Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Blackson of El Baad denk ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

v/d Laan na de kerst terug sturen ivm tegenvallende prestatie? (en een betere halen, of intern oplossen)

058-4life

Citaat van: PePe op oktober 24, 2015, 21:16:07
v/d Laan na de kerst terug sturen ivm tegenvallende prestatie? (en een betere halen, of intern oplossen)
Inpakken, strik er om en fut. Wat een ergernis. In de winterstop drastisch anders. Minstens twee verdedigers er bij  :clint

poelie-lwd

Ik zie het wel gebeuren dat Fischer komt in de winterstop. Verder moet er een rechtsback bij al schrijf ik Anderson nog zeker niet af als basisspeler. Heeft wel een goede drive maar moet veel rustiger worden en situaties beter inschatten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Verdedigend moet er wat bij in de winterstop.
Middenveld en aanval staat goed.

Bankzitter

Zolang er maar geen paniekaankopen komen. Daar zijn al heel wat clubs sportief en financieel mee in de problemen gekomen. Als er iemand bijkomt, dan een investering waar we de komende seizoenen op kunnen bouwen (geen huurlingen/jonkies).

Wel ironisch dat bij JC juist twee rechtbacks de handdoek hebben gegooid en alweer vertrokken zijn.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2015, 10:55:43
Zolang er maar geen paniekaankopen komen. Daar zijn al heel wat clubs sportief en financieel mee in de problemen gekomen. Als er iemand bijkomt, dan een investering waar we de komende seizoenen op kunnen bouwen (geen huurlingen/jonkies).

Wel ironisch dat bij JC juist twee rechtbacks de handdoek hebben gegooid en alweer vertrokken zijn.

Busse en...?
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: poelie-lwd op oktober 25, 2015, 08:02:29
Ik zie het wel gebeuren dat Fischer komt in de winterstop. Verder moet er een rechtsback bij al schrijf ik Anderson nog zeker niet af als basisspeler. Heeft wel een goede drive maar moet veel rustiger worden en situaties beter inschatten.

Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.

Mand

Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 11:14:35
Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.
denk ik ook zeker als we dan nog in de degradatiezone staan

Collingwood

Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 11:14:35
Waarom zou Fischer Excelsior verlaten voor Cambuur??
Ik denk dat hij lekker wacht tot na het seizoen en dan naar een goede middenmoter gaat of buitenland.

Zou best kunnen hoor, maar is volgens mij geen ABC'tje. Dit was ook het scenario dat Fischer gepland had voor afgelopen zomer. Maar uiteindelijk kon hij geen club vinden en heeft hij uit ellende maar bijgetekend bij Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Vandaag opnieuw maar 1 verdediger op de bank... dat kan eigenlijk echt niet.

zeewolde

Hoe fit is berisha om volgende week dkv te slopen?

mindra

Stablecki stapt al om 14.26 in de auto en rijdt snel weg van cambuur plein

Bankzitter

Tjsa... die jongen had (als spits) 2x gescoord in het 2e, maar de Jong brengt Rosheuvel met Barto daarachter. Daar wordt je niet blij van.

SCC

Citaat van: mindra op oktober 25, 2015, 14:43:05
Stablecki stapt al om 14.26 in de auto en rijdt snel weg van cambuur plein
Vytas en Berisha zelfs al 5 minuten eerder weg dan Steblecki. Die liepen om 14: 19 al richting auto of fiets. Die zijn volgens mij niet eens in de box geweest. Wel veelzeggend....