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 09:22:40
Is bizot nog naar een andere club gegaan?
En heeft de ridder al een club?

Van beide niks gehoord. Bizot moet maar mooi zijn contract ontbinden en dan transfervrij naar ons toe  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lau Loene op september 03, 2015, 18:47:31
Lees net dat Cambuur vanmiddag in een oefenwedstrijd met 2- 2 gelijk heeft gespeeld tegen Zwolle na een 2-0 achterstand. Prima toch?
Maar vervolgens dat beide Zwolle goals door een blunderende Zeinstra tot stand kwamen!!

De beker moet ook helemaal leeg zeker ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op september 03, 2015, 20:40:30
Citaat van: Lau Loene op september 03, 2015, 18:47:31
Lees net dat Cambuur vanmiddag in een oefenwedstrijd met 2- 2 gelijk heeft gespeeld tegen Zwolle na een 2-0 achterstand. Prima toch?
Maar vervolgens dat beide Zwolle goals door een blunderende Zeinstra tot stand kwamen!!

De beker moet ook helemaal leeg zeker ?

Zeinstra moet nog wennen aan zijn basis plaats, gun hem effe wat tijd, en je zult zien dat hij beter is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 03, 2015, 22:47:05
Citaat van: PePe op september 03, 2015, 20:40:30
Zeinstra moet nog wennen aan zijn basis plaats, gun hem effe wat tijd, en je zult zien dat hij beter is.

We wachten het af
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op september 03, 2015, 23:03:53
Is die keeper van nec ook te koop??
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op september 03, 2015, 23:17:47
Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 23:03:53
Is die keeper van nec ook te koop??

De man die dit seizoen al meer blunders heeft gemaakt als Nienhuis?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op september 04, 2015, 07:54:05
Citaat van: speculeter op september 03, 2015, 23:03:53
Is die keeper van nec ook te koop??

Is die in actie geweest gisteren dan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op september 04, 2015, 09:30:59
Citaat van: Destroyer op september 04, 2015, 07:54:05
Is die in actie geweest gisteren dan?

Keepte prima..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op september 04, 2015, 09:43:56
Citaat van: Timmie op september 04, 2015, 09:30:59
Keepte prima..
In de Eredivisie blinkt hij tot nu toe uit in blunders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op september 04, 2015, 10:16:21
Citaat van: Gasgeve op september 04, 2015, 09:43:56
In de Eredivisie blinkt hij tot nu toe uit in blunders.

Had het over gisteren:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op september 04, 2015, 21:04:59
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 04, 2015, 23:18:11
Citaat van: PePe op september 04, 2015, 21:04:59
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Niet zo snel in paniek raken helpt misschien nog meer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: richard op september 05, 2015, 07:11:42
Gewoon reëel zijn, te veel spelers niet wedstrijd fit, totaal geen ingespeeld team, te weinig power en een TS die te lief is!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Shar op september 05, 2015, 08:09:48
Citaat van: richard op september 05, 2015, 07:11:42
Gewoon reëel zijn, te veel spelers niet wedstrijd fit, totaal geen ingespeeld team, te weinig power en een TS die te lief is!!

Het wisselen van een keeper in de rust zie ik niet als te lief zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op september 05, 2015, 08:54:35
Het helpt misschien ook om de begroting op te krikken en vervolgens spelers als Martins Indi en vd Wiel binnen te halen. Dan zijn we op dit forum pas gerust en tevreden. Gewoon kwaliteitsverhaal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op september 05, 2015, 09:33:46
Citaat van: Geelblauwstiens op september 05, 2015, 08:54:35
Het helpt misschien ook om de begroting op te krikken en vervolgens spelers als Martins Indi en vd Wiel binnen te halen. Dan zijn we op dit forum pas gerust en tevreden. Gewoon kwaliteitsverhaal.

Dan weet ik wel wat Bossie zegt: pakken alleen maar onnodige kaarten  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op september 05, 2015, 12:06:59
Citaat van: Cor op september 04, 2015, 23:18:11
Niet zo snel in paniek raken helpt misschien nog meer
:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op september 05, 2015, 13:33:10
Citaat van: PePe op september 04, 2015, 21:04:59
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Misschien in de rust wisselen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op september 05, 2015, 21:31:41
Arne Slot weer bij het eerste elftal halen. (misschien helpt het?)

Citaat van: Yellow Army op september 05, 2015, 13:33:10
Misschien in de rust wisselen?

:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op september 19, 2015, 10:30:42
Zitten er nog mensen hierop????   :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: kapseltje op september 19, 2015, 10:53:07
Citaat van: Mand op september 19, 2015, 10:30:42
Zitten er nog mensen hierop????   :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op september 19, 2015, 21:18:30
Citaat van: kapseltje op september 19, 2015, 10:53:07

daar heb ik mijn naam vandaan ja  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: legeips op september 27, 2015, 13:56:08
In de winterstop maar bizot en Fischer halen en hopen dat we voldoende punten pakken na de winterstop.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op september 27, 2015, 15:24:35
Citaat van: legeips op september 27, 2015, 13:56:08
In de winterstop maar bizot en Fischer halen en hopen dat we voldoende punten pakken na de winterstop.

Dan zullen er ook spelers moeten vertrekken, om financiële ruimte hiervoor te maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AliBombali op september 27, 2015, 17:07:51
Eens, financieel gezien moet dat gewoon mogelijk gemaakt worden. Op dit moment lijkt de coaching/ervaring achterin duidelijk te missen. Als je in ieder geval Bizot en/of Fischer haalt, zou dat al een behoorlijke verbetering zijn. De mensen die op dit moment achterin staan kunnen die rol niet op zich nemen en zie ik de rol ook nog niet zo snel op zich nemen door het niet bezitten van die kwaliteiten of door leeftijd. De afgelopen seizoenen hadden we die persoon er wel staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op oktober 04, 2015, 15:07:23
Is die kali niks voor ons middenveld. Is in beeld bij graafschap. Bij Utrecht altijd een goede  middenvelder. Aangezien ons middenveld nog niet in balans is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 05, 2015, 16:28:39
Citaat van: mindra op oktober 04, 2015, 15:07:23
Is die kali niks voor ons middenveld. Is in beeld bij graafschap. Bij Utrecht altijd een goede  middenvelder. Aangezien ons middenveld nog niet in balans is.

Hier ook al eens aangegeven dacht ik, ander topic.
Zou echt niet verkeerd zijn. Traint al een tijdje mee met de Graafschap inderdaad.
Is transfervrij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:06:53
Citaat van: Timmie op oktober 05, 2015, 16:28:39
Hier ook al eens aangegeven dacht ik, ander topic.
Zou echt niet verkeerd zijn. Traint al een tijdje mee met de Graafschap inderdaad.
Is transfervrij.
Moet een transferbedrag voor betaald worden als hij naar een NL club gaat, onhaalbaar dus.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 06, 2015, 10:13:25
Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:06:53
Moet een transferbedrag voor betaald worden als hij naar een NL club gaat, onhaalbaar dus.

Hoezo?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:20:55
Citaat van: Timmie op oktober 06, 2015, 10:13:25
Hoezo?
Heeft Utrecht afgedwongen bij zijn ontbinding.

Bij de ontbinding van het contract heeft Utrecht de optie bedongen dat, indien Kali naar een andere Nederlandse club vertrekt, er een transfersom betaald dient te worden. De hoogte daarvan is niet bekend. "Gaat Anouar Kali weer in Nederland voetballen, dan wil FC Utrecht een transfersom zien", bevestigt technisch manager van De Graafschap Peter Hofstede in De Gelderlander.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 06, 2015, 10:54:19
Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:20:55
Heeft Utrecht afgedwongen bij zijn ontbinding.

Bij de ontbinding van het contract heeft Utrecht de optie bedongen dat, indien Kali naar een andere Nederlandse club vertrekt, er een transfersom betaald dient te worden. De hoogte daarvan is niet bekend. "Gaat Anouar Kali weer in Nederland voetballen, dan wil FC Utrecht een transfersom zien", bevestigt technisch manager van De Graafschap Peter Hofstede in De Gelderlander.

Aaaah, op die manier. Smiegten zijn het! Verder nog binnen een periode of z'n hele voetballoopbaan lang?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 06, 2015, 11:00:54
Als we nog iemand zoeken die de sfeer binnen de kleedkamer komt verzieken, moeten we vooral Kali halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rudie op oktober 06, 2015, 11:31:58
Speler die na een afgedwongen transfer naar Roda en een verloren jaar daar met hangende pootjes terugkomt en vervolgens zijn dank laat blijken door een teamgenoot de kaak kapot te slaan? nee, lijkt me echt dat we daar op zitten te wachten..... Een beetje pit prima, maar hier zit je niet op te wachten
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 06, 2015, 13:42:32
Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 11:31:58
Speler die na een afgedwongen transfer naar Roda en een verloren jaar daar met hangende pootjes terugkomt en vervolgens zijn dank laat blijken door een teamgenoot de kaak kapot te slaan? nee, lijkt me echt dat we daar op zitten te wachten..... Een beetje pit prima, maar hier zit je niet op te wachten

Bij elke club zijn er akkefietjes zoals deze. Toevallig stond hier een camera bij. Bij Cambuur heeft iemand ook echt wel eens een medespeler een tik verkocht. Prima speler voor ons, die Kali!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 06, 2015, 13:42:43
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 06, 2015, 11:00:54
Als we nog iemand zoeken die de sfeer binnen de kleedkamer komt verzieken, moeten we vooral Kali halen.

Vertel, hoezo?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: rudie op oktober 06, 2015, 17:06:15
Citaat van: Timmie op oktober 06, 2015, 13:42:32
Bij elke club zijn er akkefietjes zoals deze. Toevallig stond hier een camera bij. Bij Cambuur heeft iemand ook echt wel eens een medespeler een tik verkocht. Prima speler voor ons, die Kali!
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op oktober 06, 2015, 20:07:22
Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 17:06:15
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....

