Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Geen ervaren kracht? Doe dan niks en besteed je (salaris)geld anders
Mijn mening

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene


TopperM

Dan lijkt mij N toko op dit moment de beste optie, volgens mij geen grote transfersom, salaris niet zo hoog als Fischer en/of Vriends.

Sakin

Ik zou zeggen otigba. Iemand die echt tot op het tandvlees gaat!

En ophouden met dat vriendjes lijntje tussen van der Laan en Nienhuis. Gaat goals kosten!

Dokkumer

Citaat van: Sakin op augustus 23, 2015, 13:00:47
Ik zou zeggen otigba. Iemand die echt tot op het tandvlees gaat!

En ophouden met dat vriendjes lijntje tussen van der Laan en Nienhuis. Gaat goals kosten!
In ieder geval iemand die zijn mannetje staat in plaats van het voetballend op te willen lossen.

Dat lijntje werkte 2 jaar geleden anders prima, kwestie van tijd voordat dat weer hersteld is.

PeterTa

Die Dammers is een aanvaller die omgeturnd is tot verdediger, kan ie misschien ook in de spits..  :_schater
Gronsveld is een back dacht ik, misschien Verdonk, maar die is 18....

Sakin

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 13:10:20
In ieder geval iemand die zijn mannetje staat in plaats van het voetballend op te willen lossen.

Dat lijntje werkte 2 jaar geleden anders prima, kwestie van tijd voordat dat weer hersteld is.

Dat klopt! Maar toen stond er niet een Macintosh naast je of een Peersman!

speculeter

We hebben het maar steeds over de verdediger.
Maar ik zou ook proberen om die sleegers van feijeNoord nog binnen te hengelen.
En dan steblecki en schootstra te verhuren.

michello

Ik pleit wanneer iedereen fit is voor deze variant:

Pereira-Mac-Peersman-Vytas
               Byrne Overgoor
Narsingh         B.          Houtkoop
                  Berisha

Met Overgoor en Byrne links en rechtspoot naast elkaar die  de buitenspelers kunnen wegsturen.. B. Moet voor het fysieke geweld gaan zorgen op het middenveld wat we zo missen. Berisha als kille afmaker.

Collingwood

Citaat van: michello op augustus 23, 2015, 14:04:05
Ik pleit wanneer iedereen fit is voor deze variant:

Pereira-Mac-Peersman-Vytas
               Byrne Overgoor
Narsingh         B.          Houtkoop
                  Berisha

Met Overgoor en Byrne links en rechtspoot naast elkaar die  de buitenspelers kunnen wegsturen.. B. Moet voor het fysieke geweld gaan zorgen op het middenveld wat we zo missen. Berisha als kille afmaker.

Niet eens een gek idee. Denk dat Ogbeche die rol prima in kan vullen.
Kalmte alleen kan u redden.

TopperM

Waarom hebben wij eigenlijk een beloftenteam? Er word helemaal niks van geprofiteerd.

Dokkumer

Citaat van: TopperM op augustus 23, 2015, 15:29:07
Waarom hebben wij eigenlijk een beloftenteam? Er word helemaal niks van geprofiteerd.
Ja dat beloftenteam draait ook al welgeteld 2 maanden mee :zucht

TopperM

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:40:13
Ja dat beloftenteam draait ook al welgeteld 2 maanden mee :zucht
ja dus? Zitten prima talenten tussen. En als je in spelersnood zit dan kan je beter fitte talenten oppe bank hebben dan niet fitte A spelers.