Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:36:39
Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??

overgoor hadden we het 2 jaar geleden al over.en verder is het een goeie zaak
dat namen niet op straat legge voordat het rond is. er zjin altijd kapers op de kust.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2015, 00:48:43
Omdat jij tevreden bent met een kippenvanger op de goal is het dus gezeik? Dat bepalen we nog altijd zelf nog even.
Wie zegt dat ik tevreden ben over Nienhuis? Ik geef helemaal geen waardeoordeel over hem, sterker nog ik had graag een andere keeper willen zien. Het gaat om het feit dat er gewoon niet gezocht wordt naar een andere keeper om de reden die ik aangaf.
Dat is al een aantal keren eerder genoemd, dus onderhand begin ik het inderdaad gezeik te vinden.


speculeter

Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?

Dokkumer

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 13:29:50
Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?
Was hier ook al genoemd. Misschien op huurbasis want hij heeft nog een contract van 2 seizoenen.



Collingwood

Dan zal hij vast nog wel op de lijst staan. Maar ongetwijfeld zijn er nu meerdere opties voor Cambuur (meer dan afgelopen winsterstop).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 13:59:13
Dank u, wist niet dat Fullham van hem af wou. Iemand die de veredelde Beloftencompetitie nog gevolgd heeft en een indruk van hem heeft kunnen krijgen?

af en toe gekeken maar de ts heeft dat allemaal wel in beeld hoor.zal wel een aardig prijskaartje aanzitten denk ik.

richard

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 13:29:50
Zou cris david van Twente ook nog in het vizier van de ts zitten?

Nee...

justremco


Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:36:39
Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??
Hoop ik dat je reet verbrand, arrogante ... Altijd achteraf lullen, makkelijker is er niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1571
Citaat van: richard op juni 02, 2015, 12:35:47
Als er 1 zijn huiswerk doet is hij het wel grijskijkert en neem maar van mij aan dat die jongens het niveau nog lang niet aankunnen en ook door ts zeker niet gebruikt gaan worden
voorlopig. Komen nog voldoende kwalitatief goede spelers bij sws op backs en linksvoorin en vergeet man city niet die heeft sws 1 en misschien wel 2 jongens om hier weer te laten rijpen!! Dus kijk maar even door een goede zonnebril ipv dat grijskijken?
Lezen Richard,lezen... hij zegt dat het allemaal onervaren A spelertjes zijn en ik zeg van niet(en onderbouw dat).. En waar was jij toen deze jongens die proef wedstrijden speelden? Niet bij de wedstrijd in ieder geval, ik heb je niet gezien! En je vriend/bron Ype ging na 20 minuten weg...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 16:01:32
Lezen Richard,lezen... hij zegt dat het allemaal onervaren A spelertjes zijn en ik zeg van niet(en onderbouw dat).. En waar was jij toen deze jongens die proef wedstrijden speelden? Niet bij de wedstrijd in ieder geval, ik heb je niet gezien! En je vriend/bron Ype ging na 20 minuten weg...

Iemand met 30 wedstrijdjes juup ervaring komt ook nog maar net kijken, en kan het niveau ook (nog) niet aan. Jij was blijkbaar wel bij die wedstrijd, vandaar dat je dus weet wie goed genoeg zijn voor de beloften. Ben nu weleens benieuwd welke spelers uit de eredivisie of Jupiler League (maar dan wel meer dan 1 seizoen) goed genoeg zijn voor het eerste elftal....

Grijskijkert

#1573
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 16:26:32
Iemand met 30 wedstrijdjes juup ervaring komt ook nog maar net kijken, en kan het niveau ook (nog) niet aan. Jij was blijkbaar wel bij die wedstrijd, vandaar dat je dus weet wie goed genoeg zijn voor de beloften. Ben nu weleens benieuwd welke spelers uit de eredivisie of Jupiler League (maar dan wel meer dan 1 seizoen) goed genoeg zijn voor het eerste elftal....
Van der Streek, Rusnak hadden geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld... en zo zullen er meer zijn of komen..

Verkeerd gelezen... maar heb er een aantal genoemd...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Ongetwijfeld, maar die kwamen wel van 2 clubs die komend seizoen (weer) Europees spelen. Daar loopt in de jeugd over het algemeen meer rond dan in de Jupiler League. Daar moeten veel spelers het vooral hebben van hard werken, terwijl het bij ons veel draait om positiespel