Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 16:59:03
Daan Rieken ‏@DaanRieken    
Nu Van der Laan binnen is, lijkt #Cambuur op zoek naar nog 'n verdediger. Met #Excelsior wordt momenteel níet gesproken over Sander Fischer

Beetje een apart bericht. Ferry de Haan van Excelsior zegt toch zelf dat Cambuur zich heeft gemeld? Of zou het dan stiekem toch om Mattheij gaan?

Kan best zijn dat ze geinformeerd hebben maar verder niet meer mee doen. Of gewoon het spelletje.

Collingwood

Citaat van: Marc S op augustus 17, 2015, 17:01:44
Kan best zijn dat ze geinformeerd hebben maar verder niet meer mee doen. Of gewoon het spelletje.

Lijkt er inderdaad op, ik keek iets te snel:

Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Wel informeerde #Cambuur naar de situatie van oud-speler Fischer. Dat contact dateert al van eerder en kreeg nog geen vervolg

Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Cambuur-trainer Henk de Jong beseft dat de club uit Leeuwarden moet roeien met de riemen die het heeft. De oefenmeester raakte vorige week plotseling Etiënne Reijnen kwijt aan FC Groningen en dus is de spoeling dun in de achterhoede.

Tegen Feyenoord vielen Pereira en Vytas ook nog eens geblesseerd uit. "Het mooiste zou zijn dat we er deze week twee verdedigers bij krijgen, maar we laten ons het geld niet uit de zak kloppen", vertelt De Jong in gesprek met de Leeuwarder Courant.

"Wat dat betreft sta ik duizend procent achter het bestuur", vervolgt de oefenmeester. "We betalen lage salarissen, maar in het contract zitten wel clausules. Anders komen ze niet", beseft de coach, die vandaag met de terugkeer van Van der Laan al één gewenste versterking binnen heeft...



benieuwd hoeveel spelers nog meer?

jeff

Update na het aantrekken van Martijn van der Laan

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

michello

Fischer dus geen clausule zo lijkt het.... Dan wordt het of  5 ton betalen, creatief zijn ( termijnen, opties e.d) of, als Fisher zelf graag naar ons wil, via de rechter....

moodygrunn

Citaat van: michello op augustus 17, 2015, 17:27:06
Fischer dus geen clausule zo lijkt het.... Dan wordt het of  5 ton betalen, creatief zijn ( termijnen, opties e.d) of, als Fisher zelf graag naar ons wil, via de rechter....

Of een ander....
In Henk en Sandor we trust

mindra


Collingwood

Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.
Kalmte alleen kan u redden.

SaVaGe

Tom Beugelsdijk, transfervrij.. in koppertje dus

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:29:58
Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.

Idd, je verkoopt Reijnen niet voor 4 ton om, met alle respect, Fischer voor 5 ton terug te kopen.
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 17:29:58
Als Fischer geen clausule heeft is het denk ik een vrij kansloze onderneming.

Dat weet Cambuur ook. Waarom zou Fischer zo snel zijn transfervrije status opgeven toen hij een 1 jarig contract tekende? Dat zou enorm dom zijn in mijn ogen. Daar geloof ik helemaal niks van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: SaVaGe op augustus 17, 2015, 17:34:08
Tom Beugelsdijk, transfervrij.. in koppertje dus

Van mij mag het. Kommen zie nach Tommie koeken  :_schater wat een figuur is dat zeg!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:37:37
Van mij mag het. Kommen zie nach Tommie koeken  :_schater wat een figuur is dat zeg!

Wel een cultheld idd. Maar zal vast niet onaardig verdienen in de 2e Bundesliga

poelie-lwd

Citaat van: justremco op augustus 17, 2015, 17:39:01
Wel een cultheld idd. Maar zal vast niet onaardig verdienen in de 2e Bundesliga

Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 17:42:44
Ook wel enigszins beperkt hoor maar hij komt met zijn manier van spelen wel een heel eind. Aan de andere kant zie ik Tommie ook niet opbouwen  :_schater straks een defensie met tommie, martijn en Marvin. Alle drie zeer bruikbaar maar van tijd tot tijd kortsluiting in den bovenkamer  :_schater

Vytas niet vergeten he? past ook in dat rijtje
In Henk en Sandor we trust