Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 22, 2015, 17:50:12
Ben benieuwd wat hij brengt als hij fit is
Ja ik ook, is het zelfde(of meer) als in/bij Almere dan kunnen we plezier aan hem beleven..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op juni 22, 2015, 17:57:47
rustig brengen, mist nog wedstrijdritme en moet niet gelijk weer geblesseerd raken
Uiteraard, overbelasting is het grootste gevaar eigenlijk..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


Robinho


Bernardo


richard


zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:17:28
Wat een enthousiasme... is daar enige reden toe?
Sunderland is gewoon blij om cambuurfan te zijn.

Zuid1991


speculeter

Sunderland heeft net gehoord dat het vanaf vrijdag mooi weer en zomer word. :y

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 22, 2015, 20:28:47
Sunderland heeft net gehoord dat het vanaf vrijdag mooi weer en zomer word. :y
:ymet goed voetbal

speculeter

Serieus.....Is hij binnen?

Sccambuurdebeste

Er komt inderdaad eerder iets uit het buitenland dan uit Nederland, dat geldt in ieder geval voor de spits :camigo

Robinho