Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: Hasses op juli 19, 2015, 15:24:23
Jij bent keeperstrainer? Want je weet het zo goed te vertellen hier..

Hier hoef je geen keeperstrainer voor te zijn. Zelfs een blinde ziet dat nog!

speculeter

Wat betreft die linksbuiten....Gaat al paar seizoenen zo.
Moeilijk te vinden....
We dachten met meleg en feldballe ze te hebben gevonden.
Nee dus....half jaartje Manu was mazzel.
Schepers was het ook niet.
Zie maar iemand te vinden......

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2015, 15:34:38
Dus Zeinstra op de goal dit seizoen?

Bij gebrek aan beter voorlopig wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sakin

Linksbuiten komt van city toch ????

Scc01

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11
Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..

Wie is hier nou de jankert. Wie loopt hier nou altijd te janken over spelers. En dan wel Nienhuis verdedigen. Lekker hypokriet.

sunderland

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11
Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..
Nee met dat domme praat niet nee. Dat lukt ook niet. Cambuur koos jaren terug voor dit spelsysteem waarmee je de aanhang achter je krijgt .En dat heeft al vele pnt opgeleverd. Weet je nog het negatieve spelsysteem van Menzo waarmee we niets haalden? Menzo had toen een veel duurdere selectie dan Henk nu .

De Gast

Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 16:57:49
Op basis van? Was je er gister bij? Heb je de actie van Nienhuis gezien bij de 2-2. Ik sta altijd achter de club en twijfel ook niet aan beslissingen van de TS, maar gister was niet best wat Nienhuis liet zien.

Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen

Lore

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 19:44:32
Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen

Een uitstekende keeper? Echt? Bedoel je dan die uitstekende uittrap van hem of dat uitstekende vertrouwen dat hij aan de verdediging geeft?

Bernardo

Hij liep volgens mij ook weer te schreeuwen naar Reijnen meen ik. Terwijl hij zelf overduidelijk de fout maakte.

Voorstopper

In het seizoen dat we in de  :jupiler competitie kampioen werden was het tot 8 wedstrijden voor het einde Telgenramp die het doel verdedigde. Tot Henk de boel overnam en Nienhuis er neer zette. Mede door deze omzetting zijn we kampioen geworden. Volgens mij was dat met Telgenramp op de goal niet gebeurt. En ik weet best dat er wel betere keepers zijn, maar zo slecht is hij nu ook weer niet en mede door Nienhuis spelen we nu in de Eredivisie.

Scc01

En dus laten we hem eindeloos op doel staan? Is toch geen reden, hij lijkt eerder minder te worden dan beter....

Voorstopper

Citaat van: Scc01 op juli 19, 2015, 20:45:56
En dus laten we hem eindeloos op doel staan? Is toch geen reden, hij lijkt eerder minder te worden dan beter....
Dat zeg ik toch niet, ik wil alleen maar zeggen dat hij wel wat meer krediet verdient dan wat men hier af en toe op het forum schrijft.

poelie-lwd

Citaat van: Voorstopper op juli 19, 2015, 20:42:49
In het seizoen dat we in de  :jupiler competitie kampioen werden was het tot 8 wedstrijden voor het einde Telgenramp die het doel verdedigde. Tot Henk de boel overnam en Nienhuis er neer zette. Mede door deze omzetting zijn we kampioen geworden. Volgens mij was dat met Telgenramp op de goal niet gebeurt. En ik weet best dat er wel betere keepers zijn, maar zo slecht is hij nu ook weer niet en mede door Nienhuis spelen we nu in de Eredivisie.

We zijn kampioen geworden omdat Henk 20 meter verder naar voren ging voetballen en we eerder druk gingen zetten op de verdediging van de tegenstander. Uiteraard was daar de scoringsdrift van Barto en de faillisementen ook een wezenlijk onderdeel van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 19:44:32
Ik was erbij ja. Was geen beste actie nee. Keeper van De Graafschap had er ook eentje. Maar ik vind het verder een uitstekende keeper. Als keepers fouten maken valt het vaak meer op dan dat spitsen hun zoveelste kans missen

Mooi om zo toch je gelijk te willen halen. Probleem van Nienhuis is volgens mij dat hij niet heerst in z'n strafschopgebied. Komt erg onzeker over en is geen zekerheid bij hoge ballen. Spelhervattingen erg traag, op de lijn prima. On topic, nederlaag zal veel te maken hebben met vermoeidheid en de wissels.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 22:23:32
Mooi om zo toch je gelijk te willen halen. Probleem van Nienhuis is volgens mij dat hij niet heerst in z'n strafschopgebied. Komt erg onzeker over en is geen zekerheid bij hoge ballen. Spelhervattingen erg traag, op de lijn prima. On topic, nederlaag zal veel te maken hebben met vermoeidheid en de wissels.

Bespaar je de moeite Cor. Voor de Gast zijn we een roepende in de woestijn  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.