Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Cor

#2700
Hypocriet gelul allemaal. Een aantal forumgangers vindt het heerlijk om te schermen met bronnen binnen de club. Lekken dan iets, maar net niet genoeg. Vervolgens duikt iedereen erop om uit te zoeken wat er aan de hand is. Er worden namen geroepen, iedereen doet maar wat. Vervolgens komt de Huis aan Huis notabene! met de scoop en iedereen is gepikeerd. Wanneer al die zogenaamde bronnen echt het beste met de club voor hebben dan lekt er niemand!! wanneer dat het proces kan schaden.

Een aantal mensen binnen de club is echter zo dom, anders zou ik het niet willen noemen, om toch aan een aantal insiders namen door te spelen. Het spel is nu op de wagen en iedereen die er debet aan is moet zich maar eens flink achter de oren krabben!

Persoonlijk weet ik al heel lang dat dingen die niet verder moeten komen ook alleen bij mezelf blijven. Goede en minder goede vrienden die het niet door zullen vertellen zullen zich uiteindelijk ook niet stil kunnen houden. Ik hoop dat een aantal mensen hun lering hieruit trekt.

SaVaGe

  :0=|:)BERISHA

:0= |:)BYRNE


Welkom alvast  :zweep

Cor

Citaat van: Eewal op juni 26, 2015, 11:06:36
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar waarom zou het nu niet meer doorgaan dan?

Omdat alle topclubs nu weten dat Cambuur achter twee spelers aanzit en iedereen een hekel aan ons heeft  :_schater

gewoon een fan

Het zou toch erg jammer zijn als het door zo'n stomme actie niet door zou gaan  ;(

Dokkumer

Citaat van: Cor op juni 26, 2015, 11:11:03
Hypocriet gelul allemaal. Een aantal forumgangers vindt het heerlijk om te schermen met bronnen binnen de club. Lekken dan iets, maar net niet genoeg. Vervolgens duikt iedereen erop om uit te zoeken wat er aan de hand is. Er worden namen geroepen, iedereen doet maar wat. Vervolgens komt de Huis aan Huis notabene! met de scoop en iedereen is gepikeerd. Wanneer al die zogenaamde bronnen echt het beste met de club voor hebben dan lekt er niemand!! wanneer dat het proces kan schaden.

Een aantal mensen binnen de club is echter zo dom, anders zou ik het niet willen noemen, om toch aan een aantal insiders namen door te spelen. Het spel is nu op de wagen en iedereen die er debet aan is moet zich maar eens flink achter de oren krabben!

Persoonlijk weet ik al heel lang dat dingen die niet verder moeten komen ook alleen bij mezelf blijven. Goede en mninder goede vrienden die het niet door zullen vertellen zullen zich uiteindelijk ook niet stil kunnen houden. Ik hoop dat een aantal mensen hun lering hieruit trekt.

_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.

pvanbuijtene

Citaat van: gewoon een fan op juni 26, 2015, 11:13:50
Het zou toch erg jammer zijn als het door zo'n stomme actie niet door zou gaan  ;(

Zo'n actie zal echt neit DE reden zijn hoor, het loopt immers al erg stroef.

Voorstopper

Tsja misschien heeft de zaakwaarnemer van Berisha wel gelekt....Zodat er misschien wel een andere club zich komt melden voor hem  8P

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:05:01
Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.

Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cor

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 11:14:29
_O_ _O_ Cor, je zegt inhoudelijk hetzelfde als wat ik zei, alleen dan veel mooier verwoord. Derhalve mijn complimenten voor dit stukje zeer fraaie proza. Ik hang het boven mijn bed, net als het trainersdiploma van Arts.

Ik kan ook nog wel een gedicht voor je maken Dok  :proost

Cor

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.

Niemand deed z´n best want dan had jij het ook niet geweten

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.
Dat ben ik dan weer niet met je eens. Dan moeten mensen binnen de club OOK hun mond houden naar "buitenstaanders". Ook in dit geval stellen die mensen eigen belang voor clubbelang. En ondanks dat we wel eens wat lacherig doen over ons forum, er wordt vaak genoeg geloerd door journalisten. Juist omdat er gelekt wordt.

Dokkumer

Citaat van: Cor op juni 26, 2015, 11:17:49
Ik kan ook nog wel een gedicht voor je maken Dok  :proost
Ik wil proza, geen poëzie :P :proost

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:17:45
Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.

voetbalzone "weet" het al...

en voor volgende x iedereen gewoon zn mond houden en niet opmerkingen gaan maken van jaaa morgen of overmorgen komt iemand etc.. das ook gwn lekken en in dit geval ook nog eens onwaar.

dit is mien club

Dat laat ik in het midden Cor, Maar feitelijk klopt het wat je zegt.
Ik vertel ook niet aan een hele goede kennis als we met ons bedrijf met een overname of uitbreiding bezig zijn.
Niet eerder dan dat het definitief is.



What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:22:09
voetbalzone "weet" het al...

en voor volgende x iedereen gewoon zn mond houden en niet opmerkingen gaan maken van jaaa morgen of overmorgen komt iemand etc.. das ook gwn lekken en in dit geval ook nog eens onwaar.
Die "wisten" het binnen 10 minuten al ;)

Overigens nu om toch Henk eventjes te beschermen. Wat was er gebeurd als hij niet gelekt had over Bijker? Dan had het overgrote deel staan juichen en klappen voor een overloper!