Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: scclwd op augustus 17, 2015, 18:41:20
Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

En dan praat ik kut.. Wiekie, Kom d'r maar in:)

PePe

Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2015, 19:40:59
Wel jammer dat deze nieuwe cv's waarschijnlijk te koste gaan van Mac en Peersman, vond het centrum met deze 2 jongens goed staan.

Verdedigend wel, maar opbouwend ook?

Timmie

Citaat van: PePe op augustus 17, 2015, 20:04:01
Verdedigend wel, maar opbouwend ook?

Mac had wat foutjes met opbouwen waardoor oa Kazim bijna kon scoren.. Verder heeft Mac wel mooie pass hoor! Maar als dat alles is....

Collingwood

ADO Den Haag hengelt naar cultheld: 'We hopen snel op duidelijkheid'

Tom Beugelsdijk keert mogelijk op korte termijn terug in de Eredivisie. De stopper stapte vorig jaar over van ADO Den Haag naar FSV Frankfurt, maar is daar niet meer zeker van zijn basisplaats. De club uit de 2. Bundesliga wisselde onlangs van coach en die is minder gecharmeerd van de Nederlander dan zijn voorganger.

Volgens het Algemeen Dagblad is het goed denkbaar dat de 25-jarige Beugelsdijk terugkeert bij zijn ex-club. Ook NEC en SC Cambuur zouden interesse hebben. "Frankfurt wil wel meewerken aan een vertrek, maar verlangt vooralsnog een transfersom", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten in gesprek met het dagblad. Volgens hem wordt er momenteel gezocht naar 'de beste oplossing'.

Schouten benadrukt daarbij dat Beugelsdijk niet per se weg hoeft uit Frankfurt, waar zijn contract nog een jaar doorloopt. "We hopen snel op duidelijkheid", zegt hij. De geboren Hagenaar maakte in het seizoen 2010/11 bij FC Dordrecht zijn debuut in het profvoetbal. Voor die club speelde hij 58 wedstrijden, in dienst van ADO waren dat er 61. In Duitsland deed de Haagse cultheld vorig jaar 27 keer mee.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 20:07:38
ADO Den Haag hengelt naar cultheld: 'We hopen snel op duidelijkheid'

Tom Beugelsdijk keert mogelijk op korte termijn terug in de Eredivisie. De stopper stapte vorig jaar over van ADO Den Haag naar FSV Frankfurt, maar is daar niet meer zeker van zijn basisplaats. De club uit de 2. Bundesliga wisselde onlangs van coach en die is minder gecharmeerd van de Nederlander dan zijn voorganger.

Volgens het Algemeen Dagblad is het goed denkbaar dat de 25-jarige Beugelsdijk terugkeert bij zijn ex-club. Ook NEC en SC Cambuur zouden interesse hebben. "Frankfurt wil wel meewerken aan een vertrek, maar verlangt vooralsnog een transfersom", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten in gesprek met het dagblad. Volgens hem wordt er momenteel gezocht naar 'de beste oplossing'.

Schouten benadrukt daarbij dat Beugelsdijk niet per se weg hoeft uit Frankfurt, waar zijn contract nog een jaar doorloopt. "We hopen snel op duidelijkheid", zegt hij. De geboren Hagenaar maakte in het seizoen 2010/11 bij FC Dordrecht zijn debuut in het profvoetbal. Voor die club speelde hij 58 wedstrijden, in dienst van ADO waren dat er 61. In Duitsland deed de Haagse cultheld vorig jaar 27 keer mee.

Lijkt me niet dat hij naar Cambuur gaat als ook ADO interesse heeft..

poelie-lwd

Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:13:28
Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!

Hij is een harde verdediger, is hij wel geschikt voor Cambuur?

Sakin

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:13:28
Vind Tommie een geweldig figuur maar als ik mag kiezen dan toch liever Fischer. Veel completer!

Denk dat we Fischer wel kunnen doorstrepen. Excelsior laat hem waarschijnlijk niet gaan. En Cambuur heeft het geld niet.

El Ma-kri-niii

@sander_dvries: AZ bevestigt de interesse van Cambuur in Djavan Anderson (20). De rechtsback kwam vorige zomer over bij Ajax, mag vertrekken uit Alkmaar.

Zou dit de rechtsback zijn die erbij komt? Volgens transfermarkt.nl kan hij ook centraal en op het middenveld spelen.

mugel

Alle speculaties zijn leuk en hopelijk is de selectie tijdig weer op orde!
Toch blijf ik het vreemd vinden waarin we nu in verzeild geraakt zijn.

We hadden 9 verdedigers, 5 gaan er weg, 2 worden gehaald, en toen bleef het stil...
De 6e en tevens beste gaat weg en we zijn in paniek. Los van het wel of niet te verwachten vertrek van Reijnen: 5 verdedigers voor 4 posities is te weinig, maar 6 kennelijk niet?

Ik vind het echt slecht beleid dat de verdediging niet eerder is aangevuld en versterkt. Vertrek van Reijnen had makkelijker opgevangen kunnen worden als de rest op orde was. Ik begin bijna te denken dat het financieel zo slecht is, dat het transferbedrag van Reijnen nodig was om 2 a 3 spelers aan te trekken. Maar nu moeten we kennelijk overhaast verdedigers aantrekken, en wordt gesproken over afkoopsommen...?
M.a.w. Ik snap dit beleid niet!

P.s. Kijk zelf maar even hoeveel en hoe vaak de verdedigers van vorig jaar werden ingezet:
http://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur/leistungsdaten/verein/133/plus/?reldata=NL1%262014

(Petje af overigens voor de verdedigers die er nu zijn. Super jammer van de blessures, maar misschien ook wel het gevolg van..)



Marc S

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 54 sec.54 seconden geleden 
#Cambuur heeft interesse in #AZ-rechtsback Djavan Anderson, zo bevestigt de club uit Alkmaar. (Via @sander_dvries)


Collingwood

Dat zal hem wel zijn dan. Ken de beste jongen totaal niet, dus ben benieuwd.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Vd Hoorn valt geblesseerd uit bij jong Ajax, knie blessure..

R-member

Beugelsdijk is een slager en schopt alles en iedereen doormidden, en schopt alle ballen doelloos naar voren.
Fischer is veel completer, meer overzicht, technische goed, en veel meer leidinggevende capaciteiten.

Desondanks verwacht ik dat het heel lastig gaat worden qua afkoopsom.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Tanjajeah

AZ strikt talent van Ajax
Een bericht van vorig jaar, toen Anderson van Ajax naar AZ ging. En 2 ton voor hem betaalde (!)


Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
Djavan Anderson (19) verruilt Ajax voor AZ. De rechtsback van Jong Ajax tekent in Alkmaar een meerjarig contract. Hij komt op voorspraak van Marco van Basten, die de Amsterdammer niet meemaakte bij Ajax, maar wel kende.
AZ-trainer Marco van Basten
AZ-trainer Marco van Basten
Foto: Martin Mooij
Anderson werd in 2012 in Slovenië Europees kampioen met Oranje onder 17, geldt als een groot talent, speelde veelvuldig met Jong Ajax in de Jupiler League, maar zag in Amsterdam te weinig perspectief. Marc Overmars kan circa 200.000 euro bijschrijven en bedong een percentage bij doorverkoop.