Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Ik heb menig niet veel zien spelen, eerlijk gezegd. Van bergwijn heb ik wel een paar keer wat gezien. Op basis van die beelden zou ik hem zo boven menig verkiezen. Wat is die vent goed aan de bal zeg.

Gasgeve

Enorm talent, maar we moeten een buiten hebben die er direct staat. Bergwijn 7 wedstrijdjes in de Jupiler League. Menig heeft met 30 wedstrijden en 11 goals iets meer ervaring.

Collingwood

Menig is door Ajax verhuurd aan PEC.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ronnie Stam nu definitief naar NAC. Vraag me af of wij überhaupt kans hadden gemaakt, Stam gaf eerder aan dat alleen een mooie buitenlandse uitdaging een terugkeer naar NAC in de weg kon staan.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

PEC nu niet meer in de race voor Drenthe en Quincy Owusu-Abeyie. Iets voor ons?
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Collingwood op juli 26, 2015, 13:10:04
Ronnie Stam nu definitief naar NAC. Vraag me af of wij überhaupt kans hadden gemaakt, Stam gaf eerder aan dat alleen een mooie buitenlandse uitdaging een terugkeer naar NAC in de weg kon staan.

Ze hebben de rechtsback aardig op orde in Breda! Dustley Mulder en Ronnie Stam. Dat doen ze echt heel netjes. Toch wel jammer, denk dat iig Stam hier wel iets toe had kunnen voegen.

Delamere

#3741
Maar niet aan types als Drenthe en Owusu beginnen. Vreemde vogels. Hebben bovendien alleen onder Foppe Le Coq redelijk gepresteerd.

AL

Citaat van: Delamere op juli 26, 2015, 19:23:43
Maar niet aan types als Drenthe en Owusu beginnen. Vreemde vogels. Hebben bovendien alleen onder Foppe Le Coq redelijk gepresteerd.

Eens. Daarna overal geflopt (bij grote clubs welliswaar).
Denk ook niet dat zulke spelers in de groep passen.

sunderland

Zal mij benieuwen of Groningen ook weer een speler hier gaat weghalen .Ik hoop niet dat Reijnen die kant opgaat .Ik weet nie

Marc S

Naar de verkoop van Kieftenbeld en Chery denk ik niet dat ze nog een sterkhouder laten gaan daar.

ruubmac

Citaat van: Marc S op juli 27, 2015, 00:00:19
Naar de verkoop van Kieftenbeld en Chery denk ik niet dat ze nog een sterkhouder laten gaan daar.

Iedereen is te koop tegen de juiste prijs. Als ze Botteghin kunnen verkopen voor een bedrag met zes nullen, zal het me niks verbazen dat ze Reijnen hier ophalen voor een appel en een ei.

Marc S

Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 08:51:49
Iedereen is te koop tegen de juiste prijs. Als ze Botteghin kunnen verkopen voor een bedrag met zes nullen, zal het me niks verbazen dat ze Reijnen hier ophalen voor een appel en een ei.

Dat snap ik, denk alleen niet dat ze hem nu zomaar de deur uit doen.

TopperM

Reijnen gaat alleen weg voor minimaal 1miljoen.

sunderland

Citaat van: TopperM op juli 27, 2015, 09:51:44
Reijnen gaat alleen weg voor minimaal 1miljoen.
dan snap jij niet hoe het werkt .Opties ed.

KristCambuur

#3749
Blijft erg stil rond de nieuwe aankopen?
Quincy Owusu Abeye lijkt me een prima linksbuiten voor ons! Maar denk niet dat Cambuur met hem bezig is.
DIMC kom er maar in ;)
Cambuur till I die!