Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Update na het definitief vertrek van Mart Dijkstra, en huur spelers verwijderd uit de lijst.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2014/2015optie voor nog een jaar
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
   
Henk de Jong 2014/2015
Arne Slot 2015/2016
Jan Bruin2014/2015
Sandor van der Heide 2015/2016
René Grotenhuis 2014/2015

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik dacht dat het met Ogbeche al rond was, of is dat nog niet officieel. Henk de Jong wordt automatisch verlengd met een jaar bij handhaving dat nu een feit is
Henk, held, bedankt

jeff

Volgens mij heeft Cambuur nog niet officieel naar buiten gebracht dat Ogbeche en/of Henk verlengd zijn.
Dus vandaar dat ik dat niet heb aangepast, maar mocht ik wat gemist hebben pas ik het aan.

Collingwood

Over Ogbeche is inderdaad nog niks officieel bekend. Het is echter wel officieel aangegeven dat het contract van Henk bij handhaving automatisch met een jaar wordt verlengd.

Zie bijvoorbeeld: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/28/henk-de-jong-is-ook-komend-seizoen-trainer-bij-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2015, 16:24:50
Dan gaat het toch om de financiële en zakelijke kant en niet om de keuze voor spelers
Dan alsnog niet.. RvC moet toezicht houden en niet aan tafel zitten met dit soort zaken.

DK

de LC repte vandaag ook over een eventueel vertrek van Reijnen na dit seizoen?? staat ie in de verregaande belangstelling van een club??  :?

Dokkumer

Citaat van: DK op april 18, 2015, 21:02:28
de LC repte vandaag ook over een eventueel vertrek van Reijnen na dit seizoen?? staat ie in de verregaande belangstelling van een club??  :?
De Geeuwarder roept wel eens vaker wat om op te ruien en paniek te zaaien. Interesse is er zeker, helemaal in zo'n topseizoen.

Galdiano

Als je zo constant een heel seizoen speelt, is de kans groot dat een club zich gaat melden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op april 18, 2015, 23:11:19
Als je zo constant een heel seizoen speelt, is de kans groot dat een club zich gaat melden.

Dat denk ik ook... Ik hoop alleen dat hij niet voor een appel en een ei in de markt staat. Aan Leeuwin is ook bijna niets verdient.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Zou mij niks verbazen dat Twente hier komt shoppen. Ze moeten zwaar bezuinigen maar het scheelt nogal om Bengtson of Bjelland op de loonlijst te hebben of Reijnen. Linksom of rechtsom, vd Belt moet zwaar bezuinigen maar moet ook het team op peil houden. Sentimenten tellen dan niet meer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Harry L.

Zou mij niets verbazen dat Reijnen ook nog weggekaapt wordt. We kunnen niets anders dan gewoon maar afwachten. Kan me ook goed  voorstellen dat bepaalde spelers willen weten wat de plannen van de ts. zijn en wie er bij gaan komen. Vrijdag op de tribune werd er geroepen dat Bijker naar AZ gaat en dat er belangstelling is voor Reijnen van zowel Groningen als Zwolle. Het is wel te hopen voor ons dat niet alle sterkhouders vertrekken, dan zou mijn inziens het derde seizoen het meest lastige worden (mits ze natuurlijk weer een paar uit de hoge hoed toveren die ons verbazen en het waar maken). Ik ga er voorlopig maar van uit dat Reijnen, Droste, Bijker en Makrini verkassen.  :koffie

speculeter


denistel

Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2015, 08:52:38
Zou mij niks verbazen dat Twente hier komt shoppen. Ze moeten zwaar bezuinigen maar het scheelt nogal om Bengtson of Bjelland op de loonlijst te hebben of Reijnen. Linksom of rechtsom, vd Belt moet zwaar bezuinigen maar moet ook het team op peil houden. Sentimenten tellen dan niet meer.

wij kenne oek wel bij hun shopen talent genoeg kenne we wel wat van huren de link met vd belt is er al.

carlo de leeuw

Reijnen moet wel het maximale opbrengen wat mij betreft, maar eigenlijk moet hij behouden blijven.
Volgend seizoen word het dus waarschijnlijk gewoon weer een hele klus om een fatsoenlijk elftal te behouden/samen te stellen.

mario

Citaat van: carlo de leeuw op april 19, 2015, 13:29:39
Reijnen moet wel het maximale opbrengen wat mij betreft, maar eigenlijk moet hij behouden blijven.
Volgend seizoen word het dus waarschijnlijk gewoon weer een hele klus om een fatsoenlijk elftal te behouden/samen te stellen.
Zal wel weer tegenvallen. Heeft gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Mocht Botteghin bij Groningen vertrekken dan willen ze Reijnen halen.