Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


speculeter

Overgoor van de eagles is een hele goede voetballen de nummer 6!

justremco

Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 11:31:07
Overgoor van de eagles is een hele goede voetballen de nummer 6!

Klopt, net als bijv. de Zeeuw, Bruns of Messaoud

Gasgeve

Er moet ook een nieuwe rechtsback komen voor in de basis. Zoals Pereira verdedigde bij die 1-0 van Fischer, dat kan echt niet. Ideale 12e man, maar voor de basis komt hij tekort.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op mei 12, 2015, 11:48:02
Er moet ook een nieuwe rechtsback komen voor in de basis. Zoals Pereira verdedigde bij die 1-0 van Fischer, dat kan echt niet. Ideale 12e man, maar voor de basis komt hij tekort.

Eens! Maar aangezien Droste vertrekt zal dat ook wel gebeuren. Misschien is die Moreno Rutten van Den Bosch nog in beeld.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Er zal inderdaad nog een rechtsback bij moeten en 1 of 2 linksbenige verdedigers(Linksback en/of een extra linker centrale verdediger)

sunderland

Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.

michello

Citaat van: sunderland op mei 12, 2015, 12:13:01
Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.

MacInTosh komt wat mij betreft voorlopig nog te kort voor zo'n belangrijke positie. Mooi als stand-inn houden voor centraal achterin.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 12, 2015, 12:13:01
Ik wil mc intosch ook wel eens op makrini zijn plek zien .Hij heeft eigenlijk alles om daar te kunnen spelen .Ik weet niet of hij slim genoeg is.Met hem Heerings en Reijnen staat er ook veel kopkracht centraal.
Ik wil het ook wel zien.. Speelde jaren terug ook op die positie en wat ik toen zag deed hij dat meer dan aardig, het proberen waard lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:51:38
Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.
:? Bakker is een "lopende"middenvelder en geen controleur..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 12, 2015, 11:51:37
Er zal inderdaad nog een rechtsback bij moeten en 1 of 2 linksbenige verdedigers(Linksback en/of een extra linker centrale verdediger)
Maar goed kijken wat er bij de grotere clubs afvalt..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: michello op mei 12, 2015, 10:34:16

Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.
Tegen Willem II.

Ze zetten in op een vervanger, echter willen kijken hoe MacIntosh daar speelt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hallum voor cambuur

Ik zou Steblecki eens op de nummer 6 proberen.  Hij heeft een goede pass, is balvast, , heeft overzicht en is volgens mij niet bang om een duel aan te gaan.

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 12:32:19
:? Bakker is een "lopende"middenvelder en geen controleur..
speelt alleen ballen terug en heeft weinig diepgang.
Vind hem meer een controleur.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 13:19:55
speelt alleen ballen terug en heeft weinig diepgang.
Vind hem meer een controleur.
Daar denken andere mensen anders over...
IN HENK WE TRUST!!!