Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:36:14
Dat weet Cambuur ook. Waarom zou Fischer zo snel zijn transfervrije status opgeven toen hij een 1 jarig contract tekende? Dat zou enorm dom zijn in mijn ogen. Daar geloof ik helemaal niks van.

Het lijkt mij ook logisch dat Fischer wel een clausule heeft. Maar daar hebben we natuurlijk geen zicht op. Afwachten maar.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: mindra op augustus 17, 2015, 17:29:41
Ik denk otigba morgen...

Heeft gisteren nog minuten gemaakt om de (huur) prijs op te voeren..

SaVaGe

Prachtig toch, 4x 25% is ook 100% hahahahha

Heeft wel een winnaarsmentaliteit dit Beugelsdijk, voorop in de strijd.
Ik betaal zijn eerste gele kaart wel  :gelekaart _O_

TopperM

Las net op FB dat Fischer geen clausule heeft.


moodygrunn

Fischer kunnen we denk ik afstrepen:

http://www.vi.nl/nieuws/fischer-laat-de-clubs-eerst-maar-praten.htm

Sander Fischer (26) is bekend met de interesse van SC Cambuur. De verdediger van Excelsior heeft nog geen beslissing genomen. 'Laat de clubs eerst maar praten.'

'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik ambitieus ben', laat Fischer aan Voetbal International weten. 'Ik wil best nog wat stappen maken. Alleen ga ik niet zomaar weg. Dan moet het sportief en financieel wel een stap vooruit zijn.'

'Deze zomer heb ik ook clubs afgewezen waar ik veel beter kon verdienen dan hier', vervolgt hij. 'Het gaat om het totaalplaatje. Ik heb het goed naar mijn zin bij Excelsior.'

Afkoopsom
Fischer verlengde onlangs zijn contract in Kralingen. De verdediger heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan, maar die gaat pas deze winter in. Cambuur zal dus in de buidel moeten tasten. 'Dat is niet aan mij. Ik ben bekend met de interesse. Toch moeten eerst de clubs maar eens in gesprek.'

SC Cambuur wil snel de achterhoede versterken na het vertrek van Etiënne Reijnen naar FC Groningen. Eerder vandaag werd Martijn van der Laan gehuurd van datzelfde Groningen.
In Henk en Sandor we trust

legeips

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:42:44
Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater

Hoeft Henk alleen maar de juiste draden tegen elkaar aan te leggen en dan hevve we vuurwerk achterin.. :_schater

wiekie1969

Cambuur is goed bezig man. Bin al tevreden met Vd Laan. Klasse, hoop alleen dat ie wat fit is. En anders maar een paar potjes in het beloftenteam.

AL

Citaat van: Delamere op augustus 17, 2015, 16:29:42
Schijnt rechts centraal , rechtsback en evt. verd. middenvelder te kunnen spelen.

Lijkt mij Steenvoorden!!!

speculeter


wiekie1969


Collingwood

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 18:29:06
Vytas 2 tot 4 weken niet inzetbaar. bron lc.nl


http://www.lc.nl/sport/vytas-weken-aan-de-kant-18970123.html

Erg jammer! Peersman op zijn plek en Heerings of Van der Laan centraal.
Kalmte alleen kan u redden.

PeterCambuur

Is Robin Pröpper van De Graafschap niks voor ons? Die is voetballend ook best goed.

scclwd

Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:20:41
Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2015, 17:57:30
Cambuur is goed bezig man. Bin al tevreden met Vd Laan. Klasse, hoop alleen dat ie wat fit is. En anders maar een paar potjes in het beloftenteam.


poelie-lwd

Citaat van: scclwd op augustus 17, 2015, 18:41:20
Wiekie, wat praat jij er vreemd in om:

:_schater ik zat er al op te wachten  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Wel jammer dat deze nieuwe cv's waarschijnlijk te koste gaan van Mac en Peersman, vond het centrum met deze 2 jongens goed staan.