Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Maar kunnen we reijnen wel behouden ?
Henk, held, bedankt

Cor

Daar moeten we dan maar een keer in investeren. Met Leeuwin pakte het goed uit, met Reijnen nog wat beter, maar drie op een rij?

jeff

Update na het verlengen van Van der Streek
Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Mart Dijkstra 2014/2015optie voor nog een jaar
Calvin Mac-Intosch2014/2015 optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ron Janzen Huur
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sinan Bytyqi Huur
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur

Collingwood

Hopelijk lukt het ook om zo snel mogelijk het contract van Reijnen open te breken.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

We hebben al 11 man voor volgend seizoen lees ik.  |:)

PASSC

Voor Narsingh en Mac-Intosch de opties maar snel lichten. Dijkstra houd ik er ook graag bij, prima stand in als centrale verdedigende middenvelder en centraal achterin, past ook bij de club vind ik. No nonsens.

De Gast

We zijn een ploegje geworden die op basis van een ranglijst over de tweede seizoenshelft gewoon onderin gaat meebungelen. Genoeg werk aan de winkel dus deze zomer. Zowel op de midden als voor de spitspositie dienen er in elk geval twee klasbakken bij te komen..

AL

#22
Ook achterin moet er wat gebeuren.
Een goede cv naast Reijnen is een must. Mac als linker centrale verdediger is te zwak in de opbouw.
Schijnt dat er al gesprekken zijn geweest met vd Linden(kan goed voetballen, naar verdedigend heb ik mijn twijfels)
Bij vertrek van Bijker en Droste proberen Bas Kuipers (excelsior/ajax) of nog liever Gosens en Henk Dijkhuizen aan te trekken.

Middenveld een goede vervanger voor Mo (Overgoor,  Ojo of Holla).
Een creatieve man erbij(Turuc, Ritzmaier,  v Overeem).

Voorin een echte linksbuiten(Houtkoop bijv).
Cas Peters die op alle posities voorin uit de voeten kan.
Als 9 proberen Lars Veldwerk te huren van Forest? Anders Janssen van Almere?

Wordt weer een leuke transferperiode in ieder geval.
Eerst maar het record van 39 punten verbreken.

PePe


Vedetski

:koffie

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2015, 13:28:14
Maar kunnen we reijnen wel behouden ?

waarom niet is hier basis speler en als er een andere club komt moet ie maar weer zien of ie speelt of niet.


denistel

Citaat van: AL op maart 08, 2015, 11:20:25
Ook achterin moet er wat gebeuren.
Een goede cv naast Reijnen is een must. Mac als linker centrale verdediger is te zwak in de opbouw.
Schijnt dat er al gesprekken zijn geweest met vd Linden(kan goed voetballen, naar verdedigend heb ik mijn twijfels)
Bij vertrek van Bijker en Droste proberen Bas Kuipers (excelsior/ajax) of nog liever Gosens en Henk Dijkhuizen aan te trekken.

Middenveld een goede vervanger voor Mo (Overgoor,  Ojo of Holla).
Een creatieve man erbij(Turuc, Ritzmaier,  v Overeem).

Voorin een echte linksbuiten(Houtkoop bijv).
Cas Peters die op alle posities voorin uit de voeten kan.
Als 9 proberen Lars Veldwerk te huren van Forest? Anders Janssen van Almere?

Wordt weer een leuke transferperiode in ieder geval.
Eerst maar het record van 39 punten verbreken.

zitten goeie namen tussen. al1 holla is te duur.turuc is wel een goeie. veldwerk is veldwijk
neem ik aan. we mutte de conatcten met city maar wat uitbreiden denk ik.

hoe liekt het met die koolhof eigenlijk?? we zullen het wel zien de komende tijd.

AL

@Denistel: ik bedoel ook Veldwijk natuurlijk.
Koolhof is die geblesseerd ofzo? Speelt namelijk nooit meer.
Zou wel een prima speler voor ons zijn.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Muric van jong ajax een jaar huren!
Word bij ons een topper en publiekslieveling.