Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Waar traint Cambuur eigenlijk vanmorgen? Staat niet op de site

TopperM

Citaat van: ruubmac op augustus 29, 2015, 07:52:55
Waar traint Cambuur eigenlijk vanmorgen? Staat niet op de site
waarschijnlijk de velden van Leeuwarden, en anders gewoon in het stadion .

Lore

Citaat van: TopperM op augustus 29, 2015, 09:08:21
waarschijnlijk de velden van Leeuwarden, en anders gewoon in het stadion .

Niet in het stadion want morgen spelen ze op echt gras

ruubmac

Was wel in het stadion. Die kleine vond het mooi man!  |:)


Bernardo

#5195
Kan het me niet voorstellen. Helaas.


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op augustus 29, 2015, 14:56:22
Zou mooi zijn, maar ik denk AZ, die hebben een grabbelaar en ze hebben geld...

Denk ook aan AZ!!

Cambuur Groningen

Rusnak maar ophalen, die krijgt minder en minder speelminuten...Van der Looij weet talent duidelijk niet op waarde te schatten

hobbes


AliBombali

Misschien Leeuwin voor de winterstop eens peilen of hij zin heeft om ons weer te komen versterken? Is natuurlijk nog maar net bij ons vertrokken, maar heeft vorig seizoen redelijk wat gespeeld, maar zit vooralsnog bij FC Utrecht op de bank (met uitzondering van een invalbeurt vanavond) en was hier toch echt wel een leider...

AL

Citaat van: AliBombali op augustus 29, 2015, 20:22:27
Misschien Leeuwin voor de winterstop eens peilen of hij zin heeft om ons weer te komen versterken? Is natuurlijk nog maar net bij ons vertrokken, maar heeft vorig seizoen redelijk wat gespeeld, maar zit vooralsnog bij FC Utrecht op de bank (met uitzondering van een invalbeurt vanavond) en was hier toch echt wel een leider...

Komt volgens mij terug van blessure.
Overigens de wedstrijd ook gezien en wat is Groningen zwak zeg!!

Sakin

Ha die Fischer laat zich ook ff gelden. We raken zo wel achter op met punten. De graafschap moeten we winnen.

Lore

Citaat van: Sakin op augustus 29, 2015, 21:21:49
Ha die Fischer laat zich ook ff gelden. We raken zo wel achter op met punten. De graafschap moeten we winnen.

NEC
Az
Groningen
De graafschap

Tegen

Zwolle
Feijenoord
Heracles
Vitesse