:0= DAVE ROGERS!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 07, 2015, 10:04:17
Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 17:06:15
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....

Heb het over een club he, niet over jouw werk en baas..
Gebeurt zo vaak jongens, echt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 08, 2015, 11:13:55
Citaat van: Timmie op oktober 07, 2015, 10:04:17
Heb het over een club he, niet over jouw werk en baas..
Gebeurt zo vaak jongens, echt!

Daarom houdt hij het ook overal zo goed vol.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op oktober 08, 2015, 13:03:30
En daarom lopen alle eredivisie spelers met een gebroken kaak over het veld. Het gebeurt overal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 09, 2015, 08:37:56
Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 13:03:30
En daarom lopen alle eredivisie spelers met een gebroken kaak over het veld. Het gebeurt overal.

Een akkefietje kan ook wat anders zijn he..
Weet jij dondersgoed, maar omdat ik het zeg moet je er tegenin gaan.
Als iemand anders het had gezegd was je het er waarschijnlijk mee eens!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op oktober 09, 2015, 11:50:56
Ik zie een verschil tussen een akkefietje en mishandeling. En nee, het is niks persoonlijks. Ik schop wel vaker tegen meningen aan, niet alleen de jouwe. Daarmee maak je jezelf toch iets te veel slachtoffer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2015, 12:21:54
Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 08:37:56
*belt slachtofferhulp*

Ik ben even een weekje weggeweest en er is nog steeds niets veranderd. Je blijft in die slachtofferrol kruipen en maar wijzen. Wanneer je daar mee ophoudt wordt het hier op het forum ook wat aangenamer toeven, want nu is het echt een Calimero forum aan het worden dankzij dit soort bijdragen van jou.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2015, 12:21:54
Ik ben even een weekje weggeweest en er is nog steeds niets veranderd. Je blijft in die slachtofferrol kruipen en maar wijzen. Wanneer je daar mee ophoudt wordt het hier op het forum ook wat aangenamer toeven, want nu is het echt een Calimero forum aan het worden dankzij dit soort bijdragen van jou.

Meneer ziet 1 reactie van mij...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op oktober 09, 2015, 14:16:36
Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...

Ik denk dat Dokkie het oordeel velt obv die 1100 loze berichten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op oktober 09, 2015, 14:21:12
Wel toevallig dat Moody en Timmie bijna op dezelfde aantal posts zitten  :devil
Maar weer on-topic?  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op oktober 09, 2015, 14:31:45
Flikker die vent toch van het forum man....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op oktober 09, 2015, 14:45:35
Citaat van: michello op oktober 09, 2015, 14:21:12
Wel toevallig dat Moody en Timmie bijna op dezelfde aantal posts zitten  :devil
Maar weer on-topic?  |:)

Wel even het aantal berichten per dag bekijken he?

*edit: dat is bijna hetzelfde....

Noem jij mij nou een timmy?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dizzhead op oktober 09, 2015, 17:47:40
Je hebt je naam in elk geval niet mee  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2015, 18:27:29
Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...
Je hebt in ieder geval 1 ding goed... Het gaat mij erom dat jij bij elke discussie weer met hetzelfde aankomt met opmerkingen in de trant van : "doe je dat ook bij anderen".
Ik ga normaliter graag een discussie met je aan en dat is op basis van inhoud en niet op basis van persoon. Alleen dat toontje van je in bepaalde reacties, waarin je in mijn optiek in een slachtofferrol kruipt terwijl de discussie minder heftig is dan voorheen, is voor velen bijzonder irritant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 21:19:53
Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...

Het is toch ook su? Al je reacties gaan heel vaak ook over jezelf en wat anderen zeggen óver jou. Probeer je gewoon niet in die situatie te nestelen en het verwaterd wel weer. Denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2015, 22:35:30
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 21:19:53
Het is toch ook su? Al je reacties gaan heel vaak ook over jezelf en wat anderen zeggen óver jou. Probeer je gewoon niet in die situatie te nestelen en het verwaterd wel weer. Denk ik.

Zeg je dat ook tegen anderen? :devil  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 22:44:30
Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2015, 22:35:30
Zeg je dat ook tegen anderen? :devil  8P

Vaak wat minder bescheiden, laten we het gezellig houden en gewoon de spelers hier afbranden  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op oktober 10, 2015, 00:02:54
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 22:44:30
Vaak wat minder bescheiden, laten we het gezellig houden en gewoon de spelers hier afbranden  |:)
Gezellig? Man als ik de tijd van nu vergelijk met een aantal jaar geleden dan is het nu een heel gezapig theekransje geworden. Er was een tijd dat we elkaar praktisch de tent uitsloegen! De een kon niks zeggen zonder dat de ander daarover viel en tekeer gingen als viswijven die in een heftige pms zaten :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 10, 2015, 09:25:59
Citaat van: Dokkumer op oktober 10, 2015, 00:02:54
Gezellig? Man als ik de tijd van nu vergelijk met een aantal jaar geleden dan is het nu een heel gezapig theekransje geworden. Er was een tijd dat we elkaar praktisch de tent uitsloegen! De een kon niks zeggen zonder dat de ander daarover viel en tekeer gingen als viswijven die in een heftige pms zaten :_schater

Dat was in de tijd van M die eigenlijk Cor is, of andersom
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:11:42
Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 10, 2015, 19:42:41
Citaat van: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:11:42
Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank

Doe je lekker mee  _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:54:56
Citaat van: Cor op oktober 10, 2015, 19:42:41
Doe je lekker mee  _O_

:thumbsup Eenmalig, bij gebrek Cambuur dit weekend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:57:53
+aan  :wall
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 10, 2015, 20:17:04
Citaat van: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:57:53
+aan  :wall

:_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op oktober 11, 2015, 09:41:54
Citaat van: Cor op oktober 10, 2015, 09:25:59
Dat was in de tijd van M die eigenlijk Cor is, of andersom

M, heerlijke discussies. Jammer dat hij niet meer hier is. Tegenwoordig is het hier net als Dokkumer zegt een viswijfen theekransje met meer gejank tegen elkaar dan over het topic  :monk
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 11, 2015, 12:07:32
Citaat van: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:11:42
Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank
als iedereen hem blokkeert ist klaar toch?
weer 2 pagina`s over niks hier.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 11, 2015, 14:21:27
Citaat van: okkele op oktober 11, 2015, 12:07:32
als iedereen hem blokkeert ist klaar toch?
weer 2 pagina`s over niks hier.

Maar hoe kijk je tegen de huidige selectie aan dan? Zelf heb ik het vertrouwen nog steeds. Met name verdedigend lijken we het ergste gehad te hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 12, 2015, 00:45:43
mijn kijk op cambuur is nog dezelfde als aan het begin van dit seizoen.
we wisten allemaal dat er een enorm zwaar programma voor ons lag en de late verkoop van reijnen maakte het nog lastiger.
tel daar blessures en de knvb-hekel aan leeuwarden bij op en we staan er belabberd voor.
wat de selectie betreft is het niet zo slecht hoor,het is alleen nog niet een ingespeeld team.
ogbeche is een klasse-spits voor cambuur normen,narsingh in normale doen is prima,byrne goeie middenvelder die een aanloop(blessures e.d) nodig had,perreira groeit evenals peersman,vytas is een kerel,overgoor zeer nuttig,vd streek harde werker,dammers word wel een grote geloof ik net als monteiro en macek was ik erg van onder de indruk in de voorbereiding,hij zal nog te licht zijn.
wat de vaste waarden betreft dus prima in mijn ogen.
minpuntjes zijn vd laan,steblecki en de keepers.
ik kan niet echt een mening vormen over heerings,anderson,macintosh en houtkoop.
als de potjes tegen utrecht en roda normaal waren verlopen hadden we ook 4 punten meer gehad en was er wat minder paniek.
het voetbal op zich is toch ook prima?
feit is wel dat er nu punten gehaald moeten worden,dat gaat ook gebeuren tegen ado,dkv,groningen en graafschap.

kortom,ik heb net als jij alle vertrouwen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 11:03:37
Anderson kun je wel een mening over hebben dacht ik zo. Je hebt hem toch zien voetballen. Mc intosch heeft op zijn tenen gelopen met een blessure. Straks maar weer rustig laten invallen. Laat Heerings maar een tijdje wennen. Houtkoop kan gewoon goed voetballen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 12, 2015, 11:16:27
Citaat van: okkele op oktober 12, 2015, 00:45:43
mijn kijk op cambuur is nog dezelfde als aan het begin van dit seizoen.
we wisten allemaal dat er een enorm zwaar programma voor ons lag en de late verkoop van reijnen maakte het nog lastiger.
tel daar blessures en de knvb-hekel aan leeuwarden bij op en we staan er belabberd voor.
wat de selectie betreft is het niet zo slecht hoor,het is alleen nog niet een ingespeeld team.
ogbeche is een klasse-spits voor cambuur normen,narsingh in normale doen is prima,byrne goeie middenvelder die een aanloop(blessures e.d) nodig had,perreira groeit evenals peersman,vytas is een kerel,overgoor zeer nuttig,vd streek harde werker,dammers word wel een grote geloof ik net als monteiro en macek was ik erg van onder de indruk in de voorbereiding,hij zal nog te licht zijn.
wat de vaste waarden betreft dus prima in mijn ogen.
minpuntjes zijn vd laan,steblecki en de keepers.
ik kan niet echt een mening vormen over heerings,anderson,macintosh en houtkoop.
als de potjes tegen utrecht en roda normaal waren verlopen hadden we ook 4 punten meer gehad en was er wat minder paniek.
het voetbal op zich is toch ook prima?
feit is wel dat er nu punten gehaald moeten worden,dat gaat ook gebeuren tegen ado,dkv,groningen en graafschap.

kortom,ik heb net als jij alle vertrouwen.

