Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Lijkt me niet. Die zal Twente de komende jaren wel hard nodig hebben. Is goedkoop t.o.v. de huidige middenvelders.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 14:04:30
Chris David waar Cambuur in de winter ook mee bezig is geweest, maar toen voor Twente koos, is dat niet (weer) een optie?

Verrek, daar zeg je me wat.. Apart dat hij wederom voor Twente heeft gekozen..

Voorstopper

Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 14:47:02
Verrek, daar zeg je me wat.. Apart dat hij wederom voor Twente heeft gekozen..

Een aangezien vd Belt daar nu de hand op de knip heeft zal hij wel bij Twente terecht komen.

ruubmac

Ik kwam erop omdat op vi staat dat ie niet bij Twente blijft... Niet dat dat alles zegt, maar toch

Drumfather SCC

https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A
Is dit niet wat als LB?
19 jaar, sterk, aanvallend ingesteld
Transfervrij op dit moment
Kwam ik tegen

Grijskijkert

#785
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:37:52
https://www.youtube.com/watch?v=zVzK4G7mb5A
Is dit niet wat als LB?
19 jaar, sterk, aanvallend ingesteld
Transfervrij op dit moment
Kwam ik tegen
Aanvallen kan hij zeker, maar hoe zijn z'n verdedigende kwaliteiten?

EDIT Indien mogelijk halen die gast... Wie tipt de TS?
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 17:46:21
Aanvallen kan hij zeker, maar hoe zijn z'n verdedigende kwaliteiten?

EDIT Indien mogelijk halen die gast... Wie tipt de TS?

Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:54:40
Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt
Zeker Drumfather.. Heb net een mailtje gestuurd naar Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2015, 17:54:40
Bevallen dus Grijskijker?  ;)
Nou moet maar even via Henk Albers of Denistel
Wie o Wie?
Komt dus van Lierse
Speler heeft een contract dat in de zomer afloopt

Komt uit Egypte dus moet een non-EU salaris krijgen en is daarmee dus niet te betalen voor ons

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 18:11:13
Komt uit Egypte dus moet een non-EU salaris krijgen en is daarmee dus niet te betalen voor ons
Als dat zo is, daar bedoel ik mee dat hij niet een ander paspoort heeft, kan je wel gelijk hebben... Hoe hoog is dat salaris eigenlijk?

Maar wel een leuke speler..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 15:19:11
Ik kwam erop omdat op vi staat dat ie niet bij Twente blijft... Niet dat dat alles zegt, maar toch

Hij heeft toch een 2 jarig contract getekend daar?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Actuele club:       FC Twente
In het team sinds:    31 jan. 2015
Contract tot:   30.06.2015
Contract optie:   Koopoptie
Uitgeleend van:   FC Fulham
Contract tot en met:   30.06.2017
Tweede club:   Jong FC Twente

poelie-lwd

Ah. De koopoptie wordt dus niet gelicht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 18:13:00
Als dat zo is, daar bedoel ik mee dat hij niet een ander paspoort heeft, kan je wel gelijk hebben... Hoe hoog is dat salaris eigenlijk?

Maar wel een leuke speler..

1,5 keer het gemiddelde eredivisie salaris, zit rond de 4 a 5 ton
Area 58

ruubmac

Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2015, 18:35:44
Ah. De koopoptie wordt dus niet gelicht.

Correct. misschien leuke speler om te huren komend seizoen. Of voor een appel en een ei definitief over te nemen