Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:12:32
Met name achterin zitten we het hele seizoen al in de hoek waar de klappen vallen (transfer Reijnen, blessures, schorsingen, terugkeer van Van der Laan die nog niet goed uitpakt). Hopelijk is er nog wat over van het spelersbudget, zodat er in de winterstop één of twee verdedigers bij kunnen komen.

Er moet sowieso een rechtsback en rechtsbenige cv bij.
Alleen is de kans aanwezig dat de achterstand in de winterstop al te groot is met de rest.
Hopen dat de graafschap (bijna)geen punten pakt, zodat je niet laatste wordt.

Collingwood

Citaat van: AL op oktober 24, 2015, 13:17:12
Er moet sowieso een rechtsback en rechtsbenige cv bij.
Alleen is de kans aanwezig dat de achterstand in de winterstop al te groot is met de rest.
Hopen dat de graafschap (bijna)geen punten pakt, zodat je niet laatste wordt.

Die kans is er inderdaad, maar wat mij betreft is er nog geen reden om daar vanuit te gaan.

Als je naar de resultaten tot nu toe kijkt hebben we het helemaal niet zo slecht gedaan (ook niet geweldig natuurlijk). Een punt pakken tegen AZ, Twente, Roda (uit), Utrecht (uit) en PEC (uit) is prima. Tegen Feyenoord, PSV en Vitesse is het logisch dat je verliest. Alleen Heracles was echt slecht, dat had niet mogen gebeuren.

We spelen nu nog tegen zowat het gehele rechterrijtje, te beginnen morgen. Als we van al die clubs ook niet weten te winnen ga ik me pas echt zorgen maken.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Morgen winnen. Dan sta je sowieso boven ado en wrs ook WilemII of Dkv. Lijkt alweer heel anders

AL

Had er ook vertrouwen in dat we punten zouden pakken vanaf nu.
Echter vd laan en anderson op de backs. .........Dat is natuurlijk niet best.

Het enige wat wij kunnen doen is ons helemaal kapot schreeuwen!!

058-4life

Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we nu eindelijk die 3 puntjes gaan bijschrijven. Ik maak me echter wel zorgen om vooral vd Laan. Die speelt zo ongelukkig, dan valt Anderson nog ontzettend mee. Morgen 2-0!! Moet kunnen man!

Collingwood

Citaat van: AL op oktober 24, 2015, 13:35:57
Had er ook vertrouwen in dat we punten zouden pakken vanaf nu.
Echter vd laan en anderson op de backs. .........Dat is natuurlijk niet best.

Het enige wat wij kunnen doen is ons helemaal kapot schreeuwen!!

Dat is waar, vooral Van der Laan vind zorgelijk. Anderson is ook nog niet al te gelukkig, maar is wel een echte, razendsnelle back die zich misschien nog door kan ontwikkelen als hij vaker speelt. Van der Laan is gewoon te traag om linksachter te spelen.

EDIT: Eventueel kan Mac-Intosch ook nog rechtsback spelen als Dammers weer terug is, natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2015, 13:58:23
Dat is waar, vooral Van der Laan vind zorgelijk. Anderson is ook nog niet al te gelukkig, maar is wel een echte, razendsnelle back die zich misschien nog door kan ontwikkelen als hij vaker speelt. Van der Laan is gewoon te traag om linksachter te spelen.

EDIT: Eventueel kan Mac-Intosch ook nog rechtsback spelen als Dammers weer terug is, natuurlijk.

Ik meende dat ze Schootstra ook aan het ombouwen waren naar rechtsback? Wie staat in de beloften op die positie?

666

Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2015, 14:37:48
Ik meende dat ze Schootstra ook aan het ombouwen waren naar rechtsback? Wie staat in de beloften op die positie?

El Baad speelt volgens mij op de back, in de voorbereiding speelde hij daar ook. Niet eens echt slecht wat ik gezien heb.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Daar heb je dan toch ook een jong Cambuur voor. Maak er dan ook gebruik van en zet die jongen op de bank morgen.

sunderland


sunderland


666

Citaat van: sunderland op oktober 24, 2015, 15:56:29
Die vind ik zo slecht

En van der Laan op de back.... Die is ook niet in goede doen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Dan maar naar voren rossen. Die duplan en schaken hebben een makkie mrgn

Bankzitter

Je hebt alleen Heerings nog op de bank, dus je hebt wel eentje van JC erbij nodig. Anders krijg je weer hetzelfde warrige gewissel als tegen Feijenoord in de 2e helft.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.