Ik kan er niet bij dat er een KNVB hekel naar Leeuwarden is.
Weiger ik te geloven.

Verder ben ik met je eens over de eerste spelers die je noemt.
Pereira is altijd al een goede back geweest, helemaal niks mis mee.
Verder zal Dammers wel een grote worden ja, heilig van overtuigd.

Steblecki, tja.. Niet zien spelen dit seizoen. Vond hem vorig jaar echt niet slecht op het middenveld.
Jammer dat Henk hem als buiten heeft gebruikt. Dat kan die jongen ook gewoon niet.
Zonde!

Houtkoop, heerlijke voetballer.
Macintosh ook echt niet verkeerd, moet wel centraal spelen..
Heerings bij Utrecht niet slecht, hier toch minder dan verwacht.
Anderson begon lekker, viel helaas terug!

Omtrent het spel denk ik dat het echt wel beter kan. Het is niet meer het voetbal van de afgelopen jaren.
Tegenstanders beginnen ons spelletje ook door te krijgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op oktober 12, 2015, 11:59:09
Calimerocomplex. De KNVB heeft geen hekel aan Cambuur. Cambuur heeft dit seizoen wat pech met de scheidsrechters en met name tegen de topclubs. Dat topclubs het voordeel van de twijfel krijgen is irritant en erg frustrerend. Anderzijds had Fc Twente hier gewoon moeten winnen. De penalty's die Cambuur tegen krijgt zijn vaak terecht.

Deel van het resultaat is te wijten aan slecht verdedigen en met name tegen Fc Utrecht uit bij een 1-3 voorsprong. Ook het verlies van Reijnen en een niet fitte Van der Laan als opvolger maakt Cambuur kwetsbaar.

Ogbeche scoort gelukkig weer en de verdediging heeft de afgelopen drie wedstrijden, uitgezonderd Telstar, goed gespeeld. Misschien is nu de tijd aangebroken om te gaan oogsten :-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 12, 2015, 12:12:24
Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 11:59:09
Calimerocomplex. De KNVB heeft geen hekel aan Cambuur. Cambuur heeft dit seizoen wat pech met de scheidsrechters en met name tegen de topclubs. Dat topclubs het voordeel van de twijfel krijgen is irritant en erg frustrerend. Anderzijds had Fc Twente hier gewoon moeten winnen. De penalty's die Cambuur tegen krijgt zijn vaak terecht.

Deel van het resultaat is te wijten aan slecht verdedigen en met name tegen Fc Utrecht uit bij een 1-3 voorsprong. Ook het verlies van Reijnen en een niet fitte Van der Laan als opvolger maakt Cambuur kwetsbaar.

Ogbeche scoort gelukkig weer en de verdediging heeft de afgelopen drie wedstrijden, uitgezonderd Telstar, goed gespeeld. Misschien is nu de tijd aangebroken om te gaan oogsten :-)

Exact, Twente had een penal moeten krijgen. Hoor je niemand over.
Penal tegen Feyenoord vond ik achteraf niet terecht, snap echt wel dat die gegeven wordt.
Zelf dacht ik namelijk ook dat Bakker 'm met de hand raakte en hij ging ook met de hand naar de bal toe in mijn ogen.
Tegen PSV was gewoon lullig, vond ik zeker geen rood en een penal was mijn inziens ook niet nodig geweest!
Penal tegen Utrecht was gewoon stom. Dan kun je zeggen: 'Er werd een overtreding gemaakt op een speler van Cambuur'.
Kan, vergeet niet dat even daarvoor ook een penal voor Utrecht had moeten worden toegekend, gebeurt ook niet.
Veder kan ik me 1,2,3 geen penal meer voor de geest halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 12, 2015, 12:27:18
Citaat van: Timmie op oktober 12, 2015, 12:12:24
Exact, Twente had een penal moeten krijgen. Hoor je niemand over.
Penal tegen Feyenoord vond ik achteraf niet terecht, snap echt wel dat die gegeven wordt.
Zelf dacht ik namelijk ook dat Bakker 'm met de hand raakte en hij ging ook met de hand naar de bal toe in mijn ogen.
Tegen PSV was gewoon lullig, vond ik zeker geen rood en een penal was mijn inziens ook niet nodig geweest!
Penal tegen Utrecht was gewoon stom. Dan kun je zeggen: 'Er werd een overtreding gemaakt op een speler van Cambuur'.
Kan, vergeet niet dat even daarvoor ook een penal voor Utrecht had moeten worden toegekend, gebeurt ook niet.
Veder kan ik me 1,2,3 geen penal meer voor de geest halen.

Dit is natuurlijk niet waar. Is door bijna iedereen benoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 12, 2015, 12:49:31
Citaat van: Collingwood op oktober 12, 2015, 12:27:18
Dit is natuurlijk niet waar. Is door bijna iedereen benoemd.

Dan was ik paar dagen weg denk ik;-)

Rest nog aanmerkingen op?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 12, 2015, 13:01:40
Citaat van: Timmie op oktober 12, 2015, 12:49:31
Dan was ik paar dagen weg denk ik;-)

Rest nog aanmerkingen op?

Nee, kan me er voor de rest redelijk in vinden. Al vind ik de penalty's tegen Feyenoord en Utrecht wel zeer discutabel. Maar voor mij zeker geen reden om een complot van de KNVB tegen Cambuur vast te stellen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 12, 2015, 14:20:30
jullie moeten ook niet doorslaan in een (verkeerde)beschrijving van een feit.
natuurlijk heeft deze kutbond geen hekel aan lwd.
het is frustrerend dat bij de top iemand op kniehoogte in mag komen terwijl een vd streek(om maar een goed voorbeeld te noemen)de lul is want meneer blom durft het hier wel aan om de wedstrijd te bepalen in de eerste minuten,dat kan hij uiteraard niet in de grote steden.
ik zal het bij dit ene voorbeeld laten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 15:09:43
Sorry maar ik geloof er juist wel in dat knjb een hekel heeft aan ons. Ze hebben verl jaar ook aangegeven dat er eigenlijk plek is voor 1 club hier. Dkv is 1 van hun paradepaardjes uit de provincie. Als je nu eens alles op een rijtje zet en begint bij de indeling vd competitie en dan wedstrijd voor wedstrijd alles opschrijft wat in ons nadeel was kun je zo 100 dingen opschrijven. En ga daarna eens alle dingen opschrijven van feyenoord waar hun voordeel uithaalden. Calimero gedrag of niet de FEITEN zijn er
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 15:11:36
En okkele als we met voorbeelden komen dan komt er 1 pagina vol hier
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 12, 2015, 15:13:08
dat weet ik.
je mag mij ook een kuiken noemen hoor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 12, 2015, 15:15:58
ik ben ook altijd zo blij met een youtube-link naar welke roda-cambuur of cambuur - roda dan ook.
hierbij wil ik nog wel even melden dat nijhuis een paardebek heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 15:29:43
Nee daar wil ik niet aan terug denken. Wordt ik weer vreselijk kwaad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op oktober 12, 2015, 18:52:43
Citaat van: sunderland op oktober 12, 2015, 15:09:43
Sorry maar ik geloof er juist wel in dat knjb een hekel heeft aan ons. Ze hebben verl jaar ook aangegeven dat er eigenlijk plek is voor 1 club hier. Dkv is 1 van hun paradepaardjes uit de provincie. Als je nu eens alles op een rijtje zet en begint bij de indeling vd competitie en dan wedstrijd voor wedstrijd alles opschrijft wat in ons nadeel was kun je zo 100 dingen opschrijven. En ga daarna eens alle dingen opschrijven van feyenoord waar hun voordeel uithaalden. Calimero gedrag of niet de FEITEN zijn er

Absoluut geen feiten. KNVB doet geen uitspraken over een voorkeur o.i.d. Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt? Gecreëerd door de supporters zelf? Of dubieuze beslissing van de scheidsrechter? Competitie programma of indeling mankeert weinig aan. In de maand december valt er nog genoeg te behalen en dan kun je mogelijk weer aansluiten. Als we lopen te zeuren over het programma kunnen we beter in de Jupiler League gaan spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 12, 2015, 19:40:45
Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 18:52:43
Absoluut geen feiten. KNVB doet geen uitspraken over een voorkeur o.i.d. Ik ben benieuwd hoe je aan die informatie komt? Gecreëerd door de supporters zelf? Of dubieuze beslissing van de scheidsrechter? Competitie programma of indeling mankeert weinig aan. In de maand december valt er nog genoeg te behalen en dan kun je mogelijk weer aansluiten. Als we lopen te zeuren over het programma kunnen we beter in de Jupiler League gaan spelen.

