Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Een type speler die we nu missen.
Zijn voorkeur gaat uit naar het buitenland.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delamere

We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.

Collingwood

Voor wanneer moet Cambuur beslissen over het lichten van de opties in de contracten van bijvoorbeeld Mac-Intosch, Ogbeche en Narsingh? Is dat 1 april? Ik ben wel benieuwd wat men gaat doen. Ook hoop ik dat ze bezig zijn met het openbreken van het contract van Reijnen.
Kalmte alleen kan u redden.

carlo de leeuw

Citaat van: Delamere op maart 15, 2015, 12:39:25
We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.
Denk dat spelers nu veel eerder voor Cambuur kiezen dan ong.  2 jaar terug, maar qua salaris staan ze nog steeds niet te trappelen ben ik bang.

AL

Kunnen we Darri ook huren/overnemen van Vitesse?
Wat een weergaloze speler is dat zeg!


Tukker

Citaat van: Delamere op maart 15, 2015, 12:39:25
We zoeken voor volgend seizoen nog een linker centrale verdediger. Hoor net bij FOX dat contract van Jeroen Veldmate van Heracles afloopt. Als Van der Linden een optie is, is Veldmate er ook een. Een betere denk ik.
Liever Veldmate dan Van der Linden (maar die gaat toch naar PEC  :devil)

Zo slecht deed Dijkstra het gisteren niet  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vedetski

Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 17:29:46
Liever Veldmate dan Van der Linden (maar die gaat toch naar PEC  :devil)

Zo slecht deed Dijkstra het gisteren niet  :P

Dijkstra is als slag om de arm geen verkeerde speler. Is fysiek sterk, heeft een goed schot en een strakke pass. Kan op verdedigend gebied nog wel sterker worden.
:koffie

Tukker

Citaat van: Vedetski op maart 15, 2015, 17:34:46
Dijkstra is als slag om de arm geen verkeerde speler. Is fysiek sterk, heeft een goed schot en een strakke pass. Kan op verdedigend gebied nog wel sterker worden.
Geen speld tussen te krijgen  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....

Vind ik ook vreemd, past perfect bij het type spel dat Cambuur speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dachten velen eerst ook van Reijnen.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 18:25:37
Ik snap werkelijk niet dat er forummers zijn die vd Linden geen aanwinst voor SCC vinden....

Ik wel, kwa voetbal(gogme) kan hij zonder twijfel meekomen. Verdedigend vind ik hem erg zwak.

poelie-lwd

Citaat van: Harry L. op maart 15, 2015, 19:02:30
Ik wel, kwa voetbal(gogme) kan hij zonder twijfel meekomen. Verdedigend vind ik hem erg zwak.

Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 19:20:21
Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?

Bijker is verdedigend zeker beter dan vd Linden.
Ook een stuk sneller.
Qua voetbal en rust is Job zeker beter.


Harry L.

#74
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2015, 19:20:21
Dus Bijker is verdedigend beter volgens jou?

Denk het wel, kan best zijn dat hij bij ons beter uit de verf komt dan bij de eagles. Heb hier wel eens meer spelers op zien bloeien (manu, reijnen, leeuwin etc.) Een groot voordeel is dat het een linkspoot is voor in het centrum en zeker een kop groter dan Bijker.