Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?
Mac-Intosch zou er kunnen spelen, heeft bij Haarlem daar hele goede wedstrijden gespeeld,v/d Heide had het toen heel lastig tegen hem..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?

Reijnen en Macintosh gaan niet samen spelen omdat ze beide rechtsbenig zijn. De TS wil graag spelen met een rechtspoot en een linkspoot achterin, vandaar dat ze Heerings graag vast willen leggen.

moodygrunn

Citaat van: drg op mei 12, 2015, 08:12:58
Eerste keer dat ik de naam hoor vallen eigenlijk, waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, we gaan het wel zien, ik verwacht toch dat achterin Mac, Reijnen en Vytas meer spelen. Of zou Macje of Reijnen naar het middenvel verschuiven?

Dat is net zo logisch als dat bij Real Madrid Pepe of Ramos op het middenveld ging voetballen. Technisch moet daar een veel sterkere man staan. Iemand die de zaak voetballend kan aansturen en niet alleen een afbreker is.
Alle lof voor Makrini, maar dit is ook een kans voor de club om een technisch begaafde 'controleur', een type Pirlo/Busquets/Verratti te halen
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2015, 08:24:03
Dat is net zo logisch als dat bij Real Madrid Pepe of Ramos op het middenveld ging voetballen. Technisch moet daar een veel sterkere man staan. Iemand die de zaak voetballend kan aansturen en niet alleen een afbreker is.
Alle lof voor Makrini, maar dit is ook een kans voor de club om een technisch begaafde 'controleur', een type Pirlo/Busquets/Verratti te halen
Pepe heeft regelmatig op het middenveld "gespeeld"..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 12, 2015, 06:58:48
Dan zijn er wel betere opties, heer Poelie, hij heeft de laatste 2 seizoen bewezen iet wat blind en dom te  zijn..

Ook dat klopt. Neemt niet weg dat dit type speler goud waard is voor een trainer om te kneden. Die gast heeft een enorme drive en is allesbehalve een ideale schoonzoon. En dat, mijn waarde Grijskijkert is iets waaraan het ons het afgelopen seizoen chronisch ontbeerde. Winnaars cq etterbakken moeten we hebben! Wat dat aangaat is met het aantrekken van Heerings de toon gezet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2015, 09:31:51
Ook dat klopt. Neemt niet weg dat dit type speler goud waard is voor een trainer om te kneden. Die gast heeft een enorme drive en is allesbehalve een ideale schoonzoon. En dat, mijn waarde Grijskijkert is iets waaraan het ons het afgelopen seizoen chronisch ontbeerde. Winnaars cq etterbakken moeten we hebben! Wat dat aangaat is met het aantrekken van Heerings de toon gezet.
Binnen het elftal hadden we met Ogbeche,Vytas en Mo zeker 3 man die in aanmerking komen voor de titel etterbak, maar ik begrijp je punt..
Wil de TS komend seizoen wel met een echte verdedigende middenvelder spelen? Of wordt het een systeem met 3 "lopende" middenvelders?
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op mei 12, 2015, 10:10:24
Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.
en dan wordt er dus geen nieuwe speler voor hem aangetrokken?

Montana

De club zet hoog in op een voetballende nr 6

Grijskijkert

#729
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:13:18
en dan wordt er dus geen nieuwe speler voor hem aangetrokken?
Met 1 speler voor die positie red je het niet een seizoen lang,dus wordt er vast nog een 2e speler voor die positie gehaald..
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Galdiano op mei 12, 2015, 10:10:24
Mits fit gaat MacIntosh op positie El Makrini spelen.


Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.

dizzhead

Citaat van: michello op mei 12, 2015, 10:34:16

Dat zou de grootste blunder van het nieuwe seizoen worden..
Zie het trouwens ook niet gebeuren dat ze hem daar gaan neerzetten.
je vergist je misschien. komt graag op, sterk in duel en hoog passing ratio. Alle ingrediƫnten als je t mij vraagt

speculeter

Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.

DayDreamer

Citaat van: Montana op mei 12, 2015, 10:14:47
De club zet hoog in op een voetballende nr 6

Ben zeer benieuwd.

hobbes

Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 10:51:38
Kijkend naar afgelopen seizoen stond het volgens mij het best met twee controleurs. ...bakker en mo.
En rusnak op 10.
Hier zijn de beste resultaten mee gehaald.
Zo zou ik het nieuwe seizoen graag inwillen.

Rusnak zit er niet in ben ik bang  :P