Exact! Als het goed is speel je tegen elke club twee keer.
Ik ben wel van mening dat de topclubs voordeel van de twijfel krijgen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op oktober 12, 2015, 20:17:18
De KNVB wil Nederland dmv de tobclubs, beter op de kaart te zetten, en dit ten koste van de kleine clubs.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op oktober 12, 2015, 20:34:59
Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 12, 2015, 20:35:35
Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 20:34:59
Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)

Amen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 21:27:18
Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2015, 20:34:59
Als de KNVB de topclubs bevoordeeld, waarom dan de play-offs voor Europees voetbal in de plaats van plaatsing op basis van de ranglijst? Juist "kleinere" clubs profiteren daarvan. Ik denk dat de scheidsrechters zich te veel laten beïnvloeden door publiek en de tegenstander.  Soms is het ook lastig en kun je pas na een aantal herhalingen een oordeel vellen over een bepaalde situatie. Oplossing gebruikmaken van camerabeelden en de discussie gesloten :-)
als we gebruik hadden gemaakt van camera beelden hadden we zeker 6 pnt meer gehad. En als jij niet ziet dat clubs worden bevoordeeld.... Tja. Dream on
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 21:32:06
Ik heb geen zin in al die feiten op te schrijven. Zal jij ook 1 feit kunnen opnoemen. Penalty twente. Krijg je ook weer reactie dat Rosheuvel duidelijk werd vastgehouden in de eerste helft wat ook een penalty was. Ach.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op oktober 12, 2015, 21:34:45
6 punten, feyenoord en psv, serieus? Misschien puntje tegen Feyenoord en eentje eraf tegen Fc Twente. Verder kan ik me geen puntenverlies bedenken.Ik zeg niet dat scheidsrechters Cambuur niet benadelen trouwens. Ik kan wel een beetje relativeren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2015, 21:41:34
Feyenoord sowieso pnt. Ik bedoel ook andere weds zoals Utrecht. Waarom mag die back 25 meter met de bal lopen en dan pas ingooien. Ingooi was op de middellijn en daarna wordt er iemand onder de bal doorgeduwd... Maar laten we er maar over ophouden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: diekhuzen op oktober 12, 2015, 21:44:13
Ja, laten we gewoon Cambuur steunen en fuck de scheidsrechters! Ik zie na laatste 3 wedstrijden genoeg positieve ontwikkelingen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 16, 2015, 20:36:35
Zit nu even te kijken naar Emmen tegen Kowet, maar die Boy Deul is wel een speler om in de gaten te houden als ik het zo zie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: TopperM op oktober 16, 2015, 21:51:10
Citaat van: Collingwood op oktober 16, 2015, 20:36:35
Zit nu even te kijken naar Emmen tegen Kowet, maar die Boy Deul is wel een speler om in de gaten te houden als ik het zo zie.
Klopt. Maar hebben nu al te veel spelers op die positie ben ik bang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 16, 2015, 22:02:57
Citaat van: TopperM op oktober 16, 2015, 21:51:10
Klopt. Maar hebben nu al te veel spelers op die positie ben ik bang.

Dat is waarschijnlijk waar ja, zeker nu Monteiro ook is vastgelegd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:01:56
We hebben pas echt een probleem als Ogbeche ergens in de komende periode geblesseerd raakt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2015, 12:10:50
Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 20, 2015, 12:14:07
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2015, 12:10:50
Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!

Lijkt me wel duidelijk wie kampioen MOET worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 20, 2015, 14:09:36
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2015, 12:10:50
Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!

Kan er nog steeds niet bij dat dat echt gebeurt..
IK ben ook niet van gisteren, als corruptie bij de FIFA gebeurt dan kan het ook bij de KNVB, maar toch..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op oktober 20, 2015, 18:50:56
Citaat van: Timmie op oktober 20, 2015, 14:09:36
Kan er nog steeds niet bij dat dat echt gebeurt..
IK ben ook niet van gisteren, als corruptie bij de FIFA gebeurt dan kan het ook bij de KNVB, maar toch..

010 heeft al heel wat dubieus voordeel gekregen dit seizoen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 21, 2015, 08:43:06
Citaat van: Cor op oktober 20, 2015, 18:50:56
010 heeft al heel wat dubieus voordeel gekregen dit seizoen

Daar heb je inderdaad gelijk in, klopt.
Is ook zeer vreemd. NOgmaals, als het bij de FIFA kan, kan het bij de KNVB ook..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2015, 08:53:52
Dat de KNVB corrupt blijkt te zijn kan je opmaken uit de uitspraken van de strafcommissie.
Verder kun je ook stellen dat de angst voor de hooligans van Feijenoord en Ajax (enkele zware criminelen)ook niet onderschat moet worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dreet op oktober 21, 2015, 10:20:06
Misschien kun je ook stellen dat straffen van de tuchtcommissie juridisch nogal zwak zijn onderbouwd. Feyenoord maakt daar handig gebruik van door een advocaat en andere deskundigen in te schakelen. Omdat veel clubs schorsingen nogal snel accepteren en niet in beroep gaan, lijkt het op klassejustitie. Als meer clubs in beroep zouden gaan en dat beroep winnen, zou het geval Kramer niet meer uniek zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2015, 10:31:04
Een slechte onderbouwing van uit KNVB is natuurlijk ook een feit.
Maar bij beelden waarbij  een overtreding duidelijk is waar te nemen, is volgens mij ook met een slechte onderbouwing van de aanklager, niets aan af te doen.
Het feit dat grote clubs veel vaker dan de kleinere  in beroep gaan is ook een waarheid.
Maar het is misschien ook wel bij de kleinere clubs een angst dat de KNVB hun in beroep een hogere straf oplegt indien het beroep wordt afgewezen.
De selectie's zijn vaak niet breed genoeg om dit te riskeren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:03:00
Bovendien heeft Feyenoord de middelen om een dure jurist in te schakelen. Een club als Dordrecht heeft dit niet, waardoor een beroepsprocedure minder zin heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op oktober 21, 2015, 13:39:13
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:03:00
Bovendien heeft Feyenoord de middelen om een dure jurist in te schakelen. Een club als Dordrecht heeft dit niet, waardoor een beroepsprocedure minder zin heeft.

Wij ook niet. Zie vd Streek..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 24, 2015, 13:00:30
is er al iemand onderweg naar manchester?
het word met de steeds krapper wordende selectie nu wel tijd denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:12:32
Met name achterin zitten we het hele seizoen al in de hoek waar de klappen vallen (transfer Reijnen, blessures, schorsingen, terugkeer van Van der Laan die nog niet goed uitpakt). Hopelijk is er nog wat over van het spelersbudget, zodat er in de winterstop één of twee verdedigers bij kunnen komen.

EDIT: Over de vraag of de blessures worden veroorzaakt door het kunstgras; zouden we dan de afgelopen seizoenen niet veel meer blessures gehad moeten hebben? Toen speelden we immers ook al op kunstgras.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op oktober 24, 2015, 13:17:12
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:12:32
Met name achterin zitten we het hele seizoen al in de hoek waar de klappen vallen (transfer Reijnen, blessures, schorsingen, terugkeer van Van der Laan die nog niet goed uitpakt). Hopelijk is er nog wat over van het spelersbudget, zodat er in de winterstop één of twee verdedigers bij kunnen komen.

Er moet sowieso een rechtsback en rechtsbenige cv bij.
Alleen is de kans aanwezig dat de achterstand in de winterstop al te groot is met de rest.
Hopen dat de graafschap (bijna)geen punten pakt, zodat je niet laatste wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:27:09
Citaat van: AL op oktober 24, 2015, 13:17:12
Er moet sowieso een rechtsback en rechtsbenige cv bij.
Alleen is de kans aanwezig dat de achterstand in de winterstop al te groot is met de rest.
Hopen dat de graafschap (bijna)geen punten pakt, zodat je niet laatste wordt.

Die kans is er inderdaad, maar wat mij betreft is er nog geen reden om daar vanuit te gaan.

Als je naar de resultaten tot nu toe kijkt hebben we het helemaal niet zo slecht gedaan (ook niet geweldig natuurlijk). Een punt pakken tegen AZ, Twente, Roda (uit), Utrecht (uit) en PEC (uit) is prima. Tegen Feyenoord, PSV en Vitesse is het logisch dat je verliest. Alleen Heracles was echt slecht, dat had niet mogen gebeuren.

We spelen nu nog tegen zowat het gehele rechterrijtje, te beginnen morgen. Als we van al die clubs ook niet weten te winnen ga ik me pas echt zorgen maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2015, 13:30:03
Morgen winnen. Dan sta je sowieso boven ado en wrs ook WilemII of Dkv. Lijkt alweer heel anders
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op oktober 24, 2015, 13:35:57
Had er ook vertrouwen in dat we punten zouden pakken vanaf nu.
Echter vd laan en anderson op de backs. .........Dat is natuurlijk niet best.

Het enige wat wij kunnen doen is ons helemaal kapot schreeuwen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op oktober 24, 2015, 13:47:20
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we nu eindelijk die 3 puntjes gaan bijschrijven. Ik maak me echter wel zorgen om vooral vd Laan. Die speelt zo ongelukkig, dan valt Anderson nog ontzettend mee. Morgen 2-0!! Moet kunnen man!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:58:23
Citaat van: AL op oktober 24, 2015, 13:35:57
Had er ook vertrouwen in dat we punten zouden pakken vanaf nu.
Echter vd laan en anderson op de backs. .........Dat is natuurlijk niet best.

Het enige wat wij kunnen doen is ons helemaal kapot schreeuwen!!

Dat is waar, vooral Van der Laan vind zorgelijk. Anderson is ook nog niet al te gelukkig, maar is wel een echte, razendsnelle back die zich misschien nog door kan ontwikkelen als hij vaker speelt. Van der Laan is gewoon te traag om linksachter te spelen.

EDIT: Eventueel kan Mac-Intosch ook nog rechtsback spelen als Dammers weer terug is, natuurlijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Tanjajeah op oktober 24, 2015, 14:37:48
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:58:23
Dat is waar, vooral Van der Laan vind zorgelijk. Anderson is ook nog niet al te gelukkig, maar is wel een echte, razendsnelle back die zich misschien nog door kan ontwikkelen als hij vaker speelt. Van der Laan is gewoon te traag om linksachter te spelen.

EDIT: Eventueel kan Mac-Intosch ook nog rechtsback spelen als Dammers weer terug is, natuurlijk.

Ik meende dat ze Schootstra ook aan het ombouwen waren naar rechtsback? Wie staat in de beloften op die positie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op oktober 24, 2015, 15:52:27
Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2015, 14:37:48
Ik meende dat ze Schootstra ook aan het ombouwen waren naar rechtsback? Wie staat in de beloften op die positie?

