Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

TopperM

Citaat van: Collingwood op oktober 16, 2015, 20:36:35
Zit nu even te kijken naar Emmen tegen Kowet, maar die Boy Deul is wel een speler om in de gaten te houden als ik het zo zie.
Klopt. Maar hebben nu al te veel spelers op die positie ben ik bang.

Collingwood

Citaat van: TopperM op oktober 16, 2015, 21:51:10
Klopt. Maar hebben nu al te veel spelers op die positie ben ik bang.

Dat is waarschijnlijk waar ja, zeker nu Monteiro ook is vastgelegd.
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

We hebben pas echt een probleem als Ogbeche ergens in de komende periode geblesseerd raakt.

sunderland

Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!

Cor

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2015, 12:10:50
Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!

Lijkt me wel duidelijk wie kampioen MOET worden

Timmie

Citaat van: sunderland op oktober 20, 2015, 12:10:50
Laatst hier discussie gehad over knjb. Zijn er nu nog mensen die daar niet ingeloven!!!!

Kan er nog steeds niet bij dat dat echt gebeurt..
IK ben ook niet van gisteren, als corruptie bij de FIFA gebeurt dan kan het ook bij de KNVB, maar toch..

Cor

Citaat van: Timmie op oktober 20, 2015, 14:09:36
Kan er nog steeds niet bij dat dat echt gebeurt..
IK ben ook niet van gisteren, als corruptie bij de FIFA gebeurt dan kan het ook bij de KNVB, maar toch..

010 heeft al heel wat dubieus voordeel gekregen dit seizoen

Timmie

Citaat van: Cor op oktober 20, 2015, 18:50:56
010 heeft al heel wat dubieus voordeel gekregen dit seizoen

Daar heb je inderdaad gelijk in, klopt.
Is ook zeer vreemd. NOgmaals, als het bij de FIFA kan, kan het bij de KNVB ook..

Vlampiep

Dat de KNVB corrupt blijkt te zijn kan je opmaken uit de uitspraken van de strafcommissie.
Verder kun je ook stellen dat de angst voor de hooligans van Feijenoord en Ajax (enkele zware criminelen)ook niet onderschat moet worden.

Dreet

Misschien kun je ook stellen dat straffen van de tuchtcommissie juridisch nogal zwak zijn onderbouwd. Feyenoord maakt daar handig gebruik van door een advocaat en andere deskundigen in te schakelen. Omdat veel clubs schorsingen nogal snel accepteren en niet in beroep gaan, lijkt het op klassejustitie. Als meer clubs in beroep zouden gaan en dat beroep winnen, zou het geval Kramer niet meer uniek zijn.

Vlampiep

Een slechte onderbouwing van uit KNVB is natuurlijk ook een feit.
Maar bij beelden waarbij  een overtreding duidelijk is waar te nemen, is volgens mij ook met een slechte onderbouwing van de aanklager, niets aan af te doen.
Het feit dat grote clubs veel vaker dan de kleinere  in beroep gaan is ook een waarheid.
Maar het is misschien ook wel bij de kleinere clubs een angst dat de KNVB hun in beroep een hogere straf oplegt indien het beroep wordt afgewezen.
De selectie's zijn vaak niet breed genoeg om dit te riskeren.

El Ma-kri-niii

Bovendien heeft Feyenoord de middelen om een dure jurist in te schakelen. Een club als Dordrecht heeft dit niet, waardoor een beroepsprocedure minder zin heeft.

Timmie

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:03:00
Bovendien heeft Feyenoord de middelen om een dure jurist in te schakelen. Een club als Dordrecht heeft dit niet, waardoor een beroepsprocedure minder zin heeft.

Wij ook niet. Zie vd Streek..

okkele

is er al iemand onderweg naar manchester?
het word met de steeds krapper wordende selectie nu wel tijd denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

#5459
Met name achterin zitten we het hele seizoen al in de hoek waar de klappen vallen (transfer Reijnen, blessures, schorsingen, terugkeer van Van der Laan die nog niet goed uitpakt). Hopelijk is er nog wat over van het spelersbudget, zodat er in de winterstop één of twee verdedigers bij kunnen komen.

EDIT: Over de vraag of de blessures worden veroorzaakt door het kunstgras; zouden we dan de afgelopen seizoenen niet veel meer blessures gehad moeten hebben? Toen speelden we immers ook al op kunstgras.
Kalmte alleen kan u redden.