Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: DeChef op juni 26, 2015, 09:39:29
De fout ligt niet bij Henk Albers, de fout ligt bij de club.

De club moet zorgen dat zo'n amateur journalist niet beschikt over dit soort informatie.
Maar blijkbaar is er toch iemand binnen de club die "lekt" naar hem. En naar forumgangers....

Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:39:42
Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.

Dat riepen ze bij Vitesse ook jarenlang...

CambuurAmersfoort

Het lekken is gebeurd daar doe je niks meer aan, maar als t rondkomt wat zouden we dan vinden van deze 2 aanwinsten.
Ik ken ze niet goed maar de cijfers liegen niet en 2 talenten klinkt hoopvol.
het is alleen wel te hopen dat minimaal 1 van beide gekocht wordt om niet teveel jongens te hebben die de sterren van de hemel spelen en dan zo weer pleite zijn.

Nou zijn we opeens geen  degradatie kandidaat meer voor velen :)

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:39:42
Nee, hij heeft geen bron binnen de club 100%.
Sorry, dat kun jij niet garanderen. Heel simpel omdat niemand zal toegeven dat hij of zij lekt. Net zoals jouw eventuele bronnen dat nooit zullen doen.

dit is mien club

Ik weet dat een andere journalist de primeur zou krijgen zodra de deal rond was.
Pas na het weekend is er zekerheid.
Dat staat dus nu echt op losse schroeven.

Maar goed er zijn mensen hier die Albers dekken, nou als hij Cambuur man is, dan had hij dit nooit naar buiten mogen brengen. l0l
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2015, 10:44:57
Het lekken is gebeurd daar doe je niks meer aan, maar als t rondkomt wat zouden we dan vinden van deze 2 aanwinsten.
Ik ken ze niet goed maar de cijfers liegen niet en 2 talenten klinkt hoopvol.
het is alleen wel te hopen dat minimaal 1 van beide gekocht wordt om niet teveel jongens te hebben die de sterren van de hemel spelen en dan zo weer pleite zijn.

Nou zijn we opeens geen  degradatie kandidaat meer voor velen :)
Byrne zou op huurbasis komen (half jaar of jaar durf ik niks over te zeggen), Berisha zou wel gekocht worden.

Nee klopt, ik heb Ype net geadviseerd om de druk er bij de gemeente KEIHARD op te zetten dat dit seizoen het nieuwe stadion klaar moet zijn omdat we volgend seizoen Europa in gaan. Ik ga voor de CL :D

Galdiano

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 10:24:41
Nauw ik wil nu niet in de schoenen van Albers staan...Het zal maar stuklopen nu omdat hij de slapende honden wakker heeft gemaakt... Dat liet ik liever door de VI of zoiets naar buiten brengen.. Het is maar een HaH blad hij moet gewoon zijn plaats kennen...

Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:47:39
Ik weet dat een andere journalist de primeur zou krijgen zodra de deal rond was.
Pas na het weekend is er zekerheid.
Dat staat dus nu echt op losse schroeven.

Maar goed er zijn mensen hier die Albers dekken, nou als hij Cambuur man is, dan had hij dit nooit naar buiten mogen brengen. l0l

niks dekken, gewoon relativeren...
jij komt anders ook niet geheel objectief over als het om Henk gaat, je likkt zelfs wat op je tenen getrapt ofzo.. dus ja...

Voorstopper

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 10:54:27
Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat alleen Cambuur Bersiha in het vizier heeft, of alle andere clubs liggen te slapen. Wat betreft Byrne, Cambuur heeft al een goede relatie opgebouwd met MC dus die komen wel met mogelijke spelers die ervaring op moeten doen in de eredivisie, dat paadje is er al een zeker een jaar en moet goed warm gehouden worden zodat er zo weer een tweede Rusnak, of in dit geval een eerste Byrne deze kant op komt. Als Byrne niet doorgaat heeft MC vast wel een andere belofte achter de hand die bij ons wil komen ballen.

dit is mien club

Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 10:57:35
niks dekken, gewoon relativeren...
jij komt anders ook niet geheel objectief over als het om Henk gaat, je likkt zelfs wat op je tenen getrapt ofzo.. dus ja...

Ik heb er verder geen belang bij, het enige belang wat ik heb is Cambuur.
Dit is een buitenkans die door zijn ondoordachte actie wellicht te niet word gedaan.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:59:49
Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
Ik wil Henk ook niet beschermen of dekken, maar mocht het stuklopen dan ligt dit echt niet alleen aan het artikel. Het loopt niet voor niets al stroef. En helaas er was geen houden meer aan, dat hoorde ik vannacht nog van een ander die ook dicht op het vuur zit. En nee dat was Henk niet ;)

Eewal

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 10:59:49
Zo is het Dokkumer heeft de naam keurig elke keer verwijdert.
Iedereen weet dat Berisha een buitenkans is. Nu is de kans groot dat het niet door gaat.
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar waarom zou het nu niet meer doorgaan dan?

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 11:05:01
Het wordt helemaal wat mochten we door nieuw stadion echt steeds gaan mee draaien in linkerrijtje.. dan hoor je iedere week dat er een speler naar je toe gaat...
Ik heb ook het liefst dat het stil gehouden wordt tot dat de presentatie er is... ik hoor van sommige (geen jiurnalisten ) dat het allemaal nog lang nie zeker is, wie lekt er mu weer binnen cambuur?
misschien is je bron terughoudener  dan waar is.. bij scc is t ieder geval zo lek als een mandje blijkbar.
Er zijn altijd mensen die hun mond voorbij praten. Als je iets geheim wilt houden moet je dan ook NIEMAND in vertrouwen nemen. Iedereen wil graag scoren op dat vlak, ook jij en ik.
Gelukkig is het niet zo lek meer als vroeger, toen kwam elke scheet op straat. Nu blijft er veel meer binnenskamers.

Overigens kunnen bronnen ook elders vandaan komen, er zijn ongetwijfeld mensen waarbij hun contacten verder gaan dan alleen maar het Cambuurplein ;)