El Baad speelt volgens mij op de back, in de voorbereiding speelde hij daar ook. Niet eens echt slecht wat ik gezien heb.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2015, 15:55:47
Daar heb je dan toch ook een jong Cambuur voor. Maak er dan ook gebruik van en zet die jongen op de bank morgen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2015, 15:56:06
Alles beter dan anderson
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2015, 15:56:29
Die vind ik zo slecht
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 666 op oktober 24, 2015, 15:58:12
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2015, 15:56:29
Die vind ik zo slecht

En van der Laan op de back.... Die is ook niet in goede doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2015, 16:00:54
Dan maar naar voren rossen. Die duplan en schaken hebben een makkie mrgn
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2015, 16:55:13
Je hebt alleen Heerings nog op de bank, dus je hebt wel eentje van JC erbij nodig. Anders krijg je weer hetzelfde warrige gewissel als tegen Feijenoord in de 2e helft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2015, 17:16:50
Schootstra, neem ik aan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op oktober 24, 2015, 20:38:22
Blackson of El Baad denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op oktober 24, 2015, 21:16:07
v/d Laan na de kerst terug sturen ivm tegenvallende prestatie? (en een betere halen, of intern oplossen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: 058-4life op oktober 24, 2015, 21:54:32
Citaat van: PePe op oktober 24, 2015, 21:16:07
v/d Laan na de kerst terug sturen ivm tegenvallende prestatie? (en een betere halen, of intern oplossen)
Inpakken, strik er om en fut. Wat een ergernis. In de winterstop drastisch anders. Minstens twee verdedigers er bij  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op oktober 25, 2015, 08:02:29
Ik zie het wel gebeuren dat Fischer komt in de winterstop. Verder moet er een rechtsback bij al schrijf ik Anderson nog zeker niet af als basisspeler. Heeft wel een goede drive maar moet veel rustiger worden en situaties beter inschatten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op oktober 25, 2015, 10:03:52
Verdedigend moet er wat bij in de winterstop.
Middenveld en aanval staat goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2015, 10:55:43
Zolang er maar geen paniekaankopen komen. Daar zijn al heel wat clubs sportief en financieel mee in de problemen gekomen. Als er iemand bijkomt, dan een investering waar we de komende seizoenen op kunnen bouwen (geen huurlingen/jonkies).

Wel ironisch dat bij JC juist twee rechtbacks de handdoek hebben gegooid en alweer vertrokken zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2015, 11:08:13
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2015, 10:55:43
Zolang er maar geen paniekaankopen komen. Daar zijn al heel wat clubs sportief en financieel mee in de problemen gekomen. Als er iemand bijkomt, dan een investering waar we de komende seizoenen op kunnen bouwen (geen huurlingen/jonkies).

Wel ironisch dat bij JC juist twee rechtbacks de handdoek hebben gegooid en alweer vertrokken zijn.

Busse en...?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op oktober 25, 2015, 11:14:35
Citaat van: poelie-lwd op oktober 25, 2015, 08:02:29
Ik zie het wel gebeuren dat Fischer komt in de winterstop. Verder moet er een rechtsback bij al schrijf ik Anderson nog zeker niet af als basisspeler. Heeft wel een goede drive maar moet veel rustiger worden en situaties beter inschatten.

Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op oktober 25, 2015, 11:34:28
Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 11:14:35
Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.
denk ik ook zeker als we dan nog in de degradatiezone staan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2015, 11:35:27
Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 11:14:35
Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.

Zou best kunnen hoor, maar is volgens mij geen ABC'tje. Dit was ook het scenario dat Fischer gepland had voor afgelopen zomer. Maar uiteindelijk kon hij geen club vinden en heeft hij uit ellende maar bijgetekend bij Excelsior.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2015, 13:25:36
Vandaag opnieuw maar 1 verdediger op de bank... dat kan eigenlijk echt niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op oktober 25, 2015, 14:31:06
Hoe fit is berisha om volgende week dkv te slopen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: mindra op oktober 25, 2015, 14:43:05
Stablecki stapt al om 14.26 in de auto en rijdt snel weg van cambuur plein
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2015, 16:44:33
Tjsa... die jongen had (als spits) 2x gescoord in het 2e, maar de Jong brengt Rosheuvel met Barto daarachter. Daar wordt je niet blij van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op oktober 25, 2015, 17:10:43
Citaat van: mindra op oktober 25, 2015, 14:43:05
Stablecki stapt al om 14.26 in de auto en rijdt snel weg van cambuur plein
Vytas en Berisha zelfs al 5 minuten eerder weg dan Steblecki. Die liepen om 14: 19 al richting auto of fiets. Die zijn volgens mij niet eens in de box geweest. Wel veelzeggend....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op oktober 25, 2015, 22:29:07
We kunnen iets zoeken, wat er mogelijk niet is? (maar het is wel eens anders geweest)
Ik hoop dat er in de winterstop, iets op gevonden wordt. (matige resultaten)
We hebben ook veel pech, door de verkeerde beslissingen van de man met de fluit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op oktober 26, 2015, 09:02:49
Citaat van: SCC op oktober 25, 2015, 17:10:43
Vytas en Berisha zelfs al 5 minuten eerder weg dan Steblecki. Die liepen om 14: 19 al richting auto of fiets. Die zijn volgens mij niet eens in de box geweest. Wel veelzeggend....

Heel raar allemaal. zit dus niet goed in de selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op oktober 26, 2015, 09:43:27
Valt mij al langere tijd op. Er wordt volgens mij geen aandacht door de club gegeven aan de jongens van buitenaf. Dit zijn jongens van 19-22 jaar, die mogelijk voor het eerst op zichzelf wonen en dan ook nog in het buitenland. Die jongens kun je niet na een training alleen maar aan hun lot overlaten. Zie een Steblecki, die woont in zijn flatje en keert na een training naar huis en heeft niets. Als je dan eens bij de selectie zit en alleen de ballen die naast worden getrapt mag terugspelen (achter de goal) en bij voorbaat al weet dat je niet invalt, snap ik wel dat je geen binding krijgt. Er wordt ook niet aan spelers aangegeven waarin ze moeten verbeteren (ja, dat is waar).
Natuurlijk, het ligt ook aan de betrokkenheid van de jongens zelf. Je kan ook zelf even na een wedstrijd met z'n allen een paar biertjes drinken, kaartje leggen, pijltje gooien, etc. Maar het geeft inderdaad wel wat aan (helaas). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de sfeer NIET goed is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: okkele op oktober 26, 2015, 09:53:46
lekker veel voorzetten hier voor de stokers van lc,omrop  :R en alle meeleesboeren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: SCC op oktober 26, 2015, 11:36:06
Citaat van: okkele op oktober 26, 2015, 09:53:46
lekker veel voorzetten hier voor de stokers van lc,omrop  :R en alle meeleesboeren.
Glas is halfvol of halfleeg. Zie het als een voorzet voor de TS....
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2015, 11:44:26
Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op oktober 26, 2015, 11:51:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2015, 11:44:26
Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
ron Vlaar  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op oktober 26, 2015, 11:53:29
Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2015, 11:51:42
ron Vlaar  :devil

Is ook niet fit. We zullen het moeten doen met de spelers die er nu zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op oktober 26, 2015, 12:03:38
Citaat van: SCC op oktober 26, 2015, 09:43:27
Valt mij al langere tijd op. Er wordt volgens mij geen aandacht door de club gegeven aan de jongens van buitenaf. Dit zijn jongens van 19-22 jaar, die mogelijk voor het eerst op zichzelf wonen en dan ook nog in het buitenland. Die jongens kun je niet na een training alleen maar aan hun lot overlaten. Zie een Steblecki, die woont in zijn flatje en keert na een training naar huis en heeft niets. Als je dan eens bij de selectie zit en alleen de ballen die naast worden getrapt mag terugspelen (achter de goal) en bij voorbaat al weet dat je niet invalt, snap ik wel dat je geen binding krijgt. Er wordt ook niet aan spelers aangegeven waarin ze moeten verbeteren (ja, dat is waar).
Natuurlijk, het ligt ook aan de betrokkenheid van de jongens zelf. Je kan ook zelf even na een wedstrijd met z'n allen een paar biertjes drinken, kaartje leggen, pijltje gooien, etc. Maar het geeft inderdaad wel wat aan (helaas). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de sfeer NIET goed is.

Misschien kun je als supporters zijnde ook wat meer hierin op inspelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 12:10:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 26, 2015, 11:44:26
Loopt er niet nog ergens een transfervrije verdediger met acceptabel niveau rond die tot het einde van het seizoen hier kan spelen?
http://www.transfermarkt.nl/david-mendes-da-silva/profil/spieler/16913 Mag weg of is al vertrokken bij Panathinaikos ...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 12:11:46
Citaat van: John Hiatt op oktober 26, 2015, 11:53:29
We zullen het moeten doen met de spelers die er nu zijn.
In ieder geval tot de winterstop...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Mand op oktober 26, 2015, 18:46:38
Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 12:10:16
http://www.transfermarkt.nl/david-mendes-da-silva/profil/spieler/16913 Mag weg of is al vertrokken bij Panathinaikos ...
wel al 33 jaar maar speelde dan vorig jaar samen met berisha
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op november 01, 2015, 17:16:52
Op dit moment hebben we achterin over:

RB: Anderson
RCV: Dammers
LCV: Peersman, Heerings, Van der Laan
VL: Vytas, Van der Laan, Peersman

Er zullen dus in de winterstop minimaal twee verdedigers bij moeten komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: OuweSkeve op november 01, 2015, 17:17:50
Hopelijk Is er nog budget voor of heeft meneer vd vegt als l uitgegeven?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op november 01, 2015, 17:18:54
Ik denk dat er nog wel ruimte is. Reijnen had hier volgens mij een topsalaris, en Dammers zal niet al te duur zijn. Daar moet dus iets van over zijn gebleven, lijkt mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Destroyer op november 01, 2015, 17:19:05
De grootste aderlating is dat we geen creatieve middenvelder hebben. Oh oh oh wat missen we een ritzmaier of rusnak en mits fit vorig jaar de Ridder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: OuweSkeve op november 01, 2015, 17:21:16
Daarin hoopte ik toch echt masek of byrne te zien.

