Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Scc01 op augustus 26, 2015, 20:42:44
Ben benieuwd hoe de rustig het blijft de komende tijd. Als je even naar de wedstrijdkalender kijkt, en een beetje realistisch ben zul je zien dat het best wel eens zo kan zijn dat we ergens eind oktober de eerste overwinning gaan pakken. Al zal iedereen verwachten dat we die tegen Vitesse of PSV al moeten pakken natuurlijk. En gaan klagen dat er niets vanaf het middenveld / aanval komt. Wat weer niet gek is aangezien we daar zon beetje met dezelfde spelers spelen als in de tweede competitie helft vorig jaar. Toen creƫerden we ook niets.
Ik gok dat een aantal van de nieuwe aanwinsten het best nog wel eens goed kunnen gaan doen. Mits ze de kans krijgen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben, 2 puntjes uit 2 wedstrijden zou al heerlijk zijn.
En ik hoop ook dat de aanwinsten gaan floreren, maar er zal nog wat tijd mee gemoeid zijn ben ik bang.
Maar we gaan er vol voor, hopen op een stunt |:)

mugel

Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:14:48
Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.

Kan het niet zo zijn dat we (stiekem) Wout Brama nog erbij halen?
ervaren/leider, verdedigend middenvelder, transfervrij, enz.. precies wat we zoeken denk ik!

Voordelige huurspeler gehaald voor RCV, waar eerst onderhandeld werd over Fischer.
Verdediging nu qua aantal spelers op orde, maar nog geen leider.
Steblecki mag verhuurd waarmee we nog 5/6 middenvelders hebben, en bijna allemaal aanvallend

Ik zou er iig blij van worden..

Gasgeve

Citaat van: mugel op augustus 26, 2015, 22:41:02
Kan het niet zo zijn dat we (stiekem) Wout Brama nog erbij halen?
ervaren/leider, verdedigend middenvelder, transfervrij, enz.. precies wat we zoeken denk ik!

Voordelige huurspeler gehaald voor RCV, waar eerst onderhandeld werd over Fischer.
Verdediging nu qua aantal spelers op orde, maar nog geen leider.
Steblecki mag verhuurd waarmee we nog 5/6 middenvelders hebben, en bijna allemaal aanvallend

Ik zou er iig blij van worden..
Lijkt me uitgesloten. Achter Overgoor ziet de TS Anderson, Bakker, Schootstra, Byrne en ook Mac kan daar spelen.

Ik denk dat ze het geld in de zak houden en kijken hoe Mac het doet op RCV en als die niet bevalt, pakken ze in de winterstop Fischer met die clausule.

Bankzitter

#5118
Ik had graag nog een schaver met de nodige fysiek achter de hand gehad voor op het middenveld. Persoonlijke duels winnen is niet echt de kracht van onze middenvelders. Het lijkt na deze start toch voorlopig degradatievoetbal te worden en ik hoop dat met dat scenario rekening is gehouden.

legeips

#5119
Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 06:49:33
Lijkt me uitgesloten. Achter Overgoor ziet de TS Anderson, Bakker, Schootstra, Byrne en ook Mac kan daar spelen.

Ik denk dat ze het geld in de zak houden en kijken hoe Mac het doet op RCV en als die niet bevalt, pakken ze in de winterstop Fischer met die clausule.

Hoop dat we dan niet te ver achter zijn met punten van de nummer 14 en 15..

Lees ook nog eens dat die Peters naar de Graafschap gaat.... Ik word op de manier steeds nerveuzer voor een slechte afloop...

Cambuur moet echt van der Hoorn Huren of zo.. Want die omgeturnde verdediger Dammers gaat niet het slot op de deur worden en bij vd Laan en MAC heb ik dat gevoel ook niet helemaal...

gewoon een fan

Ik blijf het volhouden, het is en blijft overleven voor Cambuur in de eredivisie  ;(
In ieder geval de eerste jaren nog, de afgelopen jaren hebben de transfers heel goed uitgepakt ik ben bang dat wij dit jaar minder geluk hebben maar misschien verbazen de nieuwe spelers ons nog  :thumbsup

AL

Doelstelling is nog steeds rechtstreeks handhaven.
Dat zal een hele klus worden (in  mijn ogen bijna zelfs onmogelijk).
Het klinkt gek, maar op dit moment zou ik niet eens ontevreden zijn met plaats 17.
3 ploegen onder ons houden zie ik gewoon niet gebeuren. Dan zou je graafschap, Excelsior en een Roda of Nec onder je moeten houden. Dat laatste zie ik niet zomaar even gebeuren.
Het enige wat wij kunnen doen is 200% achter de ploeg staan!

