Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:02:32
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
Ik vind het een leuke speler,maar ik vind het een rommelaar die veel op inzet doet en vaak wat gelukkig is in zijn actie..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:08:38
Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?

Ben zelf ook niet echt een fan van Platje, maar dat is juist wel een speler die uit het niets een goal kan maken. Zeker tegen ploegen die zich ingraven

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:08:38
Maar wat heb je aan deze spelers als de tegenstander zich weer eens in graaft?

Dat heeft niet zozeer met een spits te maken maar meer met de balcirculatie wat bij ons vaak in een te laag tempo gaat. Daarnaast misten we creativiteit. Ik doelde met een ander type spits meer op wedstrijden waar we veel onder druk komen te staan. Dan is het fijn dat je voorop iemand hebt lopen die met geplaatste counters wedstrijden kan beslissen. Ik zie Ogbeche of Barto dat niet doen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 19:10:10
Ben zelf ook niet echt een fan van Platje, maar dat is juist wel een speler die uit het niets een goal kan maken. Zeker tegen ploegen die zich ingraven
Ik heb een andere mening,ik zie liever een vent van bijna 2 meter het veld inkomen die de tegenstander het dunne in de broek laat lopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:14:32
Dat heeft niet zozeer met een spits te maken maar meer met de balcirculatie wat bij ons vaak in een te laag tempo gaat. Daarnaast misten we creativiteit. Ik doelde met een ander type spits meer op wedstrijden waar we veel onder druk komen te staan. Dan is het fijn dat je voorop iemand hebt lopen die met geplaatste counters wedstrijden kan beslissen. Ik zie Ogbeche of Barto dat niet doen.
Maar dat kan je oplossen met onze snelle vleugels..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:17:14
Ik heb een andere mening,ik zie liever een vent van bijna 2 meter het veld inkomen die de tegenstander het dunne in de broek laat lopen..

Snap ik, das een prototype pinchhitter. Barto zou dat in mijn ogen ook goed kunnen zijn(ondanks dat ie wat kleiner is dan 2m), daar zie ik hem iig liever dan op links of op 10

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 19:19:36
Snap ik, das een prototype pinchhitter. Barto zou dat in mijn ogen ook goed kunnen zijn(ondanks dat ie wat kleiner is dan 2m), daar zie ik hem iig liever dan op links of op 10
Ik denk ook dat Barto aan zijn laatste jaar bezig is..en is niet het type waar de tegenstanders angstig van worden..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Barto vind ik een prima pinchhitter (beter dan Bergkamp).
Is ook een van de beste koppers in de eredivisie.
Ik zie liever een snelle spits erbij, zodat we uit ook gevaarlijk kunnen worden.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:18:27
Maar dat kan je oplossen met onze snelle vleugels..

Ja? Narsingh heeft niet 1 x gescoord in de comp en Rosheuvel alleen is veel te weinig.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:40:40
Ja? Narsingh heeft niet 1 x gescoord in de comp en Rosheuvel alleen is veel te weinig.
Daarom moet er ook een (snelle) linksbuiten bij toch...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1811
Citaat van: AL op juni 09, 2015, 19:36:45
Barto vind ik een prima pinchhitter (beter dan Bergkamp).
Is ook een van de beste koppers in de eredivisie.

Mag jij vinden,ik vind van niet... Vorig jaar werd ik ook voor gek verklaard toen ik over Weghorst begon en een half jaar later was bijna iedereen lyrisch over hem..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 19:02:32
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt dat hij goed genoeg is voor de eredivisie. Is een goeie superdub die het van zijn inzet moet hebben. Maar past volgens mij niet in het combinatievoetbal wat onze ts wil. En bovendien als je zo'n spits haalt moet dat voor de basis zijn, je hebt met Barto al een spits als ideale 12e man.

met een jonge speler die op termijn door kan groeien naar eerste spits kun je meer beginnen. Voor mij valt bv ook Locadia af omdat ik niet zie dat die beter is dan ogbeche of je moet ogbeche weer op links zetten.

AL

Citaat van: zeewolde op juni 09, 2015, 19:46:02
hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt dat hij goed genoeg is voor de eredivisie. Is een goeie superdub die het van zijn inzet moet hebben. Maar past volgens mij niet in het combinatievoetbal wat onze ts wil. En bovendien als je zo'n spits haalt moet dat voor de basis zijn, je hebt met Barto al een spits als ideale 12e man.

met een jonge speler die op termijn door kan groeien naar eerste spits kun je meer beginnen. Voor mij valt bv ook Locadia af omdat ik niet zie dat die beter is dan ogbeche of je moet ogbeche weer op links zetten.

Locadia vind ik 3 klassen beter dan Ogbeche!
Ogbeche lijkt hier heilig verklaard, maar persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van hem. Na de winterstop vond ik hem echt de zwakste schakel.
Ik hoop dat ik het fout heb en mij gaat verrassen.

Collingwood

Citaat van: AL op juni 09, 2015, 20:07:39
Locadia vind ik 3 klassen beter dan Ogbeche!
Ogbeche lijkt hier heilig verklaard, maar persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van hem. Na de winterstop vond ik hem echt de zwakste schakel.
Ik hoop dat ik het fout heb en mij gaat verrassen.

De zwakte lag wat mij betreft op het middenveld, veel te voorspelbaar allemaal. Ogbeche kreeg amper bespeelbare ballen. Ik wil niet zeggen dat hij in topvorm was, absoluut niet. Maar kijk de goals maar eens terug die hij heeft gemaakt, hij is echt wel een prima afmaker voor Cambuur hoor. En het is ook geen toeval dat het met Ogbeche minder werd op het moment dat Rusnak weg was.

Normaal gesproken is hij ook een goed aanspeelpunt, al sprongen de ballen na de winterstop iets te veel van zijn voet. Maar dat had er volgens mij ook mee te maken dat hij vaak pas na minimaal twintig minuten een normale bal kreeg. Daarvoor dan vaak allemaal hoge ballen waar hij vrij weinig mee kon.
Kalmte alleen kan u redden.