Hoe zit het nu trouwens met masek?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op november 01, 2015, 19:50:20
Wie is er nog fit? Hebben we nog 11 spelers die we kunnen opstellen? En hoe komt t dat zo veel spelers niet fit zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op november 01, 2015, 19:54:12
Vind toch dat byrne dat kan. Hij is onze beste
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: AL op november 01, 2015, 19:56:27
Grootste gebrek is dat er geen echte controleur is op het middenveld.
Overgoor kan dat duidelijk niet.
Hierdoor renderen andere middenvelders ook minder!!
Wat missen we Mo!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op november 01, 2015, 19:59:04
Citaat van: John Hiatt op november 01, 2015, 19:50:20
Wie is er nog fit? Hebben we nog 11 spelers die we kunnen opstellen? En hoe komt t dat zo veel spelers niet fit zijn?

Het is denk ik domme pech in een seizoen waar alles tegen zit
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2015, 20:11:24
Overgoor is inderdaad te licht gebleken en er zal in de winterstop een betere aangetrokken moeten worden, om met Byrne en vd Streek de creativiteit en stootkracht te verbeteren.
Als Houtkoop weer wat vertrouwen heeft kan Rosheuvel wat mij betreft op Marktplaats.
En ja, iedereen is teleurgesteld in de prestaties tot nu toe, maar we hebben veel pech gehad met scheidsrechterlijke dwalingen en ongelooflijk veel blessures, wat meestal ook terug te leiden is naar de tegenvallende prestaties.
Vandaag hebben een groot aantal spelers hun supporters en trainer in de steek gelaten door het gebrek aan "over mijn lijk"  te tonen.
Wat een verschil bij vorige week.
Henkie zal zeker koppijn hebben hoe hij volgend weekend een elftal moet neerzetten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op november 01, 2015, 20:18:57
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2015, 20:11:24
Overgoor is inderdaad te licht gebleken en er zal in de winterstop een betere aangetrokken moeten worden, om met Byrne en vd Streek de creativiteit en stootkracht te verbeteren.
Als Houtkoop weer wat vertrouwen heeft kan Rosheuvel wat mij betreft op Marktplaats.
En ja, iedereen is teleurgesteld in de prestaties tot nu toe, maar we hebben veel pech gehad met scheidsrechterlijke dwalingen en ongelooflijk veel blessures, wat meestal ook terug te leiden is naar de tegenvallende prestaties.
Vandaag hebben een groot aantal spelers hun supporters en trainer in de steek gelaten door het gebrek aan "over mijn lijk"  te tonen.
Wat een verschil bij vorige week.
Henkie zal zeker koppijn hebben hoe hij volgend weekend een elftal moet neerzetten.

Leuk verhaal, het is alleen andersom. De trainer heeft deze toch al onzekere selectie in de steek gelaten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sunderland op november 01, 2015, 20:26:47
Als Overgoor te ligt is dan is de hele selectie te ligt. Hou toch op
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2015, 20:28:10
Henk heeft niemand in de steek gelaten en heeft misschien inschattingsfout fouten gemaakt, het zei zo.
De spelers hebben 2 x 45 minuten gefaald.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2015, 20:30:58
Ik heb anders weinig creativiteit en fysieke inzet bij Overgoor kunnen bespeuren, maar dat is mijn interpretatie en wijkt af van die van jou.
Prima, als we komend weekend maar weer een gemotiveerde ploeg zien
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op november 01, 2015, 20:31:54
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2015, 20:28:10
Henk heeft niemand in de steek gelaten en heeft misschien inschattingsfout fouten gemaakt, het zei zo.
De spelers hebben 2 x 45 minuten gefaald.

Omdat ze niet meer weten waar ze aan toe zijn. Er zijn volgens mij maar weinig die onomstreden zijn en altijd spelen ( dan heb ik het nog niet eens over de talloze wisselingen van positie)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Harry L. op november 01, 2015, 20:32:27
Citaat van: sunderland op november 01, 2015, 20:26:47
Als Overgoor te ligt is dan is de hele selectie te ligt. Hou toch op

Noem er eens zes dan
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: De Gast op november 01, 2015, 20:48:07
Het is Henk die er een potje van maakt.. je gaat toch niet met deze opstelling de derby in?? Er zijn al zo weinig vastigheden door blessures en dan ga je ook nog zoiets als vanmiddag tevoorschijn toveren.  :zucht

On topic: wat scorend vermogen erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dat Barto momenteel onze eerste spits is kan natuurlijk helemaal niet. Die jongen hoort in te vallen en zn krachten sparen voor de laatste 20 minuten.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op november 01, 2015, 20:51:51
Was vandaag echt zijn fout. Zoveel blessures en dan nog extra wisselingen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: El FLaco op november 02, 2015, 08:27:35
Fysiek op het middenveld.

Waarom halen we auassar niet op bij Excelsior.

Die jongen heeft een clausule en kan voor een 75k opgehaald worden.

Dat is wel een baas hoor die nog scoren kan ook
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op november 02, 2015, 09:13:17
Wat je v/d Vegt wel kunt aanrekenen is dat er te weinig balans in het team zit, en dan met name fysiek.
Op Dammers en Peersman misschien is er wel heel weinig fysiek gehaald afgelopen Zomer

Anderson
v/d Laan
Overgoor
Houtkoop
Byrne
Masek

Het binne allemaal jonkjes nog, je kunt nooit overschakelen om een fysieke wedstrijd te gaan spelen, ik zei naar aanloop naar de derby al, dat komt niet goed, bij DKV zijn wel een paar grote sterke kerels.
Een derby ingaan met Bakker – Monteiro – Overgoor op het middenveld en Rosheuvel, oe denk om mien beentjes en Narsingh ik ga geen duels aan of trek mijn poot terug en breinaald Barto.

Lachwekkend  :|
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op november 02, 2015, 09:16:55
Eens hoor daydreamer.. maar daar ligt ook een stukje voor de speler zelf.. depay is klein , maar 1 bonk spier.. als ik zo klein was als byrne, monteiro bakker, anderson, rosheuvel etc.. zou ik iedere dag uurtje in de krachthonk zitten om dat de compenseren...
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op november 02, 2015, 09:21:52
Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:13:17
Wat je v/d Vegt wel kunt aanrekenen is dat er te weinig balans in het team zit, en dan met name fysiek.
Op Dammers en Peersman misschien is er wel heel weinig fysiek gehaald afgelopen Zomer

Anderson
v/d Laan
Overgoor
Houtkoop
Byrne
Masek

Het binne allemaal jonkjes nog, je kunt nooit overschakelen om een fysieke wedstrijd te gaan spelen, ik zei naar aanloop naar de derby al, dat komt niet goed, bij DKV zijn wel een paar grote sterke kerels.
Een derby ingaan met Bakker – Monteiro – Overgoor op het middenveld en Rosheuvel, oe denk om mien beentjes en Narsingh ik ga geen duels aan of trek mijn poot terug en breinaald Barto.

Lachwekkend  :|


En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op november 02, 2015, 09:24:10
Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:21:52
En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op november 02, 2015, 09:25:09
Citaat van: Gasgeve op november 02, 2015, 09:24:10
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.

Berisha ook niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op november 02, 2015, 09:26:48
Citaat van: Gasgeve op november 02, 2015, 09:24:10
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.

Had je de hele voorbereiding de tijd voor gehad om hem fit te krijgen. Had dan tenminste een zelfde type speler gehaald. Berisha is immers ook niet fit genoeg of goed genoeg gebleken momenteel, anders zat hij wel bij de selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op november 02, 2015, 09:36:38
Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:21:52
En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.

Niet om mijzelf op borst te slaan, maar ik zei al bij de aankondiging dat hij weg mocht dat dat een verkeerde beslissing zou zijn, met Hemmen heb je inderdaad meer mogelijkheden, over de grond inspelen, kont erin, bijsluiten. Ik blijf erbij en dat klinkt raar maar als ze Hemmen fit hadden gekregen was die beter dan Ogbeche geweest, meer doelpunten gemaakt ook.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op november 02, 2015, 09:37:25
Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:26:48
Had je de hele voorbereiding de tijd voor gehad om hem fit te krijgen. Had dan tenminste een zelfde type speler gehaald. Berisha is immers ook niet fit genoeg of goed genoeg gebleken momenteel, anders zat hij wel bij de selectie.

Die jongen trainde wel volop mee zaterdag, ik zie er niet aan dat die niet kan spelen, volgens mij is die op 75% al beter dan Barto.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op november 02, 2015, 09:37:40
Citaat van: Bernardo op november 02, 2015, 09:25:09
Berisha ook niet
Dat wist je van tevoren niet. Hemmen wist je zeker dat die geen 20 wedstrijden zou gaan spelen. Heeft geen lichaam voor profvoetbal.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: michello op november 02, 2015, 09:43:18
Als je met Rosheuvel/Narsingh/Houtkoop op de vleugels speelt die met voorzetten gaan komen, dan moet je daar een type Hemmen/Weghorst/Veldwijk  enz. Hebben staan... Barto komt tekort en Ogbehe moet je anders gebruiken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op november 02, 2015, 09:51:09
Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:43:18
Als je met Rosheuvel/Narsingh/Houtkoop op de vleugels speelt die met voorzetten gaan komen, dan moet je daar een type Hemmen/Weghorst/Veldwijk  enz. Hebben staan... Barto komt tekort en Ogbehe moet je anders gebruiken.

