Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Baksteen

Sander de Vries ‏@sander_dvries  27 min27 minuten geleden
Anderson speelde afgelopen seizoen één wedstrijd in het eerste elftal van AZ. Moet bij Cambuur de concurrentie aangaan met Marlon Pereira.

R-member

Lijkt me een goede aankoop/overname. Jonge gast, en Marco van Basten zal niet voor niets zo'n speler meenemen. Ik zie het wel zitten, laat maar komen!  |:)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Destroyer

Is anderson dan huur of koop?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

R-member

Het zal wel overname zijn. Heeft nog contract van een jaar, en mag weg. Zal geen huur zijn.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Bernardo

@VoetbalPrimeur: 'Gewaardeerde aanvoerder kan naar Cambuur voor gelimiteerde transfersom' : http://bit.ly/1hJoNFJ

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2015, 09:38:58
@VoetbalPrimeur: 'Gewaardeerde aanvoerder kan naar Cambuur voor gelimiteerde transfersom' : http://bit.ly/1hJoNFJ

tegenstrijdige berichten

Ik hoorde dat die Clausule pas in januari in ging...

dit is mien club

Dat gaat rond op Facebook, Cambuur kan geen grote afkoopsommen betalen.
Dus ook al zou dat in de winter in gaan. dan nog moet Excelsior haar centen tellen, met het gevaar dat hij transfervrij de deur uit loopt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 09:42:53
tegenstrijdige berichten

Ik hoorde dat die Clausule pas in januari in ging...

Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 09:52:11
Die Fischer heeft gewoon een clausule in zijn contract. Excelsior zit in hetzelfde schuitje als Cambuur. Als er geen clausule in zit, dan komen/blijven spelers niet. Zeker een Fischer niet, aangezien die overal aanbiedingen heeft gehad..

Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:17:04
Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?

Salaris en aantal jaren contract, geen clausules... kost ff tijd   :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:17:04
Maar het kan wel zo zijn dat die Clausule pas na winterstop ingaat... Waarom zou het nu al niet in orde wezen dan? als je de afkoopsom in de clausule weet?

Zou inderdaad wel slim geweest zijn van Excelsior, clausule pas in 2016 in laten gaan.
Hoe dit allemaal weet zelfs ik niet.. ;)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 10:19:40
Salaris en aantal jaren contract, geen clausules... kost ff tijd   :proost

Precies... Maar als ie wel Clausule heeft van nu leek het me vrij snel beklonken als Fischer ook wil.. ieder geval dat er al gemeld zou zijn dat Cambuur aan Clausule wil voldoen. Vraag me wel af in hoeverre dit financieel en sportief een stap vooruit is voor hem, maar weet hun salarisplafond nie bij hun.. grote vooruitgang zal de thuiswedstrijden voor m wezen, wat een dramasfeer daar.

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2015, 10:22:13
haha Poelie snapt het

Wie snapt dat niet? We zijn geen Groningen die 3x zov salaris aanbied waardoor je sowieso ja zegt.. Maar ik vrees gwn dat ie geen Clausule heeft die nu ingaat.. Mede door uitspraak Ferry de Haan dat het bod zodanig meot zijn dat ze geen Nee kunnen zeggen.. lijkt me njet dat je dat zegt alsxie clausule heeft.. maar we zullen t zien.

Cor

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:27:41
Wie snapt dat niet? We zijn geen Groningen die 3x zov salaris aanbied waardoor je sowieso ja zegt.. Maar ik vrees gwn dat ie geen Clausule heeft die nu ingaat.. Mede door uitspraak Ferry de Haan dat het bod zodanig meot zijn dat ze geen Nee kunnen zeggen.. lijkt me njet dat je dat zegt alsxie clausule heeft.. maar we zullen t zien.

Vlgs mij bedoelt Poelie hier een contract voor een aantal jaren en zonder clausule