Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

De grootste aderlating is dat we geen creatieve middenvelder hebben. Oh oh oh wat missen we een ritzmaier of rusnak en mits fit vorig jaar de Ridder.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

OuweSkeve

Daarin hoopte ik toch echt masek of byrne te zien.

Hoe zit het nu trouwens met masek?

John Hiatt

Wie is er nog fit? Hebben we nog 11 spelers die we kunnen opstellen? En hoe komt t dat zo veel spelers niet fit zijn?

sunderland

Vind toch dat byrne dat kan. Hij is onze beste

AL

Grootste gebrek is dat er geen echte controleur is op het middenveld.
Overgoor kan dat duidelijk niet.
Hierdoor renderen andere middenvelders ook minder!!
Wat missen we Mo!

hobbes

Citaat van: John Hiatt op november 01, 2015, 19:50:20
Wie is er nog fit? Hebben we nog 11 spelers die we kunnen opstellen? En hoe komt t dat zo veel spelers niet fit zijn?

Het is denk ik domme pech in een seizoen waar alles tegen zit

Vlampiep

Overgoor is inderdaad te licht gebleken en er zal in de winterstop een betere aangetrokken moeten worden, om met Byrne en vd Streek de creativiteit en stootkracht te verbeteren.
Als Houtkoop weer wat vertrouwen heeft kan Rosheuvel wat mij betreft op Marktplaats.
En ja, iedereen is teleurgesteld in de prestaties tot nu toe, maar we hebben veel pech gehad met scheidsrechterlijke dwalingen en ongelooflijk veel blessures, wat meestal ook terug te leiden is naar de tegenvallende prestaties.
Vandaag hebben een groot aantal spelers hun supporters en trainer in de steek gelaten door het gebrek aan "over mijn lijk"  te tonen.
Wat een verschil bij vorige week.
Henkie zal zeker koppijn hebben hoe hij volgend weekend een elftal moet neerzetten.

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2015, 20:11:24
Overgoor is inderdaad te licht gebleken en er zal in de winterstop een betere aangetrokken moeten worden, om met Byrne en vd Streek de creativiteit en stootkracht te verbeteren.
Als Houtkoop weer wat vertrouwen heeft kan Rosheuvel wat mij betreft op Marktplaats.
En ja, iedereen is teleurgesteld in de prestaties tot nu toe, maar we hebben veel pech gehad met scheidsrechterlijke dwalingen en ongelooflijk veel blessures, wat meestal ook terug te leiden is naar de tegenvallende prestaties.
Vandaag hebben een groot aantal spelers hun supporters en trainer in de steek gelaten door het gebrek aan "over mijn lijk"  te tonen.
Wat een verschil bij vorige week.
Henkie zal zeker koppijn hebben hoe hij volgend weekend een elftal moet neerzetten.

Leuk verhaal, het is alleen andersom. De trainer heeft deze toch al onzekere selectie in de steek gelaten.

sunderland

Als Overgoor te ligt is dan is de hele selectie te ligt. Hou toch op

Vlampiep

Henk heeft niemand in de steek gelaten en heeft misschien inschattingsfout fouten gemaakt, het zei zo.
De spelers hebben 2 x 45 minuten gefaald.

Vlampiep

Ik heb anders weinig creativiteit en fysieke inzet bij Overgoor kunnen bespeuren, maar dat is mijn interpretatie en wijkt af van die van jou.
Prima, als we komend weekend maar weer een gemotiveerde ploeg zien

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2015, 20:28:10
Henk heeft niemand in de steek gelaten en heeft misschien inschattingsfout fouten gemaakt, het zei zo.
De spelers hebben 2 x 45 minuten gefaald.

Omdat ze niet meer weten waar ze aan toe zijn. Er zijn volgens mij maar weinig die onomstreden zijn en altijd spelen ( dan heb ik het nog niet eens over de talloze wisselingen van positie)

Harry L.

Citaat van: sunderland op november 01, 2015, 20:26:47
Als Overgoor te ligt is dan is de hele selectie te ligt. Hou toch op

Noem er eens zes dan

De Gast

Het is Henk die er een potje van maakt.. je gaat toch niet met deze opstelling de derby in?? Er zijn al zo weinig vastigheden door blessures en dan ga je ook nog zoiets als vanmiddag tevoorschijn toveren.  :zucht

On topic: wat scorend vermogen erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dat Barto momenteel onze eerste spits is kan natuurlijk helemaal niet. Die jongen hoort in te vallen en zn krachten sparen voor de laatste 20 minuten.


zeewolde

Was vandaag echt zijn fout. Zoveel blessures en dan nog extra wisselingen.