Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 10:24:38
Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater

Huren kan.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 10:24:38
Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater
Ja natuurlijk, mits het stadion niet uitverkocht is :devil

Zoals Nightmare al zegt, op huurbasis is vaak wel wat mogelijk. Anders waren Lukoki en Meleg en eerder Bizot toch ook niet haalbaar?

Bernardo

Al zou die wel haalbaar zijn,  past toch totaal niet in het voetbal wat de TS wil spelen

AL

Komt er überhaupt wel een spits? Hoop natuurlijk wel. Gladon en Janssen vind ik leuke opties, maar ook die zullen lastig worden om binnen te halen.
Prioriteit zal eerst centrale verdediger, controlerende middenvelder en creatieve middenvelder en back posities zijn denk ik.

sk13

Su erik quekel oid niet als stand in kunnen fungeren?

ruubmac

Citaat van: sk13 op mei 04, 2015, 13:14:17
Su erik quekel oid niet als stand in kunnen fungeren?

Daar hebben we Barto toch al voor?

Gasgeve

Citaat van: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 10:32:19
Huren kan.
Je denkt toch niet dat Zivkovic hier 2e spits gaat spelen achter Ogbeche. Daarnaast heeft Zivkovic het zo hoog in de bol dat hij écht niet bij Cambuur gaat spelen. Totaal onrealistisch.

Owusu, Warmerdam, Acolatse en Menig zijn spelers van Ajax waar Cambuur voor in aanmerking komt, maar niet voor Zivkovic.


Nightmarelwd

Citaat van: Gasgeve op mei 04, 2015, 14:17:22
Je denkt toch niet dat Zivkovic hier 2e spits gaat spelen achter Ogbeche. Daarnaast heeft Zivkovic het zo hoog in de bol dat hij écht niet bij Cambuur gaat spelen. Totaal onrealistisch.

Owusu, Warmerdam, Acolatse en Menig zijn spelers van Ajax waar Cambuur voor in aanmerking komt, maar niet voor Zivkovic.

Ik denk ook niet dat hij hier heen wil. Wilde Fernandez ook niet, kijk wat er van hem gebeurd  :_schater
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

poelie-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op mei 04, 2015, 15:32:30
Demy de Zeeuw

Niet te betalen. Voor dat geld haal je Turuc en Stans op.

Iedereen heeft recht op mijn mening.


Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:40:29
Rayhi! Kan beter worden dan Tighadouini.
Farshad Noor als opvolger van Mo, kan ook als rechtsback(maakte de laatste wedstrijd op die positie indruk)
Elvio van Overbeek een hele snelle buiten speler..
Abel Tamata een bruikbare back(links en rechts)

Maar allemaal spelers die beter kunnen worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Zo'n jonge jongen met weinig ervaring op de positie van Mo neerzetten? Dat lijkt me niet verstandig. Rayhi is wel een speler met potentie. Tabata zal niet onder doen voor een Droste, Pereira en Vytas.

Bij Feyenoord proberen om Sleegers te huren, dit jaar de uitblinker bij Eindhoven. Echter wil hij vechten voor z'n kans in de Kuip.

denistel

komt allemaal goed nog even geduld en er komen wel weer een paar verassingen uit de hoge hoed