Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: sunderland op juli 27, 2015, 10:54:04
dan snap jij niet hoe het werkt .Opties ed.

Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:12:55
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIM kom er maar in ;)

Stilte voor de storm
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

mindra

Komt er voor vrijdag/ zaterdag nog iemand bij of moeten we nog langer geduld hebben?

ruubmac

Citaat van: KristCambuur op juli 27, 2015, 11:12:55
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIM kom er maar in ;)

Heb het hier al gelezen ergens, maar denk (ook) niet dat het verstandig is zo'n speler binnen te halen. Lijkt me geen teamspeler.

ruubmac

Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen

Hoop dat je helemaal gelijk hebt!!
Als ie dus wel weg zou gaan, levert dat mooi weer wat op voor SCC. Is ook belangrijk.
Alleen gezien zijn nog 1 jaar durende contract zal dit nou ook weer niet héél veel zijn denk ik?!
Toch zou ik als Cambuur zijnde snel zijn contract opwaarderen/verlengen. Als hij straks gratis de deur uitloopt zou ook doodzonde zijn.

dit is mien club

Laat ik het zo zeggen dat iedereen de selectie het liefst zsm compleet wil hebben.
Maar goed je kan de centen maar één keer uitgeven
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Contract van Reijnen opwaarderen/verlengen gaat niet even zomaar...Mocht het überhaupt aan de orde zijn dan zal Reijnen logischerwijs ook een clausule in z'n contract willen. Het zou mooi zijn als we dat ( mocht hij hier nog spelen na de transferwindow) in de winterstop voor elkaar zouden kunnen krijgen. Reijnen is natuurlijk ook niet gek en begint ook op leeftijd te raken....Die wil nog wel wat centjes verdienen.
Het blijft duimen en hopen dat hij blijft... Maar dat de aasgieren zitten te loeren vanuit Groningen lijkt me duidelijk.

sunderland

Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen
geen optie vlgns jou. Cambuur had op hem een optie en die is gedaan. Dan kom je bij het vlgnd dat hij weg wil en dat hij dan 3.5 x zijn salaris mag vragen en dat zal max 5 ton zijn

sunderland


Collingwood

Citaat van: sunderland op juli 27, 2015, 12:12:43
geen optie vlgns jou. Cambuur had op hem een optie en die is gedaan. Dan kom je bij het vlgnd dat hij weg wil en dat hij dan 3.5 x zijn salaris mag vragen en dat zal max 5 ton zijn

Had geen optie, tekende gewoon direct een contract voor twee seizoenen.
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: michello op juli 27, 2015, 11:57:05
Contract van Reijnen opwaarderen/verlengen gaat niet even zomaar...Mocht het überhaupt aan de orde zijn dan zal Reijnen logischerwijs ook een clausule in z'n contract willen. Het zou mooi zijn als we dat ( mocht hij hier nog spelen na de transferwindow) in de winterstop voor elkaar zouden kunnen krijgen. Reijnen is natuurlijk ook niet gek en begint ook op leeftijd te raken....Die wil nog wel wat centjes verdienen.
Het blijft duimen en hopen dat hij blijft... Maar dat de aasgieren zitten te loeren vanuit Groningen lijkt me duidelijk.

Dat dat niet zomaar even gedaan is lijkt me wel duidelijk.
Zo'n clausule zou helemaal niet zo slecht zijn.
Niet dat ik 'm persoonlijk ken of zo, maar Reijnen lijkt mij zo'n speler die Cambuur een transferbedrag gunt.

oscarsielstra

Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 14:48:47
Dat dat niet zomaar even gedaan is lijkt me wel duidelijk.
Zo'n clausule zou helemaal niet zo slecht zijn.
Niet dat ik 'm persoonlijk ken of zo, maar Reijnen lijkt mij zo'n speler die Cambuur een transferbedrag gunt.

Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...

Utekleitrokken

Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...

Clubliefde is ook de inzet van de speler gedurende de seizoenen dat diegene voor deze club speelt. Dat is niet uit te rekenen wat dat waard is uiteraard, maar dat mag naar mijn mening in Reijnen zijn geval niet vergeten worden.

ruubmac

Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...

Na dat juichen bij dkv ben ik er van overtuigd dat Reijnen het gunt aan scc  ;)

denistel

denk dat eventuele aanwinsten pas half aug of eind aug komen.de markt gaat nog wel los