Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: speculeter op maart 09, 2015, 22:56:27
Muric van jong ajax een jaar huren!
Word bij ons een topper en publiekslieveling.
Zo goed als hij deed Meleg het ook in jong Ajax ..

Vedetski

Citaat van: denistel op maart 09, 2015, 18:54:46
zitten goeie namen tussen. al1 holla is te duur.turuc is wel een goeie. veldwerk is veldwijk
neem ik aan. we mutte de conatcten met city maar wat uitbreiden denk ik.

hoe liekt het met die koolhof eigenlijk?? we zullen het wel zien de komende tijd.

De TS zal wel weer met verrassende namen gaan komen.
Ben erg benieuwd hoe we het middenveld gaan aanpakken. Weer een talent van City? Toch Bytyqi nog een jaar? Ritzi terug?
:koffie

Gasgeve

Tete van Ajax huren voor de rechtsback positie. Nu al 2 klassen beter dan Droste en Pereira. Zijn contract loopt overigens over 3 maanden af, maar Ajax zal hem wel niet definitief kwijt willen.

pvanbuijtene

De toekomst van Marcel Ritzmaier lijkt niet bij PSV te liggen. De middenvelder is in de ogen van de technische staf finaal door het ijs gezakt dit seizoen, meldtVoetbal International woensdag.


Ritzmaier groeide vorig seizoen op huurbasis bij SC Cambuur uit tot één van de smaakmakers in Leeuwarden en keerde vol goede moed terug naar PSV, waar hij een sterk verbeterd contract tekende. Al snel bleek dat de Oostenrijker niet kon omgaan met de enorme concurrentie in Eindhoven. Hij kon zich maar moeilijk schikken in zijn rol als reserve en dat bleek op de training, waar hij het de staf nooit echt moeilijk maakte.

Een vertrek van de jeugdinternational lijkt dan ook aanstaande te zijn, terwijl het ook afwachten is of de toekomst van Oscar Hiljemark bij PSV ligt. De Zweed wordt gewaardeerd vanwege zijn nooit aflatende inzet en geldt als een ideale twaalfde man, maar een basisplaats is volledig uit beeld. Dat is eigenlijk al ruim twee jaar het geval, waardoor PSV is gaan twijfelen aan de potentie van de controleur.


legeips

PSV is klaar met onze topper Ritzie...

Ik zeg halen die man..

hobbes

Groningen neemt afscheid van Paco van Moorsel, als ie gratis op te halen is misschien niet verkeerd

Cambuur123

hoop zo dat Mo blijft!! Alles aan doen Cambuur!!  :0= :0=

el haj

Citaat van: pvanbuijtene op maart 11, 2015, 16:42:13
De toekomst van Marcel Ritzmaier lijkt niet bij PSV te liggen. De middenvelder is in de ogen van de technische staf finaal door het ijs gezakt dit seizoen, meldtVoetbal International woensdag.


Ritzmaier groeide vorig seizoen op huurbasis bij SC Cambuur uit tot één van de smaakmakers in Leeuwarden en keerde vol goede moed terug naar PSV, waar hij een sterk verbeterd contract tekende. Al snel bleek dat de Oostenrijker niet kon omgaan met de enorme concurrentie in Eindhoven. Hij kon zich maar moeilijk schikken in zijn rol als reserve en dat bleek op de training, waar hij het de staf nooit echt moeilijk maakte.

Een vertrek van de jeugdinternational lijkt dan ook aanstaande te zijn, terwijl het ook afwachten is of de toekomst van Oscar Hiljemark bij PSV ligt. De Zweed wordt gewaardeerd vanwege zijn nooit aflatende inzet en geldt als een ideale twaalfde man, maar een basisplaats is volledig uit beeld. Dat is eigenlijk al ruim twee jaar het geval, waardoor PSV is gaan twijfelen aan de potentie van de controleur.

Dit zorgt er helaas voor dat 'ie voor ons niet haalbaar is. Een contract dat we af moeten kopen en een salaris waar we waarschijnlijk niet eens in de buurt van kunnen komen.
Daarnaast denk ik niet dat hij het zelf wil; hij heeft zich hier bewezen en wil nu een stap hogerop. Ondanks het goede seizoen zullen spelers clubs als Utrecht, Groningen, Twente en dkv als een hogere club zien. Daar zal die op mikken en die kans krijgt 'ie vast ook.

Hoe dan ook zitten er zó veel mitsen en maren aan dat de kans dat we Ritzie hier terugzien nihil is. Dat terwijl ik wel denk dat 't een goede stap voor 'm zou zijn. Zo'n dip als bij ons in de tweede seizoenshelft betekent bij subtoppers gewoon dat je er niet in staat. Hier zou hij nog eens een heel seizoen kunnen spelen.

legeips

Citaat van: hobbes op maart 11, 2015, 16:49:25
Groningen neemt afscheid van Paco van Moorsel, als ie gratis op te halen is misschien niet verkeerd

Te licht..
Als NEC hem niet wil houden, moet je afvragen wat hij voor ons gaat toevoegen..

hobbes

Citaat van: legeips op maart 11, 2015, 17:11:21
Te licht..
Als NEC hem niet wil houden, moet je afvragen wat hij voor ons gaat toevoegen..

Groningen neemt afscheid van hem, hij is aan Nec verhuurt (en geblesseerd geweest, vandaar dat hij weinig speelt)

piene hassus

Kon ut bij Cambuur oek niet waarmake

speculeter

Vd velden gaat ook weg bij Groningen.
Zeer bruikbare speler voor ons

Galdiano

Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2015, 20:47:11
Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup
Denk inderdaad dat hij hier erg goed zal passen!

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2015, 20:47:11
Zou hem wel hier willen zien.
Misschien niet de beste maar wel altijd dreigend en een goede
Mindset  :thumbsup

Jep! Kan snel een publiekslieveling worden  :D