Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2015, 12:35:57
Steblecki mag worden verhuurd (bron: FD).

Pardon!? Steblecki mag verhuurd worden??


gewoon een fan

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 17:27:32
Pardon!? Steblecki mag verhuurd worden??

Iets voor Groningen?  :insane

DK


Timmie

Citaat van: gewoon een fan op augustus 26, 2015, 18:30:51
Iets voor Groningen?  :insane

Dat zeg je wel voor de grap, maar ik zal Hansie even een berichtje sturen.
Bedankt :thumbsup

hobbes

Hoedt zit bij Lazio op de tribune, kunnen we ook wel huren.

Timmie

Citaat van: hobbes op augustus 26, 2015, 20:34:26
Hoedt zit bij Lazio op de tribune, kunnen we ook wel huren.

Zal Hans wederom even tippen.. Dank!

TopperM

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:35:33
Zal Hans wederom even tippen.. Dank!
Wat doest dou hier eigenlijk?

Timmie

Citaat van: TopperM op augustus 26, 2015, 20:37:01
Wat doest dou hier eigenlijk?

Ironie..

Ironie is bedekte, milde spot.

Drumfather SCC

Je Groningen grapjes worden nu wel erg oud Timmie  :O
We hebben het nu wel gezien, smakelijk om gelachen maar nu mag het wat mij betreft wel stoppen
Het word een beetje saai, oud en voorspelbaar
Bist een beste vent verder hoor

Als je Cambuurfan bent; Gedraag je er dan naar
En ben je voor FCG; Je façade kan dan nu wel stoppen en ga dan nu maar Cambuurgrapjes op hun (spelers)forum maken

Timmie

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:38:53
Je Groningen grapjes worden nu wel erg oud Timmie  :O
We hebben het nu wel gezien, smakelijk om gelachen maar nu mag het wat mij betreft wel stoppen
Het word een beetje saai, oud en voorspelbaar

Als je Cambuurfan bent; Gedraag je er dan naar
En ben je voor FCG; Je façade kan dan nu wel stoppen en ga dan nu maar Cambuurgrapjes op hun (spelers)forum maken

Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Weet je? Ik vind het vervelend dat jullie erop door zijn gegaan..

Beetje kinderachtig misschien, kan ik inkomen.. Dus laat ik maar de verstandigste zijn:)

En dat het oud wordt, dat zei je al. Je treedt in herhaling ;)

Scc01

Ben benieuwd hoe de rustig het blijft de komende tijd. Als je even naar de wedstrijdkalender kijkt, en een beetje realistisch ben zul je zien dat het best wel eens zo kan zijn dat we ergens eind oktober de eerste overwinning gaan pakken. Al zal iedereen verwachten dat we die tegen Vitesse of PSV al moeten pakken natuurlijk. En gaan klagen dat er niets vanaf het middenveld / aanval komt. Wat weer niet gek is aangezien we daar zon beetje met dezelfde spelers spelen als in de tweede competitie helft vorig jaar. Toen creëerden we ook niets.
Ik gok dat een aantal van de nieuwe aanwinsten het best nog wel eens goed kunnen gaan doen. Mits ze de kans krijgen.

Drumfather SCC

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:40:04
Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Weet je? Ik vind het vervelend dat jullie erop door zijn gegaan..

Beetje kinderachtig misschien, kan ik inkomen.. Dus laat ik maar de verstandigste zijn:)

En dat het oud wordt, dat zei je al. Je treedt in herhaling ;)

Dan ben ik niet de enige  ;)
Heb Nijland nu ook al een paar keer gelezen bij jou, dus? Herhaling  8)  :proost

Timmie

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 20:44:37
Dan ben ik niet de enige  ;)
Heb Nijland nu ook al een paar keer gelezen bij jou, dus? Herhaling  8)  :proost

Touché, trommelvader!

Fijne avond! :proost

Tukker

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 20:40:04
Jullie vinden het vervelend he, dat ik doorga?!

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee  l0l
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist