Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 18, 2015, 17:58:04
Messaoud is meermaals aan de TS getipt en is een interessante optie. Echter als de interesse uit het buitenland concreet word is de kans groot dat hij daarheen gaat omdat ie daar simpelweg gewoon meer kan verdienen. Bytyqi is minimaal tot de kerst uit de roulatie als ik me niet vergis, dus is dan pas evt een optie in de winterstop
Dan heb je nog niks aan hem,dan is hij hier voor zijn revalidatie...
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve


PePe

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 15:31:54
Hebben we een nieuwe team manager nodig dan?

Gisteren is er afscheid genomen van Rob Propsma, dan moet er toch een nieuwe team manager komen?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 19:08:45
Gisteren is er afscheid genomen van Rob Propsma, dan moet er toch een nieuwe team manager komen?
Dan is die andere(Drijver ?) er nog toch?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Nog steeds geen Heerings en Bijker nieuws?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S


Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 18, 2015, 19:38:46
De eerste paal voor het nieuwe stadion
Dat wordt een onbetrouwbare paal..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 19:23:00
Nog steeds geen Heerings en Bijker nieuws?

Heerings is alsnog medisch goedgekeurd aldus Montana.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 20:05:14
Heerings is alsnog medisch goedgekeurd aldus Montana.

Blijf het raar vinden dat Cambuur zo lang wacht met de officiƫle bekendmaking.....

ruubmac

Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2015, 20:58:06
Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas
Kan ook op het middenveld spelen, is een jong ventje, halen zou ik zeggen..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Gosens zou een prima versterking zijn!
Kan zowel linksback als linksmidden.
Heeft een heerlijke trap/voorzet en veel Loopvermogen.

Galdiano

Citaat van: justremco op mei 18, 2015, 20:13:52
Blijf het raar vinden dat Cambuur zo lang wacht met de officiƫle bekendmaking.....

Het is al helemaal lullig als je een speler presenteert en alsnog afgekeurd wordt.
Beter 100% duidelijkheid, en dan presenteren.

Wat het nou het kraakbeen in zijn knie?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets