Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is bytiqi  nog een kandidaat?
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Montana

Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...

Collingwood

Citaat van: Montana op mei 17, 2015, 20:34:40
Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...

Was Cambuur nog voor hem in de race? En weet je ook hoe het met Heerings zit?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Montana op mei 17, 2015, 20:34:40
Moreno Rutten van FCDB naar Olle wrs...
Dan hoeven ze Turan niet meer dus wat een leuke rechtsback is...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Wie wordt de nieuwe team manager? Mark de Leeuwarder?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 15:27:08
Wie wordt de nieuwe team manager? Mark de Leeuwarder?
Hebben we een nieuwe nodig dan?
IN HENK WE TRUST!!!

mario

Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....

Dokkumer

Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:25:54
Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....
Prioriteit voor nu, je medicijnen innemen :_schater

mario

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 16:28:12
Prioriteit voor nu, je medicijnen innemen :_schater

Jawohl herr Doktor Dokkemer  :grolsch

Drumfather SCC

 
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:25:54
Prioriteit voor het volgende seizoen:
1. Rusnak
2. Rusnak
3. Rusnak
4. Creatieve spelverdelende middenvelder, dus R....

:O

Dokkumer

Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:40:54
Jawohl herr Doktor Dokkemer  :grolsch
Het enige juiste medicijn! Mijn complimenten :proost

Maar je hebt je punt gemaakt. Een type Rusnák zou een hele hoge prioriteit moeten hebben.

mario

Citaat van: Drumfather SCC op mei 18, 2015, 16:41:12

:O

Misschien wat overdreven, maar het ontbreken van een creativieve man op het middenveld met goede traptechniek heeft xeker 5-8 punten gekost.
Wat mij betreft moet hier dan ook de prioriteit liggen bij het zoeken naar nieuwe spelers....

Gasgeve

#958
Citaat van: mario op mei 18, 2015, 16:52:40
Misschien wat overdreven, maar het ontbreken van een creativieve man op het middenveld met goede traptechniek heeft xeker 5-8 punten gekost.
Wat mij betreft moet hier dan ook de prioriteit liggen bij het zoeken naar nieuwe spelers....
Messaoud is dé oplossing. Ojo, vd Streek (Bakker) en Messaoud. |:)

Alleen zal dat wel heel moeilijk worden:
Messaoud heeft gepraat met clubs uit Zwitserland, Engeland en Duitsland die hem er graag bij willen hebben. ,,In die laatste twee landen niet op het hoogste niveau, maar zeker wel mooie clubs."

Dan Bityqi maar als creatieve man op het middenveld.

justremco

Messaoud is meermaals aan de TS getipt en is een interessante optie. Echter als de interesse uit het buitenland concreet word is de kans groot dat hij daarheen gaat omdat ie daar simpelweg gewoon meer kan verdienen. Bytyqi is minimaal tot de kerst uit de roulatie als ik me niet vergis, dus is dan pas evt een optie in de winterstop