Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 11:53:46
Vind ik een uitstekende speler.
Dat vind ik dus ook en hij is ook nog transfervrij..
Snap niet dat er geen werk van wordt gemaakt om deze jongen op te halen... Peersman wel en hij niet...heel appart :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.

poelie-lwd

Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 12:03:01
Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.

Ha echt wel! Goede fysiek sterke speler!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 12:03:01
Peersman is gehaald als back-up, voor de rechtsback positie moeten we een basisklant hebben. Vraag me af of Fortes zoveel beter is dan Pereira.
Zeker niet minder.. maar wel op meer positie inzetbaar dat is ook wat waard binnen een selectie..
Ik denk dat hij een goede (goedkope) oplossing is voor de rechtsback...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2015, 12:07:08
Ha echt wel! Goede fysiek sterke speler!
Mooi, hest de fiets al klaar staan? Kom ik naar dei toe en hale we um samen op |:)

Gasgeve

Dan moeten we hem halen. Kan iemand hier zijn naam niet even laten vallen bij ard zijn/haar bron?

dit is mien club

Zij houden er hele andere lijstjes op na. :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Vandaag geen nieuws, morgen of woensdag zal er toch wel het één en ander bekend worden.
T wut spannend
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Die mantsjes tekenen maar gewoon, nooit laten afschrikken door Henk Albers. Dan ben je het Cambuur shirt niet waard.  :devil

atsb

Hier een stukje over Berisha... Mijn kennis van Italiaans is niet om naar huis te schrijven..de vertaling is dan volledig ter verantwoording van Google..
Ondanks dat lijkt me de inhoud voor zichzelf spreken...

SERIE A ROMA BERISHA -

Walter Sabatini è un esperto cacciatore di talenti. La Roma punta forte sul suo direttore sportivo, anche se a volte anche lui può sbagliare. Come nel caso di Valmir Berisha, attaccante svedese col passaporto albanese, che è completamente fuori dai piani del club giallorosso. A scriverlo è 'Il Messaggero', che fa il punto della situazione dell'attaccante.
NON VA BENE - Berisha arriva a Roma nel gennaio del 2014, circa un anno fa, dall'Halmstads. Sabatini lo paga cinquecentomila euro e Berisha arriva nella Capitale con la fama del 'nuovo Ibrahimovic'. Ma le sue prestazioni con la Primavera sono bastate per chiarire come il paragone fosse azzardato. La punta svedese è abbastanza lenta e sgraziata, per questo Berisha è stato mandato in prestito al Panathinaikos, dove però non è mai sceso in campo. Probabilmente lo svedese verrà ceduto presto


SERIE IN ROME Berisha -

Walter Sabatini is een expert jager talenten. De Rome sterke tip op zijn sportief directeur, hoewel soms kan hij niet fout gaan. Zoals met Valmir Berisha , Albanees Zweedse spits zijn paspoort, dat is volledig uit de vloeren van de Giallorossi. Om te schrijven is ' The Messenger ', die voorraad houdt met de situatie van de aanvaller.
NIET GOED - Berisha arriveert in Rome in januari 2014, ongeveer een jaar geleden, dall'Halmstads. Sabatini is het betalen van € 500.000 en Berisha aankomen in de hoofdstad met de faam van de 'nieuwe Ibrahimovic'. Maar zijn optredens met het voorjaar waren genoeg om te verduidelijken hoe de vergelijking was riskant. De tip Zweedse is vrij traag en onhandig, waarom Berisha werd gestuurd uitgeleend aan Panathinaikos, waar echter nooit het veld genomen. Waarschijnlijk is de Zweed zal binnenkort worden verkocht.

Gasgeve

Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

Sakin

Is Derk Boerigter ook wat voor Cambuur op linksvoor. Speelt heel weinig bij Celtic? Of te duur? Is wel van een Europese top club...

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

Als je 5 ton betaald zal je wel wat moet kunnen ;)
Zou prima kunnen presteren bij Cambuur. Laat hem maar mooi 2 jaar met optie tekenen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Sakin op juni 29, 2015, 18:25:16
Is Derk Boerigter ook wat voor Cambuur op linksvoor. Speelt heel weinig bij Celtic? Of te duur? Is wel van een Europese top club...

Verdiend bijna een miljoen bij Celtic.
Veel te duur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2015, 18:17:52
Ze willen hem in ieder geval verkopen dus. Hoop dat het trage en onhandige meevalt.

Als vlemminx en Kramer topscorer van Nederland kunnen worden kan hij dat zeker!

Correctie: Kramer niet. Dat was Depay  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.