Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 13, 2015, 09:48:21
Heb te kort kunnen kijken om daar een oordeel over te geven. Zag wel dat 1 van de keepers eerder voor Cambuur heeft gespeeld en ook jeugd international is geweest. Z'n naam is Robin Kist.
Die naam zegt mijn helemaal niks.. Maar als ik het goed begrijp wordt keeper 3 en 4 een talent(uit de regio) en geen ervaren keeper..
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Schijnt dat zowel Ajax als DKV geen aanbod doet aan Duarte, is hij misschien interressant wat voor ons???

piene hassus

toch gien familie fan Kees en Teun?

Timmie

Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:16:10
Schijnt dat zowel Ajax als DKV geen aanbod doet aan Duarte, is hij misschien interressant wat voor ons???

Lerin is veel te duur. Reken er maa niet op..

Voorstopper

Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 12:16:56
Lerin is veel te duur. Reken er maa niet op..

Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.

Timmie

Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:21:27
Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.

Ook ik zie hem graag komen hoor. Hebben wij vrij weinig invloed op god ik;)

dizzhead

Ik verwacht dat er genoeg clubs (zelfs met Europees voetbal) voor Duarte willen gaan.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2015, 08:27:29
Een paar pagina's terug hadden we het over keepers, is die Stefan van der Lei niet wat als 3e keeper? En is het niet nodig om 4 keepers te hebben?
Meende gisteren te hebben gelezen dat hij bij Groningen mag blijven. Die willen Islamovic en Hagenauw wel laten gaan.

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 12:21:27
Als hij wil voetballen en zich in de kijker wil spelen wil hij misschien ook wel voor één seizoen voor wat minder bij ons komen voetballen. Voor op het middenveld lijkt het mij wel een mooie vervanger voor Mo
Als hij dan één seizoen laat zien welke kwaliteit hij heeft dan zijn er wel weer ploegen die hem in willen lijven.
Appel met peren vergelijken...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

OuweSkeve

Als ik mag geloven wat ik lees dan kunnen alleen buitenlandse clubs duarte betalen. Misschien PSV. Dus in de kijker spelen of niet, cambuur kan deze jongen onmogelijk betalen en huur is zoals het nu lijkt geen optie.

denistel

Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 12:34:51
Ook ik zie hem graag komen hoor. Hebben wij vrij weinig invloed op god ik;)

hele andere type voetballer als mo toch is veel aanvallender ingesteld.

ruubmac

Chris David waar Cambuur in de winter ook mee bezig is geweest, maar toen voor Twente koos, is dat niet (weer) een optie?

dizzhead

Naam in thuisland:   Christofer Gurkan David
Geboortedatum:   6 mrt. 1993
Geboorteplaats:   Amsterdam 
Leeftijd:   22
Lengte:   1,70 m
Nationaliteit:     Nederland
Positie:    Middenveld - Aanvallend middenveld
Voet:   tweebenig
Spelersmakelaar:   EMG Mundial
Actuele club:       FC Twente
In het team sinds:    31 jan. 2015
Contract tot:   30.06.2015
Contract optie:   Koopoptie
Uitgeleend van:   FC Fulham
Contract tot en met:   30.06.2017

Tweede club:   Jong FC Twente

Timmie

Citaat van: denistel op mei 13, 2015, 13:13:31
hele andere type voetballer als mo toch is veel aanvallender ingesteld.

Klopt, ik zeg ook niet dat het een opvolger van Mo is..;-)