Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 13:32:14
23 was vorig jaar toch? Misschien dit jaar wel een bredere selectie
Nee 23 dit jaar en 26 afgelopen jaar.. Maar nu ook een belofte elftal waar nodig spelers uitgehaald kunnen worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 13:37:56
3e keeper en 1 linksbuiten zullen ook wel breedteversterkingen zijn
3e keeper? 2 keepers voor het eerste en 2 keepers voor het 2e(Jong Cambuur)
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:49:55
3e keeper? 2 keepers voor het eerste en 2 keepers voor het 2e(Jong Cambuur)

Weet iemand of er ook iets uit de A's doorstroomt naar de beloften? Of hadden we geen eigen A1 en B1?
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op juni 18, 2015, 13:51:27
Weet iemand of er ook iets uit de A's doorstroomt naar de beloften? Of hadden we geen eigen A1 en B1?
Er is nu 1 keeper voor J-C en er wordt  voor dat team nog 1 aangetrokken.Dus op korte termijn geen doorstroming..
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 11:06:12
Dat is nog niet bekend vandaag of morgen

Nou waar blieft die presentatie DIMC...?

dit is mien club

Citaat van: SaVaGe op juni 18, 2015, 16:44:25
Nou waar blieft die presentatie DIMC...?

Geduld is een schone zaak
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: SaVaGe op juni 18, 2015, 16:44:25
Nou waar blieft die presentatie DIMC...?
in de categorie morgen gratis bier 8)

sk13

Ja we hewwe genoeg geduld had. ;)

AL

Hoe lijkt het met onze exotische superspits of linksbuiten?
Of ging het stiekum om Peersman?

Zonder gekheid. Achterin zullen we niet heel sterk zijn en met Overgoor ipv Makrini zullen we verdedigend kwetsbaarder zijn (voetballend veel beter).
Er moeten dan 2 klasbakken bij voorin die samen 25 goals maken.

sk13


Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 08:47:30
Dat is waar, maar het moet ook betaald worden en aangezien we geen centen in overvloed hebben, lijkt 1 linksbuiten wel genoeg... Vooral als er een linksbenige spits komt die daar als het moet ook kan spelen..

Gelukkig beheren wij het budget niet  8)

Delamere

Citaat van: zeewolde op juni 18, 2015, 17:25:25
huur of koop?
Ik weet niet of er een transferbedrag betaalt moet worden maar hij wordt niet gehuurd.

zeewolde

Citaat van: Delamere op juni 18, 2015, 17:27:21
Ik weet niet of er een transferbedrag betaalt moet worden maar hij wordt niet gehuurd.
geen huur in elk geval, dat is het belangrijkste.

Gasgeve

Vorig jaar waren het allemaal contracten van 1 jaar + optie voor nog een jaar. Is het nieuw beleid om iedereen direct 2 jaar of meer te geven?

CambuurPlein