Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

nikjeuh

Citaat van: carlo de leeuw op juli 20, 2015, 18:51:25
Lijkt mij niet wenselijk, nu Cambuur de selectie al aardig op sterkte heeft, om (nog) meer (huur) talenten binnen te halen.
Byrne, Masek, Berisha en eigenlijk ook v/d Streek zijn al heel wat jonge talenten.
Wat kwalitatieve ervaring, liefst onder contract, er nog bij zou de balans in de ploeg ten goede komen.
Uiteraard binnen de financiële mogelijkheden.
Ja wat ervaring erbij zou wel prettig zijn, helemaal mee eens.. Maar dan vraag 2... WIE?! Ik zou 't echt niet gauw weten...

Galdiano

Reijnen, Ogbeche, Bakker en Overgoor worden gezien als leiders en steunpilaren.
Linksbuiten zal hoogstwaarschijnlijk huur worden.
Rechtsback willen ze wel vast leggen.

Schenkenveld wordt als CV gezien, en zal niet komen.

Zal niets meer gehuurd worden van City, Bytiqi mag in de winter wellicht wel weer aanschuiven mits fit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Menig is volgens een Ajax twitteraccount één deze dagen met ons in gesprek... Zou een hele goede zijn voor ons! Is snel, doet veel met rechts maar kan ook zeker wel wat met links!  En belangrijker: scoort aardig veel voor een linksbuiten!

Hasses

@AFCAHeadlines; Menig praat een dezer dagen met SC #Cambuur. Zal door #Ajax verhuurd worden.
#AFCAHeadlines

zeewolde

Is dat een officieel Ajax account?

Collingwood

#3695
Benieuwd of het doorgaat! Wordt door Ajax-fans omschreven als een (technisch) betere uitvoering van Lukoki. Als dat klopt lijkt hij me een prima speler voor ons.

EDIT: Overigens lijkt dat account niet heel betrouwbaar. Veel geruchten die zij meldden zijn niet uitgekomen, een paar wel. Wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat dit nieuws niet klopt.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Galdiano op juli 20, 2015, 21:41:43
Reijnen, Ogbeche, Bakker en Overgoor worden gezien als leiders en steunpilaren.
Linksbuiten zal hoogstwaarschijnlijk huur worden.
Rechtsback willen ze wel vast leggen.

Schenkenveld wordt als CV gezien, en zal niet komen.

Zal niets meer gehuurd worden van City, Bytiqi mag in de winter wellicht wel weer aanschuiven mits fit.

Bin benieuwd morgen maar eens horen heb andere info en vwb bakker????????steunpilaar....bij sien eigen familie denk ik?

dit is mien club

Citaat van: richard op juli 21, 2015, 01:39:28
Bin benieuwd morgen maar eens horen heb andere info en vwb bakker????????steunpilaar....bij sien eigen familie denk ik?

Ik sluit me bij Richard aan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene


dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Menig lijkt het dus te worden? Dikke prima.
Geen proefspeler mee naar Oostenrijk dus.
Cambuur till I die!

DLSVC

Citaat van: Hasses op juli 20, 2015, 22:36:47
@AFCAHeadlines; Menig praat een dezer dagen met SC #Cambuur. Zal door #Ajax verhuurd worden.
#AFCAHeadlines

Mocht dit zo zijn, dan hoop ik in godsnaam dat dit niet weer zo'n flop wordt als met Dejan Meleg!!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juli 21, 2015, 10:19:39
Ik sluit me bij Richard aan.
dat het om een andere linksbuiten gaat?

moodygrunn

Blijkbaar maakt Quincy niet zo'n punt van salaris. Wat zwolle biedt, daar moeten wij toch ook wel bij in de buurt kunnen komen?

http://www.vi.nl/nieuws/quincy-geldt-in-zwolle-als-alternatief-voor-drenthe.htm
In Henk en Sandor we trust

nikjeuh

Was destijds echt een enorm talent, veel meer dan Drenthe.... Die hele generatie van het jeugd EK 2007 was goed. Maar kijk Maceo Rigters anno 2015
Dan gaat er toch ergens iets niet goed...