Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Het is ook wel weer typisch cambuuronline.nl . Eerst staat iedereen te trappelen en roept  :0= Waar blijft die spits. Dan is er nieuws en dan vinden we met zijn allen dat het te vroeg gelekt is. :P Ben benieuwd welke spelers er vrijdag bij Dtd allemaal zijn.

Collingwood

#2821
Moreno Rutten naar VVV.

EDIT: Als het wel lukt met Byrne en Berisha (waar ik eerst nog maar wel van uitga) komen er dus nog twee spelers. Een rechtsback en een linksbuiten.

Voor de linksbuiten verwacht ik een huurspeler, dus die zal wel laat komen. Een rechtsback moet toch te vinden zijn. Wie zou daarvoor favoriet zijn? Persoonlijk zou ik voor Fortes gaan, maar ik heb natuurlijk geen zicht op eventuele alternatieven.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 27, 2015, 12:17:47
Moreno Rutten naar VVV.

Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden

Ooit is in de media gekomen dat Cambuur deze jongen volgde, volgens mij. Persoonlijk ken ik hem niet.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden
Omdat het een vijver waaruit gevist wordt door eredivisie clubs..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:20:21
Snap niet waarom al die Jupiler League spelers hier genoemd worden/werden

Omdat Cambuur een aantal wedstrijden van Rutten heeft gezien ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 12:26:57
Omdat Cambuur een aantal wedstrijden van Rutten heeft gezien ;)

Maar niet goed genoeg heeft bevonden voor de eredivisie, net als Zwolle overigens ;)

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 12:31:22
Maar niet goed genoeg heeft bevonden voor de eredivisie, net als Zwolle overigens ;)

Dat klopt, maar dan is het toch nog wel logisch dat hij hier genoemd wordt?
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Kan ook wel in het Jupiler League topic  :devil

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Iemand nog met de AD gesproken? Zijn er nog wat roddels? :devil

sunderland


sunderland

geen roddels ,wel dat ik hoop dat die 2 nog komen .

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 27, 2015, 13:50:29
geen roddels ,wel dat ik hoop dat die 2 nog komen .
Die Ier komt sowieso toch, dat is al een score van 50% en die Zweed dat weten 1 deze dagen wel..het is in de media verder lekker rustig..
Maar een linksbuiten en een rechtsback die mogen van mij wel rap komen.. maar daar is zeker nog niks over bekend..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:15:03
Die Ier komt sowieso toch, dat is al een score van 50% en die Zweed dat weten 1 deze dagen wel..het is in de media verder lekker rustig..
Maar een linksbuiten en een rechtsback die mogen van mij wel rap komen.. maar daar is zeker nog niks over bekend..

Enige wat bekend is over een rechtsback en linksbuiten is dat ze daar rustig de tijd voor nemen. Over een paar weken vallen er spelers buiten de boot bij de grotere clubs. En kunnen het geld maar 1x uitgeven