Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Keizer

Veldwijk de genoemde spits?

Fardy Bachdim, zaakwaarnemer van Veldwijk, bevestigt in gesprek met het Algemeen Dagblad de interesse vanuit Nederland. "Er zijn meerdere gegadigden in de Eredivisie. Hij tekent waarschijnlijk deze week nog bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt", aldus Bachdim, die ontkent dat er al een akkoord ligt. PEC is het meest concreet en wil Veldwijk huren.

(bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/441489/-wij-zijn-in-gesprek-met-pec-maar-er-zijn-meer-gegadigden-in-de-eredivisie-.html)

De Gast

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 22:24:09
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige nog gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!

Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.

Sakin

Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 07:22:43
Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.

Met die 2 heb je echte flankspelers. Er moet nog een dribbelaar bij en een doelpuntenmachine. Je bent bijna gelijkwaardig met vorig jaar. In breedte stuk sterker.

De Gast

Citaat van: Keizer op juni 18, 2015, 00:13:17
Veldwijk de genoemde spits?

Fardy Bachdim, zaakwaarnemer van Veldwijk, bevestigt in gesprek met het Algemeen Dagblad de interesse vanuit Nederland. "Er zijn meerdere gegadigden in de Eredivisie. Hij tekent waarschijnlijk deze week nog bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt", aldus Bachdim, die ontkent dat er al een akkoord ligt. PEC is het meest concreet en wil Veldwijk huren.

(bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/441489/-wij-zijn-in-gesprek-met-pec-maar-er-zijn-meer-gegadigden-in-de-eredivisie-.html)

Als zij met Veldwijk bezig zijn dan kunnen wij dan niet iets ondernemen richting een Nijland of een Necid?

AL

Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 07:22:43
Met Rosheuvel en Narsingh heb je voor onze begrippen al prima spelers die daar uit de voeten kunnen.. Lijkt mij dat er hoogstens een stand-in voor één van die twee zal komen.

Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 18, 2015, 07:44:15
Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.
Een linksbenige centrumspits die een actie in huis heeft zou ook kunnen.. Maar ben benieuwd naar de rechtsback die er nog moet komen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: AL op juni 18, 2015, 07:44:15
Zijn beide rechtsbuiten.
Er moet absoluut een linksbuiten bij, maar ook een centrumspits.

De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:31:23
De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:43:20
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...

Beter 1 teveel dan 1 te weinig

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:43:20
2 linksbuitens? Dus dan heb je na de winterstop 3 linksbuitens...

Dat is een correcte constatering. Maar als je maar 1 haalt heb je tot Hoefdraad fit is die positie niet dubbel bezet

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 18, 2015, 08:44:56
Beter 1 teveel dan 1 te weinig
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:47:30
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..

Je moet spelers wel op hun favoriete/natuurlijke positie laten spelen. Barto en Ogbeche kunnen ook wel linksbuiten en op 10 spelen, maar dat moet je niet willen als je voor gezonde concurrentie kunt gaan.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:50:56
Je moet spelers wel op hun favoriete/natuurlijke positie laten spelen. Barto en Ogbeche kunnen ook wel linksbuiten en op 10 spelen, maar dat moet je niet willen als je voor gezonde concurrentie kunt gaan.
Daarom denk ik, 1 linksbuiten halen en mocht daar iets mee gebeuren en Hoefdraad is nog niet fit ,dan kan je aan zoiets denken wat daarnet ik zei.. Ik begreep dat Masek ook op links kan spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Hoefdraad verwacht ik persoonlijk pas na de winterstop weer topfit, dus dan zou je de hele eerste seizoenshelft moeten gaan schuiven met spelers. Masek is een creatieve nummer 10, dan zou ik m daar ook laten spelen

poelie-lwd

Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.