Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

El FLaco

Fysiek op het middenveld.

Waarom halen we auassar niet op bij Excelsior.

Die jongen heeft een clausule en kan voor een 75k opgehaald worden.

Dat is wel een baas hoor die nog scoren kan ook

DayDreamer

Wat je v/d Vegt wel kunt aanrekenen is dat er te weinig balans in het team zit, en dan met name fysiek.
Op Dammers en Peersman misschien is er wel heel weinig fysiek gehaald afgelopen Zomer

Anderson
v/d Laan
Overgoor
Houtkoop
Byrne
Masek

Het binne allemaal jonkjes nog, je kunt nooit overschakelen om een fysieke wedstrijd te gaan spelen, ik zei naar aanloop naar de derby al, dat komt niet goed, bij DKV zijn wel een paar grote sterke kerels.
Een derby ingaan met Bakker – Monteiro – Overgoor op het middenveld en Rosheuvel, oe denk om mien beentjes en Narsingh ik ga geen duels aan of trek mijn poot terug en breinaald Barto.

Lachwekkend  :|

pvanbuijtene

Eens hoor daydreamer.. maar daar ligt ook een stukje voor de speler zelf.. depay is klein , maar 1 bonk spier.. als ik zo klein was als byrne, monteiro bakker, anderson, rosheuvel etc.. zou ik iedere dag uurtje in de krachthonk zitten om dat de compenseren...

michello

Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:13:17
Wat je v/d Vegt wel kunt aanrekenen is dat er te weinig balans in het team zit, en dan met name fysiek.
Op Dammers en Peersman misschien is er wel heel weinig fysiek gehaald afgelopen Zomer

Anderson
v/d Laan
Overgoor
Houtkoop
Byrne
Masek

Het binne allemaal jonkjes nog, je kunt nooit overschakelen om een fysieke wedstrijd te gaan spelen, ik zei naar aanloop naar de derby al, dat komt niet goed, bij DKV zijn wel een paar grote sterke kerels.
Een derby ingaan met Bakker – Monteiro – Overgoor op het middenveld en Rosheuvel, oe denk om mien beentjes en Narsingh ik ga geen duels aan of trek mijn poot terug en breinaald Barto.

Lachwekkend  :|


En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.

Gasgeve

Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:21:52
En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.

Bernardo

Citaat van: Gasgeve op november 02, 2015, 09:24:10
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.

Berisha ook niet

michello

Citaat van: Gasgeve op november 02, 2015, 09:24:10
Die was immers nooit beschikbaar als er een wedstrijd gespeeld moet worden.

Had je de hele voorbereiding de tijd voor gehad om hem fit te krijgen. Had dan tenminste een zelfde type speler gehaald. Berisha is immers ook niet fit genoeg of goed genoeg gebleken momenteel, anders zat hij wel bij de selectie.

DayDreamer

Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:21:52
En zo is het precies! Het laten lopen van Hemmen is ook een fout geweest en veel te makkelijk gedacht dit op te vangen. Met zo'n type in de selectie hadden we veel meer mogelijkheden gehad voorin en kun je makkelijker schakelen naar een ander strijdplan.

Niet om mijzelf op borst te slaan, maar ik zei al bij de aankondiging dat hij weg mocht dat dat een verkeerde beslissing zou zijn, met Hemmen heb je inderdaad meer mogelijkheden, over de grond inspelen, kont erin, bijsluiten. Ik blijf erbij en dat klinkt raar maar als ze Hemmen fit hadden gekregen was die beter dan Ogbeche geweest, meer doelpunten gemaakt ook.

DayDreamer

Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:26:48
Had je de hele voorbereiding de tijd voor gehad om hem fit te krijgen. Had dan tenminste een zelfde type speler gehaald. Berisha is immers ook niet fit genoeg of goed genoeg gebleken momenteel, anders zat hij wel bij de selectie.

Die jongen trainde wel volop mee zaterdag, ik zie er niet aan dat die niet kan spelen, volgens mij is die op 75% al beter dan Barto.

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op november 02, 2015, 09:25:09
Berisha ook niet
Dat wist je van tevoren niet. Hemmen wist je zeker dat die geen 20 wedstrijden zou gaan spelen. Heeft geen lichaam voor profvoetbal.

michello

Als je met Rosheuvel/Narsingh/Houtkoop op de vleugels speelt die met voorzetten gaan komen, dan moet je daar een type Hemmen/Weghorst/Veldwijk  enz. Hebben staan... Barto komt tekort en Ogbehe moet je anders gebruiken.

DayDreamer

Citaat van: michello op november 02, 2015, 09:43:18
Als je met Rosheuvel/Narsingh/Houtkoop op de vleugels speelt die met voorzetten gaan komen, dan moet je daar een type Hemmen/Weghorst/Veldwijk  enz. Hebben staan... Barto komt tekort en Ogbehe moet je anders gebruiken.

A deze jongens trekken allemaal naar binnen
B deze jongens spelen allemaal maar 1 van de 6 a 7 wedstrijden goed, de overige wedstrijden onzichtbaar.

Met name Narsingh moet met zijn snelheid veel vaker de diepte in gestuurd worden, daar ligt zijn kracht.

pvanbuijtene

Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:36:38
Niet om mijzelf op borst te slaan, maar ik zei al bij de aankondiging dat hij weg mocht dat dat een verkeerde beslissing zou zijn, met Hemmen heb je inderdaad meer mogelijkheden, over de grond inspelen, kont erin, bijsluiten. Ik blijf erbij en dat klinkt raar maar als ze Hemmen fit hadden gekregen was die beter dan Ogbeche geweest, meer doelpunten gemaakt ook.

Hemmen was nooit fit en drukte denk ik ook wel op de begroting.. denk ook dat ze niet anders konden.. ik ben ook enorme fan van hemmen.

Dokkumer

Hemmen was gewoon te duur. In ons eerste Eredivisie jaar was hij de best betaalde speler.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op november 02, 2015, 09:37:25
Die jongen trainde wel volop mee zaterdag, ik zie er niet aan dat die niet kan spelen, volgens mij is die op 75% al beter dan Barto.

Mwah... ik heb Berisha, afgezien van dat kwartiertje in Zwolle, ook nog weinig goeds zien doen.
Area 58