Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Voordeel van Vriends is dat 'ie is ingespeeld met Overgoor. Zal qua transfersom ook onder Reijnen liggen.

City heeft net een linksbuiten aan Twente verhuurt. Weliswaar eentje met een gebroken voet en net 18 ,maar toch. Zou Bytyqi ook wel weer terug willen zien, maar die begint net weer met looptraining. Bergwijn is nog wel heel erg jong, te veel jonge spelers is ook wel een risico. Een "zekerheidje",met al wat ervaring is ideaal, anders toch maar Slegers .

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2015, 20:40:39
Voordeel van Vriends is dat 'ie is ingespeeld met Overgoor. Zal qua transfersom ook onder Reijnen liggen.

City heeft net een linksbuiten aan Twente verhuurt. Weliswaar eentje met een gebroken voet en net 18 ,maar toch. Zou Bytyqi ook wel weer terug willen zien, maar die begint net weer met looptraining. Bergwijn is nog wel heel erg jong, te veel jonge spelers is ook wel een risico. Een "zekerheidje",met al wat ervaring is ideaal, anders toch maar Slegers .

Volgens vd Vegt zoeken ze een 'typische' linksbuiten. Ik heb dat maar vertaald als een linksbenige linksbuiten die buitenom kan passeren en een aardige voorzet heeft. Zeg maar een linksbenige kopie van Narsingh en Rosheuvel.
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Dan zal het wel rosingh worden of anders narsheuvel.

denistel

Citaat van: moodygrunn op augustus 03, 2015, 20:44:22
Volgens vd Vegt zoeken ze een 'typische' linksbuiten. Ik heb dat maar vertaald als een linksbenige linksbuiten die buitenom kan passeren en een aardige voorzet heeft. Zeg maar een linksbenige kopie van Narsingh en Rosheuvel.

in ieder geval 1 met diepgang en niet 1 die steeds in de bal komt.

Sakin

Misschien wordt het dan toch nog de Ridder. Beide wat water bij de wijn...

El Ma-kri-niii


Collingwood

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 03, 2015, 23:20:04
Joey Sleegers mag verhuurd worden. Cambuur sla je slag!
http://www.fr12.nl/nieuws/32781-joey-sleegers-mag-uitkijken-naar-huurclub.html

In principe niet het type waar we naar op zoek zijn, maar wel een prima speler. Benieuwd of hij ook op één van Van de Vegts lijstjes staat.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Goeie buiten, prima voor ons!
Cambuur till I die!

Oosttribune

Kom net dit bericht tegen.... Weer een middenvelder, oud bericht mag ik hopen

@MBS_Sport: Fulham have rejected loan bids from SC Cambuur, Elche and Eibar for promising midfielder, Emerson Hyndman. #FFC #

Rechtsback Marzo wil weg bij DKV...

zeewolde

Citaat van: Oosttribune op augustus 04, 2015, 08:21:53
Kom net dit bericht tegen.... Weer een middenvelder, oud bericht mag ik hopen

@MBS_Sport: Fulham have rejected loan bids from SC Cambuur, Elche and Eibar for promising midfielder, Emerson Hyndman. #FFC #

Rechtsback Marzo wil weg bij DKV...
hun 3e man voor de rb is zeker niet goed genoeg voor ons,,..

Gasgeve

Marzo? Die kan er helemaal niks van. Is bij de mestbeffers perfect op zijn plaats.

SCC

Vond Marzo overigens thuis wel sterk spelen tegen ons (helaas). Voor de rest kan ik hem niet, volgt dat zootje niet.

Verwacht wel transfernieuws vandaag. Er stonden zojuist bij het WTC dure auto's met buitenlandse kentekens, wat ook bij Berisha het geval was....(primeurtje?)

Sakin

Citaat van: SCC op augustus 04, 2015, 08:53:34
Vond Marzo overigens thuis wel sterk spelen tegen ons (helaas). Voor de rest kan ik hem niet, volgt dat zootje niet.

Verwacht wel transfernieuws vandaag. Er stonden zojuist bij het WTC dure auto's met buitenlandse kentekens, wat ook bij Berisha het geval was....(primeurtje?)

Klopt Obama komt langs ivm culturele hoofdstad 2018

DLSVC

#3928
Henk Jan Dijks (DF) ‏@Dijksfotografie  · 15 min.15 minuten geleden 
Vakantie is al weer voorbij. Straks portret maken bij SC Cambuur, vanavond naar Sportpark Molenkrite  @sneekwitzwart - @ONSSneek

bron: twitter
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Sakas

#3929
Puur speculatie (nee niet speculeter)

Branden Barker heeft vandaag net zijn contract verlengd bij Manchester City.
Is een Links buiten en kan ook op de rechts buiten!
Is bij City natuurlijk een voorwaarde voor verhuur, zie Rusnak en Byrne!
Laat sien ast foor Cambuur bist!