A deze jongens trekken allemaal naar binnen
B deze jongens spelen allemaal maar 1 van de 6 a 7 wedstrijden goed, de overige wedstrijden onzichtbaar.

Met name Narsingh moet met zijn snelheid veel vaker de diepte in gestuurd worden, daar ligt zijn kracht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op november 02, 2015, 09:51:54
Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:36:38
Niet om mijzelf op borst te slaan, maar ik zei al bij de aankondiging dat hij weg mocht dat dat een verkeerde beslissing zou zijn, met Hemmen heb je inderdaad meer mogelijkheden, over de grond inspelen, kont erin, bijsluiten. Ik blijf erbij en dat klinkt raar maar als ze Hemmen fit hadden gekregen was die beter dan Ogbeche geweest, meer doelpunten gemaakt ook.

Hemmen was nooit fit en drukte denk ik ook wel op de begroting.. denk ook dat ze niet anders konden.. ik ben ook enorme fan van hemmen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op november 02, 2015, 10:52:38
Hemmen was gewoon te duur. In ons eerste Eredivisie jaar was hij de best betaalde speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op november 02, 2015, 11:59:43
Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:37:25
Die jongen trainde wel volop mee zaterdag, ik zie er niet aan dat die niet kan spelen, volgens mij is die op 75% al beter dan Barto.

Mwah... ik heb Berisha, afgezien van dat kwartiertje in Zwolle, ook nog weinig goeds zien doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op november 02, 2015, 22:40:47
Ik denk dat alle pijlen gericht gaan worden op minimaal twee verdedigers, dus voor andere posities zal wel geen geld meer zijn.

Ik weet niet hoe het nu met hem is, maar misschien kunnen we Bytyqi weer huren van City? Toch een type dat we op dit moment niet hebben binnen de selectie. (Of betalen we ook grof geld voor de City-huurlingen?)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op november 02, 2015, 23:11:28
Vloet van Psv maar proberen te huren.
Veel scorend vermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 03, 2015, 09:48:54
Citaat van: speculeter op november 02, 2015, 23:11:28
Vloet van Psv maar proberen te huren.
Veel scorend vermogen.

Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op november 03, 2015, 09:54:53
Helaas wil de TS alleen maar voetballers met "een goede kop" hebben, tsja dan krijg je dus een selectie zoals wij die nu hebben. Oftewel allemaal ja-knikkers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 03, 2015, 10:06:52
Volgens mij heeft die Berisha ook niet altijd maar de kop om  :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op november 03, 2015, 10:38:15
Citaat van: DayDreamer op november 03, 2015, 09:54:53
Helaas wil de TS alleen maar voetballers met "een goede kop" hebben, tsja dan krijg je dus een selectie zoals wij die nu hebben. Oftewel allemaal ja-knikkers.

En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2015, 10:41:14
En dat was ook nog eens een Heracles wat ver boven zichzelf uitstak op dat moment.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op november 03, 2015, 10:44:11
Citaat van: Dokkumer op november 03, 2015, 10:41:14
En dat was ook nog eens een Heracles wat ver boven zichzelf uitstak op dat moment.

Klopt, alles wat Tanane richting doel schoot was tussen de palen, dat heb ik daarna wel anders bij hem gezien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op november 03, 2015, 11:12:28
Citaat van: Cor op november 03, 2015, 10:38:15
En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen

Feit blijft dat je na elf wedstrijden nog geen wedstrijd hebt gewonnen. En ja, er zaten genoeg lastige wedstrijden tussen, maar zo nu en dan zal je ook een op papier betere tegenstander moeten verslaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Cor op november 03, 2015, 11:29:25
Citaat van: sccambuurlwdd op november 03, 2015, 11:12:28
Feit blijft dat je na elf wedstrijden nog geen wedstrijd hebt gewonnen. En ja, er zaten genoeg lastige wedstrijden tussen, maar zo nu en dan zal je ook een op papier betere tegenstander moeten verslaan.

Kijk de laatste twee thuiswedstrijden nog eens terug en kijk naar de reddingen van de keepers van AZ en Den Haag. Kansen zat toen. Een gemankeerde verdediging, weinig zelfvertrouwen en voila. Het feit staat, de reden ligt niet alleen bij een slechte selectie
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op november 03, 2015, 11:31:45
Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 09:48:54
Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.

Lensky? Dat was toch die verslaafde? Voetbalt hij überhaupt nog?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op november 03, 2015, 11:39:12
We kenne wel blieve azijnzeike mar ut feit is gewoon dat we met een kringloop elftal oans redde mutte, want de centen binne dur niet.
As we net as vroeger uitgeve wat we niet hewwe komme we weer in zwaar weer terecht.
Late we nou us afstappe van, ut is nooit wat weest en ut Sil nooit wat wudde.
Met sun allen achter de club en laat de TS sien werk doean. Maar wel kritisch blieve.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: PePe op november 03, 2015, 13:45:09
Ik wordt somber als ik op de resultaten terug kijk, en als ik vooruit kijk dan is het niet veel beter.
Als Berischa nu echt gaat opstaan, dan zie ik het nog goed komen.
(heb geen idee wat voor blessure hij heeft, en hoe lang het nog gaat duren)
Anders zal er in de winterstop wel iets moeten veranderen, voor betere resultaten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op november 03, 2015, 14:02:27
Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 09:48:54
Dan heb je weer een jongetje!!! Er moeten kerels komen. Ik denk dat die Jacob Lensky (transfervrij) wel een stuk ervaring en kracht in het elftal kan brengen. Bij Utreg ook niet slecht geweest. Een sterke middenvelder hebben en dan Sjoerd voorstopper maken. Is veel te traag voor het middenveld.

Vloet is geen jongetje toch hij is 1,87 en sun 80 kg en hij heeft zeker kwaliteiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 03, 2015, 14:08:50
Citaat van: denistel op november 03, 2015, 14:02:27
Vloet is geen jongetje toch hij is 1,87 en sun 80 kg en hij heeft zeker kwaliteiten.

Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op november 03, 2015, 14:34:14
Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 14:08:50
Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!

Doet het ook goed in de kleedkamer. Of in de kroeg. Of ergens anders aan een bar. Eigenlijk maakt het hem  niet zo gek veel uit. Die fles kun je ook meenemen.   ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 03, 2015, 14:35:25
Misschien komen de anderen dan ook in een flow dat ze beginnen te ballen!
Die gozer stond altijd goed te ballen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: denistel op november 03, 2015, 14:45:03
Citaat van: Sakin op november 03, 2015, 14:08:50
Dat is zo'n jongetje als Dammers! Totaal nog geen eredivisie ervaring. Dat bedoel ik met jongetje.
Daarom verslaafd of niet Lensky!

lensky voetbald die nog wel??

rusnak had ook geen ervaring toch? en ritzmaier ook niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op november 03, 2015, 15:31:31
Zijn er nog clubloze verdedigers die we per direct kunnen halen? Nu Mac-Intosh er ook tot de winterstop uit ligt houden we niet veel meer over.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: speculeter op november 03, 2015, 15:43:02
Met anderson...Peersman. ..dammers...en Vd laan nog 4.
Heerings is 5.....en als vytas terug is 6.

Als het maar geen paniek aankoop wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Bernardo op november 03, 2015, 16:01:23
@DaanRieken: Vd Vegt over blessures #Cambuur. "Lijkt alsof t nooit ophoudt." Tussentijds aantrekken verdediger in principe niet aan orde. Geldkwestie 1/3
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: el haj op november 03, 2015, 17:12:10
Citaat van: Bernardo op november 03, 2015, 16:01:23
@DaanRieken: Vd Vegt over blessures #Cambuur. "Lijkt alsof t nooit ophoudt." Tussentijds aantrekken verdediger in principe niet aan orde. Geldkwestie 1/3

En met tussentijds bedoelt 'ie...? Hebben we het dan over tussen nu en de winterstop of zelfs in de winterstop niet?

Laat maar, tweede deel van tweet gezien:Vd Vegt over verdedigerskwestie #Cambuur: "Hopen 't tot winterstop uit te zingen."
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op november 03, 2015, 17:21:09
Citaat van: Cor op november 03, 2015, 10:38:15
En vorig jaar was het allemaal hosanna. Wat een flauwekul praat hier allemaal. Ik denk niet dat er 1 ploeg is die momenteel zoveel tegenslag heeft als Cambuur. En ondanks alle blessures heb ik tegen AZ en Den Haag af en toe prima voetbaal gezien met twee uitstekende keepers die een punt gered hebben. Tegen Feyenoord een nederlaag met dank aan de scheids. De enige wedstrijd thuis die dramatisch was was tegen Heracles. Mooie momenten worden helaas snel vergeten, het negatieve blijft lang hangen

Ligt niet alleen aan de tegenslagen Cor. Er zijn goede spelers weggegaan, maar kwalitatief twee klasse mindere spelers teruggehaald. 
Maar ook de tweede helft van vorig seizoen was slecht. De TS heeft geen plan B. We blijven spelen in dezelfde formatie.

Dit plaatste iemand op facebook:

Na de winterstop hebben wij 28 competitie wedstrijden gespeeld.

4x winst,
9x gelijk
15x verloren.
Doelpunten voor 29.Doelpunten tegen 59.

Dat is 21 punten van een mogelijke 84.

Ik ben heel eerlijk. Ik denk dat plaats 17 het hoogst haalbare is.

In december krijgen we weer te horen dat er geen geld is om spelers te halen.

Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 03, 2015, 22:48:54
Citaat van: Nightmarelwd op november 03, 2015, 17:21:09
Ligt niet alleen aan de tegenslagen Cor. Er zijn goede spelers weggegaan, maar kwalitatief twee klasse mindere spelers teruggehaald. 
Maar ook de tweede helft van vorig seizoen was slecht. De TS heeft geen plan B. We blijven spelen in dezelfde formatie.