Timmie


Timmie

Citaat van: AL op augustus 27, 2015, 08:09:15
Doelstelling is nog steeds rechtstreeks handhaven.
Dat zal een hele klus worden (in  mijn ogen bijna zelfs onmogelijk).
Het klinkt gek, maar op dit moment zou ik niet eens ontevreden zijn met plaats 17.
3 ploegen onder ons houden zie ik gewoon niet gebeuren. Dan zou je graafschap, Excelsior en een Roda of Nec onder je moeten houden. Dat laatste zie ik niet zomaar even gebeuren.
Het enige wat wij kunnen doen is 200% achter de ploeg staan!

Plek 17 zou ik persoonlijk wel teleurstellend vinden.
Ik zie sowieso de Graafschap en Excelsior wel onder ons eindigen. Plek 15 zou al geweldig zijn!

Maar vergeet niet dat Byrne nog terugkomt en ook Hoefdraad. Heb je op de buitens ook weer meer mogelijkheden..

De Gast

Nog meer mogelijkheden op de buiten.. geweldig. Als de TS er nou ook nog eens rendement uit zou kunnen halen dan zou het helemaal mooi zijn.

Gasgeve

Citaat van: De Gast op augustus 27, 2015, 10:30:06
Nog meer mogelijkheden op de buiten.. geweldig. Als de TS er nou ook nog eens rendement uit zou kunnen halen dan zou het helemaal mooi zijn.
Zelfs de beste coach ter wereld haalt niet meer rendement uit Rosheuvel. Daar zit niet meer rendement in. Die schiet vanaf een meter nog op de paal. Narsingh heeft genoeg rendement, maar is altijd geblesseerd. Houtkoop heeft een jaar niet gespeeld, dus dat is nog afwachten.

Vlampiep

Er is niets mis met onze TS.
De "kleine" beurs, de pech dat clubs onze beste spelers in het begin van seizoen weghalen en dan ook nog direct een aantal blessures in de verdediging, is dus niet gelijk op te vangen.
Dan de zware tegenstanders waarmee we direct worden geconfronteerd.
Geen paniek want we hadden met de selectie van vorig seizoen ook niet gewonnen van Feijenoord, Vitesse en PSV. Alleen Heracles was misschien een gelijkspel geworden.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 11:03:19
Zelfs de beste coach ter wereld haalt niet meer rendement uit Rosheuvel. Daar zit niet meer rendement in. Die schiet vanaf een meter nog op de paal. Narsingh heeft genoeg rendement, maar is altijd geblesseerd. Houtkoop heeft een jaar niet gespeeld, dus dat is nog afwachten.
Rosheuvel moet gaan werken aan zijn afronding en voorzet, dan kan het nog wat worden.

Narsingh altijd geblesseerd? Heeft vorig seizoen 23 van de 34 wedstrijden gespeeld en dan ook nog een aantal wedstrijden alleen op de bank gezeten. Hij kwam geblesseerd binnen, dus dat was ook al een achterstand.

Het is wel een gegeven dat Narsingh niet een heel seizoen 100% fit zal zijn.

Collingwood

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zie in Rosheuvel echt een tweede Lukoki. Snel en dreigend, prima inzet, maar amper rendement. Lukoki heeft daar door middel van trainen op voorzetten iets aan kunnen doen. Dan moet Rosheuvel dat toch ook kunnen? De potentie heeft hij volgens mij wel.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 11:20:41
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zie in Rosheuvel echt een tweede Lukoki. Snel en dreigend, prima inzet, maar amper rendement. Lukoki heeft daar door middel van trainen op voorzetten iets aan kunnen doen. Dan moet Rosheuvel dat toch ook kunnen? De potentie heeft hij volgens mij wel.

Ik heb het idee dat hij onrustig in z'n hoofd is als hij een voorzet moet geven. Of te moe is oid.. Heb hem ook echt wel goede voorzetten zien geven. Als hij net wat rustiger wordt, net wat meer tijd neemt, dan moet dat echt wel goedkomen.