Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:04:51
Een grote kop sterke spits is misschien ook wel handig(als 3e spits), geeft je de mogelijkheid om als het nodig is de lange bal te spelen..
Als het maar niet Vermeij van De Graafschap wordt. Daarmee vergeleken heeft Barto de souplesse van een balletdanseres.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Grijskijkert

#931
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 11:34:31
Zeker met onze snelle vleugelspelers zou dat geen verkeerde keuze zijn. Indien nodig kun je dan altijd nog omschakelen naar 4-3-3 en desnoods in het Cambuur kwartiertje er nog een extra centrumspits er bij.

Het spel van Cambuur is nu wel eens iets te voorspelbaar en de tegenstander kan zich er simpel op aanpassen.
Ja en daarom misschien een kop sterke spits waarmee je het laatste deel van de wedstrijd wat kan forceren... Denk dan aan een Bergkamp, Kolder ,Opoku of een Seuntjes,er zullen wel meer zijn maar deze spelers komen in me op...
IN HENK WE TRUST!!!

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:40:34
Ja en daarom misschien een kop sterke spits waarmee je het laatste deel van de wedstrijd wat kan forceren... Denk dan aan een Kolder,Opoku of een Seuntjes,er zullen wel meer zijn maar deze spelers komen in me op...
De eerder genoemde Wout Weghorst van Heracles is er zo één, maar die kan de kerktoren van Borne niet missen dus die blijft wel in Tukkerland
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Grijskijkert

Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 11:43:52
De eerder genoemde Wout Weghorst van Heracles is er zo één, maar die kan de kerktoren van Borne niet missen dus die blijft wel in Tukkerland
Was vorig jaar gratis op te pikken bij Emmen, maar was volgens de geleerden hier niet goed genoeg... Wou hier graag heen, zat zelfs hier tijdens wedstrijden op de tribune..
IN HENK WE TRUST!!!

Tukker

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 11:45:51
Was vorig jaar gratis op te pikken bij Emmen, maar was volgens de geleerden hier niet goed genoeg... Wou hier graag heen, zat zelfs hier tijdens wedstrijden op de tribune..
Maar Wout heeft zich wel goed ontwikkeld het afgelopen seizoen. Hij is er klaar voor. Moeilijk af te stoppen door zijn lengte en daardoor komen er kansen bij standaard situaties voor de andere koppers.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Grijskijkert

Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 12:29:01
Maar Wout heeft zich wel goed ontwikkeld het afgelopen seizoen. Hij is er klaar voor. Moeilijk af te stoppen door zijn lengte en daardoor komen er kansen bij standaard situaties voor de andere koppers.
Kon vorig jaar ook wel wat, was toen ook al een mannetje.. Alleen kon de trainer niet kiezen tussen Bergkamp en hem..en was toen 21 jaar..
Maar aan de andere kant hadden we toen al 3 spitsen..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 10:51:33
Noemen jullie eens een buitenspeler die op de buiten kan spelen en ook in de spits?
Moet wel een speler zijn die er meteen staat.
En hij moet financieel haalbaar zijn.
achahbar huren

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 12:43:46
achahbar huren
Die heeft net bijgetekend en denk dat hij een basisspeler wordt in Rotterdam..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Het moge duidelijk zijn dat er creatieve spelers MOETEN komen .Dit kan zo niet langer

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 18:18:16
Afmakers en killers
Wat heb je daar aan als er niks gecreëerd wordt?
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:50:23
Wat heb je daar aan als er niks gecreëerd wordt?

Die staan ook op het middenveld hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ruubmac

Er moet in ieder geval iemand bijkomen die vrije trappen (en corners) kan nemen. Dat is na de winter echt waardeloos.

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2015, 19:51:33
Die staan ook op het middenveld hoor.
Als ik aan afmakers of killers denk, dan denk ik niet middenvelders..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:53:22
Er moet in ieder geval iemand bijkomen die vrije trappen (en corners) kan nemen. Dat is na de winter echt waardeloos.
Ja dat is waar, en er mag ook veel op getraind worden..
IN HENK WE TRUST!!!