Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.
Kunnen wij voor dat geld Bizot halen.
Zeg maar wat hoor....
Maar....zou er na de nederlaag van vandaag morgen nog iets gebeuren op de transfermarkt.

Dokkumer

Er zal altijd geloerd worden op buitenkansjes die een directe versterking zijn...

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:58:33
Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.
Kunnen wij voor dat geld Bizot halen.
Zeg maar wat hoor....
Maar....zou er na de nederlaag van vandaag morgen nog iets gebeuren op de transfermarkt.

Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:01:24
Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen
Peter zegt zelf al dat hij maar een end weg kletst en dat is wel duidelijk.

Byrne komt er weer bij dan heb je durf voor het middenveld en voorin/middenveld is het een kwestie van vertrouwen..en er moeten weer automatisme in geslepen worden
Komende 2 weken met bijna volledige groep trainen en er weer een geoliede machine van maken...
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:13:22
Peter zegt zelf al dat hij maar een end weg kletst en dat is wel duidelijk.

Byrne komt er weer bij dan heb je durf voor het middenveld en voorin/middenveld is het een kwestie van vertrouwen..en er moeten weer automatisme in geslepen worden
Komende 2 weken met bijna volledige groep trainen en er weer een geoliede machine van maken...

Wie is Peter?

En ik hoorde geluiden dan Byrne vandaag al minuten zou maken..

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:22:13
Wie is Peter?

En ik hoorde geluiden dan Byrne vandaag al minuten zou maken..

Speculeter is Peter

Timmie


AL

Zeinstra
Pereira
Dammers
Peersman (Mac)
Vytas
Overgoor
Streek
Byrne
Narsingh
Berisha
Houtkoop

Deze ploeg weken laten staan (indien mogelijk).
Dan zullen we zien of er punten gepakt kunnen worden na PSV.

AliBombali

Een extra versterking is altijd welkom, maar zowel achterin als op het middenveld een prima bezetting lijkt me.. Zoals anderen vermelden kan er in de komende 2 weken aan de automatismen gewerkt worden; vergeet niet dat Houtkoop, Van der Laan, Anderson en Dammers hier relatief kort zijn, tel daarbij de geblesseerden op die terugkomen, dan moeten er weer mooie dingen mogelijk zijn! PSV over 2 weken op een gelijkspel houden in een kolkend stadion en van Twente zelfs drie punten afsnoepen, met Henkie op de bank natuurlijk..

Timmie

Citaat van: AliBombali op augustus 30, 2015, 17:32:52
Een extra versterking is altijd welkom, maar zowel achterin als op het middenveld een prima bezetting lijkt me.. Zoals anderen vermelden kan er in de komende 2 weken aan de automatismen gewerkt worden; vergeet niet dat Houtkoop, Van der Laan, Anderson en Dammers hier relatief kort zijn, tel daarbij de geblesseerden op die terugkomen, dan moeten er weer mooie dingen mogelijk zijn! PSV over 2 weken op een gelijkspel houden in een kolkend stadion en van Twente zelfs drie punten afsnoepen, met Henkie op de bank natuurlijk..

Wonderdokter Cambuur zal ook Twente er wel bovenop helpen..

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:37:22
Wonderdokter Cambuur zal ook Twente er wel bovenop helpen..
En klaagt over andermans eierdop :_schater

sunderland

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:01:24
Verdediger halen is denk onnodig. Volgende week zijn laan, Pereira en Vytas er weer.

Mag wel wat meer durf voorin/middenveld komen
he iets zinnigs .Eens

Timmie

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 17:50:54
he iets zinnigs .Eens

Toch nog gelukt..?

Het zit 'm echt niet achterin, dat denkt iedereen.
Zit 'm juist voorin!

legeips