Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: NRG op augustus 14, 2015, 10:37:05
Ga er niet meer van uit dat er voor 12.00 uur een opvolger van Reijnen wordt gepresenteerd. Hopen dat Mac-Intosch fit is.
Slaap kindje slaap.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Dé oplossing, Ogbeche gewoon achterin neerzetten als de nieuwe Jos Peltzer.

Klaar, slotje en winnen zondag |:)

poelie-lwd

Alle vertrouwen in Calvin! Fuck Kazim en Kuyt!

:0= UNLEASH THE BEAST!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

058-4life

Aaah kent skele juh. Kest maar 4 verdedigers opstellen in dit systeem en we hebben er nog altijd 5...  :wall

Dreet

Se mutte Lima van Dordt hale. Die gooit de bealch er teminste in. Fysiek sterk oek en is rechtsbenige cv.

Delamere

Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 09:39:41
Dat is natuurlijk compleet anders: GAE is niet de buurvrouw en dan mag het weer wel!

Dat is het natuurlijk, het gaat over burenruzies.
Alle Eagles zijn homo's zongen ze woensdagavond in Zwolle toen Houtkoop werd gewisseld. Benieuwd hoe hun nieuwe keeper Van der Hart daar gaan begroeten?

Bildtkert

Gerucht: Mike vd Hoorn net in lwd gespot!

Collingwood

Je zal de kost maar moeten geven aan iedere speler die al eens in Leeuwarden 'gespot' is...
(Desondanks hoop ik dat dit gerucht waar is, prima speler die Van der Hoorn.)
Kalmte alleen kan u redden.

DC

Citaat van: Bildtkert op augustus 14, 2015, 14:04:14
Gerucht: Mike vd Hoorn net in lwd gespot!

Die kwam ff Cambuurshirtje scoren. Had gehoord dat de nieuwe fanshop vandaag open ging  ;)

Bernardo

Henk de Jong zegt bij omrop fryslan, dat hij er nog 2 verdedigers bij wilt hebben een rechts en een linkspoot.

Bascambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:11:27
Henk de Jong zegt bij omrop fryslan, dat hij er nog 2 verdedigers bij wilt hebben een rechts en een linkspoot.
Dat vind ik vreemd, want je hebt met Heerings, Vytas en Peersman al drie linksbenige verdedigers, waarvan twee centraal kunnen. Qua rechtsbenige verdedigers heb je alleen Mac Intosh en Pereira. Ik zou het logischer vinden om voor een rechter centrale verdediger te gaan en een rechtsback.

Bernardo

Citaat van: Bascambuur op augustus 14, 2015, 14:18:23
Dat vind ik vreemd, want je hebt met Heerings, Vytas en Peersman al drie linksbenige verdedigers, waarvan twee centraal kunnen. Qua rechtsbenige verdedigers heb je alleen Mac Intosh en Pereira. Ik zou het logischer vinden om voor een rechter centrale verdediger te gaan en een rechtsback.

Verbaasde mij ook al.

Collingwood

#4197
Elwin Baas ‏@elwinbaas 
Cambuur meldt zich bij FC Groningen voor Martijn van der Laan. Gaat om huur. #rtvnoord

EDIT: Hopelijk met optie tot koop. Anders zie ik de meerwaarde hier niet van in.

EDIT 2: SC Cambuur wil Van der Laan terughalen naar Friesland

SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren. De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats. Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger. Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan, of niet.'

Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.

De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'

'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'

'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'

Collingwood

Nijland wordt verrast door het telefoontje, ik door zijn uitspraak. Aangezien Groningen gewoon de clausule in Reijnens contract heeft gelicht is er toch helemaal niet onderhandeld met Cambuur?
Kalmte alleen kan u redden.