Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

niks voor betaald al1 salaris en heeft doorlopen contract dus minimaal 5 ton dan heb je in 1 jaar 4 ton verdiend.kun je weer
een paar leuken voor halen,,zal ons lot blijven neem ik aan.

komt weer een goeie selectie hoor alle vertrouwen in.

beloften team zal hoofdzakelijk alleen uit amateurs gaan bestaan.

AL

Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.




justremco

Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:03:20
Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.

Kleine aanvulling:
Appiah (NEC, RB)
Tamata (Jong PSV) LB
Cavlan (Graafschap) RB
Conboy (NEC) LB

Verder voor het middenveld zou ik proberen om Messaoud te halen van Willem II, ze kunnen/willen daar zn optie niet lichten.

Collingwood

Zou uiteraard een aderlating zijn als Reijnen weg gaat, maar vorig seizoen dachten we ook dat Leeuwin onvervangbaar zou zijn. Met Mac-Intosch hebben we in ieder geval al één potentiële opvolger achter de hand.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Ik zou alles op alles zetten om Stans bij exelcior weg te halen en voor de linkerkant Belhassani of Auassar

Destroyer

Citaat van: sunderland op april 19, 2015, 20:46:00
Ik zou alles op alles zetten om Stans bij exelcior weg te halen en voor de linkerkant Belhassani of Auassar
:y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: AL op april 19, 2015, 15:03:20
Verwacht dat naast Mo, Droste en Bijker ook Reijnen en De Ridder  zullen vertrekken.
Dijkstra is al weg.
Er moeten dan zeker 5 verdedigers bij!!
Tete, Ligeon, Marcellis(staat hoog op lijstje van Henk), Fischer, vd Linden, Vriends, Kuipers, 'N Toko, Heerings, Steenvoorden(meer middenvelder) zomaar wat spelers voor achterin.

Middenveld moet er voetballend vermogen bij gecombineerd met power en fysieke kracht.
Roorda, v Overeem, Anco Jansen, vd Boomen, Ojo, Bel Hassani, Bruns, Leemans(psv), Ritzmaier, de Zeeuw, Turuc, Overgoor.

Voorin nog 2 vleugelspelers erbij. Kuwas, Houtkoop, Peters, Sleegers, Menig, Gourye.
Een goede nummer 9. Janssen, Gladon, Plet, Advic.

Probleem is dat er niet veel geld te besteden is.
Wellicht nog wat huren van Manchester City.

Het wordt een drukke zomer, maar ik heb alle vertrouwen in de ts. Ben benieuwd naar de contacten van vd Vegt. Denk dat we Keizer nog wel zullen missen.
Als ik mag kiezen, lijkt me haalbaar en interessant. Turuc zal niet naar een topclub vertrekken want valt als gebleken buiten een goed team om beetje door de mand. Peters en Janssen moeten het nog maar bewijzen, maar zeker groeipotentie!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mindra

Als reijnen naar Groningen gaat,  proberen om van der laan terug te laten komen.

zeewolde

Uitgaande van een selectie van 23 spelers voor het eerste en de rest beloften:

Gk  nienhuis
gk  zeinstra
gk   ..,,,,
rb  pereira
rb .......
rcv  reijnen
rcv mcintosh
lcv .,,,,
lcv ......
lb  vytas 
lb ........
dm schootstra 
dm .,,,.,,,
rm bakker 
rm  vd streek   
lm  steblecki 
lm  ......
ra  narsingh
ra  hoefdraad 
ca ogbeche 
ca barto 
la  rosheuvel
La ....,

op middenveld zal roorda er wel bijkomen en links voorin de ridder.
versterkingen vooral defensief dus en hopen dat selectie iets groter wordt met bv bytiqi, ritzmaier en peeters

Cor

Citaat van: mario op april 19, 2015, 13:33:48
Zal wel weer tegenvallen. Heeft gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Mocht Botteghin bij Groningen vertrekken dan willen ze Reijnen halen.

Hoop dat Reijnen dan het geval vd Laan even voor ogen houdt.

rody rules


hobbes

Henk Albers meldt op twitter dat Kristiaan Haagen weer mee traint vandaag.

okkele

een belgisch onder 18 international zal vast wel wat zijn toch?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

ruubmac

Of die anderen zijn allemaal heel klein ;)