Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Naah gaan we nu echt niet meer halen nu Overgoor is gekomen.

speculeter

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2015, 10:36:20
Naah gaan we nu echt niet meer halen nu Overgoor is gekomen.
moet bekennen dat ik naah niet zo goed ken....
Is dus geen creatieve middenvelder?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 10:38:59
moet bekennen dat ik naah niet zo goed ken....
Is dus geen creatieve middenvelder!
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 10:23:55
Als directe versterkingen zijn nog nodig:
Spits
Creatieve middenvelder
Linksbuiten
Rechtsback halen en dan heb je Pereira als directe back-up

Voor de breedte de jongens uit Jong Cambuur..
Linksback/rechtsback
Linkercentrale verdediger( die Verlaan die op proef was bij J-C was niet slecht)
Links en rechtsbuiten
verdedigende middenvelder(Schootstra)

Gezien de recente ontwikkelingen(afkoopsom voor Overgoor etc.) denk ik dat er toch wat hoger ingezet gaat worden op versterkingen en breedte versterkingen. Leuk die jongens in/voor Jong Cambuur, maar deze spelers krijgen minimaal een half jaar de tijd om te wennen aan het niveau etc. Die kan je dus niet meerekenen voor de eerste selectie. De eerste selectie zal gewoon gaan bestaan uit 23/24 volwaardige selectiespelers die er direct kunnen staan als dit nodig is.

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:54:58
Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep

Adje komt. Ik heb net gelezen dat er 1 bod binnen is bij NAC. En dat komt van Udinese die hem willen verhuren aan Watford.... Maar wie zou er goede contacten bij Udinese kunnen hebben....

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 10:56:44
Gezien de recente ontwikkelingen(afkoopsom voor Overgoor etc.) denk ik dat er toch wat hoger ingezet gaat worden op versterkingen en breedte versterkingen. Leuk die jongens in/voor Jong Cambuur, maar deze spelers krijgen minimaal een half jaar de tijd om te wennen aan het niveau etc. Die kan je dus niet meerekenen voor de eerste selectie. De eerste selectie zal gewoon gaan bestaan uit 23/24 volwaardige selectiespelers die er direct kunnen staan als dit nodig is.
Er wordt een afkoopsommetje betaald en er wordt in ene meer verwacht?? Volgens de berichten  zou de A-selectie uit 23 man bestaan.. dat betekend dat er nog 5 spelers bij komen..
Als je Noor, Verlaan, El Baad en Schimmel als voorbeeld neemt, deze jongens hebben het niveau van het eerste of zitten er heel dicht tegen aan dus als back-up/breedte prima... en je weet niet wat er nog bijkomt bij J-C.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

#1552
Die gastjes komen allemaal uit de A-tjes of van een amateurclub. Wereld van verschil met de eredivisie als je het mij vraagt. Maar hebben nog heel wat jaren te gaan, dus kunnen zeker goed genoeg worden, alleen voor de komende 6 maanden hoef je er niet op te rekenen. En volgens mij hebben we nu 16 spelers(Hoefdraad niet meegerekend omdat ie tot de winterstop uitgeschakeld is en de club daar een vervanger voor zoekt) als ik me niet vergis? Dan komen er dus nog 7 bij ;)

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 11:11:09
Die gastjes komen allemaal uit de A-tjes of van een amateurclub. Wereld van verschil met de eredivisie als je het mij vraagt. Maar hebben nog heel wat jaren te gaan, dus kunnen zeker goed genoeg worden, alleen voor de komende 6 maanden hoef je er niet op te rekenen. En volgens mij hebben we nu 16 spelers(Hoefdraad niet meegerekend omdat ie tot de winterstop uitgeschakeld is en de club daar een vervanger voor zoekt) als ik me niet vergis? Dan komen er dus nog 7 bij ;)
Noor dikke 30 wedstrijden in de JL, Verlaan 20 wedstrijden in de JL, Schimmel 1 van de beste 3 keepers van de topklasse.. en heb je El Baad zien voetballen? Even je huiswerken doen voor je wat zegt..
Hoefdraad wel mee rekenen, hij is een selectie speler... beetje ad hoc als je het mij vraagt omdat een speler tijdelijk niet inzetbaar is daar gelijk een vervanger voor de te halen, terwijl er nog een linksbuiten bij komt en je binnen de selectie het op kan vangen...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

We spelen EREDIVISIE!! Leuk dat er iemand bijna alles speelde in de Jupiler League, maar daar hebben we lang genoeg gezeten om te weten dat het niveau daar nou niet echt geweldig is.

Grijskijkert

#1555
Citaat van: justremco op juni 02, 2015, 11:55:37
We spelen EREDIVISIE!! Leuk dat er iemand bijna alles speelde in de Jupiler League, maar daar hebben we lang genoeg gezeten om te weten dat het niveau daar nou niet echt geweldig is.
Hahaha... met een (veredeld)eerste divisie team hebben we ons anders makkelijk gehandhaafd het eerste jaar..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Als stand in voor de spits hoop ik op Thierry Ambrose van City...(pareltje). Kon mooi bij B. in de leer, maar met zijn snelheid kan hij absoluut voorin iets toevoegen. Plus past uitstekend in ons systeem (fysiek sterk *niet heel groot, technisch en snel). Komt vaak vanaf de buitenkant.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 02, 2015, 11:41:10
Noor dikke 30 wedstrijden in de JL, Verlaan 20 wedstrijden in de JL, Schimmel 1 van de beste 3 keepers van de topklasse.. en heb je El Baad zien voetballen? Even je huiswerken doen voor je wat zegt..
Hoefdraad wel mee rekenen, hij is een selectie speler... beetje ad hoc als je het mij vraagt omdat een speler tijdelijk niet inzetbaar is daar gelijk een vervanger voor de te halen, terwijl er nog een linksbuiten bij komt en je binnen de selectie het op kan vangen...

Als er 1 zijn huiswerk doet is hij het wel grijskijkert en neem maar van mij aan dat die jongens het niveau nog lang niet aankunnen en ook door ts zeker niet gebruikt gaan worden
voorlopig. Komen nog voldoende kwalitatief goede spelers bij sws op backs en linksvoorin en vergeet man city niet die heeft sws 1 en misschien wel 2 jongens om hier weer te laten rijpen!! Dus kijk maar even door een goede zonnebril ipv dat grijskijken?

richard

Citaat van: dit is mien club op juni 02, 2015, 10:54:58
Veel mensen denken te weten wie en wat er komt!
Maar geloof mij, ze zijn niet zo transparant meer. Dit kwam ook als een verrassing.
Pas als het akkoord er bijna is hoor je iets. Cambuur heeft een behoorlijke lijst, maar wie en wat daar opstaat weten alleen betrokkenen.
Ze werken met een plan A B C en misschien ook wel een D.

Messie past bijvoorbeeld niet in de profielschets van een rechtsbuiten die de TC zoekt. :zweep

Uitzonderingen daar gelaten, ik zit bovenop het vuur??