Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:17:52
Kan inmiddels ook bevestigen dat de heer de Graaf in bijzijn van 5 vaste supporters het verhaal van Byrne en Berisha heeft zitten te vertellen.
Hoezo zulke dingen binnenskamers houden.
Er werd ook al over gesproken eerder hier op het forum maar toen kon ik dat nog absoluut niet geloven.
Nou het is dus gewoon waar.
Wat een directeur..... l8l
Dus jij was 1 van de 5?
IN HENK WE TRUST!!!

kickandrush

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf

De grootste drollevangers zitten dertig km verderop.  :_spank

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.

Destemeer reden om ervan uit te gaan dat t wel goedkomt. En die forumganger is een klikspaan  :devil

speculeter


Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:33:43
nee....ik heb het van een van de 5.
Wat kan jij dan bevestigen? Je kan alleen iets bevestigen als je het zelf hebt gehoord..
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

Citaat van: Josli op juni 26, 2015, 21:50:30
Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.

wil jij vaker wat posten hier?
wat een positivisme.
hopelijk een nieuwe trend in lwd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

John Hiatt


Josli

Citaat van: okkele op juni 26, 2015, 23:58:34
wil jij vaker wat posten hier?
wat een positivisme.
hopelijk een nieuwe trend in lwd.

Schrik er zelf ook van...

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op juni 26, 2015, 23:32:28
De grootste drollevangers zitten dertig km verderop.  :_spank
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.

CiteerDestemeer reden om ervan uit te gaan dat t wel goedkomt. En die forumganger is een klikspaan  :devil
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(

666

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 06:26:08
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(

Ik denk dat een dkver dit allemaal veroorzaakt.  Ik kan mij niet voorstellen dat enig iemand,  die bij Cambuur betrokken is,  informatie lekt om onrust te veroorzaken op CO.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op juni 27, 2015, 07:04:10
Ik denk dat een dkver dit allemaal veroorzaakt.  Ik kan mij niet voorstellen dat enig iemand,  die bij Cambuur betrokken is,  informatie lekt om onrust te veroorzaken op CO.
Was dat maar waar, ik kan naast onze Algemeen Directeur zo 5 namen geven van loslippige MEDEWERKERS van Cambuur. Dat doe ik niet om deze personen niet verder in diskrediet te brengen. Onze AD noem ik wel omdat hij juist vanuit zijn functie hoort te weten wanneer hij moet praten maar vooral wanneer hij stil moet zijn. Laat dat voor hem een leermomentje zijn.

zeewolde

Het lijkt allemaal goed te komen, want ook kwaliteitssite voetbalprimeur meldt het nu en die hebben een zeer betrouwbare bron 8)

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/442899/-cambuur-verzekert-zich-van-aanwinst-zes-en-zeven-bij-roma-en-man-city-.html

666

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 07:37:16
Was dat maar waar, ik kan naast onze Algemeen Directeur zo 5 namen geven van loslippige MEDEWERKERS van Cambuur. Dat doe ik niet om deze personen niet verder in diskrediet te brengen. Onze AD noem ik wel omdat hij juist vanuit zijn functie hoort te weten wanneer hij moet praten maar vooral wanneer hij stil moet zijn. Laat dat voor hem een leermomentje zijn.

Als het er 5 zijn is het wel verontrustend, misschien is onze organisatie nog van amateur / bierliek niveau.

Ps ieder keer als ik Ard zie verschijnen dan zie ik geen AD.
Op 1 of andere manier heeft hij het gewoon niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juni 27, 2015, 06:26:08
Nee dat zijn drollenpijpers, klein nuanceverschil.
Gaat mij erom dat het binnen de organisatie zo lek is als een zwaar ongestelde vrouw met een inlegkruisje.
Blijkt dat we toch meer raakvlakken hebben met dkv dan we denken  ;(

Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: 666 op juni 27, 2015, 08:31:55
Als het er 5 zijn is het wel verontrustend, misschien is onze organisatie nog van amateur / bierliek niveau.

Ps ieder keer als ik Ard zie verschijnen dan zie ik geen AD.
Op 1 of andere manier heeft hij het gewoon niet.
Minimaal 6 vriend 666 ;)
Klopt inderdaad, ik vind het ook verontrustend en dan vind ik het jammer dat er door sommigen een spelletje "Shoot the messenger" wordt gespeeld.

Ard zal ongetwijfeld de nodige capaciteiten hebben, maar ik heb inderdaad hetzelfde gevoel. Ik hoop ook echt dat men achter de schermen wel met een ervarener AD bezig is. Vooralsnog wil ik hem in ieder geval nog wel een kans geven.

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 08:46:54
Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.
:_schater Dat bedacht ik me inderdaad ook net na 3 :koffie :P