Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..

Bascambuur

Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..
Op zich niet zo gek natuurlijk. Ik heb net nog even de statistieken van het einde van vorig seizoen erbij gepakt. We hebben de laatste 10 wedstrijden in de competitie één keer gewonnen en dat was thuis van degradant Go Ahead Eagles. Dat zijn geen resultaten om blij van te worden.

AL

Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..

Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).


De Gast

Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 21:22:31
We hebben geen selectie meer voor het ideale spel wat we willen spelen!
Voorheen werden spelers daarop geselecteerd, maar nu moeten we speelstijl aanpassen aan spelers i.p.v. andersom!

We kunnen de komende wedstrijden beter de 'WK2014-vanGaal-5/3/2-speelwijze' gaan spelen.
Zoiets dus: (namen en plekken kunnen gewisseld worden)



Sorry hoor maar je hebt toch echt snelheid nodig

diekhuzen

Geen slecht idee met lastige uitwedstrijden voor de boeg. Narsingh zou ik er inzetten voor Berisha, omdat hij snelheid heeft. Berisha en Ogbeche rouleren.

mindra

Macek zou ik voor van der streek zetten.

Oosttribune

Citaat van: AL op augustus 25, 2015, 07:23:27
Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).

Volledig mee eens. We moeten hopen dat er nog een club is die we onder ons kunnen houden maar dat zal verdraaid lastig worden. De graafschap en Excelsior is te doen

legeips

Citaat van: AL op augustus 25, 2015, 07:23:27
Die paniek is volledig terecht.
Met deze selectie eindig je denk ik bij de onderste 3 (graafschap, excelsior en cambuur).

Ik vrees dast geliek hest... Na-competitie is met deze selectie onvermijdelijk.. In godsnaam hopen dat we 1 van de 2 onder ons weten te houden en dan hopen dat we geen NAC of Volendam loten.. ;(

AL

Gewoon 433 blijven spelen!!
Als je voorin met Narsingh, Berisha en Houtkoop speelt heb je snelheid en een killer voorin.
Middenveld dan met Overgoor, Byrne en Bakker/Streek. Ik ben ervan overtuigd dat je dan voldoende doelpunten gaat maken.
Echter zullen we heel veel tegenkrijgen met een verdediging van jupiler league niveau.

Stiens

Altijd eentje meer dan de tegenstander maken dus!  |:) |:) |:) |:) |:)

speculeter

Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.

HilversumOnTour

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 09:04:50
Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.

We hebben toch ook voldoende spelers nu? Voorheen werden jonge huurlingen als toppers ontvangen (Lukoki, Manu, Ritzmaier) nu is alles mis omdat we Reijnen opvangen met vdLaan en Dammers. Ik ben eigenlijk best tevreden met de aangetrokken spelers. Alleen door de 1-6 is dit wat moeilijker te verantwoorden haha  ;(

Scc01

Enige tegenvaller was afgelopen wedstrijd. Dus nog geen paniek. Komende wedstrijden vallen er in theorie ook weinig punten te halen dus de paniek zal over een week of twee wel helemaal compleet zijn hier.
Mag toch hopen dat we nu een keer beginnen zonder vd streek / Bakker. Even wat anders proberen. Misschien ook een keer starten met Berisha?

Scc01

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 25, 2015, 09:10:47
We hebben toch ook voldoende spelers nu? Voorheen werden jonge huurlingen als toppers ontvangen (Lukoki, Manu, Ritzmaier) nu is alles mis omdat we Reijnen opvangen met vdLaan en Dammers. Ik ben eigenlijk best tevreden met de aangetrokken spelers. Alleen door de 1-6 is dit wat moeilijker te verantwoorden haha  ;(

Precies mijn gedachte

Lore

Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:12:17
Enige tegenvaller was afgelopen wedstrijd. Dus nog geen paniek. Komende wedstrijden vallen er in theorie ook weinig punten te halen dus de paniek zal over een week of twee wel helemaal compleet zijn hier.
Mag toch hopen dat we nu een keer beginnen zonder vd streek / Bakker. Even wat anders proberen. Misschien ook een keer starten met Berisha?

Dan hebben wij een hele voorbereiding gehad en gaan we iets proberen terwijl de nieuwe competitie net gestart is. Dat zou best wel een beetje raar zijn. Berisha is een iets ander verhaal, omdat die nog opgetraind moet worden, zelfde geldt natuurlijk voor Byrne.

Ogbeche naar de buiten en Byrne voor Bakker?