Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!
3 spelers op 9 is overdreven. Beter een type peeters/manu/achahbar die op de buiten ennin de spits kunnen .

Grijskijkert

#916
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 10:31:29
3 spelers op 9 is overdreven. Beter een type peeters/manu/achahbar die op de buiten ennin de spits kunnen .
Of een 10 die ook op 9 kan spelen... Er mogen vooral linksbenige spelers bij de selectie komen..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Het liefst zie ik een nieuwe nummer 9 voor de basis (Vincent Janssen).
Zal wel niet gebeuren en ja dan kun je beter een speler halen die zowel op buiten als spits (uitwedstrijden) uit de voeten kan.

Overigens hebben we nu ook 3 centrum spitsen.

speculeter

Noemen jullie eens een buitenspeler die op de buiten kan spelen en ook in de spits?
Moet wel een speler zijn die er meteen staat.
En hij moet financieel haalbaar zijn.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter


Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2015, 10:56:54
Vincent Jansen.
Is een spits.. En kan net als Barto op de buiten spelen ;)

Peters van Emmen is een voorbeeld..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter


Grijskijkert

Een grote kop sterke spits is misschien ook wel handig(als 3e spits), geeft je de mogelijkheid om als het nodig is de lange bal te spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 11:10:20
En een prima spits.
Heb hem nog nooit in de spits zien spelen,dus heb geen oordeel..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 11:27:43
Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.
In de spits speelde meestal Weghorst of Advic...
IN HENK WE TRUST!!!

Tukker

Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 11:27:43
Bij Heracles speelde hij toch wel in de spits?
En werd hij ook wel in een 4-4-2.gebruikt in uitwedstrijden.
Iets wat we volgens mij volgend seizoen ook wel eens mogen proberen.
Zeker met onze snelle vleugelspelers zou dat geen verkeerde keuze zijn. Indien nodig kun je dan altijd nog omschakelen naar 4-3-3 en desnoods in het Cambuur kwartiertje er nog een extra centrumspits er bij.

Het spel van Cambuur is nu wel eens iets te voorspelbaar en de tegenstander kan zich er simpel op aanpassen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist