Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 15:30:12
Heb je al eens uitgenodigd in de CB of het Hertje om je wijsheden te etaleren maar daar ben je niet op ingegaan

Zit ik al regelmatig.. Uitnodiging nooit gezien trouwens, sorry!

Dokkumer

En nu maar even kappen, anders mag een ieder die nu loopt te klooien een week verplicht uitrusten op het Libelle forum.

Censuur? Ja! Machtsmisbruik? Ja! Interesseert me even geen reet nu! Gedraag ik me eindelijk "verantwoordelijk", zijn er weer een aantal die de wannabe Dokkumer zijn. Eentje zoals ik is al teveel hier!

okkele

#5162
dokkie tromp.











sorry.
:rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Geen namen, zelfs de mijne niet!!

Ik noem jou toch ook niet Okkele Trump? :devil

okkele

kut,
hoewel ik al sorry zei moet dat nog eenmaal......sorry
deze wel echt dan.

(ja,met kut bedoel ik mevrouw tromp)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Mooi, nu dat uitgesproken is kunnen we dan weer verder gaan over de selectie van dit seizoen. Volgens mij zijn Sarah T., Donald Trump, jij en ik nog steeds geen deel van deze selectie of is er ook maar enige kans dat wij aan die selectie toegevoegd worden

Cor

Ik ga er nog steeds van uit dat we het met deze selectie gaan redden en de TS de boel weer op de rit gaat krijgen. Erg veel paniek na 1 dramatisch slechte wedstrijd, volgens mij nergens voor nodig.

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 17:09:49
Ik ga er nog steeds van uit dat we het met deze selectie gaan redden en de TS de boel weer op de rit gaat krijgen. Erg veel paniek na 1 dramatisch slechte wedstrijd, volgens mij nergens voor nodig.

Tuurlijk, komt ook wel goed!
Plek 14/15 moet echt wel haalbaar zijn!

legeips

Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..


Collingwood

Citaat van: legeips op augustus 27, 2015, 17:35:20
Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..

Ik denk dat de clubleiding zich eigenlijk wel in je verhaal kan vinden. Daar getuigt de interesse voor Fischer van. Volgens mij is het gewoon zo dat er op dit moment geen geschikte spelers beschikbaar waren. Je doet in je verhaal net alsof de transfersom van Reijnen volledig geherinvesteerd kon worden in de selectie, maar volgens mij is meteen bekend geworden dat daar maar een zeer bescheiden bedragje van is overgebleven. En met een (vrijwel) lege beurs kom je inderdaad bij (huur)spelers als Dammers terecht. Ik denk dat Cambuur simpelweg gedwongen is om te wachten met Fischer tot de winterstop, omdat dan zijn clausule pas in gaat. Was Reijnen eerder vertrokken dan had men Fischer of Marcellis (transfervrij!) kunnen halen.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 18:18:48
Ik denk dat de clubleiding zich eigenlijk wel in je verhaal kan vinden. Daar getuigt de interesse voor Fischer van. Volgens mij is het gewoon zo dat er op dit moment geen geschikte spelers beschikbaar waren. Je doet in je verhaal net alsof de transfersom van Reijnen volledig geherinvesteerd kon worden in de selectie, maar volgens mij is meteen bekend geworden dat daar maar een zeer bescheiden bedragje van is overgebleven. En met een (vrijwel) lege beurs kom je inderdaad bij (huur)spelers als Dammers terecht. Ik denk dat Cambuur simpelweg gedwongen is om te wachten met Fischer tot de winterstop, omdat dan zijn clausule pas in gaat. Was Reijnen eerder vertrokken dan had men Fischer of Marcellis (transfervrij!) kunnen halen.

Dat Reijnen zou uitgroeien tot een sterkhouder en fors in waarde zou stijgen had niemand vooraf voorzien.. Ik verbaas me hoe andere clubs spelers weten aan te trekken waar we toch wel met z'n allen wat jaloers naar kijken.

Je antwoord klinkt wel logisch... Maar ik mis bij onze club momenteel de durf en geloof om te bouwen aan een goede toekomst.. Het nieuwe stadion is illustratief hoe cambuur bouwt aan de toekomst... Hele lange termijn politiek en onzeker.. Nu met een 3e jaar eredivisie had ik wel wat meer huid en lef verwacht.. We blijven maar roepen dat we een kleine begroting hebben en dat we moeten weten waar we vandaan komen.. Er zijn toch clubs die financieel beroerder voor staan, maar wonder boven wonder toch net iets meer kunnen dan wij.. (zou de gemeente daar wel makkelijker bereid zijn om te steunen dan hier??)

Maar los van alles en niet om mijn gelijk te halen of te hebben... We hadden toch ook iets anders kunnen huren dan Dammers... We zullen zondag zien hoe diep de wond is en hoe gelijk het bestuur en TS van onze mooie club gaat krijgen..


Cor

Citaat van: legeips op augustus 27, 2015, 17:35:20
Cor, ik heb je hele verhaal gelezen over roeptoeters (Oid)

Maar waar ik nerveus van word en onbegrijpelijk vindt is dat de aderlating in verdedigend en leidend opzicht niet wordt opgevangen voor minimaal gelijkwaardige speler.

Makrini en Reijnen zijn beide pleite en overgoor is zeker een aanwinst, maar nog lang niet op het niveau waar hij moet zijn. Maar voor nu moet hij wel onze ploeg op sleep touw nemen.

Cambuur speelt in mijn ogen met vuur, door de sportieve noodzaak volledig onder te laten sneeuwen van het financiële. Ja het is mooi dat we een gat kunnen dichten met de verkoop van Reijnen, maar wel als je 2 vervangers achter de hand heb.

Nu kiest met alle respect voor Dammers, Cambuur een talent van Feijenoord die nog geen 2 jaar geleden in de spits speelde.. Ik begrijp dit niet... Wachten tot de winterstop kan dan wel eens erg duur komen te staan en misschien is de nood nog hoger, zodat jongens die we nu het liefste zien helemaal niet meer te betalen zijn.

Leuk dat we straks financieel gezond zijn, maar degradatie is killing en brengt het betaald voetbal in Leeuwarden aan het wankelen.. En dan kan alle besparing van nu wel eens een onbetaalbare kostenpost voor later worden..

En nee, dit is geen achteraf praat en mag van harte hopen dat ik het heel erg mis heb..

Ik dnk dat wat er nu staat laat zien wie we zijn. En ik denk dat HdJ dat ook bedoelt met z'n verhaal over budget. We hebben twee keer gemazzeld met ons centrum, waarbij het misschien wel helemaal geluk was dat zowel vd Laan als Judas zich redelijk hebben ontwikkelt naast een ervaren man. Ik denk ook dat het een billenknijpen blijft achterin tot de winterstop. Maar wanneer ik hier lees hoe er over diverse spelers en HdJ geschreven wordt dan denk ik niet dat iemand daar baat bij heeft. Komt bij dat het in mijn ogen ook totaal niet terecht is. Heracles was een drama, maar Feijenoord vond ik een prima pot, met heel veel pech en Zwolle uit heb ik ook wel eens minder gezien. Ik wil dan ook alleen maar aangeven dat het wel erg makkelijk is om na een 1-6 alles meteen met de grond gelijk te willen maken. En ja, ik weet dat het een opportunistische wereld is waarin het voetbal verkeerd.

Delfzijl/Cambuur

Je kunt niet meer kopen dan er in je huishoudpotje zit, ik ben niet van de leenderige.... Een vette BMW leek mij ook het einde , maar helaas...
Zal het met mn peugeotje moeten doen, ook niet slecht trouwens.
Vroeger was de nood zo hoog dat men publiek gingen vragen om 100 gulden mee naar het stadion te nemen.
Zulke toestanden wil je als fan ook niet weer.
Maar zo slecht is onze selectie toch niet ? Voor de start van de competitie was bijna iedereen voor 80 90 procent tevreden.
Zou dit nu allemaal komen door die ene transfer van reiynen... Hoe is het mogelijk :?

carlo de leeuw

Er is op dit moment, na slechts 3 wedstrijden, niemand die kan weten hoe goed/slecht dit Cambuur werkelijk is.
persoonlijk denk ik dat gemiddeld 1 punt per wedstrijd voldoende is en met dit budget zou dat al meer zijn dan je mag verwachten.
Er zijn hier nogal wat mensen negatief en ook enkele positief.
Het lijkt mij voor beide opties nog een wedstrijd of 7 te vroeg! :proost

Scc01

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 27, 2015, 20:13:15
Je kunt niet meer kopen dan er in je huishoudpotje zit, ik ben niet van de leenderige.... Een vette BMW leek mij ook het einde , maar helaas...
Zal het met mn peugeotje moeten doen, ook niet slecht trouwens.
Vroeger was de nood zo hoog dat men publiek gingen vragen om 100 gulden mee naar het stadion te nemen.
Zulke toestanden wil je als fan ook niet weer.
Maar zo slecht is onze selectie toch niet ? Voor de start van de competitie was bijna iedereen voor 80 90 procent tevreden.
Zou dit nu allemaal komen door die ene transfer van reiynen... Hoe is het mogelijk :?

Jonge jij snapt het. Zo denk ik er ook over. Heb het woord doorselecteren weet ik hoe vaak gehoord hier. En wat was iedereen blij dat Lucas weg was haha. En nu ineens paniek:)