Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 05, 2015, 23:33:58
Miss Boilesen proberen te huren? zou wel een buitenkansje zijn

:wall  :wall  :_schater  8P

SCC

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2015, 21:39:33


Wat mij betreft nog een rechtback erbij met goede tackle/duelkracht die ook in "vechtwedstrijden" op het middenveld kan worden gebruikt.
Type Fortes zeg maar. Dat type speler mist na El Makrini onder de huidige middenvelders, ben ik bang.

Hier ben ik het wel mee eens: ergens vind ik het ontbreken van een breker/ balafpakker ala el Makrini een vorm van overschatting. Er zullen wedstrijden zijn dat je een stofzuiger nodig hebt die de duels niet mijdt. Nu heb ik van de Eagles supporters wel begrepen dat Overgoor heel sterk is in het invullen van gaten of zich laat zakken als een verdediger mee opkomt, dus die zal het positioneel prima invullen. Maar een vd Streek, Bakker, Masek of Byrne, zijn natuurlijk geen fysieke beesten indien nodig. Vorig seizoen vond ik tegen Dordrecht een Steblecki fysiek nog wel goed aanwezig.Ik had gehoopt/gegokt dat ze hem zouden omturnen tot een nr 6 voor backup. Maar door het ontbreken van een linksvoor de hele voorbereiding, werd hij daar gepositioneerd. Wellicht alsnog een optie tot er een betere opvulling komt?
Want vorig jaar werd Schootstra als backup voor el Makrini genoemd, maar dat is mijn inziens een mindere optie daar.

Collingwood

Schootstra zal worden omgeturnd tot rechtsback, dus die is denk ik geen optie voor op het middenveld. Voor mijn gevoel is Bakker nu de eerste stand-in voor Overgoor.

Het aantrekken van Fortes (vorig jaar Dordrecht) zou ideaal zijn. Fysiek ijzersterke speler die zowel uitstekend als rechtsback als als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten kan.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Dat vermoeden heb ik nu ook, Bakker zal als back up functioneren (overigens voor 2 van de 3 middenveld posities vermoed ik). Steblecki zal allicht op huurbasis vertrekken?

Collingwood

Citaat van: SCC op augustus 06, 2015, 10:00:48
Dat vermoeden heb ik nu ook, Bakker zal als back up functioneren (overigens voor 2 van de 3 middenveld posities vermoed ik). Steblecki zal allicht op huurbasis vertrekken?

Aangezien Schootstra niet langer als middenvelder wordt gezien denk ik het niet. Je wilt toch al je posities dubbel bezet hebben: Overgoor (Bakker), Van de Streek (Steblecki), Masek (Byrne). Overigens kan het dan natuurlijk nog steeds zo zijn dat Bakker gewoon op de plek van Van de Streek gaat spelen als die er niet is en Overgoor wel.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Jongens jongens wat een weelde.
Vorig jaar nog een brands...feldballe en schokker.
Nu Houtkoop. ...berisha....Narsingh. ...rosheuvel.
Word prachtig seizoen!!

Marc S

Citaat van: speculeter op augustus 06, 2015, 10:11:59
Jongens jongens wat een weelde.
Vorig jaar nog een brands...feldballe en schokker.
Nu Houtkoop. ...berisha....Narsingh. ...rosheuvel.
Word prachtig seizoen!!


dat is alweer 2 jaar terug Speculeter.. tijd gaat hard he? ;)

speculeter

Eeeeeh.....net terug van vakantie zullen we maar zeggen.
Maar gaat inderdaad wel heel snel die tijd! !

Cambuur058

Die nummer 7 van Volendam kan wel ballen hee

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op augustus 08, 2015, 11:47:00
Die nummer 7 van Volendam kan wel ballen hee

Van Son volgens mij. Viel me gisteren ook al op in de wedstrijd.
In Henk en Sandor we trust

Lau Loene

Hoeven geen nummer 7 meer, alleen nog een nummer 2!!!!!!!
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Sakin

Andere clubs zijn zich nog aardig aan het versterken. Hoe sterk wij zijn moeten we nog maar zien heb ik het idee. Moeilijk om te zeggen hoe goed we zijn. Beginnen met die hap!

moodygrunn

Citaat van: Sakin op augustus 08, 2015, 12:10:56
Andere clubs zijn zich nog aardig aan het versterken. Hoe sterk wij zijn moeten we nog maar zien heb ik het idee. Moeilijk om te zeggen hoe goed we zijn. Beginnen met die hap!

Wij zijn gruwelijk goed, daar begint het mee  8) Onze selectie is breder geworden ten opzichte van vorig jaar en ook hebben we m.i. spelers aangetrokken die het niveau omhoog trekken (berisha, overgoor)
In Henk en Sandor we trust

AL

Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 11:52:29
Van Son volgens mij. Viel me gisteren ook al op in de wedstrijd.

Van Son speelt bij Roda.

moodygrunn

Citaat van: AL op augustus 08, 2015, 13:04:01
Van Son speelt bij Roda.

Ik heb die wedstrijd toch gezien? Kom op zeg, voordat je iemand beticht van het verkondigen van onzin, mag je zelf ook wel ff wat onderzoek doen....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_van_Son  (die van Volendam)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jens_van_Son (die van Roda)

In Henk en Sandor we trust