Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

En is peters een linkspoot?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 20:26:33
En is peters een linkspoot?
Nee rechts.. kan met links niet veel..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 20:27:15
Nee rechts.. kan met links niet veel..
nee en dat bedoel ik dus .Let ook eens op v hyfte

speculeter

De sa word hier ook genoemd.
Alsjeblieft niet......

Cor

Citaat van: speculeter op mei 25, 2015, 22:48:17
De sa word hier ook genoemd.
Alsjeblieft niet......

Gelukkig komt 95% van wat hier geroepen wordt niet  :devil

Grijskijkert

#1145
Citaat van: sunderland op mei 25, 2015, 22:43:15
nee en dat bedoel ik dus .Let ook eens op v hyfte
Heeft nog een jaar contract bij Roda, maar mocht Roda niet promoveren moeten ze drastisch snijden in hun spelers budget.. Dus dan is er misschien kans om zo'n vent voor weinig op te pikken..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 07:59:44
Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.
Heeft nog een contract t/m 2017,ze zullen hem vast niet voor weinig de deur uit laten lopen, aangezien er meer interesse is..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op mei 26, 2015, 08:08:23
Heeft nog een contract t/m 2017,ze zullen hem vast niet voor weinig de deur uit laten lopen, aangezien er meer interesse is..

Hun begroting/spelersbudget gaat nu drastisch omlaag, dus ze zullen hem kwijt moeten. Wellicht heeft hij ook een clausule in zijn contract dat hij bij degradatie bij en bepaald bedrag (of zelfs transfervrij) mag vertrekken.

Dat weet ik natuurlijk niet, dus geen idee of hij haalbaar is. Informeren naar hoe de zaken erheen liggen kan echter altijd, lijkt me. Dan kun je daarna altijd nog verder kijken.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 08:11:37
Hun begroting/spelersbudget gaat nu drastisch omlaag, dus ze zullen hem kwijt moeten. Wellicht heeft hij ook een clausule in zijn contract dat hij bij degradatie bij en bepaald bedrag (of zelfs transfervrij) mag vertrekken.

Dat weet ik natuurlijk niet, dus geen idee of hij haalbaar is. Informeren naar hoe de zaken erheen liggen kan echter altijd, lijkt me. Dan kun je daarna altijd nog verder kijken.
Die voorzitter van de egels, zei gister dat alles gedekt was voor de JL en dat er geen spelers verkocht moeten worden, dus zullen ze clausules in de contracten hebben staan...
Reken maar dat rijkere clubs niet zitten te slapen ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#1150
Heb van een GAE-supporter gehoord dat Overgoor voor een klein bedrag kan vertrekken. Zou een voorwaarde zijn waaronder hij eerder heeft bijgetekend. Geen idee of hij goed is ingevoerd (is volgens mij wel betrouwbaar). En die Lugt (de voorzitter) gaat natuurlijk niet zeggen dat Overgoor zo is op te halen. Nogmaals, informeren kan geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 08:22:40
Heb van een GAE-supporter gehoord dat Overgoor voor een klein bedrag kan vertrekken. Zou een voorwaarde zijn waaronder hij eerder heeft bijgetekend. Geen idee of hij goed is ingevoerd (is volgens mij wel betrouwbaar). En die Lugt (de voorzitter) gaat natuurlijk niet zeggen dat Overgoor zo is op te halen. Nogmaals, informeren kan geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Informeren kan inderdaad geen kwaad...
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Volgend seizoen geen Daniël de Ridder en Geert Arend Roorda, volgens Arjen de Boer op Twitter

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 26, 2015, 09:37:06
Volgend seizoen geen Daniël de Ridder en Geert Arend Roorda, volgens Arjen de Boer op Twitter
Dan zal Cambuur wel betere opties hebben dan de genoemde spelers...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Kunnen De Ridder niet betalen. Roorda wordt aan getwijfeld, dan moet je het inderdaad niet doen.