Dit plaatste iemand op facebook:

Na de winterstop hebben wij 28 competitie wedstrijden gespeeld.

4x winst,
9x gelijk
15x verloren.
Doelpunten voor 29.Doelpunten tegen 59.

Dat is 21 punten van een mogelijke 84.

Ik ben heel eerlijk. Ik denk dat plaats 17 het hoogst haalbare is.

In december krijgen we weer te horen dat er geen geld is om spelers te halen.

Waarom krijgt Cambuur nooit een sponsor die eens goed geld er in stopt.
Een grote sponsor!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: sk13 op november 04, 2015, 03:05:47
Scc heeft grote sponsoren gehad. Maar betaalde altijd veel te veel. Denk in jaren 80 . Alles kon altijd bij scc. Nu na de teloorgang van 90 en recent is er niet zomaar iemand die er tonnen of miljoenen insteekt. Die tijden zijn voorbij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 04, 2015, 10:25:14
Citaat van: sk13 op november 04, 2015, 03:05:47
Scc heeft grote sponsoren gehad. Maar betaalde altijd veel te veel. Denk in jaren 80 . Alles kon altijd bij scc. Nu na de teloorgang van 90 en recent is er niet zomaar iemand die er tonnen of miljoenen insteekt. Die tijden zijn voorbij.

Er moet toch wel 1 te vinden zijn die een warm hart heeft voor deze club en vooral de sfeer in het stadion die zegt dat dit niet langer kan er wat in stopt. Het is dat ik van een ww 2 kinderen moet onderhouden en niet veel vermogend ben. Maar anders had ik de tonnen zo over gesluisd. Maar ja.... Wie ben ik. Het is toch fantastisch dat zo'n kleine club zo'n fanatisme uit straalt. Wij zijn echt wel eredivisie waaridg. Maar niet met het materiaal wat nu op het veld staat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: NRG op november 04, 2015, 12:40:12
Citaat van: Sakin op november 04, 2015, 10:25:14
Er moet toch wel 1 te vinden zijn die een warm hart heeft voor deze club en vooral de sfeer in het stadion die zegt dat dit niet langer kan er wat in stopt. Het is dat ik van een ww 2 kinderen moet onderhouden en niet veel vermogend ben. Maar anders had ik de tonnen zo over gesluisd. Maar ja.... Wie ben ik. Het is toch fantastisch dat zo'n kleine club zo'n fanatisme uit straalt. Wij zijn echt wel eredivisie waaridg. Maar niet met het materiaal wat nu op het veld staat.

In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Timmie op november 04, 2015, 14:07:53
Citaat van: NRG op november 04, 2015, 12:40:12
In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.

Die sponsoren gaan net zo makkelijk weg bij Cambuur als dat ze zijn gekomen. Geloof me!
Vele sponsoren interesseert het niet waar ze sponsor zijn. Als het maar in de Eredivisie is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: veteraan op november 04, 2015, 17:25:52
de meeste sponsoren hebben een bloedhekel aan anonieme bedreigingen, dus dan kan je een nieuw stadion ook we schudden
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: hobbes op november 04, 2015, 17:50:10
Citaat van: veteraan op november 04, 2015, 17:25:52
de meeste sponsoren hebben een bloedhekel aan anonieme bedreigingen, dus dan kan je een nieuw stadion ook we schudden

En dat is dus reden waarom Foppe het nog even moest benadrukken
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Sakin op november 04, 2015, 21:05:06
Citaat van: hobbes op november 04, 2015, 17:50:10
En dat is dus reden waarom Foppe het nog even moest benadrukken

En dat doet niet alleen die foppe maar dat hele gehuchtje daar.
Maar als er iemand naast het uitvak door 4 man wordt belaagd hoor je de media niet....
Propaganda clubje daar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: R-member op november 04, 2015, 21:34:58
Citaat van: Sakin op november 04, 2015, 21:05:06
En dat doet niet alleen die foppe maar dat hele gehuchtje daar.
Maar als er iemand naast het uitvak door 4 man wordt belaagd hoor je de media niet....
Propaganda clubje daar.

Wat stoven die boertjes opeens weg, toen de deur open zwaaide! Stelletje angsthazen en helden.
Wel met 4 man tegen één, maar als er een groep door de deur dreigt te gaan snel het hazenpad nemen!

Bij dit incident lag die gast op de grond, en kwam er een boer nog even heel stoer een klap en schop uitdelen terwijl hij al op grond lag held! Als je zo stoer wilt zijn, trek je hem weer overeind en ga je 1 tegen 1 staan!

Maar inderdaad hier hoor je de media niet over inderdaad!  :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Lore op november 08, 2015, 08:35:21
Citaat van: NRG op november 04, 2015, 12:40:12
In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.

Hoeveel sponsoren zitten er eigenlijk op dit forum en zouden zij geld bij willen leggen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2016, 19:59:03
Leek me wel tijd om het overzicht weer eens bij te werken!  :proost

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op februari 01, 2016, 13:50:50
Update na aantrekken Van Veen

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Kevin van Veen  2015/2016huur
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2016, 14:10:15
Citaat van: Collingwood op februari 01, 2016, 13:50:50
Update na aantrekken Van Veen

Selectie Cambuur 2015/2016:


Ik mis Monteiro  :proost :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op februari 01, 2016, 14:20:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2016, 14:10:15
Ik mis Monteiro  :proost :proost

Dank! Bij deze.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Jamiro Monteiro Alvarenga2016/2017optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Kevin van Veen  2015/2016huur
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Collingwood op februari 01, 2016, 19:10:29
Bovenstaande is dus de selectie waarmee we het zullen moeten gaan doen. Voorlopig lijkt dit me de beste opstelling:

Nienhuis; Peersman/Hiariej, Lachman, Van der Laan, Vytas/Peersman; Monteiro/Bakker, Vloet, Byrne; Narsingh, Van Veen, Hoefdraad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op februari 02, 2016, 09:02:25
Eens! wie weet op termijn Quincy op de buiten.
Ik vind wel dat we een prima keuze op het middenveld hebben, als het voorin nog steeds niet gaat lopen, dan maar eens met een extra middenvelder spelen en Vloet en Van Veen er voor.
Ouderwetse 4-4-2 met een hangende spits en een diepe.

..........................Nienhuis.............................
Peersman...........Lachman......vd Laan.........Vytas
.......................Monteiro...........Bakker..............
Narsingh............................................Vd Streek
..............................Vloet................................
..............................Van Veen..........................
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: dit is mien club op februari 02, 2016, 10:20:35
Ik wordt moedeloos van mensen die denken dat Cambuur hun hele systeem gaat om gooien.
Ze gaan hooguit de tactiek iets aanpassen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op februari 02, 2016, 12:25:23
Citaat van: YellowBlue op februari 02, 2016, 09:02:25
Eens! wie weet op termijn Quincy op de buiten.
Ik vind wel dat we een prima keuze op het middenveld hebben, als het voorin nog steeds niet gaat lopen, dan maar eens met een extra middenvelder spelen en Vloet en Van Veen er voor.
Ouderwetse 4-4-2 met een hangende spits en een diepe.

..........................Nienhuis.............................
Peersman...........Lachman......vd Laan.........Vytas
.......................Monteiro...........Bakker..............
Narsingh............................................Vd Streek
..............................Vloet................................
..............................Van Veen..........................

Bakker is geblesseerd volgens mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: YellowBlue op februari 02, 2016, 12:51:25
Citaat van: dit is mien club op februari 02, 2016, 10:20:35
Ik wordt moedeloos van mensen die denken dat Cambuur hun hele systeem gaat om gooien.
Ze gaan hooguit de tactiek iets aanpassen.

Ik zeg niet dat ik dat denk, ik zeg dat ik het hoop.
Je kan niet eindeloos zonder punten stug aan je zo gewilde systeem vast blijven houden.
Voorlopig hoop ik dat ze 4-3-3 blijven spelen, wat verreweg het mooiste systeem is, maar als ook de nieuwelingen het voorin niet maken, moet je toch eens wat anders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op februari 02, 2016, 19:09:48
we verliezen wmb meestal niet omdat we weggespeeld worden, maar door gebrek aan winnaarsmentaliteit.
Ik hoop dat de nieuwe winter " baasjes", gesteund door Byrne wat de kar gaan trekken en dat de rest daardoor ook wat meer kleur op de wangen krijgt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: zeewolde op februari 02, 2016, 19:42:00
Citaat van: carlo de leeuw op februari 02, 2016, 19:09:48
we verliezen wmb meestal niet omdat we weggespeeld worden, maar door gebrek aan winnaarsmentaliteit.
Ik hoop dat de nieuwe winter " baasjes", gesteund door Byrne wat de kar gaan trekken en dat de rest daardoor ook wat meer kleur op de wangen krijgt.
kan  me hier wel in vinden. Veel balbezit maar weinig gevaar. Kijk eens hoe weinig vrije trappen wij op gevaarlijke plekken meekrijgen. Geen penaltys, weinig gevaar in vijandelijk strafschopgebied. Kijk bv naar dkv, wat een omschakeling en daardoor gevaarlijk. Dit lukte bij ons weer eens niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2016, 20:53:39
Citaat van: zeewolde op februari 02, 2016, 19:42:00
kan  me hier wel in vinden. Veel balbezit maar weinig gevaar. Kijk eens hoe weinig vrije trappen wij op gevaarlijke plekken meekrijgen. Geen penaltys, weinig gevaar in vijandelijk strafschopgebied. Kijk bv naar dkv, wat een omschakeling en daardoor gevaarlijk. Dit lukte bij ons weer eens niet.

We hebben teveel ideale schoonzonen, het gogme ontbreekt.